Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren eindelijk act 2 inferno afgerond met m'n DH en 2 vrienden! Belial was even een bitch maar we hebben em neer! Thanks voor de tips met Caltrops, werkt inderdaad goed zeg! Wel jammer had Spike Trap graag gehouden, misschien dat ik Vault er nog voor uitswap maar de mobility is toch ook wel erg fijn :)

@Pizza grappig nooit geweten, tank em altijd onderaan maar dan moet ik idd wel moven :D

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
StarLite schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:27:
[...]

Dat ligt aan de prijzen. De sjakie-illegalies zullen goedkoper zijn dan de officiële kanalen. Als je voor hetzelfde geld 2 keer zoveel goud kan krijgen zullen sommige mensen dat toch wel doen lijkt me.
Kun jij een reden bedenken waarom illigaal gold farmen efficienter zou kunnen zijn dan legaal? Ik bedoel, vergelijk met de echte wereld, jij koopt ook niet illigaal je brood, simpelweg omdat die 6% btw niet spannend genoeg is.
Pas bij items waarop de tax dusdanig is dat er daadwerkelijk wat marge te pakken is zie je illigale handel. (sigaretten/drank/benzine etc). 15% is lang niet genoeg om risico's te gaan lopen met de illigale handel. Dit geldt ook voor de verkopers, waarom zouden ze illigaal gaan?

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:25
skoozie schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:13:
[...]

4 big gargantuans (de 15 seconde versie) en 4x zombie bears.
Gargantuans overleven Inferno niet, ook niet eens die big Gargatuans (te weinig life). Je komt verder om met zijn 4-en te investeren in spells die slow doen of monsters een kippen veranderen :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:32
Hatsjoe schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:23:
[...]

Dan verdwijnt het gewoon helemaal voor D3 (hoop ik). Aangezien je dan ook gewoon op de RMAH gold kan kopen met echt geld. Waarom zou je dan nog het risico lopen om of opgelicht te worden, of gabanned te worden, of je gold kwijt te raken? Zou dan een beetje dom van jezelf zijn :P
ja maar ik bedoel ook de prijs van RMAH ja. niet van de goldsellers. alhoewel het voor items toch leuker zou zijn via paypal ofzo omdat blizzard een deel inhoud.

Maar dat is naturlijk strict buiten de regels

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:59

Megalodon86

Enzyme X

StarLite schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:31:
[...]

Mjah, als je geen leven hebt en de hele dag met meerdere accounts op de AH zit, zou dat op zich best kunnen in de tijd dat het spel uit is. De kans dat het een botter / RL cash buyer is is groter natuurlijk, maar ik zie op zich niks onmogelijks.
Ik handel zo heel af en toe iets op de AH (koopjes spotten en duurder verkopen) en heb daar toch al een kleine 300K bij elkaar gesprokkeld en dat is met level 1-20 items.
Inderdaad, als je een paar mooie ringen of amuletten vindt, gaat het snel, ook op de lagere levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Laatst online: 16:43
Ricmaniac schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:34:
[...]

ja maar ik bedoel ook de prijs van RMAH ja. niet van de goldsellers. alhoewel het voor items toch leuker zou zijn via paypal ofzo omdat blizzard een deel inhoud.

Maar dat is naturlijk strict buiten de regels
Dan betaal ik toch liever 55 euro voor dat ene item dan 50 euro via zo'n vage site. Niet dat ik gebruik ga maken van de RMAH, misschien enkel gold verkopen voor Battle.net balance om dingen uit de Blizz store te kunnen kopen :D

Wat ik alleen wel jammer vind, is dat de RMAH en GAH compleet gescheiden zijn. Zou beter/leuker geweest zijn als je dat ene BiS item voor Gold en echt geld tegelijk er op zou kunnen zetten. Is namelijk best vervelend als jij veel gold over hebt voor een item welke alleen op de RMAH staat, terwijl je geen echt geld wilt uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450634

Ben echter benieuwd hoe hoog de prijzen zullen liggen op RMAH o,0
Al ben ik niet van plan echt geld uit te gaan geven voor items etc, maar ben toch wel stiekem benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 460217

@hatsjoe, je zou altijd nog een private message aan de seller kunnen doen, of een oproep in de general chat ofcourse.

heeft bij mij altijd prima gewerkt, om een item te kopen, of zelfs gratis omdat de item toch niet verkocht. ^_^.

maar goed.. gister weer even op hardcore mode gespeeld, ong nu op lvl 16 met mn 4de DH..
was bezig met een maat te spelen, na ongeveer hem 3x dood zien gaan omdat hij of rushed.. of gewoon unlucky word geoneshot door die grote troll in Act 2.. heeft ie besloten het op te geven :p

ikzelf ben nog lekker doorgelopen en magda.. afgemaakt.. die trouwens in tegenstelling tot sommige mobs in act 2.. gewoon treurig makkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274722

Hatsjoe schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:40:
[...]

Dan betaal ik toch liever 55 euro voor dat ene item dan 50 euro via zo'n vage site. Niet dat ik gebruik ga maken van de RMAH, misschien enkel gold verkopen voor Battle.net balance om dingen uit de Blizz store te kunnen kopen :D

Wat ik alleen wel jammer vind, is dat de RMAH en GAH compleet gescheiden zijn. Zou beter/leuker geweest zijn als je dat ene BiS item voor Gold en echt geld tegelijk er op zou kunnen zetten. Is namelijk best vervelend als jij veel gold over hebt voor een item welke alleen op de RMAH staat, terwijl je geen echt geld wilt uitgeven.
Of zo:

Stap 1: gold verkopen op RMAH.
Stap 2: opbrengst gebruiken om zelf item te kopen op RMAH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413059

Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:50:
[...]

Gebruik nu dit, en hiermee is Warden/Butcher farming op Inferno redelijk easy.

http://us.battle.net/d3/e...-doctor#aeUZdT!ZWX!aaZZYZ

Heeft wel geholpen om de templar even goed uit te rusten. Haunt uphouden, Grasp wanneer kan (gebruik nu nog Eels voor wat extra dps, maar kan ook extra slow nemen), zoveel mogelijk darts spammen en Spirit Walk als mana regen/escape.

De champion packs en butcher zijn hiermee redelijk eenvoudig neer te krijgen door de redelijke DoT damage + splinter dps.
Nou begrijp ik 1 ding niet haunt en grasp zijn toch je secondary skills hoe kun je die nou allebei gebruiken >?
Trouwens spirit vessel is echt veel beter dan -20% damage reduce want of je nou 40k of 36k word gehit dood ben je. maar iedereen zijn ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Anoniem: 460217 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:44:
@hatsjoe, je zou altijd nog een private message aan de seller kunnen doen, of een oproep in de general chat ofcourse.

heeft bij mij altijd prima gewerkt, om een item te kopen, of zelfs gratis omdat de item toch niet verkocht. ^_^.

maar goed.. gister weer even op hardcore mode gespeeld, ong nu op lvl 16 met mn 4de DH..
was bezig met een maat te spelen, na ongeveer hem 3x dood zien gaan omdat hij of rushed.. of gewoon unlucky word geoneshot door die grote troll in Act 2.. heeft ie besloten het op te geven :p

ikzelf ben nog lekker doorgelopen en magda.. afgemaakt.. die trouwens in tegenstelling tot sommige mobs in act 2.. gewoon treurig makkelijk is.
Voor zo ver ik weet is het tot nog toe niet mogelijk om te zien wie dat ene item verkoopt? En tja, General Chat, wat moet ik daar over zeggen... max 99 mensen, altijd gold spam, trolls, idioten en eigenlijk nooit iemand waar ik wat aan heb. En de trade channel is zo dood als het maar kan, niemand zit er ooit in.

En Act 2, die valt inderdaad wel mee, irritante mobs (vliegjes die je amper ziet e.d.). Ik vind Act 3 veel kutter om te doen, teleporterende mobs, Herald of Pestilence welke stront irritant zijn en die vuur vogels niet te vergeten.. en zo zijn er nog wel een paar.

@Hierboven, Elective Mode aanzetten bij je Gameplay Opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-05 11:15

D-rez

dexels

Anoniem: 274722 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:45:
[...]

Of zo:

Stap 1: gold verkopen op RMAH.
Stap 2: opbrengst gebruiken om zelf item te kopen op RMAH
Dan passeer je 2x langs de kassa van blizzard. En of je dat nu wilt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Anoniem: 413059 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:48:
[...]

Nou begrijp ik 1 ding niet haunt en grasp zijn toch je secondary skills hoe kun je die nou allebei gebruiken >?
Trouwens spirit vessel is echt veel beter dan -20% damage reduce want of je nou 40k of 36k word gehit dood ben je. maar iedereen zijn ding :D
Nog één voor de FAQ:

Hoe gebruik ik meerdere skills van één "tree"?
Zet elective mode aan bij options en klik op de pijl links of rechts in het skills menu om op een knop (1,2,3,4, linker- of rechtermuisknop) een skill te kiezen die je maar wilt.

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ik vraag me af of het AH-spelletje op de RMAH net zo winstgevend gaat zijn als met gold..

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
MicScott schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:52:
Ik vraag me af of het AH-spelletje op de RMAH net zo winstgevend gaat zijn als met gold..
denk het niet. kan het me gewoon niet voorstellen. dat zou betekenen dat spelers die echt veel tijd hebben gewoon "rijk" kunnen worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450634

Zal denk ik aan de verkooprijzen op RMAH gaan liggen, en of mensen bereid zijn veel geld te batalen voor items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413059

Hahah ja kom er nu pas achter dat het indd kan dit geeft mij nu toch weer hoop voor de WD straks als ik thuis ben ff dit uitproberen.

http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#aeUdZX!XWV!acZYaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-04 10:35

TRG

Technotium99-m

Ik heb nooit WOW oid gespeeld, maar als ik een goede gok zou moeten doen, dan zou de 1000k gold prijs op diablo3 snel stabiliseren rond de 1 dollar / 1000k, en van daaruit licht blijven zakken zolang het spel bestaat.

In dat geval kan je met de handel in zeer dure wapens (10m - 100m) toch nog significant verdienen, maar is het slechts voor weinig mensen weggelegd.

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Komt RMAH ook in Hardcore Mode? want dat lijkt me helemaal hard :/ straks koop je een item voor let's say: 10 euro en ga je 1 min later dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:32
MicScott schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:52:
Ik gok dat je nu je winst haalt uit mensen die items op het AH zetten voor een prikkie, en niet door hebben dat zo'n item 10x meer waard is?

Ik denk dat het qua items op het RMAH toch gaat om dingen die >$10 waard zijn. Anders is het de transaction fee niet waard. Dus daar zal je niet snel zulke marges vinden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Ricmaniac schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:57:
Komt RMAH ook in Hardcore Mode? want dat lijkt me helemaal hard :/ straks koop je een item voor let's say: 10 euro en ga je 1 min later dood :P
Om die reden is het geloof ik voorlopig alleen voor SC.

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

RocketKoen schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:58:
[...]

Ik gok dat je nu je winst haalt uit mensen die items op het AH zetten voor een prikkie, en niet door hebben dat zo'n item 10x meer waard is?

Ik denk dat het qua items op het RMAH toch gaat om dingen die >$10 waard zijn. Anders is het de transaction fee niet waard. Dus daar zal je niet snel zulke marges vinden.
Daar haal ik mijn winst inderdaad uit. Waarom denk je dat dat niet zal kunnen op de RMAH? Met prijzen tussen 1(volgens mij de minimum fee voor Blizz, maar vraag me niet om een bron) en 250 Euro is er ruimte zat. 't Is niet iets waar ik mijn zinnen op heb gezet, hoor, maar ik vraag me toch af hoe dat zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Ricmaniac schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:57:
Blizzard heeft al gezegd dat RMAH enkel voor SC is en niet voor HC. Zou helemaal niet leuk zijn om items waar je geld voor hebt betaald te verliezen. En wss doen ze dit ook om zichzelf een beetje te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MicScott schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:01:
[...]

Daar haal ik mijn winst inderdaad uit. Waarom denk je dat dat niet zal kunnen op de RMAH? Met prijzen tussen 1(volgens mij de minimum fee voor Blizz, maar vraag me niet om een bron) en 250 Euro is er ruimte zat. 't Is niet iets waar ik mijn zinnen op heb gezet, hoor, maar ik vraag me toch af hoe dat zou gaan.
En je kunt toch ook goedkoop kopen op de reguliere AH en duur verkopen op de RMAH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-01 20:51
Shiro schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:29:
[...]

Mmm, ik zal wel erg slecht zijn in zoeken, maar ik kom geen sources tegen met 300+ damage met int en life% voor maar 50k. Maar wel goed om te weten dat de skulls de hoogste damage hebben.
Lukt mij ook niet hoor, het beste wat ik tegenkwam was 108-291 damage ~70 int en 70 vit maar dat is ook niet heel slecht ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Anoniem: 274722 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:03:
[...]
En je kunt toch ook goedkoop kopen op de reguliere AH en duur verkopen op de RMAH?
!! Daar had ik nog niet eens aan gedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ik ga vanavond dit eens proberen :). Barb survivor build: http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#WhQVki!VXb!cYccca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:03
Anoniem: 413059 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:55:
Hahah ja kom er nu pas achter dat het indd kan dit geeft mij nu toch weer hoop voor de WD straks als ik thuis ben ff dit uitproberen.

http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#aeUdZX!XWV!acZYaa
Leuke build alleen snap ik niet waarom je zoveel mana drain runes heb ingesteld terwijl je geen skill gebruikt die heel erg mana intensief is. Hoeveel life on hit gear heb je wel niet? Aangezien je met geen enkele skill hp terug krijgt. Ik vind dat nogal tricky tegen packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:32
MicScott schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:01:
[...]

Maar wie gaat er in hemelsnaam items voor $1 aanbieden, als je er niks van krijgt?
Je kan bij items je eigen belasting kiezen. 15% bij de gewone AH, of $1 bij de RMAH.
Pas als $1 < 15% begint het nuttig te worden om iets op het RMAH te zetten. Dus ik verwacht geen items voor onder de $7.

Als je kijkt naar de verhouding gold : $ op dit moment, worden dat items van een miljoen gold of meer. Al die cheap items die je nu opkoopt vallen daar dus niet onder.

Wat je wel kan doen: Cheap items opkopen op het AH zoals je nu doet, en voor $10 ofzo op het RMAH zetten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
Gisteren voor het eerst een stuk alleen gedaan (act3 hell (ben lvl 57)) en moet zeggen dat dat toch een erg stuk eenvoudiger is dan met de party van 4 waar ik steeds mee rondliep.
Eigenlijk wel jammer, ik hoopte op ongeveer dezelfde uitdaging maar dan met iets mindere mobs, nu zijn ze gewoon makkelijk te killen als je een beetje op aoe let.

Verder heb ik nog altijd geld problemen, ik probeer mijn crafting mee te levellen maar daardoor kom ik niet echt boven de 200k. Wellicht op 60 maar eens flink gaan farmen.

Ook een vraag, is de maximale gem in hell flawless?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crafting gewoon laten vallen, zonde van het geld op dat level. Als je nu miljoenen over hebt ooit kun je er eens mee spelen.

En je laatste vraag: In Hell Act 4 heb ik ook flawless squares zien droppen en dat is de max die kan droppen in de game.

[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 12-06-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-06 22:19
Maximale gem in hell is zelfde als in inferno geloof ik, flawless square dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

RocketKoen schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:08:
[...]

Dus ik verwacht geen items voor onder de $7.
Ik wel eigenlijk. Er zijn vast genoeg mensen die denken "laat ik dit eens proberen" en die allemaal items erop gaan gooien om te zien hoe dat gaat. En dan maakt hen die ene Euro fee ook niet uit, omdat ze voor die items anders helemaal niks zouden hebben gekregen. Bovendien kun je als je 10 items voor 2 dollar per stuk hebt verkocht en dus 10 Euro overhoudt, alweer een miljoen goud kopen (arvan uitgaande dat de prijs op 10 Euro/miljoen zit, wat waarschijnlijk zelfs minder wordt). Dus als dat items zijn die je anders misschien voor 50-100k op het auction house zou zetten, heb je alweer quite gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oowja.. zal wel een leuke feature zijn "wie" wat verkoopt ofzo. altijd leuker om dan een dealtje te sluiten.
maar idd.. die vliegjes zijn donders irritant vooral als ze in champ packs komen.

zit met me SC wizard op lvl 48? ofzo.. en Act 3 nightmare.. dichtbij heart of sin atm , is gewoon een diep treurig verhaal geworden, die pestilences kickten gewoon keihard mn butt, en als hun dat deded kreeg ik altijd anti mage champs en elites voorgeschoteld.. reflect damage.. magic immunity shields.. extra fast + teleporting.. etc..

na ongeveer 40x dood te gaan had ik toch wel zoiets van.. tja.. AH here i go.. :/
daarna dps opgebuffed naar 2k+ en niet erg veel problemen meer gehad, maar goed denk dat ik toch maar ff act 3 blijf farmen voordat ik naar act 4 ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:12:
Crafting gewoon laten vallen, zonde van het geld op dat level. Als je nu miljoenen over hebt ooit kun je er eens mee spelen.
Als je de juiste dingen craft is er nu al winst mee te maken. Gisteren nog een gecrafte shoulder voor 8mil verkocht. Daar kun je al weer een heeeeeeeleboel nieuwe shoulders voor maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:18
Uh, een gecrafte shoulder voor 8M??? Heb jij een Blacksmith plan? of gewoon Exalted Paulders?

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

MicScott schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:16:
[...]

Als je de juiste dingen craft is er nu al winst mee te maken. Gisteren nog een gecrafte shoulder voor 8mil verkocht. Daar kun je al weer een heeeeeeeleboel nieuwe shoulders voor maken.
Dan is het écht wel een aanrader op 1.03 te wachten, omdat craften dan ook nog eens goedkoper wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
hugoy schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:12:
Maximale gem in hell is zelfde als in inferno geloof ik, flawless square dus
Op welk moment kun je hogere gaan craften dan? Of zijn het alleen maar random drops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Wat voor combo van stats had dat ding wel niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Sneezzer schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:18:
[...]

Op welk moment kun je hogere gaan craften dan? Of zijn het alleen maar random drops?
Als je je jeweler upgrade. Op een gegeven level van haar kun je gems craften die niet droppen in de game.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h2bzeit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09-2021

h2bzeit

np: Ke$ha - Tick Tock

I'm late / I'm late / For a very important date. / No time to say "Hello, Goodbye". / I'm late, I'm late, I'm late.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
WTF, hoe krijgen ze dat voor elkaar :S

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

FireDrunk schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:17:
Uh, een gecrafte shoulder voor 8M??? Heb jij een Blacksmith plan? of gewoon Exalted Paulders?
Exalted fine palliums, de plan kost misschien 300k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Joarie schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:19:
[...]

Als je je jeweler upgrade. Op een gegeven level van haar kun je gems craften die niet droppen in de game.
Maw nog even door trainen?
Heb je vervolgens nog enkel de tome of jewelcrafting nodig, of ook andere mats?

(beetje noob vragen, ik weet het).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
[...]

Weet je zeker dat het een goed item was en niet dat het gewoon gold dupers waren die snel van hun duped gold af moesten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

omfg... stelletje egoisten hebben niet door dat ze de game voor de rest van de wereld verzieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
PizZa_CalZone schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:23:
[...]

omfg... stelletje egoisten hebben niet door dat ze de game voor de rest van de wereld verzieken.
alsnog is het raar dat het op zo'n manier zo makkelijk kan toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Sneezzer schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:22:
[...]

Maw nog even door trainen?
Heb je vervolgens nog enkel de tome of jewelcrafting nodig, of ook andere mats?

(beetje noob vragen, ik weet het).
Ik meen vanaf lvl 6 of 7 dat je tome of secrets nodig hebt die alleen in Inferno droppen (en waar je ook je Blacksmith mee levelt en craft). Ik moest ook even goed kijken op Inferno aangezien ik hier ook 2 verschillende tomes verwachtte voor zowel jeweler als blacksmith, maar je hebt blijkbaar maar 1 soort nodig.

En natuurlijk heb je naast de tomes ook gold nodig om te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Anoniem: 274722 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:18:
[...]

Wat voor combo van stats had dat ding wel niet?
220 str
140 vit
69 all resistances
9% life

(Uit mijn hoofd.) Ik had er waarschijnlijk wel meer voor kunnen vragen, maar ik vond 8mil al best een jackpot. En of wachten beter is ... straks wordt de markt overspoeld met dat soort items en zijn ze helemaal niks meer waard. Wie weet. Ik vond het de gok wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
MicScott schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:22:
[...]

Exalted fine palliums, de plan kost misschien 300k.
http://us.battle.net/d3/e...cipe/exalted-fine-pallium

Is inderdaad wel een leuk plan... Maar dan moet hij wel met maar 3 goede stats rollen ofzo...
In watvoor range zitten zulke items? 150-210 van een Type? (INT/STR/DEX/VIT)

@hierboven, ja dat is wel een hele nette stat-roll :P

[ Voor 6% gewijzigd door FireDrunk op 12-06-2012 11:27 ]

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

PizZa_CalZone schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:23:
[...]

Aan de andere kant, ze zetten wel een vid on-line, daarmee maken ze het voor Blizzard wel heel moeilijk om het te negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MicScott schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:26:
[...]

220 str
140 vit
69 all resistances
9% life

(Uit mijn hoofd.) Ik had er waarschijnlijk wel meer voor kunnen vragen, maar ik vond 8mil al best een jackpot. En of wachten beter is ... straks wordt de markt overspoeld met dat soort items en zijn ze helemaal niks meer waard. Wie weet. Ik vond het de gok wel waard.
Oe, tamelijk ideale barb shoulders idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

FireDrunk schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:27:
[...]

http://us.battle.net/d3/e...cipe/exalted-fine-pallium

Is inderdaad wel een leuk plan... Maar dan moet hij wel met maar 3 goede stats rollen ofzo...
In watvoor range zitten zulke items? 150-210 van een Type? (INT/STR/DEX/VIT)

@hierboven, ja dat is wel een hele nette stat-roll :P
Het kan nog minder zijn, het begint al bij de 50 ofzo. Maar aangezien er "5 random magic stats" op zitten en dat item er maar 4 had denk ik dat je dezelfde stat twee keer kunt krijgen en dat ze dan bij elkaar opgeteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 16:40
Ik denk dat Blizzard dat dupen redelijk snel zal detecteren, als het al echt is. Het zou namelijk logisch zijn als elk item een uniek id heeft en die komt nu dus meerdere keren voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Daar had ik het gisteren nog over met 2 vrienden; tuurlijk is er veel mee te verdienen. Helaas moet je er 10-20 maken om er een tussen te hebben zitten die redelijk tot goed is. Je hebt gewoon mazzel als je daarmee je crafting costs terugverdient, de rest kun je regelrecht vendoren...

Crafting nu sux gewoon, verhoudingsgewijs is het te duur, en als je er een mooi item mee maakt en dik verkoopt heb je gewoon enorme mazzel :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Oke.......
Dat is wat een hele serieuze bug als dit waar is.
Iemand die thuis is die deze bug kan dupliceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Joarie schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:30:
[...]

Oke.......
Dat is wat een hele serieuze bug als dit waar is.
Iemand die thuis is die deze bug kan dupliceren?
En daarna gebanned wordt ? lijkt me niet heel slim om te proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
SaphuA schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:30:
Ik denk dat Blizzard dat dupen redelijk snel zal detecteren, als het al echt is. Het zou namelijk logisch zijn als elk item een uniek id heeft en die komt nu dus meerdere keren voor.
Het lijkt me niet dat het zo gebeurt, ik weet niet wat voor soort database ze gebruiken maar bijvoorbeeld MySQL gaat errors geven als je een unique ID 2x+ laat voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

porn* schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:30:
[...]

Daar had ik het gisteren nog over met 2 vrienden; tuurlijk is er veel mee te verdienen. Helaas moet je er 10-20 maken om er een tussen te hebben zitten die redelijk tot goed is. Je hebt gewoon mazzel als je daarmee je crafting costs terugverdient, de rest kun je regelrecht vendoren...

Crafting nu sux gewoon, verhoudingsgewijs is het te duur, en als je er een mooi item mee maakt en dik verkoopt heb je gewoon enorme mazzel :P
Ja.. het is echt gokken met je cash. Dan handel ik liever wat op de AH, heb je tenminste geen kans om veel geld te verliezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

MicScott schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:29:
[...]

Het kan nog minder zijn, het begint al bij de 50 ofzo. Maar aangezien er "5 random magic stats" op zitten en dat item er maar 4 had denk ik dat je dezelfde stat twee keer kunt krijgen en dat ze dan bij elkaar opgeteld worden.
Sockets tellen ook als een random magic stat. Of het er nu 1 of 3 zijn, ze nemen altijd max 1 random stat in beslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
Creqaw schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:31:
[...]

Het lijkt me niet dat het zo gebeurt, ik weet niet wat voor soort database ze gebruiken maar bijvoorbeeld MySQL gaat errors geven als je een unique ID 2x+ laat voorkomen.
Ik denk niet dat ze rechtstreeks autokeys gebruiken voor items die in SQL aangemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Wimploo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:32:
[...]

Ik denk niet dat ze rechtstreeks autokeys gebruiken voor items die in SQL aangemaakt worden.
Dat wil niet zeggen dat je geen table restriction op het ID maakt... ID niet meer Unique maakt...

offtopic:
Iets met duidelijk articuleren...

[ Voor 13% gewijzigd door FireDrunk op 12-06-2012 11:35 ]

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h2bzeit

h2bzeit

Ik speel zelf geen diablo 3 dus kan het niet testen, kwam het toevallig tegen.

I'm late / I'm late / For a very important date. / No time to say "Hello, Goodbye". / I'm late, I'm late, I'm late.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hebben al aangegeven dat alle duped items + origineel verwijderd is/wordt. Dus ze kunnen dat wel degelijk zien.

Ook wel logisch natuurlijk, dupen kan altijd voorkomen en dan willen ze dat wel kunnen zien. Kwestie van even bij ieder item een unique ID genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Laat aub niemand dit testen, anders gaat de eu database ook plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

naja je kan wel nagaan dat ze dit kunnen zien, ik denk eigenlijk dat ze daarom ook D3 online op hun servers wilden,voot het geval dat , Crackers (bv koreanen in dit geval) alle goede items gaan dupen en op de AH verkopen voor grof geld. ervanuitgaand dat ze een RMAH of AH online aan de game zouden hangen natuurlijk.

vind eigenlijk wel dat dit een goede / slimme zet van blizzard is geweest.

edit: typo's

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 460217 op 12-06-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 460217 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:38:
naja je kan wel nagaan dat ze dit kunnen zien, ik denk eigenlijk dat ze daarom ook D3 online op hun servers wilden, zodat Crackers (bv koreanen in dit geval) alle goede items gaan dupen en op de AH verkopen voor grof geld. ervanuitgaand dat ze een RMAH of AH online aan de game zouden hangen natuurlijk.

vind eigenlijk wel dat dit een goede / slimme zet van blizzard is geweest.
ahh.. daar komen de conspiracy theories weer :O

Hey een UFO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Laatst online: 03-06 10:17

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

FireDrunk schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:34:
[...]

Dat wil niet zeggen dat je geen table restriction op het ID maakt... ID niet meer Unique maakt...

offtopic:
Iets met duidelijk articuleren...
Met die id's heb je het over de item table. Die wordt alleen gelinkt natuurlijk, dus als er een linkje bij komt bij een speler is dat mss niet te zien. Komt nog bij dat items random componenten hebben, en dat die items dus waarschijnlijk niet voor elke unieke combinatie van stats een apart id hebben. En dan kan je ook nog 2x achter elkaar hetzelfde item craften en dat is dan geen dupe natuurlijk.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niet echt conspiracy theorie.. meer een klassiek geval van logisch nadenken.

maat van mij vond het ook al jammer dat hij geen registry waarden kon aanpassen voor gold etc.

dus dat mensen proberen te dupen is echt niet rocketscience ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Iemand een mirror van dat filmpje? Ben namelijk behoorlijk nieuwsgierig hoe ze het nou doen, maar kan die link niet openen hier op werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-06 11:41

skoozie

SCSI

Blitzdoctor schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:39:
[...]

Met die id's heb je het over de item table. Die wordt alleen gelinkt natuurlijk, dus als er een linkje bij komt bij een speler is dat mss niet te zien. Komt nog bij dat items random componenten hebben, en dat die items dus waarschijnlijk niet voor elke unieke combinatie van stats een apart id hebben. En dan kan je ook nog 2x achter elkaar hetzelfde item craften en dat is dan geen dupe natuurlijk.
Hoe weet de server dat elke keer dat jij inlogd jouw helm +10int heeft en +6 dex?
als het zo random is hoe blijven die waarden dan behouden, zelfs bij verkoop?
Ik ga er wel vanuit dat elk item een unique identifier heeft.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Zomaar een idee hoor, maar werkt het dupen eigenlijk niet in ons voordeel?
Ik bedoel, de markt wordt overspoeld = lagere prijzen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
Hatsjoe schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:40:
Iemand een mirror van dat filmpje? Ben namelijk behoorlijk nieuwsgierig hoe ze het nou doen, maar kan die link niet openen hier op werk.
combinatie van repairen, equipen, verkopen, terug kopen, equipen en copy maar.
Als er niets aan vooraf gaat (scripts of wat dan ook) heeft blizard echt extreem gefaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blitzdoctor schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:39:
[...]

Zoals bij het kopen van een vendor blue: je koopt een item, hebt het dus in je inv, maar de vendor heeft hem ook nog. Eigenlijk heb je dan zelf een dupe gemaakt :+

Als ik het zou moeten programmeren, zou ik gewoon een nieuw item bij de player genereren (nieuw ID dus), stats van het origineel kopieren, gold afnemen, klaar is de koop. Kan me nauwelijks voorstellen dat het heeeeel anders werkt dan dat :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 274722 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:31:
[...]
Ja.. het is echt gokken met je cash. Dan handel ik liever wat op de AH, heb je tenminste geen kans om veel geld te verliezen :P
Alles wat level 60 is en niet bruikbaar/verkoopbaar salvage ik, beetje die essence en druppels verzamelen, heel soms krijg je ook zo'n legendary meteoriet uit gele items.
Tegen de tijd dat het een beetje gebalanced is lekker gaan craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sneezzer schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:42:
Zomaar een idee hoor, maar werkt het dupen eigenlijk niet in ons voordeel?
Ik bedoel, de markt wordt overspoeld = lagere prijzen ;-)
Als er geduped wordt gaan gelijk de alarmbellen rinkelen bij Blizzard (is nogal makkelijk te detecteren en Blizzard is niet achterlijk), dus dat zal wel meevallen. Ze verwijderen ook simpelweg alle dupes, dus tenzij je graag van je gold af wilt, is het niet zo'n groot voordeel ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 12-06-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
skoozie schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:41:
[...]

Hoe weet de server dat elke keer dat jij inlogd jouw helm +10int heeft en +6 dex?
als het zo random is hoe blijven die waarden dan behouden, zelfs bij verkoop?
Ik ga er wel vanuit dat elk item een unique identifier heeft.
Is ook zo, die kan je zelfs zien ergens bij een mouse over in de auction house, weet zo snel ff niet meer waar. Het kan ook een auction id zijn natuurlijk maar elk item heeft z'n eigen id. Neemt niet weg dat in dit geval van dat dupen elke keer een nieuw id aangemaakt kan worden.
Hopelijk is het niet echt trouwens, zou wel veel verpesten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-05 18:39
Dupe je of overtreed je de regels is de straf Ban Account dicht en alles weg

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

PizZa_CalZone schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:32:
[...]

Sockets tellen ook als een random magic stat. Of het er nu 1 of 3 zijn, ze nemen altijd max 1 random stat in beslag.
Klopt, maar er zat dus geen socket op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:53

Ryan1981

Je ne sais pas

Morgen komt dus het RMAH niet? Ben erg beniewd. Ga zelf denk ik mijn huidige legendaries er op zetten kijken of het iets oplevert. Ik ben ook heel erg benieuwd of de gold farmer spammers dan verleden tijd zijn. Gister weer een heleboel --> Report-->Spam-->block communication....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gammort schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:44:
[...]

Is ook zo, die kan je zelfs zien ergens bij een mouse over in de auction house, weet zo snel ff niet meer waar. Het kan ook een auction id zijn natuurlijk maar elk item heeft z'n eigen id. Neemt niet weg dat in dit geval van dat dupen elke keer een nieuw id aangemaakt kan worden.
Hopelijk is het niet echt trouwens, zou wel veel verpesten :P
Een item kan wel 100 ID's hebben. De PK voor de DB hoeft niet de enige unique identifier te zijn natuurlijk. Kleine moeite om er bij creatie een andere unique identifier aan te hangen die gewoon mee geduped wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

naja.. met de RMAH zou je dus eigenlijk met die tactiek blizz blij maken met 15% van alle transactions.
maar goed.. dat is een point of view.

wat wel interessant is om over na te denken: hoe komen ze er toch elke keer weer achter om dingen te dupen exploiten etc, ik bedoel dan zoeken ze er ook echt naar. tis niet iets wat je zomaar ff random uitvind.

en idd zoals bosmonster hierboven al zegt.. dupen = blizz allert en removal of dupe.. dus item weg.. geld bij de persoon die het verkocht heeft.. en jij staat met lege handen.
en ofc een dikke ban

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h2bzeit

h2bzeit

Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:43:
[...]

Als er geduped wordt gaan gelijk de alarmbellen rinkelen bij Blizzard (is nogal makkelijk te detecteren en Blizzard is niet achterlijk), dus dat zal wel meevallen. Ze verwijderen ook simpelweg alle dupes, dus tenzij je graag van je gold af wilt, is het niet zo'n groot voordeel ;)
Wat nou als ze de dupes direct verkopen aan NPC voor gold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Hatsjoe schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:40:
site is waarschijnlijk gewoon retetraag bij mij duurde het ook bijna een minuut voor ik beeld had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
h2bzeit schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:45:
[...]

Dat zou nog het slimste zijn idd.

Al is het ook een kleine moeite om realtime dupe-detectie in te bouwen natuurlijk die direct je account flagged, maar betwijfel of dat het geval is.

[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 12-06-2012 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
h2bzeit schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:45:
[...]

Dan is het hopen dat dat gelogged wordt (waarschijnlijk wel maar denk niet dat ze dat heeeeeel lang zullen bewaren, vrij veel data) en dat ze dan al het gewonnen gold verwijderen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Vroeger (in de tijd van Lineage II) werden ook money transfers gelogged Player<->Player, Player<->Environment, en Player<->NPC. En daar kon je *veel* aan herleiden...

Als je ziet dat iemand in 5 minuten tijd 1M bij elkaar heeft, maar geen AH transfers heeft... Even koeken waar dat vandaan komt...

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
porn* schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:48:
[...]

Dan is het hopen dat dat gelogged wordt (waarschijnlijk wel maar denk niet dat ze dat heeeeeel lang zullen bewaren, vrij veel data) en dat ze dan al het gewonnen gold verwijderen.
Sterker nog, ik verwacht dat het niet gelogged wordt. waarschijnlijk alleen bij het laden van je hero en eventueele map wissel dat er een update naar blizzard gaat. Anders wordt het giga veel data verkeer mét database IO bij elk item dat je oppakt/dropped/verkoopt.

edit uiteraard valt het wel op als je meer dan een 100k in een minuut bij elkaar scharreld, kan me voorstellen dat je account dan even bekeken wordt.

[ Voor 11% gewijzigd door Sneezzer op 12-06-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:22

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

Eens net even de proef op de som genomen 5 boots gecraft, van de 5, 3 waardeloos dit zijn de 2 beste die eruit kwamen :

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/52ce85.jpgAfbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2iazdeg.jpg

Volgens mij zijn beide wel redelijk wat waard.

Iemand die hier een prijs opgaaf op kan zetten, als ik kijk naar de AH minimaal 150+ dex en 60+ res all op boots dan zit je gauw al op de 2 Mil. p/st.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
http://diablo.incgamers.c...nts/the-great-gold-fiasco
Nou dat was dan een mooie hoax...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:47
Hoe werkt dat craften precies dan?

Je moet dat craft NPC gastje levellen, en elk lvl is een iLVL? Dus een NPC die lvl 60 is kan craften op lvl 60 ?

Dat gaat aardig wat gold kosten lijkt mij, de NPC levellen naar lvl 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

RedHat schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:57:

Je moet dat craft NPC gastje levellen, en elk lvl is een iLVL? Dus een NPC die lvl 60 is kan craften op lvl 60 ?

http://diablo.wikia.com/wiki/Blacksmith_crafts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe

Maximaal lvl 10 kunnen ze worden.

En je krijgt gewoon per upgrade van de NPC, paar nieuwe recepten om te craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

SaphuA schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:30:
dat was in D2 ook al zo... toen werdt er dus ook gedupt en dan had je dus de kans als jij in hetzelfde spel kwam dan iemand met ook een dupe van dat zelfde wapen of het origineel dat je dan je eerlijk gekochte/getrade item POEF weg was.

maar ze hebben het probleem van dupes al aangepakt dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 07:14
En op max level kun je via recipes nieuwe dingen leren aan je blacksmith.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBanger
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-05 09:57

http://uk.ign.com/wikis/d...nd_Progression?objectid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

let wel recipes droppen alleen op inferno.. met uitzondering van de staff of herding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h2bzeit

h2bzeit

Dat is iets heel anders dan de link die ik gepost heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sneezzer schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:52:
[...]

Sterker nog, ik verwacht dat het niet gelogged wordt. waarschijnlijk alleen bij het laden van je hero en eventueele map wissel dat er een update naar blizzard gaat. Anders wordt het giga veel data verkeer mét database IO bij elk item dat je oppakt/dropped/verkoopt.

edit uiteraard valt het wel op als je meer dan een 100k in een minuut bij elkaar scharreld, kan me voorstellen dat je account dan even bekeken wordt.
Ligt eraan, bij WoW werden ook alle transacties gelogged. En daar had je voor de AH geen limiet van 10 :)
Een item is maar een klein beetje data he, in de gemiddelde internet packet kunnen tientallen items gok ik zo. Maar dan nog kans aanwezig dat het maar kort of niet wordt opgeslagen voor vendortransacties.
ShadowBumble schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:52:
[...]

Eens net even de proef op de som genomen 5 boots gecraft, van de 5, 3 waardeloos dit zijn de 2 beste die eruit kwamen :

[afbeelding][afbeelding]

Volgens mij zijn beide wel redelijk wat waard.

Iemand die hier een prijs opgaaf op kan zetten, als ik kijk naar de AH minimaal 150+ dex en 60+ res all op boots dan zit je gauw al op de 2 Mil. p/st.
Heb voor de mijne met 140 dex 12% runspeed 52 allres beetje armor zo'n 500k betaald, maar kan ook mazzel zijn geweest. :)

Vooral die met armor zou ik zeker 750k voor over hebben maar prob kun je em voor meer kwijt :P Weet alleen niet hoe anderen erover denken, zelf wil ik niet meer zonder runspeed.

[ Voor 5% gewijzigd door porn* op 12-06-2012 12:06 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
h2bzeit schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:00:
[...]

Dat is iets heel anders dan de link die ik gepost heb.
Wat had je gepost? Ik las gewoon wat nieuws en dacht dat dit wel interessant was.
Pagina: 1 2 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging