Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
barrel schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:50:
[...]

Met teleport en mirror image zou je dan kunnen kijken of je als passive arcane dynamo wat vind, dat geeft je non signature spell een 75% damage boost, 5 stacks en dan hydra casten. Ik gebruik het nu niet meer omdat ik illusionist als passive nodig hebt, maar vond dat een leuke dps boost.
Ìk hoorde dat Arcane Dynamo Hydra geen boost geeft. Voor nu heb ik mirror images maar gedumpt en teleport fracture genomen (ipv teleport wormhole) om te compenseren voor de clones. Zo kan ik ook force weapon gebruiken.

//edit Ik heb nu geen IAS gear en ga ik ook niet in investeren aangezien dat generfd word, ook geen gold voor btw. Crit chance/damage kan een mogelijkheid zijn alleen dan moet crit chance echt ver omhoog om nuttig te zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Xufuja op 15-06-2012 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 22:41

DefLite

Why so serious?

Ik heb tijd terug gelezen dat er van Diablo 3 30 dagen nadat de game was gelanceerd er een demo van zou komen, iemand enig idee hoe laat die te verwachten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Well nevermind that, ik dacht crit mass + crit chance/damage voor meer DPS, google voor info en het schijnt dat Blizzard crit mass passive heeft gebroken >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Creqaw schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:04:
Ìk hoorde dat Arcane Dynamo Hydra geen boost geeft.
Correctemundo.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/U89Cn.jpg
20k, niet heel duur dacht ik dan.
Bracht hp met ~7k naar beneden maar heb nu wel 37k DPS.

//edit What the heck, goedkoopste vergelijkbare staat er voor 800k op AH...

[ Voor 22% gewijzigd door Xufuja op 16-06-2012 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik ben er net achter dat ik het speel veel leuker vind op een lagere resolutie, als ik die pixels meer zie heb ik er meer een Diablo gevoel bij 8)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:09
Creqaw schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 00:14:
[afbeelding]
20k, niet heel duur dacht ik dan.
Bracht hp met ~7k naar beneden maar heb nu wel 37k DPS.

//edit What the heck, goedkoopste vergelijkbare staat er voor 800k op AH...
Lol ik dacht al 20k is erg erg cheap :-)

Vette helm overigens!

[ Voor 3% gewijzigd door De_Bastaard op 16-06-2012 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
De_Bastaard schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 00:28:
[...]

Lol ik dacht al 20k is erg erg cheap :-)

Vette helm overigens!
Geluk zit me een beetje mee dan. Was nogal faal nadat ik eergisteren een ring weg liet slippen die 60 all res en maar 150k was >_<
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hfEUL.jpg
55555 gold, lol

[ Voor 9% gewijzigd door Xufuja op 16-06-2012 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wat zijn die gloves eigenlijk waard dan? 500k + ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
De_Bastaard schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 01:04:
Wat zijn die gloves eigenlijk waard dan? 500k + ?
Volgens de AH (wat nou niet bepaald betrouwbaar is) zo ongeveer ja.
Vandread schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 01:08:
Ik koop geen IAS gloves totdat ik weet hoe ze dat nou precies gaan nerfen...
There are two different solutions we’re considering to reduce the effectiveness of Increased Attack Speed. The first is to simply reduce the value on all the items to their desired values. (...) We’re currently leaning toward the first solution, to simply reduce the value on items, but we’d be interested to read people’s thoughts on the problem.
Dus het percentage IAS gaat waarschijnlijk gewoon omlaag op items.

//edit Holy shit, kwam net Sand Wasps tegen in Inferno Act 2 en damnt, is irritant.

[ Voor 4% gewijzigd door Xufuja op 16-06-2012 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Man
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 12:18
Misschien is deze vraag/onderwerp al eens aangehaald, maar het valt mij op dat alle 'normal' items totaal geen toegevoegde waarde lijken te hebben in dit spel. Bij D2 had je nog behoorlijke goldwaarden voor een normale axe of sword, maar nu is het maximaal 8 gp. Daarbij heb je geen iron golem meer die zo'n item nog kan gebruiken...

Dus geen toegevoegde waarde om te gebruiken, je kan ze niet salvagen en ook niet om te verkopen. Wat blijft er nog over? M.a.w.: waarom droppen deze dingen uberhaupt nog? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Wow, fail. Dacht dat ik shoulder had aangeklikt maar was dus gloves. Dacht dus goede shoulders te zien bleken het overpricede gloves te zijn /facepalm. Nu voel ik me obliged om het terug te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Tha Man schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 02:03:
Misschien is deze vraag/onderwerp al eens aangehaald, maar het valt mij op dat alle 'normal' items totaal geen toegevoegde waarde lijken te hebben in dit spel. Bij D2 had je nog behoorlijke goldwaarden voor een normale axe of sword, maar nu is het maximaal 8 gp. Daarbij heb je geen iron golem meer die zo'n item nog kan gebruiken...

Dus geen toegevoegde waarde om te gebruiken, je kan ze niet salvagen en ook niet om te verkopen. Wat blijft er nog over? M.a.w.: waarom droppen deze dingen uberhaupt nog? :)
Omdat Blizzard denkt dat speciale spullen niet bijzonder zijn zonder dat er crap is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireDrunk schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:44:
Ik heb gespeeld met 32k 42k en 47k hp en kom Act1 nog niet eens door... Wizard is gewoon echt te belachelijk snel dood op Inferno. En dat terwijl je INT gewoon dikke res geeft...
dan doe je echt iets verkeerd ik heb meerdere wizards in inferno gezien en die bliezen er doorheen en waren bijna niet kapot te krijgen.

zou niet weten wat je fout doet maar het is echt mogelijk hoor, maar goed ik speel geen wizard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 13:15
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 02:53:
[...]

dan doe je echt iets verkeerd ik heb meerdere wizards in inferno gezien en die bliezen er doorheen en waren bijna niet kapot te krijgen.

zou niet weten wat je fout doet maar het is echt mogelijk hoor, maar goed ik speel geen wizard
Als je snel doodgaat op inferno terwijl je toch genoeg damage hebt heb je of te weinig resist of te weinig escape skills. Dat int resist geeft is leuk maar dat is lang niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 15:48
Kan aan 3 dingen liggen.

-Undergeared op andere gebieden: Hoe is je DPS?
-Verkeerde skill build: Arcane orb / Blizzard kite builds zijn redelijk beproefd. Force Armor is een must imo!
-Speelstijl: Kite/dodge je wel voldoende?

Ik kan zonder dood te gaan makkelijk Inferno act 1 doorlopen ongeacht de champ pack combinatie.

[ Voor 4% gewijzigd door PROximity op 16-06-2012 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 23:38
Welke passives gebruiken de inferno barbs hier?
Ik ben in act1 begonnen met pound of flesh icm de twee armor buffs.

Momenteel probeer Ik een paar andere combos zoals bloodthirst en berserker.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen, ik kan er maar niet uit komen.... wat is nou beter? een 1100 dps blue bowmet alleen +xx% attack damage erbij of een 950dps rare bow met 150+ dex 100+ vit en +30% attack dmg ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2012 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:29
Net lekker op NM act 1 hardcore met een party van 4 met 2 Barbarians, 1 DH en ik (Monk). Komen we bij Leoric's Manor en ineens achterlijk veel mobs met charge en mortar. Binnen de kortste keren 1 van de Barbarians dood (lvl 38) en ik kon ternauwernood naar het waypoint vluchten, anders was ik ook de sjaak geweest. :X

Eerste bijna-dood ervaring op hardcore :+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Bospa01 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 09:20:

Persoonlijk gebruik ik (sword and board barb):

nerves of steel, tough as nails en superstition.

ik fiets door act 1 inferno heen alsof het niks is, maar act 2 is dik andere koek... vliegen en lacunis voelen aan alsof mijn armor van nat papier is...
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 09:29:
mensen, ik kan er maar niet uit komen.... wat is nou beter? een 1100 dps blue bowmet alleen +xx% attack damage erbij of een 950dps rare bow met 150+ dex 100+ vit en +30% attack dmg ?
Ik denk de rare bow, vanwege de 150 dex die er op zit, maar ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen.

[ Voor 26% gewijzigd door Neelon op 16-06-2012 10:03 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 21:32
Hoe speel je? Bij mijn DH let ik totaal niet op de dps waarde, die zegt me echt helemaal niks. Wat me wel wat zegt is de xxx - xxxx damage rating er recht onder. Dat is de impact van m'n schoten, daar wordt m'n spell damage mee berekend.

Speel je op crit damage met SS passive: ga voor crit dmg boog door/met socket met zo hoog mogelijke damage range (xbow als je wat extra crit wilt met andere passive).

Speel je op hoge dps dan zou ik idd naar een boog kijken met AS, of zelfs een handbow, maar om eerlijk te zijn vind ik dat gewoon niet werken in inferno zonder hele brute gear..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Zo, ik zit ook in A2 inferno met mijn Demon Hunter.

Waar ik met mijn barb de grootste moeite had om in Act1 levend te blijven en behoorlijk heb moeten kopen op de auction house, liep ik met mijn demon hunter simpel door de act1 met gevonden hell spullen en 1 gekochte boog voor 20k oid op de AH. Act 2 is wel behoorlijk moeilijk, maar ook daar ben ik tot de dalgur oasis gekomen met 2 deaths ofzo, dus dat gaat prima. Ik merk wel dat ik al 3 bosspacks heb moeten skippen, dus ik zal toch maar eens wat moeten shoppen op de AH. Wat zijn voor jullie streefwaarden voor een DH om een beetje eenvoudig A2 te doorlopen?

Conclusie: DH is OP, of barb is gewoon te zwak, of ik kan gewoon geen barb spelen :+

[ Voor 6% gewijzigd door M_V op 16-06-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen allemaal,

Ik heb net mijn laatste tentamen gehad en ben nu op zoek naar een Diablo III guest pass code.
Ik wil graag even de game op die manier uitproberen voordat ik hem koop.

Als iemand nog eentje heeft liggen laat het even weten.

Bij voorbaat dank O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mjah, door mijn nieuwe 1H kan ik nu tenminste normal packs aan in act2.
Ik heb simpelweg meer resist to all en HP nodig om verder te kunnen.

LOH gear lijkt ook een must te zijn, maar Ik blijf voorlopig barb spelen, een nieuwe char lvlen is simpelweg te saai < 60. Het plan is om dit binnenkort in coop te gaan doen (DH of Wiz).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Die +30% dmg zit al in je dps verwerkt, dus die kan je negeren (misschien oppassen als je de dps haalt door IAS, dan zou je boog na de patch minder dps kunnen worden)

Elke punt dex geeft 1% damage.

Dus stel:

1100 dps * 1700/100 dex = 18700
950 dps * 1850/100 dex = 17575

Dus in dit voorbeeld geval is de 1100 dps beter. Maar het ligt aan je verdere stats. Bv:

1100 dps * 800 dex = 8800
950 dps * 950 dex = 9025

Dan is de dex boog beter. Kortom, als je al veel dex hebt, en de increase in dex relatief weinig is, dan is basis dps beter. (en dex geeft je natuurlijk dodge chance)

[ Voor 10% gewijzigd door Zoijar op 16-06-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchhaze86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05 16:46

Dutchhaze86

PSN:DUTCHhaze86

IK heb het gevoel dat ik de spullen in AH voor te weinig online zet...Hoe kan ik zeker weten dat ik dingen voor de juiste prijs online knal?
Ik begrijp wel dat ik zelf dingen kan bekijken in buying items..maar er zitten zoveel variabelen in, hoe zorg ik er voor dat ik appels met appels blijf vergelijken?

[ Voor 37% gewijzigd door Dutchhaze86 op 16-06-2012 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Vergelijken met items die al op de auction house staan. Voor de rest is het een kwestie van gevoel/geluk hebben. Je kunt niet exact de goede prijs bepalen, het is altijd een gokje.

Edit:

Wat wel belangrijk is dat je let op bepaalde stats. Zo zijn items met Increased Attack Speed (IAS) gewilt, items met (hoge) critical hit chance, items met een hoge waarde van een stat (200+ dexterity bijv.), armor moet eigenlijk altijd wel minimaal 50+ resist to all elements hebben.

Daar kun je nog op letten.

[ Voor 47% gewijzigd door FreqAmsterdam op 16-06-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-10-2024
Zonder al teveel deaths door Act I Inferno heengekomen met mijn Barb.
Voor bescherming gebruik ik de hele tijd War Cry + Leap met Iron Impact (en natuurlijk Revenge).
Iron Impact lijkt me toch behoorlijk goed. Geeft per 10 seconden een enorme hoeveelheid extra armor voor 2-3 sec. Kijk maar naar de armor stat terwijl je leap doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Blijf continue wipen op IZUAL in nightmare IV met m'n lvl 50 WD... Geen enkele kans.. wordt of door hem ge oneshot of door zijn vele adds.. bevroren zijn helpt ook niet echt om die klappen te ontwijken...

Iemand nog wat tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 11:18:
Goedemorgen allemaal,

Ik heb net mijn laatste tentamen gehad en ben nu op zoek naar een Diablo III guest pass code.
Ik wil graag even de game op die manier uitproberen voordat ik hem koop.

Als iemand nog eentje heeft liggen laat het even weten.

Bij voorbaat dank O-)
Een maand na release date zou je geen guest passess meer nodig hebben voor de starter. Het is vandaag 16 Juni, Diablo was released op 15 Mei. Dus kan je niet gewoon even naar battle.net gaan om te kijken of die beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

Had vandaag nog de "Fine Goedendag".. lieve blizzard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Laatst online: 16-09 20:39

frG

YoVla schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 12:14:
[...]

Had vandaag nog de "Fine Goedendag".. lieve blizzard!
Omdat het zo vaak langs komt, Wikipedia: Goedendag (wapen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creqaw schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 12:02:
[...]

Een maand na release date zou je geen guest passess meer nodig hebben voor de starter. Het is vandaag 16 Juni, Diablo was released op 15 Mei. Dus kan je niet gewoon even naar battle.net gaan om te kijken of die beschikbaar is?
Site zegt niets, maar heb een code weten te bemachtigen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2012 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

Haha,
"Doordat de goedendag in de keel van de vijand drong, knikte die met zijn hoofd naar voren. Het leek alsof de getroffene "Goedendag" zei, en de Vlamingen zouden dit zo lachwekkend hebben gevonden dat zij daaraan de benaming ontleenden."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Dutchhaze86 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 11:31:
IK heb het gevoel dat ik de spullen in AH voor te weinig online zet...Hoe kan ik zeker weten dat ik dingen voor de juiste prijs online knal?
Ik begrijp wel dat ik zelf dingen kan bekijken in buying items..maar er zitten zoveel variabelen in, hoe zorg ik er voor dat ik appels met appels blijf vergelijken?
Eigenlijk zou er een slim persoon moeten zijn die de AH op de een of andere manier indexeert en dat soort vragen kan beantwoorden; voer stats in, komt een prijs range uit op basis van vergelijkbare items.

Natuurlijk heeft zo'n tool, net zoals de auction add-ons voor bijv WoW, een behoorlijke impact op de prijzen zelf, dwz de prijzen gaan nivelleren - lage prijzen gaan omhoog naar het gemiddelde, hoge prijzen omlaag richting het gemiddelde, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 18:56
Bospa01 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 09:20:

Pound of flesh weg doen, en superstition aan doen! 20% minder dmg van alle elements, dat is dik hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
MrRobin schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 12:48:
[...]

Pound of flesh weg doen, en superstition aan doen! 20% minder dmg van alle elements, dat is dik hoor!
Ik ga hier later vandaag even mee aan de slag. Hoeveel LOH hebben 1H inferno barbs hier ?
(spelen er sowieso wel barbs 2h in inferno, muv eventuele farm runs )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de 2 armor bonussen en inspiring presence. Die gebruik ik omdat de potions bijna nul effect hebben met 66k life.

Ik heb gisteren toevallig A4 uitgespeeld met mijn barb. Stats met enchantress:
20k dps
11000 armor
950 laagste resist
66k life
950 hp/s met inspiring presence
geen life on hit

Ik vond A3 zelfs moeilijker dan A4, maar misschien heeft dat ermee te maken dat ik 4 molten elite packs die standaard wegrennen achter elkaar tegen kwam in A3... wat zijn die irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Hoe kom jij aan 20k dps met een 1h? Lekker wapen zeker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

924.1 dps met + 175 str. 1.5m @ AH. Ik had zelf al een betere gevonden, maar die had een veel snellere attack speed (1.61 vs 1.2 die ik nu draag). attack speed is nadelig voor revenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 18:40

vhal

ಠ_ಠ

Zo, zit nu in A1 Hell met mijn Wizard, NM was eigenlijk een walk in the park . Hell lijkt wat lastiger momenteel, ik geloof dat ik rond de 3k4 dps zit (lv 51)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Iemand die me uit kan leggen hoe je in RMAH goud koopt? Snap er niks van, hij laat me niks zien.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Laatst online: 16-09 20:39

frG

Iemand zin om act 4 inferno te doen? Ik ben demon hunter met 46k dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Over gold in RMAH gesproke, als je op sell gold klikt is volgens Blizzard 1kk 2.50 waard.

[ Voor 36% gewijzigd door Xufuja op 16-06-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creqaw schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 13:24:
Over gold in RMAH gesproke, als je op sell gold klikt is volgens Blizzard 1kk 2.50 waard.
Dat werkt nog niet. Volgens mij gaat de euro er niet af als het live is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 13:26:
[...]

Dat werkt nog niet. Volgens mij gaat de euro er niet af als het live is.
Ik bedoel dat het de standaard prijs is die Blizzard er neer zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt 0.25 cent per 100k is het minimum. Daar zal het dan ook voor verkocht gaan worden omdat genoeg mensen alles weg knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 13:05:
924.1 dps met + 175 str. 1.5m @ AH. Ik had zelf al een betere gevonden, maar die had een veel snellere attack speed (1.61 vs 1.2 die ik nu draag). attack speed is nadelig voor revenge.
Hm, das wel iets meer dan ik heb (hoewel er bij mij ook geen str op zit) is 20k dps met frenzy buff oid? Zonder iets zit ik namelijk op 10k met 1.2k str (744 dps 1h geen ias)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijs33
  • Laatst online: 18-09 14:36
Ik dacht dat het vanaf vandaag mogelijk zou zijn (30 dagen na release) om zonder guest pass de starter editie te spelen, maar op battle.net zie ik nergens de mogelijkheid om een sterter account te maken.

Gaat dit nog niet of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baroshir schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 13:36:
[...]

Hm, das wel iets meer dan ik heb (hoewel er bij mij ook geen str op zit) is 20k dps met frenzy buff oid? Zonder iets zit ik namelijk op 10k met 1.2k str (744 dps 1h geen ias)...
hier: gallery: Darkstone

Ik heb ook nog wat ias en crit % op gear. Het schild bijvoorbeeld heb ik alleen gekocht vanwege de crit chance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
  • Laatst online: 05-09 15:48
Yes! Gisteren een item van gold auction house gekocht voor 1,5M, vanmiddag voor 20€ verkocht op RMAH. Speculeren ftw :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 13:57:
[...]

hier: gallery: Darkstone

Ik heb ook nog wat ias en crit % op gear. Het schild bijvoorbeeld heb ik alleen gekocht vanwege de crit chance...
Ja ok met al die IAS snap ik wel dat je zoveel hoger uit komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
  • Laatst online: 27-10-2024
Waarom hebben Demon Hunters zo'n ziek hoge DPS?
Daar staat tegenover dat ze super squishy zijn neem ik aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ze alles op dex/crit gear gooien.. Met een barb haal je ook makkelijk 50k dps, alleen moet je dan niet gaan klagen als je in een klap word gedood door een zombie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Ik merk wel dat ik nu ik met mijn DH op inferno speel veel voordeel heb van de letterbox mode (ik heb een 4:3 monitor), je hebt gewoon meer beeldoppervlak en kan mobs die verder wegzitten zien. Ik vind de keuze voor 16:9 als "standaardscherm" echter nogal vreemd, aangezien ik dus met mijn 4:3 scherm hele zwarte stukken heb en da's zonde van het beeld. Daarnaast zit 16:9 aan de ene kant van het spectrum qua beeldverhouding dus 16:10 als "standaardscherm" was logischer geweest, dan hadden zowel 16:9 als 4:3 kleine randjes gehad.

Overigens vind ik eigenlijk een 1:1 beeldverhouding de meest logische, aangezien je dan de mobs van alle kanten van even ver kan zien. Maar ik ben ook een breedbeeldhater, zeker voor desktopschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
TheAmassama schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:34:
[...]

Probeer eens te kijken naar een dual-handed strategie. Ik weet niet of je The Guardian's Path al hebt, maar die geeft 15% extra dodge change. Dat gaat echt je leven redden. Een ander bijkomend voordeel van dual-handed is dat je attspd omhoog gaat. Wat betekent dat je meer spirit/seconde krijgt.

Welke Mantra gebruik je nu? Ik heb het hele spel door eigenlijk Mantra of Healing gebruikt, maar ben nu overgestapt naar Mantra of Conviction (op lvl 60). Je kunt ook je Mystic Ally gebruiken om voor wat extra afleiding te zorgen.

Als laatste redmiddel kun je neigen naar Transcendence, als je in de problemen komt ga je gewoon willekeurige skills spammen 8)

En als Monk is serenity natuurlijk verplicht :)
Btw een 2H wapen, of 2 x 1H wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

M_V schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:15:
Overigens vind ik eigenlijk een 1:1 beeldverhouding de meest logische, aangezien je dan de mobs van alle kanten van even ver kan zien. Maar ik ben ook een breedbeeldhater, zeker voor desktopschermen.
Al dat overzicht, erg vervelend ja! Grrrr!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Iemand anders ook erg veel last van "rubberbanding" (als ik die term goed gebruik). Met mijn monk ren ik wel eens (lol) weg om daarna gewoon weer terug te "teleporten" naar mijn startpunt. 50% van mijn deaths komen daardoor :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

MrVegeta schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:40:
Iemand anders ook erg veel last van "rubberbanding" (als ik die term goed gebruik). Met mijn monk ren ik wel eens (lol) weg om daarna gewoon weer terug te "teleporten" naar mijn startpunt. 50% van mijn deaths komen daardoor :/
Wel eens, maar niet zo vaak gelukkig, en meestal is het na 1 of 2 keer "teleporteren" weer terug naar normaal. Ga er niet vaak aan dood, dat komt meer door de "spring er eerst tussen en kijk vervolgens wat voor affixes van de mobs zijn" mentaliteit. :p

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Btw, vind je de Set items alleen op inferno ? Of kun je die ook op NM vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

De_Bastaard schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:48:
Btw, vind je de Set items alleen op inferno ? Of kun je die ook op NM vinden ?
Mijn ervaring met drops van set items (lees, nog geen zien droppen) is alleen in inferno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Hebben jullie ook dat je meer in AH zit dan in het spel? Op volgorde van wat ik nu trouwens leuk vind:
AH > Gold Farm > Inferno > new character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:58
Zeker weten. Op het moment log in af en toe in om de AH te bekijken en dan log ik weer uit :')

D3 is helemaal niet zo goed als het moet zijn naar mijn mening, helaas.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je kan verder komen in de game door goed de AH te bespelen dan dat je goed de game kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 13:20

amas

Law of Nature: Chaos

De_Bastaard schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:38:
[...]

Btw een 2H wapen, of 2 x 1H wapen?
dual-handed == 2 x 1H. Two-handed == 1x2H ;)

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

MrVegeta schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:38:
[...]

Al dat overzicht, erg vervelend ja! Grrrr!
Wat is de bedoeling van deze opmerking? Je krijgt niet meer overzicht van een breedbeeldmonitor hoor...misschien naar links en recht maar naar boven en beneden niet.

[ Voor 23% gewijzigd door M_V op 16-06-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dus je krijgt wel meer overzicht? Anyway het was natuurlijk maar een grapje, meneer Hap Hap.

[ Voor 47% gewijzigd door MrVegeta op 16-06-2012 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet toch wel even vol trots kwijt dat ik net belial op hardcore normal heb gewacked d-:

heeft me toch zeker 3 chars gekost hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
BradKing schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 10:50:
[...]

Hoe speel je? Bij mijn DH let ik totaal niet op de dps waarde, die zegt me echt helemaal niks. Wat me wel wat zegt is de xxx - xxxx damage rating er recht onder. Dat is de impact van m'n schoten, daar wordt m'n spell damage mee berekend.

Speel je op crit damage met SS passive: ga voor crit dmg boog door/met socket met zo hoog mogelijke damage range (xbow als je wat extra crit wilt met andere passive).

Speel je op hoge dps dan zou ik idd naar een boog kijken met AS, of zelfs een handbow, maar om eerlijk te zijn vind ik dat gewoon niet werken in inferno zonder hele brute gear..
Een kleine tip voor jullie twee en alle andere Demon Hunters, met de spreadsheet die hier staat kun je tot op de dps nauwkeurig kijken of een bepaald item een dps upgrade is en hoe veel dit dan scheelt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een nieuwe laptop gekocht voor casual gebruik. (Gamen doe ik toch voornamelijk op console)
Heb van een vriend van mij een Guest Pass gekregen om te zien of Diablo III draait op de laptop.
Daiblo III is prima te spelen, hoewel dit op low settings is met een resolutie van 1280.
Maar draait toch prima moet ik zeggen.

Vanavond eens met een werkelijke muis spelen, want deze had ik thuis nog niet liggen. Ziet er - zelfs op low settings - nog goed uit. Heb met de trackpad op de laptop heel even met een Witchdoctor en Demon Hunter gespeeld maar lijkt me echt een fantastisch deel.

Het kan me dan ook niet veel schelen dat ik de grafisch kant niet omhoog kan zetten naar 1600*900 en High Graphics. Op 1280 en Low setting speelt de game prima en ziet er nog goed uit. Ben benieuwd. Eerst nog maar veder op de Guest Pass voordat ik de game helemaal koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Xylon schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 15:46:
[...]

[...]

Een kleine tip voor jullie twee en alle andere Demon Hunters, met de spreadsheet die hier staat kun je tot op de dps nauwkeurig kijken of een bepaald item een dps upgrade is en hoe veel dit dan scheelt :) .
Bedankt voor de tip. Wou net naar zoiets op zoek gaan, zat met pen en papier te klooien en dacht dat moet beter kunnen.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Jammer dat 99.99% procent hier gaat om alleen maar inferno farming... Vragen van mensen die geen 22 uur per dag kunnen spenderen aan gamen worden daarom gewoon maar genegeerd :(

Had hierboven een vraag over AZUAL, loop daar continue op te wipen met met WD op lvl 50 in act IV nightmare... Wordt of door hem of door zijn adds continue geone-shot... Kan kennelijk niet ontkomen aan dat ijs.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
@Darth Malak dan ben je wellicht undergeared of gebruik je niet de juist skills bij je char.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Darth Malak schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 15:58:
Jammer dat 99.99% procent hier gaat om alleen maar inferno farming... Vragen van mensen die geen 22 uur per dag kunnen spenderen aan gamen worden daarom gewoon maar genegeerd :(

Had hierboven een vraag over AZUAL, loop daar continue op te wipen met met WD op lvl 50 in act IV nightmare... Wordt of door hem of door zijn adds continue geone-shot... Kan kennelijk niet ontkomen aan dat ijs.. :(
AOE freeze doet hij op 2/3 en 1/3 van zijn hp, als je die blast niet overleeft betekend dat dat je niet genoeg health hebt voor die fight :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Hahahaha, dit is werkelijk om te smullen! Dat er zoveel dom volk rondloopt en en teveel betaalt voor een stompzinnig item :X

Congratulations on your successful auction in Diablo III!
Item name 1 Cain's Laurel
Time of transaction 16 June 2012 12:57 PM BST
Sale price €150.00
Transaction fee €1.00
Transfer fee €22.35
Applicable taxes €0.00
Your proceeds €126.65

Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/6149/diablo3n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stond al een tijdje te hunten op een "Helm of command" met 50+ resist to all en socket
Momenteel staan er nog maar 3 op Gah en 7 pagina's vol van op Rmah

Ik hoop dat deze ellende snel ophoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
PcManiaxx schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:02:
Hahahaha, dit is werkelijk om te smullen! Dat er zoveel dom volk rondloopt en en teveel betaalt voor een stompzinnig item :X

Sale price €150.00
Transaction fee €1.00
Transfer fee €22.35
Applicable taxes €0.00
Your proceeds €126.65

[afbeelding]
Stats op item? Moet wel slecht zijn als je het zo grappig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creqaw schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:03:
[...]

Stats op item? Moet wel slecht zijn als je het zo grappig vind.
lvl 23 set item

edit: kosten gemiddeld 20k op AH ....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

+30 - 35 Intelligence
• +30 - 35 Strength
• +30 - 35 Dexterity
• +30 - 35 Vitality
• Critical Hit chance increased by 1.5%
• 7 - 8% Better Chance of Finding Magical Items

Rares zijn zelfs nog beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombola
  • Laatst online: 09-09 17:16
Heeft er nog iemand een guestpass voor me? Ik had gedacht dat de starter edition nu wel beschikbaar zou zijn, maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
PcManiaxx schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:05:
+30 - 35 Intelligence
• +30 - 35 Strength
• +30 - 35 Dexterity
• +30 - 35 Vitality
• Critical Hit chance increased by 1.5%
• 7 - 8% Better Chance of Finding Magical Items

Rares zijn zelfs nog beter.
/facepalm

Dat koop je toch niet voor die prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Creqaw schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:06:
[...]

/facepalm

My thoughts exactly :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:34

Grvy

Bot

toch 120 eurotjes

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Bokkie schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:00:
[...]

AOE freeze doet hij op 2/3 en 1/3 van zijn hp, als je die blast niet overleeft betekend dat dat je niet genoeg health hebt voor die fight :)
Die freeze overleef ik op zich wel maar dan staan er meteen ook een paar adds en azual zelf op mijn hoofd te hakken, en 1 hit is practisch dood. Mijn gear is volgens mij zeker voor lvl 50 meer dan ok... heb net ongeveer 300K aan goud dus ik kan me niet echt veroorloven voor 150K items te gaan kopen.

Wat is de beste tactiek, focussen om die adds zo snel mogelijk plat te krijgen en verder blijven rondrennen en natuurlijk die ice explosies (of die dingen die naar verloop van tijd ontploffen) te ontwijken? Iemand als WD nog tips welke abilities voornamelijk te gebruiken?

>> eindelijk plat gekregen door poison darts met extra slow e.d. te gebruiken ^^

[ Voor 4% gewijzigd door Darth Malak op 16-06-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:16:
[...]

Die freeze overleef ik op zich wel maar dan staan er meteen ook een paar adds en azual zelf op mijn hoofd te hakken, en 1 hit is practisch dood. Mijn gear is volgens mij zeker voor lvl 50 meer dan ok... heb net ongeveer 300K aan goud dus ik kan me niet echt veroorloven voor 150K items te gaan kopen.

Wat is de beste tactiek, focussen om die adds zo snel mogelijk plat te krijgen en verder blijven rondrennen en natuurlijk die ice explosies (of die dingen die naar verloop van tijd ontploffen) te ontwijken? Iemand als WD nog tips welke abilities voornamelijk te gebruiken?

>> eindelijk plat gekregen door poison darts met extra slow e.d. te gebruiken ^^
Gebruik teleport met clones, Blizzard en Hydra. Dat wil best. Neem ook een companion mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:29:
[...]

Gebruik teleport met clones, Blizzard en Hydra. Dat wil best. Neem ook een companion mee.
WD kan geen Wizard skills...
//edit Of bedoel je daar heel subtiel mee te zeggen "reroll wizard"?

[ Voor 12% gewijzigd door Xufuja op 16-06-2012 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Hehe.. ja, klonk me al vreemd in de oren, teleport, hydra, blizzard.. maar goed, we hebben het weer gered. voorlopig lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03 13:48
hoop dat 1.3 een beetje snel komt,

wordt imprisoned Angel runs een beetje zat qua crappy droprates. >leorics>halls of agony> warden > butcher

gisteren met 5 NV stacks butcher kill: 3! rares. echter geen enkele rare boven level 54...

Wiz. ~27k HP / ~36k DPS

act 1 inferno gaat vrij makelijk zonder vreemde champion combo's

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#acRSOj!YXU!cabZZa

verder geen defensive skills whatsoever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

FF een naab vraagje.. Heb je baat bij je follower te equipen met MF/GF rings/amulets, oftewel, verhoogt dit ook de kans voor je dat je meer MF/GF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Darth Malak schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:47:
FF een naab vraagje.. Heb je baat bij je follower te equipen met MF/GF rings/amulets, oftewel, verhoogt dit ook de kans voor je dat je meer MF/GF?
Je krijgt 20% van de M/GF van je follower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Zephyr schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:42:
hoop dat 1.3 een beetje snel komt,

wordt imprisoned Angel runs een beetje zat qua crappy droprates. >leorics>halls of agony> warden > butcher

gisteren met 5 NV stacks butcher kill: 3! rares. echter geen enkele rare boven level 54...

Wiz. ~27k HP / ~36k DPS

act 1 inferno gaat vrij makelijk zonder vreemde champion combo's

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#acRSOj!YXU!cabZZa

verder geen defensive skills whatsoever
Ik was er al bang voor.. De game wordt zo kapot generfed door alle 20/24 uur farmers dat er voor de casual speler straks helemaal niks meer over blijft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Laatst online: 12-09 13:24
Darth Malak schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:00:
[...]

Ik was er al bang voor.. De game wordt zo kapot generfed door alle 20/24 uur farmers dat er voor de casual speler straks helemaal niks meer over blijft :(
Dat valt toch allemaal wel mee. Zolang je het auction house met rust laat merk je niets van die ongein. Zonder enig gebruik van externe bronnen heb ik hell bereikt. Dit kost minder moeite dan je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03 13:48
ik vind de verhoging van de droprates niet echt een nerf.

én ik ben geen farmer, ik heb gewoon niks anders te doen momenteel omdat act2 gewoon niet te doen is met mijn huidige gear.

tenzij je AH campen voor koopjes een sport vind natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Creqaw schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:06:
[...]

/facepalm

Volgens mij koop je niets voor die prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
eindelijk weer eens een upgrade gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/6069/boots2i.png

is wel een stukje beter t.o.v.

Afbeeldingslocatie: http://img861.imageshack.us/img861/9633/bootsd.png

wat zijn mijn oude waard? wat ik vind op de AH, is meestal exclusief de MF. zou 500.000 een mooie prijs zijn?

[ Voor 9% gewijzigd door Bint op 16-06-2012 17:06 ]

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

PcManiaxx schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:02:

Sale price €150.00
Transaction fee €1.00
Transfer fee €22.35
Applicable taxes €0.00
Your proceeds €126.65

[afbeelding]
Heb jij dit zelf verkocht? Hmm... misschien moet ik toch mijn paypal account gaan linken als er zo makkelijk mee te verdienen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Bint schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:04:
eindelijk weer eens een upgrade gevonden:

[afbeelding]

is wel een stukje beter t.o.v.

[afbeelding]

wat zijn mijn oude waard? wat ik vind op de AH, is meestal exclusief de MF. zou 500.000 een mooie prijs zijn?
Boots hebben movement speed, zonder is erg moeilijk te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Als ik mijn paypal aan mijn battle.net wil koppelen krijg ik steeds deze melding:

U kunt uw bestaande creditcards niet gebruiken voor deze betaling. Gebruik een ander soort creditcard.

Ik heb geen creditcard gekoppeld aan mijn paypal en ik heb deze ook niet, ik ben wel bezig om mijn bankrekening er aan te koppelen.

Is het alleen mogelijk als er een creditcard aan zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woohoo, solo wizard butcher inferno down met net geen 12k dps, nu eens kijken of ik zonder AH act 2 kan aanvatten (ik verwacht dat het farmen in act 1 zal worden) :p
Pagina: 1 ... 19 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging