Ik denk idd dat de kwaliteit van de rares echt random is, maar natuurlijk is er meer kans op een goede kwaliteit als je er meer vind. En idd, zoals hierboven al aangegeven, elites/champion packs/goblins geef je de laatste klap met je MF gear. Dan vallen er vaak 2/3 per pack en als je een treasure pygmy ziet moet je goed je best doen want die heeft volgens een onderzoekje de beste kans op goede kwaliteit gear.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:01:
[...]
Ik las gisteren iets van een speler die met verschillende hoeveelheden MF gekeken heeft naar zijn drops en hoe hoger de MF des te meer rare hij vond. Dat betekende echter niet dat ook de kwaliteit van die rare omhoog ging, die kan nog steeds zwaar ruk zijn.
het was wel voor 1.0.3 dat hij dit bijgehouden heeft maar het zal niet veranderd zijn neem ik aan of het moet in het positieve zijn.
Ik heb 't een paar runs gedaan, zowel bij Elite Packs als bij Bosses, ik werd er ook aardig gek van inderdaad. Ik ga alleen +MF gear gebruiken als ik het constant aan kan, dat switchen is niks voor mij.Bosmonster schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:02:
Dat werkt leuk met bosses, maar dat ga je echt niet elke pack doen
(ik zou echt gillend gek worden denk ik)
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik heb toch wel aardig wat set en legendaries gevonden. Een aantal echt slecht, maar een aantal ook best leuk. Ouroboros amulet met 415 LoH, stormshield, natalya's cloak en helm. Maar inderdaad ook wapens en die hebben gewoon te lage dps om bruikbaar te zijn.
Ik farm tegenwoordig overigens toch weer act 3, underkeep. Daar zitten zo veel elites, wel 5 a 6 per veldje, en er vallen achter elkaar ilvl63 spullen. Ik heb er wel m'n DH build voor aangepast. Eerst had ik 25k hp en 72k dps, maar ik heb nu wat dex+crit voor vit+res geruild en kom op iets van 50k hp, 250-300 res, 55k dps en dat lijkt toch beter te werken dan helemaal glass canon. Nu kan een soul lasher me nog eens raken, of een damage reflector kan ik op schieten.
Ik farm tegenwoordig overigens toch weer act 3, underkeep. Daar zitten zo veel elites, wel 5 a 6 per veldje, en er vallen achter elkaar ilvl63 spullen. Ik heb er wel m'n DH build voor aangepast. Eerst had ik 25k hp en 72k dps, maar ik heb nu wat dex+crit voor vit+res geruild en kom op iets van 50k hp, 250-300 res, 55k dps en dat lijkt toch beter te werken dan helemaal glass canon. Nu kan een soul lasher me nog eens raken, of een damage reflector kan ik op schieten.
Dat switchen zou een stuk makkelijker worden als je net als in WOW elk item uit je pack/stack/rugzak/whatever onder een sneltoets kon zetten. Of iig in je balk tussen health en fury.OkkE schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:07:
[...]
Ik heb 't een paar runs gedaan, zowel bij Elite Packs als bij Bosses, ik werd er ook aardig gek van inderdaad. Ik ga alleen +MF gear gebruiken als ik het constant aan kan, dat switchen is niks voor mij.
Waar blijven de ad-ons?
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Maarrre, als je je gear switches raak je je nephalem valor buff kwijt, lijkt me niet echt handig...
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 16:28
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Ik probeer het te zoeken als secondaire stat. Heb nu ongeveer 50% ofzo standaard op mn DPS-set. Klinkt als weinig, maar dat merk je wel tijdens het farmen naast 5NV.OkkE schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:07:
[...]
Ik heb 't een paar runs gedaan, zowel bij Elite Packs als bij Bosses, ik werd er ook aardig gek van inderdaad. Ik ga alleen +MF gear gebruiken als ik het constant aan kan, dat switchen is niks voor mij.
Juist om die rede heeft blizzard geen sneltoetsen toegevoegd daarvoor. Ze zijn behoorlijk tegen snel gear switchen voor MF. Ook daarom heeft MF geen invloed meer op kisten.lj_tree schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:13:
Dat switchen zou een stuk makkelijker worden als je net als in WOW elk item uit je pack/stack/rugzak/whatever onder een sneltoets kon zetten. Of iig in je balk tussen health en fury.
Waar blijven de ad-ons?
Persoonlijk had ik ook liever dat het niet kon. Eerlijk gezegd mag van mij dat hele MF er uit. Ik heb helemaal geen zin om gear te swappen, of in sub-par gear rond te moeten lopen vanwege de MF en farm efficientie.
Verwijderd
yepp, wist niet meer waar ik het gelezen had.CobyBE schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:03:
[...]
Bedoel je toevallig dit? http://www.diablofans.com...cy-a-statistical-insight/
Ik heb over MF niets te klagen als ik een goldfarm doe en 5 NV heb. Ik heb een helm met zowel extra GF en MF (en een socket met extra GF) en moet als ik van Area Crater naar Azmodan loop en de spinnenmadam meepak minstens twee keer tussendoor terug om mijn inventory te legen en elke championpack levert 2 a 2 rares op naast een boel blauwe zooi. Weliswaar niets voor mijn level maar mijn lvl 27 DH heeft al heel wat leuk geel spul in het vooruitzicht. Alleen jammer van al die crossbows met strength en intelligence....
Uh, nee? Je verliest alleen je valor buff als je abilities wisselt, gear verlies je je buff niet mee. Anders was ik de buff al zo vaak kwijt geweestFreqAmsterdam schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:15:
Maarrre, als je je gear switches raak je je nephalem valor buff kwijt, lijkt me niet echt handig...
Oh, ik herinner me dat ik dat ergens heb gelezen. Was dus bullshit. Thanks for clearing that up.Sabrac schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:18:
[...]
Uh, nee? Je verliest alleen je valor buff als je abilities wisselt, gear verlies je je buff niet mee. Anders was ik de buff al zo vaak kwijt geweest
Verwijderd
Niet als je gear switched. Well als je skills wisseld verlies je je nv stack.FreqAmsterdam schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:15:
ROFLMAO!!Bosmonster schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:26:
[...]
Hoorde laatst dat de overheid ook stiekem pakjes sigaretten uitdeelde op scholen, zodat ze met die verslaafde kinderen meer accijnzen kunnen vangen!
Hier ben ik het helemaal mee eens. Dat geswitch is een hoop gezeur. Ik vraag me af waarom MF in het spel zit als Blizzard niet wil dat we switchen.Zoijar schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:16:
[...]
Juist om die rede heeft blizzard geen sneltoetsen toegevoegd daarvoor. Ze zijn behoorlijk tegen snel gear switchen voor MF. Ook daarom heeft MF geen invloed meer op kisten.
Persoonlijk had ik ook liever dat het niet kon. Eerlijk gezegd mag van mij dat hele MF er uit. Ik heb helemaal geen zin om gear te swappen, of in sub-par gear rond te moeten lopen vanwege de MF en farm efficientie.
Oh~!
Wist niet dat dit kon, kreeg Fiery Brimstone van een rare.
Wist niet dat dit kon, kreeg Fiery Brimstone van een rare.
Ze zijn er niet op tegen dat mensen handmatig swappen maar ze wilden het nooit een noodzakelijk deel van de game laten zijn.Zoijar schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:16:
Juist om die rede heeft blizzard geen sneltoetsen toegevoegd daarvoor. Ze zijn behoorlijk tegen snel gear switchen voor MF. Ook daarom heeft MF geen invloed meer op kisten.
Overigens heeft Bashiok toevallig gister over dit onderwerp getweet:
@Bashiok:
How do you feel about keeping an MF set to swap in just before a kill? Don't answer yet! We'll be asking you for your thoughts tomorrow. #D3
https://twitter.com/Bashiok/status/219881240357109760
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ja, maar hij geeft wel duidelijk aan dat ze niet echt blij zijn met het swappen.OkkE schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:27:
Ze zijn er niet op tegen dat mensen handmatig swappen maar ze wilden het nooit een noodzakelijk deel van de game laten zijn.
Overigens heeft Bashiok toevallig gister over dit onderwerp getweet:
"We fully intend to! Our hope is to keep all the good stuff about it (extra MF) while cutting out all the bad stuff (losing storage, and the labor of swapping gear). I think there’s at least a couple solutions we lay out that people will like. Check back tomorrow and let us know what you think.
To clarify the issue, gear swapping is the most efficient way to play. We don’t have a problem with efficient ways to play the game, in fact that’s much of what the game is about: playing as efficiently as possible to find better gear faster. The problem with gear swapping is that a pretty wide array of people don’t particularly like doing it, and are asking us to find a solution because they feel forced to do it (and don’t particularly enjoy it). True we could just say whatever and let it continue, but it seems like a situation where we can step in, present some solutions, and try to figure something out that makes everyone happy."
Ik zal dat met mijn helm ook eens gaan proberen dan
Maar als ik met 5NV loop en ik sloop een pack blauwe of icm een gouden beesie dan droppen er eigenlijk altijd wel 1 en soms 2 rare items. Heb ondertussen nu 2 legendary gevonden maar beide volgens mij niet boven de 50. Een level 30-40 en een 40-50 zeg maar. Maar ook allemaal waardeloos voor mijn eigen mannetje helaas. Heb ook alleen een DH, dus misschien eens een extra ventje gaan maken.
Wat ik wel erg merk is dat ik onwijs veel schilden krijg. Gewoon echt veel. Een vriend van mij speelt als Monk en die krijgt juist weer heel veel quivers gedropt. Dus dr lijkt toch wel een soort van afhankelijkheid van je mannetje te zijn wat invloed heeft op je drops. Ik heb bijv nog nooit een boog gevonden die echt beter was dan degene die ik al had op dat moment. Die kreeg ik dan weer van die vriend of moest ik kopen. Maar het is natuurlijk IETS leuker als je items gedropt krijgt die mogelijk beter zijn voor jezelf ipv voor de verkoop ofzo.
Wat is nou de beste plek om te harvesten in Hell? Ik ben nu in Act 2 bezig in het 2e deel van de desert dat je voor die kerel zijn bloed moet verzamelen etc. Dat zijn volgens mij ook wel goede dungeons waar je iig best wel veel packs hebt rondlopen.
Wat ik wel erg merk is dat ik onwijs veel schilden krijg. Gewoon echt veel. Een vriend van mij speelt als Monk en die krijgt juist weer heel veel quivers gedropt. Dus dr lijkt toch wel een soort van afhankelijkheid van je mannetje te zijn wat invloed heeft op je drops. Ik heb bijv nog nooit een boog gevonden die echt beter was dan degene die ik al had op dat moment. Die kreeg ik dan weer van die vriend of moest ik kopen. Maar het is natuurlijk IETS leuker als je items gedropt krijgt die mogelijk beter zijn voor jezelf ipv voor de verkoop ofzo.
Wat is nou de beste plek om te harvesten in Hell? Ik ben nu in Act 2 bezig in het 2e deel van de desert dat je voor die kerel zijn bloed moet verzamelen etc. Dat zijn volgens mij ook wel goede dungeons waar je iig best wel veel packs hebt rondlopen.
Als ik zo'n spel zou maken zou ik achter de schermen ook de drop kansen aanpassen op basis van verschillende dingen. Oa dat je meer drops krijgt voor een class die je niet speelt, want dat bevordert interactie met andere spelers (en de RMAH...). Weet niet of ze dat doen, denk het niet, maar het zou wel slim zijn.orange.x schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:38:
Ik denk eerder dat veel mensen patronen denken te zien in random drops die er gewoon niet zijn.Zoijar schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:40:
[...]
Als ik zo'n spel zou maken zou ik achter de schermen ook de drop kansen aanpassen op basis van verschillende dingen. Oa dat je meer drops krijgt voor een class die je niet speelt, want dat bevordert interactie met andere spelers (en de RMAH...). Weet niet of ze dat doen, denk het niet, maar het zou wel slim zijn.
Geen idee maar heb dat idee soms wel, gisteren had ik een monk avond, alle redelijke items waren met veel dexterity, resistance all + een specifieke resistance e.d.Zoijar schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:40:
[...]
Als ik zo'n spel zou maken zou ik achter de schermen ook de drop kansen aanpassen op basis van verschillende dingen. Oa dat je meer drops krijgt voor een class die je niet speelt, want dat bevordert interactie met andere spelers (en de RMAH...). Weet niet of ze dat doen, denk het niet, maar het zou wel slim zijn.
Ik zit echt te wachten op een "endgame" toverstok
[ Voor 18% gewijzigd door Ryan1981 op 03-07-2012 13:49 ]
Ik heb gisteren mijn eerste legendary gevonden in Act 1 Hell @ level 52, +/-40-50 uur speeltijd
Helaas was het een sword en had ik er niet veel aan voor m'n DH..
Ik zal later is posten welk item het is
Ik zal later is posten welk item het is
'Zoijar schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:40:
[...]
Je moet niet vergeten dat er 5 classes zijn en jij er 1 van speelt. natuurlijk zal er meer gear vallen wat voor andere classes beter is. maar ongeveer 1/5e zal voor je eigen char "bruikbaar" kunnen zijn. de "" geplaatst omdat slechts een klein percentage ook daadwerkelijk bruikbaar is om je huidige gear te vervangen.
Het "vinden" van patronen in random events is anders wel het leukste wat er istdjager schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:45:
[...]
Ik denk eerder dat veel mensen patronen denken te zien in random drops die er gewoon niet zijn.
Ik heb bij het vinden van een legendary altijd deze dialoog in mijn hoofd 
Charming: Oh, about five minutes ago, actually. [yelling] After I endured blistering winds and scorching desert, climbed to the highest room of the tallest tower---
Fairy Godmother: Tut, tut, tut. Mummy can handle this. [yelling] He endures blistering winds and scorching desert! He climbs to the highest bloody room of the tallest bloody tower, and what does he find?! Some gender-confused wolf telling him that his princess is already married!
Een stuk minder zelfs, er zijn heel veel drops die voor geen enkele class bruikbaar zijn. Bijvoorbeeld Barbarian belts met Intellect en Dexterity, gewone items met int/dex/str enzovoort.skoozie schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:54:
[...]
'
Je moet niet vergeten dat er 5 classes zijn en jij er 1 van speelt. natuurlijk zal er meer gear vallen wat voor andere classes beter is. maar ongeveer 1/5e zal voor je eigen char "bruikbaar" kunnen zijn. de "" geplaatst omdat slechts een klein percentage ook daadwerkelijk bruikbaar is om je huidige gear te vervangen.
Ik zei het misschien ook niet helemaal goed. ik weet niet of de items echt random zijn of niet, want ik heb de code niet gezien. Ik weet wel dat mensen altijd geneigd zijn om betekenis te geven aan random patronen. Bijvoorbeeld dus dat je regelmatig een schild voorbij ziet komen en denkt dat dat komt omdat je een DH bent.. Het komt gewoon omdat het random is en je toevallig een paar schilden hebt gekregen.. zo werkt random nou eenmaal..RoseSolane schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:56:
[...]
Het "vinden" van patronen in random events is anders wel het leukste wat er isJe hebt echter wel een punt. Ik dacht net zo als Zoijar, maar of Blizzard zoveel moeite heeft genomen. Of misschien is dat wel waarom het zolang duurde om Diablo 3 uit te brengen
en daar is de volgende conspiricy theory
Het is een bekend fenomeen dat mensen hier niet goed mee om kunnen gaan. Was ff aan het zoeken naar een goed artikel erover, maar kan niet echt iets 'licht verteerbaars' over vinden.
[ Voor 0% gewijzigd door tdjager op 03-07-2012 14:05 . Reden: typo ]
Klopt. Heel duidelijk herkenbaar als je weer eens een ander type auto gekocht hebt. Dan zie je ze opeens ook veel meer rijden ( en dan heb ik het maar niet over de GTA-implementatie waar dat volstrekt GEEN toeval istdjager schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:04:
[...]
Ik zei het misschien ook niet helemaal goed. ik weet niet of de items echt random zijn of niet, want ik heb de code niet gezien. Ik weet wel dat mensen altijd geneigd zijn om betekenis te geven aan random patronen. Bijvoorbeeld dus dat je regelmatig een schild voorbij ziet komen en denkt dat dat komt omdat je een DH bent.. Het komt gewoon omdat het random is en je toevallig een paar schilden hebt gekregen.. zo werkt random nou eenmaal..
Het is een bekend fenomeen dat mensen hier niet goed mee om kunnen gaan. Was ff aan het zoeken naar een goed artikel erover, maar kan niet echt iets 'ligt verteerbaars' over vinden.
[ Voor 5% gewijzigd door brama op 03-07-2012 14:06 ]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 18-09 13:00
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Ik ben met mijn Barb normal doorgelopen, en had het idee dat er erg veel Quivers dropten. Tijdens het co-oppen in Inferno hoorde ik ook vaak gezeur dat er veel Quivers dropten in vergelijking met andere items. Ik merkte dat op mijn DH natuurlijk niet echt, maar als je een andere class speelt valt dat ineens wel op. Het is niet zo dat ik ook ineens het idee heb dat andere class-specific gear erg vaak dropt.tdjager schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:04:
[...]
Ik zei het misschien ook niet helemaal goed. ik weet niet of de items echt random zijn of niet, want ik heb de code niet gezien. Ik weet wel dat mensen altijd geneigd zijn om betekenis te geven aan random patronen. Bijvoorbeeld dus dat je regelmatig een schild voorbij ziet komen en denkt dat dat komt omdat je een DH bent.. Het komt gewoon omdat het random is en je toevallig een paar schilden hebt gekregen.. zo werkt random nou eenmaal..
Maar het zal zeer waarschijnlijk ook gewoon komen omdat er geen witte quivers kunnen droppen, en elke quiver dus automatisch blauw+ is, en opgepakt wordt i.t.t. een barb item dat vaak gewoon wit is.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Same here met een Monk, 100den quivers van normal tot aan inferno, quivers, quivers en nog meer quivers om ziek van te worden.Angeloonie schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:19:
[...]
Ik ben met mijn Barb normal doorgelopen, en had het idee dat er erg veel Quivers dropten. Tijdens het co-oppen in Inferno hoorde ik ook vaak gezeur dat er veel Quivers dropten in vergelijking met andere items. Ik merkte dat op mijn DH natuurlijk niet echt, maar als je een andere class speelt valt dat ineens wel op. Het is niet zo dat ik ook ineens het idee heb dat andere class-specific gear erg vaak dropt.
Maar het zal zeer waarschijnlijk ook gewoon komen omdat er geen witte quivers kunnen droppen, en elke quiver dus automatisch blauw+ is, en opgepakt wordt i.t.t. een barb item dat vaak gewoon wit is.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Same here :-)Sm0k3r schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:22:
[...]
Same here met een Monk, 100den quivers van normal tot aan inferno, quivers, quivers en nog meer quivers om ziek van te worden.
met DH amper ze
Dat is grappig inderdaad, daar had ik nog niet over nagedacht. Dan is het weer de vraag of er eerst wordt bepaald wat voor soort item het is (quiver of boots of ...) en daarna de kwaliteit. Als dat het geval is zou je inderdaad meer blauwe quivers kunnen vinden. Het hoeft trouwens niet zo te zijn dat elk soort item evenveel kans heeft om te droppen..Angeloonie schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:19:
[...]
Ik begreep dat Jeweler plans pas gaan droppen in Inf ACT 2? Waarbij grootste kans ligt in de Treasure Goblin?
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Verwijderd
Gisteren Ghom op Inferno geprobeerd met men DH, maar dat leek me vrijwel onmogelijk ... zit nu aan 28k hp / 284 Resist all / 33k dps (zonder SS) ... dit lijkt me toch niet zo slecht denk ik?
Maar die poison clouds zitten echt overal, elke keer toen ik hem op 75% kreeg was gewoon heel de room 1 grote cloud, hoe doen jullie dit?
Maar die poison clouds zitten echt overal, elke keer toen ik hem op 75% kreeg was gewoon heel de room 1 grote cloud, hoe doen jullie dit?
284 Resist all is volgens mij te weinig om in die cloud terecht te komen, zelfs het dubbele
zijn scheetjes blijven 20 sec(?) dus je moet hem veel slowen. Elke keer als je een rondje doet moet je weg weer clear zijn.
tip. als hij zijn blobs gaat spugen, sta dan relatief dicht op hem.
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:36:
Gisteren Ghom op Inferno geprobeerd met men DH, maar dat leek me vrijwel onmogelijk ... zit nu aan 28k hp / 284 Resist all / 33k dps (zonder SS) ... dit lijkt me toch niet zo slecht denk ik?
Verwijderd
Aha das een goeie tip thx !Omoe schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:39:
zijn scheetjes blijven 20 sec(?) dus je moet hem veel slowen. Elke keer als je een rondje doet moet je weg weer clear zijn.
[...]
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Met mijn DH (60k hp/400+res all/60k dps (zonder SS) lukte het ook pas de vierde keer. De eerste 75% is een eitje, alleen dan wordt het moeilijk omdat je geen ruimte meer hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:36:
[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 03-07-2012 14:42 ]
Verwijderd
thanks, vanavond nog eens opnieuw proberenAngeloonie schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:41:
[...]
Met mijn DH (60k hp/400+res all/60k dps (zonder SS) lukte het ook pas de vierde keer. De eerste 75% is een eitje, alleen dan wordt het moeilijk omdat je geen ruimte meer hebt.Wat je vooral moet proberen is op het randje van een gaswolk te gaan staan, zodat je veel overlap hebt van de wolken. Als je er op je scherm 2-3 centimeter vanaf staat beslaan die paar gaswolken ineens veel meer terrein en is het veel lastiger. Daarnaast niet alleen rondjes rennen, maar ook het midden benutten.
Net even gegoogled en op het battle.net forum claimen ze dat je ze wel in act 1 kan vinden. Over de treasure thief stond niets vermeld in dat bericht maar dat klinkt wel logish als je het mij vraagtglashio schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:27:
Ik begreep dat Jeweler plans pas gaan droppen in Inf ACT 2? Waarbij grootste kans ligt in de Treasure Goblin?
Ben denk ik 50x dood gegaan in 't stuk voor Grom, maar eenmaal daar bak spinnen op zijn hoofd en 1shotted.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:36:
Blub
Volgensmij zijn de drops puur random. Het willen herkennen van een patroon cq. regelmaat van iets wat we niet snappen en proberen te doorgronden is een menselijke eigenschap.
1. 50% kans op een random item drop
2. Vervolgens krijg je en roll of het magic is of niet (afhankelijk van he MF en NV buff)
3. Is het item magic dan krijg je nog een roll of of het een blauw,geel,groen of bruin item is
4. En dan krijg je nog een stat roll op het item.
Dit zijn 4 factoren waar je bent overgeleverd aan de dobbelstenen van Blizzard. ;-)
Helaas voor de mensen die nooit D2 hebben gespeeld, is D3 een puur gearfarm spel waarbij je geluk moet hebben met de drops. Een lichtpunt is dat de AH je in staat stelt om tm hell relatief goedkoop te kunnen volbrengen. (Zonder AH en item droprate aanpassing zou het voor sommige classes heel lang kunnen duren om voorbij NM komen)
Wil je op Inferno progressie maken dan ben je genoodzaakt om de farmbare gedeelten in hell en inferno net zolang te doen tot je de juiste gear hebt. Of je koopt gold en trekt de AH leeg met de beste gear voor je character. (Dit laatste geeft mij persoonlijk eigenlijk geen voldoening)
1. 50% kans op een random item drop
2. Vervolgens krijg je en roll of het magic is of niet (afhankelijk van he MF en NV buff)
3. Is het item magic dan krijg je nog een roll of of het een blauw,geel,groen of bruin item is
4. En dan krijg je nog een stat roll op het item.
Dit zijn 4 factoren waar je bent overgeleverd aan de dobbelstenen van Blizzard. ;-)
Helaas voor de mensen die nooit D2 hebben gespeeld, is D3 een puur gearfarm spel waarbij je geluk moet hebben met de drops. Een lichtpunt is dat de AH je in staat stelt om tm hell relatief goedkoop te kunnen volbrengen. (Zonder AH en item droprate aanpassing zou het voor sommige classes heel lang kunnen duren om voorbij NM komen)
Wil je op Inferno progressie maken dan ben je genoodzaakt om de farmbare gedeelten in hell en inferno net zolang te doen tot je de juiste gear hebt. Of je koopt gold en trekt de AH leeg met de beste gear voor je character. (Dit laatste geeft mij persoonlijk eigenlijk geen voldoening)
Format C solve the most problems.
ik heb flawless star amethyst gekregen in act 1 denk ik. Perfect star amethyst recipe in act 3. Zal gewoon toeval zijn?
Kreeg eerst mijn Perfect star recipy. Mooi dat ik nu ook flawless kan maken als mat voor de perfect star =)
Kreeg eerst mijn Perfect star recipy. Mooi dat ik nu ook flawless kan maken als mat voor de perfect star =)
[ Voor 10% gewijzigd door Omoe op 03-07-2012 15:06 ]
Als ik het goed begrijp, als je de het hoogste juweel plan hebt, kun je daar nog niets mee zonder dat je ook de plannen voor de tussenliggende van perfect star, flawless star hebt? (er vanuitgaande dat je ze niet op het AH kooptOmoe schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:05:
ik heb flawless star amethyst gekregen in act 1 denk ik. Perfect star amethyst recipe in act 3. Zal gewoon toeval zijn?
[ Voor 5% gewijzigd door Ryan1981 op 03-07-2012 15:10 ]
je kan er wel iets mee, maar dan zou je de materialen moeten kopen...Ryan1981 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:10:
[...]
Als ik het goed begrijp, als je de het hoogste juweel plan hebt, kun je daar nog niets mee zonder dat je ook de plannen voor de tussenliggende van perfect star, flawless star hebt? (er vanuitgaande dat je ze niet op het AH koopt)
het is makkelijker om je gems "door te levelen"
edit: ninja edits
Inderdaad.. In mijn geval een klein gelukje 
Maar het tussen liggende recept is goedkoper dan als je de steentjes koopt.
Voor de grap uitgerekend: Nightmare krijg je perfect amethyst bijvoorbeeld. (nightmare is makkelijk farmen)
Om dan perfect star amethyst te maken heb je ongeveer 6500 steentjes uit Nightmare nodig
En dan heb je nog een graad hoger: Radiant star Amethyst.
Voor de grap uitgerekend: Nightmare krijg je perfect amethyst bijvoorbeeld. (nightmare is makkelijk farmen)
Om dan perfect star amethyst te maken heb je ongeveer 6500 steentjes uit Nightmare nodig
skoozie schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:20:
[...]
je kan er wel iets mee, maar dan zou je de materialen moeten kopen...
het is makkelijker om je gems "door te levelen"
Ryan1981 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:10:
[...]
Als ik het goed begrijp, als je de het hoogste juweel plan hebt, kun je daar nog niets mee zonder dat je ook de plannen voor de tussenliggende van perfect star, flawless star hebt? (er vanuitgaande dat je ze niet op het AH koopt)
Ik heb weleens gekeken wat het mij kost om een bepaalde lvl hoger van een gem te maken, echter in de AH kan je voor vaak exact hetzelfde bedrag de gemaakte gem kopen.
Dan kost het me dus geen ingredienten en scheelt me alles bij elkaar zoeken en lvl-en elke keer.
Plus ruimte in je stash
Wat ik ook al 2 keer heb meegemaakt is een armor in de AH gekocht met bepaald lvl gems voor 300k bijvoorbeeld terwijl 1 enkele gem van de 3 al 200k waard was
Direct op buy-out op dat soort items!
PS. waar blijven de Saphire en Diamond gems??
Dan kost het me dus geen ingredienten en scheelt me alles bij elkaar zoeken en lvl-en elke keer.
Plus ruimte in je stash
Wat ik ook al 2 keer heb meegemaakt is een armor in de AH gekocht met bepaald lvl gems voor 300k bijvoorbeeld terwijl 1 enkele gem van de 3 al 200k waard was
Direct op buy-out op dat soort items!
PS. waar blijven de Saphire en Diamond gems??
[ Voor 30% gewijzigd door GeeMoney op 03-07-2012 15:38 ]
En craften kost klauwen met geld... dus al met al valt het flink tegen als je niet miljoenen in je stash hebtOmoe schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:24:
Inderdaad.. In mijn geval een klein gelukje
[...]
[...]
Moet even de bedragen precies naast elkaar houden.
Maar zag volgens mij Radian star amethyst voor 19 milj gaan. (hoogste rank)
Perfect star voor 6-7 milj op AH?
Had vanochtend vluchtig gekeken. Zal het allemaal precies uitrekenen.
Craften valt sowiso heel erg tegen, na Radiant square.
Maar zag volgens mij Radian star amethyst voor 19 milj gaan. (hoogste rank)
Perfect star voor 6-7 milj op AH?
Had vanochtend vluchtig gekeken. Zal het allemaal precies uitrekenen.
Craften valt sowiso heel erg tegen, na Radiant square.
Muta schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:36:
[...]
En craften kost klauwen met geld... dus al met al valt het flink tegen als je niet miljoenen in je stash hebt
Dit klopt niet zover ik heb gemerkt.. Er zit geen timer op de scheetjes maar een max aantal dat er tegelijk kunnen zijn.Omoe schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:39:
[...]
Monk werd wat saai dus heb ik wat crit gear gehaald voor m'n wizard voor zo'n leuke crit mass build en het is eigenlijk wel leuk spelen, moet alleen een beetje meer crit hebben zodat het meer proc'd.
Vanmorgen even een half uur gespeeld Act1 inferno.
Kwam bij de butcher erbij.
Toen was het 10 voor 8 moest me nog gaan klaar maken.
Was met broertje aan het spelen (sorc) ik DH.
Ik oke help hem wel met laatste Elete Pack. (niet dat het nodig is)
En wat denk je dropt er een legendary ring.
Mijn 4 de legendary ring al.
verder Swaard Crosbow 2 staffs maar goed.
Maar wel veel Ringen ...
Kwam bij de butcher erbij.
Toen was het 10 voor 8 moest me nog gaan klaar maken.
Was met broertje aan het spelen (sorc) ik DH.
Ik oke help hem wel met laatste Elete Pack. (niet dat het nodig is)
En wat denk je dropt er een legendary ring.
Mijn 4 de legendary ring al.
verder Swaard Crosbow 2 staffs maar goed.
Maar wel veel Ringen ...
snap d'r ook de ballen vanVerwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:18:
Kom op zeg... leer eerst eens normaal Nederlands praten cq. typen.
Man man man...
Steam: CatBearCow
Over random nummers, vind ik deze strip van Dilbert wel mooi:
http://dilbert.com/strips/comic/2001-10-25/
Edit: de grap is ook dat 9 9 9 9 9 9 gewoon een mogelijke random reeks is, de kans erop is even groot als
5 3 7 2 9 1 terwijl je (als mens) eerder geneigd zou zijn om de tweede reeks als meer waarschijnlijk te beschouwen en de eerste reeks te roepen dat het niet random is.
Ik denk dat het bij Diablo precies hetzelfde werkt.
http://dilbert.com/strips/comic/2001-10-25/
Edit: de grap is ook dat 9 9 9 9 9 9 gewoon een mogelijke random reeks is, de kans erop is even groot als
5 3 7 2 9 1 terwijl je (als mens) eerder geneigd zou zijn om de tweede reeks als meer waarschijnlijk te beschouwen en de eerste reeks te roepen dat het niet random is.
Ik denk dat het bij Diablo precies hetzelfde werkt.
[ Voor 60% gewijzigd door DJskippy op 03-07-2012 16:42 ]
Dank je wel ga ik wat mee doen .
Gelukkig maak ik niet het nieuws. Maar zorg er wel voor dat het er is
Gelukkig maak ik niet het nieuws. Maar zorg er wel voor dat het er is
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:18:
Man man man...
Ik neem dat terug van "wel leuk spelen" crit build is gewoon hilarisch om te spelen. Ik kan in prinicipe gewoon still staan en button smashen tot ik er bij neerval (letterlijk). Enige affix die ik tot nu toe heb gezien die vervelend is, is shielding omdat dat geen crit proc'd. Dit is echt voor het eerst dat ik in lasers kon staan zonder health te verliezen.
Behalve Crit Chance is het standaard wizard spul wat je nodig hebt? int/vit en crit dmg? of is dex/str ook belangrijk omdat je meer klappen krijgt?Creqaw schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:27:
Ik neem dat terug van "wel leuk spelen" crit build is gewoon hilarisch om te spelen. Ik kan in prinicipe gewoon still staan en button smashen tot ik er bij neerval (letterlijk). Enige affix die ik tot nu toe heb gezien die vervelend is, is shielding omdat dat geen crit proc'd. Dit is echt voor het eerst dat ik in lasers kon staan zonder health te verliezen.
Zolang ik niet hoger dan Flawless Square krijg, heb ik nog ff te gaan 
Costs | |||||
---|---|---|---|---|---|
3x | ![]() | + 3x | ![]() | + 30.000 gold = | ![]() |
9x | ![]() | + 15x | ![]() | + 140.000 gold = | ![]() |
27x | ![]() | + 54x | ![]() | + 420.000 gold = | ![]() |
81x | ![]() | + 174x | ![]() | + 1.360.000 gold = | ![]() |
243x | ![]() | + 537x | ![]() | + 4.280.000 gold = | ![]() |
729x | ![]() | + 1.631x | ![]() | + 13.240.000 gold = | ![]() |
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
In principe is het gewoon wizard gear met crit maar dat word al snel duur dus ik laat int/vit wat achter. Ik heb ook relatief weinig unbuffed all res maar daarvoor heb ik prismatic armor. Niet echt force armor nodig aangezien je in principe nooit gehit word (perma diamond skin).skoozie schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:29:
[...]
Behalve Crit Chance is het standaard wizard spul wat je nodig hebt? int/vit en crit dmg? of is dex/str ook belangrijk omdat je meer klappen krijgt?
Wie kan mij helpen met wat meer damage ? En dit op mijn Demon Hunter Lvl 31. Zit nu op 640 Damage. Alleen ik snap nog niet echt veel van de uitrusting en wapens.
Mij is wel uitgelegd daar dat ik op dexerity moet letten?
Waar moet ik nog meer op letten? Want al dat combinen van die steentjes in een socket word ik ook niet veel wijzer van.
Waar moet ik nog meer op letten? Want al dat combinen van die steentjes in een socket word ik ook niet veel wijzer van.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Hahah nice!
Dat maakt het lekker duidelijk.... en een beetje hulpeloos
Blizzard weet wel hoe ze farm spelletjes moeten maken.......
Dat maakt het lekker duidelijk.... en een beetje hulpeloos
Blizzard weet wel hoe ze farm spelletjes moeten maken.......

glashio schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:35:
Zolang ik niet hoger dan Flawless Square krijg, heb ik nog ff te gaan
[ Voor 80% gewijzigd door Omoe op 03-07-2012 16:40 ]
Ik gebruik deze regelmatig om te checken of de ah goedkoper is dan zelf craften:
http://starcrafttools.net/diablo-gem-calc.php
hier kan je de prijs in de ah opgeven voor zowel je tomes(als je die moet kopen, anders 0) en je gems.
http://starcrafttools.net/diablo-gem-calc.php
hier kan je de prijs in de ah opgeven voor zowel je tomes(als je die moet kopen, anders 0) en je gems.
damage = wapen dps * (dexterity/100) * increased attack speed (van je quiver en andere gear)MrJoker1985 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:38:
Wie kan mij helpen met wat meer damage ? En dit op mijn Demon Hunter Lvl 31. Zit nu op 640 Damage. Alleen ik snap nog niet echt veel van de uitrusting en wapens.
er zijn nog een paar dingen zoals de kans op een critical hit en de crit damage, maar de bovenste drie is genoeg voor normal.
Slecht beauty slaapje gehad?Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:18:
Man man man...
Da heck, klote AH. Uur geleden klikte ik op "buyout" en ik kreeg "error, due to heavy load the auction has not been processed" Ik dacht ok, koop ik wel andere. Nu, net nadat AH even uitviel krijg ik ineens "completed auction" en mijn geld was weggehaald. Hoezo "not processed" >_>
Nou sorry we zijn niet allemaal zo perfect als jouw.
Maar goed. ik ga weer verder met ervoor zorgen dat het nieuws weer optijd is ..
Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt, zijn reactie was richting de schrijver van die postRaoul.TLS schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:58:
[...]
Hebben jullie trouwens ook dat als je diablo net opstart en dan voor het eerst weer het spel in gaat alles in het begin heeeeeel erg lagged? Vraag me ook af wanneer in dit geval Nvidia met diablo 3 geoptimaliseerde drivers komt
Nou, hier mocht best wat van gezegd worden hoor. Als je op een openbaar forum post dat honderden mensen lezen, zorg dan dat wat je typt tenminste een beetje begrijpbaar is. Een -dt fout zal ik ook niet over vallen, maar zo'n stukje als boven is voor niemand leuk om te lezen.Darth Malak schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:55:
Slecht beauty slaapje gehad?
Ik stoor me er niet zo aan, heb zelf als licht dyslect ook niet echt recht van sprekenZoijar schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 17:02:
[...]
Nou, hier mocht best wat van gezegd worden hoor. Als je op een openbaar forum post dat honderden mensen lezen, zorg dan dat wat je typt tenminste een beetje begrijpbaar is. Een -dt fout zal ik ook niet over vallen, maar zo'n stukje als boven is voor niemand leuk om te lezen.
Ik maakte me daar ook druk over, speel ook DH. Maar heb me voorgenomen dat ik gewoon ga spelen hoe het uitkomt, je zal zien dat heel veel eigenlijk automatisch gaat. Straks maak je bijvoorbeeld in 1x een sprong naar 800 damage, en zo bouw je langzaam op. Zie hier ook getallen voorbij komen waarvan ik denk wtf, maar tot nu toe red ik me nog prima als noob ;-)MrJoker1985 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:38:
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Ik Know 
Ryan1981 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:59:
[...]
Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt, zijn reactie was richting de schrijver van die post
Sommige mensen storing zich aan alles of moeten altijd wat vinden om zich aan te storen.
Ik leg het gewoon naast me neer en erger of stoor me niet zoveel aan ze.
Zeg alleen sorry en amen.

Ryan1981 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:59:
[...]
Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt, zijn reactie was richting de schrijver van die post
Het komt alleen een beetje dom over als iemand zo gebrekkig Nederlands typt als jij doet. Maar misschien kan jij er wel helemaal niks aan doenRaoul.TLS schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 17:13:
Sommige mensen storing zich aan alles of moeten altijd wat vinden om zich aan te storen.
[...]
Verwijderd
AmenTopskilled schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 17:16:
[...]
Het komt alleen een beetje dom over als iemand zo gebrekkig Nederlands typt als jij doet. Maar misschien kan jij er wel helemaal niks aan doen
mensen,
laten we nu eens stoppen met deze miereneukerij, stop met het topic te vervuilen en ga verder op diablo 3 talk aub... aan deze egoboosters hebben de echte volgers van deze topic ook geen zak aan.
heb trouwens geen problemen meer met de AH. alles is gewoon netjes naar mij toegekomen. en met buyout ook geen problemen. had vanochtend nog een kleine issue. maar deze is ook verholpen. (mistte een item in mijn lopende auctions)
@hieronder, is al eens eerder langs gekomen in dit topic
zoals meerderen hadden gezegd, van mij part schrappen ze dat MF.
het juiste spelen is het al zeker niet. ik ga door de content zonder ook maar naar MF te kijken. nu koop ik welliswaar redelijk wat van de ah, wat eigenlijk gelijk staat aan snel switchen van gear, maar om nu elke keer mijn gear te verwisselen als ik bijna een kill heb, nee dank je. ben ik veel te lui voor!
laten we nu eens stoppen met deze miereneukerij, stop met het topic te vervuilen en ga verder op diablo 3 talk aub... aan deze egoboosters hebben de echte volgers van deze topic ook geen zak aan.
heb trouwens geen problemen meer met de AH. alles is gewoon netjes naar mij toegekomen. en met buyout ook geen problemen. had vanochtend nog een kleine issue. maar deze is ook verholpen. (mistte een item in mijn lopende auctions)
@hieronder, is al eens eerder langs gekomen in dit topic
het juiste spelen is het al zeker niet. ik ga door de content zonder ook maar naar MF te kijken. nu koop ik welliswaar redelijk wat van de ah, wat eigenlijk gelijk staat aan snel switchen van gear, maar om nu elke keer mijn gear te verwisselen als ik bijna een kill heb, nee dank je. ben ik veel te lui voor!
[ Voor 47% gewijzigd door Hajame op 03-07-2012 17:25 ]
Goede sfeer hier, met al die ad hominem opmerkingen.
Van Twitter:
Bashiok
@Bashiok
"How do you feel about keeping an MF set to swap in just before a kill? Don't answer yet! We'll be asking you for your thoughts tomorrow. #D3"
Ah, @hierboven: ik zag het vanmorgen nog niet op reddit staan, en ben het vandaag niet tegengekomen. Persoonlijk vind ik het een slechte mechaniek: dat de optimale manier van spelen dat switchen is.
Van Twitter:
Bashiok
@Bashiok
"How do you feel about keeping an MF set to swap in just before a kill? Don't answer yet! We'll be asking you for your thoughts tomorrow. #D3"
Ah, @hierboven: ik zag het vanmorgen nog niet op reddit staan, en ben het vandaag niet tegengekomen. Persoonlijk vind ik het een slechte mechaniek: dat de optimale manier van spelen dat switchen is.
[ Voor 27% gewijzigd door Wravburn op 03-07-2012 17:23 ]
Die reactie was niet voor jou maar voor die gast die commentaar had op jou. Zie mijn quote.Raoul.TLS schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:58:
[...]
M
Probeer daarnaast op zoveel mogelijk items Dexterity en daana wat Vitality te krijgen. Dex vergroot damage en Vit geeft meer leven. Belangrijkste voor damage nu is de damage van jouw wapen.
-dit is een zeer onvolledige maar eenvoudige uitleg ;-) -
Heel simpel gezegd: blauwe en gele gear oppakken. Groene getalletjes is equippen. Koop in AH een goedkoop wapen met een socket en doe daar een rood steentje in (stats maken even niet uit, gewoon met hoogste dps). Zoek op max buyout en sorteer dan op dps. Tip koop een flawless square ruby om er in te doen. Zelfde eventueel met een helm (ook met een socket en rode gem erin doen).MrJoker1985 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:38:
Probeer daarnaast op zoveel mogelijk items Dexterity en daana wat Vitality te krijgen. Dex vergroot damage en Vit geeft meer leven. Belangrijkste voor damage nu is de damage van jouw wapen.
-dit is een zeer onvolledige maar eenvoudige uitleg ;-) -
[ Voor 13% gewijzigd door Ervig op 03-07-2012 17:35 ]
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Verwijderd
Helemaal snappen doe ik het niet. Ik koop nieuwe gloves en krijg 25 strength erbij maar mijn damage gaat er met 233 op achteruit????
Ale gelijke stats zijn beter, het enige verschil is dat de critt chance met 5% achteruit gaat maar de kans op een critt kan toch geen invloed hebben op je damage? Zolang je niet critt doe je die extra damage niet.
Ale gelijke stats zijn beter, het enige verschil is dat de critt chance met 5% achteruit gaat maar de kans op een critt kan toch geen invloed hebben op je damage? Zolang je niet critt doe je die extra damage niet.
Jahwel, crit change wordt wel bij je overall damage gerekend. En met een paar % meer crit change kan je dmg al aardig omhoog schieten.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 17:29:
Helemaal snappen doe ik het niet. Ik koop nieuwe gloves en krijg 25 strength erbij maar mijn damage gaat er met 233 op achteruit????
Damage is je verwachtte damage output per seconde, als je 30% crit chance hebt voor 300% damage dan krijg je:Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 17:29:
(1 - 0.3) * basedmg + 0.3 * (basedmg*3) = 1.6 * basedmg. Dus je dps gaat dan 60% omhoog door die 30% crit chance in vergelijk met 0% crit chance.
Verwijderd
Vreemde beredenatie dan. Als ik elke maand 10% kans heb om een miljoen te winnen kan het heel goed zijn dat ik na 10 jaar nog steeds geen miljoen gewonnen heb. Maar in Diablo krijg je dus de garantie dat je met een 5% critt chance ook daadwerkelijk gaat critten?
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ja.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 17:37:
Vreemde beredenatie dan. Als ik elke maand 10% kans heb om een miljoen te winnen kan het heel goed zijn dat ik na 10 jaar nog steeds geen miljoen gewonnen heb. Maar in Diablo krijg je dus de garantie dat je met een 5% critt chance ook daadwerkelijk gaat critten?
Als jij aan 1000 loterijen per dag mee gaat doen, is de kans dat je wat wint natuurlijk ook groter. Hoe meer hits je plaatst, hoe groter de kans dat je crit.
[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 03-07-2012 17:39 ]
Het verschil met een loterij is dat je zeg maar 1x in de maand kans hebt op die jackpot, en in Diablo elke seconde zowatVerwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 17:37:

Nee, maar dat damage getal is dus een soort van gemiddelde damage. Dat getal is geen stat: dat is slechts een weerspeigeling van hoeveel damage je gaat doen aan de hand van al je andere stats en wapens gecombineerd.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 17:37:
Stel je schiet normaal voor 1 dmg, en je crit voor 3 dmg. Als je 5% crit chance hebt en je schiet 1000 keer, dan zal je wel zo ongeveer 50 keer critten en 950 keer niet. Je doet dan dus 950*1 + 50*3 = 1100 dmg in totaal in 1000 schoten, dus 1.1 dmg per shot.
Verwijderd
Ok, het is een gemiddelde. Jammer van de 250K gold die ik dan verneukt heb. Wordt echt tijd dat ze het mogelijk maken om het verschil in de effecten van de stats ook in het AH mogelijk maken.
Nee, dat krijg je in diablo ook niet, de damage die je ziet is een verwachtingswaarde.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 17:37:
Standaard kansberekening term.
Je moet je ook weer niet te blind staren op die tooltips. Je damage van je normale attacks is in ieder geval omhoog gegaan. En crit change en crit dmg is pas interessant als je er wat meer van hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 17:43:
Ok, het is een gemiddelde. Jammer van de 250K gold die ik dan verneukt heb. Wordt echt tijd dat ze het mogelijk maken om het verschil in de effecten van de stats ook in het AH mogelijk maken.
Nog meer crit gear gekocht, 37% crit en 52% buffed. Ik loop nu door act 2 heen alsof het niks is. Ik ga wel dood als mijn vingers moe worden en ik niet snel genoeg ram op m'n toetsenbord.
Zo! Nu ook solo act III en IV doorlopen. Act III niets hoeven skippen, wel een 3x gestorven op een phasebeast pakketje (natuurlijk ook nog wel is ergens anders van). Act IV was een stuk pittiger en wel wat moeten skippen maar ging over het algemeen ook beter dan verwacht! Huidige stats (unbuffed), dps is slechts 20k:

[ Voor 25% gewijzigd door ormagon op 03-07-2012 18:30 ]
Nou lekker dan, de AH rollback is volgens mij uitgevoerd, en nu heb ik m'n mooie bids allemaal verloren natuurlijk. Ik zie in de AH nu ook veel development messages staan als items. [PH] This text should be replaced with game dat(a).
(Placeholder natuurlijk, vandaar de PH, maar staat toch slordig..)
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Maar is critt sowieso een goed idee voor een barbarian in Inferno? Zou je als melee niet meer op LoH en life regeneration moeten letten?
Ik moet in ieder geval ander gear hebben want mijn all resist is nu in Act 4 hell niet meer dan 70 en zover ik weet is dat "een bietje weinig"
Gaat nog heel veel gold kosten want met grinden ga ik het niet op redelijke termijn bij elkaar krijgen.
Ik moet in ieder geval ander gear hebben want mijn all resist is nu in Act 4 hell niet meer dan 70 en zover ik weet is dat "een bietje weinig"
Crit is heel erg fijn, zeker. Maar helpt je niet meteen door het spel heen. Ik heb nu eerst de gear bij elkaar gesprokkeld om fatsoenlijk door inferno heen te lopen, nu dat het geval is ga ik pas kijken naar crit.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 18:33:
Maar is critt sowieso een goed idee voor een barbarian in Inferno? Zou je als melee niet meer op LoH en life regeneration moeten letten?
Ik moet in ieder geval ander gear hebben want mijn all resist is nu in Act 4 hell niet meer dan 70 en zover ik weet is dat "een bietje weinig"Gaat nog heel veel gold kosten want met grinden ga ik het niet op redelijke termijn bij elkaar krijgen.
Deze melding dus:scorpie schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 18:33:
Nou lekker dan, de AH rollback is volgens mij uitgevoerd, en nu heb ik m'n mooie bids allemaal verloren natuurlijk. Ik zie in de AH nu ook veel development messages staan als items. [PH] This text should be replaced with game dat(a).

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Urgh, shielding. frozen of beide bij elkaar is echt instant death voor een crit build...
hallo? wat dacht je van gemiddelde? je kan toch gewoon CHC*CHD doen en dat optellen voor je gemiddelde dmg.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 17:29:
Me Monk is al aardig opweg!
35K HP
360 resis
37K Dps
36% crit
340% CHD
1H wapen met 145% CHD en 118dex en 832DPS
1h wapen met 65% CHD 536 LoH 2.9% life steal en 110dex en 600DPS
35K HP
360 resis
37K Dps
36% crit
340% CHD
1H wapen met 145% CHD en 118dex en 832DPS
1h wapen met 65% CHD 536 LoH 2.9% life steal en 110dex en 600DPS
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Vraagje aan alle Wizzard spelers.
Spelen jullie met een 1H en Source of een 2H?
Ikzelf gebruik een slome 2H en zit erover na te denken om een snelle 1H + source te kopen, vraag me alleen af of dat zinvol is (waste of gold?). Ik ben namelijk bang dat een 1H + Source er voor zorgt dat je andere spells gaat gebruiken (magic missile bijvoorbeeld die je dan kan spammen) maar niet echt bijdraagd aan progressie of zie ik dat verkeerd?
Spelen jullie met een 1H en Source of een 2H?
Ikzelf gebruik een slome 2H en zit erover na te denken om een snelle 1H + source te kopen, vraag me alleen af of dat zinvol is (waste of gold?). Ik ben namelijk bang dat een 1H + Source er voor zorgt dat je andere spells gaat gebruiken (magic missile bijvoorbeeld die je dan kan spammen) maar niet echt bijdraagd aan progressie of zie ik dat verkeerd?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging