Ik gebruik nu een 1140 dps 2h mace (weaponspeed 1.0) zonder noemenswaardige stats (200 dex/2390 life per kill). Nu kan ik een mace kopen rond de 1,5 mio met 1205 dps en 100 intelect. weet iemand of mijn dps er fiks op vooruit gaat door die 100 intelect? Wil namelijk niet 1,5 mio weggooien om te zien dat mijn dps er maar 200 op vooruit gaat (ben namelijk niet zo rijk). Heb nu in totaal 1550 intelect en dat zou dan worden 1650.
Nice. die zoek ik, welke baas is de 'jailor'?Buntmans schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:57:
gisterenavond dropte de jailor bij mij 'natalya's mark'.... verkocht voor 8 mil en vervolgens deze 8 mil redelijk kwistig uitgegeven
25k dps en 30k hp op mijn wizard nu. wat mijn dps ontzettend zou helpen is goede rings/amulets/gloves met allemaal 15% IAS... maarja $$$ en staat op het punt op generft te worden...
edit. na veel moeite ook alle resists >700 en 2 >800... maar of ik er nu veel van merk....
volgens mij is het random wie hem dropt hoor, maar de jailor is die dude die verschijnt als je die 6 gevangenen bevrijd hebt, stukje voor the butcher.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 18-09 16:28
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Hmm.. 8M uitgeven en maar 25K dps overhouden?Buntmans schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:57:
gisterenavond dropte de jailor bij mij 'natalya's mark'.... verkocht voor 8 mil en vervolgens deze 8 mil redelijk kwistig uitgegeven
25k dps en 30k hp op mijn wizard nu. wat mijn dps ontzettend zou helpen is goede rings/amulets/gloves met allemaal 15% IAS... maarja $$$ en staat op het punt op generft te worden...
edit. na veel moeite ook alle resists >700 en 2 >800... maar of ik er nu veel van merk....
Dat had best 40K kunnen zijn. Denk dat je iets teveel gefocust hebt op res all, wat je als ranged praktisch niet nodig hebt.
Ik zet echt net een mace van 1385 voor 1.5mil te koop en een 1322 voor 1milj. Had je voor een stukje minder mogen overnemenMistymo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:00:
Ik gebruik nu een 1140 dps 2h mace (weaponspeed 1.0) zonder noemenswaardige stats (200 dex/2390 life per kill). Nu kan ik een mace kopen rond de 1,5 mio met 1205 dps en 100 intelect. weet iemand of mijn dps er fiks op vooruit gaat door die 100 intelect? Wil namelijk niet 1,5 mio weggooien om te zien dat mijn dps er maar 200 op vooruit gaat (ben namelijk niet zo rijk). Heb nu in totaal 1550 intelect en dat zou dan worden 1650.

Signature
Dan ga ik even huilen. Ik heb nog nooit een offhand met betere +dmg gezien. En dankzij de socket kan de intelligence best deftig worden.SuperVliegNL schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:51:
[...]
LOL
ondertussen heeft tie hem al gerecycled
mmh nouja probleem is ook ik had een crit build... 35% chance.. alleen heb op mijn moment maar 50% crit dmg, dus mijn build klopt eigenlijk niet echtBosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:02:
[...]
Hmm.. 8M uitgeven en maar 25K dps overhouden?
Dat had best 40K kunnen zijn. Denk dat je iets teveel gefocust hebt op res all, wat je als ranged praktisch niet nodig hebt.
komt wel, die butcher runs brengen redelijk wat op, of ik heb geluk met items (heb ik het nog niet eens over die mark).
Met butcher runs kruip ik ook telkens iets verder, nu in totaal 15k DPS zonder AH te gebruiken. Ik begon met ongeveer 6k DPs aan inferno. Ik speel nu standaard de butcher runs met MF gear wat stacked met NV tot ongeveer 170% MF.
Ik heb hem in de AH gegooid voor 7.5 mill. Nu afwachten of iemand hem kooptMicScott schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:04:
[...]
Dan ga ik even huilen. Ik heb nog nooit een offhand met betere +dmg gezien. En dankzij de socket kan de intelligence best deftig worden.
Als die niet voor 7 uur is verkocht, mag ik 'm dan hebben voor 1 mil?Topskilled schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:09:
[...]
Ik heb hem in de AH gegooid voor 7.5 mill. Nu afwachten of iemand hem koopt
mmh het idee was ook dat ik dacht eens flink gebruik te kunnen maken van prismatic armor, had ergens gelzen dat dat wel goed werkte. maar in de praktijk gebruik ik in de meeste gevallen toch force armor.Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:02:
[...]
. Denk dat je iets teveel gefocust hebt op res all, wat je als ranged praktisch niet nodig hebt.
Als ie niet verkocht is gooit ik hem gewoon opnieuw erin, maar dan voor 5 mill ofzoMicScott schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:10:
[...]
Als die niet voor 7 uur is verkocht, mag ik 'm dan hebben voor 1 mil?
Verwijderd
Altijd leuk om te weten waar/hoe je hem gevonden hebt?Topskilled schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:11:
[...]
Als ie niet verkocht is gooit ik hem gewoon opnieuw erin, maar dan voor 5 mill ofzo
In dat laatste stuk van act3 inferno. Van een blue pack geloof ik.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:11:
[...]
Altijd leuk om te weten waar/hoe je hem gevonden hebt?
Verwijderd
Ah dat verklaart een hoop. Nog %MF aan en/of ?x NV buff? Nice!Topskilled schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:12:
[...]
In dat laatste stuk van act3 inferno. Van een blue pack geloof ik.
Als iemand een leuke wizard 1h DPS 900k+ dps , IAS% met minimum 1.4speed liggen heeft, daar heb ik wel een paar 100k voor over 
Die dingen zijn ongelofelijk moeilijk te vinden op de AH, althans onder 1mil.
En de eerste banwave is eruit:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5740846683
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5740846683
Met NV buff stacked 5x. Maar van mn items heb ik vrij weinig MF.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:16:
[...]
Ah dat verklaart een hoop. Nog %MF aan en/of ?x NV buff? Nice!
IAS% op een wapen zit al verrekend in de DPS die erop staat, dat weet je toch?Sfinx- schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:17:
Als iemand een leuke wizard 1h DPS 900k+ dps , IAS% met minimum 1.4speed liggen heeft, daar heb ik wel een paar 100k voor over
SuccessSfinx- schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:17:
Das vreemd aangezien die modifier niet automatisch berekend zou moeten worden.MicScott schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:18:
[...]
IAS% op een wapen zit al verrekend in de DPS die erop staat, dat weet je toch?
[ Voor 25% gewijzigd door ShadowBumble op 12-06-2012 16:20 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
+IAS zit ook al in de 1.4 verwerkt. als wiz is meestal een traag wapen met dezelfde dps fijner omdat dit je mana-drain verminderd. terwijl je toch dezelfde hoeveelheid damage doet.MicScott schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:18:
[...]
tenzij ik iets mis, uiteraard..
Ik preffereer hjuist een fast weapon kiten met een slow 2h is toch minder lekker, als je weet dat je 2 shots meer eruit kan persenskoozie schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:22:
[...]
+IAS zit ook al in de 1.4 verwerkt. als wiz is meestal een traag wapen met dezelfde dps fijner omdat dit je mana-drain verminderd. terwijl je toch dezelfde hoeveelheid damage doet.
tenzij ik iets mis, uiteraard..
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Had er 1 voor 300K 19% IAS en 981DPS met Poison damage Dagger. 1.80 Echt mazzelSfinx- schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:17:
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Alsof dat zin gaat hebben. Volgende generatie botters staan allang klaar

inderdaad je hebt gelijk, niks doen is een veel beter idee...... Hopeloos dit soort reactiesPcManiaxx schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:23:
Misschien handig om je klasse erbij te melden?Mistymo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:00:
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Wow, die persoon wist echt niet wat hij aan het doen was...Xtr3me4me schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:23:
[...]
Had er 1 voor 300K 19% IAS en 981DPS met Poison damage Dagger. 1.80 Echt mazzel
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ja man, moordenaars kun je ook wel gewoon vrij laten, want er komen altijd wel weer nieuwe!PcManiaxx schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:23:
Natuurlijk heeft dat zin, als ze niet bannen heb je de "oude" generatie + de nieuwe generatie om het maar zo te zeggen.PcManiaxx schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:23:
Botters zullen er altijd zijn helaas, maar des te meer bans des te minder de "casual gebruiker" een bot zal installeren om het te proberen en eventueel vaker te gebruiken omdat deze gebruiker geen zin heeft om het spel opnieuw te kopen.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Appels met peren vergelijken, daar is hier wel sprake van.
Je weet net zo goed als ik dat hier geen eind aan gaat komen. Al kom je elke dag met banwaves, maakt allemaal geen bal uit.
Je weet net zo goed als ik dat hier geen eind aan gaat komen. Al kom je elke dag met banwaves, maakt allemaal geen bal uit.
Wel duur geintje elke keer opnieuw het spel kopen..
Blijkbaar zijn er genoeg mensen die dit financieren
Blijkbaar zijn er genoeg mensen die dit financieren
Een beetje kortzichtig, niet waar?PcManiaxx schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:28:
Signature
Weet ik het gaat me echt om de speedMicScott schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:18:
[...]
De afweging van meer dps / minder speed vs minder dps meer speed is afhankelijk van je build imho. Uit ervaring vind ik een 2h aan low speed (1.0 of lager) veel minder effectief dan een 1h met hogere attack speed, omdat ik de meeste dmg via men primary doe.
Klopt dat dit nadelig is voor je AP sneller te drainen, maar dat vind ik niet opwegen.
Met men max AP (141) schiet ik 4 celestial orbs af binnen de 2 sec, daarna spam ik mijn primary Magic Missile seeker tot AP weer vol is. Regen is vrij hoog dus dat is na een paar seconden.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ah.. zie nu de patchnotes pas, misschien krijg ik dan eindelijk mijn achievements eens die ik behaald heb in het begin, maar die nooit goed geregistreerd zijn...[Achievements have been granted to players who previously completed their objectives, but were not correctly awarded completion credit.
Zoals een aantal lore-boeken die ik niet meer kan lezen omdat ze niet meer droppen..
Tuurlijk maakt dat uit. Ze hebben geen eindeloze voorraad gehackte accounts ofzo en ze gaan echt niet continue nieuwe accounts kopen. Sowieso is het beter dan niets doen.PcManiaxx schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:28:
https://niels.nu
zucht kansloos klaag gedrag weer, hoe zou jij het dan oplossen? negatief zijn kan iedereen, constructief zijn is helaas maar voor weinig mensen weggelegd.PcManiaxx schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:28:
Zo net D3 op Hell uitgespeeld. Nu inferno nog...
Diablo begint bij Act 2 Inferno imo
Zelf sta ik nu vast bij Act3, lekkere one-shots.
Signature
Daar heb je ook best lang over gedaan
Verwijderd
maar als je ze niet bant worden het er meer...PcManiaxx schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:28:
Zit in Act 1 van Hell, heb geen haast (en geen tijdSubversa schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:36:
Daar heb je ook best lang over gedaan, gz anyway.
Niet bannen is impliciet toestemming geven en op een gegeven moment gebruikt iedereen bots.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:37:
maar als je ze niet bant worden het er meer...
[ Voor 36% gewijzigd door Hydra op 12-06-2012 16:38 ]
https://niels.nu
ik denk niet dat iedereen elke dag uren aan een stuk diablo 3 ligt te spelen.Subversa schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:36:
[...]
Daar heb je ook best lang over gedaan, gz anyway.
zelf heb ik er nog maar een uurtje of 25 in steken en zit met mijn barbaar in hell act 1 en mijn WD nightmare act1
Werkt het opnieuw luisteren van die boeken niet? Ze zitten toch (dacht ik) wel in je Story Tab?Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:32:
[...]
Ah.. zie nu de patchnotes pas, misschien krijg ik dan eindelijk mijn achievements eens die ik behaald heb in het begin, maar die nooit goed geregistreerd zijn...
Zoals een aantal lore-boeken die ik niet meer kan lezen omdat ze niet meer droppen..
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
En anders kan het met een ander character (kost wel wat meer tijd).OkkE schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:39:
[...]
Werkt het opnieuw luisteren van die boeken niet? Ze zitten toch (dacht ik) wel in je Story Tab?
MHW: Jay
Of ze lezen met een ander character, dan droppen ze toch wel weer?OkkE schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:39:
[...]
Werkt het opnieuw luisteren van die boeken niet? Ze zitten toch (dacht ik) wel in je Story Tab?
Edit: y0ukn0w was me voor
[ Voor 5% gewijzigd door TheTMC op 12-06-2012 16:41 ]
ik heb iets wat ik mij afvraag maar kan het niet vinden.
Ik heb een aantal wizards gezien met een emerald in hun wapen voor Crit..
Nou heb ik een wapen gekocht waar ook crit op zit. Als ik daar nu een emerald in doe.
Heb ik dan crits op de aanvallen met de rechter en linker muisknop?
Ik heb een aantal wizards gezien met een emerald in hun wapen voor Crit..
Nou heb ik een wapen gekocht waar ook crit op zit. Als ik daar nu een emerald in doe.
Heb ik dan crits op de aanvallen met de rechter en linker muisknop?
Emerald zorgt er alleen voor dat de crit damage hoger wordt. Een crit maak je vanzelf, je hebt een bepaalde crit rate.
dan zou ik daar niet veel aan hebben... wat is opzich de beste gem voor een wizard in een wapen ?Wimploo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:42:
Emerald zorgt er alleen voor dat de crit damage hoger wordt. Een crit maak je vanzelf, je hebt een bepaalde crit rate.
Ik heb weleens in de AH dat ik heb geboden op een wapen, ik Winning ben en als de tijd over is het item op Expired komt maar ik deze dus niet gekocht heb??
Mwa als je een beetje redelijk attack speed en crit rate dan kan de damage aardig wat opleveren. In het begin zou ik nog niet al te veel naar crit kijken maar meer dan DPS dus dan de rode gemstone. Later als je veel meer DPs heb dan zou ik toch op crit overstappen.
Weet je dan zeker dat je tot de laatste seconden heb lopen wachten? De tactiek met auctions waar op geboden kan worden is: wachten tot het laatste moment, dit om lange 'bid-wars' te voorkomen en de prijs zo laag mogelijk te houden. Waarschijnlijk ben je dus gewoon outbid op het laatste moment.GeeMoney schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:46:
Ik heb weleens in de AH dat ik heb geboden op een wapen, ik Winning ben en als de tijd over is het item op Expired komt maar ik deze dus niet gekocht heb??
Verwijderd
Lol hoe kortzichtig om te denken dat alle botters gehackte accounts zijnHydra schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:32:
[...]
Tuurlijk maakt dat uit. Ze hebben geen eindeloze voorraad gehackte accounts ofzo en ze gaan echt niet continue nieuwe accounts kopen. Sowieso is het beter dan niets doen.
Waarom niet? Terugverdientijd is twee dagen.Hydra schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:32:
[...]
Tuurlijk maakt dat uit. Ze hebben geen eindeloze voorraad gehackte accounts ofzo en ze gaan echt niet continue nieuwe accounts kopen. Sowieso is het beter dan niets doen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Als ik outbid ben dan zie ik dat bij het tabblad completed dat ik mijn gold terug kan geven aan mijn stash met de melding outbid.Hatsjoe schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:47:
[...]
Weet je dan zeker dat je tot de laatste seconden heb lopen wachten? De tactiek met auctions waar op geboden kan worden is: wachten tot het laatste moment, dit om lange 'bid-wars' te voorkomen en de prijs zo laag mogelijk te houden. Waarschijnlijk ben je dus gewoon outbid op het laatste moment.
Er staat dan echter volgens mij item expired
Emerald hands down, de rest is waardeloos op higher level.manii schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:45:
[...]
dan zou ik daar niet veel aan hebben... wat is opzich de beste gem voor een wizard in een wapen ?
[ Voor 3% gewijzigd door Sfinx- op 12-06-2012 16:50 ]
Hmm, best vreemd.GeeMoney schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:49:
[...]
Als ik outbid ben dan zie ik dat bij het tabblad completed dat ik mijn gold terug kan geven aan mijn stash met de melding outbid.
Hoelang geleden is het gebeurt? Kan nog wel eens zijn dat er een paar uur vertraging is omdat er weer een Treasure Hunter met je items vandoor is gegaan, en Blizzard die kleine dwaas even moet vermoorden. Mocht je het na een tijdje nog steeds niet hebben, kan je het beste even een ticket maken bij Blizzard. Probeer altijd meteen zo veel mogelijk informatie te verschaffen aan hun, dit om lang gedoe te voorkomen (denk dan aan Auction ID's e.d.). Succes!
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Veel wel, want je ziet ze toch niet zelf tientallen chars tot hell+ levelen?Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:48:
[...]
Lol hoe kortzichtig om te denken dat alle botters gehackte accounts zijn
Misschien iemand die de auction heeft gecancelled met de klokterugzetexploit?GeeMoney schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:49:
[...]
Als ik outbid ben dan zie ik dat bij het tabblad completed dat ik mijn gold terug kan geven aan mijn stash met de melding outbid.
Ok dat kan met een bot/script gedaan worden. Heb er zelf geen ervaring mee, maar ik kan me voorstellen dat je een makkelijk stukje content pakt, waar je weet dat er geen elite-packs zijn, bot dat, reload quest, repeat. Het hoeft niet efficient te zijn.Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:54:
[...]
Veel wel, want je ziet ze toch niet zelf tientallen chars tot hell+ levelen?
Gestolen accounts worden meestal binnen enkele dagen weer teruggeclaimed door de rechtmatige eigenaar. Dat geeft vrij weinig tijd om er iets mee te verdienen ten opzichte van een eigen account, zolang de banwaves niet te snel achter elkaar gebeuren.
Overigens zullen de banwaves nooit iedere botter te pakken krijgen, maar zijn ze vooral bedoeld om mensen af te schrikken. Als er nooit gebanned zou worden, dan zou dat een signaal geven dat botten risicoloos is en zouden meer en meer mensen het gaan doen. Door regelmatig te bannen, wordt de populatie botters redelijk beperkt gehouden tot mensen die enigszins weten waar ze mee bezig zijn.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
hebben ze bots voorBosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:54:
[...]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Is die er dan?MicScott schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:58:
[...]
Misschien iemand die de auction heeft gecancelled met de klokterugzetexploit?
Het item stond voor max 900K te koop en ik had hem voor 8K
Maarja niet dus uiteindelijk maar goed
Nee, daar heb je je bot voorBosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:54:
[...]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mooi dat de eerste ban er uit is, hoop dat al mijn report berichtjes meegeholpen hebben en dat de general chat weer wat rustiger is.
Die exploit bestaat niet.MicScott schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:58:
[...]
Misschien iemand die de auction heeft gecancelled met de klokterugzetexploit?
Sorry, mijn fout, de exploit bestond blijkbaar wel inderdaad. Alleen "gold dupe" werkte niet.
[ Voor 19% gewijzigd door OkkE op 12-06-2012 17:15 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik dacht dat de hoax exploit was om goud te dupen op een of andere manier. Het cancellen werkt wel?
Verwijderd
dat is the wardenBuntmans schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:01:
[...]
volgens mij is het random wie hem dropt hoor, maar de jailor is die dude die verschijnt als je die 6 gevangenen bevrijd hebt, stukje voor the butcher.
Verwijderd
ja altans toen het net bekend was nog wel daarna niet meer getest.Ryan1981 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:11:
[...]
Ik dacht dat de hoax exploit was om goud te dupen op een of andere manier. Het cancellen werkt wel?
De cancel-exploit/bug bestond en werkte. De gold dupe was een hoax 
Volgens mij was het hotfixed, en werkt nu niet meer (de cancel-bug)
Volgens mij was het hotfixed, en werkt nu niet meer (de cancel-bug)
-niks-
Ik heb gisteren heel wat goblin runs gedaan en vond daarbij bracers met:
135 vit
129 dex
59 all resistance
Op de AH is er niet één item te vinden met zulke stats, dus ik ben als DH heel blij.
Als iemand een heel goed bod doet, doe ik hem misschien weg.
135 vit
129 dex
59 all resistance
Op de AH is er niet één item te vinden met zulke stats, dus ik ben als DH heel blij.
Als iemand een heel goed bod doet, doe ik hem misschien weg.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
De bots zijn bijna allemaal potten-hakkers (wat ook generfed is overigens)
Waarom laten ze die Tyrael niet gewoon doodgaan, net als een companion? Hij loopt er nu voor niks bij zonder damage, maar als vampirics op hem in blijven hakken krijgen ze meer leven dan ik damage kan doen... Die kan ik dus niet doodmaken, door tyrael.
Waarom willen mensen elke keer iets wat ze gevonden hebben voor zeg 100Miljoen hier verkopen.
Hou het gewoon zelf of zo.
Die zijn wel tof ja, ik heb zelf +125 dex, +50 arcane/all resis en 40vit, kon ik vrij goedkoop oppikken.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Zou wel leuke poll zijn om te weten hoeveel tweakers er met welke char spelen
Zeker op inferno.
Omdat er mensen zijn die niet veel geld hebben, maar wel eens een goed item vinden, waardoor ze meer geld kunnen krijgen en betere dingen kunnen kopen. Want als je slechts één item hebt dat miljoenen waard is en de rest is gewoon slecht, dan ga je er meer op vooruit door dat item te verkopen en je gehele set te verbeteren.Raoul.TLS schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:17:
Waarom willen mensen elke keer iets wat ze gevonden hebben voor zeg 100Miljoen hier verkopen.
Lijkt me vrij logisch?
yup... het tegenovergestelde van buffenGeeMoney schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:20:
Noob question: nerfen is verminderen?
Simpel, het zullen overwegend Wizard, DH en Monk zijn (in die volgorde).Sfinx- schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:19:
Zou wel leuke poll zijn om te weten hoeveel tweakers er met welke char spelenZeker op inferno.
Barb en WD zijn een beetje een uitstervend ras op Inferno
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Waar komen die woorden toch allemaal vandaan en gebruikt niemand de normale termen daarvoor
ik ken ze nog uit de begintijd van WoW maar daarvoor bestonden ze wss al.GeeMoney schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:21:
[...]
Waar komen die woorden toch allemaal vandaan en gebruikt niemand de normale termen daarvoor
Oke das waar.
maar je weet dit is tweakers mensen willen iets wel kopen maar willen niet de hoofdprijs betalen.
het liefst voor een dupie
maar je weet dit is tweakers mensen willen iets wel kopen maar willen niet de hoofdprijs betalen.
NACBreda schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:20:
[...]
Omdat er mensen zijn die niet veel geld hebben, maar wel eens een goed item vinden, waardoor ze meer geld kunnen krijgen en betere dingen kunnen kopen. Want als je slechts één item hebt dat miljoenen waard is en de rest is gewoon slecht, dan ga je er meer op vooruit door dat item te verkopen en je gehele set te verbeteren.
Lijkt me vrij logisch?
Komt uit het engels en bestaat al sinds er games online speelbaar zijn.
was er net niet iemand die een 960 dps 1h wilde met allerlei stats voor 100k ofzo ?Raoul.TLS schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:22:
Oke das waar.
[...]
edit iemand een lvl60 ring met +atk speed +crit % +crit dmg en wat intel/vit voor 100k voor mij ? danku
[ Voor 11% gewijzigd door Buntmans op 12-06-2012 17:24 ]
Dat was:Buntmans schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:23:
[...]
was er net niet iemand die een 960 dps 1h wilde met allerlei stats voor 100k ofzo ?ja terwijl normale mensen daar 1+ miljoen voor neertikken.
edit iemand een lvl60 ring met +atk speed +crit % +crit dmg en wat intel/vit voor 100k voor mij ? danku
En zo te zien had hij het gekocht voor goedkoop, niet dat hij het wilde hebben.Xtr3me4me schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:23:
[...]
Had er 1 voor 300K 19% IAS en 981DPS met Poison damage Dagger. 1.80 Echt mazzel
Nee, dat zie je echt verkeerd. De bots kunnen op potten in hakken maar kunnen, mits juist ingesteld, ook gebruikt worden om te levellen. XP grinden op de standaard plekken om zo gold te verdienen.Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:17:
[...]
De bots zijn bijna allemaal potten-hakkers (wat ook generfed is overigens)
Die termen bestaan al in gaming wereld, voordat www bestond.GeeMoney schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:21:
[...]
Zelfs in op puur tekst gebaseerde spellen, die mensen via modem/internet speelden, zaten de mods de spellen soms al te nerfen.
[ Voor 18% gewijzigd door bangkirai op 12-06-2012 17:27 ]
Hoop dat ze het AH aanpassen dat je een item kan aanbieden voor een x bedrag.
En dat bedrag aan banden leggen.
Zeg een ietem kan je aanbieden voor 1 M en maximaal 4 M
Je mag er ook onder gaan zitten maar goed is je eigen keus.
Stel je wil iets tekoop aanbieden zie je wat het ongeveer waard is. En kan je aan de hand daarvan je prijs bepalen.
Je staat natuurlijk vrij om item onder die prijs te verkopen.
Maar dan heb je niet van die belagelijke prijzen van 25 of 50 M voor een item en zie je een zelfde ander item voor 1 M
Ik snap ook wel dat de een beter stats heeft maar soms is het prijsverschil te groot.
Zie het als vervuiling niemand koopt toch beina de duurste tenzij ze te veel geld hebben.
En dat bedrag aan banden leggen.
Zeg een ietem kan je aanbieden voor 1 M en maximaal 4 M
Je mag er ook onder gaan zitten maar goed is je eigen keus.
Stel je wil iets tekoop aanbieden zie je wat het ongeveer waard is. En kan je aan de hand daarvan je prijs bepalen.
Je staat natuurlijk vrij om item onder die prijs te verkopen.
Maar dan heb je niet van die belagelijke prijzen van 25 of 50 M voor een item en zie je een zelfde ander item voor 1 M
Ik snap ook wel dat de een beter stats heeft maar soms is het prijsverschil te groot.
Zie het als vervuiling niemand koopt toch beina de duurste tenzij ze te veel geld hebben.
Buntmans schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:23:
[...]
was er net niet iemand die een 960 dps 1h wilde met allerlei stats voor 100k ofzo ?ja terwijl normale mensen daar 1+ miljoen voor neertikken.
mmh vreemd ik complete net mijn adria conversation achievement, maar er stond geen blauwe asterix boven haar hoofd voordat ik blijkbaar haar laatste verhaaltje vond. bug?
Ach mocht je hem niet verkopen op AH dm me dan maarmouzetc schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:03:
[...]
Ik zet echt net een mace van 1385 voor 1.5mil te koop en een 1322 voor 1milj. Had je voor een stukje minder mogen overnemen
Trouwens zit er op die mace inti? of zijn het blauwe items?
[ Voor 9% gewijzigd door Mistymo op 12-06-2012 17:45 ]
Sorry ben een wizzard (28k HP en buffed damage 36k)Sneezzer schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:24:
[...]
Misschien handig om je klasse erbij te melden?
butcher run doen met wat tweakers onder elkaar ? of is deze slowchat niet voor LFG ?
Iemand hier nog antwoord op?Mistymo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:00:
Informatief: Wikipedia: Nerf (video gaming)GeeMoney schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:21:
elke 1 intel verhoogt je dps met 1% van je basedamage. dus je krijgt er zon ~1200 dps bij voor elke 100intel. correct me if i'm wrong
Is het niet zo dat op huidige weapon 1140 x 1550% (1550 int) = 17670 damageBuntmans schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:45:
[...]
elke 1 intel verhoogt je dps met 1% van je basedamage. dus je krijgt er zon ~1200 dps bij voor elke 100intel. correct me if i'm wrong
en op een wapen van 1205 x 1650% (1650 int) = 19882 damage
dus verschil in positieve zin zo'n extra 2,2k damage? of klopt het niet qua berekening?
Snap alleen niet dat ik nu met huidige wapen volgens mijn character al op 28k damage zit dus er spelen dus meer factoren mee.
true.. alleen je vroeg " weet iemand of mijn dps er fiks op vooruit gaat door die 100 intelect?".Mistymo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:51:
[...]
Is het niet zo dat op huidige weapon 1140 x 1550% (1550 int) = 17670 damage
dus verschil in positieve zin zo'n extra 2,2k damage? of klopt het niet qua berekening?
Snap alleen niet dat ik nu met huidige wapen volgens mijn character al op 28k damage zit dus er spelen dus meer factoren mee.
dus niet hoeveel je erop vooruitging door de 100 intellect + je nieuwe base dmg. maar volgens mij klopt je berekening ja.
Verwijderd
Crit Chance, Crit damage & Attack speed op gear?Mistymo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:51:
[...]
Is het niet zo dat op huidige weapon 1140 x 1550% (1550 int) = 17670 damage
Lekker buggy ook weer:
Als ik ging bieden ging de prijs telkens hoger en kreeg ik refund omdat ik niet genoeg biedde
Toen maar gewon .5m gedaan en nu staat dat er?
Als ik ging bieden ging de prijs telkens hoger en kreeg ik refund omdat ik niet genoeg biedde
Toen maar gewon .5m gedaan en nu staat dat er?

[ Voor 6% gewijzigd door True op 12-06-2012 17:57 ]
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Ja je hebt gelijk. Nu alleen de vraag of ik 1.5 miljoen moet investeren voor een 2,2k damage boost. Voel me meteen zo arm na zo'n uitgave en vraag me dan ook af of ik die extra dps ga merken.Buntmans schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:54:
[...]
true.. alleen je vroeg " weet iemand of mijn dps er fiks op vooruit gaat door die 100 intelect?".
dus niet hoeveel je erop vooruitging door de 100 intellect + je nieuwe base dmg. maar volgens mij klopt je berekening ja.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging