Sorry hoor maar die -30% damage reduction is echt het eind van de wereld niet.Dit is een beetje het punt. Zonder de 30% melee inc dmg redux en zonder enige res/armour buff skills, is het het eigenlijk niet waard voor tanky te gaan.
Ja sure, 5k armour, 45k hp en 800+ all res, dan overleef ik misschien zelfs act II 2 slagen, maar die 30% is veel hoor en die bouw je niet bij. Buiten dat je al half compete met monks die dezelfde stats zoeken, is het bijna onmogelijk dit soort gear voor een ranged/DH te halen, het is de kosten ook niet waard omdat je om nog een beetje dps te houden, je zo veel miljoenen uit moet geven (vit, all res en crit dmg, succes op de AH).
30k hp op act I inferno is gewoon veel voor een DH, de meeste mensen die wel doorkomen zitten rond/onder de 20k, want dps is gewoon goedkoper (dan kom je met 20m gold best ver). En ja, ik moet me gewoon er overheen zetten en gewoon de standaard DH spelen. (Beetje saai though)
edit: overigens, met de dmg redux in Inferno wordt het natuurlijk wel weer makkelijker die 1e hit te overleven
Als een DH ge2shot word dan zou ik ge3shot moeten worden met jouw defensive stats? En dan moet je nog weten dat wij binnen "knuffelafstand" van een volledige elite pack moeten komen willen we beginnen met DPS'en.