Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-01 20:51
mouzetc schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:27:
[...]

Verschilt per land volgens mij!
Europe is toch gewoon Europe, is toch niet verder onderverdeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Elite packs lijken wat generft, wat betekent dat er minder elite packs geskipt zouden moeten worden. Bosses krijgen enrage timers, iets waar ik zelf denk wel tegenaan te gaan lopen. Ik weet zeker dat ik Kulle niet binnen 3 minuten down heb, maar minder teleporten zou daar dan weer mee moeten helpen. En ik weet lang niet zeker of ik Belial ook binnen 3 minuten down heb met 14k DPS...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:52
Lyca schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:27:
[...]

Inderdaad,

De pathing had te maken met de walling issues in Act 2-3-4. Sommige mobs wallen hun eigen op smalle stukjes en geraken niet meer weg + jij geraakt niet meer door.

De guarenteed Rare drop is zeker de moeite om die 5 stacks te halen.
Die guarenteed rare drop is gedaan om gebruikers aan te moedigen om door te spelen na het verslaan van een boss. Vaak stopt men nu om vervolgens die boss opnieuw te farmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 18:10
Tja ik weet niet hoor maar die DPS van ranged classes lijkt me toch behoorlijk dik in orde. Als Barb bijvoorbeeld heb je gewoon weinig in te brengen wat dat betreft en sta je er alleen voor de veredelde crowd control. Ranged doet toch ruim 4-5 x meer DPS. En het is ook weer niet echt zo dat je als Barb gewoon kunt meat wallen; ik moet in ieder geval bij champ packs ook nog regelmatig kiten als een debiel (Inferno difficulty dan)...

[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 19-06-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Creqaw schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:26:
Wacht, waarom zeggen ze "is now live in Europe" als dat niet zo is?
Misschien omdat deze Patch Notes bedoelt zijn voor in de Launcher (en op de D3 website), maar nu alvast door o.a. DiabloFans online is gezet?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:50
Morgen komt de 1.03 patch mensen! er is dan ook maintenance.

Kan niet wachten. het spel staat op dit moment bol van de imbalance.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448578

Bosses worden wel moeilijker zie ik dat vind ik wel een plus punt :)
Ook gear is nu veel makkelijker te verzamelen. Kan niet wachten dat ik eindelijk normaal act door kan komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:54
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2w6youw.jpg

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
OkkE schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:29:
[...]

Misschien omdat deze Patch Notes bedoelt zijn voor in de Launcher (en op de D3 website), maar nu alvast door o.a. DiabloFans online is gezet?
Ah, dat kan uiteraard ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-05 09:15
Morrar schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:28:
Tja ik weet niet hoor maar die DPS van ranged classes lijkt me toch behoorlijk dik in orde. Als Barb bijvoorbeeld heb je gewoon weinig in te brengen wat dat betreft en sta je er alleen voor de veredelde crowd control. Ranged doet toch ruim 4-5 x meer DPS. En het is ook weer niet echt zo dat je als Barb gewoon kunt meat wallen; ik moet in ieder geval bij champ packs ook nog regelmatig kiten als een debiel (Inferno difficulty dan)...
Die nether tentacles is een nerf die ik al eventjes zag aankomen als je de damage zag, de ability zal nog altijd veel damage doen, maar zal meer on par zijn met de rest nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mouzetc schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:10:
+ Attack Speed bonus values on weapons and armor have been reduced by 50%
Ik heb nog niet voorbij zien komen of dit alleen voor nieuwe drops is of ook voor bestaande items?
Het is voor mij te interpreteren als "op alles".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:06

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nether tentecles generfed :(

Jeweler is wel lekker cheap geworden, helemaal super!

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Vandread schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:34:
[...]

Ik heb nog niet voorbij zien komen of dit alleen voor nieuwe drops is of ook voor bestaande items?
Het is voor mij te interpreteren als "op alles".
Alles volgens mij ja. Al vind ik dat wat er bij je weapon staat wel gewoon 100% moet zijn.
Mad-Matt schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:35:
Nether tentecles generfed :(

Jeweler is wel lekker cheap geworden, helemaal super!
Tot level 8 ja :p Kan ik iig wel nog even cheap mn squares allemaal samenbrengen (+/- 140stuks).
Zeker voor een nieuwe diablo speler is dit nice, want ik gaf daar veel te veel aan uit!

[ Voor 34% gewijzigd door mouzetc op 19-06-2012 16:36 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd of de daadwerkelijke IAS cijfers op de wapens dan ook wijzigen.

Betekend ook dat ik wellicht weer terug moet naar m'n Intel + vit ringen ipv Intel + IAS.
Of opzoek naar crit + intel ringen, alleen dan kan ik met miljoentjes gaan scheppen.
Enige hoopvolle is dat ACT1 beter gaat droppen, dus daar wat farmen, vervolgens door ACT2 gaan pushen, anders komen we er nooit.

[ Voor 23% gewijzigd door Vandread op 19-06-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-05 23:32
Dat is toch altijd zo elke Dinsdag op Woensdag bij 90% van de Blizard games ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Mektheb schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:40:
[...]

Dat is toch altijd zo elke Dinsdag op Woensdag bij 90% van de Blizard games ?.
Zo lang? :)

Lijkt mij gewoon voor de patch..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

mouzetc schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:19:
Enigzins wel tevreden met de patch voor zover ik niets heb overgeslagen. Hoop niet dat het 'te makkelijk' is geworden tho. De nerfes zijn iig verdiend :)
vind je? ben je vast geen DH want dan zou je dat niet zeggen... even kijken

damage ontvangen kunnen we niet is gewoon insta pop
damage dealen is nu ook in 1 klap een stuk minder even opsommen
* sharpshooter generft (kon ik mee leven)
* nether tentacles is onze beste skill en die is nu met meer dan 50% generft en dat vindt ik TE
* IAS nerf is ok maar al met al is de DH nu gewoon CRAP

we mogen geen klappen vangen (nou ja vangen wel overleven niet) en damage dealen is ook veboden blijkbaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-05 16:30

Ryan1981

Je ne sais pas

- Magic Find will no longer be considered when looting objects in the environment such as chests, barrels, vases, pots, and corpses

Huh? Waarom? :P

Weapon racks will no longer drop weapons 100% of the time.

Huh? Spawn dan minder weapon racks of maak hem niet lootable ofzo

Manticore now has one additional bonus affix

Wat is een manticore? (lui :P)

Legendary items with the +Attack Speed bonus will now correctly provide a bonus to attack speed
Please note that this fix will only affect new Legendary drops. Existing Legendary items will be addressed in future patch.

Zodan, dus dat wordt tot die future patch even dik oppassen geblazen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:43:
[...]

* nether tentacles is onze beste skill en die is nu met meer dan 50% generft en dat vindt ik TE

we mogen geen klappen vangen (nou ja vangen wel overleven niet) en damage dealen is ook veboden blijkbaar :/
Vind je niet dat DH enorm (te) sterk was? Andere classes hadden niet echt de mogelijkheid om maar in de buurt te komen imo :) Welkom op het niveau van een Wiz?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:50
Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:43:
[...]

Dit is echt zo typisch. gelijk weer mensen die als een class aangepast wordt , gelijk gaan mopperen en de class afschrijven, terwijl de bedoeling van rebalancing is dat elke class, op de speelstijl na, ongeveer gelijk presteerd. Ga nou gewoon eens de uitdaging aan en kijk hoe je class nu speelt, kijk wat nu niet meer lukt en bedenk iets nieuws mocht dat nodig zijn. Ik durf te wedden dat deze "nerfs" lang niet zo'n grote impact hebben als dat je nu denkt.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 10:12
Ryan1981 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:44:

Vreemde beslissing van Blizzard om het nu blijkbaar mogelijk te maken dat er armor dropt van een Weapon rack. Ik denk dat ze dan inderdaad beter het aantal racks moeten terugbrengen, maar dat je geen weapon van een Weapon rack krijgt is gek.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mouzetc schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:45:
[...]

Vind je niet dat DH enorm (te) sterk was? Andere classes hadden niet echt de mogelijkheid om maar in de buurt te komen imo :) Welkom op het niveau van een Wiz?
no offence maar ik zie wizards met vergelijkbare DPS en die wel DEGELIJK klappen kunnen overleven die zijn way more overpowered.

ik als DH ben dat niet ik doe veel DPS maar een x blazen en ik ben dood nu is dat nog veel erger doordat ze mn enige kracht zo nerfen dat ik niks meer dood krijg. komt nog eens bij dat ik elke run kan uitkijken naar een repairt bil van 60k omdat ik door ALLES dood ga

om het in het kort te verwoorden mijn DH is crap en kan de prullenbak in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-05 17:08
Dat kost waarschijnlijk meer redesign werk... Die weaponracks zitten vast vast in de Map.
Drops veranderen is een configje aanpassen.. Ze zijn gewoon lui...

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:49:
[...]

no offence maar ik zie wizards met vergelijkbare DPS en die wel DEGELIJK klappen kunnen overleven die zijn way more overpowered.

ik als DH ben dat niet ik doe veel DPS maar een x blazen en ik ben dood nu is dat nog veel erger doordat ze mn enige kracht zo nerfen dat ik niks meer dood krijg. komt nog eens bij dat ik elke run kan uitkijken naar een repairt bil van 60k omdat ik door ALLES dood ga

Wizard met hoge DPS = 9/10 keer iAS? = nerf?
En dan hebben we nog niet gekeken naar welke items we nodig hebben voor deze DPS.
Durf te zeggen dat een DH met een paar milj minder wel af kan.

[ Voor 10% gewijzigd door mouzetc op 19-06-2012 16:53 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-05 11:28

Lagune

Its time for warp

•Destructible objects no longer have a chance to drop items, and will only have a small chance to drop gold when destroyed

mehh, waarom bestaan destructible objects dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

BramSd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:47:
[...]

Vreemde beslissing van Blizzard om het nu blijkbaar mogelijk te maken dat er armor dropt van een Weapon rack. Ik denk dat ze dan inderdaad beter het aantal racks moeten terugbrengen, maar dat je geen weapon van een Weapon rack krijgt is gek.
Dat was mijn eerste gedachte ook maar ik gok dat ze het nog wel altijd een wapen is maar er niet altijd wat te looten valt. We zullen zien, ik zit nu in Old Tristram tussen dank cellar en dark cellar checkpoint en rechts van de dark cellar staan de overblijfselen van een blacksmith (met naambord, al ben ik vergeten wat er op staat, iets van fine weapons) en elke run ga ik even naar dat weapon rack (en soms ook een speciaal anvil waar niets speciaals vanaf komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ryan1981 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:44:
- Magic Find will no longer be considered when looting objects in the environment such as chests, barrels, vases, pots, and corpses

Huh? Waarom? :P

Manticore now has one additional bonus affix

Wat is een manticore? (lui :P)

Legendary items with the +Attack Speed bonus will now correctly provide a bonus to attack speed
Please note that this fix will only affect new Legendary drops. Existing Legendary items will be addressed in future patch.

Zodan, dus dat wordt tot die future patch even dik oppassen geblazen :|
ze willen niet dat mensen mega items vinden uit een kistje met MF gear. nu gaan mensen hun MF gear aantrekken als ze een resplendid chest zien en dan pas openen met 300% MF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

[...]

En dat terwijl de patch nog niet eens live is en je niks hebt kunnen testen. Elites en alle mobs zijn generfed in inferno act II III en IV.. eerst zien dan whinen, svp. Liefst na een week pas.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

[...]

Energy Armor of Smoke Screen. Pick one. Je zegt hier in feite dat smoke screen waardeloos is tov energy armor. Dat ben ik niet met je eens. Ze hebben beiden voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchhaze86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-04 16:53

Dutchhaze86

PSN:DUTCHhaze86

Ik begrijp niet wat ik verkeerd doe, ik ben nu level 56 en 60 uur gespeeld en heb nog geen Legendary tegen gekomen. Nu las ik hierboven dat iemand een broken Lagendary heeft opgepakt...gebeurt die vaker, aangezien ik alle broken Items gewoon laat liggen..: :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:50:
[...]

ze willen niet dat mensen mega items vinden uit een kistje met MF gear. nu gaan mensen hun MF gear aantrekken als ze een resplendid chest zien en dan pas openen met 300% MF
Daar was ik al bang voor idd :( Denk je dat de resplendid chest meetelt? Dat zou toch wel erg vaag zijn, daar heb je juist MF gear voor. Dalijk is MF nergens meer goed voor behalve het neerschieten van beesten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Ryan1981 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:55:
[...]

Daar was ik al bang voor idd :( Denk je dat de resplendid chest meetelt? Dat zou toch wel erg vaag, daar heb je juist MF gear voor. Dalijk is MF nergens meer goed voor behalve het neerschieten van beesten :P
Daar is het ook voor gedesigned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dutchhaze86 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:53:
Ik begrijp niet wat ik verkeerd doe, ik ben nu level 56 en 60 uur gespeeld en heb nog geen Legendary tegen gekomen. Nu las ik hierboven dat iemand een broken Lagendary heeft opgepakt...gebeurt die vaker, aangezien ik alle broken Items gewoon laat liggen..: :?
Zo heet die legendary gewoon. Het is geen broken item ofzo, hij is gewoon oranje als hij dropped :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ryan1981 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:55:
[...]

Daar was ik al bang voor idd :( Denk je dat de resplendid chest meetelt? Dat zou toch wel erg vaag zijn, daar heb je juist MF gear voor. Dalijk is MF nergens meer goed voor behalve het neerschieten van beesten :P
en dat is dus precies wat ze willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-05 12:53

TheNephilim

Wtfuzzle

Wat is MF gear als ik vragen mag? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ik had gelezen dat ze de pets van WD nu health zouden geven die mee scaled met de character, maar dat staat niet in de patchnotes?
(de gargantuam behoud het leven dat hij heeft op het eerste level dat je hem krijgt (level 19), en sterft dus direct bij de eerste hit die hij ontvangt in Inferno.)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-05 18:52
TheNephilim schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:57:
Wat is MF gear als ik vragen mag? :+
Magic find gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-05 12:53

TheNephilim

Wtfuzzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Ryan1981 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:50:
[...]We zullen zien, ik zit nu in Old Tristram tussen dank cellar en dark cellar checkpoint en rechts van de dark cellar staan de overblijfselen van een blacksmith (met naambord, al ben ik vergeten wat er op staat, iets van fine weapons) en elke run ga ik even naar dat weapon rack (en soms ook een speciaal anvil waar niets speciaals vanaf komt).
Dude! Je weet niet van Griswold's Fine Weapons af? Dat was de blacksmith uit Diablo 1, waar je al je wapens/armor kocht. Met hem kon je een goede band opbouwen. Ik kan me nog herinneren dat ik een poosje dacht dat je betere items te zien kreeg als je al zijn Lore had beluisterd. Sloeg natuurlijk nergens op, maar ik was makkelijk te beïnvloeden op die leeftijd...

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:57:
[...]

en dat is dus precies wat ze willen
Klopt, dan zijn ze in 1 keer af van chest runs op act 3/4. Als MF geen effect meer heeft is het ineens veel minder interessant om die maar te blijven runnen. Dan is het 10 keer beter om maar "gewoon" champs/rares te killen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Deze is ook best kut:
In Inferno difficulty, Siegebreaker will now gain the Reflects Damage affix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:25

Rannasha

Does not compute.

DeepSeven schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:05:
Deze is ook best kut:
Yup, in combinatie met een enrage-timer. Siegebreaker kon wel een buff gebruiken, maar nu wordt het wel een hele vervelende boss voor mensen die geen significante hoeveelheid self-healing hebben.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-05 18:52
DeepSeven schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:05:
Deze is ook best kut:
Ik vind reflects dmg als een wizard een van de meest vervelende dingen, je helpt je zelf zo snel om zeep als je per ongeluk een hydra in zo'n groepje zet. Je bent alleen maar rondjes aan het rennen en hopen dat het kleine beetje life regen helpt en dan elke 30 sec een potion drinken ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413059

Ik had ergens gelezen dat legendaries gebuffed gaan wordennomdat ze nu te zwak zijn tegenover de rare's alleen kan dat nergens terug vinden. Want heb er nog 2 die nog uitgepakt moeten worden en heb zitten wachten op deze patch.
Waar ik erg van baal ia dat de wd niet gebuffed is, mana systeem is 3x niks en pets al helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Anoniem: 413059 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:08:
Ik had ergens gelezen dat legendaries gebuffed gaan wordennomdat ze nu te zwak zijn tegenover de rare's alleen kan dat nergens terug vinden. Want heb er nog 2 die nog uitgepakt moeten worden en heb zitten wachten op deze patch.
Waar ik erg van baal ia dat de wd niet gebuffed is, mana systeem is 3x niks en pets al helemaal.
Legendaries komen nog niet in deze patch aan de beurt, was al even bekend. Wel jammer dat er ook nog geen buff is gegooid op de WD pets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

legendaries buff werkt niet als je wacht met identifieen. de stats worden gerolled zodra het item dropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Legendary-buff komt in de volgende patch, dus daar moet je nog even op wachten. Overigens heeft Blizzard aangegeven dat de stats van een rare/legendary bepaald worden wanneer deze dropped, niet wanneer je het ding identificeerd. Dus de legendaries die je nu nog niet geidentificeerd hebt gaan niet beter worden na de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Baroshir schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:09:
[...]

Legendaries komen nog niet in deze patch aan de beurt, was al even bekend. Wel jammer dat er ook nog geen buff is gegooid op de WD pets.
Je weet zeker dat dat wel komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:19

Voxalizer

Quicksilver Bullets

FloydRaalte schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:22:
Ze zouden toch ook de multiplayer makkelijker maken? Dat vindt ik nergens terug. Ik had begrepen dat wanneer je met 2, 3 of 4 personen samen speelt dat de difficulty increase wat naar beneden zou gaan.
Dat is ergens vorige week al gedaan in een hotfix.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Voxalizer schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:11:
[...]

Dat is ergens vorige week al gedaan in een hotfix.
is dat zo? Bron?
Nog niets van gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-05 09:51

Megalodon86

Enzyme X

Mad-Matt schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:55:
tot zover na uren spelen 1 legendary. :|
Ik over de 60 uur, en nog nooit een legendary gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchhaze86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-04 16:53

Dutchhaze86

PSN:DUTCHhaze86

Megalodon86 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:13:
[...]

Ik over de 60 uur, en nog nooit een legendary gevonden...
Same Here...Ik voel me achtergesteld op de rest.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Baroshir schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:03:
[...]

Klopt, dan zijn ze in 1 keer af van chest runs op act 3/4. Als MF geen effect meer heeft is het ineens veel minder interessant om die maar te blijven runnen. Dan is het 10 keer beter om maar "gewoon" champs/rares te killen ;)
Toch wel een anti climax als je je weg door een cave vecht en je krijgt er niets voor terug aan het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Ryan1981 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:15:
[...]

Toch wel een anti climax als je je weg door een cave vecht en je krijgt er niets voor terug aan het eind.
Dan vergeet je dat je in die cave meestal ook zo'n 3-4 champ/rare packs omlegt :p Prima, je krijgt niet de extra drops uit de chest maar als je 5 stacks hebt zijn dat ook al 3-4 rares extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Dutchhaze86 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:14:
[...]

Same Here...Ik voel me achtergesteld op de rest.. 8)7
Een keer had ik gewoon geluk, de andere 2 keer heb ik ze gevonden tijdens een tijd lang hetzelde stuk te clearen (watchtower, archives)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413059

Ze moeten de wd wel buffen heb voor de grap mijn gear op mijn vriend mage gegooid dat was een lagertje ij kon met me ogen dicht nog spelen in vergelijking met mijn wd. Wel heeft de wd in groepen veel betere roll
Zoveel controle en veel escape' solo een totaal andete verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Anoniem: 413059 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:18:
Ze moeten de wd wel buffen heb voor de grap mijn gear op mijn vriend mage gegooid dat was een lagertje ij kon met me ogen dicht nog spelen in vergelijking met mijn wd. Wel heeft de wd in groepen veel betere roll
Zoveel controle en veel escape' solo een totaal andete verhaal
Goed verhaal :)

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
_/-\o_

Blij toe dat ik niet op iAS gefocussed heb. Momenteel bezig met een leuke CRIT build bezig, maar tis goed duur!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:31

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ik krijg de melding dat er een nieuwe patch klaarstaat. Als ik deze wil installeren sluit Diablo zich af en krijg ik een nieuwe melding:

Diablo III is already running.

Ik heb Diablo III al opnieuw geprobeerd te installeren, maar het probleem blijft bestaan en diablo blijft loopen.. Iemand hiervoor een oplossing?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erhnam schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:23:
Ik krijg de melding dat er een nieuwe patch klaarstaat. Als ik deze wil installeren sluit Diablo zich af en krijg ik een nieuwe melding:

Diablo III is already running.

Ik heb Diablo III al opnieuw geprobeerd te installeren, maar het probleem blijft bestaan en diablo blijft loopen.. Iemand hiervoor een oplossing?
reboot PC en start diablo 3 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Thnx. :)
Merken jullie het ook? Spelen jullie vaker in een team? Bij mij lijkt het neit veel te schelen, ik speel nogsteeds liever solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Ik speel nu voor het eerst een monk na 3 dode barbs. Man, wat speelt monk fijn! Die ranged punch met aoe is echt super gruwelijk, en 10% faster runwalk tijdens het levelen is ook mooi. Serenity voor als je in de problemen komt, en ook nog een summon erbij om de aandacht af te leiden.

Heb wel een vraag: Is Wave of Light bugged? Hij zou 300% dmg moeten doen, maar ik hit normaal voor 180-250 met deadly reach(110%dmg), en wave of light doet maar iets van 300-380 dmg, terwijl je dan toch eerder 600-700 zou verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

hexta schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:30:
[...]

Thnx. :)
Merken jullie het ook? Spelen jullie vaker in een team? Bij mij lijkt het neit veel te schelen, ik speel nogsteeds liever solo.
Ja, het scheelt zeker. Ik speel nogal eens duo met een monk of DH, en waar ik voorheen zelfs al op grote normale trash enorm op moest passen kan ik nu redelijk probleemloos elite packs tanken. Tenzij het spul is waar ik solo ook last van heb, dan moet ik natuurlijk ook gewoon kiten :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

Visgek82 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:47:
[...]

Dit is echt zo typisch. gelijk weer mensen die als een class aangepast wordt , gelijk gaan mopperen en de class afschrijven, terwijl de bedoeling van rebalancing is dat elke class, op de speelstijl na, ongeveer gelijk presteerd. Ga nou gewoon eens de uitdaging aan en kijk hoe je class nu speelt, kijk wat nu niet meer lukt en bedenk iets nieuws mocht dat nodig zijn. Ik durf te wedden dat deze "nerfs" lang niet zo'n grote impact hebben als dat je nu denkt.
Minder sterk worden is altijd vervelend. Minder verdienen is voor de meeste mensen onacceptabel. Afname van bijna alle andere 'positieve' dingen is gewoon naar, zo zitten wij mensen gewoon in elkaar. Ik baal van de nerf, simple as that.

Inferno is best wel frustrerend als DH. Alles onehit je, of je nu max vit build of 1 hp hebt. Glass cannon seems to be the best way to go. Een nether tentacle raakte sommige bosses of beesten wel 3 keer. Die damage hebben we zo hard nodig. Mijn effectieve DPS gaat nu meer dan 100% achteruit ;-) Dat leidt tot ontevredenheid. Of het terecht is, dat is niet de issue hier. Het is gewoon klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeilForeal schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:34:
Inferno is best wel frustrerend als DH. Alles onehit je, of je nu max vit build of 1 hp hebt.
Onzin, ik kan in inferno act 2 in ieder geval 2-3 hits hebben. Dankzij de damage nerf in dezelfde patch zou dat dus nog meer survivable moeten worden.
Glass cannon seems to be the best way to go.
Dat was wel zo, maar door de difficulty nerf hopelijk minder.
Een nether tentacle raakte sommige bosses of beesten wel 3 keer. Die damage hebben we zo hard nodig. Mijn effectieve DPS gaat nu meer dan 100% achteruit ;-)
Was een bug, dus had je kunnen zien aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Angeloonie schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:37:
[...]

Was een bug, dus had je kunnen zien aankomen.
Er is nooit eerder gesproken over het feit dat NT bugged zou zijn voordat het nu opeens in de patch notes als bugfix te vinden was. De Ball Lightning rune zorgt er ook voor dat Elemental Arrow een vijand meerdere keren kan raken, maar die is ongewijzigd gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Laatst online: 14-05 15:34
Mijn DH is er ieg niet blij mee nee. Mijn main damage komt van de twee generfde skills & runes, ook omdat ik liever niet met smokescreen speel. Zelfs met m'n 30k hp en 100+ all res word ik door alles ge-2hit en vaak ge-1hit, dus ik moet het hebben van die SS buffed 78k dps (die na een crit zakt tot 37k, dus ik doe gemiddeld ~50k dps).

Dit alles zou nog wel ok zijn, maar die repair costs omhoog betekent dat mijn farm runs gewoon te traag zijn om het waard te zijn, tenzij ik uber mazzel heb met de drops.

Wat het probleem nu al is, is dat m'n barb buddy (die idd veel beter tank geared is) gewoon een warden-butcher run (waarbij je wel 5 stacks op warden hebt) binnen 10 minuten doet, vaak binnen 8, en ik daar al 40+minuten over deed, puur door deaths en het feit dat ik zelfs de kleinste mobs allemaal goed moet killen..

Dus mijn barb wordt echt als eerste volgende champ mijn lvl 60, puur voor de efficientie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-05 20:48

UTADDICT

NERF

Rannasha schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:43:
[...]

Er is nooit eerder gesproken over het feit dat NT bugged zou zijn voordat het nu opeens in de patch notes als bugfix te vinden was. De Ball Lightning rune zorgt er ook voor dat Elemental Arrow een vijand meerdere keren kan raken, maar die is ongewijzigd gebleven.
het feit dat Blizzard zich daar niet over uitsprak, betekent toch niet dat het geen bug is? ;-)

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BradKing schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:43:
Zelfs met m'n 30k hp en 100+ all res word ik door alles ge-2hit en vaak ge-1hit,
Vind je het gek? 8)7
"Zelfs" 30K HP is niets op Inferno. Het wordt pas echt survivable rond de 45K HP. 100 resist is ook dramatisch laag. Vind je het gek dat je ge-oneshot wordt? :P
Gratis tip: boost je HP en resists :+ Oh, en gebruik gewoon Smoke Screen, zeker als je al weinig HP hebt 8)7
Als ik 1 skill niet zou vervangen op m'n DH zou het Smoke Screen zijn, alle andere skills zou ik nog liever missen.

[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 19-06-2012 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

UTADDICT schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:47:
[...]

het feit dat Blizzard zich daar niet over uitsprak, betekent toch niet dat het geen bug is? ;-)
Ook dat heeft er weinig mee te maken, you're missing the point. Het voelt ook niet aan als een bug. Het is logisch dat tragere projectielen vaker kunnen hitten. We hebben een tijdje in een ferrari gereden en de garage komt hem nu inruilen voor een bmw 3 serie. Still not bad, but it sucks in comparison. Dergelijke nerfs zouden niet nodig moeten zijn na 8 jaar development. Reken maar eens uit wat een ongelooflijke invloed deze nerf heeft voor de speelstijl van het gros van de DHs. We mogen best een keer met z'n allen toegeven dat het gewoon ff kut is, maar we moeten gewoon weer door met z'n allen. Maar kut is het wel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NeilForeal schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:34:
[...]

Minder sterk worden is altijd vervelend. Minder verdienen is voor de meeste mensen onacceptabel. Afname van bijna alle andere 'positieve' dingen is gewoon naar, zo zitten wij mensen gewoon in elkaar. Ik baal van de nerf, simple as that.

Inferno is best wel frustrerend als DH. Alles onehit je, of je nu max vit build of 1 hp hebt. Glass cannon seems to be the best way to go. Een nether tentacle raakte sommige bosses of beesten wel 3 keer. Die damage hebben we zo hard nodig. Mijn effectieve DPS gaat nu meer dan 100% achteruit ;-) Dat leidt tot ontevredenheid. Of het terecht is, dat is niet de issue hier. Het is gewoon klote.
helemaal mee eens en vergeet niet dat oze IAS ook aangepakt wordt, ok dit geldt voor alle classes maar het raakt de DH wel meer in het algemeen en dan nog de sharpshooter nerf en dat al met al is gewoon echt mega kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Angeloonie schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:47:
[...]

Vind je het gek? 8)7
"Zelfs" 30K HP is niets op Inferno. Het wordt pas echt survivable rond de 45K HP. 100 resist is ook dramatisch laag. Vind je het gek dat je ge-oneshot wordt? :P
Gratis tip: boost je HP en resists :+ Oh, en gebruik gewoon Smoke Screen, zeker als je al weinig HP hebt 8)7
Als ik 1 skill niet zou vervangen op m'n DH zou het Smoke Screen zijn, alle andere skills zou ik nog liever missen.
ik had met 5k armor, 45k health en 800+ res all hetzelfde probleem hoor max 2 hits en dood was ik HEEEEEEEEEEEL soms 3 x geraakt worden maar dat was echt zeer zelden.

daardoor ben ik alle gear gaan verkopen en ben ik max DPS gegaan want dat was de enige manier die werkte en nou nerfen ze dat en nu? squishy als de neten en geen DPS meer (aanzienelijk minder iig)

dan de 4x tot 6x repair kosten en het verhaal is klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Vanochtend een belt gevonden, nu verkocht voor €35 (=€29 netto). Hilarisch!
(148str 68vit 74allresist 10%life)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Kun je de game conversations uitzetten in je chat? De templars kwebbelingen maken mijn chats ononverzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

DeadKennedy schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:13:
Die belt heeft ook lekkere stats, niet vreemd dat iemand er iets voor betaalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Anoniem: 66797 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:05:
[...]

ik had met 5k armor, 45k health en 800+ res all hetzelfde probleem hoor max 2 hits en dood was ik HEEEEEEEEEEEL soms 3 x geraakt worden maar dat was echt zeer zelden.

daardoor ben ik alle gear gaan verkopen en ben ik max DPS gegaan want dat was de enige manier die werkte en nou nerfen ze dat en nu? squishy als de neten en geen DPS meer (aanzienelijk minder iig)

11000 armor, 66k health, 966 laagste resist hier. Then we're talking :P

Ik ben nu een wizzard aan het maken, en die gaat vol op resist/armor. Energy armor doet niet onder voor een combinatie van 3 skills bij de barbarian, de rest kan je dan vullen met clones e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dus niet geoneshot.. Dat is het hele punt nu :P Die ene hit die je kunt incasseren geeft je genoeg tijd voor SS en Preparation :P
Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:16:
Kun je de game conversations uitzetten in je chat? De templars kwebbelingen maken mijn chats ononverzichtelijk.
Ja, via Options > Sound > "Show quest dialog in chat" uitvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Laatst online: 14-05 15:34
Angeloonie schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:47:
Vind je het gek? 8)7

Dit is een beetje het punt. Zonder de 30% melee inc dmg redux en zonder enige res/armour buff skills, is het het eigenlijk niet waard voor tanky te gaan.

Ja sure, 5k armour, 45k hp en 800+ all res, dan overleef ik misschien zelfs act II 2 slagen, maar die 30% is veel hoor en die bouw je niet bij. Buiten dat je al half compete met monks die dezelfde stats zoeken, is het bijna onmogelijk dit soort gear voor een ranged/DH te halen, het is de kosten ook niet waard omdat je om nog een beetje dps te houden, je zo veel miljoenen uit moet geven (vit, all res en crit dmg, succes op de AH).

30k hp op act I inferno is gewoon veel voor een DH, de meeste mensen die wel doorkomen zitten rond/onder de 20k, want dps is gewoon goedkoper (dan kom je met 20m gold best ver). En ja, ik moet me gewoon er overheen zetten en gewoon de standaard DH spelen. (Beetje saai though)

edit: overigens, met de dmg redux in Inferno wordt het natuurlijk wel weer makkelijker die 1e hit te overleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Angeloonie schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:22:
[...]

Dus niet geoneshot.. Dat is het hele punt nu :P Die ene hit die je kunt incasseren geeft je genoeg tijd voor SS en Preparation :P

[...]

Ja, via Options > Gameplay > "Show quest dialog in chat" uitvinken
ja maar mijn DPS zakte als een plumpudding in elkaar enn dus kreeg ik niemand meer dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Om even eerlijk te zijn, DH was ook wel OP vergeleken met de andere classes, gezien dat ze niet 50M aan gear nodig hadden om in act3/4 op inferno rond te lopen, zoals andere classes :P

Maar goed, at 2 t/m 4 worden generfed qua moeilijkheid, dus wellicht compenseert dat ook wel wat :)

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Nou mijn wizard heb ik dus op de juiste punten gebuffed in dps! Amper AS en meer crit/CHD!
En veel intell

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-05 22:55
DeadKennedy schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:13:
Ja meen je dat? ik heb gisteren deze belt erop gezet:

537 armor;
79 strength;
52dex;
31 cold resistance;
61 all resist;
12% life;
+254 armor;
207 damage per hit for melee attackers.

Helaas nog geen bieders. Is hij zo slecht? Heb hem overigens voor 15.000 Gold gekocht ... moet toch wel 50k op kunnen brengen als dat in de RMAH niets wordt?

[ Voor 11% gewijzigd door De_Bastaard op 19-06-2012 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Laatst online: 27-04-2023
BradKing schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:23:
[...]

[...]

Dit is een beetje het punt. Zonder de 30% melee inc dmg redux en zonder enige res/armour buff skills, is het het eigenlijk niet waard voor tanky te gaan.

Ja sure, 5k armour, 45k hp en 800+ all res, dan overleef ik misschien zelfs act II 2 slagen, maar die 30% is veel hoor en die bouw je niet bij. Buiten dat je al half compete met monks die dezelfde stats zoeken, is het bijna onmogelijk dit soort gear voor een ranged/DH te halen, het is de kosten ook niet waard omdat je om nog een beetje dps te houden, je zo veel miljoenen uit moet geven (vit, all res en crit dmg, succes op de AH).

30k hp op act I inferno is gewoon veel voor een DH, de meeste mensen die wel doorkomen zitten rond/onder de 20k, want dps is gewoon goedkoper (dan kom je met 20m gold best ver). En ja, ik moet me gewoon er overheen zetten en gewoon de standaard DH spelen. (Beetje saai though)

edit: overigens, met de dmg redux in Inferno wordt het natuurlijk wel weer makkelijker die 1e hit te overleven
Ja, we weten het, alle dh zijn het slachtoffer. Want die moeten het van afstand hebben, terwijl de barb en monk er recht voor moeten staan, die hebben namelijk geluk.

En hoe je het ook draait en keert, 30k hp is echt niet veel op inferno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

De_Bastaard schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:30:
[...]

Ja meen je dat? ik heb gisteren deze belt erop gezet:

537 armor;
79 strength;
52dex;
31 cold resistance;
61 all resist;
12% life;
+254 armor;
207 damage per hit for melee attackers.

Helaas nog geen bieders. Is hij zo slecht? Heb hem overigens voor 15.000 Gold gekocht ... moet toch wel 50k op kunnen brengen als dat in de RMAH niets wordt?
Geen vit, dat scheelt nogal veel, rest van de stats zijn niet slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Wow, sicke patch notes! Er wordt echt enorm veel gefixt. Mooi om te zien dat de minimum mortar range met 100% verhoogd is, soms schoten ze echt in close combat gewoon. Wat ook interressant is, is dat veel gewone inferno mobs worden generfed, maar de bosses juist gebuffed! Belial met enrage timer wordt wel zweten op HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 14:58

Bejit

Svenska Faderland

Heb 62K HP, laagste res 550K en armor 8,6K, maar ACT 3 inferno is zo goed als onmogelijk.

Betere items zit er niet in want alles is plus 1 miljoen gold en dat is al 1/4 van al het goud wat ik ooit heb gevonden.....(Heb er al 85 uur op zitten met mijn barb.....)

Loop nu echt keihard tegen een muur, heb uiteindelijk wel act2 gehaald met een DH maat van me. Belial geen 1 keer dood gegaan :P

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Bejit schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:37:
Heb 62K HP, laagste res 550K en armor 8,6K, maar ACT 3 inferno is zo goed als onmogelijk.

Betere items zit er niet in want alles is plus 1 miljoen gold en dat is al 1/4 van al het goud wat ik ooit heb gevonden.....(Heb er al 85 uur op zitten met mijn barb.....)

Loop nu echt keihard tegen een muur, heb uiteindelijk wel act2 gehaald met een DH maat van me. Belial geen 1 keer dood gegaan :P
550 res als barb? Ja das niet hoog voor act 3. Mijn barb zit met warcry inmiddels op 1k en dan is het nog steeds erg zwaar ;) (m.a.w.: ik kom niet eens door het 1e deel heen, maar ik vlieg er ook iets te hard in, moet voorzichtiger :p)

[ Voor 8% gewijzigd door Baroshir op 19-06-2012 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Inferno is nog steeds de challenge mode. Je moet niet verwachten dat je, zeker als melee, het zonder 1m+ items (echte waarde, niet koopjes) wel even cleared. Hopelijk worden inferno en de classes ook verder gebalanceerd dat je niet met 0 hp en max dps je jezelf er doorheen kan brute forcen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Mijn launcher is aan het updaten, wat voor een ninja-patch is er nu weer uitgerold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 16:13

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Fixed a position desync bug (aka "rubberbanding") that could happen when some movement skills (Strafe, Whirlwind, Tempest Rush) ended because the player ran out of the appropriate resource
omg, finally. Als ik me nu weer wat beter voel kan ik daar misschien wat gebruik van maken!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241373

Sorry hoor maar die -30% damage reduction is echt het eind van de wereld niet.
Als een DH ge2shot word dan zou ik ge3shot moeten worden met jouw defensive stats? En dan moet je nog weten dat wij binnen "knuffelafstand" van een volledige elite pack moeten komen willen we beginnen met DPS'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Iemand anders hier ook plotseling een lag spike?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

BramSd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 19:14:
Mijn launcher is aan het updaten, wat voor een ninja-patch is er nu weer uitgerold?
een crappy one, want ik ben mijn chars kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 02:17

djunicron

*click-swoosh-thud*

Fijn dat ze eindelijk die gruwelijke morlu's patchen, maar wat met de onmogelijke herald of pestilence, doom tremor, soulripper en fallen fanatics?

Die Heralds kan je niet van weglopen zo snel zijn ze, daarnaast ga je er gewoon aan als ze jailer, mortar of horde affixes hebben door de stun na een hit. Met horde ben je gestunlocked door de hoeveelheid aanvallen, met jailer dito als je er niet uit weet te breken en stun van een hit gevolgd door mortar is ook gigantische dmg!
Doom Tremor rares / champions zijn daarnaast ook altijd belachelijk snel en hitten met knockback. Soulrippers dito en Fallen fanatics met vortex, teleport, waller, fast, jailor of freeze betekend ook gegarandeerd dat je eraan gaat op Inferno. Gezien dat het halve lijstje van monster affixes is, ga je dus gewoon dood als je ze tegen komt. (zeker de versie die in Act 3 rondlopen met hun >200k hp).

Maar goed, geen 45 mil. hp Morlu casters meer die 3 meteors per second gooien, altijd al teleport, fast attack en charge hits hebben.

Een ander ding dat ik graaaag gepatched had gezien is de Lacuni invulnerability frames. Die hunters kunnen als ze springen gewoon 2-3 seconden geen schade ontvangen. Zeer hatelijk voor iedere class waarmee ik tot nu toe gespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-05 17:52

junglebeast

hier staat iets

Anoniem: 32767 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 19:54:
[...]

een crappy one, want ik ben mijn chars kwijt!
Zit je niet op de verkeerde server (dus US) te kijken?

Btw leuk deal met die amulet van vanmiddag.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ia7Hd.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CMiCN.png

[ Voor 7% gewijzigd door junglebeast op 19-06-2012 20:09 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

junglebeast schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:01:
[...]

[afbeelding]
Hmm... blijkbaar is mijn client geupdate maar de servers in EU nog niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
junglebeast schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:01:
[...]

[afbeelding]
Zieke vangst :) Wat waren de stats?
djunicron schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:01:
Fijn dat ze eindelijk die gruwelijke morlu's patchen, maar wat met de onmogelijke herald of pestilence, doom tremor, soulripper en fallen fanatics?
Herald wordt gepatched volgens mij? Staat ergens in de change-log onder monsters.

Signature

Pagina: 1 ... 30 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging