Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Dan zul je op de laptop moeten instellen dat de mail niet van de server verwijdert mag worden.
Probleem is wel dat je op één van de apparaten in moet stellen dat de mail van de server verwijdert wordt omdat anders de mailbox vol loopt.

Je zult dus wel even moeten beslissen op welke van de twee apparaten je je mail wilt bewaren.
In jouw geval zal dat je mobiele telefoon zijn wat mij niet erg praktisch lijkt.

Misschien dat iemand een betere oplossing heeft?

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:03
sjaool schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:29:
Dan zul je op de laptop moeten instellen dat de mail niet van de server verwijdert mag worden.
Probleem is wel dat je op één van de apparaten in moet stellen dat de mail van de server verwijdert wordt omdat anders de mailbox vol loopt.

Je zult dus wel even moeten beslissen op welke van de twee apparaten je je mail wilt bewaren.
In jouw geval zal dat je mobiele telefoon zijn wat mij niet erg praktisch lijkt.

De tijd dat je mail moet weggooien omdat anders je mailbox volloopt hebben we toch al een aantal jaren achter ons gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hangt ervan af welke provider je hebt. ;)

Ik heb Ziggo Alles-in-1 Plus en daar krijg je 100MB en dat kan voor sommige mensen wel eens veel te weinig blijken te zijn als je het vrij lang moet bewaren (bij Basis krijg je zelfs maar 25MB).

[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 28-08-2012 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
sjaool schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:29:

doorsturen naar een gmail account die je op je telefoon gebruikt?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

De Samsung Galaxy S2 van mijn vriendin is helaas overleden, reageer nergens meer op. Hard Reset maakt ook niet uit.

Nu is het vreemde dat het oplaadpunt van de telefoon is Geoxideerd, wat ons nu pas opvalt.
Het vreemde is is dat deze telefoon nooit in aanraking is gekomen met water of veel vocht, waardoor wij hier geen enkele verklaring voor kunnen vinden.
Het probleem is dat als wij hem opsturen dat hij niet gerepareerd zal worden wegens "waterschade", iemand enig idee wat wij kunnen doen, of is dit iemand eerder overkomen? Want wij voelen ons erg genaaid door dit voorval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-05-2024
Polster schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:49:
[...]

De tijd dat je mail moet weggooien omdat anders je mailbox volloopt hebben we toch al een aantal jaren achter ons gelaten.
Iedereen bedankt voor de reactie.
Ik heb de instelling op de laptop aangepast.
Ik heb een grote e-mail opslag dus even aankijken wanneer de mail vol loopt.

• flash1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09-2024
Krijg je garantie op de batterij van de Galaxy s2? Want mijn telefoon is namelijk vrij snel leeg. Wanneer ik hem volledig opgeladen heb dan is hij na 3 uur (normaal gebruik icm volledige helderheid scherm) weer leeg. Ook als ik hem opgeladen heb en stand-by laat staan voor het slapen kan het zomaar zijn dat hij in de volgende ochtend nog maar voor 60% vol zit. Nu heb ik al een vervangende batterij kunnen vinden, namelijk deze: http://www.leka-trading.c...ct/product&product_id=103 Hij heeft een iets grotere capaciteit misschien dat het probleem daardoor gereduceerd wordt?

Ook ervaar ik problemen met de oplader. Want als mijn telefoon aan de stroom hangt gebruikt hij meer dan dat erbij komt. Is dit normaal en is misschien een vervanger verkrijgbaar die krachtiger is?

Alvast bedankt.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:26

knakworst

Get more sats!

flash1 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:00:
Krijg je garantie op de batterij van de Galaxy s2? Want mijn telefoon is namelijk vrij snel leeg. Wanneer ik hem volledig opgeladen heb dan is hij na 3 uur (normaal gebruik icm volledige helderheid scherm) weer leeg. Ook als ik hem opgeladen heb en stand-by laat staan voor het slapen kan het zomaar zijn dat hij in de volgende ochtend nog maar voor 60% vol zit. Nu heb ik al een vervangende batterij kunnen vinden, namelijk deze: http://www.leka-trading.c...ct/product&product_id=103 Hij heeft een iets grotere capaciteit misschien dat het probleem daardoor gereduceerd wordt?

Ook ervaar ik problemen met de oplader. Want als mijn telefoon aan de stroom hangt gebruikt hij meer dan dat erbij komt. Is dit normaal en is misschien een vervanger verkrijgbaar die krachtiger is?

Alvast bedankt.
Je eerste punt lijkt mij vrij normaal? 40% in 8 uur is niet zo gek als je ook pushmail en alle synchronisatie aan laat staan tenminste.

Het tweede ervaar ik alleen als ik bijvoorbeeld navigatie aan heb. Staat bij het laden het scherm uit? Gebruik je de originele samsung lader?

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
flash1 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:00:

Alvast bedankt.
gebruiksduur verschilt nogal, ligt er vooral aan wat je allemaal hebt geïnstalleerd, en hoeveel je op de achtergrond gebruikt. enige manier om je accu te testen zonder dat er apps dwars liggen, is na eenfactory reset.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• flash1
  • Laatst online: 28-09-2024
knakworst schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:14:
[...]

Je eerste punt lijkt mij vrij normaal? 40% in 8 uur is niet zo gek als je ook pushmail en alle synchronisatie aan laat staan tenminste.

Het tweede ervaar ik alleen als ik bijvoorbeeld navigatie aan heb. Staat bij het laden het scherm uit? Gebruik je de originele samsung lader?
Bedankt voor de reactie. Ik heb inderdaad pushmail en andere synchronisatie's aanstaan. De lader kan het alleen niet bijbenen wanneer ik hem op dat moment intensief gebruik. Dit probleem heb ik niet met mijn laptop, die kan ik intensief gebruiken en dan laadt de batterij ook nog op.
reyals schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:27:
[...]

gebruiksduur verschilt nogal, ligt er vooral aan wat je allemaal hebt geïnstalleerd, en hoeveel je op de achtergrond gebruikt. enige manier om je accu te testen zonder dat er apps dwars liggen, is na eenfactory reset.
Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste SII gebruikers,

Ik heb een raar iets. Heel af en toe gaat vanuit het niets mijn SII een ringtone afspelen. Het lijkt op het SAMSUNG melodietje zelf. Verder gebeurd er niets. Er is totaal geen sprake van een inkomend gesprek, APP die op de achtergrond open staat......zo maar vanuit het niets speelt ie het melodietje af, zelfs door de SILENCE mode heen!! Echt irritant, want t heeft me al een rood hoofd opgeleverd, tijdens een vergadering waar ie op stil stond. Ik heb me rot gezocht naar de oorzaak van deze spookachtige feature, maar hoop dat jullie me kunnen tippen!

Overigens krijg ik het geluid ook niet uit, behalve een reboot.

Alvast bedankt voor het advies?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poumelie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 07:46
Nou voor de geïnteresseerden die de mobiel los willen kopen.
In de aanbieding bij Dixons voor 299,90

http://www.dixons.nl/tele...g-i9100-galaxy-sii-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Poumelie schreef op zondag 02 september 2012 @ 12:39:
Nou voor de geïnteresseerden die de mobiel los willen kopen.
In de aanbieding bij Dixons voor 299,90

http://www.dixons.nl/tele...g-i9100-galaxy-sii-1.html
Die was snel uitverkocht !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

jmderonde schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 21:23:
Zijn er op dit forum meer mensen met problemen met GPS op een vodafone based Galaxy S2?
Sinds begin deze week hele onbetrouwbare fix, als deze al na lang zoeken tot stand komt.
Telefoon is ongeveer 4 maanden in bezit en heeft sinds een maand ICS.

Als ik op internet zoek kom ik veel vodafone klanten tegen met problemen, maar dat was nog met versie 2.3.x en die zijn sinds juli vorig jaar opgelost.
Ik zit nu met hetzelfde euvel. Er is een gps_patch v2, maar die moet je op de ext_sd zetten zodat je 'm vanuit recovery (non-rooted) kan flashen.

Da's leuk met ICS, want dat gaat niet! :/

Ik heb maar 1 optie in dat menu en da's via die knop. Ik kan niet vanuit de rest van het toestel flashen, vanuit het interne geheugen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Misschien een zending refurbished telefoons?
Zit namelijk ongeveer €100,- onder de reguliere prijs en dat is best veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hij is nu (met 40% korting!) slechts 445 euro bij Dixons.. Van 499 voor 445 = 40%? Gaat niet helemaal lekker daar geloof ik. http://www.dixons.nl/cata...=40&product_code=48847803

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
Okasha schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:19:
Hij is nu (met 40% korting!) slechts 445 euro bij Dixons.. Van 499 voor 445 = 40%? Gaat niet helemaal lekker daar geloof ik. http://www.dixons.nl/cata...=40&product_code=48847803
MediaMarkt nu 369 euro ( Telecom Actie week )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Jejking schreef op zondag 02 september 2012 @ 19:03:
[...]

Ik zit nu met hetzelfde euvel. Er is een gps_patch v2, maar die moet je op de ext_sd zetten zodat je 'm vanuit recovery (non-rooted) kan flashen.

Ik heb maar 1 optie in dat menu en da's via die knop. Ik kan niet vanuit de rest van het toestel flashen, vanuit het interne geheugen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
Jejking schreef op zondag 02 september 2012 @ 19:03:
Hoezo kan je niets op je externe SD zetten dan?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dat kan ik wel maar die is met ICS niet benaderbaar vanuit die recovery mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 14-09 16:29
Jejking schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:17:
Dat kan ik wel maar die is met ICS niet benaderbaar vanuit die recovery mode.
Dan moet je m eerst mounten.

Edit: hmmm zie net dat je geen CWM gebruikt. Dan weet ik het niet...

[ Voor 14% gewijzigd door AllSeeyinEye op 04-09-2012 20:35 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobo_d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 22:36
Bij Dixons nu in de sale: € 299,90
Heb gezocht hoe ik dit kan toevoegen in de pricewatch, maar niet kunnen vinden helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Heeft ook geen nut meer want "Dit product is helaas niet meer beschikbaar". ;)

[ Voor 22% gewijzigd door sjaool op 04-09-2012 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:34:
[...]

Dan moet je m eerst mounten.

Edit: hmmm zie net dat je geen CWM gebruikt. Dan weet ik het niet...
Jup, de telefoon is ongeroot. Stel he, stél dat ik 'm ff root (CM9? Ik zoek even goede battery life als stock, geen bugs en een goede of beter functionerende GPS) en ik ga weer terug naar stock, worden de gepatchte gps files dan weer teruggezet?

[ Voor 11% gewijzigd door Jejking op 04-09-2012 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Jejking schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 23:55:
[...]

Jup, de telefoon is ongeroot. Stel he, stél dat ik 'm ff root (CM9? Ik zoek even goede battery life als stock, geen bugs en een goede of beter functionerende GPS) en ik ga weer terug naar stock, worden de gepatchte gps files dan weer teruggezet?
Als je m dan toch even root, doe dat dan met cfroot. Hoef je alleen de kernel te flashen en zit het dichtst bij stock. Volgens mij past een kernel de gps conf niet aan.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort dat mijn SGS2 ineens onwijs warm wordt en de batterij er in no-time doorheen jaagt, terwijl hij helemaal geen zware apps draait. Na een restart is dit vaak wel verholpen, maar soms heb ik het niet door en dan is de batterij ineens bijna leeg. :(

Daarnaast is mijn interne geheugen ook een probleem. Ik heb zo'n 200 MB intern geheugen van de 2 GB over en dat betekent dus dat ik er geen apps meer op kan zetten en niets meer kan updaten. Daarnaast wordt mijn interne geheugen om geen aanwijsbare redenen ook steeds voller waardoor ik dus steeds apps moet verwijderen om ruimte te krijgen. Apps overzetten naar m'n SD-kaart werkt dus niet.

Heeft iemand een idee wat ik tegen deze twee probleempjes kan doen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2012 22:46 ]

• Rene2322
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:15
Sinds enige tijd heb ik een vervelend probleem met mijn i9100. Mijn touchscreen werkt dan opeens niet meer.

Met de homebutton kan ik het scherm aanzetten. Met de powerbutton kan ik het scherm aan en uit zetten. Lang de powerbutton ingedrukt geeft de bekende menu-opties (opnieuw opstarten, uitschakelen, etc). Met de touchscreenknop "vorige" kan ik dit menu ook weer laten verdwijnen. Maar verder niets.

Wanneer ik veel geduld heb dan reageert het scherm na lange tijd opeens weer. Meestal is de batterij er uit de enige optie.

Ik heb enige tijd gedacht dat dit een app zou kunnen zijn die wat moeilijk doet. Het feit dat het steeds frequenter voor lijkt te komen brengt mij tot de gedachte dat dit ook wel eens een hardwareprobleem zou kunnen zijn.

Is dit een bekend fenomeen..? Zou dit een app kunnen zijn die moeilijk doet, of lijkt dit meer op een hardwareprobleem...?

• AllSeeyinEye
Rene2322 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 08:03:
Sinds enige tijd heb ik een vervelend probleem met mijn i9100. Mijn touchscreen werkt dan opeens niet meer.

Met de homebutton kan ik het scherm aanzetten. Met de powerbutton kan ik het scherm aan en uit zetten. Lang de powerbutton ingedrukt geeft de bekende menu-opties (opnieuw opstarten, uitschakelen, etc). Met de touchscreenknop "vorige" kan ik dit menu ook weer laten verdwijnen. Maar verder niets.

Wanneer ik veel geduld heb dan reageert het scherm na lange tijd opeens weer. Meestal is de batterij er uit de enige optie.

Ik heb enige tijd gedacht dat dit een app zou kunnen zijn die wat moeilijk doet. Het feit dat het steeds frequenter voor lijkt te komen brengt mij tot de gedachte dat dit ook wel eens een hardwareprobleem zou kunnen zijn.

Is dit een bekend fenomeen..? Zou dit een app kunnen zijn die moeilijk doet, of lijkt dit meer op een hardwareprobleem...?
Je terugknop werkt, dus lijkt het geen touchscreen probleem. Gokje: je telefoon wordt, met name links bovenin (als je naar de achterkant kijkt dus rechts van de cameralens) warmer.
Ik vermoed dat er een proces of app blijft hangen, waardoor je cpu voor 100% aan de slag gaat met de betreffende app en geen ruimte meer heeft voor de input op het touchscreen.

Loop je apps een kritisch na, of overweeg een factory reset. Daarnaast kan een update naar een recentere versie van je ROM en/of kernel, voor zover van toepassing natuurlijk, ook een verbetering met zich meebrengen.

• Eld0
  • Laatst online: 07-08 09:04
Hey,

Sinds gisteren eindelijk mijn SII ontvangen. Ik was gebruiker van een Lumia 800 sinds release maar toch de overstap gemaakt naar Android, en nog geen sec spijt van gehad maar: Alhoewel alles snel werkt (laden van apps) heb ik lag tijdens het scrollen en dit heb ik overal in apps, in mijn contacten, in de menu's... Iemand ook dit probleem? Ik heb net geupgrade naar de laatste firmware versie via Kies.

• Rene2322
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:15
AllSeeyinEye schreef op donderdag 06 september 2012 @ 09:19:
[...]

Je terugknop werkt, dus lijkt het geen touchscreen probleem. Gokje: je telefoon wordt, met name links bovenin (als je naar de achterkant kijkt dus rechts van de cameralens) warmer.
Ik vermoed dat er een proces of app blijft hangen, waardoor je cpu voor 100% aan de slag gaat met de betreffende app en geen ruimte meer heeft voor de input op het touchscreen.

Loop je apps een kritisch na, of overweeg een factory reset. Daarnaast kan een update naar een recentere versie van je ROM en/of kernel, voor zover van toepassing natuurlijk, ook een verbetering met zich meebrengen.
Bedankt voor de reactie. Telefoon wordt best warm op dergelijke momenten. Heb inmiddels de wereld aan ongebruikte apps verwijderd. Dit even aankijken. Anders idd een factory reset.

Ik draai momenteel een originele android versie (4.0.3). Voel er momenteel niet veel voor om een custom-rom te installeren.

• Stevanov
  • Laatst online: 07-09 10:54
-

[ Voor 100% gewijzigd door Stevanov op 16-02-2015 13:28 ]

• AllSeeyinEye
Stevanov schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:49:
Mijn moeder heeft een GS2 en wil graag van 2.3 naar ICS omdat ze voor haar werk een app nodig heeft die alleen op ICS goed werkt. Met mijn eigen telefoon (xperia s) raak je bij een update alle data op je telefoon (apps fotos muziek etc.) kwijt. Is dit bij samsungs galaxy s 2 ook zo?
De update naar ICS is een no wipe, er zou dus niets verloren hoeven te gaan. Wel is het zo dat de ervaring leert dat het verstandig is een full wipe te doen bij een dusdanig ingrijpende update. Dit houdt in dat je alle instellingen en apps kwijt bent. Foto's, muziek en documenten blijven normaliter gewoon behouden (tenzij je een format over je SD kaart gooit).

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:45:
Ik heb sinds kort dat mijn SGS2 ineens onwijs warm wordt en de batterij er in no-time doorheen jaagt, terwijl hij helemaal geen zware apps draait. Na een restart is dit vaak wel verholpen, maar soms heb ik het niet door en dan is de batterij ineens bijna leeg. :(

Daarnaast is mijn interne geheugen ook een probleem. Ik heb zo'n 200 MB intern geheugen van de 2 GB over en dat betekent dus dat ik er geen apps meer op kan zetten en niets meer kan updaten. Daarnaast wordt mijn interne geheugen om geen aanwijsbare redenen ook steeds voller waardoor ik dus steeds apps moet verwijderen om ruimte te krijgen. Apps overzetten naar m'n SD-kaart werkt dus niet.

Heeft iemand een idee wat ik tegen deze twee probleempjes kan doen?
Iemand een idee? Ik kom er net achter dat m'n mobiel heeft besloten constant op volle toeren te draaien, waardoor ie dus heel warm wordt en binnen een uur m'n mobiel leeg is. Daarnaast laadt ie gewoon niet op als hij aanstaat, omdat hij gewoon teveel energie verbruikt, hiermee vergaat de hele functie van die mobiel een beetje 8)7.

• Li1quid
  • Laatst online: 16:48
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 19:56:
[...]

Iemand een idee? Ik kom er net achter dat m'n mobiel heeft besloten constant op volle toeren te draaien, waardoor ie dus heel warm wordt en binnen een uur m'n mobiel leeg is. Daarnaast laadt ie gewoon niet op als hij aanstaat, omdat hij gewoon teveel energie verbruikt, hiermee vergaat de hele functie van die mobiel een beetje 8)7.
Waarschijnlijk loopt er een app op de achtergrond die je CPU belast. Gebruik BetterBatteryStats eens om te kijken wat het precieze probleem is. Als je het niet kan vinden doe je best een simpele factory reset :)

edit: hierboven ben je al goed geholpen :p

[ Voor 3% gewijzigd door Li1quid op 06-09-2012 20:07 ]

Verwijderd

Li1quid schreef op donderdag 06 september 2012 @ 20:06:
[...]

Waarschijnlijk loopt er een app op de achtergrond die je CPU belast. Gebruik BetterBatteryStats eens om te kijken wat het precieze probleem is. Als je het niet kan vinden doe je best een simpele factory reset :)

edit: hierboven ben je al goed geholpen :p
Ik doe meteen wel een factory reset, want m'n telefoon lijkt echt heel erg in de war te zijn. Hij vreet ook intern geheugen en valt op willekeurige momenten uit. Betekent dit dat alles weg is? Ik heb via Kies wel een backup gemaakt, maar betekent een factory reset dat al mijn apps en instellingen ook weg zijn? Let wel dat ik gewoon helemaal stock draai en m'n mobiel nooit geroot heb oid.

EDIT: Het is al gelukt!

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2012 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:25

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Laatste post verplaatst naar het juiste topic, [Samsung Galaxy SII - I9100] Firmware Topic

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 11:14

Mex

Sinds gister heb ik uit het niets een probleem met m'n geluid. Ik hoor alleen nog maar de telefoon over gaan, al het andere geluid werkt niet meer, dus mp3, youtube, whatsapp notificaties, een normaal telefoongesprek geeft allemaal geen geluid. Een telefoongesprek via Speaker werkt weer wel. Ik gebruikte CM10 nightly en ben terug gegaan naar CM9 en uiteindelijk stock maar dat haalde allemaal niets uit. Het geluid werkt wel via een koptelefoon maar dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn. Ik begin te vrezen dat het een hardware probleem is, maar wilde het hier toch nog even voorleggen. Iemand ooit zoiets meegemaakt?

Verwijderd

Het scherm van m`n Galaxy SII is een tijd terug kapot gegaan (barst, deel touchscreen defect) en nu wil ik deze laten vervangen. Ik heb even rondgekeken en voor de reperatie ben ik zo rond de €150 kwijt (ik ben het niet van plan zelf te gaan proberen), heeft iemand enig idee of de prijzen hiervan nog enigzins dalen? En welke reparatie service (rond Amsterdam of Den Haag) zouden jullie aanraden?

• Albert020
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 15:26:
Het scherm van m`n Galaxy SII is een tijd terug kapot gegaan (barst, deel touchscreen defect) en nu wil ik deze laten vervangen. Ik heb even rondgekeken en voor de reperatie ben ik zo rond de €150 kwijt (ik ben het niet van plan zelf te gaan proberen), heeft iemand enig idee of de prijzen hiervan nog enigzins dalen? En welke reparatie service (rond Amsterdam of Den Haag) zouden jullie aanraden?
Rond Amsterdam zou ik Teleworld aanraden !

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:58
Sinds vandaag ook eigenaar van een s2. Mijn Desire s laten vallen, en vanuit de verzekering (met wat bijbetaling) een s2 gekregen. Erg blij met het toestel, doet alles wat ik wil! alleen wat is touchwiz onzettend lelijk zeg!

• AllSeeyinEye
__xeno__ schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 21:23:
Sinds vandaag ook eigenaar van een s2. Mijn Desire s laten vallen, en vanuit de verzekering (met wat bijbetaling) een s2 gekregen. Erg blij met het toestel, doet alles wat ik wil! alleen wat is touchwiz onzettend lelijk zeg!
Custom ROM. Als je zonder TW wilt, kom je uit bij AOKP / CM9 / CM10 / MIUI.
Overigens ben ik zelf wel gecharmeerd van TW S3

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Door waterschade doet mijn camera het niet meer...

De telefoon heb ik gekocht bij Saturn. Wat kan ik nu het beste doen? Terugbrengen bij Saturn, of naar een Samsung service center gaan? Ik hoop dat ze er niet achter komen dat het waterschade is en ze het onder garantie rekenen.

Ik draai ook een custom rom.. zojuist Triangle Away er op gezet, maar is het ook aan te raden om naar stock rom te gaan?

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:09

gwystyl

Beugeltje dan maar?

AllSeeyinEye schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 22:04:
[...]

Custom ROM. Als je zonder TW wilt, kom je uit bij AOKP / CM9 / CM10 / MIUI.
Overigens ben ik zelf wel gecharmeerd van TW S3
herstel: als je zonder TW wil, installeer je gewoon een andere launcher vanuit de market zoals Apex, Nova, LauncherPro, Go Launcher of nog een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
gwystyl schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 23:58:
[...]

herstel: als je zonder TW wil, installeer je gewoon een andere launcher vanuit de market zoals Apex, Nova, LauncherPro, Go Launcher of nog een andere.
Nope, fout. TW is de Samsung skin. Die zit door het hele OS. Met jouw optie vervang je alleen TW launcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
:(:(:(:( Mijn telefoon laadt niet meer op. Na waterschade leek de telefoon weer te werken, maar zodra ik ging opladen zag ik dat het % minder werd ipv meer. Ook rebootte de telefoon zichzelf. Dan stond de batterij meter op 100% en dan weer op 1%.

Nu doet ie helemaal niks :( Is het beter om naar een service center te gaan of door Saturn(waar ik gekocht heb) de telefoon op te laten sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
RekZ schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:40:
:(:(:(:( Mijn telefoon laadt niet meer op. Na waterschade leek de telefoon weer te werken, maar zodra ik ging opladen zag ik dat het % minder werd ipv meer. Ook rebootte de telefoon zichzelf. Dan stond de batterij meter op 100% en dan weer op 1%.

Nu doet ie helemaal niks :( Is het beter om naar een service center te gaan of door Saturn(waar ik gekocht heb) de telefoon op te laten sturen?
Je hebt een factuur van Saturn, zou hem dus gewoon daar naar toe brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:58
gwystyl schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 23:58:
[...]

Thx, jep. Heb inmiddels apex geinstalleerd met jelly bean icons. Ziet er veel beter uit, op het pulldown menu na ;) Maar erg fijn toestel, werkt veel fijner dan mijn htc desire s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Hier even een bluetooth probleempje. In mijn auto heb ik onlangs een Parrot MKI9100 laten inbouwen. Werkt helemaal top icm de S2. Bellen met voice-recognition en muziek over bluetooth streamen werkt gewoon zoals het hoort.
Toch zit er een vervelend probleem aan dit systeem. Ter info, de Parrot heeft een eigen versterker en mute de radio als er bijv. een telefoongesprek is of wanneer er vanaf een usb-stick iets wordt afgespeeld.
Het idee hierachter is natuurlijk goed want als je een telefoontje krijgt moet de radio gemute worden. Maar wanneer je ook je navigatie op je telefoon draait dan wordt het erg vervelend. Het is nl. een 100% mute en het duurt enkele tellen voordat de muziek weer gaat spelen.
Bij elke "alert" van de telefoon (navigatie aanwijzing, sms, whatsapp, etc.) valt de muziek dus enkele tellen volledig weg.

Is het op één of andere manier mogelijk om aan te geven dat bepaalde alerts, specifiek van Navigon, geen signaal over bluetooth mogen sturen en hun audio dus gewoon over de telefoonspeaker sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:09

13art

Moderator Mobile
Heb zo'n zelfde soort probleem met mijn carkit. Nog geen oplossing voor kunnen vinden, behalve dan het A2DP gedeelte van bluetooth uit te schakelen bij je bluetooth instellingen op je telefoon. Carkit gedeelte werkt dan nog wel gewoon.

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 16-09-2012 21:50 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Ahh stom dat ik daar niet aan heb gedacht. Het is niet optimaal maar wel een werkbare oplossing denk ik. Mooiste zou zijn als er ergens een config-file is of een app waarin je per applicatie of type alert kunt aangeven welke audio-output er moet worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Polster schreef op zondag 16 september 2012 @ 21:28:
Hier even een bluetooth probleempje. In mijn auto heb ik onlangs een Parrot MKI9100 laten inbouwen. Werkt helemaal top icm de S2. Bellen met voice-recognition en muziek over bluetooth streamen werkt gewoon zoals het hoort.
Toch zit er een vervelend probleem aan dit systeem. Ter info, de Parrot heeft een eigen versterker en mute de radio als er bijv. een telefoongesprek is of wanneer er vanaf een usb-stick iets wordt afgespeeld.
Het idee hierachter is natuurlijk goed want als je een telefoontje krijgt moet de radio gemute worden. Maar wanneer je ook je navigatie op je telefoon draait dan wordt het erg vervelend. Het is nl. een 100% mute en het duurt enkele tellen voordat de muziek weer gaat spelen.
Bij elke "alert" van de telefoon (navigatie aanwijzing, sms, whatsapp, etc.) valt de muziek dus enkele tellen volledig weg.

Is het op één of andere manier mogelijk om aan te geven dat bepaalde alerts, specifiek van Navigon, geen signaal over bluetooth mogen sturen en hun audio dus gewoon over de telefoonspeaker sturen?
Ik zet daarom altijd het geluid in de navigatie-apps uit, dan gaat hij er ook niet tussendoor kletsen. Er bestaan volgens mij wel programmaatjes waarbij je kan instellen welke output per programma gebruikt moet worden, maar ik weet zo niet welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
Ik heb een vraag over e-mail melding.

Voordat ik mijn telefoon opnieuw installeerde kreeg ik als ik e-mails ontvangde een cijfer op het e-mail pictogram. Als ik dan twee e-mails ontvangde stond het cijfer 2 op het e-mail pictogram.

Nu ik mijn telefoon opnieuw geïnstalleerd heb, heb ik dit niet meer.

Wie weet hoe ik dat kan instellen zodat ik dat weer terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

goldvinger schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:09:
Ik heb een vraag over e-mail melding.

Voordat ik mijn telefoon opnieuw installeerde kreeg ik als ik e-mails ontvangde een cijfer op het e-mail pictogram. Als ik dan twee e-mails ontvangde stond het cijfer 2 op het e-mail pictogram.

Nu ik mijn telefoon opnieuw geïnstalleerd heb, heb ik dit niet meer.

Wie weet hoe ik dat kan instellen zodat ik dat weer terug krijg?
Heb je nu toevallig een nieuwere android-versie? Ik weet dat 2.2 het ondersteunde, maar 2.3 volgens mij al niet meer, en 4.0 zeker niet. Verder moet je launcher het ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:50

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik heb cyanogenmod 9 en die ondersteund het gewoon (4.04 dus).

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
TTLCrazy schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:14:
Er zit nu versie 4.0.3 op.
Voor mijn herinstallatie zat deze versie er ook op.
Toen kreeg ik wel een getal op het e-mail pictogram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
goldvinger schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:40:
Voor mijn herinstallatie zat deze versie er ook op.
Toen kreeg ik wel een getal op het e-mail pictogram.
Zelfde launcher, zelfde settings, allemaal hetzelfde? Dan moet het uiteraard gewoon (weer) werken.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
Brad Pitt schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:45:
[...]

Zelfde launcher, zelfde settings, allemaal hetzelfde? Dan moet het uiteraard gewoon (weer) werken.
Precies,
Ik heb de telefoon alleen teruggebracht naar zijn fabrieksinstellingen.
Ik denk dat ik ergens een vinkje moet zetten. Maar waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

TTLCrazy schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:14:
vaag? lag het dan aan de launcher? Ik had het vroeger (toen ik de SGS II net had, of misschien daarvoor met mijn Spica) wel met LauncherPro, maar later niet meer. Toen had het iets te maken met een versie. Ik dacht de android-versie, maar dat zal dan wel aan LauncherPro of Go Launcher gelegen hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Apex pro kan het, TW launcher heeft het ook standaard.

• Albert020
  • Nu online
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:31:
Apex pro kan het, TW launcher heeft het ook standaard.
Voordeel dan Apex pro is dat het minder geheugen gebruikt, soepeler werkt en mooier is ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 22-09-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Apart. Als ik mijn SII uit zijn slaap haal met de Home toets (midden onder) dan duurt dat een seconde of 4, doe ik dat met de rechtse knop dan ontwaakt hij bijna direct (1 seconde).

Komt dit jullie bekend voor?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:25
wvexeltweakers schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:27:
Apart. Als ik mijn SII uit zijn slaap haal met de Home toets (midden onder) dan duurt dat een seconde of 4, doe ik dat met de rechtse knop dan ontwaakt hij bijna direct (1 seconde).

Komt dit jullie bekend voor?
Ja, volgens mij is dat een "feature", omdat hij wacht of je in de tussentijd niet nog een paar keer op home drukt om de Voice functie te benaderen. Zo'n beetje de eerste aanpassing die de custom rom community deed was dit eruit halen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Is er hier toevallig iemand van Belgie met een Base (KPN) kaartje? Ik zou willen weten of Base fast dormacy ondersteund of niet heb namenlijk gelezen dat indien de provider dit niet ondersteund het batterij kan besparen wanneer de gebruiker het zelf uitzet. Kan overegins nergens info vinden of Base dit al dan niet ondersteund :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

ph4ge schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:33:
[...]

Ja, volgens mij is dat een "feature", omdat hij wacht of je in de tussentijd niet nog een paar keer op home drukt om de Voice functie te benaderen. Zo'n beetje de eerste aanpassing die de custom rom community deed was dit eruit halen.
Is wat voor te zeggen. Dat krijg je met weinig knoppen die meerdere functies hebben.
Weer wat geleerd! _/-\o_

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellydaddy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-12-2022
UPDATE!
4.0.4 is daar! helaas nog geen 4.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Wow... cold day in hell today :P

Zelfs OTA.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
"Verbeterde stabiliteit". Ik ben sceptisch, maar hoop dat Samsung me positief verrast.

Eerste niet-positieve verrassing: update mislukt, gebruik Kies (doei) of ga naar een service center (doei).

[ Voor 39% gewijzigd door Framoes op 25-09-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
WTF een OTA update op mijn S2! Niet verwacht dat ooit nog mee te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Polster schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:47:
WTF een OTA update op mijn S2! Niet verwacht dat ooit nog mee te maken :P
Juich niet te vroeg. Of doet de update het bij jou wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellydaddy
Update hier gelukt!

Tot nu toe ondervonden:
-Kleine layout veranderingen (lettertype iets groter?)
-Er is een lettertype toegevoegd: Rosemary
-Battery percentage kan ik notificatie-balk(!)
-Na ingeven patroon bij schermbeveiliging kun je een pin instellen voor als je het patroon bent vergeten.

Voelt goed aan voor zover ik het in die paar minuten heb kunnen testen.
Ben heel benieuwd naar de batterijduur en ook naar de nu-app (of die zonder batterydrain draait).

edit:
-nu-app lijkt het nu eindelijk goed te doen.
-de contacten tab is terug bij telefoon
-in de samsung apps zijn icoontjes bij de tekst toegevoegd in de menu's
-google maps is nog steeds aanwezig (maakt lange neus naar iOs) >:) :+

[ Voor 19% gewijzigd door jellydaddy op 25-09-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( In verband met waterschade wordt mijn SII ongerepareerd teruggestuurd van Samsung :( . De telefoon werkt wel, alleen de camera is kapot en het opladen werkt niet meer.

Weet iemand hier een adresje om hem voor een schappelijke prijs te laten repareren? Ik reis regelmatig in de driehoek Amsterdam, Utrecht, Rotterdam. Dus als iemand ergens een winkel/particulier weet die hem kan maken hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik kreeg net ook een OTA berichtje dat er een update beschikbaar is.
Ik heb hier een changelog gevonden voor degene die geinteresseerd zijn: https://docs.google.com/document/pub?id=1SQOarUeVBiqEpJwst8l1eboZTXIxXgvHvfLajMz_P5E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Framoes schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:50:
[...]

Juich niet te vroeg. Of doet de update het bij jou wel?
Nog niet gedownload. Doe ik vanavond als ik thuis ben.

Is het overigens echt 4.04?

[ Voor 6% gewijzigd door Polster op 25-09-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellydaddy
Polster schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:59:
[...]
Is het overigens echt 4.04?
Yep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik hoop dat deze een stuk stabieler is met Wifi en reboots tot het verleden horen.

Zijn de nare TW trekjes weg? Zoals het gaten laten vallen in de appdrawer?
Is de dialer weer gefixed zodat je naar contactpersonen kan scrollen in de bovenste balk van de app?

[ Voor 6% gewijzigd door Señor Sjon op 25-09-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkoman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-09 20:18
Ik heb de OTA naar 4.0.4 ook binnen gekregen, alleen zodra hij opnieuw opstart en probeert de installeren stopt hij na paar seconde start weer op en krijg ik een melding dat de update niet kan voltooien?

Ik zit gewoon op de officiële 4.0.3 firmware? Wat doe ik verkeerd? Accu is vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:21
Bokkoman schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:06:
Ik heb de OTA naar 4.0.4 ook binnen gekregen, alleen zodra hij opnieuw opstart en probeert de installeren stopt hij na paar seconde start weer op en krijg ik een melding dat de update niet kan voltooien?

Ik zit gewoon op de officiële 4.0.3 firmware? Wat doe ik verkeerd? Accu is vol.
Idem hier via OTA.

Iets gaat er niet goed met updaten.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellydaddy
Wicked-Game schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:09:
[...]

Idem hier via OTA.

Iets gaat er niet goed met updaten.
Wellicht ooit aangevinkt "alleen downloaden via wifi" en nu niet op wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:21
jellydaddy schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:11:
[...]

Wellicht ooit aangevinkt "alleen downloaden via wifi" en nu niet op wifi?
Nope maakt niet uit.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:56:
:( In verband met waterschade wordt mijn SII ongerepareerd teruggestuurd van Samsung :( . De telefoon werkt wel, alleen de camera is kapot en het opladen werkt niet meer.

Weet iemand hier een adresje om hem voor een schappelijke prijs te laten repareren? Ik reis regelmatig in de driehoek Amsterdam, Utrecht, Rotterdam. Dus als iemand ergens een winkel/particulier weet die hem kan maken hoor ik het graag.
Ik kan alleen Larsa Telecom afraden. Die hebben de telefoon van m'n vriendin bij het vervangen van een onderdeel op andere plekken gesloopt. Ze lieten ons uiteindelijk 1,5 maand wachten en toen kregen we een telefoon terug met kapotte volumeknoppen, een scherm dat er niet goed in zit en een speaker die soms extreem kraakt.

De website ziet er netjes uit, maar de service is waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:12
Bij mij download hij hem, installeren > ja > opnieuw opstarten > Kan installatie niet voltooien.
Probeer het dmv aansluiten op pc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Framoes schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:16:
[...]

Ik kan alleen Larsa Telecom afraden. Die hebben de telefoon van m'n vriendin bij het vervangen van een onderdeel op andere plekken gesloopt. Ze lieten ons uiteindelijk 1,5 maand wachten en toen kregen we een telefoon terug met kapotte volumeknoppen, een scherm dat er niet goed in zit en een speaker die soms extreem kraakt.

De website ziet er netjes uit, maar de service is waardeloos.
Ok thanks, die valt dus af. Als iemand anders nog tips heeft hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Bij mij doet ie het wel op de open Wifi van de buren van ons kantoor. :P

Hij is nog druk doende met apps installeren/updaten.

En hij is klaar
Android 4.0.4
Code: GT-I9100LKAXEN
PDA: I9100XWLPW
Phone: I9100XXLQ6

Dialer is gefixed! Jee
Appdrawer is nog steeds een gatenkaas :(

[ Voor 38% gewijzigd door Señor Sjon op 25-09-2012 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm ik krijg een melding dat er een software update is, om er vervolgens naar toe te gaan en dan weer een melding te krijgen dat er geen update is...
Altijd leuk dat Samsung :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Er is via OTA ineens geen update meer beschikbaar en Kies ziet ook niks. Zit nog steeds op 4.0.3.

Samsung, waarom kunnen jullie dit nooit eens goed regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Heb ik voor de verandering eens mazzel gehad hiermee? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4.0.4 update ook net gekregen.
Wel jammer dat ze weer het patroon scherm veranderd hebben. Vond het net mooi met alleen de losse puntjes zonder rondje eromheen
Voor de rest zie ik geen evranderingen
Senor Sjon schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:06:
Ik hoop dat deze een stuk stabieler is met Wifi en reboots tot het verleden horen.

Zijn de nare TW trekjes weg? Zoals het gaten laten vallen in de appdrawer?
Is de dialer weer gefixed zodat je naar contactpersonen kan scrollen in de bovenste balk van de app?
JA!

Je kunt weer lekker op telefoon tikken en naar contactpersonen gaan!
Het scherm dimt wel even en komt dan terug.
Als je op telefoon tiks staat er toetsen, logbestanden, favorieten en contactpersonen
Druk je op contacten staat er: telefoon, groepen, contacten, favorieten

Het lijkt alsof hij gewoon wisselt van app, maar het is er weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:22:
Mmm ik krijg een melding dat er een software update is, om er vervolgens naar toe te gaan en dan weer een melding te krijgen dat er geen update is...
Hier ook geen update beschikbaar, ook niet via OTA

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files5/140258/tZnxfqKpw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajslag
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:22:
Hier ook melding van OTA update, 2x geprobeerd > geen resultaat. Kies aangesloten en zegt dat er geen update is. Toestel zegt nog steeds 4.0.3. Zie screenshot voor Kies melding.Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/8588823/25-9-2012%2013-36-17.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Voordat ik update. Kan iemand bevestigen of de local search nog werkt?
The upgrade is said to fix some minor issues with the software. It is also supposed to make the TouchWiz UI run smoother, improve the notification dropdown, improve the lock ring circle animation, create a contacts link button on the dialer, remove local search, improve browser notification, improve camera and video playback, and add battery percentage to the display setting.
Read more at http://www.christianpost....9350/#bYfb8XitHOUYso4Q.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
En voordat ik update, als het niet lukt (zoals ik hier bij sommigen lees) werkt de telefoon wel?
Moet vanaf morgen drie dagen voor m'n werk naar Parijs (Autosalon) en daar moet de telefoon wel gewoon werken natuurlijk.

Dan update ik hem wel in het weekend als ik weer thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

adinsx schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:45:

Dan update ik hem wel in het weekend als ik weer thuis ben.
Dat lijkt me sowieso verstandig. Er zijn nou geen killing features die je op de autosalon nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
Ik snap de update ook niet zo goed, de SGS2 krijgt ook Jelly Bean dus waarom eerste nog ICS 4.0.4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
Daarom :P
Don't kill something that works.

Vanavond die melding dus maar weer even uitstellen. :)
Beter dan een camera, wifi, mail, etc die niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Wat is local search? Als ik in Apex de 'google' balk gebruik dan vindt ie sowieso contactpersonen en apps actief. Bestanden zo te zien niet.

Als je battery circle gebruikt is de nieuwe percentage aanduiding nou niet echt een nuttige toevoeging. Het is een percentage naast het batterij icoon i.p.v. erop. Ook blijft het batterij icoontje altijd staan en is het lettertype redelijk donkergrijs, dus slecht zichtbaar. Heeft nog een paar tweaks nodig...

Verwacht JB niet voor het einde van het jaar. Ik hoop dat de snelheid van wifi verbinden, soms onverklaarbare drain en de 3-4x/week reboots voorbij zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Señor Sjon op 25-09-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Senor Sjon schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:53:
Wat is local search? Als ik in Apex de 'google' balk gebruik dan vindt ie sowieso contactpersonen en apps actief. Bestanden zo te zien niet.
Bedankt dan werkt het prima.

http://news.cnet.com/8301...h-after-stability-update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes

Als je battery circle gebruikt is de nieuwe percentage aanduiding nou niet echt een nuttige toevoeging. Het is een percentage naast het batterij icoon i.p.v. erop. Ook blijft het batterij icoontje altijd staan en is het lettertype redelijk donkergrijs, dus slecht zichtbaar. Heeft nog een paar tweaks nodig...
Local search is een van de pantenten van die idiote rechtszaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwacht JB niet voor het einde van het jaar. Ik hoop dat de snelheid van wifi verbinden, soms onverklaarbare drain en de 3-4x/week reboots voorbij zijn.
Waar stel je dat in?
Ik zie nog gewoon het normale batterij icoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellydaddy
Waar stel je dat in?
Ik zie nog gewoon het normale batterij icoon?
systeemmenu-display-vinkje bij batterijpercentage weergeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Holy .... een ochtendje geen browser en dan plots 2 pagina's moeten lezen die vol staan met mensen die dolgelukkig zijn met een update... naar 4.0.4.... Hello? Wake up? Die update is nu op z'n minst al 2 maanden beschikbaar!! En alle veranderingen/verbeteringen zijn dan ook al uitgebreid in dit topic besproken!

Pagina: 1 ... 11 ... 21 Laatste

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op, Het Grote Galaxy S II ICS update topic

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

[Samsung Galaxy SII - I9100] Firmware Topic

Discussie over het scherm van de S2 mag hier: [Samsung Galaxy SII] Schermdiscussie

Discussie over de batterijduur van de S2 mag
hier: [Samsung Galaxy SII] Batterijduur

Discussie over rebootproblemen mag hier: [Galaxy SII] 2.3.5 & 2.3.6 problemen met spontane reboots

Problemen met KIES horen in horen hier: Het Samsung KIES topic