• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-02 15:29
baronruud schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:36:
Dacht toch dat dit het Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic was?
Ik kan vanaf 19 april verlengen, maar op dit toestelletje wil wel een maand / 1,5 maand wachten.

Zijn er ook meer prijzen bekend? Expansys geeft 605,- aan.
Expansys staat niet bepaald bekend als de goedkoopste. Ik verwacht een prijs tussen 500-550.
Ewivis schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:38:
[...]

Ga ik doen, verder ben ik wel tevreden hoor.. alleen de helpdesk is bagger...
Ik moet nog een provider tegenkomen met topservice. T-Mobile Zakelijk was goed totdat ik naar Vodafone ging (goedkoper) en nummerbehoud nodig had. En toen werd er niet meer geluisterd.

[Voor 63% gewijzigd door Relief2009 op 06-04-2011 10:46]

• Relief2009
nvm

[Voor 99% gewijzigd door Relief2009 op 06-04-2011 10:45]

• mobileleon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-05 15:03
SizzLorr schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:27:
[...]

Sorry hoor maar ik vindt het een onzin vergelijking. Je hebt 1 telefoon die in Amerika is aangekondigd en getoond en een telefoon die in Europa is aangekondigd en getoond. Geen van beide zijn gereleased maar je gaat ze dan toch vergelijking op basis van hun specs.

De HTC Evo 3D is een sprint telefoon en het gaat nog wel even duren voordat een soortgelijke toestel naar Europa komt.
Het gaat bij beide om de verwachte specs ja, dus misschien een lastige/voorbarige vergelijking. Tevens heb je gelijk dat het nog wel even duurt voordat de Evo 3d naar Europa komt (in tegenstelling tot wat PPluto zegt, dus het bericht waarop ik reageerde). Maar het ging mij meer om het feit dat het in mijn ogen moeilijk vergelijkingen te trekken zijn tussen 3d-telefoons en de "gewone" 2d telefoons...
mobileleon schreef op woensdag 06 april 2011 @ 11:50:
[...]

Het gaat bij beide om de verwachte specs ja, dus misschien een lastige/voorbarige vergelijking. Tevens heb je gelijk dat het nog wel even duurt voordat de Evo 3d naar Europa komt (in tegenstelling tot wat PPluto zegt, dus het bericht waarop ik reageerde). Maar het ging mij meer om het feit dat het in mijn ogen moeilijk vergelijkingen te trekken zijn tussen 3d-telefoons en de "gewone" 2d telefoons...
Off-topic, vergelijk de SGS2 dan met de Pyramid (in een ander topic) ;)

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 9 Pro

• mobileleon
Golf2vr6 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 12:01:
[...]

Off-topic, vergelijk de SGS2 dan met de Pyramid (in een ander topic) ;)
I know ;), laten we maar weer ontopic gaan, ik reageerde alleen op een bovenstaand bericht, waarin het ging over de Evo 3d tov. de SGS2 :P . Ik kan niet wachten tot de SGS2 komt!

• wmnone
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-01-2020
Euhm, nog langer wachten, jeeeej!!! http://www.engadget.com/2...-2ghz-delayed-until-may-o

• AtlAntA
  • Laatst online: 06:29
Daar hebben ze het over een wereldwijde release (samsung india). Daar hoort amerika natuurlijk ook bij en en er gaan al sinds begin maart geruchten dat ze de SGS2 daar pas in juni krijgen.

Kan heel goed zijn dat we hem hier gewoon half mei krijgen.

Edit: Van een ander forum geplukt.

But a source from XDA who has a source at Samsung still confirms the release date
5th/6th May in the UK that is...

edit2:
Guy over on overclockers has said:

"It’s frustrating this, because I just made a call to a friend of mine who works for Samsung Mobile UK – I’ve been trying to get him from I heard on this thread about the twitter news. Well I got him on the blower and he is still saying that it’s deffo the 5th/6th May for U.K.

Edit3 uit de indian times:

Siddharth Neri, an analyst who tracks cellphone market for CyberMedia Research, said that with the launch of 3G services, demand for smartphones is likely to go up. LG may have been first to announce the dual-core phone, often dubbed superphones for their ability to perform several tasks that earlier required a laptop or computer, but its competitors are not sitting idle. Sources said Sony Ericsson might launch a couple of flagship phones this week. Samsung officials said the company would bring its flagship Android phones to India on April 13.

bron: http://articles.timesofin...optimus-2x-nvidia-s-tegra

[Voor 85% gewijzigd door AtlAntA op 07-04-2011 11:44]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

AtlAntA schreef op woensdag 06 april 2011 @ 23:00:
Edit3 uit de indian times:

Siddharth Neri, an analyst who tracks cellphone market for CyberMedia Research, said that with the launch of 3G services, demand for smartphones is likely to go up. LG may have been first to announce the dual-core phone, often dubbed superphones for their ability to perform several tasks that earlier required a laptop or computer, but its competitors are not sitting idle. Sources said Sony Ericsson might launch a couple of flagship phones this week. Samsung officials said the company would bring its flagship Android phones to India on April 13.

bron: http://articles.timesofin...optimus-2x-nvidia-s-tegra
mmm net gemist dat artikel, er zijn wel eens dagen dat ik de Indian times niet lees......

Volgende week vrijdag weten we meer ;)

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 9 Pro

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-05 15:21
Volgens Samsung loopt de gehele uitrol van de telefoon geen vertraging op, wordt gemeld op Engadget

• AtlAntA
Koen87 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:05:
Volgens Samsung loopt de gehele uitrol van de telefoon geen vertraging op, wordt gemeld op Engadget
Ik krijg er een punthoofd van... :(

Geduld is een schone zaak zei mem altijd.

Een wat nuchtere kijk op de zaken:
http://phandroid.com/2011...ng-out-in-april-debunked/

[Voor 13% gewijzigd door AtlAntA op 07-04-2011 15:02]

• mobileleon
http://blog.clove.co.uk/2...og%29&utm_content=Twitter

Engeland dus vanaf 1 mei :), zal hier ten opzichte van Nederland nog veel verschil in zitten?

• Koen87
mobileleon schreef op donderdag 07 april 2011 @ 18:42:
http://blog.clove.co.uk/2...og%29&utm_content=Twitter

Engeland dus vanaf 1 mei :), zal hier ten opzichte van Nederland nog veel verschil in zitten?
Kan je beter zorgen dat je de duitse release krijgt, want die is meestal wel gelijk aan ons kikkerlandje :)

Update:
Uit nieuwsgierigheid ff gekeken, maar daar staat vooral 12 Mei als releasedate op Preis.de

[Voor 18% gewijzigd door Koen87 op 07-04-2011 19:16]

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-05 14:57
Ik denk dat ik per 2 mei een simonly pak van Simyo.. Zodat ik rustig kan afwachten op de Samsung Galaxy SII.. Dan kan ik nog altijd nog overstappen op een ander provider of wellicht het toestel los kopen.. heb nog een straat iris-cheques thuis liggen namelijk..
Maar het is telkens wel wat met de release datum.. dan weer half mei, dan weer april en dan weer juni.. :(

• mobileleon
DaJohn schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:43:
Ik denk dat ik per 2 mei een simonly pak van Simyo.. Zodat ik rustig kan afwachten op de Samsung Galaxy SII.. Dan kan ik nog altijd nog overstappen op een ander provider of wellicht het toestel los kopen.. heb nog een straat iris-cheques thuis liggen namelijk..
Maar het is telkens wel wat met de release datum.. dan weer half mei, dan weer april en dan weer juni.. :(
Samsung heeft via haar officiële twitteraccounts laten weten dat er geen vertraging is opgetreden. Rond de 23e van april wordt ie in Zuid-Korea op de markt gebracht, In de UK heeft Glove de bevestiging gekregen van Samsung UK dat men ze geleverd krijgt op 1 mei. Duitsland zal ook wel rond die datum zitten, en wij dus waarschijnlijk ook. Gewoon ff geduld dus, het zal vast geen juni worden ;) ..

• DaJohn
mobileleon schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:05:
[...]

Samsung heeft via haar officiële twitteraccounts laten weten dat er geen vertraging is opgetreden. Rond de 23e van april wordt ie in Zuid-Korea op de markt gebracht, In de UK heeft Glove de bevestiging gekregen van Samsung UK dat men ze geleverd krijgt op 1 mei. Duitsland zal ook wel rond die datum zitten, en wij dus waarschijnlijk ook. Gewoon ff geduld dus, het zal vast geen juni worden ;) ..
Ben benieuwd.. :P
Ben m'n HTC Hero moe namelijk haha!

[Voor 3% gewijzigd door DaJohn op 08-04-2011 11:29]

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 13:54
mobileleon schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:05:
[...]
. Duitsland zal ook wel rond die datum zitten, en wij dus waarschijnlijk ook. Gewoon ff geduld dus, het zal vast geen juni worden ;) ..
Waar haal je die wijsheid vandaan?
Het ziet er eerder naar uit dat UK en Duitsland ze krijgen in mei, en wij gewoon in Juni zoals de rest van Europa.

• mobileleon
RMX schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:38:
[...]

Het ziet er eerder naar uit dat UK en Duitsland ze krijgen in mei, en wij gewoon in Juni zoals de rest van Europa.
Hoe kom jij bij Juni dan? Onder andere SamFirmware weet te melden dat het "gewoon" mei wordt....

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
RMX schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:38:
[...]

Als UK en DE ze in mei krijgen, kun je er donder op zeggen dat ze hier dan ook te verkrijgen zijn(import enzo)

Signature afgekeurd door Evanescent

• EvilVoiceZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Status update van 2call:

Uw aanvraag met ordernummer xxxxxxx is akkoord bevonden door T-Mobile en doorgezet naar het magazijn voor verdere afhandeling.

De order is doorgezet naar ons magazijn voor verdere afhandeling.

U ontvangt nog een bevestiging van het magazijn zodra uw order afgehandeld en verzonden is.

Met vriendelijke groet,

2Call

Lijkt er dus op dat de Galaxy 2 mijn kant uit gaat komen :9

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:32

The Wizard

Moderator Mobile
In principe nog niet, dit is eigenlijk het standaard mailtje wat je altijd krijgt bij een verlenging. Zeer waarschijnlijk krijg je later een mailtje dat de telefoon nog niet leverbaar is.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• EvilVoiceZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
The Wizard schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:20:
In principe nog niet, dit is eigenlijk het standaard mailtje wat je altijd krijgt bij een verlenging. Zeer waarschijnlijk krijg je later een mailtje dat de telefoon nog niet leverbaar is.
Zo te horen heb je ervaring met 2Call ;). Ze maken me dus blij met een dode mus :(
Erg krom dat er in zo'n email staat dat 'het magazijn' de order gaat afhandelen en verzenden..

• RMX
Kalua schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:06:
[...]

Als UK en DE ze in mei krijgen, kun je er donder op zeggen dat ze hier dan ook te verkrijgen zijn(import enzo)
Uiteraard. Import heb je gelijk in, maar dan zijn ze niet 'officieel' gelanceerd hier.

Ik baseer me op dit bericht op XDA forum:
Samsung Croatia :

@Samsung Mobile Hrvatska U Europu ne dolazi za 2 tjedna, osim možda u dvije-tri zemlje. U najvećem dijelu Europe bit će u prodaji u lipnju
ponedjeljak u 6:12

Translation : It's not comming to Europe in following 2 weeks , except maybe 2 or three countries... In most parts of Europe it will be released in June ....
Vanaf begin mei kan ik ze ook gewoon importeren, dat is het probleem niet.
Maar bij verlenging/nieuw abbo lijkt me dat Juni waarschijnlijker is.

Hoe eerder, hoe beter natuurlijk!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
RMX schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:27:
[...]

Uiteraard. Import heb je gelijk in, maar dan zijn ze niet 'officieel' gelanceerd hier.

Ik baseer me op dit bericht op XDA forum:

[...]

Vanaf begin mei kan ik ze ook gewoon importeren, dat is het probleem niet.
Maar bij verlenging/nieuw abbo lijkt me dat Juni waarschijnlijker is.

Hoe eerder, hoe beter natuurlijk!
Wat denk je waar bedrijven als studentmobiel ze weghalen, bijna al hun toestellen komen uit de UK of DE. En die kun je dus ook gewoon met abo krijgen.

Signature afgekeurd door Evanescent

• AtlAntA
Zuid Korea krijgt hem 25 april.

http://phandroid.com/2011...g-galaxy-s-ii-april-25th/

De geruchten gaan dat de UK launch ook om en nabij die datum zouden zijn. Dus niet 1 mei maar een beetje eerder.

http://www.samsunghub.com...2ghz-cpu-for-galaxy-s-ii/

[Voor 48% gewijzigd door AtlAntA op 09-04-2011 02:49]

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik zit al zo'n 4 jaar bij Vodafone (300min+Blackberry Nationaal plus abo). M'n rekeningen zijn tussen de 50 en 100 euro per maand. Gisteren naar de HI shop geweest en voor een Arc (orienterend) zou ik 69,95 moeten bijbetalen bij een 1 jarig abo (300 min+normaal internet).

Nu wil ik graag de GS2 hebben en ik verwachtte een redelijk/mooi aanbod van Vodafone. Zojuist heb ik dus de KS gebeld. En mij is mede gedeeld dat zij de GS2 hebben en dat deze over 2 weken kan worden uitgeleverd... Ja, ik was ook verbaasd. Goed of dit waar is of niet, laat ik in het midden. Ik zou bij een 1 jarig bel+sms+web 350 in totaal 374 euro moeten bijbetalen... Voor 2 jaar is dit 150 euro... Ter vergelijking, bij een 1 jarig abo zou ik 205 euro moeten betalen voor de Arc.

I'm not amused... Doen Vodafone werkelijk zulke slechte aanbiedingen? Had ik bij T-mobile gezeten (vorige provider) dan had ik het toestel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stukken goedkoper gehad. Maar ja... Opzeggen en overstappen naar Hi vermoed ik dan.

Flickr

• Dragao Cell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:39
@Wilmundo: Vergeet niet dat dit een van de duurste (imo terecht) Android toestellen is de komende tijd.
Op het gebied van specs en prestatie's kun je de Arc en de Galaxy S2 eigenlijk niet vergelijken. Ook al zijn het 2 vlaggenschippen.

• Koen87
Dragao Cell schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 19:59:
@Wilmundo: Vergeet niet dat dit een van de duurste (imo terecht) Android toestellen is de komende tijd.
Op het gebied van specs en prestatie's kun je de Arc en de Galaxy S2 eigenlijk niet vergelijken. Ook al zijn het 2 vlaggenschippen.
De Play is meer het vlaggenschip, ook een stuk duurder, echter gaat de Galaxy S2 daar wel aan gelijk zitten.
Bij Hi krijg ik de arc ook wel gratis, de Play wordt al een stuk lastiger. Verwachting is dus inderdaad hetzelfde wat jij zegt.

• AtlAntA
Was eigenlijk al bekend maar toch nog even een andere verse bron:

http://www.intomobile.com...ii-coming-uk-germany-may/

• Relief2009
wilmundo schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 16:32:
Ik zit al zo'n 4 jaar bij Vodafone (300min+Blackberry Nationaal plus abo). M'n rekeningen zijn tussen de 50 en 100 euro per maand. Gisteren naar de HI shop geweest en voor een Arc (orienterend) zou ik 69,95 moeten bijbetalen bij een 1 jarig abo (300 min+normaal internet).

Nu wil ik graag de GS2 hebben en ik verwachtte een redelijk/mooi aanbod van Vodafone. Zojuist heb ik dus de KS gebeld. En mij is mede gedeeld dat zij de GS2 hebben en dat deze over 2 weken kan worden uitgeleverd... Ja, ik was ook verbaasd. Goed of dit waar is of niet, laat ik in het midden. Ik zou bij een 1 jarig bel+sms+web 350 in totaal 374 euro moeten bijbetalen... Voor 2 jaar is dit 150 euro... Ter vergelijking, bij een 1 jarig abo zou ik 205 euro moeten betalen voor de Arc.

I'm not amused... Doen Vodafone werkelijk zulke slechte aanbiedingen? Had ik bij T-mobile gezeten (vorige provider) dan had ik het toestel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stukken goedkoper gehad. Maar ja... Opzeggen en overstappen naar Hi vermoed ik dan.
Het domste wat je kan doen is direct bij je eigen provider verlengen of een abonnement afsluiten. Ik moet nog een provider tegenkomen die mij een betere aanbod deed dan winkels als studentmobiel of 2Call.

Verder heb je ook kans dat providers een branded-versie aan je uitleveren en dat moet je zoveel mogelijk voorkomen. En zoals Dragao Cell zei, beide telefoons zijn niet te vergelijken met elkaar. Het is alsof je een paard met een konijn vergelijkt :+

Anoniem: 294198

Ik zit nu toch wel erg te twijfelen, wachten op deze of voor de Samsung Galaxy S of Sony Ericsson Xperia Arc gaan?

Ik kan alleen een abonnement afsluiten bij HI/KPN/Telfort/MTV Mobile, want op het netwerk van Vodafone/T-Mobile heb ik verbindingsproblemen thuis.

Ik heb niet zo heel veel belminuten/sms'jes nodig, met Hi Online 20 (120 minuten/240sms) heb ik meer dan genoeg. Ik wil voor een van de volgende telefoons gaan (met 2 jarig abonnement incl. internet):

- Samsung Galaxy S (Toestelprijs 30 euro, 23,40 p.m)
- Sony Ericsson Xperia Arc (Toestelprijs 50 euro, 23.40 p.m.)

Maar ik zit nu ook nog te twijfelen of ik niet beter kan wachten op de SGSII, maar ik zit een beetje te twijfelen of deze niet buiten mijn budget gaat vallen. Ik wil maximaal 25-30 euro p.m. aan mijn abonnement besteden. Hoe denken jullie dat de prijs van de SGSII i.c.m. met abonnement gaat worden, en indien deze buiten mijn budget valt, voor welke telefoon zal ik dan gaan? (Arc of Galaxy S)

• AtlAntA
Anoniem: 294198 schreef op zondag 10 april 2011 @ 12:17:
Ik wil maximaal 25-30 euro p.m. aan mijn abonnement besteden. Hoe denken jullie dat de prijs van de SGSII i.c.m. met abonnement gaat worden, en indien deze buiten mijn budget valt, voor welke telefoon zal ik dan gaan? (Arc of Galaxy S)
Zoek en gij zult vinden. Heb het even voor je gedaan.

http://www.2call.nl/telef...g-galaxy-s-2-i9100-black/

Let op dit zijn wel voorlopige prijzen. Kunnen altijd nog verandert worden tot aan de officiële release.

[Voor 10% gewijzigd door AtlAntA op 10-04-2011 12:51]

Anoniem: 294198

Die gaat buiten mijn budget vallen, jammer.

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-01 14:36
Anoniem: 294198 schreef op zondag 10 april 2011 @ 15:23:
bij belcompany kan je de LG optimus 2x speed voor ongeveer 26euro/maand gratis meekrijgen.

• SizzLorr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08-2019

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Anoniem: 294198 schreef op zondag 10 april 2011 @ 15:23:
Dan maak je je abo wat goedkoper en betaal je wat meer voor de aanschaf. Je weet hoe het systeem werkt, je betaalt op de ene of andere manier toch voor het toestel. Andere optie is een paar maanden wachten tot de prijs zakt en dan kun je geheid een nieuw abo nemen.

Kijk maar zelf even wat je doet.

Cryptocurrency is the real Occupy Wallstreet!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
^^: Ik begrijp goed dat een GS2 en een Arc niet geheel met elkaar te vergelijken zijn. De Arc heb ik genoemd om concreet aan te geven dat ik niet tevreden ben met het aanbod van m'n provider (Vodafone). Bij vergelijkbare abonnementen moet ik 69,95 betalen bij HI in de shop en 205 via Vodafone vernieuwingen. Ik geef ook nergens aan dat ik verwacht dat het toestel gratis of praktisch gratis moet zijn.

Daarnaast hoeft het niet dom te zijn om te vernieuwen via de eigen provider. Regelmatig heb ik vernieuwd bij T-Mobile, waarbij ik voor abo+toestel minder heb betaald, dan het toestel los, terwijl de toestellen eveneens simlockvrij waren en vrij van T-mobile crap. Verder heb ik m'n Bold 9700 goedkoper gekregen via m'n provider dan via een winkel als 2call. Het is alleen jammer dat de GS2 niet zo'n mooi aanbod oplevert, terwijl ik een 'hogere turnover' heb gehad, dan voorheen.

Flickr

• Dragao Cell
Koen87 schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 20:22:
[...]

De Play is meer het vlaggenschip, ook een stuk duurder, echter gaat de Galaxy S2 daar wel aan gelijk zitten.
Bij Hi krijg ik de arc ook wel gratis, de Play wordt al een stuk lastiger. Verwachting is dus inderdaad hetzelfde wat jij zegt.
Nee, de Play is geen vlaggenschip van SE. Het vlaggenship is wel degelijk de Arc, daarnaast hoopt men met de Neo en de Neo Pro goede zaken te doen in het middensigment (wat mogelijk zal zijn).
Play zal een aparte plaats nemen in het portofolio van SE, ze gokken op een bepaalde doelgroep. Verwacht hier echter niet te veel van.
wilmundo schreef op zondag 10 april 2011 @ 17:11:
^^: Ik begrijp goed dat een GS2 en een Arc niet geheel met elkaar te vergelijken zijn. De Arc heb ik genoemd om concreet aan te geven dat ik niet tevreden ben met het aanbod van m'n provider (Vodafone). Bij vergelijkbare abonnementen moet ik 69,95 betalen bij HI in de shop en 205 via Vodafone vernieuwingen. Ik geef ook nergens aan dat ik verwacht dat het toestel gratis of praktisch gratis moet zijn.

Daarnaast hoeft het niet dom te zijn om te vernieuwen via de eigen provider. Regelmatig heb ik vernieuwd bij T-Mobile, waarbij ik voor abo+toestel minder heb betaald, dan het toestel los, terwijl de toestellen eveneens simlockvrij waren en vrij van T-mobile crap. Verder heb ik m'n Bold 9700 goedkoper gekregen via m'n provider dan via een winkel als 2call. Het is alleen jammer dat de GS2 niet zo'n mooi aanbod oplevert, terwijl ik een 'hogere turnover' heb gehad, dan voorheen.
De prestatie verschillen zijn groot (zelfs de laatste versie proto) tussen de GS2 en de Arc. Mede door de hardware maar ook voornamelijk door de toegevoegde hardware acceleratie van Samsung.

Wat Relief wilt aangegeven is dat webwinkels vaak goedekopere prijzen kunnen bieden dan een webshop van een provider. Daarnaast is Vodafone een provider dat er bekend om staat om hun eigen software toe te voegen.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:27
1 mei in de UK, volgens Samsung op Engadget

link:
http://www.engadget.com/2...ilable-may-1st-in-the-uk/

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06:36

Nomad

a.k.a. Martijn

ik zag het net ook op engadget staan. Mooi dat het nu dichtbij komt en hij eindelijk leverbaar wordt.
Van jan. aankondiging tot mei levering vind ik eigenlijk al schaamtelek lang. Als hij af is, presenteer je hem en dan verkoop je hem ook gewoon meteen, zoals Apple doet. Hooguit een paar weken ertussen om je productie op gang te krijgen.

Zakelijke fotografie: portretten en marketing

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Nomad schreef op maandag 11 april 2011 @ 15:05:
ik zag het net ook op engadget staan. Mooi dat het nu dichtbij komt en hij eindelijk leverbaar wordt.
Van jan. aankondiging tot mei levering vind ik eigenlijk al schaamtelek lang. Als hij af is, presenteer je hem en dan verkoop je hem ook gewoon meteen, zoals Apple doet. Hooguit een paar weken ertussen om je productie op gang te krijgen.
Er is nog niks bekend over Nederland. Hoe makkelijk zal de Samsung dan vanaf 1 mei te importeren zijn?

Ik gok zelf op midden eind mei in Nederland.

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-05 21:10
alwaysleft schreef op maandag 11 april 2011 @ 15:43:
[...]

Er is nog niks bekend over Nederland. Hoe makkelijk zal de Samsung dan vanaf 1 mei te importeren zijn?

Ik gok zelf op midden eind mei in Nederland.
Ik denk ook wel midden mei. Verschillende Nederlandse en Duitse webshops geven midden mei als verwachte leverdatum. Wel goed nieuws dat er eindelijk een officiële datum is, dan kunnen ze het niet meer zo makkelijk uitstellen :)

• mobileleon
AtlAntA schreef op zondag 10 april 2011 @ 12:34:
[...]

Zoek en gij zult vinden. Heb het even voor je gedaan.

http://www.2call.nl/telef...g-galaxy-s-2-i9100-black/

Let op dit zijn wel voorlopige prijzen. Kunnen altijd nog verandert worden tot aan de officiële release.
oeff, 200 euro bij betalen als ik 2 jaar 32,40 in de maand neem (in dit geval verlengen), vindt het nog wel een smak geld, of zie ik iets niet goed :9 ?

• Relief2009
Mensen wacht nou maar gewoon tot de SGII op de markt is. Winkels proberen zoveel mogelijk geld te verdienen aan abonnementen die voor de release aangevraagd zijn.

Zodra de SGS2 op de markt is, zal er pas echt concurrentie zijn en dan zullen de prijzen ook snel dalen.

• alwaysleft
Net pdashop opgebeld. Ze verwachten de Galaxy S 2 rondom vrijdag 20 mei leverbaar :)

• DaJohn
alwaysleft schreef op maandag 11 april 2011 @ 17:29:
Net pdashop opgebeld. Ze verwachten de Galaxy S 2 rondom vrijdag 20 mei leverbaar :)
Dat lijkt me mooi! :)

• Jo...
alwaysleft schreef op maandag 11 april 2011 @ 17:29:
Goed nieuws, was van plan hem daar te kopen. Is toch vlakbij mijn thuis, kan ik hem makkelijk ophalen. Want ik denk dat het sowieso nog wel langer duurt voordat hij bij winkels zoals Belcompany en The Phone House te koop is.

• Dragao Cell
Samsung was in het verleden echter wel een van de snellere fabrikanten tussen aankondigen en daadwerkelijk uitbrengen. De laatste jaren zie je echter dat ze wat meer tijd nodig hebben (bekende productie problemen). Mocht het toestel in Mei uitkomen dan nog is Samsung niet langzaam tov andere fabrikanten. Het toestel wat op MWC was aangekondigd, was echter nog ver verwijderd van het eindproduct. Voor bedrijven zoals Samsung, maar ook SE, LG en HTC is MWC een groot podium om hun producten te presenteren. Er wordt zoals wellicht bekend goed gekeken naar wat de concurrentie uitbrengt, mede daardoor zie je vaak producten dat nog relatief ver verwijderd is van het eindproduct. Ik vind het jammer dat Samsung niet genoeg lef heeft om een beter werkend product te presenteren op MWC ondanks de vele bekende productie problemen.

Bij Apple zie je dat ze vaak wat sneller zijn en ze vaak binnen een maand uitgebracht worden en dan zit het voornamelijk in het afsluiten van contracten met providers en eventueel andere bedrijven. Bij Apple zie je ook vaak dat de software zo goed als af is wanneer men een product presenteert aan het grote publiek. Hier zie je ook het verschil tussen oa een echt softwarebedrijf en een echt hardwarebedrijf zoals Samsung maar ook tussen Amerikaanse en Aziatische elektronicabedrijven.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Edit lamaar

[Voor 79% gewijzigd door Wii4all op 11-04-2011 21:52]

Burp

• AtlAntA
Een site die al het nieuws redelijk snel verzamelt en voor je op een rijtje zet als je het zat bent om talloze sites af te sneupen:

http://samsunggalaxys2review.org/

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Gelukkig mag ik door de nieuwe verlengtermijn al in augustus gaan verlengen ipv. in juni, dus ik maak me geen zorgen over de levertijd :) alleen hoop ik dat de telefoon nog een beetje betaalbaar is met een 1-jarig abonnement. Ik heb voor de SGS1 270 bijbetaald, dat vind ik net te doen. Als ik de oude toestellen steeds verkoop dan scheelt dat 100-150 euro hierop nog :)

De wijzen komen uit het Oosten!

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

In januari zijn de eerste geruchten van de SGS2 opgedoken en in februari hebben ze hem op de MWC aangekondigd. Daarna had je nog de CTIA en dat zijn 2 grote beurzen die je niet kan/mag missen. Dat ze nog werken aan de software is onderhand wel duidelijk maar ze moesten wel de preproduction modellen tonen anders was LG met de 2x met alle buit ervan door. Als ze het toestel niet op de MWC hadden getoont had ik nu een 2x.

Apple heeft traditioneel zijn eigen conferenties dus dat is iets makkelijker plannen, zo was de iphone 4 aankondiging niet op 7 januari maar in juni. Dat je dan een andere conferentie pakt voor de aankondiging, die luxe heb je dan ook.

Het doel van Samsung is nu om de SGS2 in de markt te zetten voor de iPhone 5 wordt aangekondigd.
Dragao Cell schreef op maandag 11 april 2011 @ 20:05:
[...]

Samsung was in het verleden echter wel een van de snellere fabrikanten tussen aankondigen en daadwerkelijk uitbrengen. De laatste jaren zie je echter dat ze wat meer tijd nodig hebben (bekende productie problemen).
Vroeger zag je inderdaad dat ze nogal snel waren met releasen maar dat de toestellen vaak ook niet goed getest waren en dat ze software problemen hadden welke achteraf gepatched werden. Die patches lieten soms heel lang opzich wachten en early adaptors zaten met toestellen welke maar half werkten. Ik vindt het juist een goed teken dat ze de tijd nemen om de software goed te testen.

[Voor 55% gewijzigd door SizzLorr op 12-04-2011 00:50]

• hans180
  • Laatst online: 30-10-2021
http://news.google.com/ne...g_5MTcMuVPNHOoaqVM&ict=ln

Alleen maar berichten dat samsung op 1 mei in de UK komt. Volgens mij is dit officieel door Samsung bevestigd. Is het toestel sowieso een week of twee later hier te krijgen (via import), maar het kan goed zijn dat de Samsung Galaxy S2 half mei hier ook officieel leverbaar is. Dit is ook wat Samsung Nederland steeds communiceert.

• Wii4all
  • Niet online
Ik mag precies in de 2e week van mei verlengen, dit is een van de kanshebbers ;)

Burp

Goed om te zoen dat de prijs van het toestel ook aan het zakken is:
http://www.clove.co.uk/samsung-galaxy-s-ii-i9100-16gb
440pond = 500 Euro

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 9 Pro

• jebuske
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-05 07:49
Dat is zonder VAT, met VAT is de prijs nog altijd 600€ hoor

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

hans180 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 08:24:
http://news.google.com/ne...g_5MTcMuVPNHOoaqVM&ict=ln

Alleen maar berichten dat samsung op 1 mei in de UK komt. Volgens mij is dit officieel door Samsung bevestigd. Is het toestel sowieso een week of twee later hier te krijgen (via import), maar het kan goed zijn dat de Samsung Galaxy S2 half mei hier ook officieel leverbaar is. Dit is ook wat Samsung Nederland steeds communiceert.
Als je even een paar berichten terug kijkt dan zie een link naar een persbericht van Samsung waarin ze het bevestigen. 1 mei UK is vanaf nu, vast. NL zal ook snel daarna volgen.

jebuske schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:16:
Dat is zonder VAT, met VAT is de prijs nog altijd 600€ hoor
Yep je hebt gelijk. De prijs was een paar dagen geleden nog hoger, dat is wat ik wilde aangeven.

Amazon.de heeft hem voor iets meer dan 555 euro (was 649):
http://www.amazon.de/gp/p...=171792307&pf_rd_i=301128

[Voor 31% gewijzigd door Golf2vr6 op 12-04-2011 10:32]

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 9 Pro

• Brambo84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:08
Maar over welke versie hebben zij het dan steeds? Ik neem aan de 16Gb versie en niet de 32?
Weet iemand of deze twee versies ook tegelijkertijd zullen verschijnen of eerst de kleinere?

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Brambo84 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:47:
[...]

Maar over welke versie hebben zij het dan steeds? Ik neem aan de 16Gb versie en niet de 32?
Weet iemand of deze twee versies ook tegelijkertijd zullen verschijnen of eerst de kleinere?
Samsung kennende zal de 16Gb versie algemeen beschikbaar zijn en de 32Gb pas later en zeer beperkt.

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06:36

Nomad

a.k.a. Martijn

SizzLorr schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:03:
[...]

Samsung kennende zal de 16Gb versie algemeen beschikbaar zijn en de 32Gb pas later en zeer beperkt.
Maar 16gb + 32GB SD kaart levert al een heel behoorlijke hoeveelheid opslag op. Met 48GB kan ik wel leven. Zeker als ik bijv. een los SD kaartje van 32GB voor puur films zou hebben en dat ik hooguit mijn telefoon even opnieuw moet opstarten om het kaartje te kunnen verwisselen.

Zakelijke fotografie: portretten en marketing

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-05 20:32
Nomad schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 13:03:
[...]

Maar 16gb + 32GB SD kaart levert al een heel behoorlijke hoeveelheid opslag op. Met 48GB kan ik wel leven. Zeker als ik bijv. een los SD kaartje van 32GB voor puur films zou hebben en dat ik hooguit mijn telefoon even opnieuw moet opstarten om het kaartje te kunnen verwisselen.
waarom zou je je phone opnieuw moeten opstarten?
owja vergeten dat batterij eruit moet.........

[Voor 5% gewijzigd door Mouki_9 op 12-04-2011 13:32]

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

• Brambo84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:08
Mouki_9 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 13:31:
[...]

waarom zou je je phone opnieuw moeten opstarten?
owja vergeten dat batterij eruit moet.........
Ik neem aan omdat de SD kaartjes niet hot swappable zijn in de SGS2

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-05 20:32
Brambo84 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:04:
[...]

Ik neem aan omdat de SD kaartjes niet hot swappable zijn in de SGS2
zijn wel hot swappable, alleen blokkeert de batterij het verwijderen van sd kaartje :P

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Anoniem: 246524

Hij komt, hij komt :)

Abo vraagje: welke provider biedt een abo waarmee ik ook in het buitenland uit mijn bundel kan bellen, sms-en en internetten en waarvan mijn opgebouwde bundel nooit vervalt?

Ik had nl. een t-mobile flex abo maar na verlenging wordt deze omgezet naar een relax abo omdat flex niet meer bestaat... en relax kan ik niet alles uit doen in het buitenland...

Zakelijk abo is overigens ook een optie :)

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Anoniem: 246524 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:52:
Hij komt, hij komt :)

Abo vraagje: welke provider biedt een abo waarmee ik ook in het buitenland uit mijn bundel kan bellen, sms-en en internetten en waarvan mijn opgebouwde bundel nooit vervalt?

Ik had nl. een t-mobile flex abo maar na verlenging wordt deze omgezet naar een relax abo omdat flex niet meer bestaat... en relax kan ik niet alles uit doen in het buitenland...

Zakelijk abo is overigens ook een optie :)
Ik denk dat vodafone daar de beste optie voor is. In landen waar een vodafone netwerk is (bijna overal dus) kun je sowieso goedkoper bellen en als je "Voordeel op reis" en Internet op reis" blox pakt dan kun je altijd goedkoper bellen en internetten.

http://www.vodafone.nl/mo...x_voor_in_het_buitenland/

[Voor 5% gewijzigd door SizzLorr op 12-04-2011 23:09]

• alwaysleft
Van de facebook pagina van Samsung:

We know that lots of you have been asking about the launch date of the Samsung GALAXY S II. It will be released in April and then gradually rolled out in each market according to the local launch timetable.
We will provide more details via this fan page once they become available.

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

alwaysleft schreef op woensdag 13 april 2011 @ 11:35:
Van de facebook pagina van Samsung:

We know that lots of you have been asking about the launch date of the Samsung GALAXY S II. It will be released in April and then gradually rolled out in each market according to the local launch timetable.
We will provide more details via this fan page once they become available.
Dat zelfde bericht stond een tijdje geleden ook op twitter en is onderhand achterhaald. De wereldwijde launch is in april, 1 mei is de launch in VK en naar schatting zullen wij hem ergens begin/mid mei krijgen.

SizzLorr schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:20:
[...]

Dat zelfde bericht stond een tijdje geleden ook op twitter en is onderhand achterhaald. De wereldwijde launch is in april, 1 mei is de launch in VK en naar schatting zullen wij hem ergens begin/mid mei krijgen.
Yep,

Zuid-Korea: 25 April
VK: 1 Mei
Wij: .....half Mei?

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 9 Pro

• Wii4all
  • Niet online
20 mei werd gisteren volgens mij gezegd toch.

Burp

• RMX
Net berichtje naar Samsung_Benelux gestuurd via Twitter over de release date, krijg ik als antwoord: Q2, meer weten wij ook niet.

• alwaysleft
Vorige week pdashop dus gesproken en die gaven idd aan 20 mei.

Anoniem: 205924

Pdashop België zei gisteren over telefoon eind april.

• .ini
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05-2021

.ini

.exe

Hahaha al die speculatie, prachtig. Dat wordt één groot massa-orgasme wanneer dat ding uitkomt!

spex

• Jo...
Anoniem: 205924 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 15:36:
Pdashop België zei gisteren over telefoon eind april.
Wel, laten we hopen dat dat waar is! Al vrees ik niet, in de UK komen toestellen altijd eerder uit (denk ik toch?), en daar is het officieel bevestigd dat hij 1 mei pas te koop gaat zijn.
http://www.superetrader.c...ung-i9100-seine-16gb.html

FIRST UK STOCK WILL BE SHIPPING 29TH OF APRIL,

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 9 Pro

• AtlAntA
Wat onbevestigde berichten over de release in india van vandaag.

SamFirmware says "Samsung released his Galaxy SII today in India".
Samsunghub says ~ "Ok samsung says its sgs 2 launch today".

@Golf2VR6:

In the box:

Samsung Galaxy S II phone
Battery
USB Mains charger
MicroUSB data dable
Stereo handsfree
Quick start guide

Wat bedoelen ze met stereo handsfree?

[Voor 32% gewijzigd door AtlAntA op 13-04-2011 22:54]

• Quazier
  • Laatst online: 09-05 15:47
Wat bedoelen ze met stereo handsfree?
dat je allebei de handen vrij hebt natuurlijk ;)
Waarschijnlijk koptelefoon met handsfree dingetje.

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 9 Pro

• AtlAntA
Golf2vr6 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 23:12:
Waarschijnlijk koptelefoon met handsfree dingetje.
ah juist thnx. Toch raar dat er geen autolader in zit.

AtlAntA schreef op woensdag 13 april 2011 @ 23:17:
[...]

Is dat zo? Ik heb nog nooit een autolader bij een telefoon gekregen!
Zou mij ook niks uitmaken want ik wil toch zo'n houder/oplader ineen (in de houder klikken en klaar, niet ook nog snoertje erin).

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 9 Pro

• Anoniem: 312857
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Vraagje:

Wat gaan jullie allemaal doen? Het toestel los kopen en dan een Sim-Only (en welke dan)? Of een abonnement (1 of 2 jaar?) en dan een x bedrag per maand betalen? Hoor steeds vaker dat men een los toestel koopt en dan een Sim-Only gebruikt. Wat doen jullie en waarom?

Graag jullie reactie.

• hans180
Anoniem: 312857 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 00:28:
Vraagje:

Wat gaan jullie allemaal doen? Het toestel los kopen en dan een Sim-Only (en welke dan)? Of een abonnement (1 of 2 jaar?) en dan een x bedrag per maand betalen? Hoor steeds vaker dat men een los toestel koopt en dan een Sim-Only gebruikt. Wat doen jullie en waarom?

Graag jullie reactie.
Ik heb een Sim-Only bij Vodafone afgesloten Bel+Sms+Web Sim Only 400
eerste jaar 16,95
tweede jaar 28,95

Gemiddeld dus 23 euro per maand.

Ervan uitgaand dat een vergelijkbaar abonnement met toestel minimaal 22 euro duurder is (wat zeker het geval is bij Vodafone, T-Mobile en Hi) heb je nog 24 maanden * 22 euro = 528 euro voor een nieuw toestel.

Een Samsung Galaxy S2 kost 550 - 600 euro. Ik kan het toestel zakelijk aanschaffen via een kennis waardoor ik de BTW kan aftrekken en dus feitelijk maar 460 - 505 euro.

Zo betaal ik per saldo dus minimaal 23 euro en maximaal 68 euro minder en zijn mijn maandlasten lager dan bij een abonnement met toestel, wat ik persoonlijk wel prettig vind.

[Voor 29% gewijzigd door hans180 op 14-04-2011 10:10]

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03-2021
Vraagje:

Graag jullie reactie.
Het ligt er voor mij puur aan het aanbod wat ik van de provider krijg. Als ik nu verleng bij Hi krijg ik een toestel als bijvoorbeeld de Xperia Arc (€500) met een één jarig verlenging voor €150 euro, omgerekend geeft dat zon 30 euro korting per maand voor een abonnement van 40 euro per maand. Dat ga ik nooit met een sim-only halen en dus zal ik als de SGS2 uit komt gewoon verlengen.

• Wii4all
  • Niet online
Ik denk dat ik zon kpn simsmart abbo neem voor 40 p/m
Na 3 maanden maak ik er +/- 20 p/m van

Heeft een vriend van me gedaan met de HD.

Burp

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

AtlAntA schreef op woensdag 13 april 2011 @ 23:17:
[...]

Ik had je al eerder uitgelegd dat een autolader geen standaard accessoire is en dat je die nergens bij krijgt, ook niet bij Nokia. Als je echt ind e auto wilt laden dan koop gewoon een USB autolader, kun je vanaf nu al je USB gadgets in de auto opladen.

• heutsm
  • Laatst online: 14-05 08:16
SizzLorr schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:29:
[...]

Ik had je al eerder uitgelegd dat een autolader geen standaard accessoire is en dat je die nergens bij krijgt, ook niet bij Nokia. Als je echt ind e auto wilt laden dan koop gewoon een USB autolader, kun je vanaf nu al je USB gadgets in de auto opladen.
Mijn vriendin heeft een Nokia N97 mini waar standaard een autolader + houder bij zat...
Dit was icm abonnenent, maar googlen leert dat het (soms?) nog steeds bijgeleverd wordt: zie hier.

[Voor 22% gewijzigd door heutsm op 14-04-2011 12:03]

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:32

The Wizard

Moderator Mobile
Zal wel een actie zijn geweest. Mijn oude N97 had die accessoires niet.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

heutsm schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:32:
[...]

Mijn vriendin heeft een Nokia N97 mini waar standaard een autolader + houder bij zat...
Dit was icm abonnenent, maar googlen leert dat het (soms?) nog steeds bijgeleverd wordt: zie hier.
Ik heb de "grote" N97 en daar zat hij niet bij. Je vriendin had waarschijnlijk aktie pakket om ovi maps te promoten.

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 9 Pro

• mobileleon
Ben benieuwd wanneer de grote providers in Nederland met abonnementen voor de SGS2 komen, zal dit veel verschillen met de eerder in topic genoemde datum (die van 20 mei van pdashop)??

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

heutsm schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:32:
[...]

Dat is een bundel welke bol.com zelf in elkaar zet. Dat er acties, bundels of andere manieren zijn waarop je al dan wel of niet gratis een autolader erbij kan krijgen betekent niet dat het er standaard bij zit. Dat een winkel zelf besluit om er iets bij te doen wil nog steeds niet zeggen dat het een STANDAARD accessoire is. En om nog specifieker te zijn, onder standaard verstaan we dus een accessoire welke door de fabrikant, standaard, bij elk exemplaar, in de doos, erbij wordt geleverd.

En om nog een stapje verder te gaan, click even op "wat zit er in het verkoop pakket".
http://www.nokia.nl/ontde...toestellen/nokia-n97-mini
Standaard verkooppakket

Nokia N97 mini mobiele computer
Nokia Batterij (BL-4D)
Nokia High Efficiency Lader (AC-10)
Nokia Datakabel (CA-101)
Nokia Music Hoofdtelefoon (WH-701)
Gebruikershandleiding
Gratis navigatie tijdens de levensduur van je toestel

Gold Edition verkooppakket
Nokia N97 mini mobiele computer - Gold Edition
Gold Edition etui, riemje & styluspen
Nokia Batterij (BL-4D)
Nokia High Efficiency Lader (AC-10)
Nokia Datakabel (CA-101)
Nokia Music Hoofdtelefoon (WH-701), goudkleurig
Nokia 16 GB microSDHC-kaart (MU-44)
Doekje
Gratis navigatie tijdens de levensduur van je toestel
Gebruikershandleiding
Reinigingsdoekje

[Voor 41% gewijzigd door SizzLorr op 14-04-2011 14:33]

• Jo...
Vraagje:

Graag jullie reactie.
Ik ga gewoon het toestel los kopen en dan prepaid van Mobile Vikings gebruiken. Veel andere keuze heb je dan ook niet in België... :(

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:57

Flipmo

OMG !!

SizzLorr schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:26:
[...]

Dat is een bundel welke bol.com zelf in elkaar zet. Dat er acties, bundels of andere manieren zijn waarop je al dan wel of niet gratis een autolader erbij kan krijgen betekent niet dat het er standaard bij zit. Dat een winkel zelf besluit om er iets bij te doen wil nog steeds niet zeggen dat het een STANDAARD accessoire is. En om nog specifieker te zijn, onder standaard verstaan we dus een accessoire welke door de fabrikant, standaard, bij elk exemplaar, in de doos, erbij wordt geleverd.
Mijn vriendin heeft dezelfde N97 mini ook gekocht bij de kpn winkel, en in de originele nokia verpakking zat dus wel een autolader en een houder voor aan het raam.
In dit geval was het dus wel STANDAARD, maar in de meeste gevallen niet ;)

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-05 14:57
SizzLorr schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:26:
[...]

En om nog een stapje verder te gaan, click even op "wat zit er in het verkoop pakket".
http://www.nokia.nl/ontde...toestellen/nokia-n97-mini

[...]
In mijn winkel liggen nog 3 N97 Mini's, allen met gratis autolader en houder. Evenals bij de Nokia 2710 trouwens

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Flipmo schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:34:
[...]

Mijn vriendin heeft dezelfde N97 mini ook gekocht bij de kpn winkel, en in de originele nokia verpakking zat dus wel een autolader en een houder voor aan het raam.
In dit geval was het dus wel STANDAARD, maar in de meeste gevallen niet ;)
In die doos is helemaal geen plaats voor een autolader.

YouTube: Nokia N97 mini unboxing
Skann schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:36:
[...]

In mijn winkel liggen nog 3 N97 Mini's, allen met gratis autolader en houder. Evenals bij de Nokia 2710 trouwens
Waar is jou winkel, als het in de buurt is kom ik langs.

[Voor 22% gewijzigd door SizzLorr op 14-04-2011 14:46]

• hans180
lekker belangrijk een autoalder bij een of andere oude Nokia. De Samsung Galaxy S2 komt bijna uit! Dat is pas belangrijk!

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:57

Flipmo

OMG !!

SizzLorr schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:37:
[...]

In die doos is helemaal geen plaats voor een autolader. Dus maak dat de kat maar wijs.

YouTube: Nokia N97 mini unboxing

[...]

Waar is jou winkel, als het in de buurt is kom ik langs.
goh.. wat tovert deze beste man nu uit de doos ?!?!

Nokia N97 mini Navigation edition unboxing HD

discussie nu gesloten lijkt me..

ik kan ook niet wachten tot ik de SGII kan bestellen bij HI..
(kan inmiddels 2 weken verlengen)

• RMX
Zijn er mensen die de SII in het buitenland halen?
Ik heb een pre-order gedaan op Amazon.co.uk, en geven me dit aan:
Estimated delivery 28 April 2011 - 30 April 2011

Maargoed, ga ik problemen ondervinden met een UK toestel?
NFC, andere GSM band?
Nee toch?
Flipmo schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:48:
goh.. wat tovert deze beste man nu uit de doos ?!?!

Nokia N97 mini Navigation edition unboxing HD

discussie nu gesloten lijkt me..
Zeker discussie gesloten, kijk nog eens naar de titel van het filmpje ;)
"Nokia N97 mini Navigation edition unboxing HD" is dus aktie pakket zoals al eerder aangegeven.

Ontopic please!!!
RMX schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:56:
Zijn er mensen die de SII in het buitenland halen?
Ik heb een pre-order gedaan op Amazon.co.uk, en geven me dit aan:
Estimated delivery 28 April 2011 - 30 April 2011

Maargoed, ga ik problemen ondervinden met een UK toestel?
NFC, andere GSM band?
Nee toch?
Volgens mij halen 2call e.d. shops ze ook uit Engeland voordat hij in NL leverbaar is. Bij Nokia maakte dit niks uit i.v.m. met garantie en zo. Ik neem aan dat dit bij Samsung ook niet is, maar misschien dat een ander je hier meer zekerheid over kan geven.

[Voor 37% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-04-2011 15:05]

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 9 Pro

• mcmark86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-02 16:01
Nokia levert alleen nog maar de navagition packs/editon uit naar mijn weten. Koop je 'm zonder (in platte doos) dan zal dat wel heeeele oude voorraad zijn.

OT: Eerst maar even zeker weten dat de bootloader unlocked is xD

[Voor 17% gewijzigd door mcmark86 op 14-04-2011 18:16. Reden: OT toevoeging :)]

De prijs is weer wat gezakt op amazon.de
http://www.amazon.de/gp/p...=463375173&pf_rd_i=301128

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 9 Pro

• AtlAntA
Heren heren.. Dames dames..

Was niet mijn bedoeling een autolader discussie op gang te brengen...

@sizzlor jah dat had je mij al een keer eerder uitgelegd maar dat betekent nog niet dat ik het er mee eens ben.
Ik heb bij al mijn nokia's een autolader erbij in de doos gehad. (5800 XpressMusic, n80, n82, n96, n97 van familielid.) Of het standaard was laat ik in het midden. Weet het namelijk niet meer.

OT:
Uit het reguliere Samsung Galaxy SII topic:

Ik werk zelf bij KPN en een collega van mij is deze week naar een campus geweest waarbij ook Samsung aanwezig was.

Hier hebben de aanwezigen de Galaxy S II kunnen uitproberen en is tevens duidelijk geworden dat het toestel in Juni geleverd gaat worden met een Super-AMOLED Plus-display.

In hoeverre is dit te bevestigen?

Pagina: 1 2 3 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee