Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Mistymo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:01:
Vraagje aan alle Wizzard spelers.

Spelen jullie met een 1H en Source of een 2H?

Ikzelf gebruik een slome 2H en zit erover na te denken om een snelle 1H + source te kopen, vraag me alleen af of dat zinvol is (waste of gold?). Ik ben namelijk bang dat een 1H + Source er voor zorgt dat je andere spells gaat gebruiken (magic missile bijvoorbeeld die je dan kan spammen) maar niet echt bijdraagd aan progressie of zie ik dat verkeerd?
Hoezo niet bijdraagt aan progressie? 2H gebruiken geeft minder DPS dus uiteraard gebruik ik 1h + source.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urithar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-12-2024
best tevreden over mn laatste koopje:
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-1N8t5hZuQR0/T_Ml7UfEhDI/AAAAAAAACTs/MZuCT8Vm4VE/s414/wapentje.jpg
moet nog wel even wennen aan prijzen schatten, maar 30k leek me erg goedkoop, soortgelijke stats zie ik alleen voor 200-300k :)
edit: en weg is de AH weer...

[ Voor 5% gewijzigd door Urithar op 03-07-2012 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Buntmans schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 18:56:
[...]

hallo? wat dacht je van gemiddelde? je kan toch gewoon CHC*CHD doen en dat optellen voor je gemiddelde dmg.
Vraag me ook wel eens af of de damage van alle verschillende classes niet een andere dps betekenen.

Een DH die soms in mijn party zit met 80k dps (met SS) die moet vaker schieten om een mob te killen dan ik doe als wizz met maar 51k dps. Los van het feit dat als je de damage toevoegd van poison hydra en blizzard op hetzelfde moment, dan denk ik dat de werkelijke damage van een wizz toch veel hoger ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Mistymo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:01:
Vraagje aan alle Wizzard spelers.

Spelen jullie met een 1H en Source of een 2H?

Ikzelf gebruik een slome 2H en zit erover na te denken om een snelle 1H + source te kopen, vraag me alleen af of dat zinvol is (waste of gold?). Ik ben namelijk bang dat een 1H + Source er voor zorgt dat je andere spells gaat gebruiken (magic missile bijvoorbeeld die je dan kan spammen) maar niet echt bijdraagd aan progressie of zie ik dat verkeerd?
Let wel op de source dat je op de min-max damage ook let! Hoe hoger de max damage hoe hoger je dps uitkomt!
Rond de 300 damage is wel een goede! Maar ook duur! En neem hem met crit chance! Rond 8%
(ja heb zelf high end wizard)

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mistymo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:06:
[...]

Vraag me ook wel eens af of de damage van alle verschillende classes niet een andere dps betekenen.

Een DH die soms in mijn party zit met 80k dps (met SS) die moet vaker schieten om een mob te killen dan ik doe als wizz met maar 51k dps. Los van het feit dat als je de damage toevoegd van poison hydra en blizzard op hetzelfde moment, dan denk ik dat de werkelijke damage van een wizz toch veel hoger ligt.
Dat komt meer doordat je de DH DPS nooit met SS moet nemen... Dat is ongeveer de snelheid van een F1-auto bepalen in de paar seconden KERS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Creqaw schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:04:
[...]

Hoezo niet bijdraagt aan progressie? 2H gebruiken geeft minder DPS dus uiteraard gebruik ik 1h + source.
In hoe zou je dan moeten terugrekenen dat een 1H + source meer damage doet dan een 2H? bedoel ik gebruik nu een 1383 dps 2H met 110 int +67 critdamage. Welke 1H+Sorce zou daar dan tegenover moeten staan met de schamele 15 miljoen gold die ik heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Mistymo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:06:
[...]

haha dat is wel zo.. mijn wizard heeft nu 35k dps ofzo, terwijl DH's rondlopen met 80-100k dps... maar die clearen mobs echt niet 3x snelle dan ik! slimme jongen die me dat ff uitlegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens vandaag nog wat verder gegaan na Ghom. Uiteindelijk t/m Siegebreaker (neer in tweede try.. behoorlijk simpel!) gekomen en daarna nog level 1 Arreat Creater. Tijd voor pannenkoeken!

Act 3 is toch best groot eigenlijk... Moet nog steeds best een stukkie voor Azmodan..

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 03-07-2012 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Bosmonster schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:08:
Dat komt meer doordat je de DH DPS nooit met SS moet nemen... Dat is ongeveer de snelheid van een F1-auto bepalen in de paar seconden KERS.
Veel DH-ers gaan volgens mij ook de mist in met items equipen. Dan hebben ze bv een +4.5% CHC ring en die doet dan minder dmg dan een +30 dex ring, of een +10% CHD, zuiver omdat hun CHC op 100% staat, en 100+4.5=100 :P

Ik zet zelf ook altijd even mn sharp shooter af... om dan meestal te vergeten hem weer aan te zetten, waar je dan achterkomt als je net op 5 NV zit in act 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Bosmonster schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:08:
[...]

Zonder SS komt ie op 35k ofzo, maar dan nog als ik als wizz 35k damage doe, dan klopt het nog niet. Mijn damage van Blizzard en Hydra zouden daar bovenop moeten komen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 13:32
Ik speel ook met een wizard met 1h + source en doe nu 19,5k damage en zit op 28k HP, ben nu in act3 inferno maar kom echt niet meer verder.
Gebruik nu de skills energy armor, poison hydra, imbue en archon.. Is het misschien handiger om archon weg te laten en voor blizzard bijvoorbeeld te kiezen? En ik kom ook al bijna niet meer aan meer damage lol 1,2m gold maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 06:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Mijn Huidige stats. Eens kijken of ik vandaag wat aan die DPS kan doen met wat ik vind :P

Unbuffed
Afbeeldingslocatie: http://s13.postimage.org/elmh4b1ab/Current_Build.jpg

Buffed
Afbeeldingslocatie: http://s16.postimage.org/motc094oh/Current_Build2.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Ryan1981 op 03-07-2012 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 15:22
auction house stuk, krijg hopen lag wat is er aan de hand?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoijar schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:19:
[...]

Er is ook het argument dat die botters eigenlijk helemaal geen botters zijn, maar gewoon blizzard die een paar getalletjes in de database verandert en zo items aanbiedt in de AH...

Ik snap trouwens niet hoe botten de prijzen opdrijft; het lijkt mij dat als er meer van iets beschikbaar komt dat de prijzen dalen. Anders is het wel een hele apparte economie bij diablo.
Zolang botten (gelukkig) nog geen gemeengoed is is het exclusief en zullen ze de prijzen kunstmatig omhoog houden.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Mistymo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:12:
Zonder SS komt ie op 35k ofzo, maar dan nog als ik als wizz 35k damage doe, dan klopt het nog niet. Mijn damage van Blizzard en Hydra zouden daar bovenop moeten komen toch?
35k zonder SS is overigens best wel laag.

Ja, je andere effect damages komen er in principe bij, want je schiet, en doet hydra damage. Maar een hydra doet dan wel weer weapon damage, dus dingen als IAS hebben daar geen effect op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
mhindrik schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:13:
auction house stuk, krijg hopen lag wat is er aan de hand?
mmh laatste 2 dagen is die stuk geweest, maar dacht dat hij het weer deed? 30 mins geleden nog lopen handelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Mistymo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:09:
[...]

In hoe zou je dan moeten terugrekenen dat een 1H + source meer damage doet dan een 2H? bedoel ik gebruik nu een 1383 dps 2H met 110 int +67 critdamage. Welke 1H+Sorce zou daar dan tegenover moeten staan met de schamele 15 miljoen gold die ik heb :)
main wep DPS + (((offhand min + offhand max)/2)x main wep speed) = DPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Crappy AH, vandaag wel 17 euro verdient maar wil dat truukje nog een keer doen. Gaat dus weer eens niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
AH is vaak offline de laatste tijd. Vandaag al redelijk vaak tijdens browsen een "not available" bericht gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
ik heb het gevoel dat sinds 1.0.3 mss wel de itemlevels zijn verhoogd...

maar ik heb het idee dat er meer items met zinloze properties droppen (health globes +hp, pick yard onzin .e.d) of items met maar 1 affix ... (socketed ring ipv socketed ring of wounding).

maar zal wel paranoia zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Bosmonster schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:18:
[...]

Vergeet overige stats niet. Offhands met +8.5% crit enzo zijn niet ongebruikelijk ;)
Uhm, dat is de DPS die vergelijkbaar zou zijn met 2h DPS, niet de totale DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Deagle schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:12:
Ik speel ook met een wizard met 1h + source en doe nu 19,5k damage en zit op 28k HP, ben nu in act3 inferno maar kom echt niet meer verder.
Gebruik nu de skills energy armor, poison hydra, imbue en archon.. Is het misschien handiger om archon weg te laten en voor blizzard bijvoorbeeld te kiezen? En ik kom ook al bijna niet meer aan meer damage lol 1,2m gold maar..
Had ik ook tot ik mijn speelstijl ging veranderen. bij act1 dacht ik niet eens meer na (faceroll), act2 wat opletten maar ging ook prima, eenmaal in act 3 werd ik bij alles geoneshot en kon geen rare packs mollen (had echt een WTF moment).

Ben toen (eergister, nadat ik gewoon act3 had ignored voor een tijdje) maar eens skills / speelstijl gaan veranderen en opeens was act3 een stuk simpeler en loop ik weliswaar zo door act 3 heen.

Ik gebruik voor act 3 blizzard, hydra en piercing orb samen met teleport, forcearmor, en diamond skin. Betekend wel met mijn speelstijl veel kiten, maar is best goed te doen.

Jouw dps is wel denk ik aan de lage kant (mijne is 38k) en heb 25kHP met een res all van rond de 500. Zal denk ik aan een groot deel aan je gear liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:34

Grvy

Bot

ha; wat een verassing de AH is offline...

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Voor sommige classes/specs is dat geen onzin. Er zijn een paar classes met talents die area of effect damage doen waarbij die AoE-range beïnvloed wordt door pickup range of waarbij DPS gebufft wordt elke keer dat je een health globe pakt. En dan is het ineens best een zinnige stat, in mindere mate. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Mistymo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:21:
[...]

Ik gebruik voor act 3 blizzard, hydra en piercing orb samen met teleport, forcearmor, en diamond skin. Betekend wel met mijn speelstijl veel kiten, maar is best goed te doen.
ik zat te denken he... hoeveel resist moet je nu eigenlijk hebben wil prismatic armor > force armor

ik heb nu 900 en ik loop eigenljik daarom vooral rond in prismatic, en sinds 1.0.3. wordt ik ook bijna nooit meer 1shot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Bosmonster schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:15:
[...]

Ik zou een berg All Res droppen voor int/vit. Stuk goedkoper en efficienter dan dit... Je bent nu totaal uit verhouding.
Ik heb mijn buffed stats ook er bij gezet nu met energy armor. Ik ga er inderdaad van uit dat ik nog niet klaar ben voor act 2 maar ik wil mijn res all nog niet wegdoen, ben nu eindelijk op een niveau waar ik een aantal klappen kan hebben voor ik dood ben. Ik kan nu op act 1 (iig tot leoric hunting grounds) zonder al te veel moeite farmen. :D

Hieronder trouwens de legendaries die ik gisteren en eergisteren gevonden heb:
Afbeeldingslocatie: http://s14.postimage.org/ktijcd0pp/Eternal_Union.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s14.postimage.org/p3x77y5st/Lidless_Wall.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Ryan1981 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:12:
Mijn Huidige stats. Eens kijken of ik vandaag wat aan die DPS kan doen met wat ik vind :P

Unbuffed
[afbeelding]

Buffed
[afbeelding]
Waarom heb je zo bizar veel strength? Ik vind de damage niet echt geweldig, en kennelijk is het dure gear (te zien aan de gems die erin zitten).

Of ben je een non-AH playthrough aan het doen?

[ Voor 4% gewijzigd door M_V op 03-07-2012 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
Mistymo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:21:
[...]

Had ik ook tot ik mijn speelstijl ging veranderen. bij act1 dacht ik niet eens meer na (faceroll), act2 wat opletten maar ging ook prima, eenmaal in act 3 werd ik bij alles geoneshot en kon geen rare packs mollen (had echt een WTF moment).

Ben toen (eergister, nadat ik gewoon act3 had ignored voor een tijdje) maar eens skills / speelstijl gaan veranderen en opeens was act3 een stuk simpeler en loop ik weliswaar zo door act 3 heen.

Jouw dps is wel denk ik aan de lage kant (mijne is 38k) en heb 25kHP met een res all van rond de 500. Zal denk ik aan een groot deel aan je gear liggen.
Act1 loop ik ook vrij gemakkelijk door heen idd. Ik denk dat ik archon maar moet laten vallen idd en ook voor blizzard gaan. Ik moet inderdaad flink mijn dps gaan verhogen.. ben al bezig met wat gems upgraden tot star gems. Gaat je dps ook snel omhoog als je meer critical hit chance, en dmg hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
NMe schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:23:
[...]

Voor sommige classes/specs is dat geen onzin. Er zijn een paar classes met talents die area of effect damage doen waarbij die AoE-range beïnvloed wordt door pickup range of waarbij DPS gebufft wordt elke keer dat je een health globe pakt. En dan is het ineens best een zinnige stat, in mindere mate. ;)
goed misschien leuk om erbij te hebben op een yellow item, maar voor blauwe items is toch wel crappy hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Creqaw schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:16:
[...]

main wep DPS + (((offhand min + offhand max)/2)x main wep speed) = DPS
Tja dan kom je al gauw uit op een 1H van 850dps + een source van 100-300. Wil je dus echt een damage boost dan moet ik dus een 1000+ 1H hebben (zou dan 3.3k damage extra opleveren). Vraag me af of dat het waard is als je uberhaupt voor 15 miljoen zo'n 1H en source kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Bosmonster schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:11:
Trouwens vandaag nog wat verder gegaan na Ghom. Uiteindelijk t/m Siegebreaker (neer in tweede try.. behoorlijk simpel!) gekomen en daarna nog level 1 Arreat Creater. Tijd voor pannenkoeken!

Act 3 is toch best groot eigenlijk... Moet nog steeds best een stukkie voor Azmodan..
Moet zeggen dat je toch wel behoorlijk vette gear hebt. Alleen al dat wapen en source van je is niet eens meer op de AH te vinden en zo ja, voor rond de 150 mil ouzo.. Hopelijk lukt het mij ook eens om een goede drop te krijgen, want ik kom geen steek verder met m'n WD..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

M_V schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:27:
[...]

Waarom heb je zo bizar veel strength? Ik vind de damage niet echt geweldig, en kennelijk is het dure gear (te zien aan de gems die erin zitten).

Of ben je een non-AH playthrough aan het doen?
Alle items die ik heb zijn zelf gevonden/gemaakt. Ik heb hoofdzakelijk geupgrade naar wat mogelijk was, ik weet dat mijn DPS laag is maar dit is hoofdzakelijk door gebrek aan betere dps zonder al te veel "weerstand" op te geven. Ik vind glass canon spelen helemaal niets en wil toch wel een paar klappen kunnen vangen. Dat lukt nu aardig in act 1 inferno :P Wel leuk om te horen dat mijn gear waarschijnlijk duur is lol heb geen idee wat het waard is nog daar kom ik altijd pas achter als ik iets beters vind en het oude item ga verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Net voor avondeten: "Jeuj! AH weer online, kopen! Verkopen!" *O*
Na toetje: "Gloeiendegloeiendegloeiende...." }:|

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Ryan1981 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:32:
[...]

Alle items die ik heb zijn zelf gevonden/gemaakt. Ik heb hoofdzakelijk geupgrade naar wat mogelijk was, ik weet dat mijn DPS laag is maar dit is hoofdzakelijk door gebrek aan betere dps zonder al te veel "weerstand" op te geven. Ik vind glass canon spelen helemaal niets en wil toch wel een paar klappen kunnen vangen. Dat lukt nu aardig in act 1 inferno :P Wel leuk om te horen dat mijn gear waarschijnlijk duur is lol heb geen idee wat het waard is nog daar kom ik altijd pas achter als ik iets beters vind en het oude item ga verkopen.
Dan snap ik het,dat zou ik er dan altijd wel bijzetten als je post, want anders krijg je meteen reacties van: "wat laag" etc, maar voor non AH zijn het prima stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Ryan1981 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:12:

Unbuffed
[afbeelding]

Buffed
[afbeelding]
ben ik nu een noob dat ik schrik van jouw vit en verbaasd over je str?

of gewoon teveel hardcore gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Deagle schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:30:
[...]

Act1 loop ik ook vrij gemakkelijk door heen idd. Ik denk dat ik archon maar moet laten vallen idd en ook voor blizzard gaan. Ik moet inderdaad flink mijn dps gaan verhogen.. ben al bezig met wat gems upgraden tot star gems. Gaat je dps ook snel omhoog als je meer critical hit chance, en dmg hebt?
Crit chance zal in je char sheet wel een dps upgrade laten zien, echter je zult wel moeten critten op mobs om er wat uit te halen. In je option menu kan je aanzetten de damage die je doet op mobs. Ik hebzelf nu 221% crit dam en crit chance van 24,5%, daarmee zie ik best wel regelmatig crits voorbijkomen van 230k (hoe dat berekend wordt snap ik ook niet helemaal) en met die crits gaan de mobs natuurlijk veel sneller neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Buntmans schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:36:
[...]

ben ik nu een noob dat ik schrik van jouw vit en verbaasd over je str?

of gewoon teveel hardcore gespeeld..
Ik heb altijd mijn vit rond de 20K gehouden, op dit moment is dat voldoende om in leven te blijven maar ik heb zeker geen HC build, Ik heb bijvoorbeeld nog wel moeite met elite withermoths en die stieren die een charge doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
Mistymo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:37:
[...]

Crit chance zal in je char sheet wel een dps upgrade laten zien, echter je zult wel moeten critten op mobs om er wat uit te halen. In je option menu kan je aanzetten de damage die je doet op mobs. Ik hebzelf nu 221% crit dam en crit chance van 24,5%, daarmee zie ik best wel regelmatig crits voorbijkomen van 230k (hoe dat berekend wordt snap ik ook niet helemaal) en met die crits gaan de mobs natuurlijk veel sneller neer :)
Ja true, ik zie nu max 80k voorbij komen. Toch maar flink gaan investeren in de wizzy haha

Thx voor de info! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Ryan1981 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:38:
[...]

Ik heb altijd mijn vit rond de 20K gehouden, op dit moment is dat voldoende om in leven te blijven maar ik heb zeker geen HC build, Ik heb bijvoorbeeld nog wel moeite met elite withermoths en die stieren die een charge doen.
en waarom heb je dan 2x zoveel str and vit wat is het idee daar achter? str = armor is goed voor energy armor ok, maar weegt toch niet op tegen meer hp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Deagle schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:40:
[...]

Ja true, ik zie nu max 80k voorbij komen. Toch maar flink gaan investeren in de wizzy haha

Thx voor de info! ;)
Wil je best wel helpen hoor ingame. Heb ook nog wel gear liggen die jij misschien interessant vind en je op weg helpen naar meer dps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Buntmans schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:41:
[...]

en waarom heb je dan 2x zoveel str and vit wat is het idee daar achter? str = armor is goed voor energy armor ok, maar weegt toch niet op tegen meer hp?
Ik zou het niet direct weten, ik denk dat het zo gegroeid is omdat ik geen AH gebruik en dus bij elk item afweeg of het een vooruitgan of achteruitgang is. Ook heb ik tot nu to geredeneerd dat toen ik in Inferno kwam ik door bijna alles geoneshot werdt ongeacht mijn vit en ik dus ook overal las dat je meer op res moet gaan focussen voor inferno. Misschien heb ik het iets te ver doorgevoerd lol maar tot nog toe gaat het aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Buntmans schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:23:
[...]

ik zat te denken he... hoeveel resist moet je nu eigenlijk hebben wil prismatic armor > force armor

ik heb nu 900 en ik loop eigenljik daarom vooral rond in prismatic, en sinds 1.0.3. wordt ik ook bijna nooit meer 1shot
Tja geen idee eigelijk. Denk dat het gewoon uitproberen is en zal ook aan je speelstijl/gear te maken hebben. Met pris kom ik ook rond de 900 maar merkte dat ik liever force armor gebruik (voor mijn gevoel toch meer surv) omdat er ook zat mobs zijn die geen elemental attacks hebben. Heb gister nog gloves met 58% all res geswapped voor crit damage/crit chance en vit en dat bevalt prima. Loop nu act 3 door met ease en heb maar 450-500 res all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Ryan1981 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:44:
[...]

Ik zou het niet direct weten, ik denk dat het zo gegroeid is omdat ik geen AH gebruik en dus bij elk item afweeg of het een vooruitgan of achteruitgang is. Ook heb ik tot nu to geredeneerd dat toen ik in Inferno kwam ik door bijna alles geoneshot werdt ongeacht mijn vit en ik dus ook overal las dat je meer op res moet gaan focussen voor inferno. Misschien heb ik het iets te ver doorgevoerd lol maar tot nog toe gaat het aardig.
mmh ok, snap nog steeds niet hoe je dan aan 2x zoveel STR als VIT komt maargoed. if it works for you :)

iemand zin om ACT II HELL/HC te doen.. ik speel lvl56 monk nu, doe het rustig aan tot ik 60 ben, maar wordt beetje saai het farmen, wil op zich wel wat multiplayer doen, maar randoms gok ik het niet om op HC (nouja soms).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Diablo III blog net een artikel verschenen over MF swapping en Blizzard stelt 5 "solutions" voor.
Al 230 pagina's responce op het US forum.
http://eu.battle.net/d3/e..._Gear_Swapping-18_07_2012

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
AH alweer down. Zo krijg je echt niets verkocht :( houden jullie nog een lijstje bij oid? Moet ik dan echt een spreadsheet gaan bijhouden, want ik weet echt niet meer wat ik als buyout prijs heb neergezet...

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 20:00:
Op Diablo III blog net een artikel verschenen over MF swapping en Blizzard stelt 5 "solutions" voor.

Wat vinden jullie?
2 of 4 als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 15:40

Sevyx

Facta non verba!

Hmm, Kom nmiet voorbij Belial op Hell, eerste Phase is een eitje, maar als hij dan groot wordt ga ik steeds kapot! :( Nog tips voor een DH?

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Sevyx schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 20:08:
Hmm, Kom nmiet voorbij Belial op Hell, eerste Phase is een eitje, maar als hij dan groot wordt ga steeds kapot! :( Nog tips voor een DH?
betere gear kopen en goed de groene prut op de grond ontwijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Buntmans schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 20:12:
[...]

betere gear kopen en goed de groene prut op de grond ontwijken :)
Je kan natuurlijk ook cheap zijn en gewoon een party nemen en de rest alles laten killen terwijl je dood bent en dan revive voor loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Wat vinden jullie?
Optie 2.

Of, eigenlijk, liever optie 6: remove MF altogether.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Wat vinden jullie?
Aan de beschrijvingen te zien gaat Blizzard vrij duidelijk voor optie 4.

Een beter alternatief is wat mij betreft om gewoon altijd noodzakelijk te maken om in town te zijn voordat je items kan equipen. Als je dan toch geen weapon swap knop en/of hotkey implementeert, haal dan aub alle redenen weg om constant handmatig met items te gaan zitten pielen tijdens gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:55

Gundogan

Rip and tear, until it is done

uqrax schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 21:20:
[...]

Aan de beschrijvingen te zien gaat Blizzard vrij duidelijk voor optie 4.

Een beter alternatief is wat mij betreft om gewoon altijd noodzakelijk te maken om in town te zijn voordat je items kan equipen. Als je dan toch geen weapon swap knop en/of hotkey implementeert, haal dan aub alle redenen weg om constant handmatig met items te gaan zitten pielen tijdens gameplay.
Of het zoals skill switchen doen: instant in town, cooldown op gebruik in het veld. En dat op alle gear zodat je niet vrij kan rond switchen midfight.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Wat vinden jullie?
Heb ik tot nu toe iets gemist ofzo? Is er uberhaupt een manier om gear te swappen? Buiten het achterlijk retarded hanmatig al je items 1 voor 1 eruit gooien? Vind het al zeer merkwaardig dat games sinds 1985 al multi gear opties e.d. hebben, wow heeft multi-spec maar hier moet het 1 voor 1 en iedere keer maar weer uitvogelen hoe het ook al weer stond?

Maar ik zeg al, misschien heb ik iets gemist?! :O

Oh en sorry als dit al besproken is, heb niet heel het US forum en de laatste posts hier doorgeakkerd! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Darth Malak op 03-07-2012 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Grrr. Zonder de AH kan ik niet progressen. Ben nu 47 met mid level 30 gear (behalve wapen) en het wordt me te heet onder de voeten. Wat is het toch stom gedaan dat je effectief alleen op lvl 60 kan MF-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingeling
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-04 19:07
Los van alles; wat is het stom dat die AH er zo vaak uit ligt. Sure, het is een enorme database die moet werken maar daar heb je toch snelle appratuur en kundige mensen voor zou je zeggen. Dit is de moneymaker voor Blizz...zorg dan in ieder geval dat hij werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Goron schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 21:47:
Grrr. Zonder de AH kan ik niet progressen. Ben nu 47 met mid level 30 gear (behalve wapen) en het wordt me te heet onder de voeten. Wat is het toch stom gedaan dat je effectief alleen op lvl 60 kan MF-en.
Mee eens, vrij retarded dat je tijdens het levelen eigenlijk over het algemeen alleen crap gear vind die 10 levels lager is dan je op dat moment bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:19
Jeeeeuj Inferno bereikt zonder AH te gebruiken, en zonder co-op! :)

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 21:50:
[...]

Mee eens, vrij retarded dat je tijdens het levelen eigenlijk over het algemeen alleen crap gear vind die 10 levels lager is dan je op dat moment bent.
Dat is mijn ervaring ook, ik heb met mijn barbarian die als eerste (en enige tot nu toe) lvl 60 aantikte vrijwel niets gevonden tijdens het levelen wat beter was als wat ie al had.

Ik ben toch weleens benieuwd wat er nu allemaal aan de hand is met dat AH, vooral omdat er in WoW eigenlijk nooit problemen waren in die 6 jaar dat ik het speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Hmm. Als je lvl 50 bent zou het toch nog wel zonder AH moeten lukken.. Alleen moet je een stuk geduldiger spelen.. Tot hell heb ik zonder AH eigenlijk nog geen echte problemen gehad.. In hell heb ik al wat moeten farmen, maar ach.. Daar gaat het spel toch om?

Ik ben nu lvl 58 wizard met 2,8k dps en 29k HP in act II hell. Mn DPS is erg laag, dat komt voornamelijk door het uitblijven van het vinden van goede wapens.. Heb nog een 220 dps 1 hander. Het lukt me nu aardig zonder constant dood te gaan.. Het gebeurt wel eens, maar de meest packs kan ik aan zonder.

Verder heb ik een lvl 42 monk, lvl 32 barb, lvl 31 demon hunter en lvl 30 witch docter.. Allemaal zonder AH, maar de lagere chars zijn een stuk makkelijker vanwege gevonden gear met de wizard.

Ik ben trouwens een volledige diablo noob, dus niet dat het iets is dat alleen is weg gelegd voor de goede spelers.

[ Voor 21% gewijzigd door aicaramba op 03-07-2012 22:08 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 21:54:
[...]

Dat is mijn ervaring ook, ik heb met mijn barbarian die als eerste (en enige tot nu toe) lvl 60 aantikte vrijwel niets gevonden tijdens het levelen wat beter was als wat ie al had.

Ik ben toch weleens benieuwd wat er nu allemaal aan de hand is met dat AH, vooral omdat er in WoW eigenlijk nooit problemen waren in die 6 jaar dat ik het speelde.
Een van de verschillen met wow is dat in wow er een paar duizend spelers op 1 AH (per realm) zitten en in Diablo er een paar mil. Verder vermoed ik dat ze bezig zijn om iets te implementeren wat de AH bots e.d. buitenspel zet, of zijn ze bezig de zaak op te schonen. Blizzard heeft onlangs al gezegd dat er op zeer korte termijn acties zouden worden ondernomen tegen botters etc.. Maar goed, dat is mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
  • Laatst online: 23:35
Werd net een beetje overmoedig met me HC barb en leg in een coop game gelijk het lootje :) Ben gewend om op me monk te spelen en dan heb je veel meer survivability skills. Daarnaast is coop toch anders spelen dan solo. Gelukkig was hij maar lvl 28.

Wat ik jammer vind is dat op HC bijna iedereen solo speelt volgens mij, wat ik onderhand nogal saai begin te vinden. Mensen die graag samen spelen voeg mij even toe #jan1850.

Heb een 48 monk in act 4 nm , een 32 wd act 1 nm en ben nu bezig me barb weer te lvl'en.

Zal dat hele gedoe met de ah ook niet te maken hebben dat er nu echt geld in omgaat. Blizzard kan zich daar nu geen fouten in permiteren.

[ Voor 11% gewijzigd door Janie op 03-07-2012 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:12
Hmmz, ik ben een item kwijt die ik op de AH aan het zetten was. Kreeg een foutmelding en heb hem niet meer teruggekregen. Was een best goede armor met drie sockets :( Kan ik die nog terug krijgen door contact op te nemen met Blizzard?

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
http://us.battle.net/d3/e..._Hotfixes_-_July-7_3_2012
Hotfixes en lol'd. "Fixed even more game and service crashes".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb besloten om even een pauze in te lassen. Vandaag alweer de 2de keer dat ik ingame gold en deze keer real money kwijt ben. Tuurlijk moet ik ook wel vermelden dat van de 4 keer dat AH down ging terwijl ik spullen aan het kopen was of in de verkoop had staan ik 2 keer een roll back had.

Nadat ik mijn spulletjes netjes terug had zag ik dat mijn rmah verkopen terug gedraaid waren maar ik niet mijn items terug had. Mijn Rmah aankopen die ik gelijk weer voor winst verkocht had (als de AH stabiel is is dat een leuk spelletje) waren ook weer terug gedraaid alleen had ik deze keer wel het innitieele aankoop bedrag terug..........minus Blizzards Fee (lol ze verdienen op hun eigen roll-backs??)

2 uur geleden begonnen met 5 mil, de AH crasht weer en opeens heb ik nog maar 250k. Daar gaat weer een paar uur grinding .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Remy!!!! schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 21:50:
Nice, goed om te weten dat het kan. Zo ben ik ook bezig, maar dan met coop (die ook geen AH gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Laatst online: 00:19
SeamusXanthus schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 22:15:
[...]

Nice, goed om te weten dat het kan. Zo ben ik ook bezig, maar dan met coop (die ook geen AH gebruiken).
Het is wel lastig, maar op dit moment nog wel te doen.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Remy!!!! schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 21:50:
ik heb het altijd al vreemd gevonden dat er wel algemene achievements zijn en dan apart voor coop.... maar niet voor solo. zeker na de patch is het co-op toch stukker makkelijker. gemiste kans imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Goron schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 21:47:
Wat ik doe / zou doen: level 60 dude pakken, hoge MF, en hetzelfde level spelen (of iets hoger) dan je level 47 karakter, er als een gek doorheen knallen en alleen de gele items oppakken. Zit vast wel wat tussen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 09:53

Infinchible

Woef!

Ben ik al een beetje op de goede richting zo?
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/6rrgxc.jpg

LOH wil ik nog een +300 gem voor regelen voor 1 wapen. Ben nu 2x 1handed weapon aan het proberen. Dit is trouwens Buffed met Warcry, dus met extra armor en Resists.

Deze build gebruik ik: Klik.

Ik ben nog heel erg aan het proberen allemaal, en qua gold en gear schiet het bij mij niet heel snel op. Maar kom gelukkig wel steeds iets verder. Nu ongeveer halverwege Act2 inferno. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi all,

Gezine de AH down is probeer ik het via hier even xD
Ik zoek Subtle Essence en Shimmering essence voor het craften van wat gear, die ik eigenlijk in AH zou kopen maar....

Weet niet precies wat het waard is maar we komen daar vast wel over uit.
Mvg

Stoveboy#2789

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn resist all is 49 dus je doet het sowieso al beter dan ik :) Je moet toch rond 700 zitten voor Act 2? Dan ben je aardig op weg.
Build weet ik niet, mijn build is iets anders. Ik heb net nadat Diablo 3 uit kwam op een forum iets gelezen over barbarians in Inferno en over de mogelijkheid om als barb daar door te komen. Iemand wist te vertellen dat het met zijn build goed ging waarop er drie andere builds tevoorschijn kwamen waar het ook mee ging. ik denk dat er voor de barbarian weinig slechte builds zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
YopY schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 22:56:
[...]

Wat ik doe / zou doen: level 60 dude pakken, hoge MF, en hetzelfde level spelen (of iets hoger) dan je level 47 karakter, er als een gek doorheen knallen en alleen de gele items oppakken. Zit vast wel wat tussen dan.
Mn hoogste was een lvl 57, en die is dood :P. Maar goed, inmiddels een goeie party gevonden waar ik niet zoveel risico loop, dan lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Janie schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 22:04:
Werd net een beetje overmoedig met me HC barb en leg in een coop game gelijk het lootje :) Ben gewend om op me monk te spelen en dan heb je veel meer survivability skills. Daarnaast is coop toch anders spelen dan solo. Gelukkig was hij maar lvl 28.

Wat ik jammer vind is dat op HC bijna iedereen solo speelt volgens mij, wat ik onderhand nogal saai begin te vinden. Mensen die graag samen spelen voeg mij even toe #jan1850.

Heb een 48 monk in act 4 nm , een 32 wd act 1 nm en ben nu bezig me barb weer te lvl'en.

Zal dat hele gedoe met de ah ook niet te maken hebben dat er nu echt geld in omgaat. Blizzard kan zich daar nu geen fouten in permiteren.
Hier een level 44 monk ook, act 2 nm. Kunnen waarschijnlijk nu net niet helemaal samen spelen, maar misschien later wel. Voeg me maar toe Mandarijn#2145. Mijn enige char op het moment, de rest is allemaal gestorven :)

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Laatst online: 19:05
PFfffffft ! Eindelijk met Barbarian Diablo Inferno down.. Man man man was echt heel close een paar keer.
(Naast de vele wipes).

Mijn stats op het diablo gevecht :
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/msbu4x.jpg
Met buffs zoals je ziet.

In Phase 2 (donkere fase) moest ik bij de kopie van jezelf telkens maar mijn shield aan doen, want anders was ik echt gewoon dood als die mij stunde zonder shield. Verder veel te danken aan mijn dagger met veel life on hit. Shield op Diablo zelf vond ik overbodig.

Had ook nog een 300 life on hit Amulet maar die was ik even vergeten :+

Act 3 inkomen was het moeilijkste. Heb ook wel een aantal elite packs moeten ontwijken, soms ook opnieuw inloggen. Act 4 duurde echt maar een uur ofzo voordat ik bij Diablo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanCM schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 23:44:
PFfffffft ! Eindelijk met Barbarian Diablo Inferno down.. Man man man was echt heel close een paar keer.
(Naast de vele wipes).

[afbeelding]
Met buffs zoals je ziet.

In Phase 2 (donkere fase) moest ik bij de kopie van jezelf telkens maar mijn shield aan doen, want anders was ik echt gewoon dood als die mij stunde zonder shield. Verder veel te danken aan mijn dagger met veel life on hit. Shield op Diablo zelf vond ik overbodig.

Act 3 inkomen was het moeilijkste. Heb ook wel een aantal elite packs moeten ontwijken, soms ook opnieuw inloggen. Act 4 duurde echt maar een uur ofzo voordat ik bij Diablo was.
Wapen valt op zich wel mee, had gedacht dat je toch wel richting 950 DPS zou moeten zitten. En gefeliciteerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Laatst online: 19:05
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 23:52:
[...]
Wapen valt op zich wel mee, had gedacht dat je toch wel richting 950 DPS zou moeten zitten. En gefeliciteerd! :)
Jah. Ik had ook graag wel een beter wapen gekocht enzo, maar de enige interessante wapens waren dan meer dan 20M.. Beetje duur. Deze twee wapens (shield niet) heb ik gewoon zelf gevonden dus dat is wel fijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

(Naast de vele wipes).

[afbeelding]
Met buffs zoals je ziet.

Dat heb je prima gedaan! Met vergelijkbare stats lukte me het nog niet als monk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Naast de vele wipes).

[afbeelding]
Met buffs zoals je ziet.

Toch maar ns posten na meestal alleen lurken al tijden... ;)

Leuke stats en gz met de kill. Zelf afgelopen zondag Diablo Inferno neergekregen maar wel met n volle defensive build/gear, gevecht zelf viel mee en ging 1st try neer. Kwam er wel achter dat die shadow clone inderdaad pijn deed dus daar bewaarde ik m'n cooldowns dan maar voor. Rest van t gevecht was meer ontwijken en langzaam dps'n aangezien er toch geen enrage timer op Diablo zit, vrij vroeg wel geswapped naar m'n LoH wapen voor wat meer sustain ten koste van zo'n 2k dps maar geen probleem verder.

Stats met enchantress en war cry;
10.6k armor
56.7k life
~900-1080res
13.5k dmg (11.4k met LoH wapen)

Daarna nog wat doorgefarmed in act3 en zowaar n redelijk 1H wapen gevonden, 799dps, 308str, 281dex. Zit nog een beetje te twijfelen of ik m ga gebruiken op deze barb, waar ik eigenlijk nu een hoger dps LoH wapen in de planning had, of op m'n monk die net hell clear heeft en nog 2/3lvl te gaan heeft voor 60. Neig naar de monk want al die dex erop is >6% dodge en da's niet ideaal ivm revenge procs op de barb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:56
Kan weer eens niet online komen :(

"failed to update tools"

[ Voor 26% gewijzigd door Thalaron op 04-07-2012 00:50 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Urgh, de AH heeft mij er ook ingenaaid... Had eindelijk m'n dure Amu en Boog verkocht, 1.5 mil en 1.99 mil gevraagd en gekregen, nou prima dus, 2.9 miljoen erbij, maar na vanmiddag waren de items opeens weer teruggezet in m'n completed lijstje en ging er 3.5 mil van m'n saldo af.

Zal ook degenen die de items heeft gekocht leuk vinden, zou die nu ook z'n gear weer kwijt zijn?

Daarnaast viel mij op dat ik van de 10 items na het terugzetten van m'n verkopen de laatste twee geplaatste items helemaal verdwenen waren. Misschien niet te blij weer de AH moeten gaan gebruiken zodra deze weer online kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
wordt maar eens tijd om definitief te kappen met die kut blizzard, ik bedoel dit is de 4e keer en deze reeks is wel erg vreemd, lijkt wel random gegenereerd ...
Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/7153/bnethp.jpg

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

En ja hoor kan weer eens niet inloggen!
Gaat goed met blizzard. Telkens de AH die omver ligt en nu weer het niet kunnen inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AwesomE schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 07:34:
wordt maar eens tijd om definitief te kappen met die kut blizzard, ik bedoel dit is de 4e keer en deze reeks is wel erg vreemd, lijkt wel random gegenereerd ...
[afbeelding]
Weet je zeker dat het geen phishing mails zijn?

Anyway. Gisteravond Act 3 uitgespeeld op Inferno. Cydaea en Azmodan vielen reuze mee. Ghom en een aantal elite/champion packs onderweg waren een stuk lastiger.
Xtr3me4me schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 07:48:
En ja hoor kan weer eens niet inloggen!
Gaat goed met blizzard. Telkens de AH die omver ligt en nu weer het niet kunnen inloggen.
Er is geplande maintenance (stond gewoon in je startscherm gister)... En als je de problemen een beetje gelezen hebt de laatste dagen is dat niet zo'n gek plan misschien :P

Tussen 5 en 11 's ochtends als ik me niet vergis.

[ Voor 36% gewijzigd door Bosmonster op 04-07-2012 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Bosmonster schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 07:49:
[...]

Er is geplande maintenance (stond gewoon in je startscherm gister)... En als je de problemen een beetje gelezen hebt de laatste dagen is dat niet zo'n gek plan misschien :P

Tussen 5 en 11 's ochtends als ik me niet vergis.
Ja ik las het later pas! Mijn fout 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gister met een vriend een stukje ACT 1 inferno gedaan. Ik merk wel dat ik er nog niet echt klaar voor ben.
Ben vaker doodgegaan dan ACT1 normal t/m ACT 4 Hell bijelkaar :)

Heb inutssen op AH gezocht naar een nieuw shield, maar die zijn best nog prijzig (Heb nu zo'n 800k, beetje fatsoenlijke shields beginnen pas bij 1.2M). Maar goed, dat wordt gewoon nog op Hell farmen tot ik voldoende gold heb of geluk met een drop.

Ik denk dat mijn focus nu vooral moet liggen op meer resists en een beter shield, dat zal een boel schelen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren als demon hunter een inferno act1 MF run gedaan samen met een wizard. Ik was de damage dealer, de wizard de bracht de MF gear mee...
Als crit build kan ik de boss/champion packs goed aan, maar reflect damage wil wel eens voor problemen zorgen.

Bij de eerste 4 packs die we tegenkwamen waren er 3 met reflect damage... dat voorspelde al weinig goeds.
Na bijna heel act1 gecleared te hebben hadden ongeveer 70% van de packs die we zijn tegengekomen een reflect damage modifier 8)7

Ik begin serieus te twijfelen aan de random generator die Blizzard gebruikt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
_Peter2_ schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 08:24:
Gister met een vriend een stukje ACT 1 inferno gedaan. Ik merk wel dat ik er nog niet echt klaar voor ben.
Ben vaker doodgegaan dan ACT1 normal t/m ACT 4 Hell bijelkaar :)

Heb inutssen op AH gezocht naar een nieuw shield, maar die zijn best nog prijzig (Heb nu zo'n 800k, beetje fatsoenlijke shields beginnen pas bij 1.2M). Maar goed, dat wordt gewoon nog op Hell farmen tot ik voldoende gold heb of geluk met een drop.

Ik denk dat mijn focus nu vooral moet liggen op meer resists en een beter shield, dat zal een boel schelen.
Prioriteit 1 is uw resistances opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 08:38:
Gisteren als demon hunter een inferno act1 MF run gedaan samen met een wizard. Ik was de damage dealer, de wizard de bracht de MF gear mee...
Als crit build kan ik de boss/champion packs goed aan, maar reflect damage wil wel eens voor problemen zorgen.

Bij de eerste 4 packs die we tegenkwamen waren er 3 met reflect damage... dat voorspelde al weinig goeds.
Na bijna heel act1 gecleared te hebben hadden ongeveer 70% van de packs die we zijn tegengekomen een reflect damage modifier 8)7

All resis en LoH zou je ook goed doen!
Heb nog een leuke 1H high end Crossbow met dikke Dex stats met LoH in de aanbieding.

[ Voor 58% gewijzigd door Xtr3me4me op 04-07-2012 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Nog even over het hele Magic Find (blog):

Ik vind Option 4: Zero-Out Your MF% for 3 Minutes After Swapping Gear de beste. Dan behoud je de "voordelen" van een MF set, maar is juist het swap-before-kill nutteloos.
[...]

10x achter elkaar "1" gooien met een dobbelsteen is nog steeds random. ;)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Xtr3me4me schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 08:41:
[...]
All resis en LoH zou je ook goed doen!
Heb nog een leuke 1H high end Crossbow met dikke Dex stats met LoH in de aanbieding.
Die barbaar van me zou gaan meppen met dat ding en dat werkt niet zo goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013
OkkE schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 08:43:
Nog even over het hele Magic Find (blog):

Ik vind Option 4: Zero-Out Your MF% for 3 Minutes After Swapping Gear de beste. Dan behoud je de "voordelen" van een MF set, maar is juist het swap-before-kill nutteloos.

[...]

10x achter elkaar "1" gooien met een dobbelsteen is nog steeds random. ;)
Kan je de informatie over die optie hier eens posten? Ik kan niet aan de website jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

_Peter2_ schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 08:45:
[...]

Die barbaar van me zou gaan meppen met dat ding en dat werkt niet zo goed ;)
Ja sorry ik quote de verkeerde! Zit op de iphoney }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:39
Option 1: Set a Magic Find Cap
We could set an MF cap between something like 100% and 200%. Nephalem Valor provides 75%, so you would need between 25% and 125% to reach the hard cap. Everyone could find ways to hit the cap for MF% on their gear and then stop.

Pros: Creates a gearing-game around trying to hit the "MF% cap" that some players enjoy. It also solves the swapping issue for people with enough gear to hit the cap. Players who want to min-max and gear swap can do so, and players who think it's stupid but feel "compelled" can try to hit the new cap instead.

Cons: Depending on where the cap is set, it may not actually alleviate gear swapping, and players who wish they didn’t have to will feel compelled to do so. It also devalues a highly valuable stat, and desired stats mean desired gear, which helps diversify the item hunt.

Option 2: Slowly Adjust Magic Find Over Time
When you equip an item with Magic Find, we don't let your MF% change right away. Instead your Magic Find slowly "drifts" towards the target Magic Find — potentially something like 1% every 3 seconds. If you open up your Character Details sheet, you can see the number change "8%... 9%... 10%." Even though you could in theory switch to Magic Find gear for the killing blow and get a few extra percent, it’s probably not worth it.

Pros: High degree of visibility as your stat sheet updates. Still allows you to swap your gear when you get an upgrade in the world without having to feel bad about putting the item on.

Cons: May not alleviate the problem for players who still feel compelled to get a few extra MF%. Depending on the rate, some players may just swap in an item during the last 20 seconds of a fight even though they don’t want to.

Option 3: Use your average MF% or your lowest MF% of the last 5 minutes
We could sample your MF% every 30 seconds or so and create a moving average, or use the lowest MF% the game has seen on your character in the last few minutes.

Pros: A lot of the same benefits as Solution 2, but harder to game. Still allows you to switch gear when you get an upgrade, which is great.

Cons: Difficult to communicate. We'd have to communicate this on the Details page somehow, but during normal gameplay there could be the sense of not knowing what your "moving average" is and wanting to look at it. Magic Find is already a difficult number to feel at any point in time, so hidden rules that modify Magic Find feel that much worse.

Option 4: Zero-Out Your MF% for 3 Minutes After Swapping Gear
When you swap gear, your Magic Find is disabled for 3 minutes.

Pros: Absolutely effective at discouraging gear swaps. Still allows you to swap gear when you find an upgrade, and the 3 minute duration is probably short enough that if you kill an Elite pack and get an upgrade, you can put that upgrade on and have your Magic Find active again by the time you get to the next pack.

Cons: Players who are unfamiliar with the system may open up their details page and see their Magic Find as 0% and not understand why. We could mitigate this by making the 0% MF colored with a tooltip stating the countdown until your Magic Find would work again, as well as what your Magic Find will be when the time expires.

Option 5: Gear Swapping Interacts with Nephalem Valor
There's a whole class of solutions that interact with Nephalem Valor. For example, we could remove a stack of Nephalem Valor when you swap a piece of gear.

Pros: Stops gear swapping just for the last kill, while still allowing the player the option to do so.

Cons: Some players will lose a stack by accident. We could put a confirmation box in to address accidental loss of a stack, but game-interrupting popups are potentially character-killing. It also causes co-op players to drop out of sync. One person may switch gear and lose a stack or two, and if it happens before a boss they'll want to clear two more packs before hitting the boss, but the other party members may not want to — causing some tense social situations in co-op play. Finally, it tightly couples two systems together and generally tightly-coupled systems don't function over the long haul as well as loosely-coupled systems. In other words, future changes to the Nephalem Valor system or the Magic Find system (or systems related to those two systems) become harder to make as both systems would be impacted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Ik hoop dat doe 6 uur maintenance helpt dat. AH was echt niet normaal met al die downtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_

Wij kwamen juist veel molten tegen.

Overigens is de combo Barbarian / Barbarian ook sub optimaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-07 15:10
sbmuc schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 08:47:
Option 1: Set a Magic Find Cap
Option 2: Slowly Adjust Magic Find Over Time
Option 3: Use your average MF% or your lowest MF% of the last 5 minutes
Option 4: Zero-Out Your MF% for 3 Minutes After Swapping Gear
Option 5: Gear Swapping Interacts with Nephalem Valor
Vind het eigenlijk allemaal niet echt goede opties, Cap lijkt me helemaal niets, optie 2 zou nog gaan, 3 lijkt me ook nog wel gaan, 4 compleet niet aangezien dit inderdaad vrij makkelijk zou gaan, zelfde reden voor 5

Heb nu al af en toe dat ik m`n NV kwijt ben omdat ik probeerde een skill aan te klikken ipv met het toetsenbord te werken (ff chipje pakken o.i.d. en per ongeluk skill uit skillbar slepen)

Ik kan trouwens geen optie vinden om je skillbar te locken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geuze
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-04-2024
Je kan je skillbar locken door elective mode uit te zetten na het aan passen van je skills als ik mij niet vergis. :)

It is Good to be Bad || Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
maddog_rvo schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:00:
[...]

Vind het eigenlijk allemaal niet echt goede opties, Cap lijkt me helemaal niets, optie 2 zou nog gaan, 3 lijkt me ook nog wel gaan, 4 compleet niet aangezien dit inderdaad vrij makkelijk zou gaan, zelfde reden voor 5

Heb nu al af en toe dat ik m`n NV kwijt ben omdat ik probeerde een skill aan te klikken ipv met het toetsenbord te werken (ff chipje pakken o.i.d. en per ongeluk skill uit skillbar slepen)

Ik kan trouwens geen optie vinden om je skillbar te locken?
Ik heb 1-3 ook op mijn muis gezet (knoppen aan zijkant en 3 is muiswiel indrukken), maakt activeren skills sneller.dan sleep je ook niet zo snel perongeluk een skill weg.

[ Voor 3% gewijzigd door _Peter2_ op 04-07-2012 09:06 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging