Weet iemand wat er eigenlijk aan de hand was met de AH dat Bliz besloten heeft om de service zo vaak te disablen de laatste tijd? Mij is niks opgevallen.
Ik weet het niet.Knutselwout schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:36:
Weet iemand wat er eigenlijk aan de hand was met de AH dat Bliz besloten heeft om de service zo vaak te disablen de laatste tijd? Mij is niks opgevallen.
Maar kan met beveiliging en zo te maken hebben.
Aangezien je echt geld mee kan verdienen en zo.
Of tja iets in die trend het veiliger te maken dan het nog niet was.
Die loze placeholder items in de auction house was volgens mij niet een teken dat alles goed verliep.
never eat yellow snow
ja kan ook scrol up en scroll down gebruiken. werkt heerlijk! kan voor zowel spammable spells (moet je blijven draaien) als voor cooldown spells, 1 klikje omhoog/omlaag om te casten. mijn gargantuan en hondjes heb ik op de scroll up en down._Peter2_ schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:05:
[...]
Ik heb 1-3 ook op mijn muis gezet (knoppen aan zijkant en 3 is muiswiel indrukken), maakt activeren skills sneller.dan sleep je ook niet zo snel perongeluk een skill weg.
[ Voor 5% gewijzigd door skoozie op 04-07-2012 09:56 ]
Verwijderd
Ik wordt met m'n WD in Hell telkens ge-oneshot. Wat is handiger; damage resistance items in de AH scoren (als die weer werkt) of +VIT items? Ik heb nu iets van ~4800 HP, met een DPS van 7700 (met skills te buffen tot ik meen iets van 13K) - ik krijg de beestjes allemaal wel dood, maar als ze langs m'n gargantuan komen om mij te meppen dan is het veel te snel voorbij met de pret, vooral omdat serieuze eindbaasbeestjes niet in één keer neergaan met de Fetish Ambush.
Hondjes? Nebben die nog zin na Nightmare? Bij mij worden ze steeds gewalst door de meest simpele zombies en skeletten, dus ik heb ze vervangen. Door beertjesskoozie schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:56:
[...]
ja kan ook scrol up en scroll down gebruiken. werkt heerlijk! kan voor zowel spammable spells (moet je blijven draaien) als voor cooldown spells, 1 klikje omhoog/omlaag om te casten. mijn gargantuan en hondjes heb ik op de scroll up en down.

Verwijderd
die mails zien er verdacht veel uit zoals de phishing mails die ik altijd krijg, al geprobeerd in te loggen?AwesomE schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 07:34:
wordt maar eens tijd om definitief te kappen met die kut blizzard, ik bedoel dit is de 4e keer en deze reeks is wel erg vreemd, lijkt wel random gegenereerd ...
[afbeelding]
Ik krijg nooit zulke mails maar goed.
je kan in de header van de mail kijken vanwaar die komt en wat het adress is.
Zo kan je ook zien of die echt van Blizzard komt of niet.
je kan in de header van de mail kijken vanwaar die komt en wat het adress is.
Zo kan je ook zien of die echt van Blizzard komt of niet.
Ik snap het hele probleem niet met gearswapping om meer MF te krijgen. Dat zijn toch juist een leuke toevoegingen aan het spel? Ik doe het zelf ook af en toe met bepaalde onderdelen. Ik heb wel gehoord van macro programma die je de mogelijkheid geven om hele gearsets achter 1 knop te hebben. (Bijvoorbeeld je normal gearset achter F1, je MF gearset achter F2 enz...) Ook daar zie ik het probleem niet van in. In D2 kun je toch ook gearswappen met wapens?
Ik mis dus een optie:
* Het mogelijk maken van een 2de Gearset en dit via een hotkey toegankelijk maken.
Ik mis dus een optie:
* Het mogelijk maken van een 2de Gearset en dit via een hotkey toegankelijk maken.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Ja ik denk dat dat het eerlijkste is, want dan moet je ook maar gewoon shoppen voor MF gear als je dat zou willen. Dan blijft het toch een keuze? Ik heb er nog niet eerder mee bezig gehouden maar als ik het zo lees klinkt het zo gek nog nietFloydRaalte schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:03:
Ik snap het hele probleem niet met gearswapping om meer MF te krijgen. Dat zijn toch juist een leuke toevoegingen aan het spel? Ik doe het zelf ook af en toe met bepaalde onderdelen. Ik heb wel gehoord van macro programma die je de mogelijkheid geven om hele gearsets achter 1 knop te hebben. (Bijvoorbeeld je normal gearset achter F1, je MF gearset achter F2 enz...) Ook daar zie ik het probleem niet van in. In D2 kun je toch ook gearswappen met wapens?
Ik mis dus een optie:
Wat betekent trouwens LoH?
Gewoon de mf stat eruit gooien en mf een percentage van je main stat laten wezen. Iedereen toch een beetje mf en wordt steeds beter met betere gear.
LoH = Life On Hit, handig ietsorange.x schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:06:
[...]
Ja ik denk dat dat het eerlijkste is, want dan moet je ook maar gewoon shoppen voor MF gear als je dat zou willen. Dan blijft het toch een keuze? Ik heb er nog niet eerder mee bezig gehouden maar als ik het zo lees klinkt het zo gek nog niet
Wat betekent trouwens LoH?
mijn build: http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#cUYPQT!VWU!acZaZc[b][message=38528064,noline]
[...]
Hondjes? Nebben die nog zin na Nightmare? Bij mij worden ze steeds gewalst door de meest simpele zombies en skeletten, dus ik heb ze vervangen. Door beertjes
de visionquest met 4 CD spells was te weinig voor mij, zat vaak lang te wachten op mana de gargantuan.
Spirit walk is een escape/health potion
hondjes, tijdelijke delay voor monsters en een eventuele health potion.
gargantuan doet het iets beter maar leeft ook niet enorm lang.
fetish ambush lekker voor de 5x 250% weap damage
rain dance is heerlijk om mijn bats te blijven spammen.
Dire Bats: iets minder damage als de beertjes, maar kan op afstand blijven. goed voor AOE damage. en met raindance en beestjes levend kan ik 20 seconden lang die bats spammen.
Inferno Act2 kom ik nog niet lekker rond, maar act 1 is best goed te doen. het kiten heb ik soms nodig om mana te krijgen dus het is win win. kan ik even stil staan om te "schieten " dan schiet ik die bats door de hele groep achtervolgers heen.
dus kort: hondjes zijn puur voor tijdelijk oponthoud om mijn mana weer leeg te schieten en eventuele health globes.
Ben een 2e WD aan het levelen om te kijken of ik een proc-build kan maken. veel equipment met stun on hit etc en dan burning dogs en poison aura gargantuan. schijnt ook te werken. en eventueel met veel health regen en fierce loyalty
Optie 1 of 2 voor mij, al snap ik dat 1 de mensen die zwaar geïnvesteerd hebben in MF afstraft (zelf heb ik een MF set maar doe 'm eigenlijk amper aan, enkel bij goblins). 2 Verhindert ook dat je swapt net voor een kill maar volledig op 0 zetten voor 3 minuten bij een gear switch vind ik toch geen optie. Stel dat je een ander item even wilt testen kan je eerst 3 minuten rondhobbelen eer je terug je MF hebt... nee danku. Dit kan je ook per ongeluk doen, bij het gear checken.
Ik heb begrepen dat Blizzard geen gear-switch knop wil inbouwen omdat je daarmee simpel gezegd "iedereen verplicht het te gebruiken". Ze zijn er niet op tegen dat mensen switchen, ze willen alleen niet dat het "noodzakelijk" wordt om enkele seconde voor de kill te switchen, wat de game moeilijker maakt.FloydRaalte schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:03:
Ik mis dus een optie:
Ze zijn dus opzoek naar een oplossing dat een MF set nog wel nut heeft, maar niet dat je verplicht wordt tijdens een gevecht te wisselen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Huh? Wordt de MF verdeeld over de spelers dan?Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 08:38:
Gisteren als demon hunter een inferno act1 MF run gedaan samen met een wizard. Ik was de damage dealer, de wizard de bracht de MF gear mee...
Als crit build kan ik de boss/champion packs goed aan, maar reflect damage wil wel eens voor problemen zorgen.
Bij de eerste 4 packs die we tegenkwamen waren er 3 met reflect damage... dat voorspelde al weinig goeds.
Na bijna heel act1 gecleared te hebben hadden ongeveer 70% van de packs die we zijn tegengekomen een reflect damage modifier![]()
Ik begin serieus te twijfelen aan de random generator die Blizzard gebruikt
Geen wonder dat ik geen moer meer vind als ik met mijn MF gear m'n maatje join die zelf geen MF gear heeft
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Niemand verplicht je om dat te doen, er bestaat alleen de mogelijkheid dat je betere items vindt als je WEL met hogere MF loopt. Dus verplicht kan je zeggen omdat je misschien betere items wilt vinden en je het dan dus moet, maar vooralsnog moet je niets maar blijft het een keuze. Lang niet iedereen zal het nu doen bijvoorbeeld of zorgt dat er standaard met goede MF gear gelopen wordt. Op de echt hoge niveaus zal het nog lastiger worden denk ik wel om met meer MF gear te lopen omdat je dan makkelijker weggetikt wordt.. Mja, dan zou je er voor kunnen kiezen dat je in co-op iemand meeneemt die alleen meeloopt en in de buurt is voor de drops die je dan verdeelt ofzo.OkkE schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:13:
[...]
Ik heb begrepen dat Blizzard geen gear-switch knop wil inbouwen omdat je daarmee simpel gezegd "iedereen verplicht het te gebruiken". Ze zijn er niet op tegen dat mensen switchen, ze willen alleen niet dat het "noodzakelijk" wordt om enkele seconde voor de kill te switchen, wat de game moeilijker maakt.
Ze zijn dus opzoek naar een oplossing dat een MF set nog wel nut heeft, maar niet dat je verplicht wordt tijdens een gevecht te wisselen.
Ik gebruik ook een VQ5 build, deze: http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#cZUdkj!XWU!aacZabskoozie schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:07:
[...]
mijn build: http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#cUYPQT!VWU!acZaZc
de visionquest met 4 CD spells was te weinig voor mij, zat vaak lang te wachten op mana de gargantuan.
Spirit walk is een escape/health potion
hondjes, tijdelijke delay voor monsters en een eventuele health potion.
gargantuan doet het iets beter maar leeft ook niet enorm lang.
fetish ambush lekker voor de 5x 250% weap damage
rain dance is heerlijk om mijn bats te blijven spammen.
Dire bats main DPS, altijd 4 cooldowns houden. Mass Confusion + Hysteria doet aardig (lang) damage.
Gebruik geen 20% reduction als passive, en ik kom hier aardig de eerste helft van ACT2 door. Ik kan de 2 healing runes in Spirit Walk en Soul Harvest nog droppen voor andere.
Doel is zo veel mogelijk DPS eruit halen, zit nu op 30k health/30k dps, en dat werkt veel lekkerder dan 50k health/20k dps. ~400 res.
Moet wel zeggen dat ik wel gebruik maak van % to chill/fear/immo.items
Verwijderd
Bizarre build... Dan moet je wel aardig wat Mana gear hebben lijkt me, want zelfs met raindance kan ik vier of vijf keer bats spammen en dan is m'n mana pool leeg.
), je hondjes op rabid zetten en je party krijgt collectief veel minder pijn van beestjes. Alleen in single player heb je hier zo verdomd weinig aan, en ik speel single (meestal) dus ik gebruik die build niet meer.
Momenteel gebruik ik deze:
http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#hdfQPT!ZWV!ZZcbaa
Maar die is pas level 55 en ik heb tot Hell eigenlijk alle items geselecteerd op +DPS waardes - niet op resistances.
Als je poison gargantuan doet is bad medicine misschien handig? Alles wat in de buurt van je gargy loopt krijgt direct een -20% damage curse. Poison darts (of poison bats in jouw gevalskoozie schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:07:
[...]
Ben een 2e WD aan het levelen om te kijken of ik een proc-build kan maken. veel equipment met stun on hit etc en dan burning dogs en poison aura gargantuan. schijnt ook te werken. en eventueel met veel health regen en fierce loyalty
Momenteel gebruik ik deze:
http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#hdfQPT!ZWV!ZZcbaa
Maar die is pas level 55 en ik heb tot Hell eigenlijk alle items geselecteerd op +DPS waardes - niet op resistances.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2012 10:31 ]
Vet gedrukt is waar Blizzard een probleem mee heeft, in hun ogen is er dus geen keuze. Ik zeg niet dat ik het er 100% mee eens ben, maar dit is volgens mij de mening van Blizzard.orange.x schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:18:
[...]
Niemand verplicht je om dat te doen, er bestaat alleen de mogelijkheid dat je betere items vindt als je WEL met hogere MF loopt. Dus verplicht kan je zeggen omdat je misschien betere items wilt vinden en je het dan dus moet, maar vooralsnog moet je niets maar blijft het een keuze. Lang niet iedereen zal het nu doen bijvoorbeeld of zorgt dat er standaard met goede MF gear gelopen wordt. Op de echt hoge niveaus zal het nog lastiger worden denk ik wel om met meer MF gear te lopen omdat je dan makkelijker weggetikt wordt.. Mja, dan zou je er voor kunnen kiezen dat je in co-op iemand meeneemt die alleen meeloopt en in de buurt is voor de drops die je dan verdeelt ofzo.
Heel Diablo is eigenlijk een item-hunt, dus mensen met hoge MF hebben een "voordeel". De mensen die nu in DPS gear lopen en vlak voor de kill wisselen naar MF gear hebben dus een voordeel: ze kunnen hogere Acts farmen. Blizzard wil dat iedereen "gelijke kansen heeft", van wat ik begreep.
Door een switch-gear functie in te bouwen "verplichten" ze (in hun ogen) alle spelers die functie te gebruiken om vlak voor een kill te wisselen. Dat willen ze niet. Ook willen ze niet dat spelers die snel/handig genoeg zijn handmatig te wisselen een voordeel hebben. Vandaar deze voorstellen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Blood Ritual + 2 Mana Regen items (Head + Offhand)Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:27:
Bizarre build... Dan moet je wel aardig wat Mana gear hebben lijkt me, want zelfs met raindance kan ik vier of vijf keer bats spammen en dan is m'n mana pool leeg.
Gisteren ff lekker zitten vlammen in act 1 om nog wat rommel te verzamelen. Helaas niks boeiends gevonden behalve wat gold etc. Toen naar Act 2 gegaan en al me NV kwijt:S In act 2 ging t toch al snel bergafwaarts. Valt niet mee op inferno. Zal wss dus WEER AH af moeten struinen naar wat nieuwe meuk. Helaas valt dat de laatste tijd niet altijd mee. AH is te vaak down! Weet niet wat ze daar allemaal aan het prutsen zijn maar er is wel ERG veel downtime de laatste tijd!
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Ik ben nu in Act III Nightmare op m'n Wizard met 2k DPS en 10k HP, maar ik moet misschien toch eens een fatsoenlijke build zoeken. Ik gebruik nu dit maar dat heeft de neiging niet echt lekker te werken tegen elite packs, ze maken me soms wel heel snel dood 
Moet ik nog specifiek ergens anders op beginnen te letten op gear dan Vit en damage?
Moet ik nog specifiek ergens anders op beginnen te letten op gear dan Vit en damage?
Ik vermoed scriptjes/bots. Ik was zelf op koopjes aan het jagen, en zag dat binnen 1 seconde een item nieuw verscheen in de lijst (voor een erg lage prijs), en meteen weer weg was. Dat kan een mens niet zo snel. Het leek erop dat de laatste paar dagen dat soort items telkens zeer, zeer snel allemaal opgekocht werden. Nou zullen er ook wel meerdere mensen op koopjes aan het jagen zijn, maar de kans dat er script bij betrokken waren schat ik vrij hoog in.Knutselwout schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:36:
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Denk je dat jij de enige bent die koopjes jager is?brama schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:37:
[...]
Ik vermoed scriptjes/bots. Ik was zelf op koopjes aan het jagen, en zag dat binnen 1 seconde een item nieuw verscheen in de lijst (voor een erg lage prijs), en meteen weer weg was. Dat kan een mens niet zo snel. Het leek erop dat de laatste paar dagen dat soort items telkens zeer, zeer snel allemaal opgekocht werden. Nou zullen er ook wel meerdere mensen op koopjes aan het jagen zijn, maar de kans dat er script bij betrokken waren schat ik vrij hoog in.
Zelf doe ik dat ook hoor, alleen het kan zijn dat je net even anders refreshed dan die ander, of misschien dat de synchronisatie niet altijd even vlot is. Vaak win ik net zoveel als dat ik niet op tijd ben.
Zijn er nog HC Monks in-da-house?
Net lvl 34 aangetikt, ik speel momenteel met deze build:
http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#biXQgT!XYe!ZZbaaa
HP 3700
Armor 1700
DPS 440
Ik heb dringend een beter wapen nodig (base damage is te laag) maar de AH ligt al 2 avonden na elkaar plat
Vooralsnog niets gekocht en met drops voldoende kunnen upgraden - ik speel wel meestal in een coop met een barb & WD.
Eerste paniek momentjes had ik bij molten + waller, zat vast en geraakte er niet weg. Idem bij frozen + arcane, lasers doen INSANE veel damage
Gebruik nu serenity en die 75% dmg reduction bij stun passive, en SSS met sudden assault om weg te 'teleporten', deadly reach zodat ik niet recht in de desecrator/molten/... moet gaan staan.
Helpt het op dit level om intelligence voor resistance te gebruiken of speelt dit weinig rol? Heb momenteel enkel schrik van elemental damage, gaat soms erg snel...
HP 3700
Armor 1700
DPS 440
Ik heb dringend een beter wapen nodig (base damage is te laag) maar de AH ligt al 2 avonden na elkaar plat

Eerste paniek momentjes had ik bij molten + waller, zat vast en geraakte er niet weg. Idem bij frozen + arcane, lasers doen INSANE veel damage

Helpt het op dit level om intelligence voor resistance te gebruiken of speelt dit weinig rol? Heb momenteel enkel schrik van elemental damage, gaat soms erg snel...
@Tranzity:
Ik vind de lange cooldown van mijn skills heerlijk.
@KnetterGek:de passive Vision Quest geeft je +300% mana regen, wanneer je 4 skills op CD hebt. hierdoor komt je mana snel erbij. de raindance zorgt voor 122mana/s *4 is 488 mana per seconde.
ik heb niet echt +mana gear, wel heb ik een trage 2hander met 800ish dps. (toe aan vervanging inmiddels...)
eventuele builds voor de summon/proc build:
http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#cUYPjT!gXd!acYaZY
of:
http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#cUYPjT!Zcd!acYaZY
primary en evt secondary weet ik nog niet zeker. mn 2e WD is nog maar lvl 38 dus dat komt nog
@KnetterGek:de passive Vision Quest geeft je +300% mana regen, wanneer je 4 skills op CD hebt. hierdoor komt je mana snel erbij. de raindance zorgt voor 122mana/s *4 is 488 mana per seconde.
ik heb niet echt +mana gear, wel heb ik een trage 2hander met 800ish dps. (toe aan vervanging inmiddels...)
of:
primary en evt secondary weet ik nog niet zeker. mn 2e WD is nog maar lvl 38 dus dat komt nog
Misschien, maar het viel me sowieso op dat voordat de AH eruit ging hij al niet zo soepel meer liep. Maar dat kan best van scripts komen hoorbrama schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:37:
[...]
Ik vermoed scriptjes/bots. Ik was zelf op koopjes aan het jagen, en zag dat binnen 1 seconde een item nieuw verscheen in de lijst (voor een erg lage prijs), en meteen weer weg was. Dat kan een mens niet zo snel. Het leek erop dat de laatste paar dagen dat soort items telkens zeer, zeer snel allemaal opgekocht werden. Nou zullen er ook wel meerdere mensen op koopjes aan het jagen zijn, maar de kans dat er script bij betrokken waren schat ik vrij hoog in.
Heb zelf nu een lvl 45 HC monk, maar moet wel zeggen dat je HP erg laag is. Mijn monk had bijna 6k health rond dat level (en hetzelfde aantal dmg / armor)Sfinx- schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:40:
Zijn er nog HC Monks in-da-house?![]()
HP 3700
Armor 1700
DPS 440
Ik heb dringend een beter wapen nodig (base damage is te laag) maar de AH ligt al 2 avonden na elkaar platVooralsnog niets gekocht en met drops voldoende kunnen upgraden - ik speel wel meestal in een coop met een barb & WD.
Eerste paniek momentjes had ik bij molten + waller, zat vast en geraakte er niet weg. Idem bij frozen + arcane, lasers doen INSANE veel damageGebruik nu serenity en die 75% dmg reduction bij stun passive, en SSS met sudden assault om weg te 'teleporten', deadly reach zodat ik niet recht in de desecrator/molten/... moet gaan staan.
Zelf vind ik mantra of healing een erg slechte abilities, het is handig voor life regen, maar mantra of evasion + hard target verhoogd je armor *dus minder dmg* en je ontwijkt meer *nog minder dmg*.
Dit samen met 2 healing abilities en transcendence passive = je komt nooit onder de 50 % health.
Probeer eens een build met meer AE en slows / freezes.Frerk schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:36:
Ik ben nu in Act III Nightmare op m'n Wizard met 2k DPS en 10k HP, maar ik moet misschien toch eens een fatsoenlijke build zoeken. Ik gebruik nu dit maar dat heeft de neiging niet echt lekker te werken tegen elite packs, ze maken me soms wel heel snel dood
Bijvoorbeeld: http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#acRYSl!WYX!bbbZZZ
Met blizard kun je gemakklijker packs op afstand houden en venom hydra is ook beter, de pols die daardoor worden gespuugd stacken en doen damage aan alle mobs die erin staan.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Verwijderd
Als ik van het weekend tijd heb om te spelen zal ik eens kijken of ik m'n Passives niet kan omgooien naar blood ritual + Vision Quest dan - en m'n beertjes wat meer gebruikenskoozie schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:41:
@Tranzity:
of:
Wat doen we met Pierce the Veil? eruit gooien omdat die netto DPS kost, of erin laten om in korte bursts sneller dingen plat te gooien? Als alternatief vind ik Spirit Vessel wel tof - vooral omdat ik dat niet-sterven effect echt hard, heel hard nodig heb.
Hey tweakerts. Uiteraard ook al heel wat uurtjes verzuimd in Diablo 3, heerlijke game (als je een fan bent van de difficulty replay waarde). Anyh00, ik merk dat ACT2 inferno me niet snel voorbij zal gaan op mijn Demon Hunter. Ik lack damage en bij elite packs met 1 vervelende perk ga ik al snel 2/3 keer dood voor ik ze eindelijk neer heb. Nu vraag ik mij af, hoeveel zin heeft het om resistances te gebruiken op demon hunter? er vanuit gaande dat je grofweg 3 kwart van alle incoming aanvallen dodged (dodgen als in weg lopen). Ik zit ergens rond de 250~ all resistance, met enkele resists ietsje hoger. Mijn DPS zit zonder Sharpshooter ergens rond de 22k, en tegen de 700 vit (22-27k hp). Hoe spelen de mede-tweakers inferno op hun demon hunters?
Ik hoop dat ik dit hier mag vragen. Ik wil graag diablo3 uit proberen om daarna misschien zelf aan te schaffen. Heeft iemand een guest pass voor mij zodat ik die starter edition kan spelen? Zal echt top zijn!
Ik ga voor geen res... ik ga voor veel dps en veel HP. rond de 40k hp, en rond de 35k dps unbuffed, dan red je het wel. Act 2 is sowieso vervelend door de lastige mobs.noskill schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:50:
Hey tweakerts. Uiteraard ook al heel wat uurtjes verzuimd in Diablo 3, heerlijke game (als je een fan bent van de difficulty replay waarde). Anyh00, ik merk dat ACT2 inferno me niet snel voorbij zal gaan op mijn Demon Hunter. Ik lack damage en bij elite packs met 1 vervelende perk ga ik al snel 2/3 keer dood voor ik ze eindelijk neer heb. Nu vraag ik mij af, hoeveel zin heeft het om resistances te gebruiken op demon hunter? er vanuit gaande dat je grofweg 3 kwart van alle incoming aanvallen dodged (dodgen als in weg lopen). Ik zit ergens rond de 250~ all resistance, met enkele resists ietsje hoger. Mijn DPS zit zonder Sharpshooter ergens rond de 22k, en tegen de 700 vit (22-27k hp). Hoe spelen de mede-tweakers inferno op hun demon hunters?
Hoi noskill,
Ik ben zelf ook Demon Hunter en heb inferno reeds helemaal uitgespeeld. Ik heb zelf 400 resist all, 5000 armor, 56k HP en 60k DPS (zonder sharpshooter). Zoals je ziet heb ik dus vooral op HP en DPS gefocust.
Als je merkt dat je vaak dood gaat zou ik je toch aanraden om meer met Smoke Screen te oefenen, je zult merken dat die skill zo ontzettend belangrijk is om te overleven!
Smokescreen + Preparation = sweet.
Tevens moet je zoveel mogelijk DEX zien te stacken, dit zorgt voor een hogere dodge rate. Ik heb zelf 2200 DEX en dodge zo'n 42% van alle hits.
Ik ben wel benieuwd naar je skill build, kun je die delen dan kan ik je misschien nog tips geven.
Ik ben zelf ook Demon Hunter en heb inferno reeds helemaal uitgespeeld. Ik heb zelf 400 resist all, 5000 armor, 56k HP en 60k DPS (zonder sharpshooter). Zoals je ziet heb ik dus vooral op HP en DPS gefocust.
Als je merkt dat je vaak dood gaat zou ik je toch aanraden om meer met Smoke Screen te oefenen, je zult merken dat die skill zo ontzettend belangrijk is om te overleven!
Tevens moet je zoveel mogelijk DEX zien te stacken, dit zorgt voor een hogere dodge rate. Ik heb zelf 2200 DEX en dodge zo'n 42% van alle hits.
Ik ben wel benieuwd naar je skill build, kun je die delen dan kan ik je misschien nog tips geven.
[ Voor 22% gewijzigd door FreqAmsterdam op 04-07-2012 10:56 ]
Probeer een follower mee te nemen. Ikzelf heb me Enchantress helemaal gestacked met int.+vit. Nu gaat deze bijna nooit dood en krijg je extra DPS. Ik zal vanavond is een plaatje van haar stats postennoskill schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:50:
D3 Monk Monkeyballs
Hm waarschijnlijk zit ik op 5700 ipv 3700, kan het nu niet controleren - maar denk het welSabrac schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:45:
[...]
Heb zelf nu een lvl 45 HC monk, maar moet wel zeggen dat je HP erg laag is. Mijn monk had bijna 6k health rond dat level (en hetzelfde aantal dmg / armor)
Zelf vind ik mantra of healing een erg slechte abilities, het is handig voor life regen, maar mantra of evasion + hard target verhoogd je armor *dus minder dmg* en je ontwijkt meer *nog minder dmg*.
Dit samen met 2 healing abilities en transcendence passive = je komt nooit onder de 50 % health.
Btw als je nog gear liggen hebt rond mijn lvl dat je kwijt wil, let me know
Je weet dat de warcry en hard target stacken toch? dus op die manier heb je zelfs nog meer armorSfinx- schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:58:
[...]
Hm waarschijnlijk zit ik op 5700 ipv 3700, kan het nu niet controleren - maar denk het welM'n geheugen laat me in de steek. Ik had hard target aan staan solo maar toen ik samen met barb speelde vond ik life regen voor de party nuttiger - hij gebruikt War Cry dus dat geeft me al 40% armor boost.
Btw als je nog gear liggen hebt rond mijn lvl dat je kwijt wil, let me know
Zelf speel ik alleen maar solo op m'n monk.. en ja, ik heb nog wel gear, maar die bewaar ik voor het geval m'n monk toch komt te overlijden.. dan heb ik iig nog gear voor m'n volgende monk ^^
Ik heb wel gemerkt dat wanneer ik aan het bieden was ik telkens meteen overboden werd. Pas wanneer ik een custom bod deed dat dus veel hoger was dan de standaard stopte het overbieden plotseling. Het was trouwens nooit een absurd hoog bedrag, misschien maar 2x het minimum bod. Het mooiste is toch wel je wekker zetten en zorgen dat je in de <1 min een goed bod doet. Verslavend!Frerk schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:41:
[...]
Misschien, maar het viel me sowieso op dat voordat de AH eruit ging hij al niet zo soepel meer liep. Maar dat kan best van scripts komen hoor
Speel DH en farm act 3 inferno sinds 3 weken met 135 MF, 200 @, 2500 armor, 30k hp en 90K dps zonder Sharpshooter, wel genoeg life leech
Sinds de 1.03 kan ik 1 of 2 klappen vangen, voor die patch elke aanval geinstagibbed. Was wel goed voor de ontwikkeling om te overleven. Nu ga ik gemiddeld 2 keer dood per A3 clear, elite packs gaan zo snel dood tenzij ze invunerable minions, shielding of reflect dmg hebben.
Kiten + smokescreen en preparation is voldoende voor een lastige elite pack om die neer te maaien.
Sinds de 1.03 kan ik 1 of 2 klappen vangen, voor die patch elke aanval geinstagibbed. Was wel goed voor de ontwikkeling om te overleven. Nu ga ik gemiddeld 2 keer dood per A3 clear, elite packs gaan zo snel dood tenzij ze invunerable minions, shielding of reflect dmg hebben.
Kiten + smokescreen en preparation is voldoende voor een lastige elite pack om die neer te maaien.
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 18-09 13:00
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Eens gedaan midden in de nacht, had ik mooi wel een item van (toen) 13 miljoen waarde voor 6 miljoenKnutselwout schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:00:
[...]
Het mooiste is toch wel je wekker zetten en zorgen dat je in de <1 min een goed bod doet. Verslavend!
Daarna spel afsluiten en verder slapen
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
zelfs sinds kort level 60, maar helaas ligt de ah er telkens uit als ik online ben, dus nog geen goede gear kunnen kopen. De drops die ik krijg zijn echt waardeloos en kan ik direct vendoren..Sfinx- schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:40:
Zijn er nog HC Monks in-da-house?![]()
HP 3700
Armor 1700
DPS 440
Ik heb dringend een beter wapen nodig (base damage is te laag) maar de AH ligt al 2 avonden na elkaar platVooralsnog niets gekocht en met drops voldoende kunnen upgraden - ik speel wel meestal in een coop met een barb & WD.
Eerste paniek momentjes had ik bij molten + waller, zat vast en geraakte er niet weg. Idem bij frozen + arcane, lasers doen INSANE veel damageGebruik nu serenity en die 75% dmg reduction bij stun passive, en SSS met sudden assault om weg te 'teleporten', deadly reach zodat ik niet recht in de desecrator/molten/... moet gaan staan.
op jouw level gebruikte ik zelf deze build:
http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#UcXhgT!XZe!aaZaab
resists hoef je nog niet echt op te concentreren, dat is pas bij hell een beetje waardevol, maar wat kleine upgrades van de AH doen wonderen voor je survivabilty (weapon met loh en wat life regen doen wonderen). Heb je wel een beetje een goed shield? ik ben tot act 4 zelf dual wield gegaan, maar merkte op act 4 dat ik gewoon teveel dmg nam.
ik gebruik zelf way of the hundred fists omdat dit meer dmg doet ten opzichte van de andere generators, doet dmg aan alle mobs direct voor je en door de hoge attack speed krijg je ook extra veel nut uit de LoH van je weapens, en de extra knockback van de 3de hit salvo is ook goed voor interrupts op normal mobs
Sevensided kick als defensive CD gebruiken (met 25% kans voor een stun van 7 sec is echt insane, oeps zie net dat die rune voor level 37 is en niet 34.. sorry, de extra dmg gebruikte ik ook tot die tijd) voor molten/waller/arcane's etc icm met serenity(+heal) en breath of heaven, die kun je redelijk goed na elkaar gebruiken om het merendeel van de dmg te ontwijken/absorberen.
arcane zal altijd pijn blijven doen
Verwijderd
Dat is de normale werking van de ah. Wordt je niet meer overboden zit je boven iemand zijn plafond voor dat item.Knutselwout schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:00:
[...]
Ik heb wel gemerkt dat wanneer ik aan het bieden was ik telkens meteen overboden werd. Pas wanneer ik een custom bod deed dat dus veel hoger was dan de standaard stopte het overbieden plotseling. Het was trouwens nooit een absurd hoog bedrag, misschien maar 2x het minimum bod. Het mooiste is toch wel je wekker zetten en zorgen dat je in de <1 min een goed bod doet. Verslavend!
Lekker hoor, kun je weer inloggen, is de AH alsnog down
Signature
Jij baaltmouzetc schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:04:
Lekker hoor, kun je weer inloggen, is de AH alsnog down
Als een item op de AH voor 100k erop staat en jij doet een bod van 200k, dan zal het hoogste bod op het item iets van 110k zijn. Als iemand dan 120k biedt, zal het hoogste bod nog steeds van jouw zijn van 130k ongeveer. Net zolang totdat je hoogste bod van 200k is overboden.Knutselwout schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:00:
[...]
Ik heb wel gemerkt dat wanneer ik aan het bieden was ik telkens meteen overboden werd. Pas wanneer ik een custom bod deed dat dus veel hoger was dan de standaard stopte het overbieden plotseling. Het was trouwens nooit een absurd hoog bedrag, misschien maar 2x het minimum bod. Het mooiste is toch wel je wekker zetten en zorgen dat je in de <1 min een goed bod doet. Verslavend!
Ik zal dat eens proberen dan_Peter2_ schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:46:
[...]
Probeer eens een build met meer AE en slows / freezes.
Bijvoorbeeld: http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#acRYSl!WYX!bbbZZZ
Met blizard kun je gemakklijker packs op afstand houden en venom hydra is ook beter, de pols die daardoor worden gespuugd stacken en doen damage aan alle mobs die erin staan.
Dat doe ik dus niet. Wanneer iets voor 100k er op staat dan bied ik wat als minimum bod aangegeven wordt en dat is ver onder de 200k. Het kan inderdaad toeval zijn dat na een reeks minimale biedingen over en weer ik door 20k te bieden opeens iemand in 1 keer buiten spel gezet heb. Ik vond het iig vreemd want ik begin met bieden op willekeurige momenten, soms al als er nog 24 uur te gaan is. Zo staat het item in mijn lijstje en hoef ik het niet steeds op te zoeken (maar dat zullen wel meer mensen zo doen).Kroketje schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:05:
[...]
Als een item op de AH voor 100k erop staat en jij doet een bod van 200k, dan zal het hoogste bod op het item iets van 110k zijn. Als iemand dan 120k biedt, zal het hoogste bod nog steeds van jouw zijn van 130k ongeveer. Net zolang totdat je hoogste bod van 200k is overboden.
Verwijderd
Zelf zit ik nu in act III vast met 280 resist all / 3,5K armor / 33k DPS ... Ik overleef best wel goed, zeker als er andere DH's bijzijn sta ik meestal het langst recht maar heb ook het gevoel dat men DPS naar boven moet om echt erdoor te geraken. (wat betekent aangezien ik qua geld krap zit dat men resist all naar beneden gaat gaan)FreqAmsterdam schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:53:
Hoi noskill,
Skills bij mij zijn:
- traps met immobilze
- vault met stun
- SS met extra invis times
- preperation met kans op no cd
- hungering arrow (devouring arrow)
- elemental arrow (ball lightning) of (nether tent.)
(vind persoonlijk ball lighting wel leuk ... altijd met nether gespeeld maar sinds de patch ben ik geswitched, voor bosses waarschijnlijk niet zo interessant sinds je niet kunt switchen, maar zit nu ook niet op farm dus
Wat ik alleen niet snap bij het bieden is dat je, als je een bod doet lager dan het huidige hoogste bod, je een melding krijgt dat je bod te laag is, je kunt dan alleen maar overbieden.Kroketje schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:05:
[...]
Als een item op de AH voor 100k erop staat en jij doet een bod van 200k, dan zal het hoogste bod op het item iets van 110k zijn. Als iemand dan 120k biedt, zal het hoogste bod nog steeds van jouw zijn van 130k ongeveer. Net zolang totdat je hoogste bod van 200k is overboden.
Kun je niet bijvoorbeeld een bod doen van 20m op een item (dat het niet waard is) om zo te voorkomen dat anderen kunnen / zullen bieden en het item alsnog goedkoop krijgen omdat er niet meer op wordt geboden? (Je krijgt het item tenslotte voor het een-na hoogste bod +5% of 10%)
Heb nog twee guestpasses te geef. Contact via DM.
lol...
Ik dacht weken lang dat de shoulders op mijn wizard all res hadden maar was physical res /facepalm
Ik dacht weken lang dat de shoulders op mijn wizard all res hadden maar was physical res /facepalm
Ok bedankt voor de tipsHelza schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:02:
[...]
zelfs sinds kort level 60, maar helaas ligt de ah er telkens uit als ik online ben, dus nog geen goede gear kunnen kopen. De drops die ik krijg zijn echt waardeloos en kan ik direct vendoren..
op jouw level gebruikte ik zelf deze build:
http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#UcXhgT!XZe!aaZaab
resists hoef je nog niet echt op te concentreren, dat is pas bij hell een beetje waardevol, maar wat kleine upgrades van de AH doen wonderen voor je survivabilty (weapon met loh en wat life regen doen wonderen). Heb je wel een beetje een goed shield? ik ben tot act 4 zelf dual wield gegaan, maar merkte op act 4 dat ik gewoon teveel dmg nam.
ik gebruik zelf way of the hundred fists omdat dit meer dmg doet ten opzichte van de andere generators, doet dmg aan alle mobs direct voor je en door de hoge attack speed krijg je ook extra veel nut uit de LoH van je weapens, en de extra knockback van de 3de hit salvo is ook goed voor interrupts op normal mobsook zou ik voor resolve als passive skill gaan voor extra reduced damage. Persoonljk kies ik ook voor evasion mantra, maar de healing is op low level ook wel goed, hoe hoger je komt hoe minder waardevol die is.
Sevensided kick als defensive CD gebruiken (met 25% kans voor een stun van 7 sec is echt insane, oeps zie net dat die rune voor level 37 is en niet 34.. sorry, de extra dmg gebruikte ik ook tot die tijd) voor molten/waller/arcane's etc icm met serenity(+heal) en breath of heaven, die kun je redelijk goed na elkaar gebruiken om het merendeel van de dmg te ontwijken/absorberen.
arcane zal altijd pijn blijven doennet voordat de arcane je hit seven sided kick of serenity gebruiken en je neemt geen dmg.. tegen de tijd dat je door je cd's heen bent zou er op zijn minst wel 1 van de pack dood moeten zijn, als niet allemaal
LoH en life regen heb ik nog nergens tegengekomen, hopelijk is de AH weer up vanavond dan kan ik eens kijken naar iets leuks voor m'n damage te boosten, want nu duurt het toch lang om mobs te killen.
Ja, ik speel met een socketed shield wat me aardig wat armor/block oplevert, vraag me niet wat juist maar dit probeer ik up-to-date te houden
Goed, die evasive skills moet ik nog wat leren gebruiken - nog maar net op het niveau waaorp die 'leuke' afixes op champs zitten. Is er eigenlijk een ability waarmee je als monk uit een wall-situatie geraakt buiten 7-sided-strike?
Dat kan je inderdaad doen._Peter2_ schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:12:
[...]
Wat ik alleen niet snap bij het bieden is dat je, als je een bod doet lager dan het huidige hoogste bod, je een melding krijgt dat je bod te laag is, je kunt dan alleen maar overbieden.
Kun je niet bijvoorbeeld een bod doen van 20m op een item (dat het niet waard is) om zo te voorkomen dat anderen kunnen / zullen bieden en het item alsnog goedkoop krijgen omdat er niet meer op wordt geboden? (Je krijgt het item tenslotte voor het een-na hoogste bod +5% of 10%)
AH is terug en... 7 items weg die te koop stonden zonder geld gekregen te hebben, nice.
Zucht, wacht gewoon even. Dat is (bijna) altijd.Creqaw schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:20:
AH is terug en... 7 items weg die te koop stonden zonder geld gekregen te hebben, nice.
Signature
Fist of thunder valt sneller aan (als je naar LoH kijkt) dan way of the hundred fists.Helza schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:02:
[...]
...
ik gebruik zelf way of the hundred fists omdat dit meer dmg doet ten opzichte van de andere generators, doet dmg aan alle mobs direct voor je en door de hoge attack speed krijg je ook extra veel nut uit de LoH van je weapens, en de extra knockback van de 3de hit salvo is ook goed voor interrupts op normal mobsook zou ik voor resolve als passive skill gaan voor extra reduced damage. Persoonljk kies ik ook voor evasion mantra, maar de healing is op low level ook wel goed, hoe hoger je komt hoe minder waardevol die is.
...
Dit komt voornamelijk omdat er bij FoT een hidden attackspeed modifier zit, waardoor je zowieso sneller aanvalt.
FoT is de snelste spirit generator van een monk, dus als je WotHF hebt genomen voor LoH en dergelijke, dan kun je net zo goed FoT gebruiken. Daarnaast heeft deze ook een extra knockback op de 3e hit, dus verlies je verder geen functionaliteit
[Edit] Fist of Thunder + Thunderclap doet 145 % weapon dmg en verslaat daarmee WotHF ook in dmg
[ Voor 4% gewijzigd door Sabrac op 04-07-2012 11:27 ]
Zojuist Diablo 3 binnen. Zaten 3 guest passes bij. 2 van Diablo 3 en 1 van World of Warcraft. DM me als je interesse hebt
Het is bedoening, niet bedoeling
Haha, deze vond ik wel de moeite waard:

aka alles is een zooitje. AH en RMAH gemengd, euro's en gold door elkaar gehaald.

aka alles is een zooitje. AH en RMAH gemengd, euro's en gold door elkaar gehaald.
[ Voor 30% gewijzigd door mouzetc op 04-07-2012 11:28 ]
Signature
Ach hier is AH nog steeds down. Beetje belachelijk maar ben het ondertussen wel gewend van Blizzard.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Lol wtfmouzetc schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:27:
[afbeelding]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Vault zou ik laten vallen alsd ik jou was, smokescreen is voldoende. Ik heb met vault geëxperimenteerd en kwam tot de conclusie dat ie niet zo goed is.Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:12:
[...]
Zelf zit ik nu in act III vast met 280 resist all / 3,5K armor / 33k DPS ... Ik overleef best wel goed, zeker als er andere DH's bijzijn sta ik meestal het langst recht maar heb ook het gevoel dat men DPS naar boven moet om echt erdoor te geraken. (wat betekent aangezien ik qua geld krap zit dat men resist all naar beneden gaat gaan)
Skills bij mij zijn:
- traps met immobilze
- vault met stun
- SS met extra invis times
- preperation met kans op no cd
- hungering arrow (devouring arrow)
- elemental arrow (ball lightning) of (nether tent.)
(vind persoonlijk ball lighting wel leuk ... altijd met nether gespeeld maar sinds de patch ben ik geswitched, voor bosses waarschijnlijk niet zo interessant sinds je niet kunt switchen, maar zit nu ook niet op farm dus
Verwijderd
Met de vakantie wat verder weg dit jaar als ik die bedragen zo zie?mouzetc schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:27:
[afbeelding]
Verwijderd
Best vervangen door Marked for death zeker?FreqAmsterdam schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:28:
[...]
Vault zou ik laten vallen alsd ik jou was, smokescreen is voldoende. Ik heb met vault geëxperimenteerd en kwam tot de conclusie dat ie niet zo goed is.
Yep. Of eventueel companion (bat rune) als je merkt dat je regelmatig onvoldoende hatred hebt. Je kunt marked for death ook gebruiken als hatred regenerator ( Mortal Enemy rune)Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:40:
[...]
Best vervangen door Marked for death zeker?
Ik zit pas in act1 inferno maar moet zeggen dat me de volgende build goed bevalt.FreqAmsterdam schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:28:
[...]
Vault zou ik laten vallen alsd ik jou was, smokescreen is voldoende. Ik heb met vault geëxperimenteerd en kwam tot de conclusie dat ie niet zo goed is.
Spiketraps -> x3 rune
Vault -> Tumble
SS -> 1.5 sec
Prep -> battle scar
LMB: Evasive fire -> x3 cone
RMB: Impale -> Penetration rune
De meeste dmg komt dan van je spike traps en verder veel kiten. Vooral in dungeons met smalle gangen gaat dat erg goed.
erhmm.
Je zult merken dat je in act 2, 3 en 4 niet meer uit de voeten kan met jouw build. Vooral spiketraps en impale zijn dan vrij nutteloos.
Ik denk dat je hier ook direct de vinger op een van de zere plekken legt wat betreft end-game. Eigenlijk zouden nagenoeg alle builds gebruikt moeten kunnen worden in end-game, dat zorgt voor veel meer variatie.FreqAmsterdam schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:46:
Je zult merken dat je in act 2, 3 en 4 niet meer uit de voeten kan met jouw build. Vooral spiketraps en impale zijn dan vrij nutteloos.
Ik ga het vanavond merken dan denk ik, want heb net de butcher dood
.
erhmm.
Verwijderd
Leg maar een pak zakdoekjes klaar voor het begin van Act IIMultensor schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:49:
Ik ga het vanavond merken dan denk ik, want heb net de butcher dood.
Dat lukt wss mits de juiste skillBarthak schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:48:
[...]
Ik denk dat je hier ook direct de vinger op een van de zere plekken legt wat betreft end-game. Eigenlijk zouden nagenoeg alle builds gebruikt moeten kunnen worden in end-game, dat zorgt voor veel meer variatie.
mijn DH met only bow and quiver doet het vrij goed in nightmare

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Zo leuk vind ik het spel nou ook weer nietVerwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:49:
[...]
Leg maar een pak zakdoekjes klaar voor het begin van Act II
erhmm.
LOLMultensor schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:53:
[...]
Zo leuk vind ik het spel nou ook weer niet
Sinds ik Diablo op Inferno neer heb, heb ik 't spel amper aangeraakt. Als ik voor mezelf op een rijtje zet wat ik allemaal nog kan doen ontbreekt de motivatie me nogsteeds... ik kan bijvoorbeeld betere gear voor m'n Barb gaan zoeken... maar het enige wat ik daar mee win is dat ik Diablo 2 minuten sneller dood krijg? Al m'n andere characters zijn gestrand rond eind Nightmare omdat ik 't ook wel gezien heb...
Misschien even een maandje stoppen ofzo
Omdat je geen tijd hebt om the channelen in inferno. Je meot blijven bewegen als DH en dat gaat niet zo best met Rapid Fire
erhmm.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
_Peter2_ schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:12:
[...]
Wat ik alleen niet snap bij het bieden is dat je, als je een bod doet lager dan het huidige hoogste bod, je een melding krijgt dat je bod te laag is, je kunt dan alleen maar overbieden.
Dat kan ja, met het risico dat je dan dus veel meer betaald dan je max prijs, en dat je 20 mil in je bank moet hebben. Maar als je bijv. echt max. 3,5 mil wilt betalen voor iets, dan zet je je bod dus op 3,5 mil. Je daadwerkelijke bod op het item hoeft dan bijv. maar 2,231,645 te zijn, en je blijft de ander overbieden tot je jouw max van 3,5 mil bereikt hebt.Kun je niet bijvoorbeeld een bod doen van 20m op een item (dat het niet waard is) om zo te voorkomen dat anderen kunnen / zullen bieden en het item alsnog goedkoop krijgen omdat er niet meer op wordt geboden? (Je krijgt het item tenslotte voor het een-na hoogste bod +5% of 10%)
Aan hardcore beginnen, betere gear heb je weinig aan want in Softcore valt er niks meer te bereiken.yinx84 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:56:
Sinds ik Diablo op Inferno neer heb, heb ik 't spel amper aangeraakt. Als ik voor mezelf op een rijtje zet wat ik allemaal nog kan doen ontbreekt de motivatie me nogsteeds... ik kan bijvoorbeeld betere gear voor m'n Barb gaan zoeken... maar het enige wat ik daar mee win is dat ik Diablo 2 minuten sneller dood krijg? Al m'n andere characters zijn gestrand rond eind Nightmare omdat ik 't ook wel gezien heb...
't werkt goed op packs, maar bij de Siegebreaker in Act III had ik toch nog flink wat moeite om in leven te blijven. Misschien m'n gear eens wat upgraden als de AH het weer doet..
Vlak voor dat die AH ellende begon had ik het idee dat mij het volgende overkwomen was (geen idee of het echt zo is omdat ik het niet direct doorhad en dus niet precies in de gaten gehouden heb)brama schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:37:
[...]
Ik had een item op het RMAH gezet, startbod 3.14 en buyout 200. Voor zover ik wist was er nog niet op geboden en was er nog ruime tijd te gaan. Zag ik opeens in mijn log dat hij verkocht was (voor 3.14) terwijl de doorlooptijd nog niet verstreken was. Maargoed ik kan dit niet bevestigen, misschien was ik zelf aan het slapen.
Ook had ik het idee (wederom geen idee of het echt zo is) dat sommige biedingen niet weergegeven worden in mijn overzicht. Ik had namelijk een ring waar ik een bod op had (tenminste dat dacht ik) en de volgende dag was het bod weer weg. Uiteindelijk wel die ring voor het bod dat ik gezien had verkocht.
Overrzicht in AH was gisteren ook bugged. Zag dat ik 6 auctions totaal had (1 item waarop ik een bod had lopen en 5 items te koop), maar in het ovedrzicht van items dat ik te koop had stonden maar 4 items.
ook de hardcore en normal ah waren hetzelfde met items enzo
Speedydown.nl !!!
Verwijderd
Ik heb een pauze van twee weken ingelast begin juni en dat werkt verfrissend. Telkens hetzelfde rondje lopen gaat toch een keer vervelen. Ik wissel nu af met DH, WD en gold farmen op mijn barb. En met Mario Kartyinx84 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:56:
Ik heb tot nog toe alleen maar met mijn Wizard gespeeld. Zodra ik Diablo op inferno tot een klein rood streepje health gebracht heb zal ik die waarschijnlijk alleen nog maar gebruiken voor het vinden van items van mijn andere characters. Ik ben van plan (maar weet niet of ik dit ga volhouden) om in ieder geval elk character to level 60 te krijgen zonder AH (maar met hulp van mijn wizard).Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:18:
[...]
Ik heb een pauze van twee weken ingelast begin juni en dat werkt verfrissend. Telkens hetzelfde rondje lopen gaat toch een keer vervelen. Ik wissel nu af met DH, WD en gold farmen op mijn barb. En met Mario Kart
Ik las een paar pagina's trug ook dat iemand net als ik zonder AH & Co-op in Inferno beland is! En ja, het kost wat tijd (ik dacht dat ik op 150 uur zat ofzo) maar het is zeker te doen. Mijn advies, mocht je moeite hebben in act 1, probeer tot de spinnengrot te komen en ga daar wat goblins verzamelen voor de broodnodige upgrades tenzei je farmen in Hell geen probleem vind natuurlijk.
Argh, neeee, wat hebben ze toch uitgehaald met de AH!?
Ik heb nu géén van m'n items meer verkocht staan, alsof ze de dag vóór de AH problemen ook hebben teruggedraaid. Ze hadden me al eens 2.9 mil gegeven en vervolgens het bedrag van de verkoop, 3.5 mil weer afgepakt en de items geretourneerd. Maar nu hebben ze ook m'n verkoop van een ander 1.45 mil item weer ongedaan gemaakt, die staat nu weer in de AH met nog 1 dag te gaan?!
Ik had 2 mil + 1.2 uit verkoop, dus 3.2 voor de AH ellende. Dat had ik naar 3.45 gespeeld. Toen kwam daar 2.9 bij en ging er weer 3.5 af, wat me gisteren op 2.89 mil zette na wat spelen.
Nu heb ik m'n items dus niet meer verkocht en nog maar 1.2 mil gold in de bank, wat ik niet echt kan rijmen met het terugzetten van die 1.2 mil die ik nu dus "nog niet" heb van het item dat ik weer in de AH terug heb. Ze hebben méér dan de buyout prijs afgetrokken van m'n gold-voorraad... Daarnaast zijn m'n items die ik te koop had in de AH buiten de 10 die er nu weer instaan "kwijt" en is m'n RMAH item ook al "verdwenen".
En ga maar eens een support ticket aanmaken zonder item-id's of zelfs de namen. De randomheid van de namen vind ik sowieso niet echt prettig werken op de AH, maar ik heb nu ook totaal geen idee van hoe ik dit moet rapporteren.
Het is maar een spelletje, maar dit is toch niet leuk meer zo.
Ik heb nu géén van m'n items meer verkocht staan, alsof ze de dag vóór de AH problemen ook hebben teruggedraaid. Ze hadden me al eens 2.9 mil gegeven en vervolgens het bedrag van de verkoop, 3.5 mil weer afgepakt en de items geretourneerd. Maar nu hebben ze ook m'n verkoop van een ander 1.45 mil item weer ongedaan gemaakt, die staat nu weer in de AH met nog 1 dag te gaan?!
Ik had 2 mil + 1.2 uit verkoop, dus 3.2 voor de AH ellende. Dat had ik naar 3.45 gespeeld. Toen kwam daar 2.9 bij en ging er weer 3.5 af, wat me gisteren op 2.89 mil zette na wat spelen.
Nu heb ik m'n items dus niet meer verkocht en nog maar 1.2 mil gold in de bank, wat ik niet echt kan rijmen met het terugzetten van die 1.2 mil die ik nu dus "nog niet" heb van het item dat ik weer in de AH terug heb. Ze hebben méér dan de buyout prijs afgetrokken van m'n gold-voorraad... Daarnaast zijn m'n items die ik te koop had in de AH buiten de 10 die er nu weer instaan "kwijt" en is m'n RMAH item ook al "verdwenen".
En ga maar eens een support ticket aanmaken zonder item-id's of zelfs de namen. De randomheid van de namen vind ik sowieso niet echt prettig werken op de AH, maar ik heb nu ook totaal geen idee van hoe ik dit moet rapporteren.
Het zou kunnen, maar het het is natuurlijk erg verleidelijk om zoiets te automatiseren, en de scammers hebben de tools er ook al voor. Dus is het erg waarschijnlijk.FragNeck schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:38:
[...]
Denk je dat jij de enige bent die koopjes jager is?
Zelf doe ik dat ook hoor, alleen het kan zijn dat je net even anders refreshed dan die ander, of misschien dat de synchronisatie niet altijd even vlot is. Vaak win ik net zoveel als dat ik niet op tijd ben.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Sterk en duidelijk verhaal, nog zo een! Haha.djunicron schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:29:
Nu heb ik m'n items dus niet meer verkocht en 1.2 mil gold, wat ik niet echt kan rijmen met het terugzetten van die 1.2 mil die ik nu dus "nog niet" heb van het item dat ik weer in de AH terug heb. Ze hebben méér dan de buyout prijs afgetrokken van m'n gold-voorraad... Daarnaast zijn m'n items die ik te koop had in de AH buiten de 10 die er nu weer instaan "kwijt" en is m'n RMAH item ook al "verdwenen".
Signature
Ik zou graag willen dat ze informatie gaven wat de achtergrond is van de problemen al zal dit wel gevoelig liggen want als mensen weten dat er gefraudeerd kan worden zullen ze misschien het vertrouwen verliezen en met name het RMAH is natuurlijk erg lastig. Ik vond toen ik van het RMAH hoorde dat het al erg riskant was omdat het met x miljoen spelers uiteindelijk om grote bedragen in het totaal gaat en dit trekt natuurlijk veel aandacht.djunicron schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:29:
Nu heb ik m'n items dus niet meer verkocht en 1.2 mil gold, wat ik niet echt kan rijmen met het terugzetten van die 1.2 mil die ik nu dus "nog niet" heb van het item dat ik weer in de AH terug heb. Ze hebben méér dan de buyout prijs afgetrokken van m'n gold-voorraad... Daarnaast zijn m'n items die ik te koop had in de AH buiten de 10 die er nu weer instaan "kwijt" en is m'n RMAH item ook al "verdwenen".
Ik snap het niet hoor.Angeloonie schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:58:
[...]
Wat snap je daar dan niet aan? Je biedt dan dus niet hoger, logisch dat het niet kan.
[...]
Dat kan ja, met het risico dat je dan dus veel meer betaald dan je max prijs, en dat je 20 mil in je bank moet hebben. Maar als je bijv. echt max. 3,5 mil wilt betalen voor iets, dan zet je je bod dus op 3,5 mil. Je daadwerkelijke bod op het item hoeft dan bijv. maar 2,231,645 te zijn, en je blijft de ander overbieden tot je jouw max van 3,5 mil bereikt hebt.
Voorbeeld: Je hebt een item van 100.000 bid.
Ik doe een bid van 999.999 op de item.
Vervolgens doet iemand anders een bid van 125.000 en krijgt de melding dat er al hoger geboden is en daarbij stopt deze persoon.
Als de auction afloopt, ga ik uiteindelijk toch 999.999 betalen voor het item en niet 125.000 + 10% of iets dergelijks ?
Voor zover ik weet zul je geen cent meer betalen dan net iets boven het hoogste bod van een ander.Middnight schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:35:
[...]
Ik snap het niet hoor.
Vervolgens doet iemand anders een bid van 125.000 en krijgt de melding dat er al hoger geboden is en daarbij stopt deze persoon.
Als de auction afloopt, ga ik uiteindelijk toch 999.999 betalen voor het item en niet 125.000 + 10% of iets dergelijks ?
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 18-09 09:42
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
:strip_exif()/u/18823/tentacle.gif?f=community)
Ik heb Vault vervangen door die Stampede skill (knockback van mobs), erg handig met champ packs farmen. Zo'n 8 seconden free nuke timeFreqAmsterdam schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:42:
[...]
Yep. Of eventueel companion (bat rune) als je merkt dat je regelmatig onvoldoende hatred hebt. Je kunt marked for death ook gebruiken als hatred regenerator ( Mortal Enemy rune)
Gisteren eindelijk door A4 Inferno heen gebeukt (vond eigenlijk dat ik nog wat meer gear nodig had), tot aan Diablo gekomen. Twee tries gedaan maar was hardstikke moet dus daar maar bij gelaten. Lastig als DH dat ie steeds die charge doet
[ Voor 28% gewijzigd door porn* op 04-07-2012 12:42 ]
Bnet pindle#2913
Dan heeft het bieden toch ook geen zin meer?Ryan1981 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:36:
[...]
Voor zover ik weet zul je geen cent meer betalen dan net iets boven het hoogste bod van een ander.
Dan 'reserveer' je het aanbod, omdat er niemand meer dan 999.999 voor wil neerleggen...
Ik denk (maar weet niet zeker) dat het als volgt werkt. Het Bedrag dat jij invult als bod is je maximum bod. Het systeem gaat dan automatisch met stapjes van XX gold/euro overbieden op het laatste hoogste bod tot het moment dat op een bieder na alle maximum boden overschreden zijn. Is dit in dit geval bij 125000 en heb jij 999999 geboden dan zal het systeem dus 125.050 afschrijven bij jou en de rest krijgt te horen dat ze niet gewonnen hebben.Macchill schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:42:
[...]
Dan heeft het bieden toch ook geen zin meer?
Dan 'reserveer' je het aanbod, omdat er niemand meer dan 999.999 voor wil neerleggen...
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Nee, je betaalt dan 125.000 + x%. Je biedt namelijk door jouw maximum bod automatisch over zijn bod van 125.000 heen. Dus jouw bod is dan automatisch bijv. 132.934. Gaat iemand daar overheen, bijv. 140.000, dan is jouw nieuwe bod 151.287. Net zo lang tot je jouw max bereikt hebt.Middnight schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:35:
[...]
Ik snap het niet hoor.
Als iemand zijn maximum bod op 1,1 mil zet, dan heb jij hem dus niet meer voor 999.999Macchill schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:42:
[...]
Dan heeft het bieden toch ook geen zin meer?
Als jij 999.999 biedt op een item dat maar 111.111 waard is, loop je ook het risico dat er mensen mee gaan bieden en je dus bijv. 444.444 betaald door je max bod. Dus ja, je kunt het soort van reserveren, maar dat brengt ook risico's met zich mee.
[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 04-07-2012 12:47 ]
Het was beter geweest als ze 2 AH knoppen hadden gemaakt in het hoofdmenu (met de aanname dat het dan 2 services zouden zijn ipv 1 zoals nu). Nu gaat waarschijnlijk het ene AH down doordat er iets mis is met het andere.Ryan1981 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:35:
[...]
Ik zou graag willen dat ze informatie gaven wat de achtergrond is van de problemen al zal dit wel gevoelig liggen want als mensen weten dat er gefraudeerd kan worden zullen ze misschien het vertrouwen verliezen en met name het RMAH is natuurlijk erg lastig. Ik vond toen ik van het RMAH hoorde dat het al erg riskant was omdat het met x miljoen spelers uiteindelijk om grote bedragen in het totaal gaat en dit trekt natuurlijk veel aandacht.
Ja idd, al is dit niet al mogelijk? Ik herinner me in ieder geval dat het RMAH later geintroduceerd was en zodra je op gold klikte je een popup kreeg dat het nog niet beschikbaar was.Knutselwout schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:48:
[...]
Het was beter geweest als ze 2 AH knoppen hadden gemaakt in het hoofdmenu (met de aanname dat het dan 2 services zouden zijn ipv 1 zoals nu). Nu gaat waarschijnlijk het ene AH down doordat er iets mis is met het andere.
Urgh, ik moet misschien maar zonder follower spelen... Ze vallen onnodig monsters aan als ik probeer te TP'n. Ook jagen ze de goblins weg terwijl ik niet in de buurt ben >_<
Aha...een bod is dus niet het nieuwe max bod, maar hetgeen je maximaal neer wilt tellen.Angeloonie schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:46:
[...]
Nee, je betaalt dan 125.000 + x%. Je biedt namelijk door jouw maximum bod automatisch over zijn bod van 125.000 heen. Dus jouw bod is dan automatisch bijv. 132.934. Gaat iemand daar overheen, bijv. 140.000, dan is jouw nieuwe bod 151.287. Net zo lang tot je jouw max bereikt hebt.
[...]
Als iemand zijn maximum bod op 1,1 mil zet, dan heb jij hem dus niet meer voor 999.999
Als jij 999.999 biedt op een item dat maar 111.111 waard is, loop je ook het risico dat er mensen mee gaan bieden en je dus bijv. 444.444 betaald door je max bod. Dus ja, je kunt het soort van reserveren, maar dat brengt ook risico's met zich mee.
dus stel:
Item staat voor current bod 10k.
Ik bied (max) 25k.
Mijn bod wordt doorgevoerd als 11k (10k + 10%) dus nieuwe current bod is 11k.
Iemand biedt 12.500, dan biedt ik automatisch 13750 etc.
[ Voor 4% gewijzigd door _Peter2_ op 04-07-2012 12:51 . Reden: tekst na "Aha" toegevoegd ]
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Precies_Peter2_ schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:50:
[...]
Aha...
dus stel:
Item staat voor current bod 10k.
Ik bied (max) 25k.
Mijn bod wordt doorgevoerd als 11k (10k + 10%) dus nieuwe current bod is 11k.
Iemand biedt 12.500, dan biedt ik automatisch 13750 etc.
Ik weet niet of dit al gepost was, maar dit is wat Bashiok zegt op de Amerikaanse fora. Erg goed nieuws, ze erkennen bepaalde dingen en gaan dan ook zeker keihard aan endgame werken
.
We recognize that the item hunt is just not enough for a long-term sustainable end-game. There are still tons of people playing every day and week, and playing a lot, but eventually they're going to run out of stuff to do (if they haven't already). Killing enemies and finding items is a lot of fun, and we think we have a lot of the systems surrounding that right, or at least on the right path with a few corrections and tweaks. But honestly Diablo III is not World of Warcraft. We aren't going to be able to pump out tons of new systems and content every couple months. There needs to be something else that keeps people engaged, and we know it's not there right now.
We're working toward 1.0.4, which we're really trying to pack with as many fixes and changes we can to help you guys out (and we'll have a bunch of articles posted with all the details as we get closer), and we're of course working on 1.1 with PvP arenas. I think both those patches will do a lot to give people things to do, and get them excited about playing, but they're not going to be a real end-game solution, at least not what we would expect out of a proper end-game. We have some ideas for progression systems, but honestly it's a huge feature if we want to try to do it right, and not something we could envision being possible until well after 1.1 which it itself still a ways out.
Ja die follower zou idd de goblins links moeten laten liggen. Ik wil eerst de monsters rondom de goblin weghalen zodat ik hem rustig kan volgen en afmaken. Mijn templar heeft al menig goblin richting een elite pack gestuurd en helaas ben ik niet sterk genoeg om de goblin te doden en tegelijk de klappen van een elite pack op te vangenCreqaw schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:50:
Urgh, ik moet misschien maar zonder follower spelen... Ze vallen onnodig monsters aan als ik probeer te TP'n. Ook jagen ze de goblins weg terwijl ik niet in de buurt ben >_<
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging