Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
MrVegeta schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:12:
[...]

Maar de MF gear is qua stats veel te slecht om te gebruiken op Inferno.
Snap ik, maar om het dan wel bij je te hebben en snel voor die stats te switchen net voor de loot kan eigenlijk niet. Dat is het zelfde om in een Le mans race een lange duur auto te gebruiken en dan voor de laatste ronde even een snelle verse bak te pakken om daarmee te winnen.

Ik durf te wedden dat het niet de bedoeling is om het zo te gebruiken, dan moeten ze de MF laten tellen van de gear wat je voor een merendeel van de bossfight aan hebt gehad. Maar omdat de loot pas berekend wordt bij de killing blow kun je dat dus exploiten. Dus enige fix wat ik kan bedenken is de NV buff ook te laten verdwijnen na het equipen van andere gear of wellicht alleen gear wat MF erin heeft.

(Want dat kan de werking van de Valor beïnvloeden als je er lore bij wilt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben die MF swap "exploit" allang minder aantrekkelijk gemaakt door de auto weapon switch ('w') eruit te halen en de legendary/set items zo slecht te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De W mis ik wel, was ideaal, hybrid amazon met ethereal speertjes en op de switch Mavina's boogje met full set.
Bulls schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:08:
[...]
Die 5 NV is ook makkelijk opgebouwd, hoef je niet eens moeite voor te doen onderweg naar een boss.
Vind dat ze dat wel mogen aanpassen want het is niet bepaald een prestatie ofzo. Misschien alleen bij de Rare mobs laten stacken en niet bij de Champions bijvoorbeeld (de gele dus)

Wat ik ook een punt vind is het switchen naar full MF gear voor de finishing blow, dat is eigenlijk exploiten. Ik stel voor dat ze ook bij het equipen van andere gear de NV buff moeten laten verdwijnen. Want dat is wel heel cheesy.
Ja laten we alles nerfen, de NV is juist om te zorgen dat er niet enkel runs op een boss worden gedaan, het switchen vind ik ook niet altijd zonder risico en een exploit is het niet want ze erkennen het gewoon.

[ Voor 6% gewijzigd door Vandread op 12-06-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Bulls schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:24:
[...]

Ik durf te wedden dat het niet de bedoeling is om het zo te gebruiken, dan moeten ze de MF laten tellen van de gear wat je voor een merendeel van de bossfight aan hebt gehad. Maar omdat de loot pas berekend wordt bij de killing blow kun je dat dus exploiten.
Blizzard weet dat men het doet en heeft het minder aantrekkelijk gemaakt (zie post hier boven) maar heeft het niet onmogelijk gemaakt. Het is dus ook geen exploiten.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Bulls schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:24:
[...]

Snap ik, maar om het dan wel bij je te hebben en snel voor die stats te switchen net voor de loot kan eigenlijk niet. Dat is het zelfde om in een Le mans race een lange duur auto te gebruiken en dan voor de laatste ronde even een snelle verse bak te pakken om daarmee te winnen.

Ik durf te wedden dat het niet de bedoeling is om het zo te gebruiken, dan moeten ze de MF laten tellen van de gear wat je voor een merendeel van de bossfight aan hebt gehad. Maar omdat de loot pas berekend wordt bij de killing blow kun je dat dus exploiten. Dus enige fix wat ik kan bedenken is de NV buff ook te laten verdwijnen na het equipen van andere gear of wellicht alleen gear wat MF erin heeft.

(Want dat kan de werking van de Valor beïnvloeden als je er lore bij wilt)
Op HC ga ik echt nie switchen van gear ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:26:
Ze hebben die MF swap "exploit" allang minder aantrekkelijk gemaakt door de auto weapon switch ('w') eruit te halen en de legendary/set items zo slecht te maken.
Ze vinden het geen exploit, als het een exploit was zouden ze het systeem anders hebben ingezet: de gear die je dan bij het voor het eerst aanraken van de mob aanhebt telt dan bijvoorbeeld of de gear die je aanhebt zodra je de dungeon inloopt. Als ze dit niet hadden gewild met switchen e.d. hadden ze het kunnen voorkomen. Bashiok heeft hier ook wel eens vragen over beantwoord en dit ook aangegeven. Zit op mijn werk, links zoeken is dus wat lastig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Gister WD doorgetrokken van 20 naar 30 in een paar luttele uurtjes.

JEZUS wat gaat dat snel. Zeker als je op een gegeven moment de eerste rune van Fire bomb krijgt. Kan eigenlijk altijd gewoon stilstaan, niet naar het scherm kijken en de muis (staat op LM button) ingedrukt houden. Door de bouncende vuurballetjes zie zelf (?!) targeten gaat alles binnen een paar seconden kapot.

Remco

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
Ik baal van een gigantisch koopje die ik heb gedaan en waar ik vet op heb verdient. Ik had in het vorige topic een 2 handige bijl gepost die ik voor maar 25k heb verkocht. Daarna heb ik hem voor 900k op ah geplaats en een half uur later was ie alweer verkocht.... Ik had prijzen opgezocht en 900k was een goede prijs alleen had die van mij extra attack speed waardoor ik er denk ik nog meer mee kon verdienen, anders was ie niet zo snel verkocht. Maar goed, ik moet blij wezen dat ik er zoveel mee heb verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baroshir schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:33:
[...]

Ze vinden het geen exploit, als het een exploit was zouden ze het systeem anders hebben ingezet: de gear die je dan bij het voor het eerst aanraken van de mob aanhebt telt dan bijvoorbeeld of de gear die je aanhebt zodra je de dungeon inloopt. Als ze dit niet hadden gewild met switchen e.d. hadden ze het kunnen voorkomen. Bashiok heeft hier ook wel eens vragen over beantwoord en dit ook aangegeven. Zit op mijn werk, links zoeken is dus wat lastig ;)
Dat weet ik en ben ik met je eens, daarom zette ik het tussen "", zodat het duidelijk is waar ik het over heb (en reageerde op hetgeen anderen hier wel een "exploit" noemden).

Als je wil kun je dus nog steeds op zoek geen naar meer rares>legendary/set door voor je final blow te swapen naar +% MF gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:36:
[...]

Dat weet ik en ben ik met je eens, daarom zette ik het tussen "", zodat het duidelijk is waar ik het over heb (en reageerde op hetgeen anderen hier wel een "exploit" noemden).

Als je wil kun je dus nog steeds op zoek geen naar meer rares>legendary/set door voor je final blow te swapen naar +% MF gear.
Blizzard wil dat je moeite doet voor betere items, dit lijkt me best een moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
In principe kun je makkelijk je helm (40 mf, 20 van socket) en amulet (35-40 mf, wel duur) verwisselen net voor een boss of chest, heb je meteen +80 mf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ero-Sensei schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:38:
[...]

Blizzard wil dat je moeite doet voor betere items, dit lijkt me best een moeite :)
Ik zou dat "betere" nog even veranderen in "meer zeldzame" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Wou eigenlijk nog even reageren op al het commentaar op de graphics dat er was bij de release. Voor mij is Diablo 3 één van de mooiste games. Niet vanwege de polygoon-count of vanwege het geweldige werk met particles. Maar omdat het zo verschrikkelijk goed gepolijst is. Alles loopt zo ontzettend smooth in elkaar over. Er zitten zoveel mooie details in, alles lijkt op elkaar aan te sluiten. Rotsen die naadloos overgaan in zand, dat weer naadloos overgaat in een wat vergaan pad. Het klopt gewoon. De sfeer is geweldig en de omgevingen zijn volledig geperfectioneerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:13
Gisteren trouwens in Caverns of frost level 2 een leuke "ik neem aan een easter egg" gezien,. Ik ben daar de helm van The Lich King tegengekomen. die lag op de kant van die grot zeg maar. erg cool gedaan.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 20:38
Ricmaniac schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:45:
Gisteren trouwens in Caverns of frost level 2 een leuke "ik neem aan een easter egg" gezien,. Ik ben daar de helm van The Lich King tegengekomen. die lag op de kant van die grot zeg maar. erg cool gedaan.
klopt, ergens tussen de stalagmieten geloof ik. wel geinig :)

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik ben bezig met dps gear van Wizard en ik zit nu op 1400 int. Ik vraag me af waar ik het beste in kan investeren voor DPS. Ik weet dat Attack Speed het meeste oplevert bij zon hoge int, maar ik weet ook dat ze attack speed kan nerfen, dus daar wil ik even niet mee werken.

Voor welke stat kan ik dan het beste gaan? Er is sprake van diminishing results bij main stats (dex werkt net iets anders). Kan ik bij een int van 1400+ beter gaan voor nog meer int of meer crit chance gear? Want verder zijn er eigenlijk geen stats voor een wizzard om damage te doen toch?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Baroshir schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:33:
[...]

Dan gebruik je de gear andersom, je loopt de dungeon binnen met je mf gear aan en dan switch je naar je kill gear.. Problem?

Daar had ik dus ook aan gedacht vandaar dat ik op het idee van NV buff remove kwam als meest logische. Hoeven ze ook geen berekeningen gaan maken om te zien welke gear je de grootste gedeelte van de tijd aan had.

Maar ja aangezien het dus blijkbaar niet zo'n probleem is zal ik het wel mis hebben. Ik ben in elk geval niet van de gear switch, ik ga ook niet speciaal bepaalde resists gear aantrekken voor bepaalde bosses (zoals in D2 met fire resist gear bij diablo) Oh het is zo'n mob, even dit ringetje aan en die schoentjes etc.

Ik gebruik altijd gewoon een allround gear met degelijke mf èn andere survivability stats. Maar goed dat zal wel op hogere inferno niet doenbaar zijn want iemand ingame wist mij te vertellen dat gear met MF erop altijd slechter zijn in andere stats of onbetaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:35
Is het iemand al opgevallen dat de screenshots in de FAQ\OP anders zijn dan de daadwerkelijke menu's in de game?
Bijvoorbeeld AH en de BS menu's vindt ik eigenlijk veel mooier in de screenshots als in de huidige game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

GeeMoney schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:51:
Is het iemand al opgevallen dat de screenshots in de FAQ\OP anders zijn dan de daadwerkelijke menu's in de game?
Bijvoorbeeld AH en de BS menu's vindt ik eigenlijk veel mooier in de screenshots als in de huidige game?
Inderdaad, en met de optie om naar meer dan 3 preferred stats te zoeken.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZbfAwGrS6xrRbgEc2usvZ3qT/full.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door ormagon op 12-06-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

ormagon schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:53:
[...]

En met lege sockets ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Bah Bah Bah krijg Belial niet neer, tig keer geprobeerd en kom phase3 niet door. Iemand die vanavond rond 22:30 mij kan helpen Belial te downen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
ormagon schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:53:
[...]

[afbeelding]
Het uberhaupt zoeken naar items vindt ik nu slecht uitgewerkt hoor...
Maar wellicht even de screenshots naar ze opsturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:26

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Vooral dat. Een simpel vinkje van 'do not include stats from sockets'.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

En meteen details in de lijst, en te sorteren op resterende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Ook grafisch vindt ik het mooier eerlijk gezegd, ook staat in de OP dat je de AH altijd kan oproepen in-game dit is echter niet waar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 16:55
GeeMoney schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:58:
Ook grafisch vindt ik het mooier eerlijk gezegd, ook staat in de OP dat je de AH altijd kan oproepen in-game dit is echter niet waar....
Dat vind ik ook gruwelijk irritant. Het constant moeten switchen wanneer je de AH even in wil. Moet je eerst weer de game verlaten om items te kunnen kopen. Die je vervolgens in je stash moet stoppen waardoor je ingame eerst weer naar je stash toe moet teleporten om het item te kunnen equippen. Het kan allemaal veel handiger imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
Hoe krijg je die mooie layout in de AH ?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Punkbuster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:01:
Niet, daar gaat het juist over :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Punkbuster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:01:
Niet, dat is het punt wat ik maakte.
Zo zag het er in de beta uit\developer versie waarschijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
o oke haha, had iets verder terug moet lezen.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
GeeMoney schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:02:
[...]

Niet, dat is het punt wat ik maakte.
Zo zag het er in de beta uit\developer versie waarschijnlijk...
Vraag me af wie die beslissing maakt om het zo onoverzichtelijk te maken ten opzichte van hoe het eerst was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

rickjehh schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:04:
[...]

Vraag me af wie die beslissing maakt om het zo onoverzichtelijk te maken ten opzichte van hoe het eerst was....
En zo beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Bulls schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:51:
[...]
Ik gebruik altijd gewoon een allround gear met degelijke mf èn andere survivability stats. Maar goed dat zal wel op hogere inferno niet doenbaar zijn want iemand ingame wist mij te vertellen dat gear met MF erop altijd slechter zijn in andere stats of onbetaalbaar.
In act1 loop ik ook met een mix rond en equip ik eigenlijk alleen bij butcher op het eind wat andere gear, maar zodra je hogerop komt heb je gewoon (zeker als melee) je all res/vit altijd nodig. Als je dan ook nog een item wil met hoge mf ben je redelijk wat poen kwijt. Vandaar dat je veel mensen gewoon ziet switchen voor een kill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mistymo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:56:
Bah Bah Bah krijg Belial niet neer, tig keer geprobeerd en kom phase3 niet door. Iemand die vanavond rond 22:30 mij kan helpen Belial te downen? :)
Op? Inferno?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten natuurlijk nog veel meer ogen en haken aan dan alleen overzichtelijkeheid of mogelijkheden waar je rekening mee moet houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

UTADDICT schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:33:
Zeker als je op een gegeven moment de eerste rune van Fire bomb krijgt. Kan eigenlijk altijd gewoon stilstaan, niet naar het scherm kijken en de muis (staat op LM button) ingedrukt houden. Door de bouncende vuurballetjes zie zelf (?!) targeten gaat alles binnen een paar seconden kapot.
Heej ja, leuke afwisseling op die eentonige poison darts. Ik vind de volgende rune wel leuker, waarbij de skull 2 maal bounced.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:11:
Zitten natuurlijk nog veel meer ogen en haken aan dan alleen overzichtelijkeheid of mogelijkheden waar je rekening mee moet houden...
Maar overzichtelijkheid en user experience moet altijd voorop staan lijkt me. Ik zie niet in waarom de huidige geïmplementeerde opzet minder haken en ogen zou hebben dan de opzet die hier met screenshots voorbij is gekomen. Technisch gezien is het gewoon een zoekfunctie dus zou het niet zo heel veel uit moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

man man, bucher op inferno met 10.5k dps als wizard is best een uitdaging, half uur op gewiped met 5 stacks buff, beste try was iets van een 10% , ik denk trouwens dat heel de vloer ongeveer in brand stond, dus waarschijnlijk heb ik toch iets te weinig dps om dit tot een goed einde te brengen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:00
rickjehh schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:13:
[...]

Maar overzichtelijkheid en user experience moet altijd voorop staan lijkt me. Ik zie niet in waarom de huidige geïmplementeerde opzet minder haken en ogen zou hebben dan de opzet die hier met screenshots voorbij is gekomen. Technisch gezien is het gewoon een zoekfunctie dus zou het niet zo heel veel uit moeten maken.
Een zoekfunctie waar miljoenen mensen tegelijk gebruik van kunnen en dan ook nog goed moet kunnen performen? Dan moet je gewoon concessies doen op bepaalde vlakken...

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Puc van S. schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:15:
[...]

Een zoekfunctie waar miljoenen mensen tegelijk gebruik van kunnen en dan ook nog goed moet kunnen performen? Dan moet je gewoon concessies doen op bepaalde vlakken...
De zoekfunctie met stats is er nu ook, daar veranderd dus niets aan.
Sterker nog hoe fijnmaziger je hem kan zetten (met een knappe db) hoe sneller je resultaat terug zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:15:
man man, bucher op inferno met 10.5k dps als wizard is best een uitdaging, half uur op gewiped met 5 stacks buff, beste try was iets van een 10% , ik denk trouwens dat heel de vloer ongeveer in brand stond, dus waarschijnlijk heb ik toch iets te weinig dps om dit tot een goed einde te brengen :p
Met mijn barb heb ik in frenzy 12.5k dps en dan gaat hij in 1,5 minuut neer. Maarja, ik kan gewoon blijven meppen, als wiz moet je rond blijven rennen. Je hebt 3 minuten om hem te killen, anders gaat inderdaad de hele vloer in de hens (enrage) en krijg je hem nooit neer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:46
ambi schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:12:
[...]

Heej ja, leuke afwisseling op die eentonige poison darts. Ik vind de volgende rune wel leuker, waarbij de skull 2 maal bounced.
Hmm, dit triggert me weer om eens te kijken naar een drop-n-run skill die wel damage doet naast de zombie beast. Twee skills hebben die al stilstaand getarget moeten worden is niet echt handig op Inferno.

Eens kijken, dat wordt dus weer een keuze uit de vergeten spinnen en kikkers...of wellicht die firebomb met rune waarbij je een vuurpilaar oproept (de hydra van de WD, met een beperkte radius)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
10K dps op inferno is idd echt te weinig voor ranged. Daar draait alles juist om dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:20:
[...]

Hmm, dit triggert me weer om eens te kijken naar een drop-n-run skill die wel damage doet naast de zombie beast. Twee skills hebben die al stilstaand getarget moeten worden is niet echt handig op Inferno.

Eens kijken, dat wordt dus weer een keuze uit de vergeten spinnen en kikkers...of wellicht die firebomb met rune waarbij je een vuurpilaar oproept (de hydra van de WD, met een beperkte radius)
Ik gebruik ook een build met flash fire bombs als main skill, bevalt me erg goed.. Alleen wel duidelijk minder geschikt voor boss-kills.. hij doet maar 85% weapon damage single target ipv de 3x60% van splinter darts.

Die fire pillar kun je helaas niet spammen, kan er maar 1 van zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Joarie schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:20:
[...]

Spirit barage en dan phantasm rune is ook wel leuk in combinatie met haunt mana rune. Tussen een groepje monsters spammede ik die spirit barrage "kanonnen" en de mobs gingen wel erg snel neer. Redelijk mana intensive, maar als je een paar monsters met veel hp eerst haunt en dan pas spirit barrage spammed en dan ook nog de passive gebruikt die de spirit mana costs met 30% verlaagt is het goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Puc van S. schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:15:
[...]

De hele bedoeling van de AH is toch ook gebaseerd op het zoeken van items? Sorry hoor, maar of er nou 10 mensen gebruik maken van die zoekfunctie of miljoenen dat moet geen bal uitmaken. En in dit geval al helemaal niet omdat Blizzard dondersgoed van tevoren wist dat er zoveel mensen gebruik van gingen maken.
De zoekfunctie met stats is er nu ook, daar veranderd dus niets aan.
Sterker nog hoe fijnmaziger je hem kan zetten (met een knappe db) hoe sneller je resultaat terug zal zijn.
Kijk, iemand die me begrijpt. Het hele idee van zoeken is ook om een zo gespecificeerd mogelijk zoekcriteria mee te geven waardoor er juist minder data over het lijntje gaat. Dat lijkt me toch wel een belangrijke eis qua performance.

[ Voor 26% gewijzigd door rickjehh op 12-06-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

rickjehh schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:25:
[...]

De hele bedoeling van de AH is toch ook gebaseerd op het zoeken van items? Sorry hoor, maar of er nou 10 mensen gebruik maken van die zoekfunctie of miljoenen dat moet geen bal uitmaken. En in dit geval al helemaal niet omdat Blizzard dondersgoed van tevoren wist dat er zoveel mensen gebruik van gingen maken.

[...]

Kijk, iemand die me begrijpt.
Wat ik zo donders irritant vindt is dat je maar 10 items op de AH kunt pleuren. Als er dan toch een limiet nodig is doe dan net ff wat meer. Zeg 25 of 50.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
FloydRaalte schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:28:
[...]

Wat ik zo donders irritant vindt is dat je maar 10 items op de AH kunt pleuren. Als er dan toch een limiet nodig is doe dan net ff wat meer. Zeg 25 of 50.
Op zich is die limiet niet zo storend vind ik, maar geef ons dan de kans om een veiling te annuleren als er niet op wordt geboden. Zo kan je iig sneller switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Ik denk dat ze dat gedaan hebben dat niet iedereen de AH overspoelt met crap... wat toch gebeurd :P Maar het is irritant ja; had ook liever 25 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Zoijar schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:30:
[...]

Ik denk dat ze dat gedaan hebben dat niet iedereen de AH overspoelt met crap... wat toch gebeurd :P Maar het is irritant ja; had ook liever 25 ofzo.
En dat gebeurt dan weer omdat wat je vindt ook voor 99,5% crap is. Waardoor je puur op drops altijd nog ruimte over hebt om er troep bij op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
rickjehh schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:25:
[...]

[...]

Kijk, iemand die me begrijpt. Het hele idee van zoeken is ook om een zo gespecificeerd mogelijk zoekcriteria mee te geven waardoor er juist minder data over het lijntje gaat. Dat lijkt me toch wel een belangrijke eis qua performance.
Wat hier beweert wordt is pertinent onjuist. Query's duren juist langer als je meer argumenten met je where clause meegeeft ( er van uitgaande dat ze een relationele database gebruiken).

En hoe meer mensen query'en op de database, hoe minder de performance wordt voor individuen.

Edit:
En wat de poster onder mij zegt klopt, het versturen van de data naar de client staat ook los van de performance van de database.

[ Voor 6% gewijzigd door FreqAmsterdam op 12-06-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
FreqAmsterdam schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:33:
[...]

Wat hier beweert wordt is pertinent onjuist. Query's duren juist langer als je meer argumenten met je where clause meegeeft ( er van uitgaande dat ze een relationele database gebruiken).

En hoe meer mensen query'en op de database, hoe minder de performance wordt voor individuen.
idd het punt is totaal niet de data die van de server naar de client moet, dat is echt te verwaarlozen (enkele KB per pagina...) maar de tijd dat de server er zelf mee bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Wimploo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:25:
[...]

Spirit barage en dan phantasm rune is ook wel leuk in combinatie met haunt mana rune. Tussen een groepje monsters spammede ik die spirit barrage "kanonnen" en de mobs gingen wel erg snel neer. Redelijk mana intensive, maar als je een paar monsters met veel hp eerst haunt en dan pas spirit barrage spammed en dan ook nog de passive gebruikt die de spirit mana costs met 30% verlaagt is het goed te doen.
Ik heb met Spirit Barage en Haunt nog te weinig geëxperimenteerd, maar daar zullen vast ook wel leuke rune/skillcombinaties te bedenken zijn die elkaar goed aanvullen.

Ja, maar 1 pillar is echt te weinig gezien de range. Heb hem ook weleens ingezet tegen een boss maar dat was geen succes.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
[...]

En dit artikel ontkracht jouw redenering van de WHERE clause volledig.

Kleine quote uit het artikel:
And that is to always include a WHERE clause in your SELECT statement to narrow the number of rows returned. If you don’t use a WHERE clause, then SQL Server will perform a scan of your table/index and return all of the rows. In some cases you may want to return all rows, and not using a WHERE clause is appropriate in this cases. But if you don’t need all the rows returned, use a WHERE clause to limit the number of rows returned.

By returning data you don’t need, you are causing SQL Server to perform I/O it doesn’t need to perform, wasting SQL Server resources. In addition, it increases network traffic, which can also lead to reduced performance. And if the table is very large, a scan can lock the table, preventing other users from accessing it, hurting concurrency.

Another negative aspect of a scan is that it will tend to flush out data pages from the cache with often useless data, which reduces SQL Server’s ability to reuse useful data in the cache, which increases disk I/O and hurts performance

[ Voor 50% gewijzigd door rickjehh op 12-06-2012 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
[...]

Edit:
En wat de poster onder mij zegt klopt, het versturen van de data naar de client staat ook los van de performance van de database.
Als je een platte db zou hebben wel ja, dit is uitermate goed op te zetten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
rickjehh schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:36:
[...]

En dit artikel ontkracht jouw redenering van de WHERE clause volledig.
Dat heb je heel goed even snel gegoogled. Maar als je wat meer research doet dan kom je er ook achter dat meer argumenten in je where clause je DB zwaarder belasten. Zeker als er regular expressions in je where clause voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is echt te weinig. Kei hard raggen met hoge dps zodat hij dood is voordat de toko helemaal in brand staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

wat ik echt mis in de AH is het items vergelijken met wat je aanheb zoals je met items kan doen in je inv
heb al 2 keer gehad dat ik iets gevonden dacht te hebben wat beter was en dan snel inloggen om er achter te komen dat het toch slechter is dan wat je heb :(

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:42
Freakiebeakie schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:40:
wat ik echt mis in de AH is het items vergelijken met wat je aanheb zoals je met items kan doen in je inv
heb al 2 keer gehad dat ik iets gevonden dacht te hebben wat beter was en dan snel inloggen om er achter te komen dat het toch slechter is dan wat je heb :(
Hier zijn ze iig mee bezig... maar zal nog wel ff duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Freakiebeakie schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:40:
Dan heb je gear gekocht die niet voor jouw lvl is?
Als ik mijn muis stil houdt op een item dan laat hij het item ernaast zien welke ik draag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 11:36
GeeMoney schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:41:
[...]

Dan heb je gear gekocht die niet voor jouw lvl is?
Als ik mijn muis stil houdt op een item dan laat hij het item ernaast zien welke ik draag.
ja maar zonder damage, life en protection.
en dat bedoelde die ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
FreqAmsterdam schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:39:
[...]

Dat heb je heel goed even snel gegoogled. Maar als je wat meer research doet dan kom je er ook achter dat meer argumenten in je where clause je DB zwaarder belasten. Zeker als er regular expressions in je where clause voorkomen.
Natuurlijk heb ik het even opgezocht, maar ik wist dat wat je zei niet helemaal juist was en dat het gebruiken van een WHERE clause juist sneller resultaten geeft en minder belasting geeft aan je database server. Juist die onnodige IO die je verbruikt bij het zoeken zonder WHERE clauses zorgt voor een impact op je performance. En wanneer je goede indexen op je database legt is die performance impact van meerdere WHERE clauses ook te verwaarlozen imo.

Maar goed, die discussie hoeven we hier natuurlijk niet te blijven voeren. Ik vind gewoon dat Blizzard die zoekfunctie van de AH moet afstemmen op user experience. Die impact op performance moet eigenlijk geen issue meer zijn met de hardware van tegenwoordig.

[ Voor 14% gewijzigd door rickjehh op 12-06-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
* Joarie haalt een bak zoete popcorn

IT-gerelateerde bitchfight!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Denniz0229 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:41:
[...]

ja maar zonder damage, life en protection.
en dat bedoelde die ;)
Precies. Nu gebruik ik daar maar een spreadsheet voor, want is 158 int en 14% attack speed nou beter of slechter dan 50 int, 15% attack speed en 2% crit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
FreqAmsterdam schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:39:
[...]

Hoe denk je dat het RDW werkt? Of een SAP DB?

Zoeken op een artikel dat zwart is, of zoeken op een emmer van max 10cm met zilver hendel die zwart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
rickjehh schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:43:
[...]

Natuurlijk heb ik het even opgezocht, maar ik wist dat wat je zei gewoon niet klopte en dat het gebruiken van een WHERE clause juist sneller resultaten geeft en minder belasting geeft aan je database server. Juist die onnodige IO die je verbruikt bij het zoeken zonder WHERE clauses zorgt voor een impact op je performance. En wanneer je goede indexen op je database legt is die performance impact van meerdere WHERE clauses ook te verwaarlozen imo.
Meerdere indexen op een database waar veel data in veranderd is ook niet aan te raden. Overigens gaat het artikel van jou voornamelijk over geen vs wel where clauses.

Sterker nog: "The simpler the operand, and using exact numbers, provides the best overall performance." uit hetzelfde artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
Iemand een idee wat dit ding waard is? Ik kon namelijk geen soort gelijke vinden in de AH.

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/muk3lk.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
MicScott schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:44:
[...]

Precies. Nu gebruik ik daar maar een spreadsheet voor, want is 158 int en 14% attack speed nou beter of slechter dan 50 int, 15% attack speed en 2% crit?
Zijn hier standaard spreadsheats voor? (nog niet gekeken moet ik bekennen) Maar dat zou wel handig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Ja stom van me om het niet te vermelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje erg offtopic, maar zouden ze niet een soort gecachde tabellen hebben om de boel een beetje te laten performen (ze krijgen honderden zo niet duizenden queries per seconde en 't draait om miljoenen items).. En het aantal te cachen combinaties neemt flink toe als je meer zoekmogelijkheden biedt..

Tenminste, dat lijkt mij een verklaring voor het feit dat je maar op 3 stats tegelijk kan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Topskilled schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:46:
Iemand een idee wat dit ding waard is? Ik kon namelijk geen soort gelijke vinden in de AH.

[afbeelding]
Vrij weinig vrees ik, een WD heeft niets aan strength. Hoewel de +damage wel dikke prima is.

[ Voor 5% gewijzigd door ormagon op 12-06-2012 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Wat een onzin discussie. Alsof een of twee extra parameters de reden zijn dat de AH zo crap in elkaar zit. De AH is er gewoon te last minute ingebouwd en mist daardoor een hoop nodige functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 11:36

[afbeelding]
niks, want een WD gaat geen +150 str item kopen ;w
dus vendor trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
Puc van S. schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:45:
[...]

Meerdere indexen op een database waar veel data in veranderd is ook niet aan te raden. Overigens gaat het artikel van jou voornamelijk over geen vs wel where clauses.

Sterker nog: "The simpler the operand, and using exact numbers, provides the best overall performance." uit hetzelfde artikel.
Volgens mij is dat toch ook hetgeen wat je doet met die zoekfilters op de AH? Je gebruikt exacte cijfers om aan te geven in welke level range een bepaald item moet vallen of de minimum attack speed en ga zo maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
ormagon schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:46:
[...]

Vrij weinig vrees ik, een WD heeft niets aan strength.
Idd, ziet er leuk uit maar liever vit/life on hit dan strength

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die +8% CHC is ook niet (erg) interessant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
Denniz0229 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:46:
[...]

dus vendor trash
ormagon schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:46:
[...]

Vrij weinig vrees ik, een WD heeft niets aan strength. Hoewel de +damage wel dikke prima is.
Jammer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Laatst online: 15-09 08:08
Over de discussie crap op AH wil ik even het stukje craften erbij halen.

Een aantal pagina's terug had je iemand die goeie Shoulders had gecraft. Dan krijg je vervolgens dat craften bijna alleen maar crap oplevert. Het mooie aan die Shoulders was dat ze ook nog Legendary craft material opleveren bij het salvagen.

Uiteindelijk zou het dus moeten zijn dat craften een stuk interressanter wordt, waardoor salvagen ook een stuk interressanter wordt, en waardoor crappy items niet meer op de AH aangeboden worden, maar gesalvaged voor materials.

Craften moet dus goedkoper, zodat veel meer mensen aan het craften gaan, Legendaries moeten beter worden, zodat gecraft materiaal altijd wat waard is in de vorm van bijvoorbeeld Legendary craft material.

Dus door 2 wijzigingen: Craften goedkoper en Legendaries betere/ high end stats zou je mijn inziens de AH al een heel stuk opschonen, en het craften gebruiken waar het voor dient: een daadwerkelijke Mony-sink ipv alleen die 15% op AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denniz0229 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:46:
[...]

dus vendor trash
Vendor trash?

Die Damage is ziek en met socket is de int ook nog redelijk + mana regen en 8! % crit.

Ding is minimaal 500K waard. Als het int was ipv str was het 20M :+

Heb een mindere gekocht (5% crit, meer int, maar veeeel minder damage) voor 270K laatst, en dat was een koopje.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 12-06-2012 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

[afbeelding]
5-10 mil? Misschien nog wel meer. Alhoewel het waarschijnlijk even kan duren voordat iemand 'm koopt vanwege de strength.

[ Voor 12% gewijzigd door MicScott op 12-06-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topskilled
Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:48:
[...]

Vendor trash?

Die Damage is ziek en met socket is de int ook nog redelijk + mana regen en 8! % crit.

Heb een mindere gekocht (5% crit, meer int, maar veeeel minder damage) voor 270K laatst, en dat was een koopje.
Da's toch beter dan niks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
SaphuA schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:46:
Wat een onzin discussie. Alsof een of twee extra parameters de reden zijn dat de AH zo crap in elkaar zit. De AH is er gewoon te last minute ingebouwd en mist daardoor een hoop nodige functionaliteit.
Nou ja, de IT-discussie daargelaten probeerde ik ook aan te geven dat op zoiets groots als de AH geen concessies gedaan moeten worden wat betreft user experience. En zoals ik hierboven al aangeef mag performance überhaupt geen bottleneck meer zijn met de hardware die tegenwoordig beschikbaar is. En Blizzard heeft echt wel genoeg geld om fatsoenlijke hardware aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVliegNL
  • Laatst online: 22-07 19:03
Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:48:
[...]

Vendor trash?

LOL
ondertussen heeft tie hem al gerecycled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Ja 't is geweldig hoe mensen hier 'weten' wat iets waard is.
Als het aan de meesten ligt gooi je hier per keer een paar 100K's weg :D

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ik zag het ook gebeuren en deed niks als in wist niet hoe goed die overige stats zijn behalve die str :)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zooo mooie dagger met 19% AS en dikke poison damage, leuk voor me Hydra (Ben Wizard btw) en 981DPS voor 300k gekocht! stond er net paar seconden erop toen ik refresh deed.

Heb nu 35k dps. Me gear kan wel enkele nieuwe items krijgen, sommige zijn nog level 54 :P
31K hp! Gaat de goede kant op eindelijk!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ja dat is leuk dan staan er nog meer onzin zooi op voor 500 gold terwijl je bij vendor 300 gold krijgt :X en daar de zoek functie al zo beperkt is moet je bij elke search door een waslijst van items scrollen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Xtr3me4me schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:54:
Zooo mooie dagger met 19% AS en dikke poison damage, leuk voor me Hydra (Ben Wizard btw) en 981DPS voor 300k gekocht! stond er net paar seconden erop toen ik refresh deed.

Heb nu 35k dps. Me gear kan wel enkele nieuwe items krijgen, sommige zijn nog level 54 :P
31K hp! Gaat de goede kant op eindelijk!
HUH WAT WAAR? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door mouzetc op 12-06-2012 15:55 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mouzetc schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:55:
[...]

One hander mag ik hopen?
2handed dagger nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
[...]

One hander mag ik hopen?
Zijn er 2 handed daggers dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

One hander mag ik hopen?
2handed daggers: nog niet gezien :P

edit: te laat :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

One hander mag ik hopen?
zijn er 2 handed daggers dan :+

edit: spuit 11

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hey, hij's een wizard. Die moet een dagger al met twee handen vasthouden :P
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:54:
lol ik zag het ook gebeuren en deed niks als in wist niet hoe goed die overige stats zijn behalve die str :)
Die str is wel een beetje een dooddoener en maakt hem suboptimaal, maar de overige stats zijn extreme rolls (de dmg + crit) en dat compenseert een hoop.

[ Voor 72% gewijzigd door Bosmonster op 12-06-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Mooie vangst!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
gisterenavond dropte de jailor bij mij 'natalya's mark'.... verkocht voor 8 mil en vervolgens deze 8 mil redelijk kwistig uitgegeven :)

25k dps en 30k hp op mijn wizard nu. wat mijn dps ontzettend zou helpen is goede rings/amulets/gloves met allemaal 15% IAS... maarja $$$ en staat op het punt op generft te worden...

edit. na veel moeite ook alle resists >700 en 2 >800... maar of ik er nu veel van merk....

[ Voor 12% gewijzigd door Buntmans op 12-06-2012 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Ik heb ook nooit een idee wat iets waard is, soms zet ik dingen met redelijk tot goede stats voor 100k op de ah en verkoopt het niet. De volgende dag zet ik ze er voor meer op en verkoopt het wel.

Dus tegenwoordig is het... geen idee wat de waarde is? 100k buyout zetten. :P Kans bestaat dat ik diamanten heb weggedaan voor de prijs van een stuk glas. Mja 100k winst is beter dan niets en heb geen zin uren op de ah rond te kijken...... boring. Laat mij maar lekker dudes slopen in inferno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:56:
Hey, hij's een wizard. Die moet een dagger al met twee handen vasthouden :P
Hahaha ik wist niet dat je als Wizard 2 x dagger kon vasthouden? Maar ja wat is beter? Source of nog een dagger 1-h met ongeveer zelfde dps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Xtr3me4me schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:58:
[...]

Hahaha ik wist niet dat je als Wizard 2 x dagger kon vasthouden? Maar ja wat is beter? Source of nog een dagger 1-h met ongeveer zelfde dps?
Dat kan inderdaad niet ;) 2 hander of 1 handed met source/shield.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

mouzetc schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:59:
[...]

Dat kan inderdaad niet ;) 2 hander of 1 handed met source/shield.
Dan hoef ik niet verder te zoeken. Wel apart dat je geen 2 x dagger kan vasthouden maar wel een dikke zware 2 h mace :P Logica zit er niet in :9

Pagina: 1 ... 4 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging