Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcmiles
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:09
Thanks, goede tip denk ik! Twijfel nog wel over de ATV 4.

Apple M1 MacMini, Studio display, macOS Sonoma, iPhone 13 Pro, iPad Pro 11 inch, VW ID.3+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcmiles schreef op zondag 13 september 2015 @ 18:09:
[...]

Thanks, goede tip denk ik! Twijfel nog wel over de ATV 4.
Graag gedaan ;)

Ik heb daar ook ooit Toslink naar Coax converters gekocht. Kwam toen niet uit de voeten omdat het ene apparaat geen Coax aansluiting had, en de andere alleen Toslink.

Wat zijn voor jou nog de twijfels op dit moment bij de ATV 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch wel leuk nieuws, zodra de App ook daadwerkelijk uit is koop ik dat ding direct :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcmiles
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:09
Verwijderd schreef op zondag 13 september 2015 @ 18:19:
[...]

Graag gedaan ;)

Ik heb daar ook ooit Toslink naar Coax converters gekocht. Kwam toen niet uit de voeten omdat het ene apparaat geen Coax aansluiting had, en de andere alleen Toslink.

Wat zijn voor jou nog de twijfels op dit moment bij de ATV 4?
Vooral het ontbreken van de toslink, ik heb nu zo'n mooie setup met ATV2. Voorzover ik nu overzie zou ik bij ATV4 toch een extra schakel moeten inbouwen daar mijn Naim geen HDMI heeft. En nu heb ik prima TV-geluid over mijn hifi set. Die apps op de ATV4 zijn natuurlijk wel interessant.

Apple M1 MacMini, Studio display, macOS Sonoma, iPhone 13 Pro, iPad Pro 11 inch, VW ID.3+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcmiles schreef op zondag 13 september 2015 @ 20:40:
[...]

Vooral het ontbreken van de toslink, ik heb nu zo'n mooie setup met ATV2. Voorzover ik nu overzie zou ik bij ATV4 toch een extra schakel moeten inbouwen daar mijn Naim geen HDMI heeft. En nu heb ik prima TV-geluid over mijn hifi set. Die apps op de ATV4 zijn natuurlijk wel interessant.
Ja, dat is inderdaad jammer van die extra schakel, maar gelukkig wel te doen.

De apps maken voor mij de Apple TV 4 een instant buy. Zoveel nieuwe mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:14
De nieuwe Apple TV incl developer's kit kostte maar $1 voor sommige developers (dat is dus incl hardware). Geeft wel blijk van hoe zwaar Apple inzet op de Apple TV.
http://www.cultofmac.com/...-free-to-some-developers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SidewalkSuper schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:04:
De nieuwe Apple TV incl developer's kit kostte maar $1 voor sommige developers (dat is dus incl hardware). Geeft wel blijk van hoe zwaar Apple inzet op de Apple TV.
http://www.cultofmac.com/...-free-to-some-developers/
Zo, dan is het inderdaad wel belangrijk voor Apple. Zou er zelf ook graag eentje willen, maar ik heb al een paar pogingen gewaagd om een app te bouwen, en iedere keer komt het er niet van.

Zou het ook niet eerlijk vinden, als je een betaald developer account hebt, je hebt dan zo'n Apple TV thuis gestuurd gekregen, en vervolgens bouw je geen app. Dus ja, dan wacht ik maar rustig tot oktober ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ik zoek een goede reden om mijn ATV3 te gaan vervangen voor de nieuwe ATV.

Ik speel geen games.
Ik stream al mijn series/series (incl MKV's) zonder enige moeite van mn Mac naar de Beamer app (1 van mijn favo apps all time!). Spotify stream ik vanaf mn Mac naar de ATV die weer verbonden is met mijn Pioneer receiver/boxen.

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 14-09-2015 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Hij is sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
haha...sneller. Speelt ie dan mijn films nog sneller af dan ze al doen? Sneller is voor mij geen reden in dit geval.
Momenteel 0 problemen qua afspelen/streamen van grote MKV files (8Gb of meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Je wilde een goede reden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Geert1976 schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:25:
[...]

haha...sneller. Speelt ie dan mijn films nog sneller af dan ze al doen? Sneller is voor mij geen reden in dit geval.
Momenteel 0 problemen qua afspelen/streamen van grote MKV files (8Gb of meer)
Dus alles wat de nieuwe Apple TV kan heb je geen behoefte aan, maar je wilt toch een reden horen :?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
fsfikke schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:27:
[...]

Dus alles wat de nieuwe Apple TV kan heb je geen behoefte aan, maar je wilt toch een reden horen :?
haha...nee, ik zocht slechts een reden waarom ik eventueel zou kunnen overstappen. Maar denk dat ik mijn antwoord al heb; mijn ATV3 werkt uitstekend voor mijn behoeften. Dus geen noodzaak voor een upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 12:21
Ik kan niet wachten!
Een app store op de Apple TV gaat denk ik heel veel gave dingen opleveren.
Ik ben geen echte gamer dus consoles zijn way te duur voor mij maar hou wel van casual games dus denk dat er zat easy to play games komen voor de Apple TV, en je kan dat met de motion remote en eventueel met meerdere iPhones lekker games spelen. Als je wat meer 'echt' wil gamen kan je nog een losse controller kopen. Als Plex een goeie app maakt dan ga ik mijn mediaserver alleen gebruiken als host en kijk ik alles via Apple TV.

Helaas zal Siri hier eerst nog wel kreupel zijn (ik hoop dat met Engels als taal Siri het wel doet uberhaupt) maar dat komt allemaal wel.
Het andere is dat ik hoop dat mijn TV een beetje fatsoenlijk audio weet door te sturen via Optical out naar mij versterker zonder vertraging ed. En dat HDMI-CEC werkt om alles aan te zetten met de remote. (Versterker vast niet).
Alleen echt jammer dat Apple TV niet de home-kit hub is die ik verwachtte, en dat het lijkt alsof je niet met de Apple TV aanzetten ook meteen bv Hue lampen kan schakelen.
150 Euro kan best veel geld zijn, maar voor een powerful mediaspeler met een App Store waar leuk op gegamed kan worden voor een niet pro-gamer is het een prima bedrag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Als Apple TV vanaf nu ieder jaar een nieuwe versie krijgt heeft het binnen de kortste keren ook de reguliere consoles ingehaald qua kracht/performance. Controllers aansluiten erop en gaan met die banaan. Ik zie dit zeer ontwrichtend zijn in die markt.

De reguliere consoles komen om de 6 jaar op zn vroegst met een nieuwe versie. De nieuwe Apple TV's lopen bij de volgende iteratie wellicht al rondjes om de huidige generatie consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SidewalkSuper schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:05:
Als Apple TV vanaf nu ieder jaar een nieuwe versie krijgt heeft het binnen de kortste keren ook de reguliere consoles ingehaald qua kracht/performance. Controllers aansluiten erop en gaan met die banaan. Ik zie dit zeer ontwrichtend zijn in die markt.

De reguliere consoles komen om de 6 jaar op zn vroegst met een nieuwe versie. De nieuwe Apple TV's lopen bij de volgende iteratie wellicht al rondjes om de huidige generatie consoles.
In de keynote van afgelopen woensdag is verteld dat de GPU in de A9X van de nieuwe iPad Pro een Console Class GPU zou zijn. Ben benieuwd wat Anandtech.com hierover in zijn review gaat zetten. Het lijkt me voor Apple geen ingewikkelde klus om de A9X ooit in een Apple TV te stoppen.

Overigens hoeft de 200 MB app grootte beperking geen probleem te zijn om games zoals Modern Combat, Infinity Blade enz. op de Apple TV te krijgen. Per game level kan gewoon extra level code gedownload worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Nice, ik heb ingeloot voor een developer kit voor de nieuwe AppleTV :).

Binnenkort (deze week?) dus eentje in huis \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Congrats! Ik las ook ergens dat je hem gratis krijgt dan?

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Geert1976 schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:08:
ik zoek een goede reden om mijn ATV3 te gaan vervangen voor de nieuwe ATV.

Ik speel geen games.
Ik stream al mijn series/series (incl MKV's) zonder enige moeite van mn Mac naar de Beamer app (1 van mijn favo apps all time!). Spotify stream ik vanaf mn Mac naar de ATV die weer verbonden is met mijn Pioneer receiver/boxen.
In jouw geval zie ik geen goede reden.

Voor mij zie ik ook weinig reden, maar aangezien ik het nieuwe UI, eventueel Siri, snelheidwinst zeker een vooruitgang vind, ben ik zeker van plan de nieuwe te kopen.

De oude verkopen aan familie en nog een tegoedbon van Media Markt maakt het leuk. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Goede zet van Apple: games moeten met de Apple TV Remote werken, mogen geen externe controller vereisen. Bron.

Beide mag natuurlijk wel, maar hiermee voorkom je dat je per se een bepaalde controller moet kopen voor een bepaald spel.

Heb trouwens zitten nadenken over de 200 MB limiet die Apple stelt. Dat geeft volgens mij wel duidelijk aan dat Apple geen Asphalt 8 achtige games op de Apple TV wil zien, maar eerder Candy Crush, Angry Birds en Age of Empires.

Dat doet voor mij persoonlijk wel afbreuk aan de bruikbaarheid als casual game console.

[ Voor 32% gewijzigd door MooDyBLueS op 16-09-2015 18:28 ]

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
SidewalkSuper schreef op maandag 14 september 2015 @ 12:05:
Zo hard gaat het ook weer niet, als de volgende ATV iteratie (2016, neem ik aan dan) de A9X chip krijg, dan zitten ze grofweg op het niveau van de PS3/Xbox360.

Om op het niveau van de PS4/One te komen moet het nog eens grofweg 4x sneller. Ga je uit van elke 2 jaar een verdubbeling, dan zitten we pas in 2020 op dat niveau.

Ik ben benieuwd hoe Apple (en de game makers) om gaan met de snelle updates, want er zullen dan enorme verschillen in performance zitten bij al die miljoenen ATV eigenaren. Dit zal ook wel de reden zijn waarom de ATV2/3 geen app store krijgt, anders is de markt vanaf dag 1 al enorm versplinterd.

Verwijderd

MooDyBLueS schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:26:
Goede zet van Apple: games moeten met de Apple TV Remote werken, mogen geen externe controller vereisen. Bron.

Beide mag natuurlijk wel, maar hiermee voorkom je dat je per se een bepaalde controller moet kopen voor een bepaald spel.

Heb trouwens zitten nadenken over de 200 MB limiet die Apple stelt. Dat geeft volgens mij wel duidelijk aan dat Apple geen Asphalt 8 achtige games op de Apple TV wil zien, maar eerder Candy Crush, Angry Birds en Age of Empires.

Dat doet voor mij persoonlijk wel afbreuk aan de bruikbaarheid als casual game console.
De initial download wordt beperkt tot 200 MB, maar de daarop volgende resources niet. Hierdoor kan een app in totaal een stuk groter zijn. Het aangekondigde spel Transistor op de Apple website voor de Apple TV 4 is op de iPhone 2,1 GB. (leuk spel trouwens) Dus Asphalt 8 kan er wel degelijk op uit gaan komen. ;)

Ik wil er zeker een gaan kopen. ;)

• MooDyBLueS
  • Niet online
Dreamvoid schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:36:
[...]

Zo hard gaat het ook weer niet, als de volgende ATV iteratie (2016, neem ik aan dan) de A9X chip krijg, dan zitten ze grofweg op het niveau van de PS3/Xbox360.

Om op het niveau van de PS4/One te komen moet het nog eens grofweg 4x sneller. Ga je uit van elke 2 jaar een verdubbeling, dan zitten we pas in 2020 op dat niveau.

Ik ben benieuwd hoe Apple (en de game makers) om gaan met de snelle updates, want er zullen dan enorme verschillen in performance zitten bij al die miljoenen ATV eigenaren. Dit zal ook wel de reden zijn waarom de ATV2/3 geen app store krijgt, anders is de markt vanaf dag 1 al enorm versplinterd.
Net als nu met iPhone's: developers kunnen instellingen meegeven voor elk apparaat om zo optimaal mogelijk te functioneren. Zie het als een game op de pc, die in de basis automatisch zal meeschalen naar gelang de performance van die pc. Vrij simpel eigenlijk dus. ;)

• Dreamvoid
  • Niet online
Dat is nou precies wat de PC voor game developers zo lastig maakt (en consoles zo aantrekkelijk) - je moet je gameplay en graphics voor een hele range aan hardware lopen optimaliseren. iOS developers lopen er nu ook al tegenaan met de enorme verschillen tussen (aan het ene uiterste) een iPad 2 en een iPad Pro.

Verwijderd

Dreamvoid schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:47:
Dat is nou precies wat de PC voor game developers zo lastig maakt (en consoles zo aantrekkelijk) - je moet je gameplay en graphics voor een hele range aan hardware lopen optimaliseren. iOS developers lopen er nu ook al tegenaan met de enorme verschillen tussen (aan het ene uiterste) een iPad 2 en een iPad Pro.
Als developer ben je niet verplicht om je game voor alle devices uit te brengen. Misschien wel interessant om meer geld te verdienen.

Het spel Transistor bijvoorbeeld, moet je minimaal een iPhone 5, iPad 4 of iPad mini 2 hebben.

• Dreamvoid
  • Niet online
Dat kan idd, maar mensen vervangen hun AppleTV in het algemeen niet elke 1-2 jaar zoals hun telefoon, er zijn tientallen miljoenen ATV2 en 3 verkocht.

Maar goed, dat kan ook gewoon de Apple strategie zijn - hun klanten pushen om elke 2 jaar een nieuwe ATV laten kopen.

Verwijderd

We zullen gaan zien hoe het in de toekomst gaat lopen. Apple zal de Apple TV nu wel als een serieus product gaan zien, en wie weet toch vaker gaan updaten dan voorheen.

Als mensen een update de moeite waard vinden, kopen ze de nieuwe toch wel weer.

Ik zelf zou de 4K versie kopen als die in de toekomst komt, want ik ben al in het bezit van een 4K televisie.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2015 19:04 ]

• MooDyBLueS
  • Niet online
Dreamvoid schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:54:
Dat kan idd, maar mensen vervangen hun AppleTV in het algemeen niet elke 1-2 jaar zoals hun telefoon, er zijn tientallen miljoenen ATV2 en 3 verkocht.

Maar goed, dat kan ook gewoon de Apple strategie zijn - hun klanten pushen om elke 2 jaar een nieuwe ATV laten kopen.
Tuurlijk is Apple er veel aan gelegen om klanten eens in de zoveel tijd hun producten te upgraden. Anders krijg je het Crocs-effect: bijna ten onder gaan aan het succes van je eigen product, omdat upgraden niet nodig is.

Als we kijken naar de tijd die tussen de Apple TV's hebben gezeten, dan is dat sowieso flink meer dan bij iPad's of iPhone's:
Apple TV >> Apple TV 2 = 3 jaar en 8 maanden
Apple TV 2 >> Apple TV 3 = 1 jaar en 6 maanden
Apple TV 3 >> Apple TV 4 = 3 jaar en 7 maanden

De enige reden waarom Apple eigenlijk v3 uit moest brengen was de gigantische vraag naar 1080p, zeker omdat dit voor Apple zelf ook een van de speerpunten op iTunes (films en series) was. Daar ga je niet bewust 3+ jaar op wachten.

Als 4K echt doorzet, kunnen we dat ook misschien met de v5 verwachten, maar verder verwacht ik eigenlijk geen schokkende/snelle veranderingen in korte tijd. Het is nu al echt een gigantische update namelijk.

Laten we zeggen gemiddeld 2-3 jaar per Apple TV, dan heb je het over 5-6 jaar wanneer er 2 generaties in omloop zijn. Kijk maar om je heen: er zijn nog zat mensen met een Apple TV 2, maar het gros doet dat omdat deze nog om te bouwen is als XBMC/Kodi player en de v3 niet. Voor de huis-tuin-en-keuken-gebruiker zal de v3 ook het go-to apparaat blijven en voor wie wat meer wenst, de 4 dus.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:42
Ik denk echt niet dat mensen nog voor een v3 gaan als je ook een v4 kunt kopen met veel betere functionaliteit. Blijven ze de v3 uberhaupt nog verkopen dan?

Andere vraag, ik krijg sinds gisteren een hdcp-error met de hdmi-kabel. Iemand anders ook wel eens gehad? Hoe kan dit en wat lijkt het beste te helpen?

• SidewalkSuper
Dreamvoid schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:36:
[...]

We zullen even de benchmarks moeten afwachten, maar volgens mij is de chip nu al op het level van de PS3/X360.

• Dreamvoid
  • Niet online
Qua rauwe shadercount misschien maar de geheugenbandbreedte zal vrijwel zeker minder zijn. Idd zullen de benchmarks 1 en ander duidelijk maken, maar ik verwacht niet dat de vorige generatie console games 1:1 geport kunnen worden (als in, zelfde framerates zonder inleveren op de graphics) op de Apple A8 chip.

• MooDyBLueS
  • Niet online
Blik1984 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 20:09:
Ik denk echt niet dat mensen nog voor een v3 gaan als je ook een v4 kunt kopen met veel betere functionaliteit. Blijven ze de v3 uberhaupt nog verkopen dan?
Afgaande op deze Amerikaanse vergelijkingspagina (Apple.com) wel.

En er is naar mijn mening één hele simpele reden:
Apple TV 3 € 79
Apple TV 4 € 179+
Andere vraag, ik krijg sinds gisteren een hdcp-error met de hdmi-kabel. Iemand anders ook wel eens gehad? Hoe kan dit en wat lijkt het beste te helpen?
Eén keer eerder gehad (met mijn toenmalige PS3) en dit bleek een probleem met de kabel. Daarnaast heb ik ook weleens met mijn AC receiver een issue gehad dat hij de ene keer wel en de andere keer niet de input gaf direct na aanzetten, kabel aan beide kanten eruit en erin gedaan en sindsdien doet hij het weer. Dus probeer even wat kleine snelle dingen te troubleshooten:
- kabel even aan beide kanten opnieuw aansluiten
- Apple TV en evt. TV/receiver volledig van stroom halen
- hdmi-kabel vervangen (tijdelijk met een andere testen)

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:42
Volgens mij zou de verkoopprijs 149 euro worden, als dan de v3 80 euro is (huidige prijs) zou ik persoonlijk die 70 euro extra uitgeven. Juist voor alle apps die mogelijk zijn en mijn huidige tv flink meer functionaliteit geeft

Bedankt voor de tips, ga ik eens proberen

[ Voor 9% gewijzigd door Blik1984 op 16-09-2015 21:29 ]

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

RobV schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:03:
Congrats! Ik las ook ergens dat je hem gratis krijgt dan?
Nouja 1 euro voor verification van je adres enzo, maar verder kost het niks nee :)

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Geen ondersteuning voor de HD audio formaten (Dolby TrueHD en DTS-HD MA) maar wel Dolby Digital Plus toevoegen... Meh :/

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 13:04
Hoeveel mensen hebben er hier meegedaan aan de Apple TV Development Kit verloting? Dus voor 1 USD een Apple TV 4 in huis. Ik las eergisteren al dat er mailtjes uit waren gegaan. Ik kreeg geen mailtje, maar las dat als je er niet bij zit, je ook een mailtje krijgt. Echter kreeg ik gister avond m'n mailtje met order link.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ben wel benieuwd naar wat voor percentage men deze wel of niet toegewezen kreeg.

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Mijn ATV Dev kit is net verzonden :)

• xoniq
Nice. Ik heb 'm vandaag geaccepteerd. Moest eerst de creditcard opsnorren. Levertijd 1-3 werkdagen. Ben wel benieuwd. Wel een top actie, voor 1 euro, mits je het e.e.a geheim houdt.

Verwijderd

Hier nog geen mailtje. Afwachten maar :-)

• Hageneis
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-12-2024
CRXDelSol schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:08:
Nice. Ik heb 'm vandaag geaccepteerd. Moest eerst de creditcard opsnorren. Levertijd 1-3 werkdagen. Ben wel benieuwd. Wel een top actie, voor 1 euro, mits je het e.e.a geheim houdt.
En wat moet je dan precies geheim houden? O, wacht... 8)7

• xoniq
Hageneis schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:20:
[...]

En wat moet je dan precies geheim houden? O, wacht... 8)7
Dit mag niet:
  • Openlijk je mening vormen, nieuwsberichten schrijven, ervaringen delen zolang deze niet beschikbaar is voor het grote publiek.
  • Doorverkopen zolang er tvOS pre-release versie op draait
Er staat niks over peilen wie van de mensen deze wel of niet heeft mogen ontvangen uit interesse, ik heb 'm nog niet eens, krijg 'm volgende week, dus bovenstaande regels zijn nog niet van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Mijne is onderweg en komt vandaag aan :). Word geleverd vanuit Tilburg dus ik denk dat ze er een hele zooi daar al naar een magazijn hebben gestuurd deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Het toont wel wederom aan hoe hoog de verwachting voor TV is. Dit is een revolutie die ze willen ontketenen.
Hopelijk gaat het lukken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:54

vooghel

Cunning linguist

Ik denk dat dat staat of valt met de beschikbare content, en de integratie daartussen. Apps voor NPO Gemist en RTL XL zouden een geweldinge toevoeging zijn, evenals het beschikbaar komen van (de content van) Hulu, HBO, Amazon Video, etc.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Met de aankondiging van de nieuwe Amazon FireTV voor 99 dollar en daarbij ondersteuning voor h265 en 4K hoop ik dat Apple de nieuwe Apple tv een firmware upgrade geeft om in ieder geval 4K te ondersteunen. Zij er al mensen met een devkit die kunnen bevestigen dat de Apple tv inderdaad geen 4K ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Orion84 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:26:
[...]
Ik zou er haast voor terug naar Spotify gaan (waar mijn receiver wel gewoon een client voor aan boord heeft). Ik had gehoopt dat Apple Music gewoon naar de AppleTV zou komen en zo de laatste horde voor het afscheid nemen van Spotify weg zou nemen.

Dat dat nieuwe tvOS niet op de oude hardware draait kan ik me nog wel wat bij voorstellen, maar waarom dan niet gewoon nog even een laatste update voor iOS zoals dat op de ATV3 draait om in elk geval Apple Music toe te voegen.
Op zich kan je met je iOS device wel redelijk streamen naar je ATV3, maar een native Apple Music integratie zou toch wel erg mooi zijn. Ik heb destijds niet gewacht op een mogelijk nieuwe ATV omdat ze aangaven dat Apple Music in het najaar naar ATV zou komen. Aangezien ze niet echt open waren over of en wanneer er een nieuwe AppleTV zou komen, voel ik mij toch wel een beetje bij de neus genomen :/

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• arvid1968
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 16:24

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

https://github.com/jasarien/Provenance

Bekende emulator werkt nu op de ATV. Maar de roms die ik getest hebben vereisen dat je op 'start' drukt om het spel te beginnen en de siri remote heeft alleen A, B en dpad 8)7

Weet iemand een game die wel werkt met de beperkte controls van de siri remote?

• xoniq
pposthoorn schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 18:35:
https://github.com/jasarien/Provenance

Bekende emulator werkt nu op de ATV. Maar de roms die ik getest hebben vereisen dat je op 'start' drukt om het spel te beginnen en de siri remote heeft alleen A, B en dpad 8)7

Weet iemand een game die wel werkt met de beperkte controls van de siri remote?
NES game? NES heeft enkel D-PAD, A, B, START en SELECT.
Overigens moet je die emulator wel zelf compileer met Xcode 7 op de Mac. (Ben dit nu toevallig aan het doen voor op de iPhone als test, en ga ik maandag op de Apple TV doen)

[ Voor 3% gewijzigd door xoniq op 19-09-2015 22:29 ]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:32
XiN-eViL schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:09:
Mijne is onderweg en komt vandaag aan :). Word geleverd vanuit Tilburg dus ik denk dat ze er een hele zooi daar al naar een magazijn hebben gestuurd deze week.
En? Heb je 'm?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

CRXDelSol schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 22:29:
[...]

NES game? NES heeft enkel D-PAD, A, B, START en SELECT.
Overigens moet je die emulator wel zelf compileer met Xcode 7 op de Mac. (Ben dit nu toevallig aan het doen voor op de iPhone als test, en ga ik maandag op de Apple TV doen)
Ik heb hem draaien op de Apple TV, Super Mario Bros staat er op maar je moet op de "start knop" klikken om te beginnen en die is er dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Jup sinds vrijdag, maar gisteren pas mee kunnen spelen.

Ik mag er openbaar weinig over zeggen (want NDA) en GoT is openbaar dus tsja :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Moet je om de ATV 4 te kunnen starten ook deze met UUID toevoegen aan de Developer portal? Want mijn baas moet de laatste algemene voorwaarden accepteren voor ik die provisioning portaal weer kan benaderen, en laat die nou sinds gister 3 weken op vakantie zijn.

Die van mij komt namelijk morgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De ontwikkelingen rond die emulator spreken mij erg aan. Nu alleen nog hopen dat Apple hem toelaat in de Store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Donstil schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:35:
De ontwikkelingen rond die emulator spreken mij erg aan. Nu alleen nog hopen dat Apple hem toelaat in de Store :)
Gaat Apple niet toelaten. Regels voor iDevices en Apple TV zijn gewoon gelijk. Maar de reden dat men eraan werkt, als je een Mac hebt kan je m zelf op de Apple TV zetten. Dus ze willen sideloaden populair maken via zelf compileren. Heb die emulator nu ook op mijn iPhone staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CRXDelSol schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:33:
[...]

Gaat Apple niet toelaten. Regels voor iDevices en Apple TV zijn gewoon gelijk. Maar de reden dat men eraan werkt, als je een Mac hebt kan je m zelf op de Apple TV zetten. Dus ze willen sideloaden populair maken via zelf compileren. Heb die emulator nu ook op mijn iPhone staan.
Als ik hem kan sideloaden vind ik dat ook wel prima eigenlijk, koop ik er een controletje bij en heb ik een prachtige Nes/Snes emulator :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Donstil schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:06:
[...]

Als ik hem kan sideloaden vind ik dat ook wel prima eigenlijk, koop ik er een controletje bij en heb ik een prachtige Nes/Snes emulator :)
Dat is mijn intentie ook, enige voorwaarde is dat je een Mac moet hebben om het erop te kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CRXDelSol schreef op zondag 20 september 2015 @ 22:36:
[...]

Dat is mijn intentie ook, enige voorwaarde is dat je een Mac moet hebben om het erop te kunnen hebben.
Geen probleem hier, ben benieuwd :) Al wacht ik nog wel even tot de Plex app in de store staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Donstil schreef op zondag 20 september 2015 @ 22:38:
[...]

Geen probleem hier, ben benieuwd :) Al wacht ik nog wel even tot de Plex app in de store staat.
Bij mij Kodi :-P. Plex gaat gegarandeerd met Plex Pass werken, en ik hoef geen verkapt abonnement geval. Heb sowieso een server draaien die een Kodi database beheerd, dus ik moet enkel nog een Kodi client op de Apple TV hebben zoals ik dit nu op de Raspberry Pi 2 heb.

Plex heb ik alleen de server van draaien om op afstand een serie te kunnen kijken via de browser of via mijn iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CRXDelSol schreef op zondag 20 september 2015 @ 22:42:
[...]

Bij mij Kodi :-P. Plex gaat gegarandeerd met Plex Pass werken, en ik hoef geen verkapt abonnement geval. Heb sowieso een server draaien die een Kodi database beheerd, dus ik moet enkel nog een Kodi client op de Apple TV hebben zoals ik dit nu op de Raspberry Pi 2 heb.

Plex heb ik alleen de server van draaien om op afstand een serie te kunnen kijken via de browser of via mijn iPhone.
Ik hoop het niet maar het zit er dik in ja.
Ik gebruik nu Plex server en Theatre op de MacMini onder de TV en dan Plex iOS via Chromecast op de slaapkamer. Werkt top.

Alleen op de Xbox One werkt het idd ook alleen via de Plex Pass en daardoor kan/wil ik die niet gebruiken.

Hoe zit dat met de huidige iOS app trouwens? Ik gebruik die zonder pass maar dat komt omdat ik er in het verleden eens 7,99 voor heb betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Donstil schreef op zondag 20 september 2015 @ 22:48:
[...]

Ik hoop het niet maar het zit er dik in ja.
Ik gebruik nu Plex server en Theatre op de MacMini onder de TV en dan Plex iOS via Chromecast op de slaapkamer. Werkt top.

Alleen op de Xbox One werkt het idd ook alleen via de Plex Pass en daardoor kan/wil ik die niet gebruiken.

Hoe zit dat met de huidige iOS app trouwens? Ik gebruik die zonder pass maar dat komt omdat ik er in het verleden eens 7,99 voor heb betaald.
Plex op iOS heeft nooit Plex Pass nodig gehad, Plex pass wordt op alles gebruikt behalve browser en mobiel. Plex zit nu ook op PS4, Xbox One, sommige TV modellen, sommige mediaplayer systemen, AV receivers, en juist al die apparaten hebben Plex Pass nodig, ik denk daardoor dat dit op de Apple TV ook zal moeten. Echter, zullen (i/tv)OS apps universeel zijn tegenover elkaar, en op iOS heb je geen 'Pass' nodig, dus voor de ATV is er ook nog hoop als ze gewoon de huidige iOS app gaan uitbreiden met tvOS support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

CRXDelSol schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:04:
Moet je om de ATV 4 te kunnen starten ook deze met UUID toevoegen aan de Developer portal? Want mijn baas moet de laatste algemene voorwaarden accepteren voor ik die provisioning portaal weer kan benaderen, en laat die nou sinds gister 3 weken op vakantie zijn.

Die van mij komt namelijk morgen binnen.
Weet niet of je er al achter bent, maar ik hoefde dat volgens mij niet. Enkel om apps erop te kunnen zetten. Je moet hem wel met iTunes connecten en de beta tvOS software erop zetten, maar ik neem aan dat je wel bij die pagina kunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
XiN-eViL schreef op maandag 21 september 2015 @ 07:29:
[...]

Weet niet of je er al achter bent, maar ik hoefde dat volgens mij niet. Enkel om apps erop te kunnen zetten. Je moet hem wel met iTunes connecten en de beta tvOS software erop zetten, maar ik neem aan dat je wel bij die pagina kunt?
Ja die software heb ik al klaar staan voor als ie binnenkomt vandaag.

• xoniq
tvOS Beta 2 is uit sinds vandaag.

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ik kreeg het niet voor elkaar om te updaten vanaf te Apple TV zelf en moest een restore doen, waarna ik alles weer moest instellen. Niet zo erg, maar de setup met een iPhone erop leggen wilde niet werken dus moest wachtwoorden intypen.

Maar goed, het is beta dus ik kan ook niet meer verwachten gok ik :).

• xoniq
XiN-eViL schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:51:
[...]

Ik kreeg het niet voor elkaar om te updaten vanaf te Apple TV zelf en moest een restore doen, waarna ik alles weer moest instellen. Niet zo erg, maar de setup met een iPhone erop leggen wilde niet werken dus moest wachtwoorden intypen.

Maar goed, het is beta dus ik kan ook niet meer verwachten gok ik :).
Dan gebruikte je wifi waarschijnlijk :+ .

Had ik dus ook, maar zag op het developer forum van Apple dat er een issue was dat als ie gaat updaten, de ATV de wifi radio per ongeluk uit gooit, daarom krijg je dan ook de melding dat je geen verbinding hebt. Even kabeltje insteken en het OTA-updaten werkt prima.

Ik keek al expres daar want dacht bij mezelf; ik zal vast niet de enige zijn die niet OTA kon updaten.

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Is er al ergens iemand die de Netflix app laat zien op de nieuwe Apple TV?

• xoniq
TlighT schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:16:
Is er al ergens iemand die de Netflix app laat zien op de nieuwe Apple TV?
De nieuwe ATV heeft in de huidige build voor ontwikkelaars nog geen App Store. Dus apps van derden kunnen enkel zelf gecompileerd worden via Xcode 7.1 naar de ATV.
Zo heb ik nu van derden enkel een spelletje en een emulator draaiend.

• TlighT
CRXDelSol schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:25:
[...]

De nieuwe ATV heeft in de huidige build voor ontwikkelaars nog geen App Store. Dus apps van derden kunnen enkel zelf gecompileerd worden via Xcode 7.1 naar de ATV.
Zo heb ik nu van derden enkel een spelletje en een emulator draaiend.
Netflix is toch gewoon een default app?

• xoniq
TlighT schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:28:
[...]

Netflix is toch gewoon een default app?
Denk dat je die moet downloaden uit de App Store op de nieuwe ATV zodra de officiële release er is met App Store.
De developer versie is beperkt in apps, je hebt niet alle apps van de huidige ATV. Enkel de default apps van Apple. Zodra de officiële versie beschikbaar is zitten de default apps er weer in denk ik.

• TlighT
CRXDelSol schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:30:
[...]

Denk dat je die moet downloaden uit de App Store op de nieuwe ATV zodra de officiële release er is met App Store.
De developer versie is beperkt in apps, je hebt niet alle apps van de huidige ATV. Enkel de default apps van Apple. Zodra de officiële versie beschikbaar is zitten de default apps er weer in denk ik.
Deze gast heeft wel de Netflix app op de nieuwe Apple TV:

YouTube: Hands on: Apple TV 2015 with Siri search, game controllers, Home button & with other apps

(+/- 25 sec)

• xoniq
Hmm raar, geen idee. Heb niet eens een App Store .. :-/

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:56
CRXDelSol schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:50:
[...]

Hmm raar, geen idee. Heb niet eens een App Store .. :-/
Dat filmpje is gemaakt tijdens de persdemo's tijdens het event. Dus van Apple zelf...

• xoniq
enzoronald schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:12:
[...]

Dat filmpje is gemaakt tijdens de persdemo's tijdens het event. Dus van Apple zelf...
Zoiets vermoedde ik al, omdat het op een beamer werd getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Heeft de nieuwe Apple tv nu een IR in port? Voor gebruik met IR signaal van Logitech harmony?

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ja mijn harmony werkt met de nieuwe Apple TV. Maar ik moet zeggen dat ik toch meestal de Apple remote pak omdat je daarmee veel sneller kunt navigeren, onder andere omdat je snel kunt swipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
XiN-eViL schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 22:30:
Ja mijn harmony werkt met de nieuwe Apple TV. Maar ik moet zeggen dat ik toch meestal de Apple remote pak omdat je daarmee veel sneller kunt navigeren, onder andere omdat je snel kunt swipen.
Ditto hier.
Sowieso ligt die kleine remote op tafel, en als ik TV kijk, of mediaplayer aan heb, druk ik even op de 'menu' knop van de ATV remote, en de TV switched naar de juiste zender (of aan en naar juiste zender indien deze uit staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

CRXDelSol schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:05:
[...]

Ditto hier.
Sowieso ligt die kleine remote op tafel, en als ik TV kijk, of mediaplayer aan heb, druk ik even op de 'menu' knop van de ATV remote, en de TV switched naar de juiste zender (of aan en naar juiste zender indien deze uit staat).
Dat switchen gaat bij mij nog vaak fout. Geen idee waarom, maar ik zet hem nu meestal maar wel aan met m'n Harmony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
XiN-eViL schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:06:
[...]

Dat switchen gaat bij mij nog vaak fout. Geen idee waarom, maar ik zet hem nu meestal maar wel aan met m'n Harmony
Hier geen enkel probleem (LG). Is alleen irritant dat als de ATV laat slapen, de TV ook uit gaat. Dus laat ik de ATV elke keer zelf in slaap vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

CRXDelSol schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:06:
[...]

Hier geen enkel probleem (LG). Is alleen irritant dat als de ATV laat slapen, de TV ook uit gaat. Dus laat ik de ATV elke keer zelf in slaap vallen.
Misschien dat het bij mij komt omdat er nog een Onkyo tussen zit... Uitzetten gaat eigenlijk altijd goed, maar de ATV opstarten zorgt vaak niet voor het opstarten van de rest.

Maar goed, m'n Harmony Ultimate werkt daar prima voor :).

Ik moet zeggen dat het feit dat tvOS zoveel op iOS lijkt m.b.t development wel superchill is. Ik was een tijdje geleden begonnen aan een SDK voor iOS / watchOS / OS X voor de video-streaming API van het werk en heb nu ook tvOS support toegevoegd. Daarna meteen een proof-of-concept demo-app in elkaar gegooid en dat ging echt lekker :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
XiN-eViL schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:27:
Ik moet zeggen dat het feit dat tvOS zoveel op iOS lijkt m.b.t development wel superchill is. Ik was een tijdje geleden begonnen aan een SDK voor iOS / watchOS / OS X voor de video-streaming API van het werk en heb nu ook tvOS support toegevoegd. Daarna meteen een proof-of-concept demo-app in elkaar gegooid en dat ging echt lekker :).
Dat belooft veel goeds, grote kans dat er dus veel apps snel beschikbaar komen, zoals RTLXL, NPO gemist, Deezer etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

yorroy schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:44:
[...]

Dat belooft veel goeds, grote kans dat er dus veel apps snel beschikbaar komen, zoals RTLXL, NPO gemist, Deezer etc..
Daar hoop ik ook op.
Apple biedt nog een andere optie die met remote javascript werkt. Daarmee kun je nog sneller standaard UI maken, dus je hebt kans dat veel apps ook dat gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Wat zo prettig is, is dat je apps heel snel kan converteren naar 'universeel' voor iPhone, iPad en tvOS.
Dus reken maar dat er apps heel snel aangepast gaan zijn zodat ook tvOS in de universele apps wordt opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 12:06
Goedemiddag,

Ik had een vraag, sinds kort heb ik mijn iMac van zolder gehaald en in de woonkamer neer gezet. In de woonkamer heb ik een ATV 2. Nu ik de ATV 2 bedien met de bijgeleverde afstandbediening gebeurd het soms dat op de iMac automatisch iTunes word opgestart en soms zelfs een muziek nummer word gestart.

Hoe kan dat en nog belangrijker, hoe voorkom ik dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 11:54

vooghel

Cunning linguist

Je kunt de IR ontvangst op de iMac uitschakelen: https://support.apple.com/kb/Ph14076?locale=en_US

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Die emulator ga ik vanavond proberen.

EDIT: Nevermind, source is nog niet beschikbaar :-P.
Speel al wel SNES/GBA/NES games op de ATV. Werkt prettig.

[ Voor 18% gewijzigd door xoniq op 29-09-2015 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 12:06
Bedankt! dit was inderdaad de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Voor iedereen die nog geen ATV voor 1$ heeft kunnen kopen, iCulture heeft een leuke preview geschreven. Daar zaten voor mij nog wel een aantal nieuwtjes in:
http://www.iculture.nl/reviews/apple-tv-4/

Is het een van de devs als gelukt een mediaspeler app of iets als DS Video te sideloaden? Ik ben heel benieuwd of de ATV ook ingezet kan worden als mediaspeler voor het afspelen van MKVs vanuit je eigen netwerk/NAS?

[ Voor 35% gewijzigd door yorroy op 05-10-2015 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

yorroy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:38:
Voor iedereen die nog geen ATV voor 1$ heeft kunnen kopen, iCulture heeft een leuke preview geschreven. Daar zaten voor mij nog wel een aantal nieuwtjes in:

Is het een van de devs als gelukt een mediaspeler app of iets als DS Video te sideloaden? Ik ben heel benieuwd of de ATV ook ingezet kan worden als mediaspeler voor het afspelen van MKVs vanuit je eigen netwerk/NAS?
Als er een opensource app is, is dat te proberen. Maar die heb ik nog niet gevonden...
Je kunt niet gewoon een iOS app erop installeren, dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
yorroy schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:38:

Ik hoop nog dat Plex of Kodi een build vrijgeeft die je zelf moet compilen, dan wil ik het testen. Maar helaas. Niet heel slim dat artikel van iCulture. Aangezien iFixit hun developer licentie is kwijt geraakt omdat hun een teardown geplaatst hebben, wat de NDA geschonden heeft. (Non-Disclosure Agreement, het contract zij - en ik - zijn aangegaan met Apple die moet voorkomen dat jij openbare reviews schrijft over de nieuwe ATV voor dat deze officieel uit is)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
CRXDelSol schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:49:
Ik hoop nog dat Plex of Kodi een build vrijgeeft die je zelf moet compilen,
That's not how builds work. O-)

Je bedoelt vast dat je hoopt dat ze de sources vrijgeven.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
RobV schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:57:
[...]

That's not how builds work. O-)

Je bedoelt vast dat je hoopt dat ze de sources vrijgeven.
Verkeerde benaming, dat typte ik even vlug op mijn telefoon voor ik op de motor stapte haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Al enig nieuws over de release dat van de Apple TV ? Hij komt natuurlijk al deze maand uit dus je zou verwachten dat er nu een beetje nieuws over zou komen.

Apple zelfs zei late October, ik verwacht zelf vrijdag 23 oktober omdat de meeste Apple producten op een vrijdag worden gelanceerd.

[ Voor 30% gewijzigd door mprkooij op 17-10-2015 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:01
mprkooij schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 18:06:
Al enig nieuws over de release dat van de Apple TV ? Hij komt natuurlijk al deze maand uit dus je zou verwachten dat er nu een beetje nieuws over zou komen.

Apple zelfs zei late October, ik verwacht zelf vrijdag 23 oktober omdat de meeste Apple producten op een vrijdag worden gelanceerd.
http://www.iculture.nl/eu...-tv-4-ipad-pro-uitgelekt/

Bij Cyberport stond volgens mij 5 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 23:31
Weet iemand of de Apple TV 4 mijn gesharede iTunes muziek library kan afspelen? Ik wil geen iTunes match. Lijkt me wel leuk dat als we hier straks Siri hebben dat we net als in Star Trek kunnen vragen een rustig muziekje op te zetten :p wordt ook leuk als het ding de Kenwood ST Food Replicator aan kan sturen ;)

Edit : gevonden op http://www.apple.com/tv/compare/
Het kan dus NIET. iTunes music werd op de Apple TV 3 wel ondersteund en op de Apple TV 4 Apple Music.
Ze willen je wel heel graag Apple Music doen kiezen, maar dat wil ik niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Dancing_Animal op 18-10-2015 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Dancing_Animal schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 18:16:
Weet iemand of de Apple TV 4 mijn gesharede iTunes muziek library kan afspelen? Ik wil geen iTunes match. Lijkt me wel leuk dat als we hier straks Siri hebben dat we net als in Star Trek kunnen vragen een rustig muziekje op te zetten :p wordt ook leuk als het ding de Kenwood ST Food Replicator aan kan sturen ;)

Edit : gevonden op http://www.apple.com/tv/compare/
Het kan dus NIET. iTunes music werd op de Apple TV 3 wel ondersteund en op de Apple TV 4 Apple Music.
Ze willen je wel heel graag Apple Music doen kiezen, maar dat wil ik niet.
Ho ho, die comparison is dat je NIET muziek kunt KOPEN op de Apple TV.

Mijn Apple TV 4 heeft een optie om "home sharing" dingen te kunnen afspelen, ik neem aan dat dat is wat je eigenlijk bedoelt? Want dat lijkt dus nog wel te kunnen.
Ik heb geen muziek in iTunes dus niet geprobeerd maar neem aan dat als het erin zit dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 12-09 20:45

bonzz.netninja

Niente baffi

XiN-eViL schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 08:38:
[...]

Ho ho, die comparison is dat je NIET muziek kunt KOPEN op de Apple TV.

Mijn Apple TV 4 heeft een optie om "home sharing" dingen te kunnen afspelen, ik neem aan dat dat is wat je eigenlijk bedoelt? Want dat lijkt dus nog wel te kunnen.
Ik heb geen muziek in iTunes dus niet geprobeerd maar neem aan dat als het erin zit dat het werkt.
Mijn apple tv speelt idd muziek af via homesharing. Dan kan ik met mijn atv (of iphone) gewoon bij de libary van de mac.

Aangezien homesharing nou net weer, na een korte absentie, terug is in Itunes (als ik het goed begreep iig) lijkt me dat ze dit blijven ondersteunen

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 23:31
bonzz.netninja schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:18:
[...]

Mijn apple tv speelt idd muziek af via homesharing. Dan kan ik met mijn atv (of iphone) gewoon bij de libary van de mac.

Aangezien homesharing nou net weer, na een korte absentie, terug is in Itunes (als ik het goed begreep iig) lijkt me dat ze dit blijven ondersteunen
En je hebt de 4? Ik hoop dat ze het er in houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Dancing_Animal schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:52:
[...]

En je hebt de 4? Ik hoop dat ze het er in houden.
Ik wel in ieder geval; ik zal kijken of ik kan kijken of het werkt :)

Edit: tenzij ^ ook een 4 heeft en het al getest heeft natuurlijk

[ Voor 12% gewijzigd door XiN-eViL op 19-10-2015 10:27 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.