Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241373

Dit is een beetje het punt. Zonder de 30% melee inc dmg redux en zonder enige res/armour buff skills, is het het eigenlijk niet waard voor tanky te gaan.

Ja sure, 5k armour, 45k hp en 800+ all res, dan overleef ik misschien zelfs act II 2 slagen, maar die 30% is veel hoor en die bouw je niet bij. Buiten dat je al half compete met monks die dezelfde stats zoeken, is het bijna onmogelijk dit soort gear voor een ranged/DH te halen, het is de kosten ook niet waard omdat je om nog een beetje dps te houden, je zo veel miljoenen uit moet geven (vit, all res en crit dmg, succes op de AH).

30k hp op act I inferno is gewoon veel voor een DH, de meeste mensen die wel doorkomen zitten rond/onder de 20k, want dps is gewoon goedkoper (dan kom je met 20m gold best ver). En ja, ik moet me gewoon er overheen zetten en gewoon de standaard DH spelen. (Beetje saai though)

edit: overigens, met de dmg redux in Inferno wordt het natuurlijk wel weer makkelijker die 1e hit te overleven
Sorry hoor maar die -30% damage reduction is echt het eind van de wereld niet.
Als een DH ge2shot word dan zou ik ge3shot moeten worden met jouw defensive stats? En dan moet je nog weten dat wij binnen "knuffelafstand" van een volledige elite pack moeten komen willen we beginnen met DPS'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-01 20:51
Iemand anders hier ook plotseling een lag spike?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

BramSd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 19:14:
Mijn launcher is aan het updaten, wat voor een ninja-patch is er nu weer uitgerold?
een crappy one, want ik ben mijn chars kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-05 13:38

djunicron

*click-swoosh-thud*

Fijn dat ze eindelijk die gruwelijke morlu's patchen, maar wat met de onmogelijke herald of pestilence, doom tremor, soulripper en fallen fanatics?

Die Heralds kan je niet van weglopen zo snel zijn ze, daarnaast ga je er gewoon aan als ze jailer, mortar of horde affixes hebben door de stun na een hit. Met horde ben je gestunlocked door de hoeveelheid aanvallen, met jailer dito als je er niet uit weet te breken en stun van een hit gevolgd door mortar is ook gigantische dmg!
Doom Tremor rares / champions zijn daarnaast ook altijd belachelijk snel en hitten met knockback. Soulrippers dito en Fallen fanatics met vortex, teleport, waller, fast, jailor of freeze betekend ook gegarandeerd dat je eraan gaat op Inferno. Gezien dat het halve lijstje van monster affixes is, ga je dus gewoon dood als je ze tegen komt. (zeker de versie die in Act 3 rondlopen met hun >200k hp).

Maar goed, geen 45 mil. hp Morlu casters meer die 3 meteors per second gooien, altijd al teleport, fast attack en charge hits hebben.

Een ander ding dat ik graaaag gepatched had gezien is de Lacuni invulnerability frames. Die hunters kunnen als ze springen gewoon 2-3 seconden geen schade ontvangen. Zeer hatelijk voor iedere class waarmee ik tot nu toe gespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-05 17:59

junglebeast

hier staat iets

Anoniem: 32767 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 19:54:
[...]

een crappy one, want ik ben mijn chars kwijt!
Zit je niet op de verkeerde server (dus US) te kijken?

Btw leuk deal met die amulet van vanmiddag.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ia7Hd.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CMiCN.png

[ Voor 7% gewijzigd door junglebeast op 19-06-2012 20:09 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

junglebeast schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:01:
[...]

[afbeelding]
Hmm... blijkbaar is mijn client geupdate maar de servers in EU nog niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:35
junglebeast schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:01:
[...]

[afbeelding]
Zieke vangst :) Wat waren de stats?
djunicron schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:01:
Fijn dat ze eindelijk die gruwelijke morlu's patchen, maar wat met de onmogelijke herald of pestilence, doom tremor, soulripper en fallen fanatics?
Herald wordt gepatched volgens mij? Staat ergens in de change-log onder monsters.

Signature

Pagina: 1 ... 30 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging