Ik gebruik gewoon de standaard DVBlink client die in MrMC gebakken zit. Deze werkt goed tegen mijn DVBlink 5.5. backend. EPG gaat goed, opnemen ook. Wat nog niet goed werkt is serie opnemen maar daarvoor moet MrMC geloof ik eerst op Kodi 15.2 of hoger gebasseerd worden.
Donstil schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 23:22:
Maar goed we zullen het er mee moeten doen. Ik verwacht op korte termijn geen grote stappen op het gebied van tvOS apps als het aankomt op de tv aanbieders in Nederland. Het platform is daar te klein voor ben ik bang.
Zelfde geld trouwens voor de andere apps. Daar zie ik ook maar erg weinig beweging in. Ik koop/download nooit iets uit de store eigenlijk.
Misschien dat Apple op de WWDC iets uit zijn hoge hoed toveren kan want zo komt het platform binnenkort tot een stilstand.
Ik vind dat het app aanbod inderdaad vrij mager is. De meeste zijn opgepoetste iPad apps. Derhalve had ik ook verwacht dat de TV aanbieders dit vrij makkelijk zouden omzetten. Echter snijden ze daarmee in hun eigen business met de settopboxen die ze met hun abonnementen verslijten. Ik vraag me echter af of ze op die hardware wel zoveel winst maken.
Alleen NLziet (en recentelijk FOX) staat echt los van de providers. Hun laatste antwoord 2 dagen terug was:
Bedankt voor je bericht. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan een NLziet app voor op de Apple TV. Helaas is het nog niet bekend wanneer deze app wordt gelanceerd. Mocht hier nieuws over zijn, lees je dit op onze website, in de nieuwsbrief of op social media.
Naja, daar moeten we het dan mee doen

Borland schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:54:
Het is ook krom. Ik heb naast mijn ATV4 een Minix Android box en daar kan je de Horizon Go gewoon op installeren. Gewoon gezeur om niks (van Ziggo welteverstaan

).
En jammer dat er geen Spotify app beschikbaar is voor de ATV4. Liefst ruim ik die Minix gewoon op. Kan nu niet.
Hoe werkt die horizon go app dan op de android TV? Moet je dan met een flymouse aan de slag of zo? Die app is toch nog niet omgezet om met een afstandbediening te doen?
[
Voor 12% gewijzigd door
Spam op 12-05-2016 16:35
]
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !