Ruime (station) auto 10.000km/j max €2000

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:53
Ik heb vandaag mijn leaseauto in moeten leveren aangezien ik van baan verander, nu ben ik dus op zoek naar iets waar ik een beetje mee uit de voeten kan.

Ik ben dus op zoek naar een station (ivm 2 honden die ik ook wel eens mee wil nemen) het liefst gewoon benzine ivm de km's die ik verwacht te maken. Eens in de zoveel tijd hangt er dan ook nog een 1 paars trailer achter incl paard(je). Nu ben ik zelf natuurlijk al op zoek geweest naar wat auto's, maar misschien heeft hier iemand nog een gouden tip of een duidelijke afrader op basis van wat ik zoals gevonden heb.
Budget is dus ongeveer 2000 euro. Leeftijd maakt mij niet zo veel uit, maar het mag wel een beetje leuk smoelende auto zijn.

Mijn lijstje tot nu toe

Audi A4 avant
Alfa Romeo 156 Sportwagon ( beetje weinig ruimte achterin denk ik, wel de mooiste van het stel ;) )
BMW 3x Touring
Ford Focus station
VW Passat Variant
Volvo V40 ( vergeleken met de rest vrij goedkoop )

wat raden jullie mij bij voorbaat al af en waarmee kan eigenlijk niet fout zitten? al weet je dat natuurlijk nooit met een 2e hands..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-09 11:26
Paar losse flodders

- een V40 is absoluut niet ruim achterin, zelfde geldt voor een 3-serie Touring
- bepaalde modellen van de Focus zijn (zeker voor auto's van die generatie) behoorlijk zuinig, 1:14 is geen uitzondering

Je zou ook nog kunnen kijken naar een Peugeot 307 SW, die kosten op de tweedehandsmarkt ook niet veel.

[ Voor 19% gewijzigd door havana op 09-07-2012 11:15 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Focii van rond de eeuwwisseling doen 1:13.
Voor 2000 euro moet je aan 10 jaar oude auto's denken en rekening houden met een fors onderhouds budget.
www.gaspedaal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curvemod
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 20:43
Nog wat input:

-Alfa Romeo's in die prijsklasse zijn over het algemeen prijzig met onderhoud.
-Ben bang dat dat ook voor de BMW 3 touring geldt, maar weet dit niet zeker.
-Om een degelijke Audi te vinden in die prijsklasse is lastig, denk dat je dan net iets meer uit moet geven om niet met een wagen te eindigen met te veel kilometers of te weinig onderhoud.

Persoonlijk zou ik voor de Passat of de Focus gaan, als je uit de auto's uit bovenstaand rijtje kan kiezen. Heeft ook wel iets met smaak te maken, ik denk dat die Volvo op zich ook een prima auto is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Audi 100 stationwagen, ligt een V6 in op benzine en heeft een trekhaak. Luxe en ruim.

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=214964345

Of een Audi 80, zonder V6 wel met trekhaak en ook ruim. Audi!

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=217389753

Beide wat gedateerd maar toch ergens wel modern-ig én gegalvaniseerd.

[ Voor 40% gewijzigd door Yonni op 09-07-2012 11:49 ]

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Gh0stw4lk3r schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:09:
[...]

het liefst gewoon benzine ivm de km's die ik verwacht te maken.
Reken dat uit ipv aannames te doen. Heb recent zelf zitten rekenen omdat het waarschijnlijk is dat we niet meer 40k maar 15-20k per jaar gaan rijden, maar bij onze auto (Seat Cordoba Vario 1.9SDI uit 1999) lag omslagpunt diesel/benzine welgeteld op 9500km/jaar. LPG/benzine zat soms zelfs op 7500km/jaar. Vooral LPG lijkt me een goede om in het achterhoofd te houden.
Eens in de zoveel tijd hangt er dan ook nog een 1 paars trailer achter incl paard(je).
Klinkt alsof het naast ruim ook redelijk zwaar moet zijn. Dat is belastingtechnisch minder aangenaam.
Nu ben ik zelf natuurlijk al op zoek geweest naar wat auto's, maar misschien heeft hier iemand nog een gouden tip of een duidelijke afrader op basis van wat ik zoals gevonden heb.
Budget is dus ongeveer 2000 euro. Leeftijd maakt mij niet zo veel uit, maar het mag wel een beetje leuk smoelende auto zijn.

Mijn lijstje tot nu toe

Audi A4 avant
Alfa Romeo 156 Sportwagon ( beetje weinig ruimte achterin denk ik, wel de mooiste van het stel ;) )
BMW 3x Touring
Ford Focus station
VW Passat Variant
Volvo V40 ( vergeleken met de rest vrij goedkoop )
Dit zijn appels en peren, de Passat is een klasse hoger dan de A4/Focus/3x etc. Lijkt me eerst duidelijk krijgen wat je nodig hebt qua gewicht, formaat en trekkracht en dan op basis daarvan gaan zoeken ipv lukraak dingen noemen en dan kijken of die (ongeveer) passen.

Sowieso ga je met dat budget diep de jaren '90 in moeten met auto's van dit formaat, maar dat hoeft geen probleem te zijn.
wat raden jullie mij bij voorbaat al af en waarmee kan eigenlijk niet fout zitten? al weet je dat natuurlijk nooit met een 2e hands..
Zoals gezegd, gestructureerd te werk gaan:
  • Je moet twee honden kwijt. Daarvoor heb je een zekere hoeveelheid ruimte in de kofferbak nodig. Zoek uit hoeveel dat is en neem dat als ondergrens voor kofferbakruimte.
  • Je moet een paard kunnen trekken. Je auto moet zwaar genoeg zijn om paard+trailer te kunnen en mogen trekken. Zoek dat uit en neem dat als ondergrens voor gewicht.
  • Ook bij 10k km wegen verbruikskosten zwaar met huidige brandstofprijzen. Als je budget EUR 2k is, klinkt het alsof je aardig op de centen moet letten. Negeer verbruik niet. Een wagen die 1:15 doet verbruikt op 10k km 333l minder brandstof dan eentje die 1:10 rijdt, dat is met benzine al gauw EUR 600.
Dit klinken als de belangrijkste dingen. Gooi die in een site als autotrack.nl bij geavanceerd zoeken. Dan rollen vanzelf geschikte opties eruit ;)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mazda 626 (betrouwbaar, zuining, groot)
Peugeot 406 (groot, comfortabel)
Subaru Legacy/Outlander (goede trekker want 4*4,duurder in onderhoud en verbruik want 4*4)
Opel Omega ( comfortabel, groot, groter motorenaanbod, zwaar en dus duurder)
Ford Mondeo (groot, betrouwbaar)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
*knip lompe V&A*

[ Voor 130% gewijzigd door Rukapul op 10-07-2012 09:33 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:52

NoFearCreations

3DPrint the world!

Volvo V70....

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Heb een Renault Megane Grand Tour, past vast ook wel in je rijtje..

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:19
Is het budget nu 2 of 20 duizend?
Er staat 2 maar de auto's die je noemt..

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Mitsubishi Galant
Afbeeldingslocatie: http://img.autotrader.nl/mitsubishi/galant/mitsubishi-galant-stationwagen-benzine-zwart-001--26405726-Medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.autotrader.nl/mitsubishi/galant/mitsubishi-galant-stationwagen-benzine-grijs-001--32776849-Medium.jpg
Degelijk, als ie roest doet ie dat bij de achterste wielkasten maar dat heb je zo door als je goed kijkt.

Verder bij de 2 literblokken tikken de hydraulische klepstoters vaak. Dit hoeft echter totaal geen probleem te zijn (m'n ouders hebben 2 blokken die al vanaf dat ze 'm kochten met 65 en 80k km tikten naar de 300k gereden). Let verder op of de synchronisatie van de versnellingsbak naar de 3e versnelling nog een beetje oké zijn, die willen nog wel eens sneuvelen bij mensen die woest schakelen/erg veel kilometers.

[ Voor 72% gewijzigd door GoldenSample op 10-07-2012 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-06 21:34

B-lennium

Volvo 164 1975!

volvo, 240 740 of 940. voor 2000 heb je best een leuke 850 of v70 kan ook.

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Die Volvo's zijn zwaar dus duur in wegenbelasting en geen van die modellen is zuinig. Zit allemaal zo rond de 1:10. Bovendien is Volvo niet goedkoop qua onderhoud, al kun je bij die oude modellen natuurlijk wel spullen van de sloop halen.

[ Voor 51% gewijzigd door havana op 10-07-2012 08:03 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
De oude volvo's vallen al af omdat ik ze gewoon oerlelijk vind. :)
een V70 1e model zit wel in deze prijsklasse, maar is ook nog zo'n vierkant hok, wel lekker veel ruimte.

bedankt voor de tips so far, zitten toch weer een paar modellen bij die ik in eerste instantie niet had bekeken ( oa de Lancer en Omega)
ik ga van de week even kijken bij een Alfa, niet de meest ruime van het stel, maar ik moet hem gewoon even in het echt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Met een Alfa van die leeftijd en prijsklasse weet je zeker dat je op z'n minst tegen kleine problemen gaat aanlopen.

Ik zou voor een Focus gaan. Lage aanschafwaarde, betrouwbaar en relatief zuinig. In de prijsklasse tot 2k moet je niet teveel eisen gaan stellen aan uiterlijk, dat is gewoon niet slim.

[ Voor 48% gewijzigd door havana op 10-07-2012 09:47 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Yup, zit er dik in dat je moet kiezen tussen goed rijden en niet uitzien of goed uitzien maar niet rijden. Doorgaans is rijden belangrijker :z

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
i know, maar even kijken kan geen kwaad :) ik ben zelf vrij handig, doe al het onderhoud aan mijn motor ook zelf.
Dus een klein probleempje neem ik voor lief, KM standen schrik ik ook niet zo van, als de auto maar aantoonbaar goed onderhouden is.
Het is een auto waar ik een jaartje hooguit 2 jaar in wil rijden, tegen die tijd heb ik weer genoeg cash gespaard om een wat duurdere auto aan te schaffen.

ik snap jullie "bezorgdheid" dat ik voor de looks val en niet naar de functionaliteit kijk, daar ben ik een jaar of 10 geleden al eens ingetrapt en ze is nog steeds mijn vriendin ;)

De enige auto's die ik nu even uitsluit van deelname zijn toch de oude volvo's. Ik geef mijzelf nog even de tijd om mij te orienteren op alle types die hier voorbij vliegen, dus ik neem sowieso geen overhaaste beslissingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik zou echt eerst specs vaststellen en dan pas gaan kijken, niet andersom.

Als je lukraak gaat kijken en dan kijkt of iets voldoet aan wat je nodig hebt is er redelijke kans dat je iets bruikbaars koopt, maar je laat dan zo goed als zeker beter passende opties voorbijvliegen.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
Ik heb ook nog de Fiat Marea Weekend op mijn lijstje gezet, heb deze auto al eens in het verleden gehad, kosten nu geen drol meer (ruim onder budget, dus geld over voor eventuele onderhoudskosten).
Is in ieder geval lekker ruim en met 150pk moet deze ook wel een klein trailertje kunnen trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Zou een Fiat Multipla niet een mooie trekauto zijn? Die dingen zijn lelijk en breed. Volgens mij wel ideaal voor aanschaf en wegligging.

Zie ook hier: http://www.caravantrekker...?merk=Fiat&serie=Multipla

[ Voor 26% gewijzigd door Yonni op 10-07-2012 13:43 ]

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:42:
Ik heb ook nog de Fiat Marea Weekend op mijn lijstje gezet, heb deze auto al eens in het verleden gehad, kosten nu geen drol meer (ruim onder budget, dus geld over voor eventuele onderhoudskosten).
Is in ieder geval lekker ruim en met 150pk moet deze ook wel een klein trailertje kunnen trekken.
Ik heb een Fiat Marrea Weekend gehad als diesel... dat was idd wel een krachtig bakkie qua trekkracht. Benzine geen idee. Qua ruimte was 't ook wel in orde.

Grootste station die er bestaat is zonder discussie de E-Klasse alleen tja zoals ik eerder las is dat niet compatible met je vriendin oid.

Je moet heel simpel een afweging maken:

Kosten onderhoud auto (wat kost een gemiddeld onderdeel, hoe snel gaat het onderdeel normaal kapot) en dat opzetten t.o.v. de auto in kwestie.

Nu €2000 uitgeven is leuk maar als je bij de eerste grote beurt voor €1500 moet laten repareren... (en ja dat zit eraan te komen met dat budget)

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:34

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ehm... Mercedes s202?

is dat nog een optie?

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bwlian schreef op maandag 09 juli 2012 @ 23:08:
Is het budget nu 2 of 20 duizend?
Er staat 2 maar de auto's die je noemt..
Inderdaad, mijn eerste gedachte ook bij het lezen van het topic...

Toyota Carina E Station niks voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:38

-tom-562

Oliesjeik

^ met hem.
Mijn keuze zou een Carina E zijn of een Mazda 626, met een lichte voorkeur naar die laatste, omdat die in aanschaf vaak wat goedkoper zijn. Kwalitatief zijn het even goede auto's. Een goede 626 station is wel te vinden met dat budget.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Subaru Impreza station anders niks? Niet veel gemaakt, maar ook weinig vraag naar dus goedkoop. Dikke boxermotor, standaard 4WD, prima trekauto :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ze zuipen alleen behoorlijk.
Overigens is de Mazda 626 ook prima op LPG te krijgen (G3 systeem, dus goedkoop in belasting), de blokken (vooral de 1.8 blokken) kunnen er prima tegen en gaan een paar ton mee zonder rare geintjes

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kogel al door de kerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:52
Je zou nog een Mondeo kunnen overwegen. Groot. Hondproof. Kan een dijk van een aanhanger achter, en niemand wil ze hebben dus ze zijn goedkoop :)

Even een wilde suggestie:
http://www.autotrader.nl/...ord-mondeo|prijs-tot-2000

Zonder trekhaak dan.. maar die klus je er zo zelf onder..

[ Voor 46% gewijzigd door Korvaag op 31-07-2012 21:36 ]

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
Het is een Marea Weekend geworden, 2.0 5 cilinder met 155PK.
Leren bekleding, airco en trekhaak, dus ben helemaal blij, zelfs onder budget gebleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

En hoeveel heb je gerserveerd voor het onderhoud? :D

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-08 15:25
B-lennium schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 01:34: voor 2000 heb je best een leuke 850 of v70 kan ook.
Inderdaad een 850 of v70. Kunnen makkelijk 4-5 ton Oppenheimer.

You only live once, so enjoy the ride.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
GoldenSample schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 00:15:
Mitsubishi Galant
[afbeelding]
[afbeelding]
Degelijk, als ie roest doet ie dat bij de achterste wielkasten maar dat heb je zo door als je goed kijkt.

Verder bij de 2 literblokken tikken de hydraulische klepstoters vaak. Dit hoeft echter totaal geen probleem te zijn (m'n ouders hebben 2 blokken die al vanaf dat ze 'm kochten met 65 en 80k km tikten naar de 300k gereden). Let verder op of de synchronisatie van de versnellingsbak naar de 3e versnelling nog een beetje oké zijn, die willen nog wel eens sneuvelen bij mensen die woest schakelen/erg veel kilometers.
Mijn ervaringen met dit model zijn juist het tegengestelde. Ik heb 8 jaar een GLXI gehad. En het is gewoon een rampenbak.
Ze roesten als een malle, hebben onder bemeten remmen. De remmen zitten zonder regelmatig onderhoud steeds weer vast, remschijven trekken heel snel krom. De handbakken zijn erg slijtage gevoelig. De draagarmen(vaste kogels) zijn ook erg slijtage gevoelig. En de wegligging is ronduit slap te noemen. Verbruik is relatief hoog. En onderhoud is duur.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
kendo schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 09:53:
[...]

Mijn ervaringen met dit model zijn juist het tegengestelde. Ik heb 8 jaar een GLXI gehad. En het is gewoon een rampenbak.
Ze roesten als een malle, hebben onder bemeten remmen. De remmen zitten zonder regelmatig onderhoud steeds weer vast, remschijven trekken heel snel krom. De handbakken zijn erg slijtage gevoelig. De draagarmen(vaste kogels) zijn ook erg slijtage gevoelig. En de wegligging is ronduit slap te noemen. Verbruik is relatief hoog. En onderhoud is duur.
Toch bijzonder dat je het dan 8 jaar volhoudt :>

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:32

Bommes

Capo del formaggio

Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 23:03:
Het is een Marea Weekend geworden, 2.0 5 cilinder met 155PK.
Leren bekleding, airco en trekhaak, dus ben helemaal blij, zelfs onder budget gebleven :)
Gave motor die 5 pitter,
1 tip (als oud fiat monteur kan ik je die wel mee geven):
Vervanging van de distributie riem onbekend..??
geloof de verkoper niet op zijn blauwe ogen, rekening er bij van riem vervanging is goed zo niet:
Dan vervangen + spanrollen + waterpomp
leuk klusje, als je er een beetje zicht op hebt (of een garage treft die het heeft) hoeft de motor er niet uit maar wel compleet los. (alle motorsteunen, aandrijfassen, gewoon echt los op een krikje dus).
Reken op die manier op een dag werk, tref je een garage die meent de motor er uit te moeten sleutelen reken dan op 2,5 dag arbeidsloon.
Je zult niet de eerste en zeker niet de laatste zijn die het allemaal wel geloofd met die riem en binnen een paar duizend kilometer met 20 kromme kleppen op de vluchtstrook staat.. >:)

Verder wel een dikke (onder gewaardeerde) auto, voor een Italiaan erg betrouwbaar, fijn vermogen, goede sound (5cilinder) en een zee van ruimte, met erg veel opties.

[ Voor 6% gewijzigd door Bommes op 02-08-2012 19:37 ]

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
Bommes schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 19:26:
[...]

Gave motor die 5 pitter,
1 tip (als oud fiat monteur kan ik je die wel mee geven):
Vervanging van de distributie riem onbekend..??
geloof de verkoper niet op zijn blauwe ogen, rekening er bij van riem vervanging is goed zo niet:
Dan vervangen + spanrollen + waterpomp
leuk klusje, als je er een beetje zicht op hebt (of een garage treft die het heeft) hoeft de motor er niet uit maar wel compleet los. (alle motorsteunen, aandrijfassen, gewoon echt los op een krikje dus).
Reken op die manier op een dag werk, tref je een garage die meent de motor er uit te moeten sleutelen reken dan op 2,5 dag arbeidsloon.
Je zult niet de eerste en zeker niet de laatste zijn die het allemaal wel geloofd met die riem en binnen een paar duizend kilometer met 20 kromme kleppen op de vluchtstrook staat.. >:)

Verder wel een dikke (onder gewaardeerde) auto, voor een Italiaan erg betrouwbaar, fijn vermogen, goede sound (5cilinder) en een zee van ruimte, met erg veel opties.
ben er ook erg blij mee :) distributieriem is 11.000km geleden vervangen, bon heb ik er bij zitten.
Voorwaarde voor mij was dat NAP klopte en onderhoudshistorie bekend was, dat was bij deze het geval.
Het is echt een snelle bak en niet alleen voor een station ;)
Pagina: 1