Het Grote Samsung Galaxy SII Scherm Topic |
Er is sinds de launch van de Samsung Galaxy SII een hoop te doen geweest over een productiefout in het scherm. Het algemene discussie forum word overspoeld met vragen en meningsverschillen over het scherm. Vanaf nu kan dit allemaal in dit topic! Vul de poll in, en claim je een 100% goed scherm te hebben, post dan even een foto in dit forum. Een aantal forum leden zijn nogal gefixeerd op hard bewijs namelijk! |
Inhoudsopgave |
|
Bekende problemen |
Er zijn momenteel twee problemen bekend met het Super Amoled Plus scherm van Samsung, namelijk: Gele/donkere rand aan de linker kant van het scherm Het welbekende probleem is hieronder te zien: Door verschillende mensen op het forum word er geclaimd dat dit in alle schermen zit en het gaat om een productie fout, maar andere claimen weer een 100% goed scherm te hebben. Vul voor de volledigheid de poll even in, en post een foto als bewijs! Dit probleem word zoals gezegd veroorzaakt door een productiefout en kan niet zomaar worden verholpen. Voorlopig is er dus geen oplossing. Een cirkel op een willekeurige plek op het scherm Het probleem is hieronder te zien: Waardoor dit probleem zich voordoet is niet bekend, maar het komt slechts sporadisch voor. Heb je hier last van retourneer dan je telefoon! Blauwe waas onder verschillende hoeken De blauwe waas word veroorzaakt door een laagje dat vette vingers op het scherm voorkomt. Bij de ene telefoon is het meer dan de andere, wat waarschijnlijk te doen heeft met de manier waarop Samsung de laag aan brengt. Meer blauwe waas = minder vingerafdrukken. Minder blauwe waas = meer vingerafdrukken. Niks aan te doen, het hoort zo! |
Changelog |
• - |
Ik zou graag wat hulp kunnen gebruiken bij het aanvullen van dit topic. Zou je me willen helpen, stuur me dan even een PM, dan voeg ik je aan mede-auteurs toe |
[Voor 7% gewijzigd door thijsken op 05-07-2011 13:21]