Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-04 15:58
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1297684845.jpeg

Welkom in het SAMSUNG GALAXY SII (verwachte) levertijden en abonnementen topic

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de SAMSUNG GALAXY SII en dan met de nadruk op de daarbij horende (verwachte) levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:

1. Discussie over mooie aanbiedingen voor de SAMSUNG GALAXY SII.
2. Discussie en meldingen over wanneer we de SAMSUNG GALAXY SII kunnen verwachten in de winkels.
3. Vragen over aanbiedingen die bij de SAMSUNG GALAXY SII horen.

Wat we niet in dit topic willen zien:

1. Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
2. Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
3. Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
4. Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals Kijk, hij is goedkoop!''
5. Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

Voor TechTalk / specificaties / reviews / gebruikerservaringen en andere posts die niet direct te maken hebben met levertijden en/of abo's moet je hier zijn.

Tot slot is de pricewatch: SAMSUNG GALAXY SII Zwart een goed begin om voor een mooie prijs de SAMSUNG GALAXY SII te regelen.

*Met dank aan deze topicstart!
Waarschuwing:
Het is duidelijk geworden dat de Samung Galaxy SII vanaf vandaag leverbaar is geworden. Nutteloze berichten als "ik heb hem" of "hij ligt thuis" en andere berichten met deze strekking zijn ongewenst en daarmee niet nodig in dit topic! Hou hier rekening mee wanneer je een bericht wil plaatsen.

Het is hier geen slow chat! Vanaf nu inhoudelijke berichten posten anders gaat het topic definitief op slot.

Simpele oneliners als; Ik heb hem besteld, hij is onderweg, Ik heb hem geannuleerd etc. zijn niet nodig en daarmee ook niet meer toegestaan in dit topic.

[ Voor 18% gewijzigd door Golf2vr6 op 19-05-2011 21:44 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
570,00 los, en in combinatie met diverse abo's:
http://www.phoneshop.nl/t...0627&m4n_aid=578&ref=7898

599,00:
http://www.smartphoneshop.../samsung-galaxy-s-ii.html

[ Voor 8% gewijzigd door Golf2vr6 op 19-02-2011 19:19 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Ben benieuwd, want er werd gezegd dat ie pas rond mei/juni beschikbaar zou zijn?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

575 was de adviesprijs toen de SGS net uit was. maanden daarna viel het naar 500 en nu is het op 450 maar zag hem pas ook al voor 350. Dus die prijs kan nog verder zakken maar 575 lijkt mij realistische.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 30-04 16:58
Ik ben benieuwd, al vind ik 600 euro voor een telefoon best veel geld, maar het is dan ook niet zomaar een telefoon!

Wat is eigenlijk de bedoeling, gaat de Galaxy S II, de gewone Galaxy S opvolgen, dus is straks alleen nog de Galaxy S II leverbaar, zoals bij bijvoorbeeld de iPhones, of blijven ze naast elkaar, en gaat de Galaxy S in prijs dalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06-2024
Mooie prijs, maar ik blijf stiekem hopen op een prijs rond de 500 euro.
yannickie111 schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 22:55:
Ik ben benieuwd, al vind ik 600 euro voor een telefoon best veel geld, maar het is dan ook niet zomaar een telefoon!

Wat is eigenlijk de bedoeling, gaat de Galaxy S II, de gewone Galaxy S opvolgen, dus is straks alleen nog de Galaxy S II leverbaar, zoals bij bijvoorbeeld de iPhones, of blijven ze naast elkaar, en gaat de Galaxy S in prijs dalen?
Volgens mij was het de bedoeling dat de productie van SGS stopt, omdat ze anders voor beide platformen moeten produceren en dat is niet goedkoop. Ook wil je voorkomen dat mensen toch voor de SGS gaan en de SGS2 links laten liggen.

[ Voor 23% gewijzigd door Relief2009 op 19-02-2011 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Relief2009 schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 23:03:
[...]

Volgens mij was het de bedoeling dat de productie van SGS stopt, omdat ze anders voor beide platformen moeten produceren en dat is niet goedkoop. Ook wil je voorkomen dat mensen toch voor de SGS gaan en de SGS2 links laten liggen.
Maar mensen moeten toch juist de keuze wel hebben?
Nu wordt het straks dan meer, hier koop maar een duurder model, die is beter. Terwijl iemand die mischien niet wil?
Ik had liever gezien dat ze die oude (voorlopig) nog blijven maken, al is het maar dat ze iets goedkoper worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oooskar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-04 21:25
yannickie111 schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 22:55:

Ik denk juist dat ze hetzelfde gaan doen als Apple, gewoon de oude SGS ook er bij laten. Want ze wilden met hun eerste SGS ook al op apple lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
oooskar schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 23:26:
[...]

Ik denk juist dat ze hetzelfde gaan doen als Apple, gewoon de oude SGS ook er bij laten. Want ze wilden met hun eerste SGS ook al op apple lijken.
Maar nu wordt bijvoorbeeld de iPhone 3gs toch niet meer geproduceerd?
Alleen de iPhone 4 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:32

Quindor

Switching the universe....

Ik denk inderdaad dat ze juist de SGS I aanhouden. Dat productie proces zit er inmiddels goed in, dus is goedkoop om te blijven produceren, maar het valt gewoon van het top segment naar het mainstream segment.

Zo gebeurt dat iig met veel hardware.

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quindor schreef op zondag 20 februari 2011 @ 03:38:
Ik denk inderdaad dat ze juist de SGS I aanhouden. Dat productie proces zit er inmiddels goed in, dus is goedkoop om te blijven produceren, maar het valt gewoon van het top segment naar het mainstream segment.

Zo gebeurt dat iig met veel hardware.
Wat ze meestal doen is als ze een nieuwe serie introduceren de oude er inderdaad nog inhouden maar dan worden ze niet in de "rijkere" landen verkocht. De verkoop verplaatsen ze dan naar andere landen. Maar afgezien van een paar mallen die moeten worden gemaakt stelt dat process helemaal niks voor hoor, die fabrieken zitten helemaal modulaire inelkaar dus als ze morgen iets anders moeten produceren dan is dat zo gepiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:32

Quindor

Switching the universe....

Anoniem: 105188 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 04:18:
[...]

Wat ze meestal doen is als ze een nieuwe serie introduceren de oude er inderdaad nog inhouden maar dan worden ze niet in de "rijkere" landen verkocht. De verkoop verplaatsen ze dan naar andere landen. Maar afgezien van een paar mallen die moeten worden gemaakt stelt dat process helemaal niks voor hoor, die fabrieken zitten helemaal modulaire inelkaar dus als ze morgen iets anders moeten produceren dan is dat zo gepiept.
Mee eens, behalve dat het anders produceren zo gepiept is. Hoewel de fabrieken zo in elkaar zitten is het bij het chip bakken toch echt niet zo. Dat kun je een beetje zien als software, dat word constant ge-herprogrammeert om een zo optimaal mogelijk design te krijgen welke zo vaak mogelijk functioneert. Dat geld voor de PCB's, de chips welke ze zelf produceren (hummingbird, etc.), de schermen, you name it. Dus hoe langer ze hetzelfde kunnen blijven produceren hoe goedkoper het voor ze word omdat het efficiënter word naar verloop van tijd.

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quindor schreef op zondag 20 februari 2011 @ 13:06:
[...]

Mee eens, behalve dat het anders produceren zo gepiept is. Hoewel de fabrieken zo in elkaar zitten is het bij het chip bakken toch echt niet zo. Dat kun je een beetje zien als software, dat word constant ge-herprogrammeert om een zo optimaal mogelijk design te krijgen welke zo vaak mogelijk functioneert. Dat geld voor de PCB's, de chips welke ze zelf produceren (hummingbird, etc.), de schermen, you name it. Dus hoe langer ze hetzelfde kunnen blijven produceren hoe goedkoper het voor ze word omdat het efficiënter word naar verloop van tijd.
Gaat een beetje technische kant op maar produceren van eindproduct en produceren van component zijn niet gelijk aan elkaar he. Intern zijn die afdelingen waarschijnlijk ook gescheiden. Samsung Mobile koopt die chips in van Samsung Microelectronics en Samsung Mobile kan het blijkbaar niks schelen of ze nou Samsung of Nvidia gebruiken zolang ze maar een product hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-04 08:59

Dima_2005

T.net-verslaafde

Iemand al eigenlijk een leverdatum gekregen? Ik heb ergens een datum van 01/03 te horen gekregen, elder 14/07, dan ook heel vaak 14/05...

Welke zou nu de juiste zijn, iemand een officiele reactie gekregen van een winkel toevallig?

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmnone
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-02-2023
Anoniem: 105188 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 13:54:
[...]

Gaat een beetje technische kant op maar produceren van eindproduct en produceren van component zijn niet gelijk aan elkaar he. Intern zijn die afdelingen waarschijnlijk ook gescheiden. Samsung Mobile koopt die chips in van Samsung Microelectronics en Samsung Mobile kan het blijkbaar niks schelen of ze nou Samsung of Nvidia gebruiken zolang ze maar een product hebben.
Behalve voor het feit dat koreanen trouwer zijn aan de bedrijven waarvoor ze werken als lassie :P
Samsung werknemers bieden Samsung aan en zijn super trots op HUN bedrijf.
Achja, even zien wat hier uit voorkomt...
Fragmentation sacks balls :(

[ Voor 11% gewijzigd door wmnone op 20-02-2011 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dima_2005 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 18:35:
Iemand al eigenlijk een leverdatum gekregen? Ik heb ergens een datum van 01/03 te horen gekregen, elder 14/07, dan ook heel vaak 14/05...

Welke zou nu de juiste zijn, iemand een officiele reactie gekregen van een winkel toevallig?
Mei lijkt mij logische alleen is het natuurlijk altijd even afwachten met dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
De Samsung Galaxy S II wordt ergens in april verwacht. Prijzen voor een los toestel schommelen tussen de 570 en 599 EURO. In combinatie met een abonnement zal deze uiteraard vele malen lager uitvallen, in sommige gevallen zelfs gratis.

Bron: nieuwemobiel.nl
http://www.nieuwemobiel.n...-S-II-video-hands-on.html

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
yannickie111 schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 23:34:
[...]

Maar nu wordt bijvoorbeeld de iPhone 3gs toch niet meer geproduceerd?
Alleen de iPhone 4 toch?
Er is in de iPhone reeks sinds de 3gs ook een "Goedkoper" instap model beschikbaar.
Toen de 3gs net kwam bleef de 8gb 3g ernaast als "instapper" en nu de 4 er is kan je de 3gs als instapper krijgen.

de Samsung Galaxy S gaat uit de schappen zodra de S2 beschikbaar is. De Galaxy S2 krijgt wel een "goedkopere" broer in de vorm van een Galaxy SL

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerLeonov
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-04 17:45
Kennen jullie deze (fan)site: http://www.samsunggalaxy-s2.com/

Daar wordt gemeld dat de S2 al voorbesteld kan worden bij 2call (twee sterretjes in Shopwatch).

Zie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

derbirol schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 09:12:
Kennen jullie deze (fan)site: http://www.samsunggalaxy-s2.com/

Daar wordt gemeld dat de S2 al voorbesteld kan worden bij 2call (twee sterretjes in Shopwatch).

Zie hier.
Bij 2call kun je ze altijd voorbestellen, al voor het gereleased is. De shop heeft zeer slechte waarderingen in de shopreview, waarschijnlijk mede vanwege hun twijfelachtige methodieken.

http://tweakers.net/shopreview/4657/2call.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerLeonov
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-04 17:45
Anoniem: 105188 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:34:
[...]

Bij 2call kun je ze altijd voorbestellen, al voor het gereleased is. De shop heeft zeer slechte waarderingen in de shopreview, waarschijnlijk mede vanwege hun twijfelachtige methodieken.

http://tweakers.net/shopreview/4657/2call.html
Ik heb die reviews gelezen en die zijn niet talrijk en recent genoeg om echt betrouwbaar te zijn. Op Kieskeurig hebben ze een wel wat betere naam. Then again: ook daar worden de support en aftersales als benedengemiddeld gewaardeerd.

We zoeken wel even verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

derbirol schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 22:03:
[...]

Ik heb die reviews gelezen en die zijn niet talrijk en recent genoeg om echt betrouwbaar te zijn. Op Kieskeurig hebben ze een wel wat betere naam. Then again: ook daar worden de support en aftersales als benedengemiddeld gewaardeerd.

We zoeken wel even verder...
Het ging mij er eigenlijk om dat ze bij 2call heel snel zijn met de preorders. Dat je hem daar nu al kan bestellen wil niks zeggen, dat doen ze altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Titel even van wat minder hoofdletters voorzien.

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Wat dachten jullie hier dan van...Mooi prijsje!
http://www.gsmarena.com/o...reorder_now-news-2360.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Update: We just found a couple of other retailers that offer it at the more reasonable price of €600 and even a Swiss shop that has it for €550 with a late May shipping schedule.
Het valt dus uiteindelijk toch wel mee. :) Maar dat was met de SGS ook al, voor de release begon het met 700 euro en toen lag hij ineens voor 550 in de winkel. Die prijzen zeggen niet veel, denk dat het uiteindelijk ergens rondt de 550 gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-04 20:34
Hmmm interesant, een engelse webshop, clove, zegt dat ze de Galaxy S2 al in maart verschepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Koen87 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 13:44:
Hmmm interesant, een engelse webshop, clove, zegt dat ze de Galaxy S2 al in maart verschepen.
Nou ja, 31 maart release betekent dat je die in april in handen hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
businka19 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 13:51:
[...]
Nou ja, 31 maart release betekent dat je die in april in handen hebt :P
Vind ik altijd nog sneller dan de veel gehoorde Mei als release datum. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Koen87 op 25-02-2011 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Koen87 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 14:08:
[...]

Vind ik altijd nog sneller dan de veel gehoorde Mei als release datum. :)
Oh, dat zeker al vind ik april nog veeeel te ver, nu hebben! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-04 11:29

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

De SGSII is ook al gesignaleerd op de website van eXpansys UK. Zij maken gelukkig duidelijk onderscheid tussen de 16Gb en 32GB model.
Samsung Galaxy SII i9100 16GB: http://www.expansys.com/s...-galaxy-s-ii-16gb-209114/
Samsung Galaxy SII i9100 32GB: http://www.expansys.com/s...-galaxy-s-ii-32gb-209115/

Hopelijk duurt het niet lang voordat ook eXpansys NL ze verkopen.

[ Voor 1% gewijzigd door Ram-G-maN op 27-02-2011 17:39 . Reden: Typo ]

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:31
Mijn contract met t-mobile loopt op 20 maart af, heb het al opgezegd omdat de ontvangst hier belabberd is.
Weten jullie of het dan bijv mogelijk is om alvast een abbo te nemen (bijv i.c. met de S2) zonder dat het toestel beschikbaar is maar dat je de SIM al toegestuurd krijgt? (zodat je oude nr kunt behouden).

Wil best wel een maandje nog met oude G1 bellen als ik vervolgens de S2 ervoor terug krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GT-R schreef op zondag 27 februari 2011 @ 17:38:
De SGSII is ook al gesignaleerd op de website van eXpansys UK. Zij maken gelukkig duidelijk onderscheid tussen de 16Gb en 32GB model.
Samsung Galaxy SII i9100 16GB: http://www.expansys.com/s...-galaxy-s-ii-16gb-209114/
Samsung Galaxy SII i9100 32GB: http://www.expansys.com/s...-galaxy-s-ii-32gb-209115/

Hopelijk duurt het niet lang voordat ook eXpansys NL ze verkopen.
En dan lees ik:
Availability: Due Monday 20th June
Oe! Dat duurt wel heel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welzo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-02-2024

Welzo

Perfectionist

Anoniem: 105188 schreef op zondag 27 februari 2011 @ 22:49:
[...]

En dan lees ik:

[...]

Oe! Dat duurt wel heel erg lang.
Als je beide links vergelijkt dan is de 16Gb versie in juni pas beschikbaar terwijl de 32Gb versie in April al beschikbaar is. 8)7

Aangezien 2Call en Belsimpel ook verwachten de Galaxy S 2 vanaf april te kunnen leveren ga ik daar maar vanuit. ;) (zie http://www.2call.nl/telef...-ii-i9100-black/?ref=8902 en http://www.belsimpel.nl/Samsung/Samsung-Galaxy-S-II-i9100-Black?utm_source=2001&utm_medium=1&cntd=1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welzo schreef op zondag 27 februari 2011 @ 23:32:
[...]

Als je beide links vergelijkt dan is de 16Gb versie in juni pas beschikbaar terwijl de 32Gb versie in April al beschikbaar is. 8)7
Dan was er waarschijnlijk een storing in de server software ofzo want toen ik keek stond er "information not available" vandaar dat ik dus ook de 16gb info gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.play.com/Mobil..._$ja=tsid:11853|prd:85386

31 maart, 750 euro.

[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 28-02-2011 09:24 . Reden: Fix url ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smi3l
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-04 19:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04 22:25
Iemand al de moeite gedaan om te informeren bij een van de grote providers (kpn, t-mobile & vodafone) over wanneer ze hem denken te kunnen leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222899

Geinformeerd bij T-mobile, eerst een hele vriendelijke dame die uitlegt dat hij nog niet eens in Amerika is uitgekomen. Terwijl de SGS2 eerst in europa wordt geintroduceerd. Maar goed, T-mobile geeft aan nog geen release-date te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:31
mijn abbo had ik bij tmobile per 20 maart afgezegd... dus ik kneep hem al een beetje.
Ik bellen met tmobile om het toch maar uit te stellen, maar nu veel betere oplossing, heb nu een prepaid abbo van hen gekregen. Daarmee heb je ook nummerbehoud. Zodra ik nieuw abbo heb, dan gaat de prepaid weg en houd ik mooi mijn nr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
T-Mobile verwacht hem in Mei!
http://www.t-mobile.nl/pe...rkrijgbaar/overzicht.aspx
Typhone in April:
http://www.typhone.nl/gsm...7/samsung-galaxy-s2-i9100

Ik denk dat ik hem hier bestel...koopje.....1200 euries 8)7
http://gsm.nl/mobiel/samsung/galaxy-s-ii-i9100-black/11233/
http://bestelmaar.nl/mobi...y-s-ii-i9100-black/11233/

[ Voor 57% gewijzigd door Golf2vr6 op 03-03-2011 16:33 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Laatst online: 30-04 14:55

The Wizard

Moderator Mobile
Toch erg vreemd dat 2call hem voor een scherpe (reële) prijs aanbied, en de anderen voor 1200 euro! Ok, 2call heeft dan ook geen originele NL, maar een UK of DE versie, tenminste, dat was altijd zo met de toestellen die ik daar gehaald heb. Maakt toch niks uit, aangezien de NL taalpakket toch erin zit.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Wizard schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 09:25:
Toch erg vreemd dat 2call hem voor een scherpe (reële) prijs aanbied, en de anderen voor 1200 euro! Ok, 2call heeft dan ook geen originele NL, maar een UK of DE versie, tenminste, dat was altijd zo met de toestellen die ik daar gehaald heb. Maakt toch niks uit, aangezien de NL taalpakket toch erin zit.
Als ik op de 2call site kijk bij de specificaties en ik zie "Standby tijd Ja" dan zet ik even een paar vraagtekens bij de correctheid van de informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Ik bestel al jaren bij 2call en heb eigenlijk nooit problemen met ze gehad. Bij de Galaxy Tab 10.1 staan nog helemaal geen gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-04 07:45
Iemand toevallig na gevraagd bij HI wanneer je hem kunt pre orderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:34
Practics schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:35:
Zodra die hier tussen staat:
http://shop.www.hi.nl/hi/...hophome_banner_comingsoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
2call geeft aan dat de levertijd ongeveer 3-4 weken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:19
Verwachte release voor nederland is dus mei, als ik het topic goed volg?
Mijn iPhone 3g heeft namelijk geen 3g-ontvangst meer na een valpartij, dus het is tijd voor een nieuwe telefoon en ik had deze op het oog, maar als het echt nog zo lang wachten is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
zo slim was ik zelf ook nog, maar kon zijn dat iemand er wat meer van wist....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 21:20

Peentje

MAC / Windows i don't care

SytseHartvelt schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 23:47:
Verwachte release voor nederland is dus mei, als ik het topic goed volg?
Mijn iPhone 3g heeft namelijk geen 3g-ontvangst meer na een valpartij, dus het is tijd voor een nieuwe telefoon en ik had deze op het oog, maar als het echt nog zo lang wachten is...
Mijn iPhone 3gs abbo loopt 22 juli af, ik denk dat ik het wel ga redden dus. Tja je weet het nooit maar als ik het zo lees moet half á eind april wel lukken.

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 392924

hmm, ga je niet voor de iphone 5?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

Waarom zou je voor dure crap gaan als je meer voor minder kan krijgen. Ben je nederlander of niee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Anoniem: 145867 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 08:09:
[...]

Waarom zou je voor dure crap gaan als je meer voor minder kan krijgen. Ben je nederlander of niee??
Moet je ook niet bij de Galaxy SII zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239885

baronruud schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 08:37:
[...]

Moet je ook niet bij de Galaxy SII zijn....
575 bij launch (2call houdt zich normaliter gewoon aan de prijs die ze neerzetten) tov waarschijnlijk ~750 bij launch, joh, maar 30% duurder die iPhone 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 239885 op 10-03-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Nog 2 maandjes wachten mensen. Vodafone medewerker had vandaag een mail gekregen dat hij half mei eind mei leverbaar gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Anoniem: 239885 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:21:
[...]

575 bij launch (2call houdt zich normaliter gewoon aan de prijs die ze neerzetten) tov waarschijnlijk ~750 bij launch, joh, maar 30% duurder die iPhone 8)7
Oh, dat is zeker niet wat ik had verwacht! Mooi prijsje!
alwaysleft schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 09:11:
Nog 2 maandjes wachten mensen. Vodafone medewerker had vandaag een mail gekregen dat hij half mei eind mei leverbaar gaat worden :)
Volgens Allaboutphones staat die op week 19:
http://www.allaboutphones...htingen-voor-week-10.html

Als dat zo is, dan wacht ik nog ff met verlengen volgende maand, wou eigenlijk de Optimus 2x, maar ja het blijft een LG...

[ Voor 47% gewijzigd door DeBaroN op 11-03-2011 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:56
In singapore krijgen ze hem in april:

http://asia.cnet.com/crav...-ii-in-april-62207496.htm

Zal hier dus inderdaad wel eind mei worden.
Volgens Allaboutphones staat die op week 19:
http://www.allaboutphones...htingen-voor-week-10.html

Als dat zo is, dan wacht ik nog ff met verlengen volgende maand, wou eigenlijk de Optimus 2x, maar ja het blijft een LG...
Daar staat ook dat het toestel 'slechts' 500 euro gaat kosten. De prijs gaat steeds meer de goeie kant op.

[ Voor 52% gewijzigd door AtlAntA op 11-03-2011 11:30 ]

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239885

AtlAntA schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:54:
Daar staat ook dat het toestel 'slechts' 500 euro gaat kosten. De prijs gaat steeds meer de goeie kant op.
Ik denk zelf dat we hem bij de launch bij de goedkoopste winkel voor 550 gaan zien. 500 is maar 60 meer dan de Optimus 2X en ik denk dat Samsung het gat wel groter acht.

4.27" vs 4"
Android 2.3 vs 2.2
SAMOLED vs LCD
16gb vs 8gb opslaggeheugen
1gb vs 512mb werkgeheugen

Dan vind ik 60 euro een beetje weinig als je het reëel bekijkt.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 239885 op 11-03-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Anoniem: 239885 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:38:
[...]

Ik denk zelf dat we hem bij de launch bij de goedkoopste winkel voor 550 gaan zien. 500 is maar 60 meer dan de Optimus 2X en ik denk dat Samsung het gat wel groter acht.

4.27" vs 4"
Android 2.3 vs 2.2
SAMOLED vs LCD
16gb vs 8gb opslaggeheugen
1gb vs 512mb werkgeheugen

Dan vind ik 60 euro een beetje weinig als je het reëel bekijkt.
Je vergeet de NFC chip en de gyroscoop, 1650mAh batterij tov 1500mAh ;) en we weten nog steeds de ware kracht van de Exynos niet, mochten we die hier krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

gsmweb.nl zojuist gebeld..ze verwachten de SII midden april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
ind0mi schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:57:
gsmweb.nl zojuist gebeld..ze verwachten de SII midden april.
Lijkt me iets te optimistisch ;)
We zullen het meemaken, ga zo eens bellen maybe naar pdashop.nl, zijn er ook altijd vroeg bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-04 15:16
Ben benieuwd of ze uit de fouten van de SGS 1 hebben geleerd.
dus geen RFS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Lijkt me iets te optimistisch ;)
We zullen het meemaken, ga zo eens bellen maybe naar pdashop.nl, zijn er ook altijd vroeg bij :)
pdashop.nl is toch dezelfde als smartphoneshop.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
AtlAntA schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:12:
[...]

pdashop.nl is toch dezelfde als smartphoneshop.nl?
yep! :)

[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 11-03-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
yep! :)
Nou dan ben ik wel benieuwd wat ze tegen je gezegd hebben!
Ik heb ze enkele dagen geleden een e-mailtje gestuurd en daarin stond dat er nog niks bekend was en ik me moest opgeven voor de nieuwsbrief oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
AtlAntA schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:33:
[...]

Nou dan ben ik wel benieuwd wat ze tegen je gezegd hebben!
Ik heb ze enkele dagen geleden een e-mailtje gestuurd en daarin stond dat er nog niks bekend was en ik me moest opgeven voor de nieuwsbrief oid.
Net gebeld, pdashop meld midden mei/eind mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Dan is het dus toch nog een dikke 2 maand wachten voor we hem hier kunnen krijgen dus.
Ben mijn n96 wel een beetje zat nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neeknikker
  • Laatst online: 05-03 16:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Dus maximum eind mei. Als we daar met z'n allen nu eens vanuit gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Zijn er ook mensen van plan de UK versie of zelfs de singapore versie te bestellen?

Dan zou je hem over 3-4 weken kunnen hebben.

Edit: (van een ander forum) "Latest news, here from Sweden, is April the 28th."

Hij zal daar toch niet eerder zijn als hier?

Edit2: (ja ik verveel me een beetje)

http://www.dialtosave.co....d-until-beginning-of-may/

Is wel nieuws van 4 dagen geleden maar toch.

[ Voor 60% gewijzigd door AtlAntA op 11-03-2011 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
2call zegt ook 3-4 weken, zal vast de Engelse versie zijn, doen ze bijna altijd met de introductie van een nieuwe toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Practics schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:35:
Net gebeld met Hi, hun verwachting is Eind Mei, begin Juni :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246524

Vind het wel erg lang duren als je de telefoon al in februari demonstreert op een beurs.... half april loopt mijn abo af en wil dan eigenlijk wel binnen 2 weken de S2.

Heeft iemand overigens al eens contact gehad met Samsung zelf? Of is dat onmogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Anoniem: 246524 schreef op zondag 13 maart 2011 @ 09:29:
Vind het wel erg lang duren als je de telefoon al in februari demonstreert op een beurs.... half april loopt mijn abo af en wil dan eigenlijk wel binnen 2 weken de S2.

Heeft iemand overigens al eens contact gehad met Samsung zelf? Of is dat onmogelijk?
Dat vind ik inderdaad ook lang duren. Zal bijna 4 maand hebben geduurd (vanaf de presentatiedatum) Dat die telefoon hier uitgebreid verkrijgbaar is

Heb gister een e-mail naar samsung mobile NL gestuurd. Verwacht er niet zoveel van maar als ik een reactie heb gekregen zal ik die hier wel even neer zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Mijn abbo loopt op 19 juli af. Dat betekent dus dat ik vanaf 19 mei mijn contract kan verlengen en een nieuwe foon mag uitzoeken. En natuurlijk wordt dat deze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Koen87 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 16:45:
[...]

Net gebeld met Hi, hun verwachting is Eind Mei, begin Juni :)
holy crap das wel erg laat, dan toch nog maar keer goed de afweging maken met de lg x2..
Dan moet de prijs maar doorslag gevent zijn...
Wil toch maar max 1 jaar met een toestel doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Practics schreef op zondag 13 maart 2011 @ 18:03:
[...]

holy crap das wel erg laat, dan toch nog maar keer goed de afweging maken met de lg x2..
Dan moet de prijs maar doorslag gevent zijn...
Wil toch maar max 1 jaar met een toestel doen dus.
:X :?

Dit soort telefoons hebben vaak een 2-jarig abbo, hoe doe je dit dan?
1 jaar is wel erg kort zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-04 22:20
yannickie111 schreef op zondag 13 maart 2011 @ 18:25:
[...]

Lijkt me simpel, gewoon meer betalen voor het toestel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Lijkt me simpel, gewoon meer betalen voor het toestel. ;)
en elk jaar over stappen naar een andere provider. scheelt je ook een flinke slok op de borrel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
yannickie111 schreef op zondag 13 maart 2011 @ 18:25:
[...]

Ik betaal liever 200 euro bij dan een jaar langer abbo...
Aangezien ik toch meestal rond abbo zit van 35 euro + internet hier overheen..
Valt het bij betalen bij 1 jarig meestal goedkoper uit dan 2 jaar (totaal bedrag)
Voordeel ervan is dat je dan vaak je huidige toestel nog voor een redelijk bedrag kunt verkopen, wat de kosten bijna gelijk gaan maken als 2 jarig abbo. (en dat verschil is te verwaarlozen paar tientjes tot max 100€, en dat is me wel weer waard elk jaar nieuwste telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-04 16:44
Zo doe ik het inderdaad ook, 1 jarig abonnement van ongeveer 30-40 euro en dan bijbetalen voor de telefoon. Na een jaar kun je nog zo 150-200 euro voor je oude vangen als je een nieuwe telefoon uitzoekt. Die 200 euro compenseert dan weer de bijbetaling. Ik heb 1x een 2-jarig abonnement gehad maar toen was de telefoon ook wel helemaal afgeleefd.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351928

NoepZor schreef op maandag 14 maart 2011 @ 16:06:
Zo doe ik het inderdaad ook, 1 jarig abonnement van ongeveer 30-40 euro en dan bijbetalen voor de telefoon. Na een jaar kun je nog zo 150-200 euro voor je oude vangen als je een nieuwe telefoon uitzoekt. Die 200 euro compenseert dan weer de bijbetaling. Ik heb 1x een 2-jarig abonnement gehad maar toen was de telefoon ook wel helemaal afgeleefd.
Precies, doe ik ook. Op 2call moet ik 280 bijleggen nu, verwacht dat dat nog wel goedkoper uit gaat vallen. Kan mijn huidige Galaxy nog wel voor 170 kwijt verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 259234

Hi verwacht dat half april de SII leverbaar is, maar het is nog niet zeker of zij hem ook daadwerkelijk gaan leveren ! (wat t domste ooit zou zijn volgens mij)

bron; DM tweet van @aanbiedingvanhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Anoniem: 259234 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 05:56:
Hi verwacht dat half april de SII leverbaar is, maar het is nog niet zeker of zij hem ook daadwerkelijk gaan leveren ! (wat t domste ooit zou zijn volgens mij)

Lijkt mij idd ook redelijk dom om dat niet te doen. Ik denk eerlijk gezegd dat dit een beetje geblaat is geweest van HI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Anoniem: 259234 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 05:56:

Mij zeiden ze via de sales afdeling (telefonisch) gewoon eind mei en dat ze hem ook zouden leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 259234

Koen87 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 09:56:
[...]

Mij zeiden ze via de sales afdeling (telefonisch) gewoon eind mei en dat ze hem ook zouden leveren :)
voor de non-believers onder ons ; http://shop.www.hi.nl/hi/...-S2-i9200/TSAI9200bl.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
Koen87 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 09:56:
[...]

Bij T-Mobile is het ook medio mei, ik denk dat dat bij alle providers wel het geval zal zijn.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neeknikker
Gisteren in een T-mobile winkel gehad over de levertijd. Deze meneer vertelde mij dat de levertijd ook onder invloed is van de gewone galaxy s. Als er dus nog veel galaxy sen op voorraad zijn zullen ze de galaxy s2 nog even uitstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Neeknikker schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 17:59:
Gisteren in een T-mobile winkel gehad over de levertijd. Deze meneer vertelde mij dat de levertijd ook onder invloed is van de gewone galaxy s. Als er dus nog veel galaxy sen op voorraad zijn zullen ze de galaxy s2 nog even uitstellen.
Ooh ja? Jammer maar helaas, Tmobile gaat dus inkomsten mis lopen als hi/kpn/ect of een webshop eerder galaxy s1 op heeft en hem wel levert? Denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
En dan moet je ook nog nagaan dat de NAND-productie ernstig schade heeft opgelopen door de aardbeving in Japan, als je nagaat dat een onderbreking van 2 ms al een productieschade van ca. 20% (zoiets was het, niet helemaal zeker) oplevert...
Bovendien zijn de prijzen van NAND flink gestegen, maar ik weet niet helemaal zeker of Samsung nog steeds het interne geheugenkaartje gebruikt of inmiddels over is gestapt op NAND.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neeknikker
Practics schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 18:45:
[...]

Ooh ja? Jammer maar helaas, Tmobile gaat dus inkomsten mis lopen als hi/kpn/ect of een webshop eerder galaxy s1 op heeft en hem wel levert? Denk het niet.
Ja idd.. vond het ook al een verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Practics schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 18:45:
[...]

Lopen ze al, hij is al verkrijgbaar bij The Phone House en Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:06

Roytoch

Nietes

thijsje66 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 07:35:
[...]

De S2? Denk het niet hoor :)

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
thijsje66 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 07:35:
[...]

Wat heb jij vanmorgen gebruikt???? 8)7 |:( :+

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
roy.ahuis schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 10:47:
[...]

De S2? Denk het niet hoor :)
My bad, was de Nexus S :z
Excusez moi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Volgende antwoord kreeg ik van samsung nl op de vraag wanneer de s2 en in welke versie de telefoon (tegra2 of oxynos) hier komt.

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail.

Helaas heeft Samsung Benelux hier niet zo veel informatie over beschikbaar. De verwachting is dat het
toestel rond begin mei 2011 uitkomt, maar dat kan door de testfase uitgesteld worden.

Voor overige vragen kunt u bellen met ons Contactcenter op telefoonnummer 0900-SAMSUNG (0900-
7267864) voor Nederland of 022012418 voor België, op werkdagen van 09.00 -18.00 uur. Voor een snelle en
efficiënte behandeling van uw probleem, adviseren wij u om de volgende gegevens paraat te hebben als u
belt: uw klantnummer, uw IMEI-nummer en uw type toestel.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Samsung Electronics Benelux B.V.

Edit;

Voor de mensen die hem als allereerste willen hebben vanuit singapore:
http://cgi.ebay.com/New-F...hones&hash=item3f08135cc9

[ Voor 12% gewijzigd door AtlAntA op 17-03-2011 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relaxed2000
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-04 23:11
AtlAntA schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:51:
Voor een snelle en
efficiënte behandeling van uw probleem, adviseren wij u om de volgende gegevens paraat te hebben als u
Knap, alvast het IMEI nr doorgeven van de SGS2 die je niet hebt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
AtlAntA schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:51:
Volgende antwoord kreeg ik van samsung nl op de vraag wanneer de s2 en in welke versie de telefoon (tegra2 of oxynos) hier komt.

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail.

Helaas heeft Samsung Benelux hier niet zo veel informatie over beschikbaar. De verwachting is dat het
toestel rond begin mei 2011 uitkomt, maar dat kan door de testfase uitgesteld worden.

Voor overige vragen kunt u bellen met ons Contactcenter op telefoonnummer 0900-SAMSUNG (0900-
7267864) voor Nederland of 022012418 voor België, op werkdagen van 09.00 -18.00 uur. Voor een snelle en

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Samsung Electronics Benelux B.V.

Edit;

Voor de mensen die hem als allereerste willen hebben vanuit singapore:
http://cgi.ebay.com/New-F...hones&hash=item3f08135cc9
Delivery:
Estimated between Sat. Apr. 23 and Mon. Apr. 25 help icon for Estimated delivery date - opens a layer

Zelfs dat gaat je niet lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Practics schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:56:
[...]

Delivery:
Estimated between Sat. Apr. 23 and Mon. Apr. 25 help icon for Estimated delivery date - opens a layer

Zelfs dat gaat je niet lukken...
Als je die text leest die er onder staat dan komt het bij mij ook niet zo betrouwbaar over.
En dan nog: Eerst vanuit singapore naar de US of the A en dan weer naar NL.

edit: In australie komt ie pas in juni:

Roadmap of a major mobile phone supplier here in Australia was leaked to Ausdroid

Apparently, we will be getting the Galaxy S II in June at a RRP of $899 AU

That's about 630 EUR, or 550 GBP.

[ Voor 21% gewijzigd door AtlAntA op 17-03-2011 18:48 ]

Pagina: 1 2 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!