Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 21:32
Het ligt niet aan Plex maar aan de ATV. Plex gaat er van uit dat de client een en ander kan, lukt dat niet dan wordt het omgezet naar datgene wat de client wel kan. Prima systeem, maar misschien niet wat je zoekt.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
De bovenstaande lijst zijn zaken die de ATV4 native ondersteund, dus dat Plex Server gaat transcoden lijkt me niet de schuld van de Plex App. Wordt interessant om te zien of andere Apps zonder transcoding zaken zoals DTS kan ondersteunen. Hopelijk komt er een App die bitstreaming van de audio ondersteund.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:27
winwiz schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:19:
Het ligt niet aan Plex maar aan de ATV. Plex gaat er van uit dat de client een en ander kan, lukt dat niet dan wordt het omgezet naar datgene wat de client wel kan. Prima systeem, maar misschien niet wat je zoekt.
Ik weet wel wat het uitgangspunt is van Plex, maar als je één kijkje neemt in dit topic dan zal je zien dat mensen dit graag anders willen zien.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Je weet van te voren wat het uitgangspunt is van Plex. Misschien dat Infuse het wel gaat doen.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 16:56
winwiz schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:23:
Je weet van te voren wat het uitgangspunt is van Plex. Misschien dat Infuse het wel gaat doen.
Wat verwacht jij wat Infuse beter kan doen dan? Die kan niet ineens nieuwe codecs in de Apple TV toveren ofzo .. Die is ook gebonden aan de formaten die de Apple TV (op dit moment) ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Laatst online: 22:30

robertwebbe

Robert Webbe

Op mijn ATV2 (met jailbrake) speelt Infuse / aTV Flash black zonder transcoding alles af en de user interface is ook nog eens super gelikt. Als ze precies dezelfde app als de ATV2 nu op de ATV4 kunnen bieden, ben ik al zeer gelukkig. Gezien aTV Flash black oorspronkelijk 30 dollar kostte (met 1 jaar gratis updates), denk ik dat ze nu weer rond de 30 euro gaan vragen voor de app. Maar gezien mijn uitstekende ervaring met de app zal ik geen seconde twijfelen.

[ Voor 46% gewijzigd door robertwebbe op 08-11-2015 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-09 13:32

Ursamajor

Astrofotograaf

Waarom zou je eigenlijk een Apple tv willen om hem te moeten jailbreaken zodat oe wel alles afspeelt? Dan is een htpc met bijvoorbeeld kodi toch ook een optie?
Ben zelf ook aan het rondkijken en vind de bediening van de Apple tv erg mooi, maarja als de speelbare formaten zo beperkt zijn...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10 19:31
Probleempje gevonden in de Netflix App, doordat ik een Netflix account had via een vriend en hij er mee stopten heb ik een eigen account genomen en wilde dus opnieuw inloggen. Die functie zit er dus niet in.

Op de site van Netflix zeggen ze dat je in de app de Menuknop ingedrukt moet houden voor settings, dat werkt dus niet echt als je niet meer in kan loggen. App maar verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Erg handig is het niet (al komt zoiets niet vaak voor)

Verder vind ik de update frequentie van de store maar minimaal, ik had een week na de release toch wel wat meer apps verwacht (zinnig/onzinnige).

A life? Where can I download it??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-10 16:50

Crusader

Arc Nature

Redondo1982 schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:48:
[...]

Iedereen hunkert naar een app die ook gewoon normaal kan doen als je daar om vraagt.
Spreek voor uzelf :)
Ik heb nergens behoefte aan, Plex doet het uitstekend bij mij.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Crusader schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:03:
[...]

Spreek voor uzelf :)
Ik heb nergens behoefte aan, Plex doet het uitstekend bij mij.
Plex doet het bij iedereen goed waar er genoeg rekenkracht is. Voor mensen die minder rekenkracht tot hun beschikking hebben/willen zou Plex ook andere codecs kunnen toevoegen, zodat er geen transcoding plaats hoeft te vinden. Waarom extra power (en dus stroom) gebruiken als het ook met minder kan?

Dat er duizenden mensen zijn die het anders willen zien, dat maakt niet uit toch? Jij bent tevreden en daar draait het om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:59
CRXDelSol schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:39:
[...]

Wat verwacht jij wat Infuse beter kan doen dan? Die kan niet ineens nieuwe codecs in de Apple TV toveren ofzo .. Die is ook gebonden aan de formaten die de Apple TV (op dit moment) ondersteund.
Want? Infuse werkt toch ook op iPhone/iPad?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:02
Heeft iemand al geprobeerd of Infuse op je Iphone/Ipad via Airplay wel DTS e.d. ondersteund via de ATV4?

Gisteravond een film die de DS415+ op de knieen kreeg, Tranformers 3D 7.1 TrueHD.

[ Voor 29% gewijzigd door johoo op 09-11-2015 08:02 ]

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldwing1973
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-10 10:05
johoo schreef op maandag 09 november 2015 @ 07:54:
Heeft iemand al geprobeerd of Infuse op je Iphone/Ipad via Airplay wel DTS e.d. ondersteund via de ATV4?

Gisteravond een film die de DS415+ op de knieen kreeg, Tranformers 3D 7.1 TrueHD.
Hier ook een DS415+ gebruiker, en hier moest de DS de spreekwoordelijke handdoek in de ring gooien bij het afspelen van Despicable Me (2010) Verschrikkelijke Ikke 1080p 3D A-DTS.
Mogelijk dat het 3D en DTS samen toch iets teveel rekenkracht nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boefje79 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:56:
Hier zijn de npo/rtl/sbs vooral heel terughoudend, zo lijkt het. Al dan niet zo gestuurd door bv een ziggo die de bui wellicht al ziet hangen...allemaal om geld en terugdringen van keuzevrijheid, vooral niet inzetten op vernieuwing en flexibiliteit...

Vroeg of laat komt het er wel, maar ik zou er voorlopig niet op rekenen. Grootste kans geef ik nog aan NLziet, dus experimenteren nu op ios met naast groot en breed gemist aanbod ook met live-tv, dat moet dus ook op de apple-tv kunnen...
NLziet, dat is toch de club die ook nog geen Airplay ondersteund?
Het is spijtig van de NPO maar tot die tijd download ik de boel wel.
Goldwing1973 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 22:02:
Er zijn totaal 34 screensavers wat neerkomt op 20.4 GB.
En nee, de "vorige" screensaver wordt niet verwijderd, dus met een 32GB Atv4 ben je een groot deel van de ruimte kwijt aan screensavers.
Ik neem aan dat hij ze ververst, hij zal ze niet alle 34 opslaan, tenzij er ruimte is. Hoe weet je zeker dat hij de 20,4 GB laat staan?
Plex is ten dode opgeschreven als straks de andere komen, zoals Infuse etc. Iedereen hunkert naar een app die ook gewoon normaal kan doen als je daar om vraagt.
Plex leunt te zwaar op transcoding. Prima, maar niet in combinatie met een budget NAS en de Apple TV.
Je wilt natuurlijk een oplossing a la Kodi: een mooie library/interface en alle codecs aan boord om de boel direct af te spelen mét ondertitels.
VLC op iOS speelt toch ook alles af? Waarom zou Infuse dat dan niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:41
Het hele probleem van Plex is dat je toch aardige hardware moet hebben om de boel te transcoden.
Mijn DS214 heeft sinds kort ook Plex, maar is lang noet krachtig genoeg om alles lekker aan te leveren.
De ATV heeft zon ontzettend krachtige chip dat transcoding helemaal niet nodig zou moeten zijn, dat vind ik zo jammer. Ik denk dat als Apple apps als Kodi zou gaan toestaan met ondersteuning voor alle codecs het de meest verkochte mediaspeler zou worden.

Het is nu gewoon jammer dat ik mijn raspberry met Kodi en ChromeCast niet de deur uit kan doen

[ Voor 9% gewijzigd door yorroy op 09-11-2015 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:36
iAmRenzo schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:21:
VLC op iOS speelt toch ook alles af? Waarom zou Infuse dat dan niet doen?
Ik wacht ook met smart op VLC voor tvOS /ATV4 (2015) en de (test)resultaten en reviews. Ik heb de hoop en de verwachting dat ik dan zowel mijn ATV3 en mijn ACRyan HD Mini de deur uit kan doen en de ATV4 hiervoor in de plaats kan doen.

En wellicht kan de Wii dan ook meteen weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:41:
Want? Infuse werkt toch ook op iPhone/iPad?
Ja, die versie is er ook. Alleen wil je Infuse op je ATV4 draaien! Waarom een omweg via een iPad, als de ATV4 zelf een app store en voldoende rekenkracht heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

yorroy schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:51:
Het hele probleem van Plex is dat je toch aardige hardware moet hebben om de boel te transcoden.
Mijn DS214 heeft sinds kort ook Plex, maar is lang noet krachtig genoeg om alles lekker aan te leveren.
De ATV heeft zon ontzettend krachtige chip dat transcoding helemaal niet nodig zou moeten zijn, dat vind ik zo jammer. Ik denk dat als Apple apps als Kodi zou gaan toestaan met ondersteuning voor alle codecs het de meest verkochte mediaspeler zou worden.

Het is nu gewoon jammer dat ik mijn raspberry met Kodi en ChromeCast niet de deur uit kan doen
Apple weerhoudt ontwikkelaars er niet van alternatieve codecs in te bouwen, het zijn de ontwikkelaars die het niet doen. :)

Je zou ook kunnen zeggen dat het heden ten dage toch wel duidelijk zou moeten zijn dat alles in H.264 en DD 5.1 gecodeerd kan worden. :P

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Vraagje aan de ervaringsdeskundigen. Ik maak op dit moment gebruik van thuisdeling om films en series te kijken op mijn ATV3. Ik heb dus netjes alles als .h264/.x264 in een MP4 containertje in iTunes staan op een Mac Mini die als server dienst doet.

Ik neem aan dat dit ook gewoon probleemloos werkt (thuisdeling + iTunes server) op de nieuwe Apple TV? En doet de zoek functie het ook voor content die ik zelf aan iTunes heb toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjoekie schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:05:
Vraagje aan de ervaringsdeskundigen. Ik maak op dit moment gebruik van thuisdeling om films en series te kijken op mijn ATV3. Ik heb dus netjes alles als .h264/.x264 in een MP4 containertje in iTunes staan op een Mac Mini die als server dienst doet.

Ik neem aan dat dit ook gewoon probleemloos werkt (thuisdeling + iTunes server) op de nieuwe Apple TV? En doet de zoek functie het ook voor content die ik zelf aan iTunes heb toegevoegd?
Ja. Thuisdeling werkt zoals vanouds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb enorme wifi problemen met mijn ATV3. Nu zag ik dat daar een replacement programma (2013) voor is geweest, mijn serienummer kwam daar ook in voor.

Ik zie alleen bij Apple niet meer dat dit er nog is. Iemand die weet of je daar nog gebruik van kan maken en zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Krisp schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:04:
[...]

Apple weerhoudt ontwikkelaars er niet van alternatieve codecs in te bouwen, het zijn de ontwikkelaars die het niet doen. :)

Je zou ook kunnen zeggen dat het heden ten dage toch wel duidelijk zou moeten zijn dat alles in H.264 en DD 5.1 gecodeerd kan worden. :P
Ik hoop echt dat Kodi vlot op de Apple TV 4 komt. Je hoort er alleen helemaal niks over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
ikweethetbeter schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:54:
[...]

Ja, die versie is er ook. Alleen wil je Infuse op je ATV4 draaien! Waarom een omweg via een iPad, als de ATV4 zelf een app store en voldoende rekenkracht heeft?
Bedoel dat het daarop ook werkt, dus waarom zou dat op een Atv anders zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 08:09
[...]

Plex is ten dode opgeschreven als straks de andere komen, zoals Infuse etc. Iedereen hunkert naar een app die ook gewoon normaal kan doen als je daar om vraagt.
Blame it on Apple:

https://www.objc.io/issues/23-video/videotoolbox/
On iOS devices with an A4 up to A6 SoC, there is support for H.264/AVC/MPEG-4 Part 10 (until profile 100 and up to level 5.1), MPEG-4 Part 2, and H.263.

The A7 SoC added support for H.264’s profile 110, which allows the individual color channels to be encoded with 10 bits instead of 8 bits, allowing a greater level of color detail. This feature is typically used in the broadcasting and content creation industries.

While the A8 seems to include basic support for the fifth-generation codec HEVC / H.265, as documented in the FaceTime specifications for the equipped devices, it is not exposed to third-party applications. This is expected to change in subsequent iOS releases, but might be limited to future devices.
Samenvattend:

H.264 upto profile 110 and level 5.1. Inclusief 10-bits encoding.
MPEG4 Part 2
H.263
Deel van H.265

DTS and AC3 kun je in SW doen. MPEG2 ook. Kan me ook voorstellen dat Infuse voor video codecs delen van de HW gebruikt (DCT, quantizing, motion estimation).

EDIT: qua video files moet de Plex client gewoon alle MPEG4 en H.264 streams kunnen decoderen, het profile en level support is erg goed. Of Apple heeft in tvOS maar een deel van de hardware decoder beschikbaar gemaakt. iTunes is (voor zover ik weet) Main Profile, L4.2.

[ Voor 21% gewijzigd door loekf2 op 09-11-2015 13:06 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
loekf2 schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:35:
[...]

Blame it on Apple:

https://www.objc.io/issues/23-video/videotoolbox/

[...]

Samenvattend:

H.264 upto profile 110 and level 5.1. Inclusief 10-bits encoding.
MPEG4 Part 2
H.263
Deel van H.265

DTS and AC3 kun je in SW doen. MPEG2 ook. Kan me ook voorstellen dat Infuse voor video codecs delen van de HW gebruikt (DCT, quantizing, motion estimation).

EDIT: qua video files moet de Plex client gewoon alle MPEG4 en H.264 streams kunnen decoderen, het profile en level support is erg goed. Of Apple heeft in tvOS maar een deel van de hardware decoder beschikbaar gemaakt. iTunes is (voor zover ik weet) Main Profile, L4.2.
Applicaties als Kodi en Infuse die implementeren hun eigen codecs zover ik dit heb begrepen. Plex doet dit niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robin1979
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 14:26
Bijzonder dat bepaalde personen het heel normaal vinden dat een NAS hoort te transcoden, maar het onwaarschijnlijk vinden dat een bijna volwaardige computer zoals de Apple TV dit aan zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
robin1979 schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:04:
Bijzonder dat bepaalde personen het heel normaal vinden dat een NAS hoort te transcoden, maar het onwaarschijnlijk vinden dat een bijna volwaardige computer zoals de Apple TV dit niet aan zou kunnen.
Inderdaad _/-\o_

Ik zit al een hele tijd te wachten met aanschaf voor een NAS. Heb rondgekeken in de DIY NAS topic en in die van Synology. Ik heb geen zin meer en ook geen tijd meer om alles te onderhouden, dus wil ik graag een out-of-the-box goedwerkend systeem en dan kom je o.a. uit bij Synology. Nou kan ik de zwaarste gaan kopen om Plex te laten transcoden, maar dat is overbodig. Zodra er een app uitkomt, waarschijnlijk Infuse of VLC, die dit niet nodig heeft dan koop ik linea directa een NAS. Tuurlijk had ik ook een andere mediaplayer kunnen kopen, maar heb toch mijn keuze doorgezet (na lang twijfelen) voor de ATV4 en dan hoop ik dat het uiteindelijk loont. Ook omdat ik nu mijn PS3 te koop heb gezet (deed ik al jaren niks meer mee) en de kleine nu leuke spelletjes kan spelen. Het is een leuk all-in-one ding die ATV4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
[...]

Infuse kan op de AT4 hardware zelf transcoden, voor zover die krachtig genoeg is.

Plex werkt met een client-server systeem en een "thin client". Plex doet dit zodat het op zoveel mogelijk platformen kan streamen, zowel op hetzelfde netwerk als via het Internet. De Plex gebruikers van voor de AT4 hebben al een Plex server ergens draaien en zullen hier dus geen issues mee hebben.

De "kritiek" op Plex komt van mensen die geen behoefte hebben aan een complete oplossing maar een eenvoudige client willen voor op hun AT4 om rechtstreeks van hun NAS te streamen. Die mensen moeten dus geen Plex gebruiken maar Infuse of VLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-10 10:31
TlighT schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:17:
[...]
De "kritiek" op Plex komt van mensen die geen behoefte hebben aan een complete oplossing maar een eenvoudige client willen voor op hun AT4 om rechtstreeks van hun NAS te streamen. Die mensen moeten dus geen Plex gebruiken maar Infuse of VLC.
+1, dit inderdaad. Ik gebruik Plex al jaren naar volle tevredenheid. Mijn Plex server (Mac Mini 2012) streamed naar de Smart TV van ouders, schoonouders etc, mijn iPhone, iPad, een aantal Android tablets en zo nog verder.

Ik vind het ideaal dat ik niet op codecs hoef te letten en dat het op alle devices gewoon werkt. Maar, als je inderdaad gewoon films en series wilt kijken op je ATV vanaf een NAS, dan is Plex overkill. Mits andere apps het wel kunnen zonder transcoden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik denk dat daar ook de kracht ligt van Plex als je op ieder device waar je ook bent je films kan streamen. Dan werkt het gewoon erg prettig. Gebruik je dat niet dan is het idd overkill. Al vind ik de interface wel erg prettig van Plex maar ik heb geen ervaring met Infuse dus daar kan ik weinig over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 08:09
CRXDelSol schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:40:
[...]

Applicaties als Kodi en Infuse die implementeren hun eigen codecs zover ik dit heb begrepen. Plex doet dit niet.
Klopt, maar Kodi is via (op Android) libstagefright or mediacodec wel in staat via Android OS naar HW acceleratie te gaan.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:41
Wat is nu daadwerkelijk het nut van de 64gb versie? Tuurlijk, je kan er meer games en apps op installeren... Maar zou je er bijvoorbeeld ook films op kunnen zetten zodat de ATV mee op vakantie kan?
Het lijkt me (in mijn geval) anders zo overkill als de ruimte puur gebruikt wordt voor de apps. Mijn iPhone 6 16gb heeft namelijk ook ruimte zat.
Wat is voor jullie bijvoorbeeld de reden om een 64gb te kiezen?

[ Voor 8% gewijzigd door yorroy op 09-11-2015 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-10 16:45

2be

Onofficiële Uitzending Gemist-app is beschikbaar. Deze moet je wel zelf side loaden.

http://www.iculture.nl/on...ding-gemist-app-apple-tv/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
2be schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:50:
Onofficiële Uitzending Gemist-app is beschikbaar. Deze moet je wel zelf side loaden.

Ja, klote dat het alleen met een mac kan door xcode7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:36
yorroy schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:41:
Wat is nu daadwerkelijk het nut van de 64gb versie?.......Wat is voor jullie bijvoorbeeld de reden om een 64gb te kiezen?
Enkele reacties terug kun je zien dat de screensavers een goede 20GB opeisen...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
yorroy schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:41:
Wat is nu daadwerkelijk het nut van de 64gb versie? Tuurlijk, je kan er meer games en apps op installeren... Maar zou je er bijvoorbeeld ook films op kunnen zetten zodat de ATV mee op vakantie kan?
Het lijkt me (in mijn geval) anders zo overkill als de ruimte puur gebruikt wordt voor de apps. Mijn iPhone 6 16gb heeft namelijk ook ruimte zat.
Wat is voor jullie bijvoorbeeld de reden om een 64gb te kiezen?
Ik vind 64gb voor de eerste versie (met appstore) ook overkill, maar het zou zomaar kunnen dat mijn mening straks helemaal bij moet stellen door allerlei apps. Tot nu toe vind ik het ook verspilling. Daarintegen vind ik een iPhone 16gb wel erg krap en totaal niet te vergelijken met een 32gb ATV4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:24:
Bedoel dat het daarop ook werkt, dus waarom zou dat op een Atv anders zijn ;)
Een ATV kan alle formaten afspelen. Dat kun je zien aan een ATV2 met jailbreak en Infuse erop.

De legale versie van Infuse, op de iPad dus, kan ook alles afspelen.

Vandaar dat ik verwacht dat de nog uit te komen legale versie van Infuse op de ATV4 ook alles kan afspelen.

Daarbij wil je niet dat een videosignaal 3 keer door de lucht gaat: van je NAS via een draad naar je router, maar daarna door de lucht naar je iPad, van je iPad weer door de lucht naar je router, en daarna van je router door de lucht naar je ATV4. Dat kan ook één keer goed: alleen van je NAS (wat ook gewoon een UBS schijf aan je router kan zijn) naar je ATV4. Zo werkt het nu met m'n ATV2 met jailbreak, en daarop wil ik geen consessies doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 15:15

Meer een algemene vraag mbt side loaden. Als er een tvOS update uitkomt, zou je dan al deze apps weer opnieuw moeten side loaden?

Ik hoop op een Ziggo app, al dan niet side loaded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
ikweethetbeter schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:26:
Een ATV kan alle formaten afspelen. Dat kun je zien aan een ATV2 met jailbreak en Infuse erop.

De legale versie van Infuse, op de iPad dus, kan ook alles afspelen.

Vandaar dat ik verwacht dat de nog uit te komen legale versie van Infuse op de ATV4 ook alles kan afspelen.

Daarbij wil je niet dat een videosignaal 3 keer door de lucht gaat: van je NAS via een draad naar je router, maar daarna door de lucht naar je iPad, van je iPad weer door de lucht naar je router, en daarna van je router door de lucht naar je ATV4. Dat kan ook één keer goed: alleen van je NAS (wat ook gewoon een UBS schijf aan je router kan zijn) naar je ATV4. Zo werkt het nu met m'n ATV2 met jailbreak, en daarop wil ik geen consessies doen.
Dude, we zeggen exact hetzelfde, of dat probeer ik in ieder geval duidelijk te maken :D
Ik bedoelde dus: het werkt ook op een iPad/iPhone, dus waarom dan niet op een ATV4 (niet dat je het maar moet gaan Airplayen, daar doe ik niet aan). Was als reactie op iemand die zei dat Apple die codecs niet ondersteunde...
Gebruik zelf ook al jaren Kodi op ATV2, zit niet te wachten op de transcode onzin van Plex. Wacht met smart op de ATV4 versie die gewoon alles kan wat nu ook kan :*)

[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 09-11-2015 17:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:13
Voor diegene die ook in het bezit zijn van een 3D printer, heb ik snel even een standertje gemaakt voor de Siri remote,
dat glibbert overal naar toe, en het glas moet wel heel blijven :)

https://www.youmagine.com/designs/apple-tv-4-stand

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/8108870/IMG_1900.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:05
Ik heb een probleem met m'n ATV3, ik krijg hem met geen mogelijkheid verbonden met het 5ghz netwerk. Heb al geprobeerd om de beveiliging te veranderen (van WPA/WPA2 mix naar WPA2 bv) maar alsnog wil ie er niet op komen. Het 5ghz netwerk staat op kanaal 36 (maakt dat uit?), de router staat fysiek misschien 1,5 meter van de ATV3 vandaan. Is er nog een trucje dat ik over het hoofd zie? Het 2.4ghz signaal van dezelfde router pakt hij wel, maar er is toch wel flink wat hapering en framedrops als ik Airplay doe (720p) en dat zou niet hoeven lijkt mij..

Het gaat om error 3905, heb ernaar gegoogeld maar ik zie hele uiteenlopende reacties, waaronder ook "heeft het probleem niet opgelost".

[ Voor 11% gewijzigd door Yakumos op 09-11-2015 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterpijpelink
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:53

peterpijpelink

07B2 - 11110110010

Recon24 schreef op zondag 08 november 2015 @ 12:54:
[...]

Offtopic: ik merk dit ook weleens met de PS4 dat het geluid opeens even wegvalt. Je ziet hem dan opnieuw de bron zoeken (duurt dan 3 sec). Ik weet dat er nog een firmware update is voor deze receiver, maar ik moet hem dan handmatig installeren namelijk (waarschijnlijk optional firmware update). Ik heb overigens de 609.

Ik zal er op letten met o.a. ook de Apple TV. Ach anders vervang ik hem volgend jaar wel een keer voor een nieuwer model en dan gelijk met HDMI 2.0 of beter.
Ook hier ellende met de Onkyo (TX-SR508) en HDMI. Vraag alleen is of de versterker vervangen door een nieuwer model dit gaat oplossen met een Plasma (Pioneer) van toch wel een tijdje geleden., Die Plasma hangt aan de 'out' HDMI op de versterker en wat ik ook doe de Apple TV4 krijgt alleen beeld en geluid als ik de Onkyo even uit en weer aan zet... HDMI-CEC wat in de Apple TV zit schakelt wel netjes naar de goede HDMI poort maar geeft daarna " geen beeld " :(

Iemand al een oplossing ? in de apple tv iets met HDMI instellingen uitzetten of zo? beetje gevalletje jammer dat een nieuw device niet ten volle te gebruiken is zo...

07B2 - http://pvoutput.org/list.jsp?userid=22724 [Zonneboiler + 38 zonnepanelen, Warmtepomp 11.2 Ecodan + Daikin Ururu airco] Van gas los sinds 07-2019 - Goede doel Oekraine ondersteunen? zie blog: https://ritvanjeleven.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat doet de ATV4 direct op je TV aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterpijpelink
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:53

peterpijpelink

07B2 - 11110110010

ikweethetbeter schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:52:
Wat doet de ATV4 direct op je TV aangesloten?
Geen idee en geen optie want de tv ontvanger en apple tv moeten beiden via de versterker werken, Er hangen geen boxen of ander geluid aan de tv namelijk. Testen heeft dus weinig zin denk ik (helaas)...

Zou wel nut hebben als de tv wel boxen had om geheel te testen, maar nu niet.

07B2 - http://pvoutput.org/list.jsp?userid=22724 [Zonneboiler + 38 zonnepanelen, Warmtepomp 11.2 Ecodan + Daikin Ururu airco] Van gas los sinds 07-2019 - Goede doel Oekraine ondersteunen? zie blog: https://ritvanjeleven.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:35
Wil mijn atv3 verkopen aan mijn zwager. Die heeft een windows computer. Wat is nu de snelste manier om een mkv te converteren, in itunes te zetten en te streamen naar atv? Handbrake ken ik maar doet er erg lang over om te converteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Er is een update beschikbaar voor de ATV4 tvOS 9.0.1.
Nieuwe functies heb ik nog niet ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Apple TV geïnstalleerd en zeker een verbetering.

Maar wat ik met (alleen) YouTube heb is dat het geluid hard en weer zacht gaat. Ik dacht dat het aan mijn HDMI-kabel lag, maar bij muziek via Apple Music/iTunes heb ik er geen last van.

Meer mensen last van? Lijkt wel of het continue van stereo naar mono gaat.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdven
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-09 12:47

pvdven

Testen maar.....

Infuse komt er aan! :)

Net een uitnodiging voor de bètatest ontvangen. _/-\o_ De beta start volgende week.

 MacBook Pro 13" Retina (late 2013) |  iPhone Xs Max 256GB Gold |  iPad Air 2019 WiFi 64GB Silver |  Watch Series 3 Silver |  Apple TV 4K & HD | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
THE_BASE schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:01:
Apple TV geïnstalleerd en zeker een verbetering.

Maar wat ik met (alleen) YouTube heb is dat het geluid hard en weer zacht gaat. Ik dacht dat het aan mijn HDMI-kabel lag, maar bij muziek via Apple Music/iTunes heb ik er geen last van.

Meer mensen last van? Lijkt wel of het continue van stereo naar mono gaat.
Ligt dit niet aan de videoclip zelf, of krijg je dit tijdens het afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ruffian schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:22:
[...]

Ligt dit niet aan de videoclip zelf, of krijg je dit tijdens het afspelen?
Tijdens het afspelen van diverse videoclips. Ik ga straks eens afspelen via iPhone en Airplay, kijken of het dan ook is.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Ruffian schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:36:
Er is een update beschikbaar voor de ATV4 tvOS 9.0.1.
Nieuwe functies heb ik nog niet ontdekt.
In 9.1 (beta) is Siri nu uitgebreid met Apple Music support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
CRXDelSol schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:36:
[...]

In 9.1 (beta) is Siri nu uitgebreid met Apple Music support.
Al voor NL beschikbaar, of zijn ze nog niet zo ver (met ons dialect de namen uit te spreken blijkt een probleem te zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pvdven schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:08:
Infuse komt er aan! :)

Net een uitnodiging voor de bètatest ontvangen. _/-\o_ De beta start volgende week.
Ik had me ook opgegeven, maar misschien te laat, want ik heb geen uitnodiging ontvangen. Hou ons hier op de hoogte!

Edit:
We're also happy to announce that Infuse 4 for Apple TV will be a free update for all current (v3) Infuse Pro users.
Met andere woorden: nu Infuse Pro 3 op je iPad kopen betekent straks Infuse 4 gratis op je ATV4!

[ Voor 26% gewijzigd door ikweethetbeter op 09-11-2015 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
ikweethetbeter schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:09:
[...]

Ik had me ook opgegeven, maar misschien te laat, want ik heb geen uitnodiging ontvangen. Hou ons hier op de hoogte!

Edit:

[...]

Met andere woorden: nu Infuse Pro 3 op je iPad kopen betekent straks Infuse 4 gratis op je ATV4!
Beter ff wachten. Of je m nu koopt of dan, maakt niet uit. Misschien hebben ze straks wel een actie dat t misschien 2 euro scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CRXDelSol schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:30:
[...]

Beter ff wachten. Of je m nu koopt of dan, maakt niet uit. Misschien hebben ze straks wel een actie dat t misschien 2 euro scheelt.
Ja, of misschien betalen nieuwe klanten 2 euro meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
ikweethetbeter schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:34:
[...]

Ja, of misschien betalen nieuwe klanten 2 euro meer!
Ze gaan de iOS app die nog nooit veranderd is qua prijs, ineens duurder maken. Aangezien de app universeel wordt kan je m ten aller tijde op iOS kopen en dan op tvOS downloaden in 'Gekocht'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Die uitzending gemist app werkt wel goed :D
Updates worden aan de serverkant gedaan dus 1x installeren als t meezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
matthijst schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 00:35:
Die uitzending gemist app werkt wel goed :D
Updates worden aan de serverkant gedaan dus 1x installeren als t meezit.
Ik heb vandaag de AppIcon gemaakt voor 'm, die zit er morgen dus ook in. Dus moet je morgen nog wel een keer updaten op de Apple TV :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
CRXDelSol schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 02:17:
[...]

Ik heb vandaag de AppIcon gemaakt voor 'm, die zit er morgen dus ook in. Dus moet je morgen nog wel een keer updaten op de Apple TV :+
Grappig :D
Had er vannacht ook 1 gemaakt :)
edit: zie nu pas dat er onder "issues" al icons zijn gemaakt, weet wat geleerd 8)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sp0mpHD.jpg

Wel handig dat apps bij een systeemupdate blijven staan (ook wel verwacht, maar je weet maar nooit).
Weet jij toevallig of ik met xcode nu ook apps naar de ATV van m'n pa kan zetten als ik zijn device toevoeg? Of checkt ie ook op het op de ATV ingelogde Apple Id (en moet ik ze met die van hem signen)?

[ Voor 101% gewijzigd door matthijst op 10-11-2015 06:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Hopen dat er ergens in de familie nog iemand een rondslingerend ouder macbookje heeft liggen, zodat ik kan gaan sideloaden. Dat maakt de ATV een stuk aantrekkelijker. Ben zelf niet zo'n fan van OS X, jammer dat het niet via Windows kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
matthijst schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 05:59:
[...]

Grappig :D
Had er vannacht ook 1 gemaakt :)
edit: zie nu pas dat er onder "issues" al icons zijn gemaakt, weet wat geleerd 8)
[afbeelding]

Wel handig dat apps bij een systeemupdate blijven staan (ook wel verwacht, maar je weet maar nooit).
Weet jij toevallig of ik met xcode nu ook apps naar de ATV van m'n pa kan zetten als ik zijn device toevoeg? Of checkt ie ook op het op de ATV ingelogde Apple Id (en moet ik ze met die van hem signen)?
Volgens mij gaat het er enkel om dat je gewoon een (un) Apple TV op je account gekoppeld moet hebben, dus je eigen, de rest kan je lijkt mij gewoon zo doen. Doe ik ook met iPhone, heb een app ontwikkeld, die heeft een collega nu ook op zijn iPhone staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CRXDelSol schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:56:
Ik hoop echt dat Kodi vlot op de Apple TV 4 komt. Je hoort er alleen helemaal niks over.
Ik ook maar ik denk het niet. Kodi zit al tijden in de jailbreak hoek. En het sideloaden (waar je volgens mij de code voor moet hebben) zullen ze vanuit Kodi wel niet toelaten.

Het aller aller aller liefst zie ik de library van Kodi in twee apps terug: films en tv series. Als tegenhanger voor iTunes films en series.

Wat een held is die Jeff. En gek eigenlijk dat hij het wel snel kan en de NPO niet.
Ik heb gelijk een USB-kabel besteld. Snel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
iAmRenzo schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:47:
[...]

Ik ook maar ik denk het niet. Kodi zit al tijden in de jailbreak hoek. En het sideloaden (waar je volgens mij de code voor moet hebben) zullen ze vanuit Kodi wel niet toelaten.

Het aller aller aller liefst zie ik de library van Kodi in twee apps terug: films en tv series. Als tegenhanger voor iTunes films en series.
Kodi is gewoon open-source:

https://github.com/xbmc/xbmc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, ik dacht dat delen slechts opensource waren.
Weet je toevallig dan ook hoeveel er aangepast moet worden om Kodi te kunnen sideloaden op een aTV4? Een aTV2 built was er ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Zal vast in de handleiding staan, maar kwam erachter dat je apps kunt sluiten als je 2x op de homeknop drukt. Je krijgt dan een overzicht waarbij je dus naar boven kunt sliden om ze te sluiten. Wel handig want sommige programma's werkte niet meer goed en kon ze zo mooi makkelijk en snel opnieuw opstarten.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
iAmRenzo schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:01:
[...]

Oh, ik dacht dat delen slechts opensource waren.
Weet je toevallig dan ook hoeveel er aangepast moet worden om Kodi te kunnen sideloaden op een aTV4? Een aTV2 built was er ooit.
MrMc is op kodi forum (iOS deel) bezig om een versie zonder plug-ins te maken die hij door de Appstore denkt te kunnen krijgen. Als hij gesubmit is maalkt hij de code openbaar. Anderen kunnen die dan evt gebruiken om alsnog en volledige Kodi te maken die te sideloaden zal zijn.
Hij schijnt al een maand bezig te zijn, geen idee hoe lang het nog gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-10 10:06
Wellicht handig dat we Sideload conversaties voortzetten in het aparte topic : Sideloaden van apps op de Apple TV 4

Houden we alle informatie bij elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06:20
Redondo1982 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:38:
Hopen dat er ergens in de familie nog iemand een rondslingerend ouder macbookje heeft liggen, zodat ik kan gaan sideloaden. Dat maakt de ATV een stuk aantrekkelijker. Ben zelf niet zo'n fan van OS X, jammer dat het niet via Windows kan.
Lees net in het side(loader) topic dat dit ook virtueel kan dmv vmware bijvoorbeeld.

Maar heeft iemand hier ervaring mee of dit ook goed werkt?
Want het lijkt mij ook wel leuk om wat gaan te hobbyen met apps.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Tinusvolkel schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:13:
[...]

Lees net in het side(loader) topic dat dit ook virtueel kan dmv vmware bijvoorbeeld.

Maar heeft iemand hier ervaring mee of dit ook goed werkt?
Want het lijkt mij ook wel leuk om wat gaan te hobbyen met apps.
Ik was er ook al mee bezig. Maar ik ga dit pas doen in het weekend. Doordeweeks geen tijd meer voor dit soort dingen.

Ik ga wel alvast een goede usb-c kabeltje bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:40

amphora

Websites & Fotografie

iAmRenzo schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:47:
Wat een held is die Jeff. En gek eigenlijk dat hij het wel snel kan en de NPO niet.
Ze kunnen wel, maar willen niet. Of in ieder geval geen prioriteit (bezuinigingen he)
En als ze het doen willen ze het wel iets uitgebreider doen, met favorieten, uitgelichte programma's op homepage etc. Net zoals de huidige iOS App.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Redondo1982 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:37:
[...]

Ik was er ook al mee bezig. Maar ik ga dit pas doen in het weekend. Doordeweeks geen tijd meer voor dit soort dingen.

Ik ga wel alvast een goede usb-c kabeltje bestellen.
5 euro op marktplaats, doet het goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
matthijst schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:56:
[...]

5 euro op marktplaats, doet het goed :)
Ik had jouw linkje gezien ja. Ik haal hem hier om de hoek voor het dubbele, maar heb hem dan wel gelijk. Bovendien goede aftersales mocht er wat mee zijn en gun hem ook die paar piek als lokale ondernemer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:40

amphora

Websites & Fotografie

Ik heb er gisterenavond één bij coolblue gehaald (Belkin), ja 19,99 is veel te duur maar ik wilde 'm NU hebben want ik wilde NU uitzending gemist op ATV4 :)

Overigens hoop ik dat NL Ziet een keer gaat komen in full HD. Kan Ziggo definitief de deur uit.

[ Voor 24% gewijzigd door amphora op 10-11-2015 12:12 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
amphora schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:49:
Ze kunnen wel, maar willen niet. Of in ieder geval geen prioriteit (bezuinigingen he)
En als ze het doen willen ze het wel iets uitgebreider doen, met favorieten, uitgelichte programma's op homepage etc. Net zoals de huidige iOS App.
Met alle respect maar het is ook kunnen. De Apps van de NPO blinken niet echt uit en nodigen niet uit om te kijken.
Een goede universal app op iOS en tvOS kan wel het verschil maken... en kijkers trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Iemand de beste versie van Infuse al daadwerkelijk uitgetest hier voor de Apple tv?

Zou vandaag uit moeten zijn gekomen.... http://www.redmondpie.com...n-beta-version-out-today/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 06-10 11:48
Iemand al het probleem tegengekomen dat er een (null) app op de Apple TV staat? Ik wilde Vimeo installeren, maar die stopte halverwege. Nu zit ik vast met een zwart icoontje, zonder naam. En als ik hem wil verwijderen dan zegt hij "weet je zeker dat je (null) app wil verwijderen?". Dan klik ik ja, en dan blijft hij mooi staan.

En ondertussen denkt de App Store maar denken dat ik Vimeo nog aan het installeren ben. Reboot werkt niet, dus lijkt erop dat de enige optie een volledige factory reset is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Een maand dus met je Remote, waarom kreeg ik net al de melding dat hij nog maar voor 20% vol zit?
Raar eigenlijk bij het opladen zie je nergens een indicator van dat hij het doet, geen lampje, geen bzzzz, niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdven
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-09 12:47

pvdven

Testen maar.....

alwaysleft schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:03:
Iemand de beste versie van Infuse al daadwerkelijk uitgetest hier voor de Apple tv?

Zou vandaag uit moeten zijn gekomen.... http://www.redmondpie.com...n-beta-version-out-today/
Beta begint pas volgende week.
Ik heb een uitnodiging gekregen vanuit Firecore om deel te nemen aan de beta test van Infuse 4 for Apple TV.

 MacBook Pro 13" Retina (late 2013) |  iPhone Xs Max 256GB Gold |  iPad Air 2019 WiFi 64GB Silver |  Watch Series 3 Silver |  Apple TV 4K & HD | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
henkna schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:09:
Wil mijn atv3 verkopen aan mijn zwager. Die heeft een windows computer. Wat is nu de snelste manier om een mkv te converteren, in itunes te zetten en te streamen naar atv? Handbrake ken ik maar doet er erg lang over om te converteren.
Gebruik toch maar Handbrake. Simpel en snel genoeg en met vooral iDevice profielen. Je kunt batches aanmaken en 's nachts aan het werk zetten. Sneller is bijna altijd mindere kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Ruffian schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:53:
Een maand dus met je Remote, waarom kreeg ik net al de melding dat hij nog maar voor 20% vol zit?
Raar eigenlijk bij het opladen zie je nergens een indicator van dat hij het doet, geen lampje, geen bzzzz, niets!
's avonds aan de lader en vanaf de volgende dag weer een maandje spelen. Doe het altijd op de 1e van de maand zit je nooit zonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lud70
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:24
Kan wel batterij status zien, maar wat omslachtig:
http://www.iculture.nl/ti...v-remote-gamecontrollers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19JM81
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 23:14
Zijn er mensen hier die nu de categorieën in de appstore te zien krijgen? Ik zie nog steeds niks namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-10 17:22

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Volgens mij verschijnt er wel iets in beeld op je TV zodra je de remote inplugt, maar dat weet ik niet meer helemaal zeker.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 09:40

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica