EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
mwah leek me wel leuk om mee te spelen, niet om te hebben als main os
Anoniem: 131548
Met all-share kon ik gewoon simpel met de telefoon door mijn pc bladeren en op tv afspelen, maar nu na 3 uur rommelen met het daarvoor in de plaats gekomen ''Link'' moet ik de handdoek gooien ....
Software 4x opnieuw geinstalleerd, maar ik kom er echt niet verder mee. Ik wil best de nieuwste versie installeren, maar daar is geen verdere info over (sluit af na oke).
Mochten ze de app op de telefoon bedoelen, die is bijgewerkt. Zoeken op dit mooie forum is vrij lastig met de woorden ''Samsung Link'' overigens, but I tried.
Zodra ik verbinding wil maken komt de melding dat het usb apparaat door een storing niet meer wordt herkend. De driver heb ik gedeïnstalleerd, opnieuw geïnstalleerd, pc herstart, op de S2 usb debugging uit/aan gezet en herstart maar niks lijkt te helpen. De rom had ik ook weer even opnieuw geflashed.
Het enige wat het m.i. kan zijn is dat er wat vuil in de connector zit of (niet onbelangrijk misschien) dat de huidige connector rev2.3 is en de kapotte 2.2. Herinstallatie van Windows zou zeer omslachtig zijn...
Heeft iemand een soortgelijk iets meegemaakt en een mooie oplossing voor mij? De driver had ik trouwens van de Samsung site gehaald.
[Voor 3% gewijzigd door Sirius op 31-10-2013 18:57]
Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases
daar het geoptimaliseert is voor toestellen met lagere specs ,, zou het mogelijk sneller lopen dan de huidige 4.1.2
niet gehindert door enige vorm van inzicht
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
daar de SII eigenlijk nog steeds snel genoeg is voor gangbaar gebruik, dus als je alle markting onzin weg filtert nog steeds courant is.
zelf dacht ik aan de oudere singel core systemen met 512 mb geheugen.
Als je 4.2/4.3/4.4 wil, zul je zeer waarschijnlijk naar de custom-roms moeten..
Zou kunnen (komt van Marktplaats) maar het wemelt van dit soort verbindingsproblemen op meerdere fora. Als het een gebruikte betreft dan zou je dat snel aan de onderzijde moeten zien toch (3 plakstripjes)? Bij de vorige connector gaf Windows geen melding. Zou je in dit geval dan niet kunnen zeggen dat je bij het maken van een verbinding ook geen teken van leven moet krijgen?Smoothcrimineel schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:26:
Ik denk dat je een gebruikte hebt gekregen die stuk is. Veel "Goedkope" handelaren in onderdelen verkopen gebruikte onderdelen. Dit is juist wat ik ook had. Wel laden maar geen dataverbinding. De "turk" zo werd hij genoemd in Sneek hehe, heeft hem gefixt voor 25 euro. Ik had nog garantie maar daar wilde ik voor dit geld geen 2 weken op wachten. Dus ik denk dat nog steed je connector defect is.
Om je uit de droom te helpen:Qosmic schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:14:
hoop toch ook wel dat 4.4 op de SII komt
bron: Androidworld.nlDe update naar Android 4.3 (Jelly Bean) zal half november van start gaan voor de Samsung Galaxy S III (3G), Samsung Galaxy S4 (is inmiddels al van start) en de Samsung Galaxy S4 mini. Vervolgens is medio december de Samsung Galaxy S III (LTE), Samsung Galaxy S4 Active, Mega, S4 Zoom (3G,LTE), Note II (LTE,4G en 3G). Deze updates zullen Over The Air aangeboden worden en dus rechtstreeks op het toestellen te installeren zijn, een WiFi-verbinding is wel wenselijk.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
https://plus.google.com/+CyanogenMod/posts/em4LbW3FgE4
512MB has been our minimum memory requirement since CM9, and will continue to be so; if previously supported devices with that much RAM were dropped, low memory capacity wasn't the reason.
Overigens zit de S2 nog wel in de cycle bij Cyanogenmod!
Het probleem schijnt hem in de rev versie te zitten las ik op XDA. De verschillende versies zijn onderling niet verwisselbaar. Zoals hierboven staat had ik rev2.2 en heb ik er nu rev2.3 inzitten. Ik heb het geld al teruggekregen van die jongen (hij wist het ook niet van de rev versies) en mag hem retour sturen zodra ik een nieuwe rev2.2 binnen heb.Sirius schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 18:54:
Voor het eerst heb ik een raar probleempje. De usb connector was kapot dus had ik een nieuwe besteld en vandaag vervangen. Opladen gaat weer prima maar om wat voor reden ook lukt het maar niet om een verbinding met m'n pc te maken (Win 7 64b) daar waar dit voorheen nooit problemen gaf.
Zodra ik verbinding wil maken komt de melding dat het usb apparaat door een storing niet meer wordt herkend. De driver heb ik gedeïnstalleerd, opnieuw geïnstalleerd, pc herstart, op de S2 usb debugging uit/aan gezet en herstart maar niks lijkt te helpen. De rom had ik ook weer even opnieuw geflashed.
Het enige wat het m.i. kan zijn is dat er wat vuil in de connector zit of (niet onbelangrijk misschien) dat de huidige connector rev2.3 is en de kapotte 2.2. Herinstallatie van Windows zou zeer omslachtig zijn...
Heeft iemand een soortgelijk iets meegemaakt en een mooie oplossing voor mij? De driver had ik trouwens van de Samsung site gehaald.
Anoniem: 406080
Iemand enig idee waarom het met mijn eerste installatie niet goed is gegaan? Vorige updates gingen namelijk wél goed en ook geinstalleerde apps bleven na de update gewoon werken. Nu dus niet. Hoe kan dit?
[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 406080 op 22-11-2013 16:02]

Ik ben bang dat het de kant van een reparatie op gaat.

Geen idee hoe dit in godsnaam komt.
Ik heb het vermoeden dat het in de connector zit, maar weet dit natuurlijk niet zeker. Connector is schoongemaakt met een plastic tandenstoker, daar zit soms behoorlijk wat (broekzak)stof in. De batterij in een externe li-ion lader proberen op te laden, werkt ook niet. Het gaat me met name om de gegevens die er nog op staan....(niet op ext sd!).
Herkennen jullie het gedrag van het display bij een kapotte connector? Hij laadt dus niet, ook al geeft hij soms aan van wel. Dan is zo'n connector niet helemaal los, lijkt me.
En als ik zo'n connector bestel (ja, ik let op de juiste versie) dan zou het mooi zijn als 'ie het nog een tijdje zou doen. En anders ga ik voor de S4, maar het liefst houd ik mijn trouwe toestel...
Scherm heeft een soort opwarm tijd nodig, daarna functioneert het normaal.
Mijn vrouw gebruikt nu al een jaar mijn S2, en vandaag lag-ie gewoon naast haar met het scherm uit. Batterij was nog lang niet leeg, ze drukt op de knop onderaan en er gebeurt niets.
De S2 is totaal niet tot leven te krijgen op welke manier dan ook: recovery, download, jig. Niets werkt.
Het was een van de eersten in Nederland (mei 2011) en op het oortelefoonstukje na is alles nog origineel aan het apparaat.
Weet iemand wat er mis kan zijn? Ik denk zelf aan een defect moederbord, maar vind het wel vreemd dat zoiets zomaar kan gebeuren. Op Google is ook veel te vinden met "sudden death", en daar wijst alles ook naar het moederbord....
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Mijn broer heeft dit ook eens voor gehad, de S2 was toen nog enkele maanden binnen de garantie periode. S2 is toen opgestuurd geweest en heeft een werkend exemplaar terug gekregen. Weet niet of dit hetzelfde toestel was, alle data en dergelijke was in ieder geval weg (factory reset).
Steam: Grim
Ik wil graag weten of mijn oude vertrouwde GalaxySII GTI9100, (Android-versi 4.1.2) ook 4G aan kan.
Iemand die me dat kan vertellen?
Smgaster schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:12:
Ik ben een digibeet en helemaal als het om telefoons gaat, maar klopt het dat ik hierin niet het antwoord vind op mijn vraag?
Ik wil graag weten of mijn oude vertrouwde GalaxySII GTI9100, (Android-versi 4.1.2) ook 4G aan kan.
Iemand die me dat kan vertellen?
Samsung Note 10 plus ,Samsung Galaxy Note Pro 12.2, BMW i3 ah94
Wie kan mij helpen aan een werkende upgrade? Liefst Android 6 of hoger.
[Voor 6% gewijzigd door racinfo op 08-12-2019 12:42]
Dat wordt toch buiten Odin om flashen.racinfo schreef op zondag 8 december 2019 @ 12:40:
Heeft iemand nog een S II in gebruik? Ik probeer van build 4.0.3 naar een nieuwere over te stappen maar vind eigenlijk geen enkel geschikt .md5 bestand wat middels Odin werkt; kan wel flashen (4.1.2)maar daarna start s II wel op, je ziet logo maar dan blijft beeld zwart.
Wie kan mij helpen aan een werkende upgrade? Liefst Android 6 of hoger.
YouTube: Install Android Marshmallow 6.0.1 on Galaxy S2 GT-I9100 [Official]
Het is mij uiteindelijk toch gelukt met Odin, de clou was om het PIT bestand mee teflashen. Ik heb nu de originele Samsung firmware op de telefoon en het werkt uitstekend.Sayko schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 16:21:
[...]
Dat wordt toch buiten Odin om flashen.
YouTube: Install Android Marshmallow 6.0.1 on Galaxy S2 GT-I9100 [Official]
Intussen lees ik, bij de vele zoektochten op internet ook iets over Lineage 16.
Inmiddels alle bestanden die ervoor nodig zijn gedownload met een duidelijke manual erbij.
Dat wordt tzt de volgende uitdaging ;-)
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.
Let op, Het Grote Galaxy S II ICS update topic
Accessoires voor de Samsung Galaxy SII
[Samsung Galaxy SII - I9100] Firmware Topic
Discussie over het scherm van de S2 mag hier: [Samsung Galaxy SII] Schermdiscussie
Discussie over de batterijduur van de S2 mag
hier: [Samsung Galaxy SII] Batterijduur
Discussie over rebootproblemen mag hier: [Galaxy SII] 2.3.5 & 2.3.6 problemen met spontane reboots
Problemen met KIES horen in horen hier: Het Samsung KIES topic