Welkom in het SAMSUNG GALAXY SII (verwachte) levertijden en abonnementen topic

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de SAMSUNG GALAXY SII en dan met de nadruk op de daarbij horende (verwachte) levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:

1. Discussie over mooie aanbiedingen voor de SAMSUNG GALAXY SII.
2. Discussie en meldingen over wanneer we de SAMSUNG GALAXY SII kunnen verwachten in de winkels.
3. Vragen over aanbiedingen die bij de SAMSUNG GALAXY SII horen.

Wat we niet in dit topic willen zien:

1. Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
2. Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
3. Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
4. Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals Kijk, hij is goedkoop!''
5. Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

Voor TechTalk / specificaties / reviews / gebruikerservaringen en andere posts die niet direct te maken hebben met levertijden en/of abo's moet je hier zijn.

Tot slot is de pricewatch: SAMSUNG GALAXY SII Zwart een goed begin om voor een mooie prijs de SAMSUNG GALAXY SII te regelen.

*Met dank aan deze topicstart!
Waarschuwing:
Het is duidelijk geworden dat de Samung Galaxy SII vanaf vandaag leverbaar is geworden. Nutteloze berichten als "ik heb hem" of "hij ligt thuis" en andere berichten met deze strekking zijn ongewenst en daarmee niet nodig in dit topic! Hou hier rekening mee wanneer je een bericht wil plaatsen.

Het is hier geen slow chat! Vanaf nu inhoudelijke berichten posten anders gaat het topic definitief op slot.

Simpele oneliners als; Ik heb hem besteld, hij is onderweg, Ik heb hem geannuleerd etc. zijn niet nodig en daarmee ook niet meer toegestaan in dit topic.

[Voor 18% gewijzigd door Golf2vr6 op 19-05-2011 21:44]

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 9 Pro

Volgens officieel twitter account komt de SGS2 volgende maand in India uit:

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 9 Pro

Samsung Galaxy S2 release datum verschoven naar 6 mei

Veel is er al duidelijk en bevestigd over de Samsung Galaxy S2, maar over één belangrijk punt is nog veel onduidelijk. Namelijk de release van het nieuwe toestel van Samsung. Tijdens het Mobile World Congress 2011, waar de Galaxy S2 werd aangekondigd, werd als streefdatum genoemd kwartaal 2 voor de Nederlandse markt. Het eerste gebied waar de Galaxy S2 verkrijgbaar zal zijn in Europa is het Verenigd Koninkrijk. Tijdens de aankondiging werd voor deze markt nog 31 maart als release datum gesteld, maar dit is inmiddels al uitgesteld naar 6 mei.

De drie grote online spelers binnen de Telecommarkt in het VK bevestigen dit. Play.com geeft als release datum voor de Galaxy S2 6 mei aan, Expansys drie dagen later, 9 mei, en Clove noemt geen specifieke datum, maar communiceert ook mei als releasemaand.

ps:

[Voor 4% gewijzigd door Golf2vr6 op 05-04-2011 15:30]

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 9 Pro

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-04 21:14
Dit is de prijsontwikkeling van de SGS

denk dat het bij de SGS2 niet veel anders zal zijn.

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Het kan toch echt na 3 maanden. Navraag bij de klantenservice levert hetzelfde resultaat op. Na 3 maand kun je gewoon 1x per maand verlagen.

• Mielsne
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:28
Waar kan ik deze actie precies vinden dan? Op de samsungsite staat deze aanbieding alleen icm de Samsung Galaxy S? En als dit 'm zou zijn moet ik dan de 8 of 16gb pakken aangezien je een keuze hebt?

Op de samsung site staat nu dat wanneer je je telefoon voor 31 mei registreert dat je een 8gb sd kaart cadeau krijgt.

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 9 Pro

Golf2vr6 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:01:
Vanaf Bel+Sms+Web 190 Sim Only 2 jaar hebben ze 1GB ;)
Klopt, anders uiteraard nooit gedaan nee... ;)

Met SGS2 via algebeld 807,75 voor 2 jaar is toch een nette prijs
(ik heb geen aansluit kosten gerekend btw)
Ja, dat is "precies" hetzelfde als ik nu bij elkaar betaal, 822 Euro. Kom jij ook op uit met de aansluitkosten :)

[Voor 28% gewijzigd door Brad Pitt op 29-04-2011 10:05]

Nickname does not reflect reality

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:04
Voor de mensen die me niet geloven ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!
wizzlewaxx schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:22:
Bij onze duitse vrienden is de officiele prijs bekend gemaakt. Die leverancier van ons (The PhoneHouse) geeft alleen een beduidend hogere prijs aan dan dat er tot nu toe gemeld wordt in dit topic.

De prijs van de duitse leverancier gaat al snel naar de 600EUR, tevens geeft ons eigen systeem ook een hogere prijs aan (650EUR). Hopen dat dit nog gaat veranderen natuurlijk, maar deze prijs is niet voor niets tot stand gekomen. Tevens verwachten onze duitse vrienden hem deze week op voorraad te krijgen. Dus met een beetje geluk hebben we hem deze week nog in huis...

Problem, ThePhoneHouse?

Sorry kon het niet laten.

Duitse webshops roepen overigens nog allemaal week 20.

[Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 03-05-2011 10:25]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0Henk 'm!
wizzlewaxx schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:48:
[...]

En wat is jou bron? Waar heb jij inkoopsprijzen mogen zien van nederlanse leveranciers?
Jij zei net zelf dat het niet over inkoop prijzen ging???
wizzlewaxx schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:45:
[...]

Wie zegt dat dit inkoopsprijzen zijn? heb je mij dat horen zeggen?

[Voor 21% gewijzigd door Golf2vr6 op 03-05-2011 10:52]

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 9 Pro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:39
TVEE schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:37:
Precies dat dacht ik ook. Maar ik hoor liever dat het nog niet duidelijk is of dat ze daarover nog niks kunnen zeggen dan dat ze een lul verhaal op gaan hangen. Maarja, afwachten dan maar. Wordt wel grote verandering van me G1 naar SGS2.. :D
Ik loop nog steeds met deze:

Doet het op zich nog prima (ziet er alleen niet meer uit) en moest telkens weer invallen als zn vervangers alweer het loodje legden of niet bevielen. :D Ga hem denk ik maar gewoon bij Tmobile bestellen, zowel goedkoop als makkelijk en anders moet ik ook nog 3 maanden wachten tot dit abonnement afloopt.

[Voor 10% gewijzigd door ph4ge op 03-05-2011 12:41]

SW-0040-8191-9064

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 22:41

Backspace-NL

New and Improved!

-WarAx- schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 17:12:
[...]

Ik hoop het voor je! :) Kan je een review maken als je hem hebt? ;)
Sure :-) Nu begint eerst het hele DHL tracking checking verhaal haha.

Nog even voor de mensen die mochten twijfelen:

[Voor 25% gewijzigd door Backspace-NL op 03-05-2011 17:21]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:45

Oekol

waka waka hey hey

Ja dat had ik dus ook eerst maar dus zag ik dit staan, http://img809.imageshack.us/img809/2515/naamloosoy.png

Maar toen was ik in de war, maar 3600 Kpbs is gewoon hetzelfde als 3.6 Mbps toch?

Maar heb ik verder nog kosten over het hoofd gezien? Want anders is het een goede abonnement voor studenten toch? Bij Hi wel sneller internet maar kost ook meer. Ben denk ik geen grootverbruiker qua internet dit omdat ik bij mij op het werk, thuis, en op school allemaal wifi verbinding heb.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Menthix
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-04 21:38
Kiek nou :o

Menthix.net | Contact Me

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Framoes
  • Laatst online: 19-05 19:15
baronruud schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:57:
[...]

Hoe bedoel je? Hij staat er gewoon en leverbaar begin juni...

[...]

Wel, gewoon via alle toestellen gaan..

edit: iemand al hi gebeld? :P

Hij doet het trouwens nu wel weer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dreabe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10-2021
Ik heb even dat bouwpakket CoolBlue/PDAshop in elkaar gezet. Dan heb ik dit weekend in ieder geval toch al een beetje m'n Galaxy S II bij me. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 15:45

Oekol

waka waka hey hey

MyrddinLXXIIX schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 17:43:
[...]

Maak je daar niet al te druk om.

Zo'n 8 gig kaartje kost ongeveer een tientje, dus om daarom te snel een beslissing te nemen lijkt me niet zo verstandig.
Oh oke dat is waar. Maar kan ik op internet nakijken hoeveel minuten/smsjes ik nog kan bellen/versturen?
Ik heb nog nooit een abonnement gehad en ik heb mijn pa gevraagd en die weet het ook niet. Die dacht zelfs dat zijn abonnement van 90 euro in de maand bij vodafone ook per seconde afrekenen was..

Edit:
Ik heb nu voor mijn samsung jet dit hoesje:
Heb op internet gekeken en het nog niet snel lopende accessoires forum maar ik kan nergens zo'n hoesje vinden. Is het geen degelijk hoesje? Want ik vind hem super fijn.

[Voor 22% gewijzigd door Oekol op 07-05-2011 17:53]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:04

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-05 23:13
Framoes schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:16:
[...]

Dus bij een 1-jarige verlenging Hi 25 waar je nooit overheen gaat krijg je dikke korting? Weet je 100% zeker dat het geen 2 jaar is, want het is nogal vreemd dat anderen meer moeten betalen bij hogere abonnementen.
Zeker weten. Hier een printscreen van verlengen via mijn Hi, hier heb ik aan de telefoon nog zon 3 tientjes af kunnen lullen.

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:53
En waar blijft KPN....

Ik kan al sinds maart verlengen en betaal nu mandelijkst teveel voor mn abonnement.
Als ik wil verlengen via een willekeurige gsm-shop dan moet ik mega bijbetalen en betaal ik ook nog een de hoofdprijs per maand. Verlengen van KPN naar HI via hi.nl is ook ruk, want niemand weet wanneer HI de toestellen gaat uitleveren.

Kan je ook je KPN abbo naar HI verlenge bij bijv. pdashop.nl?

Edit:

Nu kan het wel,

1 jaar verlengen
12*42.50 + 159.5 = 669,95 goede deal lijkt me

[Voor 17% gewijzigd door ApOE op 11-05-2011 21:06]

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-05 23:13
d:)b d:)b Dank je wel hi.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:13
Chilly_Willy schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:21:
[...]

Begrijp ik nou goed dat je bij Hi 30 met Internet Extreem 1 jaar 30 euro voor het toestel moet betalen? Bij Hi.nl en via de klantenservice kom je op 110 euro.
Jup ^_^ prijs op internet (30 euro) is hetzelfde als in de hi winkel....
het gaat hier om een verlenging van 1 jaar :)

ik heb de orderbevestiging en de flyer die ik heb gekregen toegevoegd. met mijn persoonlijke info weggehaald ofcourse ;)

en de sales person zei dat hij wss volgende week of de week erop komt...

trouwens, Mijn klantwaarde cat. is B. Ik had het voor de lol nagevraagd bij de KS

[Voor 3% gewijzigd door Indodraakje op 15-05-2011 21:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-05 19:31
Ik heb voor mijzelf een overzichtje gemaakt met abonnementen voor de Galaxy S2, misschien ook handig voor andere mensen hier :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Framoes schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:44:
[...]

De toestelprijs gaat dus volgens hem verder omlaag of komt er een kortingsactief voor de abonnementen aan? Als ze de toestelprijs nog lager maken, krijg ik namelijk bijna geld toe.
Nog vreemder:

http://shop.www.hi.nl/image/00041/m5banner/P2_topbanner_hi25_internet_extra_2jaar_S2.jpg

Ze geven zelf aan dat de introductieprijs (prijs toestel) tot 18 mei is...... 8)7 :?

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 9 Pro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• redsun
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 16:45

redsun

huh?

damkoning schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:29:
pff kom er net achter dat het abbo nog op me moeders naam staat. En die gaat toevallig zaterdag op vakantie (2weken) wordt dus toch minimaal 4 juni voor mij :-(

whoei!

• dwarf01
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-02-2019
Anoniem: 274613 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:42:
[...]

dankje.
ik zie nu op de hi site dat de actie nog loopt (zal wel t/m 18 mei zijn)
hij staat op voorinschrijving, dus ik zie hem wel komen.
Op de site staat bovenin TOT 18mei.

http://shop.www.hi.nl/image/00041/m5banner/P2_topbanner_hi25_internet_extra_2jaar_S2.jpg

tevens staat er nu:

Levertijd: 10-15 dagen,
gratis levering.

Dat was vanochtend vroeg nog niet

• .Kaas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-05 13:57
Ruben1123 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:53:
[...]
Let eens op! Kijk je e-mail! Prijs wordt gecompenseerd.. hoe helemaal is mij niet duidelijk (niet van toepassing op mijn order)
Ik heb daar geen email over ontvangen, dat was voor de prijsverlaging van 16 mei..
Deze verlaging van de aangeboden prijs is pas veranderd nadat ik mijn abonnement heb verlengt.
Dus ik denk dat ik alsnog 219,95 moet gaan afrekenen bij de TNT.

Orderbevestiging (16 mei):

Prijs nu:

• Framoes
Prijzen zijn omhoog gegaan, je betaalt nu €60,- meer voor het toestel. Was er laatst niet iemand die claimde dat de Hi KS hem had verteld dat de prijzen nog verder omlaag zouden gaan?

[Voor 6% gewijzigd door Framoes op 19-05-2011 12:01]

• Framoes
Als eerst de foto:
Meinon schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:00:
[...]

Kun je ook aangeven of de tel simlocked is of niet. (je hebt de Hi variant toch?)
Nog niet geprobeerd, zal zo eens kijken.

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-05 22:42
*ding dong*

Via hi.nl 12 mei besteld :)

• Morfang
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-03 13:23

Tadaa!

• Jasp0r
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09-2016

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
drixjeej schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:48:
[...]
makkelijk op te lossen hoor een bekend spreekwoord luidt: "Screenie or it didn't happen" succes!
Voila :)

• Frml
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:38

awie :( Staat in ander menu dus nog in bestelling:(

Vage site

[Voor 16% gewijzigd door Frml op 26-05-2011 10:33]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:59
Ardj schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:46:
[...]

Ik zei ook KS, daarmee bedoel ik ook telefoonlijn.

En ik vind dat niet logisch, je kiest er zelf voor, heb zelf een week op een callcenter gezeten (vakantiewerk), je kunt verwachten dat mensen niet al te vriendelijk tegen jou zijn, van jou wordt verwacht dat je dit ten allen tijde wel blijft ;)
Ik wist dat je dat bedoelde :). Ik ben met je eens maar ik denk wel dat het niet meer leuk wordt als 100 mensen vragen wanneer een toestel leverbaar is terwijl jij daar als KS medewerker én niets aan kan doen én 100 keer het antwoord moet geven dat het 8 juni wordt.

Maargoed; dus iedereen stoppen met bellen naar de HI KS want

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-04 15:16
Ik hoop wel dat die van mij nog komt vandaag, hij staat namelijk nog niet op "Pakket in afleverroute" of iets dergelijks. Dit is mijn Track 'n Trace status:

Edit: Het pakketje moet van 's-Hertogenbosch naar Uitgeest (N-H)

[Voor 12% gewijzigd door SlideR NL op 07-06-2011 10:03]

PGP: https://keybase.io/svenkortekaas

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-04 15:16
Ik is heeeeeeeel blij!!! :)

Hehe sorry kan het niet laten. Maar mijn zending is net overgesprongen naar:
http://img534.imageshack.us/img534/6883/trackntracesgs2.png

Kan niet wachten :)

Ben eigenlijk net zo'n klein kind die niet meer kan wachten op zijn verjaardag omdat hij ze nieuwe Technic Lego auto krijgt 8)7

PGP: https://keybase.io/svenkortekaas

Acties:
  • 0Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:18

zzzzzzzzzz
Eerst lang wachten voor het te verzenden en nu dit... ;(

[Voor 12% gewijzigd door frye op 07-06-2011 17:30]

• Eyradir
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-03 13:11
Vandaag heeft VF geprobeerd nummerbehoud te regelen. Op de site van T-Mobile kwam ik net dit berichtje tegen:

Iemand enig idee wat er aan de hand is? Is de gewenste porteringsdatum door VF bepaald? :? Ik heb alleen aangegeven dat het VF-abo per 17 september 2011 in moest gaan.

[Voor 67% gewijzigd door Eyradir op 09-06-2011 20:11]

• hans_1990
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
dcamdz schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:25:
Ik heb hem!:D

Super tof en super snel =) zoals door andere eerder gezegd: Het is het wachten waard.

Succes allemaal!
Kleine herinnering aan allen (mag dan wel geen mod zijn maar dit werkt ook):

Leuk dat je ook je toestel hebt ontvangen, zet er dan wel even bij waar en wanneer besteld anders voegt het helaas niets toe aan dit topic.

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-05 22:42
Ik denk ook dat het een foutje in de folder is, de gewone Galaxy S kost in de webshop namelijk ook nog 399...

[Voor 6% gewijzigd door BertP op 13-06-2011 12:57]

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:04
Wanneer ze nu wel of geen Sensation-editie uitleveren weet ik niet, maar ik heb hem zojuist gekregen en het is een Sensation uitvoering. (wat was het verschil ook al weer?)

Vanavond maar eens uitgebreid uitpakken en ontdekken.
Succes voor degene die nog wachten, het duurde hier zoals ik eerder postte 21 dagen.

[Voor 9% gewijzigd door adinsx op 20-06-2011 15:12]

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:03

amas

Law of Nature: Chaos

@KingSimba ik ben ook van plan de SGSII te kopen. En voor mij is MTV mobile 2 jaar het voordeligst. Ziehier: https://www.studentmobiel...50&product_version_id=867
Uiteindelijk scheelt het maar een klein beetje met Tele2, maar alle beetjes helpen ;)

edit:
Ik heb een beetje onderzoek gedaan, en uiteindelijk zijn er maar 4 providers als je veel internet voor je geld wilt en bellen en SMS'en eigenlijk bijzaak zijn (maar geen straf zijn natuurlijk ;) ):

Dus voor wat je krijgt is Sizz dus eigenlijk het voordeligst. Die 2 euro over 2 jaar is verwaarloosbaar.
Data is gehaald uit:
Samsung i9100 Galaxy S II i.c.m. MTV Mobile 2 jaar
Samsung i9100 Galaxy S II i.c.m. Tele2 Voordeelbundel 2 jaar
Samsung Galaxy S 2 i9100 Black i.c.m. Sizz Friend 2 jaar
Samsung i9100 Galaxy S II i.c.m. Telfort 2 jaar

[Voor 66% gewijzigd door amas op 17-09-2011 13:48]

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

• Oliesjeik1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:55
AquaSheep schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:03:
Vodafone snelheid is gewoon 14,4 Mb/s. Bij Hi geven ze aan dat je toestel afkoop ongeveer 35% van de nieuwwaarde is ipv dagwaarde.
Tnx. Ik heb de waardes aangepast.
Is de aanbieding van castle.nl niet een foutje ofzo? Want normaal moet je rond de €100 bij betalen voor de Bel+SMS+Web Smart 150.
Nee, zover ik kan zien niet. Ik heb dit abonnement al voor iemand anders afgesloten en daarin staan alleen de aansluitkosten van 30 euro in vermeld. Ook in de onderstaande overzichten staat niets vermeld over 100 euro die je zou moeten bijbetalen.

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 437157

HaTe schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:08:
Dit had ik in een ander topic geplaatst:

[...]

Aangezien hier meer animo is, zet ik het ook maar een hier neer.

Ik krijg hem morgen :)
Ik heb er ook 2 besteld maar ik zie nu bij mijn contract dit

http://i40.tinypic.com/2hd1i6r.png

Moet ik nu ipv eerste 2 maanden van 7.50 nu 17.50 betalen en daarna ipv 15 nu 25 euro???? wegens deze Overige additionele bundels die ik niet gevraagd hebt.

Als dit zo is dan hebt Typhone.nl mij aardig belazerd!!!!

Dit was wat ik had gevraagd en besteld:

Ik heb blindelings het contract getekend :( Wegens te mooi om waar te zijn
Ik hoop dat ik het fout hebt

[Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 437157 op 01-04-2012 03:23]

Pagina: 1

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee