![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||
[ Voor 12% gewijzigd door FreqAmsterdam op 11-06-2012 20:47 ]
Anoniem: 66797
pffff heavy RIPGoron schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:19:
Nieuw deel, nieuwe hero voor mij. Weer doodgegaan. Was na het kijken van Eng-Fra lekker met hells march op aan het whirlwinden door de mobs op de keep in act3 nightmare, omdat ik toch veel te veel schade deed was ik nergens bang voor. Leap in een groep blauwe fallens, niet eens gekeken wat het was, begin met whirlwinden. Ze stonden dicht bij elkaar, en ik zie m'n health ineens heel snel omlaag gaan. Ik snapte het niet, waar komt de damage vandaan? Blijken het fire chains te zijn waar ik me in cirkeltjes dwars door heen beweeg. Leap op cooldown, ik wil wegrennen, boem frozen. Rammen op de potion en de glimmende revenge knop, maar bevroren, het mocht niet baten. Lvl 47 dit keer.
Onachtzaamheid en overmoedigheid zijn het grootste gevaar in hardcore.
Nou bij mij werkt het in elk geval wel. Gelukkig ook maar.. anders had ik meerdere miskopen gedaan. Ik heb er in elk geval niets van gemerkt.Michielodc schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:31:
Ik had eerst ergens gelezen dat increase attack speed en attack speed increased bugged was. Een was alleen voor melee en een voor ranged. Is dat nog steeds zo? Anders maak ik straks een dikke mis koop.
Diablo 3: The attack speed modifier on armor is not working correctly
• If an item says "Increases attack speed by XX%" and it is not a weapon, it is bugged!
• If an item says "Attack speed increased by XX%", it works as intended.
[ Voor 56% gewijzigd door Rone op 11-06-2012 20:41 ]
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
[ Voor 14% gewijzigd door Gundogan op 11-06-2012 20:54 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Anoniem: 413059
Er zijn naar mijn mening twee goede builds voor inferno: splinter dart spam of dire bat/zombie bear spam met vision quest. Met beide builds sowieso ook BBV met slam dance gebruiken. Verder heb ik iets van 30k dps met 400 res all en 35-40k hp denk ik (tijd niet serieus met de wd gespeeld, is meer mijn gold farm char nuAnoniem: 413059 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:03:
Wat voor skills gebruik je met de WD in A3 want het lukt mij maar niet om ze lekker te kiten.
En wat zijn je stats ?
[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 11-06-2012 21:24 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
-
Gebruik smokescreen en preperation. Met smokescreen ga je invis en daardoor krijg je geen dmg. Met preperation krijg je weer vol disc.sluggha schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:35:
mmmmm, krijg met men DH belial niet neer... telkens 1-shot bij zn aoe smash...
iemand een paar tips nog?
2.4k dps, 902 dex, 245 vit, 937 armor...
nightmare mode.... barb wals ik er vrij vlot over...
Ik speel anders nog.Knutselwout schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:52:
Servers weer down, eruit geknald tijdens spelen. FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!
Soms in inferno als ze echt belachelijk moeilijk zijn, dan kite ik ze wel eens naar m'n respawn punt, dan spawn ik meestal snel genoeg om te voorkomen dat ze weer 100% zijn.Zoijar schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:35:
Waarom healen sommige beesten zichzelf eigenlijk in een keer naar 100% steeds? Na een seconde of 10. Andere doen dat niet. Als zo'n extra health elite dat heeft zijn ze bijna niet dood te maken als je een keer dood gaat.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Increased atack speed werkt erg goed om je dps te verhogen, en res to all zou ik niet al te veel gold aan verspillen. Lekker veel int en ias% en een lekkere 2 hander met 1200 dps en dan moet het zonder extreem veel gold uit te geven 35k dps wel te doen zijn.Gammort schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 00:24:
Ik heb het idee dat het voor sommige classes veel makkelijker is om hoge DPS te halen. Dit komt vooral omdat het mij niet echt wil lukken als Wizard. Zit momenteel op 25k dps en heb ongeveer 1.2 miljoen te besteden. Het lijkt wel alsof de magische grens voor echt goed spul rond de 4 a 5 miljoen ligt.
Meer mensen die dit ervaren of ben ik gewoon niet goed bezig? Build ligt vooral op INT en VIT met poging tot res to all, wat helaas erg populair en dus duur is
Mijn duurste aanschaf was een 1.9 mil kostende 1h met 960ish dps en 120+ INT en 120+ VIT.Bokkie schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:48:
Wat is het duurste item wat jullie gekocht hebben?
Duurste van mij is 1.5m voor een cloak voor mijn dh hoogste verkoop is 1.2m voor een ring
Als ik die prijzen zie van 10m of meer, zijn er echt mensen die dat eraan uitgeven? zelfs al had zoveel gold zou ik uit principe niet zoveel uitgeven eigenlijk, max wat ik tot nu toe gehad heb is 6m ofzo.
Ben niet meer superactief aan het ah spelen, meer gewoon wat dingen proberen enzo en mijn mage levellen en beetje gearen, koop spul voor mage en bij upgrade verkoop het oude weer voor vaak 2 a 3x de prijs waarvoor ik het gekocht heb.
Ik kon niet meer inloggen dus ben ik maar gaan slapen. Alles bevroor, alleen de chat deed het nog. Ik kon zelfs niks meer doen in het AH. Gelukkig was het dus niet ernstig
1019.7 dps +106 dex xbow voor 450k was m'n duurste aankoop. In de verkoop een helm die iets van +230 int gaf voor 555k. Ik heb een aantal dingen weggegeven die wel meer dan een miljoen op zouden leveren; zonde eigenlijk om die te verkopen nu. Mijn idee is dat het gold steeds minder waard wordt, maar de echt goede items niet. Toch denk ik dat het meeste van m'n gear wel rond de 500-1000k waard is. Veel koopjesBokkie schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:48:
[ Voor 11% gewijzigd door Zoijar op 12-06-2012 08:36 ]
Sorki#2242
YO! fucknuts! It's Probing time!
en hoever gaan ze dan terug met die rollback? ik ga janke als ik mijn gear kwijt benWimploo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 08:50:
Je komt nu overal informatie tegen dat er een rollback gaat plaats vinden omdat er gold geduped kon worden...
YO! fucknuts! It's Probing time!
Cheeseburger Addict
Geloof je het zelf?Wimploo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 08:50:
Je komt nu overal informatie tegen dat er een rollback gaat plaats vinden omdat er gold geduped kon worden...
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Anoniem: 155599
Dat zal wel meevallen. Er zijn vast grote logs over hoe en wat. Uitpluizen, bannen en klaar. Bangmakerij is nergens goed voor. What's next een grote kettinglike actie op facebook anders krijgen we een rollback?Wimploo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 08:50:
Zolang die "informatie" niet bevestigd wordt door een Blue post, geloof ik er niks van.Wimploo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 08:50:
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
DitAnoniem: 155599 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 08:53:
[...]
Dat zal wel meevallen. Er zijn vast grote logs over hoe en wat. Uitpluizen, bannen en klaar. Bangmakerij is nergens goed voor. What's next een grote kettinglike actie op facebook anders krijgen we een rollback?![]()
[ Voor 15% gewijzigd door Rann op 12-06-2012 08:56 ]
*zucht*
Ik las dat de asian realm al helemaal gefixed is, maar wat ze daarvoor gedaan hebben geen idee.sbmuc schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 08:58:
Blue post:
http://diablo.incgamers.c...-rollback-to-remove-dupes
" All original items and their reproductions will be removed from the database "
Niet zozeer een rollback maar ze gaan de items removen die geduped zijn. Mja, dit gaat over de asian realm... Nergens iets gelezen over EU of US.
*zucht*
Waarom heb je daar uberhaupt last vanRann schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:04:
Ze hadden een flinke gold instap fee moeten vragen zodat niet alle items die zo absurd slecht zijn er ook op komen.. Of iets in de trand van..
This is madness op het moment
True, dit was ook het originele plan gewoon netzoals wow. Dit zorgt ervoor dat mensen niet extreme ubercrap op de AH gaan zetten. Maar ze hebben dit vervangen door de max 10 items op de AH.Rann schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:04:
Ze hadden een flinke gold instap fee moeten vragen zodat niet alle items die zo absurd slecht zijn er ook op komen.. Of iets in de trand van..
This is madness op het moment
Ach soms zit je gewoon te browsen tussen een stel items, maar als er(zelfs met vit / int filter) alsnog 46 pagina's zijn.. Je moet nu al goed weten wat je precies zoekt, wil je er wat normaals tussen kunnen vinden..Waarom heb je daar uberhaupt last vanAl staan er een miljoen crap-items op, je zult ze nooit zien als je iets zoekt.
[ Voor 15% gewijzigd door Rann op 12-06-2012 09:12 ]
Ik zit minimaal 1-2 uur per dag op de AH, ik heb er last vanBosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:05:
[...]
Waarom heb je daar uberhaupt last vanAl staan er een miljoen crap-items op, je zult ze nooit zien als je iets zoekt.
*zucht*
Dat heeft weinig met vervuiling te maken, maar alles met een uitgebreidere zoekoptie.sbmuc schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:13:
[...]
Ik zit minimaal 1-2 uur per dag op de AH, ik heb er last van. Ik kan er prima langskijken maar het is wel irri...
Het zou mooi zijn als blizzard ons op 4-5 affixes zou laten zoeken maar dat zie ik niet gebeuren... En ook GEEN sockets optie laten zien tijdens het zoeken..
Bijvoorbeeld Gloves met dex/vit/allres/crit dmg bijv
precies en de affixes lijstje uitbreiden. Sommige off hands(sources) hebben bijv. + damage, maar daar kan ik niet op zoeken.sbmuc schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:13:
[...]
Ik zit minimaal 1-2 uur per dag op de AH, ik heb er last van. Ik kan er prima langskijken maar het is wel irri...
Het zou mooi zijn als blizzard ons op 4-5 affixes zou laten zoeken maar dat zie ik niet gebeuren... En ook GEEN sockets optie laten zien tijdens het zoeken..
Bijvoorbeeld Gloves met dex/vit/allres/crit dmg bijv
SR+ MiC
Verschil is dat bij WoW kon je blijven lvl'en.. Mensen waren te druk met gamen op op de forum te janken. Bij Diablo 3 heb je in 3-4 dagen een lvl 60 char. Bij WoW was dat weken of zelfs maanden.Rann schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:11:
[...]
Ach soms zit je gewoon te browsen tussen een stel items, maar als er(zelfs met vit / int filter) alsnog 46 pagina's zijn.. Je moet nu al goed weten wat je precies zoekt, wil je er wat normaals tussen kunnen vinden..
Wat is het toch een enorm gekkenhuis op de Blizzard forums, om te huilen!'Vroeger' was het nog wel goed (op de WoW) forums..
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Anoniem: 450634
Er wordt gesorteert op damage/dps dus een +damage affix search optie lijkt me niet echt nodig?Shiro schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:16:
[...]
precies en de affixes lijstje uitbreiden. Sommige off hands(sources) hebben bijv. + damage, maar daar kan ik niet op zoeken.
Zit meestal te zoeken op
- All Res
- Vit
- Int
- Life regen
soms Socket of geen socket... Eigenlijk zou 5 dan net goed zijn
[ Voor 5% gewijzigd door PizZa_CalZone op 12-06-2012 09:21 ]
Een wizard offhand heeft geen DPS stat, dus kan er ook niet op gesorteerd wordenPizZa_CalZone schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:21:
[...]
Er wordt gesorteert op damage/dps dus een +damage affix search optie lijkt me niet echt nodig?
Maar inderdaad, ik wil ook zoeken op meer dan 3 affixes.
Juist wel, aangezien verschillende elemental damage ook verschillende bijwerkingen hebben bij criticalhits.PizZa_CalZone schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:21:
[...]
Er wordt gesorteert op damage/dps dus een +damage affix search optie lijkt me niet echt nodig?
Maar inderdaad, ik wil ook zoeken op meer dan 3 affixes.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Je kan toch niet sorteren op hoelang ze erop staan?Tasteless schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:26:
Ik kijk meestal alleen naar auctions die pas 1d11h / 1d12h er op staan. Zo heb ik al heel wat leuke gear gevonden waardoor ik nu met mijn Barb act3 inferno kan solo-en.
Jawel op dat pijltje drukken bij time left (of hoe het ook heet)Creqaw schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:27:
[...]
Je kan toch niet sorteren op hoelang ze erop staan?
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ik zou zweren dat het niet werkte toen ik het eerder had geprobeerd...Joenino schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:28:
[...]
Jawel op dat pijltje drukken bij time left (of hoe het ook heet)
[ Voor 4% gewijzigd door Xufuja op 12-06-2012 09:31 ]
nee je kan alleen de buyout sorteren volgens mijJoenino schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:28:
[...]
Jawel op dat pijltje drukken bij time left (of hoe het ook heet)
nee je moet je staff voor 500k upgraden naar een hellish staff of herding. om hem in hell te gebruiken (vrij logisch lijkt me) en voor inferno geld hetzelfde alleen is dat niet 500k maar 1millDW2005 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:33:
Klopt het dat je met de (nighmare) Staff of Herding alleen op Normal en Nightmare naar Whymshire kan?
Gister op Hell geprobeerd maar de Cow-Ghost (oid) kwam niet tevoorschijn
Klopt, je kunt niet op tijd sorteren maar je ziet in een oogopslag wel welke auctions er per page pas net opstaan. Hierdoor kun je de echte koopjes goed uithalen.Ricmaniac schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:34:
[...]
nee je kan alleen de buyout sorteren volgens mij
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
ja had ik gister al gemerkt.. ik zag een beest van een broek,. maar zat toch te twijfelen want was wel 500k. maar improvde mijn dps met 5k ofzo. toen halve minuut later kocht ik hem was die al weer weg jaTasteless schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:42:
[...]
Klopt, je kunt niet op tijd sorteren maar je ziet in een oogopslag wel welke auctions er per page pas net opstaan. Hierdoor kun je de echte koopjes goed uithalen.
Niet gaan twijfelen overigens en meteen op buyout klikken anders is ie weg.
Watvoor class en lvl? DPS, HP? Tactiek?lj_tree schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:42:
Gisteren in de halls of agony 1 mezelf helemaal opgefokt. Ben nu op Hell bezig en vrij simpel door act 1 gehuppeld. Weinig tegenstand gehad. Tot de halls of agony. Ik kwam binnen en knalde direct op n champion pack wat me in 4 seconden dood had....gespawned, zelfde verhaal....tot 5 keer toe dood gegaan. Gear helemaal kapot dus naar de vendor voor n repair...nogmaals getracht. Ben n dik uur bezig geweest en me gear n keer of 8 compleet moeten repairen en kreeg ze gewoon NIET dood!
Spel gestopt, ff beneden chillen en savonds opnieuw proberen...halls of agony in en t champion pack was weg...THANK GOD:) Halverwege kom ik t volgende champion pack tegen en ongeveer hetzelfde verhaal. Deze kregen iets me damage en na 3 keer doodgaan had ik er eentje dood...terug naar de vendor voor n repair, na 3 keer doodgaan de volgende dood en de laatste was n eitje....kan iemand me vertellen hoe t kan dat ik nu inneens op zo'n ongelooflijk veel betere champions knal? Ik heb zelfs wat nieuwe gear gekocht (helm, schield en nieuw zwaard) maar t mag niet baten....behoorlijk frustrerend.
Even niets...
*zucht*
Gebruik nu dit, en hiermee is Warden/Butcher farming op Inferno redelijk easy.Joarie schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:20:
Bosmonster, ik heb eindelijk een WD skillset wat een beetje werkt op Inferno:
Charging (Exploding) Beast (dus die dog) ipv Zombie Bears of Haunt.
Voordeel van deze skill: af te schieten van een "veilige" afstand en doet een AoE van 9 yards. Regelmatig met een basis dmg van 17k dat ik criticals had van 80-100k in die 9 yard radius. Hij vreet echter mana dus ik moest noodgedwongen poison dart nemen met mana recovery om nog op de lange termijn dmg te blijven doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 12-06-2012 09:52 ]
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
*zucht*
Aeden#2268Joarie schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:52:
Act 1 is inmiddels ook een cookie (en al te vaak lopen farmen), maar gisteren liepen we met Act 2 echt letterlijk tegen die spreekwoordelijke muur aan. Het is dus nu nog even wachten op de patch.
Heb je me trouwens al toegevoegd? Ik wil je weleens in actie zien met jouw WD
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 12-06-2012 09:55 ]
grappig, ik ben met alle items samen nog geen uur kwijt geweest.OkkE schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:20:
Ik heb gister ein-de-lijk Liquid Rainbow geloot, nu nog Gibbering Gemstone. Hopelijk daar meer geluk mee.
Een source off hand is gewoon damage.. geen cold/poison/lightning of wat dan ook. En terwijl je als sorc toch zo veel mogelijk damage uit een source wil halen... Kom ook bijzonder weinig sources tegen met een max dmg over de 300... ik zal wel nog te arm zijn daarvoorBokkie schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:24:
[...]
Juist wel, aangezien verschillende elemental damage ook verschillende bijwerkingen hebben bij criticalhits.
Ben al tijden op zoek naar een 1k dps boog met cold dmg en meer dan 50% critical damage
SR+ MiC
*zucht*
Neuh dat valt juist wel mee. Ik heb een hekel aan mana-management, dus daarom kies ik voor wat minder mana-intensieve skills.Joarie schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:56:
Staat in de lijst in de OP(Joarie #1237)
Maarre ik zal je vanavond toevoegen.
Zo te zien leun jij meer op mana-regen dan op life regen. Grappig want ik heb echt het laatste nodig om te overleven. Ik vermoed dat de <60 items een reden hiervoor zijn. Kan niet wachten op de patch zodat er ook lvl 63 items kunnen droppen in Act 1
Ah ja, die laatste twee mis ik compleet en moet ik dus ook heel hard compenseren met Hex Heal en Spirit Walk Heal. Mijn life on hit items heb ik eigenlijk voor grof gold verkocht op de AH.Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:57:
[...]
Neuh dat valt juist wel mee. Ik heb een hekel aan mana-management, dus daarom kies ik voor wat minder mana-intensieve skills.
Verder heb ik ongeveer 700 life per sec en 200 life on hit.
Source off hands kosten niet gek veel hoor. Voor 50k heb je makkelijk een offhand met 300+ damage wat Int en %life(skulls hebben de hoogste damage) dus dat zoekt wat sneller. (dit kan op een blue)Shiro schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:57:
[...]
Een source off hand is gewoon damage.. geen cold/poison/lightning of wat dan ook. En terwijl je als sorc toch zo veel mogelijk damage uit een source wil halen... Kom ook bijzonder weinig sources tegen met een max dmg over de 300... ik zal wel nog te arm zijn daarvoor
Act 3 Inferno met maar 20k dps is niet echt te doen als wizzardIk hoop dat de nieuwe patch snel komt zodat ook act 1 monsters de hoogste ilv kunnen droppen, dan heeft het daadwerkelijk zin om te gaan farmen.
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Oe, dat klinkt leuk. Allemaal een Zombie Wall of Grasp ability met 4 HEX'en en om de 10 sec een Totem.skoozie schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:05:
Kunnen we niet een keer een WD groep maken met allen raindance en mana verslindend spul?
Ben nog maar lvl 58
Items verkopen soms wel voor veel goud. Gisteren heb ik een paar shoulders verkocht voor 8 mil. Gecrafte shoulders trouwens, wie zegt dat craften nutteloos is? +)Bokkie schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:48:
Duurste van mij is 1.5m voor een cloak voor mijn dh hoogste verkoop is 1.2m voor een ring
Als ik die prijzen zie van 10m of meer, zijn er echt mensen die dat eraan uitgeven? zelfs al had zoveel gold zou ik uit principe niet zoveel uitgeven eigenlijk, max wat ik tot nu toe gehad heb is 6m ofzo.
Ben niet meer superactief aan het ah spelen, meer gewoon wat dingen proberen enzo en mijn mage levellen en beetje gearen, koop spul voor mage en bij upgrade verkoop het oude weer voor vaak 2 a 3x de prijs waarvoor ik het gekocht heb.
Botter, hacker, gold sellor etc...Ricmaniac schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:10:
Gisteren een filmpje gezien van een aziaat die ruim 1.300.000.000 gold heeftgewoon ruim 1.3miljard. what the fuck is that shit
Ja dat verwacht ik ook wel. maar al is het een bot. 1.3miljardHatsjoe schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:11:
[...]
Botter, hacker, gold sellor etc...
No way dat hij zo veel gekregen heeft met alleen maar normaal spelen.
4 big gargantuans (de 15 seconde versie) en 4x zombie bears.Joarie schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:08:
[...]
Oe, dat klinkt leuk. Allemaal een Zombie Wall of Grasp ability met 4 HEX'en en om de 10 sec een Totem.
Dat moet toch wel te doen zijn? Ik gok echter dat het wat moeilijk blijven staan zal zijn in de range van de totem als de eerste champion op ons afgerend komt
*zucht*
Als het iemand is die de gold dupe sinds week 1 heeft gebruikt is dat prima mogelijk.Ricmaniac schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:12:
[...]
Ja dat verwacht ik ook wel. maar al is het een bot. 1.3miljardseriously XD ?
Als je 20 accounts hebt draaien dag en nacht, dan zit je daar zo op hoor met een bot. Gemiddeld 400k per bot per uur, komt neer op 192miljoen per dag, teken uit je winstRicmaniac schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:12:
[...]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Er schiet me nu nog iets binnen, wat vroeger wel leuk was. Met een memory editor de value van je gold vinden een aanpassen, kan je het laten doen lijken alsof je veel meer hebt dan je werkelijk hebt.Xtr3me4me schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:16:
Hoeveel gold mag je op je account hebben? Zat een limiet aan toch las ik ergens?
ja maar ik verwacht als morgen ofzo die RMAH komt de prijze zo met 3 euro of meer zelfs dalen.. meeste sites bieden 1miljoen voor 6.5 euro aan trouwens.. (tenminste de spammers in general chat)Hatsjoe schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:15:
[...]
Als je 20 accounts hebt draaien dag en nacht, dan zit je daar zo op hoor met een bot. Gemiddeld 400k per bot per uur, komt neer op 192miljoen per dag, teken uit je winst
En aangezien 1miljoen nu voor ongeveer 8 euro gaat, verdien je er vast leuk mee. Prijzen dalen overigens wel snel van het gold, begin was het 25 euro of meer. Zal ook nog wel verder dalen, en straks met RMAH zal het verdwijnen
*zucht*
Mwah... heb wel meer mensen gezien met een paar honderd M. Als je fulltime Inferno (Act 4) farmt komt er ook genoeg binnen.Hatsjoe schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:19:
[...]
Er schiet me nu nog iets binnen, wat vroeger wel leuk was. Met een memory editor de value van je gold vinden een aanpassen, kan je het laten doen lijken alsof je veel meer hebt dan je werkelijk hebt.
Zou me ook niks verbazen als deze mafkees dat ook gedaan heeft om ons even lekker te stangen
Dan verdwijnt het gewoon helemaal voor D3 (hoop ik). Aangezien je dan ook gewoon op de RMAH gold kan kopen met echt geld. Waarom zou je dan nog het risico lopen om of opgelicht te worden, of gabanned te worden, of je gold kwijt te raken? Zou dan een beetje dom van jezelf zijnRicmaniac schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:20:
[...]
ja maar ik verwacht als morgen ofzo die RMAH komt de prijze zo met 3 euro of meer zelfs dalen.. meeste sites bieden 1miljoen voor 6.5 euro aan trouwens.. (tenminste de spammers in general chat)
Dat ligt aan de prijzen. De sjakie-illegalies zullen goedkoper zijn dan de officiële kanalen. Als je voor hetzelfde geld 2 keer zoveel goud kan krijgen zullen sommige mensen dat toch wel doen lijkt me.Hatsjoe schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:23:
[...]
Dan verdwijnt het gewoon helemaal voor D3 (hoop ik). Aangezien je dan ook gewoon op de RMAH gold kan kopen met echt geld. Waarom zou je dan nog het risico lopen om of opgelicht te worden, of gabanned te worden, of je gold kwijt te raken? Zou dan een beetje dom van jezelf zijn
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Mmm, ik zal wel erg slecht zijn in zoeken, maar ik kom geen sources tegen met 300+ damage met int en life% voor maar 50k. Maar wel goed om te weten dat de skulls de hoogste damage hebben.TheInsomniac schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:05:
[...]
Source off hands kosten niet gek veel hoor. Voor 50k heb je makkelijk een offhand met 300+ damage wat Int en %life(skulls hebben de hoogste damage) dus dat zoekt wat sneller. (dit kan op een blue)
SR+ MiC
Mjah, als je geen leven hebt en de hele dag met meerdere accounts op de AH zit, zou dat op zich best kunnen in de tijd dat het spel uit is. De kans dat het een botter / RL cash buyer is is groter natuurlijk, maar ik zie op zich niks onmogelijks.Ricmaniac schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:12:
[...]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq