• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:03
Tennisbal schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:18:
Is het ondertussen mogelijk Windows phone 8 als custom room op je s2 te installeren? Kom alleen launchers tegen etc via google... Hoop dat ik windows phone 8 kan draaien...
Aint gonna happen. Koop een Lumia.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:34:
[...]

Aint gonna happen. Koop een Lumia.
mwah leek me wel leuk om mee te spelen, niet om te hebben als main os

Anoniem: 131548

Iemand met succes ''Link'' in gebruik?

Met all-share kon ik gewoon simpel met de telefoon door mijn pc bladeren en op tv afspelen, maar nu na 3 uur rommelen met het daarvoor in de plaats gekomen ''Link'' moet ik de handdoek gooien ....

Software 4x opnieuw geinstalleerd, maar ik kom er echt niet verder mee. Ik wil best de nieuwste versie installeren, maar daar is geen verdere info over (sluit af na oke).
Mochten ze de app op de telefoon bedoelen, die is bijgewerkt. Zoeken op dit mooie forum is vrij lastig met de woorden ''Samsung Link'' overigens, but I tried.

• Sirius
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-07-2019
Voor het eerst heb ik een raar probleempje. De usb connector was kapot dus had ik een nieuwe besteld en vandaag vervangen. Opladen gaat weer prima maar om wat voor reden ook lukt het maar niet om een verbinding met m'n pc te maken (Win 7 64b) daar waar dit voorheen nooit problemen gaf.

Zodra ik verbinding wil maken komt de melding dat het usb apparaat door een storing niet meer wordt herkend. De driver heb ik gedeïnstalleerd, opnieuw geïnstalleerd, pc herstart, op de S2 usb debugging uit/aan gezet en herstart maar niks lijkt te helpen. De rom had ik ook weer even opnieuw geflashed.

Het enige wat het m.i. kan zijn is dat er wat vuil in de connector zit of (niet onbelangrijk misschien) dat de huidige connector rev2.3 is en de kapotte 2.2. Herinstallatie van Windows zou zeer omslachtig zijn...

Heeft iemand een soortgelijk iets meegemaakt en een mooie oplossing voor mij? De driver had ik trouwens van de Samsung site gehaald.

[Voor 3% gewijzigd door Sirius op 31-10-2013 18:57]

Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases

• Smoothcrimineel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 14:32
Ik denk dat je een gebruikte hebt gekregen die stuk is. Veel "Goedkope" handelaren in onderdelen verkopen gebruikte onderdelen. Dit is juist wat ik ook had. Wel laden maar geen dataverbinding. De "turk" zo werd hij genoemd in Sneek hehe, heeft hem gefixt voor 25 euro. Ik had nog garantie maar daar wilde ik voor dit geld geen 2 weken op wachten. Dus ik denk dat nog steed je connector defect is.

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-02 19:07
iemand een idee of android 4.4 ook (nog) naar de SII komt ?
daar het geoptimaliseert is voor toestellen met lagere specs ,, zou het mogelijk sneller lopen dan de huidige 4.1.2

niet gehindert door enige vorm van inzicht

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:34

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Reken er niet op. Toestel is meer dan twee jaar oud. Anders was 4.2 en/of 4.3 er ook wel geweest.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• dj.verhulst
ik vraag me dan af op welke lagere spec toestellen ze dan in gedachten hadden ?
daar de SII eigenlijk nog steeds snel genoeg is voor gangbaar gebruik, dus als je alle markting onzin weg filtert nog steeds courant is.

zelf dacht ik aan de oudere singel core systemen met 512 mb geheugen.

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:04
hoop toch ook wel dat 4.4 op de SII komt

Stop chasing the dream, you're already living it

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:24
Nou, hoop er maar niet te hard op.

Als je 4.2/4.3/4.4 wil, zul je zeer waarschijnlijk naar de custom-roms moeten..

• Sirius
Smoothcrimineel schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:26:
Ik denk dat je een gebruikte hebt gekregen die stuk is. Veel "Goedkope" handelaren in onderdelen verkopen gebruikte onderdelen. Dit is juist wat ik ook had. Wel laden maar geen dataverbinding. De "turk" zo werd hij genoemd in Sneek hehe, heeft hem gefixt voor 25 euro. Ik had nog garantie maar daar wilde ik voor dit geld geen 2 weken op wachten. Dus ik denk dat nog steed je connector defect is.
Zou kunnen (komt van Marktplaats) maar het wemelt van dit soort verbindingsproblemen op meerdere fora. Als het een gebruikte betreft dan zou je dat snel aan de onderzijde moeten zien toch (3 plakstripjes)? Bij de vorige connector gaf Windows geen melding. Zou je in dit geval dan niet kunnen zeggen dat je bij het maken van een verbinding ook geen teken van leven moet krijgen?

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:03
Qosmic schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:14:
hoop toch ook wel dat 4.4 op de SII komt
Om je uit de droom te helpen:
De update naar Android 4.3 (Jelly Bean) zal half november van start gaan voor de Samsung Galaxy S III (3G), Samsung Galaxy S4 (is inmiddels al van start) en de Samsung Galaxy S4 mini. Vervolgens is medio december de Samsung Galaxy S III (LTE), Samsung Galaxy S4 Active, Mega, S4 Zoom (3G,LTE), Note II (LTE,4G en 3G). Deze updates zullen Over The Air aangeboden worden en dus rechtstreeks op het toestellen te installeren zijn, een WiFi-verbinding is wel wenselijk.
bron: Androidworld.nl

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• dj.verhulst
dan blijft staan als men het optimaliseer voor toestellen met mindere specs, welke toestellen heeft men dan in gedachten die in dat lijst zijn niet echt low spec .....

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:24
Google heeft 4.4 geoptimaliseerd. Dat wil niet zeggen dat Samsung dat ook doet. Maar je ziet hetzelfde bij bijvoorbeeld Cyanogenmod:

https://plus.google.com/+CyanogenMod/posts/em4LbW3FgE4
512MB has been our minimum memory requirement since CM9, and will continue to be so; if previously supported devices with that much RAM were dropped, low memory capacity wasn't the reason.

Overigens zit de S2 nog wel in de cycle bij Cyanogenmod!

• Sirius
Sirius schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 18:54:
Voor het eerst heb ik een raar probleempje. De usb connector was kapot dus had ik een nieuwe besteld en vandaag vervangen. Opladen gaat weer prima maar om wat voor reden ook lukt het maar niet om een verbinding met m'n pc te maken (Win 7 64b) daar waar dit voorheen nooit problemen gaf.

Zodra ik verbinding wil maken komt de melding dat het usb apparaat door een storing niet meer wordt herkend. De driver heb ik gedeïnstalleerd, opnieuw geïnstalleerd, pc herstart, op de S2 usb debugging uit/aan gezet en herstart maar niks lijkt te helpen. De rom had ik ook weer even opnieuw geflashed.

Het enige wat het m.i. kan zijn is dat er wat vuil in de connector zit of (niet onbelangrijk misschien) dat de huidige connector rev2.3 is en de kapotte 2.2. Herinstallatie van Windows zou zeer omslachtig zijn...

Heeft iemand een soortgelijk iets meegemaakt en een mooie oplossing voor mij? De driver had ik trouwens van de Samsung site gehaald.
Het probleem schijnt hem in de rev versie te zitten las ik op XDA. De verschillende versies zijn onderling niet verwisselbaar. Zoals hierboven staat had ik rev2.2 en heb ik er nu rev2.3 inzitten. Ik heb het geld al teruggekregen van die jongen (hij wist het ook niet van de rev versies) en mag hem retour sturen zodra ik een nieuwe rev2.2 binnen heb.

Anoniem: 406080

Vandaag de nieuwe Android 4.2.2. versie op mijn Samsung Galaxy S2 plus binnen gekregen via WiFi. Dat ging niet zonder slag of stoot kan ik melden. Na de installatie deden veel geinstalleerde apps het niet meer of crashte. Ik heb toen de apps verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Dat installeren ging heel traag, ook via Google Play. Downloaden van de apps lukte wel maar installeren ging heel traag of helemaal niet. Toen besloten om een factory reset te doen. Dat ging goed, en nu draait alles weer. Ook het installeren van de apps ging weer goed en als vanouds.
Iemand enig idee waarom het met mijn eerste installatie niet goed is gegaan? Vorige updates gingen namelijk wél goed en ook geinstalleerde apps bleven na de update gewoon werken. Nu dus niet. Hoe kan dit?

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 406080 op 22-11-2013 16:02]

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:48
Sinds gisteren hoort niemand mij bij het bellen als ik mijn telefoon op speaker zet. Zowel voor skype, hangouts en normaal bellen. 'Kheb al een factory reset gedaan en een nieuwe rom geflasht. Geen succes... Iemand enig idee waaraan dit kan liggen? Of zal hij voor reparatie binnen moeten? ;(

• Sirius
Kan je ze enkel horen met de speaker aan? Ik ben bijna niet meer verstaanbaar en moet de speaker sowieso aanzetten wil men mij uberhaupt beter kunnen horen.

Ik ben bang dat het de kant van een reparatie op gaat.

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:48
Alles werkt perfect zonder speakerphone. Wanneer ik de speakerphone aan zet stopt mijn microfoon gewoon met werken :/ Ik hoor iedereen nog perfect maar mijn gsm neemt gewoonweg geen geluid meer op.

Geen idee hoe dit in godsnaam komt.

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Alsof 'ie het door heeft dat er vandaag een nieuwe Galaxy gelanceerd is; mijn trouwe SII (bijna 3 jaar oud) wil niet meer opladen. Hij is gisteravond uitgevallen en het enige wat ik zie is af en toe een laad-icoontje in het midden van het scherm, dat heel kort (1 sec) oplicht, en dan steeds na 10 seconden weer.

Ik heb het vermoeden dat het in de connector zit, maar weet dit natuurlijk niet zeker. Connector is schoongemaakt met een plastic tandenstoker, daar zit soms behoorlijk wat (broekzak)stof in. De batterij in een externe li-ion lader proberen op te laden, werkt ook niet. Het gaat me met name om de gegevens die er nog op staan....(niet op ext sd!).

Herkennen jullie het gedrag van het display bij een kapotte connector? Hij laadt dus niet, ook al geeft hij soms aan van wel. Dan is zo'n connector niet helemaal los, lijkt me.
En als ik zo'n connector bestel (ja, ik let op de juiste versie) dan zou het mooi zijn als 'ie het nog een tijdje zou doen. En anders ga ik voor de S4, maar het liefst houd ik mijn trouwe toestel...

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:54
Kan natuurlijk ook zijn dat je batterij defect is.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:08
Iemand dit probleem wel eens gehad / geziien?

Scherm heeft een soort opwarm tijd nodig, daarna functioneert het normaal.

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-11-2019
Nee en ik heb twee kennissen die ook een S2 hebben en die hebben het ook nog nooit meegemaakt.

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:58

Arjan A

Cenosillicafoob

Mijn S2 lijkt overleden.
Mijn vrouw gebruikt nu al een jaar mijn S2, en vandaag lag-ie gewoon naast haar met het scherm uit. Batterij was nog lang niet leeg, ze drukt op de knop onderaan en er gebeurt niets.

De S2 is totaal niet tot leven te krijgen op welke manier dan ook: recovery, download, jig. Niets werkt.
Het was een van de eersten in Nederland (mei 2011) en op het oortelefoonstukje na is alles nog origineel aan het apparaat.

Weet iemand wat er mis kan zijn? Ik denk zelf aan een defect moederbord, maar vind het wel vreemd dat zoiets zomaar kan gebeuren. Op Google is ook veel te vinden met "sudden death", en daar wijst alles ook naar het moederbord....

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-03 12:20
Probeer je batterij er eens enkele minuten uit te halen, terug opnieuw in te steken en dan normaal booten.

Mijn broer heeft dit ook eens voor gehad, de S2 was toen nog enkele maanden binnen de garantie periode. S2 is toen opgestuurd geweest en heeft een werkend exemplaar terug gekregen. Weet niet of dit hetzelfde toestel was, alle data en dergelijke was in ieder geval weg (factory reset).

Steam: Grim

• Smgaster
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-10-2022
Ik ben een digibeet en helemaal als het om telefoons gaat, maar klopt het dat ik hierin niet het antwoord vind op mijn vraag?
Ik wil graag weten of mijn oude vertrouwde GalaxySII GTI9100, (Android-versi 4.1.2) ook 4G aan kan.
Iemand die me dat kan vertellen?

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-02 23:40
Gaat niet lukken ..Ik heb zelf ook een S2 Plus maar geen 4G mogelijkheden ervoor hoor..
Smgaster schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:12:
Ik ben een digibeet en helemaal als het om telefoons gaat, maar klopt het dat ik hierin niet het antwoord vind op mijn vraag?
Ik wil graag weten of mijn oude vertrouwde GalaxySII GTI9100, (Android-versi 4.1.2) ook 4G aan kan.
Iemand die me dat kan vertellen?

Samsung Note 10 plus ,Samsung Galaxy Note Pro 12.2, BMW i3 ah94

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Heeft iemand nog een S II in gebruik? Ik probeer van build 4.0.3 naar een nieuwere over te stappen maar vind eigenlijk geen enkel geschikt .md5 bestand wat middels Odin werkt; kan wel flashen (4.1.2)maar daarna start s II wel op, je ziet logo maar dan blijft beeld zwart.
Wie kan mij helpen aan een werkende upgrade? Liefst Android 6 of hoger.

[Voor 6% gewijzigd door racinfo op 08-12-2019 12:42]

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-01 11:31

Sayko

Knowledge Is Power

racinfo schreef op zondag 8 december 2019 @ 12:40:
Heeft iemand nog een S II in gebruik? Ik probeer van build 4.0.3 naar een nieuwere over te stappen maar vind eigenlijk geen enkel geschikt .md5 bestand wat middels Odin werkt; kan wel flashen (4.1.2)maar daarna start s II wel op, je ziet logo maar dan blijft beeld zwart.
Wie kan mij helpen aan een werkende upgrade? Liefst Android 6 of hoger.
Dat wordt toch buiten Odin om flashen.

YouTube: Install Android Marshmallow 6.0.1 on Galaxy S2 GT-I9100 [Official]

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Het is mij uiteindelijk toch gelukt met Odin, de clou was om het PIT bestand mee teflashen. Ik heb nu de originele Samsung firmware op de telefoon en het werkt uitstekend.

Intussen lees ik, bij de vele zoektochten op internet ook iets over Lineage 16.
Inmiddels alle bestanden die ervoor nodig zijn gedownload met een duidelijke manual erbij.

Dat wordt tzt de volgende uitdaging ;-)
Pagina: 1 ... 19 20 21 Laatste

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op, Het Grote Galaxy S II ICS update topic

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

[Samsung Galaxy SII - I9100] Firmware Topic

Discussie over het scherm van de S2 mag hier: [Samsung Galaxy SII] Schermdiscussie

Discussie over de batterijduur van de S2 mag
hier: [Samsung Galaxy SII] Batterijduur

Discussie over rebootproblemen mag hier: [Galaxy SII] 2.3.5 & 2.3.6 problemen met spontane reboots

Problemen met KIES horen in horen hier: Het Samsung KIES topic

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee