Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Hmz, kreeg gistermiddag op me vodafone SGS2 een melding dat er een software update was van android.. ongeveer 50 mb, maar wat het was.... na de update zie ik niet echt veranderingen en het is nog steeds 4.0.3.

Iemand enig idee waar die update van was?

/edit:

verkeerde topic.. my bad..

[ Voor 7% gewijzigd door BLACKfm op 01-08-2012 06:21 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sind 2 dagen krijg ik ineens meldingen in de berichtenbalk dat ik een Iphone heb gewonnen en word dan naar een dubieuze site gestuurd.
Avg antivirus vind niks.
Heb een paar weken terug fabrieksreset gedaan en er nog maar weinig apps op staan.
Ben ze er nu 1 voor 1 af aan het gooien en wacht dan tot ik weer wat gewonnen heb.
Als ik de app eraf gegooid heb waarin deze malware is verstopt houden die stomme berichten dan ook op of gaat dat vrolijk verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:18
Gebruik airpush detector eens, kun je mee zien welke app het is

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Mijn zus heeft een Galaxy SII en sinds kort krijgt ze bij het openen van de galerij de melding dat er onvoldoende geheugen zou zijn. Ze heeft er slechts een paar filmpjes en video's op staan en ook niet zo heel veel applicaties. Het kan dus niet zijn dat hij daadwerkelijk vol staat. Toch blijft die medling maar komen (ze heeft overigens geen externe SD-kaart erin). Ik lees op internet dat dit een veelvookomend probleem is, maar ik lees nergens een oplossing (anders dan mensen die random roepen dat het apparaat geformatteerd moet worden or geretourneerd).

Iemand die de oplossing wel weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Wie kan mij helpen met mijn SII?
Ik heb een volledig standaard en unbranded SII en ik zit enorm te klooien met mijn agenda synch...
Eerst wilde het volledig neit (via KIES) en bleef hij hangen op 40%.
Na een aantal instellingen (god mag weten welke) synchoniseerde hij ineens wel en stond ALLES sinds 2005 erin...
Dit vond ik wat teveel van het goede en heb de agenda in mijn telefoon leeggehaald en probeerde opnieuw te synchen wat weer neit helemaal lukte.
Uiteindelijk wel (ook nu weer geen flauw idee waardoor) maar vervolgens haalde hij mijn volledige aoutlook agenda leeg...
Ik werk met een laptop van de zaak waarbij ik alleen de agenda wil synchen (dus geen account aanmaken oid... puur outlook agenda synch) maar ik krijg het niet aan de praat en kan nergens instellen wat hij als master moet zien of wat hij moet doen bij conflicten ofzo...
Wie kan me helpen (of weet een andere magische app die wel werkt wellicht?)

TNX!!!

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:24

13art

Moderator Mobile
Volgens mij kan je de sync instellingen in outlook/gmail instellen. Maar durft dit niet met 100% zekerheid te zeggen. Heb ook geen idee of je überhaupt kan instellen vanaf welk moment er gesynchroniseerd moet worden. Ik vermoed dat gewoon je hele agenda gesynchroniseerd wordt. Wil je dit niet moet je die afspraken uit outlook halen.
Oscar Mopperkont schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 20:46:
Mijn zus heeft een Galaxy SII en sinds kort krijgt ze bij het openen van de galerij de melding dat er onvoldoende geheugen zou zijn. Ze heeft er slechts een paar filmpjes en video's op staan en ook niet zo heel veel applicaties. Het kan dus niet zijn dat hij daadwerkelijk vol staat. Toch blijft die medling maar komen (ze heeft overigens geen externe SD-kaart erin). Ik lees op internet dat dit een veelvookomend probleem is, maar ik lees nergens een oplossing (anders dan mensen die random roepen dat het apparaat geformatteerd moet worden or geretourneerd).

Iemand die de oplossing wel weet?
Geheugen kan je ook daadwerkelijk controleren he bij Menu -> Instellingen -> Opslagruimte
Je zal zien dat je daar 2 soorten opslag hebt die beide interne opslag heten. Het kan zomaar zijn dat zij de foto's en filmpjes op de eerste (en ook de kleinste) opslaat en dat daar het geheugen dus wel vol is. Zorgen dat de foto's dus ergens anders worden opgeslagen.

[ Voor 61% gewijzigd door 13art op 07-08-2012 15:32 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Maar hoe verplaats je dan de foto's als je de applicatie niet in kunt komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Applicatie niet in kan komen? Je kan toch gewoon de camera app starten?
Heb je al gekeken of het geheugen inderdaad helemaal vol staat of dat je het probleem ergens anders moet zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

De camera app deed het dus niet en ook de galerij niet. Heb nu via de file browser ontdekt dat mijn zus heel wat meer foto's en video's had dan ze eerst zei. Inmiddels paar filmpjes gewist en alles werkt weer. Meteen ook even 16Gb geheugenkaart besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ok had niet begrepen dat de apps helemaal niet meer wilde opstarten.
Nou ja, hoe dan ook is het probleem nu opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 18:30
DRuw schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:20:
Wie kan mij helpen met mijn SII?
Ik heb een volledig standaard en unbranded SII en ik zit enorm te klooien met mijn agenda synch...
Eerst wilde het volledig neit (via KIES) en bleef hij hangen op 40%.
Na een aantal instellingen (god mag weten welke) synchoniseerde hij ineens wel en stond ALLES sinds 2005 erin...
Dit vond ik wat teveel van het goede en heb de agenda in mijn telefoon leeggehaald en probeerde opnieuw te synchen wat weer neit helemaal lukte.
Uiteindelijk wel (ook nu weer geen flauw idee waardoor) maar vervolgens haalde hij mijn volledige aoutlook agenda leeg...
Ik werk met een laptop van de zaak waarbij ik alleen de agenda wil synchen (dus geen account aanmaken oid... puur outlook agenda synch) maar ik krijg het niet aan de praat en kan nergens instellen wat hij als master moet zien of wat hij moet doen bij conflicten ofzo...

TNX!!!
Als je een exchange account hebt is het misschien toch makkelijker om dit account toe te voegen aan je telefoon. Je kunt hierna wel aangeven dat je alleen de agenda wilt synchroniseren.
Als je dit niet wilt of niet kan zou ik stap voor stap even de instellingen doorlopen in KIES, daar kun je waarschijnlijk wel aangeven wat en hoe je het naar je telefoon ( en weer terug ) wilt synchroniseren.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:42
Wat gaat ie toch lang mee in de 2G stand. Al 23 uur en nog 11% over. Met de 3G stand kom ik nog niet eens thuis met een werkende telefoon en dan haal ik hem ook nog eens pas ´s morgens uit de lader. Dat ze daar nou eens wat aan doen.......

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

SgtElPotato schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:09:
[...]

Als je een exchange account hebt is het misschien toch makkelijker om dit account toe te voegen aan je telefoon. Je kunt hierna wel aangeven dat je alleen de agenda wilt synchroniseren.
Als je dit niet wilt of niet kan zou ik stap voor stap even de instellingen doorlopen in KIES, daar kun je waarschijnlijk wel aangeven wat en hoe je het naar je telefoon ( en weer terug ) wilt synchroniseren.
Exchange account kan ik inderdaad nog even proberen door mijn instellingen in outlook te copieeren wellicht. Ga ik even naar kijken morgen.
Die stap voor stap instellingen snap ik niet helemaal want ik heb dus nergens instellingen van synchroniseren kunnen vinden uberhaubt...
Enig idee hoe ik daar dan kom (ik zie nergens een menuoptie ofzo heirvoor...?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
aveenhuysen schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:23:
Wat gaat ie toch lang mee in de 2G stand. Al 23 uur en nog 11% over. Met de 3G stand kom ik nog niet eens thuis met een werkende telefoon en dan haal ik hem ook nog eens pas ´s morgens uit de lader. Dat ze daar nou eens wat aan doen.......
Zou ik toch eens naar een Custom Rom kijken ( als je daar zin in hebt ).
Ik haal met gemak 24 uur met 3G, en ik kan niet zeggen dat ik hem weinig gebruik!
DRuw schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:30:
[...]

Exchange account kan ik inderdaad nog even proberen door mijn instellingen in outlook te copieeren wellicht. Ga ik even naar kijken morgen.
Die stap voor stap instellingen snap ik niet helemaal want ik heb dus nergens instellingen van synchroniseren kunnen vinden uberhaubt...
Enig idee hoe ik daar dan kom (ik zie nergens een menuoptie ofzo heirvoor...?)
Ik heb zelf geen ervaring met KIES ( ben ik als ik dat af en toe zo lees wel blij om ) dus daar kan ik je niet verder mee helpen. Als het niet lukt om het in te stellen op je telefoon, wellicht even overleggen met de systeembeheerder van het bedrijf of dit mogelijk is.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:42
[quote]SgtElPotato schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:57:
[...]

Ik haal met gemak 24 uur met 3G, en ik kan niet zeggen dat ik hem weinig gebruik!

[...]

Welke bijvoorbeeld?

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
aveenhuysen schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:59:
[quote]SgtElPotato schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:57:
[...]

[...]

Welke bijvoorbeeld?
Gebruik zelf Wanamlite. Als je nog nooit iets met CR's gedaan hebt zou ik eens het topic hier op GoT lezen, zodat je te weten komt hoe het werkt en wat er bij komt kijken.
Op XDA zijn er heel veel roms aanwezig. Welke rom wat voor jou is ( qua uiterlijk en tweaks etc. ) moet je toch echt zelf proberen.

Als je over CR's wilt praten kun je dat ook beter in het topic doen wat ik hier boven aangaf op GoT.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

n00bs

Het is weer Zomer!

SgtElPotato schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:57:
[...]

[...]

Ik heb zelf geen ervaring met KIES ( ben ik als ik dat af en toe zo lees wel blij om ) dus daar kan ik je niet verder mee helpen. Als het niet lukt om het in te stellen op je telefoon, wellicht even overleggen met de systeembeheerder van het bedrijf of dit mogelijk is.
Accu is toch echt het meest afhankelijk van je scherm... als ik mn telefoon echt veel gebruik en display staat rond de 6 uur aan, dan houdt het echt op. Andere ROM gaat dan echt niet helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29
@schermtijd

In mijn vakantie raak ik mijn toestel niet veel aan:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xLxQU1hQhOahISsKo98PHvUZ/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/emC3gL1aXddd08lazABEsMwA/full.png

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 20:20
Heeft trouwens niemand last van chroom bij de witte versie dat afbladert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:37

knakworst

Get more sats!

DRuw schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:20:

TNX!!!
Wellicht is dit een handig programmaatje voor jou?
http://support.google.com...wer.py?hl=en&answer=89955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, ik zal de 100ste wel zijn maar ik kan echt niet zo snel mijn vraag of antwoord terug vinden.

Als ik gebeld wordt staat er bij de ene persoon +31 voor het nummer en bij de ander niet. Daardoor wordt dus niet bij iedereen de naam weergegeven tenzij ik het nummer weer aanpas. Maar als ik het nummer op 06 zet wordt de naam weer niet weergegeven als ik in het buitenland ben. Is de enige optie om ieder nummer er twee keer in te zetten? (1x+31 en 1x06) Of zijn er meer elegante oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil overstappen van een N8 naar een S2; ik maak momenteel veel gebruik van voice dial in de auto:
- op knop van carkit drukken
- wachten op een soort piep
- naam inspreken en klaar.
Werkt dit ook op de S2? Voor mij erg belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Dat is toch een functie van je carkit, en niet van de telefoon zelf?
Dus dat zal met de S2 ook gewoon werken.
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:34:
Tsja, ik zal de 100ste wel zijn maar ik kan echt niet zo snel mijn vraag of antwoord terug vinden.

Als ik gebeld wordt staat er bij de ene persoon +31 voor het nummer en bij de ander niet. Daardoor wordt dus niet bij iedereen de naam weergegeven tenzij ik het nummer weer aanpas. Maar als ik het nummer op 06 zet wordt de naam weer niet weergegeven als ik in het buitenland ben. Is de enige optie om ieder nummer er twee keer in te zetten? (1x+31 en 1x06) Of zijn er meer elegante oplossingen?
Dat is vreemd. Ik heb voor al mijn nummers +31 staan en altijd wordt de naam weer gegeven als er iemand belt. Dat de naam in het buitenland niet wordt weergegeven als er niet +31 voor staat kan ik me voorstellen. Maar in Nederland, als je overal +31 voor hebt staan zal de naam altijd moeten worden weergegeven volgens mij.

[ Voor 81% gewijzigd door 13art op 09-08-2012 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 08:35:
ik wil overstappen van een N8 naar een S2; ik maak momenteel veel gebruik van voice dial in de auto:
- op knop van carkit drukken
- wachten op een soort piep
- naam inspreken en klaar.
Werkt dit ook op de S2? Voor mij erg belangrijk
Hangt van je auto/carkit af.
Het zit bij mij in mijn mazda en ik zet dus ook de telefoonnummers in het geheugen van "mijn auto".
Over het algemeen zou het prima moeten werken als het met je vorige telefoon gewerkt heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Nokia CK-7W. Ik heb geen telefoonnummers in het geheugen gezet. Nooit iets hoeven in te stellen buiten het pairen om. Ik spreek de naam; telefoon herhaald de naam en belt.

Ik ben geheel een leek op Android gebied omdat ik altijd een Nokia heb gehad.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2012 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Is het een geintegreeder carkit of een parrot?
Een parrot neemt bijvoorbeeld (afhankelijk van het type) je telefoonboek en spraakherkennign over.
Ook renault en bepaalde radiomerken gebruiken de parrot hardware.
Weet je wat jij hebt in je auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Nokia CK-7W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw

DRuw

Sorry, even overheen gelezen.. Gezien het echt een nokia karkit is twijfel ik er een beetje aan maar in feite zou het moeten werken.
Heb je geen kennis.collega ofzo dat je het mijn android telefoon kunt proberen?
Zodra die werkt werkt de SII voor 99% zeker ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het misschien wel rondvragen op mijn werk.
Maar is er niemand die een CK-7W heeft icm een S2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:34:
[Samsung Galaxy SII - I9100] Ervaringentopic (deel 7)

Daar staat hetzelfde probleem tussen. Met dank aan de zoekfunctie

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:18
Chris,

Ik heb dezelfde combinatie en: Wat jij wil werkt niet.. Dat komt omdat de Galaxy S2 geen Nederlandse Spraak ondersteund (dus ook geen Nederlandse klanken)..

Kortom: De functie werkt, maar wel in het Engels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Sahi_NL schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:52:
Chris,

Ik heb dezelfde combinatie en: Wat jij wil werkt niet.. Dat komt omdat de Galaxy S2 geen Nederlandse Spraak ondersteund (dus ook geen Nederlandse klanken)..

Kortom: De functie werkt, maar wel in het Engels!
Bij mijn Parrot MKi9200 werkt het wel. Twee keer op 'bellen' drukken op de carkit is namelijk de functie: bel persoon. De carkit ondersteunt ook Nederlands, dat maakt het waarschijnlijk wat makkelijker. Naamherkenning gaat iig prima. Ik verwacht dat het ook met een engelstalige carkit wel gaat, maar het makkelijkst is om dat even te testen met een willekeurige Android-telefoon (liefst wel met ICS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan misschien aan een Parrot CK3100 komen; iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:26:
Kan misschien aan een Parrot CK3100 komen; iemand daar ervaring mee?
Mijn schoonmoeder heeft hem. Ik heb hem voor haar geprobeerd toen ze hem net had door mijn en later haar telefoon te koppelen. Werking is praktisch hetzelfde als de MKi9200, alleen zitten de knoppen hier vast aan het (kleine) display. Als je die alleen gebruikt om namen op te zoeken is het prima.
De opvolger is de MKi9100 volgens mij. Die heeft dan wel de knopjes los maar ook een vrij klein display. Mijn display is groter maar dat heeft imo weinig toegevoegde waarde. Er wordt albuminfo op weergegeven als je MP3's speelt vanaf USB of ipod, en je kan iets meer zien als je door lijstjes bladert.

Ik zie dat de CK3100 nieuw net geen €100 kost. Ik zou dan voor €20 meer de MKi9100 nemen denk ik, maar tweedehands voor een leuk bedrag is de CK3100 wel een optie

Pairen met de SGS2 gaat erg makkelijk en ook de geluidskwaliteit is prima.

[ Voor 8% gewijzigd door gwystyl op 09-08-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Sinds kort merk ik dat ik een enorme ruis heb bij het opnemen van video met de S2. Ik denk sinds dat ICS erop staat. zoveel video neem ik niet op dus ik heb bijna geen vergelijkingsmateriaal van vroeger.
Als ik video opneem in een stille ruimte hoor je ook wat ruis, maar het is niet om aan te horen met hoog volume.

Voorbeeldje van gisteren op het strand met luide muziek. ( let niet op de stand van het beeld enzo, testje )

Wat kan ik hieraan doen? zou het hardwarematig zijn? Of is het microfoontje bijna overleden? Mensen waarmee ik bel verstaan me prima zeggen ze.

[YouTube: http://youtu.be/o49WAef89eM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Dit is een typisch voorbeeld van vervorming door een te hoog geluidsniveau. 8)7 Je S2 doet het prima inclusief de microfoon. O-)

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Eergisteren mijn S2 laten vallen vanop kniehoogte op een stenen vloer. Vlak op het scherm geland. Scherm helemaal gebarsten :(
Alles werkt wel nog, maar zo'n barst ziet er niet uit. Zal eens moeten zien om enkel het scherm te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Laatst online: 22:11

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

*knip* beveiliging omzeilen is op GoT uit den boze.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 13-08-2012 15:13 ]

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Nu online

n00bs

Het is weer Zomer!

mngm schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:48:
Eergisteren mijn S2 laten vallen vanop kniehoogte op een stenen vloer. Vlak op het scherm geland. Scherm helemaal gebarsten :(
Alles werkt wel nog, maar zo'n barst ziet er niet uit. Zal eens moeten zien om enkel het scherm te vervangen.
Stomme vraag misschien, maar werkt de touch nog wel? en je kan wel dus nog je data eraf halen (indien nodig)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 13-08-2012 15:14 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
*knip*

[ Voor 103% gewijzigd door RoD op 13-08-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 13-08-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
n00bs schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 13:33:
[...]

Stomme vraag misschien, maar werkt de touch nog wel? en je kan wel dus nog je data eraf halen (indien nodig)?
De touch werkt nog perfect, het is enkel het glas dat gebarsten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine

Nitroglycerine

Poging 2 van het stellen van mijn vraag.

Laat ik beginnen met het stellen dat mijn vraag puur op instellingen van mijn Galaxy S2 gericht is, en niet op bedrijfsnetwerk/mail beveiliging of iets anders.

Vandaag heb ik op mijn week oude S2 - hiervoor heb ik altijd Nokia Symbian telefoons gebruikt, dit is mijn eerste android - de mail van mijn werkgever ingesteld via de microsoft exchange active sync opties in mijn S2 (juiste domein, gebruikersnaam, wachtwoord etc). De mail komt nu goed binnen, dat gaat prima, al is de telefoon wel een klein beetje anders geworden sinds de mail configuratie. Ik kan nu enkel nog binnen de telefoon beveiliging kiezen voor een beveiliging via pincode of wachtwoord, en niet zoals ik voorheen had de links - rechts swype beweging op de telefoon. Als ik in het beveiligingsmenu van mijn S2 kijk, dan zijn alleen de pincode en wachtwoord helder grijs, de andere opties zijn donker grijs en niet te kiezen. Heb ik ergens een vinkje of instelling over het hoofd gezien - standaard aanwezig in mijn S2 - die het voor mij mogelijk maken om de links - rechts swype weer te gebruiken om de telefoon te unlocken, of zijn deze keuze mogelijkheden intrinsiek verbonden aan het configureren van de exchange active sync, met andere woorden hier zal ik mee moeten leven?
Ik wil geen andere ROM oid op mijn telefoon flashen, ook geen hack ofzo uitvoeren, het gaat mij alleen maar of ik door een optie aan te zetten / uit te zetten weer gebruik kan maken van de swype unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Zie de posts boven je voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine

Nitroglycerine

AllSeeyinEye schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 18:14:
Zie de posts boven je voor de antwoorden.
Die zijn door een modje gewijzigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Nitroglycerine schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 19:05:
[...]

Die zijn door een modje gewijzigd
Omdat ze niet voldeden aan het forumbeleid. Het negeren van je bedrijfspolicy (want die policy is wat je wilt omzeilen) mag hier niet besproken worden ;) Over dit 'probleem' moet je met je netwerkadmin praten, niet met ons, hij is namelijk degene die deze beveiligingsmaatregel vereist op het moment dat jij je toestel onderdeel maakt van zijn netwerk/de daarop opgeslagen informatie :)

Ook gelijk geprobeerd om mijn antwoord WEL policy proof te maken, for future reference :P

[ Voor 27% gewijzigd door Henk op 13-08-2012 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:49

Xanax959

relax...

Klopt, toen ik mijn Iphone instelde op de exchange server van mijn werk werd de beveiliging ook "automatisch" veranderd en had ik een pincode nodig in plaats van de veegbeweging. Die veeg is natuurlijk veel te simpel te "kraken" dus ik vind het logisch dat het bedrijfsnetwerk betere beveiliging eist.

Atari portfolio Dos 2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sluit net mijn Galaxy SII aan op Kies, en er is een Firmware update? als ook een update voor Kies..

android 4.0.4...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2012 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Henk schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 20:56:
[...]

Omdat ze niet voldeden aan het forumbeleid. Het negeren van je bedrijfspolicy (want die policy is wat je wilt omzeilen) mag hier niet besproken worden ;) Over dit 'probleem' moet je met je netwerkadmin praten, niet met ons, hij is namelijk degene die deze beveiligingsmaatregel vereist op het moment dat jij je toestel onderdeel maakt van zijn netwerk/de daarop opgeslagen informatie :)

Ook gelijk geprobeerd om mijn antwoord WEL policy proof te maken, for future reference :P
Hij zoekt (nav een DM) naar een methode om dit op te lossen zonder de beveiliging te omzeilen. Als dit niet kan, dan is dat meteen het antwoord op de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 21:12:
ik sluit net mijn Galaxy SII aan op Kies, en er is een Firmware update? als ook een update voor Kies..

android 4.0.4...
Hier nog steeds LP5 (XEN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
RoD schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 21:30:
[...]

Hij zoekt (nav een DM) naar een methode om dit op te lossen zonder de beveiliging te omzeilen. Als dit niet kan, dan is dat meteen het antwoord op de vraag.
Maar dat kan dus wel op een legale manier: gebruik een andere email/exchange client. In de play store staan er verschillende. Dat is niet omzeilen, maar normaal app gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SenZatioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-02 13:54

SenZatioN

Improvise...

AllSeeyinEye schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 21:44:
[...]

Maar dat kan dus wel op een legale manier: gebruik een andere email/exchange client. In de play store staan er verschillende. Dat is niet omzeilen, maar normaal app gebruik.
Inderdaad, dit is dan ook precies de reden waarom ik gebruik maak van een client zoals bijv. Moxier Mail; de eas-policy is gewoon actief maar uitsluitend binnen de app en niet over de gehele device.

My software never has bugs, it just develops random features...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 21:12:

android 4.0.4...
eerste indruk is dat alles vlotter draait, apps. probleemloos ge-update.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dan heb je het waarschijnlijik over de CSC? het nieuwste PDA gedeelte is namelijk LPD in combinatie met de regio XEN volgens Sammobile
PDA: I9100XWLPD
CSC: I9100XENLP5
Version: 4.0.3
Date: 2012-05-13
Regions: Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom
Download
@mchabot: wat is de complete versie van je firmware (*#1234#)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik krijg ook geen update binnen. Er staat dan dat ik al de nieuwste versie heb. (4.03)
Mijn huidige firmware versie is:

PDA:PDI / PHONE:LPX / CSC:LP6 (DBT)

Versie gegevens:

PDA: I9100XWLP!
PHONE: I9100XXLPX
CSC: I9100DBTLP6
BUILDINFO: Fri jun 8 10:16:57 KST 2012

Komt voor deze firmware versie soms geen update uit?

[ Voor 21% gewijzigd door goldvinger op 14-08-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Hier is een updateschema per land:
http://www.youmobile.org/...xyS2-ICS-4-0-4-CRS-Update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd dat ik gisteren dan wel 4.0.4 kon downloaden?
Was wel gelijktijdig met een update van Kies.
Of zou ik als proefkonijn gebruikt worden? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Je toestel komt vermoedelijk uit Polen ofzo. Heb je gekocht bij student mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, telecomlink.nl.
Heb eens door de standaard apps. Gebladerd en er staan een aantal duitse tussen ?.
Hugendubel.de shopping en hrs.de hotels... Grappig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
knakworst schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:40:
Je toestel komt vermoedelijk uit Polen ofzo. Heb je gekocht bij student mobiel?
Mijn toestel komt inderdaad bij studentenmobiel vandaan.
Houd dat in dat er voor mijn toestel geen updates mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 13:08
Grappig,

Ik zit al een paar weken in Noorwegen, daar is de update availble.
Maar geen update, logisch ook wel, het is tenslotte een t-mo. toestel.
bedankt voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
  • Laatst online: 21:18
2 maanden geleden toen ik mijn S2 in de bus kreeg stond er al 4.0.4 op zonder dat ik het wist :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 21:35

M2M

medicijnman

Ik zit hier met een niet-geroote, originele firmware android 4.0 S2, waarvan de systeemopslag nogal volloopt. Normaliter zou je even door je applicaties bladeren en simpelweg enkele verwijderen of verplaatsen naar de SD kaart, maar de opslag blijft vollopen. Ik heb inmiddels bijna alle apps verwijdert en kan ook niets meer verplaatsen. Als ik alle MB's in het lijstje optel kom ik misschien op 200MB uit van de 1.7GB die het apparaat zegt dat ik gebruik.

Zo'n melding is dan eigenlijk nog het probleem niet, ware het niet dat de melding gepaard gaat met 100% CPU verbruik tot de batterij leeg is. Behoorlijk irritant dus. Inmiddels ben ik op het punt aanbeland dat ik geen applicaties meer weg kan gooien.

Is er iemand die dit euvel al gezien heeft? Google vertelt mij niet meer dan wat verhaaltjes over te veel geinstalleerde apps en ik ben het ook nog niet tegen gekomen in een van deze topics.

Rest mij dan als enige mogelijkheid om het ding te resetten? Of is er een magische applicatie die mij kan vertellen waar dat gebruikte geheugen nu zit?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

M2M schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 23:15:
Ik zit hier met een niet-geroote, originele firmware android 4.0 S2, waarvan de systeemopslag nogal volloopt. Normaliter zou je even door je applicaties bladeren en simpelweg enkele verwijderen of verplaatsen naar de SD kaart, maar de opslag blijft vollopen. Ik heb inmiddels bijna alle apps verwijdert en kan ook niets meer verplaatsen. Als ik alle MB's in het lijstje optel kom ik misschien op 200MB uit van de 1.7GB die het apparaat zegt dat ik gebruik.

Zo'n melding is dan eigenlijk nog het probleem niet, ware het niet dat de melding gepaard gaat met 100% CPU verbruik tot de batterij leeg is. Behoorlijk irritant dus. Inmiddels ben ik op het punt aanbeland dat ik geen applicaties meer weg kan gooien.

Is er iemand die dit euvel al gezien heeft? Google vertelt mij niet meer dan wat verhaaltjes over te veel geinstalleerde apps en ik ben het ook nog niet tegen gekomen in een van deze topics.

Rest mij dan als enige mogelijkheid om het ding te resetten? Of is er een magische applicatie die mij kan vertellen waar dat gebruikte geheugen nu zit?
Je zou kunnen proberen de dalvik-cache leeg te gooien, maar ik weet niet of dat kan zonder root. Zit je system of data deel trouwens vol? Als het je data deel is kan je nog proberen updates van systeem-programma's weg te gooien. De SGS 2 heeft alleen zoveel geheugen dat het me verbaast dat je hier last van hebt. Op mijn vorige telefoon had ik hier om de haverklap last van, dus toen heb ik hem geroot en alle updates van systeemprogramma's verplaatst naar /system/app (bij TB "integreer in rom"), en programma's die ik niet gebruikte weggegooid. Met beleid is het dan goed in de gaten te houden.
Wat je ook nog kan proberen is sommige programma's naar de sd-kaart verplaatsen. Ga naar instellingen - apps - alles, zoek een groot programma uit, en kijk of de optie 'verpl. naar SD-kaart' lichtgrijs is. Als dat zo is kan je hem verplaatsen.

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Nu ook de nieuwe update aan het downloaden. Hopen dat dit mijn batterij issues fixed. Regelmatig dat hij 100% vol is voor ik ga slapen en dat hij nog maar 10-20% batterij heeft als ik wakker wordt. Ook al meerdere keren gehad dat hij gewoon is uitgevallen. In mijn batterij gebruik zie ik alleen staan "android systeem" dat bijna alles verbruikt maar verder niet. Soms wordt hij ook gewoon warm zonder dat ik er iets mee doe. Heb niet het idee dat er iets heel druk bezig is met bijv downloaden of synchen maar kan het mis hebben natuurlijk. We shall see.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• AllSeeyinEye
thewizard2006 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:05:
Nu ook de nieuwe update aan het downloaden. Hopen dat dit mijn batterij issues fixed. Regelmatig dat hij 100% vol is voor ik ga slapen en dat hij nog maar 10-20% batterij heeft als ik wakker wordt. Ook al meerdere keren gehad dat hij gewoon is uitgevallen. In mijn batterij gebruik zie ik alleen staan "android systeem" dat bijna alles verbruikt maar verder niet. Soms wordt hij ook gewoon warm zonder dat ik er iets mee doe. Heb niet het idee dat er iets heel druk bezig is met bijv downloaden of synchen maar kan het mis hebben natuurlijk. We shall see.
En wat heb je gedaan om te achterhalen welk proces of welke app er voorkomt dat je telefoon in deep sleep komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
Jamievanm schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 03:21:
Niemand dus?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefly21
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-01-2024
thewizard2006 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:05:
Ik herken dit probleem wel en het is ontzettend lastig om op een niet-geroot toestel te achterhalen wat nu werkelijk de oorzaak is. Ik heb exact hetzelfde gehad en zelfs na een kale installatie, zonder verder apps geinstalleerd te hebben trok de telefoon de batterij leeg. Ik heb inmiddels mijn telefoon geroot en diverse customroms geprobeerd met wisselend succes. De ene rom gaat beter dan de andere maar sinds ik Wanamlite erop heb staan is het opgelost. Telf. gaat in deep sleep en doe meer dan een dag met de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
AllSeeyinEye schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:45:
[...]

En wat heb je gedaan om te achterhalen welk proces of welke app er voorkomt dat je telefoon in deep sleep komt?
Verschillende apps gedeinstalleerd, telefoon 100% opladen voor ik ga slapen, batterijverbruik in de gaten houden. Maar of je bedoeld of ik de telefoon heb geroot ofzo, nee dat heb ik niet gedaan. Ik gebruik hem om te bellen/appen en af en toe FB/Bankieren/spelletje maar verder vind ik het niet zo heel erg boeiend.

Sinds gisteren dus ICS er op gezet en heb nu al het idee dat hij echt veel minder warm wordt als ik iets doe. Dus dat is veel belovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
thewizard2006 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 08:36:
[...]

Verschillende apps gedeinstalleerd, telefoon 100% opladen voor ik ga slapen, batterijverbruik in de gaten houden. Maar of je bedoeld of ik de telefoon heb geroot ofzo, nee dat heb ik niet gedaan. Ik gebruik hem om te bellen/appen en af en toe FB/Bankieren/spelletje maar verder vind ik het niet zo heel erg boeiend.

Sinds gisteren dus ICS er op gezet en heb nu al het idee dat hij echt veel minder warm wordt als ik iets doe. Dus dat is veel belovend.
Better Battery Stats. Hét programma om er achter te komen wat je telefoon wakker houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Ik kwam er trouwens achter dat swiftkey best een heftige gebruiker kan zijn... heb nu al een paar keer een message gehad van watchdog dat dat ding over een zeker cpu percentage ging, tijdens gebruik dat wel, maar tekstvoorspelling kan dus kennelijk best wat moeite kosten voor je phone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Jamievanm schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 03:21:
Hier ook, maar dan met de zwarte versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg mijn S2 vandaag binnen. Nu alleen nog een kaartje kiezen voor deze telefoon. Ik wil 32GB microsd kaartje indoen.Maar nu zit ik te twijfelen welke type:

SDHC of SDXC ?

Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 07:44:
Ik krijg mijn S2 vandaag binnen. Nu alleen nog een kaartje kiezen voor deze telefoon. Ik wil 32GB microsd kaartje indoen.Maar nu zit ik te twijfelen welke type:

SDHC of SDXC ?

Iemand ervaring mee?
Zelf al gezocht? Google is dat erg handig voor. En volgens de specificaties wordt sdxc niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, ik heb ook op google gezocht. Maar meestal wordt er naar de 64GB variant verwezen en niet naar 32GB variant verwezen. Maar ik denk dat ik gewoon voor de veilige manier ga en de microSDHC neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ZeilDude schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:10:
[...]

Hier ook, maar dan met de zwarte versie.
Hier ook, precies op de plek waar hij geklemd wordt in de autohouder. Niet heel gek dus, wel jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 07:44:

SDHC of SDXC ?

Iemand ervaring mee?
Garantiepoging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergenfietsen
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:41
Hier ook een probleem.
Heb sinds een week een Tomtom 1005.
Daarmee kan ik via bluetooth contact maken met de SII en daardoor handsfree bellen.
De eerste 2 dagen werkte het perfect!
Kreeg vanaf Tomtom de SII te zien en vanaf de SII zag ik Tomtom staan. Koppelen en er was verbinding.

Echter nu is het zo als de Tomtom verbinding wil maken met de SII dan krijg ik op de Tomtom de SII te zien. Op de SII krijg ik meteen een koppelverzoek met de "BCM2070B0 UART Class 2,6 Mhz, BT 2.0, PLC enabled". Ik moet dan een pincode invoeren, maar 0000 of 1234 werkt niet.
Daarna geeft de Tomtom aan dat er geen verbinding met de telefoon gemaakt kan worden.
Heb van alles geprobeert, waaronder van allle 2 de toestellen terug gaan naar de fabrieksinstellingen, maar niets helpt.

Wie kan mij helpen?
Bij voorbaat dank

Edit:
Ben weer een gelukkig mens. :)
Na nog meer gezoek een antwoord gevonden.
Er moet een soft reset worden uitgevoerd op de Tomtom en dan komt alles weer goed!

[ Voor 9% gewijzigd door Bergenfietsen op 20-08-2012 12:41 . Reden: antwoord op vraag gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Nu online

n00bs

Het is weer Zomer!

Weet iemand of de gehele behuizing van de S2 makkelijk te vervangen is en de kosten hiervan? een telefoonwinkeltje beweerde dat de front behuizing 1 geheel is met het scherm (vooral dat is redelijk gedeukt door wat harde valpartijen, maar het scherm heeft niets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

n00bs schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:46:
Weet iemand of de gehele behuizing van de S2 makkelijk te vervangen is en de kosten hiervan? een telefoonwinkeltje beweerde dat de front behuizing 1 geheel is met het scherm (vooral dat is redelijk gedeukt door wat harde valpartijen, maar het scherm heeft niets).
Via [google=replace housing galaxy s2] kom je verschillende tutorials tegen. Je kan ook zoeken naar "replace screen Galaxy S2" of "disassemble Galaxy S2", dat levert vast ook filmpjes op waar je wat aan hebt. Een niet-originele behuizing kost een kleine €40 zo te zien.

Ik kan me niet voorstellen dat het scherm één geheel is met de behuizing, want bij mij steekt de behuizing niet overal even ver boven het scherm uit. Ook het feit dat je een losse behuizing kan kopen spreekt tegen dat het geïntegreerd is met het scherm.

Ik weet niet precies hoe moeilijk het scherm los is te halen van de voorste behuizing, maar het openschroeven van de achterkant en uiteenklikken van voor- en achterkant is vrij makkelijk. Als je het een beetje met beleid doet zie je er niets van. Ik heb het nu twee keer gedaan om de lens van de camera weer stofvrij te krijgen, en de tweede keer was het al een stuk makkelijker dan de eerste keer. Bij het in elkaar zetten moet je even opletten dat je de power en volume knoppen weer netjes op hun plek legt voor je de behuizing dichtklikt.

edit: hier een behuizing voor $ 20. In één van de topics die ik net tegen kwam staat ook een link naar de service manual. Daarin worden alle onderdelen natuurlijk ook benoemd, maar wordt niet zo duidelijk weergegeven hoe je hem netjes moet slopen. Linkje naar Service Manual (via SamMobile)

[ Voor 12% gewijzigd door gwystyl op 21-08-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Die gasten zijn in de war met de S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 00:01
Hier een video van schermvervanging, lijkt wel met lijm o.i.d. vast te zitten. Link

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

gwystyl schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 09:27:
<verhaal over stof verwijderen achter de lens door het toestel voorzichtig uit elkaar te halen>
kleine update: sinds een paar weken kreeg ik klachten dat ik slecht verstaanbaar was. Als ik mijn telefoon bijna recht naar voren stak was het nog redelijk, zodra ik de onderkant meer richting mijn kin mik, ben ik niet meer te verstaan.
Gisteren ben ik naar het service center geweest. Daar hebben ze hem weer even open gemaakt en volgens mij de microfoon vervangen (een printplaatje had de man het over). Ook maakte de reparateur de opmerking dat hij niet helemaal goed dicht zat, er zat een rubbertje scheef oid. Het kan zijn dat dat via de vorige reparatie is gebeurd, maar misschien ook toen ik de lens probeerde schoon te maken.
Voor de hobbyisten onder ons: check dus goed de disassembly filmpjes en misschien de service manual met wat precies waar hoort, zodat je geen dingen klem zet of afdekt terwijl dat niet de bedoeling is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
Ik heb volgend issue met 'contacten'-app en 'telefoon'-app.

* Als ik vanaf het homescherm 'Telefoon' start, zie ik in het bovenste deel van het scherm volgende iconen: Toetsenbord, Logbestanden en Favorieten, echter geen Contacten!
* Als ik vanaf het homescherm 'Contacten' start, zie ik in het bovenste deel volgende iconen: Groepen, Contacten, Favorieten, echter geen Telefoon!

Volgens mij hoort er bij 'Telefoon' ook het icoon Contacten te staan (en vice versa!).

Erg omslachtig. Is dit 'probleem' op te lossen.

Rom: Stockrom 4.0.3 XXLPQ

[ Voor 7% gewijzigd door Witte op 22-08-2012 15:46 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Witte schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:45:
Ik heb volgend issue met 'contacten'-app en 'telefoon'-app.

* Als ik vanaf het homescherm 'Telefoon' start, zie ik in het bovenste deel van het scherm volgende iconen: Toetsenbord, Logbestanden en Favorieten, echter geen Contacten!
* Als ik vanaf het homescherm 'Contacten' start, zie ik in het bovenste deel volgende iconen: Groepen, Contacten, Favorieten, echter geen Telefoon!

Volgens mij hoort er bij 'Telefoon' ook het icoon Contacten te staan (en vice versa!).

Erg omslachtig. Is dit 'probleem' op te lossen.

Rom: Stockrom 4.0.3 XXLPQ
Ja, dat is op te lossen: Ga terug naar Gingerbread of ga verder naar 4.0.4 of JellyBean.
Een tussenoplossing is een gemodde 4.0.4. contacts en phone apk gebruiken. Die hebben alleen als nadeel dat je 'log' tabblad zwart is (hij registreert overigens wel alles, want stand alone log apps zien wel alles).

Edit: de tussenoplossing vereist natuurlijk wel root.

Wat je ook nog zou kunnen doen is een third party contacts/phone gebruiken, zoals bijvoorbeeld Go Contacts.

[ Voor 7% gewijzigd door AllSeeyinEye op 22-08-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

AllSeeyinEye schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:54:
[...]

Ja, dat is op te lossen: Ga terug naar Gingerbread of ga verder naar 4.0.4 of JellyBean.
Een tussenoplossing is een gemodde 4.0.4. contacts en phone apk gebruiken. Die hebben alleen als nadeel dat je 'log' tabblad zwart is (hij registreert overigens wel alles, want stand alone log apps zien wel alles).

Edit: de tussenoplossing vereist natuurlijk wel root.

Wat je ook nog zou kunnen doen is een third party contacts/phone gebruiken, zoals bijvoorbeeld Go Contacts.
Of XXLPW, da's een 4.0.3. waarbij wel een contactenknop in telefoon zit, maar geen telefoonknop in contacten.

• thewizard2006
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 08:42:
[...]

Better Battery Stats. Hét programma om er achter te komen wat je telefoon wakker houdt.
Maar hier moet je dan ook weer voor betalen

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 16:18
thewizard2006 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:37:
[...]

Maar hier moet je dan ook weer voor betalen
Op XDA kan je de gratis versie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 05:42
Mijn sticker met IMEI nummer en S/N nummer aan de binnenkant van de telefoon is 'verdwenen' toen ik bij een 'onofficiele' reperateur mijn schermpje heb laten vervangen.

Het IMEI nummer heb ik op het doosje kunnen vinden. Het S/N nummer heb ik geen idee van. Ik vond in mijn doosje nog de boekjes die nog in het plastic zitten, maar daarop een stickertje met een serienummer, maar die lijkt me te kort te zijn.

Is er ergens een plek waar je zonder het stickertje in je telefoon je S/N nummer nog kunt achterhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
DaRKie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:40:
[...]

Op XDA kan je de gratis versie vinden.
Hier dus ;)
Stpan schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:38:
Mijn sticker met IMEI nummer en S/N nummer aan de binnenkant van de telefoon is 'verdwenen' toen ik bij een 'onofficiele' reperateur mijn schermpje heb laten vervangen.

Het IMEI nummer heb ik op het doosje kunnen vinden. Het S/N nummer heb ik geen idee van. Ik vond in mijn doosje nog de boekjes die nog in het plastic zitten, maar daarop een stickertje met een serienummer, maar die lijkt me te kort te zijn.

Is er ergens een plek waar je zonder het stickertje in je telefoon je S/N nummer nog kunt achterhalen?
Systeeminstellingen / Over het toestel / Status

[ Voor 15% gewijzigd door AllSeeyinEye op 24-08-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donool
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:58
Is niet heel lastig te vervangen, je kan onderdelen waaronder de body (front, back en middle) bestellen bij rounded zie: http://www.rounded.nl/mob...alaxy-s-2-onderdelen.html.

Ik had nogal slecht bereik met mijn sgs2 of helemaal geen, ik heb contact opgenomen met samsung en na heel wat onnozele 8)7 reacties over oplossingen die niet werkten kon ik mijn telefoon dan opsturen voor reparatie alleen moet ik daar voor betalen... :( Dus toen heb ik maar een nieuwe antenne besteld en ingebouwd en nu heb ik dus helemaal geen bereik meer. |:( Nou werd ik toch al gek van deze telefoon omdat'ie nogal traag reageert sinds een paar maanden maar ik vind de service/support van Samsung echt waardeloos, geen Samsung meer voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
Donool schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:33:
[...]
Dus toen heb ik maar een nieuwe antenne besteld en ingebouwd en nu heb ik dus helemaal geen bereik meer. |:(
Is het al bij je opgekomen dat je wellicht een fout gemaakt hebt bij de montage van de antenne?
Nou werd ik toch al gek van deze telefoon omdat'ie nogal traag reageert
Dit herken ik niet.
sinds een paar maanden maar ik vind de service/support van Samsung echt waardeloos,
Omdat je een servicemedewerker trof die of de regels niet kent of de regels buigt? Dergelijke medewerkers heeft ieder bedrijf ;)
geen Samsung meer voor mij.
Altijd een eigen keuze.

[ Voor 38% gewijzigd door AllSeeyinEye op 24-08-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:06:
[...]
Hier dus ;)

[...]

Systeeminstellingen / Over het toestel / Status
Hmm, het toestel kom ik helaas niet meer in. Toch bedankt. Weet iemand of een S/N nummer een uniek nummer is of een nummer van een batch van telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

Het serienummer is uniek net als het IMEI-nummer.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Stpan schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:58:
[...]

Hmm, het toestel kom ik helaas niet meer in. Toch bedankt. Weet iemand of een S/N nummer een uniek nummer is of een nummer van een batch van telefoons?
Hint: Een nieuw toestel leg ik altijd zonder accu en cover uiteraard onder de scanner en maak een afdruk van het imei en serienummer. Ook van de nummers op het doosje maak ik een kopie. Dit alles bewaar ik met een kopie van de originele rekening bij elkaar inclusief de originele rekening (vaak lichtgevoelig) en abo-contract in een mapje. Alles bij de hand igv 'nood'. O-)

In plaats van een scanner kan natuurlijk ook een camera worden gebruikt. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door JeeVee op 25-08-2012 15:05 ]

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kestemodon
  • Laatst online: 21:55
Zijn er hier mensen die hier nog lasten met een brakke emmc chip?
Zodat de kans bestaat op een "brick bug" bij het flashen van een ICS rom.

Nu is mijn vraag, kan ik hiervoor een nieuwe gsm vragen?
Aangezien ik verwacht dat mijn gsm 100% werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
kestemodon schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 18:03:
Zijn er hier mensen die hier nog lasten met een brakke emmc chip?
Zodat de kans bestaat op een "brick bug" bij het flashen van een ICS rom.

Nu is mijn vraag, kan ik hiervoor een nieuwe gsm vragen?
Aangezien ik verwacht dat mijn gsm 100% werkt.
Vrijwel alle toestellen hebben die bug. Is geen reden voor garantie, aangezien de bug alleen optreedt bij het restoren van een backup en het wipen van data in cwm. En cwm is niet van Samsung of Google. Overigens zijn de custom kernels allemaal veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
JeeVee schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:03:
[...]

Hint: Een nieuw toestel leg ik altijd zonder accu en cover uiteraard onder de scanner en maak een afdruk van het imei en serienummer. Ook van de nummers op het doosje maak ik een kopie. [knip]
Geloof me dat ik dat vanaf nu ook zal doen. Nu heb ik dus een telefoon die totaal niet meer reageert (bricked)
én geen sticker. Het S/N nummer, zou dat in de backup file staan die Kies maakt misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
Hallo,

Ik heb een samsung galaxy S2 en ik heb een vraag over de e-mail.

Ik haal de mails met succes binne met mijn galaxy S2 (ik heb een live account en een provider account)
Echter zodra ik diezelfde mails met mijn laptop binnen haal (outlook) dan worden de berichte automatisch verwijderd van mijn galaxy S2.

Dit vind ik vervelend. Ik wil die mails op mijn telefoon behouden.
Wie weet de oplossing?
Pagina: 1 ... 10 ... 21 Laatste

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.

Let op, Het Grote Galaxy S II ICS update topic

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

[Samsung Galaxy SII - I9100] Firmware Topic

Discussie over het scherm van de S2 mag hier: [Samsung Galaxy SII] Schermdiscussie

Discussie over de batterijduur van de S2 mag
hier: [Samsung Galaxy SII] Batterijduur

Discussie over rebootproblemen mag hier: [Galaxy SII] 2.3.5 & 2.3.6 problemen met spontane reboots

Problemen met KIES horen in horen hier: Het Samsung KIES topic