Je neemt het wel erg letterlijk allemaal he

Het update proces staat zoals je zelf al linked in de handleiding wellicht niet alle 3 opties even uitgebreid maar maakt dat nou echt een +2?
Punt 3 staat overigens gewoon in de echte manual (wat jij linked is een soort electronisch uittreksel daarvan).
Update via disc
Sommige spelletjesdiscs en andere types disc kunnen ook
updategegevens bevatten. Wanneer u een disc afspeelt die
updategegevens bevat, verschijnt er een venster in beeld dat u door
het updateproces leidt.
De echte manual krijg je gewoon wanneer je een PS3 koopt. De file based update is daarin ook genoemd.
Ik zie het zo: het is over het algemeen bekende info voor elke PS3 bezitter. De enige toevoeging is dan inderdaad de mappenstructuur welke je zo kunt vinden als je even verder zoekt / leest. Gezien er geen vragen zijn over hoe je de updates moet installeren (volgens mij bij geen enkele meuk post van een PS3 firmware versie maar dat ga ik even niet nazoeken) vind ik de toegevoegde waarde maar minimaal.
* Bor blijft bij +1.
+2 kan ik begrijpen maar blijft imho te hoog. Ik zie het een beetje hetzelfde als ongevraagd mirrors voor downloads posten (dat was ook een tijd populair om karma te farmen).
Maar goed; we zien wel waar de post op uit komt. Het is namelijk verder een prima post.
[
Voor 38% gewijzigd door
Bor op 09-06-2011 20:22
]