Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

nadroJ schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:23:
Je moet in de settings wel 'Helderheid automatisch' uitvinken.

[video]
Hebben ze er nu dus weer uitgehaald... Handig Samsung... 8)7

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:41
Jeroenneman schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:25:
[...]

Het is gewoon te idioot voor woorden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:17
Exterminator schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 17:43:
Ik heb eigenlijk ook een probleempje sinds android 4.0.4.

Ik wil m'n email adressen toevoegen maar ik zie dat dit niet meer handmatig kan?

Ik wil namelijk dat zodra ik de e-mail op de telefoon wis deze ook van de e-mail server wordt gewist en ik deze niet nog eens binnen krijg op de PC. Wanneer ik 't via de automatische stappen doe, blijft de email dus op de server staan. Ik meen me te herinneren dat ik in 't verleden via de manuele weg deze optie kon aanvinken, echter zie ik nu nergens handmatig toevoegen (of iets dergelijks). Iemand tips?
Heb inmiddels de oplossing gevonden voor bovenstaande.

Het vinkje weghalen bij "push-melding". Dan verandert het knopje "Microsoft Exchange Activesync" in Handmatige instellingen et voilà! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
Albert020 schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:54:
[...]

Het is gewoon te idioot voor woorden !
Ik kwam weer eens kijken of meer mensen deze optie mistten, maar ja dus.
Vanaf de eerste minuut had ik al haast spijt dat ik de update had gedaan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:08
Van het weekend toch maar eens mijn Samsung S2 geroot.

Deze rom erop gezet.

[Stock Official ICS Firmwares] I9100XWLPX (4.0.4) - Nordic Countries (NEE) [06-09-12]

Wel een andere kernel daarna, omdat ik bij videos en ook bij youtube videos geen beeld had maar wel geluid.

CF-Root-SGS2_XW_NEE_LPX-v5.6-CWM5.zip

Nu werkt ie als een tierelier en de batterij gaat nu echt zoveel langer mee. Eerst kwam ik de dag niet door met de stock 4.0.3 (uiteindelijk maar op 2G gedurende dag, behalve bij internet of updates). Nu al bijna 18 uur met 3G en nog 50% batterij over!!!

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
adinsx schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:54:
[...]

Ik kwam weer eens kijken of meer mensen deze optie mistten, maar ja dus.
Vanaf de eerste minuut had ik al haast spijt dat ik de update had gedaan. :(
Je kunt hem met Odin gewoon weer terug zetten naar 4.0.3 als je dat zou willen.
Of gewoon een app installeren waar dat inzit ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Albert020 op 01-10-2012 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:11
Het is me opgevallen, na de update 4.0.4.

Als je verbonden bent met WIFI hij constant blijft scannen (naar andere AP's ?). Verder doet mijn WIFI vrij vreemd..

Ben bang dat dit een battery killer gaat worden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29
DaYwaLkUr schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:26:

Als je verbonden bent met WIFI hij constant blijft scannen (naar andere AP's ?). Verder doet mijn WIFI vrij vreemd..

Ten opzichte van 4.0.3 is 4.0.4 juist bijzonder batterij vriendelijk. 4.0.3 was de batterij killer (ten opzichte van GB).

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Laatst online: 21:54
Verkeerde topic & crosspost, dus weg.

[ Voor 85% gewijzigd door janvanduschoten op 01-10-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker, batterij gaat langer mee, maar... het restart probleem is weer terug! Samsung Android, lovin it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Laatst online: 21-09 12:11

n00bs

Het is weer Zomer!

Wil iemand zo vriendelijk zijn om de originele NL of EU 4.04 Rom (Odin) te linken. Mijn telefoon laadt opeens niet meer op, of zegt high voltage en doet vreemde dingen. Lijkt een probleem die dergelijke toestellen al eerder hadden.

Ik wil met het laatste beetje accu mn telefoon weer stock krijgen voor garantie en nog hopelijk een backup trekken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:59
DaYwaLkUr schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:26:

sinds vorige week heb ik ook 4.0.4 en ook m'n Wifi doet vreemd. Verbinding valt regelmatig weg, kort daarna heeft ie m weer. Bij 4.0.3 had ik dit niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Hier ook collega's die sinds 4.0.4 last hebben van wegvallende WI-FI verbinding.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Albert020 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:07:
[...]

Je kunt hem met Odin gewoon weer terug zetten naar 4.0.3 als je dat zou willen.
Of gewoon een app installeren waar dat inzit ;)
En welke App hebben we daarvoor? :P

m.b.t. de WiFi
Ik ben met 4.0.4 juist van het vastlopen bij uit en aanzetten WiFi af. Normaal startte de telefoon er om opnieuw op. Dat gaat nu goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Market
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 21:19
Ook ik werd vanochtend verrast met de update naar 4.0.4. Helaas nog geen tijd gehad om te checken of ik ook met het probleem ontrent de wegvallende WiFi-verbinding te maken heb. Mij vielen vooral de visuele aanpassingen op. (meldingen lijken donkerder weergegeven bovenin, tekst om te ontgrendelen is langer).

Batterij lijkt nu wel al langer mee te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
n00bs schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:53:
Wil iemand zo vriendelijk zijn om de originele NL of EU 4.04 Rom (Odin) te linken. Mijn telefoon laadt opeens niet meer op, of zegt high voltage en doet vreemde dingen. Lijkt een probleem die dergelijke toestellen al eerder hadden.

Ik wil met het laatste beetje accu mn telefoon weer stock krijgen voor garantie en nog hopelijk een backup trekken :(
Originele NL- Android 4.04 Rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Laatst online: 21-09 12:11

n00bs

Het is weer Zomer!

Super bedankt! Sammobile kan ik namelijk vanaf werk al een hele tijd niet meer op inloggen. Hopelijk dat dit het probleem oplost en dat het geen hardware issue is.

<update>
Dat is mooi USB werkt ook niet meer... weet iemand of dit image vanaf een SD card via Odin gedraaid kan worden?

[ Voor 12% gewijzigd door n00bs op 02-10-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik erger me zo hard aan die oordopjes. :(

Hiervoor had ik een Nokia N900 met van die perfecte in-ear oordopjes, kon lekker op de fiets luisteren, zelfs in een storm.

Met deze oordopjes klinkt het altijd alsof het buiten stormt, ookal is het op de fiets wind-stil.

Echt [insert scheldwoord die mijn onbegrip samenvat betreffende het idee dat er anno 2012 nog steeds dergelijke crap wordt ontworpen en meegeleverd met het flagschip product van een marktleider] onbegrijpelijk.

Wat is nu een werkend zoals verwacht alternatief voor die oordopjes-met-microfoon-en-knopje die op deze Android telefoon passen en werken?

Ik geloof niet in oordopjes gesmeed door elvenhanden in maanlicht. Zowel de fantastische Nokia als prut Samsung oordopjes zullen een productiewaarde van 50 cent hebben ofzo, en zijn allebei voor een paar dollar op eBay te vinden.

Maar die Nokia dingen (N900 = Maemo) die ik nog steeds heb werken natuurlijk niet op deze Samsung.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:26

burgt

Starbass

Jeroenneman schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:25:
[...]

Inderdaad knap waardeloos, die helderheids slider was iets wat ik het meeste gebruikte op de telefoon..

Afgelopen vrijdag een S3 gehaald, darabij moet je eerst het notificatie veld neerslepen en is er daar een speciale slider, dat werkt ook goed.

Ik moet alleen nog kijken wat ik met m'n S2 ga doen, ik heb een barst over m'n scherm, maar hij doet het verder nog wel goed.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Raar dat sommige mensen juist tegenovergestelde ervaringen hebben met updates.

Ik ben snel weer terug naar 4.0.3 gegaan, want 4.0.4 voegde niks toe en haalde alleen maar functies weg. Zelf geen last van Wifi problemen of spontane reboots op 4.0.3 (gelukkig!)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cactusjack
  • Laatst online: 15-05-2023
Ikzelf heb nu ervaren dat 4.0.4 voor mijn toestel beter werkt.

Betere Wifi verbindingen en loopt er ook niet meer om vast (wat hij met 4.0.3 nog wel eens deed).

ook lijkt alles soepeler te lopen met 4.0.4 en ook de batterij duur is beter nu..

Ik heb geen klagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Hoe snel gaat iets overzetten via WiFI bij jullie?

Afleveringen streamen via ES file explorer gaat prima. Zodra ik echter een aflevering wil overzetten duurt het eeuwen. Ik ben momenteel al 20 minuten bezig met een file van 900mb en zit pas op 44%.

De 300n router staat op minder dan een meter afstand, telefoon geeft 65mbit aan. Vanaf dezelfde (netwerk) locatie naar pc kopieren ging met 8 MB/sec (64mbit) en was dus binnen 1-2 minuten voltooid.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

@sdk85 Wifi is iig danig traag dat ik altijd even via usb aansluit om een serie te kopieren. Ik weet ook niet precies waarom het trager lijkt te gaan dan in theorie mogelijk is, maar ik had het zelfde met mijn vorige (nokia) telefoon.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Cactusjack schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:55:

Betere Wifi verbindingen en loopt er ook niet meer om vast (wat hij met 4.0.3 nog wel eens deed).

ook lijkt alles soepeler te lopen met 4.0.4 en ook de batterij duur is beter nu..

Ik heb geen klagen...
Bij mij werkt het ook perfect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Heeft iemand anders na een update naar ICS 4.0.4 via Software-update het probleem gekregen nu niet meer bij de contactpersonen te kunnen? Ik krijg de melding com.android.contacts. is gestopt en kan op het moment niet eens bellen. 8)7

Althans, niet op de officiële manier, op het moment wel via een van Play getrokken app.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Ferdo schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:17:
Heeft iemand anders na een update naar ICS 4.0.4 via Software-update het probleem gekregen nu niet meer bij de contactpersonen te kunnen? Ik krijg de melding com.android.contacts. is gestopt en kan op het moment niet eens bellen. 8)7

Althans, niet op de officiële manier, op het moment wel via een van Play getrokken app.
Instellingen / Apps beheren / contacts.apk / gegevens wissen.

Let er wel op dat je je contacten hebt gesynchroniseerd met je Google account of op een andere wijze. Evt kan je ze eerst exporteren naar een .csv bestand en nadien importeren.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

We hebben hier een SGS2 die net geupdate is naar 4.04 en een Opel Astra nieuw model.
Sinds update van 4.03 komt het telefoonboek niet meer naar de carkit. We krijgen wel de melding op de Samsung of het goed is dat de telefoonboek opnieuw naar de carkit wordt ingelezen, maar daar blijft het bij.
Mijn SGS3 doet het overigens wel prima in zijn bluetooth carkit.
We zijn naar de garage geweest, maar die hebben geen oplossing?
Wie o wie heeft een tip om toch de telefoonboek weer in beeld te krijgen. Terug naar 4.03 is eigenlijk geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 16:18
maffe schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:18:
We hebben hier een SGS2 die net geupdate is naar 4.04 en een Opel Astra nieuw model.
Sinds update van 4.03 komt het telefoonboek niet meer naar de carkit. We krijgen wel de melding op de Samsung of het goed is dat de telefoonboek opnieuw naar de carkit wordt ingelezen, maar daar blijft het bij.
Mijn SGS3 doet het overigens wel prima in zijn bluetooth carkit.
We zijn naar de garage geweest, maar die hebben geen oplossing?
Wie o wie heeft een tip om toch de telefoonboek weer in beeld te krijgen. Terug naar 4.03 is eigenlijk geen optie?
Ik heb hetzelfde probleem. Maar volgens iemand hier zou het op te lossen zijn door een factory reset. Heb het zelf nog niet uitgetest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
DaRKie schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:41:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Maar volgens iemand hier zou het op te lossen zijn door een factory reset. Heb het zelf nog niet uitgetest...
Als je mij bedoelt: ik zeg nooit dat het zeker is dat een factory reset dit oplost. Factory reset is overigens wel een geweldig hulpmiddel voor veel vreemde errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:10
ik ben naar ook naar 4.0.4 gegaan heb nog niks gemerkt van wifi problemen wel dat BT niet zo geweldig werkt
kan wel weer verbinden met de auto en bellen en gebeld worden maar het adresboek word niet over gezet, heb de telefoon verwijderd uit de lijst van aangesloten toestelen en weer toe gevoegd maar dat bracht niks

maar als ik dit zo lees ben ik niet de enig,, voor ik een harde reset uitvoer wat ontzetten veel werk is eer alle settings er weer op staan wil ik zeker weten dat het werkt.

of de batterij nu beter gaat weet ik niet kan nog niks bijzonders merken

ik heb een Pruis P3 met fabrieks radio met navigatie

[ Voor 4% gewijzigd door dj.verhulst op 03-10-2012 18:41 ]

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 01:02
Ik zag nergens een algemeen Android topic, daar maar even de volgende vraag in dit topic (ik heb een S2):

Vandaag heb ik maar eens mijn telefoon geupdate naar de laatste firmware (origineel) 4.04. Nu wil ik een IMAP mailaccount instellen met de uitgaande smtp server van vodafone met verificatie. Echter kan ik voor de uitgaande mailserver helemaal geen login en wachtwoord instellen bij het aanmaken van het account.

Maar ik kan het daarna ook nergens wijzigen, ik vind nergens de instellingen voor de uitgaande mailserver terug :? Bij accountinstellingen en dan serverinstellingen zie ik wel: Inst. inkomende mail, maar de instelling voor uitgaande mail is nergens te bekennen...

[ Voor 13% gewijzigd door RelaXXinG op 03-10-2012 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Cactusjack schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:55:
Zat ff te kijken na het lezen van deze post en inderdaad, 12 uur in gebruik en nog 70% accu over!
Super!

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

dj.verhulst schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:41:
ik ben naar ook naar 4.0.4 gegaan heb nog niks gemerkt van wifi problemen wel dat BT niet zo geweldig werkt
kan wel weer verbinden met de auto en bellen en gebeld worden maar het adresboek word niet over gezet, heb de telefoon verwijderd uit de lijst van aangesloten toestelen en weer toe gevoegd maar dat bracht niks

maar als ik dit zo lees ben ik niet de enig,, voor ik een harde reset uitvoer wat ontzetten veel werk is eer alle settings er weer op staan wil ik zeker weten dat het werkt.
Wij hebben ook geprobeerd, alles uit de BT telefoon en auto te halen enz.
Is er iemand die de fabrieksinstelling kan bevestigen? voor wat betreft telefoonboek laden in auto carkit?
Kan een clear cache helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
@maffe

hoe bedoel je een clear cache,, van de BT historie van de telefoon of de auto ??

ik hoorde iemand zeggen dat er een update voor komt, maar als ze die dan zo snel voor elkaar hebben waarom hebben ze dan 4.0.4 uitgerold ?? over koud 6 a 8 weken zou 4.1 er aan komen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cactusjack
  • Laatst online: 15-05-2023
dj.verhulst schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 23:19:
@maffe

hoe bedoel je een clear cache,, van de BT historie van de telefoon of de auto ??

ik hoorde iemand zeggen dat er een update voor komt, maar als ze die dan zo snel voor elkaar hebben waarom hebben ze dan 4.0.4 uitgerold ?? over koud 6 a 8 weken zou 4.1 er aan komen.....
Omdat het kan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

dj.verhulst schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 23:19:
@maffe

Wipe cache op telefoon.
Wat doet eigenlijk precies die Wipe cache partition, kan dit uberhaupt helpen voor Bluetooth probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 12:02

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik gebruik de stock ICE ROM heb een paar dagen geleden de OTA-update gedaan die Samsung mij had toegestuurd... Sindsdien blijft de telefoon trillen in beide stille modi. Normaal was het verschil tussen trilmodus en stille modus dat hij in de eerstgenoemde modus geen geluid maakte maar wel trilde en in de tweede modus geen geluid maakte én niet trilde, maar nu zijn beide modi dus gewoon aan elkaar gelijk... Ik gebruik de volledig stille modus altijd 's nachts en het is nu dus heel irritant dat de telefoon dan toch nog trilt. Weet iemand daar de oplossing voor?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:22

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Mx. Alba schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:15:
Ik gebruik de stock ICE ROM heb een paar dagen geleden de OTA-update gedaan die Samsung mij had toegestuurd... Sindsdien blijft de telefoon trillen in beide stille modi. Normaal was het verschil tussen trilmodus en stille modus dat hij in de eerstgenoemde modus geen geluid maakte maar wel trilde en in de tweede modus geen geluid maakte én niet trilde, maar nu zijn beide modi dus gewoon aan elkaar gelijk... Ik gebruik de volledig stille modus altijd 's nachts en het is nu dus heel irritant dat de telefoon dan toch nog trilt. Weet iemand daar de oplossing voor?
Niet echt een oplossing maar workaround: vliegtuigmodus gebruiken? Ik gebruik Sleep as android, die de mogelijkheid biedt om vliegtuigmodus in te stellen als je je slaapcyclus aan het opnemen bent. Zodra ik wakker ben en het alarm uitzet, vraagt hij weer of vliegtuigmodus uit moet en komen eventuele mailtjes van 's nachts alsnog binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 15:42
Iemand anders problemen met 4.0.4 en exchange?
Ik heb hier een toestellen liggen wat onder 4.0.3 perfect draaide, maar na reparatie terug kwam met 4.0.4. KPN stuurde automatisch APN gegevens, welke alles doen behalve verbinding maken met onze e-mail server.
Ik heb de APN gegevens vergeleken met mijn telefoon (zelfde toestel, maar dan op 4.0.3) en daar staat bij Type toegangspunt "default,supl,mms". Bij 4.0.4 kan ik alleen kiezen tussen MMS, Internet of MMS en Internet.
Via WiFi werkt alles goed, dus de instellingen voor de e-mail server zijn goed.
De melding die ik krijg is "Kan niet verbinden met server".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:11
maffe schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 20:55:
[...]

Wij hebben ook geprobeerd, alles uit de BT telefoon en auto te halen enz.
Is er iemand die de fabrieksinstelling kan bevestigen? voor wat betreft telefoonboek laden in auto carkit?
Kan een clear cache helpen?
Hier ook, mis een aantal opties nu met de BT-carkit. Bijv, Gemiste oproepen, Laatste oproepen etc.. erg vervelend !

Edit: Ford Focus model 2009

[ Voor 3% gewijzigd door DaYwaLkUr op 04-10-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
maffe schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 08:51:
[...]

Wipe cache op telefoon.
Wat doet eigenlijk precies die Wipe cache partition, kan dit uberhaupt helpen voor Bluetooth probleem?
hoe doe je dat ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:20
Even getest maar na de update doet de bluetooth verbinding met mijn Parrot MKI9100 het nog steeds prima. Telefoonboek wordt goed gesynchroniseerd.

Heb wel last van veel FC's in random apps dus waarschijnlijk ga ik weer downgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Polster schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 17:30:

Heb wel last van veel FC's in random apps dus waarschijnlijk ga ik weer downgraden.
Full wipe / factory reset en je problemen zullen met 90 % kans verholpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 18:00:
[...]

Full wipe / factory reset en je problemen zullen met 90 % kans verholpen zijn.
Ja denk ik wel maar dat bewaar ik wel tot de JB update. Er zijn nou niet echt veel voordelen dus doe even makkelijk een nandroid restore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:08:
Ik heb sinds kort het volgende probleem met mijn s2. Op een bepaald moment, het lijkt niet uit te maken bij welke handeling, valt het complete signaal weg. Dan zie ik dus ipv de streepjes het verbod teken (cirkel met streep erdoor) Dit is dan altijd de voorbode dat de telefoon of vast gaat lopen of uitvallen. Zodra hij uit is gevallen en ik hem weer aandoe is de batterij compleet leeg. En kort na het opstarten begint het weer opnieuw, signaal valt weg en telefoon gaat uit. En soms reageert hij ook helemaal niet meer als ik hem wil aan doen. Dan moet ik de batterij eruit halen en er weer in. Maar om hem uit deze situatie te krijgen is het enige wat lijkt te werken de telefoon aansluiten op de lader en hem enkele keren aan en uit doen. Dan werkt hij weer, totdat het signaal weer wegvalt na een random tijd. Als ik hem op de lader zet, dan is de batterij ook weer op zijn oude niveau, dus de batterij is niet echt leeg, maar de indicatie klopt niet.
Ik heb geprobeerd de fabrieksinstellingen terug te zetten, maar tijdens de 1e opstart begon het probleem alweer. Daarna de cache geleegd, meerdere keren. Maar het probleem blijft maar. Ik denk dat het misschien iets met mijn simkaart te maken heeft. Zou dit kunnen? Herkend iemand dit probleem?
Hier ongeveer hetzelfde. Als ik de telefoon langere tijd achter elkaar gebruik (beetje whatsapp of nieuwe mail lezen is geen probleem) komt het rondje met de schuine streep in de statusbalk en valt de telefoon binnen een seconde helemaal uit. Weer aanzetten gaat meestal wel, maar dan is de batterij 1% en valt de telefoon weer snel uit. Het enige wat dan werkt is hem aan de oplader leggen. De eerste paar seconden geeft de indicator dan nog een hele lege batterij aan, maar dit herstelt vrij snel naar het normale niveau. Een reset naar fabrieksinstellingen heeft niet geholpen, ook de update naar 4.0.4 niet. Iemand die weet waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

Telefoon uit, dan de knoppen
Volume up - Home - Power gelijk indrukken.
Dan een van de optie's is Wipe ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
maffe schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 00:47:
[...]

Telefoon uit, dan de knoppen
Volume up - Home - Power gelijk indrukken.
Dan een van de optie's is Wipe ...
dat is een keiharde wipe,,, beetje boud middel dacht ik zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-09 13:06
hij bedoelt wipe cache partition hè

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
Ik heb het volgende probleem:

Als ik in mediaplayer kijk dan staan de liedjes er 3 keer in. Maar slechts 1 daarvan kan daadwerkelijk afgespeeld worden.

Lijkt me een soort cache ofzo. Wie weet hoe ik deze kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 07:41
Yihaaa schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:02:
Ik heb het volgende probleem:

Als ik in mediaplayer kijk dan staan de liedjes er 3 keer in. Maar slechts 1 daarvan kan daadwerkelijk afgespeeld worden.

Lijkt me een soort cache ofzo. Wie weet hoe ik deze kan verwijderen?
Toevallig had ik dat ook en heb ik daar vanochtend de oplossing voor gevonden:
settings > applications > all > media storage > Clear data

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
Damsplaat schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:44:
[...]

Toevallig had ik dat ook en heb ik daar vanochtend de oplossing voor gevonden:
settings > applications > all > media storage > Clear data
dankje. That did the trick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
Bij mij is een stukje van het glimmende randje van de telefoon afgebroken. Het gaat om een klein stukje naast de bovenkant van de volumeknoppen. Weet iemand of deze randje los wordt verkocht? Ik heb gezocht maar ik kon niks vinden. Of weet iemand of ze bij een servicecenter ALLEEN het randje vervangen?

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Heeft iemand deze al gezien?

Icarus P550bk Wave

Twee druppels water als de S2. Dit is erger dan Apple vs. Samsung. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Senor Sjon schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:55:
Heeft iemand deze al gezien?

Icarus P550bk Wave

Twee druppels water als de S2. Dit is erger dan Apple vs. Samsung. ;)
Nooit van gehoord en gezien... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders nog het probleem dat je geen afspraken in je agenda meer kunt aanpassen?
Ik zet ze altijd in de telefoon agenda, maar ik kan alleen Wissen of verzenden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:03

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Vandaag heb ik mijn telefoon binnengekregen die ik besteld heb. Bij het aanzetten ervan viel me op dat de eerste welkomstmelding Duits-talig was? Gelukkig kon ik naar de Nederlandse taal switchen bij de verdere installatie, maar is dit normaal? :?

Ook heb ik een aantal icoontjes van Duitse webwinkels (niet te verwijderen) op mijn slide-tabbladen (hoe heten die dingen :?)

Heb ik soms een Duits import-model ofzo? Hij werkt verder prima, en terug sturen vind ik ook weer zo'n tijdverspilling gezien hij naar mijn mening goed werkt. Dit levert verder toch geen problemen op?
En anders kan ik hem toch wel rooten ofzo?

SC: I9100DBTLPI
Lijkt me niet iets Nederlands? :?

[ Voor 23% gewijzigd door AW_Bos op 12-10-2012 01:32 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
AW_Bos schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 00:54:
Vandaag heb ik mijn telefoon binnengekregen die ik besteld heb. Bij het aanzetten ervan viel me op dat de eerste welkomstmelding Duits-talig was? Gelukkig kon ik naar de Nederlandse taal switchen bij de verdere installatie, maar is dit normaal? :?

Ook heb ik een aantal icoontjes van Duitse webwinkels (niet te verwijderen) op mijn slide-tabbladen (hoe heten die dingen :?)

Heb ik soms een Duits import-model ofzo? Hij werkt verder prima, en terug sturen vind ik ook weer zo'n tijdverspilling gezien hij naar mijn mening goed werkt. Dit levert verder toch geen problemen op?
En anders kan ik hem toch wel rooten ofzo?

SC: I9100DBTLPI
Lijkt me niet iets Nederlands? :?
Dat is inderdaad een Duits toestel:

GT-I9100 Germany 2012 September Android 4.0.4 I9100XWLPW I9100DBTLPI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Albert020 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 07:41:
[...]

Dat is inderdaad een Duits toestel:

GT-I9100 Germany 2012 September Android 4.0.4 I9100XWLPW I9100DBTLPI
En dat heb je binnen vijf minuten verholpen door Odin te downloaden en deze Nederlandse versie te downloaden en flashen.
Dan heb je een unbranded kaal Nederlands(talig) toestel die gewoon updates via KIES binnenkrijgt alsof hij altijd al NL geweest is. Rooten kan wel, maar hoeft niet voor het flashen.

[ Voor 16% gewijzigd door gwystyl op 12-10-2012 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
gwystyl schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:51:
[...]

En dat heb je binnen vijf minuten verholpen door Odin te downloaden en deze Nederlandse versie te downloaden en flashen.
Dan heb je een unbranded kaal Nederlands(talig) toestel die gewoon updates via KIES binnenkrijgt alsof hij altijd al NL geweest is. Rooten kan wel, maar hoeft niet voor het flashen.
En zo is dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

gwystyl schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:51:
[...]

Heb je geen ander linkje, als ik eerlijk mag vragen? Waar heb je deze link vandaan?
Even benieuwd, gezien ik me er nog even verder in wil verdiepen.

Ook wit ik te denken om een flip-case te kopen. Ervaringen hiermee?

[ Voor 16% gewijzigd door AW_Bos op 12-10-2012 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
AW_Bos schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:13:
[...]

Heb je geen ander linkje, als ik eerlijk mag vragen? Waar heb je deze link vandaan?
Alsjeblieft. Samfirmware to the rescue :)
Ja. Sterker nog, ik heb ervaring met:
- flip case
- wallet case
- pouch
- gel/pu case

Mijn bevindingen:
- flip case: lastig om voor iedere handeling het ding te openen. Daarnaast neemt de dikte aanzienlijk toe.
- wallet case: lastig om voor iedere handeling het ding te openen. Daarnaast neemt de dikte aanzienlijk toe.
- pouch: lastig om voor iedere handeling het ding uit het zakje te halen. Het zakje moet je vervolgens vast blijven houden of in je zak doen/neerleggen.
- gel/pu case: ideaal voor mij. Kan direct bij m'n scherm, toestel is beschermd (muv het touchscreen), kan ook op scherm neergelegd worden zonder dat scherm oppervlak raakt.

[ Voor 46% gewijzigd door AllSeeyinEye op 12-10-2012 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

AW_Bos schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:13:
[...]

Ik heb die link ook van samfirmware; dit scheelt je inloggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:43:
[...]

Hier ongeveer hetzelfde. Als ik de telefoon langere tijd achter elkaar gebruik (beetje whatsapp of nieuwe mail lezen is geen probleem) komt het rondje met de schuine streep in de statusbalk en valt de telefoon binnen een seconde helemaal uit. Weer aanzetten gaat meestal wel, maar dan is de batterij 1% en valt de telefoon weer snel uit. Het enige wat dan werkt is hem aan de oplader leggen. De eerste paar seconden geeft de indicator dan nog een hele lege batterij aan, maar dit herstelt vrij snel naar het normale niveau. Een reset naar fabrieksinstellingen heeft niet geholpen, ook de update naar 4.0.4 niet. Iemand die weet waar dit aan ligt?
Ik heb er weer meer problemen mee sinds 4.0.4, dus ik denk dat het ligt aan de brakke updates waar Samsung mee komt. Touchwiz is volgens mij nogal matig geprogrammeerd, want standaard Android en HTC Sense hebben weinig tot geen problemen met reboots en vastlopers.

Het kan natuurlijk ook iets anders zijn, maar het is wel echt een Samsung probleem. Ze maken mooie toestellen, maar ik ga denk ik voor iets anders bij m'n nieuwe abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:22:
[...]
- gel/pu case: ideaal voor mij. Kan direct bij m'n scherm, toestel is beschermd (muv het touchscreen), kan ook op scherm neergelegd worden zonder dat scherm oppervlak raakt.
Alle cases zijn ruk. Als je een Brodit houder in je auto hebt, moet je altijd je case, ook de gel van je telefoon verwijderen voordat het toestel precies in de houder past.

Nu snap ik ook waarom iedereen belt in de auto met de telefoon in de hand :)
Te lui om het hoesje te verwijderen voor de houder...hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Ik heb bluetooth in mijn dashboard. Tel blijft dus netjes in mn zak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:49:
Ik heb bluetooth in mijn dashboard. Tel blijft dus netjes in mn zak...
Heb je route navi op een ander device? Of luister je naar gesproken tekst vanuit je zak. Kan natuurlijk ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
maffe schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:23:
[...]

Heb je route navi op een ander device? Of luister je naar gesproken tekst vanuit je zak. Kan natuurlijk ook :)
Er zit een 7" touchscreen ingebouwd in het dashboard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 23:28

Jag

Andere mensen ook gps troubles met 4.0.4? Mijnes doet er tegenwoordig elke keer minuten lang over om een fix te krijgen. Vandaag een hardloopwedstrijd derhalve zonder runkeeper moeten stellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:25

13art

Moderator Mobile
Balen, zag vanochtend opeens dat er onder aan mijn scherm een klein barstje zit. Geen idee hoe die daar gekomen is. Het toestel is niet gevallen oid. Er zit een heel klein putje in van waaruit de barsten naar rechtsboven en naar links onder lopen. Telefoon zit nooit met sleutels oid in mn broekzak.

Pakte hem op van tafel en zag toen opeens het barstje. Gelukkig valt hij niet heel erg op want een scherm vervangen is bij de S2 niet bepaald goedkoop zag ik. Maar toch gek dat er opeens een barst in zit. Het enige wat ik kan bedenken, maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk is dat de kat er overheen gelopen heeft en dat er bij de nagels een heel dun drukpunt is ontstaan waardoor er een barst in gekomen is.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 20:18
Maak al een hele tijd gebruik van mn S2 en ben zeer tevreden. Maar 1 dingetje krijg ik maar niet aan de praat.
Ik maak gebruik van een hotmail acount en die synct dan ook netjes mijn mail. Maar lees ik nu m'n mail op de computer, dan blijft er een notificatie op m'n telefoon staan. Sterker nog, de mail verschijnt op m'n telefoon als unread. Dus elke mail moet ik handmatig openen op de telefoon om hem alsnog als gelezen te kunnen krijgen. Dit wordt bij veel mails toch best wel irritant. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Ik heb trouwens gewoon de gegevens ingevuld waar de app om vraagt bij de eerste keer opstarten. En hij maakt gebruik van push email.

Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Jag schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 20:32:
Andere mensen ook gps troubles met 4.0.4? Mijnes doet er tegenwoordig elke keer minuten lang over om een fix te krijgen. Vandaag een hardloopwedstrijd derhalve zonder runkeeper moeten stellen :P
Speedwizz 4.1 en phenomenal 6.1 kernel en een fix in max 5 seconden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Waar wordt nou eigenlijk een screenshot van 4.0.4 opgeslagen? Met HOME + BACK knop lijk ik een screenshot te maken, althans ik zie snel een klein beeldje voorbij flitsen, maar waar wordt deze opgeslagen? In de gallerij kan ik hem niet vinden.

Het toestel is niet ge-root...
Ik heb alle mappen op de 'SD-kaart' ruimte doorzocht via de interne bestandsbeheer, maar niks gevonden.
iemand? De screencaptures folder zie ik ook niet....

[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 16-10-2012 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-09 10:12
Van het weekend heb ik een autoongeluk, hoewel ik het zelf op overleefd, is dit niet het geval bij mijn S2. Volgens mij is de scherm stuk van de telefoon, aangezien de knopjes wel aanlichten. Heeft iemand ervaring met het vervangen van de display van de S2. En wie weet toevallig een goed adresje op ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 07:38
Als t ongeluk niet jouw schuld is zou ik t verhalen op de tegenpartij.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Of anders verhalen op je schadeverzekering inzittenden (als je die hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-09 10:12
Het was een eenzijdig ongeval, waarbij ik zelf de bestuurder was in een geleende auto. Ik weet niet of er een schadeverzekering inzittenden was afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:04
AW_Bos schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 01:13:
Waar wordt nou eigenlijk een screenshot van 4.0.4 opgeslagen?
Pictures/Screenshots?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Pictures/Screenshots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-07 18:59
Hoe kun je überhaupt een screenshot maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

hylke94 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:59:
[...]

Hoe kun je überhaupt een screenshot maken?
Bij mij met Home + Power, maar soms ook met Volume down + Power. Gewoon beide knoppen indrukken tot er een sluiterklik te horen is en je een frame klein ziet worden. Dan verschijnt er een melding "schermafbeelding opslaan" in de notificatiebalk. Als je die opent weet je ook gelijk waar hij opgeslagen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-07 18:59
gwystyl schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:46:
[...]

Bij mij met Home + Power, maar soms ook met Volume down + Power. Gewoon beide knoppen indrukken tot er een sluiterklik te horen is en je een frame klein ziet worden. Dan verschijnt er een melding "schermafbeelding opslaan" in de notificatiebalk. Als je die opent weet je ook gelijk waar hij opgeslagen is.
Het is inderdaad home + Power. Bedankt, weer wat geleerd vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
ik ging net effe een spelletje spelen liep de toestel vast.
dus ging ik de batterij er uithalen en weer in doen.
maar bij het aan gaan bleef alleen de logo de hele tijd branden, dus ging ik die resetten maar liep helemaal mis. :(
toestel gaat niet meer aan en heb meerdere mallen de batterij eruit gedaan maar zonder succes.
mijn toestel heeft origineel android versie en is niet geroot
wat kan ik doen om mijn toestel tot level te brengen? :P
of kan ik beter naar een samsung service center brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Op XDA is een topic gestart om aandacht te krijgen voor betere support van de Exynos chip. (Zodat CM en andere custom roms eindelijk eens 100% goed kunnen functioneren) Mocht het je interesseren neem dan even een paar minuten tijd om het volgende te doen:
Ga naar: http://opensource.samsung.com/recept...method=inquiry

Quote:
Requester: Enter your name.
ID (E-mail): Enter your email address.
Country: Select your country.
Inquiry Type: Select "Request for Source Codes".
Model: Enter "Samsung I9100 Galaxy S II".

Dear Samsung,

I write this email regarding the difficulties of development on the Galaxy SII device without certain docs and sources. Samsung has always claimed to support developers and if this is still the case I would like to see Samsung provide up to date documentation and sources for the Samsung Exynos chipset so that the open source community can continue enhancing the capabilities of the Galaxy SII and make an already great device even better.

We, the open source community, request that source code be made available for the following list of libraries:
libhwcomposer, libfimc/libfimg, libhdmi/libhwjpeg/libs5pjpeg, and libcamera.

Thanks for supporting the spirit of the open source community and its efforts,

**Your name**
Wellicht kunnen we in de toekomst betere support verwachten van Samsung :).

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1925709

[ Voor 5% gewijzigd door Jay-v op 16-10-2012 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:19
... stomme vraag, maar hoe krijg je screenshots?

home-vol down
home-power
power-vol down

doet allemaal niks volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 20-09 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Bij mij is het home en power en die even een ruime seconde ofzo ingedrukt houden. Foto is dan gewoon in de gallerij te vinden ook.

Het verschilt wel per android versie. Ik gebruik 4.04

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

maurits82 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:34:
[...]

... stomme vraag, maar hoe krijg je screenshots?

home-vol down
home-power
power-vol down

doet allemaal niks volgens mij
Bij de meeste Samsung roms "home+power"
Bij de meeste CM Based roms "vol down+power"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
karakedi schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 01:17:
Van het weekend heb ik een autoongeluk, hoewel ik het zelf op overleefd, is dit niet het geval bij mijn S2. Volgens mij is de scherm stuk van de telefoon, aangezien de knopjes wel aanlichten. Heeft iemand ervaring met het vervangen van de display van de S2. En wie weet toevallig een goed adresje op ebay?
Reken erop dat je zo rond de 80-90 euro kwijt bent voor een nieuw scherm. Dit komt omdat het scherm en de digitizer 1 geheel zijn. Brengt dus wel wat kosten met zich mee.
Op XDA is een topic over het vervangen van het scherm. Het is niet de meest makkelijke klus. Van wat ik begrepen heb is het wel zo verstandig om er ook meteen een nieuwe 'faceplate' bij te nemen. Dit zou de installatie een stuk eenvoudiger maken.

[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 17-10-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Laatst online: 30-08 12:55
Gerwin89 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 23:22:
Maak al een hele tijd gebruik van mn S2 en ben zeer tevreden. Maar 1 dingetje krijg ik maar niet aan de praat.
Ik maak gebruik van een hotmail acount en die synct dan ook netjes mijn mail. Maar lees ik nu m'n mail op de computer, dan blijft er een notificatie op m'n telefoon staan. Sterker nog, de mail verschijnt op m'n telefoon als unread. Dus elke mail moet ik handmatig openen op de telefoon om hem alsnog als gelezen te kunnen krijgen. Dit wordt bij veel mails toch best wel irritant. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Ik heb trouwens gewoon de gegevens ingevuld waar de app om vraagt bij de eerste keer opstarten. En hij maakt gebruik van push email.
De gelezen gemarkeerde status van emails meenemen is niet standaard in stock Email apps.
Enhanced Email kan dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:19
Jay-v schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:24:
[...]

Bij de meeste Samsung roms "home+power"
Bij de meeste CM Based roms "vol down+power"
ahhhh, home en power ... preciets tegelijkertijd!!! (dat stond nergens, ik deed eerst een, dan ander samen indrukkend :)

jezus wat voel ik me dom :p

[ Voor 8% gewijzigd door Whiskey48 op 17-10-2012 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:37
Heeft iemand anders ook met de laatste officiële update via kies dat het serienummer van het toestel op 0000000 staat? Bij KPN hebben ze het toestel nog een keer geflashd. Daarna is hij gerepareerd voor een kapotte wlan module en kreeg hem terug met Android 4.0.3. Echter nu via ota update uitgevoerd naar 4.0.4. En weer het serienummer op 0000000. Bij software 4.0.3. Klopte het serienummer wel. Wlan module werkt nog steeds naar de update. Staat er dus los van. Nederlands toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Zijn al vaker meldingen van gemaakt ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• numm!e
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-05 12:23

numm!e

ttl =< 0 ms

Ik heb vanochtend ook een update (OTA) gekregen van ongeveer 58 megabyte.
Nadat ik het bericht van blueface las heb ik even gecontroleerd en mijn serienummer is ook 0000000 maar ik heb er nooit eerder op gelet dus weet niet of dit voor de update ook al het geval was.

Ik zou niet weten wat ik met het nummer moet, eventuele (fabrieks)garantie lijkt me al verstreken.

Weet iemand wat de update dit keer omvat? Androidversie bleef 4.0.4 (Vodafone/geen custom/geen root)

\\reboot_the_planet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:02:
Iemand anders nog het probleem dat je geen afspraken in je agenda meer kunt aanpassen?
Ik zet ze altijd in de telefoon agenda, maar ik kan alleen Wissen of verzenden??
Ja ik ook, en dat is knap irritant.

Tot nu toe enkele dingen gevonden in 4.0.4. die me storen.

1) helderheid display niet aan te passen via slide bovenin
2) agenda items zijn niet te wijzigen (WTF waarom niet meer? 8)7 )
3) Behoorlijk vaak vastloper van Chrome (4.0.3. niks geen last van gehad)

Wat wel prettig is, is dat de batterij langer mee gaat en het vastlopen bij het inschakelen van WiFi is niet meer voorgekomen. Maar ik twijfel steeds meer om terug naar 4.0.3. te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
@ Agenda afspraken: Ik heb al maanden 4.0.4 en heb nog nooit problemen gehad met het niet kunnen wijzigen van agenda afspraken.

Probeer het eens door je account te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Mocht het je Google Account zijn waarbij de agenda het niet (goed) doet, dan gok ik dat je geen full wipe hebt gedaan bij het updaten naar 4.0.4.
En ook al wordt het niet door Samsung verplicht gesteld bij de update 4.0.3 naar 4.0.4, bij een verandering van base is een full wipe altijd aan te bevelen!

[ Voor 42% gewijzigd door AllSeeyinEye op 18-10-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:15:
@ Agenda afspraken: Ik heb al maanden 4.0.4 en heb nog nooit problemen gehad met het niet kunnen wijzigen van agenda afspraken.

Probeer het eens door je account te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Mocht het je Google Account zijn waarbij de agenda het niet (goed) doet, dan gok ik dat je geen full wipe hebt gedaan bij het updaten naar 4.0.4.
En ook al wordt het niet door Samsung verplicht gesteld bij de update 4.0.3 naar 4.0.4, bij een verandering van base is een full wipe altijd aan te bevelen!
Het gaat hier om alle accounts.
Ik heb ook mijn zakelijke exchange mail erop zitten, ook daar mag ik niet meer wijzigen.

Ik ga geen full-wipe doen. Dit heb ik nog nooit gedaan sinds ik hem heb en ga ik ook niet doen.
Ik kan 2 - 3 dagen met de accu doen, nooit vastlopers of uitvallen. Als ik dat hier in de topics lees is dat vaak wel anders. En ik raak alle progressie kwijt met de games e.d.
Nee, mij niet gezien hoor, een full-wipe :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Exchange kan je in 2 minuten eraf gooien, erin zetten en configureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:26

burgt

Starbass

l3art schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:14:
[...]

Reken erop dat je zo rond de 80-90 euro kwijt bent voor een nieuw scherm. Dit komt omdat het scherm en de digitizer 1 geheel zijn. Brengt dus wel wat kosten met zich mee.
Op XDA is een topic over het vervangen van het scherm. Het is niet de meest makkelijke klus. Van wat ik begrepen heb is het wel zo verstandig om er ook meteen een nieuwe 'faceplate' bij te nemen. Dit zou de installatie een stuk eenvoudiger maken.
tel daar nog maar maar 100 euro bij op. Tenzij je een adress weet voor die prijs, dan wil ik hem ook wel graag daar bestellen

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:28

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Ik heb even wat posts over custom ROM's verplaatst naar [Samsung Galaxy SII - I9100] Firmware Topic en wat rommel over Justin Bieber opgeruimd. Hier gewoon ontopic blijven.

Gebruik [Rapporteer] als je iets in een topic ziet dat er niet thuis hoort, ga niet zelf reageren.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
burgt schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:38:
[...]

tel daar nog maar maar 100 euro bij op. Tenzij je een adress weet voor die prijs, dan wil ik hem ook wel graag daar bestellen
ehhhhhh ;)

[ Voor 13% gewijzigd door 13art op 18-10-2012 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 16:46
Ik heb vandaag mijn S2 binnen gekregen, en het valt me op dat er een lichte groene was te voorschijn komt wanneer ik mijn brightness wat lager zet.

Is dit normaal bij een S2 scherm?

BlaBlaBla

Pagina: 1 ... 13 ... 21 Laatste

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op, Het Grote Galaxy S II ICS update topic

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

[Samsung Galaxy SII - I9100] Firmware Topic

Discussie over het scherm van de S2 mag hier: [Samsung Galaxy SII] Schermdiscussie

Discussie over de batterijduur van de S2 mag
hier: [Samsung Galaxy SII] Batterijduur

Discussie over rebootproblemen mag hier: [Galaxy SII] 2.3.5 & 2.3.6 problemen met spontane reboots

Problemen met KIES horen in horen hier: Het Samsung KIES topic