Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Harstikke goed in WoW?Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:52:
Ik snap er NIKS van!
Ik ben nog zeker weten een ''Noob'' in dit spel, ik ben hartstikke goed in World Of Warcraft, maar ik ga dood in nightmare ACT II, en ACT I heb ik ook niet echt ''vloeiend'' gedaan, het is wel gelukt, maar met veel...death's.
Hier mijn barbarian Build (Ik gebruik 1 hand weapon met Shield, ben bereid om 2H tegaan als dat nodig is in Nightmare, ik hou daar meer van):
http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#WebVRP!abd!bZbaba
hier mijn stats ( unbuffed):
Strenght 441
Armor: 1753
Vitality : 261
Block Chance op mijn shield: 11,0%
Level: 36
Life: 3051
Damage: 270,06
Ik denk dat dit zo beetje alle belangrijke stats zijn?
Thanks
Adios
Je damage is vrij laag? drop het shield ga met een 2 hander voor die makkelijke NM acts, doe wat DPS cooldowns (Call of ancients, Wrath of the beserker, Earthquake) en ram alles wat kapot. Stack wat meer leven dan armor in de "easy" stadium's van de game
Seismic Slam is ook nergens voor nodig.
Probeer deze build eens: http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#WXkVRP!abd!aaaaba
Op lvl 36 zou Act 1/2 Nightmare een makkie moeten zijn.
Verwijderd
Ik zelf ben lvl 36.Urithar schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:55:
Welk level ben je?
ik zit in Nightmare Act 2 met 1000 DPS, 6k life dual wield monk... (level 40) heb gewoon 2 100dps weapons van AH geplukt, hiervoor had ik 600dps.
[ Voor 21% gewijzigd door DC Daniel op 15-06-2012 16:01 ]
Verwijderd
Zoals ik het hoor moet ik gewoon effe me dps ''uppen''
Pound of flesh kan je er eind hell / begin inferno weer ingooien, dan ben je blij als je hem hebtVerwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:01:
Ah top jongens, bedankt allemaal!
Zoals ik het hoor moet ik gewoon effe me dps ''uppen''. Heel erg bedankt, ik drop inderdaad Cleave der wel even uit. Ook Pound of Flesh. En dan me vit. Dankjullie wel!
Ondanks dat je damage maar 270 is, is dat niet het probleem dat je dood gaat.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:52:
Ik snap er NIKS van!
Ik ben nog zeker weten een ''Noob'' in dit spel, ik ben hartstikke goed in World Of Warcraft, maar ik ga dood in nightmare ACT II, en ACT I heb ik ook niet echt ''vloeiend'' gedaan, het is wel gelukt, maar met veel...death's.
Hier mijn barbarian Build (Ik gebruik 1 hand weapon met Shield, ben bereid om 2H tegaan als dat nodig is in Nightmare, ik hou daar meer van):
http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#WebVRP!abd!bZbaba
hier mijn stats ( unbuffed):
Strenght 441
Armor: 1753
Vitality : 261
Block Chance op mijn shield: 11,0%
Level: 36
Life: 3051
Damage: 270,06
Ik denk dat dit zo beetje alle belangrijke stats zijn?
Thanks
Adios
Yea healthpool is maar 3k dat is 9x nix in Act2, mijn HC monk deed iets meer damage (350 ofzo bij start van act1 maar had zeker een k of 3 meer HP dan jouw barb.
Je gear laat dus erg te wensen over, of loop gewoon nog een keer door Act 1 heen hopen dat je wat vind.
Craft wat gear bij de blacksmit, je zit in NM en op NM kan je iig al wel wat leuks craften als jij je blacksmith gelvld heb of kijk eens op de AH.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Verwijderd
Ik heb zojuist een 2H weapon aangedaan, nu heb ik: 403,25 damage. Dat beter?
Tof!
Verwijderd
Mmm, met full DPS build is het wel gelukt. Met Diablo is het ook heel veel correct ontwijken, dan kom je er wel. Duurt nog steeds relatief lang (t.o.v. de andere bosses).Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:52:
[...]
Zal 'm nu eens me wat meer DPS proberen. Brb!
Als je vindt dat je te snel doodgaat, gewoon weer shield gebruiken met een goede 1H.
Inderdaad. Behalve wanneer je Hardcore speelt.XanaduNL schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:11:
2H is prima te doen tot lvl 60. Daarna switchen de meeste toch wel naar shields.
Als je vindt dat je te snel doodgaat, gewoon weer shield gebruiken met een goede 1H.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Hee, even klein vraagje,XanaduNL schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:11:
2H is prima te doen tot lvl 60. Daarna switchen de meeste toch wel naar shields.
Ik gebruik dus nu de build van je die je hebt gelinkt, maar nu zit ik te denken,
Waar besteed ik me Fury eigenlijk aan?
Je hoeft je fury niet te besteden. Wat ik deed met mijn barbarian was een goede 2-hander vinden met hoge DPS op de Auction house. Wat is je battletag? Misschien kan ik je wel ingame helpen.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:16:
[...]
Hee, even klein vraagje,
Ik gebruik dus nu de build van je die je hebt gelinkt, maar nu zit ik te denken,
Waar besteed ik me Fury eigenlijk aan?
Verwijderd
Top! Dreoth#2128Roflzor schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:18:
[...]
Je hoeft je fury niet te besteden. Wat ik deed met mijn barbarian was een goede 2-hander vinden met hoge DPS op de Auction house. Wat is je battletag? Misschien kan ik je wel ingame helpen.
Op later level kan je nog een passive gebruiken voor 25% extra damage als je fury vol is.
Verwijderd
Ik merk dat rapidfire en bolo weinig life on hit doen.
En dat ik best vaak doodga.
Welke stats wil ik naar toe bouwen voor inferno?
Verwijderd
Ja! Die passive gebruik ik idd atm,XanaduNL schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:21:
Precies, de fury "spenders" zijn helemaal niet zo indrukwekkend.
Op later level kan je nog een passive gebruiken voor 25% extra damage als je fury vol is.
DH zijn is vrij eenvoudig. Hungering Arrows + Elemental Arrows (Electric).Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:21:
Ik begin nu lvl 50 te worden met mijn DH iemand nog tips qua items en skills?
Je wilt DEX en Attack Speed.
Skills 1-4 kan je gebruiken voor Discipline skills.
Verdediging opbouwen kan geen kwaad, maar is secundair.
Ja, totdat ze attack speed gaan nerfen in de volgende patch (1.0.3 geloof ik?)XanaduNL schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:23:
[...]
DH zijn is vrij eenvoudig. Hungering Arrows + Elemental Arrows (Electric).
Je wilt DEX en Attack Speed.
Skills 1-4 kan je gebruiken voor Discipline skills.
Verdediging opbouwen kan geen kwaad, maar is secundair.
I'm an Ironman!
Ze gaan het niet hard nerfen, er gaan een paar procentjes af op de items.Madstorm schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:25:
[...]
Ja, totdat ze attack speed gaan nerfen in de volgende patch (1.0.3 geloof ik?)
Ze willen er een minder belangerijke stat van maken, geen useless stat
Max dexterity, crit chance, crit dmg, boven alles (vitality).Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:21:
De meest gebruikte skills zijn zo'n beetje:
Elemental Arrow / Tentacles (krijg je op lvl 60 pas, anders Frost)
Hungering Arrow
Smoke Screen / Lingering Fog is een must.
Caltrops met immobilize
Preparation, of health, of 30% geen cooldown
Tumble is erg handig, sommige gebruiken die niet maar bv Marked for Death
Als passives heeft eigenlijk iedereen Archery, Steady aim, Sharpshooter. Voordat je sharpshooter hebt zou je Cull the Weak kunnen nemen met je caltrops.
Ik had zelf op Hell nog een andere build:
Custom engineering / Cull the weak / Archery
Damaging caltrops, Spike trap, tumble, Marked for death contragion, Rapid fire met Slow, Entangling shot met extra hatred regen. Was ook leuk.
[ Voor 11% gewijzigd door Zoijar op 15-06-2012 16:29 ]
Evasive Fire op left click doet ook wonderen, gaat door terrain objects, tof om te kitenZoijar schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:26:
[...]
Max dexterity, crit chance, crit dmg, boven alles (vitality).
De meest gebruikte skills zijn zo'n beetje:
Elemental Arrow / Tentacles (krijg je op lvl 60 pas, anders Frost)
Hungering Arrow
Smoke Screen / Lingering Fog is een must.
Caltrops met immobilize
Preparation, of health, of 30% geen cooldown
Tumble is erg handig, sommige gebruiken die niet maar bv Marked for Death
Als passives heeft eigenlijk iedereen Archery, Steady aim, Sharpshooter. Voordat je sharpshooter hebt zou je Cull the Weak kunnen nemen met je caltrops.
De "standaard" aanpak van Demon Hunters is om als glass cannon te spelen. Dus alles op offensieve stats in plaats van Vit/armor/resists en zo spelen dat je niet geraakt wordt.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:21:
Wapen-DPS is de belangrijkste stat. Daarna zijn IAS, Dex, Crit-damage, Crit-chance mooie stats om te hebben. Als het even kan, pak dan movement speed (zit vooral op boots) en/of max discipline (chest en quiver) erbij.
Qua build, er zijn een aantal variaties, maar ik gebruik momenteel het volgende (A3 Inf):
- Hungering Arrow + Devouring Arrow (single target DPS en hate generation)
- Elemental Arrow + Nether Tentacles (deze raakt de meeste monsters 2 keer, doet dus super DPS)
- Smoke Screen + Lingering Fog (Smoke Screen is een must)
- Vault + Acrobatics
- Caltrops + Torturous Ground (Dit helpt enorm met kiten, Caltrops zijn redelijk goedkoop, dus je kunt er zo 3 achter elkaar leggen voordat je vijanden aanvalt en dan heb je flink wat tijd om te schieten voor ze bij je zijn)
- Preparation + Battle Scars (Prep is bijna een must omdat Disc zo belangrijk is. Battle Scars is een leuke emergency heal. Ik zou hem eigenlijk moeten vervangen want op Inferno is het vrijwel altijd 1-hit-kills met een glass cannon build)
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Voorderest zorgen dat je lkkr veel dps hebt (en dus dex) en voorderest genoeg vit zodat je niet al te snel dood gaat.
Op die manier is alles een eitje, totdat je dus bij inferno komt
[ Voor 17% gewijzigd door DC Daniel op 15-06-2012 16:31 ]
Ja, op inferno verandert alles. Tot die tijd kan je verschillende leuke builds nemen. Maar op inferno moet je voor stampede of bat companion iets anders opgeven dat je niet kan missen. Je moet eigenlijk tentacles met een hatred gen skill, dan moet je smoke screen en preparation anders is het niet te doen, dan heb je er nog twee over. Caltrops zijn ook bijna een must-have... en als mobs je pullen of teleporten oid dan overleef ik eigenlijk alleen door snel een SS, caltrop en dan tumble. De minst essentiele skill is waarschijnlijk tumble, maar zelfs die kan ik niet missen. (oops, tumble = vaultDC Daniel schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:30:
devouring arrow, frost arrow, (bij lvl 60 switchen naar nether), lingering fog, battle scars, stampede, bat companion = OP
Voorderest zorgen dat je lkkr veel dps hebt (en dus dex) en voorderest genoeg vit zodat je niet al te snel dood gaat.
Op die manier is alles een eitje, totdat je dus bij inferno komt
Ja, die gebruike ik vroeger altijd. Misschien toch weer eens proberen.Lyca schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:27:
Evasive Fire op left click doet ook wonderen, gaat door terrain objects, tof om te kiten
[ Voor 12% gewijzigd door Zoijar op 15-06-2012 16:38 ]
Verwijderd
HP 11 K
3K DPS
Met gewone mobs heb ik geen probleem, het zijn vooral die elites en champions afhankelijk welke affixes of prefixes ze hebben, met die invunerable minions, daar hoef ik helemaal miet aan te beginnen dat is niet te doen, ook die met arcane beam zuigen
resistance op hell gaat je namelijk meer merken dat je het nodig heb.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:54:
Ook een vraagje van mij ik speel nu hell met mijn Monk act 1 en merk dat ik te vaak dood ga op champions en elites ik heb
HP 11 K
3K DPS
Met gewone mobs heb ik geen probleem, het zijn vooral die elites en champions afhankelijk welke affixes of prefixes ze hebben, met die invunerable minions, daar hoef ik helemaal miet aan te beginnen dat is niet te doen, ook die met arcane beam zuigen
Blijf je langer in leven als er zo'n arcane straaltje bezig is je ass te ownen
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Evasive Fire + Covering Fire werkt op Inferno ook erg goed! Goede AoE damage en je kan door een wall van wallers schieten.Lyca schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:27:
[...]
Evasive Fire op left click doet ook wonderen, gaat door terrain objects, tof om te kiten
HA doet daarentegen meer single target damage en heeft een grotere range wat off screen schieten erg ten goede komt.
Ik wissel vaak tussen beide omdat ze allebei erg goed zijn.
Voor de rest gebruik ik standaard skills, EA + Nether Tentacles, SS, Prep. Daarnaast gebruik ik Shadow Power voor Reflect Damage packs.
Maar goed, vóór Inferno maakt het allemaal niet zoveel uit.
Nu moet ik in ACT I de Skeleton King (nightmare) weer vinden en verslaan, terwijl ik dat al gedaan heb .. >_<
Het is inderdaad een erg vervelend systeem aangezien zo een half uur of meer werk weg kan zijn en je dat helemaal opnieuw kan gaan doen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Volgens mij verlaagt dat je damage toch behoorlijk (tenzij je misschien die passive skill gebruikt waardoor je extra dmg doet op max fury).
Whirlwind is op inferno denk ik nogal risicovol, maar seismic slam gebruik ik het hele spel door al, gewoon voor de damage en om hele massas mobs op afstand te houden (met de rune voor extra damage + extra knockback). Als je bijv. met z'n 2en speelt samen met een ranged is dat ideaal!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Duurde bij mij zeker 5 minuten voordat het smsje kwam.randomice schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:36:
Hmm ik probeer sms protect toe te voegen maar krijg geen code via de sms. Dat is ff ruk
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Klote mobs ook!
Iemand die hier makkelijk doorheen gaat als wizard?
Heb 250 resis to all en 60K dps en 28K HP!
Als je zin hebt om me toe te voegen om te grinden battletag: Diabolic#2626
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Hij zegt dat die mij een code stuurt naar me telefoon. maar ik heb er nooit een nummer opgegeven volgens mij?
[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 15-06-2012 17:44 ]
Even niets...
Ik farm siegebreaker (inferno)...
Echt heel vreemd, alleen maar CRAP!
Is idd niet makkelijk. Je resists zijn wel wat low. Ik heb zelf rond 400 met glass cannon, en ook dat vind ik wat laag. En dan met 28k hp word je zo ge-1-shot. Ik ben nu zelf bij Belial. Kan ik niet verslaan, kom af en toe bij de laatste stage maar dan ga ik altijd dood. 60k dps vind ik behoorlijk veel trouwens. Ik heb zelf maar 30k dps, 36k hp en 400 resists dus, maar ik heb dan ook nog geen extreem goeie gear ofzoXtr3me4me schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:41:
Ik wil zo graag door act 2 inferno heen maar lukt me gewoon weg niet
Klote mobs ook!
Iemand die hier makkelijk doorheen gaat als wizard?
Heb 250 resis to all en 60K dps en 28K HP!
Als je zin hebt om me toe te voegen om te grinden battletag: Diabolic#2626
Gepassioneerd Landschapsfotograaf
Valt wel mee, 1000 int is ongeveer 100 resist all. Een beetje item heeft dit al. Mijn barb zit op bijna 1000 resist en heeft nog moeite met overleven.FireDrunk schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:44:
Ik heb gespeeld met 32k 42k en 47k hp en kom Act1 nog niet eens door... Wizard is gewoon echt te belachelijk snel dood op Inferno. En dat terwijl je INT gewoon dikke res geeft...
Mind you: inferno is endgame en alle chars hebben het er moeilijk
Act 1 is voor mij echt simpel! Het is act 2 waarvan de mobs me 1 hitten! Vooral elites. Dat het verschil zo enorm kan zijn zeg!FireDrunk schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:44:
Ik heb gespeeld met 32k 42k en 47k hp en kom Act1 nog niet eens door... Wizard is gewoon echt te belachelijk snel dood op Inferno. En dat terwijl je INT gewoon dikke res geeft...
Ik probeer van alles maar na halve dag dood te gaan nog in het begin gaat me zwaar irriteren.
Heb 60% reduction maar als wizard kan je niet 1 seconde blijven staan! Vooral die elites die bommen droppen en ook nog je vast zetten aan de grond zwaaaaaaar irritant!
dat vind ik wel raar. Act 1 is voor mij echt extreem makkelijk, met slechtere stats. Weet verder niet wat je resists zijn, maar misschien is er wat mis met je build.FireDrunk schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:44:
Gepassioneerd Landschapsfotograaf
Waar dps ook in zit? Misschien doe ik toch iets verkeerd?!?
Ik kan mijnen nu alleen niet showen ben op me mobiel terug naar huis!
Inderdaad, INT als resistance is leuk voor erbij. Ik heb al m'n items vervangen door items met zowel INT als resist all. Daarmee resistance opbouwen en dan zorgen dat je blijft leven. Act 1 kan ik wel makkelijk farmen nu.M_V schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:47:
[...]
Valt wel mee, 1000 int is ongeveer 100 resist all. Een beetje item heeft dit al. Mijn barb zit op bijna 1000 resist en heeft nog moeite met overleven.
Mind you: inferno is endgame en alle chars hebben het er moeilijk
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat is dus 32K dmg...
Even niets...
Volgens mij ben je zwaar undergeared, geen hoge damage en geen hoge defense.

Wist niet dat er Rare items waren met 2 stats.
[ Voor 13% gewijzigd door Baristo op 15-06-2012 18:08 ]
Ja lol 30 minuten later komen ze binnen..randomice schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:36:
Hmm ik probeer sms protect toe te voegen maar krijg geen code via de sms. Dat is ff ruk
Alleen goeie boots zijn duur. Eens naar gaan shoppen dan, kan wel leuk wordenbarrel schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 18:26:
voor de wizards op inferno, zorg dat je richting de 20% runspeed gaat, krijg je een compleet ander spelletje. Met 60k dps moet je act4 kunnen doen!
Ik wilde iets op de RMAH zetten en heb mobile alerts ingesteld.. Er wordt me verteld dat er een code wordt verstuurd, maar ik krijg er geen.. Send another code.. niks.. Opnieuw proberen een auction te maken, niks.. Nog een keer gedaan.. Niks.. Een uur later krijg ik 3 sms'jes.. Nog een keer geprobeerd.. Niks..
Nu is mn account gelocked door suspecious nogiets.. Moet ik om hem te unlocken weer werken met mobile alerts... Die beveiliging gaat er dus af.. Zal best makkelijk zijn, maar dan wil ik wel binnen n minuut iets krijgen en niet steeds een uur hoeven wachten..
Sowieso geeft de RMAH maar 1 minuut voordat hij aangeeft dat de auction is gefailed.
Ik gebruik zelf sage's seekers als boots en lucani bracers (sowiezo super barcers ivm de atack speed), crap stats koste me toen bijelkaar 1 miljoen. wel 19% runspeed. En als ik packs met affix fast heb dan equip ik nog eens inna's glory pants, met nog eens 6% runspeed, ook gekocht met waardeloze stats voor weinig, maar dat boeit nietTsurany schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 18:27:
[...]
Alleen goeie boots zijn duur. Eens naar gaan shoppen dan, kan wel leuk worden
[ Voor 4% gewijzigd door barrel op 15-06-2012 18:43 ]
en dan is die code dus verlopen ...:DDeepSeven schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 18:32:
Inderdaad, krijg de smsjes ook pas na 20 min. Wellicht omdat iedereen nu de RMAH aan het proberen is dat het daarom zo lang duurt.
Ik heb verder Act 2 gewoon kunnen doorkomen met m'n DH (maar m'n lvl 60 wiz komt daar niet, puur gear prijzen) Ik vind Inferno nog steeds niet echt super, maar het moment dat je spul hebt dat je Act 2 aan kan, is Act 1 of Hell spelen echt niets meer aan. Om gewoon royaal je andere chars level 60 te maken helpt het toch wel veel als je zelf Act 3 / 4 Inferno een beetje door komt en uiteindelijk kunt farmen. Goede Act 1 drops zijn volgens mij niet snel meer dan 100k waard op de AH, waarbij die grens op 1mil ligt voor perfecte Act 2 drops, en ik heb nu echt betere gear nodig en maar 850k gold. (triest, I know)
Verwijderd
Trizzjeeuh#2601djunicron schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 19:02:
Heeft iemand zin om mij langs Belial te helpen? Ik krijg Fase 2 namelijk gewoon niet lekker voor elkaar. Ben tot nu toe één maal tot de 3e gekomen met een medespeler, maar toen ging ik eraan omdat ik bij het vluchten per ongeluk ging resurrecten.
Ik heb verder Act 2 gewoon kunnen doorkomen met m'n DH (maar m'n lvl 60 wiz komt daar niet, puur gear prijzen) Ik vind Inferno nog steeds niet echt super, maar het moment dat je spul hebt dat je Act 2 aan kan, is Act 1 of Hell spelen echt niets meer aan. Om gewoon royaal je andere chars level 60 te maken helpt het toch wel veel als je zelf Act 3 / 4 Inferno een beetje door komt en uiteindelijk kunt farmen. Goede Act 1 drops zijn volgens mij niet snel meer dan 100k waard op de AH, waarbij die grens op 1mil ligt voor perfecte Act 2 drops, en ik heb nu echt betere gear nodig en maar 850k gold. (triest, I know)
Ik help je wel snel ff voorbij belial
Lol... ik heb net 400K gold bij elkaarTsurany schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:59:
Die 110 resistance to all is wel erg laag. Verhoog dat eens naar de 350-400 en verhoog je DPS eens naar 30K. Dan zal je er vrij soepel doorheen lopen.
Volgens mij ben je zwaar undergeared, geen hoge damage en geen hoge defense.
Even niets...
Heb jij een rekening aan je paypal gekoppeld? Misschien dat het daaraan ligt dat het mij niet lukt. Ik heb namelijk nog niet mijn rekening met paypal gekoppeld, en dat komt doordat paypal steeds zegt dat mijn rekeningnummer niet goed is, terwijl hij toch echt 7 nummers is.randomice schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:02:
he ik kan nu ook zonder cc me paypal toevoegen.. das raar . Een paar dagen geleden lukte het nog niet . Nou nu werkt het iig
Tegen het einde staat mn coop maatje ineens stil, ik denk die DC'd... Nee hoor, gast zegt doodleuk dat ie MF-gear aan het aandoen was... I lol'd.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Edit: deze was wel snel en doet het dus

[ Voor 15% gewijzigd door randomice op 15-06-2012 20:11 ]
84str
101vit
16 arc res
29mf
4% crit chance
na 394823932 butcher runs is dat zo'n beetje het beste wat ik heb gevonden
Kijk op de ah voor items die dezelfde stats hebben.gotfurrr schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:21:
is deze amu wat waard?
84str
101vit
16 arc res
29mf
4% crit chance
na 394823932 butcher runs is dat zo'n beetje het beste wat ik heb gevonden
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Die heb ik echter niet en ik heb er ook geen behoefte aan
Mis ik iets om alsnog mijn Paypal account te koppelen? Hebben jullie bijv. tegoed op Paypal staan?
[ Voor 8% gewijzigd door Fanatix op 15-06-2012 21:33 ]
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Ik blijf hier ook last van hebben en heb dus maar PayPal een mailtje gestuurd, kijken of dat helpt want Blizzard blijft zeggen dat het een PayPal issue is.Fanatix schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:33:
Vreemd ik heb mijn rekening al heel lang gekoppeld aan Paypal (nooit gebruikt alleen) maar ik blijf de vraag om een CC krijgen.
Die heb ik echter niet en ik heb er ook geen behoefte aan
Mis ik iets om alsnog mijn Paypal account te koppelen? Hebben jullie bijv. tegoed op Paypal staan?

Via paypal wordt dit gewoon automatisch naar mijn eigen bankrekening overgemaakt. Slapend rijk worden
[ Voor 17% gewijzigd door PcManiaxx op 15-06-2012 21:40 ]
Ik ben benieuwd naar hun antwoord!DogEatsDog schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:38:
[...]
Ik blijf hier ook last van hebben en heb dus maar PayPal een mailtje gestuurd, kijken of dat helpt want Blizzard blijft zeggen dat het een PayPal issue is.
Mocht je een handige tip van Paypal krijgen zou je die dan door willen sturen via DM?
Als ik het hier moet opzoeken ben ik je eventuele post geheid kwijt
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Ik kan wel gewoon inloggen in Diablo, alleen niet inloggen via m'n Battle.net account
Melding is als volgt
"Due to suspicious activity, this account has been locked. A message has been sent to this account’s email address containing details on how to resolve this issue. Visit http://eu.battle.net/account/locked.html for more information."
Om het wachtwoord te resetten, heb je een Diablo 3 product code nodig,
Ik heb DIablo online gekocht via Battle.net, dus mijn product code staat in / op mijn account in Battle.net!
Hier kom ik dus niet in, geheime vraag vul ik altijd maar wat in, dus die weet ik ook niet meer!
Help?!! Iemand enig idee wat ik kan doen?
Zal ik doenFanatix schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:45:
[...]
Ik ben benieuwd naar hun antwoord!
Mocht je een handige tip van Paypal krijgen zou je die dan door willen sturen via DM?
Als ik het hier moet opzoeken ben ik je eventuele post geheid kwijt
[ Voor 5% gewijzigd door DogEatsDog op 15-06-2012 21:48 ]
De max is 250? Pics pics pics!PcManiaxx schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:40:
Geweldig hoe sommige debielen gewoon 300 euro op een legendary staff bieden. Vandaag al ruim 550 euro winst gemaakt. De item die ik heb verkocht nog eens even gechecked en het bleek dat het gewoon voor 30 euro te koop stond. Hoe stom kun je zijn
Via paypal wordt dit gewoon automatisch naar mijn eigen bankrekening overgemaakt. Slapend rijk worden
Signature
Ik heb nu 40k HP en met force armor aan heb ik 4.8k armor. All res is ~400. Ik blijf in leven door goed gebruik van skills maar als ineens mijn "panic" skills allemaal op cooldown staan ben ik in paar hits dood... Ik kan dus glass canon uitzetten voor meer armor maar dan heb ik wel minder DPS waardoor ik nog slomer ben maar misschien overleef ik het dan wel net lang genoeg om toch sneller te killen.
Enig idee? Is glass canon opgeven het waard?
welke act doe je ? je hebt teveel hp en res naar mijn mening, en veels te weinig dmg. Dus glazen kannon droppen lijkt me niet verstandig.Creqaw schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:50:
Ik zit beetje in een dillemma. Ik kan geen force weapon gebruiken omdat ik daar geen ruimte voor heb dus compenseer ik dat door glass canon te gebruiken. Mijn DPS is dan 23.8k.
Ik heb nu 40k HP en met force armor aan heb ik 4.8k armor. All res is ~400. Ik blijf in leven door goed gebruik van skills maar als ineens mijn "panic" skills allemaal op cooldown staan ben ik in paar hits dood... Ik kan dus glass canon uitzetten voor meer armor maar dan heb ik wel minder DPS waardoor ik nog slomer ben maar misschien overleef ik het dan wel net lang genoeg om toch sneller te killen.
Enig idee? Is glass canon opgeven het waard?
Inferno act 1, lol Ging steeds dood dus maar all res stacken...barrel schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:58:
[...]
welke act doe je ? je hebt teveel hp en res naar mijn mening, en veels te weinig dmg. Dus glazen glas droppen lijkt me niet verstandig.
Om niet dood te gaan heb je in act 3/4 over de 1000 res nodig en 10k armor ? dat is als wizard niet te doen natuurlijk. Zorgen dat je genoeg armor/res en vitality hebt om niet geoneshot te worden en dat je force armor de klappen opvangt. Weg met diamond skin en gebruik teleport met fracture, en de passive illusionist.Creqaw schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:58:
[...]
Inferno act 1, lol Ging steeds dood dus maar all res stacken...
Zijn mijn stats fubar ? Of speel ik gewoon verkeerd?
Mijn tactiek is gewoon erin rennen en blijven klikken. Ik heb aardig wat % life leech per hit/kill, waardoor ik wel skills als Dashing Strike of Way of Hundred Fists moet gebruiken:

Met 40k HP kan ik wel een paar klappen hebben en mijn 5 mirror images + wormhole teleport zorgt ervoor dat ik redelijk wat overleef maar als mijn DPS te laag is, hoe in hemelsnaam moet ik dat opkrikken? Nieuw wapen is beste keuze maar volgens zo'n formule een paar pagina's terug zouden mijn 1h+off-hand goed moeten zijn voor effectively ~1200 DPS.barrel schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:06:
[...]
Om niet dood te gaan heb je in act 3/4 over de 1000 res nodig en 10k armor ? dat is als wizard niet te doen natuurlijk. Zorgen dat je genoeg armor/res en vitality hebt om niet geoneshot te worden en dat je force armor de klappen opvangt. Weg met diamond skin en gebruik teleport met fracture, en de passive illusionist.
volgens mij heb je teveel vitality als stat, en teveel all res als stat, zeker voor act1 inferno waar je aan 20k hp genoeg hebt. Dus meer int en ik zou kijken naar je atack speed of je dat genoeg hebt, of voor een crit/crit multiplier build gaan. Zelf speel ik met 1 defensive skill, met force armor en magic wapen heb je dan ruimte voor blizzard/hydra en een signature spell.Creqaw schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:11:
[...]
Met 40k HP kan ik wel een paar klappen hebben en mijn 5 mirror images + wormhole teleport zorgt ervoor dat ik redelijk wat overleef maar als mijn DPS te laag is, hoe in hemelsnaam moet ik dat opkrikken? Nieuw wapen is beste keuze maar volgens zo'n formule een paar pagina's terug zouden mijn 1h+off-hand goed moeten zijn voor effectively ~1200 DPS.
Ik lees net dat je geen magic wapen gebruikt, das een enorme boost
[ Voor 4% gewijzigd door barrel op 15-06-2012 22:23 ]
Hm, dan zou ik moeten regearen naar meer int. heb nu ~1500 ofzo. Hoeveel int per item zou goed zijn? Zit nu op ~100 int per item.barrel schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:22:
[...]
volgens mij heb je teveel vitality als stat, en teveel all res als stat, zeker voor act1 inferno waar je aan 20k hp genoeg hebt. Dus meer int en ik zou kijken naar je atack speed of je dat genoeg hebt, of voor een crit/crit multiplier build gaan. Zelf speel ik met 1 defensive skill, met force armor en magic wapen heb je dan ruimte voor blizzard/hydra en een signature spell.
Ik lees net dat je geen magic wapen gebruikt, das een enorme boost
//edit lol YouTube: Diablo 3 in 3 Minutes (Spoilers)
[ Voor 18% gewijzigd door Xufuja op 15-06-2012 22:25 ]
Probeer eens te kijken naar een dual-handed strategie. Ik weet niet of je The Guardian's Path al hebt, maar die geeft 15% extra dodge change. Dat gaat echt je leven redden. Een ander bijkomend voordeel van dual-handed is dat je attspd omhoog gaat. Wat betekent dat je meer spirit/seconde krijgt.De_Bastaard schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:08:
Mijn Monk gaat relatief snel dood in Act 3 op Nightmare... vooral die mobs met arcane, poison/molten lijken mijn in no time te slopen. Ik moet die meuk echt ontwijken anders ben ik de sjaak ... simpelweg hakken zoals op Normal zit er niet (meer) in.
Zijn mijn stats fubar ? Of speel ik gewoon verkeerd?
Mijn tactiek is gewoon erin rennen en blijven klikken. Ik heb aardig wat % life leech per hit/kill, waardoor ik wel skills als Dashing Strike of Way of Hundred Fists moet gebruiken:
Welke Mantra gebruik je nu? Ik heb het hele spel door eigenlijk Mantra of Healing gebruikt, maar ben nu overgestapt naar Mantra of Conviction (op lvl 60). Je kunt ook je Mystic Ally gebruiken om voor wat extra afleiding te zorgen.
Als laatste redmiddel kun je neigen naar Transcendence, als je in de problemen komt ga je gewoon willekeurige skills spammen
En als Monk is serenity natuurlijk verplicht
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Ik ging via de RMAH kijken, maar ik krijg niks gevonden, was wel benieuwd naar de exchange rate, omdat je dan kan uitrekenen of het handiger is om via RMAH te sellen/kopen of via de normale AH voor een bepaald item.
[ Voor 5% gewijzigd door StygMa op 15-06-2012 22:36 ]
1500 int is wel veel, maar misschien nergens/weinig increased atack speed ? of crit/crit multipliers. Ik heb zelf maar 100 int meer dan jou maar doe 65k damage, met vergelijkbaar wapen. Maar magic wapen is een enorme boost, geeft mij momenteel 16k meer dmgCreqaw schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:23:
[...]
Hm, dan zou ik moeten regearen naar meer int. heb nu ~1500 ofzo. Hoeveel int per item zou goed zijn? Zit nu op ~100 int per item.
//edit lol YouTube: Diablo 3 in 3 Minutes (Spoilers)
Venom Hydra, Mirror Images 5x rune, Wormhole Teleport en Force Armor. Muis heeft MM: Seeker en Blizzard. Als ik dan al iets moet droppen is het teleport maar dat wil ik toch liever houden =/
Oh en aangezien ik een tijdje geleden iets had gepost over MM: Seeker vs Piercing Orb. De reden waarom ik van Orb naar Seeker ben gegaan is het volgende:
Ik stond recht voor monster, deed Orb en miste vanwege zigzag /facepalm. Dat en dan heel vaak zorgt ervoor dat Seeker geweldig lijkt.
//edit Force Weapon boost naar 31k DPS.
[ Voor 3% gewijzigd door Xufuja op 15-06-2012 22:49 ]
- round kick met knockback;
- fire mystic ally;
- cirkel om me heen die constant damage dealed;
Namen ontschieten me even, zit niet achter mn pc nu
Met teleport en mirror image zou je dan kunnen kijken of je als passive arcane dynamo wat vind, dat geeft je non signature spell een 75% damage boost, 5 stacks en dan hydra casten. Ik gebruik het nu niet meer omdat ik illusionist als passive nodig hebt, maar vond dat een leuke dps boost.Creqaw schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:42:
Right, maar van de skills die ik nu heb wil ik er geen droppen >_<
Venom Hydra, Mirror Images 5x rune, Wormhole Teleport en Force Armor. Muis heeft MM: Seeker en Blizzard. Als ik dan al iets moet droppen is het teleport maar dat wil ik toch liever houden =/
Oh en aangezien ik een tijdje geleden iets had gepost over MM: Seeker vs Piercing Orb. De reden waarom ik van Orb naar Seeker ben gegaan is het volgende:
Ik stond recht voor monster, deed Orb en miste vanwege zigzag /facepalm. Dat en dan heel vaak zorgt ervoor dat Seeker geweldig lijkt.
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging