Meer mensen hier last van het feit dat de zoekfunctie in de meegeleverde agenda niet werkt?
Heb nu business kalender. Daar werkt het prima.
Heb nu business kalender. Daar werkt het prima.
Sinds deze week ook hier hetzelfde, nu al 3 keer voorgekomen. Ineens is de telefoon uit en na opnieuw aanzetten is de batterij 0% en valt hij weer uit, alleen nu op de gebruikelijke manier voor wanneer de accu leeg is. Oplader aansluiten was in 2 gevallen voldoende om het juiste batterijniveau weer te hebben. De laatste keer was de batterij eruit halen het enige wat ik kon doen, waarna de batterij een veel lager niveau aangaf dan op het moment dat ie uitviel. Het gebeurt vooralsnog alleen als ik de telefoon gebruik (volgens mij gebruikte ik elke keer de stock browser wanneer het gebeurde); ik heb em nog niet 'leeg' aangetroffen. Ik draai 4.04, OTA updated, dus geen custom rom, ook niet rooted. Ik heb de S2 sinds september vorig jaar en gebruik nog steeds de originele batterij. Kan het zijn dat die nu (al) ouderdomsverschijnselen begint te vertonen?Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:43:
[...]
Hier ongeveer hetzelfde. Als ik de telefoon langere tijd achter elkaar gebruik (beetje whatsapp of nieuwe mail lezen is geen probleem) komt het rondje met de schuine streep in de statusbalk en valt de telefoon binnen een seconde helemaal uit. Weer aanzetten gaat meestal wel, maar dan is de batterij 1% en valt de telefoon weer snel uit. Het enige wat dan werkt is hem aan de oplader leggen. De eerste paar seconden geeft de indicator dan nog een hele lege batterij aan, maar dit herstelt vrij snel naar het normale niveau. Een reset naar fabrieksinstellingen heeft niet geholpen, ook de update naar 4.0.4 niet. Iemand die weet waar dit aan ligt?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Sowieso schrijf je zo!
[ Voor 12% gewijzigd door sinned op 27-10-2012 19:21 ]
"When you grow up your heart dies"
Dank voor je info. Zal vd week eens langsgaan bij een Samsung Service Point om te kijken of ze hem snel kunnen fixen. Opsturen heb ik niet zo heel veel zin in...sjaool schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 10:48:
Hou het er maar op dat het een hardwareprobleem is. Je hebt nog garantie dus zou ik hem aanmelden bij een Samsung reparatiecentrum. Mijn "oude" S2 is een week of twee geleden nog binnen een week gerepareerd. Je kunt natuurlijk eerst ook nog even Samsung bellen (0900-7267864 10ct p/min).
BlaBlaBla
Draai al weken CM10 nightly. Draait soepel en snel, haal makkelijk een dag op een batterij. RIL crasht soms, zonder PIN op je SIM merk je daar echter weinig van.Strider schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:04:
Ik ben opzoek naar een JB rom waarbij alles werkt, die stabiel is, geen battery drain heeft en snel is.
Wat zijn aanraders, want bij iedere JB rom lijkt wel iets mis te zijn.
Verwijderd
Het probleem heb ik gemeld bij Samsung en heb daar het volgende atwoord op gekregen, hetgeen mij verbaast:blueface schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 00:01:
Heeft iemand anders ook met de laatste officiële update via kies dat het serienummer van het toestel op 0000000 staat? Bij KPN hebben ze het toestel nog een keer geflashd. Daarna is hij gerepareerd voor een kapotte wlan module en kreeg hem terug met Android 4.0.3. Echter nu via ota update uitgevoerd naar 4.0.4. En weer het serienummer op 0000000. Bij software 4.0.3. Klopte het serienummer wel. Wlan module werkt nog steeds naar de update. Staat er dus los van. Nederlands toestel.
Ik heb inmiddels een reactie naar Samsung geschreven dat ik hun antwoord onzin vind, omdat ze 1 de FOTA update aanbieden en 2 omdat in de firmware de FOTA update mogelijkheid aanwezig is.Geachte heer/mevrouw ********,
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung GT-I9100.
De reden waarom er nullen staan bij de serienummer is, omdat een OTA update een ilegale manier is. Hiermee vervalt de garantie van een toestel.
Indien u nog vragen hebt, kunt u altijd contact opnemen met ons Contactcenter op telefoonnummer 0900-SAMSUNG (0900-7267864) voor Nederland of 022012418 voor België, op werkdagen van 09.00 -18.00 uur.
Voor een snelle en efficiënte behandeling van uw probleem, adviseren wij u om de volgende gegevens paraat te hebben als u belt: uw klantnummer, uw IMEI-nummer en uw type toestel.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
M.Peker
Samsung Electronics Benelux B.V.
Hopen dat dat het is ;-). Zit inderdaad op 4.0.4https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=35193
Serial number is not changed or lost, only is badly displayed in 4.0.4, if you return to 4.0.3 the serial displays again hopefully this don't have any effect in the phone, Just a bug in new 4.0.4 release.
en iets verderop:http://forum.xda-develope...p=30162760&postcount=8358
Afaik, all the 4.0.4 builds have the 00000 serial number. This doesn't cause any trouble though.
Cheers.
Serial number is there. Only problem is 4.0.4 not showing the number. Samsung knows this and will change it in future updates.
[ Voor 107% gewijzigd door Xaero op 30-10-2012 10:01 ]
En als je nu je telefoon aan KIES hangt, zul je zien dat in KIES gewoon het serienummer staat !RemCOW schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 22:22:
Bij mij is het serienummer nu ook allemaal 0-en terwijl ik de telefoon via Kies heb geupdate. Vreemd...
S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB
Pobleem opgelost, KPN Business Center, reparatie center, heeft een nieuw scherm in de S2 gezet. Nog geen 10 minuten werk.sinned schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 14:28:
[...]
Dank voor je info. Zal vd week eens langsgaan bij een Samsung Service Point om te kijken of ze hem snel kunnen fixen. Opsturen heb ik niet zo heel veel zin in...
Ook hier hetzelfde probleem. Mijn s2 (Vodafone-branded ongeroot I9100BULP8) valt sinds de 4.0.4 update ook continu uit. Als ik hem vervolgens weer opstart moet ik de telefoon eerst aan een lader hangen omdat hij aangeeft dat de accu helemaal leeg is. Na een korte tijd laden is de accu op miraculeuze wijze daarna weer ongeveer op het oude niveau, wat mij erg doet twijfelen aan de juistheid van de batterij-indicator.HenkDePoema schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:41:
[...]
Sinds deze week ook hier hetzelfde, nu al 3 keer voorgekomen. Ineens is de telefoon uit en na opnieuw aanzetten is de batterij 0% en valt hij weer uit, alleen nu op de gebruikelijke manier voor wanneer de accu leeg is. Oplader aansluiten was in 2 gevallen voldoende om het juiste batterijniveau weer te hebben. De laatste keer was de batterij eruit halen het enige wat ik kon doen, waarna de batterij een veel lager niveau aangaf dan op het moment dat ie uitviel. Het gebeurt vooralsnog alleen als ik de telefoon gebruik (volgens mij gebruikte ik elke keer de stock browser wanneer het gebeurde); ik heb em nog niet 'leeg' aangetroffen. Ik draai 4.04, OTA updated, dus geen custom rom, ook niet rooted. Ik heb de S2 sinds september vorig jaar en gebruik nog steeds de originele batterij. Kan het zijn dat die nu (al) ouderdomsverschijnselen begint te vertonen?
[ Voor 3% gewijzigd door lpb op 13-11-2012 15:39 ]
Kijk, dat is nog eens service.sinned schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:14:
[...]
Pobleem opgelost, KPN Business Center, reparatie center, heeft een nieuw scherm in de S2 gezet. Nog geen 10 minuten werk.
"When you grow up your heart dies"
Vannochtend gebeurde het opnieuw. Ik was met een WiFi-verbinding op GoT aan het lezen toen opeens het scherm zwart werd: telefoon uit. Meteen kwam het laad-icoon in beeld (de telefoon hing aan de lader) en die gaf het juiste batterijniveau aan, maar na opnieuw opstarten gaf de indicator 1% aan. Ik kan er niet echt een constante in aanwijzen wanneer het gebeurt (en dus niet reproduceren), maar de volgende omstandigheden zijn altijd hetzefde:lpb schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:44:
[...]
Heb het vermoeden dat het vooral gebeurt als ik iets doe wat veel stroom neemt (foto/video maken, 3d spelletje, flash-content bekijken, etc.)
[ Voor 11% gewijzigd door HenkDePoema op 01-11-2012 15:44 ]
Verwijderd
Ik heb dit probleem nu ook! Weet iemand hoe je dit kunt oplossen??michel3vb schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:19:
Ik ben ook weer een ervaring rijker met de Galaxy S2. Sinds paar weken het probleem dat mijn S2 denkt dat die nog wordt opgeladen (laad icoon) terwijl dat niet zo is. Zo nu en dan gaat de batterij ook knipperen wat zou beteken dat mijn usb connector kortsluiting maakt.
Vanochtend dus naar een Samsung service point gegaan en daar het probleem voor gelegd. Kreeg een RMA formulier mee en aan het eind van de middag kon ik m'n toestel weer ophalen. Na werk (stage) m'n toestel weer gaan halen en toen bleek dat de beste monteur alleen mijn S2 had geflasht. Probleem was volgens hem daarmee verholpen![]()
Zojuist via de laptop een aantal bestanden terug gezet op de S2. Ik disconnect de S2 en je raad het al, het probleem doet zich opnieuw voor![]()
Batterij ging weer "opladen" en even later ging het batterij icoontje weer knipperen.
Morgen maar weer terug en dan vragen of ze meer willen dan dan alleen flashen, want de rom is echt het probleem niet
[ Voor 7% gewijzigd door Whiskey48 op 04-11-2012 16:44 ]
Op dit forum worden dezelfde problemen vermeld. Het lijkt er toch op dat het een batterij issue is: met een nieuwe batterij schijnt het plotseling uitvallen niet meer voor te komen. Sommigen melden zelfs dat ze een nieuwe telefoon kregen van hun provider (Sprint). Toch maar eens een Vodafone winkel binnenlopen.HenkDePoema schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:37:
[...]
Vannochtend gebeurde het opnieuw. Ik was met een WiFi-verbinding op GoT aan het lezen toen opeens het scherm zwart werd: telefoon uit. Meteen kwam het laad-icoon in beeld (de telefoon hing aan de lader) en die gaf het juiste batterijniveau aan, maar na opnieuw opstarten gaf de indicator 1% aan.
[ Voor 26% gewijzigd door ThinkPad op 05-11-2012 10:08 ]
Ik zou de extended 2.000mah van samsung kopen! Op ebay prima te vinden.ThinkPadd schreef op maandag 05 november 2012 @ 10:01:
Waar kan ik een goede batterij kopen? Hoef niet zo'n extended.
Heb namelijk tweedehands een Galaxy SII gekocht, en heb het idee dat de batterij niet heel veel leven meer in zich heeft. Vooral als hij bijna leeg begint te raken (20% ofzo) dan springt hij ineens naar 5%.
Zou een 1750mAh batterij van een Galaxy Nexus (batterijcode: GB/T18287-2000) ook werken? De accu die nu in m'n S2 zit heeft ook de code GB/T18287-2000, en typenummer EB-F1A2GBU (1650mAh)
Waarbij we dus moeten denken aan een 20-25% langere accuduur dan normaal.
Nickname does not reflect reality
Haha, dat is waarBrad Pitt schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:54:
[...]
Waarbij we dus moeten denken aan een 20-25% langere accuduur dan normaal.
Verwacht geen wonderen door dit soort uitspraken please.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
[ Voor 7% gewijzigd door Musta op 08-11-2012 18:44 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Heb je een link? Lijkt mij ook wel wat. Zit hier ook een nieuwe backcover bij?Musta schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:44:
Heb ook eindelijk de extended batterij gekocht van ebay. Vrijdag besteld, maandag binnen gekregen en gelijk in gebruik genomen. De originele ging veels te snel leeg. Kreeg max 4/4.5 uur schermtijd. Met de extended heb ik tot nu toe 6.5 gehad voordat die op 1% was. Maar ik heb dan mijn schermhelderheid ook meestal op zn laagst en heb alles syncend en zit nog op WANAM 10,5 (met Brad's aanpassingen)
Zit back cover bij ja. Heb de mijne bij Amazon vandaan i.v.m. goede ervaringen en gratis versturen en zoITG schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 08:22:
[...]
Heb je een link? Lijkt mij ook wel wat. Zit hier ook een nieuwe backcover bij?
[ Voor 60% gewijzigd door ITG op 09-11-2012 09:23 ]
Waarom zou er dan een andere back cover bij zitten? De telefoon wordt na het plaatsen van deze accu overal even dik als de dikte waar de camera zit. Dus "het loopt door" qua dikte i.p.v. dat 'ie erna iets dunner wordt.ITG schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:23:
Is die batterij even dik?
Hier.Kan je eens een foto plaatsen hoe het er bij jou uit ziet? van de zijkant?
[ Voor 34% gewijzigd door Brad Pitt op 09-11-2012 09:29 ]
O op die manier want ik vroeg me al af of er dan loze ruimte kwam te zitten. Maar de camera steekt idd iets uit.Brad Pitt schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:27:
[...]
Waarom zou er dan een andere back cover bij zitten? De telefoon wordt na het plaatsen van deze accu overal even dik als de dikte waar de camera zit. Dus "het loopt door" qua dikte i.p.v. dat 'ie erna iets dunner wordt.
#TLDRL: nee.
[...]
Hier.
Erna dus niet meer, waardoor 'ie imho veel fijner beetpakt en ook strakker in zijn cover zit nuITG schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:30:
Maar de camera steekt idd iets uit.
Bij deze link wel inderdaad, is een reseller. Alleen als je direct via Amazon besteld is het gratis. Moet je even kijken of zij hem zelf hebben. Zo niet, wachten of ebay of elders. Zijn er zát rond deze prijs te vinden.ITG schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:33:
Er staat dat er alleen in Engeland gratis wordt bezorgd?
[ Voor 24% gewijzigd door Brad Pitt op 09-11-2012 09:43 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Musta op 09-11-2012 10:06 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Meeste ROMs hebben standaard. Mocht de jouwe het niet hebben, dan kan je simpelweg een phone.apk zoeken die dat ondersteunt.ITG schreef op maandag 12 november 2012 @ 08:55:
Ik heb op mijn vorige toestel (S1) wel es geexperimenteerd met apps die gesprekken als audio opslaan maar dit is nooit gelukt. Heeft de S2 wel de optie dat je gesprekken kan opslaan dus dat je mijn stem en de stem van de ontvanger hoort?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Phone.apk is de app die voor het telefoneren zorgt. Dat is dus een systeem applicatie, die je niet zelf in de play store vind. Als je niet aan rooten doet, kun je die zelf niet vervangen.ITG schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:48:
ROM? Dat is een custom Rom? Daar doe ik niet aan dus de mijne heeft dat niet?
Wat bedoel je met een Phone.apk? bedoel je app of echt apk
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Hier heb ik hem vandaan:ITG schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:33:
Er staat dat er alleen in Engeland gratis wordt bezorgd?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Jammer dat ik net leuke hoesjes heb besteld..die passen er dan niet meer opJvS schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:04:
[...]
Hier heb ik hem vandaan:
http://www.mobilesupplies...436_3477_14792_15147.html
Moet zeggen dat het idd win win is. Zowel meer batterijgebruik (met mijn gebruik betekent dat: wél het einde van de dag halen) als betere grip.
Gisteren of vandaag een tweet van SamMobiles dat 4.1.1 wordt overgeslagen, en er gelijk 4.1.2 komt. En dat het daardoor wat langer duurt.JvS schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:04:
Heeft er trouwens nog iemand iets gehoord van de updates naar 4.1?
Ben benieuwd of die ook gelijk overgeslagen wordt en we direct 4.2 krijgen. Die wordt immers al voor de Nexus uitgerold.gwystyl schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:23:
[...]
Gisteren of vandaag een tweet van SamMobiles dat 4.1.1 wordt overgeslagen, en er gelijk 4.1.2 komt. En dat het daardoor wat langer duurt.
Eerdere berichten waren Q4-2012, dus waarschijnlijk eind december zal er wel wat beschikbaar zijn gok ik (ofwel een leak ofwel de echte uitrol van JellyBean)
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Wilde net posten: oef, da's weer een echte Babelfish
[ Voor 60% gewijzigd door switchboy op 13-11-2012 19:16 ]
My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83
Okay, fijn dat blijkbaar iedereen zo denkt. Zal m'n manier van denken aanpassen aangezien die nogal anders is. Vind custom roms flashen/rommelen/aanpassen het leukste dat er maar is, maar ben de enige I guess.switchboy schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 18:11:
Dat hele "unique selling point bloatware features" wit werkelijk helemaal niemand op te wachten. Wat mensen eigenlijk écht willen is een telefoon die er gewoon vet uitziet, snel is, stabiel draait en veilig is.
Ik zeg ook nergens iedereen...Brad Pitt schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 18:49:
[...]
Okay, fijn dat blijkbaar iedereen zo denkt. Zal m'n manier van denken aanpassen aangezien die nogal anders is. Vind custom roms flashen/rommelen/aanpassen het leukste dat er maar is, maar ben de enige I guess.
[ Voor 29% gewijzigd door switchboy op 13-11-2012 19:15 ]
My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83
Ik vind dat je een punt heb,, ik snap het niet waarom ze zo moeilijk doen,, zo moeilijk is het toch ook weer niet om een standaard te ontwikkelen waar je alleen maar wat drivers hoeft te hebben en ze alleen tests doen met android versies en ze dan aangeven dat hun drivers met android x goed loopt .switchboy schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 18:11:
Telefoon bouwers moeten gewoon kappen met software developer proberen te zijn. Ze moeten gewoon hardware met dirvers voor het OS waarop het draait leveren. Ik blijf op mijn PC toch ook niet met windows 2000 werken omdat Dell mij niet wil laten updaten naar windows 8? Waarom zou het op een telefoon anders zijn?
Nee ik blijf lekker bij officiele releases of direct van source gebouwde CM releases.
niet gehindert door enige vorm van inzicht
Vond zelf de Project Butter in deze Rom enorm tegenvallen. Bij scrollen in lijsten en op webpagina's alsnog elke keer dat gestotter. Heeft werkelijk niets te maken met 60Hz smoothness imho. Nandroid restore dusjerjer333 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 07:41:
De leaked stock rom gaat als de brandweer. Geweldig, draait nu een dag en totaal geen problemen. Toestel is sneller en er is enorm veel verbeterd in zowel functionaliteit als het uiterlijk. Flashen gaat via odin en is voor eigen rekening.![]()
http://www.theandroidsoul...mware-version-i9100xxlsj/
Iets aangevinkt bij systeeminstellingen/ontwikkelaarsopties?GielFox schreef op zondag 18 november 2012 @ 21:59:
Iemand enig idee wat dit is en hoe ik er weer vanaf kom? Zweeft in de achtergrond bij alle homescreen..
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Heb je advies gevolgd en het lijkt te werken. Super bedanktBrad Pitt schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:09:
Of iets als dit even doen kan ook zelden kwaad:
[afbeelding]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door ThinkPad op 20-11-2012 23:19 ]
Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Verwijderd
Nee, niet dat ik weet.ThinkPadd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 23:18:
Niet toevallig zitten prutsen met de netwerkinstellingen op je telefoon (misschien met een bepaalde app). (DNS aangepast o.i.d.?) Hij heeft waarschijnlijk geen verbinding met de Whatsapp servers o.i.d., en wanneer je dan de app opent wel denk ik.
Ook al voorgehad sinds 4.1.2. De wekker slurpt volgens mij veel batterij en moet je dus aan de lader.aveenhuysen schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:08:
Eigenlijk geen grote problemen met de JB 4.1.2
Gisteren uit de lader gehaald voor het slapen (vol opgeladen)
Vanmorgen wordt ik met schrik wakker is het half negen............wekker gaat normaal om 7.
Pak mijn telefoon en helemaal niks meer.
Rennend en vliegend naar het werk. Aan de lader en gewoon lege batterij.
Hij stond op 2G, data uit, sync uit. Voortaan toch nog maar een backup wekker :-)
Nu doet ie het weer prima.
Moet wel zeggen dat ie alle voorgaande nachten hij aan de lader hing op werkdagen.Li1quid schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:23:
[...]
Ook al voorgehad sinds 4.1.2. De wekker slurpt volgens mij veel batterij en moet je dus aan de lader.
[ Voor 33% gewijzigd door aveenhuysen op 26-11-2012 13:45 ]
Welke wekker gebruik je dan? Ik gebruik de standaard wekker die bij de Samsung clock package hoort en heb twee wekkers ingesteld, een voor ma t/m vr en een voor za/zo. En heb nog nooit een drain van die wekker gezien, noch wakelocks, anders dan het moment dat de wekker gaat.Li1quid schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:23:
[...]
Ook al voorgehad sinds 4.1.2. De wekker slurpt volgens mij veel batterij en moet je dus aan de lader.
Okay, thanks man.ITG schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 08:04:
Ik heb een retro clock widget op mijn S2 (al een hele tijd) en als je daarop drukt ga je automatisch naar de wekker, en als ik op de datum druk ga ik naar de kalender. Gebruik ook gewoon de standaard wekker van Android.
Die zijn er zat, die beweren dan ook vaak dat je accu daar way en way langer door mee gaat bijv.ITG schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:34:
Zijn er meer mensen die regelmatig via taakbeheer het RAM geheugen legen?
Precies waarom doe je het dan??Ik doe het regelmatig maar is dat wel nodig?
Ik heb zoiets gekocht, er zitten ook nog twee alarmen op los van de telefoon. ( en hij doet het ook met mijn playbook).Verslaap ik me in ieder geval nooit meeraveenhuysen schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:08:
Eigenlijk geen grote problemen met de JB 4.1.2
Gisteren uit de lader gehaald voor het slapen (vol opgeladen)
Vanmorgen wordt ik met schrik wakker is het half negen............wekker gaat normaal om 7.
Pak mijn telefoon en helemaal niks meer.
Rennend en vliegend naar het werk. Aan de lader en gewoon lege batterij.
Hij stond op 2G, data uit, sync uit. Voortaan toch nog maar een backup wekker :-)
Nu doet ie het weer prima.
Da's wel voor het eerst dat ik zo'n ding met micro-usb dock zie, normaal staan overal iPod docks maar geen micro-usb. Is de pin-layout voor micro-usb ook vast of heeft elke fabrikant weer een eigen indeling voor data/geluidsoverdracht?Fantomas schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:51:
[...]
Ik heb zoiets gekocht, er zitten ook nog twee alarmen op los van de telefoon. ( en hij doet het ook met mijn playbook).Verslaap ik me in ieder geval nooit meer
[afbeelding]
Had ook nog weleens last dat ie niet afging als ik weer een vaag rommetje erop gezet had, is nu dus geen issue meer.
Ik doe het zeker. Maar heb wel met taskkiller, specifieke services eruit gefilterd die ik nooit wil killen. Omdat dit enkel voor problemen zorgt (zoals bv een wekker die niet afgaat) en bepaalde services altijd horen te draaien. Deze killen zorgt enkel voor een kort moment meer accu usage.ITG schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:34:
Zijn er meer mensen die regelmatig via taakbeheer het RAM geheugen legen? Ik doe het regelmatig maar is dat wel nodig? Heb vaak 424mb van de 827mb bezet.
Ik had dit soms ook, daarom dat ik met Llama een actie heb geconfigureerd die de helderheid op automatisch zet als het scherm uitgaatITG schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:19:
Ik heb mijn helderheidinstellingen altijd op 'automatisch' staan. Laatste tijd valt het me op dat hij vaak van deze instelling af gaat, en dat valt me dan op doordat het scherm donker is terwijl het buiten licht is.
Zijn er meer mensen die dit hebben?
Mooie wekker en gelijk lekker muziekie. Staat je Samsung daar wel stabiel in zo alleen steunende op de USB poort of ligt ie ergens tegen aan aan de achterkant. Heb gezocht maar zoek eigenlijk een foto van opzij met de SGS in de dock.Fantomas schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:51:
[...]
Ik heb zoiets gekocht, er zitten ook nog twee alarmen op los van de telefoon. ( en hij doet het ook met mijn playbook).Verslaap ik me in ieder geval nooit meer
Had ook nog weleens last dat ie niet afging als ik weer een vaag rommetje erop gezet had, is nu dus geen issue meer.
Er zit een adapter bij die een stabiele basis heeft die gewoon over de connector schuift. Op de foto ziet het er niet stabiel uit, maar daar is de adapter niet opgezet (vreemd trouwens, maar ok). Verder is de onderkant van een S2 gewoon recht ipv de curve die op de foto staat. Hij staat dus behoorlijk stevig,aveenhuysen schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:37:
[...]
Mooie wekker en gelijk lekker muziekie. Staat je Samsung daar wel stabiel in zo alleen steunende op de USB poort of ligt ie ergens tegen aan aan de achterkant. Heb gezocht maar zoek eigenlijk een foto van opzij met de SGS in de dock.
volgens mij is de pin layout gewoon standaard. maakt verder ook niet zoveel uit, de connector is er alleen voor het opladen. De data/audio verbinding wordt via bluetooth gemaakt.gwystyl schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:12:
[...]
Da's wel voor het eerst dat ik zo'n ding met micro-usb dock zie, normaal staan overal iPod docks maar geen micro-usb. Is de pin-layout voor micro-usb ook vast of heeft elke fabrikant weer een eigen indeling voor data/geluidsoverdracht?
[ Voor 8% gewijzigd door Fantomas op 28-11-2012 15:48 ]
This too shall pass
Bedankt, Ja mijn interne, dat weet ik.. externe heet hier Emmc.Brad Pitt schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:10:
Sdcard0 is altijd de interne "kaart", het normale interne geheugen van de telefoon dus. Voor de externe SD zijn verschillende namen inderdaad, iets dat bij Rom wisselingen best irritant kan zijn.
Als sdcard0 helemaal leeg is heeft iets/heb je alle files daarvan verwijderd of is het interne geheugen geformatteerd.
1
| mount: can't read '/etc/fstab': No such file or directory |
[ Voor 21% gewijzigd door YoG op 05-12-2012 23:18 ]
Vandaag eindelijk tijd gevonden om een Vodafone winkel met monteur binnen te lopen. Na 10 seconden bevestigde hij bovenstaande. De batterij stond volgens hem veel te bol, vervangen dus. Omdat er maar 6 maanden garantie op accessoires wordt gegeven, wordt dat dus een nieuwe bestellen. Bijzonder trouwens dat een batterij onder accessoires valt, lijkt me in het geval van een telefoon nou niet echt optioneel. Maar goed, over die twee tientjes kun je ook niet echt moeilijk gaan doen.HenkDePoema schreef op maandag 05 november 2012 @ 01:00:
[...]
Op dit forum worden dezelfde problemen vermeld. Het lijkt er toch op dat het een batterij issue is: met een nieuwe batterij schijnt het plotseling uitvallen niet meer voor te komen. Sommigen melden zelfs dat ze een nieuwe telefoon kregen van hun provider (Sprint). Toch maar eens een Vodafone winkel binnenlopen.
[ Voor 12% gewijzigd door majic op 08-12-2012 09:32 ]
Dan is je tweedehands model gewoon half kapot, ik heb nergens last van met het touchscreen. gewoon laten repareren dusmajic schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 09:21:
--- EDIT ---
- Het lijkt beter te zijn als ik de telefoon niet aan de lader heb liggen
- Probleem verder opgelost door SGS touchscreen booster te installeren. Geweldig appje!
Ik heb gisteren een 2dehands Galaxy S2 gescoord. Erg blij mee tot nu toe op één belangrijk ding na :
De touchscreen. Ik kom van een Motorola Defy+ af, en moet zeggen dat ik me echt behoorlijk frustreer over de gare sensitiviteit. Heb hem al op 100% gevoeligheid staan nu (resurrection rom) maar dat maakt niet veel uit.
- Swipen/scrollen gaat onregelmatig, alsof hij niet goed de gehele duur van je vingerbeweging ziet
- Long press is een _ramp_. Doet het 80% van de tijd niet
- Short press of gewoon aanklikken gaat "ok" maar lijkt minder gevoelig dan vorige android telefoons..
Anyone tips? Is er iets van display calibratie oid?
[ Voor 4% gewijzigd door Saven op 08-12-2012 15:25 ]
ik heb dit ook, niet volledig maar wel op bepaalde plekken. stoort mij niet; hoort erbij i.m.o.Crazyanz schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 16:02:
bij mij is de zwarteverf van de randen bijna overal weggesleten nu heb ik een chrome rand, meer mensen hier last van?
Same here (wel met standaard Samsung firmware)!Saven schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 15:25:
[...]
Dan is je tweedehands model gewoon half kapot, ik heb nergens last van met het touchscreen. gewoon laten repareren dus
[ Voor 48% gewijzigd door JayVee op 10-12-2012 14:11 ]
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Bij mij (lijkt het) mis te gaan als hij een keertje in "aangepast spaarstand" (of zo iets, weet niet precies hoe het heet) is geweest. Daarna lijkt hij deze instelling kwijt te zijn..ITG schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:19:
Ik heb mijn helderheidinstellingen altijd op 'automatisch' staan. Laatste tijd valt het me op dat hij vaak van deze instelling af gaat, en dat valt me dan op doordat het scherm donker is terwijl het buiten licht is.
Zijn er meer mensen die dit hebben?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq