Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 21:14
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:13:
[...]

Bij mij nog steeds verzending wordt voorbereid. :(
Hier ook :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:32

swv

Gaan we nou welles nietes posts krijgen :P? Als je na vanavond 22 uur (uit mijn duim gezogen) geen status verandering hebt gehad zou ik me lichtelijk zorgen gaan maken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
open maar een [AppleTV] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 1 topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Is er al een lijst met apps en games die voor de Apple TV zijn aangekondigd?

Ik zag gisteren deze post over Oceanhorn: http://oceanhorn.blogspot...-for-apple-tv-launch.html

Verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:53:
Geen DLNA: wil gewoon direct browsen naar een share op je Nas, ala Kodi.
Enige dat ie hoeft te doen is onthouden waar ik ben gebleven en welke ik gezien heb.
Precies zoals Kodi dat doet eigenlijk :D
Dan zou ik lekker bij Kodi blijven :P
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:13:
[...]

Bij mij nog steeds verzending wordt voorbereid. :(
Oei, die komen niet meer hoor :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_78
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 08:36
MrAcid schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:29:

Ik zag gisteren deze post over Oceanhorn: http://oceanhorn.blogspot...-for-apple-tv-launch.html

Verzonden!
Dit is de meest volledige lijst met games die ik ben tegen gekomen:
http://www.pocketgamer.bi...nd-guitar-hero-live/list/

Maar zeker niet compleet (oceanhorn ontbreekt bijvoorbeeld al in deze lijst) Maar er staan wel wat leuke titels tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Donstil schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:31:
[...]

[...]

[...]

Oei, die komen niet meer hoor :+
Haha rustig aan. Bij mij staat ook nog steeds hetzelfde en ik kan in de app ook nog niet zien dat mijn adres wijziging is doorgevoerd.

Blijkbaar was ik nog redelijk op tijd om mijn huis adres te wijzigen naar mijn werk adres (dit overigens telefonisch gedaan omdat ik ze toch moest bellen).

Ze zullen vast wel bezig zijn nu alle doosjes van mensen langzaam door de scanner te halen en in laden in UPS bussen naar de distributie :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
MrAcid schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:29:

Verzonden!
Alto's Adventure komt ook voor tvOS, zag ik net in de changelog op iOS voorbij vliegen (iCloud saves toegevoegd ivm AppleTV versie).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

HyperTrophy schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:26:
Niet nodig joh. Het is geen iPhone 6s :P
mark_78 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:39:
[...]

Dit is de meest volledige lijst met games die ik ben tegen gekomen:
http://www.pocketgamer.bi...nd-guitar-hero-live/list/

Maar zeker niet compleet (oceanhorn ontbreekt bijvoorbeeld al in deze lijst) Maar er staan wel wat leuke titels tussen.
Ik dank u. Ik heb meteen al een paar favorietjes 8)

Ik heb even snel de webshops doorgescand die de ATV3 verkopen, en kwam er zeer weinig tegen die de ATV4 al hebben opgenomen als pre-order. Alleen Centralpoint heeft al voorraad op het moment van schrijven. Als je er nu nog eentje wilt bestellen en niet kan wachten op Apple (3-5 dagen) dan kan je bij die dozenschuiver terecht en dan heb je er morgen ook een in huis. Anders even gokken op CoolBlue of die vandaag al voorraad krijgen.

Edit: Whoeps nog de echte reden van deze post vergeten. Kreeg net eindelijk reactie van Ziggo en er is niks bekend over een Horizon Go app. Kortom, afwachten waar dit eindigt dus....

[ Voor 6% gewijzigd door swv op 29-10-2015 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Recon24 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:45:
[...]

Haha rustig aan. Bij mij staat ook nog steeds hetzelfde en ik kan in de app ook nog niet zien dat mijn adres wijziging is doorgevoerd.

Blijkbaar was ik nog redelijk op tijd om mijn huis adres te wijzigen naar mijn werk adres (dit overigens telefonisch gedaan omdat ik ze toch moest bellen).

Ze zullen vast wel bezig zijn nu alle doosjes van mensen langzaam door de scanner te halen en in laden in UPS bussen naar de distributie :+ .
Zullen er nou echt zo veel mensen zijn die ATV4 hebben ge-preordered ? Betwijfel het.... je moet wel een enorme Apple-nerd zijn (no offense.... _/-\o_ )

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 18:55
HyperTrophy schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:26:
Is er al voor algemene producten:

[Apple producten] Levertijden - Deel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Recon24 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:45:
[...]

Apple Nederland werkt met dit soort orders niet met UPS toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:38
Misschien dat iemand dat kan zeggen waar hij al op verzonden staat, misschien al een track/trace van de vervoerder.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loekf2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:53:
[...]

Zullen er nou echt zo veel mensen zijn die ATV4 hebben ge-preordered?
Kan het mij niet voorstellen eigenlijk.
Levertijd is ook maar 3-5 werkdagen. (Amerika zelfs 1-3)

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 29-10-2015 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:47
Donstil schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:31:
't is nog onduidelijk of d'r een versie voor ATV4 komt, als die komt blijf ik bij Kodi inderdaad :)
Maar las dat je 'm waarschijnlijk zelf wel kunt compileren, aangezien er een AppStore op zit, dus heb goede hoop :)

Morgen komt ie, UPS :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:51
Paar uur geleden verzendbevestiging gekregen. Wordt morgen bezorgd door UPS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Donstil schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:56:
[...]

Apple Nederland werkt met dit soort orders niet met UPS toch?
Tegen mij zeiden ze vanmiddag dat het met UPS gaat en daarom ook niet zaterdag geleverd zal worden maar morgen. Als je morgen dan niets in ontvangst kan nemen dan kan je hem maandag verwachten en het weekend eventueel adres wijzigingen.

Weet iemand hoe lang het duurt voordat je in de app ziet dat verzend adres is aangepast? Gelukkig staat er nog wel "Verzending wordt voorbereid", dus maybe is het voor mij dan nog niet officieel zichtbaar.

Jeetje wat een nerds zijn we ook en zenuwen om bestellingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooh toch, ja het is altijd een beetje gokken met de Nederlandse store.
Zenden ook met DHL en PostNL namelijk (PostNL zou in dit geval wel handig zijn voor de zaterdag leveringen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Donstil schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:02:
Ooh toch, ja het is altijd een beetje gokken met de Nederlandse store.
Zenden ook met DHL en PostNL namelijk (PostNL zou in dit geval wel handig zijn voor de zaterdag leveringen)
Post NL zou voor ons beter zijn geweest want dan had je nog eens de keus om hem ergens te laten afleveren en kan je veel makkelijker wijzigen qua adres enzo en niet te vergeten de PostNL app zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
MelvinW schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:58:
Paar uur geleden verzendbevestiging gekregen. Wordt morgen bezorgd door UPS!
Hier nog niets. Nog steeds in "voorbereiding voor verzending", maar de mail kan ook nog vanavond komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:51
loekf2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:07:
[...]

Hier nog niets. Nog steeds in "voorbereiding voor verzending", maar de mail kan ook nog vanavond komen.
Mijn order staat ook nog steeds op verzending wordt voorbereid, maar kreeg een melding van UPS MyChoice dat er een zending van Apple is aangemeld en morgen wordt afgeleverd. Je zou kunnen proberen om bij UPS te zoeken op referentie en dan je bestelnummer in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Recon24 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:06:
[...]

Post NL zou voor ons beter zijn geweest want dan had je nog eens de keus om hem ergens te laten afleveren en kan je veel makkelijker wijzigen qua adres enzo en niet te vergeten de PostNL app zelf.
Je zou UPS MyChoice kunnen overwegen. Daarmee kun je een zending naar een afleverpunt of ander adres laten sturen. Is gratis. Ze sturen alleen brief met code om je definitief te registeren. Zaken bezorgen op een ander adres tijdens bv. vakantie kan ook.

Als het UPS wordt zit ik te overwegen het pakketje naar de lokale COOP te sturen. Morgen thuis werken kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
MelvinW schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:08:
[...]

Mijn order staat ook nog steeds op verzending wordt voorbereid, maar kreeg een melding van UPS MyChoice dat er een zending van Apple is aangemeld en morgen wordt afgeleverd. Je zou kunnen proberen om bij UPS te zoeken op referentie en dan je bestelnummer in te vullen.
Niets gevonden, maar mijn ervaring is dat zelfs als je een mail van Apple krijgt dat het verstuurd is, de systemen bij UPS een latency van een paar uur hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 16:21
Inmiddels verzonden maar er zal morgen niemand thuis zijn op het afleveradres :(
Wachten tot maandag dus...

Mijn naam is niet Peter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Hoor net van Apple dat zowel UPS als DHL leveren.

[ Voor 143% gewijzigd door Recon24 op 29-10-2015 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYch0landeR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:02

PSYch0landeR

www.bimmercodes.nl

Zojuist is de mijne ook naar verzonden gegaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 64gb besteld en helaas moet ik wachten. Tussen 4 en 11 november kan ik het pakketje verwachten. Vandaag al wel de gamecontroller ontvangen, gaaf ding.

Hoop stiekem wel dat het pakketje eerder komt. Kan niet wachten om lekker te knoeien met de Apple TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:13:
Ik heb een 64gb besteld en helaas moet ik wachten. Tussen 4 en 11 november kan ik het pakketje verwachten. Vandaag al wel de gamecontroller ontvangen, gaaf ding.

Hoop stiekem wel dat het pakketje eerder komt. Kan niet wachten om lekker te knoeien met de Apple TV.
Da's laat, dus ze hebben niet oneindige voorraad. Volgens berichten op Macrumours zijn sommige ATV4s al in Augustus geproduceerd (via http://forums.macrumors.c...ild-date-checker.1933111/ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:57
Vandaag in Amsterdam geweest, maar ze konden niks vertellen over voorraad voor de verkoop. Ze zouden wel vanaf morgen demo toestellen krijgen

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:36
Vraagje, ik heb sinds vandaag een Apple TV3 geïnstalleerd hier. In het begin de setup gedaan met het 5ghz netwerk, echter na de software update wil hij met geen mogelijkheid meer verbinden met het 5ghz netwerk. Heb hem nu maar even op de 2.4ghz gezet, maar bij 720p airplay was hij toch wel een beetje choppy.. Is dit een bekend probleem? Al m'n andere apparaten hebben geen probleem met het 5ghz netwerk te verbinden, en voordat ik hem update was hij dus in orde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:06
Ben benieuwd hoe Apple dat doet met dat 'verzending wordt voorbereid'. Iedereen krijgt blijkbaar op een ander tijdstip te zien dat hij wordt verzonden, ligt dit aan de tijd wanneer je hem hebt gekocht op maandag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mprkooij schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:45:
Ben benieuwd hoe Apple dat doet met dat 'verzending wordt voorbereid'. Iedereen krijgt blijkbaar op een ander tijdstip te zien dat hij wordt verzonden, ligt dit aan de tijd wanneer je hem hebt gekocht op maandag?
Daar ben ik ook benieuwd naar! Bij mij staat hij ook nog steeds op 'verzending wordt voorbereid'. Ik heb 'm maandag na 17 uur besteld en het gaat om de 64 GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Ik heb hem een uurtje nadat ie beschikbaar kwam besteld, 32GB versie, en bij mij staat ook nog verzending wordt voorbereid. Terwijl er aardig wat zijn die al de status verzonden hebben. Ik hoop toch echt dat ie nog verspringt vanavond nog. Anders zit er een heel weekend tussen. Toch leuk om dit weekend even mee te spelen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Nee het ligt aan het aantal keer dat je ge-F5't hebt op de status pagina :p

Behalve als je zsm. je baas moet vertellen dat je morgen vrij neemt zou ik gewoon lekker afwachten :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loekf2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:50:
[...]

Alto's Adventure komt ook voor tvOS, zag ik net in de changelog op iOS voorbij vliegen (iCloud saves toegevoegd ivm AppleTV versie).
Ik heb al een aantal games goed met de Steelseries Nimbus controller kunnen spelen:

Straks op Apple TV:
- Oceanhorn
- Transistor
- Rayman

Andere games:
- Leo's Fortune
- Lili
- Modern Combat blackout

Werkt niet zo goed:
- Deus Ex The Fall: Geeft alle knoppen weer in de interface, maar reageert niet op controller
- GTA Chinatown Wars: Reageert vreemd op de controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recon24 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:07:
Hoor net van Apple dat zowel UPS als DHL leveren.
Jup, de mijne is via DHL verzonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:56
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:18:
[...]

Jup, de mijne is via DHL verzonden. :)
Ja krijg ook echt net de verzending . Die van mij ook door DHL vanuit Waalwijk naar Groningen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:18

PBP

keest12 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:50:
[...]

Ik heb hem een uurtje nadat ie beschikbaar kwam besteld, 32GB versie, en bij mij staat ook nog verzending wordt voorbereid. Terwijl er aardig wat zijn die al de status verzonden hebben. Ik hoop toch echt dat ie nog verspringt vanavond nog. Anders zit er een heel weekend tussen. Toch leuk om dit weekend even mee te spelen. 8)7
Apart , ik had hem die avond pas gereserveerd en morgen word hij geleverd. Ook de 32gb versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt dus geen logica qua besteltijd in te zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
PBP schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:22:
[...]

Apart , ik had hem die avond pas gereserveerd en morgen word hij geleverd. Ook de 32gb versie.
Dan gaat het echt op willekeurige volgorde en zal iedereen die op die dag hem besteld heb wel in de loop van de dag de status verzonden krijgen denk ik. Anders is Apple lekker inconsistent bezig haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Levertijd in de online store is 1 werkdag. Levering echter pas op maandag. Met de voorraad zit het dus wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Ik keek even snel in mijn afschrift en er stond 15:17. Ik was er dus vroeg bij om
Het zo te zeggen. Zal vanavond wel veranderen...

Iedergeval we hebben hem snel 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Recon24 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:43:
Ik keek even snel in mijn afschrift en er stond 15:17. Ik was er dus vroeg bij om
Het zo te zeggen. Zal vanavond wel veranderen...

Iedergeval we hebben hem snel 😁
Damn... ik was er om 14:51 bij >:) maar nog steeds geen verzendbevestiging. We duimen nog even verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
13:49
Misschien dat verschil in betaalmethode is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
loekf2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:47:
[...]

Damn... ik was er om 14:51 bij >:) maar nog steeds geen verzendbevestiging. We duimen nog even verder...
Ik was er ook vroeg bij, denk dat we nu wel een beetje mogen opgeven haha. Ik weet niet hoe laat ze stoppen daar in het magazijn. Bij Bol.com krijg je nog wel eens om 3 uur s'nachts een bevestiging dat hij is verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:48:
13:49
Misschien dat verschil in betaalmethode is?
Ik heb betaald met creditcard, maar nog steeds de status 'verzending wordt voorbereid'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
mprkooij schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:58:
[...]

Ik was er ook vroeg bij, denk dat we nu wel een beetje mogen opgeven haha. Ik weet niet hoe laat ze stoppen daar in het magazijn. Bij Bol.com krijg je nog wel eens om 3 uur s'nachts een bevestiging dat hij is verzonden.
Coolblue kan er ook wat van. Vaak verzonden mail pas om 1 uur 's nachts ofzo.

Wie hem wel morgen krijgt of niet is interessant. Op Macrumours al een hoop amerikanen over de zeik omdat ze voor "expedited shipping" betaalden (17 dollar) en ws pas maandag aan de beurt zijn.

Kan het misschien te maken hebben met of je 32 GB of 64 GB besteld hebt ? Ik ben voor 64 GB gegaan.

[ Voor 26% gewijzigd door loekf2 op 29-10-2015 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepio
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:21
Voor degenen die de Apple Tv ook via DHL krijgen.
De meeste info krijg je via de volgende url.
http://www.dhl.nl/nl/express/traceren.html

Bij mij staat daar:
Verwachte levertijd:
Vrijdag, oktober 30, 2015
Voor het einde van de dag

Dit wil dan ook zeggen dat ie morgen rond 18:00 uur aan de bezorger meegegeven wordt en hij daarna geleverd wordt. Bij mijn iPhone 6s was dat rond 20:00 uur. Erg handig voor de mensen die werken.

Morgen overdag komt de status tijdelijk on-hold te staan. (Er wordt dan gewacht op de avond levering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:32
Krijg net bericht dat ie morgen geleverd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Sepio schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:12:
Verwachte levertijd:

Dit wil dan ook zeggen dat ie morgen rond 18:00 uur aan de bezorger meegegeven wordt en hij daarna geleverd wordt. Bij mijn iPhone 6s was dat rond 20:00 uur. Erg handig voor de mensen die werken.

Morgen overdag komt de status tijdelijk on-hold te staan. (Er wordt dan gewacht op de avond levering)
Had die status pas ook bij m'n Mac en die kwam smiddags :)

[ Voor 12% gewijzigd door matthijst op 29-10-2015 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09 13:52
Sepio schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:12:
Voor degenen die de Apple Tv ook via DHL krijgen.
De meeste info krijg je via de volgende url.
http://www.dhl.nl/nl/express/traceren.html

Bij mij staat daar:
Verwachte levertijd:
Voor het einde van de dag, had ik ook 2 x bij UPS kwamen ze eerst om 11:15 2de keer om 16:30.
Tja is altijd voor einde vd dag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Precies, bij DHL zou het eigenlijk voor 18:00 moeten zijn, vanaf 19:00 op te halen op depot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvid1968
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 18:48
hier ook de 64gb levering morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 14:50
Ik heb een totaal andere melding gekregen rond 16:00 uur.

Klaar voor verzending: 1-2 werkdagen
Geleverd: 2 Nov - 3 Nov door Standaardlevering

Ik denk dus niet dat ik morgen uit het raam hoef te kijken om een UPS/DHL busje voorbij te zien komen.
Voordeel als ze komen...bij mij zijn er altijd rond 09:00 uur.

A life? Where can I download it??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:59
Misschien tijd voor een levertijden en beschikbaarheid topic :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 16:21
Jammer dat ik UPS heb, DHL bezorgt wel op zaterdagen,
Misschien dat ze het bij de buren afleveren :P

Pakket lijkt nog niet bij UPS te zijn:
Een UPS verzendlabel werd aangemaakt. Eenmaal de zending in een van onze gebouwen aankomt, zal de traceerstatus, inclusief de verwachte afleverdatum, worden aangepast.

[ Voor 79% gewijzigd door PeterPanda op 29-10-2015 21:07 ]

Mijn naam is niet Peter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
PeterPanda schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:59:
Jammer dat ik UPS heb, DHL bezorgt wel op zaterdagen,
Misschien dat ze het bij de buren afleveren :P

Pakket lijkt nog niet bij UPS te zijn:
Een UPS verzendlabel werd aangemaakt. Eenmaal de zending in een van onze gebouwen aankomt, zal de traceerstatus, inclusief de verwachte afleverdatum, worden aangepast.
Ik heb nog hoop.. zou het ?

Verzending wordt voorbereid Klaar voor verzending: 3-5 werkdagen Geleverd: 30 Okt - 3 Nov door Standaardlevering
Komt niet in aanmerking om te worden geannuleerd of geretourneerd

Gisteren vanaf 3 uur al op klaar voor verzending. Dan zou je toch verwachten dat ze hem vandaag in een busje van UPS of DHL gooien.

[ Voor 9% gewijzigd door loekf2 op 29-10-2015 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Damn... net te vroeg, hij is verzonden !!!!! Maar....

Er is momenteel geen traceerinformatie beschikbaar voor deze zending. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later opnieuw.

Gevalletje druk druk druk bij Apple ?

EDIT: nou daar komt ie:

Status Bestelling verzonden 29 okt
Gesch. levering 30 oktober 2015
Vervoerder DHL EXPRESS
Traceernummer ....
Leveringnummer ....
Vervoerder Standaardlevering

[ Voor 97% gewijzigd door loekf2 op 29-10-2015 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

U2psv schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:28:
[...]

Voor het einde van de dag, had ik ook 2 x bij UPS kwamen ze eerst om 11:15 2de keer om 16:30.
Tja is altijd voor einde vd dag..
Ja als ze om 23:58 voor de deur staan is het nog "voor het einde van de dag".
Post NL geeft je tenminste nog een tijdslot van 2 uur. Alhoewel ze daar vaak overheen gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2015 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:38
Mijn Apple tv komt uit Brussel via DHL.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Mijne is ook verzonden. Staat nog mijn thuis adres, maar bij Apple stond mijn werk adres al ingevoerd. Waarschijnlijk ga ikdie status dus eerder zien bij DHL zo, dan bij Apple store app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johoo schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:30:
Mijn Apple tv komt uit Brussel via DHL.
Die van mij is in Waalwijk begonnen, is nu in Brussel en is onderweg naar Berkel en Rodenrijs (bij Rotterdam). Heel handig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Recon24 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:32:
Mijne is ook verzonden. Staat nog mijn thuis adres, maar bij Apple stond mijn werk adres al ingevoerd. Waarschijnlijk ga ikdie status dus eerder zien bij DHL zo, dan bij Apple store app.
Zo te zien kent DHL nu m'n traceer code. Pakketje bevind zich in Eindhoven zo te zien. Nu door naar A'dam en dan naar Nijmegen.

Beetje vaag.... Eindhoven - Nijmegen is een uurtje, maar zal wel met de route van de bezorger te maken hebben. Er zit een depot in Arnhem. Wel te zien dat het pakket om 21.15 bij DHL binnenkwam.

Morgen werk ik thuis, dus laat maar komen.

Nog steeds geen SMS of mail van Apple zelf trouwens, verzendstress ofzo ?

[ Voor 9% gewijzigd door loekf2 op 29-10-2015 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Ik zie net dat hij zal worden afgeleverd in Oegstgeest. Ze hebben dus bij Apple mijn adres helemaal niet op tijd gewijzigd. Misschien maar eerder naar huis dan morgen...toch nog wat uren die ik heb over gewerkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Whieee
  • Laatst online: 14-09 15:04

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

*kuch*

Ik begrijp dat mensen zitten te popelen om hun nieuwe AppleTV uit te proberen, maar status updates over levertijden voegen in dit topic niet echt iets toe.

Dus graag weer ontopic. Popelen mag op IRC ;)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Ik ben benieuwd of iemand al weet of de Apple TV in de Apple Store te verkrijgen is vanaf morgen? Ik heb gisteren geen antwoord op de vraag gekregen (telefoontje naar Apple Store), was toen nog onbekend.

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Zojuist voorbij zien komen dat de tvOS Apple Store beschikbaar is, iemand met een developer versie die even wat screenshots kan maken? En/of een lijstje met beschikbare apps.

[ Voor 12% gewijzigd door Ruffian op 29-10-2015 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
In New Zeeland gaat het al los:

https://t.co/19iVyjFjZ7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Hij ondersteund dus ook 3D weergaven, dat geeft wel een extra dimensie aan het gamen.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CSg1h_KW4AINa75.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Ruffian schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 22:02:
Hij ondersteund dus ook 3D weergaven, dat geeft wel een extra dimensie aan het gamen.
Welke game is dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Bugdom 2, blijkbaar zijn alle games van Pangea Software met 3D ondersteuning.

Je hebt zijn tweet al gevonden

[ Voor 9% gewijzigd door Ruffian op 29-10-2015 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Ruffian schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 22:20:
[...]

Bugdom 2, blijkbaar zijn alle games van Pangea Software met 3D ondersteuning.

Je hebt zijn tweet al gevonden
Even gechecked op Twitter. Gewoon kwestie van alternating (links en rechts) frames renderen. Zit niet in tvOS in gebouwd. Leuke gimmick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk die games hoor maar wat ik nu zie is allemaal wel heel erg basic, ben benieuwd of er getalenteerde game developers naar het platform komen, of verfrissende indie developers enz.

Begreep ik nou goed dat Apple een limiet stelt op 200mb per Game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:22

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Donstil schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 22:45:
Leuk die games hoor maar wat ik nu zie is allemaal wel heel erg basic, ben benieuwd of er getalenteerde game developers naar het platform komen, of verfrissende indie developers enz.

Begreep ik nou goed dat Apple een limiet stelt op 200mb per Game?
Dat is alleen een limiet aan de grootte van de app zelf. De app kan gewoon tijdens gebruik extra content binnenhalen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:08
De nieuwe software voor tvOS incl. App Store is nu te downloaden:

http://appldnld.apple.com...3_9.0_13T396_Restore.ipsw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Orion84 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 22:48:
[...]

Dat is alleen een limiet aan de grootte van de app zelf. De app kan gewoon tijdens gebruik extra content binnenhalen.
Hoebedoelje. Mag een App in de Store maar 200 MB zijn maar zichzelf wel installeren als een 2 GB game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Apple's move at least gives Apple TV app developers a considerable amount of assets that they can download. After the 200MB initial download, users can grab an additional 2GB extra in the form of on-demand resources—that which you're actually using at any particular time. Developers can host up to 20GB worth of on-demand resources in the App Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 23:15:
Apple's move at least gives Apple TV app developers a considerable amount of assets that they can download. After the 200MB initial download, users can grab an additional 2GB extra in the form of on-demand resources—that which you're actually using at any particular time. Developers can host up to 20GB worth of on-demand resources in the App Store.
Oké keurig.

Dan zouden games als Xcom enz dus wel mogelijk zijn (Die is 1,5GB ofz), dat is toch wel goed nieuws.

Edit: Al hoewel er is ook een Xbox One aangesloten op dezelfde setup 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 29-10-2015 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Mijn bestelling staat al de hele dag op "klaar voor verzending", maar verder komt het niet. Dat zal dan helaas wel na het weekend worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:49
Ik ben toch echt wel benieuwd naar streaming op de atv. Sinds ik geen jailbreak meer gebruik (netflix voornamelijk nu) mis ik toch wel een link naar mijn nas. Nu stream ik dat meestal via een iPad.
Ik ben dus erg benieuwd naar streaming oplossingen als Plex of Simplex (Plex client) of wellicht een andere streaming app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Deze streaming app lijkt een goed begin: http://firecore.com/infuse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsa
  • Registratie: April 2010
Mijn atv is gisteravond verzonden, maar volgens de site van DHL komt ie evengoed pas maandag. Zou zuur zijn, want dan kan ik er pas op z'n vroegst woensdag mee aan de slag :(

Ik ben ook wel erg benieuwd welke apps er nu al beschikbaar zijn, en kan zo snel geen enthousiasteling vinden die er alvast een lijstje van heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Ik ving ergens op dat de store nog niet echt vol staat zegmaar. Niet zo gek natuurlijk dus verwacht er nog niet veel van ;)
I've been using the new Apple TV to do some testing this week. My post history on the new Apple TV has been pretty bullish on the changes that I expected to see, but based on my experience so far, I'm not quite as excited as I once was.

Granted, this could change based on software updates and the release of Apple's forthcoming TV subscription service and how new 3rd party apps leverage the platform, but this definitely doesn't feel like the leapfrog device I'd hoped for. For one, I was hoping that there would be a single, elegant content library on the home screen where you could browse through every show on every service. The reality is that only when you select a specific app that you place on your "home row" (5 available spots) will the highlighted content from that app be displayed above (independently of the other services). Universal search is nice, but not quite as frictionless of an experience as I'd hoped. If you search for a title, you can see the various services it's available on, but you still have to select each service's "tab" to see which seasons or episodes are available, rather than being indexed in one single listing. It also doesn't look like you can do any in-app queue management from tvOS, favoring Apple's "wish list" instead.

Voice search is especially appreciated because typing is still a huge pain. The touchpad is a little nicer than the old remote in some ways, but now you have to pick your thumb up multiple times and make multiple swipes to get all the way from left to right, rather than being able to hold for one continuous scroll. And because there is no cursor (just the 3D effect), you don't even know sometimes what is currently selected. And aside from searching, voice controls appear fairly limited. You can pull up stocks and weather, but not much else. Typing fields that I ran into couldn't be completed using voice.

Overall, it feels pretty much like the same old Apple TV with modest UI improvements on the scale that we all probably expected to have come to the device years ago. Though I still have hopes that the experience improves over time.
Bron: http://forums.macrumors.c...-tv-4-experience.1929607/
Dit wordt vast weer zo'n watchOS1 verhaal. tvOS2 krijgt functies die al in versie 1 had moeten zitten. Voor als je geen zin hebt om te lezen:
- Je hebt op het homescreen een rij met 5 apps, waarvan de preview alleen de content toont van die apps en niet die van jouw 78 andere apps;
- Zoeken werkt handig maar is nog niet perfect, er wordt nog onderscheid gemaakt tussen de verschillende diensten in de resultaten;
- De Touchpad werkt aardig, maar er is geen cursor oid waardoor je niet goed kan zien waar je je op het scherm bevindt als je bijvoorbeeld even wordt afgeleid. Daarnaast kan het scrollen vermoeiend zijn omdat er geen 'hold' functie is;
- Siri is nog best beperkt;

Apps heeft ie nog niet kunnen testen natuurlijk en dat zal wel wat goed maken maar verwacht nu niet dat je opeens een grote upgrade hebt tov ATV3 als je die voorheen had en omver wordt geblazen. Maargoed bij de Apple Watch werd ik ook niet omver geblazen maar vind het nog steeds een fijn ding :)

[ Voor 92% gewijzigd door swv op 30-10-2015 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sww89 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 06:23:
Ik ving ergens op dat de store nog niet echt vol staat zegmaar. Niet zo gek natuurlijk dus verwacht er nog niet veel van ;)
Nee, Apple heeft hier feitelijk een nieuwe markt gecreëerd. Er moeten eerst nog apps komen van de grote groep ontwikkelaars. Maar ik denk dat dat wel snel zal gaan in de komende weken / maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsa
Ik verwacht ook absoluut niet omver geblazen te worden, ik houd er zelfs rekening mee dat ik in eerste instantie nog m'n oude trouwe ATV2 moet blijven gebruiken voor Plex. De kans is ook vrij groot dat die remote ergens in een la belandt, en dat ik alleen m'n Harmony ga gebruiken. Als m'n ATV2 wat minder vaak zou crashen bij Plex, en nog wel YouTube ondersteunde, had ik het ook wat langer aangekeken. Ik had me ook wel prima gered met een ATV3 (al vind ik Airplay niet echt een mooie oplossing voor Spotify), maar ik ben dan ook wel weer zo geek dat ik de nieuwste wil.

En nu ik er dan toch een heb besteld ben ik wel gewoon heel benieuwd wat er al wel beschikbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Dat zeker. De strekking van die persoon is dat het er op de keynote best intuïtief uit zag, maar in de praktijk dan niet direct zo ervaren wordt. Gewoon iets om in de gaten te houden voordat we hier allemaal teleurgestelde reacties lezen vanmiddag :p Dan is het bij deze alvast gezegd ;)

Verwacht een Apple TV 3.5, de Apple TV 4(k) wordt pas echt de bom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, maar dat zegt Apple zélf dus ook.

Eddy Cue: Apple TV Remains 'Add-On' Device, Will Continue to Improve

Onthoud wel, je moet ergens beginnen. Voordat je pas verder kan werken aan verbeteringen. Want nu kan je data verzamelen over dingen als gebruik, wat gaat goed / fout, etc. etc.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2015 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Jij en ik begrijpen dat, maar er zijn mensen met een

Afbeeldingslocatie: http://g03.a.alicdn.com/kf/HTB1x_jMHpXXXXbyXVXXq6xXFXXXO/119871198/HTB1x_jMHpXXXXbyXVXXq6xXFXXXO.jpg

die andere verwachtingen hebben. Ik krijg overigens net een mail van Apple dat de TV nu verkrijgbaar is. Dat houdt dus ook de fysieke stores in. Hopelijk hebben ze ook de Nimbus Steelseries controller beschikbaar want die is al signaleert met speciale Apple Store verpakking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
NBA app op 1080 en ik ben al blij, de rest is mooi meegenomen :)
En een beetje klooien met sideloaden van apps/emulators lijkt me wel leuk.
En iOS games zijn vaak goedkoper dan PS4/XB1, dus da's misschien nog wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
hatsa schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 06:08:
Mijn atv is gisteravond verzonden, maar volgens de site van DHL komt ie evengoed pas maandag. Zou zuur zijn, want dan kan ik er pas op z'n vroegst woensdag mee aan de slag :(
Zelfde hier, snap niets van DHL. Verzonden uit Waalwijk, dan naar Eindhoven, dan Brussel en nu naar Amsterdam ? Ik woon in Nijmegen. Hopelijk komt ie nog vandaag in Arnhem waar een groot DHL Express distributie punt zit, rijd ik er zelf wel heen.

Die review hierboven was even schrikken. Vage keuzes in de UI, vraag me dan af of reviewers die er al mee gespeeld hebben, bv Verge, wel verder zijn gekomen dan uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Track/trace van UPS (ja, ik was ook verbaasd dat het Apple dit keer niet via DHL verzendt) zegt dat de bezorger onderweg is met mijn ATV4 en dat deze vandaag aangeboden wordt :)

[ Voor 25% gewijzigd door BamSlam_ op 30-10-2015 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
Ik heb ook DHL als bezorger en ook bij mij wordt aangegeven dat ie maandag pas wordt bezorgd. En dat terwijl het pakketje al in Amsterdam is en ik slechts 10 km daarvandaan woon.. Ik snap echt helemaal niks van dat bedrijf. Vorig jaar met m'n iPhone was het hetzelfde verhaal. UPS bezorgde al dagen eerder als DHL. Echt onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Ben echt in staat om er heen te rijden en het dan maar zelf op te halen. Laatst in Arnhem gedaan voor een Chromecast. De balie in zo'n vestiging is tot 7 uur open, je moet dan tussen 6 en 7 langskomen.

UPC heeft tegenwoordig My Choice. DHL is 2x niet thuis => zending in een distributiepunt een week, dan retour. Echt waardeloos. Balen omdat Apple zo te zien ook met UPS verstuurd heeft. Snap ook niets van de verschillende takken van DHL die langs elkaar heen werken. DHL Express is dus niet hetzelfde als DHL Parcel, die wel lokale ophaalpunten hebben.

Hopelijk gaan we nog beweging zien de komende uren. Begin toch wel echt pissed te worden.

Was er helemaal klaar voor hier, ook al een Nimbus controller.

[ Voor 19% gewijzigd door loekf2 op 30-10-2015 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
hatsa schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 06:56:
Ik verwacht ook absoluut niet omver geblazen te worden, ik houd er zelfs rekening mee dat ik in eerste instantie nog m'n oude trouwe ATV2 moet blijven gebruiken voor Plex. De kans is ook vrij groot dat die remote ergens in een la belandt, en dat ik alleen m'n Harmony ga gebruiken. Als m'n ATV2 wat minder vaak zou crashen bij Plex, en nog wel YouTube ondersteunde, had ik het ook wat langer aangekeken. Ik had me ook wel prima gered met een ATV3 (al vind ik Airplay niet echt een mooie oplossing voor Spotify), maar ik ben dan ook wel weer zo geek dat ik de nieuwste wil.

En nu ik er dan toch een heb besteld ben ik wel gewoon heel benieuwd wat er al wel beschikbaar is :)
Als je alleen maar de Apple tv doet gebruiken voor Plex, waarom zou je dan een nieuwe Apple tv kopen of niet de chromecast kopen? Misschien simpele redenering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat trouwens ook leuk is, als je een 3D TV hebt, ondersteund de Apple TV 4 die ook
http://www.iculture.nl/apple-tv-4-ondersteunt-3d-tv-games/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
DHL even gebeld. Pakket staat blijkbaar al in Apeldoorn. Levering eind v/d dag.

Vertrouw de T&T dus niet..... loopt achter en de leverdatum klopt niet altijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Matig... mijn bestelling staat nog steeds: Verzending wordt voorbereid Klaar voor verzending: 3-5 werkdagen. Nog kans dat ik hem morgen binnen krijg of kan dat niet met bij de DHL/UPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
AppleTV ondersteund geen 3D TV. Die games renderen gewoon 1080p side-by-side. Dus 2 frames van 960 breed worden naast elkaar doorgegeven in 1920x1080 frame. Verwacht geen support voor bv. 3D fiilms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsa
alwaysleft schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:37:
[...]
Als je alleen maar de Apple tv doet gebruiken voor Plex, waarom zou je dan een nieuwe Apple tv kopen of niet de chromecast kopen? Misschien simpele redenering...
Omdat ik m niet alleen ga gebruiken voor Plex? En geen chromecast omdat ik graag zonder m'n telefoon wil kunnen uitzoeken wat ik wil kijken/luisteren, en omdat ik een Apple ecosysteem heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
mprkooij schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:45:
Matig... mijn bestelling staat nog steeds: Verzending wordt voorbereid Klaar voor verzending: 3-5 werkdagen. Nog kans dat ik hem morgen binnen krijg of kan dat niet met bij de DHL/UPS?
Bezorgen alleen op ma t/m vrijdag en dan ook nog 9-5. Ben er ook geen fan van.

Pagina: 1 ... 19 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.