Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Nee, de verzender blijft aansprakelijk, de postservice neemt de aansprakelijkheid over van de verzender, maar de verzender blijft ten alle tijde aansprakelijk.

Bron: http://www.lowlug.nl/forum/viewtopic.php?f=33&t=7140
Laat ik eerst even een paar dingen duidelijk maken.
Wat hier in Nederland geld hoeft niet in andere landen te gelden. Dus koop je bijvoorbeeld bij een Duitser dan is onderstaand verhaal al niet meer van toepassing. Onderstaand heeft betrekking op een koper als particulier!

Zoals reeds eerder opgemerkt hierboven is art. 6:76 BW vantoepassing. Dit zegt letterlijk:
Citaat:
Maakt de schuldenaar bij de uitvoering van een verbintenis gebruik van de hulp van andere personen, dan is hij voor hun gedragingen op gelijke wijze als voor eigen gedragingen aansprakelijk.

Dit houd dus in dat de verzender verantwoordelijjk is voor wat tntpost uitspookt met het pakket. Het feit dat tntpost een optie tegen meerbetaling aanbied met verzekering is een service van tntpost. Dit neemt niet de verantwoording weg van de verzender.

Nu heb ik al eerder gezegd dat een verkoper algemene voorwaarden kan hanteren. Stel de verkoper op bricklink hanteert algemene voorwaarde. Hij zal hierna moeten verwijzen in zijn shop of dit in zijn policy vermelden. Is hier niet naar vermeld/niet beschikbaar dan zijn deze niet rechtsgeldig. Aldus op te maken uit art. 6:234 BW

Als koper kun je helaas niet zeggen: ik wist niets van die algemene voorwaarden af of ik heb ze niet gelezen. Art. 6:232 zegt letterlijk:
Citaat:
Een wederpartij is ook dan aan de algemene voorwaarden gebonden als bij het sluiten van de overeenkomst de gebruiker begreep of moest begrijpen dat zij de inhoud daarvan niet kende.

Art. 6:233 zegt:
Citaat:
Een beding in algemene voorwaarden is vernietigbaar

a.
indien het, gelet op de aard en de overige inhoud van de overeenkomst, de wijze waarop de voorwaarden zijn tot stand gekomen, de wederzijds kenbare belangen van partijen en de overige omstandigheden van het geval, onredelijk bezwarend is voor de wederpartij; of

b.
indien de gebruiker aan de wederpartij niet een redelijke mogelijkheid heeft geboden om van de algemene voorwaarden kennis te nemen.

Sub B zegt dus nogmaals dat de koper de mogelijkheid heeft moeten gehad om die algemene voorwaarden in te zien.
Sub A zegt dat de inhoud niet onredelijk bezwarend mag zijn voor de koper.

Om veel discussies te verkomen wat nu onredelijk bezwarend is zijn er 2 lijsten in het wetboek opgenomen.
- Zwarte lijst art. 6:236 http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/236.html
- Grijze lijst art. 6:237 http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/237.html

De gronden genoemd in de zwartelijst zijn altijd onredelijk bezwarend. De bedingen in de grijzen lijst kunnen nog wel eens discutabel zijn afhankelijk van het geval.
Nu is het dus afhankelijk van de storepolicy/algemene voorwaarden van de verkoper, of en wat er van toepassing is. Mijn ervaring is dat verkopers vaak in hun policy hebben staan dat ze niet verantwoordelijk zijn voor beschadigde of verloren zendingen. Als ik dan de 2 lijsten er bij pak kom ik al snel uit bij art. 6:236 sub a
Citaat:
dat de wederpartij geheel en onvoorwaardelijk het recht ontneemt de door de gebruiker toegezegde prestatie op te eisen;

Kortgezegd met of zonder algemene voorwaarden is en blijft de verkoper verantwoordelijk voor de zending. De koper heeft recht op het gene wat hij gekocht heeft, in de staat zoals hij het gekocht heeft.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:16
Heeft er iemand ervaring met afhalen in Leuven van een toestel besteld bij GSMWijzer.be? Want denk dat ik hem daar binnenkort ga bestellen, maar zou hem dan het liefst in Leuven gaan afhalen, en daar ook pas betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Voor de mensen die hun abonnement verlengen via vodafone:

Gisteren werd ik gebeld door Vodafone met de mededeling dat ik kon verlengen. Ik gaf aan dat ik aan het wachten was op de Samsung Galaxy S2.

Bij navraag bleek deze al te bestellen te zijn. Dus gelijk maar verlengd. Abonnement is vergelijkbaar met de aanbieding/prijs van de Nexus S op de site van Vodafone.
Dus toestel gratis vanaf 275-abonnement. (ben geen grootverbruiker).

Wel raar: Bij abonnement van 34,50 moest ik 90 euro voor het toestel betalen.
Bij een abonnement van 39,50 was het toestel gratis. En bij dit abonnement liep een aanbieding van 'eerste jaar 34 euro per maand'.
Dat betekend dus dat ik bij een duurder abonnement 30 euro goedkoper uit ben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
prutser387 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 12:45:
Voor de mensen die hun abonnement verlengen via vodafone:

Gisteren werd ik gebeld door Vodafone met de mededeling dat ik kon verlengen. Ik gaf aan dat ik aan het wachten was op de Samsung Galaxy S2.

Bij navraag bleek deze al te bestellen te zijn. Dus gelijk maar verlengd. Abonnement is vergelijkbaar met de aanbieding/prijs van de Nexus S op de site van Vodafone.
Dus toestel gratis vanaf 275-abonnement. (ben geen grootverbruiker).

Wel raar: Bij abonnement van 34,50 moest ik 90 euro voor het toestel betalen.
Bij een abonnement van 39,50 was het toestel gratis. En bij dit abonnement liep een aanbieding van 'eerste jaar 34 euro per maand'.
Dat betekend dus dat ik bij een duurder abonnement 30 euro goedkoper uit ben.....
Maar krijg je dan Vodafone software en/of logo's op je telefoon?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ben aan het twijfelen om dan maar een Galaxy S II te nemen en als die niet bevalt te verkopen en los een HTC Sensation te halen. Maar de tweedehands prijs zal wel meteen flink dalen in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Net KPN/Hi aan de telefoon gehad en die verwachten hem eind Mei, begin Juni.
Ze vroeg mij of bij ander providers al wat bekend was kwa leverdatum. Dus ik: begin Mei waarschijnlijk. Zij gaf zelf ook al aan dat KPN altijd later is met de introductie van een nieuw toestel(testen etc), dus vandaar eind Mei/begin Juni.

Zit in een beetje irritante situatie, ik bel veel buiten mijn bundel, dus ik verwacht een mooie aanbieding van Hi. En als ik bijvoorbeeld overstap naar Vodafone, ben ik flink duurder uit... (denk ik) Ook als ik online bij een shop zou verlengen bij Hi, krijg ik de persoonlijke aanbieding niet. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:08
Phusebox schreef op donderdag 21 april 2011 @ 12:49:
[...]

Maar krijg je dan Vodafone software en/of logo's op je telefoon?
Ja precies, vorig jaar ook de desire nog via vodafone gedaan... Nooit meer.. software die je niet gebruikt e.d. Gelukkig andere rom erop kunnen zetten. Maar wel handig dat ik nu weet dat hij iig wel te krijgen is.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:21
baronruud schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:05:
Net KPN/Hi aan de telefoon gehad en die verwachten hem eind Mei, begin Juni.
Ze vroeg mij of bij ander providers al wat bekend was kwa leverdatum. Dus ik: begin Mei waarschijnlijk. Zij gaf zelf ook al aan dat KPN altijd later is met de introductie van een nieuw toestel(testen etc), dus vandaar eind Mei/begin Juni.

Zit in een beetje irritante situatie, ik bel veel buiten mijn bundel, dus ik verwacht een mooie aanbieding van Hi. En als ik bijvoorbeeld overstap naar Vodafone, ben ik flink duurder uit... (denk ik) Ook als ik online bij een shop zou verlengen bij Hi, krijg ik de persoonlijke aanbieding niet. :X
Ik zit in hetzelfde schuitje ;) Als ik nu kijk bij verlengen kijk zijn heel veel toestellen erg voordelig. Ik verwacht dat dat zo met de Galaxy S2 niets minder is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die pre-orders wel erg misleidend. Heb net gemailt met studentmobiel.nl en gevraagt of ik de huidige netwerk acties ook krijg als ik de s2 pre-order. Hebben ze gereplied dat ze me pas kunnen aansluiten als ze daadwerkelijk het toestel hebben. Kortom dat de acties van Mei op ons van toepassing zullen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
als jullie moesten kiezen tussen kpn en vodafone, welke zou het worden?

Ik wil ongeveer 1gb aan data per maand abbotje van +/- 30 euro sms/bellen maakt niet zoveel uit.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:27:
Ik vind die pre-orders wel erg misleidend. Heb net gemailt met studentmobiel.nl en gevraagt of ik de huidige netwerk acties ook krijg als ik de s2 pre-order. Hebben ze gereplied dat ze me pas kunnen aansluiten als ze daadwerkelijk het toestel hebben. Kortom dat de acties van Mei op ons van toepassing zullen zijn...
Dat lijkt me logisch?
Als je nu je abo verlengd bij hun en je krijgt in Juni pas dat toestel (ff overdreven) dan ben je toch ook niet blij? tevens kan het per maand verschillen welke toestellen bij welke abonnementen zitten. En nog een punt, de uiteindelijke prijs van de Galaxy S2 is ook nog niet bekend. Er gaan veel geruchten, maar is nog door niemand bevestigd die het toestel dan ook daadwerkelijk op voorraad hebben. En prijs van het toestel is essentieel voor het verlengen van een abonnement (of nieuw).

Ik kan je wel verklappen dat de acties van Hi en KPN zo ie zo tot en met 11 mei duren, daarna zal deze wss wel verlengd worden aangezien ze net een nieuwe actie hebben opgezet (vanaf 11 April). Meestal duren deze acties 2/3 maanden.

De Vodafone actie loopt af op 1 Mei. Daar weet ik niet van of deze verlengd gaan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:27:
Dat is wel heelerg vaag van studentmobiel. Je zou toch verwachten dat als je NU clickt dat je hem wil hebben en ze ook de prijzen en voorwaarden van de acties die NU gelden erbij hebben staan dat je dan ook de actie krijgt die NU geldig is.

Wat ze zeggen kan ook heel nadelig uitpakken. Bijvoorbeeld als ze iemand nu aan zouden sluiten en pas over 3 weken het toestel kunnen leveren dan moet je dus 3 weken abo geld betalen zonder dat je een toestel hebt, niet erg als je een reserve toestel hebt liggen maar goed wel een kromme situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:45:
[...]

Dat is wel heelerg vaag van studentmobiel. Je zou toch verwachten dat als je NU clickt dat je hem wil hebben en ze ook de prijzen en voorwaarden van de acties die NU gelden erbij hebben staan dat je dan ook de actie krijgt die NU geldig is.

Wat ze zeggen kan ook heel nadelig uitpakken. Bijvoorbeeld als ze iemand nu aan zouden sluiten en pas over 3 weken het toestel kunnen leveren dan moet je dus 3 weken abo geld betalen zonder dat je een toestel hebt, niet erg als je een reserve toestel hebt liggen maar goed wel een kromme situatie.
Dat is inderdaad wel vaag dat ze hem nu al met een abonnement aan prijzen terwijl defenitieve prijzen nog niet beschikbaar zijn. Meestal doe je een Pre-order op een product wat je los gaat kopen. En dus niet waar een contract bij zit omdat dit per maand kan verschillen (zo werkt het bij ons in ieder geval)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wizzlewaxx schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:50:
[...]

Dat is inderdaad wel vaag dat ze hem nu al met een abonnement aan prijzen terwijl defenitieve prijzen nog niet beschikbaar zijn. Meestal doe je een Pre-order op een product wat je los gaat kopen. En dus niet waar een contract bij zit omdat dit per maand kan verschillen (zo werkt het bij ons in ieder geval)....
Ja dat is mijn hele punt. Aangezien ik in dit topic al verschillende mensen heb zien posten dat ze een abonnement (inc s2) hebben afgesloten met de netwerkacties van toen, dus ik was wel beetje verbaasd over de reactie van de webwinkel. Ach ja dan wacht ik maar tot mei totdat ik hem order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilVoiceZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ook 2call is nog altijd niet zeker van de levertijd:

Geachte heer ,

Voor uw order is momenteel de Samsung Galaxy S 2 i9100 Black niet direct leverbaar.
De verwachte levertijd/datum is : ca. 3 - 6 weken.

Uw order zal na binnenkomst van het product direct afgehandeld worden.

Excuses voor de vertraging en het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet het een ellende zijn om bij de klantenservice van zo'n webshop te werken. Constant die zeurende mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:26:
Wat moet het een ellende zijn om bij de klantenservice van zo'n webshop te werken. Constant die zeurende mensen ;)
Exact.. Ik wil het toestel ook graag, maar ik wacht gewoon totdat die daadwerkelijk op de website van T-mobile wordt aangeboden. Tot die tijd gebruik ik nog met plezier mijn Desire.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail van pdashop.be:

Op dit moment zou deze uitgesteld zijn tot eind mei, zou u op de hoogte gebracht willen worden van voorraad dan kan u best uw gegevens op onze website achterlaten dan houden wij u hiervan op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal nog aardig in de buurt komen :p Hier in belgie spreken ze zelfs al van juli :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:51:
Ik zal nog aardig in de buurt komen :p Hier in belgie spreken ze zelfs al van juli :s
pdashop.be is toch belgië? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koen87 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:54:
[...]

pdashop.be is toch belgië? ;)
Heb ik dan even miskeken ;) (Heb gisteren eens gemaild naar een doorsnee gsmshop in belgie, en ze wisten mij te vertellen dat die pas in juli uitkomt... (Khoop toch nog steeds week 19)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:08
ricjuh schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:31:
[...]

Exact.. Ik wil het toestel ook graag, maar ik wacht gewoon totdat die daadwerkelijk op de website van T-mobile wordt aangeboden. Tot die tijd gebruik ik nog met plezier mijn Desire.
Ik ook, heb jij ook 1 jaar abbo gedaan? Enig idee wat jij gaat doen met de S2 2 of 1 jaar? en welke abbo vormen?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Ok, get this, net even gaan kijken wie er in de buurt S2 reeds aanbiedt, kom ik op 2 shops in Amstelveen: Centralpoint.nl levering 12 mei en Misco.nl Leverbaar uit voorraad! Nou, ik denk foutje op de site maar toch even bellen. Zeggen ze yep, die hebben we op voorraad, 3 keer laten checken of het geen S1 was, gast houdt stug vol dat ze I9100 op voorraad hebben. Ik vraag: kan ik hem zo meteen ophalen, helaas alleen per post. Maar vandaag besteld, morgen in huis. Dus, na nog wat info te hebben gelezen over de shop zelf (geen top score, maar ook geen louche geval) heb ik hem net besteld. Geloof het uiteraard nog steeds niet, maar morgen toch even de hele dag thuis (lang leve goede vrijdag en secundaire arbeidsvoorwaarden _/-\o_ ). Ik hou jullie op de hoogte.

[ Voor 0% gewijzigd door businka19 op 21-04-2011 15:20 . Reden: Micso.nl-> Misco.nl ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
businka19 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:14:
Ok, get this, net even gaan kijken wie er in de buurt S2 reeds aanbiedt, kom ik op 2 shops in Amstelveen: Centralpoint.nl levering 12 mei en Micso.nl Leverbaar uit voorraad! Nou, ik denk foutje op de site maar toch even bellen. Zeggen ze yep, die hebben we op voorraad, 3 keer laten checken of het geen S1 was, gast houdt stug vol dat ze I9100 op voorraad hebben. Ik vraag: kan ik hem zo meteen ophalen, helaas alleen per post. Maar vandaag besteld, morgen in huis. Dus, na nog wat info te hebben gelezen over de shop zelf (geen top score, maar ook geen louche geval) heb ik hem net besteld. Geloof het uiteraard nog steeds niet, maar morgen toch even de hele dag thuis (lang leve goede vrijdag en secundaire arbeidsvoorwaarden _/-\o_ ). Ik hou jullie op de hoogte.
Net even op Misco.nl gekeken, maar vind op hun site nergens iets over de SGS II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Jo... schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:18:
[...]

Net even op Misco.nl gekeken, maar vind op hun site nergens iets over de SGS II?
http://www.misco.nl/produ...oble%20black%20fictie.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
Oh sorry, slecht gekeken :p
Ben in ieder geval wel benieuwd of je hem morgen werkelijk in huis hebt, zou wel mooi zijn natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:36

RMX

Laatste woord in de titel `fictie`, geeft niet veel hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
businka19 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:14:
Ok, get this, net even gaan kijken wie er in de buurt S2 reeds aanbiedt, kom ik op 2 shops in Amstelveen: Centralpoint.nl levering 12 mei en Misco.nl Leverbaar uit voorraad! Nou, ik denk foutje op de site maar toch even bellen. Zeggen ze yep, die hebben we op voorraad, 3 keer laten checken of het geen S1 was, gast houdt stug vol dat ze I9100 op voorraad hebben. Ik vraag: kan ik hem zo meteen ophalen, helaas alleen per post. Maar vandaag besteld, morgen in huis. Dus, na nog wat info te hebben gelezen over de shop zelf (geen top score, maar ook geen louche geval) heb ik hem net besteld. Geloof het uiteraard nog steeds niet, maar morgen toch even de hele dag thuis (lang leve goede vrijdag en secundaire arbeidsvoorwaarden _/-\o_ ). Ik hou jullie op de hoogte.
Ik zie het staan, net even gebeld zegt die gast dat het een typfout is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
alwaysleft schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:25:
[...]

:( En verder? Wat is de werkelijke leverdatum volgens hun?
RMX schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:24:
Laatste woord in de titel `fictie`, geeft niet veel hoop.
die fictie valt me nu ook op :'(

[ Voor 28% gewijzigd door businka19 op 21-04-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
alwaysleft schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:25:
[...]

rofl, daar komt de gouden regel weer, "if looks to good to be true it usually is" :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
businka19 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:26:
[...]

:( En verder? Wat is de werkelijke leverdatum volgens hun?

[...]

die fictie valt me nu ook op :'(
12 mei over 3 weken dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brambo84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09 19:39
Wat zitten hier veel mensen ook tegelijkertijd op xda =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
ik ga even een boos belletje plegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 15:02

13art

Moderator Mobile
businka19 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:30:
[...]

ik ga even een boos belletje plegen
En gewoon je geld terug vragen. Ik zou niet graag bestellen bij zo'n winkel...

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Het kan ook helemaal niet. De Galaxy S2 is nog nergens leverbaar, en wij zouden hem nu opeens hebben :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
alwaysleft schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:32:
Het kan ook helemaal niet. De Galaxy S2 is nog nergens leverbaar, en wij zouden hem nu opeens hebben :? :P
was mijn gedachte exact maar die gast was heel erg zeker, wie ben ik dan om aan zijn voorraad info te twijfelen he :?

Anyway, net een dame van order afdeling gesproken, die belt mij terug zodra ze hun leverancier heb kunnen bereiken, maar het systeem meldt nog steeds dat ze 50 stuks op voorraad hebben. Correctie, 49 nu natuurlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:25

spanx

_Sp[A]nX_

"one can only hope that someone screws up and accidentally sells a phone before it's released....."

[ Voor 40% gewijzigd door spanx op 21-04-2011 15:44 ]

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Waarschijnlijk heeft iemand gewoon perongeluk de Galaxy 2 ipv de 1 op 50 stock gezet...

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verderf schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:46:
Waarschijnlijk heeft iemand gewoon perongeluk de Galaxy 2 ipv de 1 op 50 stock gezet...
Ik weet het wel zeker. Zou mooi worden, Nederland het allereerste land in de EU waar die wordt geleverd 8)7 :D :P Onzin dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Algebeld hoopt nog steeds op een levering in de eerste week van mei. Aldus de medewerker.

Ach ja, ik wacht rustig af. Een paar dagen later maakt me ook niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Verderf schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:46:
dat zou ik niet zo erg vinden, zolang die 1 maar op voorraad is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik zou er niet vanuit gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Het lijkt wel de Ipad 2 voorraad topic, klopt het of klopt het niet. Spannend, ik weet 100% zeker weten dat het niet klopt. Schandalig wel van Misco.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Mwuah, waar mensen werken worden fouten gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
En de kogel is door de kerk: verkeerde info kwam oorspronkelijk van Samsung NL (zou ik ook zeggen uiteraard), het bedrag wordt volgende week teruggestort (damn die goede vrijdag!), mijn voorstel om €35 van de prijs af te halen ipv. order annulering werd genegeerd.

nog bedankt dat jullie het mij zo van harte gunden trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Les voor de volgende keer, als zon miepje zegt "in mijn systeem staat van wel" dan alsnog weet je niet 100% zeker dat het er is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Laatst online: 14-09 12:29
Er begint toch wel een gemoedelijk sfeertje te hangen in dit topic.

Eerder vandaag kwam ie ook al langs op Engadget: http://www.engadget.com/2...april-27th-but-only-thro/

Bij Phones4U schijn je m dus al op de 27 April te kunnen krijgen, maar wel voor de hoofdprijs: 499 pond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Verderf schreef op donderdag 21 april 2011 @ 16:06:
Les voor de volgende keer, als zon miepje zegt "in mijn systeem staat van wel" dan alsnog weet je niet 100% zeker dat het er is :P
ik heb ook 2 verschillende personen gesproken, volgende stap zou zelf naar hun magazijn afrijden om te controleren, zo kan ik wel aan alles gaan twijfelen, het is goed met jou

de enige les hier is dat mocht je je dromen achterna willen lopen moet je bereid zijn om ruim 500 euro 1,5 week te missen, so lesson wel learned :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Dan kan je het in ieder geval niet uitgeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

LOL:
Deze ligt niet op voorraad. We hebben verkeerde informatie ontvangen vanuit samsung. Dit wordt al reeds gecorrigeerd.
Verwachting is dat we deze vanaf 2de week mei kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
yup, exact dezelfde melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is interessant, dus de informatie die nu wordt getoond komt van Samsung, inclusief de prijs. Is dat dan de uiteindelijk prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 16:12
bij pdashop.be is de prijs aangepast, was 609,- nu naar 549,- helaas nog geen preorders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
glenner schreef op donderdag 21 april 2011 @ 16:38:
bij pdashop.be is de prijs aangepast, was 609,- nu naar 549,- helaas nog geen preorders
Hm, dat is leuk, is hij bijna even goedkoop als bij GSMWijzer. Daar kost hij 507 + 9 euro verzendkosten ongeveer. Wel nog 33 euro verschil, maar het is dichter bij huis, dus makkelijker als er problemen zijn, en sneller af te halen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Heb hem nu maar besteld bij algebeld.nl
Ze verwachten hem daar begin mei..... En ander de veelgenoemde week 19.
€489,00 + €7,50 verzendkosten (dat is verzekerd verzenden geloof ik).
Redelijke prijs dacht ik zo :)

Nu maar hopen dat ze hem inderdaad begin mei al kunnen leveren. Kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bij Allmicro.nl staat dit: Samsung I9100 Galaxy S2 noble black fictieve prijs
Zou dat misschien betekenen dat ze dit nu doen bij Samsung om een beetje de wind weg te nemen bij de mensen die nog twijfelen tussen de Sensation of een ander toestel; en zodra hij beschikbaar is gaat de prijs omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 14:41
Wii4all schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:39:
als jullie moesten kiezen tussen kpn en vodafone, welke zou het worden?

Ik wil ongeveer 1gb aan data per maand abbotje van +/- 30 euro sms/bellen maakt niet zoveel uit.
Vodafone, KPN gaat echt de verkeerde kant op.

Maar met jouw eisen lijkt me een iPlan i-150 van T-Mobile een stuk handiger. (29,95 euro per maand, 7,2Mbps down/768Kbps up, 1GB cap waarna de snelheid naar 64Kb/64Kb wordt verlaagd, 150 belminuten of SMSjes)
Deze geeft overigens wat betreft 1-jarige abonnementen het goedkoopste resultaat. (Totaal: 626,40 euro | 2-jarig komt wat minder goed uit met 836,80 euro)\
(Deze prijzen zijn van GSMwijzer.nl, andere zaken die de GSII aanbieden hebben niet zulke goede subsidies bij T-Mobile)

Dat wordt 'm bij mij in ieder geval. :)

[ Voor 5% gewijzigd door M-en-M op 21-04-2011 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Phusebox schreef op donderdag 21 april 2011 @ 17:31:
Bij Allmicro.nl staat dit: Samsung I9100 Galaxy S2 noble black fictieve prijs
Zou dat misschien betekenen dat ze dit nu doen bij Samsung om een beetje de wind weg te nemen bij de mensen die nog twijfelen tussen de Sensation of een ander toestel; en zodra hij beschikbaar is gaat de prijs omhoog.
Dat soort zaken zouden er toch al voor moeten zorgen dat je daar geen telefoon koopt. Heb zelf niet echt een goed gevoel bij deze zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Sim Only + los toestel GSMWEB
5,95 p/m 200min
9,95 p/m data
489 los toestel (algebeld.nl prijs)

totaal: 16,85 p/m x 12 = 202,2 + 489 = 688,20

Verlenging studentmobiel / GSMwijzer
22,95 (eerste 4 maanden 11,45)
9,95 (eerste 4 maanden 4,95)
326 bijbetalen toestel

totaal: 183,60 + 45,80 + 326 = 555,4

Verlenging algebeld.nl
22,95 (eerste 4 maanden 11,45)
9,95 (eerste 4 maanden 4,95)
319 bijbetalen toestel

totaal: 183,60 + 45,80 + 319 = 548,4

alles gebaseerd op verlening Telfort abbo met data (normaal-FUP) en 200 minuten...

Het loont dus nog om wat simpele regensommetjes te doen om te kijken wat het beste bij je past.

[ Voor 11% gewijzigd door spanx op 21-04-2011 20:31 . Reden: edit foutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
spanx schreef op donderdag 21 april 2011 @ 20:28:
alles gebaseerd op verlening Telfort abbo met data (normaal-FUP) en 200 minuten...

Het loont dus nog om wat simpele regensommetjes te doen om te kijken wat het beste bij je past.
Al valt hier natuurlijk wel bij op te merken dat het internet bij Telfort niet extreem snel is (Normaal: 768 Kbps (down)/ 384 Kbps (up) | Extra Snel: 1,5 Mbps (down)/ 384 Kbps (up)) en dat een FUP altijd behoorlijk vaag is en mogelijk zelfs onder de 1GB ligt.

Overigens is de prijs bij 1-jarig Telfort 200 + Normaal data:
4 x 11,45 + 8 x 22,95 + 4 x 4,95 + 8 x 9,95 + 326 = 654,80 euro
Je had de kosten van de data niet meegerekend, simpele rekensommetjes, hè? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villains
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
Ik heb m besteld bij studentmobiel.nl. Zeer tevreden toen ik daar eerst mijn Samsung Omnia 7 (WP7) had besteld, zeer snel geleverd! 500! Onder rembours natuurlijk, kost in totaal 516, zeer tevreden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Excuus, ik vond het al zo vreemd dat er zo veel verschil in zat.... Ik ga het opnieuw berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
M-en-M schreef op donderdag 21 april 2011 @ 20:07:
[...]

Vodafone, KPN gaat echt de verkeerde kant op.

Maar met jouw eisen lijkt me een iPlan i-150 van T-Mobile een stuk handiger. (29,95 euro per maand, 7,2Mbps down/768Kbps up, 1GB cap waarna de snelheid naar 64Kb/64Kb wordt verlaagd, 150 belminuten of SMSjes)
Deze geeft overigens wat betreft 1-jarige abonnementen het goedkoopste resultaat. (Totaal: 626,40 euro | 2-jarig komt wat minder goed uit met 836,80 euro)\
(Deze prijzen zijn van GSMwijzer.nl, andere zaken die de GSII aanbieden hebben niet zulke goede subsidies bij T-Mobile)

Dat wordt 'm bij mij in ieder geval. :)
bedankt voor je bericht.

Ik zit nu bij tmobile en dat gaat hem nier worden.
Veel gezeik met bereikbaarheid gehad.
In een gebouw als bijenkorf, geen bereik
Bij een concert of voetbalwedstrijd, amper bereik om over data niet eens te spreken,terwijl maten van mij met vodafone en kpn gewoon normaal bereik hebben alsof er niks aan de hand is.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke provider biedt eigenlijk het snelste mobiel internet aan? of merk je dat verschil nauwelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
volgens mij is dat T-mobile met zn Iplan abo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 12:38
Mobiel internet - Vergelijk van providers en abonnementen

Hi/KPN 7,2

[ Voor 8% gewijzigd door Golf2vr6 op 21-04-2011 23:19 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:07
Smartphoneshop/pdashop/etc.. heeft de prijs van SGS2 aangepast van 599 naar 539 euro,

http://www.smartphoneshop.../samsung-galaxy-s-ii.html

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Leuk dat daar ook weer bij staat dat hij een NFC chip heeft. Ik weet het, het blijft natuurlijk afwachten of de chip er werkelijk in zit maar het is altijd mooi om te lezen als het in de specs staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 16:07
Snoop schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 00:35:
Leuk dat daar ook weer bij staat dat hij een NFC chip heeft. Ik weet het, het blijft natuurlijk afwachten of de chip er werkelijk in zit maar het is altijd mooi om te lezen als het in de specs staat :P
Dat vindt jij jij misschien ja maar ik zie niet dat we hier in NL binnen 1-2 jaar NFC echt gaan gebruiken. En aangezien de geruchten gaan dat de SGS2 met NFC dikker is dan zonder heb ik liever de versie zonder.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 00:57:
[...]

Dat vindt jij jij misschien ja maar ik zie niet dat we hier in NL binnen 1-2 jaar NFC echt gaan gebruiken. En aangezien de geruchten gaan dat de SGS2 met NFC dikker is dan zonder heb ik liever de versie zonder.
Het enige toestel met NFC is de Nexus S. Er is nog geen standaard. Er zijn nog geen afspraken. Niks ligt vast op papier dus de standaard kan alle kanten op. Er zijn dus geen garanties dat als je nu een NFC toestel koopt dat dat toestel compatible zal zijn met toekomstige standaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Geruchten ja... weet je wel eens hoe groot zo'n chipje is? Je denkt toch niet dat samsung het hele chassis gaat aanpassen voor een chip? Ik denk dat ze gewoon even dik zullen zijn. De telefoons zonder chips zullen wel ergens een kleine leegte over hebben.

Natuurlijk weet ik dat het nog wel even gaat duren voordat deze technologie veelvuldig gebruikt gaat worden (áls dat überhaupt gaat gebeuren want ook dat is nog maar de vraag) en dat het geen ramp is mocht de chip er niet in zitten. Dat neemt echter niet weg dat het mooi meegenomen zou zijn als deze telefoon al over zo'n chip zou beschikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Wat betreft internetsnelheid: Het iPlan is het snelste, aangezien deze ook snellere upload snelheid heeft; maar men geeft natuurlijk het meest om download snelheid en daarmee is het even snel als Hi en KPN's snelste telefoonvebindingen. (Wel een beetje jammer dat we niet van de HSDPA+ 21Mbps radio van de GSII gebruik kunnen maken met mobiele abonnementen, al neigt dat natuurlijk toch weer een beetje naar het nutteloze met de huidige caps)

Wat betreft NFC: De chip zit tot nu toe bij alle toestellen die het hebben in het batterijklepje en wordt verbonden met het toestel via een vrij simpele aansluiting. Samsung zou deze dus vrij gemakkelijk kunnen weglaten als ze het chipje te duur vinden of het toestel dunner willen houden. (Al snap ik die redenering niet echt, een NFC chip neemt echt heel weinig ruimte in... Maar aan de andere kant het batterijklepje van de GSII is wel extreem dun, dus mogelijk hebben we de NFC versie nog niet gezien en is deze iets dikker/steviger)
Een mogelijkheid zou overigens zijn dat ze niet de moeite nemen om de aansluiting uit het chassis te halen en dat men dan alsnog een "NFC batterijklepje" kan halen achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 01:20:
[...]

Het enige toestel met NFC is de Nexus S. Er is nog geen standaard. Er zijn nog geen afspraken. Niks ligt vast op papier dus de standaard kan alle kanten op. Er zijn dus geen garanties dat als je nu een NFC toestel koopt dat dat toestel compatible zal zijn met toekomstige standaarden.
Er zijn al jaren lang toestellen met NFC op de markt. Nokia heeft dit al enige tijd in modellen zitten die vooral gebruikt wordt door Sensire (het in en uitklokken voor de werknemers bij mensen die geholpen moeten worden)
Maar voor de betaalfunctie en algemene bekendheid heb je gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
hmm

"
Unfortunately, the release date for the item(s) listed below was changed by the supplier, and we need to provide you with a new estimated delivery date based on the new release date:

"Samsung I9100 Galaxy S II 16 GB Sim Free Smartphone"
Estimated arrival date: May 09 2011 - May 13 2011

One of Amazon's aims is to provide a convenient and efficient service; in this case, we have fallen short. Please accept our sincere apologies.
"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:37
The Wizard schreef op donderdag 21 april 2011 @ 12:20:
Nee, de verzender blijft aansprakelijk, de postservice neemt de aansprakelijkheid over van de verzender, maar de verzender blijft ten alle tijde aansprakelijk.

Bron: http://www.lowlug.nl/forum/viewtopic.php?f=33&t=7140

[...]
Dank voor deze uitleg, ik meende zoiets ook eerder gehoord te hebben :)
.
Heb em dus besteld bij belsimpel zonder die 3 euro extra weg te geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Was te verwachten, de releasedatum was al opgeschoven, de pre-orders laten ze lekker enkele dagen wachten met de gewijzigde leveringsdatum omdat de releasedatum dichterbij komt en minder mensen de pre-order gaan annuleren.

Dat is mijn gedachte in ieder geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Ik heb die Amazon delay ook binnen:
"Samsung I9100 Galaxy S II 16 GB Sim Free Smartphone"
Estimated arrival date: May 07 2011 - May 09 2011
Dus dat wordt gewoon annuleren, want voor een goedkopere prijs krijg ik een SII + 8 GB SD card.
Enige reden was dat Amazon (of de UK) vooralsnog 1 a 2 weken eerder was.

Trouwens mijn collega heeft bevesting van T-Mobile gekregen dat T-Mobile de SII vanaf Week 19 kan leveren, en in alle winkels beschikbaar heeft!
Week 19 schijnt dus echt te kloppen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Hier hetzelfde, had hem ook nog in de pre-order staan, maar de levertijden zijn nu bijna zo goed als gelijk met NL, en goedkoper :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
  • Laatst online: 20-05 07:23
RMX schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 10:05:
Ik heb die Amazon delay ook binnen:

[...]

Dus dat wordt gewoon annuleren, want voor een goedkopere prijs krijg ik een SII + 8 GB SD card.
Enige reden was dat Amazon (of de UK) vooralsnog 1 a 2 weken eerder was.

Trouwens mijn collega heeft bevesting van T-Mobile gekregen dat T-Mobile de SII vanaf Week 19 kan leveren, en in alle winkels beschikbaar heeft!
Week 19 schijnt dus echt te kloppen _/-\o_
Bij elke bestelling (op welke website dan ook) krijg je een gratis 8GB SD card. Dit is namelijk een actie van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

hans180 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 10:26:
[...]

Bij elke bestelling (op welke website dan ook) krijg je een gratis 8GB SD card. Dit is namelijk een actie van Samsung.
Bij Amazon niks van gelezen..
Maar Amazon bestelling kwam op 585 euro uit, en dat kan veel goedkoper nu!
Algebeld heb ik nu een bestelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villains
hans180 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 10:26:
[...]

Waar kan ik deze actie precies vinden dan? Op de samsungsite staat deze aanbieding alleen icm de Samsung Galaxy S? En als dit 'm zou zijn moet ik dan de 8 of 16gb pakken aangezien je een keuze hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
Dat is m ook niet. En dat is waarschijnlijk ook (nog) niet te vinden, maar staat vast wel in de doos een link oid. Staat toch ook bij sommige webshops al dat je van Samsung 8gb extra krijgt in de vorm van een geheugenkaart. Lijkt me niet dat de ene webshop toestellen krijgt waarbij wel 8 gb extra via samsung krijgen en dat andere webshops dat niet hebben...

Het verschil is volgens mij dat de ene het niet promoot en de andere wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koen87 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 07:51:
[...]

Er zijn al jaren lang toestellen met NFC op de markt. Nokia heeft dit al enige tijd in modellen zitten die vooral gebruikt wordt door Sensire (het in en uitklokken voor de werknemers bij mensen die geholpen moeten worden)
Maar voor de betaalfunctie en algemene bekendheid heb je gelijk.
Zijn dat dan mainstream toestellen? Nee. Ik kan zo nog even een paar industriële Windows Mobile 5 apparaten laten zien welke ook NFC hebben.

Maar je mist de plank hier even grandioos. Het ging om de toegevoegde waarde welke NFC nu heeft, die is er dus niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:00
Lekker belangrijk dat microSD kaartje van 8GB ten waarde van 10 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
*weg* als je niets te melden hebt, meld dan ook niets

[ Voor 105% gewijzigd door pven op 22-04-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Kun je de NFC ook gebruiken voor je alarmsysteem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 21:59
Met NFC kun je toch gebruiken bij RFID lezers? In dat geval kan het nu al gebruiken voor mijn deuren.

#Sorry, je hebt gelijk. Dacht dat ik ook in dat topic zat.

[ Voor 25% gewijzigd door Takkie op 22-04-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Jongens volgens mij lees ik hier nu dingen over het nut en de noodzaak van NFC die in het SGS2 topic thuishoren.

Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

handtec.co.uk geeft nog steeds als verzenddatum 28 april en er zijn er nog van de eerste levering beschikbaar. Wel wat duurder dan nl shops.

http://www.handtec.co.uk/product.php/4203/samsung-galaxy-s-ii--16gb--sim-free-unlocked-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villains
BigSurf schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 11:32:
Lekker belangrijk dat microSD kaartje van 8GB ten waarde van 10 euro...
Prijs doet er voor de rest toch niet toe? Als ik hierbij een gratis SD kaartje krijg, ben ik er blij mee. Niet heel raar overigens, als ik dan ga vragen hoe je die kan krijgen. Jouw mening over dat kaartje kan niemand veel schelen, dus steek 'm de volgende keer maar in je kont ipv dat je 'm hier post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Zo, zojuist eens even een zwarte silicon case besteld voor 6 pond (en 2,5 pond verzending).

http://www.mobileden.co.u...ng/samsung-galaxy-s2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Jammer, anders hadden we de verzendkosten kunne delen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielsne
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:34
Waar kan ik deze actie precies vinden dan? Op de samsungsite staat deze aanbieding alleen icm de Samsung Galaxy S? En als dit 'm zou zijn moet ik dan de 8 of 16gb pakken aangezien je een keuze hebt?
Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/nl/system/consumer/product/2011/04/18/gt_i9100lkatnl/Feat_preregistratie.JPG

Op de samsung site staat nu dat wanneer je je telefoon voor 31 mei registreert dat je een 8gb sd kaart cadeau krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 08:00
CrazyWarZone schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 18:03:
[...]

[afbeelding]

Op de samsung site staat nu dat wanneer je je telefoon voor 31 mei registreert dat je een 8gb sd kaart cadeau krijgt.
ja en op de site staat ook nog dat er 1ghz dual core in zit..... lekker actueel

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hier staat hij er nog niet tussen, dus het wachten is daar op denk ik. Zal wel vanaf 1 mei op de site staan.
Hoop wel dat het een beetje een snel class 6 of 10 kaartje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Er worden op dit moment zoveel fouten gemaakt met specs ed. dat ik het nog maar betwijfel of het een 8 GB kaartje zal zijn en geen 16 GB kaartje.
De Galaxy S actie heet namelijk "Galaxy S Memory Doubler", dus je kan ook 16gb kaartjes krijgen. Deze actie is nog steeds geldig, tot 31 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Ben benieuwd of Vodafone weer een leuke actie heeft bij de release. 379 vorig jaar bij de Galaxy S als ik me niet vergis :9

[ Voor 6% gewijzigd door Sander H op 22-04-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:10

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ik denk dat dit mijn nieuwe telefoon wordt :) Leuke Vodafone aanbieding gezien, nu nog even mijn oude contract verpatsen aan een collega :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biepo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-09 03:40
Gsm Wijzer
T mobile relax + web 2 jaar
130 minuten/sms onbeperkt internetten
Totaal 787.80 euro.

Ik heb hier wel genoeg aan sinds ik gewoon whatsapp ga gebruiken etc.
Vind wel een goede deal dat ik tot nu toe gevonden heb. Mischien dat T-mobile nog een betere actie houd bij de release. ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Chrisjuh_15 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 20:05:
Ik denk dat dit mijn nieuwe telefoon wordt :) Leuke Vodafone aanbieding gezien, nu nog even mijn oude contract verpatsen aan een collega :+
Wat voor aanbieding?

Pagina: 1 ... 6 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!