Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h2bzeit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09-2021

h2bzeit

np: Ke$ha - Tick Tock

Creqaw schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:01:
[...]

Wat had je gepost? Ik las gewoon wat nieuws en dacht dat dit wel interessant was.
oh okay, dacht dat het te maken had met het filmpje dat ik gepost had.

I'm late / I'm late / For a very important date. / No time to say "Hello, Goodbye". / I'm late, I'm late, I'm late.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

MicScott schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:45:
[...]

Klopt, maar er zat dus geen socket op.
Hmm dan vind ik het lastig te geloven... heb het nog niet eerder gezien. Mja ik ben ook niet alwetend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:08

Gundogan

Rip and tear, until it is done

MicScott schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:16:
[...]

Als je de juiste dingen craft is er nu al winst mee te maken. Gisteren nog een gecrafte shoulder voor 8mil verkocht. Daar kun je al weer een heeeeeeeleboel nieuwe shoulders voor maken.
Probleem met craften is dat alle craftable items maar een max itemlvl hebben van 62. Dus je moet net zoals met het farmen van act1 en 2 veel mazzel hebben. Met ilvl63 items heb je een veel betere kans op een waardevol item, zeker met wapens. Maar zelfs de 6 affix crafts zijn ilvl62. :(

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

PizZa_CalZone schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:14:
[...]

Hmm dan vind ik het lastig te geloven... heb het nog niet eerder gezien. Mja ik ben ook niet alwetend.
Probeer het anders zelf maar eens. Misschien is het zelfs te proberen met lage level rares, al weet ik niet of daar ook bij staat hoeveel random magic stats erop zitten. Ik heb ook wel eens boots met "4 random magic stats" gecraft die er maar 3 hadden, waarvan een ook tamelijk hoog. Die boots gebruik ik trouwens nog steeds zelf, dus als je wilt kan ik ze wel eens laten zien.

[ Voor 8% gewijzigd door MicScott op 12-06-2012 12:28 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Gundogan schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:23:
[...]

Probleem met craften is dat alle craftable items maar een max itemlvl hebben van 62. Dus je moet net zoals met het farmen van act1 en 2 veel mazzel hebben. Met ilvl63 items heb je een veel betere kans op een waardevol item, zeker met wapens. Maar zelfs de 6 affix crafts zijn ilvl62. :(
Het itemlevel van een gecraft item is volgens mij altijd hetzelfde. Dus ik kan heel veel shoulders met een item level van 61 maken, in plaats van dat ik 50x een butcher run doe met elke keer een hele reeks <lvl60-items. Ik zeg ook niet dat craften de heilige graal is, maar ik wil er vanavond nog wel wat mee verder experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:00
MicScott schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:24:
[...]

Probeer het anders zelf maar eens. Misschien is het zelfs te proberen met lage level rares, al weet ik niet of daar ook bij staat hoeveel random magic stats erop zitten. Ik heb ook wel eens boots met "4 random magic stats" gecraft die er maar 3 hadden, waarvan een ook tamelijk hoog.
Dat klopt, maar het kan zo zijn dat 2 random stats dezelfde uitwerking hebben ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Puc van S. schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:28:
[...]

Dat klopt, maar het kan zo zijn dat 2 random stats dezelfde uitwerking hebben ;)
Ja, dat dacht ik ook, en dat had ik geschreven. Waarop hij antwoordde dat hij dat niet geloofde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm iemand hier enig idee of er nu wel of niet een rollback komt van al die duped items etc. ben bang dat mijn (na hard gegrind verkreegbare) stormshield anders niks meer waard is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Toe maar, heel wat vitality op deze xbow:
Afbeeldingslocatie: http://img256.imageshack.us/img256/7811/43187433.png

Helaas zijn er geen 1k+ dmg xbows te vinden met een dergelijke hoeveelheid vitality.

Heeft iemand interesse in deze xbow?

Ik heb hem inmiddels vervangen voor een veel beter wapen met ook een hoop life on hit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:28
lol ze hebben nu in azie dus offline gehaald ;p net nadat ik filmpje gezien had hier XD

nieuws: Diablo III gaat offline in Azië na problemen met itemduplicatie

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:38:
lol ze hebben nu in acie dus offline gehaald ;p net nadat ik filmpje gezien had hier XD

nieuws: Diablo III gaat offline in Azië na problemen met itemduplicatie
Eventjes ja, om een hotfix erin te knallen om die dupe-methode eruit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:05
FreqAmsterdam schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:38:
Toe maar, heel wat vitality op deze xbow:
[afbeelding]

Helaas zijn er geen 1k+ dmg xbows te vinden met een dergelijke hoeveelheid vitality.

Heeft iemand interesse in deze xbow?

Ik heb hem inmiddels vervangen voor een veel beter wapen met ook een hoop life on hit. :)
hoeveel wil je ervoor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
800k lijkt me wel een aardig prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wimploo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:06:
[...]

Leuke build alleen snap ik niet waarom je zoveel mana drain runes heb ingesteld terwijl je geen skill gebruikt die heel erg mana intensief is. Hoeveel life on hit gear heb je wel niet? Aangezien je met geen enkele skill hp terug krijgt. Ik vind dat nogal tricky tegen packs.
800 life on hit.
Ik denk dat ik acid cloud er wel doorheen gooi enn fear eruit haal.want extra grote acid cloud levert met met 5 mobs snel 10k per keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik vroeg me trouwens af, in Star Craft kun je een eigen chat kanaal aanmaken in game (typ /join Chat Kanaal Naam), ik heb dit nog niet echt uitgezocht voor diablo maar zou het wel leuk vinden als er een tweakers kanaal was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:28
Ryan1981 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:56:
Ik vroeg me trouwens af, in Star Craft kun je een eigen chat kanaal aanmaken in game (typ /join Chat Kanaal Naam), ik heb dit nog niet echt uitgezocht voor diablo maar zou het wel leuk vinden als er een tweakers kanaal was :P
voor WoW kan dit ook ja. maar weet inderdaad niet of dit ook met diablo mogelijk is. is wel vet ja tweakers kanaal :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:15

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:44:
[...]

Eventjes ja, om een hotfix erin te knallen om die dupe-methode eruit te halen.
Die dupe is dus fake zegt Blizzard:
http://diablo.incgamers.c...nts/the-great-gold-fiasco

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:00
Nee die link gaat over het gold dupen dmv datumaanpassen icm AH.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:47
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:56:
[...]

800 life on hit.
Ik denk dat ik acid cloud er wel doorheen gooi enn fear eruit haal.want extra grote acid cloud levert met met 5 mobs snel 10k per keer
hehe dat scheelt inderdaad wel ja, dan gebruik je als panic skill gewoon spirit walk en tijdens dat gooi je een acid cloud neer. Lijkt me een erg goede optie ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wimploo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:00:
[...]

hehe dat scheelt inderdaad wel ja, dan gebruik je als panic skill gewoon spirit walk en tijdens dat gooi je een acid cloud neer. Lijkt me een erg goede optie ja.
Kun je beter grasp nemen. Misschien iets minder damage, maar geeft je veel meer tijd (voor meer dps) en controle. Uiteindelijk gaat het toch om single target DPS in inferno en een stuk minder om AoE.

Maar weet even niet wat je nu speelt.

edit: ow wacht, die heb je al :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 12-06-2012 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:47
Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:03:
[...]

Kun je beter grasp nemen. Misschien iets minder damage, maar geeft je veel meer tijd (voor meer dps) en controle. Uiteindelijk gaat het toch om single target DPS in inferno en een stuk minder om AoE.

Maar weet even niet wat je nu speelt.

edit: ow wacht, die heb je al :)
Gaat nu niet om mijzelf, ik zou deze build wel eens willen proberen maar ik zit bij lange na niet aan 800 loh.
Als panic skill is acid cloud wat meer zekerheid omdat deze erg veel area covered zodat je zeker bent dat je een flinke smak HP terug krijgt. In die 3 seconden spirit walk sta je al aan de andere kant van het veld met een flinke hoeveelheid hp erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Ryan1981 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:56:
/join tweakers
werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 15:17
Gundogan schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:23:
[...]

Echt waar? Dat vraagt om een fix, want dan is craften helemaal niet interressant meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Iemand enig idee hoelang het kan duren voordat ik gold naar stash kan sturen vanuit het AH?

Heb wat verkocht voor 100k (veel voor mijn doen :)), er staat wel 'sold' bij Completed Auctions maar staat niet in dat linkse vakje. Later nog een item verkocht voor 8500, en deze kwam er meteen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

D-rez schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:09:
[...]

/join tweakers
werkt niet
Oh Das jammer, als je /? typt staat er misschien iets over create ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wimploo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:09:
[...]

Gaat nu niet om mijzelf, ik zou deze build wel eens willen proberen maar ik zit bij lange na niet aan 800 loh.
Als panic skill is acid cloud wat meer zekerheid omdat deze erg veel area covered zodat je zeker bent dat je een flinke smak HP terug krijgt. In die 3 seconden spirit walk sta je al aan de andere kant van het veld met een flinke hoeveelheid hp erbij.
Helaas krijg je niet zo heel veel life terug voor DoT's, dat schaalt vrij rigoreus...

Zelf twijfel ik nog over de gargantuan. Op zich doet ie soms nog best wel zijn werk (namelijk even wat tanken/ophouden), maar van heel lange duur is het over het algemeen niet. Maar aan de andere kant heb ik geen andere skills die ik in zou kunnen passen gezien mijn mana-gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:06
BazzPsychoNut schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:11:
Echt waar? Dat vraagt om een fix, want dan is craften helemaal niet interressant meer.
Want iedereen zit al op items van lvl 62+? Ik heb volgens mij nog niet 1 item van lvl 55+...

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireDrunk schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:14:
[...]

Want iedereen zit al op items van lvl 62+? Ik heb volgens mij nog niet 1 item van lvl 55+...
Hoe weet je welk ilvl een item heeft? Via de database van Blizzard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

custom channel lukt niet

http://diablo.incgamers.c...ls-problems-and-solutions

[ Voor 12% gewijzigd door D-rez op 12-06-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ja kan je eigenlijk redelijk simpel nagaan hoor ;)
b.v. crossbow

hoogst te craften item = exalted grand DOOMCASTER doomcaster = standaard level 62
hellion crossbow = standaard level 63, heeft dan ook enkele 100 dps's hoger ;)

ditzelfde geld voor alle andere items, inderdaad jammer maar denk dat bij de nieuwere items die in de game komen wel een plan voor b.v. exalted grand hellion crossbow komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:15:
[...]

Hoe weet je welk ilvl een item heeft? Via de database van Blizzard?
4 acts per difficulty * 4 difficulties = 16 gradaties

63 / 16 == 3.9 item lvls per act per difficulty.

Ik zit in act 1 inferno, (en heb er nog geen drops van) dus dat is ongeveer item lvls 48-52.

Met andere woorden: An educated guess...

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FireDrunk schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:17:
[...]

4 acts per difficulty * 4 difficulties = 16 gradaties

63 / 16 == 3.9 item lvls per act per difficulty.

Ik zit in act 1 inferno, (en heb er nog geen drops van) dus dat is ongeveer item lvls 48-52.

Met andere woorden: An educated guess...
act 1 inferno is 57-60 geloof ik.

iLvl is normaliter (afgezien van requirement modifiers) de level-requirement op een wapen. Pas bij 60+ weet je of het ook een iLvl van 60+ is en wordt het gokken ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 12-06-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:18:
[...]

Ja ik dacht ook al er klopt hier iets niet want ik zit in act II hell en heb level 56 items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:27:
[...]

Het itemlevel van een gecraft item is volgens mij altijd hetzelfde. Dus ik kan heel veel shoulders met een item level van 61 maken, in plaats van dat ik 50x een butcher run doe met elke keer een hele reeks <lvl60-items. Ik zeg ook niet dat craften de heilige graal is, maar ik wil er vanavond nog wel wat mee verder experimenteren.
klinkt leuk ik heb net 1 mil gold en heeeel veeeeel mats weg gecraft en NIETS gemaakt wat meer dan 5k waard is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVliegNL
  • Laatst online: 22-07 19:03
Ik zit ook in act 1 inferno..
Gisteren proberen te farmen met 140 mf, old ruins..zijn 2 random dungeons
Nog niets spectaculair..zijn er betere farm mogelijkheden in act 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:21:
[...]

klinkt leuk ik heb net 1 mil gold en heeeel veeeeel mats weg gecraft en NIETS gemaakt wat meer dan 5k waard is :(
Wat heb je gecraft, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuperVliegNL schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:21:
Wat iedereen doet: Halls of Agony -> 5 stacks NV -> Warden -> Butcher

Die extra MF heb je niet eens echt nodig, rare drops zijn gegarandeerd met NV.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 12-06-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperVliegNL schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:21:
ja gewoon butcher run doen en dan alle lvls aflopen met 5 nephalem stacks maar goeie drops vallen niet in act 1 op dit moment en act 2 en hoger is voor mij niet te doen behalve zoltun kulle maar dan zonder stacks daar ik elites daar niet dood krijg ;( dus ik zit een beetje vast nu :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:22:
[...]

Wat heb je gecraft, als ik vragen mag?
dezelfde shoulders en die boots allemaal bagger stats :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:35

Elp

Erg zonde. Het chat/channel systeem van Starcraft 2 is al niet super, maar de Diablo versie is echt dramatisch slecht. Geen custom channels en de omvang van de chat is echt belachelijk klein. 6 regels en dan moet je gaan scrollen. Dit chat systeem hoort gewoon niet thuis in een game uit 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:44
Kan je de general channel ook standaard uit hebben staan? Ik wordt zo moe van al die spam en dat ik dus iedere keer dat ik het spel start eerst de chat moet leaven...

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elp schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:24:
[...]

Erg zonde. Het chat/channel systeem van Starcraft 2 is al niet super, maar de Diablo versie is echt dramatisch slecht. Geen custom channels en de omvang van de chat is echt belachelijk klein. 6 regels en dan moet je gaan scrollen. Dit chat systeem hoort gewoon niet thuis in een game uit 2012.
eens... zelfde geldt in kwadraat voor het AH systeem btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:24:
[...]

dezelfde shoulders en die boots allemaal bagger stats :(
Kun je de 3, volgens jou beste, hier posten? Ik raad je aan ze toch op de AH te zetten, ik kan er soms geen eind aan vastknopen waarom ze zo veel geld op brengen. Misschien zijn er characters waar bepaalde combinaties goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:25:
Kan je de general channel ook standaard uit hebben staan? Ik wordt zo moe van al die spam en dat ik dus iedere keer dat ik het spel start eerst de chat moet leaven...
nope nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe je de itemplaatjes in de chat (ingame) laat zien? Ik vind regelmatig iets wat anderen met wie ik dan niet speel kan gebruiken. Om het even te laten zien en af te wegen of ik het verkoop is dat wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:22:
[...]

Ik begin zelf vaak wat eerder, bij Khazra barricade.. Dan heb je nog vaak de Watchtower met een respendent en vaak nog ergens een extra goblin of twee. Kwestie van smaak, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
type \leave general

ik heb dankzij die general een amulet van iemand gekocht voor 700k met

110dex
211 int
15% att speed
40 % crit dmg

Heb nog geen beter kunnen vinden op de AH, ben zelf een DH dus heb niet zoveel aan die int. Kijken of ik er iets moois voor kan vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:26:
Kan iemand mij vertellen hoe je de itemplaatjes in de chat (ingame) laat zien? Ik vind regelmatig iets wat anderen met wie ik dan niet speel kan gebruiken. Om het even te laten zien en af te wegen of ik het verkoop is dat wel handig
Open een chat: [general]
en dan shift indrukken en links klikken op het item in je rechter venster met items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:14:
Zelf twijfel ik nog over de gargantuan. Op zich doet ie soms nog best wel zijn werk (namelijk even wat tanken/ophouden), maar van heel lange duur is het over het algemeen niet. Maar aan de andere kant heb ik geen andere skills die ik in zou kunnen passen gezien mijn mana-gebruik.
Ik ben zelf even gestopt met mijn WD levellen (nu 33), maar ik kwam in mijn zoektocht wel dit topic tegen, waaruit blijkt dat je je pets wel betere tanks kan maken met bepaalde stats.

Witch Doctor Pets stats scaling research

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:08

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ik zit standaard niet meer in general nu. Gewoon rechtsklik -> leave.

Alleen 'click to join general chat' nu.
[...]

http://us.battle.net/d3/en/item/ Kijk maar bij de exalted (grand/fine) items. Allemaal ilvl62.

(aan de graphics van je item kan je dus zien welk ilvl het heeft voorbij lvl60. Voor de barb zijn de 'rode' items ilvl63 en dus ook niet geheel verrassend dat bijna alle goede items er zo uitzien)

[ Voor 40% gewijzigd door Gundogan op 12-06-2012 13:41 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:27:
[...]

Ik ben zelf even gestopt met mijn WD levellen (nu 33), maar ik kwam in mijn zoektocht wel dit topic tegen, waaruit blijkt dat je je pets wel betere tanks kan maken met bepaalde stats. Nog niet getest.

Witch Doctor Pets stats scaling research
Ik ga (naast int) voor armor en phys/all resist, mijn petjes houden 't inmiddels prima uit, ook in Inferno act1 en 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:26:
[...]

Ik begin zelf vaak wat eerder, bij Khazra barricade.. Dan heb je nog vaak de Watchtower met een respendent en vaak nog ergens een extra goblin of twee. Kwestie van smaak, denk ik.
Dan kun je dat beter andersom doen en met 5 stacks na de butcher terug naar Khazra.

Persoonlijk gaat het mij om de warden en butcher met 3 rare drops. Die wil ik zo snel mogelijk neer met 5NV en weer opnieuw.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 12-06-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:30:
[...]

Dan kun je dat beter andersom doen en met 5 stacks na de butcher terug naar Khazra.
Haal mijn 5 stacks vaak voor de Watchtower al, met die Cave of the Moon in 't 1e veld en de rares/elites die ik onderweg tegenkom. Dan met 5 stacks de Watchtower door en door naar de Warden. Misschien net wat minder efficient dan zo snel mogelijk Butcher runs doen, maar ik vind 't een stuk leuker/afwisselender. :P

En dus wel 1 of 2 resplendent chests en wat goblins extra tov pure Butcher runs.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
Heb een aardig farmplekje gevonden. Ik weet niet of het al bekend was, maar als als je naar Leorics mansion heb je bij die trap elke keer heel veel creeps om te killen en als je dan ook nog eens goede exp gear heb en je helm hebt gesocketed dan vliegt de xp om je oren. Moest dat plekje farmen voor dat shinbone ding in die open haard.

Als warrior teleporteer je naar Leorics mansion en dan loop je terug en moet je meteen de trap op, maar daar kan je ook komen met leap en dan in korte tijd veel killen. Ik kon het bijna 2x per minuut doen. Ben in snel tempo van begin 14 naar halverwege 16 gegaan. Ik was ongeveer 8 a 10 min bezig met 80 exp. extra per kill en ook nog 21% extra exp. Vooral op hardcore en makkelijk plekje om snel een paar leveltjes erbij te krijgen.

Oja, er spawnen ook nog heel vaak elites en chests. Ik had ongeveer 60 a 70% van de tijd er ook een elite lopen (gewoon op de route en anders in het kamertje waar je die shinbone kan krijgen)

[ Voor 11% gewijzigd door Apocalyptus op 12-06-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVliegNL
  • Laatst online: 22-07 19:03
Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:22:
[...]

Die elite mobs als ze een beetje tegenvallen zijn niet te doen met me Barb, vandaar dat ik Old Ruins aan het doen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:32:
[...]

Haal mijn 5 stacks vaak voor de Watchtower al, met die Cave of the Moon in 't 1e veld en de rares/elites die ik onderweg tegenkom. Dan met 5 stacks de Watchtower door en door naar de Warden. Misschien net wat minder efficient dan zo snel mogelijk Butcher runs doen, maar ik vind 't een stuk leuker/afwisselender. :P

En dus wel 1 of 2 resplendent chests en wat goblins extra tov pure Butcher runs.
Als stacks je lief zijn, kun je ook eerst even langs de festering woords gaan en dan die twee hele kleine grotjes met de sleutels voor de watertempel doen. Daar ben je binnen 5 minuten doorheen en dan heb je sowieso al 2 stacks NV, soms zelfs drie als je buiten ook nog een elite pack tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Ik ben wat nieuw met de AH, was een amu aan het zoeken voor mn barb en kwam dit tegen. Heb em gekocht voor 250k, was dit dom of kan ik er wel wat winst op maken?

Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/5120/screenshot002rhc.jpg

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:36:
[...]

Als stacks je lief zijn, kun je ook eerst even langs de festering woords gaan en dan die twee hele kleine grotjes met de sleutels voor de watertempel doen. Daar ben je binnen 5 minuten doorheen en dan heb je sowieso al 2 stacks NV, soms zelfs drie als je buiten ook nog een elite pack tegenkomt.
Er is daar praktisch geen ruimte om te kiten, dus dat is alleen voor melee classes dan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik ben een groentje, wat is "NV" ? :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NV is een soort van buff die je magic en gold find boost (bij geloof ik 10% per buff, 5 maximaal)

NV staat voor nephalem valor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:18:
[...]

iLvl is normaliter (afgezien van requirement modifiers) de level-requirement op een wapen. Pas bij 60+ weet je of het ook een iLvl van 60+ is en wordt het gokken ;)
Ik vind op Act 1 Inferno:
Beetje ilvl 52-54.
Vooral ilvl 55-59.
Beetje ilvl 60.
Ik vind op Act 2 Inferno:
Beetje ilvl 53-55
Vooral ilvl 56-60
Beetje ilvl 60+ (intern 61, erg goede stats, maar zeker weten doe je pas met 1.0.3!)

Wat magics betreft zitten die over de hele linie 1 ilvl hoger.

Feit blijft dat de 1 mil items op de AH eigenlijk alleen maar droppen op het stuk tussen Izual en Diablo in Act 4 Inferno. Daar valt volgens mij nu 5% ilvl 63 wat dus gewoon betere stats betekend. Gezien de skills van de mobs daar en dat er naar verluid alleen 5+ affix elites / rares rondlopen zal het wel zeer zwaar farmen zijn. Maar als dat eenmaal lukt kan je dus aardig cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maratropa schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:40:
Ik ben een groentje, wat is "NV" ? :)
Daar is de FAQ voor (zoek maar even in topic) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:40:
NV is een soort van buff die je magic en gold find boost (bij geloof ik 10% per buff, 5 maximaal)

NV staat voor nephalem valor
15% per buff, dus 75% totaal.

Maar daarnaast zorgt NV ook voor een gegarandeerde quality droprate (zoals 3 op butcher minimaal), wat veel meer waarde geeft uiteindelijk dan die 75%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ugh, heb ik net een gele mob met invul minions gesloopt blijven zijn minions leven :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:45:
[...]

15% per buff, dus 75% totaal.

Maar daarnaast zorgt NV ook voor een gegarandeerde quality verhoogde droprate (zoals 3 op butcher minimaal), wat veel meer waarde geeft uiteindelijk dan die 75%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
Wou net zeggen kwaliteit drop zeker niet , de items die droppen zijn vaak erg slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Khiu schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:37:
Ik ben wat nieuw met de AH, was een amu aan het zoeken voor mn barb en kwam dit tegen. Heb em gekocht voor 250k, was dit dom of kan ik er wel wat winst op maken?

[afbeelding]
Je koopt het toch voor je Barb waarom maak je je dan druk of je er wel of geen winst op kan maken, als je hem niet meer wilt gebruiken zijn de prijzen toch allang weer veranderd. En naar mijn idee devalueert gold steeds meer dus in dat opzicht word hij in prijs wel steeds duurder, maar of dat ook meer waard word is een andere vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
Waarschijnlijk zo bedoeld in die context dan want colour is kleur en quality is kwaliteit :p maar ik lees het erg letterlijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik snap wat je bedoelde :P Maar quality zou ik het niet noemen, ik heb echt het gevoeld dat de rares van de bazen gemiddeld genomen slechter zijn dan die je in het speelveld vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:52:
[...]

Ik snap wat je bedoelde :P Maar quality zou ik het niet noemen, ik heb echt het gevoeld dat de rares van de bazen gemiddeld genomen slechter zijn dan die je in het speelveld vind.
hmm.. mijn beste komen tot nu toe juist van de butcher :P

Gister nog twee verkocht voor 500K en 2M.

Volgens mij dropt hij, als eindbaas van Act 1, juist de hoogste iLvl van Act 1.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 12-06-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Bulls schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:50:
[...]

Je koopt het toch voor je Barb waarom maak je je dan druk of je er wel of geen winst op kan maken, als je hem niet meer wilt gebruiken zijn de prijzen toch allang weer veranderd. En naar mijn idee devalueert gold steeds meer dus in dat opzicht word hij in prijs wel steeds duurder, maar of dat ook meer waard word is een andere vraag.
Ik was op zoek naar een amu voor mn barb, deze heb ik er niet voor gekocht. Hiermee wil ik winst maken, ik vroeg me dus af voor hoeveel zoiets kan gaan.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

MrVegeta schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:49:
Ugh, heb ik net een gele mob met invul minions gesloopt blijven zijn minions leven :/
Ik heb al meerdere keren een gele elite gedood die dan op 1 hp bevroren bijft staan... Overigens ook zelf meerdere keren op 0 hp gestaan maar niet dood, en dan kan je ook niet meer healen. Hoezo buggy? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar nog over, volgens mij is dit ook een change wat betreft de NV voor 1.03?
"It’s no secret that our goal for the end-game item hunt is players hunting monsters packs, building to five stacks of Nephalem Valor, and then killing a boss. While we’re seeing a lot of that occurring, what we’re missing is people feeling like it’s worthwhile to continue onward after killing a boss. To help hit that goal we’re lowering the number of guaranteed Rare items on bosses when you have your full five stacks of Nephalem Valor from two guaranteed Rares to one guaranteed Rare (you still have a very good chance at multiple rares, it's just no longer guaranteed). In exchange, all champion and rare packs will now drop a bonus guaranteed Rare item when you have your full five stacks of Nephalem Valor. The change benefits players with more overall drops, and a reason to push to continue progressing."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:53:
[...]

hmm.. mijn beste komen tot nu toe juist van de butcher :P

Gister nog twee verkocht voor 500K en 2M.
Ohw! Ik ben op het moment bezig met Kule farmen en zal dat voor de rest van deze week nog wel blijven doen om mijn DPS omhoog te krijgen dus ben benieuwd. Misschien is het juist omdat je een Baas afmaakt dat je verwachting extra hoog is en als er dan weer 3 slechte zijn je dit gevoel krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:49
Khiu schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:53:
[...]

Ik was op zoek naar een amu voor mn barb, deze heb ik er niet voor gekocht. Hiermee wil ik winst maken, ik vroeg me dus af voor hoeveel zoiets kan gaan.
Dit geeft me opeens een flashback naar eind jaren '90/begin jaren 2000 waarbij mensen hoorden van enorme winsten op de beurs en besloten om in te stappen zonder eigenlijk kennis te hebben van wat ze nou aan het doen waren.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 14:01
Zoijar schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:53:
[...]

Ik heb al meerdere keren een gele elite gedood die dan op 1 hp bevroren bijft staan... Overigens ook zelf meerdere keren op 0 hp gestaan maar niet dood, en dan kan je ook niet meer healen. Hoezo buggy? ;)
Dan is het HP bugged geraakt, vraag me niet hoe, maar het kan.

Wat bij mij altijd werkte was even een klein beetje dmg pakken en dan wordt mijn HP weer correct weergegeven. Dacht de eerste keer wel ff van wth is dit nu weer. Zat als een gek op die Blessing dude te klikken, maar werd maar niet full :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Joarie schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:55:
[...]

Dit geeft me opeens een flashback naar eind jaren '90/begin jaren 2000 waarbij mensen hoorden van enorme winsten op de beurs en besloten om in te stappen zonder eigenlijk kennis te hebben van wat ze nou aan het doen waren.
450k is ook nogal een investering om te doen zonder te kijken wat het waard zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:54:
Daar nog over, volgens mij is dit ook een change wat betreft de NV voor 1.03?

[...]
Wat bedoelen ze daar nu mee? Dat je doorgaat naar de volgende act?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
Joarie schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:55:
[...]

:X ik dacht aan exact hetzelfde , handelen zonder kennis van zaken / waarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

JayJay schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:57:
[...]

:X ik dacht aan exact hetzelfde , handelen zonder kennis van zaken / waarden
Hehe als ik sommige hier lees zit het AH vol met mensen zonder kennis van zaken, ze noemen het hier "koopjes" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:57:
[...]

Wat bedoelen ze daar nu mee? Dat je doorgaat naar de volgende act?!
Nee, dat je een act gewoon langer doorspeelt ipv alleen 5 packs en dan boss, herhaal :P

Maar goed, zelfs al veranderen ze dit, de aard zit in het beestje. Farmen is gewoon hetzelfde stukje herhalen bij monsters met de hoogst mogelijke drops.

Ik vind het prima dat ze het aanpassen, krijg ik extra rares bij de champions en eentje minder bij de butcher. Boeien..

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 12-06-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ryan1981 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:59:
[...]

Hehe als ik sommige hier lees zit het AH vol met mensen zonder kennis van zaken, ze noemen het hier "koopjes" :P
Je kan ook echt in 1 oogopslag zien hoeveel iets waard is of niet, en al dat gezoek op de AH naar een soortgelijk item wat een ander ervoor vraagt (wat je ook nog eens niet weet of het wel of niet verkoopt) Wat ook niet exact dezelfde stats heeft.. Het blijft gis werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 18:47
Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:02:
[...]

Nee, dat je een act gewoon langer doorspeelt ipv alleen 5 packs en dan boss, herhaal :P

Maar goed, zelfs al veranderen ze dit, de aard zit in het beestje. Farmen is gewoon hetzelfde stukje herhalen bij monsters met de hoogst mogelijke drops.

Ik vind het prima dat ze het aanpassen, krijg ik extra rares bij de champions en eentje minder bij de butcher. Boeien..
volgens die nieuwe taktiek zou je dus gewoon zoveel mogelijk champion/rare packs blijven farmen, tot het tijd is om te stoppen/pauzeren. Dan kill je een boss en log je uit.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
MicScott schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:57:
[...]

450k is ook nogal een investering om te doen zonder te kijken wat het waard zou kunnen zijn.
Klinkt als : Ik koop een item zonder te weten wat het waard is en vervolgens vragen is dit item de gespendeerde gold wel waard ,meneer de consument u heeft ook onderzoeksplicht. Blind kopen is niet erg handig en zeker niet in de AH want je hebt geen garantie :p.ongeacht het bedrag trouwens wat voor jou weinig is is voor een ander veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Bulls schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:03:
[...]

Je kan ook echt in 1 oogopslag zien hoeveel iets waard is of niet, en al dat gezoek op de AH naar een soortgelijk item wat een ander ervoor vraagt (wat je ook nog eens niet weet of het wel of niet verkoopt) Wat ook niet exact dezelfde stats heeft.. Het blijft gis werk.
Ja dat idee had ik ook idd, ik denk dat de RMAH een betere richtlijn gaat worden voor de werkelijke waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan1981 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:27:
[...]

Open een chat: [general]
en dan shift indrukken en links klikken op het item in je rechter venster met items.
Thx mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:04:
[...]
volgens die nieuwe taktiek zou je dus gewoon zoveel mogelijk champion/rare packs blijven farmen, tot het tijd is om te stoppen/pauzeren. Dan kill je een boss en log je uit.
Maar bijvoorbeeld Halls of Agony is klein en compact en daarnaast heel goed kitebaar. Dat is voor ranged classes veel efficienter farmen dan open gebieden. Daarnaast weet je dat daar geen onmogelijke supersnelle champions tussenzitten. Al met al zie ik mijn speelstijl niet veranderen door die change.

Het aantal rares dat ik per uur oppak zal praktisch niet wijzigen namelijk (sterker nog, met de change neemt het iets toe waarschijnlijk)

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 12-06-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
Ryan1981 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:05:
[...]

Ja dat idee had ik ook idd, ik denk dat de RMAH een betere richtlijn gaat worden voor de werkelijke waarde.
Dat zou het wel makkelijker maken ja! Dat scheelt miskopen :p zo zonde van je zuur verdiende gold mits niet gedupliceerd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
RocketKoen schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:04:
[...]
Die 5 NV is ook makkelijk opgebouwd, hoef je niet eens moeite voor te doen onderweg naar een boss.
Vind dat ze dat wel mogen aanpassen want het is niet bepaald een prestatie ofzo. Misschien alleen bij de Rare mobs laten stacken en niet bij de Champions bijvoorbeeld (de gele dus)

Wat ik ook een punt vind is het switchen naar full MF gear voor de finishing blow, dat is eigenlijk exploiten. Ik stel voor dat ze ook bij het equipen van andere gear de NV buff moeten laten verdwijnen. Want dat is wel heel cheesy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Blizzard zegt toch altijd: "If there is one single way of doing things, we will change it to create diversity"

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:49
FireDrunk schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:09:
Blizzard zegt toch altijd: "If there is one single way of doing things, we will change it to create diversity"
Dat lukt ze ook aardig. Ik ben al aan het zoeken naar meerdere manieren om een instruerende tekst zoals "je kunt.." in de chat anders te verwoorden. :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bulls schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:08:
[...]

Die 5 NV is ook makkelijk opgebouwd, hoef je niet eens moeite voor te doen onderweg naar een boss.
Vind dat ze dat wel mogen aanpassen want het is niet bepaald een prestatie ofzo. Misschien alleen bij de Rare mobs laten stacken en niet bij de Champions bijvoorbeeld (de gele dus)

Wat ik ook een punt vind is het switchen naar full MF gear voor de finishing blow, dat is eigenlijk exploiten. Ik stel voor dat ze ook bij het equipen van andere gear de NV buff moeten laten verdwijnen. Want dat is wel heel cheesy.
Maar de MF gear is qua stats veel te slecht om te gebruiken op Inferno.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:06:
[...]

Maar bijvoorbeeld Halls of Agony is klein en compact en daarnaast heel goed kitebaar. Dat is voor ranged classes veel efficienter farmen dan open gebieden. Daarnaast weet je dat daar geen onmogelijke supersnelle champions tussenzitten. Al met al zie ik mijn speelstijl niet veranderen door die change.
Ik vind de dungeons in de terminus erg bruikbaar om de volgende reden:

Er zitten "forecfields" in bepaalde delen die alle ranged attacks tegenhouden. Zo kan ik b.v. als Archon wel door het forcefield heen met die straal terwijl die rommel van de andere kant mij niet raakt. Ze lopen er op een gegeven moment wel doorheen maar dan loop ik weer naar de volgende, plant een hydra en ga er weer achter staan (of er omheen en doe het omgekeerde) werkt niet altijd maar helpt veel. De lastigste elite/champions zijn die kleine rennende imps/spinnen met fast & b.v. chains/teleport. Die zijn gewoon niet te kiten. Dat is rennen tot diamond skin weer vrijkomt--> Hydra,Skin,Arcane Orb spammen-->Skin weg? Rennen & Herhalen. Dikke pech als je klem komt te zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Bosmonster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:17:
Ik kijk nog even alleen naar Act 1 :+
oja mijn fout, ik dacht om een of andere reden dat die terminus in act 1 zat :P Is idd act 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

[...]

Niet overdrijven he? Op inferno act 2/3 zijn ze niet echt zomaar opgebouwd, in act 2 ben ik ze zelfs nog wel eens kwijtgeraakt omdat ik 30 minuten geen killbare pack tegenkwam. Het idee ze alleen bij een rare óf champ pack te geven lijkt me ook niet echt nuttig, het ligt nogal aan de combinaties of de een of ander juist lastiger is.

Daarnaast is het switchen naar MF gear op inferno ook nog wel een kunst, voor je het weet switch je bij de laatste 20k hp van een mob snel je gear en krijg je net dan nog een klap te verduren. Lig je om -> kan je eindje lopen -> HP reset van mob. Kan je weer opnieuw beginnen. Van mij hoeven ze die NV stacks echt niet weg te halen bij een simpele gear switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 14:01
[...]

Dat is al zo sinds D1(?) en 2. Ik vind het niet exploiten maar slim gebruik maken van de middelen die je hebt.
En waarom zou je NV stacks moeten verdwijnen als je andere gear aan trekt? Wat nou als je een upgrade vind? Of per ongelijk rechtermuis klikt op een gear piece o.i.d.? Nee, niet slim.
Pagina: 1 ... 3 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging