Geen idee (kan nu niet checken zit op werk) maar heb de items er niet voor uitgezocht. Ik kijk voornamelijk naar Int / Vit / All res.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:54:
[...]
Crit Chance, Crit damage & Attack speed op gear?
Ik had dit wapen gevonden, ben zelf DH dus wilde ik het verkopen op de AH. Toen ik ging rondzoeken bleek dat er 31 pagina's met Immortal king's stone crusher wapens zijn, prijs varieerend van 100k tot 15 mil oid.
Dus vroeg ik me af: hoe bepaal je nu de prijs van een item?
(Ik wist trouwens ook niet dat je kon zoeken op naam van een (legendary?) item!)
(Ik wist trouwens ook niet dat je kon zoeken op naam van een (legendary?) item!)

zoek op dat wapen + attack speed. kijk dan eens wat ze er voorvragenDJskippy schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:04:
Ik had dit wapen gevonden, ben zelf DH dus wilde ik het verkopen op de AH. Toen ik ging rondzoeken bleek dat er 31 pagina's met Immortal king's stone crusher wapens zijn, prijs varieerend van 100k tot 15 mil oid.
[afbeelding]
Das een goeie! (Waarom denk ik daar zelf nooit aan....Muta schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:08:
[...]
zoek op dat wapen + attack speed. kijk dan eens wat ze er voorvragen
Edit: Zoals bericht hierna zegt: dat werkt niet... jammer.... was anders welles handig geweest!
[ Voor 16% gewijzigd door DJskippy op 12-06-2012 18:20 ]
das het vervelende, zodra je op een wapennaam zoekt kan je geen andere properties meer aangeven waarop je wilt zoekenMuta schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:08:
[...]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik denk dat je altijd naar de goedkoopste moet kijken met vergelijkbare stats. Je hebt namelijk altijd mensen die 100 mil vragen, puur omdat het een legendary is, maar die zullen hem nooit verkopen. Als je wat verder kijkt zie je dat ze er ook voor bv 50k staat en dat is dan waarschijnlijk de enige prijs waarvoor iemand hem zal kopen. Altijd kijken naar de goedkoopste die te koop staat, tenzij die pas net te koop staat.Muta schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:08:
[...]
Je kan wel maximum invullen, dus ik zou bijv beginnen met 200k invullen en in zijn algemeenheid de stats van die bekijken en dan stapjes verhogen/verlagen totdat je matcht hebt
Klinkt logisch! Dat zal ik dan maar doen.... voelt ergens wel als 'jammer' ik bedoel kreeg het idee dat 1 mil misschien haalbaar was, maar inderdaad: die van 50k zou ik ook als eerste kopen.NACBreda schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:21:
[...]
Ik denk dat je altijd naar de goedkoopste moet kijken met vergelijkbare stats. Je hebt namelijk altijd mensen die 100 mil vragen, puur omdat het een legendary is, maar die zullen hem nooit verkopen. Als je wat verder kijkt zie je dat ze er ook voor bv 50k staat en dat is dan waarschijnlijk de enige prijs waarvoor iemand hem zal kopen. Altijd kijken naar de goedkoopste die te koop staat, tenzij die pas net te koop staat.
Klinkt vervelend, maar ik zie niet in wie dat wapen uberhaupt zou kopen: hij is namelijk erg slecht voor lvl 60. Sowieso zijn twee-handers helemaal niet zo geliefd, en als ze dan "maar" 850 dps doen eigenlijk niet bruikbaar.
---
Damn, Izual is moeilijk op inferno. Nouja, Izual op zich zou ik makkelijk aankunnen, alleen is het zo vervelend dat hij een area attack doet die je zelfs raakt als je buiten beeld staat, zo ongeveer met de lichtsnelheid gaat, geen echte aankondiging heeft.... en je uiteraard in een keer doodmaakt. Had hem een keer bijna in 30 pogingen ofzo. Naja, blijven proberen. Moet toch te doen zijn? Het is zo lastig een 1.5s SS te timen op een attack die ik niet kan zien.
---
Damn, Izual is moeilijk op inferno. Nouja, Izual op zich zou ik makkelijk aankunnen, alleen is het zo vervelend dat hij een area attack doet die je zelfs raakt als je buiten beeld staat, zo ongeveer met de lichtsnelheid gaat, geen echte aankondiging heeft.... en je uiteraard in een keer doodmaakt. Had hem een keer bijna in 30 pogingen ofzo. Naja, blijven proberen. Moet toch te doen zijn? Het is zo lastig een 1.5s SS te timen op een attack die ik niet kan zien.
secondPizZa_CalZone schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:38:
Ik zou hem puur als nostalgie inlijsten in mijn stash
[ Voor 62% gewijzigd door Zoijar op 12-06-2012 18:41 ]
Ik zou hem puur als nostalgie inlijsten in mijn stash
Dan ben ik zeker de diehard met zowel de wd en barb redelijk ver in inferno (wd begin act3, barb eind act3).Joarie schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:21:
[...]
Simpel, het zullen overwegend Wizard, DH en Monk zijn (in die volgorde).
Barb en WD zijn een beetje een uitstervend ras op Inferno
Maar ik kan dat wel begrijpen. Zeker solo heb je behoorlijk wat gear nodig met die twee classes, al helemaal met de barb. Daarom ben ik langzaam mijn wd aan het ontmantelen voor gold om de barb verder te gearen.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Momenteel zit ik nog steeds vast in act1 inferno ook al is mijn barb de afgelopen week merkbaar sterker geworden. Heeft iemand nog tips waar ik goed / snel gold kan farmen op dit punt in de game ?
Klein beetje lag overigens op dit moment :x
[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 12-06-2012 18:49 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Lvl 10 crap ofzo.. Voor de rest nog geen legendaries..
Afhankelijk van waar je vast zit. Zelf ging ik voor een 5 stack bossrun. Gear = moneyBospa01 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:41:
Momenteel zit ik nog steeds vast in act1 inferno ook al is mijn barb de afgelopen week merkbaar sterker geworden. Heeft iemand nog tips waar ik goed / snel gold kan farmen op dit punt in de game ?
Geluk hebben... Ik heb "maar" 45 mf op mn monk maar bijna dagelijks dropt er wel een legendary/set-item. Meestal ook crap... Maar tot nu toe 3 goede.aicaramba schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:54:
ik speel om de dag met mn wizard, en de andere dag rush ik door normal met een andere char... Nu heb ik 2 x in het begin stuk van act 2 (naar kashim outpost gaan) een legendary gevonden, maar wel 2x op normal
Lvl 10 crap ofzo.. Voor de rest nog geen legendaries..
[ Voor 97% gewijzigd door PizZa_CalZone op 12-06-2012 19:00 ]
Hm, ik zag een 1h sword met 865 DPS en +90% crit damage voor 150k. Ik dacht er niet over na, flip een page verder, realiseer me ineens dat het een goed wapen was, flip back en het is sold >_<
Wat is een beetje redelijk precies voor wapens in de 810-880 DPS range? Ik wil best wat uitgeven maar geen idee wat het eigenlijk allemaal waard is en is +crit damage eigenlijk wel nuttig?
Wat is een beetje redelijk precies voor wapens in de 810-880 DPS range? Ik wil best wat uitgeven maar geen idee wat het eigenlijk allemaal waard is en is +crit damage eigenlijk wel nuttig?
De eerste 4 mobs in act2 eindigen mijn ambities in 3 secondenPizZa_CalZone schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:55:
Afhankelijk van waar je vast zit. Zelf ging ik voor een 5 stack bossrun. Gear = money
Momenteel doe ik voornamelijk SK + butcher(incl Warden) runs
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Morgen vrij! Lekker hele dag gamen!!! Beetje gold runs doen en public games!
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
waar kan je de beste gold runs doen ?
Ik zou blijven doen wat je doet... Potjes slopen in crypts is ook maar leuk voor 1 minuut. En gear = money en money = gear. Dus dubbel zo goedBospa01 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:59:
[...]
De eerste 4 mobs in act2 eindigen mijn ambities in 3 seconden
Momenteel doe ik voornamelijk SK + butcher(incl Warden) runs

NM of hell als level 60 In Core of arreatmanii schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:06:
waar kan je de beste gold runs doen ?
Dan NM wals je zo doorheen! Vaak 2 of 3 elites ook! Zorg rond de 100% gold Find of MF!
Altijd handig
Hell? Is dat niet iets te moeilijk met GF gear?
afkortingenXtr3me4me schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:09:
[...]
Dan NM wals je zo doorheen! Vaak 2 of 3 elites ook! Zorg rond de 100% gold Find of MF!
Altijd handig
NM?
MF?
hoe bedoel je 100% gold
NM = Nightmare
MF = Magic Find
Je hebt gear die je % meer gold geeft wat je loot! Dus extra gold!
En zo heb je dat ook met Mf
NM = nightmare
MF = magic find.
100% gold bedoelt hij mee 100% extra gold find.
Hmm, iemand was me voor.
Zojuist heb ik Belial solo verslagen op inferno.
[ Voor 14% gewijzigd door FreqAmsterdam op 12-06-2012 19:19 ]
Oh, en als je dat gaat doen, neem ook altijd pickup radius increasing gear mee.
Wat ja de bug?True schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:56:
Lekker buggy ook weer:
Als ik ging bieden ging de prijs telkens hoger en kreeg ik refund omdat ik niet genoeg biedde
Toen maar gewon .5m gedaan en nu staat dat er?
[afbeelding]
Het heeft niet veel zin om 29 uur voor verloop op items te bieden Btw.
ok vraagje... in de friendlist/recently played with... groen icoontje is 'online'... donkergrijs = 'offline' .. maar nu mijn lijstje wat groter wordt zie ik soms ook andere dingen... zoals een ruby en een emerald (dus rood en groen maar ook in de vorm van een gem)
wat in vredesnaam betekent dat ?
wat in vredesnaam betekent dat ?
Linksboven in de friendslist zit een dropdown menutje. Kan je je eigen status aanpassen.
MHW: Jay
aaah juist.. compleet over het hoofd gezien... dank!y0ukn0w schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:53:
[...]
Linksboven in de friendslist zit een dropdown menutje. Kan je je eigen status aanpassen.
Iemand zin om op Hell Bridge of Korsikk te doen en dan de spinnengrotten in voor Valor buff & Gold?
Zit op Party #2 in TS
(Even rebooten)
Zit op Party #2 in TS
(Even rebooten)
Verwijderd
Ik draai Diablo 3 op een iMac uit 2010, de game draait echt goed.
Alleen als er een stuk of 15+ mobs op het scherm komen en ik doe een aoe aanval dan krijg ik echt een verschrikkelijke framedrop. Welke settings in de game zou ik hier voor lager kunnen zetten?
3,2ghz i3
4GB DDR3
5670 512MB
Alleen als er een stuk of 15+ mobs op het scherm komen en ik doe een aoe aanval dan krijg ik echt een verschrikkelijke framedrop. Welke settings in de game zou ik hier voor lager kunnen zetten?
3,2ghz i3
4GB DDR3
5670 512MB
LowFX zou ik zeggen, hetzelfde met mijn 2011 model.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:23:
Ik draai Diablo 3 op een iMac uit 2010, de game draait echt goed.
3,2ghz i3
4GB DDR3
5670 512MB
Tjeez, vanavond is wel de ergste lag sinds de release ...
Hmm, er zijn ook haast geen public games op Inferno. Moet de quest shattered crown in Inferno, maar in m'n eentje gaat het niet lukken.
Dus als iemand zin heeft om gold te farmen of act 1 te acen op Inferno houdt ik mij aanbevolen
Zit iig op TS Party2
Dus als iemand zin heeft om gold te farmen of act 1 te acen op Inferno houdt ik mij aanbevolen
Zit iig op TS Party2
Eyyy Redhat ik wil met je mee, zit alleen nog op mijn werk en ben pas rond 22:00 thuis. (Wel lachen we speelden nog samen d2) dus wat is je naam#tag dan add ik je als ik thuis ben.RedHat schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:36:
Hmm, er zijn ook haast geen public games op Inferno. Moet de quest shattered crown in Inferno, maar in m'n eentje gaat het niet lukken.
Zit iig op TS Party2
Staat in z'n onderschrift: Diablo3 BattleTag: RedHat#2846 ....Mistymo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:41:
[...]
Eyyy Redhat ik wil met je mee, zit alleen nog op mijn werk en ben pas rond 22:00 thuis. (Wel lachen we speelden nog samen d2) dus wat is je naam#tag dan add ik je als ik thuis ben.
Door de grote lag.. en andere dingen toch nu al besloten er mee te gaan stoppen... heb gewoon niet de tijd om te farmen voor inferno dus blij steken op act 1 inferno.. it was fun while it lasted!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Pfff iddDJskippy schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:54:
[...]
Staat in z'n onderschrift: Diablo3 BattleTag: RedHat#2846 ....
Ja ik onderzoek allesSubversa schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:36:
[...]
Daar heb je ook best lang over gedaan, gz anyway.
Verwijderd
Nog mensen die ACT I of Act II momenteel aan het farmen zijn?
alleen begint nogal saai te worden op men Barb tank.
Trizzjeeuh#2601
Trizzjeeuh#2601
Ok, volgens mij ga ik even vloeken, en kan deze ook in het grote FUUUUUU topic
Heb een dag eraan gespendeerd om met mijn lvl 34 Barb de Staff of Hearding compleet te krijgen. Uiteindelijk alle drops verzameld, en staff gemaakt, en naar het secret pony level gegaan. Daar veel leuke items gevonden, en omdat mijn stash volzat alle grijze items eruit gemikt.... waaronder dus ook de staf
Vervolgens het level gecleared, en weer opnieuw willen doen, en nu kan ik er niet meer in.... Iemand een idee, behalve heel hard lachen?
Heb een dag eraan gespendeerd om met mijn lvl 34 Barb de Staff of Hearding compleet te krijgen. Uiteindelijk alle drops verzameld, en staff gemaakt, en naar het secret pony level gegaan. Daar veel leuke items gevonden, en omdat mijn stash volzat alle grijze items eruit gemikt.... waaronder dus ook de staf

Vervolgens het level gecleared, en weer opnieuw willen doen, en nu kan ik er niet meer in.... Iemand een idee, behalve heel hard lachen?
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Op m'n Demon Hunter farm ik Act III, maar ik wil eigenlijk terugvallen op Act I of II zodat ik m'n magic find gear constant aan kan houden. M'n Barb staat nu stil in Act II omdat ik daar nog wat gear voor moet verzamelen.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:23:
Nog mensen die ACT I of Act II momenteel aan het farmen zijn?
Trizzjeeuh#2601
Ai, dat is zuur. Helaas zul je de staff opnieuw moeten maken, je kunt hem niet terug krijgen.Sparhawk schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:25:
Ok, volgens mij ga ik even vloeken, en kan deze ook in het grote FUUUUUU topic![]()
![]()
![]()
![]()
Heb een dag eraan gespendeerd om met mijn lvl 34 Barb de Staff of Hearding compleet te krijgen. Uiteindelijk alle drops verzameld, en staff gemaakt, en naar het secret pony level gegaan. Daar veel leuke items gevonden, en omdat mijn stash volzat alle grijze items eruit gemikt.... waaronder dus ook de staf![]()
![]()
![]()
Om dit probleem enigszins te behelpen krijgt de staff in een volgende patch een andere kleur dan het huidige wit:
In addition, we will be color-coding the staff so it is no longer a white item in a future patch.
[ Voor 87% gewijzigd door Rone op 12-06-2012 21:35 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Misty om 22 uur speel ik iig niet meer 
Volgende keer beter.
Mja, heb de D2 community nog een hoop troep gegeven
Hoop Enigma's, Infinitys enzo
Volgende keer beter.
Mja, heb de D2 community nog een hoop troep gegeven
Het ene moment gaat dit topic harder dan nicky lauda. Maar 's avonds is het ziekelijk uitgestorven... Mja, eindelijk richting huis... Kan ik ook meedoen met gamen ipv op een leeg topic rondhangen.
Nog mensen net als ik onderweg naar huis die straks een rondje act 2 inferno runs willen doen?
Edit: oh ben niet alleen... Had moeten refreshen
Nog mensen net als ik onderweg naar huis die straks een rondje act 2 inferno runs willen doen?
Edit: oh ben niet alleen... Had moeten refreshen
[ Voor 8% gewijzigd door PizZa_CalZone op 12-06-2012 21:46 ]
Als iemand nog goede Inferno gear over heeft voor een Monk houdt ik mij aanbevolen. Voor een beetje schappelijke prijzen
In de US is de Real Money AH live gegaan.
MHW: Jay
Logisch toch, iedereen is aan het spelenPizZa_CalZone schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:45:
Het ene moment gaat dit topic harder dan nicky lauda. Maar 's avonds is het ziekelijk uitgestorven... Mja, eindelijk richting huis... Kan ik ook meedoen met gamen ipv op een leeg topic rondhangen.
Ik zit nu halverwege hell met mijn monk en ben er eigenlijk wel klaar mee, tot mijn groot ongenoegen, want ik had echt gehoopt meer lol te hebben van D3.
Tevens merk ik dat de aanwezigheid van de AH het plezier een stuk bederft voor mijzelf. Traden was in D2 een van de zaken waar ik graag voor ging MFen, maar dat gevoel krijg ik nu in D3 totaal niet.
Een paar vragen:
- wordt het met inferno interessanter of meer van hetzelfde maar dan debiel veel dmg?
- is de benodigde gear voor inferno redelijkerwijs te farmen op hell, of is het net zo'n kansloze grind als de D2 runewords waren?
Tevens merk ik dat de aanwezigheid van de AH het plezier een stuk bederft voor mijzelf. Traden was in D2 een van de zaken waar ik graag voor ging MFen, maar dat gevoel krijg ik nu in D3 totaal niet.
Een paar vragen:
- wordt het met inferno interessanter of meer van hetzelfde maar dan debiel veel dmg?
- is de benodigde gear voor inferno redelijkerwijs te farmen op hell, of is het net zo'n kansloze grind als de D2 runewords waren?
inferno is vooral meer damage, maar dat veranderd de game wel enorm, je moet echt compleet anders spelen. Met de gear waarmee je uit hell komt + een nieuw wapen (als je het een beetje hebt bij gehouden) kan je waarschijnlijk wel act1 inferno aan, de grote, GROTE muur zit vooral act2, die is ineens absurd veel moeilijker dan a1. Ik zou toch adviseren om hell ff af te maken en dan te beslissen of je door gaat na het zien van inferno. Niet iedereen vind hetzelfde leuk!Rene59 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:11:
Ik zit nu halverwege hell met mijn monk en ben er eigenlijk wel klaar mee, tot mijn groot ongenoegen, want ik had echt gehoopt meer lol te hebben van D3.
Een paar vragen:
Vanaf level60/inferno begint het spel pas eigenlijk vind ik, farmen in act1 is goed te doen, (dat zit nog wel in de buurt van act4hell). De valor buff maakt t ook wel interessant om voor elites te gaan die er ook volop te vinden zijn in ac1. Je zal zelf wel gear vinden die je kan gebruiken, maar denk dat het vooral moet hebben van items die leuk te verkopen zijn op AH, zodat je daarmee weer upgrades kan doorvoeren. Vanaf act2 en hoger word t wel wat pittig.
[ Voor 4% gewijzigd door StygMa op 12-06-2012 22:20 ]
Verwijderd
ACT 1 kom je idd nog redelijk simpel voorbij.
Daarna mag je ACT 1 eindeloos gaan farmen tot je ACT 2 kunt clearen.
Daarna nog meer ACT 1 farmen omdat dat zoveel efficienter is dan ACT 2 (en omdat +/- dezelfde zooi dropt)
tot je gegeared bent voor ACT III & IV en dat is best een serieuze grind.
Daarna mag je ACT 1 eindeloos gaan farmen tot je ACT 2 kunt clearen.
Daarna nog meer ACT 1 farmen omdat dat zoveel efficienter is dan ACT 2 (en omdat +/- dezelfde zooi dropt)
tot je gegeared bent voor ACT III & IV en dat is best een serieuze grind.
Ik heb nu dus door dat mijn "sta still en laser" niet werkt in Inferno en ik probeer nu dus de blizzard + hydra + piercing orb, Dit is toch wel een verandering aangezien ik nooit eerder zo heb gespeelt.
Hmm oke dus toch maar ff doorzetten tot inferno en dan weer verder kijken maar
Hm, ik heb het idee dat ik dit of heel erg verkeerd doe of dat ik undergeared ben.
Ik doe nu 1x Blizzard, summon gelijk Hydra en sta op een afstandje Piercing Orbs te gooien. De firechain dingen waarop ik het probeerde rennen zo door de Blizzard heen en vermoorden me...
Ik doe nu 1x Blizzard, summon gelijk Hydra en sta op een afstandje Piercing Orbs te gooien. De firechain dingen waarop ik het probeerde rennen zo door de Blizzard heen en vermoorden me...
Holy shit. Net met mijn barb act 2 inferno begonnen. Dat is inderdaad wel extreem veel moeilijker dan act 1. In act 1 is het vooral de magic die het lastig maakt. Maar in act2 slaan de gewone beestje al zo hard dat het met een paar rake klappen al het einde is.
Hoe moet je je daar nou weer tegen wapenen? Ik heb nu (buffed met warcry + enchantress) 9k armor, 48k hp, en doe 13k damage:

Als passive skills gebruik ik nerves of steel, superstition en tough as nails. als prim/sec attack frenzy/leap. Verder uiteraard warcry en revenge met daarnaast ground stomp & wrath of the berserker.
Volgens mij heeft het weinig zin om te investeren in meer vitality, maar wel in meer damage reduction?
Hoe moet je je daar nou weer tegen wapenen? Ik heb nu (buffed met warcry + enchantress) 9k armor, 48k hp, en doe 13k damage:

Als passive skills gebruik ik nerves of steel, superstition en tough as nails. als prim/sec attack frenzy/leap. Verder uiteraard warcry en revenge met daarnaast ground stomp & wrath of the berserker.
Volgens mij heeft het weinig zin om te investeren in meer vitality, maar wel in meer damage reduction?
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Daar sluit ik me bij aan, normal t/m hell was een eitje. Als je een beetje goede wapens hebt is het monsters neermaaien. Eenmaal in Inferno aangekomen word ikzelf neergemaaid
Alsof Blizzard in Inferno even wraak neemt op je, als melee zijnde is het extra moeilijk zonder gear. ACT1 kon ik nog dualwielden, maar nu is het gewoon niet te doen in ACT2. weer hetzelfde verhaal: het gaat stapje voor stapje. Inmiddels ben ik het goed zat om met m'n monk te spelen/om de klap doodgaan. Ben daarom een DH begonnen, maar dat begint ook te vervelen...
Ik had liever gehad dat de difficulty wat beter verspreid was, misschien 3 moeilijkheidsgraden ipv 4

Alsof Blizzard in Inferno even wraak neemt op je, als melee zijnde is het extra moeilijk zonder gear. ACT1 kon ik nog dualwielden, maar nu is het gewoon niet te doen in ACT2. weer hetzelfde verhaal: het gaat stapje voor stapje. Inmiddels ben ik het goed zat om met m'n monk te spelen/om de klap doodgaan. Ben daarom een DH begonnen, maar dat begint ook te vervelen...
Ik had liever gehad dat de difficulty wat beter verspreid was, misschien 3 moeilijkheidsgraden ipv 4
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Twee tips: Meer Resistance en meer Life on Hit.brama schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:36:
Holy shit. Net met mijn barb act 2 inferno begonnen. Dat is inderdaad wel extreem veel moeilijker dan act 1. In act 1 is het vooral de magic die het lastig maakt. Maar in act2 slaan de gewone beestje al zo hard dat het met een paar rake klappen al het einde is.
[afbeelding]
[...]
Resistance to All Elements wil je zoveel mogelijk van hebben. Mijn Barb heeft bijvoorbeeld 900-1000. Zoveel is niet nodig, maar de 400 in jouw geval (600 met Runed War Cry) is vrij laag.
Verder is Life on Hit onmisbaar, ergens tussen de 500-1000 is wel lekker om mee te beginnen. Zeker als je een beetje snel wapen kunt vinden, en dan een socket met je beste Amethyst erin. Dit zijn mijn Barb's stats:

Binnenkort eens proberen ook de Physical en Fire boven de 1000 te krijgen.
[ Voor 10% gewijzigd door Rone op 12-06-2012 22:49 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
What the... switch ik even naar Hell om een maat te helpen bij Diablo, staat Quest 8 van Act II ineens niet meer in mijn quest list??? Kan ik die kl*te sewers weer door ploegen?
Die 30% block chance zal daarnaast ook wel heel erg veel helpen aangezien ook 'gewone' damage al zo hard binnenkomt. Hoe kom je daaraan? Allemaal in een shield, of ook andere items? En wat is je armor waarde?Rone schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:42:
[...]
Twee tips: Meer Resistance en meer Life on Hit.
Resistance to All Elements wil je zoveel mogelijk van hebben. Mijn Barb heeft bijvoorbeeld 900-1000. Zoveel is niet nodig, maar de 400 in jouw geval (600 met Runed War Cry) is vrij laag.
Verder is Life on Hit onmisbaar, ergens tussen de 500-1000 is wel lekker om mee te beginnen. Zeker als je een beetje snel wapen kunt vinden. Dit zijn mijn stats:
[afbeelding]
Binnenkort eens proberen ook de Physical en Fire boven de 1000 te krijgen.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Momenteel midden ACT2 Inferno met mijn wizard en kom niet meer verder. Dus veel Warden/Butcher runs gedaan. Hele stash vol yellow's maar nog niet indentified. Is het mogelijk als je ermee wacht tot na patch 1.0.3. dat het ilvl hoger zal uitkomen dan als ik ze nu identify?
FFXIV: Victeron Leviathan
Ja, die 30% block chance komt van m'n Stormshield. Ik had de mazzel dat deze dropte tijdens het farmen in Act III met magic find gear:brama schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:49:
[...]
Die 30% block chance zal daarnaast ook wel heel erg veel helpen aangezien ook 'gewone' damage al zo hard binnenkomt. Hoe kom je daaraan? Allemaal in een shield, of ook andere items? En wat is je armor waarde?

Nu nog een Helm of Command en Justice Lantern erbij, dan zit ik op 49% block chance.
Mijn armor is op dit moment 8808 met War Cry en Enchantress, dus dat kan eigenlijk nog wel wat omhoog.
[ Voor 6% gewijzigd door Rone op 12-06-2012 22:55 ]
Nee. Item lvl van die items staat vast bij drop. De graphics van het item 'verraad' al het itemlvl.DiversionNL schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:50:
Momenteel midden ACT2 Inferno met mijn wizard en kom niet meer verder. Dus veel Warden/Butcher runs gedaan. Hele stash vol yellow's maar nog niet indentified. Is het mogelijk als je ermee wacht tot na patch 1.0.3. dat het ilvl hoger zal uitkomen dan als ik ze nu identify?
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Wat ik al dacht, was wel makkelijk cashen anders met wat geluk!Gundogan schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:58:
[...]
Nee. Item lvl van die items staat vast bij drop. De graphics van het item 'verraad' al het itemlvl.
FFXIV: Victeron Leviathan
Verwijderd
Iemand up voor ~30 mins goblin farmen? Act 2 inferno 'Road to Alcarnus'. Deze goblin farm gebruikt Kungen ook atm. Add Teel#2230.
Ik zit met mijn wizard ook in A2 inferno vast. A1 kan ik farmen maar A2 is heel veel moeilijker, ben na 3 hits dood.
Heb te weinig armor en resistance denk ik, maar doe wel 37k DPS met een critical van 60k soms. In A1 inferno is dat genoeg om normale mobs met 1 hit te killen, en de champions zijn ook best te doen. Maar in A2 kan ik een pack van 3-4 normale mobs nieteens aan.
Heb te weinig armor en resistance denk ik, maar doe wel 37k DPS met een critical van 60k soms. In A1 inferno is dat genoeg om normale mobs met 1 hit te killen, en de champions zijn ook best te doen. Maar in A2 kan ik een pack van 3-4 normale mobs nieteens aan.
Na een paar uur spelen begon ik de spam in general te missen *kuch*. Zie ik net dat je na het inloggen eerst handmatig General chat mag aanklikken, heerlijk!
Zal het geholpen hebben om de afgelopen dagen alle spam te reporten
Kiten is moeilijker dan ik dacht, ging er altijd van uit dat het simpelweg hit 'n run was maar het is toch wel redelijk moeilijk en een stuk langzamer.
de idioot die het heeft bedacht om "auto join general chat" aan te zetten speelt zelf volgens mij geen Diablopurge schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 23:48:
Na een paar uur spelen begon ik de spam in general te missen *kuch*. Zie ik net dat je na het inloggen eerst handmatig General chat mag aanklikken, heerlijk!
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Verwijderd
Ik ben een monk van level 60 met nu ongeveer 20k dps.
Ik ben bezig met actII maar heb wel hulp nodig.
Zouden mensen mij willen helpen?
SuperSlider#2451
Ik ben bezig met actII maar heb wel hulp nodig.
Zouden mensen mij willen helpen?
SuperSlider#2451
Zit een stream te kijken van een amerikaan, waar de RMAH al open is.. Daar staan die stormshields met 30block en strenght voor 125$ te koopRone schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:52:
[...]
Ja, die 30% block chance komt van m'n Stormshield. Ik had de mazzel dat deze dropte tijdens het farmen in Act III met magic find gear:
[afbeelding]
Nu nog een Helm of Command en Justice Lantern erbij, dan zit ik op 49% block chance.
Mijn armor is op dit moment 8808 met War Cry en Enchantress, dus dat kan eigenlijk nog wel wat omhoog.
Staan ze er enkel op of worden ze ook verkocht?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
de enige die hij/zij er blij mee maakt zijn de goldsellers zou het een steekpenning zijnTerryb47 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 00:29:
[...]
de idioot die het heeft bedacht om "auto join general chat" aan te zetten speelt zelf volgens mij geen Diablo
Hij houdt de boel in beetje in de gatenTsurany schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 00:52:
Staan ze er enkel op of worden ze ook verkocht?
http://nl.twitch.tv/trumpsc
Er zijn al een aantal 250 dollar items verkocht
Q: Kan ik de skils van mijn follower nog veranderen?
A: Deze kun je elk moment gratis resetten.
Maar hoe dan???
A: Deze kun je elk moment gratis resetten.
Maar hoe dan???
Op z'n icoontje klikken (rechtermuisknop) bovenaan en dan 'Retrain' kiezen.
Ongelooflijk wat er allemaal verkocht word!Julio-K schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 00:55:
[...]
Hij houdt de boel in beetje in de gaten
Signature
Gisteren naar act 2 op hell gegaan. Ben nog maar halverwege maar vind t tot nu toe ERG meevallen. lvl 55 barb. Ik ben tegen een muur aan gelopen in act 1. De Halls of agony hebben me een flink aantal keer snel dood gekregen:) Daarna ging alles tot nu toe van n leien dakje. Ben benieuwd of ik die veelbesproken muur nog tegen ga komen.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
In hell denk ik niet dat je dat al gaat tegenkomen.
De befaamde muur is pas op inferno.
De befaamde muur is pas op inferno.
It is Good to be Bad || Battle.net tag
Ik zit met een lvl52 barb op act1 hell, maar ben nu al twee keer goed door de mangel gehaald, een keer in een crypt en een keer bij dat goatcamp. Uiteindelijk wel door waarom; ik moet eerder wegrennen hehe... maar als ze je inbouwen en je hebt geen leap of run als skill ingesteld, dan ben je dus de sjaak.
Hopen dat vandaag de RAMH online komt , ben benieuwd wat erop staat en wat er met de gold prijzen gaat gebeuren
als het allemaal meevalt koop ik waarschijnlijk een nieuw wapen zoniet spaar ik lekker verder met mijn gold.
Ben zelf pas lvl 28 of zo (speel sporadisch en met meerdere chars) en het is zoals bekend enorm makkelijk. Nu hoor ik veelal hoe makkelijk het is t/m Hell in elk geval. Nu vraag ik mij af, is dit alleen zo als je het AH gebruikt? Als je gewoon het AH niet gebruikt (en geen items accepteert van high level friends), wordt het spel dan wel moeilijk?
Ik HAAT namelijk het AH (en de toegankelijkheid van goede gems op low lvl) omdat de toegankelijkheid van rares zo hoog is dat als je het gebruikt het spel zo makkelijk wordt dat er ECHT niks aan meer is. Zo joinde onlangs een vriend van me om samen te spelen. Hij was lager level maar zijn met rares en games beladen char had 4 keer (!) zo hoge DPS als ik. Kulle en Belial waren binnen 10 seconden neer, ik wist niet eens wat hun skills waren! Ik heb maar vriendelijk gevraagd of hij uit mijn party wilde gaan, wat een beetje treurig was omdat het een vriend van me is, maar het spel werd zo hard gepest voor mij...
Dus ik wil, met 2 vrienden, gewoon tot Inferno lekker spelen met alleen onder elkaar gevonden items. Liefst met langzaam opbouwende moeilijkheidsgraad. Gaat dat lukken of wordt je 'verplicht' het AH te gebruiken?
Zo blijft het spel (voor mij) veel langer leuk.
Ik HAAT namelijk het AH (en de toegankelijkheid van goede gems op low lvl) omdat de toegankelijkheid van rares zo hoog is dat als je het gebruikt het spel zo makkelijk wordt dat er ECHT niks aan meer is. Zo joinde onlangs een vriend van me om samen te spelen. Hij was lager level maar zijn met rares en games beladen char had 4 keer (!) zo hoge DPS als ik. Kulle en Belial waren binnen 10 seconden neer, ik wist niet eens wat hun skills waren! Ik heb maar vriendelijk gevraagd of hij uit mijn party wilde gaan, wat een beetje treurig was omdat het een vriend van me is, maar het spel werd zo hard gepest voor mij...
Dus ik wil, met 2 vrienden, gewoon tot Inferno lekker spelen met alleen onder elkaar gevonden items. Liefst met langzaam opbouwende moeilijkheidsgraad. Gaat dat lukken of wordt je 'verplicht' het AH te gebruiken?
Lastig denk ik. Blizzard heeft de moeilijkheidsgraad zo ingesteld met in het achterhoofd dat er volop in items gehandeld wordt. Misschien dat je na veel items grinden in hell hooguit act1 door komt in inferno. Maar act2 zonder gebruik te maken van de AH gaat niet lukken vrees ik. Al heb ik wel vernomen dat ze de moeilijkheidsgraad van act2 wat naar beneden gaan schroeven. Maargoed het komt er dus op neer dat het spel zo is gemaakt met de bedoeling dat er handel gedreven wordt.SeamusXanthus schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 07:58:
Ben zelf pas lvl 28 of zo (speel sporadisch en met meerdere chars) en het is zoals bekend enorm makkelijk. Nu hoor ik veelal hoe makkelijk het is t/m Hell in elk geval. Nu vraag ik mij af, is dit alleen zo als je het AH gebruikt? Als je gewoon het AH niet gebruikt (en geen items accepteert van high level friends), wordt het spel dan wel moeilijk?
Ik merkte dat er voor mij een muur zat op Act II Hell. Aan het einde van Act II kwam ik in de problemen, na veel proberen, waarschijnlijk door mijn lage 2.1k dps
Toen heeft een maatje mij er even doorheen geholpen, en mij wat leuke items gegeven. Want zelf vind ik he-le-maal niks, drops zuigen echt hard.
Mijn DPS ging van 2.1k tot 5.4k
Maar het blijft lastig... maar dat heeft te maken met mijn bedroevend lage armor rating, en 23K health
Toen heeft een maatje mij er even doorheen geholpen, en mij wat leuke items gegeven. Want zelf vind ik he-le-maal niks, drops zuigen echt hard.
Mijn DPS ging van 2.1k tot 5.4k
Maar het blijft lastig... maar dat heeft te maken met mijn bedroevend lage armor rating, en 23K health

Dat is gewoon absurt...dat is 5x het spel zelf....no way dat ik meer dan 10 euro ga uitgeven aan een item, als ik het al ga doenJulio-K schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 00:55:
[...]
Hij houdt de boel in beetje in de gaten
Die prijzen
Las vanmorgen iemand op Kotaku die claim al 3000$ te hebben verdiend. No way dat ik ooit meer dan 5-10 euro zou neerleggen voor een item... en dat zou ik ook maar één keer doen. Vooral als je bedenkt dat de patch die er aankomt high-end items voor iedereen toegankelijk maakt.

Las vanmorgen iemand op Kotaku die claim al 3000$ te hebben verdiend. No way dat ik ooit meer dan 5-10 euro zou neerleggen voor een item... en dat zou ik ook maar één keer doen. Vooral als je bedenkt dat de patch die er aankomt high-end items voor iedereen toegankelijk maakt.
Dus kan werk stop zetten en gewoon hele dag gaan farmen en items verkopen.....
indeed, maarja wat als je 100k+ per jaar verdient..... dan maken die paar kleine euro's ook niet meer uit denk ik.ReQuiem83 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:08:
[...]
Dat is gewoon absurt...dat is 5x het spel zelf....no way dat ik meer dan 10 euro ga uitgeven aan een item, als ik het al ga doen
En al helemaal niet als die 100k+ van pappie en mammie komt lol
Maar aan de andere kant zegt een stemmetje in mijn hoofd, voor WOW, EVE enzo betaal je ook maandelijks.
Of je nu dat doet of 15eur per maand aan items koopt............
Ik wou die RMAH even uit checken. Krijg ik doodleuk de melding dat wij er pas de 15de gebruik van kunnen maken

ja ik ook stiekem even op mijn pc op het werk geinstalleerd maar helaas.Topskilled schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:17:
Ik wou die RMAH even uit checken. Krijg ik doodleuk de melding dat wij er pas de 15de gebruik van kunnen maken
Verwijderd
Ik ken iemand die elke maand 2300 euro overhoudt om te sparen en je wilt niet weten wat die aan zooi uitgeeft in die Facebookspelletjes. Helaas is ze al getrouwdDodge-Charger schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:17:
[...]
indeed, maarja wat als je 100k+ per jaar verdient..... dan maken die paar kleine euro's ook niet meer uit denk ik.
Maar aan de andere kant zegt een stemmetje in mijn hoofd, voor WOW, EVE enzo betaal je ook maandelijks.
Als ik 100k per jaar zou verdienen dan zou ik toch wel andere leuk speeltjes hebben ipv diablo ^^Dodge-Charger schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:17:
[...]
indeed, maarja wat als je 100k+ per jaar verdient..... dan maken die paar kleine euro's ook niet meer uit denk ik.
Ik wil ook geen AH gebruiken. Het is een loot game, dus lijkt het me leuker om items te vind. Verder ben ik nog diablo noob. Ik zit nu in act 1 van hell en vind het best lastig. Ik heb al wat moeten grinden en ben nu op weg naar de skeleton king. Maar ik moet snelle elite/champion packs overslaan. Nightmare was nog goed te doen, maar echt makkelijk ook niet. Ben lvl 53 wizard met 2100 dps en 16k HP.. Sommige items die ik gebruik hebben geen int, maar dex, omdat ik simpelweg nog niets beters heb gevondenSeamusXanthus schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 07:58:
Ja, zo lust ik er ook nog wel een paar zeg. Daar is het benodigd om te spelen. Je hebt toch al full price betaald? Over een week of twee kun je items met de hoogste ilvl krijgen in Hell Act IV en Inferno Act I en II. Leuk om een keer te proberen... maar 15 euro per maand? Mij niet gezien hoorDodge-Charger schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:17:
[...]
Volgens mij kan het 2 kanten op gaan
Mensen weten niet wat ze er voor moeten vragen dus:
1. Plaatsen het veels te duur
2. Plaatsen het veels te goedkoop
Ik gok dat ze eerder 1 gaan doen.
maar zolang er gestoorde mensen zijn die 10+ euro neer gaan leggen blijven de prijzen wel omhoog gaan
Mensen weten niet wat ze er voor moeten vragen dus:
1. Plaatsen het veels te duur
2. Plaatsen het veels te goedkoop
Ik gok dat ze eerder 1 gaan doen.
maar zolang er gestoorde mensen zijn die 10+ euro neer gaan leggen blijven de prijzen wel omhoog gaan
hahaha, dat is dan weer jammer lol.........scheidingVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:18:
[...]
Ik ken iemand die elke maand 2300 euro overhoudt om te sparen en je wilt niet weten wat die aan zooi uitgeeft in die Facebookspelletjes. Helaas is ze al getrouwd
indeedReQuiem83 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:18:
[...]
Als ik 100k per jaar zou verdienen dan zou ik toch wel andere leuk speeltjes hebben ipv diablo ^^
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging