Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Ik lees hier weer over level 61/62 gear, maar wat heb je daaraan met een level 60 cap? :+

Zo te zien kopen toch veel mensen gear op de AH, was ik zelf eigenlijk niet van plan. Maakt het spel weer te makkelijk naar mijn idee. Het is even doorzetten misschien, maar zonder die AH gear moet je toch ook een eind komen met eigen drops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Wimploo schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:28:
damn 2.5k life on hit is wel bizar veel, waar heb je het allemaal opzitten dan? Ik dacht dat het alleen op wapens en ringen zat en op ringen is het max 250.
Ik heb 850 + 950 op mijn fist weapons zitten. zo'n 350 op mijn amulet en dan zo'n 150 per ring.
TheNephilim schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:30:
Ik lees hier weer over level 61/62 gear, maar wat heb je daaraan met een level 60 cap? :+

Zo te zien kopen toch veel mensen gear op de AH, was ik zelf eigenlijk niet van plan. Maakt het spel weer te makkelijk naar mijn idee. Het is even doorzetten misschien, maar zonder die AH gear moet je toch ook een eind komen met eigen drops?
dat is het item level, niet level requirement. Verder is Diablo op inferno zonder AH denk ik vrij onmogelijk voor een heeeeele lange tijd.

[ Voor 44% gewijzigd door ormagon op 05-07-2012 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 09:11

Multensor

wtf

het is item level 62/63. Dat kan je wel gebruiken op lvl 60.

Zelf ben ik ondertussen een eindje in Act2 inferno wat tot nu toe best ok gaat. Waar ik meeste aan dood ga zijn de poison flowers in oasis :P. Wat is trouwens de meest efficiënte route om te farmen in act2?

[ Voor 16% gewijzigd door Multensor op 05-07-2012 11:32 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJskippy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 21:16
Items met 60+ level kun je gewoon als level 60 char dragen hoor. Of ik snap je punt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ormagon schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:26:
De grote test voor mijzelf is altijd Belial, stil blijven staan en kijken of je het overleefd. Dat is nu in de meteorenregen zo 1 op de 3x het geval.

Ik heb even een filmpje toegevoegd van mijzelf waarin je kan zien hoe effectief 'Life on Hit werkt'. Helaas wel met de trial van Fraps dus slechts 30 seconde :P.

YouTube: Diablo III Life on Hit Belial
idd is super.. wat ook echt ziek werkt is een combi van een hele hoge block icm dodge. Heb een leuk test setje en heb hiermee die achievement gehaald dat je door niets geraakt wordt bij belial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:23:
en had een min bod van 670K gemaakt.. daarna was het systeem constant down en had ik zelf ook geen tijd meer om te checken hoe de zaken liepen. gisteren even aangelogged en ja hoor... een geluksvogel had voor het min bod dat ding dus kennelijk kunnen kopen.... pfff... jammer.. thxs blizz
Daar kan je dus niet over klagen. Je moet er altijd van uitgaan dat het voor je minimum bod kan verkopen. Je hebt zelf gezegd dat je het daarvoor weg wilt doen. In een echte veiling biedt er ook wel eens niemand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
[quote]ormagon schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:30:
[...]

Ik heb 850 + 950 op mijn fist weapons zitten. zo'n 350 op mijn amulet en dan zo'n 150 per ring.

dan heb je dus 1500-1600 LOH niet 2500 right? hit met links 850 hit met rechts 950?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gear (item) level is wat anders als character level. En ja deze is max 4 (dacht ik ) levels hoger als dat een character kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022
chr0me1 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:34:
[quote]ormagon schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:30:
[...]

dan heb je dus 1500-1600 LOH niet 2500 right? hit met links 850 hit met rechts 950?
De LoH stacked, dus in dit geval word per klap de LoH van beide wapens gebruikt, dus 2500

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheNephilim, er is een duidelijk verschil tussen item level en level requirement. Max ilvl is 63 en max lvl req. is idd 60. Je kunt vanaf 1.03 het ilvl (60+) zien (linksonder in het scherm van de eigenschappen van een item).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Ah okeuj! Thanks, nu snap ik waar jullie het over hebben :P Haha ik vond het al zo vreemd. Ben zelf level 54 in Hell, dus dat is nog makkelijk volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:25:
[...]

Dit heb ik ook. Somehow vond ik d2 gewoon veel leuker om te spelen, terwijl ik daar toch ook jaren gewoon Baalruns/MFruns heb gedaan (same shit every day principe). Ik denk dat het toch komt door de lvl99 cap, het gaf nog een gevoel van progressie als je na XX uren ineens 94 dingde oid.

Daarnaast was ladder systeem gewoon leuk :)
precies... mephisto runs van max 1 min en Bhaal runs van net iets meer.. en lekker skiller GC's craften en op een leuke manier verhandelen.. als D2 een normale resolutie zou hebben zou ik het denk ik gewoon weer installeren. helaas is het in 800*600 en nadat ik een 24 inch scherm had gekocht kreeg ik echt hoofdpijn van d2... maar echt een top spel (eigelijk een beetje zoals alle oldies van blizz.. SC, warcraft.... lost vikings :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:10
ormagon schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:26:
Even wat betreft het gesprek rondom ´Life on Hit´ of ´Life Regen´. Natuurlijk is de constante factor van ´Life Regen´ een enorm voordeel, ook als je vlucht krijg je rustig levens terug. Echter is het verschrikkelijk moeilijk om boven de 2.5k ´Life Regen´ per seconde te komen.

´Life on Hit´ heeft dit voordeel niet, maar ook dit nadeel niet. Met mijn 2.5k ´Life on Hit´ krijg ik effectief zo´n 10k life per seconde binnen als ik op een enkele vijand loop te rammen. Tegen groepjes is het dus nog een stuk effectiever. Het voordeel hiervan is dat ik Diablo op inferno (ook shadow realm) gewoon kan facetanken omdat hij nooit meer schade doet dan ik per seconde terugkrijg van het slaan. De grote test voor mijzelf is altijd Belial, stil blijven staan en kijken of je het overleefd. Dat is nu in de meteorenregen zo 1 op de 3x het geval.

Ik heb even een filmpje toegevoegd van mijzelf waarin je kan zien hoe effectief 'Life on Hit werkt'. Helaas wel met de trial van Fraps dus slechts 30 seconde :P.

YouTube: Diablo III Life on Hit Belial
Mwah. Chest Armors met 500 Life regen zijn voor weinig te koop in de AH. Als wizard komt daar nog 310 bij van de buff en HP moet toch niet al te hoog zijn voor de teleport/splitsding (ben de naam kwijt O+ ). Ik speel nu op ACT 2 Inferno, dus ik weet nog niet hoe dat voor end game zal gaan zijn. Tips zijn alvast welkom ;)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:45:
[...]

precies... mephisto runs van max 1 min en Bhaal runs van net iets meer.. en lekker skiller GC's craften en op een leuke manier verhandelen.. als D2 een normale resolutie zou hebben zou ik het denk ik gewoon weer installeren. helaas is het in 800*600 en nadat ik een 24 inch scherm had gekocht kreeg ik echt hoofdpijn van d2... maar echt een top spel (eigelijk een beetje zoals alle oldies van blizz.. SC, warcraft.... lost vikings :P)
Je kunt 't ook windowed spelen. Kun je je zelfs nog beetje met andere dingen bezig houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Rey Nemaattori schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:56:
[...]

Sterkte op inferno dan :+

[...]

No fucking way?

Ik heb nu een fist+shield combo, 20k dps, 29k health, rondom de 850 res op alles, 6k armor,35% crit chance, 100% critdamage en krijg het niet voor elkaar om een elite pack te slopen voor die enrage timer? Toegegeven, je hebt 15k meer hitpoints en je LoH is wel 2x zo hoog, maar ik me niet voorstellen dat dat het verschil maakt tussen bijna gesloopt worden door bijna elk elite pack voor je op de helft bent en de game finishen?

ik ga mijn skillset eens even aanpassen, alleen waarom zou je een MoH op je muis binden? Die tik je eens per minuut aan ofzo :+

Just doesn't make sense, uitgaande dat ik op act 1 inferno 200~250k goud/uur zou farmen zou ik er zeker 10 weken over moeten doen (let wel 10 weken 24/7)
om de hoeveelheid goud bij elkaar te krijgen die ik al heb gespendeerd en dan ben ik nowhere near finishing act2, laat staan de game...where's the fun in that? Ik ben niet vies van een beetje mindless hakken om goud te verzamelen, maar als ik zie hoe ziekelijk ver je moet...denk ik niet dat ik inferno ooit afmaken ga :X

*terugvindpost
Ik dualwield dan ook puur voor de 15% attackspeed boost, want heb een tijdje met een shield rondgehuppeld maar heb voor mijn gevoel betere survivabilitie door meer LoH ticks en meer spirit regen.
Shield op monk is sinds de minder spikey damage patch nogal overrated op een monk.

De reden voor de mantra op me rechtermuis is; Het is spam-able en daardoor als spirit dump te gebruiken voor healing een dodge boost. Die korte boost blaast me dodge naar 52% wat ik nogal wat vind eigenlijk.
En dus gebruik ik hem elke keer als me spirit op 100% komt en vaak ook voordat er bijv een heavy hit komt welke ik niet kan ontwijken door nog weg te lopen.

Ik speelde zoals gezegd dan ook altijd samen met die wizard tijdens progression runs en ik weet zo niet wat de Wiz zijn damage is.

Je hebt wel veel crit chance zeg. :o

[ Voor 10% gewijzigd door ErikRedbeard op 05-07-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Multensor schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:31:
[...]

het is item level 62/63. Dat kan je wel gebruiken op lvl 60.

Zelf ben ik ondertussen een eindje in Act2 inferno wat tot nu toe best ok gaat. Waar ik meeste aan dood ga zijn de poison flowers in oasis :P. Wat is trouwens de meest efficiënte route om te farmen in act2?
Ik doe de laatste tijd voornamelijk Magda runs beginnende met Road to Alcarnus, als het nodig is om die 5e NV te halen dan wil ik soms iets teruglopen voor een elite pack voordat ik haar opzoek. Reden dat ik me hiertoe beperkt is dat Act2 teveel mobs heeft die invulnerable zijn voor mijn wizard attacks (huntressen die door mijn spells heenspringen, mobs onder de grond, snakes die onzichtbaar naar je toe komen). Wat een alternatief is zijn de Archives en daarna Kulten maar Magda is zo easy dat ik die prefereer.

Op dit moment kan ik deze runs met mijn MF setje doen (15k hp, 33k dps, 300 res, 175 mf zonder NV) en hoef ik maar 10% van de tijd te switchen naar mijn DPS set (29k hp, 50k dps, 450 res, 15% mf zonder NV). Ik ben bang zodra ik meer van bovenstaande mobs tegenkom in de rest van act 2 dat dit de runs aanzienlijk zal vertragen, iemand anders hier andere ideeen over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 11:06
Weet iemand waarom er geen ilvl 63 sources te vinden zijn op de AH? Zijn die er simpelweg gewoon niet?
Ik heb zelf nu:
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/bgzvc.png

Maar kan eigenlijk niet iets vinden wat per definitie veel beter is. Er zijn er een hoop met wat int, maar die hebben vaak veel minder minimal dmg (wat dus in de praktijk niet meer dps geeft...)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
FireDrunk schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:04:
Weet iemand waarom er geen ilvl 63 sources te vinden zijn op de AH? Zijn die er simpelweg gewoon niet?
Ik heb zelf nu:
[afbeelding]

Maar kan eigenlijk niet iets vinden wat per definitie veel beter is. Er zijn er een hoop met wat int, maar die hebben vaak veel minder minimal dmg (wat dus in de praktijk niet meer dps geeft...)
Ik ben ook nog geen level 63 source tegengekomen dus ik ga ervanuit dat ze niet bestaan. Waar je op zou kunnen upgraden tov je huidige source is:

min/max dmg, intelligence (grofweg 1 int = 2 dmg), crit chance. Vooral die laatste kan een behoorlijke dps boost geven als je hier al een aardig niveau in hebt en een redelijk hoge crit damage hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Tja, maar die gaan dan weer weg voor 10M+ :P

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zelfs mijn uber source is geen level 63.
106-372 damage
48 Int
120 Vit
7% Life
7 AP from crit
6% spec blade damage

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:52
Sabrac schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:35:
[...]
De LoH stacked, dus in dit geval word per klap de LoH van beide wapens gebruikt, dus 2500
Volgens mij werkt het niet helemaal zo.
Heb gister eens gekeken en kan t niet helemaal verklaren....
Ik dual wield met 2 wapens met allebei ongeveer 500 LoH uit mn hoofd. Heb iig nog een ring met iets van 240 LoH erop en mss nog hier en daar wat... kan nu niet kijken maar dacht dat op het char screen total LoH op iets van 1600 staat. Hier telt ie het dus wel op. Echter, als ik speel dan zie ik continue heals van iets van 1990 binnen komen maar niet na elke hit. Het lijkt er dus op dat ie pas na de 2e klap de LoH geeft maar ook weer niet voor de hoeveelheid die ik in het char scherm zie. Zal wss wel weer een bepaalde formule voor zijn voor dual wield. Zal vandaag of morgen eens beter kijken.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Tsurany schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:10:
106-372 damage
48 Int
120 Vit
7% Life
7 AP from crit
6% spec blade damage
Zo, das inderdaad een leuke... Gebruik je ook daadwerkelijk Spectral Blade?

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Tsurany schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:10:
106-372 damage
48 Int
120 Vit
7% Life
7 AP from crit
6% spec blade damage
je mist de chc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

FireDrunk schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:12:
[...]

Zo, das inderdaad een leuke... Gebruik je ook daadwerkelijk Spectral Blade?
Nope, enkel tijdens het goldfarmen maar dan heb ik weer een source met 96-292 damage en 20% goldfind.
Heb mijn AS build nog niet aangepast naar CHC. Heb ik zo'n ~20m voor nodig. Enkel iedere keer als ik 20m heb ga ik liever voor de euries dan voor de CHC.

[ Voor 31% gewijzigd door Tsurany op 05-07-2012 12:15 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Ahzo, ik heb net even op AH gekeken, maar is staat geen enkele source op met > 8% Crit, arcane power, arcane on crit met > 100 minimal dmg.

En het gemiddelde van 30-330 is evenveel als 100-250.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
FireDrunk schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:18:
Ahzo, ik heb net even op AH gekeken, maar is staat geen enkele source op met > 8% Crit, arcane power, arcane on crit met > 100 minimal dmg.

Als ik er een zou hebben dan zou die niet op de AH terecht komen :D
Tsurany schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:14:
Heb mijn AS build nog niet aangepast naar CHC. Heb ik zo'n ~20m voor nodig. Enkel iedere keer als ik 20m heb ga ik liever voor de euries dan voor de CHC.
True, ik moet mijn 950 dps 100 int onehander vervangen met iets vergelijkbaars maar ook nog met chd om die laatste stap te maken om volledig te zijn overgestapt. Maar zodra ik weer op een substantieel gold bedrag zit is het te verleidelijk om het om te zetten naar echt geld :)

[ Voor 41% gewijzigd door Delph op 05-07-2012 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
2 vraagjes mbt de AH

Klopt het dat je maar 10 items pp kan posten op de AH
en klopt het dat je in de lijst die je kan gebruiken voor attributes (vit, chc, loh etc) ook damage hebt staan maar deze gewoon niet kan gebruiken. Bijv voor amulets of offhands waar dit wellicht van toepassing is (of dus inderdaad zoeken op min en max damage).

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Source is iid max iLVL 62 - www.D3inferno.com.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Nee zoeken op dmg kan (nog) niet. Daar baal ik ook stevig van. Zie mijn verhaal hierboven. Ik wil een source met een minimal dmg van >100. Maar daar kan je dus niet op zoeken....

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
FireDrunk schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:18:

Sources zijn gewoon *** te vinden! Snap niet dat er nog steeds niet gewoon op damage te zoeken is.

Zelf heb ik deze nog staan. Nog nooit op de AH gezet,
Ik verdiep me er niet eens in tbh. Mocht iemand interesse hebben (ze zijn niet geweldig, i know), dan hoor ik 't wel.

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/fohpv4.jpg

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Doe mij nummertje 2 maar!
thewizard2006 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:25:
2 vraagjes mbt de AH

Klopt het dat je maar 10 items pp kan posten op de AH
en klopt het dat je in de lijst die je kan gebruiken voor attributes (vit, chc, loh etc) ook damage hebt staan maar deze gewoon niet kan gebruiken. Bijv voor amulets of offhands waar dit wellicht van toepassing is (of dus inderdaad zoeken op min en max damage).
Damage is in die lijst een categorie, geen eigenschap.

[ Voor 91% gewijzigd door Tsurany op 05-07-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
mouzetc schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:29:
[...]

Sources zijn gewoon *** te vinden! Snap niet dat er nog steeds niet gewoon op damage te zoeken is.

Zelf heb ik deze nog staan. Nog nooit op de AH gezet,
Ik verdiep me er niet eens in tbh. Mocht iemand interesse hebben (ze zijn niet geweldig, i know), dan hoor ik 't wel.

[afbeelding]
En hoeveel zou je willen voor die 2e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Idd, nr 2 is leuk :D

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Verkeerde topic zie ik nu! Doe een leuk bod via DM ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is eigenlijk boeiend aan een source/WD koppie? De dmg + int/vit + crit? Zie ze regelmatig maar gooi ze altijd weg als er geen hoge dmg op zit denk ik dan in de juiste richting?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
porn* schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:40:
Wat is eigenlijk boeiend aan een source/WD koppie? De dmg + int/vit + crit? Zie ze regelmatig maar gooi ze altijd weg als er geen hoge dmg op zit denk ik dan in de juiste richting?
Primary voor +damage, de overige stats zijn leuke extraatjes/build afhankelijk. Maar het is dus niet mogelijk om op damage te zoeken of sorteren in de AH, als je een source zonder extra stats erop knalt heb je kans dat hij niet 'gevonden' wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:52
Vroeg ik me ook af... heb zelf geen max level wizard of WD maar gebruikt niet iedereen een hoge DPS 2h met veel int en nog wat andere leuke stats (CHD oid)? Of is een leuke 1h + offhander toch beter?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
De minimal en maximal dmg zijn belangrijk. Het gemiddelde van die 2 word opgeteld bij je basis dps, wat daarna met je INT verhoogd word.

Als je dus 2k INT hebt, word je basis dps met 2000% verhoogd.
Als je dus een source hebt van 100-200 krijg je er 150 * 2000% (3K) dps bij.
Heb je een source van 100-300, krijg je er 4K DPS bij.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 18:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:24:
Ryan, aangezien jij op dit topic leeft :).

Is de AH al weer up? Zit nog @ work.
Haha, ironish dat ik dit nu pas lees :P Maar het AH was up gister. Ik zou trouwens zweren dat ik gister een bod zag op mijn legendary en nu vanochtend is het bod weer weg :|
Flapmo schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 07:06:
[...]

Spoken like a true softcore player

Op sc doen alsof het hc is komt niet in de buurt van hc. Alleen hc is hc, de spanning, schrik, potential loss, dat alles kan je niet doen alsof.
Hehe, ik was nieuw met diablo en ik had dus ergens iemand horen zeggen dat als je dood ging je alles kwijt was. Ik wist dus niet dat het een speciale modus was. Ik was dus op normal tot aan Belial niet dood gegaan. Was ik even verbaasd dat ik het gewoon opnieuw mocht probereb lol :| Dacht echt effe van oh nee he, ik heb echt geen zin om dat weer allemaal te gaan doen. Ik weet dus precies hoe het is om HC te spelen en misschien ga ik het nog een keer proberen maar ik wil eerst genoeg ervaring opdoen in SC om zo in te kunnen schatten wat nodig is om HC te spelen tm act 4 inferno :P (zit in act 1).
Goeie vraag eigenlijk hoe werken sources e.d eigenlijk want ik heb altijd het gevoel dat als er een damage affix staat er veel meer dps bijkomt dan wat de affix zou moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Zoijar schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:50:
[...]

Mwa, ik vind HC geen "skill", eerder simpelweg vervelend. Een keertje doodgaan in een spel is imho niet erg. Juist iets vaak moeten proberen en vaak dood gaan op een boss en hem dan toch halen vind ik skill.
Duidelijk, HC is niets voor jou.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
JohnnyV76 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:46:
[...]

Vroeg ik me ook af... heb zelf geen max level wizard of WD maar gebruikt niet iedereen een hoge DPS 2h met veel int en nog wat andere leuke stats (CHD oid)? Of is een leuke 1h + offhander toch beter?
Hangt er van af of je channeling spells gebruikt of niet. Als je channeling gebruikt zal je eerder voor een trager 2h gaan omdat je mana dan minder snel erdoor vliegt.

Als je (gelijk mij) echter andere skills gebruikt (magic missile) dan is het leuker om een hogere attack speed te hebben dmv een snelle 1h en goeie source (voor de extra dmg wat een 1h mist t.o.v. een 2h)

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

FireDrunk schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:47:
De minimal en maximal dmg zijn belangrijk. Het gemiddelde van die 2 word opgeteld bij je basis dps, wat daarna met je INT verhoogd word.

Als je dus 2k INT hebt, word je basis dps met 2000% verhoogd.
Als je dus een source hebt van 100-200 krijg je er 150 * 2000% (3K) dps bij.
Heb je een source van 100-300, krijg je er 4K DPS bij.
Ah dat is idd nuttige informatie :P Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Voor wizard source - 1. DMG - 2. Crit. ch. - 3. Intel - 4. regen. Maar uiteraard is dit allemaal build afhankelijk.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Flapmo schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 07:06:
[...]

Op sc doen alsof het hc is komt niet in de buurt van hc. Alleen hc is hc, de spanning, schrik, potential loss, dat alles kan je niet doen alsof.
QFT

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
porn* schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:31:
[...]

Had gisteren anders nog enorme mazzel (bots kunnen ook niet op 10tallen items tegelijk zoeken); wilde een 1100+ dps 2h xbow verkopen zie ik er ineens eentje staan van 1180 dps met 165dex en 890 LoH voor 190k buyout... lol! Denk dat iemand een 0-etje vergeten is ;) Meteen gekocht uiteraard, dat was echt te cheap.

Ik ga zo de AH op: zoeken naar leuke upgrades (niet te duur) en als ik dan iets vind en 't is weg, pech gehad, er komt vast weer een betere voor minder op m'n pad (50% van de keren wel iig!). Gewoon beetje geduld hebben en af en toe kijken ;)
Ik viste gister deze boots uit de AH voor 1.3mill. Bestwel een koopje volgens mij :)

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/13yjd5h.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Topskilled schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:54:
[...]

Ik viste gister deze boots uit de AH voor 1.3mill. Bestwel een koopje volgens mij :)

[afbeelding]
Geen movement speed? Hoe overleef je zonder? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:48
Zijn er nog mensen op zoek naar een hardcore inferno act 1 farm maatje?

Mijn maat is gisteren helaas gestorven, mijn barb solo'd het easy maar het wordt na een tijdje boring :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Ik overleef prima zonder hoor... (Heb wel een Blizzard + Teleport build ;) )

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

[...]

[afbeelding]
Veel damage en protectie voor een wizard/witchdoctor, maar als ik me niet vergis is increased movement speed toch een belangrijke stat voor boots. Neemt niet weg dat hij dat geld wel waard is, tenminste dat denk ik, want ik snap nog steeds geen ene jeweetwel van die prijzen op het AH :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
Sfinx- schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:56:
[...]

Geen movement speed? Hoe overleef je zonder? :P
Teleport spell met illusionist passive skill ;) Heb eigenlijk nooit movement speed op mn boots gehad, gewoonweg omdat er geen movement speed boots met hoge stats te vinden zijn, of onbetaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavix
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 13:57
Naar hoeveel all resistance moet ik streven om als een barbarian inferno act 2 aan te kunnen? Ik zit nu op 460.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:09:
[...]
Als je minder tijd hebt om een spel als D3 te spelen, moet je toch ook meer geduld hebben, of zie ik dat verkeerd?
Nee, want tijd is geld, of beter: geld is ook tijd ;)
ErikRedbeard schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:52:
[...]
Ik dualwield dan ook puur voor de 15% attackspeed boost, want heb een tijdje met een shield rondgehuppeld maar heb voor mijn gevoel betere survivabilitie door meer LoH ticks en meer spirit regen.
Shield op monk is sinds de minder spikey damage patch nogal overrated op een monk.

De reden voor de mantra op me rechtermuis is; Het is spam-able en daardoor als spirit dump te gebruiken voor healing een dodge boost. Die korte boost blaast me dodge naar 52% wat ik nogal wat vind eigenlijk.
En dus gebruik ik hem elke keer als me spirit op 100% komt en vaak ook voordat er bijv een heavy hit komt welke ik niet kan ontwijken door nog weg te lopen.

Ik speelde zoals gezegd dan ook altijd samen met die wizard tijdens progression runs en ik weet zo niet wat de Wiz zijn damage is.

Je hebt wel veel crit chance zeg. :o
Mja, als ik zie hoe ormagon dat doet met LoH....mijn huidige wapen biedt 'maar' 366 LoH, schamel pisbeetje ivm die 2,5k. Nu lijkt dat me overkill, gisteravond 15 mil geboden voor een ring met 4% crit chance, 5 of 6% attack spd en +150 LoH, samen met een decent offhand zou ik 1000+ tot 1500 toch zeker kunnen halen :P

Crit chance is hoog, door 10% op mijn schild...crit dmg is minder tho, zou 'm 't liefst rond de 150-200 zien, maar dan moek ws. mijn wapen er op uitkiezen, vind maar eens een vuistwapen met 10% attack speed, 950 dps, crit damage én +500-ish LoH voor minder dan 20 mil :+

Ik ga liever voor meer LoH dan nog meer critchance/dmg... de reden voor critchance was dat ik mijn sweeping wind + blades eigk altijd in 4 seconden(=6 attacks) naar 3 stacks trek -> 60% dmg/sec en andere runes equipped had/heb die bij crit hits xtra dmg doen, spirit geven of wicked shit doen. Op mijn oude daibo had ik ook nog eens +70% crit dmg én 8% extra crit dmg op wave of light(dus 42% kans om +150% crit dmg te doen van de 175% die Wave of light sowieso al geeft, da's 42% kans op 40k+ AoE dmg..op Hell is dat best flex)

Mgoed, ombouwen naar een LoH build dus, dat gaat me ws. wel wat crit chance kosten, maar op zich kannik met +/- 20% ook leven :P
Mavix schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:58:
Naar hoeveel all resistance moet ik streven om als een barbarian inferno act 2 aan te kunnen? Ik zit nu op 460.
Meer :P

Ik heb op mijn monk icm MoH + time of need en seize the initiative 850-ish Res(op alles) en 6100 armor en ik wordt nog steeds gemold in act 2(nog voor ik bij kasim was -_-' ) :X Toegegeven, barb doet meer dmg en ws heb je meer armor...

Om en nabij de 800 lijkt me wel aan te raden...

[ Voor 9% gewijzigd door Rey Nemaattori op 05-07-2012 13:02 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
Ik heb act 2 inferno als barbarian solo gecleared met om en bij de 800-900 resistance. Dit is met war cry met +50% resistance rune inbegrepen.

[ Voor 9% gewijzigd door Middnight op 05-07-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Topskilled schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:57:
[...]

Teleport spell met illusionist passive skill ;) Heb eigenlijk nooit movement speed op mn boots gehad, gewoonweg omdat er geen movement speed boots met hoge stats te vinden zijn, of onbetaalbaar.
Daarom loop ik nog steeds met lvl52 boots rond ofzo, 100+int 60+vit en 12%MS... geen all resist dus. All resist + MS is inderdaad erg moeilijk te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
En als je het al kan vinden, is het tering duur...

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Het was een kleine investering maar ik ben nog altijd heel gelukkig met mijn 12ms,120int,40vit,40 all res schoentjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Sfinx- schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:02:
[...]

Daarom loop ik nog steeds met lvl52 boots rond ofzo, 100+int 60+vit en 12%MS... geen all resist dus. All resist + MS is inderdaad erg moeilijk te vinden.
je bedoelt zoiets?

Afbeeldingslocatie: http://touhou-alliance.com/images/D3/boots-int-vit-allres-movement.jpg

Gebruik deze op m'n wizard, maar speel m'n wizard bijna nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Tja zulk soort boots kosten gauw 1.2M... En dat is alles wat ik heb :(

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Sabrac schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:07:
[...]

je bedoelt zoiets?

[afbeelding]

Gebruik deze op m'n wizard, maar speel m'n wizard bijna nooit :)
Dit zij nog 'lage' stats. Als je 150+ INT / 80+ VIT / 50+ Allres (dus eigenlijk normale boots) gaat zoeken met 12%MS, loopt het in de tiental miljoenen ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
Zijn er monks die Ghom op HC down hebben gekregen? dit lijkt me echt onmogelijk in 1 try :O
Post patch heb ik het dan over he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
[...]

[afbeelding]
Grappig. Ik had ook bijna de 1.3 mln neergelegd voor deze :) Nu een bod lopen op nog net iets betere, maar 170 intel. Ik heb gemerkt de wachten vaak wel loont. Zeker op de items zonder buyout.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
mouzetc schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:09:
[...]

Dit zij nog 'lage' stats. Als je 150+ INT / 80+ VIT / 50+ Allres (dus eigenlijk normale boots) gaat zoeken met 12%MS, loopt het in de tiental miljoenen ;)
Hmm misschien ze dan maar eens op de AH zetten, iemand een idee van de waarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Sabrac schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:10:
[...]

Hmm misschien ze dan maar eens op de AH zetten, iemand een idee van de waarde?
Vrij makkelijk zoeken, 115INT / 37 Allres / 10%MS.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Voor 50k neem ik ze over :P

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
mouzetc schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:11:
[...]

Vrij makkelijk zoeken, 115INT / 37 Allres / 10%MS.
Tjah, geen beschikking tot de AH voor de komende 10 uur, vandaar de vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

700-800 resistance is zat voor Act 2 :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Sabrac schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:11:
[...]

Tjah, geen beschikking tot de AH voor de komende 10 uur, vandaar de vraag :)
Ah, sorry. Ga uit van verkoopbaar tussen de 900K en 1.2mil.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
xV0rtexx schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:10:
[...]

Grappig. Ik had ook bijna de 1.3 mln neergelegd voor deze :) Nu een bod lopen op nog net iets betere, maar 170 intel. Ik heb gemerkt de wachten vaak wel loont. Zeker op de items zonder buyout.
Da's wel toevallig dat jij ze ook gespot had :D Ze hebben dr niet lang opgestaan volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Als ik me niet vergis heb ik de 2 boots nog in mijn stash, ze zijn niet echt goed ofzo maar misschien hebbie er wat aan :P

Afbeeldingslocatie: http://s13.postimage.org/hx5h1owjn/Montage_2012_07_03_at_09_51_08.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:27
_Peter2_ schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:44:
[...]

Maar daar heb je geen cold blooded voor nodig
Daar had ik niet op gelet, maar meestal cast ik blizzard meerdere keren op dezelfde plek, dus die dmg gaat wel omhoog. Binnen die blizzard staat dan ook een venom hydra.

Geven skills als magic missile ook extra cold dmg als je cold dmg op je wapen hebt zitten? Ik kan voorstellen dat venom hydra dit niet doet, maar ben eigenlijk wel benieuwd.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:00
Ryan1981 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:18:
Als ik me niet vergis heb ik de 2 boots nog in mijn stash, ze zijn niet echt goed ofzo maar misschien hebbie er wat aan :P

[afbeelding]
Mijn wizard gaat binnenkort haar 60e verjaardag vieren, dus je als je items kwijt wilt ;)
Heb gisteren een 7xx dps 1H gekocht met -13 to required lvl voor de laatste loodjes. >:)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Metalslave666 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:19:
[...]

Daar had ik niet op gelet, maar meestal cast ik blizzard meerdere keren op dezelfde plek, dus die dmg gaat wel omhoog. Binnen die blizzard staat dan ook een venom hydra.

Geven skills als magic missile ook extra cold dmg als je cold dmg op je wapen hebt zitten? Ik kan voorstellen dat venom hydra dit niet doet, maar ben eigenlijk wel benieuwd.
Ik had wel begrepen dat poison damage meehelpt met je hydra maar hoe dat precies werkt weet ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mouzetc schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:09:
[...]

Dan heb ik vast mazzel gehad dat ik dergelijke boots voor 3M ofzo heb opgepikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik gebruik nog steeds een 1000 DPS 2h wapen als wizard met 1.00 attack speed. Ik zoek nu 1h met minimaal dezelfde INT en DPS en liefst nog met Crit dmg...helaas op AH begint het met 5 miljoen....(en dan moet ik nog een source hebben ook)...zucht...waar is die ene goede drop zodat ik die voor paar mil kan verkopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Bosmonster schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:28:
[...]

Dan heb ik vast mazzel gehad dat ik dergelijke boots voor 3M ofzo heb opgepikt.
Zeker! Had zelf boots, 125INT / 60VIT / 50Allres / 12%MS, die heb ik ruim een maand geleden (toen de prijzen dus lager lagen), voor 10mil verkocht.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rey Nemaattori schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:58:

Meer :P

Ik heb op mijn monk icm MoH + time of need en seize the initiative 850-ish Res(op alles) en 6100 armor en ik wordt nog steeds gemold in act 2(nog voor ik bij kasim was -_-' ) :X Toegegeven, barb doet meer dmg en ws heb je meer armor...

Om en nabij de 800 lijkt me wel aan te raden...
Ik heb "maar" 890 LoH op mijn monk en heb solo met em t/m A3 gecomplete, moet geloof ik alleen Azzie nog maar da's easypeasy (al even niet meer gespeeld). Stats: 35k hp, 780 allres, 5.5k armor, 20k dps. Geloof dat ik vrijwel alles zelfs met maar 30k hp gedaan heb en iets minder res, heb 'n nieuw schild sindsdien :)

Waar ga je aan dood? Melees? Magic spul? Champions? Wat zijn je skills? Lagt je PC/internet niet?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik nou aan zet te denken. Het is nu heel makkelijk om miljoenen te verdienen 1 goede drop of beetje geluk op de ah en je bent weer een paar miljoen rijker. Maar over een tijdje zal dit denk ik niet zo blijven alles zal goedkoper worden dat moet. Als je nou geen 1 gold uitgeeft en alleen maar gaat sparen kun je straks misschien wel een paar centjes aan overhouden door gold te verkopen of spullen met gold
Kopen en dan op rmah verkopen ?

Of denken jullie dat iedereen rijker word en de prijzen alleen zullen stijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:30:
Waar ik nou aan zet te denken. Het is nu heel makkelijk om miljoenen te verdienen 1 goede drop of beetje geluk op de ah en je bent weer een paar miljoen rijker. Maar over een tijdje zal dit denk ik niet zo blijven alles zal goedkoper worden dat moet. Als je nou geen 1 gold uitgeeft en alleen maar gaat sparen kun je straks misschien wel een paar centjes aan overhouden door gold te verkopen of spullen met gold

Er is vrijwel geen gold en item sink in dit spel. De hoeveelheid goede items en gold zal oneindig toenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:30:

Jij stond in ieder geval niet vooraan :)...

Maar zonder gekheid: Prijzen zullen vanzelf stabiel worden. Feit is wel dat voordat je 100mln gold bij elkaar gefarmd hebt (hetgeen volgens mij nog niet veel echtere €'s is), je een geweldig tijd kwijt bent aan mindless farming.

Er zal altijd een segment in de markt blijven wat onbetaalbaar is, puur omdat de kans op deze items zo nihil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ormagon schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:33:
[...]

Er is vrijwel geen gold en item sink in dit spel. De hoeveelheid goede items en gold zal oneindig toenemen.
Iets wat gold sink volgens mij zou laten toenemen is het 'BoE' of 'BoP' maken van items. BoP is in Diablo 3-termen irrelevant. Het bind on equipe maken van gele items voorkomt doorverkoop van reeds gebruikte items.

Dat zou een begin zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:37:
[...]

Iets wat gold sink volgens mij zou laten toenemen is het 'BoE' of 'BoP' maken van items. BoP is in Diablo 3-termen irrelevant. Het bind on equipe maken van gele items voorkomt doorverkoop van reeds gebruikte items.

Dat is geen gold sink, maar juist het tegenovergestelde. Als items niet doorverkocht kunnen worden verdwijnt er dus minder gold uit de economie via de AH.

Dat goede items toenemen is niet zo'n ramp. Over een jaar loopt iedereen met prima gear en is het tijd voor een expansion. Dat gold oneindig toeneemt is een probleem, want dat gaat dalijk in de miljarden lopen voor een redelijk item. (hyperinflatie)

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 05-07-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Laatst online: 22-03-2021
Zijn er hier monks die Way of the Hundered Fists (effectief) gebruiken?
Ik heb die skill eigenlijk alleen omdat het er gewoon zo rete cool uitziet :') maar eigenlijk zijn alle allen spirit generators veel beter imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:36:
[...]

Jij stond in ieder geval niet vooraan :)...

Maar zonder gekheid: Prijzen zullen vanzelf stabiel worden. Feit is wel dat voordat je 100mln gold bij elkaar gefarmd hebt (hetgeen volgens mij nog niet veel echtere €'s is), je een geweldig tijd kwijt bent aan mindless farming.

Er zal altijd een segment in de markt blijven wat onbetaalbaar is, puur omdat de kans op deze items zo nihil is.
Dat denk ik dus niet. Er komen steeds meer goede items in steeds hoger tempo binnen en er blijft maar goud binnenkomen. Deze dingen verdwijnen vrijwel niet. Er blijft maar meer en meer en meer komen. Dan stabilisteert je economie nooit, daarvoor heb je een fatsoenlijke item en gold sink nodig zodat de hoeveelheid gold en items enigszins stabiliseer. Ik heb hier laatst nog een post over gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Timmor schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:41:
Ik heb die skill eigenlijk alleen omdat het er gewoon zo rete cool uitziet :') maar eigenlijk zijn alle allen spirit generators veel beter imho
Heb het gebruikt totdat ik echt de 50% armor buff nodig had om te progressen. De interrupt op de 2de hit en aoe knockback op de derde zorgde ervoor dat whites me helemaal niet konden raken. En met een beetje positionering raak je met elke aanval alle mobs voor je neus. Het is qua damage echt veruit de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben items aan het farmen op Hell Act 3 om fatsoenlijk Inferno Act 1 te kunnen doen. Ben op Siegebreaker begonnen om wat mobpacks tegen te komen om al aan 5 NV te zitten als ik Areat Crater 1 in ga. Dat ging goed maar ik raakte daarna bij een wipe wel mijn stacks kwijt. Later in Areat Crater 3 raakte ik wéér mijn 5 stacks kwijt en toen wipete ik niet eens. Gevolg was dat Azmodan mij een heleboel paarse items gaf en niet één gele.

Is NV bugged of zo of heb ik gewoon veel vette pech gehad dat het twee keer verdween? Op deze manier heeft item farmen weinig nut want ook met 5 stacks NV kreeg ik maar 1 lvl 61 item en de rest was 54-57.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Bosmonster schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:40:
[...]

Dat is geen gold sink, maar juist het tegenovergestelde. Als items niet doorverkocht kunnen worden verdwijnt er dus minder gold uit de economie via de AH.

Dat goede items toenemen is niet zo'n ramp. Over een jaar loopt iedereen met prima gear en is het tijd voor een expansion. Dat gold oneindig toeneemt is een probleem, want dat gaat dalijk in de miljarden lopen voor een redelijk item. (hyperinflatie)
Dat is wel degelijk een gold sink. Ik ben geen voorstander van BoP/BoE zoals in WoW maar het werkt wel. Als ik een item voor 10mil koop en ik kan hem weer doorverkopen verdwijnt er geen geld bij personen. Als dat item echter niet meer door te verkopen is daarna ben je het goud gewoon kwijt, een enorme gold sink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Ik heb nog steeds 1 guest pass voor Diablo 3 en 1 guest pass voor World of Warcraft. DM me als je interesse hebt :)

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yip
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 19:15

Yip

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:45:
Ben items aan het farmen op Hell Act 3 om fatsoenlijk Inferno Act 1 te kunnen doen. Ben op Siegebreaker begonnen om wat mobpacks tegen te komen om al aan 5 NV te zitten als ik Areat Crater 1 in ga. Dat ging goed maar ik raakte daarna bij een wipe wel mijn stacks kwijt. Later in Areat Crater 3 raakte ik wéér mijn 5 stacks kwijt en toen wipete ik niet eens. Gevolg was dat Azmodan mij een heleboel paarse items gaf en niet één gele.

Is NV bugged of zo of heb ik gewoon veel vette pech gehad dat het twee keer verdween? Op deze manier heeft item farmen weinig nut want ook met 5 stacks NV kreeg ik maar 1 lvl 61 item en de rest was 54-57.
NV stacks verdwijnen niet met een keer dood gaan. NV stacks verdwijnen als je je skills wijzigt, heb je dat misschien gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:40:
[...]

Eens, was het AH % vergeten. Toch is ook daar een soort ondergrens voor nodig.

Feit is dat iedereen klaagt dat de repaircosts zo duur zijn na de nerf. Juist deze inflatie was een juiste manier om de gold-opbouw te vertragen. In WoW spendeerde men ook veel geld aan faction/rep/hebbedingetjes. Hetgeen hier ook nog niet aan de orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:37:
[...]

of gewoon hardcore spelen..... dood = items weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Maar je hebt hier ook geen Role Playing, wat je bij WoW veel meer hebt. Hier is het gewoon joinen, farmen, looten, en koffie drinken.

Dat is het leuke aan Diablo, maar ook de grootste zwakte (veel van hetzelfde).

Ik vraag me juist af waar iemand 75M vandaan haalt... Zijn er dan echt mensen die al 2000+ uur in de game hebben zitten? Ik heb een full-time baan, en speel bijna elke dag wel even, en in het weekend ook een paar uur, maar zit pas op ~111 uur ofzo.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Deze post was dat: 'Er komen wel goede ideeën voorbij. Één van de problemen momenteel is dat er vrijwel geen gold/item sink is waardoor de hoeveelheid goud maar blijft stijgen. Dat is in één klap op te lossen en je maakt de jeweler er ook nog gaaf van:

Bij de jeweler kun je ervoor kiezen om een extra socket toe te voegen aan je items (of zelfs 2 bij bijvoorbeeld chest armor), ten eerste kost dit goed goud, dus een goldsink. Ten tweede is op het moment dat je dit doet het betreffende item account bound, dus niet meer verkoopbaar.

Je kan er dan dus voor kiezen om je item normaal te houden en later weer door te verkopen. Of je kan hem nog beter maken, maar dan is het item niet meer verkoopbaar. Dat niet meer verkoopbaar zijn van een item is een enorme goldsink en een item sink. Dat zorgt ervoor dat drops weer sneller bijzonder zijn omdat er minder doorverkocht wordt, evenals dat het ervoor zorgt dat de prijzen weer naar een fatsoenlijk niveau gaan omdat er minder goud in omloop is. De jeweler krijgt een hele mooie functie! En het geeft customize opties aan je wapens.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yip schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:49:
[...]

NV stacks verdwijnen niet met een keer dood gaan. NV stacks verdwijnen als je je skills wijzigt, heb je dat misschien gedaan?
Nope, de eerste keer geen skills gewijzigd. Tweede keer wel. Erg vreemd.
Heb overigens wel zonder GF gear bijna 100K gold binnengeharkt, dat is een leuke bijkomstigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik maak op dit moment alleen gebruik van het AH om items te verkopen en zie het als een veredelde vendor. Ik heb nu ongeveer 700K gold. Er is naar mijn mening dus wel degelijk een effectieve gold sink, in mijn geval de juwelier, en zodra ik een plan voor de blacksmith vind dat de moeite waard is gaat daar ook het nodige heen.

Of gaan jullie mij nu vertellen dat ik in me eentje de goldsink uithang voor heel diablo 3 door al me juwelen om te zetten naar Star level :P (opbouwend naar de radiant star, als ik die plannen ooit nog vind :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ormagon schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:46:
[...]

Dat is wel degelijk een gold sink. Ik ben geen voorstander van BoP/BoE zoals in WoW maar het werkt wel. Als ik een item voor 10mil koop en ik kan hem weer doorverkopen verdwijnt er geen geld bij personen. Als dat item echter niet meer door te verkopen is daarna ben je het goud gewoon kwijt, een enorme gold sink.
Dat goud ben jij kwijt, maar iemand anders heeft jouw gold verkregen. Het blijft dus wel 'ingame'. Voor jou is het een goldsink, voor het spel niet.

Geen BoE: Als je een item koopt voor 10.000, krijgt iemand anders 8.500 (1.500 gold sink) + item blijft in het spel
BoE: Als je een item koopt voor 10.000, krijgt iemand anders 8.500 (1.500 gold sink) + item kan niet nog een x verkocht worden (hetgeen dus inhoudt dat er niet nog een x een goldsink kan plaatsvinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Dat is wel een dure hobby ja, die bewaar ik tot ik echt hoge gear heb (30k+ DPS)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zijn er hier eigenlijk nog mensen die inferno spelen en dat niet alleen doen? Solo heb ik niet zo heel veel problemen met de elite packs, maar zodra ik met zijn tweeën of drieën speel is het echt een ramp, afhankelijk van de combinatie. En dan heeft die ander betere gear dan ik, dus het is niet alsof die ander het moeilijker maakt voor me.

Voor 1.0.3 was het al erg, maar ze hebben inferno multiplayer toch generft wat betreft damage?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Ik kan juist dus niet in mijn eentje inferno spelen... (Wizard) ik heb niet genoeg DPS.
Ik kan juist wel iemand helpen omdat ik heel veel kan Freezen en Slowen (wat handig is bij Fast packs enzo).

Soms maak ik het mensen dus moeilijker, en soms makkelijker, afhankelijk van het pack.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep same here, meestal speel ik samen, soms alleen, en afhankelijk van je de skills/class van je medespelers en de mob affixes kan dat lastiger of makkelijker zijn :)

Sommige packs in A2 nuke ik letterlijk neer voor ze bij me zijn, dat gaat niet in coop. Met 3 man is eigenlijk de max, ik merkte tenminste dat als je met 4en speelt dat ze zoveel HP krijgen dat dingen als bijv. eentje snel neerfocussen niet gemakkelijk meer lukt.
Timmor schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:41:
Heb FoT Thunderclap niet meer nodig en pas naar deze geswitched met die rune die attack/runspeed geeft, vind hem eigenlijk best fijn ja ;)

[ Voor 34% gewijzigd door porn* op 05-07-2012 15:04 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Hoe lang zou het nog duren voordat de patch uitkomt waarin packs niet meer sterker worden met meerdere spelers in game?

Even niets...

Pagina: 1 ... 16 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging