Volgens officieel twitter account komt de SGS2 volgende maand in India uit:

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 9 Pro

• DerLeonov
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:57
Dit meldt 2call bij bevestiging van order:

"Het door u bestelde toestel is momenteel niet direct voorradig. Wij kunnen uw abonnementsaanvraag bij T-Mobile pas doorvoeren zodra het toestel beschikbaar is.

De netwerkactie en toestelprijs van uw order zijn pas definitief te bepalen op het moment van doorvoeren.
Indien netwerkactie/ toestelprijs afwijkt van het moment van bestellen, zullen wij u hier eerst over inlichten."

Volgens mij weten ze niet helemaal dat er sprake is van een geldige koop op het moment dat betaling is verricht, maar dat terzijde. In ieder geval: ik meld wel wanneer er nieuws is.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:22
http://www.gadget-review....s-on-samsung-press-event/

Welk press event wordt hier bedoeld?
Staat ook in het artikel dat de SGS2 hier pas in juni op de markt komt.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:52
AtlAntA schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:56:
http://www.gadget-review....s-on-samsung-press-event/

Welk press event wordt hier bedoeld?
Staat ook in het artikel dat de SGS2 hier pas in juni op de markt komt.
CTIA denk ik in de VS :)

• AtlAntA
Maar die is morgen toch pas? 22 maart.
En hoe komen ze in de VS aan informatie wanneer wij dat ding hier gaan krijgen?

edit: Als je de reacties leest op dat artikel dan lijkt het wel steeds waarschijnlijker te worden.
Juni is toch echt wel lang wachten nog.. :'(

[Voor 22% gewijzigd door AtlAntA op 21-03-2011 17:45]

• mobileleon
  • Laatst online: 10-05 15:03
AtlAntA schreef op maandag 21 maart 2011 @ 17:42:
[...]

Maar die is morgen toch pas? 22 maart.
En hoe komen ze in de VS aan informatie wanneer wij dat ding hier gaan krijgen?

edit: Als je de reacties leest op dat artikel dan lijkt het wel steeds waarschijnlijker te worden.
Juni is toch echt wel lang wachten nog.. :'(
Wacht gewoon even tot er officiële releasedata naar buiten komen ;) ..

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:28

The Wizard

Moderator Mobile
2call geeft nu ook aan mei/juni. Stond vanochtend nog op april...

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Anoniem: 400543

Dit was het pers event van Samsung voor België in Brussel op 17 maart.
Toch zeker een aantal gadgets gezien die de moeite waard zijn!
Zullen zeker nog iets posten als we meer weten.

Brammer

• AtlAntA
Even een quote van een ander forum geplukt:

Vandaag las ik helaas het volgende bij mijn Phoneshop.nl orderstatus: 'Leverbaar verwacht mei/juni 2011'. Dus dat wordt nóg 2 maanden wachten.

bron: http://www.samsunggalaxy-...lease-al-in-maart-thread5

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:28

The Wizard

Moderator Mobile
Phoneshop.nl = 2call.nl

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• AtlAntA
ahh thnx. Leer elke dag weer bij hier. :P

• onedutch
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-04 18:18
derbirol schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:09:
"Het door u bestelde toestel is momenteel niet direct voorradig. Wij kunnen uw abonnementsaanvraag bij T-Mobile pas doorvoeren zodra het toestel beschikbaar is.

De netwerkactie en toestelprijs van uw order zijn pas definitief te bepalen op het moment van doorvoeren.
Indien netwerkactie/ toestelprijs afwijkt van het moment van bestellen, zullen wij u hier eerst over inlichten."
Daar baal ik dus van, ik zou graag NU mijn verlenging regelen om zo mee te doen met de 12 maanden gratis Internet. Ik heb zelf altijd Web 'n Walk Plus en dat scheelt een bom duiten. Mijn verwachting is (ook geprobeert te vissen in de T-mobile winkel) dat de 12 maanden actie eind maart 2011 stopt. Deze actie is meestal aan het begin van het jaar.

Is er iemand die weet waar we wel T-mobile kunnen Verlengen (met garantie van de netwerk actie) en Samsung Galaxy S 2 zodra deze uit is. Ik heb wel eens meegemaakt dat de IMEI al wel vast beschikbaar werden gesteld aan de webshops om zo alvast bestellingen door te kunnen voeren.

Indien ik toch deze week wil verlengen, wat is dat de duurzaamste (qua 2e hands prijs) telefoon die ik dan mee bestel ? Deze zet ik dan op marktplaats zodra de Galaxy S2 beschkkbaar is. Wil dus een telefoon die het meeste oplevert, liever niet een iPhone (volgens mij krijg je met een iPhone een ander Web 'N Walk van T-mobile.)

Anyway, zoals de topic meld, wat is de beste combi. Voor mij is dat T-Mobile verlengen met 2 jaar Web ' N Walk plus 12 maanden gratis en een Samsung Galaxy S2 ...

Waar o waar :(

Greetz

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:00

Nomad

a.k.a. Martijn

onedutch schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:50:
[...]

Daar baal ik dus van, ik zou graag NU mijn verlenging regelen om zo mee te doen met de 12 maanden gratis Internet. Ik heb zelf altijd Web 'n Walk Plus en dat scheelt een bom duiten. Mijn verwachting is (ook geprobeert te vissen in de T-mobile winkel) dat de 12 maanden actie eind maart 2011 stopt. Deze actie is meestal aan het begin van het jaar.

Is er iemand die weet waar we wel T-mobile kunnen Verlengen (met garantie van de netwerk actie) en Samsung Galaxy S 2 zodra deze uit is. Ik heb wel eens meegemaakt dat de IMEI al wel vast beschikbaar werden gesteld aan de webshops om zo alvast bestellingen door te kunnen voeren.

Indien ik toch deze week wil verlengen, wat is dat de duurzaamste (qua 2e hands prijs) telefoon die ik dan mee bestel ? Deze zet ik dan op marktplaats zodra de Galaxy S2 beschkkbaar is. Wil dus een telefoon die het meeste oplevert, liever niet een iPhone (volgens mij krijg je met een iPhone een ander Web 'N Walk van T-mobile.)

Anyway, zoals de topic meld, wat is de beste combi. Voor mij is dat T-Mobile verlengen met 2 jaar Web ' N Walk plus 12 maanden gratis en een Samsung Galaxy S2 ...

Waar o waar :(

Greetz
iphone is vrij waarde vast volgens mij :)

Zakelijke fotografie: portretten en marketing

• joco
  • Laatst online: 20-04 18:12
heb je al eens uitgerekend wat er gebeurd als je hem gewoon verlengd en de telefoon gewoon koopt?

Ik doe dat al jaren, maar ik ben altijd al een voorstander geweest van lager maand bedragen en 1x een hoge uitgave.. Dat vind ik veel prettiger,

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:37
joco schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:05:
[...]
Ik doe dat al jaren, maar ik ben altijd al een voorstander geweest van lager maand bedragen en 1x een hoge uitgave.. Dat vind ik veel prettiger,
Dat, of

Elke maand hoge bedragen en 1x een lage (of geen) uitgave.

Gaat er toch om wat het goedkoopst is na 1 jaar. Dat lijkt mij de beste manier om te beslissen.

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-05 14:23
Kan vanwege volgende week verlengen en zit dus ook met hetzelfde dilemma net als onedutch hehe, T-Mobile meldt medio Mei... dat hoop ik wel in tegenstelling tot de andere berichten over juni etc :P

Enjoy the joy

• Koen87
Wippien schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:01:
Kan vanwege volgende week verlengen en zit dus ook met hetzelfde dilemma net als onedutch hehe, T-Mobile meldt medio Mei... dat hoop ik wel in tegenstelling tot de andere berichten over juni etc :P
Pfff, ik zit al sinds januari dat ik mag verlengen, geduld is een schone zaak ;)

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-02 15:29
Nomad schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 12:21:
[...]

iphone is vrij waarde vast volgens mij :)
De iPhone was waardevast, omdat je het alleen bij T-Mobile kon krijgen. Nu alle providers het aanbieden zal de waarde net als andere toestellen snel dalen.

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
joco schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:05:
[...]

heb je al eens uitgerekend wat er gebeurd als je hem gewoon verlengd en de telefoon gewoon koopt?

En toch is het duurder. Een telefoon (van deze kwaliteiten) kost al snel 450-500 euro. Dat is (uitgaande van 1 jaar) 37-40 euro in de maand.
Daarboven komt een sim only abonnement (ik ga uit van incl internet). Voor 330 min betaal je dan 29,95 per maand. Totaal dus 67 euro in de maand is 803,40 per jaar.

Neem je een abonnment van 40 euro in de maand (t-mobile) dan kost de telefoon 155 euro. (155:12 = 13 euro)
In totaal betaal je dan dus 53 euro per maand (4 mnd zelfs een paar euro minder) = 636 euro.

Na een jaar ben je met sim only dus 160 euro duurder uit.
Dat is waarom ik tegenwoordig gewoon voor abonnement incl telefoon kies.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• wmnone
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-01-2020
Quacka schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:17:
[...]

En toch is het duurder. Een telefoon (van deze kwaliteiten) kost al snel 450-500 euro. Dat is (uitgaande van 1 jaar) 37-40 euro in de maand.
Daarboven komt een sim only abonnement (ik ga uit van incl internet). Voor 330 min betaal je dan 29,95 per maand. Totaal dus 67 euro in de maand is 803,40 per jaar.

Neem je een abonnment van 40 euro in de maand (t-mobile) dan kost de telefoon 155 euro. (155:12 = 13 euro)
In totaal betaal je dan dus 53 euro per maand (4 mnd zelfs een paar euro minder) = 636 euro.

Enige probleem is dat met abbo je meer betaalt als je over je minuten heen gaat als met sim-only.

• Koen87
wmnone schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:45:
[...]

Enige probleem is dat met abbo je meer betaalt als je over je minuten heen gaat als met sim-only.
Klopt, maar meestal neem je een Abbo die bij je past. daarnaast heb je een marge van 170 euro dat je "over je minuten" kan gaan. Zelfs dan is het nog goedkoper, want dat verschil maak je niet goed. Bij beide ga je over je minuten, dus dat is een paar centen verschil per minuut :)
Maarja, dat is mijn mening dan ;)

[Voor 3% gewijzigd door Koen87 op 23-03-2011 17:09]

• joco
  • Laatst online: 20-04 18:12
[b][message=35732585,noline]

.
Dus voor het zelfde abo dat jij hebt betaal je 40 euro full price maar met sim only betaal je 30 euro?
Dus je krijgt maar 10 euro korting?

Hmm de laatste keer dat ik verlengde kreeg ik een veel betere deal bij vodafone.
Volgens mij was het zo dat ik 40% of 50% korting kreeg op het abonnement (wel zonder internet) maar dat was dus voor mij op een 25 euro abo al 10 (uit gaande van 40%) euro + 6 maanden daar op nog eens 50% korting (dit was voor een 2 jarig contract) dus dat was 24x10 euro + 6x5 = 270 euro korting op een abo van 25 euro.
Grote voordeel voor mij ook is dat ik nu gewoon een telefoon koop wanneer ik dat wil, Ik wacht niet op het einde van mijn abo, das gewoon irritant.
Daarnaast geld dat ik heb uit gegeven is uit gegeven daar kijk ik niet meer naar om, maar geld dat ik constant elke maand moet uit geven moet ik constant rekening mee houden dat dat er af gaat :(

• den_the_man
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-01 15:57
[...]

Sorry, maar je berekening klopt niet helemaal. Je praat met je berekening wel heel erg naar je eigen verhaal toe. 29,95 euro per maand voor een sim only abo met 330 min? Dat kost echt niet meer dan 20 euro en dan ga je in je hele verhaal nog uit van een abo van 1 jaar, maar ben je niet met me eens dat een telefoon van 450-500 euro wel minimaal 2 jaar mee mag gaan. Dat vind ik wel billijk en ik denk dat er wel meer zijn die dat met me eens zijn.
Ik heb deze week een abo afgesloten van 300 min + 100 sms + web van 2jr. Dat kost me € 16,85 p/mnd. Ik koop er los een toestel bij van 500 (500/24=20,83 p/mnd). Kortom, over 2 jaar kost het me ± 38 euro per maand (16,85 + 20,83).
Als je toch per sé elk jaar een nieuw toestel wilt, dan moet je lappen en dan kost het je gewoon geld, maar het verschil tussen "sim-only+los toestel" en "abo+toestel" is niet zo groot als jij wilt doen voorkomen.

Anoniem: 239885

[...]

Leuk hoor, maar dit klopt van geen kant. Ook ik heb het nagerekend en bij nagenoeg alle 400+ toestellen ben je goedkoper uit bij los+sim only, voor dezelfde sms/bel/internet.

Simyo Geregeld (250 min/sms) MET internet met 1gb limiet (dat is een zeer marktconforme limiet) kost 12 euro per maand. 12. Wil je 500 min/sms dan kost dat 21 euro per maand. Oh, en ook nog eens maandelijks opzegbaar.

Al koop je de Galaxy S II bij 2call voor 570 en neem je 250 min/sms mét internet tegen 12 euro per maand dan ben je over 2 jaar dus 570+24*12=858 kwijt. Je zit ook nog eens op het KPN netwerk, wat een pluspunt is.
Zoek jij nu maar eens een abbo met de Galaxy S II met minstens 250 min/sms én internet waarvan de totale kosten van abbo+toestel over 2 jaar lager dan 863 zijn; die ga je niet vinden.
Ik verwacht ook dat na 1 of 2 maanden het losse toestel voor 500 euro verkrijgbaar zal zijn (hoewel ik niet denk dat hij binnen 4 maanden na de release 450 zal worden).

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 239885 op 24-03-2011 15:49]

• onedutch
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-04 18:18
Hi allemaal,

Wordt er tureluurs van, en om het nu even helemaal spannend te maken...

Ben er weer...

Oftewel, we doen een http://www.ben.nl/abonnementen/ben-regelmatig abonnementje met Internet altijd. We worden gewoon middels het T-mobile netwerk bedient. De prijs voor de komende 12 maanden is 12 Euries, hiervoor krijg je :

250 Minuten of SMS'jes (per Seconden afrekken en niet zoals bij T-Mobile Relax per minuut)
1 Mbps down en 384 Kbps Up , na verbruik 1 Gb wordt dat 64 Kbps / 64 Kbps
Per maand opzeggen

Geen DUO sim, heb ik nu wel :(
Geen Europa Maand Mogelijkheid (9,95 voor 1 maand max 500 Mb Internet)
Geen 3,6 Mbps Down
Geen 2 Gb verbruik

Ik gebruikte T-mobile vaak ook voor mijn laptop etc, dat zal bij Ben eerder resulteren in geknepen snelheid.

Ben serieus in overweging om Ben te doen en als de Samasung Galaxy 2 er is er 1 op marktplaats te halen. Vervolgens kan ik per maand weg bij Ben als ik een ander leuk abonnement zie.

Groetjes,
OneDutch

• wmnone
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-01-2020
onedutch schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:49:
Hi allemaal,

Wordt er tureluurs van, en om het nu even helemaal spannend te maken...

Ben er weer...

Oftewel, we doen een http://www.ben.nl/abonnementen/ben-regelmatig abonnementje met Internet altijd. We worden gewoon middels het T-mobile netwerk bedient. De prijs voor de komende 12 maanden is 12 Euries, hiervoor krijg je :

250 Minuten of SMS'jes (per Seconden afrekken en niet zoals bij T-Mobile Relax per minuut)
1 Mbps down en 384 Kbps Up , na verbruik 1 Gb wordt dat 64 Kbps / 64 Kbps
Per maand opzeggen

Geen DUO sim, heb ik nu wel :(
Geen Europa Maand Mogelijkheid (9,95 voor 1 maand max 500 Mb Internet)
Geen 3,6 Mbps Down
Geen 2 Gb verbruik

Ik gebruikte T-mobile vaak ook voor mijn laptop etc, dat zal bij Ben eerder resulteren in geknepen snelheid.

Ben serieus in overweging om Ben te doen en als de Samasung Galaxy 2 er is er 1 op marktplaats te halen. Vervolgens kan ik per maand weg bij Ben als ik een ander leuk abonnement zie.

Groetjes,
OneDutch
Je kan natuurlijk toch altijd bij een toko je sim ook gewoon laten clonen toch?

• Quacka
Anoniem: 239885 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:46:
[...]
Leuk hoor, maar dit klopt van geen kant. Ook ik heb het nagerekend en bij nagenoeg alle 400+ toestellen ben je goedkoper uit bij los+sim only, voor dezelfde sms/bel/internet.

Simyo Geregeld (250 min/sms) MET internet met 1gb limiet (dat is een zeer marktconforme limiet) kost 12 euro per maand. 12. Wil je 500 min/sms dan kost dat 21 euro per maand. Oh, en ook nog eens maandelijks opzegbaar.
Ik had eerlijk gezegd niet naar simyo/ben/e.d. gekeken. Eigenlijk omdat ik in het afgelopen jaar een paar keer heb gezocht en toen was het internet bij die providers niet echt gunstig te noemen. Blijkbaar is het veel voordeliger geworden. (of ik heb gewoon nooit goed gezocht)
Maar goed: mijn post was wel zinnig, want nu weten mensen tenminste wat je bedoelt met sim-only vergelijken: Kijk dus ook naar de Simyo/ben's e.d. en niet alleen naar t-mobile, vodafone, e.d.

Ik had trouwens niet naar mezelf gekeken (en ik had maar vluchtig gekeken bij t-mobile). Ik heb namelijk ook een 2jarig abonnement, van 19,95 (2e jaar 26,xx). Ik bel niet veel, dus dan is het al helemaal lastig voordelig te krijgen met sim-only. Tenzij jij echt een goed alternatief kan bedenken....

Bel je wel veel, dan is sim-only best wel een alternatief (geworden?).

(edit: wel een nadeel is dat je beltegoed elke maand vervalt, leuk als je elke maand je tegoed op maakt, maar anders...)

[Voor 4% gewijzigd door Quacka op 24-03-2011 18:04]

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2021
Quacka schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:55:
[...]

(edit: wel een nadeel is dat je beltegoed elke maand vervalt, leuk als je elke maand je tegoed op maakt, maar anders...)
Waar vervalt je beltegoed elke maand, by Symio? Ben?

• Quacka
ja, bij allebei.

ben:
Je ontvangt de belminuten en sms'jes van je bundel aan het begin van elke kalendermaand en ze zijn de hele maand geldig. Je kunt je belminuten en smsjes dus niet mee nemen naar een volgende maand. Je belminuten en smsjes zijn dus precies één maand geldig
simyo:
Resterend tegoed in je bundel kun je niet meenemen naar de volgende maand.

• businka19
Quacka schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:01:
ja, bij allebei.

ben:

[...]

simyo:

[...]
Dat zuigt idd engezins. Ik koop overigens mijn toestel ook altijd los en (dit jaar) sim-only van Hi voor 12.95 met 275/550 min/sms verhouding, zat voor mij. En dus wel 1 maand mee te nemen :)

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:26

Roytoch

Nietes

businka19 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:06:
[...]

Dat zuigt idd engezins. Ik koop overigens mijn toestel ook altijd los en (dit jaar) sim-only van Hi voor 12.95 met 275/550 min/sms verhouding, zat voor mij. En dus wel 1 maand mee te nemen :)
Zonder internet? Smartphones zijn echt worthless zonder, dus dat lijkt me wel een eerste behoefte eerlijk gezegd.

Welles

• AtlAntA
roy.ahuis schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 12:54:
[...]

Zonder internet? Smartphones zijn echt worthless zonder, dus dat lijkt me wel een eerste behoefte eerlijk gezegd.
Ik neem aan dat dit in een topic zoals dit bijna niet meer vermeld hoeft te worden.
Al zou het voor de volledigheid en om misstanden te voorkomen wel beter zijn..

• Turdburgler
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-03 20:36
Ik zit nog heel erg te twijfelen tussen s2 en Nexus S, ik mag al verlengen maar wil eigenlijk heel graag weg bij HI na de laatste internet aankondigingen (iphone internet 2x zo snel en goedkoop). Dus moet maar weer door met denken xD

• mobileleon
hans180 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:28:
Sprak net een T-mobile medewerker. Die vertelde dat de Samsung Galaxy S2 begin april waarschijnlijk in Nederland komt..

Kan dit waar zijn of?

[Voor 4% gewijzigd door mobileleon op 28-03-2011 14:17]

• SizzLorr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08-2019

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Turdburgler schreef op zondag 27 maart 2011 @ 03:53:
Ik zit nog heel erg te twijfelen tussen s2 en Nexus S, ik mag al verlengen maar wil eigenlijk heel graag weg bij HI na de laatste internet aankondigingen (iphone internet 2x zo snel en goedkoop). Dus moet maar weer door met denken xD
Jah... als de keuze tussen die twee is dan is het toch redelijk snel gemaakt.

Alle twee Samsung. Alle twee zelfde lijn processor. Alle twee zelfde type scherm. Alleen dat de S2 alles net een beetje beter is. S2 = dualcore, S2 = sAMOLED+, S2 = dunner en lichter. Als je echt twijfelt tussen die twee ga dan voor de S2.

Cryptocurrency is the real Occupy Wallstreet!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
mobileleon schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:17:
hans180 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:28:
Sprak net een T-mobile medewerker. Die vertelde dat de Samsung Galaxy S2 begin april waarschijnlijk in Nederland komt..

Kan dit waar zijn of?
Net gebeld met TMobile, is onzin wat hans180 deed posten. Medewerker had in systeem staan eerste week van juni dat die uitkwam.

Jammer :(

• hans180
  • Laatst online: 30-10-2021
Nou dat is vreemd ik heb er vanmiddag over gebeld en de gene die mij toen te woord stond (ene Roy) die zei tegen mij dat hij net gehoord had dat het begin/half april gaat worden.

Maar wellicht zei hij dat zodat ik niet zou overstappen naar Vodafone. Dan zijn het nog grotere prutsers dan al bekend

• hans180
alwaysleft schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:31:
[...]

Net gebeld met TMobile, is onzin wat hans180 deed posten. Medewerker had in systeem staan eerste week van juni dat die uitkwam.

Jammer :(
Overigens klopt het ook niet wat ze dan tegen jou zeiden of wat er op de website staat:

http://www.t-mobile.nl/telefoon/coming-soon

-> medio mei

• AtlAntA
hans180 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:14:
[...]

Overigens klopt het ook niet wat ze dan tegen jou zeiden of wat er op de website staat:

http://www.t-mobile.nl/telefoon/coming-soon

-> medio mei
Met andere woorden: Niemand die het weet behalve Samsung zelf. Ik heb zelf e-mail contact gehad met Samsung Benelux en daar zeggen ze begin mei. Mits het testen goed gaat. Let wel dit was voor de tsunami.

Iemand hier met connecties met Samsung?

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Een medewerker van T-Mobile belde mij ook of ik wilde verlengen. Hij had het erover dat de S2 half mei zou komen. Maar ik kon volgens hem net zo goed dat LG Optimus 2X nemen, LG en Samsung waren immers gefuseerd, waren nu een bedrijf en daarmee was de 2X in principe hetzelfde toestel als de S2. Over trieste verkoopmethodes gesproken :')

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• alwaysleft
Famoso schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 19:39:
Een medewerker van T-Mobile belde mij ook of ik wilde verlengen. Hij had het erover dat de S2 half mei zou komen. Maar ik kon volgens hem net zo goed dat LG Optimus 2X nemen, LG en Samsung waren immers gefuseerd, waren nu een bedrijf en daarmee was de 2X in principe hetzelfde toestel als de S2. Over trieste verkoopmethodes gesproken :')
T-Mobile 8)7 How sad :/ :X

• hans180
Famoso schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 19:39:
Heel triest en het klopt nog niet eens ook LG hoort bij Philips

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

hans180 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 20:49:
[...]

Heel triest en het klopt nog niet eens ook LG hoort bij Philips
Dat klopt ook niet eens, wel even je eigen feiten checken voordat je andere van hetzelfde beschuldigd. LG en Philips hadden ooit een samenwerkingsverband (of jointventure zoals dat heet) op de CRT/LCD markt. Dat bedrijf hete LG.Philips Displays (en even later werd Displays vervangen met LCD) Co. Ltd. maar is in 2007 wereldwijd failliet verklaard. Later is het opgekocht door een groep private investeerders en heeft een doorstart gemaakt onder de naam LP Displays. LG en Philips hebben verder geen andere verbanden en zijn 2 totaal losse bedrijven.

http://www.newscenter.phi...ive/2000/article-2275.wpd

Wikipedia: LG Philips Display

Of welke andere Google query op "LP Displays" of "LG Philips Displays".

Wat betreft de stelling Samsung = LG, klopt gedeeltelijk. Samsung en LG hebben meerdere jointventures in China en Japan waar ze oa displays en chips produceren.

[Voor 9% gewijzigd door SizzLorr op 30-03-2011 00:09]

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-03 10:48
SizzLorr schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 23:55:
Wat betreft de stelling Samsung = LG, klopt gedeeltelijk. Samsung en LG hebben meerdere jointventures in China en Japan waar ze oa displays en chips produceren.
Maar dat zegt dus niks over de kwaliteit van de telefoon zelf.

Dan kan je ook zeggen dat een Renault en een Dacia dezelfde auto's zijn. Of Toyota en Lexus.

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

prutser387 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 08:34:
[...]

Maar dat zegt dus niks over de kwaliteit van de telefoon zelf.

Dan kan je ook zeggen dat een Renault en een Dacia dezelfde auto's zijn. Of Toyota en Lexus.
Nee maar de stelling was LG = Samsung waarop iemand antwoord: "Dat kan niet want LG = Philips". Daar ging ik even van uit.

• mobileleon

• AtlAntA
laten we het hopen. Kan ook zo zijn dat ze toestellen uit singapore over laten komen waar hij ook half april uit komt.

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Dat gaat over Engeland en daar zijn ze altijd wel wat eerder met releases, dus het is goed mogelijk. Morgen is de laatste dag in maart dus ik weet niet wat ze bedoelen met "maybe sooner".

• mobileleon
SizzLorr schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 18:26:
[...]

Dat gaat over Engeland en daar zijn ze altijd wel wat eerder met releases, dus het is goed mogelijk. Morgen is de laatste dag in maart dus ik weet niet wat ze bedoelen met "maybe sooner".
Ze hadden het in het artikel volgens mij over de 2e week van april, dus beginnend met de 11e. Weet alleen niet in hoeverre deze site betrouwbaar is qua informatie ;)

• AtlAntA
Misschien wat offtopic maar ik moest lachen.

http://gsm-telecom.marktp...s2-i9100-nexus-i9023.html

ontopic

Als ik het goed lees beweert deze site de volgende dag al te kunnen leveren.

http://www.orangemobilesh...ung-galaxy-s2-orange.aspx

[Voor 31% gewijzigd door AtlAntA op 31-03-2011 01:11]

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

AtlAntA schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 00:17:
Als ik het goed lees beweert deze site de volgende dag al te kunnen leveren.

http://www.orangemobilesh...ung-galaxy-s2-orange.aspx
Is niks anders dan een site die linkt naar mobiles.co.uk. Als je dan kijkt op de site van mobiles dan zie je dit:

http://www.mobiles.co.uk/orange-samsung-i9100-galaxy-s.html

Stock Pre-Order

• AtlAntA
SizzLorr schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 07:27:
[...]

Is niks anders dan een site die linkt naar mobiles.co.uk. Als je dan kijkt op de site van mobiles dan zie je dit:

http://www.mobiles.co.uk/orange-samsung-i9100-galaxy-s.html

Stock Pre-Order
Niet goed gelezen dus. :+

Is trouwens wel een beetje logisch dat die webshops nu zulk soort dingen gaan roepen om maar pre orders binnen te hengelen.

• DerLeonov
  • Laatst online: 20:57
Ik heb een bestelling uitstaan bij 2call. Totdat ik die definitief maakte (door mijn abonnement alvast te laten activeren) gaven ze aan dat ze hem in april verwachtten. Daarna werd het week 19/20, dat wil zeggen medio mei, misschien begin juni.

Let's face it, guys, hij komt eind mei op zijn vroegst.

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:14
derbirol schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:31:
Ik heb een bestelling uitstaan bij 2call. Totdat ik die definitief maakte (door mijn abonnement alvast te laten activeren) gaven ze aan dat ze hem in april verwachtten. Daarna werd het week 19/20, dat wil zeggen medio mei, misschien begin juni.

Let's face it, guys, hij komt eind mei op zijn vroegst.
2call vertelde mij ook eind mei.......

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Anoniem: 341111

Vanaf 9 Apil kan ik mijn abbo verlengen.

Wat is verstandig, wachten op de SGS 2, of nu gaan voor de LG Optimus 2X ?

Ik heb nu een HTC Touch Pro 2. En de EVO 3D zal nog wel even duren.

Mijn grootste twijfel is± Android of WP7.

Anders zou de HTC HD7 ook een optie zijn

• DaJohn
  • Laatst online: 05-05 14:57
Anoniem: 341111 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:35:

Ik zal sowieso voor Android gaan. Beste mobiele besturingssysteem van dit moment, maar daar zijn de meningen natuurlijk over verdeeld. Samsung Galaxy SII is in mijn ogen op dit moment de gegadigde smartphone met specificaties om te smullen! Jammer vindt ik dat HTC ditmaal achterloopt met toestellen met zulke specificaties uit te brengen, wat 2 jaar geleden de HTC Hero een van de beste toestellen op dat moment was, is de Samsung Galaxy SII in mijn ogen dat op dit moment!
Hopelijk duurt het release van dit toestel niet al te lang meer.. Ik mag namelijk ook binnenkort weer verlengen of overstappen!

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Anoniem: 341111 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:35:

Je vraagt in een topic over een Android toestel of je een Android testel moet nemen. Wat denk je dat het antwoord gaat worden?

Ik kan je niks anders dan het algemeen advies geven en dat is: Kijk even zelf rondt en maak zelf een beslissing welke het beste bij jou past.

2x vs. SGS2 vergelijkingen zijn er nog niet maar je kan wel even de Tweakers review van de 2x lezen. De 2x komt in die review op een paar punten slecht uit de bus. Ben sowieso blij dat ik heb gekozen om te wachten op de SGS2, de software van de 2x heeft blijkbaar iets te veel bugs en het is maar afwachten of het ooit goed gaat komen.

[Voor 20% gewijzigd door SizzLorr op 31-03-2011 21:30]

• AtlAntA
SizzLorr schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:28:
[...]

2x vs. SGS2 vergelijkingen zijn er nog niet maar je kan wel even de Tweakers review van de 2x lezen. De 2x komt in die review op een paar punten slecht uit de bus. Ben sowieso blij dat ik heb gekozen om te wachten op de SGS2, de software van de 2x heeft blijkbaar iets te veel bugs en het is maar afwachten of het ooit goed gaat komen.
En natuurlijk maar hopen dat de SGS2 wel met goed werkende software uitkomt. Een goeie telefoon valt of staat met goed werkende en geoptimaliseerde software.

Edit:

http://samsunggalaxys2rev...g-galaxy-s2-release-dates

[Voor 5% gewijzigd door AtlAntA op 03-04-2011 17:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 125956

April voor de UK. Betekend dus dat 2Call em rond die tijd ook zal hebben?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Zou handig zijn aangezien ik eind april in de UK zit. Kan ik me meteen eentje meenemen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Anoniem: 125956 schreef op zondag 03 april 2011 @ 17:41:
April voor de UK. Betekend dus dat 2Call em rond die tijd ook zal hebben?
Juh maar dan 200 euro te duur.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtlAntA
Boeboe schreef op zondag 03 april 2011 @ 18:19:
Zou handig zijn aangezien ik eind april in de UK zit. Kan ik me meteen eentje meenemen :)
Er staat 11 april voor de UK. Dat is niet eind april.
Volgens mij gaat dit niet om door Samsung bevestigde release data maar door webshops en telco's en dergelijke.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alwaysleft
We krijgen hem waarschijnlijk over 1,5 maand _/-\o_ :*)
Mobiflip.de weet dit te melden;

Samsung Galaxy S II: Lieferzeiten und Preise

Wir hatten das Samsung Galaxy S II ja bereits während der CeBIT im Kurztest und haben schon diverse Infos zu dem Gerät verbloggt. Es ist zudem bereits seit mehreren Wochen bei Amazon gelistet und vorbestellbar und seit diesem Wochenende steht dort auch ein Liefertermin, nämlich der 02. Mai 2011.
Auch Cyberport hat das Galaxy S II im Angebot und gibt als Liefertermin den 12. Mai 2011 an. Nicht überraschend taucht das Smartphone auch im T-Online-Shop auf, dort zum bisher günstigsten Preis von aktuell 569 Euro. Das Gerät gehört zu den Top-Smartphones dieses Jahr und kann durchweg mit der guten technischen Ausstattung überzeugen. Diverse Beiträge zum Galaxy S II findet ihr hier auf mobiFlip.de.

Midden mei dus :) O+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtlAntA
amazon.de zegt de 2e van mei :
Lieferbar ab dem 2. Mai 2011.
Cyberport zegt 12 mei

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

AtlAntA schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:16:
[...]

Er staat 11 april voor de UK. Dat is niet eind april.
en hoe is dat slecht :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 251802

als hij maar voor 13 mei uitkomt:D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtlAntA
Dat is op geen enkele manier slecht. Een simpele denkfout van deze zijde. :o

Neem je er dan meteen een stuk of 20 mee? Kan je hier wel slijten denk ik. _/-\o_

Anoniem: 402245

Hij staat hier voor nederland verwacht op 13 mei :P

http://www.expansys.nl/samsung-galaxy-s-ii-eu-black-16gb-209416/

• AtlAntA
Dat is goed nieuws.
Hij zou 1 dezer dagen ook uit moeten komen in india/singapore. Dus we zullen de 1e engelstalige videoreviews spoedig voorbij zien komen.

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

600 euro vermeld, dat zal dan wel ergens rondt de verwachte 500 a 550 euro worden bij release.

• businka19
SizzLorr schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:07:
[...]

600 euro vermeld, dat zal dan wel ergens rondt de verwachte 500 a 550 euro worden bij release.
Nou, bij Expansys wil de prijs wel vast zijn

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

businka19 schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:14:
[...]

Nou, bij Expansys wil de prijs wel vast zijn
Kijk maar eens in het Milestone 2 topic. Daar was hij eerst 648 euro bij expansys maar hij release was hij 449 euro. een verschil van 200 is niet echt vast. :p

Samsung Galaxy S2 release datum verschoven naar 6 mei

Veel is er al duidelijk en bevestigd over de Samsung Galaxy S2, maar over één belangrijk punt is nog veel onduidelijk. Namelijk de release van het nieuwe toestel van Samsung. Tijdens het Mobile World Congress 2011, waar de Galaxy S2 werd aangekondigd, werd als streefdatum genoemd kwartaal 2 voor de Nederlandse markt. Het eerste gebied waar de Galaxy S2 verkrijgbaar zal zijn in Europa is het Verenigd Koninkrijk. Tijdens de aankondiging werd voor deze markt nog 31 maart als release datum gesteld, maar dit is inmiddels al uitgesteld naar 6 mei.

De drie grote online spelers binnen de Telecommarkt in het VK bevestigen dit. Play.com geeft als release datum voor de Galaxy S2 6 mei aan, Expansys drie dagen later, 9 mei, en Clove noemt geen specifieke datum, maar communiceert ook mei als releasemaand.

ps:

[Voor 4% gewijzigd door Golf2vr6 op 05-04-2011 15:30]

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 9 Pro

• mobileleon
Op verschillende Duitse sites staat dat Samsung een evenement heeft gepland op 30 april in Frankfurt waarop een en ander duidelijk wordt over de lancering van de Samsung Galaxy S2 (denk dat dan de releasedatum ook wel vastgesteld wordt), onder andere hier:

http://www.pocketpc.ch/sa...t-irgendjemand-dabei.html

• businka19
SizzLorr schreef op maandag 04 april 2011 @ 15:23:
[...]

Kijk maar eens in het Milestone 2 topic. Daar was hij eerst 648 euro bij expansys maar hij release was hij 449 euro. een verschil van 200 is niet echt vast. :p
daarom zeg ik ook "wil wel", lukt niet altijd :9 ik denk dat in het geval van SGS2 grotere kans is dat de release prijs dicht bij de huidige blijft

• hans180

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:06
Ik mag 6 juni verlengen, maar stel dat ik nou wil wachten op de testen en reviews van de S2 en de HTC dual core en deze en de tijd gaat verder dan 6 juni, wordt ie automatisch verlengd... kan ik daarna nog een mobiel aanvragen oid?

AMD Ryzen 5900x / 32GB@3600mhz / Gigabyte 3080 TI Gaming OC

Anoniem: 251802

@ ewivis
Verloopt je abonnement op 6 juni, of mag je dan verlengen?

• Koen87
Ewivis schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:54:
Ik mag 6 juni verlengen, maar stel dat ik nou wil wachten op de testen en reviews van de S2 en de HTC dual core en deze en de tijd gaat verder dan 6 juni, wordt ie automatisch verlengd... kan ik daarna nog een mobiel aanvragen oid?
Stilzwijgend 1 of 2 jaar verlegen is niet meer. Het is nu nog maar 1 maand. Daarna kan je altijd nog verlengen. Je kan zelfs 1 jaar wachten en dan verlengen

• alwaysleft
Ontzettend goed nieuws!

Ik werk bij Vodafone en heb net een screenshot gezien dat we ze vanaf eind april binnen krijgen!

Dus nog 3,5 week wachten :)

Anoniem: 259234

alwaysleft schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:31:
Ontzettend goed nieuws!

Ik werk bij Vodafone en heb net een screenshot gezien dat we ze vanaf eind april binnen krijgen!

Dus nog 3,5 week wachten :)
ben zeer benieuwd.. mogelijk maak ik de overstap van Hi naar Vodafone.

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Golf2vr6 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:36:
Samsung Galaxy S2 release datum verschoven naar 6 mei

Veel is er al duidelijk en bevestigd over de Samsung Galaxy S2, maar over één belangrijk punt is nog veel onduidelijk. Namelijk de release van het nieuwe toestel van Samsung. Tijdens het Mobile World Congress 2011, waar de Galaxy S2 werd aangekondigd, werd als streefdatum genoemd kwartaal 2 voor de Nederlandse markt. Het eerste gebied waar de Galaxy S2 verkrijgbaar zal zijn in Europa is het Verenigd Koninkrijk. Tijdens de aankondiging werd voor deze markt nog 31 maart als release datum gesteld, maar dit is inmiddels al uitgesteld naar 6 mei.

De drie grote online spelers binnen de Telecommarkt in het VK bevestigen dit. Play.com geeft als release datum voor de Galaxy S2 6 mei aan, Expansys drie dagen later, 9 mei, en Clove noemt geen specifieke datum, maar communiceert ook mei als releasemaand.

ps:
[afbeelding]
Alleen het probleem is dan dat er op de foto van de uitnodiging zaterdag 30 april staat, dat is een week eerder. :) Als hij maar ergens eind deze maand komt vindt ik het goed, weekje eerder of later maakt niet uit. Heb nu wel genoeg gewacht.

[Voor 5% gewijzigd door SizzLorr op 05-04-2011 17:14]

SizzLorr schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:14:
[...]

Alleen het probleem is dan dat er op de foto van de uitnodiging zaterdag 30 april staat, dat is een week eerder. :) Als hij maar ergens eind deze maand komt vindt ik het goed, weekje eerder of later maakt niet uit. Heb nu wel genoeg gewacht.
plaatje is van introductie datum retailers Duitland (zover ik begrepen heb) ;)

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 9 Pro

• Ewivis
Anoniem: 251802 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:58:
@ ewivis
Verloopt je abonnement op 6 juni, of mag je dan verlengen?
6 juni loopt mijn contract af... Voor die datum moet ik dan toch al verlengd hebben?
Koen87 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:20:
[...]

Stilzwijgend 1 of 2 jaar verlegen is niet meer. Het is nu nog maar 1 maand. Daarna kan je altijd nog verlengen. Je kan zelfs 1 jaar wachten en dan verlengen
Dat verhaal snap ik even niet... Stel ik wacht met aanvragen van de s2 tot na 6 juni(voor reviews enzo) dan wordt mijn abbo verlengd met 1 maand? Dan kan ik alsnog verlengen kiezen en kan ik de telefoon erbij doen? of begrijp ik het verkeerd?

• Koen87
Ewivis schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 19:15:
\[...]

Dat verhaal snap ik even niet... Stel ik wacht met aanvragen van de s2 tot na 6 juni(voor reviews enzo) dan wordt mijn abbo verlengd met 1 maand? Dan kan ik alsnog verlengen kiezen en kan ik de telefoon erbij doen? of begrijp ik het verkeerd?
Juist, het abonnement wordt tegenwoordig niet meer zomaar verlengt. Het loopt ook niet zomaar af. Je kan dus gewoon verlengen wanneer je zelf wil, ook na 6 juni

• Ewivis
Koen87 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 19:29:
[...]

Juist, het abonnement wordt tegenwoordig niet meer zomaar verlengt. Het loopt ook niet zomaar af. Je kan dus gewoon verlengen wanneer je zelf wil, ook na 6 juni
Het blijft gewoon per maand gewoon doorlopen met het huidige abbo en dan kan ik gewoon zelf kiezen wanneer ik verleng of afzeg?

• hans180
Ewivis schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 20:04:
[...]

Het blijft gewoon per maand gewoon doorlopen met het huidige abbo en dan kan ik gewoon zelf kiezen wanneer ik verleng of afzeg?
Anders bel je gewoon even naar je provider

• Ewivis
hans180 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 20:31:
[...]

Anders bel je gewoon even naar je provider
En dan 30 min in de wachtrij staan en daarna nog belabberd geholpen worden zeker? Nee dank je!

• Quazier
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-05 15:47
emailtje dan aangezien je toch geen haast hebt ;)

• DeBaroN
Dacht toch dat dit het Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic was?
Ik kan vanaf 19 april verlengen, maar op dit toestelletje wil wel een maand / 1,5 maand wachten.

Zijn er ook meer prijzen bekend? Expansys geeft 605,- aan.

[Voor 7% gewijzigd door DeBaroN op 05-04-2011 21:37]

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-05 21:10
baronruud schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:36:
Dacht toch dat dit het Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic was?
Ik kan vanaf 19 april verlengen, maar op dit toestelletje wil wel een maand / 1,5 maand wachten.

Zijn er ook meer prijzen bekend? Expansys geeft 605,- aan.
Denk dat het rond de 600 gaat zijn in't begin, en na een tijdje zo rond de 550 wordt.

Anoniem: 246524

Lees ook dat de HTC EVO 3d in april naar nederland komt... aardige concurrent van de S2 lijkt mij?!
Maakt de keuze weer niet makkelijker....

• DeBaroN
Anoniem: 246524 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:55:
Lees ook dat de HTC EVO 3d in april naar nederland komt... aardige concurrent van de S2 lijkt mij?!
Maakt de keuze weer niet makkelijker....
Is een toestel met een 3d-scherm, net als de Optimus 3d.
Die moet je beide niet vergelijken met de SII.

Anoniem: 246524

baronruud schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:59:
[...]

Is een toestel met een 3d-scherm, net als de Optimus 3d.
Die moet je beide niet vergelijken met de SII.
Waarom niet? HTC 3d is uit te zetten en dan is het een normale 2d telefoon.
Of verschillen de specs aanzienlijk?

• mobileleon
Anoniem: 246524 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 22:01:
[...]

Waarom niet? HTC 3d is uit te zetten en dan is het een normale 2d telefoon.
Of verschillen de specs aanzienlijk?
Google het gewoon eens, dan vind je linkjes als:
http://www.samsunggalaxys...-galaxy-s2-vs-htc-evo-3d/

Het is gewoon wat jij wil, als je graag een telefoon met 3d mogelijkheden wilt hebben, neem je de evo 3d of de optimus 3d, anders zijn er andere mogelijkheden, zoals de Galaxy S2 :) ..

• Koen87
Raar om dit te zeggen, maar graag dit soort gesprekken voeren in het normale topic, en niet dit topic met levertijden en abbo's te bevuilen. dankjewel :)

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

mobileleon schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:45:
[...]

Google het gewoon eens, dan vind je linkjes als:
http://www.samsunggalaxys...-galaxy-s2-vs-htc-evo-3d/

Het is gewoon wat jij wil, als je graag een telefoon met 3d mogelijkheden wilt hebben, neem je de evo 3d of de optimus 3d, anders zijn er andere mogelijkheden, zoals de Galaxy S2 :) ..
Sorry hoor maar ik vindt het een onzin vergelijking. Je hebt 1 telefoon die in Amerika is aangekondigd en getoond en een telefoon die in Europa is aangekondigd en getoond. Geen van beide zijn gereleased maar je gaat ze dan toch vergelijking op basis van hun specs.

De HTC Evo 3D is een sprint telefoon en het gaat nog wel even duren voordat een soortgelijke toestel naar Europa komt.

• stoep1987
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-02-2021
Ik mag bijna mijn abo verlengen.

Ik twijfel tussen, hoe stom het ook klinkt de s1 en de s2. De s1 is nu redelijk voordelig verkrijgbaar. Ik heb weinig ervaring met mobiele abonementen. Heeft iemand een idee wat de prijs verhouding zal zijn tussen een abo nu met gratis s1 en een abo straks met een gratis s2?

• businka19
Ewivis schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:00:
[...]

En dan 30 min in de wachtrij staan en daarna nog belabberd geholpen worden zeker? Nee dank je!
Ik vraag me af waarom je überhaupt bij dezelfde provider wilt blijven als service zo slecht is.

En wat Hans180 zegt is correct, beste manier is om met je provider te overleggen, anders blijf je vragen stellen aan mensen die daar geen uitsluitend antwoord op kunnen geven

• Ewivis
businka19 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:36:
[...]

Ik vraag me af waarom je überhaupt bij dezelfde provider wilt blijven als service zo slecht is.

En wat Hans180 zegt is correct, beste manier is om met je provider te overleggen, anders blijf je vragen stellen aan mensen die daar geen uitsluitend antwoord op kunnen geven
Ga ik doen, verder ben ik wel tevreden hoor.. alleen de helpdesk is bagger...

Pagina: 1 2 3 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee