Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
3xNix schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:46:
[...]

Mwah ach, 1150 * 20 = 22k damage... niet echt om over naar huis te schrijven.... of het moet zo zijn dat hier nog een strength modifier overheen gaat..
Ik heb earthquake wel gebrobeerd, maar vond het nooit nuttig, iig niet nuttig genoeg om er een andere skill voor te droppen.
Tja, staan er 10 mobs om je heen inclusief een champion pack, is het wel 10 keer 22K

plus als je het tijdens een ignore pain doet, krijg je health terug. Ik vind het erg makkelijk iig.

Maar goed, dit is dus precies wat Blizzard wil. Diversiteit aan builds. En dat lijkt dus best te werken.

[ Voor 8% gewijzigd door ActualFantasy op 28-06-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:14
2x 1150 is trouwens 2300 :P

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

JohnnyV76 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:50:
[...]

Hmm hoeveel HP hebben champ packs in Act 1 inferno gemiddeld? Ik heb eigenlijk geen idee zo uit mn hoofd maar 1,5 miljoen HP kan best. Die 22k wordt dus vast nog wel een tikkeltje geboost hier of daar als de meeste packs binnen de 8sec van Earthquake dood zijn. Vergeet ook niet de +100% damage van WotB met insanity he. Voor mij is het voor nu de beste oplossing omdat ik anders te lang bezig ben om ze neer te krijgen.
Ik zie earthquake niet werken tegen champ packs, en dat is ook het enige nut wat een skil moet hebben...
Trash kan ook met auto attacks.
(mischien str modifier x10 naar 220k en dan WotB voor nog 100%... zeg 500k damage vind ik de hele switch niet waard)

Tegen champs zit ik er niet op te wachten om op 2h te switchen voor een earthquake, die volgens mij geen deuk in een pakje boter damage doet.
Daarmee verlies ik teveel defensive stats(zoals armor / block en LoH als dat niet op 2h zit)

Met mijn 800 dps 1hander is WotB alleen al genoeg om 1 of 2 van de 3-4 champs de grond in te boren.

Daarbij doet sidearm en revenge colateral damage naar de andere toe die al een stuk minder lastig zijn omdat ze een broertje missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
3xNix schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:59:
[...]

Ik zie earthquake niet werken tegen champ packs, en dat is ook het enige nut wat een skil moet hebben...
Trash kan ook met auto attacks.
(mischien str modifier x10 naar 220k en dan WotB voor nog 100%... zeg 500k damage vind ik de hele switch niet waard)

Tegen champs zit ik er niet op te wachten om op 2h te switchen voor een earthquake, die volgens mij geen deuk in een pakje boter damage doet.
Daarmee verlies ik teveel defensive stats(zoals armor / block en LoH als dat niet op 2h zit)

Met mijn 800 dps 1hander is WotB alleen al genoeg om 1 of 2 van de 3-4 champs de grond in te boren.

Daarbij doet sidearm en revenge colateral damage naar de andere toe die al een stuk minder lastig zijn omdat ze een broertje missen.
Dan doe je toch iets niet goed volgensmij. Je moet de mobs er wel in laten staan he, en niet gaan weglopen...

Je ziet het niet werken.. Bedoel je daarmee dat het naar jouw idee niet werkt, of heb je het echt geprobeerd en zag je dat het niet werkt. Want bij mij werkt het wel degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
@3xNix: Ja maar... als ik zeg dat praktisch alle champ packs met 1 earthquake dood zijn... dus hoezo geen deuk in een pakje boter? 1 quake duurt 8sec dus stel dat het 500k damage is... per seconde dan is het echt wel gedaan met elk pack. Het is geen theorie... t werkt als een trein.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

ActualFantasy schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:03:
[...]

Dan doe je toch iets niet goed volgensmij. Je moet de mobs er wel in laten staan he, en niet gaan weglopen...

Je ziet het niet werken.. Bedoel je daarmee dat het naar jouw idee niet werkt, of heb je het echt geprobeerd en zag je dat het niet werkt. Want bij mij werkt het wel degelijk.
Ik vind WoTB beter werken tegen vooral ranged packs. Ranged zijn te lastig in de earthquake te vangen (ze spreiden zich iets teveel uit). Dan loop ik er liever achteraan met mijn WoTB.
Of je moet WoTB en Earthquake tegelijk gebruiken natuurlijk... waar jullie het ook over hebben lees ik net :X.

[ Voor 8% gewijzigd door Jerry op 28-06-2012 16:06 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Jerry schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:05:
[...]

Ik vind WoTB beter werken tegen vooral ranged packs. Ranged zijn te lastig in de earthquake te vangen (ze spreiden zich iets teveel uit). Dan loop ik er liever achteraan met mijn WoTB.
Of je moet WoTB en Earthquake tegelijk gebruiken natuurlijk... waar jullie het ook over hebben lees ik net :X.
Dat klopt, maar ja, je weet van te voren niet welk pack je krijgt. Dus ach het is puur iets van smaak en past het bij je speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

ActualFantasy schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:03:
[...]

Ik heb omdat ik 10k armor heb en 800-900 resist all, me shout verruild tegen earthquake om me runs sneller te maken in A1. (Ik kom 1 skill slot te kort, 1 meer en ik neem standaard earthquake mee)
In A2-4 doe ik al helemaal me schild niet weg, dat is instant death... tenzij het met een macro snel geswitched kan worden.

Natuurlijk kill je wel sneller omdat het geen tijd kost een earthquake tussendoor te gooien, maar ik vond de damage nou niet echt waanzinnig.
Het is niet zo dat je op earthquake drukt en kan toekijken hoe alles om je heen dood gaat, er gaat hoogstens 20-30% van z'n leven af, en natuurlijk dat x alle targets om je heen...

Maarja vrijdag pas weer thuis, ga nog maar een keer testen... mischien deed ik wel iets fout.. :?

[ Voor 4% gewijzigd door 3xNix op 28-06-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deegeeooh schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:49:
[...]

edit: wat trouwens ook een reden voor mij is om te dual wielden is omdat ik altijd gek word van die lage attacks speed bij 2H weapons.. in D2 speelde ik ook altijd DW kan ik me herinneren.. Soms ook beter een hogere attackspeed met een lagere dps dan andersom. of dat in D3 ook zo is ga ik maar es ff uitvinden :)
DH moet het voornamelijk hebben van IAS en crit stacking momenteel. Dus probeer een snelle 2-hander te vinden en verder ook IAS/crit te stacken op gloves, quiver, rings, amu, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:05
Bosmonster schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:17:
[...]

DH moet het voornamelijk hebben van IAS en crit stacking momenteel. Dus probeer een snelle 2-hander te vinden en verder ook IAS/crit te stacken op gloves, quiver, rings, amu, etc.
Hoezo moet je IAS hebben als DH? ik heb 0% IAS in mijn gear behalve van mijn quiver. En gewoon een lekkere trage 2 hander ;).

Dex > Chrit dmg > allres/vit en ik solo Act 3 makkelijk en Act4 is te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sbmuc schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:19:
[...]

Hoezo moet je IAS hebben als DH? ik heb 0% IAS in mijn gear behalve van mijn quiver. En gewoon een lekkere trage 2 hander ;).

Tuurlijk is het niet nodig (zonder kom je er ook wel met genoeg compensatie), maar het is wel een van de meest eenvoudige DPS-verhogers, zeker met kiten. Maar dat geldt eigenlijk voor alle ranged classes.

Ik kom ook met relatief weinig IAS Act 3 door, maar merk nu wel dat ik daar iets meer in moet investeren als ik nog verder wil groeien.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 28-06-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Bosmonster schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:50:
[...]

Volgens mij niet hoor. Er zijn yellow named mobs die geen loot/nv geven.
Als ze minions hebben geven ze NV, anders niet.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
[...]

Geen crit chance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
Goed nieuws voor de mensen die Diablo 3 al moe worden, nog even en de volgende topper komt uit.

Zelf blijf ik nog lekker door spelen, heb Inferno nog steeds niet helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:50
Welke items Salvagen jullie? Alleen items met ilvl 60 of 61 en hoger? En hoezo eigenlijk? :)

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Xerox schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:50:
Welke items Salvagen jullie? Alleen items met ilvl 60 of 61 en hoger? En hoezo eigenlijk? :)
Armor en wapens met een required level van 60. Amulets, rings en die follower items vanaf required level 59. Lager dan dit geven ze namelijk niet de beste essence. Dan vind ik het vaak nuttiger om het gewoon aan de vendor te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubblewrap
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-12-2022

Bubblewrap

Pretty in pink
Die essences zijn money waard op de ah je weet zelf! Kun je weer goeie loot mee kopen en verkopen op RMAH voor echt floess! Kun je uitcashen op je paypal zodat je er weer een nieuwe peecee mee kun kopen ja toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Xerox schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:50:
Blue ilevel 60+ en Rare/Legendary alles wat geen nuttige stats heeft.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubblewrap
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-12-2022

Bubblewrap

Pretty in pink
Botten doen we hier niet.

[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 29-06-2012 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

59 rings en amulets geven ook inferno essences trouwens ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Jerry schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:57:
ilevel 59 of req level 59?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Zelf doe ik blues level 61+ met nutteloze stats en alle rares met nutteloze stats. item level 60 zooi geeft toch geen hoogste level essence?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Creqaw schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:01:
[...]

ilevel 59 of req level 59?
req level 59

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Misschien begrijp ik je niet goed, maar dat kan je toch ingame zien?

Jeej item gevonden, identify... fuckyeah het is een glimmende gele met IAS en crit... hoera, ik weet welk item ik heb. Zelfde geldt voor gold toch? >:)

edit: ow... is dit om bij te houden wat je bot aan het uitvoeren is? :o ...no comment, sad face :|

[ Voor 28% gewijzigd door psychoclown op 29-06-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jerry schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:57:
Hmm.. nu begin ik wel benieuwd te raken naar een compleet overzicht eigenlijk.. Dacht dat het altijd 61+ was namelijk.

Laatste level 60 item dat ik salvage'te gaf Hell-zooi, dus was er maar vanuit gegaan dat het 61+ was.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 28-06-2012 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Bosmonster schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:03:
[...]

Hmm.. nu begin ik wel benieuwd te raken naar een compleet overzicht eigenlijk.. Dacht dat het altijd 61+ was namelijk.

Laatste level 60 item dat ik salvage'te gaf Hell-zooi, dus was er maar vanuit gegaan dat het 61+ was.
ligt eraan welk level je bedoelt :P.

req level: 59 amulets/rings
req level: 60+ alle andere items

Dit geeft allemaal inferno essences :). Niet voor ilevel gaan. Gewoon de req level pakken (wel opletten met reduced level requirement uiteraard :P).
Ik ga voor req level, want een ilevel 60 item kan nog altijd 59 req level (hell essence) of req level 60 (inferno essence) zijn :).

[ Voor 9% gewijzigd door Jerry op 28-06-2012 17:12 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

iLvl 60 met reqLvl 59 geeft nog hell ja

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jerry schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:06:
[...]

ligt eraan welk level je bedoelt :P.

req level: 59 amulets/rings
req level: 60+ alle andere items

Dit geeft allemaal inferno essences :). Niet voor ilevel gaan. Gewoon de req level pakken (wel opletten met reduced level requirement uiteraard :P).
Clay schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:06:
iLvl 60 met reqLvl 59 geeft nog hell ja
Tenzij het een amu of ring is blijkbaar :+
OkkE schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:11:
Oh, I'm doing it wrong! Ik dacht dat het om itemLevel ging; weer wat geleerd. :)
Same here, leek me ook wel logisch...

[ Voor 36% gewijzigd door Bosmonster op 28-06-2012 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Oh, I'm doing it wrong! Ik dacht dat het om itemLevel ging; weer wat geleerd. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Hell act1 pittig met een barb van 52 ofzo? Drama sinds ik wat verder ben in die act, draag vooral goede rare's en heb al verschillende builds geprobeerd maar het doet zeer daar. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 15-09 13:07
[...]

Zo speel ik ook ongeveer met m'n DH.
Ik kite veel dus een hoge attack speed heeft dan ook niet heel veel zin.

Gebruik na de Nether Tentacles fix nu Cluster Arrow met Loaded for Bear. _/-\o_ Kost wel wat hatred maar de damage is NICE. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Laatst online: 14-09 13:13
Maar gebruiken jullie dan geen crit chance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Mijn crit chance mag zeker wel wat hoger, is maar 5% atm ;(
Gelukkig komt Sharpshooter dan goed van pas. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superbassie schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:18:
[...]

Eh.. juist voor kiten is IAS belangrijk. Je hebt maar hele kleine windows om DPS te doen en daar wil je maximaal gebruik van kunnen maken (m.a.w. snelle attacks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Uhhmm dubbele quote op hetzelfde bericht... maar ik kon het niet laten.

Ik ga ervanuit dat je het hier hebt over een bot die de info van drops/gold naar een db stuurt die vervolgens ergens gehost wordt.
Hier wordt ik kotsmisselijk van. :( Mensen die botten moeten toch wel enig idee hebben dat ze het spel aan het verzieken zijn voor de rest van de wereld? Egoistischer wordt het bijna niet. Hoop dat er binnenkort weer een banwave aankomt.

Excuses als bovenstaande aanname onwaar is en ik je voor niets zit uit te maken voor egoist.

[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 29-06-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superbassie schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:18:
[...]

Zo speel ik ook ongeveer met m'n DH.

Gebruik na de Nether Tentacles fix nu Cluster Arrow met Loaded for Bear. _/-\o_ Kost wel wat hatred maar de damage is NICE. :*)
Vind em erg leuk maar ik mis vaak de range van dat ding (is maar 2/3 scherm ofzo). Als ik met HA sta te spammen vind ik het toch wel makkelijk als ik een CA in een groep kan jagen zonder dat ik weer een half scherm moet lopen :(
Game Error schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:18:
Maar gebruiken jullie dan geen crit chance?
Ik ga voor crit > dex > crit dmg > ias etc maar 't is maar net wat je zelf wilt, ias en crit zijn redelijk close, crit dmg is lastiger da's afhankelijk van je crit %.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Bosmonster schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:25:
[...]

Ahh.. wat heeft de DH het toch moeilijk post patch :')

Tijd voor nog wat nerfs.
Met de gear die hij heeft is elke class makkelijk :') . Scheve vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Die gast krijgt miljoenen gold van z'n fans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xylon schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:26:
[...]

Met de gear die hij heeft is elke class makkelijk :') . Scheve vergelijking.
Onzin. Zelfs met de beste gear ga ik met mijn WD niet zulke damage doen of praktisch onaantastbaar zijn.

Dat zit hem toch echt in de skills die belachelijk scalen blijkbaar met gear.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 28-06-2012 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Bosmonster schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:28:
[...]

Onzin. Zelfs met de beste gear ga ik met mijn WD niet zulke damage doen of praktisch onaantastbaar zijn.
't heeft in ieder geval niets meer met skill te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
superbassie schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:27:
Die gast krijgt miljoenen gold van z'n fans...
waarom eigenlijk? zit z'n livestream te kijken.. inderdaad het stroomt binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Bosmonster schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:22:
[...]

Eh.. juist voor kiten is IAS belangrijk. Je hebt maar hele kleine windows om DPS te doen en daar wil je maximaal gebruik van kunnen maken (m.a.w. snelle attacks).
Ik stutterstep veel en sta dus nooit lang op één plek en aangezien ik niet zo snel ben als een Aziaat gebruik ik liever een trager wapen dat per schot meer damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
Deegeeooh schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:31:
[...]

waarom eigenlijk? zit z'n livestream te kijken.. inderdaad het stroomt binnen..
hierom.. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:06
Dat echte geld dat binnen stroomt is voor een goed doel. Goud donaties krijgt hij ook ja.

Door dat trieste filmpje dat ze account zogenaamd is gehacked, probeerd hij nog meer zieltjes te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Julio-K schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:01:
[...]

Dat echte geld dat binnen stroomt is voor een goed doel. Goud donaties krijgt hij ook ja.

Door dat trieste filmpje dat ze account zogenaamd is gehacked, probeerd hij nog meer zieltjes te winnen.
In z'n stream en filmpjes komt hij altijd over als een eikel, iets wat hij eigenlijk helemaal niet is. Dit is gewoon een persona welke hij gebruikt omdat ie er bekend mee is geworden.

Hij heeft laatst tevens een miljoen dollar bij elkaar gekregen aan donaties voor een goed doel. Iets wat ook redelijk indrukwekkend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Xylon schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:04:
[...]

In z'n stream en filmpjes komt hij altijd over als een eikel, iets wat hij eigenlijk helemaal niet is. Dit is gewoon een persona welke hij gebruikt omdat ie er bekend mee is geworden.

Hij heeft laatst tevens een miljoen dollar bij elkaar gekregen aan donaties voor een goed doel. Iets wat ook redelijk indrukwekkend is.
Inderdaad, blijft zo grappig dat mensen direct oordelen over hem terwijl hij al meer voor de wereld heeft gedaan dan zij zelf. Jaloers lijkt me.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:39
Heeft iemand een goede uitleg link over de verschillende stats?
Ik wil voor een Monk veel Damage, weinig Vitality. Alleen wordt je doodgegooid met Attack Speed, Dextertity en etcetera...

Is deze informatie nuttig?
http://www.noxxic.com/dia...k/best-stats-and-priority

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Nouja, niet iedereen die Athene ziet (dus een total douchebag) denkt van "hij helpt vast de wereld" je moet dat echt weten door er perongeluk achter te komen of een filmpje van hem te zien waar hij normaal doet.
ThinClientQ schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:30:
Heeft iemand een goede uitleg link over de verschillende stats?
Ik wil voor een Monk veel Damage, weinig Vitality. Alleen wordt je doodgegooid met Attack Speed, Dextertity en etcetera...

Is deze informatie nuttig?
http://www.noxxic.com/dia...k/best-stats-and-priority
1 dex = 1% meer attack
speed = sneller aanvallen en dus meer damage in korte tijd

[ Voor 53% gewijzigd door Xufuja op 28-06-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:14
Interessant:
June 28
Items

General

The drop rates for high-end items (items level 61-63) have been increased for Acts III and IV of Hell difficulty and Acts I – IV of Inferno difficulty

The new approximate drop rates are as follows:

Hell – Act III and Act IV

iLvl 61: 9% to 13.9%
iLvl 62: 1.9% to 3.45%
iLvl 63: 0% (no change)

Inferno – Act I

iLvl 61: 17.7% to 23.9%
iLvl 62: 7.9% to 12.6%
iLvl 63: 2.0% to 4.8%

Inferno – Act II

iLvl 61: 18.6% to 23.3%
iLvl 62: 12.4% to 18.6%
iLvl 63: 4.1% to 9.3%

Inferno – Act III and Act IV

iLvl 61: 24.1% to 27.1%
iLvl 62: 16.1% to 21.7%

iLvl 63: 8.0% to 16.3%

Bug Fixes

Fixed a bug with several items that would allow those items to block pathing when dropped on the ground

Bosses

Bosses are now guaranteed to drop at least 1 Rare item for players with 4 stacks of Nephalem Valor and at least 2 Rare items for players with 5 stacks of Nephalem Valor

Bug Fixes

Fixed a crash that could sometimes occur when a player was interacting with environment objects (e.g. opening chests or clicking on a lectern)
Bron

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Woot, nog meer reden om act 1 te farmen en nu doe ik de butcher wel tussen mijn runs met 2 guaranteed rares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Het werd ook wel tijd de verhouding tussen plezier / tijd is wel een beetje scheef. Het gaat uiteindelijk om betere items verzamlen, ik heb nog 0 items gevonden waar ik wat aan had, alles AH. Het is zo niet echt een spelletje voor de casual gamer. (imho :) )

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
maratropa schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:41:
Het werd ook wel tijd de verhouding tussen plezier / tijd is wel een beetje scheef. Het gaat uiteindelijk om betere items verzamlen, ik heb nog 0 items gevonden waar ik wat aan had, alles AH. Het is zo niet echt een spelletje voor de casual gamer. (imho :) )
Of juist wel... Casual gamers hoeven nu niet meer non stop te farmen in de hoop op een goede drop, maar kunnen altijd wel wat goeds kopen met de gold die ze hebben gekregen. Is maar net hoe je het bekijkt ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Creqaw schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:31:
Nouja, niet iedereen die Athene ziet (dus een total douchebag) denkt van "hij helpt vast de wereld" je moet dat echt weten door er perongeluk achter te komen of een filmpje van hem te zien waar hij normaal doet.
Oftewel mensen oordelen weer eens veel te snel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Broodnodige veranderingen inderdaad... vind het op zich nog wel leuk om wat te farmen maar dan moet er wel heel af en toe iets leuks tussen zitten. Nog steeds geen vetpot verwacht ik maar als mensen niet iets vaker een beloning krijgen gaat de lol er wel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
JohnnyV76 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:45:
Broodnodige veranderingen inderdaad... vind het op zich nog wel leuk om wat te farmen maar dan moet er wel heel af en toe iets leuks tussen zitten. Nog steeds geen vetpot verwacht ik maar als mensen niet iets vaker een beloning krijgen gaat de lol er wel vanaf.
Mja, de kans dat je nu een dikke vetpot krijgt is ook minder geworden, gezien er meer vetpotten zullen droppen en de gemiddelde vetheid van deze potten dus ook net wat minder zal zijn.

Je kunt echter ook zeggen dat omdat er meer vetpotten droppen, meer mensen meer geld krijgen en de perfecte potten dus meer waard zullen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zo kun je het ook zien idd,.. Als ik er over nadenk na nu een tijdje (met meestal plezier) gespeeld te hebben; voor de casual speler zou er eigenlijk een -geen- AH optie in moeten zitten. Het is veel leuker om beter te worden door zelf gevonden dingen dan door maar geld farmen en shit kopen. Dus met een relaxte verhouding tussen speeltijd en qualiteit van drops.. Als het niet beter wordt komende tijd dan hou ik er vanzelf wel mee op. Dat zeg ik zonder rancune overigens, maar geen progressie is geen fun.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Middnight schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:45:
[...]

Doe jij dat dan ? Ik vind farm run doen wel behoorlijk leuk, tot dat ik uiteindelijk act 1 ook al bijna 30 keer gecleared heb. Dan is het leuke er toch wat af ;)

Auction house farmen lijkt me zo vervelend ... Beperkt in auctions en risico's nemen door spenderen van gold die je misschien niet terug winst als het niet goed verkoopt ...
Ja, dat verdient goed.Farmen vind ik saaier dan koopjes jagen op de AH. Ok, dat is ook niet bijzonder leuk, maar als je dan iets veel te goedkoops ziet staan met 1d 12h erachter, krijg je toch best wel een kick :)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Inderdaad en dan moet je ook nog in een split second goed beredeneren of het item ook wel echt goed is, als je daar te lang over doet is het weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:27

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Weet niet of het ontopic is maar is er nog überhaupt iemand die interesse heeft in een Diablo 3 Collector's Edition gesealde versie? zoja laat me maar weten via DM

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Poe, en dan vind ik 59-60 nu al 'n beetje lang duren in D3 zeg.

[ Voor 19% gewijzigd door psychoclown op 29-06-2012 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Julio-K schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:01:
[...]

Als je zn livestream bekijkt, zit ie alweer aan de 125 mil. Dus lijkt me idd fake.. Of Blizzard heeft zijn account gerestored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Als ik een trial key wil geven aan een vriend die Diablo 3 wil ontdekken, waar kan ik deze dan vinden? Want ik kan in mijn Battle.net account voor Diablo 3 niets vinden van recruit a friend of iets dergelijks ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
Middnight schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 20:54:
Als ik een trial key wil geven aan een vriend die Diablo 3 wil ontdekken, waar kan ik deze dan vinden? Want ik kan in mijn Battle.net account voor Diablo 3 niets vinden van recruit a friend of iets dergelijks ...
Heb je de collectors edition gekocht, daar zaten ze namelijk bij geloof ik.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 14:44
Middnight schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 20:54:
Als je hem digitaal hebt gekocht bij Blizzard, dan krijg je er geen. Ik heb ook al zitten zoeken, deze zitten alleen in de doos in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
JohnnyV76 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:45:
Ik heb trouwens vermoeden, dat de kwaliteit van de items die droppen, flink achteruit is gegaan sinds de laatste paar patches.
Ik had eerst nog wel is items die 150+ attribs hadden, tegenwoordig zijn ze vaak tussen de 50 a 90, en dan heb ik het over i60+ items.

Verveelde me gisteren na een run act1 met dh, tientallen rares, geen enkele die ook maar als upgrade beschouwd kon worden(zelfs niet voor mn lvl 60 alts, die nauwelijks nog gear hebben)
Gemiddelde attributen op de items was behoorlijk laag.
Blijf het onzinnig vinden, dat mf niet werkt op resplended kisten, die zijn meestal bewaakt en zonder mf zijn ze eigenlijk knudde, kun je beter een andere elite/champion pack opzoeken, dan een dungeon te clearen.

Maf genoeg heb ik tijdens het levelen soms wel ringen gevonden van lvl 30 a 50, die meer attributen hadden, dan die i60+ meuk.

[ Voor 9% gewijzigd door bangkirai op 28-06-2012 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 14:44
Bosmonster schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:57:
[...]

Waarom niet op Hell dan? Zoveel verschil zal er niet tussen zitten lijkt me.

Iemand trouwens ervaring met pony level op Hell? Is dat een beetje farmbaar met GF?
Toch nog even een post. Ik heb hell 1x gefarmed, dat leverde me maar 18k gold op.
Plaatje laat nu nightmare zien en dat is mijn optiek toch iets om vaker te doen tov Hell.
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/19b77q.png

Als je wilt mag je gerust een keer meelopen in Whimseyshire...

[ Voor 6% gewijzigd door NegativeFreak op 28-06-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy sh*t @ increased droprates.
Gewoon ff vlotjes verdubbeld

Straks ook maar nog eens wat ACT 2 gaan farmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Is er inmiddels al wat meer bekend over wanneer de Starter Edition beschikbaar is voor iedereen? (dus ook mensen zoals ik, zonder Guest Pass)

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Is de hotfix nu al live trouwens? niks gemerkt met updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
JohnnyV76 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:05:
Is de hotfix nu al live trouwens? niks gemerkt met updaten.
Deze hotfix is serverside en zul je dus ook niets van merken behalve dat de server even offline zal gaan ;) .

Als je inlogt zie je ook dat er om 5:00 restarts zijn van de server. Waarschijnlijk zal het dan pas live zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Xylon op 28-06-2012 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Xylon schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:16:
[...]

Deze hotfix is serverside en zul je dus ook niets van merken behalve dat de server even offline zal gaan ;) .

Als je inlogt zie je ook dat er om 5:00 restarts zijn van de server. Waarschijnlijk zal het dan pas live zijn.
En dat is zo'n rolling restart, ik geloof 4u am bij ons, dus vanaf morgen ochtend uurtje of 7 zal het wel weer stabiel werken en zal de nieuwe droprate in werking treden.

Dumpt uw items, (de goedkope dan) want deze prijzen gaan crashen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

zit na wat comotie hierboven over een tweaker die schaamteloos een bot gebruikt en dit ook rustig vertelt, eens met nog meer verbazing te lezen op een forum van zon bot. Het is echt ongeloofelijk hoever deze gasten heen zijn. Goed praten en vervolgens vrolijk een ander type bot aan het afschieten zijn.

Ik hoop dat blizzard snel met weer wat banwaves komt, de Ah markt is al totaal verziekt door dit soort criminelen en ik vrees dan ook dat het kwaad allang geschiedt is. Had die troep beter niet kunnen lezen want de fun is er voor mij nu nog meer af. Wist niet dat er op zon grote schaal zo 300-500K per uur, 24/7 wordt binnengejat.. 8)7 |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 28-06-2012 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Darth Malak schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:51:
zit na wat comotie hierboven over een tweaker die schaamteloos een bot gebruikt en dit ook rustig vertelt, eens met nog meer verbazing te lezen op een forum van zon bot. Het is echt ongeloofelijk hoever deze gasten heen zijn. Goed praten en vervolgens vrolijk een ander type bot aan het afschieten zijn.

Ik hoop dat blizzard snel met weer wat banwaves komt, de Ah markt is al totaal verziekt door dit soort criminelen en ik vrees dan ook dat het kwaad allang geschiedt is. Had die troep beter niet kunnen lezen want de fun is er voor mij nu nog meer af. Wist niet dat er op zon grote schaal zo 300-500K per uur, 24/7 wordt binnengejat.. 8)7 |:(
Dat wist je niet? Hoe denk je dan dat die gold sellers aan honderden miljoenen gold komen? Je moet wel heel naïef zijn als je denkt dat ze dat met echte mensen farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
Creqaw schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:57:
[...]

Dat wist je niet? Hoe denk je dan dat die gold sellers aan honderden miljoenen gold komen? Je moet wel heel naïef zijn als je denkt dat ze dat met echte mensen farmen.
Een andere manier die ze gebruiken is om mensen te 'hacken' en vervolgens alle characters te strippen. Dat zal stiekem ook wel goed opschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je weet dat dit voor Blizzard puur een kwestie van kosten/baten analyse is he? Mensen die botten gaan bannen kost veel tijd en dus geld en levert veel te weinig op. Wat Blizzard nu doet is zorgen dat botters hun gold en items straks via Blizzard zelf kunnen verkopen waardoor ze gewoon verdienen aan botters.
Xylon schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:59:
[...]

Een andere manier die ze gebruiken is om mensen te 'hacken' en vervolgens alle characters te strippen. Dat zal stiekem ook wel goed opschieten.
Je hebt in feite drie soorten goldfarmers.
1: Botten met een enkele account terwijl ze niet spelen. Gebruiken dit gold om het spel terug te verdienen en wat extra's te hebben.
2: Botten met flink wat accounts die flink investeren en zo enorme winsten halen in de eerste paar weken na release en daarna een goed inkomen genereren.
3: Hackers die anderen duperen om geld te verdienen.

Zou type 1 en 2 niet verwarren met type 3. Die laatste zijn dezelfden die credit card gegevens stelen en andere gegevens jatten.

[ Voor 56% gewijzigd door Tsurany op 28-06-2012 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Xylon schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:59:
[...]

Mensen infecteren met keyloggers en andere crap kost toch wel wat meer moeite dan gewoon een programma aanzetten en aan laten staan voor x aantal uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Creqaw schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:57:
[...]

tuurlijk ben ik niet zo naief dat ik denk dat dat iedereen netjes zijn gold binnenharkt door gewoon normaal te farmen. Ik weet dat er veel chinezen zijn die min of meer het hun beroep hebbeb gemaakt. Waar het hier over ging zijn van wat ik kon zien gewone gamers die het op allerlij manieren linksom of rechtsom ook lekker goedpraten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hey gast, niet prima dat je mods gebruikt, maar whatever. Maar ga in ieder geval dan niet meer posten op dit forum erover, en al helemaal geen linkjes plaatsen. :/ Doe wat je moet doen maar rot lekker op en post er niet over.

Zeuren dat een spel verziekt is, en vervolgens zelf meehelpen het te verzieken. Chapeau hoe je jezelf in 1 zin tegen kan praten. d:)b

[ Voor 25% gewijzigd door psychoclown op 29-06-2012 15:23 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:52

H.Boss

Hugo Boss

Ik krijg hem morgen binnen via bol.com. Krijg ik daar guest passes bij? Zo ja dan zijn die free voor degene hier die het eerst melden.

Heb nog wel even een vraag? Ben niet echt bekend met de game. Ooit in het verre verleden Diablo II gespeeld. Is echt lang geleden. Maar hoe is dit? Snel te leren allemaal?

[ Voor 39% gewijzigd door H.Boss op 28-06-2012 23:15 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Angeloonie schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 23:10:
[...]

Hey gast, niet prima dat je mods gebruikt, maar whatever. Maar ga in ieder geval dan niet meer posten op dit forum erover, en al helemaal geen linkjes plaatsen. :/ Doe wat je moet doen maar rot lekker op en post er niet over.

Zeuren dat een spel verziekt is, en vervolgens zelf meehelpen het te verzieken. Chapeau hoe je jezelf in 1 zin tegen kan praten. d:)b
Tja, het is jammer dat dit soort gasten gezien de vrij strenge mod cultuur hier op tweakers, niet gewoon eem waarschuwing krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
MrJoker1985 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 23:14:
Ik krijg hem morgen binnen via bol.com. Krijg ik daar guest passes bij? Zo ja dan zijn die free voor degene hier die het eerst melden.

Heb nog wel even een vraag? Ben niet echt bekend met de game. Ooit in het verre verleden Diablo II gespeeld. Is echt lang geleden. Maar hoe is dit? Snel te leren allemaal?
Dit spel heb je zo onder de knie ;) Daar hoef je je niet druk om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:52

H.Boss

Hugo Boss

Xylon schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 23:15:
[...]

Dit spel heb je zo onder de knie ;) Daar hoef je je niet druk om te maken.
A super ben benieuwd. Thanks voor de snelle reactie.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Zo ff voor het slapen gaan nog beetje act 3 inferno doen.

Kreeg lastige champion pack, met molten, vampire, walls, desecration(of hoe dat ook heet) met mn dh, ik heb helaas maar 74k dps met sharpshooter aan (1013 xbow met 105 dex en nog wat andere ongein).
Kostte me wel iets van 16 minuten, ongeveer 45k aan repairs kwijt.
Maar dan, heb je ze ook dood!
90mf, nog geen stacks.

Gave loot!

1x blue magic bracers: i55, lvl 55req met 48 vit, 28 arcane res en 142 armor.
1x blue magic polearm: i58, lvl 57req, damage 312.1 80str, 92 dex, 105 vit.

Oh kreeg welgeteld 900 gold ongeveer in totaal.

Ik verheug me al ontzettend om weer te d3-en, na mn lange weekend vakantie!

Dacht het niet dus, spel gaat denk ik maar in de kast, kans om inde staatsloterij te winnen met prijs groter dan je inleg is hoger, dan de kans om is een upgrade te vinden, of een item, dat je voor meer dan 100k kunt verkopen.
Het spel is gewoon niet leuk meer, paar patches terug, kon je in dezelfde zones BETERE loot vinden, hoewel het minder vaak voorkwam. Weet niet wat ze allemaal stealth patchen, maar de gemiddelde drop in inferno is slechter dan het ooit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
bangkirai schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 00:37:
Zo ff voor het slapen gaan nog beetje act 3 inferno doen.

Kreeg lastige champion pack, met molten, vampire, walls, desecration(of hoe dat ook heet) met mn dh, ik heb helaas maar 74k dps met sharpshooter aan (1013 xbow met 105 dex en nog wat andere ongein).
Kostte me wel iets van 16 minuten, ongeveer 45k aan repairs kwijt.
Maar dan, heb je ze ook dood!
90mf, nog geen stacks.

Gave loot!

1x blue magic bracers: i55, lvl 55req met 48 vit, 28 arcane res en 142 armor.
1x blue magic polearm: i58, lvl 57req, damage 312.1 80str, 92 dex, 105 vit.

Oh kreeg welgeteld 900 gold ongeveer in totaal.

Ik verheug me al ontzettend om weer te d3-en, na mn lange weekend vakantie!

Dacht het niet dus, spel gaat denk ik maar in de kast, kans om inde staatsloterij te winnen met prijs groter dan je inleg is hoger, dan de kans om is een upgrade te vinden, of een item, dat je voor meer dan 100k kunt verkopen.
Het spel is gewoon niet leuk meer, paar patches terug, kon je in dezelfde zones BETERE loot vinden, hoewel het minder vaak voorkwam. Weet niet wat ze allemaal stealth patchen, maar de gemiddelde drop in inferno is slechter dan het ooit was.
... Je weet dat de kans op ilvl 61+ items vanochtend om 5 uur best wel omhoog gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

bangkirai schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 00:37:
*speelt Act 3 inferno, verliest 50k per kwartier. Alleen maar crappy drops*
Jup, dat is Blizzard's idee van een endgame voor D3: Taai doorkomen en pas als dat herhaalderlijk goed lukt, kan je een keer goede gear vinden. Lastige content tóch spelen... foei foei, hier met je gold.

Nou daar loopt dus vrijwel iedereen tegenaan, dus is men massaal Act 1 aan het spelen, omdat daar de mobs gewoon standaard geen goede aanvallen hebben en de champions / rares aardige hoeveelheden HP hebben.

Een aantal mensen kan Act 2 ook gewoon doorkomen zonder te sterven, daar farm je nét dat kleine beetje beter.

Ik snap ook niet hoe het leuk kan zijn dat Endgame betekend dat je content die je gemakkelijk aan kan moet steamrollen, maar goed... Er zijn wel meer dingen niet zo goed doordacht aan deze game.
Morgen betere droprates, haal het spelletje weer even uit de kast en ga een rondje Act 1 - 2 wandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Als WD zijnde ben je toch wel even blij als je een item ziet droppen met;

7,5% crit chance
45% crit dmg
120 int
115 vit
65 resist all
25% MF

iIvl 63, zieke shizzle >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
Xylon schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 00:54:
[...]

... Je weet dat de kans op ilvl 61+ items vanochtend om 5 uur best wel omhoog gaat?
Wat houd deze patch dan precies in ?
Er word opnieuw gesleuteld aan de item drop chances ? In alle acts ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Ik ben gister van level 53 naar 56 gegaan op mijn barbarian.
Tinker nog wat aan mijn build (gewoon dingen proberen :) )

Gebruik nu het volgende: http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#WSRTVk!bch!YZbbcb
Maar weet niet zeker of dit nou heel nuttig is (combo van passives unforgiving met berserker rage) aangezien ik geen skills gebruik die fury kosten.

Verder had ik eerst leap op 1 zitten, maar deze toch ingewisseld voor ignore pain met ignorance is bliss.

Ik loop op dit moment rond in act2 (Hell) en heb net Zultan Kulle's head opgehaald.

Welke companion gebruiken jullie trouwens (en welke build)?

[ Voor 5% gewijzigd door _Peter2_ op 29-06-2012 07:54 . Reden: vraag over companions erbij ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Middnight schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 07:48:
[...]

Wat houd deze patch dan precies in ?
Er word opnieuw gesleuteld aan de item drop chances ? In alle acts ?
Ja alle acts vanaf inferno word de droprate nog een keer verdubbeld!
Nu krijg je inplaats van altijd 1 rare bij 5NV nu bij 4NV en altijd 2 rares bij 5NV

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
Xtr3me4me schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:21:
[...]

Ja alle acts vanaf inferno word de droprate nog een keer verdubbeld!
Nu krijg je inplaats van altijd 1 rare bij 5NV nu bij 4NV en altijd 2 rares bij 5NV
Er word niets gewijzigd aan de drop chances van ilvl 61, 62 en 63 op bepaalde acts ?
Gewoon het aantal items die dropt met stacks NV die verhoogd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Middnight schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:24:
[...]

Er word niets gewijzigd aan de drop chances van ilvl 61, 62 en 63 op bepaalde acts ?
Gewoon het aantal items die dropt met stacks NV die verhoogd ?
Nee! Het is zowelse droprate van item level en de aanpassing van NV!
De kans op lvl 61 en 62 en 63 is nu gewoon verdubbeld ten opzichte hoe het eerst was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Laatst online: 26-07 00:33
Act 2 inferno is voor mij nog steeds een nogo, maar ik snap niet waarom :x

Monk weapon + shield

Life : 34.8k
DPS: 11.8k

Dex 1170
Vit 940

Block 25%
Dodge 41.9% met mantra
Damage reduction: 71.39
Armor: 7480 met enchantress + mantra rune

@ ress 744

CHC 13%
CHD 110%

APS: 1.23

LOH 104
LAK 876
LPS 303

@ress, life, armor zien er mij allemaal ok uit al denkik, of vergis ik me nu zo :p
Heb ik nu ineens zoveel beter gear nodig met LOH, IAS, CHC, CHD. of is die DPS veel te laag?
tips? Zou echt act 2 willen doen, ik sneuvel al bij het eerste pack

[ Voor 3% gewijzigd door BitchCrew op 29-06-2012 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

11,8K dps is gewoon te laag! Je duurt er te lang over om ze te killen!
Je zou minstens op de 20K moeten zitten, dus denk dat je mainhand wapen te weinig dps heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:37
Xtr3me4me schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:40:
11,8K dps is gewoon te laag! Je duurt er te lang over om ze te killen!
Je zou minstens op de 20K moeten zitten, dus denk dat je mainhand wapen te weinig dps heeft?
inderdaad. Ik zit op level 56 met 12k dps. dus waarschijnlijk even je wapen upgraden. En wellicht is je dex ook wat laag

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:05
Mensen die zitten te huilen dat Act3 inferno te moeilijk is.... Of daar heel lastig 1 pack kunnen killen...

Heel simpel! Ga Act2 of zelfs Act1 farmen! Verzamel genoeg MF gear om lekker veel rare's te laten droppen en je vind echt wel wat leuks.

Ik KAN act 4 farmen, maar dat gaat mij net te lastig. Dus ik run gewoon lekker snel door Act2 en nu met de nieuwe patch Act3. Ja, soms heb je na 100 rare item misschien maar 100.000 gold aan boeiende items en soms heb je met je eerste rare al een item die 5 miljoen waard is... Het is gewoon puur chance based. Als je daar niet mee kan leven, gooi de game in de kast en ga wat anders spelen.
Pagina: 1 ... 3 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging