Ik vind dat een monk hoort te dual wielden. Het enige wat mijn monk mag is een tweetal fist weapons.Creqaw schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:22:
Maar shields zijn zo lelijk =X
Nee serieus, dat is de reden waarom mijn monk dual wield.
Op hoeveel stond de teller? Als hij op 1d12h stond, is het op zich wel logisch. De buyout was waarschijnlijk laag en ook de bid-optie stond nog op bijna niks. Dus jij werd door die lage bedragen getriggerd om een bod te doen, iemand anders was zo slim om hem meteen te buyout-en.Freaky Maus schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:50:
Had zojuist even een WTF moment:
Ik zag een mooie 1H spear voor m'n barbarian. Met bijna 500 LOH erop, 177 Vitality en hogere minimum dmg (777 dps met 431 minimum hit). Bieden van 100k, dus ik breng een bod van max 250k uit. Een seconde na mijn bod 'ding ding': outbid. WTF? Ok, zal iemand wel gaan tot een hoger bod maar nee.. ding is verkocht. Wel verdomd toevallig? Diablo 3 AH stinks.
Bedenk wel: de meeste koopjes zijn binnen 2 minuten weg.
Ik heb zelf ongeveer 250 resist to all en met energy shield 2,5K armor. Doe nu ook ongeveer 3,5K dps.Frerk schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:04:
[...]
Het irritantste aan vortex is dat ze je in die lava/plague/deseceration gooien eigenlijk. Met Arcane erbij zijn ze ook super irritant. Maar misschien heb ik gewoon veel te weinig resistances. Wat zijn voor een wizard goede stats om Hell mee in te gaan?
Mijn skills zijn:
Magic missile (met dmg rune)
Arcane blast (dmg rune)
Blizzard (freeze rune)
Hydra (venom hydra)
Teleport (decoy rune)
Energy armor (+arcane rune)
Passives zijn:
Blur (20% melee minder is een must)
Cold blooded (altijd blizzard casten en je dmg van voornamelijk venom hydra schiet omhoog)
Galvanizing wizard (extra hp regen tijdens energy shield)
Met deze setting heb ik weinig moeite om verder te komen. Ga nog wel eens dood door vervelende elite of champ, maar meestal gaan die de tweede keer wel dood.
Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749
De teller stond op 1d 10h, voor 450k BO.
Ach.. deze AH in Diablo 3 werkt gewoon niet lekker voor mij. Hoe vaak ik wel niet heb met een item dat ik leuk vind: 'item already sold' of wat er dan ook komt te staan. Ik heb niet genoeg tijd om een goed vergelijk te kunnen doen met m'n huidige wapen, dan is het al weg. En wapens verschillen allemaal zo van elkaar dat ik eerst wel goed moet kijken voordat ik op buy druk. Het ontbreken van genoeg filters is hierbij ook heerlijk.
Ach.. deze AH in Diablo 3 werkt gewoon niet lekker voor mij. Hoe vaak ik wel niet heb met een item dat ik leuk vind: 'item already sold' of wat er dan ook komt te staan. Ik heb niet genoeg tijd om een goed vergelijk te kunnen doen met m'n huidige wapen, dan is het al weg. En wapens verschillen allemaal zo van elkaar dat ik eerst wel goed moet kijken voordat ik op buy druk. Het ontbreken van genoeg filters is hierbij ook heerlijk.
Ik draag ook liever dual fists alleen ik heb toch een beetje gecompenseert en een dagger gehaald vanwege atk speed.ormagon schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:58:
[...]
Ik vind dat een monk hoort te dual wielden. Het enige wat mijn monk mag is een tweetal fist weapons.
Nee je koopt niet snel genoeg. Je kan blizzard ook van alles de schuld gaan gevenFreaky Maus schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:50:
Had zojuist even een WTF moment:
Ik zag een mooie 1H spear voor m'n barbarian. Met bijna 500 LOH erop, 177 Vitality en hogere minimum dmg (777 dps met 431 minimum hit). Bieden van 100k, dus ik breng een bod van max 250k uit. Een seconde na mijn bod 'ding ding': outbid. WTF? Ok, zal iemand wel gaan tot een hoger bod maar nee.. ding is verkocht. Wel verdomd toevallig? Diablo 3 AH stinks.

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 04-07-2012 20:19 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik heb Magic Weapon in plaats van Energy Armor. Ik heb zostraks al even m'n gear een upgrade gegeven, ik heb nu 6k DPS en 20k HP, met 150 resistances, maar de DPS zal dus minder worden als ik magic weapon vervangMetalslave666 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:05:
[...]
Ik heb zelf ongeveer 250 resist to all en met energy shield 2,5K armor. Doe nu ook ongeveer 3,5K dps.
Mijn skills zijn:
Magic missile (met dmg rune)
Arcane blast (dmg rune)
Blizzard (freeze rune)
Hydra (venom hydra)
Teleport (decoy rune)
Energy armor (+arcane rune)
Passives zijn:
Blur (20% melee minder is een must)
Cold blooded (altijd blizzard casten en je dmg van voornamelijk venom hydra schiet omhoog)
Galvanizing wizard (extra hp regen tijdens energy shield)
Met deze setting heb ik weinig moeite om verder te komen. Ga nog wel eens dood door vervelende elite of champ, maar meestal gaan die de tweede keer wel dood.
Dat kan je gerust doen, maar het slopen gaat wel wat langzamer. Door middel van energy shield houd je het wel wat langer vol. Die 6k dps is trouwens wel netjes. En je hebt nu ook echt heel veel hp.Frerk schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:26:
[...]
Ik heb Magic Weapon in plaats van Energy Armor. Ik heb zostraks al even m'n gear een upgrade gegeven, ik heb nu 6k DPS en 20k HP, met 150 resistances, maar de DPS zal dus minder worden als ik magic weapon vervang
[ Voor 7% gewijzigd door TenTimes op 04-07-2012 20:33 ]
Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749
Hehe, ik koop inderdaad niet snel genoeg nee. Maar ik ga niet zomaar even 450k uitgeven, hell; die heb ik niet eens.Postius schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:19:
[...]
Nee je koopt niet snel genoeg. Je kan blizzard ook van alles de schuld gaan geven![]()
Blizzard is inderdaad gewoon overal de schuldige van.. Conspiracy I tell you!
Oeps, in mijn fanatisme om meer attack speed te krijgen de vitality wat uit het oog verlopen. Nu ben ik een monk die met 32k health door act III loopt, niet echt ideaal
.
Ach, mijn monk heeft maar 25k hp in act 3 en ik ga niet eens zo vaak dood =Pormagon schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:02:
Oeps, in mijn fanatisme om meer attack speed te krijgen de vitality wat uit het oog verlopen. Nu ben ik een monk die met 32k health door act III loopt, niet echt ideaal.
Maar Ormagon magf niet doodgaan, want dat ga ik ook snel neer ;DCreqaw schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:20:
[...]
Ach, mijn monk heeft maar 25k hp in act 3 en ik ga niet eens zo vaak dood =P
Signature
Ik snap dat je dat geld niet hebt en dat een AH zeer vervelend is. Laat me je echter vertellen dat er nu al hordes mensen zijn die gewoon geen diablo 3 spelen maar wel 8h per dag actief zijn op de AH. Helemaal omdat je in D3 echt geld kan verdienen door alleen maar handig te handelen. Koopjes zijn koopjes, en jij hebt dat soort geld niet. Mensen die allen maar handelen wel, immers als je een beetje succesvol op de AH bent ben je in staat om je kapitaal steeds groter te maken. Een deel investeer je weer en de rest houdt je apart. Zo ben je in staat steeds duurdere items te verhandelen.Freaky Maus schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:35:
[...]
Hehe, ik koop inderdaad niet snel genoeg nee. Maar ik ga niet zomaar even 450k uitgeven, hell; die heb ik niet eens.
Blizzard is inderdaad gewoon overal de schuldige van.. Conspiracy I tell you!
Ik heb zelf nog ongeveer een half jaar in WoW (begin tijd) op de AH gezeten terwijl ik zelf al gestopt was. Een action house is echt een eigen spel. Er is ook altijd een top handelaars die een soort hegemonie vormen om high end gear te verkopen (ze kopen alles wat onder hun minimum prijs zijn op en resellen het). Ik spreek voornamelijk uit ervaring van mijn WoW tijd. Maar ik heb aan de AH in WoW bijna meer lol beleefd dan het spel zelf. Je kan echt goed worden erin en echt een markt segment domineren (al weet ik niet hoe dit bij D3 is). Hiernaast ga je patronen etc beter herkennen en viel het me (bij WoW iig) op dat er altijd een top van mensen is die de prijzen bepalen en gewoon de markt domineren. Dat je zoveel koopjes aan je neus voorbij ziet geen is dus ook geen wonder.
Al kan het wel frustrerend zijn. Ik heb bij WoW ooit een keer 1 basis grondstof opgekocht, gewoon alles van de hele AH en toen alles opnieuw mondjesmaat erop gezet tegen 25x de orginele prijs. Verkocht nog steeds, maar de hele markt was wel ontwricht
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Maar ik gok dat je mitigation wat beter is dan de mijne. 830 res all en 5.2k armor unbuffed.mouzetc schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:20:
[...]
Maar Ormagon magf niet doodgaan, want dat ga ik ook snel neer ;D
iemand anders die op dit moment last heeft van behoorlijke lag?
Ik kan helemaal niets, het is letterlijk een dia show.
Ik kan helemaal niets, het is letterlijk een dia show.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Tja, die AH bots pikken heel gemakkelijk alle leuke dingen voor je neus weg.Freaky Maus schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:08:
De teller stond op 1d 10h, voor 450k BO.
Verwijderd
Lastig. Moet aan mijn all resist werken (is nu ongeveer 70) maar bij alles wat ik wil kopen met een maximum van 1,5 miljoen gold zorgt ervoor dat zowel mijn health als mijn strength omlaag gaat. Dat compenseren met een beter wapen is met die achterlijke prijzen op het AH onmogelijk. Ik zit nu op 18K damage maar heb geen zin om lager te gaan zitten. Iemand tips behalve dagen achter elkaar gold farmen?
Huh, dat is wel heel achterlijk hoog, welke class ben je?Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 22:28:
Lastig. Moet aan mijn all resist werken (is nu ongeveer 70) maar bij alles wat ik wil kopen met een maximum van 1,5 miljoen gold zorgt ervoor dat zowel mijn health als mijn strength omlaag gaat. Dat compenseren met een beter wapen is met die achterlijke prijzen op het AH onmogelijk. Ik zit nu op 18K damage maar heb geen zin om lager te gaan zitten. Iemand tips behalve dagen achter elkaar gold farmen?
Verwijderd
barbarianCreqaw schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 22:31:
[...]
Huh, dat is wel heel achterlijk hoog, welke class ben je?
Meer farmen. Str + vit + minimaal 61-71 all res gear is nu eenmaal prijzig. Zelfde geldt voor gear met minder res en vit, maar met stats als crit % en crit dam.Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 22:28:
[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 04-07-2012 22:55 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ben net begonnen met Diablo, inmiddels lvl 18 barbarian. Mijn vraag is wat doen jullie met low level "magic" stuff?
Allemaal verkopen @ AH of gewoon salvagen of?
vendorren wat je niet kan gebruiken en hele goeie dingen evt op AH maar t verkoopt nauwelijksDefLite schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 22:57:
Ben net begonnen met Diablo, inmiddels lvl 18 barbarian. Mijn vraag is wat doen jullie met low level "magic" stuff?
AH is de moeite niet waard.. Tenzij je een leuke rare hebt met aardige stats voor zijn level. Dit kan je vergelijken door een zoekopdracht te geven, met de zelfde stats in de zelfde level categorie.DefLite schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 22:57:
Anders kan je het verkopen aan de vendor, of salvagen als je gebruik wilt maken van de blacksmith. Eenmaal aangekomen op lvl 60 dan kan je die items wel salvagen en verkopen voor ca. 1100 gold per material. ( deze prijs varieert nogal..)
Dat gevoel had ik al. Wat is de AH trouwens verschrikkelijk... Überhaupt al irritant dat je niet gewoon op soortgelijke items op een makkelijke manier kan zoeken maar dat je alles met filters .e.d moet instellen.
Afgelopen nacht gestart met me Monk op Act 4 Inferno samen met een Wizard en uiteindelijk Diablo down gekregen.
Diablo zelf is gewoon een pushover.. zijn Shadow Realm daarintegen niet.
Die clones doen abnormaal veel damage. De Wizard werd geoneshot door de Wizard clone met autoattacks (lightning ballen) en ik bijna door zo'n Orbs. De monk daarintegen was een lachertje en hoogst waarschijnlijk bugged aangezien deze net buiten melee range je probeert te auto attacken wat dus niet werkt.
Dit zijn me huidige skills en stats welke gebruikt is om Act 4 te completen (Elite varianten van die grote devil heavy hitters die af en toe vuur spuwen hebben we geskipt de rest niet.).
Skills
Plaatje is zonder Buffs aktief.
Met Mantra en Autoattack buff zit ik op 9.5k armor en 45% dodge ongeveer.

Moet zeggen dat Ghom nogsteeds in me top staat van lastigste bosses met Belial en Cydea daarachter.
Die clones doen abnormaal veel damage. De Wizard werd geoneshot door de Wizard clone met autoattacks (lightning ballen) en ik bijna door zo'n Orbs. De monk daarintegen was een lachertje en hoogst waarschijnlijk bugged aangezien deze net buiten melee range je probeert te auto attacken wat dus niet werkt.
Dit zijn me huidige skills en stats welke gebruikt is om Act 4 te completen (Elite varianten van die grote devil heavy hitters die af en toe vuur spuwen hebben we geskipt de rest niet.).
Skills

Moet zeggen dat Ghom nogsteeds in me top staat van lastigste bosses met Belial en Cydea daarachter.
[ Voor 9% gewijzigd door ErikRedbeard op 04-07-2012 23:57 ]
Verwijderd
Iemand? Irritante is als ik zoek op het forum of google dan wordt overal beantwoord dat de +%damage al mee is genomen in de weapon damage. (Net zoals IAS enzo). Maar niemand heeft het over of de +%damage nog andere base damages verhoogd. Dus op rings, offhands enzo. Zo niet, dan is het wel de meest waardeloze stat die ik me kan bedenken. (Hadden dus ook gewoon de base damage van een wapen kunnen verhogen per roll, ipv een stat toevoegen.)Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:49:
Wordt +%damage op wapens nog toegepast op damage van andere items? Bijvoorbeeld +min/max damage rings. Of is het een nutteloze stat? (In de zin dat het uitsluitend van toepassing is op het betreffende wapen. In dat geval is het dus een stat die je kan negeren).
Alleen op wapen zelf dus is inderdaad nutteloos.Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 23:51:
[...]
Iemand? Irritante is als ik zoek op het forum of google dan wordt overal beantwoord dat de +%damage al mee is genomen in de weapon damage. (Net zoals IAS enzo). Maar niemand heeft het over of de +%damage nog andere base damages verhoogd. Dus op rings, offhands enzo. Zo niet, dan is het wel de meest waardeloze stat die ik me kan bedenken. (Hadden dus ook gewoon de base damage van een wapen kunnen verhogen per roll, ipv een stat toevoegen.)
Is er hier nog iemand op zoek naar een hardcore inferno act 1 farm maatje?
Een maat van mij is zojuist helaas gestorven en solo is een beetje boring. Mijn barb facerolled alles met gemak.
Als iemand interesse heeft, add Bigcheese#2512
Een maat van mij is zojuist helaas gestorven en solo is een beetje boring. Mijn barb facerolled alles met gemak.
Als iemand interesse heeft, add Bigcheese#2512
Hahaha, Brumac heeft ook wat te zeggen over de RMAH.
YouTube: Brumac - Real Money Auction House Causes Loot Fixing?
Het ziet er naar uit dat ik op tijd ben geweest met een degelijk setje bij elkaar te sprokkelen. Dr is nu echt geen drol meer te vinden op de AH onder de 3mill.
Aan de ene kant niet, maar je kom ook wel eens en 1200 dps 2h tegen met over de 200 aan stats, maar zonder populair spul voor 9.999 gold.Topskilled schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 02:54:
Het ziet er naar uit dat ik op tijd ben geweest met een degelijk setje bij elkaar te sprokkelen. Dr is nu echt geen drol meer te vinden op de AH onder de 3mill.
Volgens mij hebben sommige lui ondertussen automatisch handelende bots voor de gold AH draaien. En er zijn ook zat mensen die niet snappen hoe zo'n bot werkt, want wie post er nou weer voor 22.111.111.111.111.999..... (gaat nog verder, maar wordt afgebroken) Als je zelf bij de laatste series 111 aankomt voor de 999 gold, houd het al op.
Daarnaast worden sommige dingen gewoon verkocht vóór de 5 minuten verstreken zijn. Zo snel kan je items simpelweg niet vinden, ook al zouden ze inderdaad 2 a 3 seconden te vroeg in de AH staan.
Hoe dan ook, ik krijg werkelijk helemaal niets meer verkocht. Een 836dps WD item met socket met native CHD en dikke mana regen? 100k? Neehoor, niet verkocht.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 18-09 16:28
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
De AH is ook een beetje stuk de laatste dagen he? Ik heb er al dagen niet meer op kunnen kijken. OF iets op kunnen zetten.
Dus ik zal vast de enige niet zijn, wat een nogal misvormd beeld oplevert van de AH natuurlijk.
Dus ik zal vast de enige niet zijn, wat een nogal misvormd beeld oplevert van de AH natuurlijk.
[ Voor 39% gewijzigd door Bosmonster op 05-07-2012 06:51 ]
De man heeft wel een punt... (en wie weet ook wel gelijk ook)ormagon schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 02:47:
Spoken like a true softcore playerRyan1981 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:20:
[...]
Dit hangt er maar net vanaf wat je speelstijl is. Je kan op softcore ook gewoon spelen alsof je hardcore aan het spelen ben, en ik ga er vanuit dat de meeste mensen proberen om zo min mogelijk dood te gaan.
Op sc doen alsof het hc is komt niet in de buurt van hc. Alleen hc is hc, de spanning, schrik, potential loss, dat alles kan je niet doen alsof.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Ik kan die gast absoluut niet volgen. Misschien dat het beter gaat als ie zijn snoep met kleurstoffen en zijn Redbull na het opnemen van de clip naar binnen werkt in plaats van ervoor.ormagon schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 02:47:
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dat is Brumac en is gewoon grappig. Maar het gaat wel snel ja, als je engels niet al te best is.Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 07:11:
[...]
Ik kan die gast absoluut niet volgen. Misschien dat het beter gaat als ie zijn snoep met kleurstoffen en zijn Redbull na het opnemen van de clip naar binnen werkt in plaats van ervoor.
Ik zie dat steeds meer mensen voor LoH gear gaan, maar waarom niet Life Regeneration?
Dit is immers constant en niet als je iets raakt, en zijn toch ook flinke bonussen in te verdienen.
Ik heb er niet eens op gelet bij mijn gear maar heb toch 670 Regeneration per second?
Dit is immers constant en niet als je iets raakt, en zijn toch ook flinke bonussen in te verdienen.
Ik heb er niet eens op gelet bij mijn gear maar heb toch 670 Regeneration per second?
Verwijderd
Ik ben ook voor Life Regeneration aan het kijken maar ook daar gaan de prijzen al aardig de hoogte in als je ook je basis stats op peil wilt houden. Uiteindelijk zal het wel een combinatie van Liefe Regeneration en LoH worden en zeker als je veel moet kiten is LR beter.GeeMoney schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 07:14:
Ik zie dat steeds meer mensen voor LoH gear gaan, maar waarom niet Life Regeneration?
Kan geen kwaad natuurlijk maar als melee class moet je toch echt van dichtbij klappen uitdelen om mobs neer te krijgen. Kan me dus voorstellen dat voor een ranged class life regen handiger is dan LoH en voor barbs en monks juist life on hit handiger is.GeeMoney schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 07:14:
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Inderdaad, voor melee classes is life on hit > life regeneration, zeker rekening houden met de attack speed increase die ervoor zorgt dat life on hit beter word.JohnnyV76 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 07:50:
[...]
Kan geen kwaad natuurlijk maar als melee class moet je toch echt van dichtbij klappen uitdelen om mobs neer te krijgen. Kan me dus voorstellen dat voor een ranged class life regen handiger is dan LoH en voor barbs en monks juist life on hit handiger is.
Wat is nou een beetje redelijke LoH voor een Monk in Act 3?
Inferno dan wel!
Ik zit unbuffed op 1457LoH! Zou het handig zijn de mantra te nemen met LoH en Life gen?
33K HP en 33K DPS
Inferno dan wel!
Ik zit unbuffed op 1457LoH! Zou het handig zijn de mantra te nemen met LoH en Life gen?
33K HP en 33K DPS
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Je weet dat cold blooded alleen een damage boost geeft voor cold damage op frozen / chilled mobs en je Venom Hydra er dus geen meer damage van doet?Metalslave666 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:05:
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Is de droprate weer aangepast?
Gisteren in Act 1 van Inferno met 5 stacks de skeleton king gekilled en in totaal 3 rare items. Dat zijn 2 rares van de king en 1 van een elite pack voor de king. Met 4 stacks kreeg ik geen enkele rare van elite mobs en de loot goblins dropte alleen blauw spul.
Op deze manier wordt het wel heel erg lastig om spul te farmen voor Act 2.
Gisteren in Act 1 van Inferno met 5 stacks de skeleton king gekilled en in totaal 3 rare items. Dat zijn 2 rares van de king en 1 van een elite pack voor de king. Met 4 stacks kreeg ik geen enkele rare van elite mobs en de loot goblins dropte alleen blauw spul.
Zo is het al een tijdje:Ryack schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:37:
Is de droprate weer aangepast?
5 stacks : gegarandeerd 1 rare van elite / champion packs, gegarandeerd 2 rares van bosses (die rares droppen bij de eerste kill)
4 stacks: gegarandeerd 1 rare van bosses (die rares droppen bij de eerste kill)
1457 LoH vindt ik persoonlijk een overkill aan LoHXtr3me4me schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:03:
Wat is nou een beetje redelijke LoH voor een Monk in Act 3?
Inferno dan wel!
33K HP en 33K DPS
Heb heel inferno gecleared op een monk met slechts 300 LoH en dit was voor de nerf
45k hp, 23k dps
Ik denk dat hij meer bedoelt dat venom hydra meer damage doet in combinatie met je blizzard door het snare effect._Peter2_ schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:14:
[...]
Je weet dat cold blooded alleen een damage boost geeft voor cold damage op frozen / chilled mobs en je Venom Hydra er dus geen meer damage van doet?
Maar daar heb je geen cold blooded voor nodigdefiler1974 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:42:
Ik denk dat hij meer bedoelt dat venom hydra meer damage doet in combinatie met je blizzard door het snare effect.
Ja me hoge LoH komt door me trage attack speed! Heb maar 1.67 zonder de buff van meSabrac schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:40:
[...]
1457 LoH vindt ik persoonlijk een overkill aan LoH
Heb heel inferno gecleared op een monk met slechts 300 LoH en dit was voor de nerf
45k hp, 23k dps
Primary attack.
Maar ja combo's in gear kost tig goud! Moet denk ook betere wapens hebben! Maar ja act 3 benieuwd of hier betere wapens dropt! Zit nu 1 met 832DPS en 600DPS!
En wil ook niet teveel CHD inleveren. Zit nu op 250%
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Mja, het is wel ernstig...ormagon schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 02:47:
http://www.forbes.com/sit...oney-auction-house-error/
Here’s the breakdown:
•Blizzard customer service follows up with a ticket from a previous phone call with Weavols.
•Weavols replies to the ticket status, stating he has not received any money for the item.
•Another Blizzard customer service rep responds with very impersonal canned response
•Weavols replies to the ticket with “It has been 5 days. No money, no item. It was a $99 dollar sale. Please halp.”
•Customer service rep reply with canned response intro, and refers to an investigation of Weavols’ auction house activity log with no record of him selling the item.
•Weavols points out where it can be seen.
•Customer service canned response, adding that they “personally taken a look” at the situation.
•Weavols replies with “We’re talking about a hundred dollars. That doesn’t just disappear into the wind and you get to apologize. Completely unacceptable. You really need to make this right.”
•Canned response intro, apology for “confusing” the items. Customer service cites the wrong item, thinks Weavols was trying to buy an item himself.
•Weavols clarifies he was not the buyer, but the seller himself. Offers to take a screenshot of his auction house activity log.
•Final ticket reply from customer service states “We are unable to tinker with Auction House issues as Game Masters have limited functionality when it comes to supporting Diablo III.” Apologizes for the inconvenience
TLDR:
Hij heeft een item verkocht voor 99 dollar maar heeft het niet bijgeschreven op zijn account omdat Diablo 3 RMAH buggy is en Blizzard kan hem niet helpen en zeggen kkthxbye.
Het hele auctionhouse / RMAH systeem is gewoon defect en werkt niet zoals het zou moeten. De laatste paar dagen is dat ook wel gebleken. En Blizzard doet er gewoon niets aan. Geen post van "het spijt ons we doen er alles aan" niks. /rant
Je weet dat er de laatste dagen zoveel problemen mee zijn, en dan zijn er mensen toch nog zo dom om er volop gebruik van te maken en achteraf te gaan huilen dat ze hun geld kwijt zijn. Als je zonodig real money wilt verdienen eraan doe het dan buiten blizard om, scheelt ook nog eens in kosten.sbmuc schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:02:
[...]
Het hele auctionhouse / RMAH systeem is gewoon defect en werkt niet zoals het zou moeten. De laatste paar dagen is dat ook wel gebleken. En Blizzard doet er gewoon niets aan. Geen post van "het spijt ons we doen er alles aan" niks. /rant
Nou Broertje heeft een Nat arm voor me gekocht voor 10 euro.
Ik zelf heb1 Euro staan .
Maar hij had 50 euro daar staan
Gewoon 10 items 5e verkocht of 20 items 2 a 4 euro.
Dus tja kijk ik ook in RMAH daar heb je over het algemeen het betere spul.
Maar kost ook centen. Maar goed zolang mensen het willen betalen is het goed.
Ik zelf heb1 Euro staan .
Maar hij had 50 euro daar staan
Gewoon 10 items 5e verkocht of 20 items 2 a 4 euro.
Dus tja kijk ik ook in RMAH daar heb je over het algemeen het betere spul.
Maar kost ook centen. Maar goed zolang mensen het willen betalen is het goed.
Tuurlijk, geef de speler de schuld van de problemen die blizzard heeftWimploo schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:07:
[...]
Je weet dat er de laatste dagen zoveel problemen mee zijn, en dan zijn er mensen toch nog zo dom om er volop gebruik van te maken en achteraf te gaan huilen dat ze hun geld kwijt zijn. Als je zonodig real money wilt verdienen eraan doe het dan buiten blizard om, scheelt ook nog eens in kosten.

Hoe kunnen mensen dat weten? Leg mij dat uit. Hoe kunnen mensen weten dat de AH down gaat?Wimploo schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:07:
[...]
Je weet dat er de laatste dagen zoveel problemen mee zijn, en dan zijn er mensen toch nog zo dom om er volop gebruik van te maken en achteraf te gaan huilen dat ze hun geld kwijt zijn. Als je zonodig real money wilt verdienen eraan doe het dan buiten blizard om, scheelt ook nog eens in kosten.
En zelfs toen de eerste storing voorbij was, heeft Blizzard gemeld "zet geen items op AH wij zijn prutsers"? En niet iedereen houd constant het forum in de gaten, ik denk 90% niet.
Ik zet een item op AH (of RMAH) waarvan ik weet dat ik 50 miljoen waard is (of 50 euro whatever). Maar ik zet om erg laag op bid omdat ik weet dat er dan meer mensen zijn die op mijn item gaan bieden en de item gaan bijhouden / tracken. Iemand bied het lage bedrag vervolgens gaat de AH offline en niemand kan meer bieden maar de tijd gaat wel gewoon door en uiteindelijk verkoop je het voor 50.000 gold of 1 euro. Terwijl het VELE malen meer waard is. Dit alleen omdat blizzard aan het prutsen is.
Oneensch. Het is een veiling en je bid is je _minimale_ prijs. Zo werkt het op Ebay ook en dat is bindend.
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Het is de schuld van blizard dat iemand die weet dat er problemen zijn alsnog zijn spullen aanbied op de AH?toolkist schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:19:
[...]
Tuurlijk, geef de speler de schuld van de problemen die blizzard heeft
Dan ben je toch gewoon stom. Als de AH nu al vanaf het begin stabiel was en geen problemen vertoond dan had ik hem gesnapt, maar dat ding heeft al sinds het begin problemen. Dan moet je niet gaan huilen als het ineens fout gaat.
Elke minuut die blizard in het AH steekt is teveel, laat ze zich lekker op de game richten.
Op ebay gaat het meestal toch ook juist de laatste paar minuten heel hard? Bij Diablo 3 ook. En als mensen dan niet kunnen bieden.... Dan vergaat toch het hele nut van bieden?TRG schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:24:
Oneensch. Het is een veiling en je bid is je _minimale_ prijs. Zo werkt het op Ebay ook en dat is bindend.
Je zit in een kamer met 10 mensen die mogen bieden, 1 bied. Vervolgens worden de overige 9 vastgebonden en kunnen niet meer bieden. "verkocht aan de eerste bieder". Ik kan het niet nog simpeler uitleggen...
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 19-09 10:03
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
:strip_exif()/u/18823/tentacle.gif?f=community)
Had gisteren anders nog enorme mazzel (bots kunnen ook niet op 10tallen items tegelijk zoeken); wilde een 1100+ dps 2h xbow verkopen zie ik er ineens eentje staan van 1180 dps met 165dex en 890 LoH voor 190k buyout... lol! Denk dat iemand een 0-etje vergeten isDarth Malak schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 22:27:
[...]
Tja, die AH bots pikken heel gemakkelijk alle leuke dingen voor je neus weg.
Ik ga zo de AH op: zoeken naar leuke upgrades (niet te duur) en als ik dan iets vind en 't is weg, pech gehad, er komt vast weer een betere voor minder op m'n pad (50% van de keren wel iig!). Gewoon beetje geduld hebben en af en toe kijken
Bnet pindle#2913
Als je inlogt stond er bij Breaking news dat er problemen zijn met de AH. Moeten ze iedereen een brief sturen om het duidelijk te maken? Mensen mogen zelf ook wel een keer nadenken. Dat is een beetje hetzelfde als de mensen die vanaf dag 1 op hardcore beginnen, veel lag ervaren en later dood gaan en weer gaan klagen bij Blizard...sbmuc schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:21:
[...]
Hoe kunnen mensen dat weten? Leg mij dat uit. Hoe kunnen mensen weten dat de AH down gaat?
En zelfs toen de eerste storing voorbij was, heeft Blizzard gemeld "zet geen items op AH wij zijn prutsers"? En niet iedereen houd constant het forum in de gaten, ik denk 90% niet.
Risico van het vak, "jou win some, you lose some..."sbmuc schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:29:
[...]
Op ebay gaat het meestal toch ook juist de laatste paar minuten heel hard? Bij Diablo 3 ook. En als mensen dan niet kunnen bieden.... Dan vergaat toch het hele nut van bieden?
Je zit in een kamer met 10 mensen die mogen bieden, 1 bied. Vervolgens worden de overige 9 vastgebonden en kunnen niet meer bieden. "verkocht aan de eerste bieder". Ik kan het niet nog simpeler uitleggen...
Alleen moet je je altijd afvragen of je het verlies kan dragen, maar dat moet je je altijd afvragen bij financiele transacties.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dit doe je dan toch echt zelf. Als je het systeem gebruikt zoals bedoeld is, zet je de minimum bid op... jawel... minimum bid. Dus wat je er minimaal voor wilt hebben.sbmuc schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:21:
[...]
Hoe kunnen mensen dat weten? Leg mij dat uit. Hoe kunnen mensen weten dat de AH down gaat?
Ik zet een item op AH (of RMAH) waarvan ik weet dat ik 50 miljoen waard is (of 50 euro whatever). Maar ik zet om erg laag op bid omdat ik weet dat er dan meer mensen zijn die op mijn item gaan bieden en de item gaan bijhouden / tracken. Iemand bied het lage bedrag vervolgens gaat de AH offline en niemand kan meer bieden maar de tijd gaat wel gewoon door en uiteindelijk verkoop je het voor 50.000 gold of 1 euro. Terwijl het VELE malen meer waard is. Dit alleen omdat blizzard aan het prutsen is.
Als je het minimum op 1 euro zet voor iets dan 250 euro waard is weet je dat je er ook 1 euro voor kunt krijgen. Simpel.
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 05-07-2012 09:35 ]
Er is voor beide wat te zeggen.
Als je een item voor minimaal 5 miljoen wil verkopen, moet je het in mijn ogen niet voor 50'000 op de AH zetten; dat is toch een beetje eigen schuld dan. Verder kun je stellen dat het wat naief is om te denken dat er — gezien de problemen afgelopen tijd — vanaf nu niks meer fout zal gaan.
Aan de andere kant, dat mensen niet kunnen bieden op een item omdat de AH down is en er daar door een minder hoog bod wint dan wat mogelijk was; dat vind ik wel de schuld van Blizzard. Ook vind ik het weer wel zo, dat als er blijkbaar zo veel mis gaat met de AH, het niet slim is van Blizzard om 'm toch steeds opnieuw open te zetten voor gebruik.
Als je een item voor minimaal 5 miljoen wil verkopen, moet je het in mijn ogen niet voor 50'000 op de AH zetten; dat is toch een beetje eigen schuld dan. Verder kun je stellen dat het wat naief is om te denken dat er — gezien de problemen afgelopen tijd — vanaf nu niks meer fout zal gaan.
Aan de andere kant, dat mensen niet kunnen bieden op een item omdat de AH down is en er daar door een minder hoog bod wint dan wat mogelijk was; dat vind ik wel de schuld van Blizzard. Ook vind ik het weer wel zo, dat als er blijkbaar zo veel mis gaat met de AH, het niet slim is van Blizzard om 'm toch steeds opnieuw open te zetten voor gebruik.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Da's best een kromme redeneringWimploo schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:29:
[...]
Het is de schuld van blizard dat iemand die weet dat er problemen zijn alsnog zijn spullen aanbied op de AH?
Dan ben je toch gewoon stom. Als de AH nu al vanaf het begin stabiel was en geen problemen vertoond dan had ik hem gesnapt, maar dat ding heeft al sinds het begin problemen. Dan moet je niet gaan huilen als het ineens fout gaat.
Het is mij niet overkomen, maar ik vind het volkomen terecht als mensen gaan klagen wanneer er buiten hun schuld om spullen/geld zomaar verdwijnt! Mensen hebben toch geen voorspellende gave die aangeeft wanneer de AH onbetrouwbaar is? Kom op zeg...
Kunnen ze niet instellen dat een persoon 1 item max 5 keer op RMAH mag zetten.
Om vervuiling tegen te gaan.
Mijn ervaring is dat beginnen met een laag bod er voor zorgt dat je eindigd op een hoger bedrag. Ik zit nu op de 130 of 140 miljoen en verdien het meeste aan items die ik er op zet op bieden... Mensen leggen eerder een hoog bedrag in als ze merken dat er door meerdere personen op geboden wordtBosmonster schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:35:
[...]
Dit doe je dan toch echt zelf. Als je het systeem gebruikt zoals bedoeld is, zet je de minimum bid op... jawel... minimum bid. Dus wat je er minimaal voor wilt hebben.
Als je het minimum op 1 euro zet voor iets dan 250 euro waard is weet je dat je er ook 1 euro voor kunt krijgen. Simpel.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Wat boeit die vervuiling precies? Al staan er 100 miljoen items op die niks waard zijn. Daar heb je filters voor..Raoul.TLS schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:39:
Kunnen ze niet instellen dat een persoon 1 item max 5 keer op RMAH mag zetten.
Nee hoor lekker door gaan gebruiken en elke dag weer gaan huilen omdat je spulletjes weg zijn, dat is inderdaad de oplossing. Blizard verplicht je niet om de AH te gebruiken om over de RMAH maar te zwijgen, dat is wel heel erg dom dat mensen die gebruiken.pixeled schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:37:
[...]
Da's best een kromme redeneringMoeten we dan met z'n allen gewoon maar helemaal ophouden met het gebruik van de AH? Want tsja, hij kan ieder moment weer crashen en je kan ieder moment weer al je spul/geld kwijt zijn... Dus laten we niet "gewoon stom" wezen en maar grinden tot we er bij neervallen zolang Blizzard de AH met regelmaat offline blijft gooien.
Het is mij niet overkomen, maar ik vind het volkomen terecht als mensen gaan klagen wanneer er buiten hun schuld om spullen/geld zomaar verdwijnt! Mensen hebben toch geen voorspellende gave die aangeeft wanneer de AH onbetrouwbaar is? Kom op zeg...
Voorspellende gaven heb je niet nodig, simpel kunnen lezen (breaking news, forums) en zelf denken is genoeg maar blijkbaar is een groot deel van de community daar niet toe in staat.
Verwijderd
Sterker nog, ik ben pro vervuiling, want zo koop ik nog eens voor 500 of 750 gold items voor m'n vers gestarte chars. Rares met een char level van 4 zijn behoorlijk eh... rare, anders.Bosmonster schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:40:
[...]
Wat boeit die vervuiling precies? Al staan er 100 miljoen items op die niks waard zijn. Daar heb je filters voor..
Wat is het nut van de items die 100 keer op AH gezet worden maar nooit verkocht worden.Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:48:
[...]
Sterker nog, ik ben pro vervuiling, want zo koop ik nog eens voor 500 of 750 gold items voor m'n vers gestarte chars. Rares met een char level van 4 zijn behoorlijk eh... rare, anders.
Of misschien 1 keer in de maand.
Is alleen vervuiling en bots die constant items in de verkoop zetten.
als je item na 100 keer niet verkocht is voor 250 euro dan tja waarom nog een keer 100 keer erop zetten dan moet je maar goed kijken wat het waard is of je prijs aanpassen of na een week mag je het weer ene keer proberen.
Denk dat als het de transacties bevordert het wel goed is.
als er meer gekocht en verkocht wordt erdoor is het goed
Sterkte op inferno danormagon schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:58:
[...]
Ik vind dat een monk hoort te dual wielden. Het enige wat mijn monk mag is een tweetal fist weapons.
No fucking way?ErikRedbeard schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 23:45:
Afgelopen nacht gestart met me Monk op Act 4 Inferno samen met een Wizard en uiteindelijk Diablo down gekregen.
Skills
[afbeelding]
Ik heb nu een fist+shield combo, 20k dps, 29k health, rondom de 850 res op alles, 6k armor,35% crit chance, 100% critdamage en krijg het niet voor elkaar om een elite pack te slopen voor die enrage timer? Toegegeven, je hebt 15k meer hitpoints en je LoH is wel 2x zo hoog, maar ik me niet voorstellen dat dat het verschil maakt tussen bijna gesloopt worden door bijna elk elite pack voor je op de helft bent en de game finishen?
ik ga mijn skillset eens even aanpassen, alleen waarom zou je een MoH op je muis binden? Die tik je eens per minuut aan ofzo
Just doesn't make sense, uitgaande dat ik op act 1 inferno 200~250k goud/uur zou farmen zou ik er zeker 10 weken over moeten doen (let wel 10 weken 24/7)
om de hoeveelheid goud bij elkaar te krijgen die ik al heb gespendeerd en dan ben ik nowhere near finishing act2, laat staan de game...where's the fun in that? Ik ben niet vies van een beetje mindless hakken om goud te verzamelen, maar als ik zie hoe ziekelijk ver je moet...denk ik niet dat ik inferno ooit afmaken ga

*terugvindpost
[ Voor 5% gewijzigd door Rey Nemaattori op 05-07-2012 09:57 ]
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Nog steeds oneensch. Je gaat er hier van uit dat meerdere mensen zoiezo meer als je minimum prijs zullen bieden. Dit is _jouw_ perspectief en opzet van het veilingsysteem. Echter, de werkelijke opzet is dat het minimum bid je laagste prijs is. Dat jij hier een 'lokkertje' a '99ct Sonderangebot' van maakt is je eigen keus. Er van uit gaan dat het ook persee zo moet uitspelen lijkt op het 'reality distortion field' wat wijlen Steve Jobs graag toepastesbmuc schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:29:
[...]
Op ebay gaat het meestal toch ook juist de laatste paar minuten heel hard? Bij Diablo 3 ook. En als mensen dan niet kunnen bieden.... Dan vergaat toch het hele nut van bieden?
Je hebt hier een keus. Of je:
a) zet een lokkertje uit met een _onrealistische_ minimum bid wat eigenlijk helemaal niet voldoet aan je werkelijk gewilde minimum bid, maar wat hopelijk een grotere bieders-populatie oplevert
b) je zet je werkelijke minimum bid neer en je voorkomt in elk geval teleurstelling.
Aangezien je een keus hebt ben je dus aan het gokken. En aangezien in Diablo 3 eigenlijk alles om toeval en gokken draait past dat mooi in de context. Maar ik ben het er dus mee oneensch dat het systeem faalt, want het systeem heeft 'intended functionality, system works like it is designed'
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 19-09 10:03
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
:strip_exif()/u/18823/tentacle.gif?f=community)
Wel graag 1-2 extra filteropties toevoegen dan want het zoeken zo begint erg irritant te worden, zeker als je tig pagina's door moet browsen en je moet hoveren om te zien of je item naast je 3 ingestelde filters ook nog de extra property heeft die je zoekt.Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:48:
[...]
Sterker nog, ik ben pro vervuiling, want zo koop ik nog eens voor 500 of 750 gold items voor m'n vers gestarte chars. Rares met een char level van 4 zijn behoorlijk eh... rare, anders.
Oja en wel kunnen zoeken/sorteren op buyout maar niet op bid... slecht
Bnet pindle#2913
6 filteropties lijkt logica, aangezien veel high-end items 6 affixes bevatten.porn* schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:57:
[...]
Wel graag 1-2 extra filteropties toevoegen dan want het zoeken zo begint erg irritant te worden, zeker als je tig pagina's door moet browsen en je moet hoveren om te zien of je item naast je 3 ingestelde filters ook nog de extra property heeft die je zoekt.
Het gemis hiervan vind ik toch wel de grootste faal van het hele AH. Dit vind ik vooral omdat ik het gevoel heb dat het makkelijk te implementeren is, en omdat het veel tijd bespaart bij items optimalisatie in end-game.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dat zeker.. 3 is echt te weinig..porn* schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:57:
[...]
Wel graag 1-2 extra filteropties toevoegen dan want het zoeken zo begint erg irritant te worden, zeker als je tig pagina's door moet browsen en je moet hoveren om te zien of je item naast je 3 ingestelde filters ook nog de extra property heeft die je zoekt.
Niks mis hoor met een hoge LoH, mijn build is er ook op gebaseerd, heb 2.5k met een attack speed van 1.9. 23k health en gebruik daarbij Fists of Thunder met Thunderclap, dat zorgt ervoor dat mijn hele life pool in 3 seconde weer vol is als ik op 1 tegenstander ram.Xtr3me4me schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:48:
[...]
Ja me hoge LoH komt door me trage attack speed! Heb maar 1.67 zonder de buff van me
Primary attack.
Maar ja combo's in gear kost tig goud! Moet denk ook betere wapens hebben! Maar ja act 3 benieuwd of hier betere wapens dropt! Zit nu 1 met 832DPS en 600DPS!
En wil ook niet teveel CHD inleveren. Zit nu op 250%
En daar heb je ook meteen de verklaring van wat het voordeel is van life on hit. Met mijn combinatie van de gekozen skills, snelheid en hoge life on hit pak ik bijna 10k per seconde, dat is met life regen nooit te bereiken.
Nou goed dan, skills wat veranderd naar dit. Bij gebrek aan prismatic energy armor helaas die voor +20 AP gedaan, brengt m'n totaal AP op 152 nuMetalslave666 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:32:
[...]
Dat kan je gerust doen, maar het slopen gaat wel wat langzamer. Door middel van energy shield houd je het wel wat langer vol. Die 6k dps is trouwens wel netjes. En je hebt nu ook echt heel veel hp.
Net de Skeleton King hiermee doodgemaakt, en man man man, het gaat zo ontzettend veel makkelijker. Geen Glass Cannon en Magic Weapon, dus ik lever wel een zooi DPS in, maar in ruil daarvoor ben ik niet dood te krijgen. 20.5k HP, 2.6k armor, 100 resistances en nog een mooie 4.5k DPS nu. Aan m'n speelstijl is niet heel veel veranderd, gewoon weer blizzard om ze in de venom pools te houden, en met teleport kan ik wat beter bewegen in kleine ruimtes of packs die het lang volhouden de blizzard weer in trekken. Op naar level 60
Geen probleem, Diablo is al neer en ik farm act 3
eergisteren diablo 3 zitten spelen en ondertussen paul simon - graceland aangezet. Beetje rare combinatie:)
Is ondertussen alles weer volledig online? Dus AH ook etc.?
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Gisteravond wel weer, geen idee hoe het nu is.lj_tree schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:38:
eergisteren diablo 3 zitten spelen en ondertussen paul simon - graceland aangezet. Beetje rare combinatie:)
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Wat een tegenvaller gisteren
Eindelijk weer een lange avond voor Diablo III en uurtje of 3/4 ACT 1 & ACT 2 gefarmed, half mil. erbij en zooi rares. Maar blijkbaar farmed nu iedereen ACT1 en is de hele AH vol met ilevel 60/62 gear waardoor degelijke items niet eens voor 10.000 verkocht kunnen worden!
Wat is er nou eigenlijk veranderd sinds patch 1.0.3? Gear dropt meer ja, je hebt het gevoel meer te vinden maar 99% is trash nu en raak je niet kwijt dus heb je nog steeds geluk nodig met DE perfecte rare.
Maar okay toch 10 items voor lage prijzen op AH gezet(altijd meer dan disenchanten waard is) en daarna gekeken op Ah voor upgrades. Oh my....alle items met upgrades(heb vooral 62,61 gear aan met optimal stats) kosten gewoon minimaal 3 mil! En ik heb maar 2,5 mil. Best een brick wall als je maar een paar dagen per week hebt om te spelen en je absoluut GEEN real money wil uitgeven.
Ze maken het grind concept in iedergeval wel waar
Wat is er nou eigenlijk veranderd sinds patch 1.0.3? Gear dropt meer ja, je hebt het gevoel meer te vinden maar 99% is trash nu en raak je niet kwijt dus heb je nog steeds geluk nodig met DE perfecte rare.
Maar okay toch 10 items voor lage prijzen op AH gezet(altijd meer dan disenchanten waard is) en daarna gekeken op Ah voor upgrades. Oh my....alle items met upgrades(heb vooral 62,61 gear aan met optimal stats) kosten gewoon minimaal 3 mil! En ik heb maar 2,5 mil. Best een brick wall als je maar een paar dagen per week hebt om te spelen en je absoluut GEEN real money wil uitgeven.
[ Voor 3% gewijzigd door Melkaz op 05-07-2012 10:45 ]
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ik heb hetzelfde probleem, kan wekelijks maar een paar uurtjes spelen (buiten weekend om dan) en heb gewoon niet genoeg tijd om zoveel geld te farmen. Daarom gaat het allemaal gewoon wat langer duren, en de aankomende vakantie zal goed benut wordenMelkaz schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:45:
Wat een tegenvaller gisterenEindelijk weer een lange avond voor Diablo III en uurtje of 3/4 ACT 1 & ACT 2 gefarmed, half mil. erbij en zooi rares. Maar blijkbaar farmed nu iedereen ACT1 en is de hele AH vol met ilevel 60/62 gear waardoor degelijke items niet eens voor 10.000 verkocht kunnen worden!
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Same here
...Al een tijdje opzoek naar een 1100+ DPS xbow met Attack speed,socket,loh en wat dex. Kosten ? ja onmogelijk dus
D3 Monk Monkeyballs
Enige hoop die ik heb is om bijv. een 1 handed sword te vinden met 900+ dps, LoH, socket, crit dmg en die dan te verkopen aan een rijke Wizard. En met die miljoenen zelf iets te kopen. Maar tot nu toe zit het op dat gebied niet meeSkellie_King schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:53:
Same here...Al een tijdje opzoek naar een 1100+ DPS xbow met Attack speed,socket,loh en wat dex. Kosten ? ja onmogelijk dus
Erg leuk om in 30 min je hele bag vol te hebben met Rares, maar dan discover je ze en is alles crap
Verwijderd
Er zijn hier toch veel mensen die D3 spelen zonder D2 gespeeld te hebben? Het zoeken naar die ene items die veel waard zijn, is toch echt wat er bij hoort. Enige verschil is dat je die nu ook echt nodig hebt oom de endgame te bereiken, maar in D2 was het alleen maar welvaart vergaren want zonder die dure items kon je ook prima endgame spelen (en dat was daarom vrij snel saai).
Haha ja ken het gevoel. Vaak denk ik dan, morgen weer een nieuwe dag. Kan elke dag maar uurtje of 2 a 3 spelen. Maar helaas nog nooit een rare of legendary gevonden die ik voor 1m + kon verkopen.Melkaz schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:55:
[...]
Erg leuk om in 30 min je hele bag vol te hebben met Rares, maar dan discover je ze en is alles crap
D3 Monk Monkeyballs
Natuurlijk heb ik Diablo 2 gespeeld. Er staat alleen tegenover dat:Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:00:
Er zijn hier toch veel mensen die D3 spelen zonder D2 gespeeld te hebben? Het zoeken naar die ene items die veel waard zijn, is toch echt wat er bij hoort. Enige verschil is dat je die nu ook echt nodig hebt oom de endgame te bereiken, maar in D2 was het alleen maar welvaart vergaren want zonder die dure items kon je ook prima endgame spelen (en dat was daarom vrij snel saai).
- Toen zat ik nog op school zonder enige verantwoordelijkheden, dus 50 uur per week Diablo!
- Veel actieve vrienden die traden of loot gratis gaven
- Endgame was door iedereen te doen, je hoefte niet in ACT1 alles te doen omdat je Baal/Mephisto runs niet aankon
Ik wil gewoon Diablo III kunnen spelen zoals ik dit vroeger deed maar ik hou mijzelf gewoon voor de gek. Er is niet tegen kids en botters op te boksen als je maar 3 avonden in de week kan spelen. Helaas maar ik heb in iedergeval wel genoten van de afgelopen 1,5 maand.
Verwijderd
Als je minder tijd hebt om een spel als D3 te spelen, moet je toch ook meer geduld hebben, of zie ik dat verkeerd?Melkaz schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:09:
[...]
Natuurlijk heb ik Diablo 2 gespeeld. Er staat alleen tegenover dat:
- Toen zat ik nog op school zonder enige verantwoordelijkheden, dus 50 uur per week Diablo!
- Veel actieve vrienden die traden of loot gratis gaven
- Endgame was door iedereen te doen, je hoefte niet in ACT1 alles te doen omdat je Baal/Mephisto runs niet aankon
Ik wil gewoon Diablo III kunnen spelen zoals ik dit vroeger deed maar ik hou mijzelf gewoon voor de gek. Er is niet tegen kids en botters op te boksen als je maar 3 avonden in de week kan spelen. Helaas maar ik heb in iedergeval wel genoten van de afgelopen 1,5 maand.
Zit in hetzelfde schuitje. Act I kan ik makkelijk aan, kan het me zelfs veroorloven om nonchalant te doen bij de meeste elite packs, Act 2 is echter tegen gewone mobs al bloedlink en veel te tijdrovend om winstgevend te zijn. Ik kom ook echt DPS tekort maar een fatsoenlijke upgrade is of niet te vinden of niet te betalen. Dus voorlopig blijft het bij Act I farmen. Benieuwd hoe snel dat gaat vervelen....Melkaz schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:45:
Wat een tegenvaller gisterenEindelijk weer een lange avond voor Diablo III en uurtje of 3/4 ACT 1 & ACT 2 gefarmed, half mil. erbij en zooi rares. Maar blijkbaar farmed nu iedereen ACT1 en is de hele AH vol met ilevel 60/62 gear waardoor degelijke items niet eens voor 10.000 verkocht kunnen worden!
Ik heb soms ook problemen met waarde inschatte van items.
Vandaag wat handschonen gekregen van me broertje 2 stuks.
Een met 144 vita 100 dex en ias etc.
Ik mwa leuk kijk ik op AH naar een item net soortgelijke stats vindt ik er maar 1 en startbid 4 M
Nou op eerste gezicht zou ik niet denken dat het zoveel waard zou zijn.
Maar goed ga nu beter opletten
Items met 150 tot 250 dex vita intel of een combo ervan en nog level 63 zijn veel waard.
Denk dat een hoop mensen de waarde van items soms verkeerd inschatten
Ik mwa leuk kijk ik op AH naar een item net soortgelijke stats vindt ik er maar 1 en startbid 4 M
Items met 150 tot 250 dex vita intel of een combo ervan en nog level 63 zijn veel waard.
SNEL! Tenminste...ik ben t kotsbeu! Vind t eeuwig zonde dat je genoodzaakt bent om spullen op AH te kopen om n kans te maken in act 2 op inferno. T mag gerust wat tijd kosten voordat je voldoende gear verzameld hebt in act 1 maar ik ben al zo lang aan t farmen geweest zonder enige fatsoenlijke drop...das nie leuk meer:SNaluh! schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:10:
[...]
Zit in hetzelfde schuitje. Act I kan ik makkelijk aan, kan het me zelfs veroorloven om nonchalant te doen bij de meeste elite packs, Act 2 is echter tegen gewone mobs al bloedlink en veel te tijdrovend om winstgevend te zijn. Ik kom ook echt DPS tekort maar een fatsoenlijke upgrade is of niet te vinden of niet te betalen. Dus voorlopig blijft het bij Act I farmen. Benieuwd hoe snel dat gaat vervelen....
En ja, 5x NV, en weet ik wat aan magic find%.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
ahww zieltje..lj_tree schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:17:
[...]
SNEL! Tenminste...ik ben t kotsbeu! Vind t eeuwig zonde dat je genoodzaakt bent om spullen op AH te kopen om n kans te maken in act 2 op inferno. T mag gerust wat tijd kosten voordat je voldoende gear verzameld hebt in act 1 maar ik ben al zo lang aan t farmen geweest zonder enige fatsoenlijke drop...das nie leuk meer:S
Kan wel zijn dat ie er voor 4M op staat maar dat wordt echt niet verkocht hoor want dat is t vaak niet waard, ik heb er pas een boog opgezet met 200dex 960dps en wordt echt niet verkocht, zelfs niet al pak ik de helft v/d minimum bid van andere soortgelijke itemsRaoul.TLS schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:12:
Ik heb soms ook problemen met waarde inschatte van items.
Onzin, ik zit in act 3 zonder ook maar iets van de AH gehaald te hebben. En zo lang aan t farmen geweest zonder fatsoenlijke drop is misschien voor jouw gevoel lang. Met hoeveel MF ben je aan het farmen, wat is de route die je afleg om te farmen?lj_tree schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:17:
[...]
SNEL! Tenminste...ik ben t kotsbeu! Vind t eeuwig zonde dat je genoodzaakt bent om spullen op AH te kopen om n kans te maken in act 2 op inferno. T mag gerust wat tijd kosten voordat je voldoende gear verzameld hebt in act 1 maar ik ben al zo lang aan t farmen geweest zonder enige fatsoenlijke drop...das nie leuk meer:S
Eerst over het Loh/ Life regen verhaal. Als Wizard zijnde vind ik Life regen veel prettiger, om uit de drukte te teleporten en even op te laden.
Ik heb eindelijk mijn eerste miljoenen verkoop gehad. Een belt met 200+ strengh ging weg voor 5 mln. Ik had waarschijnlijk wat meer moeten vragen, want na 2 uur was hij al weg.
Die miljoenen kon ik wel heel goed gebruiken
Ik heb de 30k DMG grens eindelijk doorbroken (buffed).
Ik heb eindelijk mijn eerste miljoenen verkoop gehad. Een belt met 200+ strengh ging weg voor 5 mln. Ik had waarschijnlijk wat meer moeten vragen, want na 2 uur was hij al weg.
Die miljoenen kon ik wel heel goed gebruiken
Verwijderd
De één heeft meer geluk/geduld dan de ander...Wimploo schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:20:
[...]
Onzin, ik zit in act 3 zonder ook maar iets van de AH gehaald te hebben. En zo lang aan t farmen geweest zonder fatsoenlijke drop is misschien voor jouw gevoel lang. Met hoeveel MF ben je aan het farmen, wat is de route die je afleg om te farmen?
Verwijderd
Gisteren ook "slachtoffer' geworden van die waardeloze AH.
Heb al een tijdje mijn buik vol van dat waardeloze systeem en handel nauwelijks meer. Maandag had ik zo waar in een act2 run veel goede items gevonden, 2 upgrades (schild en ring), 2 dure AH dingen en 1 set item voor mij mule character.
1 van die dure dingen was een 1H kruisboog met 2XX dex, 5% ias en 8XX loh.. dps was rond de 820. dacht toen.. laat ze maar lekker opbieden en had een min bod van 670K gemaakt.. daarna was het systeem constant down en had ik zelf ook geen tijd meer om te checken hoe de zaken liepen. gisteren even aangelogged en ja hoor... een geluksvogel had voor het min bod dat ding dus kennelijk kunnen kopen.... pfff... jammer.. thxs blizz
positieve nieuws:
Mijn barb is nu behoorlijk OP.. ress all minimaal 1100, HP rond de 51K en dps rond de 26K unbuffed (heb een 1h+schild)
act2/3 farmen gaat heel makkelijk, maar weet niet of ik dit nog erg lang ga doen... fun factor is voor mij persoonlijk nog geen 1% van de fun die ik in D2 had en om net zoals vrijwel 90% van mijn contacten/vrienden nu te gaan handelen.... hmm... nee dank je..... licht aan de horizon... 28 aug GW2.. en als beta speler kan ik hiervan melden dat dit echt zeer indrukwekkend is
Dus hopelijk komt blizz snel met een leuke update.. anders is het voor mij echt ariverderci D3/blizz
Heb al een tijdje mijn buik vol van dat waardeloze systeem en handel nauwelijks meer. Maandag had ik zo waar in een act2 run veel goede items gevonden, 2 upgrades (schild en ring), 2 dure AH dingen en 1 set item voor mij mule character.
1 van die dure dingen was een 1H kruisboog met 2XX dex, 5% ias en 8XX loh.. dps was rond de 820. dacht toen.. laat ze maar lekker opbieden en had een min bod van 670K gemaakt.. daarna was het systeem constant down en had ik zelf ook geen tijd meer om te checken hoe de zaken liepen. gisteren even aangelogged en ja hoor... een geluksvogel had voor het min bod dat ding dus kennelijk kunnen kopen.... pfff... jammer.. thxs blizz
positieve nieuws:
Mijn barb is nu behoorlijk OP.. ress all minimaal 1100, HP rond de 51K en dps rond de 26K unbuffed (heb een 1h+schild)
act2/3 farmen gaat heel makkelijk, maar weet niet of ik dit nog erg lang ga doen... fun factor is voor mij persoonlijk nog geen 1% van de fun die ik in D2 had en om net zoals vrijwel 90% van mijn contacten/vrienden nu te gaan handelen.... hmm... nee dank je..... licht aan de horizon... 28 aug GW2.. en als beta speler kan ik hiervan melden dat dit echt zeer indrukwekkend is
Dus hopelijk komt blizz snel met een leuke update.. anders is het voor mij echt ariverderci D3/blizz
Niet helemaal. Het is wel degelijk anders dan een hogere roll op weapon damage.Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 23:51:
[...]
Iemand? Irritante is als ik zoek op het forum of google dan wordt overal beantwoord dat de +%damage al mee is genomen in de weapon damage. (Net zoals IAS enzo). Maar niemand heeft het over of de +%damage nog andere base damages verhoogd. Dus op rings, offhands enzo. Zo niet, dan is het wel de meest waardeloze stat die ik me kan bedenken. (Hadden dus ook gewoon de base damage van een wapen kunnen verhogen per roll, ipv een stat toevoegen.)
1. Het wordt conditioneel toegepast
De modifier wordt eerst gerollt, dit kunnen ze een bepaalde kans geven. Weapon DPS wordt altijd gerollt, dit is anders. Ze kunnen hier een (lastige) curve voor bedenken bij de weapon dps, maar dit is makkelijker. Daarnaast, zie volgende punten.
2. Het neemt een slot in van andere modifiers.
De damage modifier wordt gerollt ipv een andere modifier. Als het bij de weapon dps inzat moeten ze weer rekening houden dat er een extra modifier op het wapen zit, die het wapen op zijn beurt weer OP kan maken.
3. De formule is veel makkelijker om apart te tunen, dan wanneer ze een zeer complexe formule in weapon dps incalculeren.
Naast conditioneel toepassen (punt 1) is het ook makkelijker voor maintenance. Ze kunnen de modifier tunen apart van weapon DPS. Zo is het veel minder gevoelig (anders passen ze direct alle weapons aan). Daarnaast is het loskoppelen veel beter te begrijpen aangezien het wiskundig model veel simpeler is. Programmeurs zijn ook mensen
Dus het is niet hetzelfde, nog een waardeloze stat.
Dit heb ik ook. Somehow vond ik d2 gewoon veel leuker om te spelen, terwijl ik daar toch ook jaren gewoon Baalruns/MFruns heb gedaan (same shit every day principe). Ik denk dat het toch komt door de lvl99 cap, het gaf nog een gevoel van progressie als je na XX uren ineens 94 dingde oid.Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:23:
..knip...
..knip..
Daarnaast was ladder systeem gewoon leuk
[ Voor 19% gewijzigd door Flapmo op 05-07-2012 11:27 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Even wat betreft het gesprek rondom ´Life on Hit´ of ´Life Regen´. Natuurlijk is de constante factor van ´Life Regen´ een enorm voordeel, ook als je vlucht krijg je rustig levens terug. Echter is het verschrikkelijk moeilijk om boven de 2.5k ´Life Regen´ per seconde te komen.
´Life on Hit´ heeft dit voordeel niet, maar ook dit nadeel niet. Met mijn 2.5k ´Life on Hit´ krijg ik effectief zo´n 10k life per seconde binnen als ik op een enkele vijand loop te rammen. Tegen groepjes is het dus nog een stuk effectiever. Het voordeel hiervan is dat ik Diablo op inferno (ook shadow realm) gewoon kan facetanken omdat hij nooit meer schade doet dan ik per seconde terugkrijg van het slaan. De grote test voor mijzelf is altijd Belial, stil blijven staan en kijken of je het overleefd. Dat is nu in de meteorenregen zo 1 op de 3x het geval.
Ik heb even een filmpje toegevoegd van mijzelf waarin je kan zien hoe effectief 'Life on Hit werkt'. Helaas wel met de trial van Fraps dus slechts 30 seconde
.
YouTube: Diablo III Life on Hit Belial
´Life on Hit´ heeft dit voordeel niet, maar ook dit nadeel niet. Met mijn 2.5k ´Life on Hit´ krijg ik effectief zo´n 10k life per seconde binnen als ik op een enkele vijand loop te rammen. Tegen groepjes is het dus nog een stuk effectiever. Het voordeel hiervan is dat ik Diablo op inferno (ook shadow realm) gewoon kan facetanken omdat hij nooit meer schade doet dan ik per seconde terugkrijg van het slaan. De grote test voor mijzelf is altijd Belial, stil blijven staan en kijken of je het overleefd. Dat is nu in de meteorenregen zo 1 op de 3x het geval.
Ik heb even een filmpje toegevoegd van mijzelf waarin je kan zien hoe effectief 'Life on Hit werkt'. Helaas wel met de trial van Fraps dus slechts 30 seconde
YouTube: Diablo III Life on Hit Belial
damn 2.5k life on hit is wel bizar veel, waar heb je het allemaal opzitten dan? Ik dacht dat het alleen op wapens en ringen zat en op ringen is het max 250.
Verwijderd
Het kan volgens mij zowat overal opzitten en max richting 1k (iig op je wapen).Wimploo schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:28:
damn 2.5k life on hit is wel bizar veel, waar heb je het allemaal opzitten dan? Ik dacht dat het alleen op wapens en ringen zat en op ringen is het max 250.
amulet, en wat bij wat legendary spul op Belts edWimploo schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:28:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging