Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het viel mij op dat je bij T-Mobile vrijwel geen korting op je telefoon krijgt in combinatie met een abonnement. Edit: zie dat dik gewoon bij Algebeld is... foutje denk ik

Hoe zit dat trouwens bij KPN? Ik ben niet zo'n hele grote beller (vooral Whatsapp) en gewoon smsen, maar heb aan 100/150 minuten genoeg.
Nou zie ik op de site staan dat je eens per maand kosteloos je bundel aan kan passen, is het dan ook mogelijk een van de grotere bundels te pakken en na een maand of wat ineens over te zetten naar 100 of 150? Of kan dit maar 1 stap omlaag? En is dit bij T-Mobile ook zo?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-10 11:33

Chrisjuh_15

Facta non verba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:19

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 09:16:
Het viel mij op dat je bij T-Mobile vrijwel geen korting op je telefoon krijgt in combinatie met een abonnement.

Hoe zit dat trouwens bij KPN? Ik ben niet zo'n hele grote beller (vooral Whatsapp) en gewoon smsen, maar heb aan 100/150 minuten genoeg.
Nou zie ik op de site staan dat je eens per maand kosteloos je bundel aan kan passen, is het dan ook mogelijk een van de grotere bundels te pakken en na een maand of wat ineens over te zetten naar 100 of 150? Of kan dit maar 1 stap omlaag?
Kijk even een paar paginas terug. Kpn heeft volgens mij het goedkoopste 2 jarig contract. Je komt in totaal rond de 700 euro uit excl. aansluitkosten omdat je na 3 maanden je bundel in 1x helemaal omlaag kunt zetten naar 100 min/sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-10 11:33

Chrisjuh_15

Facta non verba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk even een paar paginas terug. Kpn heeft volgens mij het goedkoopste 2 jarig contract. Je komt in totaal rond de 700 euro uit excl. aansluitkosten omdat je na 3 maanden je bundel in 1x helemaal omlaag kunt zetten naar 100 min/sms.
Thnx! Denk dat ik dan maar vlug KPN pak over 2 weken en m'n huidige abonnement maar eerder opzeg.
Neem aan dat het dan wel verstandig is om nog maar snel 2 jaar te pakken, nu ze al die WhatApp diensten gaan blokkeren straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 10:52:
[...]

Thnx! Denk dat ik dan maar vlug KPN pak over 2 weken en m'n huidige abonnement maar eerder opzeg.
Neem aan dat het dan wel verstandig is om nog maar snel 2 jaar te pakken, nu ze al die WhatApp diensten gaan blokkeren straks
officeel mag je volgens de voorwaarde toch al niet sms over IP doen.. Dus ik weet niet hoe ze het met de huidige contracten gaan doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
belcompany verwacht hem ergens juni/juli hebben ze mij net verteld.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Goedkoopste 1 jarige abo die ik heb gezien (via studentmobiel.nl), is als volgt:

1 jarig nieuw BSW 200 abo:

4*24,50=98
8*34,50=276
aansluitkosten=24,50
Toestel=270
Verzendkosten=6,95
Totaal: 675,45

Iemand een beter aanbod gevonden?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-10 09:32
wilmundo schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 12:02:
Goedkoopste 1 jarige abo die ik heb gezien (via studentmobiel.nl), is als volgt:

4*24,50=98
8*34,50=276
aansluitkosten=24,50
Toestel=270
Verzendkosten=6,95

provider?

edit: Ik zie het al Vodafone.

[ Voor 4% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-04-2011 12:36 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Vodafone zo te zien B(el)+S(MS)+W(eb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 10:52:
[...]

Bestaande abonnee's gaan ze ook aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 13:01:
[...]

Bestaande abonnee's gaan ze ook aanpakken.
Niet helemaal waar. Het geldt enkel voor VoIP
Ook maakt de provider bekend dat de nieuwe abonnementen niet worden opgelegd aan bestaande abonnees. “Zoals gebruikelijk wijzigt er niets aan de lopende abonnementen of voorwaarden”, aldus KPN.
http://www.nu.nl/internet...abonnees-geblokkeerd.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-10 10:41

spanx

_Sp[A]nX_

ik ben benieuwd of dit straks ook geldt voor Telfort abbonees....

Als dat zo is dan tjah moet ik een andere provider vinden

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 12:02
wilmundo schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 12:02:

4*24,50=98
8*34,50=276
aansluitkosten=24,50
Toestel=270
Verzendkosten=6,95

T-Mobile iPlan i-150 1-jarig via Studentmobiel/GSMWijzer:

12*29,95=359,4
Aansluitkosten=26,25
Toestel=255
Verzendkosten=6,95
Totaal: 647,6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Oh, dat zou toch wel mooi zijn. :)
Ik zit nu vooral af te wachten totdat hij echt uit is en ik een beetje het idee krijg van de mogelijke aanbiedingen en wat er nou allemaal wel en niet in ons toestel zit. (Ja, ik heb meer dan genoeg nieuws artikelen voorbij zien komen, maar vrijwel altijd is er geen officiële bevestiging van Samsung zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
M-en-M schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 13:46:
[...]

12*29,95=359,4
Aansluitkosten=26,25
Toestel=255
Verzendkosten=6,95
Dus is Vodafone beter. 50 belminuten meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
M-en-M schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 13:46:
[...]

12*29,95=359,4
Aansluitkosten=26,25
Toestel=255
Verzendkosten=6,95
i-150 is een iphone abonnement? kan alleen aan iphones gekoppeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
wizzlewaxx schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 14:03:
[...]

i-150 is een iphone abonnement? kan alleen aan iphones gekoppeld worden?
Niet meer, deze is ook voor gewone smartphones nu T-Mobile meer geen exclusiviteit heeft. (En is dan ook helemaal aangepast: Snellere verdbinding, maar ook een limiet. Ook rondt deze op de secondes af i.p.v. minuten. Het heeft echter nog steeds gratis verbinding met de Wi-Fi HotSpots van T-Mobile, welke niet bij het limiet tellen.)
alwaysleft schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 13:59:
[...]

Dus is Vodafone beter. 50 belminuten meer ;)
Aan de andere kant: Vodafone's internetverbinding is maar de helft zo snel, en na het limiet van 1 GB moet je veel (30 cent per 10 MB) bijbetalen, terwijl bij het iPlan dan alleen je snelheid wordt verlaagd.

Maar ja, voor mij zijn 150 belminuten/SMSjes sowieso genoeg. Ik gebruik mijn telefoon de laatste tijd veel meer voor e-mail, Exchange en browsen.

[ Voor 7% gewijzigd door M-en-M op 23-04-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de andere kant: Vodafone's internetverbinding is maar de helft zo snel, en na het limiet van 1 GB moet je veel (30 cent per 10 MB) bijbetalen, terwijl bij het iPlan dan alleen je snelheid wordt verlaagd.
Is T-Mobile echt zoveel sneller ja? Dat vroeg ik me dus af...
Als ik hier (http://www.metjelaptoponline.nl/dekking-mobiel-internet) kijk heb ik namelijk wel het idee dat de dekking van KPN wat completer is (ik woon in de omgeving van Uden/Helmond, NB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
M-en-M schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 14:12:
[...]

Niet meer, deze is ook voor gewone smartphones nu T-Mobile meer geen exclusiviteit heeft. (En is dan ook helemaal aangepast: Snellere verdbinding, maar ook een limiet. Ook rondt deze op de secondes af i.p.v. minuten. Het heeft echter nog steeds gratis verbinding met de Wi-Fi HotSpots van T-Mobile, welke niet bij het limiet tellen.)
[...]
Oke, dat is bij ons (Phonehouse) niet mogelijk omdat er op I-Phone abonnementen hogere vergoedingen zitten dan op normale abonnementen. Dit doordat de iphone (over het algemeen) een hogere waarde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 14:17:
[...]

Is T-Mobile echt zoveel sneller ja? Dat vroeg ik me dus af...
Als ik hier (http://www.metjelaptoponline.nl/dekking-mobiel-internet) kijk heb ik namelijk wel het idee dat de dekking van KPN wat completer is (ik woon in de omgeving van Uden/Helmond, NB)
Dekking is een geval apart natuurlijk. Er zijn best wel wat mensen die slecht bereik hebben met T-Mobile in hun omgeving en dan is het vanzelfsprekend niet aan te raden. Maar als je wel gewoon in een goed gebied zit dan zal de snelheid hoger liggen. (In ieder geval dan Vodafone, het snelste data abonnement van KPN is ongeveer even snel als het iPlan van T-Mobile)

KPN heeft naar mijn weten inderdaad het beste bereik over het algemeen, maar daar blijf ik toch maar erg ver van weg nu ze hun plannen hebben uitgelegd. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar die plannen die gaan vodafone en t-mobile ook volgen zoals het er nu naar uit ziet:@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom maar snel ff kijken of ik Vodafone of T-Mobile pak en dan hopen dat zij niet de bestaande contracten gaan aanpassen (iets wat ik zowieso raar vind dat dat kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Hoe zit het met Hi, hebben die dezelfde voorwaarden als KPN?

Wat ik tot nu toe aan voordeel bij Hi zie is 7,2mbs / 2GB bij extreme en ook nog 5 euro een limiet verdubbelaar.

Ik heb nu nog een vodafone met fup....maar ik heb al 2 keer een brief gehad dat ik teveel verbruik (meestal zo'n 1,5GB)

Dus extra korting bij verlengen zal er bij mij ook wel niet inzitten :+

[ Voor 85% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-04-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat in het persbericht dat ze er nog niks over kwijt willen. Ze zitten wel gewoon op het KPN netwerk, evenals Telfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Golf2vr6 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 14:57:
Hoe zit het met Hi, hebben die dezelfde voorwaarden als KPN?
Hi is een merk van KPN (niet een dochterbedrijf zoals Telfort, voor het geval iemand in de war raakt), het lijkt me logisch van wel. (Al is hier nog geen berichtgeving van geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
M-en-M schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 15:01:
[...]

Hi is een merk van KPN (niet een dochterbedrijf zoals Telfort, voor het geval iemand in de war raakt), het lijkt me logisch van wel. (Al is hier nog geen berichtgeving van geweest)
Bedankt voor je bevestiging, dan heb ik niks gemist.

Wat ik al aangaf, na een edit:

Wat ik tot nu toe aan voordeel bij Hi zie is 7,2mbs / 2GB bij extreme en ook nog 5 euro een limiet verdubbelaar.

Ik heb nu nog een vodafone met fup....maar ik heb al 2 keer een brief gehad dat ik teveel verbruik (meestal zo'n 1,5GB)

Dus extra korting bij verlengen zal er bij mij ook wel niet inzitten :+

[ Voor 32% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-04-2011 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
M-en-M schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 14:27:
[...]

Dekking is een geval apart natuurlijk. Er zijn best wel wat mensen die slecht bereik hebben met T-Mobile in hun omgeving en dan is het vanzelfsprekend niet aan te raden. Maar als je wel gewoon in een goed gebied zit dan zal de snelheid hoger liggen. (In ieder geval dan Vodafone, het snelste data abonnement van KPN is ongeveer even snel als het iPlan van T-Mobile)

KPN heeft naar mijn weten inderdaad het beste bereik over het algemeen, maar daar blijf ik toch maar erg ver van weg nu ze hun plannen hebben uitgelegd. :/
Mijn oom werkt in de zendmasten branche. Al eens gepost maar zal het nog eens posten.

T-Mobile heeft in 65%van Nederland 3G ontvangst
Vodafone 80% 3g ontvangst
KPN 85% 3g ontvangst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:32
alwaysleft schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 15:07:
[...]

Mijn oom werkt in de zendmasten branche. Al eens gepost maar zal het nog eens posten.

T-Mobile heeft in 65%van Nederland 3G ontvangst
Vodafone 80% 3g ontvangst
KPN 85% 3g ontvangst
Ik neem aan dat die 65% van T-mobile dan ook grotendeels gevestigd is in de meer stedelijke gebieden?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
M-en-M schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 14:27:
[...]

Je Refereert nu naar een een site waarbij je de mobiel internet snelheden vergelijkt? En niet internet op je mobiel? Daar gelden andere voorwaarden en snelheden namelijk... Hier een overzicht:

HI (kpn)
Hi internet start: 1mb/s (7.50)
Hi Internet extra: 3.6 mb/s (12.50)
Hi internet extreem: 7.2 mbps (17,50)

HI garandeert deze snelheden!
----
Mtv (Kpn)
MTV internet: 7.2 mbps (incl in de bundels)

MTV zegt TOT (dus TOT 7.2 mb/s)
----
KPN:
Mobiel internet Sim Smart 3.6mbps (incl in de bundels)

KPN garandeert deze snelheid!
---
Vodafone:
Mobiel internet 3.6 mb/s (incl in de bundels)

Vodafone zegt TOT (dus TOT 3.6 mb/s)
---
Telfort:
Surf en mail 768Kb/s (9,95)
Surf en mail extra snel 1.5 mb/s (14,95)

Telfort garandeert deze snelheid!
---
T-Mobile:
Internet 1mb/s (kosten, afhankelijk welke bundel je neemt)
Internet PLUS 3,6 mb/s (kosten, afhankelijk welke bundel je neemt)

T-Mobile zegt TOT..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
AtlAntA schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 15:11:
[...]

Ik neem aan dat die 65% van T-mobile dan ook grotendeels gevestigd is in de meer stedelijke gebieden?
Nope. Genoeg verhalen van mensen die in centrum Rotterdam bijvoorbeeld geen 3G ontvangst hebben met TMobile. Wil je beste bereik ook in steden zonder overbelasting van netwerk?

Ga voor KPN/Vodafone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
alwaysleft schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 15:19:
[...]

Nope. Genoeg verhalen van mensen die in centrum Rotterdam bijvoorbeeld geen 3G ontvangst hebben met TMobile. Wil je beste bereik ook in steden zonder overbelasting van netwerk?

Ga voor KPN/Vodafone ;)
Ik zit nu bij KPN en ben best tevreden. Woon zelf op het platte land in het noorden en heb redelijke 3g dekking. In huis helemaal geen dekking maar dat zal dan wel meer aan de telefoon liggen (N96). Verder leef ik min of meer op en om de nederlandse snelwegen en daar heb ik buiten overal (welke weg dan ook) bijna altijd wel 3g dekking.

Zal dus waarschijnlijk wel KPN blijven. Maak me wel een beetje zorgen dat KPN je straks voor verschillende diensten wil laten betalen. Voip kan me niet zoveel schelen want dat is on the move toch niet stabiel genoeg. Maar dat men youtube ook apart wil belasten vind ik een beetje raar en ongewenst.
Zou dat betekenen dat je ook via de andere videofilmpjes sites geen filmpjes meer kan bekijken of alleen youtube? Dat zou volgens mij betekenen dat youtube veel marktaandeel verliest in nederland en dat zal google wel niet leuk vinden..

Zo heel verhaal en ook nog beetje off topic. excuseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
alwaysleft schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 15:19:
[...]

Ga voor KPN/Vodafone ;)
Het is alweer 2 jaar geleden (dus er kan een hoop verbeterd zijn) dat ik T-Mobile had. Bij mij thuis binnen (Arnhem) geen 3G, op mijn werk geen 3G en op de camping bij mijn schoonvader (Lunteren) zelfs geen GSM :F

Nu heb ik met vodafone op al die plaatsen gewoon 3G/3,5G, behalve op de camping maar ik kan er nu wel bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
wizzlewaxx schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 15:12:
[...]

Je Refereert nu naar een een site waarbij je de mobiel internet snelheden vergelijkt? En niet internet op je mobiel? Daar gelden andere voorwaarden en snelheden namelijk... Hier een overzicht:
Ze geven allemaal aan dat het ofwel "Max./tot [snelheid]" of "*Onder ideale omstandigheden" is, hoor. ;) (Kijk maar even op de websites zelf, ook KPN zegt tot 3,6/7,2Mbit/s)
Je denkt toch niet werkelijk dat ze altijd deze snelheid kunnen behalen onafhankelijk van belasting op het netwerk en dat ze zullen aangeven dat als je deze snelheid niet ondervindt je een of andere compensatie ontvangt?

Wat betreft bereik: Vodafone en KPN hebben inderdaad het beste bereik en ik heb zoals ik al eerder aangaf best wel wat verhalen gehoord van mensen die slecht bereik kregen met T-Mobile. Maar ikzelf heb hier absoluut geen last van, ik blijf hier dan ook waarschijnlijk bij.

Maar ja, deze discussie wordt wel behoorlijk off-topic.

Weet iemand al iets meer over die vernomen leverdatum van week 17? (Typhone biedt het toestel nog steeds niet aan, ze laten je voor nu alleen inschrijven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat ook vodafone en t-mobile hun huidige klanten chat-heffing gaan laten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Telfort blijft nog even buiten schot..... (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telfort is toch onderdeel van KPN? denk dat die ook er onder gaat vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

tot nu toe is telfort als dochter onderneming veelal buiten schot gebleven ... Het is wel van KPN maar niet alle veranderingen die KPN doorvoerd worden bij telfort overgenomen....

Maar misschien gaat dat veranderen....

Ik vind veel abbo vormen(in het algemeen van elke provider) redelijk duur voor wat je er mee doet.

[ Voor 5% gewijzigd door spanx op 23-04-2011 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 15:40:
denk dat ook vodafone en t-mobile hun huidige klanten chat-heffing gaan laten betalen.
Dat gaat niet gebeuren. En zo ja, dan mag je je abonnement direct stopzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das dus wel wat dr bij KPN gaat gebeuren toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Zucht.. waarom lezen jullie niet? Ik heb hier net nog een quote geplaatst van KPN.

Dit kan alleen met voip aangezien in de huidige voorwaarden iets staat dat dat eigenlijk al verboden is. Diensten als whatsapp etc. vallen daar niet onder en kunnen dus niet zomaar aangepast worden voor huidige abonnementen. Dat is ook logisch toch? En doen ze dat wel, dan heb je het recht om per direct je contract stop te zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Snoop op 23-04-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

en dan.....? naar de andere aanbieder gaan die ook straks veranderingen gaat invoeren....?

Eerst kijken hoe/wat/waar/wanneer..... opzeggen kan altijd nog na je contract verloop datum (of als ze de standaard voorwaarden aanpassen)

[ Voor 11% gewijzigd door spanx op 23-04-2011 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
  • Laatst online: 14:24
Ja dan naar een andere provider en heb je dus (voor een deel) gratis telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

korting heet dat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Er zijn nog bronnen die week 17 bevestigen...
http://www.techgadgetsweb...ii-arrived-early-april-27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat hij doelt op het feit dat als je een 2-jarig contract afsluit met, laten we eens zeggen, een totaal bedrag van 840 euro (24*35) en na een maand of drie besluit de provider die "chat-heffing" in te voeren op alle soorten vormen van "gratis" communicatie (zoals voip, whatsapp etc.), dat je dan per direct zonder consequenties je abonnement mag opzeggen. Dan heb je maar 3*35 euro betaald aan de desbetreffende provider maar dan heb je wel voor 115 euro een SGSII. Dan moet je daarna wel weer een sim-only abonnement afsluiten. Maar dat zal altijd minder zijn dan 35,- per maand.

Of zit ik er nou helemaal naast hans180?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Afbeeldingslocatie: http://www.samsunggalaxys2.nl/wp-content/uploads/2011/04/Samsung-Galaxy-S2-Typhone-tweet.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-10 19:59
Ik hoop het van harte, maar eerst zien en dan pas geloven he ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Gohan040 op 23-04-2011 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Verwacht is nog niet hetzelfde als ook daadwerkelijk leveren.... Mogen ze eerder leveren dan week 19?

Misschien niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-10 19:59
spanx schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 23:23:
Verwacht is nog niet hetzelfde als ook daadwerkelijk leveren.... Mogen ze eerder leveren dan week 19?

Misschien niet.
Ik denk dat ze meteen mogen leveren. Denk dat er anders door samsung wel een officiële release date was gegeven.(zo ver ik weet is die er niet)
Bij xbox/ps3 spellen word dit bv wel vaak gedaan. Maar bij apparatuur niet zo vaak. (buiten apple dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Laatst online: 12:47

Roytoch

Nietes

Oke, interessante casus: ik heb nu Tringg. Die kan ik beeindigen per 15 mei wegens voorwaardenwijziging. Ik wil een galaxy, maar de kans is dat die niet op tijd leverbaar is. Is de periode tot 15 mei genoeg voor vodafone/studentmobiel om nummerbehoud te regelen, mij de simkaart op te sturen zodat ik vanaf 15 mei met vodafone kan bellen? Als dat toestel niet leverbaar is zie ik die later wel tegemoetkomen.

Zou dat kunnen?

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
roy.ahuis schreef op zondag 24 april 2011 @ 11:38:
Oke, interessante casus: ik heb nu Tringg. Die kan ik beeindigen per 15 mei wegens voorwaardenwijziging. Ik wil een galaxy, maar de kans is dat die niet op tijd leverbaar is. Is de periode tot 15 mei genoeg voor vodafone/studentmobiel om nummerbehoud te regelen, mij de simkaart op te sturen zodat ik vanaf 15 mei met vodafone kan bellen? Als dat toestel niet leverbaar is zie ik die later wel tegemoetkomen.

Zou dat kunnen?
Laat het omzetten naar prepay, en bestel de SGSII zodra die beschikbaar is. Scheelt je een hoop ellende denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Laatst online: 12:47

Roytoch

Nietes

Phusebox schreef op zondag 24 april 2011 @ 11:42:
[...]

Laat het omzetten naar prepay, en bestel de SGSII zodra die beschikbaar is. Scheelt je een hoop ellende denk ik.
Dan kan ik hem beter nog even laten doorlopen (opzegmail is de deur nog niet uit). Bovendien heeft Tringg geen prepay pakket volgens mij. Verder inderdaad wel de meest verstandige optie waarschijnlijk, mijn broertje heeft het ook op die manier opgelost :)

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-10 15:47
roy.ahuis schreef op zondag 24 april 2011 @ 11:53:
[...]

Dan kan ik hem beter nog even laten doorlopen (opzegmail is de deur nog niet uit). Bovendien heeft Tringg geen prepay pakket volgens mij. Verder inderdaad wel de meest verstandige optie waarschijnlijk, mijn broertje heeft het ook op die manier opgelost :)
Je kan ook gewoon een kaartje van een aanbieder pakken en daarop je nummer laten omzetten.. Dan heb je wel een opzegtermijn van 1 maand.. Dan kun je nog alle kanten op met je eigen nummer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Bij expansys staat dat de telefoon bij hun leverancier is en over 8 dagen leverbaar is. Dat is dus op 1 mei.

http://www.expansys.nl/sa...-ii-eu-black-16gb-209416/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biepo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-10 03:53
Deze site zegt ook dat we over 4 weken dus ergens midio mei de toestellen geleverd krijgen.
http://www.samsunggalaxys...laxy-s2-1-mei-in-engeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
AtlAntA schreef op zondag 24 april 2011 @ 16:13:
Bij expansys staat dat de telefoon bij hun leverancier is en over 8 dagen leverbaar is. Dat is dus op 1 mei.

" Beschikbaarheid: Verwachte datum Vrijdag 6 Mei "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ruben1123 schreef op zondag 24 april 2011 @ 17:54:
[...]

" Beschikbaarheid: Verwachte datum Vrijdag 6 Mei "
hmm had even een screenshot moeten maken. Er stond toch echt (exact ik kan het me niet meer herinneren) dat hun leverancier hem binnen had en dat zij zelf het toestel binnen 8 dagen zouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijs valt me trouwens best mee. los kun je dit toestel al voor 489,- euro kopen.

Is nu al goedkoper dan de SGS bij de eerste dag.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2011 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
AtlAntA schreef op zondag 24 april 2011 @ 18:12:
[...]

hmm had even een screenshot moeten maken. Er stond toch echt (exact ik kan het me niet meer herinneren) dat hun leverancier hem binnen had en dat zij zelf het toestel binnen 8 dagen zouden hebben.
Hij staat nu weer op 8 dagen :9~ :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
alwaysleft schreef op zondag 24 april 2011 @ 20:03:
[...]

Hij staat nu weer op 8 dagen :9~ :D :P
Dat zon status op zondag 2-3 keer kan veranderen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
AtlAntA schreef op zondag 24 april 2011 @ 20:12:
[...]

Dat zon status op zondag 2-3 keer kan veranderen. :?
De kansen worden dus steeds groter dat wij hem ook misschien rond 1 mei krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-10 16:30
alwaysleft schreef op zondag 24 april 2011 @ 20:19:
[...]

De kansen worden dus steeds groter dat wij hem ook misschien rond 1 mei krijgen :)
Hoop dat hij bij andere winkels dan ook al zo vroeg komt, hoe vroeger hoe beter! :D Heb net een mailtje naar Coolblue (smartphoneshop.be) gestuurd met de vraag wanneer ze denken hem beschikbaar te hebben. Hopelijk krijgen zij hem dus ook al zo snel als Expansys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:32

13art

Moderator Mobile
Ik hoop het ook, dat zou betekenen dat hij er over een weekje is. Zou top zijn.
Zit nu al lang genoeg zonder 'slimme telefoon' :p

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
l3art schreef op zondag 24 april 2011 @ 21:53:
Ik hoop het ook, dat zou betekenen dat hij er over een weekje is. Zou top zijn.
Zit nu al lang genoeg zonder 'slimme telefoon' :p
Ik heb gelukkig mijn HTC Desire nog, maar zou deze graag willen verkopen. Hoop dus snel een definitieve datum te krijgen bij een webshop, denk niet dat ik al te lang zonder smartphone kan :(
Heeft trouwens iemand ervaring met smartphoneshop.be/nl? Zijn ze meestal bij de eerste webshops die een product hebben, of zijn ze eerder traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo... schreef op zondag 24 april 2011 @ 22:04:
[...]

Heeft trouwens iemand ervaring met smartphoneshop.be/nl? Zijn ze meestal bij de eerste webshops die een product hebben, of zijn ze eerder traag?
Kijk even in de shop reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Leuk http://tinyurl.com/3qrk2ry, studentmobiel geeft alleen geen 12 maanden korting maar 3 maanden. Komt dus 9 x 12.50 euro bij. Geen € 637,35 maar € 749,85!

[ Voor 4% gewijzigd door Golf2vr6 op 24-04-2011 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
[...]

Ik heb gelukkig mijn HTC Desire nog, maar zou deze graag willen verkopen. Hoop dus snel een definitieve datum te krijgen bij een webshop, denk niet dat ik al te lang zonder smartphone kan :(
Absolute aanraders! Heel snelle levering, betaling verloopt vlot en nieuwste toestellen altijd zo snel mogelijk beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
[...]

Heb nog nooit een phone bij hun besteld maar wel talloze accesoires en de levering was altijd snel en alles eromheen kwam altijd proffesioneel en correct over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glennl schreef op maandag 25 april 2011 @ 00:15:
[...]

Absolute aanraders! Heel snelle levering, betaling verloopt vlot en nieuwste toestellen altijd zo snel mogelijk beschikbaar.
AtlAntA schreef op maandag 25 april 2011 @ 00:40:
[...]

Heb nog nooit een phone bij hun besteld maar wel talloze accesoires en de levering was altijd snel en alles eromheen kwam altijd proffesioneel en correct over.
Wat jullie schrijven is perfect voor in de shopreviews.
http://tweakers.net/shopr...hop-punt-nl-coolblue.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2011 @ 09:42:
[...]

[...]

Wat jullie schrijven is perfect voor in de shopreviews.
http://tweakers.net/shopr...hop-punt-nl-coolblue.html
Ik noem 2 regeltjes tekst niet echt een review of wel?
Als ik de SGS2 van hun heb gekregen dan ben ik wel bereid een review te schrijven over die hele ervaring met hun.

PS: Op de expansys website staat de teller nu op nog 7 dagen...

[ Voor 15% gewijzigd door AtlAntA op 25-04-2011 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op maandag 25 april 2011 @ 09:47:
[...]

Ik noem 2 regeltjes tekst niet echt een review of wel?
Als ik de SGS2 van hun heb gekregen dan ben ik wel bereid een review te schrijven over die hele ervaring met hun.
Wat ik eigenlijk zeg is, en wat ik ook in mijn eerste reply al had gezegd, dat dat OT is hier en dat alle meningen en reviews over een bepaalde shop al in de shop reviews staan. smartphoneshop is een bekend op tweakers en heeft al veel positieve reviews gekregen dan hoeven wij dat hier niet nog eens te bespreken toch?

Trouwens je hoeft geen uitgebereide review te schrijven voor de shop review. Als je tevreden bent kun je ook alleen sterretjes geven en in het kort je ervaringen op schrijven.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2011 @ 09:49:
[...]

Wat ik eigenlijk zeg is, en wat ik ook in mijn eerste reply al had gezegd, dat dat OT is hier en dat alle meningen en reviews over een bepaalde shop al in de shop reviews staan. smartphoneshop is een bekend op tweakers en heeft al veel positieve reviews gekregen dan hoeven wij dat hier niet nog eens te bespreken toch?
Er zijn ook al zat meningen en topics over de verschillende providers. Ook zijn alle mogelijke abonnementen bij dit toestel al in andere topics beschreven.

Als je heel goed zoekt is alles wat hier in dit topic tot nu toe besproken is al een keer in een ander topic besproken. Op de levertijden na dan :9

Maar vooruit we gaan weer on-topic:

Iemand de afgelopen dagen toevaliig nog een e-mailtje naar coolblue gestuurd met de vraag wanneer ze dit toestel verwachten? Hou de site al sinds februari in de gaten en in die tijd is ie maar 1x verandert. En dat was toen de prijs van 599euro naar 539 euro ging.
http://www.smartphoneshop.../samsung-galaxy-s-ii.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik toch maar weer gewoon voor een KPN abbo ga. Las dat Vodafone de eerder besproken diensten ook al geblokkeert had. T-Mobile lijkt me niet echt een optie.En bij KPN kun je kosteloos na 3 maanden je abbo ineens terugzetten (toestel is dan maar 4 euro bij twee jaar).
Neem alleen aan dat het geen probleem is als ik nu een abonnement neem en later het nummerbehoud regel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
AtlAntA schreef op maandag 25 april 2011 @ 09:59:
[...]

Er zijn ook al zat meningen en topics over de verschillende providers. Ook zijn alle mogelijke abonnementen bij dit toestel al in andere topics beschreven.

Als je heel goed zoekt is alles wat hier in dit topic tot nu toe besproken is al een keer in een ander topic besproken. Op de levertijden na dan :9

Maar vooruit we gaan weer on-topic:

Iemand de afgelopen dagen toevaliig nog een e-mailtje naar coolblue gestuurd met de vraag wanneer ze dit toestel verwachten? Hou de site al sinds februari in de gaten en in die tijd is ie maar 1x verandert. En dat was toen de prijs van 599euro naar 539 euro ging.
http://www.smartphoneshop.../samsung-galaxy-s-ii.html
Ik heb gisteren een mail gestuurd, zal er dinsdag dan wel antwoord op hebben. (vandaag is't paasmaandag)
Wel leuk in NL, jullie hebben maar 19 % BTW, hier in BE kost hij daar 549 euro :p

En voor degene die zo aan't zeuren was dat hier geen shopreviews mochten: ik vroeg of ze nieuwe toestellen als de eerste verkrijgbaar hadden, iets wat ik nergens in de shopreviews stond.

[ Voor 8% gewijzigd door Jo... op 25-04-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
Kan je dat toestel niet gewoon bestellen op afgebeld.nl en in Belgie laten bezorgen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
hans180 schreef op maandag 25 april 2011 @ 13:56:
Kan je dat toestel niet gewoon bestellen op afgebeld.nl en in Belgie laten bezorgen dan?
afgebeld :+ Ik denk dat je algebeld bedoeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2011 @ 10:11:
Ik denk dat ik toch maar weer gewoon voor een KPN abbo ga. Las dat Vodafone de eerder besproken diensten ook al geblokkeert had. T-Mobile lijkt me niet echt een optie.En bij KPN kun je kosteloos na 3 maanden je abbo ineens terugzetten (toestel is dan maar 4 euro bij twee jaar).
Neem alleen aan dat het geen probleem is als ik nu een abonnement neem en later het nummerbehoud regel?
Vodafone blokkeert Whatsapp e.d. niet hoor, KPN gaat dat wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2011 @ 14:04:
[...]

Precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
En hi heeft er nog niks over bekend gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .ini
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-02-2024

.ini

.exe

[...]
KPN wil dat doen. Maar dat gaat nooit gebeuren. Het valt te verwachten dat de EU (in de persoon van mevr. Kroes) hier een stokje voor zal steken. Het tast namelijk niet alleen het principe van netneutraliteit aan, maar opvallender nog is dat het argument van KPN gewoon niet klopt. Ze hebben het over netwerkbelasting van dergelijke diensten, maar WhatsApp vraagt simpelweg helemaal niet veel van het netwerk. Bovendien, als er ook maar één provider is die niet meedoet aan zo'n blokkade zul je zien dat iedereen massaal overstapt. Kortom, ik moet het nog zien.

Misschien een beetje OT maar het leek mij een belangrijk punt om te maken in dit topic voordat iedereen KPN mijdt om deze reden.

spex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
.ini schreef op maandag 25 april 2011 @ 14:27:
[...]

KPN wil dat doen. Maar dat gaat nooit gebeuren. Het valt te verwachten dat de EU (in de persoon van mevr. Kroes) hier een stokje voor zal steken. Het tast namelijk niet alleen het principe van netneutraliteit aan, maar opvallender nog is dat het argument van KPN gewoon niet klopt. Ze hebben het over netwerkbelasting van dergelijke diensten, maar WhatsApp vraagt simpelweg helemaal niet veel van het netwerk. Bovendien, als er ook maar één provider is die niet meedoet aan zo'n blokkade zul je zien dat iedereen massaal overstapt. Kortom, ik moet het nog zien.

Misschien een beetje OT maar het leek mij een belangrijk punt om te maken in dit topic voordat iedereen KPN mijdt om deze reden.
De belangrijkste in deze zaak is de Opta, en die vindt dit plan van KPN geen enkel probleem. Mevrouw Kroes hobbelt wel vaker achter de feiten aan, dus neem van mij maar aan dat KPN in de zomer chatheffing gaat toepassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ze hebben het beiden in de voorwaarden staan dat het niet toegestaan is zag ik... dus ze zullen het snel genoeg invoeren als een van de twee het doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone spreekt alleen over SMSoIP, en daar valt Whatsapp niet onder.
KPN heeft specifiek Whatsapp genoemd.

@.ini klopt maar ik vermijd KPN nu al gewoon om het feit dat ze dit willen invoeren, belachelijk om zo met je klanten om te gaan. En zoals Alwaysleft ook al zegt, het is nog maar de vraag of de EU of wie dan ook op tijd hier een stokje voor kan steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
Ik denk dat KPN niet per (WhatsApp) bericht kosten gaat doorberekenen, maar dat je een instant messenger toeslag krijgt bovenop je internet abonnement.

[ Voor 18% gewijzigd door hans180 op 25-04-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Whatsapp inlichten over de KPN/toekomstige situatie
Mag KPN internetdiensten blokkeren?

Dit topic is:
[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic

;)

[ Voor 23% gewijzigd door Golf2vr6 op 25-04-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
alwaysleft schreef op maandag 25 april 2011 @ 14:48:
[...]
De belangrijkste in deze zaak is de Opta, en die vindt dit plan van KPN geen enkel probleem. Mevrouw Kroes hobbelt wel vaker achter de feiten aan, dus neem van mij maar aan dat KPN in de zomer chatheffing gaat toepassen
Voor contracten die je dan afsluit ja. Als je ze nu afsluit, gebeurt dat onder de huidige voorwaarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villains
  • Laatst online: 05-12-2020
Post inhoudelijk of post niet.

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 25-04-2011 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nooit bij Typhone gekocht, maar ik herrinner me met m'n vorige phones dat ze toch wel vaak in de goede richting zaten. En je ziet wel vaker dat ze "ineens" een paar dagen eerder binnen zijn als op sites staat aangegeven.

Morgen weten we meer denk ik, dan zijn alle winkels weer open...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:51
Je weet best dat je hier niet op moet reageren.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 25-04-2011 22:29 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Jo... schreef op maandag 25 april 2011 @ 11:52:
[...]

Ik heb gisteren een mail gestuurd, zal er dinsdag dan wel antwoord op hebben. (vandaag is't paasmaandag)
Wel leuk in NL, jullie hebben maar 19 % BTW, hier in BE kost hij daar 549 euro :p
Ik had al gelezen dat je een e-mail had verstuurd ja. Maar dat was naar pdashop.BE.
Zou er verschil zitten in leveringsdata in Nederland of Belgie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
AtlAntA schreef op maandag 25 april 2011 @ 20:20:
[...]

Ik had al gelezen dat je een e-mail had verstuurd ja. Maar dat was naar pdashop.BE.
Zou er verschil zitten in leveringsdata in Nederland of Belgie?
Mwah, de landjes liggen toch dicht bij elkaar hé? :p
Denk dus dat het ongeveer rond dezelfde tijd wel beschikbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yuglwek
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-10 20:47
Jo... schreef op maandag 25 april 2011 @ 20:31:
[...]

Mwah, de landjes liggen toch dicht bij elkaar hé? :p
Denk dus dat het ongeveer rond dezelfde tijd wel beschikbaar zal zijn.
Ik heb jarenlang voor coolblue gewerkt (wel even geleden).
Er was in principe geen verschil in verzending naar Nederland of België, soms kan het echter in België een dag langer duren voordat de bestelling wordt aangeboden door de koerier.

Alleen als een leverancier het expliciet verbied om te leveren naar België zal Coolblue ermee wachten, anders wordt er altijd tegelijkertijd verzonden.

[ Voor 13% gewijzigd door yuglwek op 25-04-2011 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
Anders bestel je het toestel toch op een Nederlandse site die in België levert? Is waarschijnlijk nog goedkoper dan Coolblue ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
hans180 schreef op maandag 25 april 2011 @ 22:26:
Anders bestel je het toestel toch op een Nederlandse site die in België levert? Is waarschijnlijk nog goedkoper dan Coolblue ook
Dat ga ik doen. Bij Algebeld.nl kost de galaxy nu 489 euro, + 25 verzending komt neer op 514 euro's.
Bij smartphoneshop.be komt dat direct neer op 549 euro. Voor 35 euro kan ik wel een dagje langer wachten tot de koerier langskomt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans180
Ja en wellicht dat algebeld het toestel nog eerder heeft ook. Kan ook andersom zijn natuurlijk ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yuglwek
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-10 20:47
Ik heb zelf ook besteld bij algebeld (want goedkoper), maar qua snelheid is coolblue ongeëvenaard. Kan me alleen herinneren dat ze problemen hadden met de levering van de 1e iphones, maar normaal zijn ze altijd de 1e van nederland die daadwerkelijk voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
yuglwek schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 00:35:
Ik heb zelf ook besteld bij algebeld (want goedkoper), maar qua snelheid is coolblue ongeëvenaard. Kan me alleen herinneren dat ze problemen hadden met de levering van de 1e iphones, maar normaal zijn ze altijd de 1e van nederland die daadwerkelijk voorraad hebben.
Kijk dat zijn goeie berichten! Heb me in februari al opgegeven voor sms alert als ze hem op voorraad hebben dus hoor het snel genoeg denk.

Ze zetten ook geen "Wordt verwacht binnen x dagen" Op hun website en veranderen dat dan dagelijks wat je als professioneel zou kunnen bestempelen.

Pagina: 1 ... 7 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!