Een tijd lang klein patchen zodat andere gear interessant wordt (Increased Attack Speed nerfen bijvoorbeeld), ook dingen zoals dat legendaries ineens weer interessant worden. Daarna een uitbreiding, die weer oneindig patchen, herhaal.DJskippy schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:06:
Hmmm, als ik dit zo zie met die prijzen in de RMAH, dan zou het toch ook lonend voor Blizzard moeten zijn om (een aantal) expansions (of free content) te publiceren voor Diablo?
Ik bedoel dan krijg je nog betere items en een hoger level (> 60) en dan blijft het economisch ook interessant om items te blijven kopen op de RMAH.
Als ze dat niet doen dan moet de economie (van Diablo) toch instorten? Er komen anders steeds meer items, gold en gems beschikbaar, maar er verdwijnt relatief weinig uit het spel. En als ze geen ladder reset kunnen doen hoe gaan ze dit dan oplossen? Benieuwd of ze hierover hebben nagedacht.
Tuurlijk is hierover nagedacht, die levelcap gaat echt wel omhoog. Een indicatie is de achievement Prepared for Battle: Equip all inventory slots with items requiring level 60 or higher. De cap is ook supersnel bereikt nu, dat werkt niet mee voor de lange termijn. Waarschijnlijk is het nu op 60 gecapped zodat inderdaad iedereen weer opnieuw kan beginnen bij de violgende expansion (hallo RMAH-fees van mensen met meer geld dan tijd/geduld/zelfbeheersing als ie uit is).
Haha, ja een verhoogde level cap, en dan zijn al die lvl60 items meteen niets meer waard
Dat zou ik wel triest vinden... kan je eigenlijk niet meer maken nu.
Kom je thuis.. ligt de collectors edition ineensin je brievenbus. Helemaal vergeten dat ik had mee gedaan met een of andere prijsvraag..
vraagje is eigenlijk. Ik heb nu de collectors edition geactiveerd maar ik zie bij mijn huidige char nog niet de ingame extra's verschijnen. Weet iemand of dat nog gaat komen of dat dat bij een nieuwe char het geval is ( zal is testen )
vraagje is eigenlijk. Ik heb nu de collectors edition geactiveerd maar ik zie bij mijn huidige char nog niet de ingame extra's verschijnen. Weet iemand of dat nog gaat komen of dat dat bij een nieuwe char het geval is ( zal is testen )
Laatste informatie die ik gezien heb is dat je je Blizzard tegoed nog steeds kunt laten overmaken naar een paypal account (geen idee wat ze daar dan weer voor in rekening brengen).Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:07:
[...]
als je paypal gebruikt gaat het gewoon naar je paypal account, als je battle.net balance gebruikt gaat het daar naar toe (let wel op dat je geld van je battle.net balance op geen enkele manier naar echt geld kunt laten omzetten)
En toch denk ik net zoals de mensen boven mij, dat dit toch echt nodig zal zijn om het spel maanden / jaren interessant en leuk te houden. En Blizzard zal er zeker goed aan verdienen.Zoijar schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:17:
Haha, ja een verhoogde level cap, en dan zijn al die lvl60 items meteen niets meer waardDat zou ik wel triest vinden... kan je eigenlijk niet meer maken nu.
Ik kan me zelf voorstellen dat ze met kleine gratis content patches komen (zoals PvP), puur en alleen omdat ze ook op de RMAH verdienen. (Hoewel ze gezegd hebben dat het geen WoW is en dat mensen geen gratis content hoeven te verwachten.)
Extra's zie je alleen bij een nieuwe char, had namelijk hetzelfde (alleen dan icm guest pass char en CE)Webgnome schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:20:
Kom je thuis.. ligt de collectors edition ineensin je brievenbus. Helemaal vergeten dat ik had mee gedaan met een of andere prijsvraag..
Je zou overigens wel de dingen via de stash over kunnen zetten dacht ik.
Opent wel wat geinige mogelijkheden. Eventjes dik investeren op de RMAH en vervolgens act 4 gaan farmen om het allemaal met winst terug te verdienen ;-)
Dat lijkt me nou weer geen goed plan.NeilForeal schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:23:
Opent wel wat geinige mogelijkheden. Eventjes dik investeren op de RMAH en vervolgens act 4 gaan farmen om het allemaal met winst terug te verdienen ;-)
Verwijderd
ik denk dat veel mensen nu zo denken maar dat dat anders voor ze uit gaat pakken en de markt flink zal dalenNeilForeal schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:23:
maja mijn geld is binnen dus ja
Ziet er toch naar uit dat je gelijk hebtRyan1981 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:21:
[...]
Laatste informatie die ik gezien heb is dat je je Blizzard tegoed nog steeds kunt laten overmaken naar een paypal account (geen idee wat ze daar dan weer voor in rekening brengen).

Can players choose to get cash from currency-based auction house sales, instead of having the proceeds deposited into their Battle.net account?
Yes, as an advanced feature, players will have the option of attaching an account with an approved third-party payment service to their Battle.net account. Once this has been completed, proceeds from the sale of items in the currency-based auction house can be deposited into their third-party payment service account. “Cashing out” would then be handled through the third-party payment service. Note that this process will be subject to applicable fees charged by Blizzard and the third-party payment service. Also, any proceeds from the sale of items in the currency-based auction house that have been deposited into the Battle.net account will not be transferrable to the third-party payment service account. Not all regions will support this advanced feature at launch. Region-specific details, as well as details regarding which third-party payment services will be supported and the fee that Blizzard will charge for the cash-out process, will all be provided at a later date.
[ Voor 53% gewijzigd door Ryan1981 op 15-06-2012 12:27 ]
Er zijn mensen met veel tijd en weinig geld, de sellers.
Er zijn mensen met veel geld en weinig tijd, de buyers.
Er zijn mensen met veel tijd en veel geld..... it's unfair!
Ik zeg, balans!
Overigens denk ik ook dat de prijzen gestaag zullen gaan zakken nu dat er steeds meer spelers items van hoge kwaliteit gaan droppen en met dat de spelers met veel geld zichzelf snel maximaliseren.
Ik zeg, balans!
Overigens denk ik ook dat de prijzen gestaag zullen gaan zakken nu dat er steeds meer spelers items van hoge kwaliteit gaan droppen en met dat de spelers met veel geld zichzelf snel maximaliseren.
Grijns en mensen, niet vergeten je inkomsten op te geven aan de belastingdienst, als je zeer serieus bezig gaat met handelen hoor
Ik heb een Ceremonial Dagger gecraft (zonder Blacksmit) Stats weet ik helaas niet.

Ben benieuwd naar jullie mening

Moeten we nog wel even bepalen waar dit onder valt, kansspel?bangkirai schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:30:
Grijns en mensen, niet vergeten je inkomsten op te geven aan de belastingdienst, als je zeer serieus bezig gaat met handelen hoor
Haha nice, ziet er goed uitBulls schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:31:
Ik heb een Ceremonial Dagger gecraft (zonder Blacksmit) Stats weet ik helaas niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 32% gewijzigd door Baroshir op 15-06-2012 12:33 ]
Hij is in elk geval legendaryBulls schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:31:
[afbeelding]
[afbeelding]
Can I convert my Battle.net Balance into cash?
Any amount you add to your Battle.net Balance, either through an approved payment method or by adding Diablo III auction house earnings to your Battle.net Balance, will not be refundable (except as otherwise provided by law), and you are not able to convert that Balance into cash. Battle.net Balance can only be used to buy designated Blizzard Entertainment products and services or to acquire items from Diablo III's currency-based auction house. In certain regions, Diablo III players may choose to receive cash, rather than add to their Battle.net Balance, from the sale of an item from the currency-based auction house. Those players will be able to do so via PayPal for an additional fee. Players will need to determine which method they wish to use at the time they post their auction. For more information on the currency-based auction house, see the Auction House FAQ.
Any amount you add to your Battle.net Balance, either through an approved payment method or by adding Diablo III auction house earnings to your Battle.net Balance, will not be refundable (except as otherwise provided by law), and you are not able to convert that Balance into cash. Battle.net Balance can only be used to buy designated Blizzard Entertainment products and services or to acquire items from Diablo III's currency-based auction house. In certain regions, Diablo III players may choose to receive cash, rather than add to their Battle.net Balance, from the sale of an item from the currency-based auction house. Those players will be able to do so via PayPal for an additional fee. Players will need to determine which method they wish to use at the time they post their auction. For more information on the currency-based auction house, see the Auction House FAQ.
Ryan1981 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:21:
[...]
Laatste informatie die ik gezien heb is dat je je Blizzard tegoed nog steeds kunt laten overmaken naar een paypal account (geen idee wat ze daar dan weer voor in rekening brengen).
Yep, ff een Lvl 1 aanmaken en je Dye en Wings in Stash stoppen.Puc van S. schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:22:
[...]
Extra's zie je alleen bij een nieuwe char, had namelijk hetzelfde (alleen dan icm guest pass char en CE)
Je zou overigens wel de dingen via de stash over kunnen zetten dacht ik.
Je bent weinig tijd en weinig geld vergeten.... de net afgestudeerde studenten?NeilForeal schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:30:
Er zijn mensen met veel tijd en weinig geld, de sellers.
<troll mode on>Die is toch minstens 1mil waard hoorBulls schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:31:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik verwacht iig een ferme prijsdaling in de komende dagen, hopelijk worden de items in de AH nu ook goedkoper door het overaanbod aan items op de RMAH.
Mensen,
Ik heb nog 2 free passes voor Diablo en volgens mij ook nog een voor WOW. Gebruik ze zelf niet en kan er volgens mij mensen blij mee maken hier als ik het zo lees..
Ben momenteel tot half 7 aan het werk, maar als je mij een DM stuurt dan zorg ik dat de eerste 2/3 reacties de codes worden toegezonden als ik thuis kom
Ik heb nog 2 free passes voor Diablo en volgens mij ook nog een voor WOW. Gebruik ze zelf niet en kan er volgens mij mensen blij mee maken hier als ik het zo lees..
Ben momenteel tot half 7 aan het werk, maar als je mij een DM stuurt dan zorg ik dat de eerste 2/3 reacties de codes worden toegezonden als ik thuis kom
Valt nederland onder de regio waar je je geld kan overzetten naar je PayPal account? ik vind dit maar wazig..Patvs schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:34:
Can I convert my Battle.net Balance into cash?
[...]
Als er staat dat je je "geld" alleen uit kan geven aan Blizzard zaken of aan de RMAH.. is het nooit echt geld geweest.. er is alleen een EURO teken voor gezet.. je zou het kunnen hernoemen naar BlizzardGold en dan werkt het precies het zelfde ...Je kan voor Blizzardgold dan ook spellen kopen bij Blizzard..
Wauuw sickPROximity schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:37:
jeeeej
Net m'n eerste RMAH verkoop - 1000 dps 1hander.
http://www.imghost.nl/download/jeeej.jpg
Ow ik zie dat je netjes een 'afschrift'-email krijgt.
Greetings **** (Prox),
Congratulations on your successful auction in Diablo III!
Item name 1 Horrid Wedge
Time of transaction 15 June 2012 11:32 AM BST
Sale price €100.00
Transaction fee €1.00
Applicable taxes €0.00
Your proceeds €99.00
The proceeds from this auction will be automatically transferred to your Battle.net Balance. Please allow up to 72 hours for the proceeds to transfer. To view this auction, please see the "Completed" tab in the Diablo III Auction House user interface.
Thank you for participating in the Diablo III Auction House!
Regards,
Customer Support
Blizzard Entertainment
http://www.blizzard.com/support
En nog een 2de email
Greetings **** (Prox),
Thank you for participating in the Diablo III Auction House! An auction associated with your account recently completed and is now in review.
Item name 1 Horrid Wedge
Sale price €100.00
This review is a routine step to ensure that every transaction is handled safely and securely for auction participants. If the transaction is approved, the auctioned item will be delivered to the buyer within 48 hours. Proceeds from this auction will be delivered to the seller's account within 5 days and in most cases within 72 hours.
For more information see the Diablo III transaction status article: http://battle.net/support/article/2100023
Regards,
Customer Support
Blizzard Entertainment
Mooi overzichtelijk
Greetings **** (Prox),
Congratulations on your successful auction in Diablo III!
Item name 1 Horrid Wedge
Sale price €100.00
Transaction fee €1.00
Applicable taxes €0.00
Your proceeds €99.00
The proceeds from this auction will be automatically transferred to your Battle.net Balance. Please allow up to 72 hours for the proceeds to transfer. To view this auction, please see the "Completed" tab in the Diablo III Auction House user interface.
Thank you for participating in the Diablo III Auction House!
Regards,
Customer Support
Blizzard Entertainment
En nog een 2de email
Greetings **** (Prox),
Thank you for participating in the Diablo III Auction House! An auction associated with your account recently completed and is now in review.
Item name 1 Horrid Wedge
Sale price €100.00
This review is a routine step to ensure that every transaction is handled safely and securely for auction participants. If the transaction is approved, the auctioned item will be delivered to the buyer within 48 hours. Proceeds from this auction will be delivered to the seller's account within 5 days and in most cases within 72 hours.
For more information see the Diablo III transaction status article: http://battle.net/support/article/2100023
Regards,
Customer Support
Blizzard Entertainment
Mooi overzichtelijk
Ik baal nu wel behoorlijk dat ik in de afgelopen weken mijn items verkocht heb voor gold. Als ik dit zo zie had je met een stapel goede - echt goede - items, flink kunnen cashen .. Wat een bedragen.
My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)
100 euro voor een 1k dps 1 hander? Das wel absurd, hoop dat er life on hit op zat 
Das wel in 1 keer je collector's edition terugverdiend als je die hebt
Das wel in 1 keer je collector's edition terugverdiend als je die hebt
[ Voor 31% gewijzigd door Baroshir op 15-06-2012 12:43 ]
Ben sowieso erg benieuwd naar de statsBaroshir schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:41:
100 euro voor een 1k dps 1 hander? Das wel absurd, hoop dat er life on hit op zat
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
De top-level items zoals deze die verkocht worden voor >100€, droppen die ook in act3 of is dat enkel act4? Voor de nieuwe patch uiteraard.
Zijn nu wel erg benieuwd naar de stats natuurlijk!PROximity schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:41:
Ow ik zie dat je netjes een 'afschrift'-email krijgt.
Mooi overzichtelijk
Signature
Zat geen life on hit op. 2200 Life on kill (is super goed ivm hydra bug) - 100 vit - 1.62 attack speed en +9% magic missile damage. Het semi-perfecte wizard wapen
Even een tipje van een zeer gedreven diablo-trader / moneymaker - Ik dus: Als je echt goede gear hebt op je account, overweeg deze dan nu te verkopen. Prijzen zijn nu nog hoog en de komende 2-3 dagen zal de concurrentie enorm toenemen en er enorme inflatie optreden.
Dit wapen dat ik verkocht was mijn oude mainhand maar ik verwacht de komende dagen iets soortgelijks op te pikken voor de helft van de prijs. Ik heb ook mijn amulet - bracers en offhand erop staan. Op amerika is de $ : Gold ratio op rmah van 7 : 1M al naar 4.5 : 1M gezakt. Je moet dus ook bedenken dat dit wapen dat ik verkocht wel tussen de 10 en 15 miljoen gold waard was.
Ik heb al meer dan een half maandsalaris winst aan dit spel
Sell high - Buy low jongens!
Even een tipje van een zeer gedreven diablo-trader / moneymaker - Ik dus: Als je echt goede gear hebt op je account, overweeg deze dan nu te verkopen. Prijzen zijn nu nog hoog en de komende 2-3 dagen zal de concurrentie enorm toenemen en er enorme inflatie optreden.
Dit wapen dat ik verkocht was mijn oude mainhand maar ik verwacht de komende dagen iets soortgelijks op te pikken voor de helft van de prijs. Ik heb ook mijn amulet - bracers en offhand erop staan. Op amerika is de $ : Gold ratio op rmah van 7 : 1M al naar 4.5 : 1M gezakt. Je moet dus ook bedenken dat dit wapen dat ik verkocht wel tussen de 10 en 15 miljoen gold waard was.
Ik heb al meer dan een half maandsalaris winst aan dit spel
Sell high - Buy low jongens!
Hoop nu echter wel dat er nog goede items op GAH gepost blijven worden, dat risico krijg je nu wel. In ieder geval de eerste paar weken schat ik dat dit een stuk minder wordt.
Act3 en act4 droppen dezelfde kwaliteit loot heeft Blizzard gezegdSfinx- schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:43:
De top-level items zoals deze die verkocht worden voor >100€, droppen die ook in act3 of is dat enkel act4? Voor de nieuwe patch uiteraard.
Ik moet het ook nog zien dat dit spel nog een jaar blijft draaien zoals nu. Zelf heb ik het eigenlijk wel weer gezien. Ik kan door inferno komen, alleen kost het gewoon veel moeite. Het speelt niet echt leuk. Betere gear ga ik ook niet meer vinden zonder dagen lang een spel te farmen dat ik niet echt leuk meer vind, en kopen is geen optie omdat alles miljoenen kost. Dus... waarom speel ik het nog? Het is min of meer klaar. De inferno challenge is nagenoeg voorbij (zit nu einde act 4, ik geloof wel dat ik op den duur diablo kan doden) ... Denk dat veel mensen er net zo over gaan denken over een paar weken. Als het over 6 maanden nog zo is zullen er alleen een klein groepje fans overblijven. Wat dat betreft heb je gelijk dat er iets moet gebeuren.DJskippy schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:21:
En toch denk ik net zoals de mensen boven mij, dat dit toch echt nodig zal zijn om het spel maanden / jaren interessant en leuk te houden. En Blizzard zal er zeker goed aan verdienen.
Ik kan me zelf voorstellen dat ze met kleine gratis content patches komen (zoals PvP), puur en alleen omdat ze ook op de RMAH verdienen. (Hoewel ze gezegd hebben dat het geen WoW is en dat mensen geen gratis content hoeven te verwachten.)
PvP lijkt me echt niks aan. Een duel accepteren en dan kijken wie wie als eerste raakt. En ik betwijfel sterk of daar een goede balans tussen klasses in te vinden is. Of de DH one-shot de barb, of niet en dan slaat de barb de DH in een klap...
[ Voor 8% gewijzigd door Zoijar op 15-06-2012 12:51 ]
Ik vond toevallig nog een oude screenshot van het wapen.mouzetc schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:47:
[...]
Zijn nu wel erg benieuwd naar de stats natuurlijk!
Op 29 mei gevonden
http://www.imghost.nl/download/selling.jpg
Rond de 15miljoen waard. Prijs van 100,- is een redelijke strakke marktprijs. Maximaal 140,- maar dat risico wou ik niet nemen.
Ik ben inmiddels mijn 3e char naar 60 aan het brengen, maar het wordt inderdaad de vraag wat ik ga doen na mijn 5e class op 60 en dat ga ik over een aantal weken toch wel bereiken... Hardcore brengt dan wellicht de uitdaging nog wel, zeker door het verminderd recyclen van items (char dood - goede items weg) is er goeie kans dat dit net f wat langer interessant blijft!Zoijar schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:48:
[...]
Ik moet het ook nog zien dat dit spel nog een jaar blijft draaien zoals nu. Zelf heb ik het eigenlijk wel weer gezien. Ik kan door inferno komen, alleen kost het gewoon veel moeite. Het speelt niet echt leuk. Betere gear ga ik ook niet meer vinden zonder dagen lang een spel te farmen dat ik niet echt leuk meer vind, en kopen is geen optie omdat alles miljoenen kost. Dus... waarom speel ik het nog? Het is min of meer klaar. De inferno challenge is nagenoeg voorbij (zit nu einde act 4, ik geloof wel dat ik op den duur diablo kan doden) ... Denk dat veel mensen er net zo over gaan denken over een paar weken. Als het over 6 maanden nog zo is zullen er alleen een klein groepje fans overblijven. Wat dat betreft heb je gelijk dat er iets moet gebeuren.
Ik raad aan om hardcore te gaan spelen. Dat doe ik ook nu mijn SC main downtime heeft. Is heel uitdagend! Een totaal andere spelervaring!
Ik ben van mening dat een spel je moet blijven uitdagen.. in plaats van de je de uitdaging moet zoeken in het spel.. Mijn interesse in Diablo begint al flink af te nemen.. Dat is niet erg.. ik heb er al zo een 150 uur in zitten en dat is natuurlijk prima.Baroshir schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:52:
[...]
Ik ben inmiddels mijn 3e char naar 60 aan het brengen, maar het wordt inderdaad de vraag wat ik ga doen na mijn 5e class op 60 en dat ga ik over een aantal weken toch wel bereiken... Hardcore brengt dan wellicht de uitdaging nog wel, zeker door het verminderd recyclen van items (char dood - goede items weg) is er goeie kans dat dit net f wat langer interessant blijft!
Werd voor mij beetje langdradig tot ik lvl 60 werd. Nu wil ik elke keer niet stoppen door die NV stacksAlcmaria schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:55:
[...]
Ik ben van mening dat een spel je moet blijven uitdagen.. in plaats van de je de uitdaging moet zoeken in het spel.. Mijn interesse in Diablo begint al flink af te nemen.. Dat is niet erg.. ik heb er al zo een 150 uur in zitten en dat is natuurlijk prima.
Ik geloof nog niet helemaal in de werkelijke waarde van items. Meer dan 100 euro is echt absurd en ik vermoed een beetje dat vrienden van spelers hoog bieden en opkopen om zo de marktwerking op gang te brengen en de waarde hoog te maken en houden als ik eerlijk ben. Je zou ook stom zijn als je het niet doet overigens
Volgens mij zijn deze eerste weken het moment waarop je het meeste kan verdienen.
Verwijderd
Waarom zou je voor de leuk geld aan Blizzard geven?aapelite schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:57:
Ik geloof nog niet helemaal in de werkelijke waarde van items. Meer dan 100 euro is echt absurd en ik vermoed een beetje dat vrienden van spelers hoog bieden en opkopen om zo de marktwerking op gang te brengen en de waarde hoog te maken en houden als ik eerlijk ben. Je zou ook stom zijn als je het niet doet overigensVolgens mij zijn deze eerste weken het moment waarop je het meeste kan verdienen.
Omdat je dat wel terug verdient als je daarna je producten voor die prijs echt kan verkopenVerwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:59:
[...]
Waarom zou je voor de leuk geld aan Blizzard geven?
Maar goed, gold en gems etc kunnen nog niet in RMAH?
Misschien ben ik nu wel een doemdenker, maar nu de RMAH live is, worden er dan nog wel items op de GoldAH geplaatst?
Ok, ik had vanochted dus mijn eerste items op het AH gezet (gewoon startprijs van £2 en dan maar zien waar het op eindigd) maar dit dus aan mijn battle.net laten uitbetalen, tenminste, dat denk ik.
Kan iemand hier mij vertellen hoe ik er van verzekerd ben dat het naar mijn Paypal gaat? Mijn paypal is gekoppeld en staat nu als primair betalings middel wanneer ik inlog op battle.net via een browser maar hoe weet ik nu zeker dat als ik iets op het RMAH plaats dat het geld ook naar mijn Paypal gaat en niet naar battle.net? Kun je dat alleen instellen in de game client, zo ja dan moet ik dat vanmiddag maar even doen.
Geen nood aan de man, ik was al van plan de SC2 expansie te kopen zodra hij er is (mochten mijn items zoveel opleveren wat ik niet verwacht want ze zijn echt niet goed of zo) dus dat geld komt wel op maar ik vind het persoonlijk toch wel heel sterk dat ze hier mee weg kunnen komen dat echt ontvangen geld niet meer omgezet kan worden (tegen 15% extra) naar echt geld. Hier gaan ze veel mee verdienen als je het mij vraagt
Kan iemand hier mij vertellen hoe ik er van verzekerd ben dat het naar mijn Paypal gaat? Mijn paypal is gekoppeld en staat nu als primair betalings middel wanneer ik inlog op battle.net via een browser maar hoe weet ik nu zeker dat als ik iets op het RMAH plaats dat het geld ook naar mijn Paypal gaat en niet naar battle.net? Kun je dat alleen instellen in de game client, zo ja dan moet ik dat vanmiddag maar even doen.
Geen nood aan de man, ik was al van plan de SC2 expansie te kopen zodra hij er is (mochten mijn items zoveel opleveren wat ik niet verwacht want ze zijn echt niet goed of zo) dus dat geld komt wel op maar ik vind het persoonlijk toch wel heel sterk dat ze hier mee weg kunnen komen dat echt ontvangen geld niet meer omgezet kan worden (tegen 15% extra) naar echt geld. Hier gaan ze veel mee verdienen als je het mij vraagt
Stel je in per auction die je aanmaakt.Ryan1981 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:03:
Ok Thanks
Mwja, ik heb het niet zo op HC. Een lag spike of even niet opletten en je bent alles kwijt... Dat is een verkeerde manier van moeilijk. Heel Diablo 3 is eigenlijk op een verkeerde manier moeilijk. Het is eerder frustrerend dan uitdagend.PROximity schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:54:
Ik raad aan om hardcore te gaan spelen. Dat doe ik ook nu mijn SC main downtime heeft. Is heel uitdagend! Een totaal andere spelervaring!
Ik heb me prima vermaakt hoor, en ik zal het ook nog best wel spelen, maar als ik eerlijk ben vind ik dit toch een ontzettend slecht ontworpen spel wat betreft game play en mechanics.
Klopt het dat je nog geen gems e.d. kunt kopen/verkopen?
Signature
Er is geen werkelijke waarde, tis wat de gek er voor geeft.aapelite schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:57:
Ik geloof nog niet helemaal in de werkelijke waarde van items. Meer dan 100 euro is echt absurd en ik vermoed een beetje dat vrienden van spelers hoog bieden en opkopen om zo de marktwerking op gang te brengen en de waarde hoog te maken en houden als ik eerlijk ben. Je zou ook stom zijn als je het niet doet overigensVolgens mij zijn deze eerste weken het moment waarop je het meeste kan verdienen.
En er lopen genoeg gekken op deze planeet rond
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
anders zet je gewoon een 2e item op je AH, die doe je naar je paypl, doe je FAR op en dan gewoon zelf kopen, geld terug en naar je paypal
Leuk voer voor de belastingdienst...
Aangezien ik hier geen toegang heb voor bepaalde sites, is de placement fee op de RMAH ook met echt geld?
Aangezien ik hier geen toegang heb voor bepaalde sites, is de placement fee op de RMAH ook met echt geld?
Ik denk dat vooral de transactie duur problemen op gaat leveren , heb net 10 euro op mijn b net account gezet via paypal , deze koppelde paypal gelijk zonder cc. nu wachten hoelang het duurt voordat het op mijn b net account staat. Ik denk dat als je al geld op je paypal account hebt staan de transactie duur korter is . maargoed dat is even afwachten natuurlijk .
BD heeft er niks mee te maken. Gewoon lekker in je zak en klaar is keesdeadsy33 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:10:
Leuk voer voor de belastingdienst...
GTA VI - All aboard the hype train!!
Totdat je er veel geld mee verdient en de belastingdienst zich toch afvraagt waarom je ineens zoveel kan uitgevenSir_Hendro schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:14:
[...]
BD heeft er niks mee te maken. Gewoon lekker in je zak en klaar is kees
Is toch net als een strandjutter die een metaaldetector koopt en zn loot op marktplaats verkoopt. Moet die dat ook allemaal opgeven?
Ik weet het niet iig.
De vraag is ook of je echt noemenswaardig veel omzet kan draaien. het kan volgens mij wel, maar dan moet je er ook je werk van gaan maken zon beetje wil het opvallen.
De vraag is ook of je echt noemenswaardig veel omzet kan draaien. het kan volgens mij wel, maar dan moet je er ook je werk van gaan maken zon beetje wil het opvallen.
Dat klopt.mouzetc schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:08:
Klopt het dat je nog geen gems e.d. kunt kopen/verkopen?
Op marktplaats betaal je ook geen cent belasting.Puc van S. schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:20:
[...]
Totdat je er veel geld mee verdient en de belastingdienst zich toch afvraagt waarom je ineens zoveel kan uitgeven
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Komt dat niet omdat de BTW van die producten al betaald is? Daarnaast zal de BD er vast wel wat van vinden als je meer dan het toegestane "bijverdiend" op marktplaats.Xenomorphh schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:26:
[...]
Op marktplaats betaal je ook geen cent belasting.
[ Voor 18% gewijzigd door Magic op 15-06-2012 13:28 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
En je wil niet weten hoe vaak mensen "handelen op marktplaats" gewoon op hun CV zetten als werkervaring. Ja, werk zonder belasting te betalen, wil ik ook welXenomorphh schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:26:
[...]
Op marktplaats betaal je ook geen cent belasting.
Zou raar zijn, als ik een 2e hands auto koop kost me dat toch ook nog een keer belasting?Magic schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:28:
[...]
Komt dat niet omdat de BTW van die producten al betaald is?
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Als het beroepsmatig is wel ja. Dus een keer je loot verkopen is niet erg, maar elke maand met regelmaat voor een paar honderd euro, dan moet je het opgeven.aapelite schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:22:
Is toch net als een strandjutter die een metaaldetector koopt en zn loot op marktplaats verkoopt. Moet die dat ook allemaal opgeven?Ik weet het niet iig.
Het gemene is dat blizzard de markt totaal kan manipuleren. Naar hoe zij het meeste omzet eruit kunnen halen.
Drop rates of random stats aanpassen en de prijzen kunnen weer omhoog gaan.
Dit spel is heel erg item afhankelijk, wat is de main skill die je hier moet hebben dan? Tijd om te farmen of geld?
Dus ook met pvp, kan je skill op een gegeven moment niet op tegen beter gegearde tegenstanders.
Dit spel is heel erg item afhankelijk, wat is de main skill die je hier moet hebben dan? Tijd om te farmen of geld?
Dus ook met pvp, kan je skill op een gegeven moment niet op tegen beter gegearde tegenstanders.
Niet vergeten, bij het innen van je winst via PayPal gaat er 15% van het bedrag naar Blizzard. Dus die zijn al lekker aan het incasseren
kortom niet je werk van maken, maar wel blijven doen = ching.Zoijar schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:29:
[...]
Als het beroepsmatig is wel ja. Dus een keer je loot verkopen is niet erg, maar elke maand met regelmaat voor een paar honderd euro, dan moet je het opgeven.
Idd, heel erg smerig is het..Patvs schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:31:
Het gemene is dat blizzard de markt totaal kan manipuleren. Naar hoe zij het meeste omzet eruit kunnen halen.
psn: HertogJack
Verwijderd
ach mensen waar maken we ons druk over, anders hadden we maandelijks moeten betalen heb ik toch echt liever dit he
En Paypal vraagt weer 3,4 of 3,9 % + 0,35 euro aan transactiekosten per keer.
Zie: https://www.paypal-nederl...iculier/start/kosten.html
Dan blijft een heel klein deel over voor jou....
[ Voor 15% gewijzigd door Geen12 op 15-06-2012 13:34 ]
Nee, want eigenlijk moet je het sowieso als neveninkomsten opgeven. Het is meer dat ze over een paar honderd euro uit je hobby niet moeilijk doen. Dus als jij er 20k mee verdient en een auto koopt heb je wel kans dat er gevraagd wordt hoe je aan dat geld komt. Mijn broer heeft bv een winkel in magic the gathering kaartjes, en die kan helaas ook niet zeggen dat het hobby is en hij steeds een deel van zijn verzameling verkooptMektheb schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:32:
kortom niet je werk van maken, maar wel blijven doen = ching.
tuurlijk, leuk zak centje verdienen is mooi.
maar waar is het game skill aspect gebleven?
maar waar is het game skill aspect gebleven?
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:33:
ach mensen waar maken we ons druk over, anders hadden we maandelijks moeten betalen heb ik toch echt liever dit he
Dus zowel Blizzard als PayPal verdienen lekkerGeen12 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:33:
Inderdaad. Inkomstenbelasting zal wel niet afgedragen hoeven worden zolang je maar een betaalde baan hebt. Ik vraag me wel af of er een vorm van kansbelasting geheven kan worden. Alhoewel, als RMAH als een soort van kansspel wordt gezien moet Blizzard eerst even een vergunning aanvragen in Den HaagMektheb schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:32:
[...]
kortom niet je werk van maken, maar wel blijven doen = ching.
Is het spelen van een game naast een 40 urige werkweek op te vatten als werk? Misschien wel ,heb er geen verstand van, maar lijkt me wel wat vreemd.Zoijar schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:35:
[...]
Nee, want eigenlijk moet je het sowieso als neveninkomsten opgeven. Het is meer dat ze over een paar honderd euro uit je hobby niet moeilijk doen. Dus als jij er 20k mee verdient en een auto koopt heb je wel kans dat er gevraagd wordt hoe je aan dat geld komt. Mijn broer heeft bv een winkel in magic the gathering kaartjes, en die kan helaas ook niet zeggen dat het hobby is en hij steeds een deel van zijn verzameling verkoopt
[ Voor 27% gewijzigd door RoseSolane op 15-06-2012 13:40 ]

net dit gevonden wat zou het waard zijn ?
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
1208 gold, verder waardeloos lijkt me.R.plas schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:39:
[afbeelding]
wel hoge dps

Vooral de combinatie +Str en +Int is echt uber goed...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
ja zoeits vermoede ik al xDOkkE schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:42:
[...]
Maakt niet uit. Inkomsten zijn inkomsten, en daar zal belasting over worden betaald... death and taxesRoseSolane schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:38:
Is het spelen van een game naast een 40 urige werkweek op te vatten als werk? Misschien wel ,heb er geen verstand van, maar lijkt me wel wat vreemd.
geniaal idee: Die items via ebay of marktplaats verkopen!?
Kan goedkoper dan via blizzard.
EN alleen maar om blizzard te narren
Kan goedkoper dan via blizzard.
EN alleen maar om blizzard te narren
Kan je het wellicht niet onder kansspel inkomsten plaatsen? Dat is een wat vriendelijker belastingtarief geloof ikZoijar schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:43:
[...]
Maakt niet uit. Inkomsten zijn inkomsten, en daar zal belasting over worden betaald... death and taxes
Het vinden van een item met waarde kan gezien worden als een loterij. Er is totaal geen garantie dat je na 40 uur 'werken' iets gevonden hebt dat geld waard is. Uiteraard vergroot je wel je kansen door heel veel te spelen, maar dat is niet anders dan 1.000 krasloten kopen i.p.v. één.
Als je mazzel hebt 10.000.R.plas schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:39:
[afbeelding]
Ik verkocht een 999 dps 1h crossbow voor 700k. Dingen zijn niets meer waard. Volgens mij hebben DH's ook liever een 2h + quiver
edited: ik spreek m'n mond voorbij
[ Voor 95% gewijzigd door PROximity op 15-06-2012 13:58 ]
Je weet dat je dan een economisch delict begaat waar een gevangenisstraf opstaat?
"omzeilen" klinkt als een slimme manier om iets niet te hoeven doen, maar dit is gewoon fraude.
[ Voor 44% gewijzigd door Cloud op 15-06-2012 15:01 ]
Het ging ons (of mij in ieder geval) ook niet om of we het wel of niet moeten opgeven, maar meer om het kans-aspect. Ik vind het meer een kansspel dan werk
Zal trouwens zelf wel niet kunnen profiteren. Ben pas Lvl 30+ en met mijn main in NM act 1. Daar zal wel niet veel geld mee te verdienen vallen. En dan moet ik ook nog eerst een authenticator aanschaffen (fysiek)/installeren (winauth) omdat mijn baas geen slimme telefoon ter beschikking stelt.
Oops, daar gaat de lichte toon.M_V schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:54:
[...]
Je weet dat je dan een economisch delict begaat waar een gevangenisstraf opstaat?
"omzeilen" klinkt als een slimme manier om iets niet te hoeven doen, maar dit is gewoon fraude.
[ Voor 30% gewijzigd door Cloud op 15-06-2012 15:02 ]
Maar dat doen ze niet, althans zeggen ze.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Daarom snap ik niet dat er niet een soort Paladin-class aanwezig is. Misschien voor een uitbreiding?OkkE schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:42:
[...]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
ik vind het wel een beetje stom dat blizzard 15% vraagt voor paypal en maar 1% voor battlenet cash.
ik snap hun blessissing wel
maar vind het stom
ik snap hun blessissing wel
[ Voor 21% gewijzigd door Ricmaniac op 15-06-2012 13:58 ]
Battle.net cash wordt 100% weer uitgegeven aan blizzard spullen. bij paypal niet.Ricmaniac schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:57:
ik vind het wel een beetje stom dat blizzard 15% vraagt voor paypal en maar 1% voor battlenet cash.
ik snap hun blessissing welmaar vind het stom
daarom zeg ik dat ik het snapXenomorphh schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:58:
[...]
Battle.net cash wordt 100% weer uitgegeven aan blizzard spullen. bij paypal niet.
Ze moeten toch ergens hun geld mee verdienen. Met alleen spellen verkopen (of per maand verhuren) valt geen droog brood meer te verdienenRicmaniac schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:57:
ik snap hun blessissing welmaar vind het stom
Dat is nog altijd meer dan niets.Geen12 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:33:
Als je genoeg gold hebt en wat bij kan verdienen op die manier, waarom niet?
Verwijderd
Ik probeer iets er op te zetten. Maar al 3 keer error 32124 gehad en na 6 minuten pas het eerste sms je binnen. Hopeloos dus.
Moet je nu wel of niet geld betalen voor een sms?
Moet je nu wel of niet geld betalen voor een sms?
Ik adviseer het niemand, ik geef aan dat er manieren zijn. Je kan ook een rekening in Zwitserland openen.M_V schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:54:
[...]
Ok dan begeef je je op een belastingontduiken c.q. wederrechtelijk pad..PROximity schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:01:
[...]
Ik adviseer het niemand, ik geef aan dat er manieren zijn. Je kan ook een rekening in Zwitserland openen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
En ook dat mag eigenlijk nietPROximity schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:01:
[...]
Ik adviseer het niemand, ik geef aan dat er manieren zijn. Je kan ook een rekening in Zwitserland openen.
Tenminste niet om zo je inkomsten/kansspelbelasting te omzeilen.
[ Voor 11% gewijzigd door MicScott op 15-06-2012 14:03 ]
Hmm mijn Country of Residence staat op United Kingdom. Wil ik dat veranderen moet ik een kopie van mijn legitimatie opsturen samen met een utility rekening waar mijn adres op staat. Dat is toch vrij idioot? Iedereen kan zomaar een account registeren met een vals adres maar zodra je dit wilt veranderen moet je van alles gaan bewijzen. Zo krijgen ze opeens wel heel veel informatie binnen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Je zegt omzeilen, dat impliceert legaliteit, terwijl het ontduiking/fraude is.PROximity schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:01:
[...]
Ach, en tenzij jij bij de belastingsdienst werkt maakt dat toch niet uit? Net of iedereen hier een heilige huisvader isM_V schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:04:
[...]
Je zegt omzeilen, dat impliceert legaliteit, terwijl het ontduiking/fraude is.
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging