Als je een beetje handig bent met googelen en een risico durft te nemen, kan je diablo 3 op het moment ook als een baan oppakken!
Verwijderd
oh beter dan, ik dacht dat blizzard en paypal 15% namen $_$Rudi schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:41:
[...]
Alleen als je het via Paypal laat uitbetalen. Als je het op je Battle.net account zet dan blijft het bij die $1 fee.
en idd diablo 3 op me cv
Zet straks gewoon al mijn gear op AH. Koop ik dan later wel nieuwe. Kan ik teminste nu snel wat geld verdienen mocht het uberhaupt verkopen
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ik heb geen life on hit.Megalodon86 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:44:
[...]
Hangt er denk vanaf wat voor skills je verder hebt; bijvoorbeeld LifeOnHit, dan wil je gewoon zo veel mogelijk hits, dus de 1.8AS.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
ik heb net mijn paypal account gekoppeld aan mn battle.net, maar kan niks verkopen. meer mensen die hier last hebben?
Grappig dat je dat zegt; of heb je ook de verhalen gelezen van de introductie van D3 in Zuid-Korea? Want de reden dat de leeftijdsclassificatie daar zo lang duurde was precies wat jij zei. De combinatie van het vinden van willekeurige items met de geïntegreerde mogelijkheid deze via de RMAH te verkopen voor echt geld, doet het inderdaad lijken op gokken/loterij en dergelijke.Alcmaria schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:37:
[...]
Ik krijg er ook een hele rare smaak van in mijn mond... het voelt als een veredelde gokkast nu.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Andere hit-gerelateerde skills? Wat voor char eigenlijk?
Ik ben een wizard!Megalodon86 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:46:
[...]
Andere hit-gerelateerde skills? Wat voor char eigenlijk?
Houdt dit nu in dat 1.03 live is gegaan?
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Als je dan binnekort nog Gold voor geld gaat kopen komt er een inflatie denk ik. Want iedereen gaat ineens gold hebben en alles word duurder. Als je dan je dag spendeerd aan het farmen van gold/items ben je zowieso meer gedupeerd. Hier gaan ze grief voor krijgen, stel dat ze items gaan nerfen en mensen leggen er 100 euro voor neer wil ik de grief niet meemakenHatsjoe schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:43:
[...]
Hoezo? De AH is toch een keuze? Geen verplichte optie?
Als je het spel op de juiste manier wilt spelen, koop je geen gear van de AH. Enkel gewoon ruilen met je vrienden etc...
Maarja Blizzard zal weten waar ze aan beginnen, er stond ergens in de regelementen betreffend deze RMAH, een heel aantal regels over hoe blizzard overal de verantwoordelijk afwijst, wat toch betekend dat dit allemaal uncharted gebied is en het verdere verloop niet gekend is.
nee._Peter2_ schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:48:
Nee dat de RMAH live is gegaan._Peter2_ schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:48:
We do what we must because we can.
Ook kwa absurd.
Wapens in de 900Dps range doen rondom 600K in de gold house, maar rond 1.50E in de RMAH
Dat komt toch wel op een heel lage omreken koers uit
Wapens in de 900Dps range doen rondom 600K in de gold house, maar rond 1.50E in de RMAH
Dat komt toch wel op een heel lage omreken koers uit
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Heeft er nog iemand een key voor de demo?
Bvd
Bvd
Dat is de enige waar ik nog niet mee gespeeld heb, hehe... Dus kan het je niet zeggen, als er geen skills aan te pas komen is het kiezen tussen AS en min. dmg; geen idee; met mijn barbarian zou ik kiezen voor de AS, vanwege life on hit en crit. hit chance (je raakt vaker, dus vaker kans op CH)
Ik denk het niet.Lyca schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:42:
[...]
Ik denk ook dat dit het begin van het einde is voor mensen die geen geld willen spenderen aan Diablo 3
1. Prijzen zullen dalen als de mensen met meer geld dan tijd hun items hebben en de begin-gekte voorbij is
2. Hoewel er pvp is is dat niet voor iedereen het belangrijkste onderdeel van het spel, dus who cares dat jantje top-items gekocht heeft op RMAH, daar wordt mijn spelletje niet anders van.
3. Er zullen mensen zijn die niks met de RMAH te maken willen hebben, GAH verdwijnt niet.
Misschien wordt alles op GAH tijdelijk duurder, er zullen speculanten zijn die de mooie items wegkopen om op RMAH te zetten, maar die mensen kochten de (te) goedkope items al op om voor een hogere prijs op GAH te zetten. Dat verandert dus niet heel veel.
Het enige issue is misschien dat de inflatie nog wat toeneemt omdat sommige mensen gold kopen op RMAH om uit te geven op GAH. Daar staat echter een hogere droprate vanaf 1.0.3 tegenover. Voor mezelf: ik heb in totaal zo'n 10 miljoen gold omgezet (5.5 geloot, eea op AH verkocht/gekocht) en geen enorme problemen gehad. Ik geloof het wel met de hoge prijzen en speel mijn eigen spel.
Dit heb je nu al 2 keer gevraagd het afgelopen half uur.
als iemand er een heeft krijg je wel een DM.
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
Ahh hahaha. Hhmzz iemand die me kan helpen hiermee?Megalodon86 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:50:
[...]
Dat is de enige waar ik nog niet mee gespeeld heb, hehe... Dus kan het je niet zeggen, als er geen skills aan te pas komen is het kiezen tussen AS en min. dmg; geen idee; met mijn barbarian zou ik kiezen voor de AS, vanwege life on hit en crit. hit chance (je raakt vaker, dus vaker kans op CH)
Verwijderd
persoonlijk ga ik niks kopen op RMAH (behalve misschien als ik wat verkocht heb maar ook dat denk ik niet) maar er wel lekker van profiteren
de "RMAH" gangers mogen mij betalen hoor ik speel wel lekker verder.
(ik zie echt geen nadelen hieraan maja dat ben ik)
de "RMAH" gangers mogen mij betalen hoor ik speel wel lekker verder.
(ik zie echt geen nadelen hieraan maja dat ben ik)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2012 10:52 ]
Probeerde net even mijn PayPal te koppelen aan me Battle.net account, maar klopt het dat je een Credit Card nodig hebt? Heb wel op mijn PayPal mijn bankrekening gekoppeld, maar zodra ik PayPal aan Battle.net wil koppelen wordt er ineens gevraagd om mijn Credit Card gegevens. En ik heb geen Credit Card.
Dank je, ik was in de veronderstelling dat RMAH onderdeel was van 1.03, maar dat had ik dus verkeerd gezien.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ik denk dat je een rekening aan je paypal gekoppeld moet hebben.Hatsjoe schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:54:
Probeerde net even mijn PayPal te koppelen aan me Battle.net account, maar klopt het dat je een Credit Card nodig hebt? Heb wel op mijn PayPal mijn bankrekening gekoppeld, maar zodra ik PayPal aan Battle.net wil koppelen wordt er ineens gevraagd om mijn Credit Card gegevens. En ik heb geen Credit Card.
Bij mij werd dit niet gevraagd.
Lol, schrok me rot toen ik dit net zag. Legendary voor 250 euro verkocht op RMAH
Waarom ben ik op het werk momenteelPcManiaxx schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:56:
Lol, schrok me rot toen ik dit net zag. Legendary voor 250 euro verkocht op RMAH
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Verwijderd
hahaha nice nice nicePcManiaxx schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:56:
Nee:_Peter2_ schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:48:
@Jschmuck2: still targeting June-ish for 1.0.3? No bad news on that front, I hope.
@Bashiok: Still planning to hit this month, yes.
[ Voor 5% gewijzigd door OkkE op 15-06-2012 11:01 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Waar ik van schrik, zouden deze mensen beseffen dat ze eigenlijk hun echte centen hier aan het verspelen zijnPcManiaxx schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:56:
Sommige andere zijn goed aan het verdienen, mijn broer inclusief
ik had gewoon door moeten gaan met mijn Wizard op SC en Inferno blijven lopen
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Dat zijn rijke mensen die echt niet wakker liggen om die 250 euro's.Lyca schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:58:
[...]
Waar ik van schrik, zouden deze mensen beseffen dat ze eigenlijk hun echte centen hier aan het verspelen zijn
Die gene die het niet kunnen veroorloven om 250 euro's voor een item neer te kunnen leggen zullen het echt niet doen.
Daar ben ik nog niet zo zeker van, er kunnen er goed tussen zitten die niet eens beseffen wat het is.Derr_Hans schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:00:
[...]
Dat zijn rijke mensen die echt niet wakker liggen om die 250 euro's.
Die gene die het niet kunnen veroorloven om 250 euro's voor een item neer te kunnen leggen zullen het echt niet doen.
Ik denk gewoon dat Blizzard hier een blik wormen heeft ge-openend, we zullen zien
Die items gaan niet lang voor die prijs blijven verkopen.
Ik denk dat ze gekocht worden door mensen die denken dat ze die investering er wel uit gaan krijgen door flink te gaan farmen, wat dus beter gaat met het item wat ze gekocht hebben.
Zodra blijkt dat ze die investering er niet uit gaan krijgen zal het snel afnemen.
Zelf net eindelijk door act 3 normal heen op mijn 1e char, een WD. 2x dood op de boss voor ik doorhad waar ik niet door geraakt moest worden
Durf nu eindelijk weer het topic te lezen omdat er nu niet veel meer te spoilen valt
Ik denk dat ze gekocht worden door mensen die denken dat ze die investering er wel uit gaan krijgen door flink te gaan farmen, wat dus beter gaat met het item wat ze gekocht hebben.
Zodra blijkt dat ze die investering er niet uit gaan krijgen zal het snel afnemen.
Zelf net eindelijk door act 3 normal heen op mijn 1e char, een WD. 2x dood op de boss voor ik doorhad waar ik niet door geraakt moest worden
Durf nu eindelijk weer het topic te lezen omdat er nu niet veel meer te spoilen valt
[ Voor 8% gewijzigd door Blitzdoctor op 15-06-2012 11:02 ]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Fee is $1 voor normale equipment en 15% voor commodities (die nog uit staan)Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:44:
[...]
oh beter dan, ik dacht dat blizzard en paypal 15% namen $_$
en idd diablo 3 op me cv
En als je kiest voor PayPal als betaling ipv van battle.net account is betaal je ook 15%
dus $1 + 15% als je paypay doet of 15%+15% bij commodities
Iemand als Wizard zijnde mij kan helpen? Sta op het punt het te kopen, alleen zo verrekte klote dat bij het selectere van een wapen je zelf niet kan zien of je dps omhoog gaat of niet.Xtr3me4me schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:43:
Als je een wapen koopt, waarop moet je nou letten? De bovenste DPS (Grote getallen) of ook de min-max getallen?
Zoals een dagger die ik heb: 881.5 DPS, 1.80AS, maar 278-744 damage
En zie ik een leuk wapen: Mace: 856.8DPS, 1.20AS, maar 454-974 damage.
Doe ik er goed aan de mace te kopen om mijn overall DPS omhoog te gooien? Of is het een slecht idee?
Vaak de proef op de som nemen.
Ook eindelijk gister mijn eerste legendary item gevonden.
Helaas heb ik nog niet kunnen kijken wat het waard is, maar misschien kan iemand hier een antwoord geven

de poison resistance weet ik niet zeker meer, maar er zit wel een resistance op.
Helaas heb ik nog niet kunnen kijken wat het waard is, maar misschien kan iemand hier een antwoord geven

de poison resistance weet ik niet zeker meer, maar er zit wel een resistance op.
Voor hetzelfde geld hebben ze dat bij elkaar gesprokkeld met de verkoop van andere items? Dus gewoon zorgen dat je geen geld overmaakt heen en weer, gewoon alles wat je verdient weer opmaken binnen de RMAH?Lyca schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:58:
[...]
Waar ik van schrik, zouden deze mensen beseffen dat ze eigenlijk hun echte centen hier aan het verspelen zijn
Nee ik heb niet de verhalen gelezen over D3 in Zuid-Korea, maar ik voel het wel een beetje zo.. De drops zijn Random.. als er een goeie random drop valt = geld... (niet gegarandeerd maar toch .. geld)..Cloud schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:46:
[...]
Grappig dat je dat zegt; of heb je ook de verhalen gelezen van de introductie van D3 in Zuid-Korea? Want de reden dat de leeftijdsclassificatie daar zo lang duurde was precies wat jij zei. De combinatie van het vinden van willekeurige items met de geïntegreerde mogelijkheid deze via de RMAH te verkopen voor echt geld, doet het inderdaad lijken op gokken/loterij en dergelijke.
Het voedt verslaving.. en bovenalles brengt het 2 werelden samen -> realiteit en virtueel die ik niet samengevoegd wil zien.
Ik denk dat dit voor mij het einde van D3 is.
Klopt, daarom zou ik (als ik een lvl 60 inferno had) flink farmen.Blitzdoctor schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:01:
Die items gaan niet lang voor die prijs blijven verkopen.
Heb je een 1100dps wapen gevonden, die gebruiken en je eigen +1200 dps verkopen op de RMAH om later gewoon weer een goedkoop +1200dps wapen te kopen op de GAH.
Prijzen zijn nu te gek, daar moet je gebruik van maken.
Wordt het geld dat je verdient naar je CC overmaakt of blijft het dan staan in je PayPal account als je PayPal gebruikt?
GTA VI - All aboard the hype train!!
Verwijderd
als je paypal gebruikt gaat het gewoon naar je paypal account, als je battle.net balance gebruikt gaat het daar naar toe (let wel op dat je geld van je battle.net balance op geen enkele manier naar echt geld kunt laten omzetten)Sir_Hendro schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:05:
Wordt het geld dat je verdient naar je CC overmaakt of blijft het dan staan in je PayPal account als je PayPal gebruikt?
Alle uitbetalingen verlopen via PayPal.Sir_Hendro schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:05:
http://eu.battle.net/supp...se-general-information#q8
hoop echt dat dit geen nep geld is, heb al 360€ bij elkaar verkocht. alle gele item gewoon voor 2€ verkopen
en legendary al 3 verkocht voor +- 50€
het verschil tussen die 2 wapens is klein (weet niet of positief/negatief is).Xtr3me4me schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:03:
[...]
Iemand als Wizard zijnde mij kan helpen? Sta op het punt het te kopen, alleen zo verrekte klote dat bij het selectere van een wapen je zelf niet kan zien of je dps omhoog gaat of niet.
Je kan een spreadsheet googlen.
Maar ik zou een wapen met veel INT opzoeken, DPS is maar de basis.
elmalonl schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:07:
hoop echt dat dit geen nep geld is, heb al 360€ bij elkaar verkocht. alle gele item gewoon voor 2€ verkopen
Screw u guys, im going home - cartman.
(i wish
Geprobeerd als level 26 Wizard met redelijke gear Belial neer te leggen. Krijg hem iets over de helft van zijn leven, maar kom toch vrij vaak onder zijn armen of groene cirkels terecht.
Zit er aan te denken om via de AH een wapen te kopen met nog meer INT en dps 38,7 itt 26.
Zal wel iets schelen. Ondertussen maar in ACT 1 wat achievements aan het halen. Is ook wel lekker.
Zit er aan te denken om via de AH een wapen te kopen met nog meer INT en dps 38,7 itt 26.
Zal wel iets schelen. Ondertussen maar in ACT 1 wat achievements aan het halen. Is ook wel lekker.
Verwijderd
heb je het op paypal laten zetten of op je battle.net account? bij die laatste kun je alleen blizzard producten kopen ermee.elmalonl schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:07:
Op diablofans.com staat ergens een google spreadsheet voor de wizard. Dit gebruik ik thuis ook. Dit spreadsheet heeft ook een tabblad om items te vergelijken, zo kan je onmiddelijk zien welk beter isXtr3me4me schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:03:
[...]
Iemand als Wizard zijnde mij kan helpen? Sta op het punt het te kopen, alleen zo verrekte klote dat bij het selectere van een wapen je zelf niet kan zien of je dps omhoog gaat of niet.
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Hoe maken jullie eigenlijk screenshots van de items? Bij mij geeft printscreen een zwart vlak?
360 € is ook al te veel voor battle.net account. Daar kan je max 250 op hebben staan.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:13:
[...]
heb je het op paypal laten zetten of op je battle.net account? bij die laatste kun je alleen blizzard producten kopen ermee.
Verwijderd
moet je in windowed mode spelen adn kan het welMegalodon86 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:15:
Hoe maken jullie eigenlijk screenshots van de items? Bij mij geeft printscreen een zwart vlak?
Ik kan de spreadsheet niet bewerken. Ik kan dus niks invullen zelfCobyBE schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:13:
[...]
Op diablofans.com staat ergens een google spreadsheet voor de wizard. Dit gebruik ik thuis ook. Dit spreadsheet heeft ook een tabblad om items te vergelijken, zo kan je onmiddelijk zien welk beter is
k wtf, wrm werkt paypal dan alleen maar via creditcard? betekend dus dat ik het niet kan gebruiken -_-
Screenshots worden opgeslagen in My Documents / Diablo 3 / ScreenshotsMegalodon86 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:15:
hehehehe stiekem spelen als de baas niet kijkt ?Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:15:
[...]
moet je in windowed mode spelen adn kan het wel
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
Als je een screenshot maakt komen ze automatisch in Mijn Docs/Diablo III/Megalodon86 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:15:
Je kunt ook gewoon een bankrekening toevoegen hoor, verificatie duurt alleen 5 dagen ongeveer.Raxious schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:17:
k wtf, wrm werkt paypal dan alleen maar via creditcard? betekend dus dat ik het niet kan gebruiken -_-
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Volgens mij moet je dan je rekening koppelen met je paypall account. Zo heb ik het ook ingesteld staan.Raxious schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:17:
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Dat werkt niet , ik ben al jaren zo via paypal en bij blizzard vraagt ie nog om een CC...Zethiel schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:19:
[...]
Je kunt ook gewoon een bankrekening toevoegen hoor, verificatie duurt alleen 5 dagen ongeveer.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:15:
[...]
moet je in windowed mode spelen adn kan het wel
Dank u beiden!Sabrac schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:17:
[...]
Screenshots worden opgeslagen in My Documents / Diablo 3 / Screenshots
Je moet hem opslaan als Excel document, dan lukt het welXtr3me4me schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:17:
[...]
Ik kan de spreadsheet niet bewerken. Ik kan dus niks invullen zelf
Verwijderd
nee anders kan ik geen filmpjes makenR.plas schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:18:
[...]
hehehehe stiekem spelen als de baas niet kijkt ?
Even geregeld dat me Pc aangezet wordt, zodat ik op het werk kan inloggen via Teamviewer, ff wat items op de RMAH zetten
We gaan eens zien hoe lang de prijzen op RMAH boven de 1,5 euro blijven. Ik zou bijna gokken dat dit na vandaag/dit weekend al voorbij is. Wel leuk om wat mee bij te verdienen, maar meer dan een paar euro wordt het op de lange termijn volgens mij niet. Denk dat de 50 euros voor legendaries etc. toch snel gaan ophouden, het aantal mensen wat hier zoveel voor neer wil leggen loopt snel terug lijkt me, verzadigde markt enzo
Noobvraag,
dus als ik het goed begrijp.
Moet je jouw paypal account linken aan battlenet zodat het geld daarop komt en daarna kun je het overschrijven naar de bank?
Moet je jouw paypal account linken aan battlenet zodat het geld daarop komt en daarna kun je het overschrijven naar de bank?
If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein
Ik denk dat dat wel heel erg mee gaat vallen. Die mensen met te veel geld zijn meestal niet de mensen die als aasgieren boven op alle patches zitten.Baroshir schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:30:
We gaan eens zien hoe lang de prijzen op RMAH boven de 1,5 euro blijven. Ik zou bijna gokken dat dit na vandaag/dit weekend al voorbij is. Wel leuk om wat mee bij te verdienen, maar meer dan een paar euro wordt het op de lange termijn volgens mij niet. Denk dat de 50 euros voor legendaries etc. toch snel gaan ophouden, het aantal mensen wat hier zoveel voor neer wil leggen loopt snel terug lijkt me, verzadigde markt enzo
Correct.ItzHitman schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:31:
Noobvraag,
Het lijkt er inderdaad op dat je een creditcard nodig hebt. Op het B.net forum wordt er ook al redelijk over gezeurd.randomice schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:20:
[...]
Dat werkt niet , ik ben al jaren zo via paypal en bij blizzard vraagt ie nog om een CC...
Ik weet niet of dit door Blizzard komt of door Paypal zelf, maar het is in ieder geval dom.
Dat klopt jaItzHitman schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:31:
Noobvraag,
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Oh god, de RMAH. Ben benieuwd wanneer de eerste verslavings / schuld / afpersing op 't school plein ellende in het nieuws komt. Blizzard (cq activition) is wel heel geraffineerd bezig steeds de grens whats done / not done op te rekken in het voordeel van hun aandeelhouders.
Blub
Zojuist al mijn primary gear op RMAH gezet, eens zien of straks betere terug te kopen is voor minder geld!
Ik wilde juist wat kopen, vanochten nog even snel gekeken maar de prijzen waar "iets" hoger dan verwacht.MicScott schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:29:
Ikwilnaarhuuuuuiiiiisssss! Geld maken! Argh!
Maar tot mijn verbazing stond er redelijk vaak "sold" in mijn zoekfilters :x
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb geen cc gelinked maar battle.net accepteerde mijn paypall account prima!Elp schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:35:
[...]
Het lijkt er inderdaad op dat je een creditcard nodig hebt. Op het B.net forum wordt er ook al redelijk over gezeurd.
Ik weet niet of dit door Blizzard komt of door Paypal zelf, maar het is in ieder geval dom.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb ook gewoon mijn Paypal kunnen gebruiken.
Al zit daar wel een cc aan vast.
Al zit daar wel een cc aan vast.
-
Heb je soms saldo erop staan, meer dan 20euro ? Want ik kan hem namelijk niet linken zonder cchmr schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:51:
[...]
Ik heb geen cc gelinked maar battle.net accepteerde mijn paypall account prima!
[ Voor 8% gewijzigd door randomice op 15-06-2012 11:52 ]
Ding!
Eindelijk ook 60 geworden, zit nu aan het einde van act3 Hell.
Ben zo blut als maar kan doordat ik steeds mijn crafting level/gear maak voor vrienden, maar goed, speelt wel lekker zo.
Coop vind ik echt de leukste modus, is ook meteen een stuk taaier met z'n vieren.
Eindelijk ook 60 geworden, zit nu aan het einde van act3 Hell.
Ben zo blut als maar kan doordat ik steeds mijn crafting level/gear maak voor vrienden, maar goed, speelt wel lekker zo.
Coop vind ik echt de leukste modus, is ook meteen een stuk taaier met z'n vieren.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Ja en dat gebeurde niet met items in andere games zonder RMAH? Waar mensen kunnen traden gebreuren dit soort dingen gewoon, niet dat ik het goed vind.bstard schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:39:
Oh god, de RMAH. Ben benieuwd wanneer de eerste verslavings / schuld / afpersing op 't school plein ellende in het nieuws komt. Blizzard (cq activition) is wel heel geraffineerd bezig steeds de grens whats done / not done op te rekken in het voordeel van hun aandeelhouders.
Zodra iets een waarde heeft al is het maar virtueel zullen er mensen zijn die het in handen willen krijgen zonder daar die waarde voor te betalen. RMAH zorgt er alleen voor dat er minder malafide bedrijven zijn die geld gaan verdienen aan een spel van activision/blizzard.
Of juist meer. Ze kunnen nu echt geld verdienen.Shadowhawk00 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:55:
[...]
Ja en dat gebeurde niet met items in andere games zonder RMAH? Waar mensen kunnen traden gebreuren dit soort dingen gewoon, niet dat ik het goed vind.
Zodra iets een waarde heeft al is het maar virtueel zullen er mensen zijn die het in handen willen krijgen zonder daar die waarde voor te betalen. RMAH zorgt er alleen voor dat er minder malafide bedrijven zijn die geld gaan verdienen aan een spel van activision/blizzard.
Blizzard heeft nog als extra voordeel door de markt meer te kunnen controleren (en meer omzet te creeeren) met die 15% commodity fee.Shadowhawk00 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:55:
[...]
Ja en dat gebeurde niet met items in andere games zonder RMAH? Waar mensen kunnen traden gebreuren dit soort dingen gewoon, niet dat ik het goed vind.
Ik heb 0.02$ op mn paypal staan en dat accepteerde hij ook prima, ik heb alles gewoon kunnen koppelen, of ik ook daadwerkelijk dingen kan verkopen/kopen moet ik vanavond nog even testen.randomice schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:52:
[...]
Heb je soms saldo erop staan, meer dan 20euro ? Want ik kan hem namelijk niet linken zonder cc
Die fee is trouwens wel hoog naar mijn mening.
Hoe gaat dat koppelen in zijn werking ? is daar een handleiding voor ?Zethiel schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:57:
[...]
Ik heb 0.02$ op mn paypal staan en dat accepteerde hij ook prima, ik heb alles gewoon kunnen koppelen, of ik ook daadwerkelijk dingen kan verkopen/kopen moet ik vanavond nog even testen.
If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein
Vreemd dan allemaal , kheb er 2 euro op staan en geen CC en het werkte niet
. kheb namelijk tegen 100 Gems liggen die wel iets kunnen opleveren
Helaas de guest passes worden niet meer uitgegeven:Kiswum schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 21:47:
[...]
Bedankt voor het antwoord, ik heb inmiddels een case ingelegd bij Blizzard, wel vreemd dat het er random in is gelegd. Ik zag op de website dat de guest passes beschikbaar komen, het is alleen nog niet bekend wanneer dit zal zijn.
Note: The Diablo III Starter Edition will not be available without a Guest Pass until further notice.
Hey there!
Thank you for contacting Blizzard Customer Support. Please be advised that the Guest Passes provided in boxed copies of Diablo III were meant to be limited to/around the launch of the game. As it has now been one month since the launch of the game, the Guest Passes are no longer being included in the boxes, and this is an intended change.
I apologize for any inconvenience this may cause and can only advise that you keep an eye on the Diablo III website and community forums via http://eu.battle.net/d3/ for any information on when the Diablo III Starter Edition becomes available without requiring a Guest Pass key.
Best Regards,
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
vanaf welke quality worden gems intressant om te verkopen dan?randomice schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:58:
Vreemd dan allemaal , kheb er 2 euro op staan en geen CC en het werkte niet. kheb namelijk tegen 100 Gems liggen die wel iets kunnen opleveren
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Internet explodeert als Blizzard over een jaar met een expansion komt tot lvl 80 waardoor alle items overnight waardeloos zijn.
https://eu.battle.net/account/d3/auction-house/landing.htmlItzHitman schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:58:
[...]
Hoe gaat dat koppelen in zijn werking ? is daar een handleiding voor ?
Moet je wel authenticator hebben en sms waarschuwingen aanzetten.
Ja, want gelukkig kondigen ze expansions ook nooit van te voren aan. /sarcasmeSeamusXanthus schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:00:
Internet explodeert als Blizzard over een jaar met een expansion komt tot lvl 80 waardoor alle items overnight waardeloos zijn.
BedanktZethiel schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:00:
[...]
https://eu.battle.net/account/d3/auction-house/landing.html
Moet je wel authenticator hebben en sms waarschuwingen aanzetten.
Ik bedoel, mensen worden helemaal gek als ze door krijgen dat hun items niets meer waard zijn (in dit geval dus bij de aankondiging)Arachnan schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:01:
[...]
Ja, want gelukkig kondigen ze expansions ook nooit van te voren aan. /sarcasme
Vanaf star lijkt me.hmr schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:59:
vanaf welke quality worden gems intressant om te verkopen dan?
http://www.diablowiki.com/Gems
It's scientifically known, that base improves the tase of cheezes!
Ach, ze doen maar met hun RMAH, hoewel ik eigenlijk wel een keer een bericht verwacht in "reguliere" media over verslaving en de koppeling van random loot en geld. Dit is natuurlijk een uitgelezen kans om gamesverslaving onder de aandacht te brengen. En wellicht is de belastingdienst geinteresseerd in de omzet vanuit Nederland.
Een rechter heeft in een eerdere zaak waarbij een kind onder bedreiging gedwongen werd om een virtueel item (klikkerdeklik) af te geven dat als diefstal aangemerkt. Daarmee hebben virtuele goederen dus een zekere status... kom er maar in belastingdienst!
Ik word in ieder geval niet anders van RMAH, heb even gekeken naar de prijzen en daarna weer glimlachend/hoofdschuddend terug naar GAH geswitched.
Een rechter heeft in een eerdere zaak waarbij een kind onder bedreiging gedwongen werd om een virtueel item (klikkerdeklik) af te geven dat als diefstal aangemerkt. Daarmee hebben virtuele goederen dus een zekere status... kom er maar in belastingdienst!
Ik word in ieder geval niet anders van RMAH, heb even gekeken naar de prijzen en daarna weer glimlachend/hoofdschuddend terug naar GAH geswitched.
[ Voor 9% gewijzigd door Bundin op 15-06-2012 12:07 ]
Je kon bijna op je vingers natellen dat er een expansion zou komen en dat betekent bijna altijd betere items. Hopelijk beseffen de meesten dat ze de gear die ze nu kopen niet voor altijd het beste is, dat is bijna nooit zo bij BlizzSeamusXanthus schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:03:
[...]
Ik bedoel, mensen worden helemaal gek als ze door krijgen dat hun items niets meer waard zijn (in dit geval dus bij de aankondiging)
Als ik het me goed herinner dan kon je bij D2 (dus niet LoD) ook al gewoon naar het max level levelen. De expansion voegde alleen maar nieuwe 2 nieuwe classes toe en een nieuwe act.SeamusXanthus schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:03:
[...]
Ik bedoel, mensen worden helemaal gek als ze door krijgen dat hun items niets meer waard zijn (in dit geval dus bij de aankondiging)
Of ze dit bij D3 zullen toepassen is natuurlijk nog maar de vraag.
Hmmm, als ik dit zo zie met die prijzen in de RMAH, dan zou het toch ook lonend voor Blizzard moeten zijn om (een aantal) expansions (of free content) te publiceren voor Diablo?
Ik bedoel dan krijg je nog betere items en een hoger level (> 60) en dan blijft het economisch ook interessant om items te blijven kopen op de RMAH.
Als ze dat niet doen dan moet de economie (van Diablo) toch instorten? Er komen anders steeds meer items, gold en gems beschikbaar, maar er verdwijnt relatief weinig uit het spel. En als ze geen ladder reset kunnen doen hoe gaan ze dit dan oplossen? Benieuwd of ze hierover hebben nagedacht.
Ik bedoel dan krijg je nog betere items en een hoger level (> 60) en dan blijft het economisch ook interessant om items te blijven kopen op de RMAH.
Als ze dat niet doen dan moet de economie (van Diablo) toch instorten? Er komen anders steeds meer items, gold en gems beschikbaar, maar er verdwijnt relatief weinig uit het spel. En als ze geen ladder reset kunnen doen hoe gaan ze dit dan oplossen? Benieuwd of ze hierover hebben nagedacht.
Het is zowiezo discutabel om te doen alsof items veel waard zijn in een spel. Maar, zolang mensen er grof voor willen betalen (bij volle bewustzijn) terwijl ze weten dat het altijd virtuele spullen blijven en er vast een expansion komt, moeten ze niet zeuren.SeamusXanthus schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:03:
[...]
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging