-= Very annoying forum person =-
- master_viper
- Registratie: November 2001
- Laatst online: 06:30
:strip_icc():strip_exif()/u/40238/crop5db00a1c08c01_cropped.jpeg?f=community)

Dit is de XX versie uit Oost-Europa !!!
[Voor 21% gewijzigd door JoeCool op 13-03-2012 20:12]
If you're willing to CHANGE the WORLD, let LOVE be your ENERGY
Ik heb hem bij de instellingen ook gewoon als QWERTY staan, maar sinds ik geupdate heb zijn ze dus verwisseld.
Beetje irritant

Scherm heeft ruim 2,5 uur aangestaan:
Iemand ditzelfde probleem? De Exchange Services lijken bij mij niet significant veel batterij tijd te gebruiken..
[Voor 5% gewijzigd door Magnolia op 15-03-2012 21:05]
Ontspan.

Want ook ik heb met de official 2.3.6 die ik momenteel draai soms spontane reboots terwijl de telefoon gewoon niets ligt te doen op mijn bureau

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Plaatje bij het praatje:
[Voor 9% gewijzigd door Ophidian op 17-03-2012 20:17]
ZO SE LG Neon 2 - 5,76 kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - CSun 320 - 3,84 kWp - Shade: High - PVoutput | Daikin L/L Warmtepomp | Zappi V2 | Corsa-E GS-Line
Heb je toevallig de Facebook app draaien? Deze zorgde bij mij voor een battery drain, zonder dat hij in de lijst met applicaties stond bij batterijgebruik. Binnen 6 uur was hij op. Op ICS zorgde swype voor een drain bij mij, maar nadat ik deze uitgeschakeld heb heb ik na 10,5 uur nog 82% batterij over op een gewone werkdagMagiciano schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:22:
Meerdere last van battery drain in ICS? Heb gezocht naar fixes:
- Geen syncing met Exchange servers.
- Wifi sleep mode.
- Dev: strikte modus ingeschakeld
- Dev: Forceer GPU weergave
- Dev: Toon alle ARN's.
- Dev: Geen achtergrond processen toestaan.
Toch neemt android systeem 80% van de battery usage in, en daardoor is de batterij in 6 uur leeg in idle mode. Tijdens gebruik in 2-3 uur.
Enig idee wat ik nog meer kan proberen?

ZO SE LG Neon 2 - 5,76 kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - CSun 320 - 3,84 kWp - Shade: High - PVoutput | Daikin L/L Warmtepomp | Zappi V2 | Corsa-E GS-Line
Okay, vaag. Met de standaard Samsung mail app gaat het wel prima trouwens...Morgoth schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:40:
Dat helpt niet, die heb ik standaard geinstalleerd staan. Maar je hebt geen 'preview' knopje meer, zoals in de oude gmail, waardoor je hem via een andere app kan downloaden. Staat gewoon onder het bestand alleen een knopje 'informatie' en als je daar op klikt krijg je die melding.

Nickname does not reflect reality
Same here. Die nieuwe functie van de LP2 Roms is echt bizar geniaal gewoon!Anoniem: 384711 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:35:
Zit al de hele dag te browsen en batterij nog steeds op 100%
lanerios schreef op zondag 25 maart 2012 @ 11:45:
bron van Samsung zelf graag, geen fansites..
Wil hem niet via Odin uppen, maar heb het even via Twitter aan T-Mobile gevraagd.Hades.NL schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:27:
Waarschijnlijk wel, maar vraag het anders aan T-mobile.
Je kunt sowieso altijd gewoon je een unbranded firmware er met Odin opzetten (voor uitleg moet je ff door dit topic heen lezen).
*** edit ***
Gaat er komen, maar wanneer kunnen ze nog niet zeggen.......
[Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 27-03-2012 09:38]
Telefoon wordt weinig gebruikt (zie screenshot), maar is veel wakker. Met wifi hele dag aan (zonder dat het gebruikt wordt) gaat hij 8-9 uur mee, wifi uit misschien 10 uur.
Wake-locks vallen ook best mee: http://tinypic.com/r/34e2ik7/5
Volledige wipe/factory reset gedaan en daarna XXLPQ via Ondin geïnstalleerd.
Ik hoop dat dit met nieuwere ICS builds beter is.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Vlingo verwijderen uit /system/appEwivis schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:16:
Dubbelklik op de homebutton doet nu weer voicecommand bij mij... kan ik dat nu uitzetten of moet ik weer wachten op tweaks ?
Met Wanamlite LP3 net met AnTutu 6122 punten gehaald (stock kernel, 1200MHz, ondemand).en niet dat scores zo boeiend zijn hoor, maar ik krijg in antutu 4950 punten en met checkrom v6 6200...
[Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 27-03-2012 22:43. Reden: Plaatje toegevoegd]
kan je screen uploaden om te kijken waar de verschillen zitten? :-) en vlingo ga ik even verwijderenBrad Pitt schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:41:
[...]
Vlingo verwijderen uit /system/app
[...]
Met Wanamlite LP3 net met AnTutu 6122 punten gehaald (stock kernel, 1200MHz, ondemand).

vlingo staat er niet bij? voicesearch.apk dan?
zie toch wel degelijk verschil bij ram e.d.
p.s. hoe heb je die battery % gedaan en het theme sowieso?

edit: al gevonden op xda... accu is leeg... en als je em in de power doet dan gaat ie wel aan, maar daarna sluit hij zichzelf direct weer af... lekker is dat... blijkbaar kost ics meer dan gb als hij helemaal leeg is...
[Voor 36% gewijzigd door Ewivis op 27-03-2012 23:10]
AMD Ryzen 5900x / 32GB@3600mhz / Gigabyte 3080 TI Gaming OC
Brad Pitt schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:41:
[...][...]
Met Wanamlite LP3 net met AnTutu 6122 punten gehaald (stock kernel, 1200MHz, ondemand).
[afbeelding]
Dat lukt met 2.3.6 ook aardig!
Met de Apex Launcher is dat weg ja. Heb gewoon in de settings van die Launcher ingesteld dat een dubbelklik op welk homescherm dan ook de search functie oproept. Werkt minimaal even snel en ook gewoon primaEwivis schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:44:
Edit: als je de menu knop ingedrukt hield had je altijd een google search(voor apps enzo) die is nu weg right? Kan die nog worden geactiveerd?

[Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 28-03-2012 13:32. Reden: Screenshot toegevoegd / verkleind]
Deze en nog meerAlbert020 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:21:
Welke talen heeft deze allemaal ?

Maar heb gemerkt dat als ik me phone nu aansluit via me PC met KIES,
er geen update meer via kies gedownload kunnen worden, heeft iedereen die met deze versie ?
Ben hem momenteel aan het downloadenSigns schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:58:
[...]
Sja, ik zie hem ook (nog) niet. Weet niet waar ze hem dan vandaan halen
Op Check Fus Downloader zie ik het volgende:
Product Code: GT-I9100LKAXEO
Latest firmware: I9100XXLPS/I9100OXALPS/I9100XXLPS/I9100XXLPS
Modified: 26-3-2012 18:52:22
Te downloaden via http://samsung-updates.com/
Polen heeft dus "weer" een firmware gekregen.
Als ie niet kan uppen krijg je deze melding.Anoniem: 192811 schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:20:
[...]
OK, ik neem wel ff contact op met Redcoon, ff kijken wat zij zeggen.
Maar ik heb hem wel binnen gehaald met Check fus downloader v2.1n00bs schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:23:
[...]
Heel vreemd, weet jij of iemand anders of het mogelijk is om geforceerd een losse CSC file te gebruiken bij deze Rom en dus opnieuw flashen...
[Voor 15% gewijzigd door Albert020 op 02-04-2012 16:31]
Klok is gewoon weg als je die uit zet...n00bs schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:01:
Die opties waren er al, inc de NOG STEEDS aanwezige bug dat de klok altijd op je lockscreen wordt weergegeven, ongeacht dit uit staat.
En weer lekker terug naar een mooie gethemede LP3. Merk nul verschil plus dit ziet er niet uit

Je meent het!!!!Albert020 schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:50:
Kun je gewoon bij instellingen gewoon aanzetten hoor !
Kan niet meer. Restoring. Weg met die saaie zooi.
Bliss! It's good to be back. Even smooth. Even snel. Way mooier. Happy

[Voor 17% gewijzigd door Brad Pitt op 02-04-2012 16:58]
Dit is het resultaat: (Dit is op een XEN toestel)
Nu wou ik toch nog eerste even hier vragen of iemand dit al geprobeerd heeft en of het wel slim is

Vroeger werkte dit erg goed met de SGS, maar voor de SGS2 + ICS kan ik er niet veel over vinden.
Dat is geen arrogantie, dat is een cultuurkloof die ze bij HTC beter oppakken dan bij SamsungAnoniem: 421137 schreef op maandag 02 april 2012 @ 23:33:
[...]
Hier ben ik het helemaal met je eens. Terwijl htc precieser is en wel met je wilt praten dat samung dat niet. Moet je na gaan hoe arrogant ze eigenlijk wel zijn dan.

Als HTC-gebruiker merk je dat er aan die kant van het hek ook genoeg dorre plekken in het gras zitten trouwens

overigens, als je een ICS rom wilt, flash gerust de LP3 (UK) of LPS (Polen) release. Ik zou de laatste pakken omdat deze geen O2 branding heeft, maar verder is alles gesupport, zelfs de NL taal. Als je flashed met Odin en niet root, is er al helemaal niets aan de hand, want de rom is een officiele, en daarom gaat je flashcounter niet omhoog.
Nederland is de komende weken echt wel een keer aan de beurt, maar waarom wachten... ICS is veel te lekker (hoewel de TW launcher een hoop verziekt, maar daar zijn Nova/Apex/Trebuchet launchers voor

Pest-screenshotje

[Voor 17% gewijzigd door Henk op 03-04-2012 00:49]
Vanwege het feit dat de widgets drawer dan goed werkt bedoel je? Heb die uit gezet in Apex plus ziet de "nieuwe" manier van widgets toevoegen er sowieso niet uit dus probeer dat zo weinig mogelijk te doenHenk schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:05:
[...]
Heeft er mee te maken dat Apex het pas echt lekker gaat doen als je hem in je system pushed

Ja idd, maar hou het nu even bij LPS, kan anders elke dag wel gaan flashen hahahaSnoop schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:10:
Nou het komt steeds dichterbij..Luxemburg is nu aan de beurt (LP4).
Kan niet meer lang duren, lijkt me. Als al die vervelende bugs er maar zijn uitgewerkt. Het is eigenlijk van de zotten dat ze nu nog allerlei bugs uit de software moeten halen. Een aantal bugs is van dien aard dat Samsung deze al lang had moeten wegwerken, nog voordat ze de update uit gingen rollen. Ze hebben hun aangegeven deadline niet gehaald en in mijn ogen hebben ze keihard gefaald,

[Voor 126% gewijzigd door Albert020 op 03-04-2012 12:03]

[Voor 10% gewijzigd door Albert020 op 03-04-2012 19:43]
Is de luxemburg firmware overigens
[Voor 7% gewijzigd door Kirretje op 04-04-2012 11:40]
Kan je ook testen door *#0*# te "bellen" en dan te kiezen voor de vibratie testFist schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:30:
Ik vermoed zelf niet dat de trilmotor kapot is, aangezien ik heel soms heb, dat de telefoon wel normaal trilt. Voor eventjes doen alle trilfuncties het gewoon, maar als ik hem dan wegstop en later weer kijk, dan doen ze het allemaal weer niet.

Moet je de afbeelding er wel goed bij zetten:Kirretje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:34:
Hier even een screen van batterij i.c.m. deb Luxemburg firmware. Vergelijkbaar met 2.3.6. Voor de duidelijkhei. Scherm aan tijd is 2 en half uur.
[afbeelding]
Same problem here.. een klas genoot vraagt of ik even zijn SGS zou willen update..grunnsat schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:44:
Vandaag weer even getest met Kies of ICS beschikbaar is voor mijn Galaxy 2. En jawel, Kies meldt dat ik eerst Kies moet updaten en daarna de firmware kan laden! Dus ik klik op Kies upgraden, en krijg dan te zien dat mijn Kies al de laatste versie is. Dat is mooi, maar een mogelijkheid om de firmware te upgraden krijg ik niet. Kies blijft vragen om eerst Kies te updaten. Hoe los ik dat nu weer op ???

Regelmatig gebruik LPS 4.03 ( is niet slecht )awenmaek schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:45:
[...]
Nope. Originele batterij.
Wifi constant aan, push mail exchange en push gmail en pop3 om de 30 minuten aan.
De 5 dagen is wel behaald zonder veel gebruik (1 belletje, een paar smsen).
Als ik een uur in de trein zit te surfen gaat die veel sneller leeg natuurlijk.
?! Lang drukken op een icoon en kiezen voor "Rename".Anoniem: 192811 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:20:
Hoe doe je dat dan, ik kan het iig niet vinden.
[Voor 17% gewijzigd door Brad Pitt op 06-04-2012 09:25. Reden: Screenie added]
Als je op een contact clickt met meerdere nummers krijg je zo'n schermpje te zien met daarin de gegevens van het contact en uiteraard alle onderlinge telefoonnummers. Klik je dan lang op één van die nummers zie je dit:RayMan schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:34:
In GB stelde ik mobiel in als default (via lang ingedrukt houden dacht ik) en het was opgelost. Nu kan dat blijkbaar niet meer of is er een andere plek om dit in te stellen?
Dat werkt toch gewoon prima? Als je de volgende keer dat contact belt pakt 'ie automatisch dát nummer?
Haha grapjas, ik loop als sinds Android 1.0 mee. ICS is echt de lelijkste versie ooit.Henk schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:12:
[...]
Jij bent duidelijk geen android user... maak eens screenshots van wat je lelijk vindt? En lelijk ten opzichte van wat?
Bijvoorbeeld dit alleen al:
De nieuwe is meer gekarteld, icons zijn groter en lelijker en clock font is veel te groot.
Of het in stukken gehakte telefoon icoontje... damn.
[Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 07-04-2012 12:29]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Uitermate gelukkig meePhusebox schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:26:
ICS is echt de lelijkste versie ooit.

Themaatje(s) zoals Vertumus Domination en/of 15 toggles mod er overheen (mits deodexed) en klaarmaffe schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:44:
Hij doet netjes een upgrade! Alle apps werken, contacten prima. En ja wat me meteen opvalt is die lelijke balk boven in. Batterij is vierkant groen blok. Raar wifi icon met pijltje. Driehoek glijbaan voor ontvangst.

Even gecheckt, krijg ook de melding dat er een update beschikbaar is.
Kan deze alleen niet installeren via Kies omdat ik de Lux versie er al op heb staan. Even wachten totdat de file op sammobile staat dus.
PS:
KPN telefoon, geloof unbranded dus...
[Voor 5% gewijzigd door R86Bakker op 09-04-2012 23:49]
Anoniem: 346095
[Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 346095 op 10-04-2012 10:21]
[Voor 56% gewijzigd door thobe op 12-04-2012 10:09]
Ik denk dat je inderdaad iets fout hebt gedaan, aangezien ik na het flashen met Odin wel de melding van Kies krijg dat dit de nieuwste firmware is.Anoniem: 192811 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:42:
[...]
Wil ik best doen, maar hoe zet je je toestel uit na de wipe met Odin, misschien doe ik het wel fout door de accu ff los te halen.
Ik heb hierbij de volgende instructies gebruikt:
1) Kies uitzetten op PC
2) download Odin 1.85
3) Ga naar http://www.sammobile.com/...=1&m=GT-I9100&r=1 en maak een account aan en download: I9100XWLP7 2012 April I9100XENLP3 Netherlands
(daarna de zip file uitpakken, dan houd je een .tar.md5 bestand over die je nodig hebt)
4) Zet je telefoon uit, doe hem aan door: volumeknop OMHOOG, home button en powerknop indrukken
Zodra I9100 in beeld komt, alle knoppen loslaten
5) kies Wipe CACHE partition (niets anders dan dat! je raakt geen data kwijt!)
6) zet je telefoon uit
7) doe hem aan door: volumeknop OMLAAG, home button en powerknop indrukken
Zodra I9100 in beeld komt, alle knoppen loslaten en druk volume omhoog (continue)
8 ) Sluit je telefoon aan op je PC en Odin zegt: ADDED (als het goed is)
9) Bij de knop PDA, laadt je de gedownloade Rom van punt 3
10) Rest van de instellingen laten staan en flashen maar!
It's all about technology
Heb hier het zelfde !Anoniem: 192811 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:04:
[...]
Nu ging het wel, maar heb nog steeds PHONE: i9100XXLPS
Maar nu staat er bij CSC: Unknown ?
Hoe kan dat nu weer?
[Voor 13% gewijzigd door Albert020 op 12-04-2012 11:10]
Bij mijn collega's is er één met een relatief nieuwe S2 welke na mij begonnen was met updaten maar ondertussen klaar is. Een tweede collega beweert dat de update een uur in beslag neemt.
Surfin' paradise!
[Voor 11% gewijzigd door Albert020 op 12-04-2012 11:55]
mr.DJ95 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:35:
ice cream sandwich of ics , net geupdate met mn galaxy s2 via kies, niet het meest fijne programma om mee te werken maar het werkt. De update koste mij welgeteld 15minuten en was daarna klaar voor gebruik, onee , je moet van Samsung Mobile NL geweldige bloatware instaleren die je helemaal niet op je geweldige ics installatie wilt hebben. Ook de launcher die word mee geïnstalleerd met ics vanuit kies is niet om naar huis te schrijven dus een regelrechte aanrader is NOVA launhcer , deze laucnher zorgt voor een "kale" ics zonder samsung icons en widgets die toch geen nut hebben en verschrikkelijk veel resources vragen. Waar ik wel tevreden over was de snelheid van ics , alles werkte soepel en zonder haperingen ook de Gmail app is mooier en functioneler dan op 2.3.5/6. met de nova launcher krijg je dus een mooie ics omgeving op je galaxy s2 zonder de gedateerde touchwiz interface. helaas kreeg ik niet de mooie nieuwe muziekspeler app van google(ics) mee die wel op de nexus zit deze mooie app moet samsung weer verpesten door de lelijke fletse android muziek speler app het werkt maar niet mooi en prettig.
Eerst moet ik zogenaamd Kies bijwerken om te upgraden dus dat wil ik doen en dan krijg ik deze melding...
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

En heb deze stappen gevolgd:
) Kies uitzetten op PC
2) download Odin 1.85
3) Ga naar http://www.sammobile.com/...=1&m=GT-I9100&r=1 en maak een account aan en download:
(daarna de zip file uitpakken, dan houd je een .tar.md5 bestand over die je nodig hebt)
4) Zet je telefoon uit, doe hem aan door: volumeknop OMHOOG, home button en powerknop indrukken
Zodra I9100 in beeld komt, alle knoppen loslaten
5) kies Wipe CACHE partition (niets anders dan dat! je raakt geen data kwijt!)
6) zet je telefoon uit
7) doe hem aan door: volumeknop OMLAAG, home button en powerknop indrukken
Zodra I9100 in beeld komt, alle knoppen loslaten en druk volume omhoog (continue)
Sluit je telefoon aan op je PC en Odin zegt: ADDED (als het goed is)
9) Bij de knop PDA, laadt je de gedownloade Rom van punt 3
10) Rest van de instellingen laten staan en flashen maar!
Wat doe ik verkeerd?
Bij mij klikt ie nog wel hoor, dit kun je gewoon instellen bij camera instellingen....BertP schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:15:
[...]
sorry, woordje vergeten, de camera klik bedoelde ik...
BTW.
Als ik me phone nu aan KIES! hang zeg ie steeds:
[Voor 20% gewijzigd door Albert020 op 12-04-2012 16:21]

Dit zie ik als ik op KIES aansluit
[Voor 5% gewijzigd door BertP op 12-04-2012 16:31]
Ik dus:BertP schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:31:
Ik vind het wel prima dat hij niet aanstaat eigenlijk, stoorde me er aan bij de vorige
Dit zie ik als ik op KIES aansluit
[afbeelding]
Ja ik ook, maar dan is het alsnog wel raar dat we exact dezelfde software gebruiken die er op dezelfde manier op is gezet en bij mij KIES wel werkt en bij jou niet. Misschien hebben we andere versies van KIES?
Van mij is nieuwer ?
[Voor 19% gewijzigd door Albert020 op 12-04-2012 16:45]
Unbranded toestel.
Edit:
Als ik klik op "kies bijwerken" zegt ie dat de meeste recente versie al is gedownload...

[Voor 28% gewijzigd door rickyy op 12-04-2012 16:53]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Schiet mij maar lek ik weet het nu niet meer...Albert020 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:49:
[...]
Hahaha, dat is zeker maf, 2.3 is volgens mij de laatste en nieuwste....
Wie heeft dit ook en hoe kan ik dit oplossen? Heb al van alles geprobeerd. Nieuwe wipe gegeven, fabrieksinstellingen etc.
Nu heb ik al apps verwijdert maar dat is maar een klein beetje ruimte.
Als ik zo kijk kan ik ook nooit 3000mb vrij krijgen als je het vrije en het gebruikte bij elkaar op telt.
Waarom zit dit zo vol?
Wil graag updaten maar zo lukt 't niet.
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Kies zelf laat ook geen updage zien.
Dit geeft Kies aan:
Bij mij ook niets
dit vond ik trouwens op twitter als meest recentelijke bericht:
Ik krijg bij KIES alleen het volgende scherm, als ik firmware upgrade probeer te doen dan krijg ik 'Initialisatie niet ondersteund' zoals je ook op het plaatje ziet. Ik heb dit geprobeerd op 3 netwerken, mijn werk netwerk, mijn werk zijn guest netwerk (minder poort restricties) en mijn thuis ziggo netwerk.
Bedoelde eigenlijk deze:Dennis-L schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 15:42:
Het vinkje bij Trillen en Bellen bedoel je?
links bovenin
Vind dat niet echt best..
BetterBetteryStats downloaden en info even hierneerzetten?Polster schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:08:
[...]
Op de screenshot is te zien dat je telefoon wel constant 'wakker' is. Blijkbaar zorgt een app er voor dat je telefoon niet in deep-sleep raakt.
[Voor 11% gewijzigd door BertP op 16-04-2012 16:24]
Indien root:leonmm schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:26:
Heb een raar probleem heb net een full wipe gedaan, heb de poolse versie op het toestel staan. Als ik hem nu opstart, kom ik niet verder dan dat ik te zien krijg TW-launcher is stopped. Verder kom ik niet batterij er al uitgehaald en opnieuw een full wipe gedaan.. Weet iemand wat de oorzaak kan zijn? Lijkt wel of hij een file mist of iets dergelijks.
Nandroid terugzetten of andere ROM flashen
Indien geen root:
Odin, FW flashen, klaar
Nee hoor, de datum staat boven het weer...TNJ schreef op woensdag 18 april 2012 @ 01:26:
[...]
De datum staat in 'gingerbread' links in de balk... en verschijnt over de linkse notificatie icoontjes heen, zodra je met je vinger bovenin het scherm drukt. (waarna je de balk omlaag kunt halen)
[Voor 28% gewijzigd door AllSeeyinEye op 18-04-2012 09:01]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Toen ik vanmiddag een sms'je van hi kreeg dat ik op de helft van mijn verbruik zit ging bij mij een belletje rinkelen (omdat ik deze nooit krijg). Ik ging in netcounter kijken naar mijn data verbruik en zag dat ik vandaag via wifi 11 mb heb verbruikt maar via hi 162 mb... terwijl hij gewoon op mijn bureau ligt en ik een paar mailtjes en wat whatsappjes binnen heb gehad..
Iemand enige idee hoe dit kan? Ik heb dit voor mijn update naar ICS nooit gehad, altijd stabiel verbruik...
zo?Henk schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:01:
[...]
welke app is verantwoordelijk voor de wakelocks?
Yeps, zag hem ook al staan:grmpf schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:01:
Aha! ICS wordt op dit moment OTA binnengehaald op mijn Vodafone-branded S2 :-) Vodafoneklanten kunnen dus los!

Ik vermoed dat jij Swiftkey X hebt gezien.leonmm schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:35:
Zag ergens in dit forum dat de witte letters van toetsenbord oranje waren. Is dit in te stellen of via google play te downloaden?
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
hmm nog een keer geprobeerd en krijg hetzelfde resultaat. Kies (

[Voor 29% gewijzigd door Sharky op 20-04-2012 13:23]
This too shall pass
Wat is er mis met de huidige custom ROM's?Pe Nis schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 09:34:
[...]
Yip...ik blijf ook voorlopig op 2.3.6 met customized ROM. Doe alles met ODIN: kernels, bootloaders (i.c.m. jig) Nog nooit, en werkelijk nog nooit gezeik gehad. Lange standby tijd, geen vastlopers, helemaal niets. Alles syncen, geen probleem. Ik wacht wel op een stabiele ICS en volg dit forum op de voet. Ter info, heb een unbranded toestel.
Screenshot van schermtijd vergeten te maken, is 4h 05m.
edit:
wifi bijna altijd aan
data alleen 's nachts uit
autosyc alleen 's nachts uit
gmail en exchange mail op push
[Voor 8% gewijzigd door AllSeeyinEye op 01-05-2012 10:55]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Het werkt gewoon helemaal perfect hoor op ICS...RedShift schreef op zondag 06 mei 2012 @ 13:33:
Na manueel build.prop te bewerken hetzelfde probleem, dus het blijkt helemaal niet meer te werken op ICS.

raro007 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:22:
voor dat je het installeerde stond aan het eind met lap tekst wat er verbeterd werd, alleen had ik dat niet goed gelezen.![]()
hastig spoed is zelden goed.

[Voor 23% gewijzigd door Megapaul op 18-05-2012 09:27]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Dit is met een Sammy based ROM (DarkyROM ICS v1).
feli, pcfreak, met je 60e verjaardag!

[Voor 15% gewijzigd door AllSeeyinEye op 18-05-2012 13:36]

2000mAh-batterij, geen push-mail, wel whatsapp. Weinig gebruikt afgelopen tijd

XEN ROM 4.0.3 LP7 (gewoon de eerste officiele ICS-rom van Samsung voor NL unbranded)
[Voor 29% gewijzigd door woekele op 22-05-2012 20:28]
De reden was "Increased Stability" ofzo. Heb daarna al twee of 3 random reboots gehad

Ik heb na de OTA update naar ICS nooit een full wipe gedaan ofzo. Geen zin om mn data kwijt te raken.
Wellicht dat het daar aan ligt.
It's always DNS...
Dit topic is gesloten.
Mooi, de nieuwe ICS update is er. We verwachten wel eigen initiatief binnen dit topic, achteloos een vraag neer plempen van “ik kan hem niet vinden?” of ”welke moet ik hebben?” is niet toegestaan! Via een goede zoekwebsite en/of XDA is zelf prima te lezen hoe je aan de juiste update moet komen.
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.