Nee, want tijd is geld, of beter: geld is ook tijd

ErikRedbeard schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:52:
[...]
Ik dualwield dan ook puur voor de 15% attackspeed boost, want heb een tijdje met een shield rondgehuppeld maar heb voor mijn gevoel betere survivabilitie door meer LoH ticks en meer spirit regen.
Shield op monk is sinds de minder spikey damage patch nogal overrated op een monk.
De reden voor de mantra op me rechtermuis is; Het is spam-able en daardoor als spirit dump te gebruiken voor healing een dodge boost. Die korte boost blaast me dodge naar 52% wat ik nogal wat vind eigenlijk.
En dus gebruik ik hem elke keer als me spirit op 100% komt en vaak ook voordat er bijv een heavy hit komt welke ik niet kan ontwijken door nog weg te lopen.
Ik speelde zoals gezegd dan ook altijd samen met die wizard tijdens progression runs en ik weet zo niet wat de Wiz zijn damage is.
Je hebt wel veel crit chance zeg.

Mja, als ik zie hoe ormagon dat doet met LoH....mijn huidige wapen biedt 'maar' 366 LoH, schamel pisbeetje ivm die 2,5k. Nu lijkt dat me overkill, gisteravond 15 mil geboden voor een ring met 4% crit chance, 5 of 6% attack spd en +150 LoH, samen met een decent offhand zou ik 1000+ tot 1500 toch zeker kunnen halen
Crit chance is hoog, door 10% op mijn schild...crit dmg is minder tho, zou 'm 't liefst rond de 150-200 zien, maar dan moek ws. mijn wapen er op uitkiezen, vind maar eens een vuistwapen met 10% attack speed, 950 dps, crit damage én +500-ish LoH voor minder dan 20 mil
Ik ga liever voor meer LoH dan nog meer critchance/dmg... de reden voor critchance was dat ik mijn sweeping wind + blades eigk altijd in 4 seconden(=6 attacks) naar 3 stacks trek -> 60% dmg/sec en andere runes equipped had/heb die bij crit hits xtra dmg doen, spirit geven of wicked shit doen. Op mijn oude daibo had ik ook nog eens +70% crit dmg én 8% extra crit dmg op wave of light(dus 42% kans om +150% crit dmg te doen van de 175% die Wave of light sowieso al geeft, da's 42% kans op 40k+ AoE dmg..op Hell is dat best flex)
Mgoed, ombouwen naar een LoH build dus, dat gaat me ws. wel wat crit chance kosten, maar op zich kannik met +/- 20% ook leven

Meer
Ik heb op mijn monk icm MoH + time of need en seize the initiative 850-ish Res(op alles) en 6100 armor en ik wordt nog steeds gemold in act 2(nog voor ik bij kasim was -_-' )

Toegegeven, barb doet meer dmg en ws heb je meer armor...
Om en nabij de 800 lijkt me wel aan te raden...
[
Voor 9% gewijzigd door
Rey Nemaattori op 05-07-2012 13:02
]