Het kleine-mismoderatietopic deel XXII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 27 Laatste
Acties:
  • 38.735 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
lol
Ik vind het misschien een 0, maar echt heel veel hoger ook niet hoor. Je bedoelt het misschien niet negatief of aanvallend, maar behalve dat het nogal farfetched is, voegt het ook weinig toe aan de discussie.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
nogal farfetched
Het enige wat je daarmee zegt is dat de mening ver af staat van je eigen mening. Ik zou net zo goed tegen jou kunnen zeggen dat jou mening far fetched is.

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 10:55
ArtPhil-Flower schreef op maandag 06 juni 2011 @ 07:16:
[...]
Het enige wat je daarmee zegt is dat de mening ver af staat van je eigen mening. Ik zou net zo goed tegen jou kunnen zeggen dat jou mening far fetched is.
Het enige wat je zegt is "je hebt me verkeerd begrepen" en dan een complot-theorie waar je geen bronnen voor geeft. Met een bron is het misschien een +1. Zonder bron is het een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankoole
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 13:44
ArtPhil-Flower schreef op maandag 06 juni 2011 @ 07:16:
[...]
dat veranderd niets aan het feit dat het niets toevoegt aan het artikel. Het moderatie systeem werkt nou eenmaal zo dat - democratisch gekozen - jouw post niet als er toe doende beschouwd wordt. Het lijkt me onwenselijk om het democratisch proces te verstoren.

[ Voor 0% gewijzigd door arjankoole op 06-06-2011 08:03 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-06 00:43

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274613

Wat is hier mis aan?
Anoniem: 274613 in 'reviews: 27" iMac: nieuwe wijn in oude zakken'

ik stel toch gewoon een vraag?
of worden alle first posts direct verwijderd?

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 274613 op 06-06-2011 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-06 15:35

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Anoniem: 274613 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:42:
Wat is hier mis aan?

Door Denskie, maandag 6 juni 2011 09:05

Wat me meteen opvalt, thunderbolt poorten?
De vormgeving en specs waren toch nog niet bekend?

En nee, ik heb nog niet alles goed gelezen en dat interesseert me ook niet.
Dit viel me gewoon op.
Zeg anders gewoon direct "ik heb geen zin om moeite te doen, doen jullie dat maar voor mij!". Zulke reacties worden nooit positief onthaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

normaal komen er altijd reacties dat je in zo'n korte tijd niet het hele artikel hebt gelezen.
ik heb dat ook niet, aangezien hem me niet intresseert.
ik heb het vluchtig gelezen en toen kwam ik de thunderbolt aansluitingen tegen.
en daat heb ik toen de vraag over gesteld.

heeft niks met moeite doen e.d. te maken? mijn vraag staat gewoon niet beschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-07 15:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-07 17:00

Matis

Rubber Rocket

Turdburgler in 'nieuws: Nederlandse app-ontwikkelaar krijgt miljoeneninvestering'

Ik weet niet echt wat ik hiermee moet doen. De eerste twee regels zijn ontopic. Zijn verantwoording snap ik niet helemaal. Hij weet zelf dat het warrig is; doe er dan wat aan 8)7

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Matis schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:38:
Turdburgler in 'nieuws: Nederlandse app-ontwikkelaar krijgt miljoeneninvestering'

Ik weet niet echt wat ik hiermee moet doen. De eerste twee regels zijn ontopic. Zijn verantwoording snap ik niet helemaal. Hij weet zelf dat het warrig is; doe er dan wat aan 8)7
Gewoon op +1 laten staan volgens mij.
DevilsProphet schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:05:
[...]

[...]

Zeg anders gewoon direct "ik heb geen zin om moeite te doen, doen jullie dat maar voor mij!". Zulke reacties worden nooit positief onthaald.
Volledig met jou eens. Een duidelijke -1 imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Anoniem: 274613 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:08:
normaal komen er altijd reacties dat je in zo'n korte tijd niet het hele artikel hebt gelezen.
ik heb dat ook niet, aangezien hem me niet intresseert.
ik heb het vluchtig gelezen en toen kwam ik de thunderbolt aansluitingen tegen.
en daat heb ik toen de vraag over gesteld.

heeft niks met moeite doen e.d. te maken? mijn vraag staat gewoon niet beschreven?
Het punt is ook, dat je je af kan vragen of je het wel goed gelezen hebt. Het kan gewoon niet, dat je in 5 min de info hebt gevonden die je wel/niet zocht. Daarnaast geef je zelf nog eens toe, dat het je eigenlijk niet interesseert, en er geen moeite voor hebt willen doen, om te checken of de info wel/niet klopte (externe bronnen raadplegen, zoals de eerste reply op jouw reactie). Dat word niet echt gewaardeerd hier.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nazanir schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:42:

[...]

Het punt is ook, dat je je af kan vragen of je het wel goed gelezen hebt. Het kan gewoon niet, dat je in 5 min de info hebt gevonden die je wel/niet zocht. Daarnaast geef je zelf nog eens toe, dat het je eigenlijk niet interesseert, en er geen moeite voor hebt willen doen, om te checken of de info wel/niet klopte (externe bronnen raadplegen, zoals de eerste reply op jouw reactie). Dat word niet echt gewaardeerd hier.
ik zag het plaatje staan met de aansluitingen, daarna heb ik de tekst gelezen die eronder staat en heb ik de vraag gesteld.
ik heb inderdaad niet extern gekeken, dan schiet de reageermogelijkheid zijn doel voorbij als dat wordt verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
De reageer mogelijkheden zijn er om je mening te geven. Niet om zo rap mogelijk een reactie te plaatsen en dan je Fipo te vermommen als een vraag, een ja/nee vraag dan nog die 5seconden google werk kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de reageer mogelijk is er om de discusieren over het onderwerp.

jullie mod systeem maakte de site al kapot, maar nu er ook nog een first-post cultuur heerst die jullie ook nog flink stimuleren is het alleen maar negatief om uberhaupt te reageren.

om even terug te komen op mijn vraag, op meerder sites wordt beweerd dat de standaard nog niet af is, terwijl het intel artikel aangeeft van wel. onduidelijkheid dus, dus gewoon even vragen.

Maar het is me alweer duidelijk, ga maar verder met andere mensen afzeiken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Wel dan zet je in je reactie "op meerder sites wordt beweerd dat de standaard nog niet af is, terwijl het intel artikel aangeeft van wel. onduidelijkheid dus, dus gewoon even vragen." met een bronnetje en haal je dat "ik had geen zin om te lezen" weg en wat krijg je dan? een mooie post welke wel een +1 waard is (ookal is hij de eerste) maar zoals je zelf al zegt had je daar geen tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:06

Herman

FP ProMod
Dit lijkt mij een zeer waardevolle reactie:
Anoniem: 15758 in 'nieuws: Super Talent rust usb 3.0-stick uit met SandForce SF-1222-controller'

Welke gedachte zit er dan achter die 6x off topic? Of mis ik iets?

Edit:
Oops :$ ik misde inderdaad iets. Deze reactie is onjuist door te stellen dat het 32MB ps wordt behaald. Dat maakt deze reactie een stuk minder relevant.

Edit 2:
CiPHER onderbouwd zijn stelling in deze reactie. Daarmee is bovenstaande reactie zeker waardevol. :)

* Herman loopt te klungelen 8)7

[ Voor 49% gewijzigd door Herman op 06-06-2011 11:40 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-07 17:00

Matis

Rubber Rocket

Herman87 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:31:
Anoniem: 15758 in 'nieuws: Super Talent rust usb 3.0-stick uit met SandForce SF-1222-controller'

Ik vind dat zijn inzet en inzicht/kennis wel beloond mag worden met een +3. De offtopics ontgaan mij idd volkomen.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PietrKempy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:28:
Wel dan zet je in je reactie "op meerder sites wordt beweerd dat de standaard nog niet af is, terwijl het intel artikel aangeeft van wel. onduidelijkheid dus, dus gewoon even vragen." met een bronnetje en haal je dat "ik had geen zin om te lezen" weg en wat krijg je dan? een mooie post welke wel een +1 waard is (ookal is hij de eerste) maar zoals je zelf al zegt had je daar geen tijd voor.
nee hoor, dan krijg je:
"in 5 minuten kun jij nooit dat hele artikel hebben gelezen"

en dan wordt alsnog mijn post met de reacties afgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Matis schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:34:
[...]

Ik vind dat zijn inzet en inzicht/kennis wel beloond mag worden met een +3. De offtopics ontgaan mij idd volkomen.
Ja ik dus ook. staan er op eens 12 x een 0. Die zijn echt volkomen on terecht. Toch maar eens mijn boostpuntjes gaan gebruiken.

@denskier: inderdaad je kan dat niet doen. Maar als je hem nu edit kan jer wel nog een +1 voor krijgen. De volgense keer doe je wat je nu gedaan hebt gewoon voordat je een reactie plaatst i.p.v eerst te reageren en dan zelf eens te kijken. niet alle fipo worden afgekraakt maar het is gewoon typisch dat deze reacties niets toevoegen aangezien er te weinig tijd is om alles te lezen/ er over na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ PietrKempy: dat stoort me dus zo. Er wordt gekeken naar de tijd en niet naar de reactie.
Had ik 10 minuten gewacht was er niks aan de hand geweest met mijn reactie. Moet ik dat dan doen, wachten met reageren zodat iemand anders de eerste post kan maken?

en waarom krijgt dit dan geen -1?
MaestroMaus in 'reviews: 27" iMac: nieuwe wijn in oude zakken'
voegt dit meer toe dan mijn reactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Anoniem: 274613 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:42:
@ PietrKempy: dat stoort me dus zo. Er wordt gekeken naar de tijd en niet naar de reactie.
Had ik 10 minuten gewacht was er niks aan de hand geweest met mijn reactie. Moet ik dat dan doen, wachten met reageren zodat iemand anders de eerste post kan maken?

Jou reactie krijgt sowieso een -1 -.- maar als je er tijd voor had genomen om hem beter te maken dan had je niet de eerste geweest en ging hij wel een +1 krijgen. Niet omdat je dan niet de eerste bent maar omdat je reactie dan iets zou toevoegen.

Over die reactie heb je gelijk is een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 10:46

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Die genoemde reactie is inderdaad ook gewoon een -1. Ik vermoed overigens ook dat je reactie een 0 had gekregen als je de volgende twee regels uit je reactie had weggelaten:
En nee, ik heb nog niet alles goed gelezen en dat interesseert me ook niet.
Dit viel me gewoon op.
Zelfs als je de eerste was. :) Maar door dit toe te voegen lijkt het er gewoon op dat het je geen reet interesseert maar wel even snel wil reageren. Daarmee voldoe je dan meteen aan alle kenmerken van gebruikers die opzettelijk op jacht zijn naar fipo's en dat wordt gewoon met niets anders dan een -1 beloond.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Niet geinteresseert zijn maar wel reageren komt gewoon niet goed over. Mee willen doen aan een discussie maar niet weten waar het over gaat,en dat ook nog eens toegeven. Logisch dat je daar dan op afgerekend wordt
Herman87 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:31:

Edit:
Oops :$ ik misde inderdaad iets. Deze reactie is onjuist door te stellen dat het 32MB ps wordt behaald. Dat maakt deze reactie een stuk minder relevant.

Edit 2:
CiPHER onderbouwd zijn stelling in deze reactie. Daarmee is bovenstaande reactie zeker waardevol. :)

* pcgek loopt te klungelen 8)7
Voor de eerste een +3 gegeven en de 2de een +2. Is kijken of er verder nog reacties op komen die hem onderuit zouden kunnen trekken :)

[ Voor 68% gewijzigd door pcgek op 06-06-2011 12:16 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:35
Anoniem: 274613 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:42:

Ik denk dat je wijze van jezelf uitspreken ook niet heel erg veel lezers behaagt. Ook al ben je ergens ontevreden over, dan kun je nog altijd op een volwassen beleefde manier reageren. Je kreten als "afzeikcultuur" en dergelijken maken dat jouw posts niet snel serieus genomen worden. Tijd van je post heeft er niets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Probleem is, dat je de achterliggende gedachten van een poster niet altijd kunt doorgronden. Iemand kan misschien een reactie plaatsen die meer negatieve reacties uitlokt (troll, flamebait), zonder dat hij daar erg in heeft. Dan heb ik zeker geen moeite met het geven van het voordeel over twijfel. Echter dit kun je niet stelselmatig blijven doen, daar is het modsysteem niet voor bedoeld. Je beoordeelt de reactie zoals hij is, een artikel waar je toch wel een minnutje of 20 voor nodig hebt, om aandachtig door te lezen, raadplegen van bronnen niet eens meegeteld, dan is een opmerking na 5 min, die als offtopic beschouwd kan worden, in ieder zijn ogen gewoon een fipo huntje, wat je bedoelingen ook zijn geweest.

Ook het achteraf wijzigen van een reactie, door eerst even snel een fipootje te scoren, en daarna een beter doordachte reactie te plaatsen, is ongewenst, simpelweg omdat je dan toch in de spotlight wilt staan, lekker bovenaan. Dat soort gedrag past niet bij een site die toch volwassen wilt overkomen. Natuurlijk is er hier en daar ruimte voor een beetje humor, en er is an sich niets mis, met een eerste post te hebben, alleen het jagen op die eerste post is neit gewest, en jouw berichtje voldeed aan alle kwalen die een fipo met zich mee brengt, helemaal de melding dat het je toch niet interesseerde, daarmee lok je heel erg tegenreacties uit.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Als je het mij vraagt is MaestroMaus in 'reviews: 27" iMac: nieuwe wijn in oude zakken' geen -1 maar gewoon een 0. Het draagt niets bij en doet ook niemand kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Manuel schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:28:
Als je het mij vraagt is MaestroMaus in 'reviews: 27" iMac: nieuwe wijn in oude zakken' geen -1 maar gewoon een 0. Het draagt niets bij en doet ook niemand kwaad.
Hij is recht op de man ... het hoort daar ook helemaal niet thuis. Het is een Fipo: reageer er dan ook gewoon niet op. Als je zegt : "Als hij de kleine moeite van het lezen van een kort artikel al niet wil nemen ben ik persoonlijk niet geneigd hem te helpen." dan is dat hetzelfde als "ik heb geen zin om dit of dat te lezen". imo een duidelijke -1 hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
PietrKempy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:31:
[...]

Hij is recht op de man ... het hoort daar ook helemaal niet thuis. Het is een Fipo: reageer er dan ook gewoon niet op. Als je zegt : "Als hij de kleine moeite van het lezen van een kort artikel al niet wil nemen ben ik persoonlijk niet geneigd hem te helpen." dan is dat hetzelfde als "ik heb geen zin om dit of dat te lezen". imo een duidelijke -1 hoor.
Ik heb ergere posts gezien wat dat betreft, ik vind het niet erg genoeg om het naar een -1 te gooien ookal is het op de man. Als ik jouw redenatie zal volgen dan gaat er geen discussie meer mogelijk zijn omdat dat ook onder de categorie van 'het is op de man' valt en zo blijft er niets meer over.

Ik ben van mening dat je deze post in twee categorieën kunt plaatsen, namelijk bij de ongewenste reacties en bij de irrelevante reacties ( het is irrelevant 0, op de man -1 maar maakt wel een punt voor de lezers die willen reageren dus +1 = 0 ).

Waarom mag gebruiker A gebruiker B niet aanspreken op zijn/haar 'gedrag'?

PS: De reacties van Denskie dat gaat wat mij betreft wel te ver Anoniem: 274613 in 'reviews: 27" iMac: nieuwe wijn in oude zakken', zo horen we niet met elkaar om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-06 10:14

DarkKnight

Narf

Manuel schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:48:
[...]
PS: De reacties van Denskie dat gaat wat mij betreft wel te ver Anoniem: 274613 in 'reviews: 27" iMac: nieuwe wijn in oude zakken', zo horen we niet met elkaar om te gaan.
Helemaal mee eens natuurlijk. Denskie heeft een beetje issues op het ogenblik met zijn reacties <-> moderaties :+

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Deze is zeker geen 37x +3 en 35x +2 waard. Hooguit een +1

Bloemstukje in 'reviews: 27" iMac: nieuwe wijn in oude zakken'

Het kan wel half om half informatief zijn, maar heeft in de context niets met het onderwerp te maken. Kan dus, naar mijn mening, ook nog een 0 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Manuel schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:48:
[...]

Waarom mag gebruiker A gebruiker B niet aanspreken op zijn/haar 'gedrag'?
Dat mag wel maar doe dat dan in een DM. De modderatie is er al om iemand aan te spreken op zijn gedrag. Net zoals reageren op de modderatie van een reactie ook niet thuis hoort op de FP. imo is het FP-vervuiling en dus ook een -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
En op welke topic is deze overigens +1 ontopic?
Ik kan het niet ontdekken. In ieder geval niet op het onderwerp waar het gepost is.

johnbetonschaar in 'reviews: 27" iMac: nieuwe wijn in oude zakken'

Ik ben van mening dat het niet verder komt dan een 0, afgezien van de bijna flamebaiting wijze van schrijven, neigend naar -1. Maar daar zie ik ook het nut weer niet van in.

[ Voor 8% gewijzigd door Poops_McGhee op 06-06-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Deze reactie vat m.i. wel een belangrijk onderdeel van de discussie samen. W.m.b. mag deze nog wel op +2 :)

Dirk in 'nieuws: VN: internettoegang is mensenrecht en mag nooit worden afgesloten'

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Bevat een goed punt, en daarom zeker een +2 waard. Staat ie inmiddels op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Anoniem: 274613 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:42:
Wat is hier mis aan?

Een gewone vraag kan, maar iets wat al een half jaar op de markt is kan je ook eventueel googlen. Net zoals USB enzovoort.

Het feit dat het je 'niet interesseert' maakt het eigenlijk af.......

(de FP is niet bedoeld om iedere brainfart op te zetten, er zit een verschil tussen je iets afvragen en een reeele vraag te hebben. De tweede soort kan onmogelijk binnen 30 seconden ontstaan zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
ZpAz in 'nieuws: Adobe dicht zero day-lek in Flash'
edit: Ongewenst? Hij had een +3 en een lading +2's met een onjuiste reactie, en dit verbeteren is ongewenst?
Zoals hij er nu staat hoort hij dus wel op -1? Voor de rest niets mis met de reactie, maar het blijft FP-vervuiling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdburgler
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-07 00:16
IMHO belachelijke FIPO met nul informatie. er zijn gebruikers die dit +3 en +2 geven... lijkt mij maximaal 0 en ergens misschien wel een -1 mstam in 'nieuws: HTC Sensation kampt mogelijk met 'death grip'-probleem - update'
In ieder geval verdienen de +3 en+2 wel een waarschuwing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Turdburgler schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:53:
IMHO belachelijke FIPO met nul informatie. er zijn gebruikers die dit +3 en +2 geven... lijkt mij maximaal 0 en ergens misschien wel een -1 mstam in 'nieuws: HTC Sensation kampt mogelijk met 'death grip'-probleem - update'
Totaal zinloos en mogelijk lichtelijk aanzetten tot spamposten om de 700 maar te halen. Het is offtopic en nonconstructive. Ik heb 0 gegeven.
+1, 2 of 3 mods zijn in dit geval al mismods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:38

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Turdburgler schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:53:
Dat is gewoon totaal nutteloos en imho niet meer dan -1.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Idd, -1... krijgt wel 9x +3 en 1x +2, dat kan wel een onderzoek gebruiken.

Daardoor heeft hij nog wel wat zetjes nodig voor hij op de verdiende -1 staat.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

wildhagen schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:30:
Idd, -1... krijgt wel 9x +3 en 1x +2, dat kan wel een onderzoek gebruiken.

Daardoor heeft hij nog wel wat zetjes nodig voor hij op de verdiende -1 staat.
Die komt daar alleen nog maar als een powermod hem daar wegzet! Juist met die berg +3's (11 ondertussen) wordt het bijna onmogelijk om die nog op -1 te krijgen!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Laatst online: 29-06 15:35

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

k1n8fisher schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:59:
[...]

Die komt daar alleen nog maar als een powermod hem daar wegzet! Juist met die berg +3's (11 ondertussen) wordt het bijna onmogelijk om die nog op -1 te krijgen!
Ach nee, hij staat nu op -102 met 206 stemmen, dat is nog 2x -1 erbij om op -104 met 208 stemmen te komen, dat is eindelijk -0,5 en dus uiteindelijk -1. Of wordt er naar boven afgerond? Dan is 3x -1 erbij goed, want dat is dan -105 met 209 stemmen, dus -0,5023 wat lager is dan -0,5 en dus afgerond naar -1.

Kom op allemaal, als nog twee of drie mensen hem naar beneden halen, dan zijn we er.

[ Voor 6% gewijzigd door RuddyMysterious op 07-06-2011 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
DevilsProphet schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:23:
[...]

Ach nee, hij staat nu op -102 met 206 stemmen, dat is nog 2x -1 erbij om op -104 met 208 stemmen te komen, dat is eindelijk -0,5 en dus uiteindelijk -1. Of wordt er naar boven afgerond? Dan is 3x -1 erbij goed, want dat is dan -105 met 209 stemmen, dus -0,5023 wat lager is dan -0,5 en dus afgerond naar -1.

Kom op allemaal, als nog twee of drie mensen hem naar beneden halen, dan zijn we er.
Done en hij staat nu ook op -1 :). Ik vond het een belachelijke post en de 11 die hem +3 hebben gegeven mogen weleens nagekeken worden

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-07 20:20

Deathchant

Don't intend. Do!

zo, ik heb dan ook even een -1 bijdrage geleverd. Volgens mij sprong hij door mijn moderatie op -1

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

166x -1 was toch te veel van het goede om hem boven de -1 te houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-07 14:05

mrc4nl

Procrastinatie expert

ja, maar dan kun je zien hoe een paar hoge reacties het gemideelde kunnen ophoogbrengen, en hoeveel moeite er moet worden gedaan om dat naar beneden te halen...

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Hoe is dit in hemelsnaam +2? Ik vind het op zijn hoogst +1. Ondanks dat er wat info gegeven wordt over de prijsvraag, er wordt niet meer info gegeven dan dat er uit het artikel kan worden gehaald. Draagt in mijn optiek niets bij.

Anoniem: 409517 in 'reviews: De tweaker-pc's van Medion door de mangel'

[ Voor 29% gewijzigd door Poops_McGhee op 07-06-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
  • Laatst online: 11-07 12:45
Anoniem: 264120 in 'meuk: Apple iTunes 10.3' sinds wanneer worden dergelijke uitspraken met een +1 beloond? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
Madame Jeanette in Europese internetconsument krijgt veertien dagen bedenktijd

Drie posts in evenveel minuten met de strekking overheid=roverheid. Nu vind ik roverheid al van hetzelfde kaliber als M$ en dat soort strapatsen, maar misschien kan er iemand even contact opnemen dat een troll tot daar aan toe is, maar dat dan ook nog om de minuut gaan herhalen een beetje gortig is

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 144601 in 'nieuws: Europese internetconsument krijgt veertien dagen bedenktijd'

Dat is de goede denk ik.

Allemaal -1's wegens forse trolls idd.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
An sich brengt hij/zij vaak wel een nieuwe invalshoek in een discussie. Jammer dat de bewoordingen in die reacties inderdaad wat trollerig zijn waardoor ze terecht op -1 belanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Als je een invalshoek alleen kan brengen door dit soort trolls, denk ik dat die hele invalshoek wel achterwege kan blijven in zo'n geval ;)

Die laatste (die ik aanhaal) heeft nu wel een boost-misbruiker over zich heen gehad die 6x een +1 gaf. Die kan wel ff nagekeken worden denk ik.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sm1ley
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09-2016
grol4 in 'nieuws: Apple brengt Mac OS X Lion in juli uit'

Was benieuwd welke moderaties er waren gegeven en klikte per ongeluk op ongewenst, kan niet ongedaan worden gemaakt door mij :-( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Je kunt alsnog gewoon een andere moderatie geven hoor :)

[ Voor 5% gewijzigd door Herman op 07-06-2011 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sm1ley
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09-2016
Herman87 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:19:
Je kunt alsnog gewoon een andere moderatie geven hoor :)
Inderdaad, wilde niet lukken met Safari, Firefox doet dit goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dit is geen +2 waard imho maar krijgt toch 8x deze score; maarten12100 in 'reviews: De tweaker-pc's van Medion door de mangel'

Deze imho nette +1 krijgt legio +2's en zelfs +3's voor de kiezen;

High-Voltage2 in 'reviews: De tweaker-pc's van Medion door de mangel'

Hier een -1 die +2 krijgt: Anoniem: 80673 in 'reviews: De tweaker-pc's van Medion door de mangel'

Ik word een beetje moedeloos van al die overduidelijke mismods de laatste tijd :N

Deze -1 mag van mij ook wel naar de 0:

i-chat in 'reviews: De tweaker-pc's van Medion door de mangel'

Deze doodsverwensing kan wel een waarschuwing gebruiken denk ik ;
Anoniem: 264120 in 'meuk: Apple iTunes 10.3'

[ Voor 78% gewijzigd door Bor op 07-06-2011 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ik word een beetje moedeloos van al die overduidelijke mismods de laatste tijd :N
Maak je borst maar nat. De zomervakantie komt er weer aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Deze doodsverwensing kan wel een waarschuwing gebruiken denk ik ;
Anoniem: 264120 in 'meuk: Apple iTunes 10.3'
Voordeel van de twijfel. Het is een veel voorkomende uitspraak, zonder dat het een letterlijke verwensing hoeft in te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Poops_McGhee schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:29:
[...]

Voordeel van de twijfel. Het is een veel voorkomende uitspraak, zonder dat het een letterlijke verwensing hoeft in te houden.
Sorry maar met dit soort opmerkingen is er geen twijfel (en dus ook geen voordeel) mogelijk imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Dit betreft een review dus mag wat soepeler gemod worden. Helemaal als daar een prijsvraag aan gekoppeld is. Zulke reacties mogen dan m.i. best hoger dan -1 :)

Joop Visstick in 'reviews: De tweaker-pc's van Medion door de mangel'
edit:

Mag hier een knipje o.i.d.? Dit vind ik kinderachtig:
RealSovereign in 'reviews: De tweaker-pc's van Medion door de mangel'

[ Voor 25% gewijzigd door Herman op 07-06-2011 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Herman87 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:23:
Dit betreft een review dus mag wat soepeler gemod worden. Helemaal als daar een prijsvraag aan gekoppeld is. Zulke reacties mogen dan m.i. best hoger dan -1 :)
Ik vind -1 een prima score. Het is een voor niemand interessante oneliner. Soepeler modden prima maar dit soort zaken hoeven imho niet op +1 te komen.

Hetzelfde geldt voor dit soort reacties: radish82 in 'reviews: De tweaker-pc's van Medion door de mangel' (feitelijk niet veel anders)

Deze is door zijn geflame naar andere meningen ook geen +2 waard: Eetje in 'reviews: De tweaker-pc's van Medion door de mangel' (poster refereert naar kabelmanagement gejank )
Een edit vind ik in dit geval wat overdreven. Dit valt gewoon onder humor imho. Dat blijkt altijd lastig te modden maar om het nou weg te editen....

edit:
Die post van Eetje krijgt nu gewoon +3 wat het echt niet waard is

[ Voor 58% gewijzigd door Bor op 07-06-2011 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
sm1ley schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:14:

Was benieuwd welke moderaties er waren gegeven en klikte per ongeluk op ongewenst, kan niet ongedaan worden gemaakt door mij :-( .
Los daarvan, waarom staat het überhaupt op +1? (hele bericht lezen aub).
Is de persoon met zichzelf in conclaaf? Overmatig [enter]-gebruik zoals bij dat bericht aangegeven door Manuel 2 dagen geleden? Ik vind het niets toevoegen en als normale lezer kan je er ook werkelijk niets van leren. In het meest optimistische geval maximaal 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Edward Kingma schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:01:
[...]

Los daarvan, waarom staat het überhaupt op +1? (hele bericht lezen aub).
Is de persoon met zichzelf in conclaaf? Overmatig [enter]-gebruik zoals bij dat bericht aangegeven door Manuel 2 dagen geleden? Ik vind het niets toevoegen en als normale lezer kan je er ook werkelijk niets van leren. In het meest optimistische geval maximaal 0.
het overmatig enter gebruik noem ik een opsomming. ik vind het geen mooie +1 maar een te mooie 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-07 14:05

mrc4nl

Procrastinatie expert

sm1ley schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:14:

ik beoordeel de inhoud, en kom op +1 uit, puntenaftrek voor opmaak doe ik niet aan, of het moet echt flink uit de hand gelopen zijn.....

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 21:20

RayNbow

Kirika <3

Upquark in 'nieuws: E3: Nintendo onthult Wii U'
Dit is een reactie m.b.t. taalgebruik en hoort eerder op -1 dan op +3.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
RayNbow schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:01:
Upquark in 'nieuws: E3: Nintendo onthult Wii U'
Dit is een reactie m.b.t. taalgebruik en hoort eerder op -1 dan op +3.
die +3 gever mag inderdaad wel eens gecontroleerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

GAIAjohan in 'nieuws: E3: Draadloos racestuur voor Xbox 360 komt in oktober'
"En ja, bagger van big Ben zonder force feedback.."

"Mja, en de kwaliteit is pure bagger"

"Die MadCatz MC2 is wel pure bagger"

3x bagger lijkt mij ongewenst of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ik vind van niet. Ik denk ook niet dat het zo'n beladen woord moet zijn. De rest van zijn posting komt mij niet onredelijk over. Er moet wel wat tolerantie zijn. Anders kan je heel, heel veel andere posts op -1 modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
Poops_McGhee schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:13:
[...]

Ik vind van niet. Ik denk ook niet dat het zo'n beladen woord moet zijn. De rest van zijn posting komt mij niet onredelijk over. Er moet wel wat tolerantie zijn. Anders kan je heel, heel veel andere posts op -1 modden.
Die eerste kan inderdaad op 0 of +1 de andere twee zijn imo beide een -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Dit FiPo'tje krijgt binnen een paar minuten 12x +2 terwijl het maar hooguit een +1 waard is.

Havocnl in 'nieuws: Motorola toont dualsim-Android-smartphone met dualcoreprocessor'

Lijkt me meer een poging om een FiPo'tje zo lang mogelijk on the board te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 317813 in 'nieuws: Skype kampt opnieuw met wereldwijde storingen'

Schoolmeester, en dus -1. Krijgt 6x +1, dus vermoedelijk een boost-misbruiker. Even controleren misschien? Kan nog wel wat zetjes gebruiken voor hij op -1 staat.

TMon in 'nieuws: Skype kampt opnieuw met wereldwijde storingen'

Ook schoolmeester, krijgt ook +1 en zelfs +2's, terwijl het natuurlijk een -1 is.

mokkol in 'nieuws: Skype kampt opnieuw met wereldwijde storingen'

Ook schoolmeester, deze krijgt maar liefst een +3....

[ Voor 15% gewijzigd door wildhagen op 08-06-2011 10:55 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mij een beetje te fipo-achtig hoor. Een 0 is niet onverdedigbaar overigens, maar ik ga voor de -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

4 minuten na posten? Wmb de reden voor een nul, meningen zijn ok en het is niet overduidelijk een fipo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Jejking schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:18:
4 minuten na posten? Wmb de reden voor een nul, meningen zijn ok en het is niet overduidelijk een fipo.
En zo komen we na het lezen van een nieuwsbericht uit op 'logisch'? Het is wmb gewoon nietszeggende onzin,en dat icm met de eerste stek maakt dat ik ook niet hoger kom dan een -1.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 02:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Je komt nu uit bij een site die iets beter aansluit op onze doelgroep. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Lijkt me niet de bedoeling dat de reactie(na edit van Dirk) nu alsnog bestookt moet worden met -1s. Nu gewoon weer opnieuw beoordelen naar inhoud ?

[ Voor 5% gewijzigd door pcgek op 08-06-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
  • Laatst online: 11-07 12:45
Dit is echt een kwestie van post neer rammen en niet lezen: kevinwalter in 'nieuws: Coolit ontwikkelt GTX 590-waterkoeler'

Mag van mij nog wel wat gebruiken naar -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

__1337__ schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:59:
Dit is echt een kwestie van post neer rammen en niet lezen: kevinwalter in 'nieuws: Coolit ontwikkelt GTX 590-waterkoeler'

Mag van mij nog wel wat gebruiken naar -1.
En de +3 en +1 gevers mogen even nagekeken worden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-07 20:20

Deathchant

Don't intend. Do!

Waarom moet ik deze een +2 geven:
Xelation in 'nieuws: Coolit ontwikkelt GTX 590-waterkoeler'

Hetgeen dat de gebruiker post (overigens is hij een moderator van het highflow forum), vind ik dus niet veel toevoegen op het GTX590 waterkoelblok. Het enige dat hij post is een corsair H70 op een GTX470/480 zetten. Ik vind het te minimaal om die een +2 te geven, maar goed, 15 mensen denken daar anders over....

Hetzelfde vind ik over:
alaintje in 'nieuws: Coolit ontwikkelt GTX 590-waterkoeler'

[ Voor 14% gewijzigd door Deathchant op 08-06-2011 14:59 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Ik kan hier nog wel een +2 voor geven :) Het gaat om het concept van een gesloten waterkoelsysteem voor grafische kaarten. Dan vind ik het wel interessant dat er gewezen wordt op een POC. Een lezer kan dan zien dat het idee werkt en al goede resultaten neerzet. Dat vind ik wel informatief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
pcgek schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:55:
Lijkt me niet de bedoeling dat de reactie(na edit van Dirk) nu alsnog bestookt moet worden met -1s. Nu gewoon weer opnieuw beoordelen naar inhoud ?
Hoezo? Die mag volgens mij mooi op -1 blijven staan. Als er een admin-edit aan te pas moet komen moet die reactie ook maar mooi verborgen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Die mening deel ik niet. :) Als je in een betoog per abuis een argument gebruikt die niet is toegestaan, en deze wordt verwijderd, dan vervalt daarmee niet het gehele betoog. Iedereen kan wel eens een regel overtreden. In dit geval lijkt het erop dat dit onbewust is gebeurd. Dan bestraf je een user dubbel door deze ook nog eens op de -1 te zetten.

Ik mod deze reactie zoals ik deze aantref, en dan lijkt me een 0 een prima score :)

edit:
Ik bedenk me nu dat bovenstaande iets te algemeen beschreven is. W.m.b. blijven reacties waaruit flames; bedreigingen of WOII vergelijkingen zijn geknipt, ongewenst. Maar in dit geval is uit de reactie op te maken dat niet bewust een regel wordt overtreden. Dan lijkt me een hogere score geoorloofd. Zie ook deze reactie met een soortgelijke context als voorbeeld.

[ Voor 34% gewijzigd door Herman op 08-06-2011 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:13

Cyphax

Moderator LNX
PietrKempy schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:28:
[...]

Hoezo? Die mag volgens mij mooi op -1 blijven staan. Als er een admin-edit aan te pas moet komen moet die reactie ook maar mooi verborgen blijven.
Die vind ik (ook) wel erg streng, het is niet alsof ie de FP loopt te spammen... volgens mij zat hier geen kwaadwil achter. Ik deel de mening van pcgek in deze. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:50

Stoney3K

Flatsehats!

Stoney3K in 'nieuws: Facebook schakelt gezichtsherkenning stilzwijgend in'

Beetje meningmod-alert. Nu heb ik er zelf een aardige dosis sarcasme in gezet, maar wilde met opzet wel op het onderwerp blijven. -1 en +3 vind ik allebei niet te rechtvaardigen, een 0 wel.

[ Voor 20% gewijzigd door Stoney3K op 08-06-2011 17:50 ]

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

quartex in 'nieuws: Minister: netneutraliteit wordt wettelijk vastgelegd'

FIPO, -2? Die +1 kan wel ff nagekeken worden denk ik....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Is volgens mij niks mis met een zakelijke manier van reageren,en wmb gewoon een +1 waardige post.
Japperrrr in 'nieuws: Explosie treft Intel-fabriek'

Kennelijk vindt deze poster het nodig om hem aan te spreken op zijn 'onmenselijke' gedrag.Dat valt bij mij onder de opvoedkundige uithangen,met een -1 als beloning.
Ackermans1973 in 'nieuws: Explosie treft Intel-fabriek'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Hmmzz, ik had verkeerde bericht voor me. Beschouw maar als niet gepost.

[ Voor 89% gewijzigd door CreativeS op 08-06-2011 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Virtuozzo in 'nieuws: E3: EVE-shooter Dust 514 komt naar PlayStation 3'

Toch maar even navragen. Off topic? Lijkt me toch van niet. Dat het misschien wat hard kan overkomen, zou ik me kunnen voorstellen vanuit het perspectief van mensen die geen EVE spelers zijn, maar factueel is het in zijn volledigheid correct. En relevant, Incarna als concept is een zwaar voorbeeld van de voorzichtigheid die in betracht genomen dient te worden wanneer we het over Dust 514 hebben. Technologie basis, tijdlijn van project, marketing, presentatie, etc. De voorgaande post diende in dat opzicht iets scherper gesteld te worden, aangezien ook CCP aangeeft dat de belofte van Incarna dit jaar zeker niet ingelost zal worden.

Of zie ik iets over het hoofd?

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

VlasBaard in 'nieuws: Microsoft Rusland ontkent overdracht Skype-sleutels aan FSB'

Is dat niet gewoon een -1? Krijgt zeer veel +1's en zelfs +3's, even controleren?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Ik vind het een onschuldig grapje eigenlijk. Enige probleem is dat hij niet genest gepost heeft.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Als de parent van mijn post +2 of +3 krijgt vind ik +1 voor mijn reactie te weinig. In die reactie leg ik namelijk uit dat de parent niet geheel juist is op meerdere vlakken:

Bor in 'nieuws: Explosie treft Intel-fabriek'

Wat vinden jullie? De parent lijkt interessant en is ook aangemeld in het +3 topic maar is inhoudelijk onjuist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObAt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-07 15:20

ObAt

Loading...

Mijn dagelijkse spamdosis is te lezen op http://twitter.com/#!/ObAtG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bor de Wollef schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:00:
Als de parent van mijn post +2 of +3 krijgt vind ik +1 voor mijn reactie te weinig. In die reactie leg ik namelijk uit dat de parent niet geheel juist is op meerdere vlakken:

Bor in 'nieuws: Explosie treft Intel-fabriek'

Wat vinden jullie? De parent lijkt interessant en is ook aangemeld in het +3 topic maar is inhoudelijk onjuist.
Op zich heb je wel gelijk, maar ik vind je uitleg over die steekvlam niets toevoegen. Heb +1 gegeven.

[ Voor 3% gewijzigd door tweaker2010 op 09-06-2011 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Ik neem aan dat er voor de edit veel minder stond dan nu het geval is. De gestelde vragen zijn relevant en als zodanig is een +1 de juiste score. Als er voor de edit veel minder stond (een edit-slettende fipo-er dus) dan zijn die 10x -1 ook te verklaren. Die +3 is echt een mismod!

Pagina: 1 ... 3 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.