Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Lyca schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 08:23:
[...]

Ik weet niet, maar ik denk dat ik ooit ergens had zien staan dat blizzard nooit echt gold ging verkopen voor geld enkel items.

Ik dacht dat gezegd was tijdens beta fzo, nu ze kunnen ook van gedacht veranderd zijn, kan iemand dit eens controleren?
Het is wel een optie dus de intentie om het te verkopen is er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:02
Creqaw schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 08:30:
[...]

Het is wel een optie dus de intentie om het te verkopen is er.
Het kan wel ja, zoals ik al zei de info die ik had kwam van Beta.
Maar je kan atm niks kopen dan?

Ik zou denken dat Gold aankopen toch voor wat inflatie gaat zorgen en sommige mensen misschien gaat forceren om het toch te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gisteren toch nog langs Izual gekomen even een een goedkoop zwaardje op de AH gescoort en mijn damage liep tegelijk naar 3 K DPS in totaal, daarna direct naar Diablo door gegaan en daar kwam ik makkelijk door heen, ben nu LvL 51 met mijn Monk en zit nu in het begin ACT I Hell en heb gisteren Deckard Cain voor de zoveelste keer gered. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
Gisteren voor de lol even een collega met zijn nieuwe wizard door act 2 en 3 (normal) geboost. Man wat is dat lachen haha :P Vooral als je net van inferno af komt. Ik kon gewoon blijven staan want mijn life-regen was hoger dan elke aanval van de mobs :P Alles werd ge-oneshot door mij :P

Daarna even snel nog heel act 3 gedaan en de achievement "Swift Descend" gekregen omdat we de act binnen het uur uit hadden :D

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

_Peter2_ schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 08:18:
Ben gister verder gekomen met mijn hoogste char (sc) wiz. Ze is nu level 48 en staat in NM voor Siegebreaker.

Merk wel dat sommige mobs echt nasty kunnen zijn (die demons met die lange tongen en die gasten met dat armpje door de grond)

Ik gebruik nu de volgende build: http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#acRlmS!YXW!bbbZbZ

Voor blizzard twijfel ik over de rune, frozen solid vind ik wel handig om meer afstand te kunnen nemen (en venom hydra kan lekker pools spugen onder de frozen target) Ook weet ik niet zeker of ik archon blijf gebruiken, wellicht toch eens kijken voor een defensive skill.
Blizzard en Hydra is inderdaad een leuke combinatie inderdaad. Een defensive skill is inderdaad wel erg prettig in veel situaties heb ik gemerkt, zeker als je gear matig is. Als je supergear hebt zou ik gewoon vol DPS gaan en alles neerlaseren met Archon tot je in inferno komt, maar zolang dat niet zo is vind ik die defensive skill (heb zelf teleport met fracture en force armor) wel erg prettig.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Iemand enig idee hoe ik die paypal aan mijn battle.net account koppel? Wanneer ik paypal selecteer als ik een item wil verkopen, wordt er gevraagd of ik een paypal account aan wil maken, terwijl ik die al heb. Na op OK drukken gebeurt er niks.

Enig idee hoe ik dit kan koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 15:22
PcManiaxx schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 08:46:
Iemand enig idee hoe ik die paypal aan mijn battle.net account koppel? Wanneer ik paypal selecteer als ik een item wil verkopen, wordt er gevraagd of ik een paypal account aan wil maken, terwijl ik die al heb. Na op OK drukken gebeurt er niks.

Deze moet je op battle.net aan je account koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
PcManiaxx schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 08:46:

Volgensmij moet dat hier: https://eu.battle.net/account/d3/auction-house/landing.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm lekker hoor, kijk net ff naar stormshields en zie een slechtere (en niet klein beetje ook) dan de mijne verkocht worden voor 180 euro, de mijn er maar even voor 189,99 opgezet en hopen dat ie wordt verkocht :D:D:D

lekker hoor, lekker gamen en geld verdienen (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Dat geld wordt toch eerst naar je battlenet account gestort toch? En van daaruit mocht je kiezen of paypal of weer iets kopen toch?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 08:57:
hmm lekker hoor, kijk net ff naar stormshields en zie een slechtere (en niet klein beetje ook) dan de mijne verkocht worden voor 180 euro, de mijn er maar even voor 189,99 opgezet en hopen dat ie wordt verkocht :D:D:D

lekker hoor, lekker gamen en geld verdienen (A)
Tering da's wel de moeite waard dan :D Alleen je hebt toch ook een hardware authenticator dingetje nodig om met die RMAH aan de gang te gaan?

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

Ik snap serieus niet dat mensen zulke bedragen uitgeven voor ingame items..
Leuk als je het kan verkopen ;) daar niet van, maar dat er ergens iemand zo'n item koopt.. Blows my mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Vicarious schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:01:
[...]

Tering da's wel de moeite waard dan :D Alleen je hebt toch ook een hardware authenticator dingetje nodig om met die RMAH aan de gang te gaan?
Is dat zo? Ik dacht dat mobile app wel genoeg was aangezien ze precies hetzelfde doen.
YoVla schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:02:
Ik snap serieus niet dat mensen zulke bedragen uitgeven voor ingame items..
Leuk als je het kan verkopen ;) daar niet van, maar dat er ergens iemand zo'n item koopt.. Blows my mind
Mensen met te veel geld en te weinig tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was al een beetje gekapt met Diablo 3 (mede dankzij humble bundle) maar ga toch maar weer eens aan de slag! dat RMAH is wel erg interessant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creqaw schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:05:
[...]

[...]

Mensen met te veel geld en te weinig tijd.
Precies dat, geeks die te goede functies hebben om te weinig te werken, maar wel Diablo op Inferno willen verslaan ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Wat ik eigenlijk mis met craften

Craften vind ik leuk, gewoon de zelfde reden waarom ik altijd wel mijn gold weg gokte bij gheed in D2.
Wellicht zit er iets leuk tussen :)

Nu heb je wel een juwelier, doet leuke steentjes slijpen.
Waarom kan die geen ringen maken o0

Misschien in een expansion ;)

--

Gister weer even wat tijd gevonden tussen het voetballen door om wat te spelen.
lvl 42,95 nu, doe ondertussen wel veel meer damage dan mijn vorige monk (werd max lvl 43) maar mijn HP blijft nog een beetje achter. Heb gister van net lvl 40 tot bijna lvl 43 tot aan Magda gespeeld daarna Magda 2x dood gedaan voor exp want had daar nog net tijd voor :)

8.4k HP nu, 1.6k DPS (1.850 DPS +breath of heaven) ~2.5k Armor en wat losse Resist hier en daar maar das op NM nog niet echt belangrijk. Nadeel van one-shotten met een Monk is dat je dan altijd wel door je spirit heen ben bij 1 skill.

Verschil deze en oude monk, meer damage skills genomen:

Fist of Thunder +teleport (vliegjes 8) ), Cyclone Attack +fear, Dashin Strike +slow, Kloon +Air (aoe+spirit), Breath of the Heavens +damage buff en Mantra of Evasion +een rune.

De teleport op Fist of Thunder en de Dashing Strike heeft me zeker al uit een paar benarde situaties geholpen. De Kloon doet veel damage alleen pulled deze ook weer packs wat je niet wilt, fire Kloon vond ik niets de Water Kloon is wel erg goed uit eindelijk ga ik de earth kloon gebruiken. Cyclone Attack, puur voor de damage en voor Interupts de fear is ook handig aangezien de mobs dan niets doet. Als je gewoon door mept met Fost of Thunder dan rennen ze niet ver door de knock up met een snel wapen.

Cyclone Attack op een Molten+Vul maar wa in pack, is wel minder handig (Dashing Strike O+ )

De oude monk was meer defensiever, zoals blind +extra blind, serenity +heal, mantra of healing +meer HP/s, Fist of Thunder +teleport, Wind skill +damage en Cyclone Attack +20% Dodge rune.

Met meer 15kHP en 1k DPS toen ze dood ging, deze build werkte ook alleen is mijn huidige build veel actiever en leuker om te spelen. Een combinatie van beide builds gebruik ik op end bosses.

Monk blijft erg leuk om te spelen, vanavond heb ik weer wat tijd om iets te doen.
Alleen niet weer vergeten om batterijen te halen voor mijn muis, die zuurt nu al de hele week dat hij leeg raakt.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:01:
[...]

dacht dat je geen authenticator nodig had, maar ik heb er wel 1 dus weet het niet zeker, en ja dat is inderdaad de moeite waard :D binnenkort maar eens pro-gamer op me cv zetten als dit zo door gaat :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist Natalya's Shadow verkocht voor €17.00 8)7

Zit te twijfelen om al mijn gear op de AH te gooien met deze prijzen, kun je er nu van profiteren en over 2 weken alles weer terug kopen als de prijzen lager zijn :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
_Peter2_ schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 08:18:

Merk wel dat sommige mobs echt nasty kunnen zijn (die demons met die lange tongen en die gasten met dat armpje door de grond)
Die gasten met die armen door de grond waren net zo vervelend in D2:LoD, bij de eerste keer tegen komen had ik zo iets van. Aaaah nee die lui weer, gelukkig komen ze niet heel vaak voor in act 3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:12:
[...]

dacht dat je geen authenticator nodig had, maar ik heb er wel 1 dus weet het niet zeker, en ja dat is inderdaad de moeite waard :D binnenkort maar eens pro-gamer op me cv zetten als dit zo door gaat :7
Ik meen dat blizzard heeft aangegeven dat de RMAH niet te gebruiken is als je geen authenticator aan je account gekoppeld heb. Of het een hardware of software versie is maakt volgens mij niet veel uit.

Verder ga ik straks ook eens wat dingen op de RMAH zetten. Als ik dat zo zie dat crappy items voor zoveel geld verkocht worden.
Ik heb nog een goeie 2-hander liggen met 100int, 100vit en 250LoH met 1k dps, wou zou ik daarvoor kunnen vragen? Ik weet op het gewone AH krijg ik er rond de 1m voor.

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CobyBE schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:15:
[...]

Ik meen dat blizzard heeft aangegeven dat de RMAH niet te gebruiken is als je geen authenticator aan je account gekoppeld heb. Of het een hardware of software versie is maakt volgens mij niet veel uit.

Verder ga ik straks ook eens wat dingen op de RMAH zetten. Als ik dat zo zie dat crappy items voor zoveel geld verkocht worden.
Ik heb nog een goeie 2-hander liggen met 100int, 100vit en 250LoH met 1k dps, wou zou ik daarvoor kunnen vragen? Ik weet op het gewone AH krijg ik er rond de 1m voor.
ah, dan ben ik blij dat ik 'm al gekocht heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Denk dat de SC markt meer zal verschuiven naar de RMAH gewoon weg om het feit dat de item altid bij je blijft tot je hem verkoopt dat maakt een item meer waard in echt geld. Heb gister niet gekeken naar de RMAH, dacht dat het vandaag pas actief werd, nu heb ik geen hoog lvl SC char (hoogste lvl is 43 Wizard).

Zal eens in de gaten houden, wil uiteindelijk toch een SC inferno char hebben voor scouting :)
Waarom dan niet iets proberen te verkopen op de RMAH ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 15-06-2012 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Are there any account-security measures tied to the real-money auction house?

Players will be required to attach a Battle.net Authenticator or a free Battle.net Mobile Authenticator in order to charge up their Battle.net Balance via Battle.net Account Management or to receive the proceeds of a successful auction house sale in their Battle.net Balance.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:45
Dudes wat een gezeur
iedereen heeft of een apple of BB of Adroid telefoon of een ipad.
Download gratis ding en je bent klaar.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:23
Raoul.TLS schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:22:
Dudes wat een gezeur
Nee, dat heeft dus niet iedereen.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:01
Raoul.TLS schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:22:
Dudes wat een gezeur
Spreek voor jezelf. Ik ken genoeg mensen die geen Smartphone hebben of hoeven. Dat is dus onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgt er iemand al Gold geplaatst op de RMAH? Ik kan namelijk alleen maar items plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Zethiel schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:24:
[...]

Nee, dat heeft dus niet iedereen.
Dan kan je alsnog de windows variant gebruiken. Windows heb je wel :) En als je Apple hebt dan draai je maar gewoon een windows VM speciaal voor de auth :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het een idee om een aparte topic aan te maken voor het MAH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
CobyBE schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:25:
[...]

Dan kan je alsnog de windows variant gebruiken. Windows heb je wel :) En als je Apple hebt dan draai je maar gewoon een windows VM speciaal voor de auth :P
Dan is dus het hele idee van de Authenticator weg. Als jij een virus op je PC krijgt, kan die ook je Authenticator kopiëren, en dus gebruiken. Heb je er alsnog niks aan. Met de mobiele/hardware authenticator is dat onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Hatsjoe schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:26:
[...]

Dan is dus het hele idee van de Authenticator weg. Als jij een virus op je PC krijgt, kan die ook je Authenticator kopiëren, en dus gebruiken. Heb je er alsnog niks aan. Met de mobiele/hardware authenticator is dat onmogelijk.
Ze hebben het hier dus over verplicht auth voor RMAH. Als je er dus al geen gebruikte maakt het dus niet uit,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
[...]

Ja maar zelfs als men een man-in-the-middle attack uitvoert dan kan men enkel je authenticator code van op dat moment gebruiken en omdat jij daar al mee aanlogt kan de andere partij nog niks. Het is niet omdat ze jou auth-code kunnen aflezen van je scherm dat ze daarmee een algoritme kunnen maken zodat ze altijd deze code zelf kunnen berekenen. :)

Edit: Oeps ja inderdaad als je de configuratie van je auth programma kopieert in dat geval kan het wel voor problemen zorgen ja.

[ Voor 8% gewijzigd door CobyBE op 15-06-2012 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Laten we vooral met z'n allen gaan reageren op een troll (of troll-like post). Kom op, gewoon negeren en verder.

De discussie over wel/geen & hoe/wat met betrekking tot de Authenticator mag in: [PC] Battle.net Beveiliging

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:33

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

[...]

Dan doe je dat op een andere PC (bijv laptop) of in een VM.
Oplossingen genoeg.

En zoals Okke al aangeeft: [PC] Battle.net Beveiliging :)

[ Voor 9% gewijzigd door Ultraman op 15-06-2012 09:29 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op zich wel terecht als dat zou moeten, alleen vind ik wel dat ze ze makkelijker verkrijgbaar moeten maken ik meost al 2 weken wachten op de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Creqaw schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:27:
[...]

Ze hebben het hier dus over verplicht auth voor RMAH. Als je er dus al geen gebruikte maakt het dus niet uit,
En dat het verplicht is, is alleen maar goed. En dan alleen maar met de goedgekeurde authenticators van Blizzard.

Anders ga je straks krijgen dat Jantje op het forum gaat lopen janken dat al zijn zakcentjes verdwenen zijn omdat hij zo'n dwaas was om toch die windows variant te gebruiken, en daardoor dus gehacked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:29
[...]

There fixed that for you. Het is immers voor hackers nog steeds mogelijk om op een gerootte/jailbreaked telefoon de authenticator te kopieren.

Als je overigens de mogelijkheid hebt een VM op te zetten kan je hem natuurlijk ook altijd daarin draaien ;) (zelfde geld trouwens voor de android versie, je kan natuurlijk een android VM opzetten en daar de android versie in draaien)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Hatsjoe schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:29:
[...]

En dat het verplicht is, is alleen maar goed. En dan alleen maar met de goedgekeurde authenticators van Blizzard.

Anders ga je straks krijgen dat Jantje op het forum gaat lopen janken dat al zijn zakcentjes verdwenen zijn omdat hij zo'n dwaas was om toch die windows variant te gebruiken, en daardoor dus gehacked is.
Blizzard kan onmogelijk checken of dat wel een "echte" is aangezien ze precies dezelfde codes generaten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Creqaw schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:31:
[...]

Blizzard kan onmogelijk checken of dat wel een "echte" is aangezien ze precies dezelfde codes generaten,
Dat klopt, maar ze kunnen dan wel reports binnen krijgen van mensen dat ze gehacked zijn terwijl ze een authenticator gebruikte, Blizzard checkt het, en inderdaad.. een authenticator.
Dan gaan ze vragen, welke authenticator gebruikte u meneer? Tja, die windows versie... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:19

Rem

Angeloonie schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:13:
Zojuist Natalya's Shadow verkocht voor €17.00 8)7

Zit te twijfelen om al mijn gear op de AH te gooien met deze prijzen, kun je er nu van profiteren en over 2 weken alles weer terug kopen als de prijzen lager zijn :P
Damn! Ik heb er ook nog één in mijn stash zitten, ik denk dat ik vanavond mijn normale gear mooi ga verpatsen. Doe er eigenlijk toch niets meer mee en er is een goede kans dat met de buffs van legendary alle gear van nu een stuk minder waard word. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ben benieuwd hoeveel QQ post er komen nadat de IAS generfed wordt en mensen er echt geld voor hebben betaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Ze hebben het al duizend keer gezegt dat IAS word generfd. Iedereen moet het wel weten nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Derr_Hans schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:48:
Ben benieuwd hoeveel QQ post er komen nadat de IAS generfed wordt en mensen er echt geld voor hebben betaald :D
Ik dacht dat het niet al te zwaar werd nerfed en dat het nog steeds een main stat zal blijven voor vele classes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmmz alleen jammer dat de rmah alleen via paypal kan :/ anders had ik denk ik ook wel wat zut gaan verkopen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Bokkie schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:50:
hmmz alleen jammer dat de rmah alleen via paypal kan :/ anders had ik denk ik ook wel wat zut gaan verkopen.
Een PayPal account maken is anders zo gedaan hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:49
Dus als ik het goed begrijp moet je zonder authenticator (je gebruikt je 06 voor de codes) steeds betalen voor de smsjes die je ontvangt waarmee je je auctions activeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 00:15
Wat is IAS? Iets met attack speed?

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 07:53
Maak je toch even een paypal account aan? is geheel gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Sir_Hendro schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:51:
Wat is IAS? Iets met attack speed?
Increase Attack Speed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Vind het ook jammer, wie weet komen er later nog meer opties bij voor EUR.

Denk dat ik, als ik al iets verkoop, het geld gewoon als Battle.net Balance laat staan voor nieuwe Blizzard games / expansions.
dunn0w schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:51:
Maak je toch even een paypal account aan? is geheel gratis :)
Hatsjoe schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:51:
Een PayPal account maken is anders zo gedaan hoor ;)
Sommige mensen zijn principieel gewoon tegen PayPal. :)

[ Voor 31% gewijzigd door OkkE op 15-06-2012 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 00:15
Waarom zouden ze IAS nerfen? Daar is nu toch niks verkeerd aan?

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:45
Dat kun je ook best anders brengen, op deze manier heeft je reactie niet echt een toegevoegde waarde aan de discussie.

[ Voor 71% gewijzigd door psychoclown op 15-06-2012 11:28 ]

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
Sir_Hendro schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:53:
Het schijnt een beetje overpowered te zijn en andere stats te overshadowen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Sir_Hendro schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:53:
Blizzard vind dat IAS een TE belangerijke stat is geworden, ergens hebben ze gelijk, maar aan de andere kant is IAS nu niet gamebreaking dat het een zware nerf verdiend.

Ze gaan het gewoon aanpassen, ik denk zelfs dat er niet veel zal veranderen op vlak van gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

OkkE schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:53:
[...]

Vind het ook jammer, wie weet komen er later nog meer opties bij voor EUR.

Denk dat ik, als ik al iets verkoop, het geld gewoon als Battle.net Balance laat staan voor nieuwe Blizzard games / expansions.
Denk dat ik dat ook wel ga doen dan, hoewel ik ook wel iemand ben van de CE's e die kan je niet via de battle.net store kopen over het algemeen.

Mijn wizard is nu 54 heb het idee dat deze toch meer squishy is dan mijn DH

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Denk dat t tijd word om de authenticator te gaan gebruiken:) Heb n android telefoon...kan da ding toch gewoon download en gebruiken via me internet verbinding right? Las ergens iets over smsjes die verstuurd worden of zo? Lijkt me niet maar wil t ff zeker weten.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
lj_tree schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:00:
Denk dat t tijd word om de authenticator te gaan gebruiken:) Heb n android telefoon...kan da ding toch gewoon download en gebruiken via me internet verbinding right? Las ergens iets over smsjes die verstuurd worden of zo? Lijkt me niet maar wil t ff zeker weten.
Je hebt verschillende versies van de authenticator, maar de versie voor Android kan je gewoon via de Market gratis downloaden en verstuurt geen SMSjes oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• balbeau
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2023
Goedemorgen,
Op deze druilerige dag wil ik wel eens kijken of Diablo wat voor mij is.
Heeft iemand een key over voor mij?
BvD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002

Rannasha

Does not compute.

lj_tree schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:00:
Om gebruik te maken van de RMAH moet je een authenticator hebben. De Android versie is simpelweg een app die je download en installeert en die daarna geen internet verbinding nodig heeft.

Als je daarnaast je RMAH opbrengsten wil laten overschrijven naar je PayPal account moet je ook een functie genaamd "SMS Protect" activeren. Dit werkt net als de TAN codes van ING internet bankieren: Bij sommige handelingen krijg je een code per SMS die je moet invoeren om verder te kunnen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Laatst online: 16-09 13:34

Pablo

Rito pls

Zo ik heb gister avond ACT III gefarmed op Inferno
Met mijn MF %200 gear Quest Machine wars starten , naar het eerste platformpje rennen en soms staat daar een radiant chest.
Deze looten en weer overnieuw beginnen.
k heb tot nu in 2 uur dit doen betere gear gevonden dan 15 butcher runs.
Er dropte bij een maat van mij zelfs een 2h staff met 1600 DPS.
Die is mooi verkocht voor 15mil op de AH :D

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
R.plas schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:11:
Met mijn MF %200 gear Quest Machine wars starten , naar het eerste platformpje rennen en soms staat daar een radiant chest.
Ik ga denk ik snel ACT III doen hahaha, ik voel me eigenlijk nog steeds te undergeared hiervoor

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Keffie schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:13:
[...]

Ik ga denk ik snel ACT III doen hahaha, ik voel me eigenlijk nog steeds te undergeared hiervoor
ja ik ben er ook nog zwaar under geared voor.
maar het is een qwestie van de mobs weg kiten.
staat het kistje er ? nee . overnieuw beginnen etc etc.
als ik 2 klappen krijg dan ben ik dood xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
R.plas schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:14:
[...]
Doe mij een plezier en ga hier nou geen youtube filmpje van maken 8)7
Ten minste niet zolang tot ik die plek dood gefarmt heb :P Ik ben namelijk gewoon act 3 aan't farmen maar sommige affix-combo's op de elites zijn toch wel brutaal :(

[ Voor 29% gewijzigd door CobyBE op 15-06-2012 10:17 . Reden: verkeerde post gequote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

CobyBE schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:16:
[...]

Doe mij een plezier en ga hier nou geen youtube filmpje van maken 8)7
Ten minste niet zolang tot ik die plek dood gefarmt heb :P Ik ben namelijk gewoon act 3 aan't farmen maar sommige affix-combo's op de elites zijn toch wel brutaal :(
ik wou net een youtube linkje sturen xD
maar dat doe ik dus maar niet maar heel youtube staat er vol mee xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
R.plas schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:17:
[...]

ik wou net een youtube linkje sturen xD
maar dat doe ik dus maar niet maar heel youtube staat er vol mee xD
Wou net zeggen, alle gold/chest/goblin runs die er zijn of ooit zijn geweest staan op youtube.
Er zijn erg veel mensen die constant de meest effectieve manier blijven zoeken voor dit soort dingen en op youtube zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:45
Lyca schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:54:
[...]

Blizzard vind dat IAS een TE belangerijke stat is geworden, ergens hebben ze gelijk, maar aan de andere kant is IAS nu niet gamebreaking dat het een zware nerf verdiend.

Ze gaan het gewoon aanpassen, ik denk zelfs dat er niet veel zal veranderen op vlak van gear
ik denk ook dat het misschien alleen een nerf is van % reduce wat op gear zit. dus bijv 9% ipv 12%

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Heb het juist op youtube gezien, is inderdaad wel een goeie plek ja :D Maar staat die chest altijd zo kort bij de waypoint dan? Hopelijk is dit niet generfed tegen vanavond :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sms-protect werkt wel echt heel slecht, ik heb al 5x een auction proberen te maken en nog geen enkel sms'je gehad. Maar battle.net balance ga ik niet gebruiken want ik ga zelf geen geld aan diablo uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

CobyBE schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:22:
Heb het juist op youtube gezien, is inderdaad wel een goeie plek ja :D Maar staat die chest altijd zo kort bij de waypoint dan? Hopelijk is dit niet generfed tegen vanavond :( :P
Soms wel en soms niet :(
het blijft random.
achja zo heb je 6 runs niks en zo heb je 5 runs wel wat :)

maar gister deed ik het met 3 andere maten.
als ik het kistje had gevonden , een invite sturen en zo deden zij ook bij mij.
dus het was 2 runs geen kistje maar dan kreeg ik onder tussen wel al weer een invite van een vriend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Het is alleen jammer dat dit soort runs (net als de ancient path in Act II) de hele economie, en de dynamiek ervan kapot maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D stormshield net verkocht voor 189,99 $_$ I LOVE RMAH

(ik speel vanaf nu diablo gratis :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gold AH: 17 Pagina's met Stormshields
RMAH : 36 pagina's met stormshields

hmmzz .... mensen gaan nog verplicht worden om met die rmah gekte mee te doen willen ze een deftige upgrade scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:29:

OMFG, dat is echt super nice :o

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe

Serieus? Potverdomme, dat is nice! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Item name 1 暴風之盾
Time of transaction 2012/06/15 09:07 上午 BST
Sale price EUR189.99
Transaction fee EUR1.00
Applicable taxes EUR0.00
Your proceeds EUR188.99

weet niet waarom het chinees is maar oke :D:D:D, gaat lekker zo hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41

DUDE:) gratz! lol...blijf me er ONWIJS door verbazen dat er mensen zijn die zo'n bedragen ervoor neerleggen:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die RMAH prijzen zijn echt belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:15
? is het al live dan? RMAH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep rmah is er.
En binnenkort heb je daar meer items op dan op gold AH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:32

Gotez

42

Very nice indeed! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:31:
Item name 1 暴風之盾
Sale price EUR189.99
Transaction fee EUR1.00
Applicable taxes EUR0.00
Your proceeds EUR188.99

Ik dacht dat Blizz ook 15% van dit bedrag afsnoepte? of is dat niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Laatst online: 17:01

Megalodon86

Enzyme X

Nice!

(Daar gaat mn kans dat ding ooit nog op de gold auction te vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:31:
Item name 1 暴風之盾
Sale price EUR189.99
Transaction fee EUR1.00
Applicable taxes EUR0.00
Your proceeds EUR188.99

o0

Damn das wel erg nice, 10 van die items en ik kan de tv kopen die ik wil :P
Jongens, Abuse de RMAH nu zolang de prijzen nog zo absurd zijn.

Het daald later in, vooral op SC waar items blijven bestaan.
Als je genoeg ingame Gold heb, kopen die goede items en op de RMAH ermee lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:35

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:33:
Yep rmah is er.
En binnenkort heb je daar meer items op dan op gold AH
Ergens krijg ik her gevoel dat dit al het begin van het einde is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja moet nog 15% van af denk ik maar weet het niet zeker... ik zie wel zal hier wel posten, duurt wel lang voor ze het op je acc. hebben maarja worth it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

noobgrinder schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:36:
[...]

Ergens krijg ik her gevoel dat dit al het begin van het einde is...
Ik krijg er ook een hele rare smaak van in mijn mond... het voelt als een veredelde gokkast nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Tering.. RMAH is uit en heel het topic ontploft weer eens voor de verandering :Y)

Gisteren mn Monk naar LvL60 gestampt en eindelijk weer Inferno in.. had hiervoor een Barb, en vond het toch maar een beetje tegenvallen zodra ik Inferno binnen stapte. Nu met 23k HP, 10.8DPS, 295 Ress to All, 460 LoH (ik blijf Lay on Hands lezen :P) en het gaat verbazingwekkend lekker!

Maargoed mn mening zal weer bijgesteld gaan worden zodra ik weer Act II in stap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:51

Roshnak

PSN: Roshgill

WIzard gemaakt, 6 uurtjes gespeeld en alweer lvl 37. Gaat lekker snel met de XP Gem in een helm, hopelijk volgende week lvl 60, en dan gaat mijn Wizard mijn Barb vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:37:
ja moet nog 15% van af denk ik maar weet het niet zeker... ik zie wel zal hier wel posten, duurt wel lang voor ze het op je acc. hebben maarja worth it
Alleen als je het via Paypal laat uitbetalen. Als je het op je Battle.net account zet dan blijft het bij die $1 fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Alcmaria schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:37:
[...]

Ik krijg er ook een hele rare smaak van in mijn mond... het voelt als een veredelde gokkast nu.
Met als verschil dat doorspelen hier wel loont :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:37:
Maargoed mn mening zal weer bijgesteld gaan worden zodra ik weer Act II in stap ;)
Denk het wel ja, met vergelijkbare stats word ik aan gort geslagen in Act 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
[...]

Ik denk ook dat dit het begin van het einde is voor mensen die geen geld willen spenderen aan Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:59
Damn.. ik zeg mn baan maar op denk ik... snel naar huis Diablo spelen :P

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Als je een wapen koopt, waarop moet je nou letten? De bovenste DPS (Grote getallen) of ook de min-max getallen?
Zoals een dagger die ik heb: 881.5 DPS, 1.80AS, maar 278-744 damage

En zie ik een leuk wapen: Mace: 856.8DPS, 1.20AS, maar 454-974 damage.
Doe ik er goed aan de mace te kopen om mijn overall DPS omhoog te gooien? Of is het een slecht idee?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb het gevoel dat er binnenkort een hele grote groep uit de boot valt. Namelijk mensen die liever geld & een game gescheiden houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Lyca schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:42:
[...]

Ik denk ook dat dit het begin van het einde is voor mensen die geen geld willen spenderen aan Diablo 3
Hoezo? De AH is toch een keuze? Geen verplichte optie?

Als je het spel op de juiste manier wilt spelen, koop je geen gear van de AH. Enkel gewoon ruilen met je vrienden etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik denk dat het de eerste paar dagen heel hard gaat en daarna afzwakt, dat zie je met alles dus zal niet veel anders zijn in D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:42:
Damn.. ik zeg mn baan maar op denk ik... snel naar huis Diablo spelen :P
Kan je straks Diablo 3 op je CV zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Lyca schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:42:
[...]

Vergeet niet dat ze de drop rates gaan verbeteren en dat je het spel volledig uit kan spelen ZONDER gebruik te maken van het AH. Ik zelf zal ook geen echt geld uitgeven aan de AH, ben wel van plan om wat goeie loot voor echt geld te verkopen. Vooral nu dat het nog gaat moet je er snel mee zijn, binnen twee weken betaald niemand nog zo absurd veel voor een item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Xtr3me4me schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:43:
Als je een wapen koopt, waarop moet je nou letten? De bovenste DPS (Grote getallen) of ook de min-max getallen?
Zoals een dagger die ik heb: 881.5 DPS, 1.80AS, maar 278-744 damage

En zie ik een leuk wapen: Mace: 856.8DPS, 1.20AS, maar 454-974 damage.
Doe ik er goed aan de mace te kopen om mijn overall DPS omhoog te gooien? Of is het een slecht idee?
Hangt er denk vanaf wat voor skills je verder hebt; bijvoorbeeld LifeOnHit, dan wil je gewoon zo veel mogelijk hits, dus de 1.8AS.
Pagina: 1 ... 14 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging