Ikzelf heb op mijn scherm een zeer lichte gele verkleuring over de gehele hoogte, van de linkerkant naar het midden van het scherm, waarbij aan de linkerkant het meest geel verkleurd en tegen het midden niet meer. Je ziet het enkel maar tegen een witte of grijze achtergrond. Ik heb hem nu al een kleine 2 weken en het is verminderd met de loop van de tijd. Bij een lagere helderheid zie je het beter dan bij een hogere helderheid. Zal er eens op letten als ik de batterij nog eens oplaad, of als hij lang in mijn broekzak gezeten heeft, of die gele waas veranderd.
Tevens heb ik ook het fenomeen bij compleet zwart scherm dat het lijkt alsof er waterplasjes achter het scherm zitten. Je ziet het enkel maar als de omgeving volledig donker is en dan nog moet je er op letten voor het opvalt.
De waterplasjes bij zwart beeld heb ik geen last van (ik zie het allesinds nooit), enkel maar de gele waas was ietswat vervelend bij het lezen van mailtjes, maar nu dat dit sterk verminderd is kan ik er niet meer over klagen.
Tevens heb ik ook het fenomeen bij compleet zwart scherm dat het lijkt alsof er waterplasjes achter het scherm zitten. Je ziet het enkel maar als de omgeving volledig donker is en dan nog moet je er op letten voor het opvalt.
De waterplasjes bij zwart beeld heb ik geen last van (ik zie het allesinds nooit), enkel maar de gele waas was ietswat vervelend bij het lezen van mailtjes, maar nu dat dit sterk verminderd is kan ik er niet meer over klagen.