Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
AtlAntA schreef op donderdag 14 april 2011 @ 19:45:

OT:
Uit het reguliere Samsung Galaxy SII topic:

Ik werk zelf bij KPN en een collega van mij is deze week naar een campus geweest waarbij ook Samsung aanwezig was.

Hier hebben de aanwezigen de Galaxy S II kunnen uitproberen en is tevens duidelijk geworden dat het toestel in Juni geleverd gaat worden met een Super-AMOLED Plus-display.

In hoeverre is dit te bevestigen?
Ligt misschien aan KPN. Toen de Optimus 2x overal leverbaar was, kon je hem bij Hi nog niet krijgen.
De Phonehouse 200m verder op had hem al liggen en bij Hi: volgende maand waarschijnlijk meneer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipmo schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:48:
[...]

goh.. wat tovert deze beste man nu uit de doos ?!?!

Nokia N97 mini Navigation edition unboxing HD

discussie nu gesloten lijkt me..

ik kan ook niet wachten tot ik de SGII kan bestellen bij HI..
(kan inmiddels 2 weken verlengen)
Dat er acties, bundels of andere manieren zijn waarop je al dan wel of niet gratis een autolader erbij kan krijgen betekent niet dat het er standaard bij zit.
N97 Mini 269 euro
pricewatch: Nokia N97 Mini Zwart

N97 Mini navigation edition 308 euro.
pricewatch: Nokia N97 Mini Navigation Edition Zwart

Vergelijk het anders met auto's. Je weet standaard... als in alle auto's van dat type hebben standaard een bepaald iets en je kan er opties bij nemen. Duidelijk?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:02
baronruud schreef op donderdag 14 april 2011 @ 20:06:
[...]

Ligt misschien aan KPN. Toen de Optimus 2x overal leverbaar was, kon je hem bij Hi nog niet krijgen.
De Phonehouse 200m verder op had hem al liggen en bij Hi: volgende maand waarschijnlijk meneer...
Dacht ik stiekem al een beetje. KPN helpdesk laatst nog gebeld en die medewerker zei dat ze altijd wat later zijn met flagship toestellen vanwege het uitgebreide testen wat ze dan doen.

Voor als je in canada woont:
http://phandroid.com/2011...ng-galaxy-s-ii-in-canada/

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 14:37:
[...]

In die doos is helemaal geen plaats voor een autolader.

YouTube: Nokia N97 mini unboxing

[...]

Waar is jou winkel, als het in de buurt is kom ik langs.
14 november 2009. 7(8)7 Die navigatiepakketten zijn ik gok in mei 2010 geintroduceerd. In november 2009 is het toestel zelf geintroduceerd. Die navigatiepakketten deden ze om de verkoop aan te zwengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:27
Zullen we het nu weer over de SGS2 abo-levertijden hebben.....

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:51
Echt flauw dat de KPN pas voorwaarden hebben verranderd met bijvoorbeeld die 1gb limiet, had het graag nog zoals het oude gehad! Verder kijk ik echt uit naar de SGS2! Ik hoop dat de KPN deze keer een beetje kan opschieten met de telefoon uitbrengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Als jullie tussen Vodafone en KPN moesten kiezen?
Wil redelijk wat inetten. verder een beetje standaard verbruiker

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Hi heeft snel 2GB abo.

Ik heb nu vodafone, maar ga denk ik overstappen op Hi.

[ Voor 58% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-04-2011 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
Ikzelf heb verder KPN en heb nagenoegen in de 2 jaar dat ik dit abbo heb nooit storingen gehad, dat is een voordeel van KPN en verder dat je maandelijks je abbo naar boven en naar beneden kan overzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Alsof je 1gb per mnd verbruikt. Heb nu al een tijd phoneusage er op staan en ben nog nooit over de 1GB gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
baronruud schreef op donderdag 14 april 2011 @ 22:16:
Alsof je 1gb per mnd verbruikt. Heb nu al een tijd phoneusage er op staan en ben nog nooit over de 1GB gegaan...
Ik heb al 2 keer waarschuwing van vodafone gehad dat ik teveel gebruik met huidige fup regels van mijn abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .ini
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-02-2024

.ini

.exe

Heeft iemand een idee of muziek spelen met Spotify snel oploopt in verbruik? Zeg dat ik 30 nummers per week zou draaien op mijn internet abbo? Is dat dan simpelweg gemiddeld 3 mb x 30? Want dat zou dan 90 mb zijn en dat valt mee? En daarbij nog natuurlijk internetten en gebruik van apps. Ik heb werkelijk geen idee want met mijn huidige Nokia 6500 classic schiet het natuurlijk niet op (internet) en dus gebruik ik het niet.

spex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Golf2vr6 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 22:18:
[...]

Ik heb al 2 keer waarschuwing van vodafone gehad dat ik teveel gebruik met huidige fup regels van mijn abo.
KPN medewerker zei eergisteren tegen mij dat ze het gemiddelde nemen van alle gebruikers en dat als datalimiet gebruiken. Op mijn reactie dat dat waarschijnlijk vast op 1GB per maand zit ontkende hij stellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
AtlAntA schreef op donderdag 14 april 2011 @ 23:25:
[...]

KPN medewerker zei eergisteren tegen mij dat ze het gemiddelde nemen van alle gebruikers en dat als datalimiet gebruiken. Op mijn reactie dat dat waarschijnlijk vast op 1GB per maand zit ontkende hij stellig.
Dat noemen ze verkooptrucjes. Jij denkt een goeie deal te hebben en als je vervolgens gaat klagen over het feit dat je problemen krijgt bij de 1 GB grens, dan verwijst een andere KPN-medewerker je naar de voorwaarden die je geaccepteerd hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
AtlAntA schreef op donderdag 14 april 2011 @ 23:25:
[...]

Dat geldt alleen als je nog een fair-use policy hebt. 1GB is gewoon het limiet, ga je eroverheen, betaal je meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-04-2023
Net toch maar besteld op amazon.co.uk voor 575€. Is wel 30€ duurder dan bij amazon.de maar rond 3 mei heb ik het toestel dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jebuske schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 10:43:
Net toch maar besteld op amazon.co.uk voor 575€. Is wel 30€ duurder dan bij amazon.de maar rond 3 mei heb ik het toestel dan wel.
Hoe heb je hem dan betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
Met Visa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Voor de mensen die geen credit card hebben. Bij tankstations e.d. kun je 3V prepaid credit cards kopen.
https://www.3vcash.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
jebuske schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 10:43:
Hoe lang duurt het eer ze een bestelling versturen bij Amazon? Heb je hem dan ook in de week van 3 mei? Misschien kan je me het antwoord geven, anders ga ik dit ook zeker weten doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jebuske
Bij mijn bestelling stond dat het de 30ste april verstuurd wordt en dat ik het 3 of 4 mei zou ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:39

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

amazon.com is erg snel met verzenden. Ik bestel er wel vaker en altijd binnen een week binnen.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:18

RMX

Bij mij staat er dat hij de 26ste April verstuurd word, en ik hem rond 28 - 29 april binnen heb!
Zal wel niet kloppen, maar wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
575 euro is niet duur voor een nieuwe telefoon dacht ik zo.

Als je ziet wat de desire hd2 nog doet bij een mediamarkt, nu is dat niet echt de plek voor telefoons maar toch.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
Wii4all schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 13:22:
575 euro is niet duur voor een nieuwe telefoon dacht ik zo.

Als je ziet wat de desire hd2 nog doet bij een mediamarkt, nu is dat niet echt de plek voor telefoons maar toch.
Nieuw toestel? Desire HD2? :+ of de Desire HD or de HD2? :)
Ik vind 575 euro wel vrij prijzig, ook al is dit een bakbeest van een telefoon.
Zelf wacht ik wel op Hi.nl, heb namelijk flink veel korting opgebouwd en zal vast wel niet meer betalen dan 200 euro bij een jaar abbo tje (hi25 + online) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
hehe er verschijnen er zoveel, iphone4 zit nog steeds rond de 700 euro toch?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Wii4all schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 13:50:
hehe er verschijnen er zoveel, iphone4 zit nog steeds rond de 700 euro toch?
Ga maar is in de pricewatch sorteren op prijs, en selecteer alleen android toestellen. Dan kom je er achter dat de meesten al onder de 500 euro zitten ;) Apple is gewoon duur. punt. voeg je daar Windows mobile toestellen bij, dan zit je nog steeds onder de 500 euro. Tel daar niet de Motorola Atrix mee, maar modellen die al in nederland zijn.

Kanttekening daarbij, importeren uit een ander land, of via amazon, is gewoon duurder dan normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobileleon
  • Laatst online: 15-08-2023
Koen87 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 13:46:
[...]

Zelf wacht ik wel op Hi.nl, heb namelijk flink veel korting opgebouwd en zal vast wel niet meer betalen dan 200 euro bij een jaar abbo tje (hi25 + online) :)
Zal er nog veel verschil in prijs zijn als je voor 2 jaar gaat verlengen (daarvan is bij mij namelijk sprake, ben inmiddels een jaar of 4 klant)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Koen87 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 13:46:
[...]

Ik zit zelf ook al zo'n 5 jaar bij Hi en wil mid juli ook dit toestel gaan halen, maar ik vraag me af wat de beste manier is om je abbo te verlengen bij Hi om zoveel mogelijk korting te krijgen. Kan ik dit het beste doen via de webshop(hi.nl) of hun bellen en om korting vragen of d.m.v. een website als studentmobiel.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Tyranium schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 15:38:
[...]

Ik zit zelf ook al zo'n 5 jaar bij Hi en wil mid juli ook dit toestel gaan halen, maar ik vraag me af wat de beste manier is om je abbo te verlengen bij Hi om zoveel mogelijk korting te krijgen. Kan ik dit het beste doen via de webshop(hi.nl) of hun bellen en om korting vragen of d.m.v. een website als studentmobiel.nl?
Ik heb voor men broertje destijds ook gebeld. Kreeg eerst een miep aan de lijn en die schakelde me later door. Daar kreeg ik een flink grotere korting dan via de webshop.
Bellen is zeker de moeite waard. uiteindelijk scheelde hem dat 140 euro op een Galaxy S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Bij Amazon is de levering iets uitgesteld, is nu 29-30 april (ipv 26 april) geworden.

[ Voor 3% gewijzigd door The Wizard op 17-04-2011 09:16 ]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:27
Koen87 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 15:40:
[...]

Ik heb voor men broertje destijds ook gebeld. Kreeg eerst een miep aan de lijn en die schakelde me later door. Daar kreeg ik een flink grotere korting dan via de webshop.
Bellen is zeker de moeite waard. uiteindelijk scheelde hem dat 140 euro op een Galaxy S
Of bellen en de opzeglijn selecteren, dan kom je meteen bij die lui die je super veel korting kunnen geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
gebruikershaes schreef op zondag 17 april 2011 @ 20:21:
[...]

Of bellen en de opzeglijn selecteren, dan kom je meteen bij die lui die je super veel korting kunnen geven ;)
en dat werkt?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
foutje

[ Voor 99% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-04-2011 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Goed nieuws uit India via XDA forum:
quote: arjun90
Okay, so the eagle has landed in India. Samsung Distributors all over are rolling out the stocks as we speak, not joking. I will be getting an update by phone soon. Cheers :cool:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Beetje ver weg :)... Maar dan is het in ieder geval geen papieren release meer.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ben benieuwd wat hij gaat kosten bij een verlenging bij Vodafone...

Als ik op sites als Algebeld kijk, dan is het toestel bij verlenging altijd duurder dan wanneer ik als nieuwe klant een abo afsluit. Aangezien ik denk dat bijna alle medewerkers van de klantenservice waarschijnlijk niet eens weten dat deze telefoon uberhaupt bestaat en ik dus nog niet kan bellen om het te vragen, vroeg ik me af hoe het over het algemeen gaat wanneer ik een verlenging via de klantenservice probeer te bewerkstelligen. Doen zij je dan over het algemeen een "echte" aanbieding of komt het vaak uit op dezelfde prijzen die ik vind op sites als Algebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
Ik las geruchten over ong. 200 euro bijbetalen bij 2 jr abo van ~40-50 euro als lanceringsprijs.

wat er daarna gebeurd weet je nooit.

Als je met de klantenservice gaat bellen kan er soms wat te regelen zijn ,als je lang klant bent en een beetje omzet genereert. Met 20 euro per maand aan abo-kosten ben je niet echt interessant natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand tot wanneer het actietarief van 25 euro voor de eerste 6 maanden bij Personal Smart Sim KPN geldt? Als het geldt tot dat het mogelijk is de SII vanaf de site te bestellen, zou het wel heel aantrekkelijk zijn om dan het toestel i.c.m met het duurste abonnement (waarschijnlijk niet veel bijbetalen) te bestellen en dan na 6 maanden het abonnement bij stellen naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Golf2vr6 schreef op maandag 18 april 2011 @ 09:21:
Goed nieuws uit India via XDA forum:

[...]
Dit betekent dat we zeer binnenkort dus engelstalige reviews van de 'final' zullen krijgen. Op die van Eldar na natuurlijk die waarschijnlijk eind deze week online komt.
En dan nog maar niet te spreken over over unboxing video's, user reviews, etc etc.
:9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
AtlAntA schreef op maandag 18 april 2011 @ 18:49:
[...]

Dit betekent dat we zeer binnenkort dus engelstalige reviews van de 'final' zullen krijgen. Op die van Eldar na natuurlijk die waarschijnlijk eind deze week online komt.
En dan nog maar niet te spreken over over unboxing video's, user reviews, etc etc.
:9~ :9~
Ik kan er niet op wachten tot die filmpjes er zijn, heb ik weer meer stof om nog harder naar de SGS2 te verlangen, ik merk echt dat ik dit topic dagelijks check!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
iklucas schreef op maandag 18 april 2011 @ 18:52:
[...]

Ik kan er niet op wachten tot die filmpjes er zijn, heb ik weer meer stof om nog harder naar de SGS2 te verlangen, ik merk echt dat ik dit topic dagelijks check!
Ik zal je het sterker vertellen: Check dit topic nu meerdere malen per dag op mijn nokia N96. En dat terwijl ik in de 2 jaar (voor 13 feb.) nog nooit heb geinternet op dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobileleon
418O2 schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:59:
Ik las geruchten over ong. 200 euro bijbetalen bij 2 jr abo van ~40-50 euro als lanceringsprijs.

Als je met de klantenservice gaat bellen kan er soms wat te regelen zijn ,als je lang klant bent en een beetje omzet genereert. Met 20 euro per maand aan abo-kosten ben je niet echt interessant natuurlijk.
Is dat niet veel te duur? dan heb je dus die 200 euro + 24 x 40 = 1160 euro, hetgeen mij wel heel erg duur lijkt. Ik verwacht dan eerder wat lagere prijzen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
mobileleon schreef op maandag 18 april 2011 @ 19:24:
[...]

Is dat niet veel te duur? dan heb je dus die 200 euro + 24 x 40 = 1160 euro, hetgeen mij wel heel erg duur lijkt. Ik verwacht dan eerder wat lagere prijzen....
Als dat zo is kan je beter het toestel los kopen.. Laten we uitgaan van een prijs van 599 euro en dan een abo van Ben of Simyo (7 euro per maand en een actie van 5 euro per maand het eerste jaar voor mobiel internet..) dan zit je op 947 euro.. heb je mooi 213 euro "verdiend" ipv uitgegeven..

Maarja het is wel ineens een grote kostenpost.. Ieder zijn eigen keuze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daryll84
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 16:57
418O2 schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:59:

Dat lijkt mij veel te duur. Uit de HTC Sensation topic:

Vodafone sms+bel+web 275

28,50 x 12 = 342,00
39,50 x 12 = 474,00
Toestel = 35,58
Aansluit = 24,50
Totaal = 876,08

Aangezien de adviesprijs van zowel de HTC Sensation en de Galaxy S2 €599,- is, kan het nooit veel schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppa... 515 euro... zou mooi zijn

https://www.telecomtelecom.nl/producten/details/SI9100B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Dat is heel mooi, ook betrouwbare site zie ik. Jeetje, maar 515 euro voor deze beauty :P
Wat wel opvalt is dat hij binnen 3 dagen leverbaar staat?!

[ Voor 9% gewijzigd door alwaysleft op 19-04-2011 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
alwaysleft schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 08:27:
[...]

Dat is heel mooi, ook betrouwbare site zie ik. Jeetje, maar 515 euro voor deze beauty :P
Wat wel opvalt is dat hij binnen 3 dagen leverbaar staat?!
Lees ook even wat daar voor staat: "Actuele status: Tijdelijk uitverkocht. Dit product is niet op voorraad.".

Nog niet leverbaar of pre-order kent die webshop niet. Werk aan de winkel voor de webdesigner daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Golf2vr6 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 08:49:
[...]

Lees ook even wat daar voor staat: "Actuele status: Tijdelijk uitverkocht. Dit product is niet op voorraad.".

Nog niet leverbaar of pre-order kent die webshop niet. Werk aan de winkel voor de webdesigner daar!
ja, want er staat: Dit product is niet op voorraad. Levertijd rond 3 tot 5 dagen.

Maar ben al helemaal happy met de prijs, dat wordt mijn Iphone 4 verkopen voor 475 euro 2de hands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Daryll84 schreef op maandag 18 april 2011 @ 22:31:
[...]

Dat lijkt mij veel te duur. Uit de HTC Sensation topic:

Vodafone sms+bel+web 275

28,50 x 12 = 342,00
39,50 x 12 = 474,00
Toestel = 35,58
Aansluit = 24,50
Totaal = 876,08

Aangezien de adviesprijs van zowel de HTC Sensation en de Galaxy S2 €599,- is, kan het nooit veel schelen.
Als dat de prijs van de Sensation is, dan vind ik een kleine 900 euro nog steeds vrij hoog. Een totaalprijs zo rond de 700 euro bij een 2-jarig abonnement met internet lijkt me een goede prijs voor beide telefoons. Echt hoger moet het niet worden, anders haak ik af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Snoop schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:16:
[...]

Als dat de prijs van de Sensation is, dan vind ik een kleine 900 euro nog steeds vrij hoog. Een totaalprijs zo rond de 700 euro bij een 2-jarig abonnement met internet lijkt me een goede prijs voor beide telefoons. Echt hoger moet het niet worden, anders haak ik af.
700/24= 29.17 abo kosten per mnd. En dan moet je het toestel gratis krijgen. Lijkt mij niet haalbaar. Dat lukt je nu bij Hi met de Optimus 2x en die is sowieso 100euri goedkoper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile
Dat is inderdaad een erg mooie prijs...
Zodra ik het geld van mn Xperia Arc terug gestort heb gekregen, meteen maar bestellen :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
baronruud schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:24:
[...]

700/24= 29.17 abo kosten per mnd. En dan moet je het toestel gratis krijgen. Lijkt mij niet haalbaar. Dat lukt je nu bij Hi met de Optimus 2x en die is sowieso 100euri goedkoper..
Ik vrees ook dat je gelijk hebt. Vind het zo jammer dat al die abonnementen zo duur zijn geworden vergeleken met 2 jaar geleden. Met deze prijzen kun je hem net zo goed los kopen met een sim only. Het hele voordeel van een gsm + abo begint te verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 14:11
Snoop schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:05:
[...]Ik vrees ook dat je gelijk hebt. Vind het zo jammer dat al die abonnementen zo duur zijn geworden vergeleken met 2 jaar geleden. Met deze prijzen kun je hem net zo goed los kopen met een sim only. Het hele voordeel van een gsm + abo begint te verdwijnen.
Maar met een phone en abbo in 1 bij een provider krijg je na die periode vaak korting als je dat goed uitspeelt, dat wordt nooit meegenomen in de 'berekeningen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
voil schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:17:
[...]

Maar met een phone en abbo in 1 bij een provider krijg je na die periode vaak korting als je dat goed uitspeelt, dat wordt nooit meegenomen in de 'berekeningen'.
Klopt, maar dat is niet zo bij alle providers. En als je dan een aanbieding krijgt, is het vaak iets waar je (als veeleisende gebruiker die altijd het nieuwste van het nieuwste wil ;)) geen interesse in hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 14:32
Wat ik me afvraag, als die telefoons half mei hier moeten zijn dan moeten ze toch nu wel al zijn verzonden door Samsung (of 1 mei in UK). Waarom zijn alle definitieve dingen dan nog niet bekend? Of zullen ze door middel van het vliegtuig worden getransporteerd? Door de hoge stuk prijs en het risico?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
s.v.seters schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:35:
Wat ik me afvraag, als die telefoons half mei hier moeten zijn dan moeten ze toch nu wel al zijn verzonden door Samsung (of 1 mei in UK). Waarom zijn alle definitieve dingen dan nog niet bekend? Of zullen ze door middel van het vliegtuig worden getransporteerd? Door de hoge stuk prijs en het risico?
Wat bedoel je met 'dingen' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
features en specs, gok ik.

Maar dat is wel bekend allemaal.

[ Voor 6% gewijzigd door 418O2 op 19-04-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ewivis schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:46:
[...]

Wat bedoel je met 'dingen' ?
misschien bedoelt hij wel of de telefoon hier met nfc of zonder komt. Dit scheelt in de dikte van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 14:32
Ik bedoel inderdaad NFC. Volgens mij is de CPU ook nog steeds niet 100 % zeker. Dit moet toch al lang duidelijk zijn voor Samsung. Neem aan dat ze niet zo snel kunnen switchen in hun productieproces en de keten om alsnog snel een NFC chip te implementeren. En daarbij zoals ik al eerder zei, moeten deze telefoons niet al lang onderweg zijn. Naar mijn idee duurt het toch +/- 6 weken om een schip uit Azie hier te krijgen.

[ Voor 24% gewijzigd door slvans op 19-04-2011 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
s.v.seters schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:02:
Ik bedoel inderdaad NFC. Volgens mij is de CPU ook nog steeds niet 100 % zeker. Dit moet toch al lang duidelijk zijn voor Samsung. Neem aan dat ze niet zo snel kunnen switchen in hun productieproces en de keten om alsnog snel een NFC chip te implementeren. En daarbij zoals ik al eerder zei, moeten deze telefoons niet al lang onderweg zijn. Naar mijn idee duurt het toch +/- 6 weken om een schip uit Azie hier te krijgen.
CPU: nieuws: Nederlandse Samsung Galaxy S II krijgt 1,2GHz-soc

daarnaast is idd niet zeker over die NFC, maar voor rest is het volgens mij redelijk clear. Ik heb ook geen idee hoe die dingen hierheen komen... and frankly maakt dat me ook helemaal niks uit, zolang ze heir maar zijn midden mei :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

mailtje van gsmwijzer:
Beste ....,
Wij willen u met deze e-mail op de hoogte brengen van het volgende: de introductieprijs van de Samsung i9100 Galaxy S II is bekend. De Samsung i9100 Galaxy S II is vanaf heden te bestellen op onze website. De (verwachte) introductie- en leverdatum is op dit moment week 19.Zodra de Samsung i9100 Galaxy S II voor het eerst op voorraad is ontvangt u een tweede (en laatste) bericht. Let op: niet altijd is de eerste levering voldoende om zogenaamde "vrije voorraad" aan te houden. Bij schaarste krijgen reeds geplaatste orders op volgorde van binnenkomst het eerst uitgeleverd
http://www.gsmwijzer.nl/g...plan_id=129&provider_id=5

[ Voor 8% gewijzigd door ind0mi op 19-04-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Kreeg het mailtje ook! Dus nog maar 4 weken wachten:).

Hij is trouwens los maar 500 euro :) Ik heb TelecomTelecom.nl gebeld, die verwachten hem vanaf 18 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobileleon
En nu maar wachten tot de providers met aanbiedingen komen, iig een mooie prijs :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Voor een toestel van 499 euries vind ik hem erg duur in combinatie met een 1 jarig abonnement. Zal dit na een paar maanden minder worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
ind0mi schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 17:09:
Voor een toestel van 499 euries vind ik hem erg duur in combinatie met een 1 jarig abonnement. Zal dit na een paar maanden minder worden?
Yep, je kunt perse paar maanden wachten. In het begin zijn abo's altijd hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Dit is de prijsontwikkeling van de SGS
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=255088

denk dat het bij de SGS2 niet veel anders zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
http://www.studentmobiel....plan_id=129&provider_id=5

Al geloof ik dat gsmwijzer en studentmobiel hetzelfde zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Laatst online: 21:55
Kan toch bijna niet dat hij los 499 euro gaat kosten? De adviesprijs is 599 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 14:41
Zo'n 1-jarig iPlan i-150 lijkt me wel wat, alleen jammer van dat limiet van 1GB waarna de snelheid verlaagd wordt. (Totale prijs: 628 euro)
Ik kom op het moment nog wel eens af en toe aan mijn limiet van 2GB, dus of dit nou echt een goede optie is...
Verder ben ik best goed te spreken over het bereik van T-Mobile, dus daar niets van.

Verder zou een HSPA+ (wat de GSII ondersteunt) abonnement ook wel leuk zijn, maar naar mijn weten zijn die er nog niet voor telefoons... (Vodafone heeft al wel een vrij goede dekking, voor zover ik weet, maar dit is voor Laptops/Netbooks)

Is er overigens al iets bekend over de 32GB variant? Of komt die een paar maanden later, net als de 16GB variant van de originele Galaxy S?

[ Voor 3% gewijzigd door M-en-M op 19-04-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
phobosdeimos schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 17:42:
Kan toch bijna niet dat hij los 499 euro gaat kosten? De adviesprijs is 599 ...
Adviesprijs is altijd wat duurder, wil je zeker weten dat je hem voor 500 euro krijgt moet je hem nu bestellen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ik ga hem waarschijnlijk onder rembours bestellen, dan kan ik hem als het te lang duurt nog altijd annuleren :) .

Maar dat die 100 euro minder kost dan een Iphone 4 bij productie, is super slim gedaan van Samsung. Wordt een bestseller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:18
Ik zie dat ze er momenteel 270 bijbetaling voor vragen icm een Vodafone 200 bel/sms/web abonnement, dat is helaas wel met maar 4 maand 10 euro korting :( ik had vorig jaar m'n Galaxy S voor zo'n prijs alleen dan met 6mnd 50% korting (op een normaal tarief van 34,50), scheelt op dat vlak weer iets. Desalniettemin kan ik pas vanaf 4 augustus verlengen oid vanwege die verkorte termijnen (4 > 2 mnd), tegen die tijd is ie vast goed leverbaar en wat goedkoper :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
NoepZor schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 18:38:
Ik zie dat ze er momenteel 270 bijbetaling voor vragen icm een Vodafone 200 bel/sms/web abonnement, dat is helaas wel met maar 4 maand 10 euro korting :( ik had vorig jaar m'n Galaxy S voor zo'n prijs alleen dan met 6mnd 50% korting (op een normaal tarief van 34,50), scheelt op dat vlak weer iets. Desalniettemin kan ik pas vanaf 4 augustus verlengen oid vanwege die verkorte termijnen (4 > 2 mnd), tegen die tijd is ie vast goed leverbaar en wat goedkoper :)
Bij verlening € 347,- ;)

Raar bij verlengen 1 jaar is duurder dan nieuw abo, bij 2 jaaris verlengen goedkoper dan nieuw... of ben ik nu gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Zow. Galaxy S2 bij studentmobiel besteld. :) Onder rembours offcourse. 515 euro, wat heel schappelijk is vind ik :)

[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 19-04-2011 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Ik ben er een beetje huiverig voor.
9 mei lijkt me te vroeg, en gok dat sommige sites hem nu alvast scherp aanbieden, met een snelle release datum, zodat ze snel wat orders binnen kunnen halen, om daarna de releasedate te verschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
RMX schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 19:37:
Ik ben er een beetje huiverig voor.
9 mei lijkt me te vroeg, en gok dat sommige sites hem nu alvast scherp aanbieden, met een snelle release datum, zodat ze snel wat orders binnen kunnen halen, om daarna de releasedate te verschuiven.
Ik ook. Daarom onder rembours. Zit wel bij de eerste orders, maar betaal nog niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Op belsimpel zag ik de Samsung Galaxy SII staan voor 0 euro icm:

Vodafone Bel+SMS+Web 275 2 jaar
U krijgt: 275 min of 550 sms + Mobiel internet 1GB (3.6 Mb/s)
per maand €28.50, na 12 mnd €39.50

Levertijd staat op 4 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Bestel voor 31 mei 2011 een Samsung Galaxy S II en ontvang gratis 8GB extra geheugen! Registratie via Samsung.com

http://www.algebeld.nl/mo...ate&utm_campaign=diversen

Los toestel: € 489,-

[ Voor 4% gewijzigd door Golf2vr6 op 19-04-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Dat vond ik ook al zo raar, want die actie is oorspronkelijk van de Galaxy S. Staat zo ook op de Samsung site, want de actie liep vanaf eind vorig jaar al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
RMX schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 20:02:
Dat vond ik ook al zo raar, want die actie is oorspronkelijk van de Galaxy S. Staat zo ook op de Samsung site, want de actie liep vanaf eind vorig jaar al!
Misschien dat hij ook voor de SGS2 komt? Ik denk dat we dat pas weten na de release hier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Golf2vr6 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 18:45:
[...]

Bij verlening € 347,- ;)

Raar bij verlengen 1 jaar is duurder dan nieuw abo, bij 2 jaaris verlengen goedkoper dan nieuw... of ben ik nu gek?
Gewoon bellen en dreigen met opzeggen ;) dan is verlengen vaak wel goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
418O2 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 21:22:
[...]

Gewoon bellen en dreigen met opzeggen ;) dan is verlengen vaak wel goedkoper
Dat is wel afhankelijk van wat je factuur bedragen zijn ;) Onder de 50 euro per maand maakt het je huidige provider niks uit hoor als je doet opzeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hmmm wie voegt de prijs van Algebeld.nl toe aan de pricewatch? Of gebeurd dat automatisch?

Wat wel gek is van die actie is dat bij de Galaxy S je je geheugen kon verdubbelen dus als je een 8GB toestel had kreeg je er 8GB bij. En bij een 16GB toestel, kreeg je er 16GB bij.

De Galaxy S2, heeft niet eens een 8GB toestel...

[ Voor 68% gewijzigd door 13art op 19-04-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Aggressieve prijsstelling van Samsung zeg. Jammer als wij geen NFC krijgen, toch een van de USP's.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister360
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-09 21:04
Hey peeps,

ik heb besloten me ook even te mengen in deze discussie.

Ik heb in excel even gauw een bestandje gemaakt met drie websites die jullie hebben genoemd.
Het is allemaal vrij rauw, maar als je wilt kun je het gebruiken en verbeteringen doorvoeren of gewoon eventjes opmerkingen maken.

In het middelste tabblad klopt er volgens mij iets niet helemaal met de Hi prijzen dus let hier op!

Graag feedback en verder hoop ik dat jullie er iets aan hebben!
http://www.joostliebregts.com/files/PrijzenSGS2.xlsx

*edit* @ l3art: De Nexus S heeft geen SD-card slot, dus het verbaast me dat je daarvan het geheugen kon verdubbelen. Als ik me vergis hoor ik het graag.

*edit2* Sorry! Ik lees nu dat je het over de Galaxy S hebt. Misschien moet je dit even aanpassen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Twister360 op 19-04-2011 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
Phusebox schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 22:00:
Aggressieve prijsstelling van Samsung zeg. Jammer als wij geen NFC krijgen, toch een van de USP's.
Waar haar jij vandaan dat NFC er niet in zit? (kan niet vinden in dit topic, maar kan zijn dat ik er overheen lees)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister360
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-09 21:04
Lordsauron schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 22:13:
[...]

Waar haar jij vandaan dat NFC er niet in zit? (kan niet vinden in dit topic, maar kan zijn dat ik er overheen lees)
Hij schrijft ook "als". Het is nog de vraag of er NFC in zit.

Naar mijn mening krijgen we gewoon het volwaardige toestel(dus incl. NFC). Kijk maar naar de Exynos CPU en het 'SUPER AMOLED Plus' beeldscherm dat we hier krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
Twister360 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 22:15:
[...]

Hij schrijft ook "als". Het is nog de vraag of er NFC in zit.

Naar mijn mening krijgen we gewoon het volwaardige toestel(dus incl. NFC). Kijk maar naar de Exynos CPU en het 'SUPER AMOLED Plus' beeldscherm dat we hier krijgen.
Die hoop / gedachten gang had ik ook. anders hadden wij ook geen SAmoled+ gehad

En excusus voor het josty lezen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Twister360 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 22:02:
Hey peeps,

ik heb besloten me ook even te mengen in deze discussie.

Ik heb in excel even gauw een bestandje gemaakt met drie websites die jullie hebben genoemd.
Het is allemaal vrij rauw, maar als je wilt kun je het gebruiken en verbeteringen doorvoeren of gewoon eventjes opmerkingen maken.

In het middelste tabblad klopt er volgens mij iets niet helemaal met de Hi prijzen dus let hier op!

Graag feedback en verder hoop ik dat jullie er iets aan hebben!
http://www.joostliebregts.com/files/PrijzenSGS2.xlsx

*edit* @ l3art: De Nexus S heeft geen SD-card slot, dus het verbaast me dat je daarvan het geheugen kon verdubbelen. Als ik me vergis hoor ik het graag.

*edit2* Sorry! Ik lees nu dat je het over de Galaxy S hebt. Misschien moet je dit even aanpassen :)
Geweldig!

Ik heb er nu geen tijd voor maar miss is het een idee om de provider voorwaarden ook ergens erin te verwerken. Of ze datalimieten hebben of FUP en wat het bellen buiten je bundel kost en buitenland etc. Zo hebben we alles in een bestand.

Overigens is MTV mobile ook een goede optie. Die heeft nog geen vaste datalimieten, maar alleen FUP.

Lichtelijk offtopic: ik heb gehoord dat alle providers het afronden per minuut moeten terugdraaien naar afronden per seconde. Klopt dit en zo ja wanneer gaat dit gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nou ze moeten volgens Verhage de consument de keus geven. Vodafone doet dat bijvoorbeeld door een belachelijk abo te bieden met alleen belminuten die per sec worden afgerekend maar waar je sms en interner los bij moet kopen. Elk voordeel van per sec betalen is daarmee teniet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Twister360 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 22:02:

My mistake. Heb het aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Ik zou graag galaxy s II bestellen met vodafone (in verband met internet op reis voor 2 euro per dag..)

Ik denk dat ik aan 200 min genoeg heb. Wat raar is dat het niet uit maakt of ik sim only bestel of abbo neem.
Dit zijn mijn berekeningen:

Sim only 300 min (maar 1 maand houdbaar) + 1gb internet.
24 maanden voor 12.95 per maand: 24*12.95 = 310.80
Aansluitkosten = 9.95
Toestel + verzenden: 489+7.50 = 496.50
Totaal: 817.25

Bel + Sms+Web 200: (minuten 2 maanden houdbaar, 400 sms) + gb Internet
12 maanden 34.50 + 12 maanden 34.50 = 708
Toestel = 73 + 6.95 verzenden = 79.95
Aansluitkosten: 24.50
Totaal: 812.45

Ik verwacht niet veel sms te gaan sturen (max 20 per maand).

Het voordeel van sim only is dus meer minuten maar dan moet ik wel in 1 keer betalen.

Raar dat er niet echt een voordeel zit in duurder abonnement.
Kan iemand hier nog iets aan toevoegen ? (extra voordelen sim only ten opzichte van normaal abbo of andersom ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meest aantrekkelijke abonnement lijkt me momenteel voor mij: "Vodafone Bel+SMS+Web 275 2 jaar 275 min of 550 sms + Mobiel internet 1GB (3.6 Mb/s). 2 jarig nieuw abonnement". Betaal je gemiddeld 34 euro per maand over 2 jaar verspreid. Komen nog de aansluitkosten bij. is dus 34*24 + 24,50 = 840,50 euro.

Krijg je ook nog tijdelijk gratis 2 x zoveel sms'jes. Of dat dat dan voor de hele abonnementsperiode geldt of alleen voor die "tijdelijke periode" dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Dan kom je dus uit op:

12*28.50+12*39.50 = 816
Toestel: 0 + 6.95 = 6.95
Aansluitkosten: 24.50
Totaal: 847.45

Duurder dan sim only. En bij sim only krijg je meer minuten (die helaas maar 1 maand geldig zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Reaktie van algebeld.nl op email ivm 8GB kaart aktie:

De aanbieding komt er zeker. Hij staat echter nog niet goed op de site van Samsung. Zodra hij er daar goed op staat passen we de link aan. Ik bevestig u bij deze dat de aanbieding er zeker gaat komen.

(Thnx to: MoonRaven )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
Heb besteld bij studentmobiel

tmobile relax + web 190 2 jaar verlenging
eerste 6 maanden 26.95 daarna 18 maanden 31.95
+ internet plus 5 euro

100 euro bijbetalen voor het toestel

Komt als het goed is op 851 euro in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik wacht toch nog maar even de definitieve reviews af... vertrouw er nog niet op dat dit het perfecte toestel zal zijn.

Pagina: 1 ... 4 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!