Dat idee had ik ook al. Sommige topics worden/werden werkelijk volgespamd door mensen met meer enthousiasme dan kennis en het is eigenlijk ook geen doen daar iedere keer tegenin te gaan. Je kan mensen beter geen advies geven dan slecht advies, maar dat zou in policy vertaald betekenen dat alles maar dicht moet en dat lijkt me ook totaal tegen de rol van GoT en Tweakers.net indruisen.-The_Mask- schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:41:
Klopt de helft kreeg bijna al geen advies meer en de andere helft vaak genoeg slecht advies door het ontbreken van kennis van mensen die advies geven. Maar de vraag is of het nu beter wordt, ben bang dat het alleen maar minder wordt.
[...]
In mijn beleving zakt het niveau van BBG/GoT/Tweakers nogal de laatste tijd.
Aan de andere kant is het nu wel zonde dat de fora/topics die wel functioneerden ook de nek om zijn gedraaid. De topics van SSD's, voedingen en beeldschermen waren toch allemaal voorbeelden van hoe het wel moet.
Dat ook nog ja, ik zoek tegenwoordig maar via Google, die vindt meer dan de Tweakers search zelf.Help!!!! schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:06:
Ook de kennis raakt gefragmenteerd, zeker aangezien de GOT zoekfunctie nogal 1980 is.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2012 03:43 ]