Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Als ik zo die getallen zie uit die AH screenshot van hierboven dan vrees ik ernstig het ergste. Inmiddels mag blizz vind ik wel een mil gold overmaken aan alle spelers voor de downtown.. Aangezien het spelen van D3 (op inferno in ieder geval) 50% AH spelen en 50% farmen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Ryan1981 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:52:
[...]

Ja die follower zou idd de goblins links moeten laten liggen. Ik wil eerst de monsters rondom de goblin weghalen zodat ik hem rustig kan volgen en afmaken. Mijn templar heeft al menig goblin richting een elite pack gestuurd en helaas ben ik niet sterk genoeg om de goblin te doden en tegelijk de klappen van een elite pack op te vangen :P
Grappig dat je dat zegt, mijn follower stuurde net een goblin richting arcane waller pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

ormagon schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:51:
Ik weet niet of dit al gepost was, maar dit is wat Bashiok zegt op de Amerikaanse fora. Erg goed nieuws, ze erkennen bepaalde dingen en gaan dan ook zeker keihard aan endgame werken :D.

[...]
Tja, een van de dingen die mij het meeste verbaasde en tegenviel van D3 was dat er niks random is (tuurlijk een paar random events op altijd dezelfde plaats die er wel of niet zijn).. Random dungeons en/of caves was toch wel het minste geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:55
Darth Malak schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:54:
[...]

Tja, een van de dingen die mij het meeste verbaasde en tegenviel van D3 was dat er niks random is (tuurlijk een paar random events op altijd dezelfde plaats die er wel of niet zijn).. Random dungeons en/of caves was toch wel het minste geweest.
Caves en dungeons zijn random.

Ik heb 11 playthroughs gedaan van het hele spel, en een stuk of 20 runs van Act I inferno, en elk stuk dat onder de grond is, is compleet random.

[ Voor 15% gewijzigd door Centurion op 04-07-2012 12:56 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:53:
Als ik zo die getallen zie uit die AH screenshot van hierboven dan vrees ik ernstig het ergste. Inmiddels mag blizz vind ik wel een mil gold overmaken aan alle spelers voor de downtown.. Aangezien het spelen van D3 (op inferno in ieder geval) 50% AH spelen en 50% farmen is.
En wat is het effect van 1mln gold uitkeren aan alle Diablo 3 spelers? Volgens mij hetzelfde effect als bij iedereen 10mln of 100mln toevoegen...

Gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Centurion schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:55:
[...]

Semi Random, Ik heb volgens mij alle versies van watchtower wel gehad nu, en ook festering woods en cemetary of the forsaken heb ik geen nieuwe layouts meer gezien. Hoogstens een bocht naar rechts die eerst naar links ging ofzo. Had gister wel een replenished chest in een van de defiled crypts, net nadat ik een goblin gepakt had. Dat was wel nieuw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ormagon schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:51:
Ik weet niet of dit al gepost was, maar dit is wat Bashiok zegt op de Amerikaanse fora. Erg goed nieuws, ze erkennen bepaalde dingen en gaan dan ook zeker keihard aan endgame werken :D.

[...]
Alleen wel erg jammer dat het nog lang gaat duren voor we er iets van gaan merken want eerst komt die PvP patch nog en de balancing van de skills. En ze kunnen nog steeds niet aangeven wanneer die patch te verwachten is.
Volgens mij zijn ze gewoon verrast doordat er al zoveel Diablo op Inferno verslagen hebben terwijl ze verwacht hadden dat dit voorlopig onmogelijk zou zijn. En nu dit binnen twee maanden na de release al "makkelijk" te doen blijkt wordt het duidelijk dat er niet zoveel meer te doen is behalve het hele verhaal opnieuw te doen maar dan met een andere klasse en niet iedereen wil dat drie of vier keer doen.
Laat ze alvast maar beginnen met het zinvol maken van het levelen van de jeweler en de smid zodat je nog wat meer te doen hebt. De smid is nu wel voordeliger maar zolang hij random items blijft maken blijft het weggegooid geld en zal die voornamelijk werkloos bij zijn kraampje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Centurion schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:55:
[...]

Ik heb 11 playthroughs gedaan van het hele spel, en een stuk of 20 runs van Act I inferno, en elk stuk dat onder de grond is, is compleet random.
Random, qua wat voor mobs er in zitten ja.. Kan toch vrij weinig random design vinden.. Maar wat ik bedoel is dat er op willekeurige plaatsen van de kaart dungeons/caves spawnen ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:01:
[...]

Random, qua wat voor mobs er in zitten ja.. Kan toch vrij weinig random design vinden.. Maar wat ik bedoel is dat er op willekeurige plaatsen van de kaart dungeons/caves spawnen ofzo..
Wat design betreft is het ook random. De kathedraal bestaat bv uit verschillende delen die willekeurig aan elkaar gezet worden. Alleen gaat het random effect na de zoveelste run verloren omdat het toch dezelfde omgeving blijft en dan valt het niet meer op en uiteindelijk krijg je toch weer een run die je al eerder hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:13
[...]

Dat is er juist uitgehaald ten opzichte van Diablo II .
Ik verwacht dus niet dat dit terug komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Oh trouwens, wat betrefd die magic find, ik denk dat optie 4 gewoon het meest logisch is al had ik er nog niet zo bij stil gestaan dat je idd 3 minuten moet wachten als je even een ander item probeerd.

Ik ga er dan echter wel van uit dat de ze de MF weer gaan meetellen in resplended chests enzo.

Ik merk in ieder geval nog wel het verschil tussen mijn hoofduitrusting (125 MF met 5NV stack) of mijn MF gear (275 met 5NV stack) maar dan met name wanneer ik nog geen NV heb. Zonder NV stack krijg ik met mijn MF gear al wel een rare uit een elite maar zonder zelden.

Ik vind het waarschijnlijk niet leuk maar eerlijk is eerlijk, de bedoeling zal natuurlijk zijn dat je alleen hoge MF in inferno hebt als je ook de moeite er in gestoken hebt deze MF uitrusting bij elkaar te sprokkelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:55
[...]

De caves zelf zijn ook random qua layout.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Centurion schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:09:
[...]

De caves zelf zijn ook random qua layout.
Klopt. Sommige dingen zitten wel altijd op een vaste lokatie, meestal de punten waar meerdere maps aan elkaar geknoopt worden. Bijv. de doorgang naar de waterways, Zulle's archives. Dingen die meestal aan de rand van de maps zitten. Maar alles daarbinnen is vaak helemaal random. De lokatie waar je die staff bij de kar moet vinden in Act1, de lokatie van de dens, etc.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:16
Gisteravond lvl54 aangetikt en Butcher op Hell gedaan.
Wel met hulp van een aantal andere.
Stats (demon Hunter) zijn nog niet helemaal lekker. Vit op 350+ Dex op 1300+. Wel 25k dps, maar niet echt optimaal dus.

Gear voor -60 is erg lastig te vinden lijkt het wel.

In ieder geval tot nu erg mee vermaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

[...]

Dat is al zo.

Niet elke keer dat je een Act doet zitten alle grotten er, dat is de ene keer A de andere keer B. Ook de hele indeling van de meeste grotten (behalve de stukken die bij het verhaal horen) zijn random.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 11:36
brama schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:13:
[...]

Klopt. Sommige dingen zitten wel altijd op een vaste lokatie, meestal de punten waar meerdere maps aan elkaar geknoopt worden. Bijv. de doorgang naar de waterways, Zulle's archives. Dingen die meestal aan de rand van de maps zitten. Maar alles daarbinnen is vaak helemaal random. De lokatie waar je die staff bij de kar moet vinden in Act1, de lokatie van de dens, etc.
kar zit altijd links boven en als je je je map opent zie je hem al eerder als normaal de bedoeling is.
ook zit de butcher altijd rechts boven en waypoint halls of agony level 3 zit altijd bij het pad met die vuurwalls er in.
en zo zijn er nog 100 dingen die ze random hadden kunnen maken en niet hebben gedaan.

heb inmiddels alles al ik weet niet hoe vaak gezien en het meest random vind ik nog de dungeons bij zoltan kulle waar je de shadow locks moet openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:27
Gisteren mijn eerste legendary gevonden. De Death watch mantle ( http://us.battle.net/d3/en/item/death-watch-mantle ) met een goede roll. Ik weet zo de exacte stats niet, want ben nu niet thuis, maar er zat iets van +70 int op, dus ik was blij.
Hier had ik meteen iets aan voor mijn lvl 54 wizard en als ik straks op lvl 60 ben misschien verkopen op de AH.

[ Voor 17% gewijzigd door TenTimes op 04-07-2012 13:27 ]

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
Henkje.doc schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:18:
Gisteravond lvl54 aangetikt en Butcher op Hell gedaan.
Wel met hulp van een aantal andere.
Stats (demon Hunter) zijn nog niet helemaal lekker. Vit op 350+ Dex op 1300+. Wel 25k dps, maar niet echt optimaal dus.

Gear voor -60 is erg lastig te vinden lijkt het wel.

In ieder geval tot nu erg mee vermaakt :)
Hey Henkje,

Mag ik je vragen met welke gear jij tot 25k DPS komt op level 54? Kun je wellicht een screenshot van je stat-details meeposten?

Ben zelf ook een DH op level 52 en haal buffed (met SS en follower) 5,5k DPS :'( Dit is dan wel met 2 losse 1h crossbows.. daarvan weet ik dat ik eens een 2H xbow met quiver moet proberen.

Hoor het graag, thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:01:
[...]

Alleen wel erg jammer dat het nog lang gaat duren voor we er iets van gaan merken want eerst komt die PvP patch nog en de balancing van de skills. En ze kunnen nog steeds niet aangeven wanneer die patch te verwachten is.
Volgens mij zijn ze gewoon verrast doordat er al zoveel Diablo op Inferno verslagen hebben terwijl ze verwacht hadden dat dit voorlopig onmogelijk zou zijn. En nu dit binnen twee maanden na de release al "makkelijk" te doen blijkt wordt het duidelijk dat er niet zoveel meer te doen is behalve het hele verhaal opnieuw te doen maar dan met een andere klasse en niet iedereen wil dat drie of vier keer doen.
Laat ze alvast maar beginnen met het zinvol maken van het levelen van de jeweler en de smid zodat je nog wat meer te doen hebt. De smid is nu wel voordeliger maar zolang hij random items blijft maken blijft het weggegooid geld en zal die voornamelijk werkloos bij zijn kraampje staan.
Er komen wel goede ideeën voorbij. Één van de problemen momenteel is dat er vrijwel geen gold/item sink is waardoor de hoeveelheid goud maar blijft stijgen. Dat is in één klap op te lossen en je maakt de jeweler er ook nog gaaf van:

Bij de jeweler kun je ervoor kiezen om een extra socket toe te voegen aan je items (of zelfs 2 bij bijvoorbeeld chest armor), ten eerste kost dit goed goud, dus een goldsink. Ten tweede is op het moment dat je dit doet het betreffende item account bound, dus niet meer verkoopbaar.

Je kan er dan dus voor kiezen om je item normaal te houden en later weer door te verkopen. Of je kan hem nog beter maken, maar dan is het item niet meer verkoopbaar. Dat niet meer verkoopbaar zijn van een item is een enorme goldsink en een item sink. Dat zorgt ervoor dat drops weer sneller bijzonder zijn omdat er minder doorverkocht wordt, evenals dat het ervoor zorgt dat de prijzen weer naar een fatsoenlijk niveau gaan omdat er minder goud in omloop is. De jeweler krijgt een hele mooie functie! En het geeft customize opties aan je wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
Na het squishy karakter van mijn DH moe te zijn en niet verder te komen dan Act 2 hell, maar voor de barbarian gekozen. Deze bevalt mij erg goed, lekker tanken als je in party zit en betere survivability.

Gisteren Diablo verslagen op NM, dacht met act 1 verder te kunnen, vond ik het al verdacht dat ik alle enemies zo snel dood krijg. Bleek dat ik nog op NM zat en niet op Hell, omdat ik nog level 49 ben. Kan ik nu lekker gaan grinden tot level 50.

Achja, dan maar hopen op wat goede drops. Was wel lekker om met 3 DH en ik dan als barbarian te vechten. Ik lekker tanken en de rest met hoge DPS alles nuken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ormagon schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:32:
[...]

Er komen wel goede ideeën voorbij. Één van de problemen momenteel is dat er vrijwel geen gold/item sink is waardoor de hoeveelheid goud maar blijft stijgen. Dat is in één klap op te lossen en je maakt de jeweler er ook nog gaaf van:

Bij de jeweler kun je ervoor kiezen om een extra socket toe te voegen aan je items (of zelfs 2 bij bijvoorbeeld chest armor), ten eerste kost dit goed goud, dus een goldsink. Ten tweede is op het moment dat je dit doet het betreffende item account bound, dus niet meer verkoopbaar.

Je kan er dan dus voor kiezen om je item normaal te houden en later weer door te verkopen. Of je kan hem nog beter maken, maar dan is het item niet meer verkoopbaar. Dat niet meer verkoopbaar zijn van een item is een enorme goldsink en een item sink. Dat zorgt ervoor dat drops weer sneller bijzonder zijn omdat er minder doorverkocht wordt, evenals dat het ervoor zorgt dat de prijzen weer naar een fatsoenlijk niveau gaan omdat er minder goud in omloop is. De jeweler krijgt een hele mooie functie! En het geeft customize opties aan je wapens.
Die extra socket toevoegen is er juist uit gehaald voor de release omdat het blijkbaar toch niet zo goed beviel. Maar Jay Wilson kennende zou het dus best weleens alsnog ingebracht kunnen worden want zelfs de wind draait niet zo vaak als hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

ormagon schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:32:
[...]

Niemand gaat een duur item account bound maken natuurlijk :P Daarnaast is de jeweler volgens mij op dit moment al een van de zoniet de grootste werkende goldink in het spel. Een radiant star gem kost volgens een plaatje van een paar paginas terug xx.xxx.xxx gold zonder enige resources bij te tellen. De Blacksmith is op dit moment alleen interessant als je een plan hebt dat de moeite waard is, maar voor de jeweler zul jet toch al je jewels eerst tot star niveau moeten verheven voordat je een plan nodig hebt, en dat is duur kan ik je zeggen (heb helaas nog geen jeweler plan gevonden en wil geen AH gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:48:
[...]

Die extra socket toevoegen is er juist uit gehaald voor de release omdat het blijkbaar toch niet zo goed beviel. Maar Jay Wilson kennende zou het dus best weleens alsnog ingebracht kunnen worden want zelfs de wind draait niet zo vaak als hij.
De redenen hiervoor waren: Het werd een verplichting voor iedereen om meteen overal sockets in te duwen.
daarbij is een socket een magic propertie, dus hebben items met socket een andere magic propertie minder. Als je dan sockets bij kan bouwen zijn de items met een gerollde socket al meteen niet optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
tdjager schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:52:
[...]

De redenen hiervoor waren: Het werd een verplichting voor iedereen om meteen overal sockets in te duwen.
daarbij is een socket een magic propertie, dus hebben items met socket een andere magic propertie minder. Als je dan sockets bij kan bouwen zijn de items met een gerollde socket al meteen niet optimaal.
Hangt ervanaf.
Als de extra socket een extra socket is, die in elk item (dat een socket kan hebben) kan worden bijgevoegd, zodat bijvoorbeeld een chest met 3 sockets opeens 4 sockets kan hebben etc.) is het wel een toegevoegde waarde.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Het is me trouwens opgevallen dat items met alleen een bid nu achteraan staan ipv vooraan als je sorteert op laag naar hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:48:
[...]

Die jay wilson heb ik laatst in de pan gehakt dus die doet niet veel meer! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

tdjager schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:52:
[...]

En met het bovenstaande idee wordt het dus absoluut geen verplichting. Ik zou het op mijn wapens gooien trouwens hoor. Is een 800dps fist weapon met 950 life on hit en een 770dps fist weapon met 900 life on hit. Als ik daar allebei nog een socket met gem met weer +300 life on hit in kan stoppen dan zou ik dat doen. Dan kan ik namelijk nog zo lang vooruit met die dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

ormagon schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 14:10:
[...]

En met het bovenstaande idee wordt het dus absoluut geen verplichting. Ik zou het op mijn wapens gooien trouwens hoor. Is een 800dps fist weapon met 950 life on hit en een 770dps fist weapon met 900 life on hit. Als ik daar allebei nog een socket met gem met weer +300 life on hit in kan stoppen dan zou ik dat doen. Dan kan ik namelijk nog zo lang vooruit met die dingen...
Ik zou het liever wat langer uithouden met het mindere item en zodra ik een mooie upgrade vind het oude verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Darker schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:26:
Ben zelf ook een DH op level 52 en haal buffed (met SS en follower) 5,5k DPS :'( Dit is dan wel met 2 losse 1h crossbows.. daarvan weet ik dat ik eens een 2H xbow met quiver moet proberen.
Dat kan volgens mij niet, het is 2 handed hè XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 09:11

Multensor

wtf

dat kan dus wel =]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-07 15:10
TheNephilim schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 14:15:
[...]

Dat kan volgens mij niet, het is 2 handed hè XD
Jawel hoor, dat is bij mijn weten de enige uitzondering

@Multensor hieronder:
Ja dat bedoelde ik idd :)

[ Voor 26% gewijzigd door maddog_rvo op 04-07-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

maddog_rvo schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 14:15:
[...]

Jawel hoor, dat is bij mijn weten de enige uitzondering
Owh, goed om te weten :o Thanks! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 09:11

Multensor

wtf

2H Bow met quiver mag ook. Dus niet alleen xbow. Niet zeker of je dat ook bedoelde maddog, maar nu is het iig duidelijk :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Ryan1981 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 14:12:
[...]

Ik zou het liever wat langer uithouden met het mindere item en zodra ik een mooie upgrade vind het oude verkopen.
Hmm, ligt echt aan de situatie. Mijn wapens kunnen nu nog erg lang mee als het goed is. Een upgrade kost zo 20 miljoen. Dus dan kies ik er liever voor om ze nog beter te maken waardoor upgraden niet meer hoeft. Waar het ook chill voor is, is voor power lvlen van een andere toon. Je hebt het goud, stack hem even vol met gems en je ramt door alle niveaus heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

ormagon schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 14:22:
[...]

Hmm, ligt echt aan de situatie. Mijn wapens kunnen nu nog erg lang mee als het goed is. Een upgrade kost zo 20 miljoen. Dus dan kies ik er liever voor om ze nog beter te maken waardoor upgraden niet meer hoeft. Waar het ook chill voor is, is voor power lvlen van een andere toon. Je hebt het goud, stack hem even vol met gems en je ramt door alle niveaus heen.
Voor power levelen is het idd wel een geweldige optie maar iets zegt mij dat Blizzard dit niet wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Iemand dit al eens meegemaakt?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cmbYz1gnQBFeI00LUKPkBhh0/full.jpg

spoiler:
Cain staat daar nog vrolijk te trippen terwijl hij net dood is gegaan. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Wolf schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 14:35:
Iemand dit al eens meegemaakt:

spoiler:
Ja, mij ook al een paar keer overkomen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

[afbeelding]

spoiler:
Ja, paar keer gehad, gebeurd sinds de 1.0.3 patch :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:43
Dat is gewoon zijn geest :D

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

[afbeelding]

spoiler:
Waarom spoiler je de tekst maar niet het plaatje? daar zit dezelfde spoiler in hoor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-07 15:10
Muta schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 14:46:
[...]

Waarom spoiler je de tekst maar niet het plaatje? daar zit dezelfde spoiler in hoor ;-)
Ohh lol dat was mij niet eens opgevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Net Hell begonnen op m'n lvl 50 wizard, maar man, die elite packs beginnen nu toch wel klote te worden :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Zijn er ook DH's die gebruik maken van Evasive fire?

http://us.battle.net/d3/e...-hunter#bcYdfl!efb!abcaba zo dus :)

LMB: Entangling shot + Chain Gang, maar zie dat ik daar denk ik beter Bounty Hunter van kan maken
RMB: Rapid Fire + Fire support, voor de extra home rockets voor dichtbijkomende beestjes van achteren ofzo
1: Caltrops + Bait the trap nu volgens mij
2: Vault + Action shot, misschien maar eens voorzien van Trail of Cinders, vaakt komen ze toch wel in dat spoor achter mij aan, of als ik over ze heenspring doet het gelijk goed wat dmg
3: Evasive Fire + Covering Fire, gebruik ik eigenlijk alleen maar, deze moet eigenlijk naar een andere muisknop die ik over heb ofzo.
4: Rain of Vengeance + Dark Cloud.

Het is ook denk ik wat je prettig vind, ik loop al heel lang met sommige zoals evasive fire. Dat doet gewoon een hoop dmg en tegen meerdere beesten, ideaal als er zo'n rush van die mini beestjes op je af komt zetten, spinnen of van die kleine demons etc. En tegen een pack raak je dus ook vaak het hele pack!

Nog aan of afraders op basis van mijn lijstje?

Passive skills zijn trouwens als ik het goed heb:
- Archery iig, heb meen ik een crossbow ook
- Perfectionist
- Vengeance of Cull the Weak... weet niet zo 123 meer.

[ Voor 16% gewijzigd door orange.x op 04-07-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Op HC is de goldsink ingebouwd, trouwens is HC de enige manier dat er echt iets van je skills gevraagd wordt.
En het is nog spannend ook, elke keer weer.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:10

[afbeelding]

spoiler:
Dagelijks :P, als je met hem praat is ie echt in ruste. :)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet niet welk level je bent, maar algemene tips voor DH's:

Afraders (gebaseerd op Inferno):
- Vault
- Rain of Vengeance
- Rapid Fire
- Perfectionist
- Vengeance

Verplicht:
- Smoke Screen - Lingering Fog
- Preparation - Battle Scars
- Caltrops
- Archery

Aanraders:
- Elemental Arrow als je main hatred spender. Welke rune je kiest is redelijk vrij, Ball Lightning, Nether Tentacles en Frost Arrow zijn de beste keuzes.
- Sharpshooter (tenzij je van jezelf al hele hoge crit% hebt)
- Cull the Weak (alleen als je Frost Arrow gebruikt)
- Hungering Arrow - Scatter Shot

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 04-07-2012 15:26 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 15:23
Ik kan de fear rune voor elemental arrow ( screaming skull ) erg aanraden, je hebt dan een 45% kans om mobs te fearen, als je solo speelt kan dit erg handig zijn ( in multiplayer zal je tank het waarschijnlijk erg vervelend vinden ).

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41

[afbeelding]

spoiler:
Yepz...die gast blijft wel vaker hangen:)
diep triest dat dit nog kan na 11 jaar hobby'en:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:51

Grvy

Bot

lj_tree schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:34:
[...]

Yepz...die gast blijft wel vaker hangen:)
diep triest dat dit nog kan na 11 jaar hobby'en:)
Wanneer stapt men eens af van het absurde idee dat blizzard aan D3 '11' jaar heeft gehobby'd dat is gewoonweg niet waar.

Blizzard North is 11 jaar geleden eraan begonnen maar hun versie is nooit afgemaakt; D3 zoals we die nu kennen heeft een ontwikkel periode van pak em beet 5/6 jaar doorgemaakt. ;)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:23:
[...]
Weet niet welk level je bent, maar algemene tips voor DH's:

Afraders (gebaseerd op Inferno):
- Vault
- Rain of Vengeance
- Rapid Fire
- Perfectionist
- Vengeance

Verplicht:
- Smoke Screen - Lingering Fog
- Preparation - Battle Scars
- Caltrops
- Archery

Aanraders:
- Elemental Arrow als je main hatred spender. Welke rune je kiest is redelijk vrij, Ball Lightning, Nether Tentacles en Frost Arrow zijn de beste keuzes.
- Sharpshooter (tenzij je van jezelf al hele hoge crit% hebt)
- Cull the Weak (alleen als je Frost Arrow gebruikt)
- Hungering Arrow - Scatter Shot
Vault kan best goed werken maar heb je waarschijnlijk niet nodig. Afrader vind ik groot woord :P Rain of Vengeance heb ik weer sinds een week of 2 met Stampede rune en is de beste swap geweest sinds ik m'n DH gestart ben. Met name met invul. minions is ie geniaal :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Ben lvl 60 en speel soms op inferno maar dan met andere gasten en ben vaak dood, maar al tijdje niet gedaan. Heb nu wel veel betere gear al, maar denk nog niet voldoende. Ik lees wel hoop zaken die ook wel goed zouden kunnen zijn :) Maar een keer expirimenteren op Hell. Daar heb ik het op bepaalde stukken ook nog lastig. Die Smoke screen zie ik dan niet zoveel voordeel van in, 1 sec is echt weinig opzich. Kan je net 1x in vuren bijvoorbeeld.

Shadow Power + Gloom kan dan ook nog wel een goede zijn, als je veel dmg doet krijg je er een hoop leven bij en je reduceert de dmg die je op je krijgt met 65%. Best aardig als je probeert weg te komen bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
orange.x schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:46:
[...]

Shadow Power + Gloom kan dan ook nog wel een goede zijn, als je veel dmg doet krijg je er een hoop leven bij en je reduceert de dmg die je op je krijgt met 65%. Best aardig als je probeert weg te komen bijv.
Enige nadeel is dat je geen runspeed krijgt als je die ene passive gebruikt (Tactical nogwat oid?) en die heeft m'n reet al 100en keren gered. Alleen daarom kan ik maar niet swappen naar SP :( Magoed wel weer evt. in combi met Vault alleen zou ik momenteel RoV niet op willen geven :P

Edit: het kost zoveel disc dat ik het zo zie: of SS of SP, niet allebei, hoewel het evt kan natuurlijk.

Huidige build:
1. Prep (atm Heal)
2. Smokescreen (Lingering Fog)
3. Caltrop (2sec immune)
4. Rain of Vengeance (Stampede)
LMB Hungering (Spray of Teeth)
RMB Cluster arrow (Loaded for Bear)

Gebruik Heal rune voor Prep ivm teamplay atm, dan heb ik de disc minder hard nodig en is de heal handiger als ik niet zelf perfect kan kiten.

[ Voor 35% gewijzigd door porn* op 04-07-2012 16:18 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
porn* schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:38:
[...]

Vault kan best goed werken maar heb je waarschijnlijk niet nodig. Afrader vind ik groot woord :P Rain of Vengeance heb ik weer sinds een week of 2 met Stampede rune en is de beste swap geweest sinds ik m'n DH gestart ben. Met name met invul. minions is ie geniaal :P
Vault is leuk, maar heb je niets aan tegen fast vijanden etc. en kost alleen maar Discipline.
Rain of Vengeance kost te veel tijd in cooldown t.o.v. de DPS die het oplevert, je doet met Frost Arrow veel meer damage.
orange.x schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:46:
[...]
Die Smoke screen zie ik dan niet zoveel voordeel van in, 1 sec is echt weinig opzich. Kan je net 1x in vuren bijvoorbeeld.
Dan denk je nog te veel in Hell-termen :P Het gaat niet om 1x vuren, het gaat om 1,5 seconde totaal geen, 0,0 damage krijgen. Daarnaast kun je er ook Frozen/Jailer etc. mee breaken. 1,5 seconde bij Belial Meteors ontwijken, bij Ghom poison ontwijken of bij random mobs Arcane/Frozen ontwijken is echt heel fijn.
Die kan best leuk zijn ja. Meeste DH's die ik ken spelen met 4 discipline skills:
- Smoke Screen
- Preparation
- Caltrops
- Companion/Marked for Death/Shadow Power

Die eerste 3 staan redelijk vast over het algemeen. De 4e is vrij in te vullen, kan evt ook een Hatred spender zijn, maar zou ik i.c.m. Frost Arrow nooit gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Ik vind dat je bij DHs niet zoveel ruimte hebt op inferno.

(hier alle acts inferno mee gedaan)
2s calltrops, 1.5s smoke screen, vault/tumble (heeft me zo vaak gered, plus ik ren er snel veldjes mee door), preparation 30% geen cooldown. Dan kan je 2 damage skills kiezen, maar imho zijn de beste hungering arrow met dat explode voor snelle single target damage, en ball lightning voor groepen na de tentacles nerf. Beide hoef je niet nauwkeurig te mikken dus ideaal voor snel kiten.

Oh, passive, verplicht Steady Aim en Archery, en dan vind ik sharp shooter prima. Enige alternatief is imho die discipline on crit, maar daar zie ik nou niet zoveel verschil van. Sharp shooter geeft je toch gemiddeld zeker wel +3% CHC oid en dat is het wel waard.

Eventueel is cluser arrow / cluster bombs een leuk alternatief op ball lightning vanwege de belachelijke dps. Maar ik vind hem moeilijk te mikken en je kan maar 2 keer schieten oid met een tank hatred. Wel schiet je bosses bijna in een keer af met twee welgemikte schoten...deed the butcher geloof ik 80% damage daarmee toen hij spawnde. En ach, met ball lightning valt ook alles om, duurt alleen iets langer...

Ik zou niet weten wat je anders zou kiezen. Gloom klinkt leuk, maar waarom 65% reduction als ik gewoon 100% reduction kan hebben van SS op het moment dat het er toe doet? Al die marked for death dingen vind ik bewerkelijk om steeds te moeten doen. In Act 1 vervang ik wel m'n tumble door Ferret companions voor gold find...

[ Voor 9% gewijzigd door Zoijar op 04-07-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:25:
[...]

Vault is leuk, maar heb je niets aan tegen fast vijanden etc. en kost alleen maar Discipline.
Rain of Vengeance kost te veel tijd in cooldown t.o.v. de DPS die het oplevert, je doet met Frost Arrow veel meer damage.

[...]

Dan denk je nog te veel in Hell-termen :P Het gaat niet om 1x vuren, het gaat om 1,5 seconde totaal geen, 0,0 damage krijgen. Daarnaast kun je er ook Frozen/Jailer etc. mee breaken. 1,5 seconde bij Belial Meteors ontwijken, bij Ghom poison ontwijken of bij random mobs Arcane/Frozen ontwijken is echt heel fijn.

[...]

Die kan best leuk zijn ja. Meeste DH's die ik ken spelen met 4 discipline skills:
- Smoke Screen
- Preparation
- Caltrops
- Companion/Marked for Death/Shadow Power

Die eerste 3 staan redelijk vast over het algemeen. De 4e is vrij in te vullen, kan evt ook een Hatred spender zijn, maar zou ik i.c.m. Frost Arrow nooit gebruiken.
RoV kost juist geen hatred, da's het allermooiste ervan :P Probeer hem maar eens je bent vast prettig verrast 8)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Ik gebruik dus geen smokescreen met mijn Demon Hunter.

Ik begrijp dus wel Shadow power met gloom. Dit is alleen aan te raden als je veel hp en res hebt. Ik heb nu zelf 37k HP en 650 Res All! Dan gebruik ik ook nog eens sentry met die laatste rune, die je ook nog eens 15% damage reduction geeft als je in die koepel staat.

In totaal heb ik dus dan 80% damage reduction voor 3 seconden, maal 3-4 ( heb 48 discipline) + preparation is een hoop.

Act 1 en 2 tank ik makkelijk, zeker handig als je nog een barb of monk bij je hebt met war cry, dan heb ik bij 1000 res all.

Ik vind dit zelf veel leuker spelen dan blijven vluchten, en je gaat minder vaak dood en act 1 en 2 dan omdat je niet ge-one-shot kan worden, dus lagere repair kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
Frerk schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:03:
Net Hell begonnen op m'n lvl 50 wizard, maar man, die elite packs beginnen nu toch wel klote te worden :N
Had ik aan het begin ook, maar na enkele goedkope upgrades van de AH kon ik er weer goed tegen aan. Heb op lvl 52 voor ongeveer 35-50K gold upgrades aangeschaft en heb net met die gear (uitzondering een gevallen legendary die ik nu gebruik) de butcher verslagen.

Bij de AH gewoon even de items kiezen die je zoekt met de gewenste stats en max buyout op 20K zetten. Zo vindt je betaalbare goede spullen.

Ik ben overigens met mijn wizard erg fan van life regen. Door alle aankopen en energy shield i.c.m. galvanizing wizard passive zit ik op ongeveer 700 health/seconde. Dan is kiten bij elites/champs alleen echt gevaarlijk als ze je in kunnen halen of insluiten. Over het algemeen versla ik nu alle mobs tenzij je iets vervelends tegen komt als fast molten mortar teleport. Reflect dmg is een lachertje met die hp regen.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

sorcees schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:10:
trouwens is HC de enige manier dat er echt iets van je skills gevraagd wordt.
Wat een onzin zeg.. Dat jij inferno zo freeweelend makkelijk vind wil niet zeggen dat er geen skills nodig zijn buiten HC.

[ Voor 9% gewijzigd door Darth Malak op 04-07-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Darth Malak schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:35:
[...]

Wat een onzin zeg.. Dat jij inferno zo freeweelend makkelijk vind wil niet zeggen dat er geen skills nodig zijn buiten HC.
Klopt maar het is wel zo dat je in HC pas echt de volledige waarde van elke skill inschat, één foutje kan fataal zijn. Ik kan het in ieder geval ten zeerste aanraden om een HC char te proberen als afwisseling van het -soms eindeloos zonder resultaat- farmen in inferno.

De adrenaline stoot die je krijgt bij bossfights is niet te vergelijken, SC voelt dan aan als een sandbox-mode waar je vanalles kan uittesten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sfinx- schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:42:
De adrenalinestoot die je krijgt bij bossfights [...]
Adrenaline my ass - ik krijg een frustratiestoot als ik weer eens gewalst word... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Sfinx- schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:42:
Klopt maar het is wel zo dat je in HC pas echt de volledige waarde van elke skill inschat, één foutje kan fataal zijn. Ik kan het in ieder geval ten zeerste aanraden om een HC char te proberen als afwisseling van het -soms eindeloos zonder resultaat- farmen in inferno.
Mwa, ik vind HC geen "skill", eerder simpelweg vervelend. Een keertje doodgaan in een spel is imho niet erg. Juist iets vaak moeten proberen en vaak dood gaan op een boss en hem dan toch halen vind ik skill. Niet dagen lang gear farmen zodat je zo overpowered bent dat de kans dat je dood gaat vrijwel nul is. Zo zie ik HC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:48:
[...]

Adrenaline my ass - ik krijg een frustratiestoot als ik weer eens gewalst word... :/
Ben nog niet gewiped op HC dus dit gevoel heb ik gelukkig nog niet gehad :)
Zoijar schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:50:
[...]

Mwa, ik vind HC geen "skill", eerder simpelweg vervelend. Een keertje doodgaan in een spel is imho niet erg. Juist iets vaak moeten proberen en vaak dood gaan op een boss en hem dan toch halen vind ik skill. Niet dagen lang gear farmen zodat je zo overpowered bent dat de kans dat je dood gaat vrijwel nul is. Zo zie ik HC...
Bedoel dan ook de spell-skills en niet 'skill' als speler. Eerder de perfecte combo van specs samenstellen zodat je kan overleven. Maar ik vermoed dat het op higher level wel meer gear-focused wordt, ik weet dus niet of ik dan nog verder HC zal blijven spelen. Tot nu toe vind ik het super 8)

[ Voor 183% gewijzigd door Sfinx- op 04-07-2012 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sindragosa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-08 21:05
En doet de AH nu alweer een keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Metalslave666 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:35:
[...]

Had ik aan het begin ook, maar na enkele goedkope upgrades van de AH kon ik er weer goed tegen aan. Heb op lvl 52 voor ongeveer 35-50K gold upgrades aangeschaft en heb net met die gear (uitzondering een gevallen legendary die ik nu gebruik) de butcher verslagen.

Bij de AH gewoon even de items kiezen die je zoekt met de gewenste stats en max buyout op 20K zetten. Zo vindt je betaalbare goede spullen.

Ik ben overigens met mijn wizard erg fan van life regen. Door alle aankopen en energy shield i.c.m. galvanizing wizard passive zit ik op ongeveer 700 health/seconde. Dan is kiten bij elites/champs alleen echt gevaarlijk als ze je in kunnen halen of insluiten. Over het algemeen versla ik nu alle mobs tenzij je iets vervelends tegen komt als fast molten mortar teleport. Reflect dmg is een lachertje met die hp regen.
Ik had ruzie met molten vortex shield, die zijn ook erg irritant. Eigenlijk alles wat niet fatsoenlijk te kiten valt is ondoenlijk nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
Frerk schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:57:
[...]

Ik had ruzie met molten vortex shield, die zijn ook erg irritant. Eigenlijk alles wat niet fatsoenlijk te kiten valt is ondoenlijk nu :(
Vortex is altijd wel vervelend, behalve in een dungeon met kamers waar je soms net langs de deur kan gaan staan en dan maar venom hydra en blizzard casten. Shielded ren ik altijd voor weg en dan regen ik mijn hp er weer bij. Die duren overigens wel altijd lang, maar zijn nog altijd minder erg dan invulnerable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Julio-K schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:35:
Ik gebruik dus geen smokescreen met mijn Demon Hunter.

Ik begrijp dus wel Shadow power met gloom. Dit is alleen aan te raden als je veel hp en res hebt. Ik heb nu zelf 37k HP en 650 Res All! Dan gebruik ik ook nog eens sentry met die laatste rune, die je ook nog eens 15% damage reduction geeft als je in die koepel staat.

In totaal heb ik dus dan 80% damage reduction voor 3 seconden, maal 3-4 ( heb 48 discipline) + preparation is een hoop.
En dan moet je 3s met 80% reduction staan te schieten om dezelfde damage te doen die je anders in 1.5s met 100% SS reduction doet ;) Maar het is wel leuk om eens wat anders te doen natuurlijk.

Hilarische Act 1 strafe build :)

Passives: Ballistics (+50% rocket dmg), Vengeance (hatred uit health globes), Archery
Damage:

- Entangling Arrow Bounty Hunter (+6 hatred)
- Chakram Shuriken Cloud (dmg cloud om je heen)
- Strafe Rocket Storm (strafe met rockets, main damage output)
- Caltrops Bait the Trap (+10% CHC)
- Smoke screen
- Preparation punishment (all hatred restore)

Speelstijl, calltrops droppen voor extra CHC%, hoge CHC gear (ik heb een Natalya's met +CHC voor Strafe, vandaar), en blijven strafen om enemies heen zodat je ze ook met shuriken cloud raakt. Soms SS voor damage avoidance, en als je hatred leeg is preparation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Julio-K schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:35:
Ik begrijp dus wel Shadow power met gloom. Dit is alleen aan te raden als je veel hp en res hebt. Ik heb nu zelf 37k HP en 650 Res All!
Dat is nou niet echt heel veel, maar goed :P Shadow Power is zeker een leuke optie, maar die zou ik het liefst naast Smoke Screen gebruiken.
Dan gebruik ik ook nog eens sentry met die laatste rune, die je ook nog eens 15% damage reduction geeft als je in die koepel staat.
Sentry is de meest crappy skill ever. 15% damage reduction is niets als er 5 champions op je in staan te hakken. Kun je solo inferno act 2/3 aan? Inclusief bosses?
8x smoke screen = 12 seconden total invulnerability ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Metalslave666 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:00:
[...]

Vortex is altijd wel vervelend, behalve in een dungeon met kamers waar je soms net langs de deur kan gaan staan en dan maar venom hydra en blizzard casten. Shielded ren ik altijd voor weg en dan regen ik mijn hp er weer bij. Die duren overigens wel altijd lang, maar zijn nog altijd minder erg dan invulnerable.
Het irritantste aan vortex is dat ze je in die lava/plague/deseceration gooien eigenlijk. Met Arcane erbij zijn ze ook super irritant. Maar misschien heb ik gewoon veel te weinig resistances. Wat zijn voor een wizard goede stats om Hell mee in te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer eens wat doms gedaan..... Ik wilde D3 op mijn vaste computer installeren en dat ging helemaal prima. Alleen werd mijn account ge-locked vanwege verdacht inloggedrag. Allemaal prima dus ik wilde mijn account un-locken en toen ging het fout.

Unlocken kan op twee manieren, de eerste door de eerste zes cijfers van de game key in te voeren, de tweede door de beveiligingsvraag juist te benantwoorden. Aangezien ik zo dom (2e maal) ben geweest deze game key niet op te schrijven (heb hem digitaal gekocht) en de game key alleen via je Battle.net account is op te vragen / in te zien (waar ik dus ook van uitgesloten ben) kan ik deze eerste manier niet gebruiken.

De tweede manier mbv de beveiligingsvraag zou het moeten worden, alleen wordt het antwoord niet geaccepteerd. Ik kan de vraag dus niet beantwoorden en ben nu helemaal uitgesloten.

Dus..... hoe kan ik weer D3 spelen?

Een ticket aanvragen lukt niet want dan moet je inloggen op je battle.net account inloggen en dat gaat dus niet. Bellen naar de hulplijn heb ik ook geprobeerd maar dat is nog steeds niet gelukt. En ik denk dat dat wel eens lang kan gaan duren (de queu is steeds vol) en vanwege de telefoonkosten net zo goed het spel opnieuw kan kopen (lees : een nieuwe game key) Iemand ervaring met de telefonische bereikbaarheid van Blizzard?

Iemand een idee? Denk dat het Blizzard forum de enige manier is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Angeloonie schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:09:
Kreeg je de key niet gemailed in je bevestigingen toen je hem bij Blizzard kocht?
Volgens mij krijg je helemaal geen key te zien als je Diablo 3 via Blizzard digitaal koopt. Ik zal eens kijken XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoijar schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:50:
[...]

Hetzelfde hier. Wil het wel een keer proberen misschien, maar heb gewoon de tijd niet om elke keer opnieuw te beginnen (en al had ik hem, dan investeer ik het liever in iets anders).

Voordeel aan SC is dat de tijd die je investeert tenminste niet verloren gaat, ook al grind je je suf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knuckless
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:22
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:08:
Ik heb weer eens wat doms gedaan..... Ik wilde D3 op mijn vaste computer installeren en dat ging helemaal prima. Alleen werd mijn account ge-locked vanwege verdacht inloggedrag. Allemaal prima dus ik wilde mijn account un-locken en toen ging het fout.

Unlocken kan op twee manieren, de eerste door de eerste zes cijfers van de game key in te voeren, de tweede door de beveiligingsvraag juist te benantwoorden. Aangezien ik zo dom (2e maal) ben geweest deze game key niet op te schrijven (heb hem digitaal gekocht) en de game key alleen via je Battle.net account is op te vragen / in te zien (waar ik dus ook van uitgesloten ben) kan ik deze eerste manier niet gebruiken.

De tweede manier mbv de beveiligingsvraag zou het moeten worden, alleen wordt het antwoord niet geaccepteerd. Ik kan de vraag dus niet beantwoorden en ben nu helemaal uitgesloten.

Dus..... hoe kan ik weer D3 spelen?

Een ticket aanvragen lukt niet want dan moet je inloggen op je battle.net account inloggen en dat gaat dus niet. Bellen naar de hulplijn heb ik ook geprobeerd maar dat is nog steeds niet gelukt. En ik denk dat dat wel eens lang kan gaan duren (de queu is steeds vol) en vanwege de telefoonkosten net zo goed het spel opnieuw kan kopen (lees : een nieuwe game key) Iemand ervaring met de telefonische bereikbaarheid van Blizzard?

Iemand een idee? Denk dat het Blizzard forum de enige manier is....
Vriend van mij had precies hetzelfde, hij was het antwoord van zijn beveiligingsvraag vergeten :9 Gewoon bellen, is echt de snelste (enige zover ik weet) oplossing. Hij belde op zaterdag avond en zijn account was naar 15min geunlocked, incl, wachttijd is dat ;)

Alcohol, the cause and solution to all of life's problems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

Bosmonster schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:12:
[...]

Hetzelfde hier. Wil het wel een keer proberen misschien, maar heb gewoon de tijd niet om elke keer opnieuw te beginnen (en al had ik hem, dan investeer ik het liever in iets anders).

Voordeel aan SC is dat de tijd die je investeert tenminste niet verloren gaat, ook al grind je je suf.
Bij HC plaats je je voorgaande "tiers" van gear in je stash, dus alleen het laatste stukje wat je gedaan hebt met je HC character moet je opnieuw doen (en natuurlijk het levelen).

Ik heb nooit HC gespeeld in D2, ben na mijn level 60 monk op SC ook begonnen met HC en wil nu inderdaad geen SC meer spelen. Ik zou zeggen, probeer het idd een keer :)

Edit: aan de andere kant zou ik het ook wel leuk vinden als je bijv. voor iedere 15 levels die je bereikt met je HC character, je 1 item mag behouden als je dood gaat. Dus max. 4 items. Of dat je voor iedere 10 levels, 5 levels hoger mag beginnen met je volgende character, dus max. level 30 starten.

[ Voor 16% gewijzigd door Barthak op 04-07-2012 17:19 ]

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barthak schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:16:
[...]

Bij HC plaats je je voorgaande "tiers" van gear in je stash, dus alleen het laatste stukje wat je gedaan hebt met je HC character moet je opnieuw doen (en natuurlijk het levelen).

Ik heb nooit HC gespeeld in D2, ben na mijn level 60 monk op SC ook begonnen met HC en wil nu inderdaad geen SC meer spelen. Ik zou zeggen, probeer het idd een keer :)
Nee, want ik heb er dus geen tijd voor :+

Als ik dan dood ga ben ik 3 weken bezig om mn char weer up-to-date te krijgen. En dan zit ik dus continu normal/nightmare te spelen en daar bedank ik voor.

Ik vind inferno nog steeds een flinke uitdaging op mn SC char. Binnenkort wel een barbarian starten denk ik, maar ook op SC :)

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 04-07-2012 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

sorcees schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:10:
Op HC is de goldsink ingebouwd, trouwens is HC de enige manier dat er echt iets van je skills gevraagd wordt.
Dit hangt er maar net vanaf wat je speelstijl is. Je kan op softcore ook gewoon spelen alsof je hardcore aan het spelen ben, en ik ga er vanuit dat de meeste mensen proberen om zo min mogelijk dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan, aangezien jij op dit topic leeft :).

Is de AH al weer up? Zit nog @ work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:03:
[...]

Dat is nou niet echt heel veel, maar goed :P Shadow Power is zeker een leuke optie, maar die zou ik het liefst naast Smoke Screen gebruiken.

[...]

Sentry is de meest crappy skill ever. 15% damage reduction is niets als er 5 champions op je in staan te hakken. Kun je solo inferno act 2/3 aan? Inclusief bosses?

[...]

Mja kleine nitpick er zit een minimale cd op dus helemaal invulnerable ben je niet maar wel zo goed als :P

Ach is misschien wel leuk om toch eens te proberen ipv bijv RoV nu, nadeel is dat ik dan niet zou weten hoe ik invulnerable minions zou moeten doen solo, en dat ik voor de meeste packs langer bezig ben (eerste 6-8 sec ongehinderd beuken is zo gigantisch OP sommige packs liggen dan al bijna) :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:24:
Ryan, aangezien jij op dit topic leeft :).

Is de AH al weer up? Zit nog @ work.
AH is up, zojuist weer 5 euro binnen mogen schuiven. Staat nog 25 in de AH, iemand kopen?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:09:
Kreeg je de key niet gemailed in je bevestigingen toen je hem bij Blizzard kocht?
Kan hem nergens in mijn mail vinden maar dat zegt ook niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Angeloonie schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:03:
[...]

[...]

[...]

Nou ehh.. kweet niet of jij een DH bent, maar 650 res all vind ik toch aardig wat voor een Demon Hunter (aangezien je gaan buffs of skills hebt om dit op te krikken). En met shadow power schiet je je leven zo weer vol met tussen de 2000-5000 life on hit die je daar van krijgt. Bosses zijn geen probleem, sommige packs zijn lastig en act 3 ga ik ook wel regelmatig nog dood hoor, die hitten toch nog aardig hard. Maar ja ik heb mijn end-game-gear ook nog niet.. Een leuke amulet met res all en ring en zit ik tegen de 800 res all.

[ Voor 3% gewijzigd door Julio-K op 04-07-2012 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ben bij belail inferno maar krijg de Bastard net niet dood :-(

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:57:
Dan ben jij wss een ranged class?
Gewoon ff een Barb vragen of hij je ff 5min wilt helpen met Belial :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Xtr3me4me schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:57:
Dan heb je betere gear nodig, die kun je vinden in Act 3 :+

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Julio-K schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:36:
[...]

Nou ehh.. kweet niet of jij een DH bent, maar 650 res all vind ik toch aardig wat voor een Demon Hunter (aangezien je gaan buffs of skills hebt om dit op te krikken).
Yup :) Maar ik doelde voornamelijk op de HP, 37K is niet echt veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:16
Darker schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:26:
[...]

Hey Henkje,

Mag ik je vragen met welke gear jij tot 25k DPS komt op level 54? Kun je wellicht een screenshot van je stat-details meeposten?

Hoor het graag, thanks alvast!
Stats op dit moment:
Afbeeldingslocatie: http://img694.imageshack.us/img694/6797/stats01.jpg

Gebruikte weapon
Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/2065/stats02.jpg
Meeste gear komt van de AH af, echter wel voor prijzen tot 10k (meeste was minder).

Nightmare ging makkelijk. Hell einde ACT I was toch wel lastig hiermee. Vooral res is te laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Wow, zou eerst al die nutteloze gems uit je gearbag gooien :P

Je hebt veelste weinig hp, kan makkelijk worden ingeruild voor wat Dex. 1300 is veel maar overbodig veel, vit moet wel richting de 600 minimaal. Met zo'n bow moet het dan makkelijk lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Iemand een boss run nodig op inferno? Ik doe alles behalve Ghom (die is kut en duurt lang en saai). Add Ormagon#2941

[ Voor 28% gewijzigd door ormagon op 04-07-2012 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:59:
[...]

Dan ben jij wss een ranged class?
Gewoon ff een Barb vragen of hij je ff 5min wilt helpen met Belial :)
Ben een Monk :P
En heb nu 1457 LoH en 500 all resis met 6K armor en 1300 Life per second
Helaas wel 6K dps moeten inleveren! Zit nu op 33K en 34K HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavix
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 13:57
Wat is als barbarian een goede manier om aan veel dps te komen? Ik blijf maar steken op 20k, en heb pas 250 all resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Mavix schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 18:58:
Wat is als barbarian een goede manier om aan veel dps te komen? Ik blijf maar steken op 20k, en heb pas 250 all resistance.
Hogere wapen dps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavix
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 13:57
Heb er 2 van 750dps. Act 1 inferno is als een wandeling in het park, maar bij Act 2 moet ik continu op mijn hp letten. Ik heb ook niet echt het geld om te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludlum
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 15:02
Nog één guestpass te verkrijgen, DM maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Mavix schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:08:
[...]

Heb er 2 van 750dps. Act 1 inferno is als een wandeling in het park, maar bij Act 2 moet ik continu op mijn hp letten. Ik heb ook niet echt het geld om te upgraden.
Sowieso act 2 is 400+ resis nodig en veel LoH helpt enorm als melee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Mavix schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:08:
[...]

De makkelijkste manier is een dikkere one hander nemen en een fiks schild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ormagon schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:11:
[...]

De makkelijkste manier is een dikkere one hander nemen en een fiks schild.
En inderdaad een schild met all res erop 60+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Maar shields zijn zo lelijk =X
Nee serieus, dat is de reden waarom mijn monk dual wield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noskill
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 10:42

noskill

1*1=2.

Skellie_King schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:56:
[...]

Probeer een follower mee te nemen. Ikzelf heb me Enchantress helemaal gestacked met int.+vit. Nu gaat deze bijna nooit dood en krijg je extra DPS. Ik zal vanavond is een plaatje van haar stats posten ;) Oja haar gear koste me rond de 50k.
Ik speel atm met een act 1 faceroll build... http://us.battle.net/d3/e...-hunter#WRSdVl!eYc!cZcbbb iets in deze richting. Maar ik moet inderdaad met smoke screen gaan werken deze act. Verder blijkt mijn investering in all resist dus niet echt worthwhile zolang ik niet dik boven de 300 uit kom. Jammer... Shopping time. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt +%damage op wapens nog toegepast op damage van andere items? Bijvoorbeeld +min/max damage rings. Of is het een nutteloze stat? (In de zin dat het uitsluitend van toepassing is op het betreffende wapen. In dat geval is het dus een stat die je kan negeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:51
Had zojuist even een WTF moment:

Ik zag een mooie 1H spear voor m'n barbarian. Met bijna 500 LOH erop, 177 Vitality en hogere minimum dmg (777 dps met 431 minimum hit). Bieden van 100k, dus ik breng een bod van max 250k uit. Een seconde na mijn bod 'ding ding': outbid. WTF? Ok, zal iemand wel gaan tot een hoger bod maar nee.. ding is verkocht. Wel verdomd toevallig? Diablo 3 AH stinks.

Specs

Pagina: 1 ... 14 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging