There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Allemaal mensen die in tijd van de baas op het forum zitten te posten..Xenomorphh schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:05:
Wauw wat een boel moraal ridders hier. Wees blij dat je een paar cent kan verdienen met gamen.. gelijk de belasting dienst erbij halen is nergens voor nodig lijkt me.
Nee, alsof alle unibetters hier elk jaar netjes een opgave doen bij de BD.Xenomorphh schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:05:
Wauw wat een boel moraal ridders hier. Wees blij dat je een paar cent kan verdienen met gamen.. gelijk de belasting dienst erbij halen is nergens voor nodig lijkt me.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Heeft niets met moraal ridders te maken.. Je dient er alleen rekening mee te houden dat, indien je veel verdiend op de RMAH, je gezeur kan krijgen met de belasting.Xenomorphh schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:05:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hoezo gezeur? dan betaal je toch gewoon belasting over die inkomsten?hmr schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:06:
[...]
Heeft niets met moraal ridders te maken.. Je dient er alleen rekening mee te houden dat, indien je veel verdiend op de RMAH, je gezeur kan krijgen met de belasting.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Zoals hierboven aangegeven werd zijn de meeste niet op de hoogte danwel niet van plan om aangifte te doen bij de belastingdienst. Wat "gezeur" kan opleveren.jimbo123 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:07:
[...]
Hoezo gezeur? dan betaal je toch gewoon belasting over die inkomsten?
* hmr boeit het natuurlijk niet wat jullie doen ;-) maar wees op je hoede!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat zal allemaal wel loslopen;) Is daar uberhaupt een wet voor? Voor het handelen in virtuele goederen?hmr schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:06:
[...]
Heeft niets met moraal ridders te maken.. Je dient er alleen rekening mee te houden dat, indien je veel verdiend op de RMAH, je gezeur kan krijgen met de belasting.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Of goederen nou virtueel zijn of niet maakt voor het sluiten van een koop overeenkomst niets uit.Xenomorphh schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:08:
[...]
Dat zal allemaal wel loslopen;) Is daar uberhaupt een wet voor? Voor het handelen in virtuele goederen?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja wat is virtueel.. ik heb Diablo 3 gedownload van Battle.net.. is niks fysieks bij aan te pas gekomen.. dus.. ja heel erg virtueel.. wel BTW betaald.Xenomorphh schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:08:
[...]
Dat zal allemaal wel loslopen;) Is daar uberhaupt een wet voor? Voor het handelen in virtuele goederen?
Er is een wet die zegt dat je neveninkomsten boven een bepaald bedrag (vroeger was dat iets van 700 per jaar) moet opgeven aan de belastingdienst zodat je daarover ook belasting gaat betalen.Xenomorphh schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:08:
[...]
Vicariously I live while the whole world dies
Waarom hoef ik geen belasting te betalen over marktplaats dan? Zag paar pagina's terug iemand zeggen ja omdat er al belasting over betaald is, maar dit heb je ook bij diablo.hmr schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:09:
[...]
Of goederen nou virtueel zijn of niet maakt voor het sluiten van een koop overeenkomst niets uit.
Moeten we nu voor elk subtopic binnen diablo 3 een topic gaan maken? Ook maar een topic over pricechecks van items? Dan houden we hier alleen nog slowchat over, straks.Wimploo schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:10:
Ik dacht dat dit een diablo 3 topic was, de laatste posts gaan alleen maar over de belasting dienst en RMAH, kan daar geen aparte thread voor komen?
Edit: o nee, dat mag ook niet.
[ Voor 3% gewijzigd door MicScott op 15-06-2012 14:12 ]
FTFYPatvs schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:31:
Het gemenegeniale is dat blizzard de markt totaal kan manipuleren. Naar hoe zij het meeste omzet eruit kunnen halen.
Drop rates of random stats aanpassen en de prijzen kunnen weer omhoog gaan.
Dit spel is heel erg item afhankelijk, wat is de main skill die je hier moet hebben dan? Tijd om te farmen of geld?
Dus ook met pvp, kan je skill op een gegeven moment niet op tegen beter gegearde tegenstanders.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Omdat dat producten zijn waar jij geen waarde aan hebt toegevoegd, maar juist waarde hebt onttrokken. Dus stel dat ze jou als ondernemer zouden aanmerken, mag je de ingekochte goederen als kosten aftrekken en blijft er een negatief resultaat over (dus dat hoeft niet). Als jij echter "winst" maakt op de producten op marktplaats, wordt het een heel ander verhaal en moet je gewoon betalen.Xenomorphh schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:10:
[...]
Waarom hoef ik geen belasting te betalen over marktplaats dan? Zag paar pagina's terug iemand zeggen ja omdat er al belasting over betaald is, maar dit heb je ook bij diablo.
Overigens blijf je vrij snel "onder de radar" bij de belastingdienst, pas vanaf ongeveer 10K gaat het opvallen.
[ Voor 8% gewijzigd door M_V op 15-06-2012 14:14 ]
Welke belasting wordt geheven op virtuele goederen?
Door: Arnoud Engelfriet is ICT-jurist
Een lezer vroeg me:
"Onlangs bepaalde de Hoge Raad dat virtuele goederen in eigendom gehouden kunnen worden. Moet ik ze dan ook aangeven als bezit? Of moet ik bij bedrijfsmatige handel daarin BTW in rekening brengen en afdragen?"
Onlangs bepaalde de Hoge Raad dat virtuele goederen in eigendom gehouden kunnen worden. Moet ik ze dan ook aangeven als bezit? Of moet ik bij bedrijfsmatige handel daarin BTW in rekening brengen en afdragen?
In februari bepaalde de Hoge Raad dat virtuele goederen te stelen zijn omdat het ‘goederen’ zijn. Formeel mag je die regel niet doortrekken naar andere rechtsgebieden, zodat je niet automatisch kunt zeggen eigenaar te zijn van je virtuele harnas - of dat je bezittingen hebt in de zin van box 3 van de belastingaangifte. Maar dat doet iedereen lekker toch.
Ik kan nergens ontdekken hoe virtuele goederen worden gezien. De belastingtelefoon kon me ook niet verder helpen. Niemand lijkt te weten of virtuele goederen deel van je vermogen zijn of hoe ze gewaardeerd zouden moeten worden als dat zo is. Nog even afgezien van het punt dat de Belastingdienst niet echt kan achterhalen óf je dergelijk vermogen hebt.
Hooguit zou men kunnen zien dat je een creditcardtransactie met zeg Linden Labs hebt, en dan het vermoeden uitspreken dat je ter waarde van die transactie aan virtuele goederen in Second Life bezit. Maar als je in-game handelt en daarmee je virtuele vermogen verhoogt, zie ik niet hoe de Belastingdienst dat kan achterhalen.
BTW is ies anders. Als ondernemer moet je BTW heffen en afdragen op alle producten en diensten die je levert. Het maakt niet uit of je fysieke producten verkoopt. Ook gewoon wat juridisch praten is een dienst en daar moet BTW over geheven worden. Ik twijfel er dus geen seconde aan dat je BTW moet afvragenafdragen voor transacties waarbij je geld krijgt voor iets met virtuele objecten, ongeacht wat dat iets is en ongeacht of die objecten als fysieke goederen aan te merken zijn.
In Korea is men al wat verder: daar wordt expliciet BTW geheven op transacties in virtuele omgevingen die met echt geld plaatsvinden. En mede naar aanleiding daarvan heeft onze Belastingdienst gemeld scherp op te gaan letten wat er in Second Life gebeurt. Maar meer dan “we kijken er naar” lijkt dit niet te zijn geweest.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Of je geen belasting hoeft te betalen over marktplaats opbrengsten ligt helemaal aan de feiten en omstandigheden van de manier waarop je dat doet...Xenomorphh schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:10:
[...]
Waarom hoef ik geen belasting te betalen over marktplaats dan? Zag paar pagina's terug iemand zeggen ja omdat er al belasting over betaald is, maar dit heb je ook bij diablo.
maar voor dat we juridisch slow gaan chatten is het misschien een leuke sub topic
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Goederen verkopen op marktplaats zou je ook belasting over moeten betalen op het moment dat dat je een x bedrag per jaar oplevert. Mensen die beroepsmatig inkopen/verkopen op marktplaats zouden daar dus ook gewoon belasting over moeten betalen.M_V schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:12:
[...]
Omdat dat producten zijn waar jij geen waarde aan hebt toegevoegd, maar juist waarde hebt onttrokken. Dus stel dat ze jou als ondernemer zouden aanmerken, mag je de ingekochte goederen als kosten aftrekken en blijft er een negatief resultaat over. Als jij echter "winst" maakt op de producten op marktplaats, wordt het een heel ander verhaal en moet je gewoon betalen.
Als je een ouwe klok op marktplaats zet ofzo hoeft dat natuurlijk niet.
Verwijderd
Tot nu bevalt de WD mij nog steeds alleen zwaar underpowered maar dat komt wel goed ze fixen het wel,ze moeten die pets buffen dat ze echt kunnen overleven.Maarja diablo is wel down solo door een WD met nog geen 50k dps en en 20k hp
Lol, sowieso is een economie waar waardevolle items uit het "niets" ontstaan natuurlijk niet houdbaar. Ik vraag me dan ook erg af hoe de D3 economie er over een jaar uitziet. Daarentegen heeft Blizzard natuurlijk wel ervaring met virtuele economieën.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verwijderd
Joh..als ik mijn Magic collectie verkoop dan komt de belastingdienst ook even langs hoor...die shit is meer waard dan goud inmiddels en nog steeds stijgendeZoijar schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:35:
[...]
Nee, want eigenlijk moet je het sowieso als neveninkomsten opgeven. Het is meer dat ze over een paar honderd euro uit je hobby niet moeilijk doen. Dus als jij er 20k mee verdient en een auto koopt heb je wel kans dat er gevraagd wordt hoe je aan dat geld komt. Mijn broer heeft bv een winkel in magic the gathering kaartjes, en die kan helaas ook niet zeggen dat het hobby is en hij steeds een deel van zijn verzameling verkoopt
Hoge DPS, verder geen relevante stats voor een DH?R.plas schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:39:
[afbeelding]
net dit gevonden wat zou het waard zijn ?
Worthless dus?
Je kan gwn zoeken met die 2 properties, kijken wat dat waar is en er dan iets onder gaan zitten
Die neteller 'delicten' vinden plaats waar de belastingdienst geen jurisdictie heeft, nl het buitenland?M_V schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:54:
[...]
Je weet dat je dan een economisch delict begaat waar een gevangenisstraf opstaat?
"omzeilen" klinkt als een slimme manier om iets niet te hoeven doen, maar dit is gewoon fraude.
Of zie ik dat verkeerd?
't zou mij verder nt boeien, ik heb meerdere maten die maandelijk tussen de 500 en 1000 euro 'bijpokeren' (en soms ook verliezen
Geef een onafhankelijke partij maar de middelen dat te controleren, zo niet -> assume you're being screwed over
Mgoed, zolang ik lekker kan spelen...hoor jem ij niet klagen, mijn goal is niet geld verdienen, maar lekker levelen en gearen om diablo op inferno in elkaar te tikken
[ Voor 3% gewijzigd door Rey Nemaattori op 15-06-2012 14:25 ]
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Nu maar een fatsoenlijke machine besteld
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
chaoscontrol schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:24:
Ik had Diablo 3 op mijn werklaptop staan zodat ik de AH kon checken overdag. Is het ding doorgefikt omdat ik D3 de hele tijd op de achtergrond had openstaan...
Nu maar een fatsoenlijke machine besteld
Dat is pas toewijding.
[ Voor 3% gewijzigd door RoseSolane op 15-06-2012 14:29 ]
Dit is niet waar.. maar goed laten we het een diablo 3 forum houden!Rey Nemaattori schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:24:
[...]
Die neteller 'delicten' vinden plaats waar de belastingdienst geen jurisdictie heeft, nl het buitenland?
Of zie ik dat verkeerd?
't zou mij verder nt boeien, ik heb meerdere maten die maandelijk tussen de 500 en 1000 euro 'bijpokeren' (en soms ook verliezen)
[...]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Maar ja, hij is level 56 en in Act 2 van Hell, dus dan is het heel behoorlijk.
Unbuffed?Tsurany schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:28:
Mijn Wizard zit nu op 52k DPS, 5.4k armor en laagste resistance is 640. Opzich wel nice om mee te spelen zo
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Nee. Ik vind unbuffed stats nutteloos, ik loop altijd permanent met buffs rond dus dan is het niet relevant wat de stats unbuffed zijn naar mijn mening
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Het gaat er toch meestal vooral om om gear vergelijkingen te doen? als jij zegt dat je 40k dps hebt, dan kan iemand inschatten wat voor gear etc je hebt (zonder buffs dus).Tsurany schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:33:
[...]
Nee. Ik vind unbuffed stats nutteloos, ik loop altijd permanent met buffs rond dus dan is het niet relevant wat de stats unbuffed zijn naar mijn mening
Misschien gebruik ik wel geen buffs ^^
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Die vraag wou ik echt net hetzelfde stellen!duarf schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:38:
Weet iemand of het mogelijk is om de RMAH te gebruiken als ik een paypal account heb maar waar geen creditcard op gelinkt is? (dus met overschrijving opgeladen)
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
mauro101 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:40:
[...]
Die vraag wou ik echt net hetzelfde stellen!
De kans is misschien gelijk aan je gebruikersnaam
Ik las dat iemand hier op Tweakers dat per ongeluk had gedaan ja.. duurt wel een x dagen dan!mauro101 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:40:
[...]
Die vraag wou ik echt net hetzelfde stellen!
Signature
Hoe heb je je paypal account gelinked dan?hmr schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:44:
Ik heb 10 auctions met uitbetaling op paypall staan en heb geen CC gelinked hieraan..
(zit op t werk dus kan niet kijken hoe RMAH evt. anders eruit ziet.)
Kon gewoon via die de battle.net webpage mijn paypall account linken aan mij b.net account en dan uitbetaling op paypal zetten..mauro101 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:45:
[...]
Hoe heb je je paypal account gelinked dan?
(zit op t werk dus kan niet kijken hoe RMAH evt. anders eruit ziet.)
hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Items gekocht om te testen, vervolgens weer online gezet; met een nulletje te weinig. ARGH!
Signature
volgens mij heb ik die langs zien komen voor 30 a 40 eurootjesmouzetc schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:47:
SMART! Weer 1.5 miljoen weggespoeld:
[afbeelding]
Items gekocht om te testen, vervolgens weer online gezet; met een nulletje te weinig. ARGH!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat controleer je toch even in je auctions tab voordat je 5 minuten voorbij zijn.mouzetc schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:47:
[afbeelding]
Niet altijd, maar werd ook gebeld en liep even op een neer naar benedenMicScott schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:48:
[...]
Dat controleer je toch even in je auctions tab voordat je 5 minuten voorbij zijn.
Signature
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Troost je ermee dat je iemand anders erg blij hebt gemaaktmouzetc schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:49:
[...]
Niet altijd, maar werd ook gebeld en liep even op een neer naar beneden
Ach ja, too bad! Iemand blij, ik 1.5miljoen nepgeld minder
[ Voor 41% gewijzigd door mouzetc op 15-06-2012 14:51 ]
Signature
Sure, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel damage mijn Barb kan eten op Siegebreaker.MrVegeta schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:50:
Zijn hier nog barbs die act III siegebreaker willen doen met een Monk?
BattleTag staat in m'n signature.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Of zou het een marginaal deel zijn, waarbij het gros van de kopers max 5 geven?
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Ik wil ook wel meedoenRone schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:51:
[...]
Sure, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel damage mijn Barb kan eten op Siegebreaker.
BattleTag staat in m'n signature.
Signature
Er waren paar dagen geleden in USA aantal dingen voor $200,- ++ en zelfs voor de max van $250,- verkocht.Sneezzer schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:52:
Zouden er nu echt veel mensen zijn die 10+ euro uitgeven voor een item?
Dus ja, er zijn genoeg gekken die het doen!
Ik denk dat de prijzen van de 'toekomstige' Legendary's, mits ze een toch wel aanzienlijke boosts krijgen en ze ook daadwerkelijk nuttig zijn... voor aardige prijzen zullen worden verkocht!
Wizard hierMrVegeta schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:50:
Zijn hier nog barbs die act III siegebreaker willen doen met een Monk?
Signature
battletag > Muteki#2867
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Hoe communiceren jullie onderling als jullie aan het spelen zijn behalve de textchat?
ik gebruik altijd teamspeakDutchhaze86 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:07:
Mensen, weten jullie toevallig ook of er een voicechat mogelijkheid ingebouwt zit of ingebouwt gaat worden'?
Hoe communiceren jullie onderling als jullie aan het spelen zijn behalve de textchat?
Nee dat zit er niet in. Wij gebruiken Teamspeak.Dutchhaze86 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:07:
Mensen, weten jullie toevallig ook of er een voicechat mogelijkheid ingebouwt zit of ingebouwt gaat worden'?
We do what we must because we can.
Oke, ik zou er eens naar kijken ik gebruik uit gemak met een vriend van mij Skype..maar als we met meer willen spelen gaat dat erg lastig worden..ResuCigam schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:08:
[...]
Nee dat zit er niet in. Wij gebruiken Teamspeak.
Thanks anyhow
Voordeel van een eigen clan, eigen TSDutchhaze86 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:07:
I'm an Ironman!
Hoezo lastig? Ik speel regelmatig met 2 vrienden via een 3-man skype gesprek.Dutchhaze86 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:13:
[...]
Oke, ik zou er eens naar kijken ik gebruik uit gemak met een vriend van mij Skype..maar als we met meer willen spelen gaat dat erg lastig worden..
Thanks anyhow
Ik gebruik of Skype, of Ventrilo of Teamspeak. Soms ook nog eens Steam VoiceChat of Mumble... Ligt er aan met wie ik speelDutchhaze86 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:07:
is dit het RMAH topic dan?Alcmaria schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:14:
JONGENS! het gaat al 5 posts niet meer over het RMAH.. kunnen we wel ontopic blijven!!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Krijg je ervan hae, ik ben vervent ps3 speler met headset heb en speel voor het eerst een game op de pc dus moet nog allerlei dingen uitvinden..MrRobin schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:13:
[...]
Hoezo lastig? Ik speel regelmatig met 2 vrienden via een 3-man skype gesprek.
Sarcasme gemist?

Voor mij niet relevant, ik wil puur kijken naar hoe effectief iemand in combat is. Hoe hij dat bereikt is voor mij niet relevant, enkel interessant.frG schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:35:
Het gaat er toch meestal vooral om om gear vergelijkingen te doen? als jij zegt dat je 40k dps hebt, dan kan iemand inschatten wat voor gear etc je hebt (zonder buffs dus).
Als jij geen buffs gebruikt en ik daardoor betere stats heb dan is dat zo. Het gaat om welke stats je hebt, hoe je ze krijgt is niet relevant. De mobs in Diablo maakt het niet uit hoe je resistance zo hoog komt, enkel hoe hoog hij is op het moment dat ze je slaan.Marcvz schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:35:
Natuurlijk wel, tenminste, als je andere de mogelijkheid wilt geven hun stats met de jouwe te vergelijken.
Misschien gebruik ik wel geen buffs ^^
Als je ziet hoeveel gold er verkocht werd en voor welke prijzen verbaasd het me niks dat er behoorlijk veel mensen zijn die 10+ euro aan een item uitgeven.Sneezzer schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:52:
Zouden er nu echt veel mensen zijn die 10+ euro uitgeven voor een item?
[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 15-06-2012 15:19 ]
Verwijderd
Mee eensch.Tsurany schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:17:
[...]
Voor mij niet relevant, ik wil puur kijken naar hoe effectief iemand in combat is. Hoe hij dat bereikt is voor mij niet relevant, enkel interessant.
[...]
Als jij geen buffs gebruikt en ik daardoor betere stats heb dan is dat zo. Het gaat om welke stats je hebt, hoe je ze krijgt is niet relevant. De mobs in Diablo maakt het niet uit hoe je resistance zo hoog komt, enkel hoe hoog hij is op het moment dat ze je slaan.
Het is alleen wel handig om dan als je je DPS vermeldt, er bij te zetten of dit buffed, of unbuffed is.
Als ik zeg dat ik als DH 150k DPS heb, weten veel mensen wel dat het komt door de SS buff, maar aan aantal zullen dan denken dat ik goddelijke gear heb, een cheater ben, lieg etc..
Dus voor het gemak, gewoon zeggen ik heb 150k DPS buffed
Je hebt toch gewoon van die health globe dingen links en rechts? Die vullen na een tijdje vanzelf weer aan. Bovendien heb je ook potions enzo.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:19:
Nog tips voor WD vs diablo (normal)? Heb speciaal voor hem heel veel +vit aangetrokken en nu 4k life en poison met 60% slow en die AoE met 80% slow en beesie als tank, maar krijg nergens life van binnen, dus hij killed me alsnog eerder dan ik hem (na paar min)
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
[capslock]HEY MRVEGETA, DENK OOK EENS DAT HET PROBLEEM WELLICHT BIJ JOU KAN LIGGEN, EN POST ANDERS OP EEN FORUM WAAR BLIZZARD HET OOK KAN LEZEN.[/capslock]MrVegeta schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:25:
HEY BLIZZARD, FIX DIE RUBBERBAND ONZIN EENS.
Verwijderd
Die heb je niet in dat shadow land stuk. Misschien is 220dps echt te weinig. Dat was 480 voordat ik al die +vit aantrok, maar dan heb ik weer 2,5k ipv 4,8k life.MicScott schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:24:
[...]
Je hebt toch gewoon van die health globe dingen links en rechts? Die vullen na een tijdje vanzelf weer aan. Bovendien heb je ook potions enzo.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2012 15:30 ]
gebruik je health potions dan gewoon (Q by default)Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:29:
[...]
Die heb je niet in dat shadow land stuk. Misschien is 220dps echt te weinig. Dat was 480 voordat ik al die +vit aantrok, maar dan heb ik weer 2,5k ipv 4,8k life.
Of nog beter.. wordt gewoon niet geraakt. Je bent WD.. is niet zo heel moeilijk met je pets enzo...sleepwalkerbe schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:30:
[...]
gebruik je health potions dan gewoon (Q by default)
Fijn hè, PC gaming! ^^Dutchhaze86 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:16:
[...]
Krijg je ervan hae, ik ben vervent ps3 speler met headset heb en speel voor het eerst een game op de pc dus moet nog allerlei dingen uitvinden..
We hadden met z'n 3'en altijd Skype, maar dat is traag en schiet allemaal niet op. Zeker omdat je uit de game moet om iemand te accepteren die erbij wil of als iemand je uitnodigd. Op Teamspeak kunnen we gewoon joinen wanneer we willen. Zo'n 5-slots server kost € 17,- per jaar dus daar hoef je het niet om te laten.
op normal zijn die pets goed te gebruiken inderdaad : pets + posion dartHatsjoe schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:31:
[...]
Of nog beter.. wordt gewoon niet geraakt. Je bent WD.. is niet zo heel moeilijk met je pets enzo...
Zorgen dat je zo weinig mogelijk geraakt wordt. Kies de Skills die Damage Over Time doen, het liefst waarbij je zelf ook weer Health terug krijgt. Dat zal denk ik al wel wat schelen.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:29:
[...]
Die heb je niet in dat shadow land stuk. Misschien is 220dps echt te weinig. Dat was 480 voordat ik al die +vit aantrok, maar dan heb ik weer 2,5k ipv 4,8k life.
Hoeveel HP en DPS ik had tijdens dat gevecht weet ik niet meer, maar ik vond het op mijn Witch Doctor toch een stuk makkelijker dan op mijn Monk.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
En dat verdien je zo weer terug met het RMAH.TheNephilim schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:33:
[...]
Fijn hè, PC gaming! ^^
We hadden met z'n 3'en altijd Skype, maar dat is traag en schiet allemaal niet op. Zeker omdat je uit de game moet om iemand te accepteren die erbij wil of als iemand je uitnodigd. Op Teamspeak kunnen we gewoon joinen wanneer we willen. Zo'n 5-slots server kost € 17,- per jaar dus daar hoef je het niet om te laten.
Oh, begin ik weer over het RMAH?
C-c-c-c-combo breakerrrrr!
Gewoon gratis de Teamspeak server van de GOT guild joinen, zo kom je ook nog eens andere spelers tegenTheNephilim schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:33:
[...]
Fijn hè, PC gaming! ^^
We do what we must because we can.
Nulletje-te-weinig-mensen zijn mijn favoriete handelspartnersmouzetc schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:47:
[afbeelding]
Ik ook net weer een goede deal gemaakt -in 5min tijd:
http://i50.tinypic.com/2cxuuyt.jpg
zag ik zelf ook na 3x hem gekilled te hebben, helemaal aan de buitenrandMicScott schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:24:
[...]
Je hebt toch gewoon van die health globe dingen links en rechts? Die vullen na een tijdje vanzelf weer aan. Bovendien heb je ook potions enzo.
zo zie je maar wat voor de 1 een Aweful Signet is is voor de ander weer goedPROximity schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:37:
[...]
Nulletje-te-weinig-mensen zijn mijn favoriete handelspartners
Ik ook net weer een goede deal gemaakt -in 5min tijd:
http://i50.tinypic.com/2cxuuyt.jpg
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Verwijderd
Zal 'm nu eens me wat meer DPS proberen. Brb!Helza schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:46:
[...]
zag ik zelf ook na 3x hem gekilled te hebben, helemaal aan de buitenrand. maarja op normal heb je als ranged toch niet echt veel health nodig? meeste dmg kan je wel voorkomen
Verwijderd
Ik ben nog zeker weten een ''Noob'' in dit spel, ik ben hartstikke goed in World Of Warcraft, maar ik ga dood in nightmare ACT II
Hier mijn barbarian Build (Ik gebruik 1 hand weapon met Shield, ben bereid om 2H tegaan als dat nodig is in Nightmare, ik hou daar meer van):
http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#WebVRP!abd!bZbaba
hier mijn stats ( unbuffed):
Strenght 441
Armor: 1753
Vitality : 261
Block Chance op mijn shield: 11,0%
Level: 36
Life: 3051
Damage: 270,06
Ik denk dat dit zo beetje alle belangrijke stats zijn?
Thanks
Adios
Je damage echt maar 270 totaal?Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:52:
Ik snap er NIKS van!
Ik ben nog zeker weten een ''Noob'' in dit spel, ik ben hartstikke goed in World Of Warcraft, maar ik ga dood in nightmare ACT II, en ACT I heb ik ook niet echt ''vloeiend'' gedaan, het is wel gelukt, maar met veel...death's.
Adios
Signature
je gaat geheid nog veel vaker dood weest niet bangVerwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:52:
Ik snap er NIKS van!
Ik ben nog zeker weten een ''Noob'' in dit spel, ik ben hartstikke goed in World Of Warcraft, maar ik ga dood in nightmare ACT II, en ACT I heb ik ook niet echt ''vloeiend'' gedaan, het is wel gelukt, maar met veel...death's.
Hier mijn barbarian Build (Ik gebruik 1 hand weapon met Shield, ben bereid om 2H tegaan als dat nodig is in Nightmare, ik hou daar meer van):
Strenght 441
Thanks
Adios
Verwijderd
Nogmaals, bedankt voor de helpers!
Ik ben level 34 en heb 350 damage ofzo, ik ben dus wel een n00b. Dus je damage is gewoon te laag denk ik xDVerwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:52:
Ik snap er NIKS van!
Strenght 441
Thanks
Adios
Edit: 'Pound of flesh' zou ik niet meenemen
ik zit in Nightmare Act 2 met 1000 DPS, 6k life dual wield monk... (level 40) heb gewoon 2 100dps weapons van AH geplukt, hiervoor had ik 600dps.
Meer DPS is al snelle fix, meer vit is ook niet vervelend, mijn wiz had in Act 2 NM al veel meer Life.. Zonder AH te hebben gebruikt.Megalodon86 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:55:
Je heb meer VIT, meer dps en meer blockchance nodig lijkt me...
Verwijderd
oh boy, en wat gebruik je als weapon als ik vragen mag?TheNephilim schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:55:
[...]
Ik ben level 34 en heb 350 damage ofzo, ik ben dus wel een n00b. Dus je damage is gewoon te laag denk ik xD
Edit: 'Pound of flesh' zou ik niet meenemen
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging