-= Very annoying forum person =-
- master_viper
- Registratie: November 2001
- Laatst online: 29-04 19:03
:strip_icc():strip_exif()/u/40238/crop5db00a1c08c01_cropped.jpeg?f=community)
-= Very annoying forum person =-
Bron? En dan niet een of andere vage website, maar van Samsung...master_viper schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 04:30:
Ics vandaag.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Hij is al uit op KIES voor paar Europese landen.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 07:12:
[...]
Bron? En dan niet een of andere vage website, maar van Samsung...
Zie nu ook de frontpage van Tweakers!
Zojuist via Kies update gedaan naar ICS:
Android versie: 4.0.3
PDA: I9100XXLPQ
Phone: I9100XXLPQ
CSC: I910XALPQ
Ik heb tot nu toe nog niet zo'n snelle update gezien via Kies!
zo op het eerste gezicht werkt alles zoals het hiervoor ook werkte. Ik gebruik launcherPro dus zie niets van de TouchWiz interface
CSC: I910XALPQ
zo op het eerste gezicht werkt alles zoals het hiervoor ook werkte. Ik gebruik launcherPro dus zie niets van de TouchWiz interface
@Zoetemelk
Hoe heb je die update gedaan?
Hoe heb je die update gedaan?
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
Via Kies, gewoon telefoon met usb aan de computer en kies starten
LOL oke, maar de NL versie is er toch nog niet? Ik heb ooit via odin een versie erop gezet. Kies zegt nu "Uw apparaat ondersteunt geen softwareupgrade via kies"
opties?
opties?
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
Even googelen op stock firmware, de nederlandse versie opzoeken, en die via odin op je phone flashen! werkte bij mij goed (geen gezeur illegale software& jigs etc.) heb alleen geen link voor je op dit moment.ThaDude schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:15:
LOL oke, maar de NL versie is er toch nog niet? Ik heb ooit via odin een versie erop gezet. Kies zegt nu "Uw apparaat ondersteunt geen softwareupgrade via kies"
opties?
ik had niet de NL versie maar de XX versie volgens mij:ThaDude schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:15:
opties?
XX Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom
Waar staat die dan?Razer schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:23:
Even Odin versie van XDA trekken en flashen maar, dit wordt een mooie dag
Owner of DBIT Consultancy
Die download is niet vooruit te branden
Welke downloaden jullie nou dan?
Ik download nu de officiële 2.3.6 ROM : http://hotfile.com/dl/146..._I9100XENKJ1_XEN.zip.html
En dan update ik hem zo wel via KIES naar 4.0.3
Mijn dank is groot doe ik dat ook ff
heb nu XWLA4
Ik had nog de nieuwste officiële firmware op m'n phone staan, maar deze wil niet updaten...
Volgens kies is de huidige en laatste firmwareversie:
PDA:KK2 / Phone:KI4 / CSC: KJ1 (XEN)
Dat is Nederlandse versie, daar is nog een ICS voor...NO2 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:57:
Ik had nog de nieuwste officiële firmware op m'n phone staan, maar deze wil niet updaten...
Voor welke dan wel? Heeft weinig nut dan om de XEN KJ1 erop te zetten voor mij
Ik download hem nu ook, maar hoe krijg ik die dan op mijn telefoon?DennusB schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:41:
[...]
Ik download nu de officiële 2.3.6 ROM : http://hotfile.com/dl/146..._I9100XENKJ1_XEN.zip.html
En dan update ik hem zo wel via KIES naar 4.0.3
Want had eerder een andere rom erop gezet via odin maar wil nu graag updaten naar ics
Polen, Hongarije en NoorwegenThaDude schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:58:
Voor welke dan wel? Heeft weinig nut dan om de XEN KJ1 erop te zetten voor mij
Dus jij gaat je telefoon nu in het Pools installeren om de update te krijgen ?
Voor zo ver ik weet kan de Poolse ook NL aan
Op bijna alle versies staan alle talen.
Hier gaat het om bij de KIES updates: de CSC. Zoetemelk heeft dus geen officieel Nederlands toestel.Zoetemelk schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:12:
Zojuist via Kies update gedaan naar ICS:
CSC: I9100OXALPQ
Flashen naar XEN zoals hierboven genoemd wordt om daarna via drama-KIES een officiele update te krijgen lijkt me onzinnig. Bespaar je die moeite en flash dan gewoon gelijk de gewenste ICS-versie. Dan hoef je maar één keer met Odin aan de slag, en hoef je niet zo moeilijk te doen om je toestel door KIES herkend te krijgen.
Precies, enige dat kan zijn is dat je heel even op site van provider je APN settings zelf moet invoeren, 10 seconden werkThaDude schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:06:
Voor zo ver ik weet kan de Poolse ook NL aanOp bijna alle versies staan alle talen.
Aha, officiele NL update van ICS is er nu dus nog niet. Dus via Kies.
Dell Latitude E7450
Welke ROM moet ik downloaden dan nu, welke Pools is?ThaDude schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:06:
Voor zo ver ik weet kan de Poolse ook NL aanOp bijna alle versies staan alle talen.
[ Voor 35% gewijzigd door Bullet NL op 13-03-2012 09:18 ]
Zelfs dat is waarschijnlijk niet nodig. Ik heb voor de SGS II nog geen enkele keer APN settings opnieuw in hoeven voeren, hoewel ik verschillende noord- en westeuropese versies geflasht heb.Razer schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:07:
[...]
Precies, enige dat kan zijn is dat je heel even op site van provider je APN settings zelf moet invoeren, 10 seconden werk
Bij mijn vorige telefoon (galaxy Spica) moest ik wel vaak APN's opnieuw invoeren.
XEO (Poland) Also has CSC (CPW, DBT, ITV, KOR, XEF, XEUDennusB schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:08:
[...]
Welke ROM moet ik downloaden dan nu, welke Pools is?
http://forum.xda-develope...p=23558036&postcount=8714
Weet iemand hoeveel bestanden er in deze update zitten? Heb het over ICS. Ben ik alles kwijt of behoud ik mijn apps etc!?
Bij de vorige hoefde ik via Odin alleen maar een bestand te selecteren en geen repartition.
Bij de vorige hoefde ik via Odin alleen maar een bestand te selecteren en geen repartition.
[ Voor 4% gewijzigd door ThaDude op 13-03-2012 09:13 ]
1 Bestand, onder PDA gooien, geen re-partition en gaan met die banaan.ThaDude schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:13:
Weet iemand hoeveel bestanden er in deze update zitten? Heb het over ICS. Ben ik alles kwijt of behoud ik mijn apps etc!?
Wie de GT-I9100_XEO_I9100XXLPQ_I9100OXALPQ_I9100XXLPQ.7z direct wil hebben, ik heb even een mirror gemaakt :
http://download.dennusb.n...I9100OXALPQ_I9100XXLPQ.7z
http://download.dennusb.n...I9100OXALPQ_I9100XXLPQ.7z
@DennusB thx! die is stuk sneller
Er komt een nog veel snellere mirror aan
Anoniem: 327943
Iemand enig idee of internetsnelheid ook verbetert door update? En worden alle apps en data gewist? Zoals Whatsapp gesprekken enz?
Dan wacht ik nog ff, heb die andere afgebrokenDennusB schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:19:
[...]
Er komt een nog veel snellere mirror aanOp m'n server in het datacenter, momentje...
Top. Is er denk ik met 10 minuten die nieuwe mirror!ThaDude schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:23:
[...]
Dan wacht ik nog ff, heb die andere afgebroken
Edit : Nieuwe (echt snelle) mirror voor de Poolse ROM : http://www.dennusb.nl/GT-...I9100OXALPQ_I9100XXLPQ.7z
[ Voor 22% gewijzigd door DennusB op 13-03-2012 09:32 ]
Yay! het schijnt dus (wat ik vanochtend bij Samsung repair point heb begrepen) dat je 2.3.6 moet hebben om naar 4.0 te kunnen updaten. Als je die niet kan krijgen ben je out of luck. (Ik heb het hier over de officiele KIES update. Dus geen Odin, geen root, KIES)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Lijkt me stug maar oke... mijn 2.3.5 wil met geen mogelijkheid via OTA of KIES naar 2.3.6lanerios schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:29:
Yay! het schijnt dus (wat ik vanochtend bij Samsung repair point heb begrepen) dat je 2.3.6 moet hebben om naar 4.0 te kunnen updaten. Als je die niet kan krijgen ben je out of luck. (Ik heb het hier over de officiele KIES update. Dus geen Odin, geen root, KIES)
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Nieuwe (echt snelle) mirror voor de Poolse ROM : http://www.dennusb.nl/GT-...I9100OXALPQ_I9100XXLPQ.7z
@DennusB Mijn dank is zeer groot! THX
downloading with 1,5 Mb per seconde
[ Voor 35% gewijzigd door ThaDude op 13-03-2012 09:36 ]
Hehe, ik haal hier vanaf die server 3,7Mbps! Dus of het is enorm druk al, of je internet lijn kan niet meer aanThaDude schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:35:
@DennusB Mijn dank is zeer groot! THX
Dat dacht ik dus ook. Maar goed, mensen zijn niet zo slim soms haha.nils7 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:31:
[...]
Lijkt me stug maar oke... mijn 2.3.5 wil met geen mogelijkheid via OTA of KIES naar 2.3.6
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Kun je vanaf de stock firmware (2.3.4) direct naar deze ICS? Of moet je eerst naar 2.3.6?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik heb net de GT-I9100_XEO_I9100XXLPQ_I9100OXALPQ_I9100XXLPQ.7z geflasht via ODIN, met re-partition uit. Maar nu blijft hij bij het booten hangen op het Samsung S logo (die gekleurde grote S).
Wat moet ik doen?
Wat moet ik doen?
Ik denk dat je had moeten wachten tot het officieel via KIES binnen kwam
Blijft toch apart dat veel mensen problemen hebben met het updaten via KIES. Zelf al verschillende keren geupdate en alles is altijd perfect verlopen.
Enige tips die ik kan geven mocht KIES de update 2.3.6 niet kan vinden:
- Controleer op updates voor KIES
- Installeer je drivers opnieuw
- Misschien wel de belangrijkste: kijk niet of je ergens achter een proxy zit.
Onzin. Dit is namelijk een 2.3.6 rom. Die zou het altijd moeten doenRMX schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:00:
Ik denk dat je had moeten wachten tot het officieel via KIES binnen kwam
Ja, bij PDA kiezen en klikken op startGumball schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:01:
Kan ik die CSC van DennusB gewoon in Odin gooien en dan op de start knop drukken?
Edit : Vergeet je telefoon niet in download-mode te zetten!
[ Voor 21% gewijzigd door DennusB op 13-03-2012 10:02 ]
Niet in CSC? nevermindDennusB schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:01:
[...]
Ja, bij PDA kiezen en klikken op start
Edit : Vergeet je telefoon niet in download-mode te zetten!
[ Voor 3% gewijzigd door Gumball op 13-03-2012 10:03 ]
Bij branded toestellen zoals die van VodaFone moet de provider deze toch eerst "vrijgeven" ?
Ik gok dat ik gewoon wat fout heb gedaan
@ DennusB
In eerste instantie gewoon wachten, het opstarten van een nieuwe stock versie kan altijd even duren.
Mocht het na een half uur/uur nog steeds niet opgestart zijn, telefoon uitzetten, weer opstarten in download mode en originele rom terug zetten.
Overigens kan het best zijn dat je nu wel dat je nu de Poolse rom hebt geflashed, maar wel nog de oude kernel hebt.
In eerste instantie gewoon wachten, het opstarten van een nieuwe stock versie kan altijd even duren.
Mocht het na een half uur/uur nog steeds niet opgestart zijn, telefoon uitzetten, weer opstarten in download mode en originele rom terug zetten.
Overigens kan het best zijn dat je nu wel dat je nu de Poolse rom hebt geflashed, maar wel nog de oude kernel hebt.
Oke top! Weet jij waar ik de nieuwe kernel vandaan kan halen dan?Audiowaste schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:06:
@ DennusB
Hmm ik sluit mijn telefoon net eens aan, maar ik kan niet eens meer connecten met Kies, die optie zit er niet meer in bij USB verbindingen
Iemand die me hier iets meer over kan vertellen?
Zie dat ik ook een OTA update heb, maar die zegt na downloaden dat hij niet kan installeren en ik Kies moet gebruiken.
Zie dat ik ook een OTA update heb, maar die zegt na downloaden dat hij niet kan installeren en ik Kies moet gebruiken.
[ Voor 37% gewijzigd door Phusebox op 13-03-2012 10:17 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
heb hem erop staan(die poolse versie) Ziet er prima uit, maar of het echt sneller is dan de checkrom revohd v6 weet ik niet hoor... even de chrome browser proberen 
Je mist ook altijd de custom dingetjes, flashlight enzo direct goed verwerkt in de notificationbalk enzo... Maar dat komt vanzelf wel weer!
Je mist ook altijd de custom dingetjes, flashlight enzo direct goed verwerkt in de notificationbalk enzo... Maar dat komt vanzelf wel weer!
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Of zoals al vaak genoeg gemeld. De update is NIET meer op kies te krijgen, tenminste niet voor T-Mobile branded toestellen.Audiowaste schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:01:
Blijft toch apart dat veel mensen problemen hebben met het updaten via KIES. Zelf al verschillende keren geupdate en alles is altijd perfect verlopen.
Die van mijn zegt naar odin Android-systeem upgraden!
Sorry? Wat?ThaDude schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:09:
Die van mijn zegt naar odin Android-systeem upgraden!
Goed om te horen. Helaas boot hij hier nog steeds die 2.3.6 niet. Welke kernel moet ik hebben?Gumball schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:13:
Update van Dennus gedraaid en het lijkt allemaal prima te werken, bedankt hoor!
Geen idee. heb gewoon jouw advies opgevolgd en met Odin geflashed. Kwam van 2.3.5 stock.DennusB schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:13:
[...]
Goed om te horen. Helaas boot hij hier nog steeds die 2.3.6 niet. Welke kernel moet ik hebben?
Is er ook een manier om die T-Mobile crap rom van mijn toestel af te halen en de officiele Samsung rom er op te zetten? Bij voorbaat dank.
Ik heb de versie die jij hebt geflashed niet bekeken, dus weet zo snel niet of het nodig zou zijn om zowel de ROM als kernel te flashen. Vooral omdat anderen dezelfde versie als jou wel zonder problemen hebben kunnen flashen.
Ja, flash een stock rom + kernelAnnihilism schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:14:
Is er ook een manier om die T-Mobile crap rom van mijn toestel af te halen en de officiele Samsung rom er op te zetten? Bij voorbaat dank.
Google is hiervoor je beste vriend
Toestel wipe'enDennusB schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:59:
Ik heb net de GT-I9100_XEO_I9100XXLPQ_I9100OXALPQ_I9100XXLPQ.7z geflasht via ODIN, met re-partition uit. Maar nu blijft hij bij het booten hangen op het Samsung S logo (die gekleurde grote S).
Wat moet ik doen?
Dus de update via Odin heeft jou toestel niet ge-wipe'd?Razer schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:10:
Hier helemaal over, draait echt super, alle gegevens behouden en out of the box werkt alles nog! =)
[ Voor 28% gewijzigd door Xmoo op 13-03-2012 10:16 ]
Hoe?
Ja, gewoon een niet T-mobile ROM flashen met OdinAnnihilism schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:14:
BTW, voor de mensen die ICS zonder TW willen, installeer gewoon een andere launcher. Nova is goed (gebruik ik nu) maar Apex Launcher schijnt nog beter te zijn (heb alleen geen zin om al mijn apps daarin weer goed te zetten, dus dat doe ik na een wipe wel een keer).
Naar dat woord was ik op zoek, kwam er even niet op.
Maar inderdaad even in download mode opstarten en toestel wipen, dat lijkt het probleem wel op te lossen.
2sec Google werk
"Performing a factory data reset using phone buttons
1.Turn off SGS2.
2.Press and hold down Volume Up + Home + Power buttons at the same time.
3.Release all buttons when you see SGS2 Logo.
4.Android system recovery will be loaded then.
5.Select wipe data/factory reset. (Volume buttons to go up or down, select with Home button)
6.Select Yes — delete all user data.
7.Finally, select reboot system now."
Thanks. Done. Nu weer wachten... hahaXmoo schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:17:
[...]
2sec Google werk
"Performing a factory data reset using phone buttons
1.Turn off SGS2.
2.Press and hold down Volume Up + Home + Power buttons at the same time.
3.Release all buttons when you see SGS2 Logo.
4.Android system recovery will be loaded then.
5.Select wipe data/factory reset. (Volume buttons to go up or down, select with Home button)
6.Select Yes — delete all user data.
7.Finally, select reboot system now."
Edit : Dat was het
[ Voor 3% gewijzigd door DennusB op 13-03-2012 10:20 ]
Ik heb een probleem met mobile odin pro...
Ik heb de poolse firmware op mijn telefoon gezet en wou deze flashen met mobile odin.
Echter vindt ik nergens de file op mijn mobile odin pro.
Moet ik nog iets speciaals doen?
Ik heb de poolse firmware op mijn telefoon gezet en wou deze flashen met mobile odin.
Je moet die zip uitpakken, dan krijg je een .tar bestand en vervolgens in het PDA gedeelte flashen.frye schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:20:
Ik heb een probleem met mobile odin pro...
Apex Launcher lijkt mij wel een interessante launcher voor als ik de update heb gedaan.The_Fes schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:16:
[...]
Ja, gewoon een niet T-mobile ROM flashen met Odin
BTW, voor de mensen die ICS zonder TW willen, installeer gewoon een andere launcher. Nova is goed (gebruik ik nu) maar Apix Launcher schijnt nog beter te zijn (heb alleen geen zin om al mijn apps daarin weer goed te zetten, dus dat doe ik na een wipe wel een keer).
Altijd LauncherPro gebruikt, maar deze launcher wordt totaal niet meer onderhouden.
Go Launcher is wel een aardige vervanging tot nu toe.
De poolse ICS 4.0.3 draait prima hier
Lekker vlot en alles doet het zo te zien!
Iemand idee hoe ik Facebook contact foto's terug krijg?
Dat is enige dat ik nog mis bij me contacten haha
Tevens lijkt het firmware een officiele non-wipe te zijn.
Oftewel je hoort je bestanden te behouden, dus het kan zijn dat de 1e keer booten lang kan gaan duren.
Voor de mensen die wel nog de flash counter willen verwijderen, op XDA vind je de oude bootloader die je kunt flashen via ODIN.
Oftewel je hoort je bestanden te behouden, dus het kan zijn dat de 1e keer booten lang kan gaan duren.
Voor de mensen die wel nog de flash counter willen verwijderen, op XDA vind je de oude bootloader die je kunt flashen via ODIN.
Iemand enig idee of de officiele ICS al te rooten is? Dan kan ik titanium backups terugzetten!
Via CF-Root is het al te rooten.DennusB schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:23:
Iemand enig idee of de officiele ICS al te rooten is? Dan kan ik titanium backups terugzetten!
http://download.chainfire..._XX_XEO_LPQ-v5.3-CWM5.zip
[ Voor 15% gewijzigd door Xmoo op 13-03-2012 10:25 . Reden: Link erbij :) ]
Instellingen > Account- en sync. instel. > Facebook (of gewoon alles) syncenRazer schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:22:
Iemand idee hoe ik Facebook contact foto's terug krijg?![]()
We zien veel te veel vragen voorbij komen die zelf door enig onderzoek ook kunnen worden opgelost, vanaf nu gaan we hier mensen op aanspreken!
Cogitationis poenam nemo patitur
Kan niet alles zelf met enig onderzoek opgelost worden?Bullet NL schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:27:
[mbr] We zien veel te veel vragen voorbij komen die zelf door enig onderzoek ook kunnen worden opgelost, vanaf nu gaan we hier mensen op aanspreken! [/]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Geprobeerd, alleen foto's komen niet terug haha, misschien straks toch maar even full wipe doenAudiowaste schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:24:
[...]
Instellingen > Account- en sync. instel. > Facebook (of gewoon alles) syncen
Want discussieren mag niet? Sorry hoor, maar beetje raar. "Hey! Hij heeft een beginner vraag, laten we hem waarschuwen dat dat niet mag. We willen hier echt geen beginners" Zo komt het een beetje over. Jammer.
Maar goed, on topic. Welke dag denken jullie voor Nederland? Donderdag? Vrijdag? (ja ik heb google gebruikt)
Maar goed, on topic. Welke dag denken jullie voor Nederland? Donderdag? Vrijdag? (ja ik heb google gebruikt)
Gedaan. Alleen daarna is de market foetsieXmoo schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:24:
[...]
Via CF-Root is het al te rooten.
http://download.chainfire..._XX_XEO_LPQ-v5.3-CWM5.zip
Omdat Samsung het gefaseerd wil uitrollen. Zodat als het fout gaat ze niet iedereen tegelijk hebben.NPrimus schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:33:
Waarom niet vandaag?
Gewoon handmatig installerenAnoniem: 421137 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:34:
Ik kan echt niet wachten op de update. Hoop dat hij snel komt!
Voor de mensen die op zoek zijn naar een officiele firmware van de Galaxy S2 NL en dan unbranded.
De link naar de officiële op de XDA is extreem traag en duurt 24 uur om te downloaden.
In plaats daarvan kun je op spotnet (nieuwsgroepen) zoeken op
"Galaxy S2". Dan zie je een post staan met "Samsung Galaxy S2 Originele software"
Deze bevat de kernel en firmware voor een unbranded 2.3.6 installatie op je S2 en download gewoon met volle snelheid, dus dan hoef je geen eeuwen te wachten op je bestand.
De link naar de officiële op de XDA is extreem traag en duurt 24 uur om te downloaden.
In plaats daarvan kun je op spotnet (nieuwsgroepen) zoeken op
"Galaxy S2". Dan zie je een post staan met "Samsung Galaxy S2 Originele software"
Deze bevat de kernel en firmware voor een unbranded 2.3.6 installatie op je S2 en download gewoon met volle snelheid, dus dan hoef je geen eeuwen te wachten op je bestand.
Volgens mij moet je meestal na root en/of custom rom het google apps pakket nog los installeren.
Hij heeft een stock rom geïnstalleerd, dus de market zou hier wel zichtbaar moeten zijn.PcFer schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:38:
[...]
Volgens mij moet je meestal na root en/of custom rom het google apps pakket nog los installeren.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Mooi, de nieuwe ICS update is er. We verwachten wel eigen initiatief binnen dit topic, achteloos een vraag neer plempen van “ik kan hem niet vinden?” of ”welke moet ik hebben?” is niet toegestaan! Via een goede zoekwebsite en/of XDA is zelf prima te lezen hoe je aan de juiste update moet komen.
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.
Mooi, de nieuwe ICS update is er. We verwachten wel eigen initiatief binnen dit topic, achteloos een vraag neer plempen van “ik kan hem niet vinden?” of ”welke moet ik hebben?” is niet toegestaan! Via een goede zoekwebsite en/of XDA is zelf prima te lezen hoe je aan de juiste update moet komen.
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.