Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 02:20:
[...]

Daar kan ik aan meepraten... Ik ben barb, en heb op nightmare en hell belai min of meer solo gekild in een vol party... Als je die groene shit ontwijkt is er niets aan de hand.

Tegenwoordig is mijn gear zo goed dat ik gewoon door kan blijven hakken, zelfs op inferno. Leap, ignore pain, leap, en het is alweer voorbij :)
yup het grootste probleem is je random medespelers.. moet je geluk mee hebben... was net in een party die belial flawless deed.. ik stierf 1x (en was ressed) maar hij is down dus :) yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Zo eerste paar leuke packs redelijk overleefd als Monk in Inferno act I. Molten, Descrator, Mortar, Walls. (!!) En nog meer van die leuke combo's. Veel lopen is dat meestal het geval. :)

Dit is mijn Ayisha. HP is 29k en resists zitten op 480 vanwege de Passive.. One With Everything. Ik heb gekeken naar goedkope lightning resist gear. Best aardig kunnen inkopen voor rond de 400k.
Armor is 6,4k met de Mantra.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eFol0.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 17-06-2012 03:49 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Angeloonie schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:35:
Dan wil je stoppen, maar wordt je toch nog even overgehaald om nog even mee te doen en krijg je deze:
[afbeelding]

:D _/-\o_
Lol, voor slechts €249.95 mag ik hem van je overnemen zie ik!
Ik neem aan dat je taart laat bezorgen bij de hele guild als dat gelukt is? :+

In other news. Mijn Wizard kan niet solo'en. We hebben het dan over Act II inferno.
37.7k dps (selfbuffed)
1651 INT
32k hp
3344 Armor (selfbuffed)
Resistances lopen van 252-364. Die 252 is te laag, maar is dat het enige?

AR gear is zo duur, dat ik maar besloten heb een DH te levelen. Die is inmiddels 58. Kijken of een DH echt zoveel makkelijker is dan een Wizard op Inferno. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
ook maar even mijn stats laten zien.. ben dus net voorbij belial

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2mr7e5f.jpg

is dus met force weapon en prismatic armor buff active :) niet slecht toch ? hoop upgrade puntjes maar gaat de goede kant uit vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

PromWarMachine schreef op zondag 17 juni 2012 @ 03:54:
[...]

In other news. Mijn Wizard kan niet solo'en. We hebben het dan over Act II inferno.
37.7k dps (selfbuffed)
1651 INT
32k hp
3344 Armor (selfbuffed)
Resistances lopen van 252-364. Die 252 is te laag, maar is dat het enige?

AR gear is zo duur, dat ik maar besloten heb een DH te levelen. Die is inmiddels 58. Kijken of een DH echt zoveel makkelijker is dan een Wizard op Inferno. :)
Alleen als je gold/geld heb om de juiste gear te kopen, ook de DH glass canon gear is redelijk aan de prijs tegenwoordig, daarom heb ik gisteren maar mijn Wizard naar de 60 gebracht :P (had zelf in act1 met mijn DH in inferno wat redelijke wiz gear gevonden)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Dat was een verrassing... Ik was randomly wat forums aan het doorgaan en toen zag ik dus dat force weapon bugged is... het laat een 30% DPS increase zien in scherm terwijl het maar een 15% increase moet zijn. Ik natuurlijk gelijk checken en mijn unbuffed DPS is ~28k. 28x1.3=36.4 en 25x1.15=32.2. Het klopt dus, force weapon laat maar zien dan dat je krijgt... of je krijgt natuurlijk echt een 30% boost maar dat lijkt me niet, zo dan al lang hotfixed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainthunder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-06-2023
Sturen jullie het geld dat je verdient met de RMAH eerst naar je Battle.net account of rechtstreeks naar je PayPal account ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Chainthunder schreef op zondag 17 juni 2012 @ 10:26:
Sturen jullie het geld dat je verdient met de RMAH eerst naar je Battle.net account of rechtstreeks naar je PayPal account ?
Volgensmij moet je direct naar paypal of anders kan je niet uitbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
Is het normaal dat ik na 200 uur played 0 legendary of set items gevonden heb ? Ik run alles met 200% MF of meer (afhankelijk van boss/pack)

Zowiezo ook 1 rare gevonden die voor 2 milj gold verkocht, verder niks. Heb alleen kunnen progressen door koopjes te kopen op de AH, ben ik nou extreem unlucky of zijn er meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Is volledig normaal. Desalniettemin had je er ook 10 kunnen vinden :).

Niet als rant bedoeld, ook niet uit frustratie geschreven :).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PromWarMachine schreef op zondag 17 juni 2012 @ 03:54:
[...]

Moet ik hem eerst verkopen, hopelijk is er een pannenkoek die er in tuint :Y)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:02
Ben ook tegen de act2 muur aangelopen. Waar kan ik nu het beste farmen? Ik had wat goedkope goldfind gear gekocht en ben begonnen in NM act4 maar het lijkt wel of gold generft is. Half uur gespeeld en nog geen 20k, geen enkele vaas dropt nog gold lijkt het.

Iemand zin om samen te spelen: malt007#1204

Kan ik met iemand mee het ponylevel in of moet ik daar eerst zelf toegang voor regelen?

[ Voor 21% gewijzigd door Malt007 op 17-06-2012 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 08:00
Is er soms een 'delay' ofzo bij het toevoegen van je PayPal account? Ik heb op PayPal net m'n creditcard toegevoegd, maar kreeg daar geen melding dat het x-dagen zou duren om hem echt te koppelen.

Daarna deze PayPal account gelinked aan mijn Battle.net account, maar toch in de RMAH wordt er gezegd dat ik geen PayPal account gelinked heb waarmee ik betalingen kan ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 13:39
Nog steeds maar 1 legendary gevonden na 120 uur speeltijd :').

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 23:32
Centurion schreef op zondag 17 juni 2012 @ 11:28:
ik ook en het was level 14 ofzoiets echt crap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Probleem is al opgelost! Miste de Sms authentication.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Centurion schreef op zondag 17 juni 2012 @ 11:28:
Ook 1 hier maar wel in de helft van de tijd =X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:51

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Weet iemand wat deze ongeveer waard is?

Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/7830/screenshot017xj.jpg

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Mad-Matt schreef op zondag 17 juni 2012 @ 11:39:

[afbeelding]
Ik schat iets van een miljoen, misschien 1.5, vanwege de crit dmg. Maar verkopen wordt denk ik lastig omdat mensen niet weten waar ze aan toe zijn en hoe hun dmg omhoog gaat. Veel zullen eerder op pure dps zoeken. Zonder die crit dmg is hij ~200-250k en niet zo goed (tenminste, wel een leuke starter boog nog), dus lastig om op te vallen.

Hoe heb je die gevonden voor lvl60? Of met een ander char?

[ Voor 8% gewijzigd door Zoijar op 17-06-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

vriend van me :)

Ik ben nog niet zo ver dat ik dat soort ilvl wapens vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 13:39
Woensdag begonnen met m'n wizard, ben nu in Hell act I, lvl 52.

Denk wel dat hij beter is voor high lvl mobs dan m'n barbarian, maar dan heb ik wel een tank nodig.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Centurion schreef op zondag 17 juni 2012 @ 11:57:
Woensdag begonnen met m'n wizard, ben nu in Hell act I, lvl 52.

Denk wel dat hij beter is voor high lvl mobs dan m'n barbarian, maar dan heb ik wel een tank nodig.
:+ ik hoop dat je goede gear hebt en je tank ook want inferno ... :X

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Mad-Matt schreef op zondag 17 juni 2012 @ 11:39:

[afbeelding]
Lastige, op zich is die life on hit wel erg nice, maar qua crit damage legt hij het gewoon af tegen een socketed bow waar je een gem inmikt (dan zit je zo op 60). En de weapon damage is helaas gewoon laag. Ik zou zeggen 700K-1M ofzo.

Was hij 1200dps geweest, was hij 40M waard geweest ofzo helaas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

OMG :o

Afbeeldingslocatie: http://zoijar.homelinux.org/pub/quiver.jpg

Wat ben ik ontzettend blij dat ik even op de AH keek voor die xbow boven haha. Wat zou dit ding waard zijn? Niets vergelijkbaars te vinden. 15% / 8.5% met +10 discipline dat is maxed out voor quivers, EN behoorlijk hoge dex... en ook nog GF en MF... Slechtere quivers staan echt voor 5-10M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Malt007 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 10:48:
Ben ook tegen de act2 muur aangelopen. Waar kan ik nu het beste farmen? Ik had wat goedkope goldfind gear gekocht en ben begonnen in NM act4 maar het lijkt wel of gold generft is. Half uur gespeeld en nog geen 20k, geen enkele vaas dropt nog gold lijkt het.

Iemand zin om samen te spelen: malt007#1204

Kan ik met iemand mee het ponylevel in of moet ik daar eerst zelf toegang voor regelen?
Act1? Met 5x NV dropt daar veel en prima gear in de 300K-1M range....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice deal Zoijar! :)

Zit nu eindelijk in A4 hell met mijn 59 barb. Gaat wel lekker en stoot flink door wanneer ik tijd heb.
Hoop zo snel mogelijk 60 aan te tikken zodat ik mijn DPS weer een flinke boost kan doen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:03

hmr

bah hoe kan ik mijn wizard het snelst van 57 naar 60 levelen? :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

hmr schreef op zondag 17 juni 2012 @ 12:07:
Heaven op Hell keer of 5 leeg vegen met een geared lvl60 vriend. Dat is ook het leukste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:34

Grvy

Bot

Dit is wel heel raar; net mijn follower 60 geworden..

pak ik mn templar mee, is die nog 59.. die sharen toch levels of?

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Grvy schreef op zondag 17 juni 2012 @ 12:09:
Dit is wel heel raar; net mijn follower 60 geworden..

pak ik mn templar mee, is die nog 59.. die sharen toch levels of?
Je followers sharen niet, ze lopen altijd 1 level achter als je ze niet bij hebt. De follower die je bij hebt is de enige die echt exp krijgt, dus je moet ze allemaal apart van 59 naar 60 levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Hm ik zit een beetje met een dilemma voor m'n Wizard, dit zijn m'n huidige stats:

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-98Tfpja5JUk/T92sjGnq0jI/AAAAAAAAAK4/YNIBEttFArQ/s640/stats.jpg

Zit nu in act3 maar ik ga zowat om de 2 minuten dood, zodra er fast of teleport op een rare pack zit kan ik het vergeten --> naar een hoekje lokken en parkeren. Mijn vraag is dus: is dit "the way its meant to be", of zit ik hopeloos achter qua gear op dit niveau? Of ben je als Wizard genoodzaakt om te gaan teamen in Inferno? Zeker als ze binnenkort attack speed gaan nerfen en repair kosten verhogen, zie ik me geen stap meer verder komen.

Zoals je ziet heb ik wel een beetje gespaard maar ik heb geen idee waar ik best op investeer. All res? Zit op 300 maar ik heb echt het verschil niet gemerkt met 150. Criticial hits? Daar heb ik tot nu toe niet naar gekeken, maakt dit zoveel verschil uit? Crowd control reduction eventueel?

Movement speed heb ik 18% met die legendary bracers, was essentieel voor m'n kite build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Public fall of the high heavens Hell farmen

heel snel klaar, 80k exp per keer

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Op mijn barb heb ik dat op de 1e named elite van act IV Hell gedaan.

Change quest --> Act IV - Fall Of The High Heavens (Hell) --> start game --> stukje lopen --> lulverhaal aanhoren --> portal nemen --> lulverhaal skippen --> op 1 plek staan en 4 skills gebruiken --> loot oprapen --> leave game --> opnieuw beginnen.

Zal vast efficiënter kunnen, maar vond dit prima te doen tijdens het kijken van een serie omdat ik aan het begin van het gevecht enkel earthquake, berserker en Ignore pain hoefde te poppen en daarna cleave met explosion rune spammen vanaf je spawn plek.

Hij dropt trouwens crap loot en op een demon hunter zal het wat lastiger te farmen zijn, maar voor mijn barb was het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Sfinx- schreef op zondag 17 juni 2012 @ 12:12:
Hm ik zit een beetje met een dilemma voor m'n Wizard, dit zijn m'n huidige stats:

//image

Zit nu in act3 maar ik ga zowat om de 2 minuten dood, zodra er fast of teleport op een rare pack zit kan ik het vergeten --> naar een hoekje lokken en parkeren. Mijn vraag is dus: is dit "the way its meant to be", of zit ik hopeloos achter qua gear op dit niveau? Of ben je als Wizard genoodzaakt om te gaan teamen in Inferno? Zeker als ze binnenkort attack speed gaan nerfen en repair kosten verhogen, zie ik me geen stap meer verder komen.

Zoals je ziet heb ik wel een beetje gespaard maar ik heb geen idee waar ik best op investeer. All res? Zit op 300 maar ik heb echt het verschil niet gemerkt met 150. Criticial hits? Daar heb ik tot nu toe niet naar gekeken, maakt dit zoveel verschil uit? Crowd control reduction eventueel?

Movement speed heb ik 18% met die legendary bracers, was essentieel voor m'n kite build.
Gewoon een vraag maar is dat met of zonder buffs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Creqaw schreef op zondag 17 juni 2012 @ 12:21:
[...]

Gewoon een vraag maar is dat met of zonder buffs?
Met ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Sfinx- schreef op zondag 17 juni 2012 @ 12:12:

[afbeelding]

Je bent dik undergeared, in dit stadium moet je eigenlijk OF allout voor dmg gaan zodat je de handel sloopt voor ze goed en wel bij je zijn en alles dood is nadat je 1x al je heftige spells hebt opgebruikt OF voor meer defences zodat je wat kan tanken.

Zodra je de bosses van Act3 moet gaan kiten ben je eigenlijk bijna verloren, want ze regenereren zo snel dat je ze nauwelijks doodkrijgt.

Bron: eigen ervaring met een demon hunter.

En invulnerable minions jailer teleport extra life soul rippers dien je ook gewoon te skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Iemand zin om om even te laatste baas van act 3 hell en diablo op hell te boosten? kben pas begin act 3

*niemand? :D

[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 17-06-2012 13:09 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Even een vraag voor de HC-mensen: als je bijna doodbent en op pauze drukt, wat gebeurt er dan als je disconnect? Gaat het spel dan weer door of is dit een mogelijkheid om heelhuids met 5% leven en al je potions verbruikt het toneel te verlaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dan ga je dood :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

En als je wacht tot maintenance? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
M_V schreef op zondag 17 juni 2012 @ 12:57:
Even een vraag voor de HC-mensen: als je bijna doodbent en op pauze drukt, wat gebeurt er dan als je disconnect? Gaat het spel dan weer door of is dit een mogelijkheid om heelhuids met 5% leven en al je potions verbruikt het toneel te verlaten?
Ik zie hier een hilarische situatie voor me ingame....

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Weet iemand waar ik een goede itemlist kan vinden voor een Demon Hunter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
hmr schreef op zondag 17 juni 2012 @ 12:45:
Iemand zin om om even te laatste baas van act 3 hell en diablo op hell te boosten? kben pas begin act 3

*niemand? :D
Sure. voeg me maar toe lootman#2167.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

M_V schreef op zondag 17 juni 2012 @ 13:01:
En als je wacht tot maintenance? :+
Zeer originele manier om de dood te omzeilen :P Al zal het wachten op maintenance wellicht lang duren...

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
met mijn DH (2e chararacter) had ik een ruby in me helm vanaf lvl 10. Ik ben alle quests doorgerend omdat ik altijd overgeared was en werd lvl 60 in hell act 3 (ergens in het midden)

In totaal was ik zo'n 18 uur bezig om hell te finishen zonder hulp. (behalve van AH, ik denk dat ik <200o had uitgegeven pre 60)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoijar schreef op zondag 17 juni 2012 @ 12:00:
OMG :o

[afbeelding]

Wat ben ik ontzettend blij dat ik even op de AH keek voor die xbow boven haha. Wat zou dit ding waard zijn? Niets vergelijkbaars te vinden. 15% / 8.5% met +10 discipline dat is maxed out voor quivers, EN behoorlijk hoge dex... en ook nog GF en MF... Slechtere quivers staan echt voor 5-10M.
Wth dat ding is minimaal 5M waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

FreqAmsterdam schreef op zondag 17 juni 2012 @ 13:23:
[...]

Sure. voeg me maar toe lootman#2167.
Thanks! Ging redelijk snel ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/18909060/img/stats.jpg
Tot hoever in Inferno zou ik het redden met deze stats? Dit zijn buffed stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:45
Act 1, Act 2 deels, maar wordt al lastig denk ik... Maar go and find out, zou ik zeggen. Je merkt het snel genoeg als je iedere minuut ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Zoiets dacht ik al want ik liep act 2 in en werd vernietigd door wasps die van alle kanten boven op me sprongen...
Suggesties? Meer all res? Meer armor? DPS stacken en Glass Canon gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:07
Gisteren voor het eerst Diablo 3 gespeeld met de starter edition. Nu is mijn vriendin helemaal gek van Diablo 3 geworden (dag PC, dag BF3... ;w ) en wil ze de volledige editie kopen.

Minn vraag: Kunnen we allebei een eigen campaign doorlopen, of moeten we dan ieder een eigen spel kopen en koppelen aan een eigen battle.net account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Vimana schreef op zondag 17 juni 2012 @ 15:39:
Gisteren voor het eerst Diablo 3 gespeeld met de starter edition. Nu is mijn vriendin helemaal gek van Diablo 3 geworden (dag PC, dag BF3... ;w ) en wil ze de volledige editie kopen.

Minn vraag: Kunnen we allebei een eigen campaign doorlopen, of moeten we dan ieder een eigen spel kopen en koppelen aan een eigen battle.net account?
Je zult allebei het spel moeten kopen en allebei een eigen battlenet account moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Vimana schreef op zondag 17 juni 2012 @ 15:39:

Je kunt meerdere chars aanmaken. Zit je wel met 1 AH en gedeelde chest..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

mouzetc schreef op zondag 17 juni 2012 @ 15:40:
[...]

Mag volgens mij niet; vanwege account sharing..

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Grvy schreef op zondag 17 juni 2012 @ 15:44:
[...]

Er mag zoveel niet ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:19
Grvy schreef op zondag 17 juni 2012 @ 15:44:
[...]

Komt toch nooit iemand achter als ze van dezelfde computer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

mouzetc schreef op zondag 17 juni 2012 @ 15:40:
[...]
En gedeelde leveling van je blacksmith/jeweler etc

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Ze kunnen je moeilijk verbieden met 2 verschillende characters te spelen op één account. Je zult alleen nooit samen tegelijk kunnen spelen.

[ Voor 22% gewijzigd door Therapy777 op 17-06-2012 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Kan alsnog tegelijk spelen, alleen niet samen. De ene kan op de US server spelen en de ander op de EU server.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Volgens mij kun je niet met 2 personen tegelijk op 1 account ingelogd zijn. Ook niet op verschillende servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Even opgezocht. Het kan inderdaad wel, maar het is verboden volgens de regels van Blizzard (en eenvoudig te detecteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 10:02
Dat kan idd wel. Heb het al in het begin met een vriend getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:41
Niet moeilijk doen :)
Gewoon samen spelen... is veel leuker.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-09 21:58
Mensen, hij zei al dat hij zijn pc moet afstaan aan zijn vriendin ;) Denk dat samen spelen geen optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-09 14:25
is het iemand al gelukt paypal te koppelen?

ik heb nu paypal bij battle.net er wel in staan, maar in RMAH zegt die nog steeds van niet.
dan staat er klik op okay om je account toe te voegen, maar als ik klik gebeurd er niks.

dus hoop dat iemand me kan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

SMS verificatie aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
moest toch alleen authenticator?

want als het moet zet ik het wel ff aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:40
Voor paypal heb je Sms en battlenet fund is via authenticator als ik me niet vergis,

ik heb zelf eerst die sms functie toegevoegd en toen paypal en het werkte direct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
StygMa schreef op zondag 17 juni 2012 @ 16:50:
Voor paypal heb je Sms en battlenet fund is via authenticator als ik me niet vergis,

ik heb zelf eerst die sms functie toegevoegd en toen paypal en het werkte direct
Correct beide is nodig voor Paypal. Staat ook wel op de site van Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
jup net gedaan.

hij doet het nu.

dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Je moet idd die SMS verificator aanzetten, de Mobile Authenticator hoeft niet persé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:41
Arachnan schreef op zondag 17 juni 2012 @ 16:42:
Mensen, hij zei al dat hij zijn pc moet afstaan aan zijn vriendin ;) Denk dat samen spelen geen optie is.
Speel het ook samen met mn vrouw... dat is toch echt voor iedereen t beste ;)

Vandaag eindelijk level 60 geworden. Yay!
Op zich keurig uitgemikt want vlak voor Diablo op Hell waren we lvl60.

Lastig om nu gear upgrades te zoeken. Weet dat ik me nu moet gaan focussen op resist all (barb) en moet gaan kijken naar een leuke 1h + shield. Hell gingen we (vrouw DH) redelijk makkelijk door met hoge DPS wapens met reduced level. Af en toe dood bij een lastige champ pack maar verder prima te doen. Probleem wat ik nu heb met gear is dat, wanneer er naast resist all ook vit en strength op zit ze niet te betalen zijn of gewoonweg niet te vinden zijn. Zal hier en daar maar met wat minder vit genoegen moeten nemen om defense te buffen denk ik. Benieuwd of Inferno waar maakt wat iedereen roept ;)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Heb nu twee stuks gear met level requirement 48 en 45 die respectievelijk 73 en 69 resist all hebben en ook 74 en 149 intelligence. Volgens mij best handig voor een Wizard die hell nog in moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook nog mensen die HC spelen? Zit met een monk in Inferno, maar valt echt niks te doen
Ben benieuwd of andere wel Inferno spelen / het aandurven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 15:48
Ik zit HC te spelen, ben nu level 58 en ga nu op Hell Belial proberen. Alles of niets :) Heb geen zin meer om levels te grinden, ik wil gewoon progressen. Ik heb ff m'n stream gestart om een eventuele epic fail te recorden :)

http://nl.twitch.tv/proxnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
PROximity schreef op zondag 17 juni 2012 @ 17:17:
Ik zit HC te spelen, ben nu level 58 en ga nu op Hell Belial proberen. Alles of niets :) Heb geen zin meer om levels te grinden, ik wil gewoon progressen. Ik heb ff m'n stream gestart om een eventuele epic fail te recorden :)

Mooi gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229

gratz _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-

Congratz :) Mooi gedaan. Ben wel eens benieuwd naar je gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gz! Had je ook wel kunnen helpen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Heh, kwam net terecht in Development Hell. Een level waarbij alle mobs de namen hebben van developers :P.
Aan het eind moet je Jay Wilson afmaken en krijg je een Feat of Strength Achievement met banner emblem.
Best wel grappig gedaan :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 17:52
Hoeveel HP / Res / Armor wordt er aangeraden voor Act 4 Hell hardcore voor een WD?

Ik heb nu 36k hp, 10~12k DPS, 300 resist 2 all, 2400 armor.
Ziet er naar mijn mening prima uit, ben enkel bang voor de Opressor rush >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
  • Laatst online: 05-09 15:48
thanks! Dat was best even spannend nog:

level 58
32000hp
5500damage
1000int
900vit
3100armor = 52% damage reduction
93 res to all

Heb de stream maar weer uitgegooid, lag een beetje hard sinds ik op m'n oude gpu over ben gegaan. Nu in act 3 doorlevellen naar 60 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 17:52
PROximity schreef op zondag 17 juni 2012 @ 17:46:
thanks! Dat was best even spannend nog:

level 58
32000hp
5500damage
1000int
900vit
3100armor = 52% damage reduction
93 res to all

Heb de stream maar weer uitgegooid, lag een beetje hard sinds ik op m'n oude gpu over ben gegaan. Nu in act 3 doorlevellen naar 60 :)
Als tip om te levelen (Misschien wel snelste manier om 60 te worden)
Act 2 road to alcarnus selecteren, 2e missie.
Ga naar de waypoint, pak de aangewezen waypoint.

Ga het stadje in, praat met de generaal --> Cellar in, kill de mobs, naar buiten, kill de mobs.

Quest complete 50k XP.
50k per 1.5 minuut, werkt prima om even op hardcore snel 60 te bereiken,

Leave game.. select quest opnieuw etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Hoeraaa heb mijn eerste item verkocht op de RMAH voor 4 euro.. was : "fate craft" maar weet niet meer precies wat het was maar 2.45 verdient ahaha!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 20:22
vanmiddag op Inferno aanbeland met me DH. Act 1 gaat soepel maar merk wel dat monster hard hitten. Ik zie wel hoe ver ik kom.

Wat is de vuistregel om op te focussen als DH in inferno ?

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat mensen het action house van D3 gaan gebruiken als full time baan. Om dan nog maar te zwijgen over chinese sweatshops.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hoe lang dat duurt? Dat is al begonnen voordat de RMAH gelanceerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:14

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Postius schreef op zondag 17 juni 2012 @ 18:01:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat mensen het action house van D3 gaan gebruiken als full time baan. Om dan nog maar te zwijgen over chinese sweatshops.
Ik denk dat het voor de normale ziel wel over is na een paar dagen/weken en dat alleen de echte sweatshop farmers er nog een beetje winst uithalen omdat de prijzen hard naar beneden gaan en je niet meer flinke bedragen kan vragen voor random loot.

Neemt niet weg dat je nu nog een aardig bedrag kan verdienen als je dat wilt. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 17-06-2012 18:09 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
idd, meende gisteren iemand gezien te hebben die hier een item voor X kocht, en weer voor X + 30 - 40 euro verkocht. Met handelen zou je dus op zich ook wel wat bij kunnen verdienen, zeker als je je er volledig op stort.

Maar natuurlijk wil Blizzard dat niet, dus hebben ze ervoor gezorgd dat je maar maximaal X actieve auctions tegelijkertijd kunt hebben. Was die limiet niet nog verder verlaagd binnen de RMAH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Natuurlijk wilt Blizzard dat wel. Een item kopen voor 30 euro is leuk voor Blizzard, levert ze een paar euro op. Dat item voor 60 doorverkopen levert ze het dubbele op. Dan halen ze uit een enkel item al twee keer de transactie prijs. Blizzard is enorm gebaad bij het opkopen en verkopen van items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 20:49
Leuk, is mn account opeens gelocked. Leuk als je met de laptop op pad bent en je moet de cd key invoeren (secret answer werkt niet)

Lopen ze nou weer te kloten bij blizzard?

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nee je bent zelf aan het kloten. je cd-key invoeren? Dat heb ik nog nooit gehoord.

[ Voor 43% gewijzigd door MrVegeta op 17-06-2012 18:22 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op zondag 17 juni 2012 @ 18:22:
Nee je bent zelf aan het kloten. je cd-key invoeren? Dat heb ik nog nooit gehoord.
cd-key invoeren heb ik wel een keer moeten doen toen mijn WoW-account gehackt was, ik kon kiezen tussen de cd-key of scan van id sturen.
Maar dit klinkt meer als een scam eerlijk gezegd, was het toevallig een mailtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Jawel, dat doet blizz als jeje security question niet kan beantwoorden. Als je de CD-key van 1 van je producten invoert kan je je wachtwoord resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Grappig, ik lees toch echt dit:
"The first 6 digits of the game key registered to this Battle.net account for one of the following titles: World of Warcraft, The Burning Crusade, Wrath of the Lich King, Cataclysm, StarCraft II: Wings of Liberty, Diablo III"

Ik zit overduidelijk te kloten :Y

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 18:26:
[...]

cd-key invoeren heb ik wel een keer moeten doen toen mijn WoW-account gehackt was, ik kon kiezen tussen de cd-key of scan van id sturen.
Maar dit klinkt meer als een scam eerlijk gezegd, was het toevallig een mailtje?
Nee, ik kreeg dit toen ik probeerde in te loggen in DIablo III

Nou ja, zo naar huis en dan pak ik de doos er wel bij.

[ Voor 6% gewijzigd door basset op 17-06-2012 18:31 . Reden: toevoeging ]

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basset schreef op zondag 17 juni 2012 @ 18:31:
[...]

Nee, ik kreeg dit toen ik probeerde in te loggen in DIablo III

Nou ja, zo naar huis en dan pak ik de doos er wel bij.
nou dan voer je even de nummers in, lijkt me niet echt een drama toch? En schrijf de key dan even ergens op, dan heb je hem gewoon bij de hand

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2012 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 08:02
Toch maar een wizard gemaakt omdat het act1 inferno farmen een beetje monotoom begon te worden.
Ivm met mijn barb is de wizard simpelweg overkill op normal :x

Wel erg leuk :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

basset schreef op zondag 17 juni 2012 @ 18:30:
[...]

Grappig, ik lees toch echt dit:
"The first 6 digits of the game key registered to this Battle.net account for one of the following titles: World of Warcraft, The Burning Crusade, Wrath of the Lich King, Cataclysm, StarCraft II: Wings of Liberty, Diablo III"

Ik zit overduidelijk te kloten :Y
Je bent zelf aan het kloten; laat me raden geprobeerd RMAH te activeren? en meerdere keren resend code gedaan? tjah..

Dit is een account.

Pagina: 1 ... 21 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging