Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Ok.. Nee, heb ook geen middelen om iets van de AH te trekken.. zit net rond de 300K gold en als ik de prijzen zo bekijk van rond de 50-200K voor nog niet eens geweldige lvl 50ish gear dan houdt het ook snel op.Pieler schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:02:
[...]
Dat valt toch allemaal wel mee. Zolang je het auction house met rust laat merk je niets van die ongein. Zonder enig gebruik van externe bronnen heb ik hell bereikt. Dit kost minder moeite dan je denkt.
Weet iemand nog of het uberhaupt zin heeft om op nightmare ergens te gaan farmen of wordt het pas interresant op inferno?
Een barbarian kijkt niet zo snel naar movement speedCreqaw schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:06:
[...]
Boots hebben movement speed, zonder is erg moeilijk te verkopen.
Verwijderd
zag ergens een blue responce dat het deze maand nog ging zijn.Zephyr schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:42:
hoop dat 1.3 een beetje snel komt,
wordt imprisoned Angel runs een beetje zat qua crappy droprates. >leorics>halls of agony> warden > butche
Ik heb ACT I & II nu volledig op farm. ACT III blijft onmogelijk met men Barb.
Ik heb ook telkens maar rond de 300k gold hoor en ik zit nu in Act 2 hell. Als je goed zoekt vind je in de AH best aardige dingen voor redelijke prijzen. Zo had ik laatst een mooie legendary wand op de kop getikt die mijn damage ongeveer verdubbelde. Voor 50k gold. Buyout.Darth Malak schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:19:
[...]
Ok.. Nee, heb ook geen middelen om iets van de AH te trekken.. zit net rond de 300K gold en als ik de prijzen zo bekijk van rond de 50-200K voor nog niet eens geweldige lvl 50ish gear dan houdt het ook snel op.
Weet iemand nog of het uberhaupt zin heeft om op nightmare ergens te gaan farmen of wordt het pas interresant op inferno?
Jup, zelf verdiend. Gisteren ook al wat centjes rijker geworden. Zolang je een schappelijke prijs aanbiedt en de markt een beetje verkent, kan je een heel eind komen.Therapy777 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:05:
[...]
Heb jij dit zelf verkocht? Hmm... misschien moet ik toch mijn paypal account gaan linken als er zo makkelijk mee te verdienen valt.
Niet gek toch, om even bijna 130 euro rijker te worden door een spel
[ Voor 6% gewijzigd door PcManiaxx op 16-06-2012 17:32 ]
Zeker niet. Ik had eigenlijk verwacht dat het zo gek niet zou gaan lopen. Dat je blij mag zijn als je soms een eurotje of twee verdient. Ik weet niet hoe veel jij speelt, ik speel maar een uurtje per dag gemiddeld (diablo 3 dan) en zit nu in Hell Act 2.PcManiaxx schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:31:
[...]
Jup, zelf verdiend. Gisteren ook al wat centjes rijker geworden. Zolang je een schappelijke prijs aanbiedt en de markt een beetje verkent, kan je een heel eind komen.
Niet gek toch, om even bijna 130 euro rijker te worden door een spel
Ik had ook verwacht dat door alle farmers er zo veel op de markt zou komen dat jouw eigen zooi niks meer waard wordt.
Maarja ik zal zelf nooit iets kopen. Verkopen, daar ga ik nog even goed over nadenken zodra ik iets waardigs vind.
[ Voor 16% gewijzigd door Therapy777 op 16-06-2012 17:34 ]
Ruim 2 tot 3 uurtjes per dag ivm werk en school enzo. Had het geluk dat ik nog wat legendaries en green set items in m'n stash hadTherapy777 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:32:
[...]
Zeker niet. Ik had eigenlijk verwacht dat het zo gek niet zou gaan lopen. Dat je blij mag zijn als je soms een eurotje of twee verdient. Ik weet niet hoe veel jij speelt, ik speel maar een uurtje per dag gemiddeld (diablo 3 dan) en zit nu in Hell Act 2.
Wat paypal betreft zijn ze zeer zorgvuldig met je gegevens hoor. Ik heb gewoon alles wat via RMAH verdiend wordt doorgesluisd naar Paypal > eigen bankrekening. Kost wel paar daagjes, maar zeer makkelijk.roodbwoy schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:35:
Tip voor de RM auctionhouse gebruikers, omdat ik zelf altijd redelijk voorzichtig ben met het vrijgeven van mn bank en creditcard gegevens (ook bij partijen zoals PayPal) gebruik ik www.money2.nl om via iDeal geld over te maken naar m'n PayPal account, zo hoef ik PayPal mijn bank gegevens niet te geven
Ik weet ook dat ze heel zorgvuldig zijn, maar toch, ik ga al redelijk wat jaartjes mee in de komtjoeterwereld en PayPal zal niet de enige zijn die eens gehackt wordt en waar alle data plots op een russiche site staatPcManiaxx schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:36:
[...]
Wat paypal betreft zijn ze zeer zorgvuldig met je gegevens hoor. Ik heb gewoon alles wat via RMAH verdiend wordt doorgesluisd naar Paypay > eigen bankrekening. Kost wel paar daagjes, maar zeer makkelijk.
Nightmare is prima te farmen, gold dan tenminste. Items zou ik niet proberen. Nightmare Arreat Crater geeft me net onder de 300k per uur maar dan loop ik ook rond met 200+% gold find.Darth Malak schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:19:
[...]
Ik snap hier het nut niet helemaal van. Dan weet een andere instelling (die ik minder goed ken) je gegevens ipv paypal... wat is de winst? Zij kunnen net zo goed gehackt worden.roodbwoy schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:35:
Tip voor de RM auctionhouse gebruikers, omdat ik zelf altijd redelijk voorzichtig ben met het vrijgeven van mn bank en creditcard gegevens (ook bij partijen zoals PayPal) gebruik ik www.money2.nl om via iDeal geld over te maken naar m'n PayPal account, zo hoef ik PayPal mijn bank gegevens niet te geven
PayPal lijkt mij sowiezo veiliger dan money2.nl waar ik nog nooit van heb gehoord.Therapy777 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:47:
[...]
Ik snap hier het nut niet helemaal van. Dan weet een andere instelling (die ik minder goed ken) je gegevens ipv paypal... wat is de winst? Zij kunnen net zo goed gehackt worden.
Dat is wel erg wtf. Zeker gezien er minimaal 20-30 op staan voor 1.25... En mijn goede items verkopen al sinds gisteren niet xD Misschien maar eens overpriced erop zetten, wie weet.PcManiaxx schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:02:
Hahahaha, dit is werkelijk om te smullen! Dat er zoveel dom volk rondloopt en en teveel betaalt voor een stompzinnig item![]()
Congratulations on your successful auction in Diablo III!
Item name 1 Cain's Laurel
Time of transaction 16 June 2012 12:57 PM BST
Sale price €150.00
Transaction fee €1.00
Transfer fee €22.35
Applicable taxes €0.00
Your proceeds €126.65
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door Baroshir op 16-06-2012 17:52 ]
Makkelijk cashen ook voor Blizzard..Baroshir schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:52:
[...]
Dat is wel erg wtf. Zeker gezien er minimaal 20-30 op staan voor 1.25... En mijn goede items verkopen al sinds gisteren niet xD Misschien maar eens overpriced erop zetten, wie weet.
[ Voor 31% gewijzigd door Therapy777 op 16-06-2012 18:10 ]
Hoeveel had je je boots gekocht, lijken op de boots die ik onderpriced op de ah heb gezet, its van 70k ofzo. wou 700k er van maken.Bint schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:04:
eindelijk weer eens een upgrade gevonden:
[afbeelding]
is wel een stukje beter t.o.v.
[afbeelding]
wat zijn mijn oude waard? wat ik vind op de AH, is meestal exclusief de MF. zou 500.000 een mooie prijs zijn?
Zeker niet gekPcManiaxx schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:31:
Jup, zelf verdiend. Gisteren ook al wat centjes rijker geworden. Zolang je een schappelijke prijs aanbiedt en de markt een beetje verkent, kan je een heel eind komen.
Niet gek toch, om even bijna 130 euro rijker te worden door een spelEn je hoeft er geen bal voor te doen behalve op je luie krent zitten.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
4 pogingen voor Diablo nodig, was eerst met teveel AoE skills bezig en dat werkt niet zo goed op Diablo
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Gewoon ongeveer dezelfde stats invoeren voor zover dat mogelijk is en vergelijken,Darth Malak schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 18:41:
Hoe kan ik eigenlijk op de AH zoeken naar een item die ik wil verkopen.. Dus ik wil weten wat de prijs is van een item die ik wil verkopen en vergelijkbare zoeken. Heb ik iets gemist of is dit niet mogelijk buiten het zoeken naar legendaries??
Ik wil nu wellicht wat hardcore gaan spelen en wil dat graag co-op doen.. Ik gebruik zowel een authenticator en sms alerts, dus de beveiliging van mijn account zou goed moeten zitten. Bij hardcore ga ik wel de AH gebruiken, wat ik bij softcore nog niet heb gedaan.
[ Voor 7% gewijzigd door aicaramba op 16-06-2012 18:56 ]
Daar zijn nooit problemen mee geweest. De mensen die geslachtofferd zijn hadden hun beveiliging niet op orde. Als je gebruik maakt van de authenticator, een goed beveiligde pc en een sterk wachtwoord heb je geen reden tot zorgen.aicaramba schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 18:53:
Ik hoor al een tijd niks meer over het verlies aan items gebeuren, door het joinen van co-op games met onbekende mensen. Is dit voorbij, waren het mensen met slecht beveiligde accounts of is het nog steeds niet aan te raden om vreemde mensen te joinen?
Ik wil nu wellicht wat hardcore gaan spelen en wil dat graag co-op doen.. Ik gebruik zowel een authenticator en sms alerts, dus de beveiliging van mijn account zou goed moeten zitten. Bij hardcore ga ik wel de AH gebruiken, wat ik bij softcore nog niet heb gedaan.
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 13:00
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Inderdaad. Je eigen beveiliging netjes op orde, Authenticator en SMS alert. Dan krijg je echt geen problemen.FreqAmsterdam schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:01:
[...]
Daar zijn nooit problemen mee geweest. De mensen die geslachtofferd zijn hadden hun beveiliging niet op orde. Als je gebruik maakt van de authenticator, een goed beveiligde pc en een sterk wachtwoord heb je geen reden tot zorgen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Sorry.. Verkeerde topicAngeloonie schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:04:
Met een authenticator loop je zo goed als geen risico.. Maar goed: [PC] Battle.net Beveiliging

Verder scan in mn PC wekelijks met anti malware en anti virus.. Ik probeer het risico iig te verkleinen.. Mijn wachtwoord is ook redelijk veilig, volgens mij.
[ Voor 23% gewijzigd door aicaramba op 16-06-2012 19:07 ]
Dat meen je niet? Sjeez.. lijkt erop dat blizzard niet veel heeft gebruikt van de AH van WOW... Daar is het een kwestie van shift-click... Proberen ze nu bewust het leven zuur te maken of is de AH gewoon gerushed (net zoals act IV)..? Dat van de AH is niet echt iets wat je mag verwachten van een game anno 2012.Creqaw schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 18:42:
[...]
Gewoon ongeveer dezelfde stats invoeren voor zover dat mogelijk is en vergelijken,
Lijkt bijna alsof iemand de punt gemist heeft. Best een verschil 1.25 euro of 125 euro... Vraag met toch af wanneer het eerste gezeik komt over RMAH. Ouders die hun creditcard gegevens eenmalig uitlenen aan kids die vervolgens het RMAH plunderenBaroshir schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:52:
[...]
Dat is wel erg wtf. Zeker gezien er minimaal 20-30 op staan voor 1.25... En mijn goede items verkopen al sinds gisteren niet xD Misschien maar eens overpriced erop zetten, wie weet.
Juridisch is het natuurlijk wel goed dichtgetimmerd, maar ik kan me zo een aantal scenario's voorstellen waar mensen behoorlijk ongelukkig van worden.
De volgende stap is om mijn HP en Ress All nog verder te verhogen.
Momenteel kan ik normal packs aan in Act2, maar de champions packs slopen me
We gaan in ieder geval vooruit ^^
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
edit: never mind, dacht dat het geld ontvangen net zo lang zou duren als het kopen van een item. Ik probeer niet TE greedy te zijn dus heb het wapen er weer op staan voor 100,- (combat conquerer 1130dps rare 1h). Moet lukken.
[ Voor 40% gewijzigd door PROximity op 16-06-2012 19:38 ]
Even niets...
Verwijderd
Eerste maar de Guest Pass wat verder spelen, kijken hoe mijn laptop de game blijft draaien.
Als het allemaal goed bljift lopen, en de game blijft mij bevallen... zal ik misschien volgende week de volledige game eens halen.
Even niets...
http://diablo.incgamers.c...o-3-patch-1-0-3-datamined
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=63261325&f=68
In hoeverre het correcte informatie is weet ik ook niet, maar mocht het waar zijn dat krijgt IAS een stevige nerf!
Edit:
Hier nog een samenvatting:
http://d3db.com/news/id/2...7-patch-notes-unofficial/
Ook nog wat extra informatie over crafting.
[ Voor 22% gewijzigd door FreqAmsterdam op 16-06-2012 20:27 ]
Oh God, word meer dan halveert. Bye-bye fast Seeker missiles.FreqAmsterdam schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 20:24:
Nog wat speculaties over 1.0.3:
http://diablo.incgamers.c...o-3-patch-1-0-3-datamined
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=63261325&f=68
In hoeverre het correcte informatie is weet ik ook niet, maar mocht het waar zijn dat krijgt IAS een stevige nerf!
Edit:
Hier nog een samenvatting:
http://d3db.com/news/id/2...7-patch-notes-unofficial/
Ook nog wat extra informatie over crafting.
Itemisation van D3 is HEEEEEEL anders dan van wow, bij wow hebben alle items een fixed name met vaste stats, in D3 hebben alle items EN een 'random' name en varieren de stats ook nog eens per item.Darth Malak schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:14:
[...]
Dat meen je niet? Sjeez.. lijkt erop dat blizzard niet veel heeft gebruikt van de AH van WOW... Daar is het een kwestie van shift-click... Proberen ze nu bewust het leven zuur te maken of is de AH gewoon gerushed (net zoals act IV)..? Dat van de AH is niet echt iets wat je mag verwachten van een game anno 2012.
Totaal niet te vergelijken dus. En tevens worden de AH on wow door veel minder mensen tegelijk gebruikt dan de D3 ah waar er 1 ah is voor alle spelers per regio, daar waar je in wow max een paar duizend spelers tegelijk op de ah heb zitten, als je daar al aan komt met queries op hetzelfde moment in 1 realm.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Net weer een item van 30,- geflipt voor 45,-
[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 16-06-2012 21:16 ]
Verwijderd
Hier lees ik toch wel e.e.a. wat me bevalt en me bijna triggered om de game gewoon te halen zonder erbij na te denken.
Je ziet alleen succes verhalen, mensen die speculeren en falen zie je niet posten.Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:16:
Okay. Ja ik heb de volledige game (nog) niet. Ben net begonnen met een Guest pass...
Hier lees ik toch wel e.e.a. wat me bevalt en me bijna triggered om de game gewoon te halen zonder erbij na te denken.
Praktischer is om wapens met gold te kopen en voor euro's te verkopen, dan moet je echter wel die-hard gold farmen en dat is ook enkel interessant voor de botters.
[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 16-06-2012 21:21 ]
Je hebt een battle.net balance, daar kan je niets mee. Paypal komt het op je rekening..NACBreda schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:25:
Hoe moet je nou precies het geld wat je hebt opgehaald met Diablo 3 naar je bankrekening sturen, heb je daar een creditcard voor nodig?
Signature
Verwijderd
Klopt ook wel. Daarom heb ik eerst een Guest Pass gevraagd aan een maat van mij omdat ik een - toch wat simpele - laptop gekocht heb wat eigenlijk niet bedoeld is om te gamen.Creqaw schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:17:
[...]
Je ziet alleen succes verhalen, mensen die speculeren en falen zie je niet posten.
Game lijkt bij mij met High graphics en derest op Low goed te draaien zolang ik niet hoger ga dan een 1280 resolutie (waarbij mijn laptop zelf 1600 heeft).
Lijkt prima te draaien maar ben nog maar in het begin.
Ik kijk het heel even aan met de 'demo' en koop daarna de game gewoon helemaal, mits de demo goed blijft lopen natuurlijk
Het gaat nu met 2H al een stuk beter! Ik twijfel nu alleen nog of ik bepaalde items nu moet gaan vervangen door betere, maar dan zonder Magic Find. Nu kom ik zo af en toe wat leuke dingen tegen bij het killen van mobs/champions ... dat wil ik eigenlijk niet kwijt.TheAmassama schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 15:31:
[...]
dual-handed == 2 x 1H. Two-handed == 1x2H
Aan de andere kant heb ik nu een Level 48 Monk, maar heb nog Gloves/Bracers met 60 armor

Zolang ik overigens maar genoeg life leech gebruik lijkt het goed te gaan. Flink blijven rammen
Moet ik als Monk overigens mijn items kopen op basis van één bepaalde resist? Er is zo'n passive skill die namelijk alle resists gelijk maakt met je hoogste resist. Als ik dus alle items zou kiezen op basis van één soort damage/resist dan lijkt me dat het beste, toch.
Wel lastig overigens
[ Voor 27% gewijzigd door De_Bastaard op 16-06-2012 21:55 ]
Tot slot lijken enemies voorrang te krijgen qua movement waardoor je continu klem gelopen wordt zelfs als je ergens klikt waar je naar toe zou moeten kunnen. Geen idee waar het aan ligt, maar met champion packs met fire chains / arcane / molten loopt het zo heel gauw mis

@ De RMAH verkopers... verkopen jullie alleen items gevonden in Inferno, of ook minder goede items zoals te vinden op NM ?
Jeee level 60 eindelijk (in softcore weliswaar)
Hardcore op level 53 maar even gestald
Op level 60 kan je niet direct items farmen hoorMorrar schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:11:
En meer positief deze keer:
Jeee level 60 eindelijk (in softcore weliswaar)Kan ik ook eindelijk de item farm starten en winst gaan maken.
Hardcore op level 53 maar even gestald
Signature
Mijn huidige gear is inderdaad niet helemaal optimaal nog
Speel nu trouwens Frenzy - Wrath op muis en Leap - Stomp - Revenge - Ignore Pain op toetsen. Zit nog een beetje te twijfelen wat ik zal laten vallen voor shout met resist all...
[ Voor 63% gewijzigd door Morrar op 16-06-2012 22:16 ]
[ Voor 9% gewijzigd door DeepR op 16-06-2012 22:31 ]
Kan je dat ook verkopen/kopen?
Ik heb gekeken maar hij laat niks zien daarvan! Of is die mogelijkheid er nog niet?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik zou zoveel mogelijk zorgen voor 'spirit regen', zo kun je met twee 1H wapens ook al 3 spirit per seconde krijgen. Meer spirit is meer pow! paf! boem!. Althans zo speel ik mijn monk (lvl 32), als een mafkees over het scherm vliegend als een soort pinball-game. Uiteraard is het lvl-verschil aanzienlijk maar spiritregen lijkt mij belangrijk. Daarnaast die groene gem uit dat ene wapen en een ruby erin, en dan zo'n goed mogelijke. Die dmg-toename is ernorm.De_Bastaard schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:06:
Even aanvulling op m'n vorige reactie, dit is mijn monk so far:
[afbeelding]
@ De RMAH verkopers... verkopen jullie alleen items gevonden in Inferno, of ook minder goede items zoals te vinden op NM ?
Verwijderd
commodities zijn op het moment nog uitgeschakeld. Die komen binnenkort wel voor de RMAH.Xtr3me4me schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:52:
Vraagje je kan items kopen met echt geld maar hoe zit dat dan met goud in AH?
Kan je dat ook verkopen/kopen?
Ik heb gekeken maar hij laat niks zien daarvan! Of is die mogelijkheid er nog niet?
Wat hierboven is gezegd^De_Bastaard schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:06:
Even aanvulling op m'n vorige reactie, dit is mijn monk so far:
En tevens zou ik die gem uit je helm slopen en socketen voor een rode (dacht ik, eentje die iig XP bonus geeft). Voor level 60 is het nog vrij doelloos om Magic Find te stacken omdat gear al heel veel beter wordt met de levels. Meer XP = win.
Afhankelijk van hoe je build is wil je zo snel mogelijke wapens hebben, meer hitten = meer spirit/seconde. Voor de rest heb je aan stats alleen maar DEX/Vit nodig in principe. Vit is soms zelfs nog belangrijker dan dex
Mijn mening iig, hopelijk heb je er wat aan
Ik faal in lezenJimmy_ schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 23:12:
[...]
Wat hierboven is gezegd^
En tevens zou ik die gem uit je helm slopen en socketen voor een rode (dacht ik, eentje die iig XP bonus geeft). Voor level 60 is het nog vrij doelloos om Magic Find te stacken omdat gear al heel veel beter wordt met de levels. Meer XP = win.
Afhankelijk van hoe je build is wil je zo snel mogelijke wapens hebben, meer hitten = meer spirit/seconde. Voor de rest heb je aan stats alleen maar DEX/Vit nodig in principe. Vit is soms zelfs nog belangrijker dan dex.
Mijn mening iig, hopelijk heb je er wat aan
Verwijderd
Ik ben nieuw op tweakers.net.
Ik heb een lastig probleem. Ik heb diablo 3 digitaal gekocht, alleen nu kwam ik erachter dat ik dus een verkeerde achternaam hebt. Ik had dit account een paar weken geleden aangemaakt en daarna ben ik op vakantie gegaan. Blizzard wilt alleen wijzigen als er een echte naamsverandering is geweest.
Heeft dit consequenties als ik bijvoorbeeld een paypal account aan mijn diablo account koppel en het verdiende geld in de realmoney aution house op mijn paypal wilt zetten. Is het noodzakelijk dat het goed staat of is het meer een security confirmation? Ik kan bij shipping adres wel iets anders invullen.
Alvast bedankt

Vergelijk ik nu gewoon onredelijk of is dit item voor zijn level echt heel goed dat ik hem zo lang al niet heb kunnen vervangen? (barb btw)
De reden dat ik nog niks beters heb kunnen vinden is omdat ik persoonlijk de attk speed increase + reduced damage samen heel sterk vind.. en geen andere amulets kan vinden met die stats er ook op..
[ Voor 28% gewijzigd door Grvy op 16-06-2012 23:36 ]
Dit is een account.
Die amu is voor z'n level gewoon erg goed, dus je vergelijkt niet onredelijkGrvy schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 23:35:
Ik loop nu al sinds dat ik dit item heb van normal met dit amulet rond (neck)
[afbeelding]
Vergelijk ik nu gewoon onredelijk of is dit item voor zijn level echt heel goed dat ik hem zo lang al niet heb kunnen vervangen?
[ Voor 9% gewijzigd door Baroshir op 16-06-2012 23:35 ]
20k dps 38k hp en 300 ress all. Ik krijg champion packs gewoon niet neer.... Vooral met Mortar en teleport niet.
Iemand zin om samen te spelen? alleen gaat mij dit niet lukken tot de nerf patch.
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Ik heb het anders zonder..Pimml schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 23:52:
Ugh, ik heb mijn bankrekening al jaren gelinked aan mijn Paypal, maar er is dus geen mogelijkheid om deze te linken met Blizzard tenzij er een creditcard aan je Paypal is toegevoegd?
Dit is een account.
Dit is de melding die ik krijg:
U moet een creditcard toevoegen om de aankoop te voltooien. Dit komt waarschijnlijk omdat de verkoper geen uitgestelde bankbetalingen accepteert. Voor sommige betalingen, zoals directe betalingen, is een creditcard vereist.
[ Voor 3% gewijzigd door Flapmo op 16-06-2012 23:57 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Ik vind het ook nog steeds lastig om waarde te bepalen..Flapmo schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 23:57:
Wat is het weekend toch heerlijk voor AH handelen, je plukt er zo 10-20+ items vanaf die worden aangeboden voor (nog geen) 10% van werkelijke waarde.
Dit is een account.
Dan denk ik eerlijk gezegd dat je met z'n 2en het nog veel minder gaat lukken.. want die damage en hp scaled best wel hard op inferno.Dark Master schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 23:45:
Pfff net op act 2 inferno... Dit is echt niet normaal. Act 1 compleet solo als WD
20k dps 38k hp en 300 ress all. Ik krijg champion packs gewoon niet neer.... Vooral met Mortar en teleport niet.
Iemand zin om samen te spelen? alleen gaat mij dit niet lukken tot de nerf patch.
Vriend van mij is zonder mij verdergegaan (ik monk, hij wizard), omdat het met z'n 2en gewoon helemaal niet te doen was.
Om nou 20000 keer act 1 te gaan farmen dat schiet natuurlijk ook niet op.
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Zonder een smartphone ?
Heb geen Andriod, Windows, IOS ofz dus ben stuck
moest het ff doen voor die RMAH maar was hem vergeten uit te zetten en zit dus zonder de persoon zijn gsm tot morgen avond waarmee dit gedaan was
Nu is het niet echt een probleem maar veel leuker moest dit op te lossen zijn
met een goede tank die alle damage kan opslorpen lukt het wel hoorErikRedbeard schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:03:
[...]
Dan denk ik eerlijk gezegd dat je met z'n 2en het nog veel minder gaat lukken.. want die damage en hp scaled best wel hard op inferno.
Vriend van mij is zonder mij verdergegaan (ik monk, hij wizard), omdat het met z'n 2en gewoon helemaal niet te doen was.
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Andersom traden van Euro naar Gold is soms ook heel profitable.Tsurany schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:20:
Bovendien is speculeren over een weekje niet meer mogelijk. Dan zit de prijs zo enorm dicht bij elkaar dat je zoveel geluk moet hebben. Die transactie fee zorgt er mooi voor dat je een item niet rendabel voor 30 euro kan kopen en voor 40 euro kan verkopen. Door die fees zal je winst zo laag zijn dat het nauwelijks de moeite waard is. Blizzard neemt daar al 7 euro van je af dus je verdient er 3 euro mee, niet echt noemenswaardig. Dan moet je al heel veel dealtjes hebben wil je dat eruit halen.
Praktischer is om wapens met gold te kopen en voor euro's te verkopen, dan moet je echter wel die-hard gold farmen en dat is ook enkel interessant voor de botters.
Sommige mensen voelen zich zo erg opgejaagd door de RMAH inflatie en undercutten daarom hun items veel en veel te hard. Er zijn een aantal legendaries die op de RMAH veel te hard onderuit gezakt zijn. Ik ben niet van plan hier al te veel gebruik van te maken, dus zal hem met jullie delen, mocht iemand willen 'speculeren'. Let op: dit zal niet zo heel lang houdbaar zijn.
Ik heb vanmiddag 4 andariel visage's gekocht met INT en een SOCKET voor +/-20 euro per stuk. Ze leveren per stuk +/-9 miljoen gold op (heb er 3 uit de 4 inmiddels verkocht) Na cut is dat nog steeds 36*0.85=30.6 miljoen gold, voor 80 euro. Dus 80/30.6=2,61 euro per miljoen. Dit ligt ver onder de huidige marktwaarde van een miljoen gold. Dus als je voor 3 euro per miljoen gold wilt kopen.... Misschien dit eens proberen
Uiteraard gaat deze 30 miljoen weer voor een betere koers dan 1:2.6 de RMAH op in de vorm van items.
Vanmiddag heb ik een aantal flips gemaakt die boven de 1:10 zaten en zo kun je van 80euro in een middag tijd 300 euro maken, het is momenteel gekkenhuis!
Happy trading!
[ Voor 25% gewijzigd door PROximity op 17-06-2012 00:28 ]
maar ik kan nog niet verder komen dan mijn inlog scherm o0p battle.netTsurany schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:24:
SMS verificatie die je daarvoor hebt ingesteld.

na het inloggen moet ik die code ingeven
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Alleen de hp scaled, de mobs doen geen extra dmg (meer) op infernoErikRedbeard schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:03:
[...]
Dan denk ik eerlijk gezegd dat je met z'n 2en het nog veel minder gaat lukken.. want die damage en hp scaled best wel hard op inferno.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Hebben ze dat stiekem gefixed dan? Want naar mijn weten zat dat pas in de patch die er binnenkort aankomt.MrVegeta schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:33:
[...]
Alleen de hp scaled, de mobs doen geen extra dmg (meer) op inferno
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 13:00
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Niet mee eens, als je het in wapens investeert overdag dan krijg je makkelijk 5 euro per mil. Vanmiddag kreeg ik meer dan het dubbele. Je moet wel weten waar je het weer in stopt, items met de juiste stats en niet een waardeloze damage only mace van 700k. Je moet vooral naar de boven kant van de markt kijken, niet naar de onderkant waar iedereen elkaar dood concurreerd. De correct geprijsde 200-250 euro items die verkopen, zijn nog steeds 30-40 miljoen gold waard.Tsurany schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:30:
Zo ver onder de marktwaarde ligt dat niet hoor, je krijgt echt geen 5 euro per mil meer. Het is zo erg geworden dat gold sellen de moeite niet meer waard is.
Ik bedoel wanneer je gold gaat verkopen aan goldsellers en dergelijken. Voor 3 euro per mil kan je je gold nog kwijt, voor meer niet.PROximity schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:36:
Niet mee eens, als je het in wapens investeert overdag dan krijg je makkelijk 5 euro per mil. Vanmiddag kreeg ik meer dan het dubbele. Je moet wel weten waar je het weer in stopt, items met de juiste stats en niet een waardeloze damage only mace van 700k. Je moet vooral naar de boven kant van de markt kijken, niet naar de onderkant waar iedereen elkaar dood concurreerd. De correct geprijsde 200-250 euro items die verkopen, zijn nog steeds 30-40 miljoen gold waard.
[ Voor 7% gewijzigd door PROximity op 17-06-2012 00:42 ]
Blizzard heeft zelf al aangegeven dat zij ermee eens zijn dat het niveau te sterk stijgt. Ze zijn van plan de moeilijkheid wat naar beneden te schroeven, waar Act I Inferno aan moeilijkheid zit vinden ze perfect.Dark Master schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:22:
Mmm naja dan laat ik het spel maar liggen. Zonde zeg, de stap tussen act 1 en 2 is wel erg groot zo.
Om nou 20000 keer act 1 te gaan farmen dat schiet natuurlijk ook niet op.
Ik weet niet precies wat ermee gaat gebeuren, maar over de items weet ik het wel. Het gaat zo worden dat de beste items niet uitsluitend meer op Act 3 / Act 4 Inferno te farmen valt. In plaats daarvan gaan ze op elke Act de spelers een kans geven om de beste loot te krijgen. Het gaat als volgt werken:
Drop chance hoogste (?) itemlevel items(inferno):
Act 1: 2%
Act 2: 4%
Act 3/4: 8%
Door deze waardes te gebruiken proberen ze spelers te motiveren om de act te spelen die zij leuk vinden, zodat spelers niet meer genoodzaakt zijn alleen maar acts te farmen die of nog gewoon heel lastig zijn of gewoon niet leuk zijn.
Voor verdere informatie (en tevens andere interessante design keuzes die er aan zitten te komen) kijk naar deze bron.
Ik weet niet of het al bekend was en ik kon het ook niet zo snel vinden. Als je in Inferno bent en je wilt naar een plek die je nog niet ge-unlocked hebt dan moet je het volgende doen:
1: Ga naar change quest, en selecteer op Hell bijvoorbeeld een quest ergens laat in een in act (zodat je zoveel mogelijk spawnpoint unlocked).
2: Daarna start je de game en je kan direct weer leaven.
3:Vervolgens open je een public game. en ga je naar de Inferno afdeling en daar moet ook de quest beschikbaar zijn die je gekozen hebt voor Hell bij change quest.
4: Join diezelfde quest die nu ook op inferno beschikbaar is en leave daarna weer.
5: Als je nu naar change quest gaat dan kan je op Inferno ook weer diezelfde quest selecteren zonder dat je daar ook echt bent geweest op Inferno.
Een goede manier om ergens te komen als je wilt farmen op een plek waar je nog niet bent geweest.
Misschien dat het ook op andere niveau's werkt maar dat heb ik niet getest. Mocht het werken dan kan je op die manier ook makkelijk dingen overslaan
[ Voor 9% gewijzigd door Apocalyptus op 17-06-2012 01:09 ]
Dat is inderdaad stiekem gefixedErikRedbeard schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:34:
[...]
Hebben ze dat stiekem gefixed dan? Want naar mijn weten zat dat pas in de patch die er binnenkort aankomt.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
het lijkt alsof belial killen afhangt van of je een goede tank kan vinden of niet, en inferno is 90 DHs en wizards heh... nou volgende random groep..
Belial is na face 1 en 2 juist super makkelijk? Als je een beetje kan lopen en de groene vlekken ontwijkt is er verder niets om bvang voor te zijn..Buntmans schreef op zondag 17 juni 2012 @ 02:12:
aaargh belial op 10% en wipe en tank peert hem.
het lijkt alsof belial killen afhangt van of je een goede tank kan vinden of niet, en inferno is 90 DHs en wizards heh... nou volgende random groep..
Heb zelf net weer 2 legedaries in 20min gevonden. Vorige keer 2 in 10 min. Helaas weer allemaal crap
Signature
Verwijderd
Daar kan ik aan meepraten... Ik ben barb, en heb op nightmare en hell belai min of meer solo gekild in een vol party... Als je die groene shit ontwijkt is er niets aan de hand.Buntmans schreef op zondag 17 juni 2012 @ 02:12:
aaargh belial op 10% en wipe en tank peert hem.
Tegenwoordig is mijn gear zo goed dat ik gewoon door kan blijven hakken, zelfs op inferno. Leap, ignore pain, leap, en het is alweer voorbij
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging