• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:16

Samsung Galaxy SII

Intro
Op 13 februari 2011 heeft Samsung de Galaxy SII geïntroduceerd. De belangrijkste kenmerken zijn de 4,3" Super-AMOLED Plus scherm, 1,2 Ghz Dual-core Exynos/Tegra 2 processor en een NFC-reader. Daarnaast beschikt het toestel over een 8MP-camera waarmee tevens 1080P video geschoten kan worden.
Het Super-AMOLED Plus scherm is de volgende generatie SAMOLED schermen zoals we die kennen van de Wave en Galaxy S. De 2e generatie SAMOLED-schermen maken gebruik van een RGB-matrix wat het scherm stukken scherper (50% meer subpixels) moet maken in vergelijking met de eerste generatie SAMOLED-schermen. Let op: in bepaalde gebieden word de Samsung Galaxy SII geleverd met een SLCD-scherm.

Dit topic is bedoeld om over de Samsung Galaxy S II te praten.
Discussies over accessoires, levertijden, providers, abonnementen en prijzen,
de ICS update voor S II, problemen met Samsung Kies, en firmware (stock en custom)
horen in de gelinkte topics en zijn dan ook ongewenst!!

Inhoudsopgave
Specificaties
Chipset ARM Cortex A9 – Exynos 4210 / Tegra 2 (bepaalde gebieden)
Kloksnelheid2 x 1,2 Ghz (Exynos) / 2 x 1 Ghz (Tegra 2)
BesturingssysteemAndroid 2.3 (Gingerbread) met Touchwiz 4.0
Scherm4.3-inch SAMOLED Plus touch screen 480 x 800 resolutie (rgb-matrix)
ROM16GB / 32GB
RAM1 GB
GeheugenuitbreidingmicroSD™ memory card (SD 2.0 compatible); max 32GB
Gewicht116 gram
Afmetingen125.3 x 66.1 x 8.49 mm
Netwerk HSPA+ 21Mbps/ HSUPA 5.76Mbps, EDGE/ GPRS Class 12, Quad band GSM 850/900/1800/1900, Quad band UMTS 850/900/1900/2100
GPSJa, intern
Wifi IEEE 802.11a/b/g/n WiFi, WiFi Direct
SensorenInternal GPS antenna, A-GPS, NFC-reader, G-Sensor, Gyroscoop, Digital compass, Proximity sensor
Camera8.0 MP camera met auto focus en LED flashlight
Camera Front2.0 MP
BluetoothBluetooth 3.0 + HS
Audio3,5 mm stereo audio-aansluiting, Stereo FM Radio met RDS
MicrofoonActive Noise Cancellation met dedicated mic
AansluitingStandaard micro-USB (5-pin micro-USB 2.0)
Camera video opnemen1080P Full HD video recording
Batterij1650 mAh
BatterijduurSpreektijd: max 520 min (3G); Standby tijd: max 610 uur (3G)
Websitehttp://www.samsung.com/global/microsite/galaxys2/html/
Handleiding(en)http://www.samsung.com/nl...rchword=Galaxy+S+II+i9100

Terug naar de inhoudsopgave
Features
  • Lost Phone Management - Samsung DIVE: met Samsung DIVE kun je via de computer een telefoon op afstand wissen, locken of opzoeken op een kaart. Deze service is geheel gratis. Aanmelden via http://www.samsungdive.com
  • Easy Set-up (WPS PIN/PBC, Wi-Fi Direct)
  • AllShare (DLNA1.5)
  • Samsung Kies 2.0, Samsung Kies air
  • Social Hub Premium: de toekomst van communicatie; spreek met wie je wilt en hoe je wilt vanaf één plek: je contactenoverzicht. Je hebt de communicatiegeschiedenis en updates van je contacten op sociale netwerksites in beeld. Vanuit het contactenoverzicht leg je direct contact via e-mail, sms of sociale netwerkdienst. Of je belt gewoon. Je contactenoverzicht op de Samsung Galaxy S II wordt dé hub voor jouw sociale leven.
  • Readers Hub: met de Samsung Galaxy S II heb je altijd een bibliotheek aan boeken, tijdschriften en kranten bij je. Dankzij speciale samenwerkingsverbanden biedt de Samsung Readers Hub meer dan 2,2 miljoen boeken aan, 2.000 kranten in 49 talen en 2.300 populaire tijdschriften in 22 talen.
  • Game Hub: Game Hub biedt de eenvoudigste manier om de beste mobiele games te downloaden en te spelen. Met de gyroscopische sensor met drie assen opent Samsung een wereld aan gamingmogelijkheden. Probeer games gratis uit en download eersteklas titels van partners zoals Gameloft. Of daag vrienden uit met de Social Network Games (SNG) van mobage, inclusief ngmoco’s ‘We Rule and We City’.
  • Music Hub: de Samsung Galaxy S II is je persoonlijke muziekmanager met toegang tot meer dan 12 miljoen tracks van 7Digital. Ontdek wat hot is volgens de hitlijsten, zoek je favoriete muziek op, ontvang aanbevelingen van albums, luister naar previews en download ze direct op de Samsung Galaxy S II
Enterprise solutions
  • Cisco AnyConnect Virtual Private Network
  • Sybase Afaria Mobile Device Management
  • Cisco WebEx
  • Cisco Mobile
Mobile Audio/Video Interface
  • MHL: Samsung Galaxy S2 has a MHL (Multimedia High-definition Link) connector, which basically allows the Micro-USB to do much more than just be a Micro-USB connector. It can for example output 1080p with a Micro-USB to HDMI cable and it can do USB host stuff such as USB keyboards. At the same it will be charging your phone.
Reviews
Hardware.info - Samsung Galaxy S II GT-I9100 review
http://nl.hardware.info/r...laxy-s-ii-gt-i9100-review

Phone Arena - Samsung Galaxy S II Review - 9/10
http://www.phonearena.com...Galaxy-S-II-Review_id2728

Mobile-Review - Review of Samsung Galaxy S II i9100. Part 1 & 2
http://www.mobile-review....amsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review....sung-galaxy-s2-2-en.shtml

Engadget - Samsung Galaxy S II review - 9/10
http://www.engadget.com/2...msung-galaxy-s-ii-review/

CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review - 4,5/5
http://reviews.cnet.co.uk...laxy-s-2-review-50002442/

Techradar.com - Samsung Galaxy S2 review - 5/5
http://www.techradar.com/...g-galaxy-s2-930907/review

Tweakers.net - Samsung Galaxy S II: volle kracht vooruit
reviews: Samsung Galaxy S II: volle kracht vooruit

Beste Product - Samsung Galaxy SII gaat d'r op en d'r over 4.5/5
http://www.besteproduct.n..._over__video_review_.html

GSMArena - Review van de Samsung Galaxy SII met ICS
http://www.gsmarena.com/s...ingerbread-review-737.php

FAQ
Wat kan ik doen aan de battery drain?
Op het moment is hier nog vrij weinig over bekend, alhoewel er natuurlijk wel een paar dingen zijn die je kan doen:

Auto-brightness aanzetten
Op 2G overschakelen als je op een WiFi netwerk zit
Eventueel rooten om met SetCPU te downclocken en profiles in te schakelen
Wachten tot er een undervolt kernel is.
Hoe gaat het updaten in zijn werk?
Dat gaat via OTA of je zal daar Kies of Odin voor moeten gebruiken als het via OTA niet lukt. Voor Odin verwijs ik je door naar het Galaxy SII Firmware topic, daar staat het uitgebreid besproken. Kies is te downloaden vanaf de Samsung site, en installeert dan ook automatisch de goede drivers. Als je je Galaxy S II eraan koppelt zou hij een melding moeten geven als er een update beschikbaar is. Soms geeft Kies niet meteen die melding, dan kan je eventueel overstappen op Odin, maar dat is tricky, dat veegt namelijk je hele telefoon schoon. Ik raad aan te wachten tot Kies de melding geeft.
Let op met updates, sommige updates leveren problemen op!
In deel 6 van het Galaxy S II topic zijn er veel problemen ontstaan NA het updaten naar de nieuwere, "verbeterde" versie van Gingerbread (de spontane reboots etc.) zodat er zelfs een speciaal topic aan is gewijd. Belangrijkste wat hiervan te leren is het volgende: Als je toestel goed werkt, wacht dan met updaten, zodat je kan horen of er mensen zijn die ineens problemen hebben na de update! (If it ain't broken, don't fix it!)
Mocht dit niet het geval zijn, kun je op de gebruikelijke manier updaten.
Wat is de nieuwste firmware.
Door: SizzLorr
Download Check Fus en kijk wat de laatste firmware versie is.
http://fus.nanzen.se/

Of je houdt op twitter @SamKiesUpdates in de gaten.
Ik heb problemen met de Kies-software en het herkennen van mijn telefoon! Een heel goed startpunt is Het Samsung Kies topic op GoT, dit topic staat gelinkt.
Download Kies vanaf de Samsung website en voer het installatiebestand uit met administratorrechten.
Na de installatie maak je jezelf eigenaar van de map waarin kies is geïnstalleerd, of je kunt bij de eigenschappen van alle .exe bestanden in de map Kies aanvinken dat ze uitgevoerd moeten worden met administrator-rechten. Dit kan een hoop problemen schelen met het herkennen van je S2, en het updaten ervan.
Hoe wijzig ik mijn input-method (toetsenbord)?
Ga naar een tekstvak, druk daar lang op. Je ziet nu een pop-up met verschillende opties, kies Invoermethode. Voilà: Je kan kiezen :)
Vlingo heeft nog geen Nederlands?
Klopt, dat komt hopelijk binnenkort met een update. Tot die tijd zal je Engels moeten praten tegen je telefoon.
M'n SGS2 verbindt niet met Kies in de Cradle.
Door: Mickroz
De oplossing hiervoor is Kies Air te starten op je telefoon, dann kan je via WiFi over je netwerk connecten naar je telefoon, door het adres wat je op je telefoon ziet staan in je webbrowser te typen. Zokun je Kies als webbased te gebruiken, hiervoor hoeft Kies dus niet geinstalleerd te zijn op je PC, en kan je overal waar WiFi is je SGSII benaderen om de inhoud van je telefoon te bekijken. Het is dus enkel een verkenner, je kunt er niet mee updaten of backups mee maken, daarvoor zul je het programma Kies echt moeten installeren.
Ik kan met Titanium Backup m'n apps niet freezen.
Door: Superkneus
Je moet Root-toegang hebben om Titanium Backup hiervoor te gebruiken. Om apps te freezen moet USB Debugging aanstaan (Instellingen > Applicaties > Ontwikkeling > USB Foutopsporing)
Ik krijg de laatste firmware niet geinstalleerd.
Deinstalleer kies
Download en installeer de UK versie van kies
Start kies met admin rechten
Voer de update uit
Mocht hij de fout geven, dll failed, tel opnieuw opstarten en opnieuw aankoppelen
Dit alles zonder kies af te sluiten!
De update opnieuw uitvoeren
Nou moet het werken
Heeft de Galaxy SII een Notificatie Led?
Nee, mocht je dit willen dan kan je de app NoLED gebruiken uit de Market.
Flash is geinstalleerd maar ik krijg nog steeds een groene pijl op internet te zien.
Browser, settings, enable plugins, always. Dan laadt de flash content automatisch
Internet--> Instellingen--> Invoegtoepassingen activeren-->Altijd aan
Hoe maak ik een screenshot?
Houdt de home en de powerknop ingedrukt, en laat ze vervolgens allebei los, de powerknop ietsjes eerder dan de homeknop.
Screens te vinden in de "Screencaptures" folder
Ik zie een roze vlek op mijn foto's.
Dit is een probleem met de Auto witbalans. Wordt in de toekomst mogelijk opgelost met een update.
Als je een andere instelling gebruikt voor de witbalans dan automatisch zou het niet zichtbaar moeten zijn.
Als ik mijn toestel wil updaten via Kies krijg ik de volgende melding: "Geen toestemming ontvangen van de beheerder van GT-I9100. Het programma wordt gesloten."
Zorg dat je KIES met admin rechten opstart (middels rechtermuis knop). dan gaat het goed
Weet iemand waarom het scherm ook dimt tijdens het internetten en spelletjes?
Instellingen -> Display -> Helderheid -> "automatisch" uitvinken
Instellingen -> Display -> "Schermvoeding aanpassen" uitvinken
Zwarte Achtergrond.
Telefoon wordt warm bij de camera.
Dit is normaal, de processor zit daar naast.
Iconen in de app-drawer blijven niet op de juiste plaats staan als ik ze anders indeel.
Door: Reyals
Via instellingen-> applicaties-> applicaties beheren, tabblad alles heb ik TWlauncher geopend en daar de gegevens gewist. Vervolgens de telefoon uit en aangezet. Je bent dan alle wijzigingen in de App-drawer kwijt, maar ook alles op je homescreens. Die twee staan dan weer standaard zoals de telefoon werd geleverd. Hierna alles weer ingedeeld zoals ik wil, en het blijft nu gewoon weer staan. De programma's in de App-drawer staan dan gewoon alfabetisch ingedeeld als een lange lijst.

Je kunt als alternatief ook AppSorter gebruiken.
Waar vindt ik tips & trucs voor de Galaxy sII
Welke secret codes zijn er voor de Galaxy sII
Waar vind ik de servicecenters van Samsung?
Foto's
Toestel

Camera Sample's

Youtube
HDblog
YouTube: Samsung Galaxy S2 RAM Info e Hardware tour ENG

Gsm Arena - Samsung I9100 Galaxy S II user interface demo
YouTube: Samsung I9100 Galaxy S II user interface

Gsm Arena - Samsung I9100 Galaxy S II 1080p video sample
YouTube: Samsung I9100 Galaxy S II 1080p video sample

GSMArena - Flash in browser test
YouTube: Samsung Galaxy S II Flash in browser performance test

Samsung Galaxy S2 ondersteunt Mobile High-Definition Link (MHL)
YouTube: Mobile High-Definition Link (MHL)

Links naar topics op GoT
Het Samsung Galaxy S II-topic - deel 1

Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 2

Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3

Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 4

Het Galaxy S II topic - Deel 5

Het Galaxy S II topic - Deel 6

[Galaxy SII] 2.3.5 & 2.3.6 problemen met spontane reboots

[Samsung Galaxy SII] Schermdiscussie

[Samsung Galaxy SII] Batterijduur

Het Grote Galaxy S II ICS update topic

Het Samsung KIES topic

[Samsung Galaxy SII - I9100] Firmware Topic

Changelog
Pre: Topic opgezet door BobWarley :*)
13-02-2011: Officiele introductie van de Samsung Galaxy S2 (Overgenomen door Relief2009)
13-02-2011: Eerste actuele informatie SGS2 toegevoegd
13-02-2011: Video + meer specs toegevoegd.
14-02-2011: jump-tags gemaakt
14-02-2011: 'Video's' renamed naar 'Youtube' en 'Hands-on' verplaatst naar '(P)Reviews'
15-04-2011: Hands-on oude filmpjes verwijderd
15-04-2011: Nieuw plaatje, kleine wijzigingen in Specificaties en nieuwe filmpjes toegevoegd
15-04-2011: Deel 2 van het topic geopend :9
24-04-2011: thijsje66 is nu mede-auteur. Welkom!
10-05-2011: Plaatjes vervangen + nu alleen Reviews
10-05-2011: Deel 3 is nu geopend :*)
19-05-2011: Deel 4 is nu geopend :*)
19-05-2011: FAQ toegevoegd - nog uit te breiden
09-06-2011: Deel 5 is nu geopend :*)
09-06-2011: FAQ uitgebreid
09-06-2011: Reviews toegevoegd
17-08-2011: Deel 6 is nu geopend :*)
11-11-2011: FAQ uitgebreid
13-03-2012: Deel 7 is nu geopend :*)
13-03-2012: Links naar oudere topics toegevoegd.
05-04-2012: In de FAQ een paar links toegevoegd.
31-05-2012: Links aangepast na wijziging van het Firmware topic :*)
Nog vragen voor de FAQ? Graag DM'en. Alvast dank!

[Voor 214% gewijzigd door reyals op 31-05-2012 21:38]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• reyals
Dit 7e deel (alweer) is geopend omdat topic 6 te groot en onoverzichtelijk aan het worden was, en ook omdat IceCreamSandwich zo ongeveer beschikbaar is.

Nu kunnen hier de nieuwe issues en ervaringen besproken worden. Mocht er in de topic-start iets ontbreken, geef het even door.

Mochten de problemen uit de FAQ opgelost zijn met ICS, laat het even weten, dan kan dat ook aangepast worden.

Mochten er mensen zijn die medeauteur willen/kunnen worden, DM me even.

[Voor 27% gewijzigd door reyals op 13-03-2012 22:04]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-08-2022
Volgens deze link
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1544487
is er al een officiele ICS 4.03 in omloop incl. geroote kernel.

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

• reyals
skatebiker schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:00:
Volgens deze link
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1544487
is er al een officiele ICS 4.03 in omloop incl. geroote kernel.

Heeft iemand hier ervaring mee ?
Het Grote Galaxy S II ICS update topic

Even maar reposten hier dan:

Vandaag ter voorbereiding de ota update naar 2.3.5 gedaan maar nu werken mijn mini notities niet meer (standaard suffer) alsmede is mijn standaard ringtone verdwenen die altijd standaard op de S2 stond. Wet iemand waar ik de originele, SAMSUNG ringtones kan vinden?

Heb de tip van het vorige topic gecheckt en een bestand met 163 ringtones gedownload, maar daar zit de juiste niet bij :(

Beetje klote dat Samsung gewoon ringtones gaat verwijderen bij updates, alsmede hun eigen widgets sloopt :S

Gevonden: misschien help ik anderen er nog mee: het is de "Minimal Tone" van Samsung die ik zocht.

[Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 13-03-2012 20:44]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• reyals
@phusebox die mininotities doen het weer als je Via instellingen-> applicaties-> applicaties beheren, tabblad alles bij Mininotitie op gegevens wissen klikt.

ik zou zo niet weten welke ringtone je bedoeld: maar je kunt HIER de sgs2_KE7 ringtones vinden

reyals schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:47:
@phusebox die mininotities doen het weer als je Via instellingen-> applicaties-> applicaties beheren, tabblad alles bij Mininotitie op gegevens wissen klikt.

ik zou zo niet weten welke ringtone je bedoeld: maar je kunt HIER de sgs2_KE7 ringtones vinden
Heb de ringtone al gevonden, vandaar de edit van mijn post.

Maar als ik alle gegevens wis ben ik dus al mijn notities kwijt?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• reyals
Phusebox schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:55:
[...]

Heb de ringtone al gevonden, vandaar de edit van mijn post.

Maar als ik alle gegevens wis ben ik dus al mijn notities kwijt?
dacht het wel ja, vandaar ook gegevens wissen.

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-03 07:29
Zojuist ook even via OTA de 2.3.5 geinstalleerd op mijn SG2 (vodafone, non branded).
Na het installeren herstart de telefoon zich en blijft ie nu hangen bij het Samsung logo..

Soft reset al gedaan.
Zit er niks anders op dan hard reset? :(

[EDIT] Niet geroot, geen custom rom, alles stock

[Voor 9% gewijzigd door Bld- op 13-03-2012 22:04]

• reyals
Cache al leeg gegooid?
Cache is te legen via VOL UP + HOME + POWER, anders kun je daar ook kiezen voor een factory reset

[Voor 11% gewijzigd door reyals op 13-03-2012 22:07]

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-03 07:29
Al gedaan ja.
Nu factory reset gedaan.
Reboot ie, blijft ie weer in samsung logo staan :/

• reyals
Bld- schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:28:
Al gedaan ja.
Nu factory reset gedaan.
Reboot ie, blijft ie weer in samsung logo staan :/
Probeer het hier eens: [Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware

Anoniem: 266164

Ik ben al geruime tijd aan 't klooien om mijn S2 zichtbaar te maken op mijn PC, maar ben er nu bijna zeker van dat het in de hardware (dus USB-poort) van mijn S2 zit. Heb hem pas een half jaar dus sowieso garantie. Alleen wie kan ik nu het beste benaderen? belnu.nl waar ik hem heb besteld, vodafone of samsung?
En hebben jullie ervaringen met hoe lang dat soort dingen duren?

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:26
Anoniem: 266164 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:55:
Ik ben al geruime tijd aan 't klooien om mijn S2 zichtbaar te maken op mijn PC, maar ben er nu bijna zeker van dat het in de hardware (dus USB-poort) van mijn S2 zit. Heb hem pas een half jaar dus sowieso garantie. Alleen wie kan ik nu het beste benaderen? belnu.nl waar ik hem heb besteld, vodafone of samsung?
Officieel de verkoper, maar het handigste is om naar een service point in de buurt te gaan, dan duurt het hooguit een half uurtje. Anders moet je het allemaal gaan opsturen enzo en ben je hem zeker een aantal dagen kwijt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-03 21:39
Nummer 7 alweer :) Even snel de eerste dingen die opvielen:

M'n SGS2 verbindt niet met Kies in de Cradle.

quote:
Door: Mickroz
De oplossing hiervoor is Kies Air te installeren en te starten op je telefoon, en kan je via WiFi over je netwerk connecten naar je telefoon, door het adres wat je op je telefoon ziet staan in je webbrowser te typen en zo Kies als webbased te gebruiken, hiervoor hoeft Kies dus niet geinstalleerd te zijn op je PC, en kan je overal waar WiFi is je SGSII bijwerken.

Het is misschien goed erbij te melden dat je dan nog steeds niet kan backup/updaten omdat het eigenlijk alleen een explorer is.

Ik kan met Titanium Backup m'n apps niet freezen.

quote:
Om apps te freezen moet USB Debugging aanstaan (Instellingen > Applicaties > Ontwikkeling > USB Foutopsporing)
Titanium Backup werkt alleen als je root op je tel hebt toch?

Anoniem: 266164

ph4ge schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:00:
[...]
Officieel de verkoper, maar het handigste is om naar een service point in de buurt te gaan, dan duurt het hooguit een half uurtje. Anders moet je het allemaal gaan opsturen enzo en ben je hem zeker een aantal dagen kwijt.
Heb gebeld naar 't service point in amsterdam, hij vertelde mij dat schade aan de USB-poort gezien KAN worden als gebruiksschade en dat het dan buiten de garantie valt, maar dat woord is aan Samsung als zei hem niet kunnen maken. Ga toch maar ff een USB-jig kopen om heilig over te komen O-)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:06

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 266164 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:31:
[...]

Heb gebeld naar 't service point in amsterdam, hij vertelde mij dat schade aan de USB-poort gezien KAN worden als gebruiksschade en dat het dan buiten de garantie valt, maar dat woord is aan Samsung als zei hem niet kunnen maken. Ga toch maar ff een USB-jig kopen om heilig over te komen O-)
Kan inderdaad, maar dan moet het wel zichtbaar verbogen zijn neem ik aan. Bij gewoon gebruik is hij bij mij kapot gegaan, en met gewoon gebruik bedoel ik dan 's nachts aan de lader, woon-werk verkeer in de cradle in de auto, op het werk nog regelmatig aan de kabel om bestanden over te zetten of iets bij te laden. Dat is in totaal dus zo'n 8-10x per dag verbinden met USB. Ik vind dat niet belachelijk veel, zeker omdat ik er op probeer te letten dat de stekker niet onder spanning staat als ik hem er in stop. IMO moet een telefoon zoiets ook gewoon makkelijk enkele jaren volhouden, en niet na een half jaar kapot zijn.
Als je dus vergelijkbaar gebruik hebt, of in ieder geval je telefoon niet hebt laten bungy-jumpen aan zijn kabel of hebt laten stuiteren terwijl de lader er in zat, lijkt me dat ze niet kunnen bewijzen dat het gebruikersschade is. Als zij het niet kunnen bewijzen, moeten ze het onder garantie repareren

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-03 17:28
Heb even gezocht maar kon het exacte antwoord op mijn vraag niet vinden.

Mijn vader heeft een Pools toestel, nu vroeg ik me af of ik deze naar een ''Nederlands'' toestel kan flashen. Android geen aan dat mijn vader aan het roamen is terwijl hij gewoon in Nederland is.

Canon EOS 60D + Tamron 17-50 f/2.8 VC + Canon EF 50mm f/1.8 II - Gestolen in Vietnam | Canon 100D + 18-55 stm

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:25
n0elite schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:03:
Heb even gezocht maar kon het exacte antwoord op mijn vraag niet vinden.

Mijn vader heeft een Pools toestel, nu vroeg ik me af of ik deze naar een ''Nederlands'' toestel kan flashen. Android geen aan dat mijn vader aan het roamen is terwijl hij gewoon in Nederland is.
Strunkie in "Het Galaxy S II topic - Deel 6"

[Voor 13% gewijzigd door Xaero op 14-03-2012 15:09]

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:11

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik heb zojuist mijn S2 ontvangen (gewoon los gekocht), valt me op dat als ik bij de software versie kijk ik de ROM nogal vreemd vind:

Buildnummer: Gingerbread.bokk1

Kernel: 2.6.3.5-I9100Bokk1-CL511356
root@DELL150 #2

Klinkt mij niet als een normale ROM :s en dit toestel is dus net nieuw gekocht!

<update>

Dat is lekker, dat is dus een T-mobile rom :(
Net contact gehad, toestel wordt omgeruild...

[Voor 15% gewijzigd door n00bs op 14-03-2012 15:49]

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

n00bs schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:25:
Ik heb zojuist mijn S2 ontvangen (gewoon los gekocht), valt me op dat als ik bij de software versie kijk ik de ROM nogal vreemd vind:

Buildnummer: Gingerbread.bokk1

Kernel: 2.6.3.5-I9100Bokk1-CL511356
root@DELL150 #2

Klinkt mij niet als een normale ROM :s en dit toestel is dus net nieuw gekocht!
Lijk een T-Mobile branded toestel: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1356178

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:26
Anoniem: 266164 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:31:
Problemen met de USB poort komen het meest voor, ik heb zelf nog geen verhalen gehoord dat Samsung daar moeilijk overdeed. Je moet inderdaad hoe dan ook geen custom rom draaien op dat moment voor de zekerheid.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Klopt het dat de S2 een blauwige gloed produceert bij witte pagina's? dit was mij namelijk nog niet opgevallen bij toestellen die ik in mijn hand heb gehad... ? dit valt op als je het toestel onder een kleine hoek kantelt. Mijn oude Legend met Amoled scherm had helemaal dit soort afwijkingen niet in het display.

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:37
n00bs schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:14:
Klopt het dat de S2 een blauwige gloed produceert bij witte pagina's? dit was mij namelijk nog niet opgevallen bij toestellen die ik in mijn hand heb gehad... ? dit valt op als je het toestel onder een kleine hoek kantelt. Mijn oude Legend met Amoled scherm had helemaal dit soort afwijkingen niet in het display.
Het kan aan je beeldscherminstellingen liggen maar er zit ook een coating over het scherm heen wat voor een beetje blauwe tint zorgt.

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:08
Pff, ik heb vannacht weer een battery drain gehad. En dat met Android 2.3.6. Telefoon stond op vliegtuigmodus en toch 40% eraf. En vandaag had ik weer een welbekende spontane reboot, na die reboot was er ineens 15% minder lading in de accu.

[Voor 5% gewijzigd door -Edwin- op 14-03-2012 17:08]

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Hoe lang zou de s2 nog interessant blijven denken jullie. Ik bedoel is het nog handig om een twee jarig abo te halen met een s2.. Of slimmer om nog te wachten op de s3. Mijn abo verloopt eind mei maar kan nu al vernieuwen.

Signature

• reyals
BMW_M3 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:37:
Hoe lang zou de s2 nog interessant blijven denken jullie. Ik bedoel is het nog handig om een twee jarig abo te halen met een s2.. Of slimmer om nog te wachten op de s3. Mijn abo verloopt eind mei maar kan nu al vernieuwen.
Ik zeg neem de s2. De s3 is nog niet aangekondigd, nog enkel geruchten die naar buiten zijn gekomen. En samsung brengt over één jaar de s4 en over 2 jaar de s5 uit. (om maar aan te geven dat ze nogal veel nieuwe en betere toestellen uitbrengen). En met een s2 kun je zeker een tijdje vooruit.

• -Edwin-
reyals schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:01:
[...]

Ik zeg neem de s2. De s3 is nog niet aangekondigd, nog enkel geruchten die naar buiten zijn gekomen. En samsung brengt over één jaar de s4 en over 2 jaar de s5 uit. (om maar aan te geven dat ze nogal veel nieuwe en betere toestellen uitbrengen). En met een s2 kun je zeker een tijdje vooruit.
Inderdaad. Bovendien moet ik bekennen dat ik niet meer echt onder de indruk raak van nieuwe toestellen. Het begint voor mij een beetje meer van hetzelfde te worden. Er komen steeds grotere schermen (heb ik geen interesse in). Het enige wat me dan wel bevalt is dat er eventueel wat meer pixels bijkomen. De s2 heeft natuurlijk geen topresolutie. Hoe dan ook zou dat voor mijzelf geen reden zijn om te wachten op iets dat nog niet eens is aangekondigd.
Ik heb mijn S2 vorig jaar met een 1-jarig abonnement afgesloten omdat ik mijn Hero toch snel vond verouderen. Als ik nu kijk had ik beter voor 2-jaar kunnen gaan.

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-03 13:30
Ik heb vandaag de S2 bekeken en het gene wat me opviel aan het demo model was dat er een plaatje in het scherm gebrand is. Vooral duidelijk te zien met een wit achtergrond. Is het normaal dat het scherm van de S2 gevoelig is voor screen burn in?

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-03 21:41

RV

®

AquaSheep schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:09:
Ik heb vandaag de S2 bekeken en het gene wat me opviel aan het demo model was dat er een plaatje in het scherm gebrand is. Vooral duidelijk te zien met een wit achtergrond. Is het normaal dat het scherm van de S2 gevoelig is voor screen burn in?
Ik heb er nog geen last van gehad..

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-03 23:16
Anoniem: 266164 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:55:
Indien je het probleem hebt met KIES dat hij constant blijft verbinden is er 1 makkelijke oplossing:

Maak jezelf eigenaar van de map waar KIES geinstalleerd is.

• reyals
koning_nico schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:24:
Nummer 7 alweer :) Even snel de eerste dingen die opvielen:

Het is misschien goed erbij te melden dat je dan nog steeds niet kan backup/updaten omdat het eigenlijk alleen een explorer is.

Titanium Backup werkt alleen als je root op je tel hebt toch?
speeder1988 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:24:
[...]

Indien je het probleem hebt met KIES dat hij constant blijft verbinden is er 1 makkelijke oplossing:

Maak jezelf eigenaar van de map waar KIES geinstalleerd is.
Even opgenomen in de FAQ.

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:18
Ben altijd een tevereden gebruiker geweest van de S2 icm TouchWiz. Heb vandaag even mogen spelen met een Xperia S en ik moet zeggen dat de interface van Samsung wel erg saai is.

Er stond 2.3.7 op, heel veel was eigenlijk bijna hetzelfde, maar die kleine details maken het totaalbeeld toch een stuk luxer en prettiger voor het oog bij de Sony. Het scherm heeft natuurlijk ook veel meer pixels, maar het gaat mij meer om de launcher die eroverheen wordt gegooid.

ICS blijkt heel weinig anders te zijn dan GB dus ik denk dat het tijd wordt voor Samsung om wat meer energie te steken in TW

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik zou op dit moment de Xperia S of de Galaxy Nexus nemen vanwege de hogere resolutie denk ik. Qua snelheid en grootte voldoet de S2 zeker, en ik verwacht komend jaar ook nog wel. Daarna is het uiteraard afwachten hoe de ontwikkelingen in applicaties, games en het OS gaan. Een beetje afhankelijk van je gebruik (meer games of meer 'serieuze' apps) kan de S2 nog best een tijd mee.

Ik denk dat de S2 zijn laatste grote update heeft gekregen met ICS; de Xperia S zal waarschijnlijk nog wel de volgende versie krijgen omdat hij nu net uit is, de Galaxy Nexus zou die ook moeten krijgen (Google slaat imo nogal een figuur als ze hun nexus devices niet langer updaten dan 'gewone' fabrikanten met hun mobieltjes doen). Als je dus zeker de volgende versie van Android wil hebben, ook al is daar nu nog weinig over bekend, zou ik voor een recenter toestel gaan. De S3 lijkt vergelijkbare specs te krijgen als de Xperia S of Galaxy Nexus, dus dat is zeker een kandidaat als je nog even kan wachten. Ik zou zelf alleen direct TouchWiz verwijderen, dus vind ik de Sony of Nexus interessanter.
Elk Amoled scherm heeft daar last van vanwege de verschillende mate van veroudering van de subpixels (blauw heeft een ander tempo dan rood en groen). Op elk paneel zal dit dan ook na verloop van tijd zichtbaar zijn op plekken waar content vaak heeft aan gestaan. Op mijn SGS2 zie je het dan ook op de plek waar de klok bijvoorbeeld staat. Heb nog geen enkel (ouder) Amoled paneel gezien waar het niet zichtbaar was. Let wel, meestal moet je echt je best doen en een "geschikte" (voor dit doel) egale achtergrond hebben wil je het zien. Bij "normaal" gebruik zal je er geen last van hebben. Vind het scherm van de SGS2 nog steeds abnormaal mooi, ondanks deze issue. Resumé: meeste mensen zien het niet, élk Amoled heeft/krijgt er echter last van.

Nickname does not reflect reality

• DVR123
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:21
Hi
Ik heb mijn Galaxy s II een week terug laten repareren bij de KPN.
Toen hij wegging stond er 2.3.6 XWKK2 op, toen hij terugkwam stond er 2.3.5 XWKJ3 op
en kan ik hem niet meer updaten naar 2.3.6 via kies of OTA, die zeggen allebei dat ik de nieuwste firmware heb.
Is dit normaal? Of moet ik wachten tot ICS beschikbaar komt?

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:04

Xmoo

Ever seen a beast like me?!?!

Dit is normaal bij AMOLED schermen. Echter pas na 2 / 3 jaar intensief gebruik.

http://www.Twitter.com/Xmoo

Xmoo schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:51:
Dit is normaal bij AMOLED schermen. Echter pas na 2 / 3 jaar intensief gebruik.
Zes maanden normaal gebruik en gewoon prima zichtbaar hier. Bij mijn broer ook. Bij een andere vriend ook.

Anoniem: 223288

Sinds ik mijn telefoon heb teruggezet naar factory settings, is bij iedere spraakoproep die ik doe telkens "noise cancellation" ofwel ruisonderdrukking standaard aan. Niemand verstaat mij en uitschakelen hiervan helpt het probleem te verhelpen. De telefoon lijkt de instelling echter niet te onthouden dus iedere keer moet ik nu of meteen naar de speaker overswitchen, of eerst die ruisonderdrukking uitzetten. Voor de reset heb ik hier overigens nooit last van gehad. Googlen geeft trouwens best een aantal resultaten van mensen met zelfde problemen die de afgelopen maand zijn begonnen. Oplossingen....niks! Iemand hier een idee? Of moet ik maar wachten en hopen op ICS?

Daarnaast heb ik nog een ander probleem (Al eens eerder hier gepost, maar geen oplossing). Lig al een maand of twee overhoop met telfort. Internet werkt soms wel, soms niet. Het is bijna 50 - 50. Ik heb reeds geupdate naar 2.3.6, met roaming aan/uit geexperimenteerd, het APN teruggezet, factory reset gedaan, nieuwe simkaart van telfort gekregen, telfort heeft mijn nummer al eens gereset. Maar niks hoor. Meestal zijn de pijltjes en de "h" / "g" wel aanwezig (maar dus niet altijd) en lijkt met name het "oranje pijltje" weinig geactiveerd. Dus....shout als iemand het weet :)

DVR123 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:19:
Hi
Ik heb mijn Galaxy s II een week terug laten repareren bij de KPN.
Toen hij wegging stond er 2.3.6 XWKK2 op, toen hij terugkwam stond er 2.3.5 XWKJ3 op
en kan ik hem niet meer updaten naar 2.3.6 via kies of OTA, die zeggen allebei dat ik de nieuwste firmware heb.
Is dit normaal? Of moet ik wachten tot ICS beschikbaar komt?
Al zou je de kans hebben, zou hem beter niet updaten naar 2.3.6. Gaf bij mij in ieder geval (merkbaar) alleen maar die stomme reboots (oplossing wifi / sd kaart) die ik bij stock 2.3.3. nooit had. En sowieso verschijnt ICS waarschijnlijk wel een dezer dagen.

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2021
Waarom wacht je niet tenminste tot de aankondiging van S3 en maak je beslissing daarna?

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

businka19 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:33:
[...]

Waarom wacht je niet tenminste tot de aankondiging van S3 en maak je beslissing daarna?
Ik heb zelf gekozen om een losse S2 te kopen. S3 duurt vast nog 5 maanden voordat hij te krijgen is met een hoge startprijs. Ik had zelf een Legend en dit is een wereld van verschil. Ik verwacht zelf dat je makkelijk vanaf nu 2 jaar met het toestel vooruit kan (heb met mijn Legend 2 jaar gedaan terwijl dat qua hardware low end destijds was. De desire en de Google Nexus One waren destijds High end.

Een losse telefoon met een los sim only abbo is overigens veel voordeliger op jaarbasis dat een telefoon/abbo combinatie.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik zag gisteren een videootje gepost door AllAboutPhones, waarin de SGS 2 met de Xperia S werd vergeleken.
Hier kwam ongeveer het volgende uit
Xperia S
+ mooier design (persoonlijk)
+ hogere resolutie scherm
+ maakt mooiere foto's

Galaxy S II
+ iets meer 'brute kracht', dus in de praktijk vaak net iet sneller
+ iets betere batterijduur dan de Xperia S
- vrij 'standaard' design

De rest weet ik zo niet meer, maar kijk anders het filmpje zelf even, of zoek wat andere vergelijkingen op.

Bij hun kwam de Sony voornamelijk door het design als beste uit, maar het ligt een beetje aan je prioriteiten welke voor jou het best is. Ik vind het wel mooi om te zien dat de SGS II nog goed overeind blijft tegen een huidig topmodel van Sony, en imo zijn ook de nieuwe toestellen van HTC niet veel beter.

[Voor 24% gewijzigd door gwystyl op 16-03-2012 16:03]

De HTC One X gaat waarschijnlijk de eerste (next gen) worden die er écht op de meeste punten toch wel iets overheen zal gaan. Maar inderdaad.....de SGS2 draait al "lang" binnen de top mee!

[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 223288 op 16-03-2012 16:40]

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-03 21:51
Vergeleken bij mijn vorige telefoons, vond ik het aansluiten en losmaken van de headset best stroef gaan. Ik heb net ontdekt dat dat erg fijn is als je telefoon uit je zak valt op de fiets en blijft hangen aan de headset, omdat die zo stevig vast zit.

• reyals

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:52
Ik heb hier een kennis met een galaxy s2 die mij heeft gevraagd om even naar het agenda gedeelte te kijken. Er is een gmail account aangemaakt, tevens heeft ze een hotmail accout maar puur voor de mail.

Wanneer ik nu een agenda item aanmaak krijg ik de melding "Lokale agenda kan niet worden gesynchroniseerd met Google-agenda. U hebt een Google-account nodig".

Die account is er toch, hoe los ik dit op in plaats van niet meer weer te geven?

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Neefdave schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 21:18:
Ik heb hier een kennis met een galaxy s2 die mij heeft gevraagd om even naar het agenda gedeelte te kijken. Er is een gmail account aangemaakt, tevens heeft ze een hotmail accout maar puur voor de mail.

Wanneer ik nu een agenda item aanmaak krijg ik de melding "Lokale agenda kan niet worden gesynchroniseerd met Google-agenda. U hebt een Google-account nodig".

Die account is er toch, hoe los ik dit op in plaats van niet meer weer te geven?
Die lokale account is zoals de naam al zegt een kalender die alleen op de telefoon staat. Je kan als je in de agenda bent drukken op menu - agenda's. Daar kan je kiezen welke agenda's je zichtbaar wil hebben in de agenda-app. Ik heb daar zelf altijd alleen mijn gmail/google agenda en mijn exchange agena in staan, omdat die beide gesynchroniseerd worden. Op die manier voeg je ook niet toevallig een item toe aan een niet-gesyncte agenda.
Een andere optie is volgens mij om bij de instellingen in te stellen aan welke agenda je standaard gebruikt om items aan toe te voegen, maar dat kan ik op dit moment even niet vinden (onder ICS)

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-11-2022
Hallo allemaal,

Ik probeer al tijden mijn gewone Online mailbox te kunnen lezen, maar ik krijg het `POP3' account niet opgezet omdat de ik steeds het bericht `Kan niet verbinden met server` krijg als ik verder wil gaan na de smtp/server instellingen. Ik heb alles al geprobeerd, dus vandaar deze vraag. Wie kan mij verder helpen= Alvast bedankt

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Pe Nis schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 22:43:
Hallo allemaal,

Ik probeer al tijden mijn gewone Online mailbox te kunnen lezen, maar ik krijg het `POP3' account niet opgezet omdat de ik steeds het bericht `Kan niet verbinden met server` krijg als ik verder wil gaan na de smtp/server instellingen. Ik heb alles al geprobeerd, dus vandaar deze vraag. Wie kan mij verder helpen= Alvast bedankt
Ik zie niets speciaals op de pagina van Online staan
Naam: de naam die u hier invult, wordt als afzender weergegeven bij elke ontvanger van door u verstuurde e-mail
E-mailadres: geef hier uw T-Mobile Online e-mailadres op; bijvoorbeeld jan.jansen@online.nl
Type account: kies hier voor POP3
Server voor inkomende e-mail: pop.online.nl
Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.online.nl
Gebruikersnaam: vul hier de door T-Mobile Online verstrekte gebruikersnaam in
Wachtwoord: vul hier het door T-Mobile Online verstrekte wachtwoord in. Let er op dat u hoofdletters en kleine letters precies overneemt
heb je die gegevens gebruikt?

Je kan proberen een andere mail client te installeren en te kijken of het daarbij wel werkt. Als dat zo is, ligt het aan de mail client die je nu gebruikt, anders moet je het probleem ergens anders zoeken.

Als ik met de standaard mail client van XXLPQ probeer een online mail adres in te stellen, vult hij de meeste gegevens al goed in. Ik heb geen online dus blijft hij bij mij hangen op ongeldige gebruikersnaam/wachtwoord. De server is dus wel bereikbaar vanaf mijn telefoon, zowel via wifi als via 3G

[Voor 8% gewijzigd door gwystyl op 17-03-2012 00:12]

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb regelmatig slechte 3g verbinding. Berichten die met Whatssap/Kakao niet direct aankomen. Is dit een S2 issue of meer van m'n provider? Simyo...

• 13art
  • Laatst online: 18:49

13art

Moderator Mobile
Ik weet niet of telfort een storing heeft, of dat het aan mijn telefoon ligt, maar ik krijg het niet meer voor elkaar om MMS ingesteld te krijgen.

Kan iemand zijn/haar mms instellingen hier posten voor bij een telfort abonnement??? Die op de telfort site staan werken in ieder geval niet niet.

Enjoy the silence

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

gewoon 'standaard' apn instellingen herstellen dan geeft hij

Naam: Telfort Internet
APN: Internet
MMSC: http://mms
MMS Proxy 193.113.200.195
MMS-Poort: 8080
Mobiele landcode: 204
Mobiele Netwerkcode: 12
Verificatietype: PAP
Type toegangspunt: internet + mms

Wat ik niet heb genoemd moet je leeg laten.
Overigens had ik afgelopen dagen met telfort helemaal geen internet.
Opeens deed hij het weer (was bezig met een oplossing zoeken) toen ik m'n sim in een Galaxy Nexus stopte (een andere Galaxy S2 werkte niet eerder) denk dat de contacten vuil waren oid.

• 13art
  • Laatst online: 18:49

13art

Moderator Mobile
Ok thnx.
Denk inderdaad dat ze bij Telfort flink aan het klooien zijn op het moment :S
Heb het op die manier terug gezet, maar kan nog altijd niet mms-en.. Vreemd. Maar even contact zoeken met de helpdesk.

hmmm sinds 7 uur deze ochtend kan ik opeens weer mms-en en mmsjes ontvangen. Zal dus toch echt wel iets bij Telfort aan de hand zijn geweest gok ik zo.

[Voor 67% gewijzigd door 13art op 17-03-2012 07:07]

Enjoy the silence

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-11-2022
@gwystyl: dank voor je reactie. Ik heb alles opgelost. Probleem zat hem in poort (25). En de smtp server van Online loopt via direct adsl van kpn. Vraag me niet waarom, maar dat is de enige manier om Outlook ook aan de gang te krijgen. Dit zal wel met het verleden te maken hebben.

• jwdgk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-01-2021
Wie zoekt zal vinden. Dit is niet het juiste topic.

[Voor 90% gewijzigd door RoD op 17-03-2012 12:29]

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:18
Ik kan Maandag mijn toestel ophalen, deze had ik ter reparatie aangeboden bij Dynafix. Ongeveer 2 weken kwijt geweest.

Ik had problemen met de USB-poort en de Battery temp. warning.

Vreemde hiervan vind ik... toen ik vroeg wat er gebeurd was, gaven ze aan een Software update geinstalleerd(terwijl ik al op 2.3.6 zat).

Ik had zelf al een factory reset gedaan en geen custom ROM oid.

Lijkt me sterk dat mijn problemen nu opgelost zijn, ben benieuwd :)

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Hetzelfde probleem heb ik momenteel ook, maar heb geen zin om hem ter reparatie aan te bieden, ben benieuwd of het opgelost is :)

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-03 23:18
DaYwaLkUr schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 15:56:
Ik kan Maandag mijn toestel ophalen, deze had ik ter reparatie aangeboden bij Dynafix. Ongeveer 2 weken kwijt geweest.

Ik had problemen met de USB-poort en de Battery temp. warning.

Vreemde hiervan vind ik... toen ik vroeg wat er gebeurd was, gaven ze aan een Software update geinstalleerd(terwijl ik al op 2.3.6 zat).

Ik had zelf al een factory reset gedaan en geen custom ROM oid.

Lijkt me sterk dat mijn problemen nu opgelost zijn, ben benieuwd :)
Dit is gewoonweg een probleem met je USB aansluiting, al of niet veroorzaakt door vocht.
Ik had precies hetzelfde euvel. Naar een reparatiepunt gereden, en kon wachten op de reparatie. Daags ervoor heb ik met een anti-fluid de USB aansluiting gereinigd. Ik kreeg dan ook te horen dat er geen sporen waren van vocht(onder een microscoop) :9

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:23
Wilde mijn Galaxy s2 voor garantie inleveren (usb connector probleem warschijnlijk), maar ze zeiden dat hij geroot was. Nou heb ik hem niet (bewust) geroot, maar er staat bij Kernel versie wel:
code:
1
2.6..35 -een heleboel cijfers en letters - root@DELL82 #2

Met rootchecker geeft ie geen root aan. Iemand enig idee hoe ik dit voor mekaar heb gekregen :P ?

• patrickt35
Jag schreef op zondag 18 maart 2012 @ 11:50:
Wilde mijn Galaxy s2 voor garantie inleveren (usb connector probleem warschijnlijk), maar ze zeiden dat hij geroot was. Nou heb ik hem niet (bewust) geroot, maar er staat bij Kernel versie wel:
code:
1

Met rootchecker geeft ie geen root aan. Iemand enig idee hoe ik dit voor mekaar heb gekregen :P ?
Niet dat je wat aan het antwoord hebt, maar de mijne was ook geroot, en counter stond op 15 ofzo. De telefoon is gewoon onder garantie gerepareerd, en heb geen enkele opmerking gekregen over de custom rom die erop stond.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik heb gewoon een NL toestel nieuw gekocht en heeft ook root@DELL82 #2 staan... ik heb er nooit iets aan gewijzigd ;) dus lijkt me sterk dat dat het aantal keer rooten is.

• leonmm
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-12-2018
Dit is hier offtopic.

[Voor 93% gewijzigd door RoD op 18-03-2012 19:48]

• Jag
n00bs schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:22:
Ik heb gewoon een NL toestel nieuw gekocht en heeft ook root@DELL82 #2 staan... ik heb er nooit iets aan gewijzigd ;) dus lijkt me sterk dat dat het aantal keer rooten is.
Ik dus ook niet. Ik voelde me een ontzettende kneus omdat ik zonder dat ik het wist dat ding geroot zou hebben. De gast van die winkel zei dat ze hem zo niet gaan fixen. Ik denk dat ik maar moet proberen een Samsung ROM te herinstalleren, hopen dat er dan geen root meer staat. Of heeft iedereen daar "root" staan?

[Voor 3% gewijzigd door Jag op 18-03-2012 19:08]

• reyals
Jag schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:07:
[...]

Ik dus ook niet. Ik voelde me een ontzettende kneus omdat ik zonder dat ik het wist dat ding geroot zou hebben. De gast van die winkel zei dat ze hem zo niet gaan fixen. Ik denk dat ik maar moet proberen een Samsung ROM te herinstalleren, hopen dat er dan geen root meer staat. Of heeft iedereen daar "root" staan?
Ja staat er altijd. Andere winkel nemen, deze gast heeft er al helemaal geen verstand van. Die laat ik niet sleutelen zaan mijn telefoon. ;-)

• Daywalk3r
  • Laatst online: 07-09-2022

Daywalk3r

Walks at night 2

Staat er bij mij ook.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 16:57

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Jag schreef op zondag 18 maart 2012 @ 11:50:
code:
1

Mogen wij weten welke kneuzenclub jouw dit probeert wijs te maken? Ik zou ze graag willen ontwijken en zorgen dat ik nooit iets met ze te maken ga hebben?

Constructed: Silver || Limited: Silver

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:02
Jag schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:07:
[...]

Iedereen kan daar root hebben staan (staat er ook bij originele firmware), zo word dit ook niet gecheckt.
Vaak word bij een toestel probleem dat betrekking heeft op software eerst een reflash gedaan via de download modus. (Vol.down - home - power, daarna vol up) Je komt dan in het download menu en als er dan bij de custom binary counter "yes" staat met een getal er achter dan is dat een teken dat het toestel een custom stukje software er op heeft staan. (geroot of bv een andere rom)

Je krijgt dus dit te zien:

links niet goed, counter staat op 3. Rechts weer goed na jig gebruik.

Ik zou zeggen check het dus zelf ook even of die counter op yes of no staat!
Staat ie op yes kijk dan ook maar hier even: usb jig

succes :)

• Kwak
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-02 11:17
In ICS is er een app voor: Triangle Away.. Dan heb je geen Jig meer nodig. Via XDA kan je dezelfde app gratis maar wel legaal krijgen.

Mijn counter stond op 23 en nu weer keurig op 0. Geen gele driehoek meer en in download mode staat die ook op 0.

Specs

• Gohan040
Kwak schreef op zondag 18 maart 2012 @ 22:59:
In ICS is er een app voor: Triangle Away.. Dan heb je geen Jig meer nodig. Via XDA kan je dezelfde app gratis maar wel legaal krijgen.

Mijn counter stond op 23 en nu weer keurig op 0. Geen gele driehoek meer en in download mode staat die ook op 0.
ik quote even:
"!!! THIS IS A DANGEROUS OPERATION AND COULD POTENTIALLY BRICK YOUR DEVICE. PROCEED AT YOUR OWN RISK. A USB JIG IS PREFERRED IF YOU HAVE ONE !!!"

Mijn voorkeur is een jig, kost geen drol en kan ook handig zijn als je foon niet meer boot bv.

• Kwak
Ach, die disclaimers.... Die staan overal. Ik maak me daar niet zo druk om. Ik lees het topic en als ik daar niet teveel klachten lees vertrouw ik het wel.

Maar als je een jig hebt of voor weinig kan krijgen is dat wellicht minimaal zo veilig.

[Voor 22% gewijzigd door Kwak op 18-03-2012 23:11]

Specs

• Gohan040
Kwak schreef op zondag 18 maart 2012 @ 23:10:
Ach, die disclaimers.... Die staan overal. Ik maak me daar niet zo druk om. Ik lees het topic en als ik daar niet teveel klachten lees vertrouw ik het wel.

Maar als je een jig hebt of voor weinig kan krijgen is dat wellicht minimaal zo veilig.
Snap ik, heb daar ook niet zoveel moeite mee maar als iemand "2.6..35 -een heleboel cijfers en letters - root@DELL82 #2" aan ziet voor een geroot toestel dan zou ik het via een jig aanraden.
"Als" het namelijk mis gaat dan...... quote: and by brick I mean brick - only a board replacement or a JTAG unit will be able to save you, don't mess with boot(loader) stuff unless you really mean it!

Ik kan toevallig (door mijn werk) zo'n JTAG gebruiken indien noodzakelijk, voor anderen word het lastiger.....

• Kwak
Point taken.

Specs

• DaYwaLkUr
Mijn telefoon is net terug van de reparatie.

Oplossing: Software update van de kernel naar 2.6.35.7-I9100XWKJ3

Nu ben ik van de 2.3.6 naar 2.3.5 zonder een mogelijkheid om weer terug naar 2.3.6 te gaan :(

Nu maar wachten op ICS..

Oja, problemen lijken wel verholpen te zijn..

• HanW
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-03-2019
DaYwaLkUr schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:53:
Nu ben ik van de 2.3.6 naar 2.3.5 zonder een mogelijkheid om weer terug naar 2.3.6 te gaan :(

Oja, problemen lijken wel verholpen te zijn..
Dat hogere nummertje is belangrijker dan een werkende telefoon ??

• DaYwaLkUr
HanW schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:10:
[...]

Dat hogere nummertje is belangrijker dan een werkende telefoon ??
De error is weer terug, zoals ik wel verwacht had :(

Nu maar naar een andere "service point" gaan. De vorige wilde hem naar Samsung opsturen...

• Gohan040
DaYwaLkUr schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:37:
[...]

De error is weer terug, zoals ik wel verwacht had :(

Nu maar naar een andere "service point" gaan. De vorige wilde hem naar Samsung opsturen...
Is je toestel met batterij opgestuurd geweest?

• DaYwaLkUr
Gohan040 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:36:
[...]

Is je toestel met batterij opgestuurd geweest?
Ja, met batterij opgestuurd.

In eerste instantie was de melding weg, maar na een halve dag is hij weer terug..

• leonmm
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-12-2018
Iemand deze post al meegekregen?

Breaking: Good day for devs: Samsung releases Kernel source for ICS Galaxy SII.

Well today it the day where all developers are waiting on Kernel Sources!
Well there out now!! Let the hacking start..

What we can say about this is that Samsung has released them quite quick after releasing Ics into the wild.

You can see them at : https://www.opensource.samsung.com

• TheFes
  • Laatst online: 22:36
leonmm schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:16:
Iemand deze post al meegekregen?

Breaking: Good day for devs: Samsung releases Kernel source for ICS Galaxy SII.

Well today it the day where all developers are waiting on Kernel Sources!
Well there out now!! Let the hacking start..

What we can say about this is that Samsung has released them quite quick after releasing Ics into the wild.

You can see them at : https://www.opensource.samsung.com
Volgens mij niet bijster interessant voor mensen die geen custom roms draaien en/of rooten. En in het custom rom topic was het al wel gemeld :)

Home Assistant configuratie

• Gohan040
DaYwaLkUr schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:01:
[...]

Ja, met batterij opgestuurd.

In eerste instantie was de melding weg, maar na een halve dag is hij weer terug..
Oke, dat is iig goed... maar........ de kans is vrij groot dat ze je klacht niet gevonden hebben. Ze flashen dan het toestel opnieuw (vaste procedure) en sturen hem dan terug. (momenteel flashen ze 2.3.5, 2.3.6 geeft bij sommige klanten te veel problemen (v.n. uitval) waardoor ze besloten hebben 2.3.5 te gaan gebruiken totdat ze er achter zijn wat de oorzaak is van de bugs.)

Heb je ook al een andere batterij geprobeerd? Jou klacht is meestal een foute batterij.

• patrickt35
Gohan040 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:37:
[...]

Jou klacht is meestal een foute batterij.
Temp warning op de batterij is inherent aan een defecte USB aansluiting.

• Gohan040
patrickt35 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:21:
[...]

Temp warning op de batterij is inherent aan een defecte USB aansluiting.
Ok, ik zeg het fout, het "kan" de batterij zijn (die kan tenslotte ook kapot) maar wat waarschijnlijker is, een soort van sluiting in de micro usb connector van je telefoon.

Is overigens erg makkelijk te maken. Als het de micro usb is tenminste.

• Nixo
Ik ben zelf aan het zoeken geweest maar kon het niet vinden.
Zo nu en dan lees ik dan dat mensen zelf instellen hoevaak hun telefoon synchroniseerd ivm Facebook en whatsapp push berichten. Ik wil nu zelf ook hier een beetje mee spelen en van facebook helemaal uit eigenlijk alleen whats app. Hoop een beetje batery te saven zo,
Maar waar stel ik dat in?

BV voor whatsapp dat die elke 5 min controleert ipv constant...

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

koning_nico schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:27:
Ik ben zelf aan het zoeken geweest maar kon het niet vinden.
Zo nu en dan lees ik dan dat mensen zelf instellen hoevaak hun telefoon synchroniseerd ivm Facebook en whatsapp push berichten. Ik wil nu zelf ook hier een beetje mee spelen en van facebook helemaal uit eigenlijk alleen whats app. Hoop een beetje batery te saven zo,
Maar waar stel ik dat in?

BV voor whatsapp dat die elke 5 min controleert ipv constant...
Helemaal uitzetten kan bij accounts en synchronisatie, de poll-interval moet in het programma zelf in te stellen zijn (als het mogelijk is).

• Nixo
gwystyl schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:43:
[...]

Helemaal uitzetten kan bij accounts en synchronisatie, de poll-interval moet in het programma zelf in te stellen zijn (als het mogelijk is).
Ja helemaal uitzetten had ik ook gevonden. Dat is bij whatsapp weer niet nodig. Bij FB staat idd bij instelling dat het uitkan. Had ik nog niet in het prog zelf gezocht. Bij whatsapp kan het denk ik niet zo te zien.

Thnx anyway

• Jag
Gohan040 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 22:50:
[...]

Iedereen kan daar root hebben staan (staat er ook bij originele firmware), zo word dit ook niet gecheckt.
Vaak word bij een toestel probleem dat betrekking heeft op software eerst een reflash gedaan via de download modus. (Vol.down - home - power, daarna vol up) Je komt dan in het download menu en als er dan bij de custom binary counter "yes" staat met een getal er achter dan is dat een teken dat het toestel een custom stukje software er op heeft staan. (geroot of bv een andere rom)

Je krijgt dus dit te zien:
[afbeelding]
links niet goed, counter staat op 3. Rechts weer goed na jig gebruik.

Ik zou zeggen check het dus zelf ook even of die counter op yes of no staat!
Staat ie op yes kijk dan ook maar hier even: usb jig

succes :)
Dank. Counter staat op no, dus dat root heeft geen betrekking op dat mijn toestel geroot is.

Anoniem: 334226

Zojuist een OTA gedaan naar 2.3.5 , heb die update altijd uitgesteld omdat er niet alleen maar positieve verhalen over waren maar nu met ICS voor de deur was ik toch wel even benieuwd. Echter, na installatie kwam de reboot en daar zit 'ie sindsdien in vast. Boot loop dus.

Iemand een idee hoe ik hier uit kom, bij voorkeur zonder factory reset? En indien factory reset echt moet, iemand een duidelijk lijstje wat ik hiermee precies verlies? Ik ga er tot nu toe van uit dat bijvoorbeeld mp3's op de interne SD wel bewaard blijven maar is dit ook echt zo? Wel gaan uiteraard alle apps, contacts en berichten verloren, sowieso iets waar ik niet blij mee zou zijn.

Is er een workaround via Odin? Of adb? Eventueel externe SD eruit halen, (custom) rom erop zetten en via recovery mode deze vanaf de SD erop flashen?

Had gehoopt om op m'n verjaardag ICS erop te kunnen zetten en nu krijg ik dit, matig op z'n minst :P

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:39
Denk dat je je vraag beter hier kunt stellen. Is een topic over accessoires voor de S2. Zie ook de waarschuwing onder aan de pagina.

Jouw bericht is ook off-topic! Indien je een bericht leest waarvan jij denkt dat hij off-topic is stuur je een Topic Report in, de Mobile-crew bepaalt opdat moment wat er met je klacht moet gebeuren. Ga niet zelf reageren in een topic, dit is net zo off-topic als het bericht waar jij op reageert!

[Voor 60% gewijzigd door janvanduschoten op 21-03-2012 09:27. Reden: typo ;)]

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Mijn stock S2, nu bijna 12 uur op 1 lading en nog maar 37%. Niet echt veel bijzonders gedaan. Ook niet slechter dan mijn Legend, maar had wel beter verwacht. Valt me op dat het Android Systeem bijna alle accu usage verbruikt. Terwijl dit bij mijn Legend meestal WiFi, 3G en Display was. Ik zie nou niet echt iets wat fout ingesteld zou zijn of wat constant synct.

Ik heb wel NoLed geinstalleerd, maar die telt toch niet bij het Android Systeem op?
*Knip* Kritiek op moderatie moet altijd per DM of het feedback topic, nooit in toesteltopics zelf. Maar goed, dat hoef ik jou eigenlijk al niet meer te vertellen.

[Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 21-03-2012 10:50]

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 18:04

Zhadum

Folding & Einstein@home

In het begin voordat ik films op mijn mobiel had gezet, kon ik via 'Galerij' mijn online album's (foto's) in google plus rechtstreeks via Galerij zien, nu lukt het me niet... en laat het alleen films zien die ik op mijn mobiel heb. Films verwijderd, en nog steeds niets...

Heeft iemand een oplossing hiervoor? Overal gezien maar kennelijk ben ik de eerst.

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-01 22:19
Zhadum schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:20:
In het begin voordat ik films op mijn mobiel had gezet, kon ik via 'Galerij' mijn online album's (foto's) in google plus rechtstreeks via Galerij zien, nu lukt het me niet... en laat het alleen films zien die ik op mijn mobiel heb. Films verwijderd, en nog steeds niets...

Heeft iemand een oplossing hiervoor? Overal gezien maar kennelijk ben ik de eerst.
Kijk eens bij accounts en synchronisatie, google account, daar staat volgens mij iets van google photos

cd /pub && more beer

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-03 11:28
Gisteren ook maar 1 besteld, ik mocht mijn abbo weer verlengen en was de iphone zat. Ben benieuwd of het wat wordt!

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution | twitch.tv/nlrev0lution

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 18:04

Zhadum

Folding & Einstein@home

ny-hardcore schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:26:
[...]

Kijk eens bij accounts en synchronisatie, google account, daar staat volgens mij iets van google photos
super bedankt, was even zoeken maar heb het gevonden.

Je moet eerste naar gmail app -> vervolgens rechtsboven op je e-mailadres klikken, dan accountsetting, dan onder het kopje account beheren, wederom op je mailadres klikken en daar zie verschillende sync opties, inclusief Picasa Web Albums.

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-03 12:47
Op mijn Galaxy S2 had ik altijd 2.3.3 draaien. Sinds een week draait hier nu 2.3.5 op. Bevalt me prima en is stabiel. 1 ding kan ik niet uitkomen. Als ik een bestaande contact bewerk, dus een extra telefoonnummer bij een contact zetten, of de naam van de contact veranderen, dan neemt die na opslaan, de wijziging niet mee. Als ik dan weer kies voor het contact bewerken, staat de wijziging er wel in.
Voor een 2e keer de wijziging aangepast en opgeslagen, maar veranderd niet. Dit geldt trouwens niet voor alle contacten. Waarom kan de ene wel worden veranderd en de andere niet ??
Zou iemand me aan kunnen geven hoe dit nou kan ?

[Voor 8% gewijzigd door Aloysxda op 21-03-2012 14:54]

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Aloysxda schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:33:
Als ik een bestaande contact bewerk, dus een extra telefoonnummer bij een contact zetten, of de naam van de contact veranderen, dan neemt die na opslaan, de wijziging niet mee. Als ik dan weer kies voor het contact bewerken, staat de wijziging er wel in.
Dat heb ik precies hetzelfde gehad; erg irritant maar het heeft te maken met de instelling of je je contacten van de sim of telefoon gebruikt. Ik loste dat op door mijn sim contacten geheel te verwijderen en alleen op te slaan op de telefoon, sindsdien geen vreemde zaken meer.

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-03 12:47
racinfo schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:21:
[...]
Dat heb ik precies hetzelfde gehad; erg irritant maar het heeft te maken met de instelling of je je contacten van de sim of telefoon gebruikt. Ik loste dat op door mijn sim contacten geheel te verwijderen en alleen op te slaan op de telefoon, sindsdien geen vreemde zaken meer.
Bedankt voor je reactie. Alle contacten die op mijn simkaart stonden heb ik verwijderd. Helaas veranderd dit de situatie niet. Ook na een nieuwe opstart van het toestel geen verandering.
Weet iemand waar ik dit moet zoeken ?

• -Edwin-
Aloysxda schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:34:
[...]

Bedankt voor je reactie. Alle contacten die op mijn simkaart stonden heb ik verwijderd. Helaas veranderd dit de situatie niet. Ook na een nieuwe opstart van het toestel geen verandering.
Weet iemand waar ik dit moet zoeken ?
Ik heb mijn nummers ook niet op de sim-kaart staan maar heb wel hetzelfde probleem als jij. Paar maanden terug heb ik ook om een oplossing gevraagd maar helaas :(
Misschien hebben we nu meer geluk, of wie weet verhelpt ICS het wel.

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-03 00:11
-Edwin- schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 21:38:
[...]

Ik heb mijn nummers ook niet op de sim-kaart staan maar heb wel hetzelfde probleem als jij. Paar maanden terug heb ik ook om een oplossing gevraagd maar helaas :(
Misschien hebben we nu meer geluk, of wie weet verhelpt ICS het wel.
Zijn het locale contacten op je foon of Google contacten?
Google contacten kan je meer in zetten en syncen met Gmail.
Pagina: 1 2 3 ... 21 Laatste

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op, Het Grote Galaxy S II ICS update topic

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

[Samsung Galaxy SII - I9100] Firmware Topic

Discussie over het scherm van de S2 mag hier: [Samsung Galaxy SII] Schermdiscussie

Discussie over de batterijduur van de S2 mag
hier: [Samsung Galaxy SII] Batterijduur

Discussie over rebootproblemen mag hier: [Galaxy SII] 2.3.5 & 2.3.6 problemen met spontane reboots

Problemen met KIES horen in horen hier: Het Samsung KIES topic

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee