Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 13:18
Wat is dit dan voor BS? US krijgt wel de RMAH maar wij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:33
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:25:
Er staat bij mij nu dat het pas 15de uitkomt.
serieus? :o

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister een leuke 805 DPS one-hander op de kop weten te tikken die serieus underpriced was.

200 int, 175 vit en 350 LoH, voor 950K. Gemiddeld gaan dat soort wapens voor 3M+

DPS nu bijna 32K, met bijna 40K hp. Binnenkort eens kijken of ik al verder kom door Act 2 hiermee.

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 13-06-2012 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In een blue post las ik net dat het buiten de VS regio zo snel mogelijk uitkomt maar daar wordt geen datum genoemd. Ze willen alles gescheiden invoeren om het zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/34fm8nt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
aicaramba schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:20:
[...]

Ik wil ook geen AH gebruiken. Het is een loot game, dus lijkt het me leuker om items te vind. Verder ben ik nog diablo noob. Ik zit nu in act 1 van hell en vind het best lastig. Ik heb al wat moeten grinden en ben nu op weg naar de skeleton king. Maar ik moet snelle elite/champion packs overslaan. Nightmare was nog goed te doen, maar echt makkelijk ook niet. Ben lvl 53 wizard met 2100 dps en 16k HP.. Sommige items die ik gebruik hebben geen int, maar dex, omdat ik simpelweg nog niets beters heb gevonden :p
Ok dat klinkt veelbelovend. Ik wil eigenlijk het spel zo lang mogelijk leuk houden. Dus pas gaan handelen als het echt nodig is, hopelijk pas rond inferno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
SeamusXanthus schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:42:
[...]

Ok dat klinkt veelbelovend. Ik wil eigenlijk het spel zo lang mogelijk leuk houden. Dus pas gaan handelen als het echt nodig is, hopelijk pas rond inferno.
bij mij ging het wel zo. zit nu half act 1 inferno en nu pas 2 items via AH gekocht. maar dat was ook echt wel nodig nu. en alsnog ben ik instagibt door gele elitegroeps XD kom er gewoon niet langs

Edit: O dat is niet waar trouwens. had op level 53 een boog gekocht voor lvl 60 met -7 level requirement. Dit had mij heeeel veel geholpen in hell.

[ Voor 13% gewijzigd door Ricmaniac op 13-06-2012 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodge-Charger
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-05 14:23
yinx84 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:22:
[...]

Ja, zo lust ik er ook nog wel een paar zeg. Daar is het benodigd om te spelen. Je hebt toch al full price betaald? Over een week of twee kun je items met de hoogste ilvl krijgen in Hell Act IV en Inferno Act I en II. Leuk om een keer te proberen... maar 15 euro per maand? Mij niet gezien hoor :)
true, maar ik bekijk het puur uit oogpunt van het hebben van het plezier.
Of ik die 15E nou verplicht is of dat ik uit eigen beweging in de AH uitgeeft.
Heb ik dat laatste liever.
Ja maar die full price is eenmalig, daar kan ik niet zo wakker van liggen, D2 ook jaren gespeeld dus verspreid over die tijd vind ik de aanschaf te verwaarlozen.

Maar ieder zijn ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 00:15
Gisteren nog wat meegemaakt op hardcore:

We waren in een party van 4 aan het spelen in act 2 nightmare waar we ineens een groepje elite tegen kwamen. Deze deden o.a. lava pools spawnen. Na een korte battle hadden we ze allemaal dood maar 1 van de party members bleef stil staan in zo een lava pool en we keken toe hoe zijn hp langzaam omlaag begon te zakken. We begonnen allemaal dingen te roepen zoals "kneus" & "loop weg van het lava!!" of "o_O". Toen zijn hp op 1% stond stopte het lava met branden. We vroegen ons af wtf zijn probleem is en ineens begrepen we dat hij last van lag had en er ieder moment eruit zal vliegen. Dat gebeurde dus ook. De lucky bastard :9

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Sir_Hendro schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:50:

We waren in een party van 4 aan het spelen in act 2 nightmare waar we ineens een groepje elite tegen kwamen. Deze deden o.a. lava pools spawnen. Na een korte battle hadden we ze allemaal dood maar 1 van de party members bleef stil staan in zo een lava pool en we keken toe hoe zijn hp langzaam omlaag begon te zakken. We begonnen allemaal dingen te roepen zoals "kneus" & "loop en weg van het lava!!" of "o_O". Toen zijn hp op 1% stond stopte het lava met branden. We vroegen ons af wtf zijn probleem is en ineens begrepen we dat hij last van lag had en er ieder moment eruit zal vliegen. Dat gebeurde dus ook. De lucky bastard :9
WAUW! dan ben je echt godse lucky XD echt godse lucky als je zo klein beetje health overleeft ;p Denk alleen dat die best aan het trippen was thuis ;p als hij niet meekreeg of die dus levend of dood was ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Sir_Hendro schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:50:

We waren in een party van 4 aan het spelen in act 2 nightmare waar we ineens een groepje elite tegen kwamen. Deze deden o.a. lava pools spawnen. Na een korte battle hadden we ze allemaal dood maar 1 van de party members bleef stil staan in zo een lava pool en we keken toe hoe zijn hp langzaam omlaag begon te zakken. We begonnen allemaal dingen te roepen zoals "kneus" & "loop en weg van het lava!!" of "o_O". Toen zijn hp op 1% stond stopte het lava met branden. We vroegen ons af wtf zijn probleem is en ineens begrepen we dat hij last van lag had en er ieder moment eruit zal vliegen. Dat gebeurde dus ook. De lucky bastard :9
En daarom NOOIT hardcore voor mij! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 20:40
Dat is gewoon Russisch roulette met die lag van tegenwoordig...

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik zag trouwens dat er geen Hardcore achievement is voor het killen van Diablo op Hardcore... klopt dat? Lijkt me juist het ultieme doel waarmee je nog jaren zoet kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik snap het niet. speel bijna alleen maar public of tenminste met meer mensen dan alleen. maar heb echt nooit lag . alleen de eerst 10 sec als ik inlog op een character.

Ik ben nu ook level 60 Softcore maar ik ga zeker door tot ik ook Hardcore 60 heb. het is zoo spannend om dat te spelen. maakt het echt leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW2005
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 11:23
Gister Wimsyshire geprobeerd op Hell. Niet te doen! Terwijl ik redelijk gemakkelijk tegen Act 2 aanloop in Inferno met m'n Wizzard.
Ik heb maar wat hulp ingeroepen van 2 Barbarians en toen lukte het wel met maar 2 wipes. Helaas geen leuke drops. 1 van de Barbs had wel een legendary BS plan. Terwijl hij niet eens een Staff of Herding had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DW2005 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:01:
Gister Wimsyshire geprobeerd op Hell. Niet te doen! Terwijl ik redelijk gemakkelijk tegen Act 2 aanloop in Inferno met m'n Wizzard.
Ik heb maar wat hulp ingeroepen van 2 Barbarians en toen lukte het wel met maar 2 wipes. Helaas geen leuke drops. 1 van de Barbs had wel een legendary BS plan. Terwijl hij niet eens een Staff of Herding had :P
Heb enkel de Nightmare versie unlocked voor mijn DH (heel erg goede EXP), maar het lijkt erop dat het gelijk is aan A3/4 van de volgende difficulty.
yinx84 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:00:
Ik zag trouwens dat er geen Hardcore achievement is voor het killen van Diablo op Hardcore... klopt dat? Lijkt me juist het ultieme doel waarmee je nog jaren zoet kan zijn.
Jaren? Het spel doorlopen kost geen jaren.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2012 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 11:36
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:04:
[...]

Heb enkel de Nightmare versie unlocked voor mijn DH (heel erg goede EXP), maar het lijkt erop dat het gelijk is aan A3/4 van de volgende difficulty.
volgende difficulty nog wel, dus als ik hem op inferno speel dan is het eigenlijk imposubruuuu?
het is gelijk aan A3/4 van dezelfde moeilijkheid

[ Voor 12% gewijzigd door Denniz0229 op 13-06-2012 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapor
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-03 07:52
Mijn 45 Hardcore barbarian is gisteren ook dood gegaan.

1. Inloggen
2. Meteen Lag
3. Er spawnen mobs en mijn NPC companion gaat er achteraan
4. Ik probeer ze te doden maar ik kan niets aanklikken
5. Ik probeer townportal te starten
6. Error message en ik wordt uit de game gegooid
7. Ghost.....

Dus ik ga contact opnemen met een medewerker van Blizzard want ik wil mijn character terug omdat ik er helemaal niets aan kan doen, het was een storing van Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

reapor schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:08:
Dus ik ga contact opnemen met een medewerker van Blizzard want ik wil mijn character terug omdat ik er helemaal niets aan kan doen, het was een storing van Blizzard.
Good luck with that. Natuurlijk is het vervelend voor je, maar dat is Hardcore. Het zou mij heel erg verbazen als Blizzard je character terugzet. Lag is, hoe vervelend ook, part of the game.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:48

ShadowBumble

Professioneel Prutser

quote: Blizzard CS
Reply from Blizzard CS earlier today. This is my 3rd char which died due to lag..

And this is the response I got.

You can create a hardcore character from the character creation page after reaching level 10 with any Diablo III hero. Hardcore characters begin playing Diablo III at Normal difficulty and advance through subsequent difficulties just like normal characters. They differ from normal characters in one crucial area, though:

**IF YOUR HARDCORE CHARACTER DIES, THAT CHARACTER IS PERMANENTLY DEAD.**

They will never be playable again. There is only one way to successfully play a hardcore character: don’t die.

Hardcore characters have access to the hardcore-specific gold auction house, but are unable to purchase items from or sell items to non-hardcore characters. They cannot use the real money auction house. Hardcore characters can only share the items in their stash with other hardcore characters on your account.Hardcore characters are not recommended for the faint of heart.

You can see this policy stated clearly at http://us.battle.net/d3/e...ntals#hardcore-characters, and also on the Hardcore character creation screen. The reason we placed it so clearly visible, is so that there was no question about the possibility of recovery. It is not possible and I am sorry but there is no workaround for this.

To check to see if the realms are up, you may visit http://us.battle.net/d3/en/status.
More info on the game can be found at http://us.battle.net/d3/en/game/.
The main page for Diablo III can be found at http://us.battle.net/d3/en/.
And the forums are available at http://us.battle.net/d3/en/forum/.

If you have any questions about this or any other issue, feel free to reply to this ticket or call us at 1-800-592-5499 7AM - 8PM Pacific Time, seven days a week.

Further contact information can also be found at http://us.blizzard.com/su...ale=en_US&articleId=29425.

Thanks and have a great day!
Ik zou zeggen succes echter bovenstaand is de reactie die tot nu toe iedere HC speler heeft gehad die door Server lag is doodgegaan.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

30 seconds invul timer (of tot dat je begint te meppen) na het aanloggen zou heel wat leed kunnen besparen denk ik zo :)

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 17:10

skoozie

SCSI

Denniz0229 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:08:
[...]

volgende difficulty nog wel, dus als ik hem op inferno speel dan is het eigenlijk imposubruuuu?
NM ponie's fiets ik fluitend doorheen, terwijl Hell A3 toch best pittig is tegen elites/champs.
items die droppen hebben een level 40-45 ish. terwijl dit voor Hell eerder 50-55ish is.
lijkt me eerder dat de NM ponies lijken op A3/4 van NM.
nog 400k gold en wat gezwoeg om het plan te kunnen kopen, voor ik kan rondkijken in Hell Ponies.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffia171
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-09 22:50
Het is lullig natuurlijk maar je krijgt je character echt niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

1. Inloggen
2. Meteen Lag
4. Ik probeer ze te doden maar ik kan niets aanklikken
5. Ik probeer townportal te starten
6. Error message en ik wordt uit de game gegooid
7. Ghost.....

je tekent "het contract" als je een hardcore character aanmaakt. Blizzards customer service will not retreive any lost heroes for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Laatst online: 22:20
Gister weer wat butcher rondjes gemaakt en zit nu op 20k DPS en rond de 20K hp. Vervolgens wat dingetjes in act 2 gedaan, het probleem is dat ik geen MF gear kan gebruiken om blue packs te doden. Wel een stuk of 3 packs neer gekregen maar geen drops waar ik wat aan had.
Zo extreem moeilijk vind ik act 2 ook weer niet, ik speel wel altijd in party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapor
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-03 07:52
Ik geloof er ook niet in dat ik mijn character terug ga krijgen maar ik ga toch een poging wagen.

Als ik hem niet terug krijg is dat heel waarschijnlijk ook het einde voor mij en hardcore.
Ik vindt het niet erg om dood te gaan door mijn eigen fouten, maar een server fout waar ik zelf 0% invloed op heb gaat mij toch iets te ver.

Een lag spike daar kan ik nog wel wat mee maar gewoon een volle minuut lag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Wimploo schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:13:
Gister weer wat butcher rondjes gemaakt en zit nu op 20k DPS en rond de 20K hp. Vervolgens wat dingetjes in act 2 gedaan, het probleem is dat ik geen MF gear kan gebruiken om blue packs te doden. Wel een stuk of 3 packs neer gekregen maar geen drops waar ik wat aan had.
Zo extreem moeilijk vind ik act 2 ook weer niet, ik speel wel altijd in party.
2 van de 3 of 3 van de 4 killen en dan laatste 3/4 killen en dan snel je gear switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:52
reapor schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:14:
Ik geloof er ook niet in dat ik mijn character terug ga krijgen maar ik ga toch een poging wagen.

Als ik hem niet terug krijg is dat heel waarschijnlijk ook het einde voor mij en hardcore.
Ik vindt het niet erg om dood te gaan door mijn eigen fouten, maar een server fout waar ik zelf 0% invloed op heb gaat mij toch iets te ver.

Heb je bewijs dat het aan blizzard lag en niet aan je eigen verbinding/provider?
Tja zoals al eerder vermeld, hardcore is hardcore 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

nee heb je, ja kan je krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Laatst online: 22:20
Denniz0229 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:15:
[...]

2 van de 3 of 3 van de 4 killen en dan laatste 3/4 killen en dan snel je gear switchen?
Ik las ergens dat de MF al bepaald is als je een mob voor de eerste keer raak dus dan zou dat geen zin hebben. Maar volgens mij weet niemand dit zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ricmaniac schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:20:
[...]

nee heb je, ja kan je krijgen
Je moet wel realistisch blijven. Daarnaast, sorry, maar dat is het risico van Hardcore. Ik vind het een beetje "slecht tegen je verlies kunnen" om na dood te gaan klagen dat je je character terug wil. Maar oke.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05:07

Flapmo

and back is gigi!

OkkE schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:23:
[...]

Je moet wel realistisch blijven. Daarnaast, sorry, maar dat is het risico van Hardcore. Ik vind het een beetje "slecht tegen je verlies kunnen" om na dood te gaan klagen dat je je character terug wil. Maar oke.
In dit geval is het niet de incapabele gebruiker van het character, maar blizzard. Het gaat hem niet lukken hem terug te krijgen, maar pissed zijn vanwege dood door lag is zeker niet "slecht tegen je verlies kunnen". Het is balen dat je dood bent buiten je eigen toedoen.
yinx84 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:00:
Zoals ik dit lees vermoed ik dat je denkt dat hardcore een aparte difficulty is. Dit is niet het geval, het is gewoon het doorlopen van difficulties normal, nightmare, hell, inferno, maar dan op hardcore (1 life only). Ik speel wel hardcore, maar weet eigenlijk niet of er achievements hardcore-normal finished, hard-NM finished etc zijn :D.

[ Voor 34% gewijzigd door Flapmo op 13-06-2012 09:28 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
[...]

Klopt ergens wel, maar vergeet niet er zijn volledige party's van lvl 60 gewiped in de US. Dat zijn mensen die in inferno bezig zijn en 200+ uur in hun chars hebben zitten. En dit is 100% blizzards fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
[...]

hoeft niet klagend te zijn. je kan het gewoon vragen. ik ben het ook met je eens hoor ik zou er ook geen moeite voor doen ben zelf ook al 3 chars verloren. maar ik bedoel dat je altijd kan vragen of je hem terug mag omdat het aan blizzard hun servers lag. niet aan hem (naja misschien ze internet verbinding dat weet je niet eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49

Dat is ook precies de reden waarom ik nog niet begonnen ben aan een HC character.
Over een maandje (of 2) als alles "lagloos" is ga ik er wel aan beginnen. Dan heb ik al het goed is ook een wat meer geld om uit te geven aan de character ;)

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Gewoon niet uitloggen buiten een stad.. als ik het zo lees is die ingelogged, tussen de mobs gespawned en toen dood gegaan. Tjah, op Hardcore vraag je er dan ook om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ikke_Niels schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:27:
[...]

Dat is ook precies de reden waarom ik nog niet begonnen ben aan een HC character.
Over een maandje (of 2) als alles "lagloos" is ga ik er wel aan beginnen. Dan heb ik al het goed is ook een wat meer geld om uit te geven aan de character ;)
Nee hoor, als je geen hardcore speelt heb je niets. Gold + items kunnen niet tussen normal en hardcore gewisseld worden :). Daarnaast heb je geen RMAH, dus ook met euros kan je niets ;).

@Raserian: nope. Hij spawnt vlakbij mobs (altijd). Zijn NPC (hulpje) pakt agro, hij kan niets doen door lag en gaat dood. Dat is wat anders. Hij gaf aan te willen "meppen" maar zijn hits kwamen niet aan, dus hij stond toe te kijken hoe hij niets kon doen om zijn dood te voorkomen.

@2 hieronder: first! :+

[ Voor 26% gewijzigd door Flapmo op 13-06-2012 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
[...]

SC en HC zijn gescheiden. Dus je hebt over 2 maanden niet meer geld, tenzij je de komende 2 maanden HC speelt om alvast cash/items te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
[...]

Hardcore en Softcore hebben gescheiden stash en gold. ook de auction houses zijn gescheiden. dus dat gaat niet werken ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik heb zojuist de volgende ring voor 50k van de AH geplukt, even de stats opgezocht en goedkoopste zie ik voor 3.9M staan. Klopt dat een beetje?

Afbeeldingslocatie: http://img525.imageshack.us/img525/4255/ringu.png

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Keffie schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:32:
Ik heb zojuist de volgende ring voor 50k van de AH geplukt, even de stats opgezocht en goedkoopste zie ik voor 3.9M staan. Klopt dat een beetje?

[afbeelding][/URL]
3,9 mill weet ik niet maar meer dan 50k volgens mij sowieso wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding][/URL]
Mag aannemen dat die van 3.9m dan socketed is. Voor deze stats op zichzelf wel heel erg duur om 4m te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

[afbeelding][/URL]
Misschien moeten we voortaan even erbij vermelden of het HC of normal is, scheelt nogal in prijs :+. Ik vermoed normal, en stats lijken mij erg lekker :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaseriaN schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:28:
Gewoon niet uitloggen buiten een stad.. als ik het zo lees is die ingelogged, tussen de mobs gespawned en toen dood gegaan. Tjah, op Hardcore vraag je er dan ook om.
Heb ik anders vaak hoor dat ik buiten een stad sta terwijl ik er wel uitlogde. Als je laatste checkpoint geen stad was dan spawn je daar volgens mij.

[afbeelding][/URL]
Ik zou d'r zo 300k voor geven maar persoonlijk niet meer (al denk ik wel dat je er meer voor kunt krijgen), hij heeft nl. geen IAS :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
De andere rings hebben geen socket en het is op normal.

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Keffie schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:35:
De andere rings hebben geen socket en het is op normal.
hij is wel een aantal mill waard, gezien de 4% crit chance en de 60 resist al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Het viel me gister pas voor het eerst op dat je na een inferno farm rondje beter je level 60 items can salvagen dan verkopen aan de merchant. De essences die eruit komen (en soms fallen tears of firey brimstones) brengen in de auction house veel meer op dan wat de merchant ervoor geeft..

Ik dacht nog even "dan koop ik wel even 50 level 60 magic weapons op uit de auction house voor onder de 1000 gold :)", maar dat doen volgens mij meer mensen want dat lukte niet :)

[ Voor 24% gewijzigd door TRG op 13-06-2012 09:42 ]

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaseriaN schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:28:
Je begint gewoon altijd bij je laatste checkpoint.. Stad of land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Het is online, daar is altijd kans op lag-spikes, dat weet je als je met Hardcore begint. Het kan aan Blizzard liggen, het kan aan de ISP van de speler liggen, het kan aan de PC van de speler liggen, het kan ook aan de speler liggen.

Wie zegt dat het lag was? De speler. Zal niet de eerste keer zijn dat een mens niet helemaal de waarheid vertelt (zeg niet dat dat hier het geval was, maar in het algemeen). Blizzard gaat geen moeite, tijd, etc. steken in oorzaak van Hardcore deaths. Pech als je dood gaat, had je maar Softcore moeten spelen.

Ik snap heel goed dat je kwaad, boos of verdrietig bent als je HC character dood gaat. Maar om dan toch aan Blizzard te gaan vragen of je 'm terug mag; dat vind ik slecht tegen je verlies kunnen... Take it like a man. If you play with fire you get burnt. Ik ben ook een HC character kwijt dankzij lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Gisteravond mijn Barbarian eindelijk op level 60 gekregen (softcore). Kan nu mooi beginnen met Inferno en gear farmen :).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister mijn 2e char DHnaar inferno gebracht ben nu richting the butcher aan het rammen dit gaat me redelijk af eigenlijk; is resis to all nodig voor een DH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:43

1. Inloggen
2. Meteen Lag
Sja, uitloggen in town is misschien een optie?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Beuh, nooit opgevallen eigenlijk dat je altijd bij je laatste checkpoint begint!
Maar wel prettig, vertel je per ongeluk iets verkeerd.. gelijk door 3 man geraped :Y)

Maar dan nog, je begint aan Hardcore.. dan weet je, dood is dood en geen restores!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben er andere mensen die Demon hunter spelen ook last van packs met invulnerable mobs of mobs die super snel lopen zodat ze gewoon niet geslowed kunnen worden?
Ik ben lvl 55 en heb zon 14-15K dps (~20K met sharpshooter) en 25K hp..
Dit is echt veeeel meer dan dat ik had op m'n monk en met m'n monk knalde ik op Hell echt overal door heen.
Zou het aan mn slechte speelstyle liggen of gaan demon hunters gewoon snel dood? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

Hardcore is hardcore, dat was in D2 natuurlijk ook al zo, daar had je ook lag etc. Des te meer respect als je het ver weet te schoppen in hardcore. Ben inmiddels ook al een paar characters kwijt door stomiteiten en lag spikes. Gelijk weer een nieuwe maken en plezier hebben in spelen.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:46:
Hebben er andere mensen die Demon hunter spelen ook last van packs met invulnerable mobs of mobs die super snel lopen zodat ze gewoon niet geslowed kunnen worden?
Ik ben lvl 55 en heb zon 14-15K dps (~20K met sharpshooter) en 25K hp..
Dit is echt veeeel meer dan dat ik had op m'n monk en met m'n monk knalde ik op Hell echt overal door heen.
Zou het aan mn slechte speelstyle liggen of gaan demon hunters gewoon snel dood? :P
ja , ik ga sowieso vaak 3 of 4 keer dood. (in hell act 3+ dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 00:15
Het is eigenlijk heel eenvoudig:

In het menu even op change quest klikken en dan selecteer je het begin van de quest. Klik nu op start game en voila je bent in town ipv midden in een groepje mobs...

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:47:
[...]
ja , ik ga sowieso vaak 3 of 4 keer dood. (in hell act 3+ dan)
Ja ik heb er ook pas lat van in hell act 3, sommige packs zijn gewoon onmogelijk :P En dan moet ik ook nog eens inferno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reflect DMG ook zo'n leuke.
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:48:
[...]

Ja ik heb er ook pas lat van in hell act 3, sommige packs zijn gewoon onmogelijk :P En dan moet ik ook nog eens inferno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:48:
[...]

idd ik was in act 1 inferno en in cave (weet niet meer waar) was zo'n gele elite (hond noem ik het maar) .. ik heb gewoon quit game gedaan en van vooraf aan met act 1 begonnen om beetje te farmen ;p want ik kreeg het gewoon niet voor mekaar om hem te killen. Ik had ook in die cave geen mobilty om heen en weer te lopen enzo. En dan ook nog is dat die beesten 2000km/uur lopen en springen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:49:
[...]

idd ik was in act 1 inferno en in cave (weet niet meer waar) was zo'n gele elite (hond noem ik het maar) .. ik heb gewoon quit game gedaan en van vooraf aan met act 1 begonnen om beetje te farmen ;p want ik kreeg het gewoon niet voor mekaar om hem te killen. Ik had ook in die cave geen mobilty om heen en weer te lopen enzo. En dan ook nog is dat die beesten 2000km/uur lopen en springen
Volgensmij is demon hunter gewoon niet gemaakt om solo te gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Ricmaniac schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:49:
[...]

Dat is inderdaad lastig. Zo had ik gisteren in Act 1 een Fast, Invunerable Minions, Reflect Damage, Waller tegenover me staan als DH. Moest ik ook skippen, is gewoon niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt aardig wat soloen maar moet wel kiten ja :P Fast extra hp mobs of invulnerable minions... mja gl ik skip ze vaak.

Edit: wallers heb ik het liefst, Evasive fire ftw!

[ Voor 18% gewijzigd door porn* op 13-06-2012 09:52 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:49:
Reflect DMG ook zo'n leuke.

[...]
Volgensmij als je reflect mobs aanvalt met spike traps of caltrops krijg je er zelf geen damage van. Maar dit weet ik niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:51:
[...]

Volgensmij is demon hunter gewoon niet gemaakt om solo te gaan :+
nou wat wel goed werkt als je goeie dps hebt is om Max dicipline stats op gear te kiezen. dit zorgt ervoor dat je 4 tot 6 keer Smoke screen kan doen. als je genoeg DPS is het toch 6-9 seconden lang free damage doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:53:
[...]

nou wat wel goed werkt als je goeie dps hebt is om Max dicipline stats op gear te kiezen. dit zorgt ervoor dat je 4 tot 6 keer Smoke screen kan doen. als je genoeg DPS is het toch 6-9 seconden lang free damage doen
Dat is wel een goed idee inderdaad! Maarja dan moet je met invulnerable mobs toch wel een beetje aoe aanvallen doen want als je single target attacks gaat doen worden die de heletijd opgevangen die die minions ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:52:
Je kunt aardig wat soloen maar moet wel kiten ja :P Fast extra hp mobs of invulnerable minions... mja gl ik skip ze vaak.

O Ja, hoe kan jij van te voren zien welke affixes die Champion of Elite mobs hebben dan. soms heb je ook pech en zijn ze vermengd in een grote groep normale mobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:52:
[...]

Volgensmij als je reflect mobs aanvalt met spike traps of caltrops krijg je er zelf geen damage van. Maar dit weet ik niet zeker
Krijg je wel gewoon :)

Maar ik heb geen problemen met reflect dmg, de lifesteal die gaat er gewoon dik overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:52
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:56:
[...]

O Ja, hoe kan jij van te voren zien welke affixes die Champion of Elite mobs hebben dan. soms heb je ook pech en zijn ze vermengd in een grote groep normale mobs
Dan meteen je razor disk chakrams er doorheen jagen en ze gaan neer als warme broodjes. (zit je alleen nog met de Elite opgescheept :P)

Ben nog een beetje aan het wisselen met met mn 2e muisskill, nu entangling shot, maar blijf nog steeds teveel terugvallen op mn chakrams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sbmuc schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:57:
[...]

Krijg je wel gewoon :)

Maar ik heb geen problemen met reflect dmg, de lifesteal die gaat er gewoon dik overheen.
Jaa, ik kna niet wachten tot ik 60 ben want ik heb een bow van 920 damage, 3% levens en 400 levens per hit voor maar 75K!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 17:10

skoozie

SCSI

porn* schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:52:

Gisteren een elite met invulnerable minions op Hell van die met armor die zich soms opkroppen tot een soort van piramide.
Ik eerst de ene kant op gekite, toen de andere kant toen had ik nog de elite+1 minion over.
elite gekilled, minon ook dood. Kom ik terug op de plek waar de 2 andere minions nog stonden, leefde die nog...
kon ze niet meer slopen... heb ze maar weer achter moeten laten. |:(

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Hm ik ben blijkbaar niet de enigste die de sewers opnieuw kan overdoen in ACT2:

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5740846729

Gisteren 2x na elkaar getest: ik moet eerst tot in de sewers, kan dan wel ineens naar de waterfall-doorgang en loop dan tot bij de volgende waypoint in Desolate Sands. Waypoints & quest staan in het overzicht. Ik log uit, terug in: quest compleet verdwenen.

Nu vraag ik me af of dit niets te maken heeft met de goblin farming spot voor Desolate Sands, zou Blizzard dit proberen nerfen hebben maar in the process de mensen die de waypoint/quest wel op normale wijze behaald hebben ook affecteren?

Leuk is anders, dit weekend maar eens een poging ondernemen om de hele Kulle quest te voltooien. Hopelijk blijft die dan bewaard :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skoozie schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:03:
[...]

Gisteren een elite met invulnerable minions op Hell van die met armor die zich soms opkroppen tot een soort van piramide.
Ik eerst de ene kant op gekite, toen de andere kant toen had ik nog de elite+1 minion over.
elite gekilled, minon ook dood. Kom ik terug op de plek waar de 2 andere minions nog stonden, leefde die nog...
ooh! Ik weet welke je bedoeld, die komen volgensmij toch vanaf act 3? Die heb ik ook eens gehad met invulnerable minions en dan om het nog erger te maken waren ze nog fast ook. Kiten was onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Ik dacht niet echt na maar kocht dit net voor 450k:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZwofJ.jpg
Was dat een goede koop...? Geen idee van wat wapens waard zijn aangezien ze altijd randomly met hoge prijzen op AH staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:56:
[...]

Gewoon pullen en als het een vervelende pack is smokescreen vault en wegrennen evt. nog een smokescreen dan ben je ze kwijt ;)
skoozie schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:03:
[...]

Hmm opkroppen tot piramide bedoel je chains? Maar ja soms is het heel irritant, vooral als je net een tunnel of wat in gaat en dus nog geen ruimte hebt, en meteen een pack tegenkomt :( Maja da's de uitdaging he ;)

@performance posts: ik heb ook een heeeel klein beetje last van stotteren af en toe en daar zijn enorm veel posts over op de fora, veel mensen hebben er dus last van. Mijn PC is niet de allerdikste maar zelfs ik haal constant 60fps (vysnc'ed) maar zie, wanneer het beeld scrollt, soms heeeeel even een mini-inzakking naar 20-30. Storend maar niet overkomelijk, heb het voorheen erger gehad (heb fps limiters uitgezet en nog wat kleine dingetjes veranderd). Schijnt een of ander asset loading problem te zijn maarja... Blizz heeft er nog steeds geen officiele mededeling over gedaan behalve "investigating the issue". Feit dat het zowel op AMD als Intel CPU's en nVidia en AMD GPU's voorkomt, 32 danwel 64 bit OS. Het moet echt in de game zitten.

[ Voor 24% gewijzigd door porn* op 13-06-2012 10:46 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Voor de mensen die het nog niet wisten:

Alle items hebben een decay timer, dat wil zeggen xxx seconde na item drop verdwijnt het item.
Ongeacht wat voor rarity het item heeft.

Maandag dropte rare plans uit een treasure demon, maar hij liep een champion pack in voor hij dood ging.
Nu ben ik op m'n barb, inclusief kiten voor cooldowns +/- 5-10 minuten bezig met een champion pack met die charge stieren op inferno. (Desecrate - firechain - teleport - shielding)
Hierna liep ik terug naar de demon kill spot, en de rare plans waren al "decayed". -O-
Of zoals Blizzard vertelde in een support mail:

Any item rare/legendary/white or blue item will "disapear" over time, a treasure demon must have looted it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breadje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:26
Ik heb even een jargon vraagje. Het gaat zo nu en dan over DPS, dit is allemaal vrij duidelijk, al was het maar omdat dit netjes in je inventory screen vermeld staat. Maar in het geval van de DH (ik speel met een level 59 DH) heb ik nu een 100%crit chance en een 100%crit damage. Als ik het nu dus over DPS heb kan ik dan de DPS die vermeld staat bij mijn character verdubbelen? m.a.w het spel meld mij nu dat ik een DPS van 1.1K heb, maar gezien de 100%crit chance (elke hit is dus critical?) heb ik een max DPS van 2.2K?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
breadje schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:44:
Ik heb even een jargon vraagje. Het gaat zo nu en dan over DPS, dit is allemaal vrij duidelijk, al was het maar omdat dit netjes in je inventory screen vermeld staat. Maar in het geval van de DH (ik speel met een level 59 DH) heb ik nu een 100%crit chance en een 100%crit damage. Als ik het nu dus over DPS heb kan ik dan de DPS die vermeld staat bij mijn character verdubbelen? m.a.w het spel meld mij nu dat ik een DPS van 1.1K heb, maar gezien de 100%crit chance (elke hit is dus critical?) heb ik een max DPS van 2.2K?
correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:27
Gisteren even aan het lvlen met mijn wizard in act 2 NM in the ruins (bij de stinging winds). Ging ik enkele keren dood door wat vervelende elites en champions. Op een gegeven moment was mijn gear gedamaged, dus ging ik terug naar de town via een TP om te repairen. Daarna weer terug naar de dungeon om verder te gaan. Word ik weer gekilled door een mob, spawn ik in de town ipv de lvl2 dungeon start. Weet iemand hoe dit komt of is dit "as designed"?

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neen dat wordt allemaal al meegenomen in de DPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:46:
[...]

neen dat wordt allemaal al meegenomen in de DPS
euh nee...
crit damage en crit chance worden in DPS niet meegenomen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neen!!!! dat is al in de DPS berekening meegenomen, waarom denk je dat je DPS met sharpshooter oploopt en dat stopt zodra je 100% critchance hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:01

Rannasha

Does not compute.

De DPS op je character screen rekent je crit-kans en crit-damage al mee. Schiet maar eens een monster neer, je Sharpshooter buff reset zichzelf dan en je ziet direct op je character screen dat je DPS lager is. Daarna neemt je DPS iedere seconde toe vanwege de extra crit-kans van Sharpshooter.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denniz0229 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:47:
[...]

euh nee...
100% zeker van wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Denniz0229 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:47:
[...]

euh nee...
Wel, probeer de passive skill van de DH maar eens waar je per seconde extra crit chance krijgt. Je ziet dan in je character screen je dps per seconde oplopen :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breadje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:26
Ah, dan snap ik eindelijk hoe er zulke belachelijk hoge DPS gemeld kan worden ;). Ik ben er wel blij mee. Ik heb nog niks gekocht op het AH, maar zeker de wapen drops zijn voor mij tot nog toe goed bevallen. Alleen ringen en amuletten vallen me vies tegen. Ik loop nog steeds rond met een level 26 amulet en ben nog niks beter tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:01

Rannasha

Does not compute.

Metalslave666 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:46:
Gisteren even aan het lvlen met mijn wizard in act 2 NM in the ruins (bij de stinging winds). Ging ik enkele keren dood door wat vervelende elites en champions. Op een gegeven moment was mijn gear gedamaged, dus ging ik terug naar de town via een TP om te repairen. Daarna weer terug naar de dungeon om verder te gaan. Word ik weer gekilled door een mob, spawn ik in de town ipv de lvl2 dungeon start. Weet iemand hoe dit komt of is dit "as designed"?
Je resurrect bij het laatste checkpoint waar je langs bent gekomen. De town telt als een checkpoint en als je vervolgens de portal terugneemt naar waar je vandaan kwam, is de town nog steeds het laatste checkpoint.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep 200% zeker hier ;)
breadje schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:48:
[...]

Ah, dan snap ik eindelijk hoe er zulke belachelijk hoge DPS gemeld kan worden ;). Ik ben er wel blij mee. Ik heb nog niks gekocht op het AH, maar zeker de wapen drops zijn voor mij tot nog toe goed bevallen. Alleen ringen en amuletten vallen me vies tegen. Ik loop nog steeds rond met een level 26 amulet en ben nog niks beter tegen gekomen.
Denk dat de meesten inderdaad, bij het noemen van hun dps, eigen buffs die ze in principe altijd up hebben daarin meenemen. Sharpshooter nam ik daarin nooit mee, die is niet constant up (en andere passives zijn toch beter :P).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeetje real money AH weer uitgesteld en in de VS is hij al live. zullen ze wel weer ergens tegenaan gelopen zijn :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 15:23
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:52:
jeetje real money AH weer uitgesteld en in de VS is hij al live. zullen ze wel weer ergens tegenaan gelopen zijn :')
Lees frontpage even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 19:32
Kort vraagje, kon het even niet vinden maar weet iemand of de Loot beter is als je hardcore speelt?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Bert2000 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:58:
Kort vraagje, kon het even niet vinden maar weet iemand of de Loot beter is als je hardcore speelt?

Thanks!
als het goed is moet het niet uitmaken maar ik merk gewoon elke keer als ik hardcore speel dat ik meer blauwe items vind in het begin al dan in Softcore. Maar officieel maakt het niks uit behalve dan die 1 leven die je hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OkkE schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:40:
Het is online, daar is altijd kans op lag-spikes, dat weet je als je met Hardcore begint. Het kan aan Blizzard liggen, het kan aan de ISP van de speler liggen, het kan aan de PC van de speler liggen, het kan ook aan de speler liggen.

Wie zegt dat het lag was? De speler. Zal niet de eerste keer zijn dat een mens niet helemaal de waarheid vertelt (zeg niet dat dat hier het geval was, maar in het algemeen). Blizzard gaat geen moeite, tijd, etc. steken in oorzaak van Hardcore deaths. Pech als je dood gaat, had je maar Softcore moeten spelen.

Ik snap heel goed dat je kwaad, boos of verdrietig bent als je HC character dood gaat. Maar om dan toch aan Blizzard te gaan vragen of je 'm terug mag; dat vind ik slecht tegen je verlies kunnen... Take it like a man. If you play with fire you get burnt. Ik ben ook een HC character kwijt dankzij lag.
Jammer alleen dat het online MOET en dat Blizzard dus het risico onnodig verhoogt voor HC spelers ;)
HC moet om kunde, beheersing etc gaan, niet om lag of andere technische problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Laatst online: 19-09 10:05

Bob

Bert2000 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:58:

Thanks!
Ik denk ook niet dat het iets uitmaakt. Loot is natuurlijk, zeker in de RMAH, veel meer waard in hardcore.
edit: hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 15:29
Bob schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:04:
[...]

Ik denk ook niet dat het iets uitmaakt. Loot is natuurlijk, zeker in de RMAH, veel meer waard in hardcore.
edit: hoop ik :)
Alleen kan je in HC geen gebruikmaken van de RMAH ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Puc van S. schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:05:
[...]

Alleen kan je in HC geen gebruikmaken van de RMAH ;)
Is dat zo, en heb je daar een bron bij?

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rost
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 09:09
Zit je ook even op Act 1 Inferno krijg je dit :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XXxtl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
sorcees schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:06:
[...]

Is dat zo, en heb je daar een bron bij?
het is een feit dat RMAH alleen in Softcore komt (voor nu dan). op me werk kan ik nu geen bron voor je posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Rost schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:06:
Zit je ook even op Act 1 Inferno krijg je dit :P
[afbeelding]
ik volg niet wat je bedoelt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

PizZa_CalZone schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:08:
[...]

ik volg niet wat je bedoelt. 8)7
ik ook niet
Pagina: 1 ... 7 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging