Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Phusebox schreef op woensdag 20 april 2011 @ 08:25:
Ik wacht toch nog maar even de definitieve reviews af... vertrouw er nog niet op dat dit het perfecte toestel zal zijn.
Perfect is een toestel nooit, wat verwacht je dan wat kan tegenvallen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
alwaysleft schreef op woensdag 20 april 2011 @ 08:27:
[...]

Perfect is een toestel nooit, wat verwacht je dan wat kan tegenvallen? ;)
Uiterlijk, de cheapyness van de achterkant. Heb het niet zo op zo'n textuur plastic. Wordt altijd vies plus voelt niet fijn aan.

Dikte, ja geloof het of niet, te dun lijkt me ook niet fijn.

De TW4 interface; nooit mee gewerkt (TW3 of eerder dan) maar het ziet er nogal kinderlijk uit en druk/onoverzichtelijk.

Algehele Samsung kwaliteit; vriendin heeft al een paar keer Samsung gehad, en ik vond het maar prullen. Terwijl het toentertijd de topmodellen waren.

De gps ontvanger.

De geluidskwaliteit.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Phusebox schreef op woensdag 20 april 2011 @ 08:39:
[...]

Uiterlijk, de cheapyness van de achterkant. Heb het niet zo op zo'n textuur plastic. Wordt altijd vies plus voelt niet fijn aan.

De TW4 interface; nooit mee gewerkt (TW3 of eerder dan) maar het ziet er nogal kinderlijk uit en druk/onoverzichtelijk.

Algehele Samsung kwaliteit; vriendin heeft al een paar keer Samsung gehad, en ik vond het maar prullen. Terwijl het toentertijd de topmodellen waren.

De gps ontvanger.

De geluidskwaliteit.
ALs ik dit zo hoor, zo ik als ik jouw was voor de Sensation gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
alwaysleft schreef op woensdag 20 april 2011 @ 08:42:
[...]

ALs ik dit zo hoor, zo ik als ik jouw was voor de Sensation gaan ;)
Ook die gok durf ik niet te nemen zonder de reviews af te wachten. Zwakke punten van de Sensation kunnen gezien HTC de speaker kwaliteit zijn, slechte afwerking, slechte ontvangst. Eventueel daarbij komt nog het SLCD vs sAMOLED+, dan nog wel of geen NFC in de SGS II. Betere accu in de Samsung.

Maar goed we gaan offtopic.

Ik verwacht overigens dat de Sensation in reactie op de prijs van SGS II ook nog wel gaat dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:20
Phusebox schreef op woensdag 20 april 2011 @ 08:39:
[...]

De gps ontvanger.

De geluidskwaliteit.
Grappig, wat jij de nadelen van de SGS2 vindt, vind ik nadelen van de Sensation.

-te dik
-Sense3.0 - Disney uiterlijk
-geluidskwaliteit van SGS1 is zoveel beter dan heel veel HTC modellen (helemaal met voodoo).
-GPS bij andere samsung modellen dan SGS1 werkt perfect, dus ik verwacht bij de SGS2 ook.
-De achterkant van de Sensation....die is echt verschrikkelijk.

en dan nog:
-geheugen Sensation
-Batt. Sensation

Ieder zijn mening en smaak.....

mmmm eigenlijk behoorlijk off-topic hier, sorry :o

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 20:31
Golf2vr6 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 20:00:
Bestel voor 31 mei 2011 een Samsung Galaxy S II en ontvang gratis 8GB extra geheugen! Registratie via Samsung.com

http://www.algebeld.nl/mo...ate&utm_campaign=diversen

Los toestel: € 489,-
Zou hij echt voor die prijs verkrijgbaar zijn? Ik zag bij 2call los voor 570 en dan vond ik al niet uitzonderlijk hoog voor een mobiel met zoveel nieuwe technieken (echt high-end).
.
Ik wacht in ieder geval wel tot half mei voordat ik ga bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Voor degenen die niet veel bellen en smsen is een contract bij KPN (personal sim smart) ook een goedkope optie. Je kunt dan namelijk je abonnement na 3 maanden verlagen, dus je kunt eerst een hoog abonnement afsluiten en vervolgens verlagen naar het laagste abonnement. Aangezien er een actie is waarbij je de eerste 6 maanden 25 euro betaalt, ongeacht welk abonnement je afsluit, kun je het toestel voor de laagste prijs aanschaffen icm het hoogste abonnement, betaal je de eerste 6 maanden hoe dan ook 25 euro per maand en als je je abonnement verlaagt naar het laagste abonnement, betaal je de overige 18 maanden 30 euro per maand. Dat is een 100 min/sms abonnement met 1 GB internet.

6 x 25 euro
18 x 30 euro
= 690 euro

bij algebeld kost de telefoon 4 euro. Plus 7,50 euro verzendkosten en 29,95 euro aansluitkosten kom je uit op 731,45 euro.

[ Voor 30% gewijzigd door Snoop op 20-04-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Snoop schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:04:
Voor degenen die niet veel bellen en smsen is een contract bij KPN (personal sim smart) ook een goedkoope optie. Je kunt dan namelijk je abonnement na 3 maanden verlagen, dus je kunt eerst een hoog abonnement afsluiten en vervolgens verlagen naar het laagste abonnement.
Nice try:
Overstappen naar een lagere KPN Mobiel bundel kan maximaal één keer per 6 maanden. Je kan dan maximaal één bundel omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Snoop schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:04:
Voor degenen die niet veel bellen en smsen is een contract bij KPN (personal sim smart) ook een goedkoope optie. Je kunt dan namelijk je abonnement na 3 maanden verlagen, dus je kunt eerst een hoog abonnement afsluiten en vervolgens verlagen naar het laagste abonnement. Aangezien er een actie is waarbij je de eerste 6 maanden 25 euro betaalt, ongeacht welk abonnement je afsluit, kun je het toestel voor de laagste prijs aanschaffen icm het hoogste abonnement, betaal je de eerste 6 maanden hoe dan ook 25 euro per maand en als je je abonnement verlaagt naar het laagste abonnement, betaal je de overige 18 maanden 30 euro per maand. Dat is een 100 min/sms abonnement met 1 GB internet.

6 x 25 euro
18 x 30 euro
= 690 euro

bij algebeld kost de telefoon 4 euro. Plus 7,50 euro verzendkosten en 29,95 euro aansluitkosten kom je uit op 731,45 euro.
Klopt niet:

quote: http://kpnmobile.custhelp.../std_adp.php?p_faqid=1003
Overstappen naar een lagere KPN Mobiel bundel kan maximaal één keer per 6 maanden. Je kan dan maximaal één bundel omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
gabn88 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:01:
[...]

Zou hij echt voor die prijs verkrijgbaar zijn? Ik zag bij 2call los voor 570 en dan vond ik al niet uitzonderlijk hoog voor een mobiel met zoveel nieuwe technieken (echt high-end).
.
Ik wacht in ieder geval wel tot half mei voordat ik ga bestellen!
http://www.belsimpel.nl/S...g-Galaxy-S-II-i9100-Black

Los 491. 180 euro met 1 jaar 42 eu VF. Bij 2 jaar al gauw gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
alwaysleft schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:21:
[...]

Klopt niet:

quote: http://kpnmobile.custhelp.../std_adp.php?p_faqid=1003
Dan nog, je sluit gewoon een abbotje af voor 40 euro (is voor mij net 10 te hoog)
Betaal je nu eerste 6 maanden 25 euro
Laatste maand schroef je je abbo omlaag naar 30. Dat kan toch gewoon.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobileleon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-08-2023
Ik blijf het raar vinden dat verlenging duurder is dan een nieuw abonnement aanschaffen, hoe kan dit? En dan nog een vraag: Ik kan vanaf morgen mijn abonnement verlengen bij HI. Kan ik dit ook via sites als belsimpel en studentmobiel doen of alleen via HI site (ik snap namelijk niet welke verlenging ze bedoelen bij sites als belsimpel, die van die sites zelf of van het abonnement van HI zelf :$)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/ej7odf.jpg

Het kan toch echt na 3 maanden. Navraag bij de klantenservice levert hetzelfde resultaat op. Na 3 maand kun je gewoon 1x per maand verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Snoop schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:08:
[...]

[afbeelding]

Het kan toch echt na 3 maanden. Navraag bij de klantenservice levert hetzelfde resultaat op. Na 3 maand kun je gewoon 1x per maand verlagen.
Vaak niet als je een telefoon er bij neemt. Ik heb dat voor Hi iig nagevraagd vorige week.
mobileleon schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:06:
Ik blijf het raar vinden dat verlenging duurder is dan een nieuw abonnement aanschaffen, hoe kan dit? En dan nog een vraag: Ik kan vanaf morgen mijn abonnement verlengen bij HI. Kan ik dit ook via sites als belsimpel en studentmobiel doen of alleen via HI site (ik snap namelijk niet welke verlenging ze bedoelen bij sites als belsimpel, die van die sites zelf of van het abonnement van HI zelf :$)..
Als je het via Hi zelf doet krijg je extra korting (afhankelijk van hoe lang je klant bent en je verbruikt, mijn meisje kreeg na 3 jaar 120 eu korting oid). Dus ik zou even via de site van Hi eea regelen, of even binnenlopen bij een Hi winkel.

Verlenging is meestal initieel duurder, tenzij je een beetje fatsoenlijke abonnementskosten hebt en dreigt met opzeggen. Moet je daar wel zin in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
418O2 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:10:
[...]

Vaak niet als je een telefoon er bij neemt. Ik heb dat voor Hi iig nagevraagd vorige week.

[...]
Vaak niet? Dus het is wellicht mogelijk dat dit bij een Hi abo niet zou kunnen als je er een telefoon bij neemt, maar soms is dat ook niet het geval? Lekker concreet is dat.
Er staat duidelijk dat je bij een 2 jarig KPN PSS abo na 3 maanden, per maand, 1x gratis kunt verlagen dus ik ga er van uit dat het gewoon kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Snoop schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:19:
[...]

Vaak niet? Dus het is wellicht mogelijk dat dit bij een Hi abo niet zou kunnen als je er een telefoon bij neemt, maar soms is dat ook niet het geval? Lekker concreet is dat.
Er staat duidelijk dat je bij een 2 jarig KPN PSS abo na 3 maanden, per maand, 1x gratis kunt verlagen dus ik ga er van uit dat het gewoon kan.
Verlagen ja klopt, maar maximaal met 1 stap. Er staat nergens verlagen met 4 stappen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Tot wanneer duren die smartphone weken eigenlijk?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
alwaysleft schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:23:
[...]

Verlagen ja klopt, maar maximaal met 1 stap. Er staat nergens verlagen met 4 stappen....
Als dat zo zou zijn (wat nog maar de vraag is, want ook jij weet dat niet zeker), dan nog kun je in 3 maand tijd van een 350 (vanaf 350 kost de telefoon 4 euro) naar 150 en pas in de 4e maand naar de 100. Dan betaal je dus 2,50 meer.

[ Voor 8% gewijzigd door Snoop op 20-04-2011 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
alwaysleft schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:23:
[...]

Ik werk bij The phonehouse. Wat snoop schijft klopt wel. Al neem je een abonnement van KPN voor 150EUR, de eerste 6 maanden betaal je 30eur, daarna mag je, je bundel verlagen naar elk tarief, dus ook naar de laagste bundel (30EUR). Zo sluiten wij heel veel klanten aan om een gratis telefoon te realiseren...

Bij HI (wat natuurlijk onderdeel van KPN is) gelden er andere regels. Hier mag je 1x per 6 maanden je abonnement wijzigen in een hoger of lager tarief. Als je lager gaat, betaal je wel een soort van 'boete' omdat, dat hun inkomsten scheelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
wizzlewaxx schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:36:
[...]

Ik werk bij The phonehouse. Wat alwaysleft schijft klopt wel. Al neem je een abonnement van KPN voor 150EUR, de eerste 6 maanden betaal je 30eur, daarna mag je, je bundel verlagen naar elk tarief, dus ook naar de laagste bundel (30EUR). Zo sluiten wij heel veel klanten aan om een gratis telefoon te realiseren...
Het is dus gewoon onbeperkt verlagen zoals ik al verwachtte. Dit is namelijk al een hele tijd mogelijk bij KPN dus ik zou het ook vreemd vinden als je bij dit abonnement maar 1 stap omlaag zou mogen.
Verder staat er duidelijk dat je dit al na 3 maanden kunt doen, maar met de huidige netwerkactie betaal je sowieso 25 euro in de eerste 6 maanden dus dat is sowieso al goedkoper dan het laagste abonnement. Je hebt dan ruim de tijd om terug te gaan naar het laagste abonnement.

[ Voor 3% gewijzigd door Snoop op 20-04-2011 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobileleon
[...]

[...]

Als je het via Hi zelf doet krijg je extra korting (afhankelijk van hoe lang je klant bent en je verbruikt, mijn meisje kreeg na 3 jaar 120 eu korting oid). Dus ik zou even via de site van Hi eea regelen, of even binnenlopen bij een Hi winkel.

Verlenging is meestal initieel duurder, tenzij je een beetje fatsoenlijke abonnementskosten hebt en dreigt met opzeggen. Moet je daar wel zin in hebben.
Thx, ik heb ongeveer 30 euro in de maand, dus ik ga er vanuit dat ze dan de komende weken wel een keer bellen, en dan de keuze voor leggen dat andere providers ook wel aantrekkelijke aanbiedingen hebben. Ik wil heus wel bijbetalen voor de SGS 2, maar het moet wel binnen het redelijke blijven....

edit: Dan zou ik dus net zo goed via http://www.studentmobiel....lan_id=193&provider_id=11 kunnen verlengen?

[ Voor 9% gewijzigd door mobileleon op 20-04-2011 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
kan je verlagen bij vodafone ? (na hoeveel maanden, boete ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 17:18

RMX

zero_cool89 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:46:
Als je 1 jaar een actieprijs betaald, daarna pas, of na 6 maanden ofzoiets

Zijn er al mensen (zoals hierboven van ThePhoneHouse) die nog meer een release datum voor NL kunnen bevestigen. Ik heb nog mijn twijfels bij 9 mei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
[...]

[...]

Dit ligt puur aan wat voor klant je bent van de provider. Als jij elke maand 200 minuutjes krijgt van je provider voor een X bedrag en je belt keurig elke maand 200 minuutjes, ben jij in hun ogen geen goede klant. Bel je elke maand 400 minuten, dus 200 minuten boven je bundel ben je een goede klant.

Afhankelijk van hoeveel jij over je abonnement heen belt wordt er een code gegeven door de provider. Die code bepaald hoeveel korting (of gratis) je krijg op de telefoon die je graag wil.

Heb je dus een lage code, is het verstandiger om naar een andere provider te gaan, daar begin je dan als nieuwe klant en daar staan meer telefoons tegenover. Heb je een hoge code, kan je beter verlengen bij je huidige provider. Dat is dus per persoon verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
zero_cool89 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:46:
Ja na 6 maanden of na einde actietarief, maximaal 1 stap omlaag tegen € 20 boete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
Snoop schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:40:
[...]

Het is dus gewoon onbeperkt verlagen zoals ik al verwachtte. Dit is namelijk al een hele tijd mogelijk bij KPN dus ik zou het ook vreemd vinden als je bij dit abonnement maar 1 stap omlaag zou mogen.
Verder staat er duidelijk dat je dit al na 3 maanden kunt doen, maar met de huidige netwerkactie betaal je sowieso 25 euro in de eerste 6 maanden dus dat is sowieso al goedkoper dan het laagste abonnement. Je hebt dan ruim de tijd om terug te gaan naar het laagste abonnement.
Inderdaad. Ze noemen het ook hun Personal Sim abonnement. Er is niet voor niets reclame gemaakt op televisie. Dus ook als je weet dat je in de winter meer belt dan in de zomer is het verstandig zo'n bundel te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
RMX schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:48:
[...]

Zijn er al mensen (zoals hierboven van ThePhoneHouse) die nog meer een release datum voor NL kunnen bevestigen. Ik heb nog mijn twijfels bij 9 mei!
NL wordt pas week 19, zoals het er nu voor staat. Nu hebben wij (franchise) ook leveranciers in Duitsland en Engeland. Daar staat de release nog steeds op 28 April. Dus even afwachten wanneer het precies gaat worden. nadeel van buitenlandse leveranciers is natuurlijk wel dat er misschien een ander scherm in komt of wel/geen NFC chip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
mobileleon schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:45:
[...]

Thx, ik heb ongeveer 30 euro in de maand, dus ik ga er vanuit dat ze dan de komende weken wel een keer bellen, en dan de keuze voor leggen dat andere providers ook wel aantrekkelijke aanbiedingen hebben. Ik wil heus wel bijbetalen voor de SGS 2, maar het moet wel binnen het redelijke blijven....

edit: Dan zou ik dus net zo goed via http://www.studentmobiel....lan_id=193&provider_id=11 kunnen verlengen?
Nee. Als je al bij Hi zit krijg je sowieso vaste-klanten-korting en dan zouden ze in principe goedkoper moeten zijn.

Ga gewoon even naar de winkel en check het uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

wizzlewaxx schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:01:
[...]

NL wordt pas week 19, zoals het er nu voor staat. Nu hebben wij (franchise) ook leveranciers in Duitsland en Engeland. Daar staat de release nog steeds op 28 April. Dus even afwachten wanneer het precies gaat worden. nadeel van buitenlandse leveranciers is natuurlijk wel dat er misschien een ander scherm in komt of wel/geen NFC chip
In de UK is bevestigd, door Clove, dat ze SAMOLED+ en NFC krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
RMX schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:24:
[...]

In de UK is bevestigd, door Clove, dat ze SAMOLED+ en NFC krijgen.
Oke dat wist ik niet. Dan kan het dus zijn dat begin mei de eerste gaan binnenkomen. Hou het zo ie zo in de gaten want de eerste is namelijk voor mijzelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:21
Ik verwacht dat de normale Providers ook nog wel even op zich laten wachten voordat deze beschikbaar komt.
Alleen T-Mobile heeft em al op de site staan. Hi heeft er alleen nog maar een pagina staan met een mogelijke verschijning bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Ik heb GSMwijzer even een mailtje gestuurd met de vraag welke zij gaan leveren, en dit is hun antwoord:
Het is bij ons helaas nog niet bekend welke versie wij precies zullen
ontvangen van de Samsung I9100 Galaxy S. Wij kunnen u dus helaas nog
niet meedelen of de telefoons die wij zullen ontvangen NFC bezitten. Wij
kunnen u dit pas meedelen wanneer wij de telefoons op voorraad hebben
ontvangen. Wij zullen echter wel de Nederlandse versie geleverd krijgen
vanuit Samsung.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 21:59
Koen87 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:37:
Alleen T-Mobile heeft em al op de site staan. ...
T-mobile meld de prijzen er nog niet bij of wel? Ik heb ze nog niet kunnen vinden.
Je kan bij hen wel inschrijven voor een bericht bij release. Of dat ook het enige dat jij hebt gevonden bij hen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
takkie.com schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:12:
[...]

T-mobile meld de prijzen er nog niet bij of wel? Ik heb ze nog niet kunnen vinden.
Je kan bij hen wel inschrijven voor een bericht bij release. Of dat ook het enige dat jij hebt gevonden bij hen?
Dit is inderdaad het enige wat ik ook kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quazier
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 11:47
http://shop.www.hi.nl/hi/...y-S-i9000/TSAI9200bl.html

bij hi is hij ook wel terug te vinden al is dat nog helemaal een early stage pagina met verouderde info en een raar adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Quazier schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:34:
http://shop.www.hi.nl/hi/...y-S-i9000/TSAI9200bl.html

bij hi is hij ook wel terug te vinden al is dat nog helemaal een early stage pagina met verouderde info en een raar adres
Koen87 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:37:
Ik verwacht dat de normale Providers ook nog wel even op zich laten wachten voordat deze beschikbaar komt.
Alleen T-Mobile heeft em al op de site staan. Hi heeft er alleen nog maar een pagina staan met een mogelijke verschijning bij hun.
Wat is het verschil? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quazier
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 11:47
t-mobile heeft totaal geen informatie erbij staan, hi verouderde info (1ghz processor).
maar was meer om aan te geven dat niet alleen t-mobile hem online had staan op hun eigen site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Quazier schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:40:
[...]

t-mobile heeft totaal geen informatie erbij staan, hi verouderde info (1ghz processor).
maar was meer om aan te geven dat niet alleen t-mobile hem online had staan op hun eigen site
Dat zei ik toch ook? :)

Maargoed offtopic....
Ik twijfel of ik em nu al bestel of wacht op me provider...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
ik heb hem iig bij gsmwijzer besteld, sta ik iig in de rij en mocht NL geen NFC krijgen dan kan ik hem altijd nog annuleren, ze werken toch via rembours :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Bij Amazon is de releasedatum (weer) opgeschoven, staat nu op 6 mei ipv 1 mei...

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobileleon
Koen87 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:57:
[...]

Dat zei ik toch ook? :)

Maargoed offtopic....
Ik twijfel of ik em nu al bestel of wacht op me provider...
Binnen de maand moet ie toch wel verkrijgbaar zijn bij providers als vodafone, kpn, hi en t-mobile (in ieder geval informatie over levertijden en prijzen)? Ik wacht iig ff op het aanbod dat zij mij kunnen doen, zit een beetje met hetzelfde als jij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

The Wizard schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:32:
Bij Amazon is de releasedatum (weer) opgeschoven, staat nu op 6 mei ipv 1 mei...
Mijn pre-order staat nog op de oude release datum. Zou het aantal pre-orders vol zitten, en dit de 2de batch is? Heb Amazon al gemailed.

Wat ik wel raar vind, is dat veel buitenlandse shops de prijs omhoog gooien.
Van XDA, reactie van Coolblue:
Helaas hebben wij nog geen zicht op de levering van de Samsung Galaxy S II. Het is inderdaad mogelijk dat de prijs wordt aangepast als de voorraad binnen is.
Overal kost dat ding tusen de 500-600 euro, behalve in NL, daar kost 'ie € 490,=.
Ik kan het nog steeds niet geloven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
en toch is het zo, geloof mij maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
RMX schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:08:
[...]

Mijn pre-order staat nog op de oude release datum. Zou het aantal pre-orders vol zitten, en dit de 2de batch is? Heb Amazon al gemailed.
Kun je het antwoord van Amazon hier melden? Het gebeurt vaker dat de update van je order dagen later pas is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Reactie Amazon
Hello,

I'm sorry for the unexpected delay of your order. I have researched the availability of "Samsung I9100 Galaxy S II 16 GB Sim-Free Smartphone" and learned that its release has been delayed May 06, 2011.

We still expect to deliver your order #KNIP by the date listed in Your Account: May 05, 2011.

Even though the delivery estimates are long, we receive the item from our supplier before this date and we plan to dispatch this item on April 30, 2011.

Once your order is dispatched from our Fulfilment Centre you'll receive an e-mail confirming the date, contents and method of delivery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Ok, dus de pre-orders worden blijkbaar wel verstuurd. Moest het mailtje wel een paar keer lezen, beetje onlogisch geschreven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44

13art

Moderator Mobile
Bij belsimpel.nl is hij los €491,00
Gebruik daar de promotiecode: telecomvergelijker, en je bespaart jezelf verzendkosten.

Zo is Belsimpel volgens mij de goedkoopste op het moment. (tenzij je natuurlijk zelf gaat ophalen bij algebeld.nl)
Bestellen zodra ik mijn geld van mijn Xperia Arc terug heb (die ik toevallig ook bij hun besteld had).

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
l3art schreef op woensdag 20 april 2011 @ 18:58:
Bij belsimpel.nl is hij los €491,00
Gebruik daar de promotiecode: telecomvergelijker, en je bespaart jezelf verzendkosten.

Zo is Belsimpel volgens mij de goedkoopste op het moment. (tenzij je natuurlijk zelf gaat ophalen bij algebeld.nl)
Bestellen zodra ik mijn geld van mijn Xperia Arc terug heb (die ik toevallig ook bij hun besteld had).
Thanx voor de tip, alleen jammer dat je niet rembours als betaalmethode kan selecteren. Dan had ik het zo gedaan. Minpuntje van belsimpel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Tja dat heb ik nooit zo gesnapt. Waarom rembours? Wat is daar het voordeel van?
Het is duurder, je moet contant betalen aan de postbode en dus ook thuis zijn.

Als het nou een vaag bedrijf was, dan kon ik het me nog wel voorstellen. Alhoewel, zelfs dan zouden ze je nog een leeg pakket kunnen sturen, en daar kom jij dan pas achter als je al aan de postbode betaald hebt en het dan uitpakt....
Maar goed het is ook nog eens een goed aangeschreven bedrijf.

Enige voordeel wat ik me er bij kan voorstellen is dat je niet hoeft te wachten om je geld terug te krijgen, mocht je je bestelling willen annuleren... Maar verder zie ik maar weinig voordelen aan rembours opsturen. Of ik moet nog iets missen, maar dan hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
l3art schreef op woensdag 20 april 2011 @ 19:38:

Als het nou een vaag bedrijf was, dan kon ik het me nog wel voorstellen. Alhoewel, zelfs dan zouden ze je nog een leeg pakket kunnen sturen, en daar kom jij dan pas achter als je al aan de postbode betaald hebt en het dan uitpakt....

Enige voordeel wat ik me er bij kan voorstellen is dat je niet hoeft te wachten om je geld terug te krijgen, mocht je je bestelling willen annuleren... Maar verder zie ik maar weinig voordelen aan rembours opsturen. Of ik moet nog iets missen, maar dan hoor ik het graag :)
Laat die laatste nou net het voordeel zijn waardoor ik hoopte dat ik onder rembours kon betalen.
Maar helaas. ben nu een beetje terughoudend om nu alvast 500 euro af te tikken en dan 4 weken te wachten tot het product dan misschien komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
l3art schreef op woensdag 20 april 2011 @ 19:38:

Omdat mocht het langer dan 4 weken duren en hij is ergens anderd wel te koop je gewoon zonder geld kunt annuleren. Dan moet je weer 4 weken wachten als je annuleert om je geld terug te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Tja dat is dan inderdaad ook het enige voordeel. Maar goed dat neem ik zelf wel voor lief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
l3art schreef op woensdag 20 april 2011 @ 19:51:
Tja dat is dan inderdaad ook het enige voordeel. Maar goed dat neem ik zelf wel voor lief :)
En Belsimpel staat niet echt bekend als het bedrijf wat op tijd levert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Is dat zo? Mijn bestelling was de volgende dag gewoon binnen...
Of doel je nu op toestellen die verwacht worden? En zo ja waar haar je die info vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
l3art schreef op woensdag 20 april 2011 @ 20:11:
Is dat zo? Mijn bestelling was de volgende dag gewoon binnen...
Of doel je nu op toestellen die verwacht worden? En zo ja waar haar je die info vandaan?
Ik bedoel dat de verwachte levertijd vaker niet klopt. Genoeg ervaring :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobileleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
alwaysleft schreef op woensdag 20 april 2011 @ 19:17:
[...]

Thanx voor de tip, alleen jammer dat je niet rembours als betaalmethode kan selecteren. Dan had ik het zo gedaan. Minpuntje van belsimpel.nl
Rembours is duurder, kost meer verwerkingstijd en heeft meer nadelen. Zo gek is t niet dat sommge bedrijven dat niet meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Weet iemand hoe lang de smartphone weken duren bij de kpn?

Eerste 6 mnden voor "25 euro per maand.

[ Voor 27% gewijzigd door Wii4all op 20-04-2011 22:14 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brambo84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09 19:39
Wii4all schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:00:
Weet iemand hoe lang de smartphone ween duren bij de kpn?
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
ik vermoed dat hij weken bedoeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

alwaysleft schreef op woensdag 20 april 2011 @ 19:50:
[...]

Omdat mocht het langer dan 4 weken duren en hij is ergens anderd wel te koop je gewoon zonder geld kunt annuleren. Dan moet je weer 4 weken wachten als je annuleert om je geld terug te krijgen ;)
Voor de rembours mensen:
Als je bij Afgebeld.nl pre-orderd, kun je voor iDeal betaling kiezen.
Je pre-order/order is verwerkt, en over 4 weken kun je bijv. je betaling bevestigen, of, als gewoon annuleren.
Scheelt je weer extra kosten mocht de order toch doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
RMX schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:27:
[...]

Voor de rembours mensen:
Je pre-order/order is verwerkt, en over 4 weken kun je bijv. je betaling bevestigen, of, als gewoon annuleren.
maar dan komen de kosten voor het toestel op 486 in geval van een t-mobile verlenging.
Als ik hetzelfde kies bij gsmwijzer kost het toestel maar 136 ex verzenden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
zijn er bedrijven die bekend staan om het snel beschikbaar hebben (dus leveren) van nieuwe modellen? Geloof namelijk dat belsimpel daar niet al te sterk in is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 11:46
WaarAnders schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:54:
zijn er bedrijven die bekend staan om het snel beschikbaar hebben (dus leveren) van nieuwe modellen? Geloof namelijk dat belsimpel daar niet al te sterk in is
2Call.nl, maar die doen grijze import en hun Reviews zijn niet zo denderend (zacht uitgedrukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:00:
Weet iemand hoe lang de smartphone weken duren bij de kpn?

Eerste 6 mnden voor "25 euro per maand.
voor zover bekend tot 29 april, of het daarna verlengd wordt weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
RMX schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:27:
[...]

Voor de rembours mensen:
Maar als je dan niks betaald, annuleren ze denk ik toch de order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Crusher77 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 23:45:
2Call.nl, maar die doen grijze import en hun Reviews zijn niet zo denderend (zacht uitgedrukt)
Persoonlijk heb ik al 6/7 keer besteld bij 2Call, maar tot op heden nog nooit problemen gehad. Ze doen idd wel aan grijze import, voornamelijk uit Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram Van Swalm
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 18:26
Heeft er iemand een idee wat er gebeurt is met het 32gb model?
Op alle sites wordt er enkel nog gesproken over het 16gb model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Volgens mij komt die pas (veel) later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik woon in belgië en ben ook geïnteresseerd in dit toestel. Ben eergisteren even gaan informeren en volgens de verkopers is dit apparaat pas vanaf juli te verkrijgen. Kan dit zo'n groot verschil zijn met NL, meestal is dat toch ongeveer op hetzelfde moment? Of komt ie gewoon in NL ook in juli uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Zie dit topic, het is nu redelijk zeker dat het rond week 19 wordt. Bij amazon.cu.uk hebben ze het over 6 mei. Tip: Bestel hem daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is week 19 dan ook de week dat hij in de gewone winkel komt? Ben namelijk niet zo vertrouwd met online shoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Meestal wel, verschilt per winkel. Ligt denk ik ook aan de voorraden die de leveranciers krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
  • Laatst online: 20-05 07:23
Lekker dit:

Beste GSM wijzer

Op jullie website staat dat de Samsung Galaxy S2 als beeldscherm een Super AMOLED capacitive touchscreen heeft. Ik neem aan dat hier het beeldscherm Super AMOLED plus bedoeld wordt? Zoals ook aangekondigd door Samsung?

Reactie:

Wij hebben diverse berichten ontvangen over het scherm dat in de Samsung
I9100 Galaxy S zal zitten. Wij hebben er daarom voor gekozen het te
behouden op een Super Amoled Scherm. Wij kunnen pas met zekerheid
meedelen welk scherm in de Samsung zal zitten wanneer wij de telefoon op
voorraad hebben ontvangen. Overigens ontvangen wij de Nederlandse versie
van de Samsung I9100 Galaxy S die door Samsung geleverd zal worden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en mocht u nog
vragen hebben horen wij die graag van u.

Is toch heel raar? Er is toch geen enkel gerucht dat er een Super Amoled scherm in de S2 komt? Alleen een Super Amoled Plus of Super LCD? Verder is het toch al bekend dat de Nederlandse versie een Samsung exynos processor en een Super Amoled Plus scherm krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Je geeft het antwoord zelf al, ga geen onrust zaaien, die heerst in het reguliere topic ook al over de specs ;)
Het enige wat bij de NL versie niet duidelijk is, is de NFC Chip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Ik heb net even bij de groothandel binnengekeken. Levertijd staat bij hun op 28 april. Komen er plusminus 150 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
Met welke specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
1,2Ghz Exynos met Super Amoled Plus.... jongens dat is allang bekend gemaakt door samsung op hun nl facebook.

Hier ff een voorbeeld:
Samsung Mobile NL Beste Melvin,

Wij krijgen een 4.3" Super AMOLED plus scherm :D

Groeten,
Het Samsung Mobile Team
15 april om 10:00 · Vind ik leuk

[ Voor 47% gewijzigd door Golf2vr6 op 21-04-2011 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Golf2vr6 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 10:37:
1,2Ghz Exynos met Super Amoled Plus.... jongens dat is allang bekend gemaakt door samsung op hun nl facebook.
Ben blij dat ik niet alleen moe van deze vragen hoef te worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Dat meen je niet??? Heb jij geen google?

Moet je echt eens proberen:
www.google.nl en dan zoeken op "facebook samsung mobile nl"

Je kan google ook voor een heleboel andere dingen gebruiken die je zoekt :+

[ Voor 35% gewijzigd door Golf2vr6 op 21-04-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
Huh google?

Ja die vind ik ook wel, grapjas. Alleen die facebook pagina staat nogal vol met berichten dus een link is nogal wat makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
hans180 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 10:52:
Huh google?

Ja die vind ik ook wel, grapjas. Alleen die facebook pagina staat nogal vol met berichten dus een link is nogal wat makkelijker
En anders stond het ook al op Tweakers.

En nu weer ontopic...

[ Voor 3% gewijzigd door Koen87 op 21-04-2011 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
Klopt maar dat bericht is niet op basis van info van Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

hans180 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 11:03:
Klopt maar dat bericht is niet op basis van info van Samsung
Zucht.

We krijgen SAMOLed+ en 1,2 ghz.
Klaar. Punt. Over. Uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Laatst online: 14-09 12:29
Mooi, ik heb er genoeg vertrouwen in nadat ik alle berichtgeving nu een weekje of twee gevolgd heb. Zojuist een exemplaar besteld onder rembours bij GSMWijzer.

En nu wachten dus! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
RMX schreef op donderdag 21 april 2011 @ 11:04:
[...]

Zucht.

We krijgen SAMOLed+ en 1,2 ghz.
Klaar. Punt. Over. Uit :)
+1 wordt wel een beetje moe van mensen die niet even de moeite nemen om zich in te lezen.

Algebeld geeft trouwens bij mij aan dat de verzenddatum 6 mei is. Het is natuurlijk ook een schatting, maar het lijkt er op dat we gewoon week 19 aan kunnen houden zoals ook overal al te lezen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
XElD schreef op donderdag 21 april 2011 @ 11:08:
Mooi, ik heb er genoeg vertrouwen in nadat ik alle berichtgeving nu een weekje of twee gevolgd heb. Zojuist een exemplaar besteld onder rembours bij GSMWijzer.
Zo dan, die hebben hun prijzen in een paar minuten effe flink omhoog gegooid, lekker dan...

Dit is de (Vodafone abo) prijs nu, dit was de prijs een aantal minuten geleden.

Had (hád) zelf initieel interesse in het 1-jaars-abo maar die is van deze prijs naar dit nu gegaan. Okay, doei!

[ Voor 18% gewijzigd door Brad Pitt op 21-04-2011 11:48 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 14:32
De prijzen zijn helemaal niet omhoog gegaan. Bij de ene kijk je naar contractverlenging en de ander niet...

Sorry voor dubbele post. Krijg het niet meer weg...

[ Voor 20% gewijzigd door slvans op 21-04-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 14:32
Brad Pitt schreef op donderdag 21 april 2011 @ 11:45:
[...]

Zo dan, die hebben hun prijzen in een paar minuten effe flink omhoog gegooid, lekker dan...

Dit is de (Vodafone abo) prijs nu, dit was de prijs een aantal minuten geleden.

Had (hád) zelf initieel interesse in het 1-jaars-abo maar die is van deze prijs naar dit nu gegaan. Okay, doei!
De prijzen zijn helemaal niet omhoog gegaan. Je kijkt bij de ene naar contract verlenging en de ander niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
alwaysleft schreef op donderdag 21 april 2011 @ 07:49:
[...]

Maar als je dan niks betaald, annuleren ze denk ik toch de order?
Vraagje: Hoezo kost het 2.95 extra bij belsimpel.nl voor de optie: verzeker mijn pakket tegen verlies en diefstal tijdens het transport.

Dit is toch gewoon afzetterij? Je mag er toch vanuit gaan dat je pakket bij je aan komt als je het besteld? 8-)
Ik ga dat in ieder geval niet doen denk ik (tenzij mensen hier ervaring mee hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Laatst online: 14-09 12:29
499 euro, staat ie nu nog ook op. o.a. Algebeld en Belsimpel zitten daar onder maar bieden niet onder rembours aan. Vind het toch wel fijn als het ook in het belang van de winkel (immers zij schieten het in feite voor) is om snel te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
gabn88 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 11:51:
[...]

Vraagje: Hoezo kost het 2.95 extra bij belsimpel.nl voor de optie: verzeker mijn pakket tegen verlies en diefstal tijdens het transport.

Dit is toch gewoon afzetterij? Je mag er toch vanuit gaan dat je pakket bij je aan komt als je het besteld? 8-)
Ik ga dat in ieder geval niet doen denk ik (tenzij mensen hier ervaring mee hebben).
Dat is toch altijd een standaard optie als je een pakket wil versturen/ontvangen. En wat is 2.95 op 500euri!
Is ook tegen schade dacht ik... (tnt iig wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
s.v.seters schreef op donderdag 21 april 2011 @ 11:51:
De prijzen zijn helemaal niet omhoog gegaan. Je kijkt bij de ene naar contract verlenging en de ander niet...
MFG, krijg je als je zelf zit te kijken en een ander stuurt een (op het oog) zelfde linkje door. My bad, sorry! :O

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Releasetijden vergens op gsmarena.com gezien:

April 25, 2011 (South Korea)
April 2011 (Singapore)
May 2011 (India
May 1, 2011 (UK)
May 2, 2011 (Germany)
May 2, 2011 (U.A.E)
May 10, 2011 (Denmark)
May 10, 2011 (Sweden)
May 17, 2011 (Norway)
May 18, 2011 (Russia)
May - June 2011 (South Africa)
June 2011 (Australia)
June 2011 (Lebanon)
June 2011 (Switzerland)
July 2011 (Brazil)
Q3 2011 (US)
Q3 2011 (Canada

Wij denk ik dus ergens in midden mei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
baronruud schreef op donderdag 21 april 2011 @ 11:59:
[...]

Dat is toch altijd een standaard optie als je een pakket wil versturen/ontvangen. En wat is 2.95 op 500euri!
Is ook tegen schade dacht ik... (tnt iig wel)
Standaardoptie? Geloof je het zelf? Zoals jij denkt dacht ik eerst ook maar...
Is gewoon 2.95 extra winst voor belsimpel! Ze zijn volgens mij namelijk verplicht om het pakket af te leveren, sterker nog... als er niks afgeleverd wordt of als het pakket beschadigd geleverd wordt en je weigert het aan de deur (dus voor het uitpakken) moet je gewoon geld terug krijgen!

Ik doe er dus niet aan mee, ondanks dat het 'maar' een klein bedrag extra is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
alwaysleft schreef op donderdag 21 april 2011 @ 12:02:
Releasetijden vergens op gsmarena.com gezien:

April 25, 2011 (South Korea)
April 2011 (Singapore)
May 2011 (India
May 1, 2011 (UK)
May 2, 2011 (Germany)
May 2, 2011 (U.A.E)
May 10, 2011 (Denmark)
May 10, 2011 (Sweden)
May 17, 2011 (Norway)
May 18, 2011 (Russia)
May - June 2011 (South Africa)
June 2011 (Australia)
June 2011 (Lebanon)
June 2011 (Switzerland)
July 2011 (Brazil)
Q3 2011 (US)
Q3 2011 (Canada

Wij denk ik dus ergens in midden mei :)
Misschien wel eerder, aangezien het grootste gedeelte van de Europese voorraad door Rotterdam gaat :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Quote uit email van algebeld aan NL gebruiker van XDA:
De door u bestelde producten staan op dit moment in bestelling bij de leverancier. De verwachting is dat deze 06-05-2011 binnen zullen komen. Deze producten zullen dezelfde dag verstuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
gabn88 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 12:06:
[...]

Standaardoptie? Geloof je het zelf? Zoals jij denkt dacht ik eerst ook maar...
Is gewoon 2.95 extra winst voor belsimpel! Ze zijn volgens mij namelijk verplicht om het pakket af te leveren, sterker nog... als er niks afgeleverd wordt of als het pakket beschadigd geleverd wordt en je weigert het aan de deur (dus voor het uitpakken) moet je gewoon geld terug krijgen!

Ik doe er dus niet aan mee, ondanks dat het 'maar' een klein bedrag extra is.
Belsimpel geeft hem toch af aan de verzenddienst; UPS/TNT etc. vanaf dat moment is Belsimpel niet meer verantwoordelijk voor het pakketje. En als de UPS/TNT hem kwijtraakt op 1 of andere manier heb je pech.... denk ik.
Pagina: 1 ... 5 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!